Woei, vandaag de hele dag gespeeld, ben nu op lvl rebellion

Erg gaaf moet ik zeggen. Ik erger me wel rot aan die kutmonkeys, vooral nu mijn granaten op zijn. Alleen die zijn echt effectief tegen ze. Die big-boys zijn wel mad groot, maar lijken erg veel op die cyborgs van Return to Castle Wolfenstein, zijn niet zo moeilijk uit te schakelen (het feit natuurlijk dat je 4 raketten makkelijk overleeft, terwijl zo'n monkey-bitch je in 2 hits afmaakt, helpt natuurlijk ook).
Wat ik wel vreemd vind is dat in de FAQ staat bij die Bigboi's dat je op hun hoofd moet mikken. Als ik dat doe willen ze niet echt dood. Als ik in het groene-midden-ding mik, dan gaat dat flitsen ofzo, en zijn ze zo dood (in ieder geval binnen 1 reload van je shotgun).
De eerste keer op die gang van Control waar een heleboel monkeys komen en zo'n grote, moest ik wel eventjes slikken. Het is me gelukkig net gelukt, ga ik verder, 3 klote marines ook nog, nog maar 1 health ofzo over, zijn er nog van die kutbeesten op de WC :(((( Grrrr. Ben ik dood! De tweede keer kon ik mijn geluk niet op, want die grote blies zichzelf op ofzo

Toen ik er ging kijken na het afmaken van de restant-monkeys was die net aan doodgaan. Pfft, dacht ik.....5 secs later maken die marines mij af..
Na de 20ste keer is het gelukkig wel gelukt
Ook het laatste stukje van die level. Maak ik ze allemaal af, leef nog net, etc. ga ik op de rand staan om te kijken of alles echt dood is, val ik

Godver!
Maar die level daarna is echt vet! Ik ben snel in een tower geklommen en alles vanuit de lucht bekeken. Echt sweet!