Exe-cuter schreef op 20 mei 2004 @ 13:23:
[...]
Omdat ik dit hier al zo vaak uitgebreid heb gezegd , heb ik mijn uitleg maar in 1 zin samengevat. De meeste developers/uitgevers zeggen een releasedate , die meestal niet gehaald wordt , en laten weken of maanden op voorhand weten deze niet te zullen halen. De normaalste zaak, we zijn het allemaal gewoon ondertussen.
ValvE daarentegen , ontwikkelen 5 jaar in het geheim de opvolger van game #1.vijf maanden voor de release laten ze de wereld genieten van screenshots , videos en een 100% vaste releasedate.
Elke mail die je stuurde werd beantwoord , de releasedate stond nog steeds vast. In augustus kwam de beloofde SDK al niet, maar kom we konden er mee leven. De deal met Ati leek nog steeds in orde en vele gamers deden een pc-upgrade.
Toen de source-code werd geleakt leek het even een donkere periode te worden. De mails werden niet meer beantwoord en er werd met geen woord gerept over de releasedate.Op 30/31 september lag er geen Hl² in de winkels. Woede allom.
Na het releasen van de Beta lag de waarheid er dik op : De beloofde AI , geshowed op de E³ , bleek volledig scripted en het spel was verre van voltooid.
ValvE heeft ons bedrogen. Prutsers
Dit wilt nièt zeggen dat ik niet uitkijk naar het spel zelf en geen bewondering hebben voor het voorlopige resultaat
Mijn respect-voor-valve grafiekje :
[
afbeelding]
Ten eerst: het is niet zeker dat de gestolen beta alles was dat valve had, misschien hadden ze wel veel meer op andere computers staan.
Die KAN je niet zeker weten, dus wat jij zegt over "het spel was verre van voltooid" is complete onzin..
ten tweede: Zolang die AI in de volledige versie is zoals ze beloofde dat ie zou zijn, mogen zij op de E3 laten zien wat ze willen. Ze lieten nu scripted zien hoe het zou worden, so what? in het uiteindelijk resultaat heb je hetzelfde, non-scripted.
Het was niet de bedoeling dat hackers het zouden stelen en zouden zien dat dit voorlopig nog scripted was natuurlijk...
een pc-upgrade is eigen verantwoordelijkheid..
Verder is valve naar mijn mening een van de beste game-companies die er zijn, simpelweg omdat ze een ontiechlijk goed spel maken , met hele goede support voor modding.
Alles wat jij zegt is speculatie, en waarschijnlijk komt dat voort uit je frustratie over het feit dat halflife2 nog niet uit is.. ik gok maar wat..
verder KEN je valve niet, je leest alleen wat de media je geeft, en als je een bedrijf dat je niet kent zogenaamd "niet mag", en daarom hl2 niet koopt, gun ik het je van harte
OMFG...
[
Voor 6% gewijzigd door
Anoniem: 89518 op 20-05-2004 14:44
]