Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
1 post boven jou
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
12 uur GMT is dus 13:00 in nederland.Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 11:35:
Ze zeggen dat de show start om 12 uur GMT, is dat dan 1uur in nederland?, want wat ik nu hoor is echdaamn, "i love alyx vance, i want to get in her pants" geez die gasten zijn gaar
Woops

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
Je moet eerst een Mp3 Pro plug-in downloaden, gewoon naar www.halfliferadio.com gaan en dan rechts staat een lijstje met links, en je kan 4 verschillende bitrates streamen, maar ehh die 48 is zat
Verwijderd
http://www.halfliferadio.com/
helemaal aan de rechterkant, middenin het beeld staan de links
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 12:47 ]
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Ik ook, kan iemand het niet opnemen en later als mp3, wav of whatever posten-DomiNator- schreef op 12 mei 2004 @ 12:59:
Nog 2 minutenjmr datk niet kan luisteren,.... ben @ stage
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Verwijderd
Ehh ik wil het wel opnemen, maar ik kan hem nergens uploaden, ik kan er wel een .torrent van maken en dat iemand die voor me upload, en dan kunnen we allemaal van elkaar downen..Rakkerzero schreef op 12 mei 2004 @ 13:02:
[...]
Ik ook, kan iemand het niet opnemen en later als mp3, wav of whatever posten
Verwijderd
Dit is low-quality wmv file
http://www.sesamesticks.b...trailer_051204_wmvlow.wmv
Dit is een iets Hogere qualiteit .avi ook bittorent versie
http://www.filerush.com/d...get=e3-half-life-2-fr.avi
En voor Members van IGN, ook 2 Quicktimes
http://media.pc.ign.com/media/492/492830/vids_1.html
Zeker de moeite waard om te kijken!!, Daamn deze game ROCKT! het lijkt gewoon net een film
Als iemand hem kan opnemen zou dat idd wel nice zijn
Het gaat nu dus helemaal nergens over, eerst hebben ze het over het eten van 1 of ander ventje wat met hun aan de tafel zit, en daarna gaat het over het vernietigen van een planeetWe will start our live broadcast at 7pm EST (12am GMT) which is an hour early than the regular scheduled program. The guests today will include Valve's Gabe Newell & Doug Lombardi, several members from ATI Technologies, UBiSoft, and Vivendi. As we take the stage at E3, we will broadcast the HL2 presentation on the radio. You will be able to hear public reaction LIVE! Live interviews with public reaction will begin immediately following the HL2 presentation. Hear what people saw and what they think. Soon after the HL2 presentation, we will begin feeding VIDEO of the demo and other movie trailers for you to watch. Tune into HL Radio for HL2 Exclusive Coverage from E3! It's going to be a big show tonight, so don't miss it!
Naja khoop dat dr snel wat komt anders gaat dr toch egt weer 3fm op
Verwijderd
Heb je er een progje voor?, ik wil het wel doen (zie 3 posts terug)Nieroth schreef op 12 mei 2004 @ 14:10:
ik zit ook op stage nu
Als iemand hem kan opnemen zou dat idd wel nice zijn
Verwijderd
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 14:20:
Hebben jullie de E3 trailer al gedownload?
staat 4 posts terug.
Dat is niet de E3 2004 trailer!! Die teaser staat ook op de offi site: www.half-life2.comVerwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 14:09:
Ik heb de E3 2004 trailer!!
en daarna kies je 'view trailer', daarna krijg je een pop-up en er staat dan in de titelbalk: teaser trailer E3 2003
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 14:28 ]
waar hebben die last vna!! IK WIL HL2 HOREN!
enne btw
die casemod is ECHT de bomb!! wtfff!!
To Beezze or not to Beezze
dan zie ik tog echt niet die trailer hoor, hele andereVerwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 14:27:
[...]
[...]
Dat is niet de E3 2004 trailer!! Die teaser staat ook op de offi site: www.half-life2.com
en daarna kies je 'view trailer', daarna krijg je een pop-up en er staat dan in de titelbalk: teaser trailer E3 2003
Verwijderd
Maar daamn, als je ziet hoe die gast naar je kijkt als je langs hem loopt, het water, en die gast die op die deur gaat bonken, dit is gewoon HET
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 14:33 ]
Verwijderd
Shockers schreef op 12 mei 2004 @ 14:30:
[...]
dan zie ik tog echt niet die trailer hoor, hele andere
Hoe komt dat de officiele site: half-life2.com de trailer bestempelt als Teaser E3 2003?
Verwijderd
Op Half-Life2.com staat Trailer, ze hebben het niet over de E3 2004 trailer, dat is gewoon de oude van vorig jaar..Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 14:33:
[...]
![]()
Hoe komt dat de officiele site: half-life2.com de trailer bestempelt als Teaser E3 2003?
vergelijk ze met elkaar danVerwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 14:33:
[...]
![]()
die van half-life2.com en deze
Verwijderd
Sorry hoor, maar ik kan niks vinden over dat schuive over de grond, je hebt iid gelijk dat die mensen die in het begin uit de trein stappen, bibberen.. maar voor de rest kan ik niks vinden..Exe-cuter schreef op 12 mei 2004 @ 14:32:
Over de trailer --> Alle monsters en mensen hebben precies een lichte bibber en de mensen in het treinstation schuiven over de grond. En nog zo verschillende fouten. Hopelijk is dit niet zo in de final.
Verwijderd
Dan is m'n quicktime player in de foutVerwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 14:34:
[...]
Op Half-Life2.com staat Trailer, ze hebben het niet over de E3 2004 trailer, dat is gewoon de oude van vorig jaar..
Maar vandaag iig wachten op de demonstration van Gabe Newell met z'n HL2
Behalve dat Gabe chicken eet???
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Hoe laat is die demonstration dan?Maar vandaag iig wachten op de demonstration van Gabe Newell met z'n HL2
\O/ weeeee =[specs]=
Verwijderd
Wat een vage lui daar op halfliferadio, het gaat helemaal niet over hl2
met volle mond praten over de radio

Verwijderd
"Twins Stream Ripper"
http://www.bluechillies.com/download.html?sid=3954
En dan bij Server Information
http://listen.halfliferadio.com:8004
En dan kies je waar je hem wil opslaan als bv .mp3
edit: je moet hem wel registreren om langer dan 1min op te nemen ben ik achter gekomen, maar Google maar eens naar Stream Ripper, krijg je lijsten vol progjes
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 15:10 ]
En ja, die 2 filmpjes verhogen mn verlangens ghéhé
[ Voor 64% gewijzigd door domi235 op 12-05-2004 15:21 ]
Verwijderd
Nog 3 uur en 35 min voordat de deuren opengaan bij E3.Energy99 schreef op 12 mei 2004 @ 14:48:
[...]
Hoe laat is die demonstration dan?Ben wel benieuwd..
Verwijderd
http://prdownloads.source...nst.exe?use_mirror=heanet
Ja maar die kan ik nog niet gezien hebbenVerwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 15:25:
[...]
Bij de Valve en de Ati staanplaats![]()
er werd verteld dat ze 2 verschillende filmpjes gaan uitzenden, 1 bij ATi en 1 bij Valve.
Verwijderd
Ow oke, neej ik dacht dat ik een filmpje had gemist-DomiNator- schreef op 12 mei 2004 @ 15:30:
[...]
Ja maar die kan ik nog niet gezien hebbenik bedoel dat ene filmpje wat een paar posts voor mij is geplaatst en het filmpje op www.half-life2.com (met ouwe meuk ja
)
dus om 19:00 onze tijd gaan de deuren pas open... Dan vraag ik me toch af hoe half-life radio NU (of eigelijk om 1 uur onze tijd) een gesprek met Gabe of wie dan ook wil regelen...Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 15:24:
[...]
Nog 3 uur en 35 min voordat de deuren opengaan bij E3.Hopelijk zit er iemand in de presentatie room met een cam zodat de rest van de wereld het vanavond of morgen die HL2 filmpjes kunnen bekijken. (vorig jaar kregen we een 20min durende demo te zien)
Zullen ze niet 12:00 PM bdoelen (dus 1 uur vann8 onze tijd? )
Verwijderd
Gabe Newell is veel eerder aanwezig (ook al die andere game developers/designers) Die alles moeten gaan klaarmaken voor het grote publiek. Eigenlijk begon de E3 al maandag maar dat waren slechts gameconferenties. Ik weet niet wat er van Hl2 wordt geshowed straks maar ik verwacht een demo van meer dan 10 a 15 min netzoals vorig jaar.-DomiNator- schreef op 12 mei 2004 @ 15:57:
[...]
dus om 19:00 onze tijd gaan de deuren pas open... Dan vraag ik me toch af hoe half-life radio NU (of eigelijk om 1 uur onze tijd) een gesprek met Gabe of wie dan ook wil regelen...
Zullen ze niet 12:00 PM bdoelen (dus 1 uur vann8 onze tijd? )
Verwijderd
niew filmpje van de e3
edit: OMFG
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 18:24 ]
Zelfde alsVerwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 18:21:
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=1820
niew filmpje van de e3
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 14:09:
Ik heb de E3 2004 trailer!!
Dit is een iets Hogere qualiteit .avi ook bittorent versie
[ Voor 25% gewijzigd door Jerry op 12-05-2004 18:28 ]
Verwijderd
Niet van de E3 hoor. Het is een pre-E3 filmpje volgens halflife2.net. Op de echte HL2 footage vanaf de E3 moeten we nog even wachten.Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 18:21:
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=1820
niew filmpje van de e3
Iedereen heeft het over treinen aan het begin maar ik heb die in geen enkele filmpje gezien.. Iemand een filmpje voor me waar het in zit? Ik heb bijna alle filmpjes en ben bezig om mijn collectie te vergrotenVerwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 19:02:
[...]
![]()
Het is het filmpje met de treinen als intro en de enemy die op de deur bonkt![]()
Maar volgens halflife2.net is het een:
[...]
Dus niet vanaf de E3. Want daar komt straks andere HL2 footage vandaan als het goed is, netzoals vorig jaar.
[ Voor 77% gewijzigd door Dutchmega op 12-05-2004 19:03 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 18:56:
Is dit nou weer het zelfde filmpje??
(kijk ff voor je post..)
Het is het filmpje met de treinen als intro en de enemy die op de deur bonkt
Maar volgens halflife2.net is het een:
Dus niet vanaf de E3. Want daar komt straks andere HL2 footage vandaan als het goed is, netzoals vorig jaar.High Resolution Pre-E3 Movie
Verwijderd
Energy99 schreef op 12 mei 2004 @ 19:29:
Zo dat e32k4.avi filmpje ziet er cker vet uit!wow en dat water..
De kwaliteit van het filmpje is wel erg laag... Hopelijk komen er van de E3 snel high res filmpjes uit.
Wow echt mooi.
Hopelijk ziet het er ingame ook ongeveer zo uit.
Verwijderd
Verwijderd
12 May 2004
No HL2 Release Date
We spoke with Gabe Newell & Doug Lombardi this morning on HL Radio. The news is, "Summer 2004" is when HL2 will be released. However, there is something going on with Counter-Strike. They will release the information tonight during the HL2 presentation. Tune into HL Radio for HL2 Exclusive Coverage from E3! It's going to be a big show tonight, so don't miss it!
en CS2!!
Maarem ik heb HL THE GAME.. de eerste gwn.. nog nooit gespeeld! alleen die hard cs.
Aanrader om te spelen? of zal het tegen vallen?
tja ik verw8 niet veel van de graphics maar gwn in het algemeen.. leuk om nou nog aan te beginnen en te spelen of niet?
[ Voor 5% gewijzigd door beezze op 12-05-2004 21:34 ]
To Beezze or not to Beezze
Verwijderd
Verder vind ik het lelijk dat de ramen gewoon een texture zijn op een brush.
BronE3 2004 - Half Life 2 and CounterStrike demo
Fresh from the very first showing at E3 2004, here's the latest demonstration of Half Life 2 in video form - including the first ever video of Counter-Strike running in the Source engine!
Download Link (torrent)
[ Voor 11% gewijzigd door Shockers op 12-05-2004 21:53 ]
Verwijderd
Host jij het anders dan
Torrent is ideaal voor populaire files waneer de normale servers propvol zitten, dus ik zou me er maar in gaan verdiepen
Verwijderd
http://www.eurogamer.net/file_service_files.php !!!!
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 22:23 ]
Verwijderd
Want in een interview met eurogamer wordt verteld dat als directx 10 uitkomt, de halflife 2 d.m.v. simpele uitbreidngen nieuwere technieken ondersteund. klinkt goed!
Ik hoop dat er vanavond nog een datum gezegd wordt, altijd leuk om te weten wanneer de game in je grijpgrage handjes kan belanden!
2 posten boven jeVerwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 22:15:
Nog een nieuw filmpje, over HL2, en CS2
http://www.eurogamer.net/file_service_files.php !!!!
filmpje duurt 13 min btw.. erg impresive
watch for ur self
Daar gaan een paar erg lekkere games mee gemaakt worden.
http://www.notworksafe.com/MiscVids/HL2CS.aviPossible schreef op 12 mei 2004 @ 22:39:
Heeft iemand mischien een mirrior al van het nieuwste filmpje ?
Thanx maar niet al te snel helaas
[ Voor 46% gewijzigd door domi235 op 12-05-2004 22:42 ]
Dat schieten met cirkelzagen is echt cool gedaan
Ik download nu met 50kB/s, dus het is denk ik niet nodig. Maar mocht het zo ver komen, dan kan ik eventueel wel een servertje starten. Voorlopig werkt de bovenstaande direct link (geen torrent) primaGenghis Khan schreef op 12 mei 2004 @ 22:44:
Als iemand webspace heeft kan ik 'm uppen.
For those who haven't seen the horrible quality shaky cam I'll give you the gist at the end about Counterstrike.
Some Guy In Audience: Is that Counterstrike 2 or a mod?
Gabe: Uh Im not really sure how to answer the question, cause we're not calling it Counterstrike 2.
Some Guy In Audience: Fair Enough.
Gabe: All of the other content of Half Life will be ported to Source after release.
Willen ze cstrike een andere naam gaan geven of hoe moet ik dat zienShockers schreef op 12 mei 2004 @ 22:52:
In het filmpje op het laatst na cstrike vraagt iemand wat:
[...]
Dit topic is gesloten.