[PC] Far Cry deel 5

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.770 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-07 13:25
joostve schreef op 09 mei 2004 @ 13:18:
[...]

doe je flashlight een aan dan
want ik zie een zwart beeld met een nog zwarter rondje in het midden :P
Hehe, wat voor monitor heb je man ;)

Speciaal voor jou nog ff opnieuw gespeeld met flashlight aan.

Kwart voor 8 :)

Afbeeldingslocatie: http://members.gotclan.nl/ZuiGNaP/screens/farcry/FarCry0003_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Beetje jammer dat die klok niet echt rond is he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

Nieuwe stijl :P.

Waar hangen die klokken eigenlijk?

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
Deze klok hing in de laatste ruimte voordat je Valerie bevrijdt (level Control). In dat filmpje nadat je Valerie bevrijdt hebt, zie je ook weer een klok aan de muur hangen.

[ Voor 3% gewijzigd door netiul op 09-05-2004 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

ok thx even kijken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:38
Kben nu bij dat level na wat het level van de 2e demo komt.
Je begint zegmaar op een dak en dan kan je over allemaal touwbruggen lopen en onder je lopen dan al die maffe beesten. Jurassicpark level zegmaar :P
Maargoed, Na alles neergemaait te hebben moet je ergens naar binnen (khad maar ff de auto genomen naar de ingang) maar als je door die deur wilt moet je een pas hebben die ik dus niet heb. Khep me rond gezocht (op de bruggen en op de grond) maar kan niks vinden. :|
Waar ligt dat ding :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Er staat een gebouw in dat bos gebied. Daar kan je in komen dmv een omgevallen boom en uitkijkpost. Als je het gebouw in bent kan je daar gaan zoeken naar de keycard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Je moet zeg maar omlopen. Daar zie zo'n platform dat gecrashed is en op de grond ligt. Dan kan je omhoog lopen en je ziet et verder vanzelf wel dan. GL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
Je moet eerst dat gebouw binnen door een deur waar je wel door kan, dan ligt dat pasje bij een dood ventje op de grond, geloof ik :)
offtopic:
lol 3 tegelijk

[ Voor 13% gewijzigd door netiul op 09-05-2004 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 17:27

Zeror

Ik Henk 'm!

Wezen schreef op 08 mei 2004 @ 21:20:
O maar dat is het probleem niet hoor, ik mag mijn game gewoon ruilen voor een andere. Ze is er 100% zeker van dat de game uit 4 CD's bestaat, anders had ik gewoon een nieuwe gekregen. Verder is het zo dat de CD's in de box worden gestoken bij betaling - de CD's liggen in de meeste Belgische gameshops achter de toonbank, dus een hoesje openen brengt niet veel aarde aan de dijk ;).

Jammer dat er niks op het DVD-boxje staat noch op de manual noch op de Farcry-site over het aantal CD's included.
Desnoods schakel je de consumentenbond (of iets dergelijks) in.Dit is gewoon een onvolledig product verkopen. Dat kan echt niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 09-05-2004 22:02 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wil er eens een aantal screenshots posten van FarCry (water, jungle, indoor) in 1600x1200 met alle gfx settings op max ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:45
Wezen schreef op 08 mei 2004 @ 21:20:
O maar dat is het probleem niet hoor, ik mag mijn game gewoon ruilen voor een andere. Ze is er 100% zeker van dat de game uit 4 CD's bestaat, anders had ik gewoon een nieuwe gekregen. Verder is het zo dat de CD's in de box worden gestoken bij betaling - de CD's liggen in de meeste Belgische gameshops achter de toonbank, dus een hoesje openen brengt niet veel aarde aan de dijk ;).

Jammer dat er niks op het DVD-boxje staat noch op de manual noch op de Farcry-site over het aantal CD's included.
Kan nou niemand deze knul even helpen?
Ik heb even wat foto's gemaakt van de 5 cd's.
Misschien dat je hier even een afdruk van kan maken en terug gaan naar die winkel.
En dit onder hun neus kan drukken :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/0P5LE3WL0PDV

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/C69066H11L6B

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/919CM960L4BK

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/1T5Y70N6I9P4

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/31W0N224YJO6

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje voor degene die het spel al uitgespeeld hebben, :)

(ik heb ook nog geen volledige walktrough gezien, anders hed ik het misschien wel geweten)

ik zit in level Archive en na een paar ruimtes doorgelopen te hebben kom je bij een soort cabine met licht, als je daarnaar beneden gaat heb je 2 van die doorzichtige monsters (gebruik ff mijn infrarood bril om ze te zien). Maar dan heb ik dus drie deuren die allemaal dicht blijven, ik heb ook verder geen keycard. Ben nu toch zeker al een dikke uur aan het zoeken wat ik moet doen....

wie weet wat ik moet doen??? :?

alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 00:44:

(ik heb ook nog geen volledige walktrough gezien, anders hed ik het misschien wel geweten)

ik zit in level Archive en na een paar ruimtes doorgelopen te hebben kom je bij een soort cabine met licht, als je daarnaar beneden gaat heb je 2 van die doorzichtige monsters (gebruik ff mijn infrarood bril om ze te zien). Maar dan heb ik dus drie deuren die allemaal dicht blijven, ik heb ook verder geen keycard. Ben nu toch zeker al een dikke uur aan het zoeken wat ik moet doen....

alvast bedankt! _/-\o_
Kijk eens in het water , daar ligt wat :)
"hint" er zit een gat onder dat ding "

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik schaam mij diep, dat ik ''dat'' niet gezien heb, |:( |:(

_/-\o_ A BIG THANX _/-\o_

kan weer verder, alhoewel ik wel weer morgen moet werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 00:53:
ik schaam mij diep, dat ik ''dat'' niet gezien heb, |:( |:(

_/-\o_ A BIG THANX _/-\o_

kan weer verder, alhoewel ik wel weer morgen moet werken....
Ach je bent niet de enige die zich hier op verkijkt.
Ik zag het ook vrij laat. was er al 6 x opgaan staan , maar even kijken er naar :( nee dta niet.
Tot ik op dat ding ging schieten uit ellende.
Zo kwam er beweging in.
En toen zag ik het ineens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 22:53:
Wie wil er eens een aantal screenshots posten van FarCry (water, jungle, indoor) in 1600x1200 met alle gfx settings op max ?
Wil ik wel doen hoor..... ALS je me een monitor levert die dat aankan.

Ik wil wel helpen maar heb de DVD versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er ook al cooop missies en hoe spelen die ?

iemand ervaring ermee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Blackhole schreef op 09 mei 2004 @ 23:12:
[...]

Kan nou niemand deze knul even helpen?
Ik heb even wat foto's gemaakt van de 5 cd's.
Misschien dat je hier even een afdruk van kan maken en terug gaan naar die winkel.
En dit onder hun neus kan drukken :)
Hey, hartelijk bedankt! Die krijgen ze zeker onder de snufferd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Nu alleen nog ff met FSAA en AF op zijn hoogst en ik mis de jungle en strand screens.

[ Voor 4% gewijzigd door TheLemon op 10-05-2004 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hmmm why heb jeje screenies dan gecroipped naar 1280 :P niet echt slim he.

En op adere vraag ik heb met me neefje COop gedaan erg leuk om te doen levels zijn alleen nog niet goeduitgewerkt beetje buggy nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

Wezen schreef op 10 mei 2004 @ 08:02:
[...]

Hey, hartelijk bedankt! Die krijgen ze zeker onder de snufferd!
hebben ze de dvd versie niet eigenlijk? ik moet eerlijk zeggen dat ik het spel niet heb gekocht dus ik weet niet of er uberhaupt een dvd versie is..

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

py.mosjuh schreef op 10 mei 2004 @ 10:49:
[...]

hebben ze de dvd versie niet eigenlijk? ik moet eerlijk zeggen dat ik het spel niet heb gekocht dus ik weet niet of er uberhaupt een dvd versie is..
Er is inderdaad een DVD versie. Zelf heb ik de DVD versie en daar ben ik wel heel blij mee, want dan hoef je tenminste niet steeds die cd's te wisselen. Bedoel, vijf cd's is niet weinig. Maar goed.

Het spel zelf vind ik wel gaaf, maar ik begin een klein beetje verveeld te raken na een level of acht gespeeld te hebben. Echt een idee hoe dit komt heb ik niet, maar ja... het is helaas wel zo. Meer mensen die dit hebben toevallig?

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 00:44:

alvast bedankt! _/-\o_
Laat hier even weten hoe het is afgelopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 22:54

Upke dupke

Oompa Loompa

Dat cd's wisselen valt wel mee. Het is alleen tijdens de installatie, gelukkig. Ik wilde ook de DvD versie, het is natuurlijk fijner. Maar ja, het is een dynabyte exclusive hier, en dynabyte zit te ver af voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roughrock
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06-2023
ik ben nou bij het level 'river' maar vraag me af op welke moeilijkheids graad ik nu aan het spelen ben. heeft iemand enig idee omdat terug te vinden ???

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Upke dupke schreef op 10 mei 2004 @ 11:05:
Dat cd's wisselen valt wel mee. Het is alleen tijdens de installatie, gelukkig. Ik wilde ook de DvD versie, het is natuurlijk fijner. Maar ja, het is een dynabyte exclusive hier, en dynabyte zit te ver af voor mij.
dynabyte online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Godjira schreef op 10 mei 2004 @ 10:51:
[...]

Er is inderdaad een DVD versie. Zelf heb ik de DVD versie en daar ben ik wel heel blij mee, want dan hoef je tenminste niet steeds die cd's te wisselen. Bedoel, vijf cd's is niet weinig. Maar goed.

Het spel zelf vind ik wel gaaf, maar ik begin een klein beetje verveeld te raken na een level of acht gespeeld te hebben. Echt een idee hoe dit komt heb ik niet, maar ja... het is helaas wel zo. Meer mensen die dit hebben toevallig?
Nopes heb daar zelf geen last van. Ik speel nu voor de 3e keer :) en blijft leuk steeds andere manieren om iets te bereiken enzo :) Blijft een top spel :D en dat jeje begint te vervelen naar 8 keer dat ligt aan het persoontje zelf :D daaar zijn we allemaal anders in natuurlijk

[ Voor 9% gewijzigd door WeAreLegion op 10-05-2004 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
True! Je moet niet alles op dezelfde manier oplossen, beetje improviseren in bepaalde situaties kan heel wat fun opleveren. Probeer es ventjes zo dicht mogelijk te naderen, om ze eens aan je mes te rijgen bijvoorbeeld :D

De ene keer doe je rambo-style zoals iemand dat eerder in dit topic noemde, volgende level ga je ze gewoon dollen door mannetjes af te leiden door steentjes te gooien bijvoorbeeld :) zo kun je behoorlijk ver komen zonder een schot te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:38

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Sjonny75 schreef op 08 mei 2004 @ 14:55:
Ik heb Far Cry orgineel gekocht maar k zou em graag zonder cd willen spelen.
Nou heb ik een nocd crack gevonden na lang zoeken maar als ik het spel start dan krijg ik een zwart scherm en verder gebeurd er niks. Als je dan op een willekeurig toets drukt dan kom je weer in windows. Ik heb verschillende nocd cracks geprobeerd maar bij ze allemaal krijg ik het zelfde. Weet iemand wat ik hieraan zou kunnen doen?
Ik heb deze "patch" ook, draaid zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem inmiddels uitgespeelt op Medium :P Ben nu op Realistic bezig en je merkt zeker welhet verschil al echt een pracht spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Allereerst: een fantastisch spel met ongeëvenaarde graphics :9~

Maar toch:

Gezien de verhalen hier, dacht ik dat ik Far Cry wel op high instellingen zou moeten kunnen spelen op mijn systeem. In principe loopt het ook wel soepel, maar als de omgeving drastisch verandert is er toch wel een irritante hapering. Bijvoorbeeld als je van binnen naar buiten gaat, dan lijkt Far Cry die nieuwe omgeving te moeten laden, maar mijn harde schijf is op dat moment niet echt druk ofzo. :?

Specs.
- asus a7n8x deluxe
- athlon xp 2400+
- softmoded hercules 9800se aiw (= 9800pro)
- 2 x 256 mb ddr
- maxtor 160gb 7200rpm sata

Iemand een idee of ik door een bepaalde instelling de haperingen kan verminderen of is er duidelijke bottleneck in mijn systeem?

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Probeer fsaa en af uit te zetten en shadows op medium en daarna kun je de overige dingen nog op zijn een-na-hoogst zetten als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Mr_Blobby schreef op 10 mei 2004 @ 14:38:
Allereerst: een fantastisch spel met ongeëvenaarde graphics :9~

Maar toch:

Gezien de verhalen hier, dacht ik dat ik Far Cry wel op high instellingen zou moeten kunnen spelen op mijn systeem. In principe loopt het ook wel soepel, maar als de omgeving drastisch verandert is er toch wel een irritante hapering. Bijvoorbeeld als je van binnen naar buiten gaat, dan lijkt Far Cry die nieuwe omgeving te moeten laden, maar mijn harde schijf is op dat moment niet echt druk ofzo. :?

Specs.
- asus a7n8x deluxe
- athlon xp 2400+
- softmoded hercules 9800se aiw (= 9800pro)
- 2 x 256 mb ddr
- maxtor 160gb 7200rpm sata

Iemand een idee of ik door een bepaalde instelling de haperingen kan verminderen of is er duidelijke bottleneck in mijn systeem?
512 RAM er bij zou goed helpen , want Farcry is een ram vreter.
Dus als je een bankje er bij kan kopen.
Dan zal je daar geen sprijt van hebben.

Ik draai hem op mijn Systeem op utra high. dus dan zou jij min op high moeten.
als je RAM er bij heb geprikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist ff me gecleaned; format,windows...enz...
Nu heb ik far cry geinstalleerd maar ik krijg me safe game niet terug op 1 of andere manier?
Als ik al me safe games terug plaatst in profiles/player/menaam/savegames Krijg ik alleen de training levels terug te zien in de loading screen.
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 16:51:
Ik heb zojuist ff me gecleaned; format,windows...enz...
Nu heb ik far cry geinstalleerd maar ik krijg me safe game niet terug op 1 of andere manier?
Als ik al me safe games terug plaatst in profiles/player/menaam/savegames Krijg ik alleen de training levels terug te zien in de loading screen.
iemand een idee?
heb je wel een nieuw profiel aangemaakt met dezelfde naam en vervolgens daarna pas de sav files teruggezet ?

Overigens kom ik gewoon niet door het level Vulcano. En ik ben er ook mee gestopt. Die doom levels vind ik stukken minder leuk dan de eiland levels.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op 10 mei 2004 @ 10:47:
[...]

Hmmm why heb jeje screenies dan gecroipped naar 1280 :P niet echt slim he.

En op adere vraag ik heb met me neefje COop gedaan erg leuk om te doen levels zijn alleen nog niet goeduitgewerkt beetje buggy nog :)
waar vind je die missies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
www.farcryarena.com als ik me niet vergis :) (daar had ik ze vandaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er goed uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimTie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-02 14:43
Heb beetje raar probleem. Heb mijn PC opnieuw moeten installeren. Dus ook Far Cry. Als ik nu Far Cry opstart dan werkt het goed maar zodra ik een game start laad hij hem helemaal en dan is het overm et de pret en hangt Far Cry. Misschien iemand dit eerder mee gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

Ik heb een vraagje. Ik draai die game op een p4C 2.6ghz @ 3.26ghz (fsb 800 --> 1000), 512mb Dual channel pc3200, radeon 9800pro 128mb systeem (winxp), en ik moet zeggen dat ik het echt klote vind draaien. FSAA moet iig helemaal uit, reso niet boven 1024*768@32bit, lang niet alles op full. Ik kan niet geloven dat het niet veel beter moet kunnen op dit systeem, tis toch nog best wat, al zeg ik het zelf. Zelfs Halflife2 draaide veel en veel beter. Als ik op 1152*864 32bit en alles full (fsaa2x, triliniar filterin, antisotropic level 1) speel, dan is de framerate nog maar 30 of zo, en moet ie elke keer als ik een deur open doe of zo enorm veel laden. Is het spel dan echt zo zwaar ???

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Laatst online: 28-08 15:07
Ik ben helaas al m'n savegames kwijtgeraakt tijdens een noodzakelijke format.
Ik weet niet of het mag maar kan iemand mij zijn savegames beschikbaar stellen?
Ik was in het gebouw waar je Valerie kon vinden. Dan kom je in een soort cilinder waar een grote hologram in het midden te zien is.
Ik hoop dat dit duidelijk is.

Email staat in m'n profiel

[ Voor 6% gewijzigd door Bapawe op 10-05-2004 23:13 ]

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

BaatZ zoals zovelen al hebben aangegeven vreet dit spel geheugen. 512MB is gewoon te weinig met alle opties op max. Ik draai hier ook alles op very/ultra high met medium AA en als ik dan tijdens een behoorlijk level even switch naar taakbeheer dan heeft die tot wel 750MB in gebruik (startup XP=100MB).
Grootste probleem was het constante swappen ton ik nog maar 512MB erin had zitten.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09 15:58

Yotta

0110101001111010

Hebben degene die een DD 5.1 geluidsetje hebben ook daadwerkelijk die DD 5.1? Bij mij werkt het namelijk niet. :'( Ik krijg gewoon stereo geluid.

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het spel nu ook paar dagen en ben er zeer tevreden over gewoon zo zwaar goed dat ik me soms zover in verdiep dat ik gewoon uren en uren achter elkaar kan spelen zonder ma iets anders te doen :P

licht vind ik zo mooi in het spel dat ik maar ff screenie had gemaakt paar dagen trug :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dduploader/images/590.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dduploader/images/591.jpg

/me gaat zo weer lkkr verderspelen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 01:16:
ik heb het spel nu ook paar dagen en ben er zeer tevreden over gewoon zo zwaar goed dat ik me soms zover in verdiep dat ik gewoon uren en uren achter elkaar kan spelen zonder ma iets anders te doen :P

licht vind ik zo mooi in het spel dat ik maar ff screenie had gemaakt paar dagen trug :)

[afbeelding]
[afbeelding]

/me gaat zo weer lkkr verderspelen *D
Mag ik even vragen hoe veel fps jij heb, met deze instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Anders d/l je ff Benchemall en kijk je hoeveel fps je haalt in FC. Ik haal 68.5 fps met mijn systeempje :*)

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Energy99 schreef op 11 mei 2004 @ 02:22:
Anders d/l je ff Benchemall en kijk je hoeveel fps je haalt in FC. Ik haal 68.5 fps met mijn systeempje :*)
Enne wat zijn je instellingen, alles op very high of zo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Yotta schreef op 10 mei 2004 @ 23:32:
Hebben degene die een DD 5.1 geluidsetje hebben ook daadwerkelijk die DD 5.1? Bij mij werkt het namelijk niet. :'( Ik krijg gewoon stereo geluid.
Ik hoor soms voetstappen achter me, draai me om en zie dat ik beslopen word. Het valt ook erg op met voertuigen, dat je aan de linkerkant bijvoorbeeld van achter naar voren een jeep langs hoort rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fed-Ex
  • Laatst online: 08-08 22:25

Fed-Ex

Hakuna Matata

FarCry is echt superstoer alleen zoals die screenshots ziet het er bij mij niet uit. maar ja wat wil je met een radeon 9600se :S enige minpunt vind ik dat de geweren rechtop staan ? of is dat omdat mijn instellingen niet op high staan. maakt het zo nep een zwevend geweer ....

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, ik heb geen last van zwevende geweren.
Heb je de nieuwste patch al, die kun je HIER downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99

Energy99

NRG <3

Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 10:27:
[...]

Enne wat zijn je instellingen, alles op very high of zo???
Jep very high/ultra high. ;)

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Energy99 draai je Far Cry op OpenGl of Direct3d?
En zijn er nog meer mensen die Far Cry op OpenGl spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Trivian schreef op 11 mei 2004 @ 16:04:
Heb je ze system specs wel eens gelezen? :) haha die zijn echt hoog hoor hij hoeft het neit op openGL te draaien en tis logisch dat hij zoveel frames haalt. Ik heb zelf ook niet te klagen ik haal er gem 64. En nog even dat benchmark programma benchmall dat is wel leuk en aardig maar het demootje wat er bij zit is totaal niet representatief voor het spel Als jeje pc wil benchmarken maak dan eerst een demo zelf (hoe dat moet heb ik al keer gezegd paar posts hier voor) en laad dat in.

Kiesin het programma gewoon altijd high en je weet ongeveer wat je pc doet met Far Cry

[ Voor 31% gewijzigd door WeAreLegion op 11-05-2004 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
WeAreLegion schreef op 11 mei 2004 @ 16:41:
[...]

Heb je ze system specs wel eens gelezen? :) haha die zijn echt hoog hoor hij hoeft het neit op openGL te draaien en tis logisch dat hij zoveel frames haalt. Ik heb zelf ook niet te klagen ik haal er gem 64. En nog even dat benchmark programma benchmall dat is wel leuk en aardig maar het demootje wat er bij zit is totaal niet representatief voor het spel Als jeje pc wil benchmarken maak dan eerst een demo zelf (hoe dat moet heb ik al keer gezegd paar posts hier voor) en laad dat in.

Kiesin het programma gewoon altijd high en je weet ongeveer wat je pc doet met Far Cry
Ik zit niet ver onder zijn systeem, maar ik haal het met geen mogelijkheid.
Als ik boven de 37 uit komt mag ik blij wezen , en dit is dan wel op ultra high en schaduw op low.
En in 1024,32 bits.

En zo veel scheeld het qua systeem toch echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah ok maar als je met benchmark benched dan laat hij veel dingen weg (AI werkt bijvoorbeeld niet meer). Ik haal gem denk ik met alles very high en water op ultra high 35fps (daar speel ik niet op omdat ik liever iets hogere fps heb dan dat het er super super mooi uit ziet) ik heb textures op high, shaduw op medium en water op high en de rest gewoon op very high en dat loopt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99

Energy99

NRG <3

Dit zijn mijn settings:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/vanillaz/hpbimg/FC_07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/vanillaz/hpbimg/FC_08.jpg

Met deze settings komt het in SP wel voor dat ik af en toe met maar 20/25fps speel, vooral als er een hele lading van die mannetjes op je af komt stormen, maar het blijft ondanks dat goed speelbaar. Als ik MP speel dan zet ik meestal de AA/AF wat lager anders is het op sommige servers niet speelbaar..

Btw de renderer mode kan ik niet eens veranderen in OpenGL, het vakje blijft gewoon grijs, terwijl OpenGL gewoon wel aanstaat in mijn ATi video settings :/ Maarja DX9 is toch beter voor dit spel, dus waarom zou ik het in OpenGL willen spelen? :P

@LordHades, ik kan die post van je over het zelf fixen van een in-game demo van FC maar niet vinden. :?

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ok komt ie nog een keer.

Je moet opstarten in dev mode (-dev er achter zetten) en dan doe je /recorddemo <naam> en /stoprecording als je klaar bent. En die settings die je zo heb die kan ik ook zo zetten en dan speelt het gem met 55fps :) en idd als er veel mannetjes komen met 25fps :) maar goed voor SP is dat nog redleijk speelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Ik blijf critical errors krijgen als ik FSAA aanzet in het spel :( Ik heb alle Catalyst drivers van 3.9 t/m 4.4 geprobeerd, Far Cry gepatched naar 1.1
Ik baal daar echt van, helemaal omdat ik niemand hier of op de UBI forums kan vinden die hetzelfde heeft.
FSAA uit en hij draait als een zonnetje, maar zet hem op Low en pats, hij start niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En welke videokaart hoort daar dan bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 22:47:
En welke videokaart hoort daar dan bij ?
een geforce 2 ti.. staat gewoon in zijn spekkies hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal,

ik heb sinds vandaag ook facry, nu heb ik alleen een probleem 8)7 na de installatie die overigens goed is gegaan.

Nu wil ik het spel spelen en tijdens het opstarten geeft het een foutmelding en kan niet worden opgestart ik baal hier van :'( .
Kan iemand me helpen met het probleem!

Handtekening foutmelding:

Appname:farcry.exe Appver:1.1.0.1230 Modnam:~df394b.tmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 00:05:
hallo allemaal,

ik heb sinds vandaag ook facry, nu heb ik alleen een probleem 8)7 na de installatie die overigens goed is gegaan.

Nu wil ik het spel spelen en tijdens het opstarten geeft het een foutmelding en kan niet worden opgestart ik baal hier van :'( .
Kan iemand me helpen met het probleem!

Handtekening foutmelding:

Appname:farcry.exe Appver:1.1.0.1230 Modnam:~df394b.tmp
KAn je even wat meer over je systeem vertellen.
Want dan kunenn we iets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

py.mosjuh schreef op 11 mei 2004 @ 23:47:
[...]

een geforce 2 ti.. staat gewoon in zijn spekkies hoor :+
:? als het over mij gaat, moet je mijn spekkies nog ff beter lezen :+
Het is een Radeon 9700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

TheLemon schreef op 12 mei 2004 @ 00:12:
[...]

:? als het over mij gaat, moet je mijn spekkies nog ff beter lezen :+
Het is een Radeon 9700.
duh.. wou ff die gast op stang jagen die wel iets verder kon kijken dan zijn neus lang is (imho) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het volgende systeem

amd atlon 2200+
gforce 4600 ti 128 mb
512mb

ik weet niet of jullie nog meer willen weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99

Energy99

NRG <3

@ de kok
Heb je al geprobeerd om het spel te uninstallen en opnieuw erop te zetten? Misschien dat ie het dan wel doet.. suc6!

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net even mijn 9700pro tot de limits gepushed, maar alles op very high werkt niet zo best :)

wanneer komt die verdomde x800 nou eens in nederland! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
WeAreLegion schreef op 11 mei 2004 @ 22:10:
Ok komt ie nog een keer.

Je moet opstarten in dev mode (-dev er achter zetten) en dan doe je /recorddemo <naam> en /stoprecording als je klaar bent. En die settings die je zo heb die kan ik ook zo zetten en dan speelt het gem met 55fps :) en idd als er veel mannetjes komen met 25fps :) maar goed voor SP is dat nog redleijk speelbaar
Hoe kan dat nou, ik heb zo goed als dezelfde specs en kom echt niet hoger dan 30, laat staan gemiddeld 55fps. Zit er dan zoveel verschil tussen computers onderling van dezelfde specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
deuxani schreef op 12 mei 2004 @ 10:57:
[...]

Hoe kan dat nou, ik heb zo goed als dezelfde specs en kom echt niet hoger dan 30, laat staan gemiddeld 55fps. Zit er dan zoveel verschil tussen computers onderling van dezelfde specs?
JA zo iets had ik ook al toen ik het zag.
maar goed het zal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Nou de specs in jouw sig lijken in de verte niet op de specs van LordHades, dus dat vind ik niet vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMaZeR
  • Laatst online: 31-08 10:08
Zit nu in het laatste level "Volcano"
Dit gaat me toch niet echt gemakkelijk af. Ik zit nu al 2 dagen te klooien om die eerst hal door te komen.

Heeft er iemand tips?

i7-7700K @ 5GHz (wc) | ASUS Maximus IX APEX | 2x8GB G.Skill Trident Z | Asus 1080 ti | Seasonic 750w PRIME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
Daar ben ik ook stuck. Maar goed heb het ook maar een paar keer geprobeerd. Je wordt daar telkens bedolven onder de granaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik heb een P4, 3Ghz, 1Gb ram en een 9800 pro 128Mb. Is die videokaart nu al crap ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Replicator schreef op 13 mei 2004 @ 15:33:
Daar ben ik ook stuck. Maar goed heb het ook maar een paar keer geprobeerd. Je wordt daar telkens bedolven onder de granaten.
Ik weet niet op welke moeilijksheidgraad jullie spelen maar ik heb gewoon zoveel mogelijk granaten afgevuurd met de OICW op de enemies rond de grote gast.
En daarna hem pas afgemaakt.
Nu ben ik een stuk verder maar het wordt er niet makkelijker op :D
Ohja ik speel op medium :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bapawe op 13-05-2004 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
deuxani schreef op 12 mei 2004 @ 10:57:
[...]

Don't know .het loopt verder best goed bij mij. Verder is er niks overclocked of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ik heb zelf een
ATi 9500
Asus A7V133 moederbord met 1GB SDRAM mem
AMD 1.33GHz TB proc.

Ik moet wel zeggen dat het spel wel draait. Natuurlijk niet super, maar wel goed speelbaar. Het vreemde is wel dat het lijkt of het niks uitmaakt of ik op 1024x768 speel of op 1280x1024 met dezelfde specs. Zie niet echt een verschil in. Gemiddeld 25fps.

Het enige jammer is dat als ik enemies tegenkom, dus er veel actie is, alles gaat laggen. Daarom mis ik ze ook heel vaak en is het spel moeilijker dan het eigenlijk is. Voor de rest, toppie :D

Ik moet wel zeggen dat die gemuteerde aapjes wel mad irri zijn. Godver :(

OMG, ik zat net te spelen op water quality ultra high :Y) en dat trekt me PC helemaal niet. Maar d'er kwam zo'n stomme AI op me af, ik hem neergeschoten en in het water geschopt (met schoten). Zijn bloed komt er dan uit, en verspreidt het over het water. Echt :9~

[ Voor 21% gewijzigd door Darkvater op 13-05-2004 16:51 ]

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 17:27

Zeror

Ik Henk 'm!

Ja ik, en dan nog haal ik een baggere FPS van 30 outdoor, 60 indoor. Ik speel op 800*600, 16 bit kleuren. low settings

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

aMaZeR schreef op 13 mei 2004 @ 13:57:
Zit nu in het laatste level "Volcano"
Dit gaat me toch niet echt gemakkelijk af. Ik zit nu al 2 dagen te klooien om die eerst hal door te komen.

Heeft er iemand tips?
Als ik je goed begrijp is dat toch die eerste hal met al die schildmannetjes? Gewoon eerst 10 van die granaten uit je gun poppen en daarna met dat enorme machinegeweer (die met 100 kogels) gaan maaien. Dan lukt het prima.
Het probleem komt pas daarna....bij die lullo. Maar goed als je daar bent dan helpen we je wel weer verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-07 16:45
Ook slim als je bij vulcano later niet naar buiten durft >:) , schiet eerst een stoel met je minigun het halve gebouw door en leg hem op de eerste deur, hierdoor blijft die tijdelijk open, hierna wacht je tot the big ones voor de deur staan, die afmaken en strategisch wat granaten achter ze mikken zodat ze bovenop de deuren komen te liggen. Nu blijven beide deuren open en kan je rustig die springende dingen neerknallen met je sniper en weer health en armor halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ubermaestro schreef op 13 mei 2004 @ 18:42:
Ook slim als je bij vulcano later niet naar buiten durft >:) , schiet eerst een stoel met je minigun het halve gebouw door en leg hem op de eerste deur, hierdoor blijft die tijdelijk open, hierna wacht je tot the big ones voor de deur staan, die afmaken en strategisch wat granaten achter ze mikken zodat ze bovenop de deuren komen te liggen. Nu blijven beide deuren open en kan je rustig die springende dingen neerknallen met je sniper en weer health en armor halen :)
_/-\o_
Geniaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Minigun?
Hu heb ik iets gemist?
Die ben ik nog niet tegengekomen.
Nouja ik ga het ff proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
Trivian schreef op 13 mei 2004 @ 20:41:
[...]

Minigun?
Hu heb ik iets gemist?
Die ben ik nog niet tegengekomen.
Nouja ik ga het ff proberen :D
Die M249 SAW of wat het ook mag zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99

Energy99

NRG <3

Dat heb je goed gelezen op de FarCry forums ;) :P
http://ubbxforums.ubi.com...2&f=452106891&m=970107704

[ Voor 6% gewijzigd door Energy99 op 13-05-2004 21:36 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

Nog meer mensen problemen met multiplayer? Als ik een server probeer te joinen blijft ie hangen op "connecting to [ip]"
Dit was toen ook al zo met de beta, toendertijd een topic over geopend op de ubi supportforums, daar bleek dat nog meer dit hadden, allemaal met @home als provider (allemaal nederlanders dus..)
Zou het kunnen dat @home bepaalde poorten dicht heeft iod :?
Echt kut, ik heb het spel gekocht zodat ik hem eindelijk online zou kunne spelen, en nu dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Zijn er hier meer mensen waarbij het buiten beter trekt dan binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Laatst online: 11-09 17:38
Pic_Art schreef op 13 mei 2004 @ 22:14:
Zijn er hier meer mensen waarbij het buiten beter trekt dan binnen?
ja dat had ik, maar vandaag catalyst 4.5 geinstallt, en daarna was het omgekeerd, binnen supervloeiend en buiten iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 23:05

Tachyon

pop the glock

Ik zit in het level "swamp" waar je een atoombom oid moet zien te vinden. Op een gegeven moment kom ik aan bij een soort heftruck. Dan zegt Jack: "get over here, I think I found something!"

Dus ik wacht tot die muts komt opdagen, ze loopt de hele tijd achter me aan (unlike in real life... ;) )

Maar ze is nergens meer te bekennen :? Dus ik ga ze maar zoeken.. 8)
Staat ze ergens achter een rots te wachten. Waarop weet ik niet, maar als ik haar dan een zetje geef begint ze plotseling te rennen. Ik denk naar mijn oorspronkelijke lokatie, maar ergens halverewege komt ze een hek tegen en that's it :? Ik kan doen wat ik wil maar er gebeurt verder niets meer :?

Bugje?

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
Nee hoor volg dat forum niet, idee is eerder ontstaan door pure noodzaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
dimitio schreef op 13 mei 2004 @ 22:32:
ja dat had ik, maar vandaag catalyst 4.5 geinstallt, en daarna was het omgekeerd, binnen supervloeiend en buiten iets minder.
Zelfde hier! Beetje jammer allemaal. (Helemaal dat Doom 3 opeens vet traag is geworden, maar ja daarover moet ik niet zeuren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Woei, vandaag de hele dag gespeeld, ben nu op lvl rebellion :)
Erg gaaf moet ik zeggen. Ik erger me wel rot aan die kutmonkeys, vooral nu mijn granaten op zijn. Alleen die zijn echt effectief tegen ze. Die big-boys zijn wel mad groot, maar lijken erg veel op die cyborgs van Return to Castle Wolfenstein, zijn niet zo moeilijk uit te schakelen (het feit natuurlijk dat je 4 raketten makkelijk overleeft, terwijl zo'n monkey-bitch je in 2 hits afmaakt, helpt natuurlijk ook).

Wat ik wel vreemd vind is dat in de FAQ staat bij die Bigboi's dat je op hun hoofd moet mikken. Als ik dat doe willen ze niet echt dood. Als ik in het groene-midden-ding mik, dan gaat dat flitsen ofzo, en zijn ze zo dood (in ieder geval binnen 1 reload van je shotgun).

De eerste keer op die gang van Control waar een heleboel monkeys komen en zo'n grote, moest ik wel eventjes slikken. Het is me gelukkig net gelukt, ga ik verder, 3 klote marines ook nog, nog maar 1 health ofzo over, zijn er nog van die kutbeesten op de WC :(((( Grrrr. Ben ik dood! De tweede keer kon ik mijn geluk niet op, want die grote blies zichzelf op ofzo :? Toen ik er ging kijken na het afmaken van de restant-monkeys was die net aan doodgaan. Pfft, dacht ik.....5 secs later maken die marines mij af.. :(

Na de 20ste keer is het gelukkig wel gelukt ;)

Ook het laatste stukje van die level. Maak ik ze allemaal af, leef nog net, etc. ga ik op de rand staan om te kijken of alles echt dood is, val ik :'( Godver!

Maar die level daarna is echt vet! Ik ben snel in een tower geklommen en alles vanuit de lucht bekeken. Echt sweet!

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Het lijkt wel alsof ze die M4 bevoorrecht hebben, daarmee schiet je veel makkelijker die trigents en andere beesten af dan met bv die Scorpion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:09

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Tachyon schreef op 13 mei 2004 @ 23:06:
Ik zit in het level "swamp" waar je een atoombom oid moet zien te vinden. Op een gegeven moment kom ik aan bij een soort heftruck. Dan zegt Jack: "get over here, I think I found something!"

Dus ik wacht tot die muts komt opdagen, ze loopt de hele tijd achter me aan (unlike in real life... ;) )

Maar ze is nergens meer te bekennen :? Dus ik ga ze maar zoeken.. 8)
Staat ze ergens achter een rots te wachten. Waarop weet ik niet, maar als ik haar dan een zetje geef begint ze plotseling te rennen. Ik denk naar mijn oorspronkelijke lokatie, maar ergens halverewege komt ze een hek tegen en that's it :? Ik kan doen wat ik wil maar er gebeurt verder niets meer :?

Bugje?
ja had ik ook, maar gewoon nog ff keer doen, tis gelukkig niet zon moeilijk stuk (imo) en er nu op letten dat ze altijd achter je aan loopt...
ze zat bij mij paar keer vast in het hek naast het gebouw...

problemen die ik heb is dat ik in de levels na dit stuk, ook in vulcano, dat ik allemaal artifacts krijg en men objectives en menu werken ook niet meer goed....
bomen worden grote witte kristallen (messed up textures dus)
en het gras is allemaal rooie vlakken..
ik heb 3dmark2003 gedraait, en daar gaat alles goed, dus ik denk niet dat het aan men vidkaart ligt

ligt dit aan de drivers enzo? ik heb niet de meeste recente catalyst, maar heb nergen anders problemen gehad in farcry...

wass ist loss??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:54
ubermaestro schreef op 13 mei 2004 @ 20:58:
[...]

Die M249 SAW of wat het ook mag zijn :)
Idd, ik was bij dat stukje dat je Val moet dekken als zij aan die bom zit te prutten.
Doodleuk achter die crate gaan zitten met granaten (shield gastjes) en die SAW.

No problemo :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Ik heb het spel uitgespeeld op Medium.
Wel jammer dat ik niet zoveel heb meegekregen van de mooie graphics omdat ik het grootste deel met nightvision heb gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Trivian schreef op 14 mei 2004 @ 13:37:
Ik heb het spel uitgespeeld op Medium.
Wel jammer dat ik niet zoveel heb meegekregen van de mooie graphics omdat ik het grootste deel met nightvision heb gespeeld :)
:s wat is daar de bedoeling van :(

Omdat je dan beter je vijanden kan zien ?
Ik vind dat ding alleen maar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die batterijen gaan op dus je kan nooit het grootste deel met die dingen gespeelt, en het opladen duurt erg lang. Ik vind die cryvision trouwens erg fijn je ziet de vijand perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Dat vond ik juist fijn cker voor die springende gasten. Dan heb je ze eindelijk gevonden en dan springen ze weer weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 16:39
Ik kom niet meer verder bij level boat. Die verdomde helikopter krijg ik maar niet neer. Als hij mij raakt ben ik na 5 seconden dood.

Wat is hier de beste manier om dat kreng te verslaan?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.