[PC]Half-Life 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.256 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:39
dark4ever schreef op 20 mei 2004 @ 21:40:
[...]

Over mods gesproken, naar welke mods kijken jullie nu het meestnaar uit (op de HL2 engine)? (En dan bedoel ik niet CS want daar kijkt iedereen naar uit :P) btw post ook meteen de website er bij als die er is. Want ben wel benieuwd.
DoD

Dat gaat gewoon zo mooi worden :9~
Anoniem: 82256 schreef op 21 mei 2004 @ 00:21:
Ik haat mods. Ik ga voor de originele game en de daarop volgende uitbreidingen.
Als jij graag wilt betalen voor iets wat je ook gratis kunt krijgen (dan alleen in een iets andere vorm) 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Roberto op 21-05-2004 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82256

Charly schreef op 21 mei 2004 @ 09:15:
[...]

Een mod is toch ook een uitbreiding? Alleen hoef je daar niet voor te betalen :/
Mods hebben meestal niks met het spel te maken. Als ik een spel als HL2 koop wil ik niet een shooter ala CS hebben. Maar das is hoe ik erover denk, en om eerlijk te zijn zal ik een van de weinige zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

jij denkt best wel vaag :? dus als een ander spel de hl2 engine gebruikt ga je dat ook niet spelen? omdat dat niks met hl2 te maken heeft maar het toch de hl2 engine gebruikt. Dat is hetzelfde als zeggen dat je geen mods speelt omdat het geen hl2 is :? beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354 schreef op 21 mei 2004 @ 10:22:
jij denkt best wel vaag :? dus als een ander spel de hl2 engine gebruikt ga je dat ook niet spelen? omdat dat niks met hl2 te maken heeft maar het toch de hl2 engine gebruikt. Dat is hetzelfde als zeggen dat je geen mods speelt omdat het geen hl2 is :? beetje vaag.
Nee, als ik een ander spel op de HL2 engine koop is het geen mod meer en kies ik er duidelijk voor om dat spel te willen spelen. Mijn ervaring wijst uit dat mods meestal niet de moeite van het downloaden waard zijn. Als ik als voorbeeld Counter Strike neem, dat is eigenlijk niet echt een mod meer, maar een officieel spel. Ik moet tot op de dag van vandaag nog een mod tegenkomen die ik leuk vind. Maar misschien komt daar na HL2 verandering in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104283

Anoniem: 93354 schreef op 21 mei 2004 @ 00:02:
behalve cs zou ik wel eens wat goede anime mods van mijn favo anime's willen zien. Een rurouni kenshin of FLCL mod zou mij echt uber vet lijken en zeker op de hl2 engine moet je dan toch echt iets geweldigs kunnen maken :9~ O+ Het is dat ik zelf niet kan coden of 3d kan ( ben wel bezig met max maar ik kan er echt helemaal niks van ik kan netaan een kubus maken :'( ) anders had ik er zelf 1 proberen te maken.
Naruto Mod _/-\o_

-Bunshin no Jutsu!!!- :>

als die mod er niet aan komt maak ik hem zelf wel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Met HL1 waren er toch wel een heleboel leuke mods uitgekomen.
Vooral de SP mods vond ik wel leuk.

Zoals Azure Sheep, die was echt heel goed, beter dan Blue Shift.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82256 schreef op 21 mei 2004 @ 11:00:
[...]

Nee, als ik een ander spel op de HL2 engine koop is het geen mod meer en kies ik er duidelijk voor om dat spel te willen spelen. Mijn ervaring wijst uit dat mods meestal niet de moeite van het downloaden waard zijn. Als ik als voorbeeld Counter Strike neem, dat is eigenlijk niet echt een mod meer, maar een officieel spel. Ik moet tot op de dag van vandaag nog een mod tegenkomen die ik leuk vind. Maar misschien komt daar na HL2 verandering in.
er zijn zeker wel goede mods, en zelfs al zijn ze niet zo goed als een spel wat je moet kopen mods zijn gratis dus t kost je hoogstens wat download tijd.

@gaara: Ik zie liever een mod van een wat onbekendere anime naruto is een beetje als dbz en daar zijn ook al 123561263459635468215412 mods voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Is er al iemand met het maken van een startpost voor een nieuw topic? We zitten alweer over de 1000 posts heen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354 schreef op 21 mei 2004 @ 12:11:
[...]

er zijn zeker wel goede mods, en zelfs al zijn ze niet zo goed als een spel wat je moet kopen mods zijn gratis dus t kost je hoogstens wat download tijd.
Hier geef ik je 101% gelijk in, maar wat ik bedoelde te zeggen is dat mods voor mij geen reden zijn om een spel te kopen. Ik koop een spel voor het spel, mods vindt ik niks aan. Ik heb voor de unreal engine vele mods gespeeld en geen van alle waren de moeite waard. Maar je hebt gelijk, het kost slechts wat download tijd en ik zal het zeker ook niet na laten om er een aantal te proberen, misschien dat de HL community er meer van bakt dan de Unreal community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Anoniem: 12316 schreef op 21 mei 2004 @ 12:25:
Is er al iemand met het maken van een startpost voor een nieuw topic? We zitten alweer over de 1000 posts heen namelijk :)
wordt dat dan deel 2 of deel 8?

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82256 schreef op 21 mei 2004 @ 12:27:
[...]

Hier geef ik je 101% gelijk in, maar wat ik bedoelde te zeggen is dat mods voor mij geen reden zijn om een spel te kopen. Ik koop een spel voor het spel, mods vindt ik niks aan. Ik heb voor de unreal engine vele mods gespeeld en geen van alle waren de moeite waard. Maar je hebt gelijk, het kost slechts wat download tijd en ik zal het zeker ook niet na laten om er een aantal te proberen, misschien dat de HL community er meer van bakt dan de Unreal community.
ow op die manier :) ja dan heb je gelijk als zou ik het nog wel overwegen om het spel te kopen als is er echt een hele goede mod voor zoals bv cs bij hl1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

WJP schreef op 21 mei 2004 @ 12:49:
[...]

wordt dat dan deel 2 of deel 8?
Doe maar deel 2, de eerdere topic serie was niet zo interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104283

Anoniem: 93354 schreef op 21 mei 2004 @ 12:11:
[...]

@gaara: Ik zie liever een mod van een wat onbekendere anime naruto is een beetje als dbz en daar zijn ook al 123561263459635468215412 mods voor.
waarom een onbekendere?

naruto is echt een goede wereld voor een mod, bunshin is bijvoorbeeld makkelijk te doen :P, net als chidori (DX9 + chidori :D) als het zoals Earth special forces word, word het voor mij een must have :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik bedoel meer dat er genoeg anime's zijn waarmee je een betere mod zou kunnen maken omdat het verhaal beter is je kan vast wel een vette naruto mod maken al zie ik liever een samurai rurouni kenshin mod dat lijkt mij toch wel het vetste :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik kan mijn oude openingspost wel gebruiken, zeg het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89618

Xrenity schreef op 21 mei 2004 @ 15:17:
Ik kan mijn oude openingspost wel gebruiken, zeg het maar.
:) Ik zou zeggen start maar een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Anoniem: 89618 schreef op 21 mei 2004 @ 15:21:
[...]

:) Ik zou zeggen start maar een nieuwe.
nu al? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!