[PC] Far Cry deel 5

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.773 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:38

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Mijn God, ik zit in control en op een gegeven moment moet je door een deur heen en dan een hoek om, daar staan aantal mannetjes waarvan 1-tje met een .50 (oid) tegen een hele benden van die monster en 1 zo'n grote jongen...., hier sneuvel ik nu al de afgelopen 2 dagen :D . Iemand een hint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of je dit bedoelt:

Je komt weer in een donkere gang en je kunt alleen rechts die deur door. Dit KAN een vrij lastig punt zijn. Mijn suggestie is het om als volgt te doen: mocht je eventueel een mannetje aan het einde van de gang zien: schiet hem (nog) niet neer. Daar links om de hoek zullen een flink aantal monsters zijn en later zul je ook nog een uber monster tegenkomen daar. Wacht eerst totdat alle schoten zijn gelost en let wel ondertussen op dat er geen (kleine) jouw kant opkomen.

Als alles een beetje rustig is loop (gehurkt) je stilletjes naar het einde van die gang en kijk voorzichtig om het hoekje en schiet eventueel de overgebleven monsters af. Als die hele grote uber monster er niet bijzit (met bazooka als wapen) dan loopt ie nog ergens rond in de gangen, let hier wel op!

Als alles rustig is de gang vervolgen. Je kunt doorlopen tot aan het einde van de gang maar je zult een stuk eerder een deur naar de kantine vinden. Hoogstwaarschijnlijk komen hier dan al mannen uit. Een stuk of drie mannen en ze kunnen vrij lastig zijn als je ze niet snel afknalt. Daarna gaan we via de kantine maar verder dus ga rechts die deur in. Wel blijven opletten want er kunnen dan nog een stuk of 3/4 monsters uit de wc komen! Als je de kantine hebt doorzocht op ammo/health e.d. dan ga je de wc's in en zo doorlopen naar een deur die weer leid naar de gangen waar je net was alleen een stukje verder. Daarna gewoon de gang volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:14
i2Paq schreef op 05 mei 2004 @ 18:55:
Mijn God, ik zit in control en op een gegeven moment moet je door een deur heen en dan een hoek om, daar staan aantal mannetjes waarvan 1-tje met een .50 (oid) tegen een hele benden van die monster en 1 zo'n grote jongen...., hier sneuvel ik nu al de afgelopen 2 dagen :D . Iemand een hint?
Ik schiet hier altijd gewoon de mannetjes neer en ga zelf het machinegeweer bedienen, als het goed gaat heb je dat grote monster (+ de kleine) al dood voordat die ook maar 1 rocket heeft kunnen schieten. En de mannen die daarna uit de keuken komen maai ik ook neer met hetzelfde machinegun.(eerst even deur open doen en dan snel terug rennen)
Voor die monsters uit de wc kun je gebruik maken van de brandstoftank die bij de uitgang zit, deze kan ontploffen. Maar kan ook op andere manieren.

[ Voor 10% gewijzigd door Emcee op 05-05-2004 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Precies zoals emcee het doet werkt het beste, gewoon blijven maaien met die staande machinegun, dan maakt niemand je wat. Je zult vast wel iets schade oplopen, maar dat hoort erbij.

Trouwens, ik zat net ff Commando met Schwartzenegger te kijken op Veronica en hier heeft Crytek overduidelijk inspiratie vandaan gehaald. Check het eindgevecht maar eens, Jack Carver lijkt wel wat op Arnie. En die laatste scène in de kelder lijkt erg veel op de Control en Steam levels. Ook heeft hij zo'n verrekijker met HUD, een aanrader om nog eens te kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-07 13:25
Echt lang geleden dat ik zo'n goeie singleplayer gespeeld heb!! Ik moest soms ff aan half-life denken met al die klote beesten (sommige levels dan waar je binnen bezig bent).

[ Voor 5% gewijzigd door netiul op 06-05-2004 11:18 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Oké dan! Ga vanavond eens kijken of ik mijn maai-skills nog heb :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu in Level 19 "Dam"
wat the heck moet je doen
ik sta nu naast een Buggy, van alles geprobeerd maar ik kom niet echt aan de andere kant :S

staan tich ubermonsters met rocketlaunchers
hell no dat ik er levend langs komt :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
tuurlijk wel gewoon de deur openen en ze één voor één afknallen ;)

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 22:54

Upke dupke

Oompa Loompa

Ships, net de eerste Trigen gezien. Moest meteen weer terug denken aan de Doom 3 beta, die ik ook niet echt durfde te spelen, ja ok ik geef toe ik ben een softie en een watje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu outdoor :)
heb net mijn wapens terug gevonden
en dan moet je terug naar volcano lab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ik ben nu binnen in het Volcano Lab en moet 'der dokter' vermoorden. Prima idee zou je zo zeggen, alleen ik krijg hem maar niet kapot. Heb het nu ongeveer 12x geprobeerd, maar helaas. :(

Iemand een idee?

[ Voor 9% gewijzigd door Dionysos op 06-05-2004 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Dionysos schreef op 06 mei 2004 @ 18:00:
Ik ben nu binnen in het Volcano Lab en moet 'der dokter' vermoorden. Prima idee zou je zo zeggen, alleen ik krijg hem maar niet kapot. Heb het nu ongeveer 12x geprobeerd, maar helaas. :(

Iemand een idee?
schakel eerst zijn guards uit daarna heb je hem zo dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

joostve schreef op 06 mei 2004 @ 18:13:
[...]

schakel eerst zijn guards uit daarna heb je hem zo dood
Ik hád al zn guards uitgeschakeld en daarna 3 raketten op hem geschoten (ook nog raak) en hij bleef nog steeds staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dionysos schreef op 06 mei 2004 @ 18:58:
[...]

Ik hád al zn guards uitgeschakeld en daarna 3 raketten op hem geschoten (ook nog raak) en hij bleef nog steeds staan 8)7
raketten zijn niet zo goed voor monsters ;) je moet gewoon kogels schieten >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:14
overigens hoef je niet eerst de guards uit te schakelen, als je 'der dokter' gedood hebt gaat het spel al verder. Die guards zijn wel makkelijk neer te maaien met wat rockets, beetje splash damage maken :) (en ondertussen beetje blijven schuilen achter het bureau)

het was me trouwens ook al opgevallen dat rockets op monsters kennelijk niet zo effectief zijn. Misschien is het omdat je met kogels makkelijker in het gezicht kunt mikken

[ Voor 41% gewijzigd door Emcee op 06-05-2004 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emcee schreef op 06 mei 2004 @ 19:24:
overigens hoef je niet eerst de guards uit te schakelen, als je 'der dokter' gedood hebt gaat het spel al verder. Die guards zijn wel makkelijk neer te maaien met wat rockets, beetje splash damage maken :) (en ondertussen beetje blijven schuilen achter het bureau)

het was me trouwens ook al opgevallen dat rockets op monsters kennelijk niet zo effectief zijn. Misschien is het omdat je met kogels makkelijker in het gezicht kunt mikken
dat zeg ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dionysos schreef op 06 mei 2004 @ 18:00:

Iemand een idee?
je moet niet als eerste de guards killen die moet je laten.. je moet op die engerd had hem na 10 pogingen kwam ik erachter dat als je 3 keer schiet op hem dat ie doodgaat :X en dan krijg je een filmpje dan dan zijn ook de guards dood 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

i2Paq schreef op 06 mei 2004 @ 13:38:
Oké dan! Ga vanavond eens kijken of ik mijn maai-skills nog heb :7
En er door! Full armor and health! Yeeeehaaa! :Y)
Nu, ik zit in het volgende level, morgen weer een dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
i2Paq schreef op 06 mei 2004 @ 21:03:
[...]

En er door! Full armor and health! Yeeeehaaa! :Y)
Nu, ik zit in het volgende level, morgen weer een dag!
maak je borst maar nat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaaaaalig spel :)

Gisteren DVD versie gekocht en netjes geinstalleerd onder Linux.
Het gekke is dat ie het beter trekt dan de demo onder Windows een tijd geleden.

http://users.skynet.be/Pikachu/LINUX/ voor screenshotjes ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

Ziet er mooi uit. Maar je wapen is een beetje jaggy.

Welke linux draai je?

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Je moet die guards idd gewoon met rust laten, gewoon achter die bureau vandaan komen en 10 shotgun kogels in zijn buik pompen voor die weg kan springen dan is ie dood en komt het filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerst die elite guards met explosive shells van je OICW omver knallen
en dan een heel patroon uit je OICW en dood is krieger
denk dat je 30% armor verlies hebt ( althans ik )

alleen nu heb ik zojuist kerstinkopen gedaan ( voordat je de volcano ingaat )

sniperrifle
rocketlauncher
machinegun
OICW

alleen er hoe the heck speel je dat uit, recht voor je een grote loopbrug
de ubermonsters komen op je afstormen en links en rechts snipers

wat is hier de tactiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Eerst de snipers uitschakelen met je sniperrifle en dan die rocketmonsters met je rocketlauncher of machinegun. Die snipers zijn hardnekkig, maar als die dood zijn, dan is de rest een eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Zo, ik heb mijn spaarpot eens geleegd en heb een nieuw supersysteem aangeschaft. (specs. zijn nog geheim ;) )
Farcry draait hier nu op supermegaultrafantastischhigh settings zonder framedrops. En ik dacht zelfs nog even een fris briesje te voelen......

Vóór upgrade: :/
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/jpg/fc2.jpg

Na upgrade: :)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/jpg/fc3.jpg

8) 8) 8) 8) 8) :Y)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog zo'n fotosoepende grapjas. De lol gaat er wel een beetje af een keer niet? :/ :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
Check mijn foto-albums eens, gemaakt met een Canon 300D. Chrasher's foto albums
busted :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
Leuke fotosoep, daar kun je denk ik nog wel een paar mensen in laten trappen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 13:19:
nog zo'n fotosoepende grapjas. De lol gaat er wel een beetje af een keer niet? :/ :r
:>
Heb em niet zelf gemaakt, maar vond deze wel erg goed. :+

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:38
Ik hoor allemaal mensen praten over render mode 'Cold' maar bij mij kan ik geen andere render setting selecteren, er staat 'default' en als je der op klikt is het grijs zegmaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 12:36:

sniperrifle
rocketlauncher
machinegun
OICW

wat is hier de tactiek?
Nou allemaal bedankt voor de tips, ben er nu voorbij. Maar zit ongeveer met hetzelfde probleem als jij.... verdomd lastig stuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 12:36:

sniperrifle
rocketlauncher
machinegun
OICW

wat is hier de tactiek?
- Snipers uitschakelen als de deur opengaat (ff nightvision aan, helpt veel)
- Grote kerels ongemoeit laten
- Als een malle rennen naar de overkant
- garage in (ligt ook wat health)
- die grote kerels opwachten
- knallen

Als je daarboven wacht maak je veel minder kans als dan hierboven beschreven.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*** spoiler ***

Goed wapenarsenaal kiezen en richting uitgang van complex lopen.
je sniper pakken + cry vision, deur openen snel inzoomen en de gozer recht voor doodschieten, daarna die gast links van je.
dan komen die grote gasten met rocketlaunchers, ga in de opening aan de rechterkant staan, zodat je ze niet ziet maar wel hoort.
als ze er allemaal staan ga je met effect (muur aan de linkerkant) granaten gooien.
dan zijn ze bijna allemaal dood. als laatse gooi je een flash granaat en pak je je machine gun. vermoord dan de overgebleven gasten.

dan zijn er nog wat gasten maar dat moet je zelf maar uitzoeken

*** spoiler ****

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

dimitio schreef op 07 mei 2004 @ 13:29:
Ik hoor allemaal mensen praten over render mode 'Cold' maar bij mij kan ik geen andere render setting selecteren, er staat 'default' en als je der op klikt is het grijs zegmaar :?
Je moet je graphics settings op 'very high' zetten voordat je uit de verschillende render modes kan kiezen, anders doet ie dat idd niet ;)

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 14:49
Ik las net de gamez.nl e-mail nieuwsbrief en daarin werd terloops melding gemaakt van een Doom-3 level voor Far Cry, gemaakt door iemand die geen zin had om zo lang op Doom-3 te wachten. Weet iemand hier meer van? Dat lijkt me wel cool om te proberen!!! :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 22:12
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 13:48:
*** spoiler ***

dan komen die grote gasten met rocketlaunchers, ga in de opening aan de rechterkant staan, zodat je ze niet ziet maar wel hoort.
als ze er allemaal staan ga je met effect (muur aan de linkerkant) granaten gooien.
dan zijn ze bijna allemaal dood. als laatse gooi je een flash granaat en pak je je machine gun. vermoord dan de overgebleven gasten.

*** spoiler ****
met 't gooien van granaten, heb je ook kans dat de klap je zelf raakt.
veel makkelijker is om gewoon in 't hoekje te blijven staan en de rocketmonsters te laten komen.
dan net om 't hoekje kijken, totdat je hun schouders ziet en daarop schieten totdat ze dood zijn..
simpel en heel effectief.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Haay schreef op 07 mei 2004 @ 14:12:
Ik las net de gamez.nl e-mail nieuwsbrief en daarin werd terloops melding gemaakt van een Doom-3 level voor Far Cry, gemaakt door iemand die geen zin had om zo lang op Doom-3 te wachten. Weet iemand hier meer van? Dat lijkt me wel cool om te proberen!!! :9~ :9~ :9~
Moet je het level even downloaden. Linkje staat bij het artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

NewbieNeo schreef op 07 mei 2004 @ 14:25:
[...]

met 't gooien van granaten, heb je ook kans dat de klap je zelf raakt.
veel makkelijker is om gewoon in 't hoekje te blijven staan en de rocketmonsters te laten komen.
dan net om 't hoekje kijken, totdat je hun schouders ziet en daarop schieten totdat ze dood zijn..
simpel en heel effectief.. ;)
Ik ben er nu doorheen. Heb het spel uitgespeeld. Geweldig spel!

SPOILER:

Voor dat laatste heb ik het zo aangepakt:
Eerst links en rechts sniper uitschakelen.
Dan het eerste monster rechts vermoord (kogeltjes recht in zn kop werkt het prettigst). Daaran links achter die boom geschuild. Toen kwamen die monsters één voor één omhoog; toen die afgeknald. Naar achter gegaan; garage in, monster vermoord en health gepakt. Toen met het liftje omhoog en gelijk dat monster op die loopbrug vermoord. Hierna het rocketgastje link gesniped.

Toen dacht ik: hehe ik ben er door, loop nietsvermoedend verder, ga de hoek en shabam iets van 8 van die schild gastjes. De tweede keer heb ik maar van een afstand van die mortieren daarop geschoten en wat granaatjes gegooid. Toen was het easy peasy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Chrasher schreef op 07 mei 2004 @ 13:18:
Zo, ik heb mijn spaarpot eens geleegd en heb een nieuw supersysteem aangeschaft. (specs. zijn nog geheim ;) )
Farcry draait hier nu op supermegaultrafantastischhigh settings zonder framedrops. En ik dacht zelfs nog even een fris briesje te voelen......

[afbeelding]

[afbeelding]

Erg strak systeempje hoor ;)
Maar serieus: je ziet hier wel hoever we grafisch al zijn, ik bedoel, je ziet verschil, vooral in belichting, maar het lijkt er al heel aardig op!

[ Voor 62% gewijzigd door TheLemon op 07-05-2004 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ben benieuwd wanneer ze nou eens realistische golfslag kunnen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
deuxani schreef op 07 mei 2004 @ 14:33:
[...]

Moet je het level even downloaden. Linkje staat bij het artikel.
Kan die link hier geplaatst worden aub?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 22:22
Chrasher schreef op 07 mei 2004 @ 13:18:

[afbeelding]

[afbeelding]

ziet er goed uit :+

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:46
Ik zit met een vraagje?

Ik heb dit systeem. (zie onderschrift. )

Nu draai ik FarCry op 1024-32 bits in Utra High.
Met heel af en toe schokken.
Maar
Ik heb de verschillende modes al geprobeerd, en ik heb wat zitten tweaken.
Maar is er nog wat het het beeld nog mooier tekrijgen?
want ik wil wel eens zien wat hij nog meer aan kan.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 07 mei 2004 @ 16:59:
Ik zit met een vraagje?

Ik heb dit systeem. (zie onderschrift. )

Nu draai ik FarCry op 1024-32 bits in Utra High.
Met heel af en toe schokken.
Maar
Ik heb de verschillende modes al geprobeerd, en ik heb wat zitten tweaken.
Maar is er nog wat het het beeld nog mooier tekrijgen?
want ik wil wel eens zien wat hij nog meer aan kan.
Je systeem is op bijna alle vlakken goed genoeg om Far Cry perfect te draaien, behalve je videokaart.
Dit is een Ati radeion 9600pro. Een perfecte kaart, en goed genoeg om spellen te kunnen draaien, maar wil je Far Cry op het allerhoogst enz draaien dan moet je wel een Ati Radeon 9800 hebben of het equivelent van Nvidea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
vacuumcleaner schreef op 07 mei 2004 @ 16:11:
Kan die link hier geplaatst worden aub?
Heb het zelf maar even opgezocht. De link op gamez.nl bleek al dood te zijn, maar op de volgende mirror wist ik hem wel te downloaden. 1,08 MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMaZeR
  • Laatst online: 31-08 10:08
Na het doorbladeren van een stuk of 50 pagina's, heb ik nog geen antwoord gevonden op mijn probleem.
Ik zit nu aan het einde van missie "boot" met dat vrachtship dak moet opblazen. Nu heb ik een paar keer voorop het schip gestaan om die heli neer te halen, maar dat lukt niet. Nou las ik ergens dat je gewoon van de boot moet springen en naar dat eilandje met dat schipwrak moet zwemmen. Als ik daarheen zwem, ben ik mijn shield kwijt door de explosie van het schip. Eenmaal op het eilandje aangekomen, komt die heli weer. En zelfs daar lukt het me niet om um neer te halen. Deze heli gaat namelijk niet in 1 keer kapot. Ik las dat je um iets van 7 / 8 keer moet raken.

Iemand andere tips?

i7-7700K @ 5GHz (wc) | ASUS Maximus IX APEX | 2x8GB G.Skill Trident Z | Asus 1080 ti | Seasonic 750w PRIME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik ging altijd terug naar de cabine waar je de rocketlauncher vandaan haalt. Daarbinnen kan hij je niet raken en schiet je em zo uit de lucht. Eerst je racketten op hem afvuren en als hij nog niet dood is, de rest van je arsenaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 17:11:
[...]

Je systeem is op bijna alle vlakken goed genoeg om Far Cry perfect te draaien, behalve je videokaart.
Dit is een Ati radeion 9600pro. Een perfecte kaart, en goed genoeg om spellen te kunnen draaien, maar wil je Far Cry op het allerhoogst enz draaien dan moet je wel een Ati Radeon 9800 hebben of het equivelent van Nvidea
Ik ga over een paar maanden ook een nieuwe radeon kopen.
x800 of zo hier die nieuwe gaan heten :D

Dan is kijken hoe Farcry gaat lopen.

PS: ik heb dit systeem ook grote gedeelte geupgrade voor Farcry en Flightsim 9.
Dus mag dan mag het wel aardig lopen.
Maar ik was gewoon benieuwd of ik er nog meer uit kon halen dan dit :)
Met dit systeem.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
aMaZeR schreef op 07 mei 2004 @ 17:25:
Na het doorbladeren van een stuk of 50 pagina's, heb ik nog geen antwoord gevonden op mijn probleem.
Ik zit nu aan het einde van missie "boot" met dat vrachtship dak moet opblazen. Nu heb ik een paar keer voorop het schip gestaan om die heli neer te halen, maar dat lukt niet. Nou las ik ergens dat je gewoon van de boot moet springen en naar dat eilandje met dat schipwrak moet zwemmen. Als ik daarheen zwem, ben ik mijn shield kwijt door de explosie van het schip. Eenmaal op het eilandje aangekomen, komt die heli weer. En zelfs daar lukt het me niet om um neer te halen. Deze heli gaat namelijk niet in 1 keer kapot. Ik las dat je um iets van 7 / 8 keer moet raken.

Iemand andere tips?
Je verliest inderdaad shield door de explosie, maar het hangt er wel vanaf waar je zwemt hoeveel je shield verliest. Toen ik probeerde in een rechte lijn (vanaf het schip gezien) naar dat wrak tegen de kustlijn te zwemmen verloor ik al m'n shield. Maar toen ik het schip, en onder water zwemmend, opzij zwom richting dat strandje met die 2 palmbomen, verloor ik maar iets van 30-40 % van m'n shield. Vervolgens ben ik achter een palmboom gaan schuilen, en schoot ik ongeveer 6 à 7 raketten op de heli, die toen wel kapot ging. Je moet gewoon heen en weer blijven lopen zodat de boom telkens tussen jou en de heli in staat, en telkens wanneer hij ff niet schiet leun je om de boom heen een schiet je een raket af, rekening houdende met de richting waarin de heli beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 22:12
je kan ook gewoon naar de voorkant van het schip lopen, zodat je niets aan leven of shield verliest.
en dan dekking zoeken rondom de mast.
5 raketten raak op de heli, en je hebt em.. ;)
moest 't zelf ook een paar keer overdoen, voordat ik em had hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 13:19:
Hij mist ook een paar vingers in het tweede plaatje zag ik. ;)

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pic_Art schreef op 07 mei 2004 @ 10:25:
Ziet er mooi uit. Maar je wapen is een beetje jaggy.

Welke linux draai je?
Gentoo Linux 2004.0 @ kernel 2.4.25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Haay schreef op 07 mei 2004 @ 17:14:
[...]

Heb het zelf maar even opgezocht. De link op gamez.nl bleek al dood te zijn, maar op de volgende mirror wist ik hem wel te downloaden. 1,08 MB.
JA heb hem gedll maar hij werkt niet.
Hoe krijg je dat ding aan de praat ?

He de readme gelezen maar dat helpt niet.

PS mijn duits is ook niet echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
\map kai_light2 intikken in console

edit/
Net ff afgespeelt en het is wel grappig, maar verwacht er niet veel van.

[ Voor 55% gewijzigd door vacuumcleaner op 07-05-2004 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 07 mei 2004 @ 17:36:
[...]

Ik ga over een paar maanden ook een nieuwe radeon kopen.
x800 of zo hier die nieuwe gaan heten :D

Dan is kijken hoe Farcry gaat lopen.

PS: ik heb dit systeem ook grote gedeelte geupgrade voor Farcry en Flightsim 9.
Dus mag dan mag het wel aardig lopen.
Maar ik was gewoon benieuwd of ik er nog meer uit kon halen dan dit :)
Met dit systeem.
Ik heb nog 2 dingen voor jou.
Na even in het archief van fchq.nl gekeken te hebben, kwam ik DEZE link tegen.
Het is een Far Cry tweak guide.
Daarnaast kun je ook DIT downloaden.
Het is een benchmark voor Far Cry en zo kun je het vergelijken met andere systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99

Energy99

NRG <3

aMaZeR schreef op 07 mei 2004 @ 17:25:

Iemand andere tips?
Gewoon naar de voorkant van het schip gaan en hem uit de lucht knallen met de raketwerper, terwijl je achter de mast schuilt. Ik had m iets van 5 keer geraakt met raketwerper + 2 keer met OICW GL nades. >:)

ps. speel het spel in de 'Veteran' mode, dus als je t spel speelt onder dit niveau moet t helemaal te doen zijn. :P

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashnl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06-2023
mp mappen downloaden en dan hoe krijg je deze aan de gang in het spel

yep it's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMaZeR
  • Laatst online: 31-08 10:08
deuxani schreef op 07 mei 2004 @ 17:35:
Ik ging altijd terug naar de cabine waar je de rocketlauncher vandaan haalt. Daarbinnen kan hij je niet raken en schiet je em zo uit de lucht. Eerst je racketten op hem afvuren en als hij nog niet dood is, de rest van je arsenaal.
Ben inderdaad in de stuurhut gaan staan. Dat lukte vrijwel gelijk. Bedankt!

Volgende level is niet zo moeilijk vin ik........met je sniper rifle kan je ze bijna allemaal pakken.......

i7-7700K @ 5GHz (wc) | ASUS Maximus IX APEX | 2x8GB G.Skill Trident Z | Asus 1080 ti | Seasonic 750w PRIME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Wel lachen dat Cartoon style van Farcry. :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/L9X97U6CYMRK

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/XQZ887A0NR5V

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/6D4YI9Z04555

En die andere zien er ook beste goed uit.
Maar het is zeker even wennen aan het spelen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
het lijkt XIII wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ja daar lijkt het erg veel op ja :)
Dus heb ik ook maar tot de half uitgespeeld,
ivm die rare save bug.
Maar ik weet niet of dit Cell Shadered is.
Maar erg leuk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in het level "Control" geloof ik, je moet iig met een paraglider vliegen en monsters afknallen. Ik begin nu een beetje verveeld te raken van al die donkere levels en monsters, dus ik vraag me af of dit nog een keer ophoudt? Die eerste levels waren veel leuker.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
aMaZeR schreef op 07 mei 2004 @ 21:15:
Ben inderdaad in de stuurhut gaan staan. Dat lukte vrijwel gelijk. Bedankt!

Volgende level is niet zo moeilijk vin ik........met je sniper rifle kan je ze bijna allemaal pakken.......
:D
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 22:15:
Ik zit nu in het level "Control" geloof ik, je moet iig met een paraglider vliegen en monsters afknallen. Ik begin nu een beetje verveeld te raken van al die donkere levels en monsters, dus ik vraag me af of dit nog een keer ophoudt? Die eerste levels waren veel leuker.
De beste levels met mensen moeten nog komen als ik het goed heb, dus wees maar niet bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lama

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

far cry is een leuk spel dat is zeker. ik heb het uitgespeeld en veel multiplayer op lan's gedaan. je moet ook MP maps downloaden das de moeite waard. het draait niet erg snel ofzo xp3200+ GF5600 1024mb, maar dat komt vooral door mijn zure GF5600 aangezien de buiten levels hogere fps hebben dan binnen(buiten is meer cpu werk). Maargoed.... snel genoeg iig

ik heb ook een laptop die eigenlijk niet voor games is maargoed dan ga je dat toch proberen dat ken je wel ;) Het is een Centrino 1.6, 512mb, Intel Extreme Grapics 2 64mb(shared) Hieronder een goeie revieuw van de laptop en het draadje op GoT

http://www17.tomshardware.com/mobile/20040225/index.html

[rml][ Ervaringen] Asus S5200 (notebook)[/rml]

maar ik dacht laat ik het hem eens erg moeilijk gaan maken en far cry installeren. ik moet eerlijk zeggen dat hij de indoor levels zeer goed trok! dat staan wel alle settings op low natuurlijk en de res op 800x600 maar iedereen weet inmiddels wel wat far cry op low is, redelijk mooi dus.

alleen buiten ging het mis, de fps gingen omlaag wat begrijpelijk is maar alleen zandgrond en water konden niet worden gerenderd. De grond was meer zwart en het water wit. de rest was prima zelfs rotsen, maar vanaf het moment dat er zand hoort te liggen is het zwart 8)

uiteraard heb ik de nieuwste video driver etc.

ik zou er niet van balen als dit niet op te lossen is maar ik vroeg me toch af of dit is te fixen en of meer mensen zo'n voorval hebben gehad en wellicht hebben opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan B
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-12-2023
Eindelijk FarCry uitgespeeld :)
Zoww die laatste 2 levels vielen mij niet mee. Lang over gedaan, maar het hele spel was de moeite waard! Een van de makkelijkste maar zeker een van de mooiste levels vond ik wel River, zo realistisch gemaakt.
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 22:15:
Je moet nog even 3 levels doorzetten, dan wordt het pas echt leuk 8)

Loeibaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Jups heb hem ook uitgespeeld en idd beste spel die ik in hele lange tijd gespeeld heb. Tis echt een ervaring gewoon. MP viel tegen maar goed tis een SP spel imho en dan moet je een spel niet op af lopen kraken. Verder ben ik weer opnieuw begonnen (nu met render mode op cold ) dat is toch hele andere ervaring in eens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, uitgespeeld

volcano viel nog mee, had hem zwaarder verwacht

vond het een topgame heb er 6 weken over gedaan ( ja op gemakje gespeeld heb ook niet alle tijd van de wereld :) )

hoop ooit op een deel II het verhaal lig er open voor ( de disks; operation Farcry )

hulde aan Crytek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny75
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-12-2021
Ik heb Far Cry orgineel gekocht maar k zou em graag zonder cd willen spelen.
Nou heb ik een nocd crack gevonden na lang zoeken maar als ik het spel start dan krijg ik een zwart scherm en verder gebeurd er niks. Als je dan op een willekeurig toets drukt dan kom je weer in windows. Ik heb verschillende nocd cracks geprobeerd maar bij ze allemaal krijg ik het zelfde. Weet iemand wat ik hieraan zou kunnen doen?

[ Voor 3% gewijzigd door Sjonny75 op 08-05-2004 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjan B schreef op 08 mei 2004 @ 00:22:
Je moet nog even 3 levels doorzetten, dan wordt het pas echt leuk 8)
Jep, ik zie nu eindelijk weer blauwe lucht... Die monsters zijn echt super nep, dus hopelijk wordt het nu weer leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ik heb hem ook gekocht en ja hoor, 4 CD's in plaats van 5. Maandag weer terug naar de winkel. :/

3 CD's zitten samen en CD 1 zit in een klepje apart. Waar behoort CD 5 eigenlijk te zitten, want ik zie nergens plaats daarvoor? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Wezen schreef op 08 mei 2004 @ 16:47:
Ik heb hem ook gekocht en ja hoor, 4 CD's in plaats van 5. Maandag weer terug naar de winkel. :/

3 CD's zitten samen en CD 1 zit in een klepje apart. Waar behoort CD 5 eigenlijk te zitten, want ik zie nergens plaats daarvoor? :?
Die hoort in een papieren bewaarhoesje tezitten in de linkerzijde van het DVD doosje en de andere rechts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Blackhole schreef op 08 mei 2004 @ 17:22:
[...]
Die hoort in een papieren bewaarhoesje tezitten in de linkerzijde van het DVD doosje en de andere rechts :)
Fijn. Even de winkel telefonisch op de hoogte gebracht dat er een CD miste, zei die mevrouw doodleuk dat al hun copies 4 CD's bevatten en dat ze nog geen enkele klacht ontvangen hadden ondanks het feit dat het spel als zoete broodjes verkocht wordt. Yeah right... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Wezen schreef op 08 mei 2004 @ 17:50:
[...]

Fijn. Even de winkel telefonisch op de hoogte gebracht dat er een CD miste, zei die mevrouw doodleuk dat al hun copies 4 CD's bevatten en dat ze nog geen enkele klacht ontvangen hadden ondanks het feit dat het spel als zoete broodjes verkocht wordt. Yeah right... :(
Ik hoop dat je terug kunt gaan naar de winkel om te klagen en dat je je geld terug krijgt want dit lijkt mij niet echt prettig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Schumi4ever schreef op 08 mei 2004 @ 17:59:
[...]
Ik hoop dat je terug kunt gaan naar de winkel om te klagen en dat je je geld terug krijgt want dit lijkt mij niet echt prettig :/
Nope. Ik mag "iets anders kiezen". :/

Ik hoop dat ik de 5de CD via andere kanalen kan vinden. Sorry, maar hier zakt mijn broek van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke winkel is dit dan ?
Want dit is natuurlijk geen gang van zaken. Jij staat in je recht, gewoon door blijven zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Heb je al gevraagd of ze een aantal andere doosjes wilden openen om te kijken hoeveel cds erin zitten? Want het lijkt me sterk dat ze er allemaal maar vier hebben en dat geen enkele klant daar iets van heeft gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah idd sorry dat ik het moet zeggen maar je word gewoon geflest waar je bij staat. Maar dat had je volgens mij zelf ook al wel door. Ik zou als ik jou was maandag minddag (1 uur zijn winkels meestal pas open dan) gelijk voor deur staan en je geld terug eisen en zo niet dan gewoon gaan eisen dat je manager spreekt. Klaar dit kan gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 20:31:
Welke winkel is dit dan ?
Want dit is natuurlijk geen gang van zaken. Jij staat in je recht, gewoon door blijven zeuren.
Bart Smit, Sint-Niklaas, België. Ja, ik sta heus in mijn recht, maar de dame in kwestie dacht waarschijnlijk dat ze met een idioot te maken had door vol te houden dat het spel slechts uit 4 CD's bestaat.
Schumi4ever schreef op 08 mei 2004 @ 20:38:
Heb je al gevraagd of ze een aantal andere doosjes wilden openen om te kijken hoeveel cds erin zitten? Want het lijkt me sterk dat ze er allemaal maar vier hebben en dat geen enkele klant daar iets van heeft gezegd.
Jup, ik heb gevraagd of er nergens geen stapeltje met apart verpakte CD's lag omdat Blackhole zei dat die CD 5 in een papieren bewaarhoesje dient te zitten, maar ze houdt gewoon vol dat ze er al tig verkocht heeft (telkens met 4 CD's) en nog geen klachten heeft gehad.
WeAreLegion schreef op 08 mei 2004 @ 20:47:
Jah idd sorry dat ik het moet zeggen maar je word gewoon geflest waar je bij staat. Maar dat had je volgens mij zelf ook al wel door. Ik zou als ik jou was maandag minddag (1 uur zijn winkels meestal pas open dan) gelijk voor deur staan en je geld terug eisen en zo niet dan gewoon gaan eisen dat je manager spreekt. Klaar dit kan gewoon niet
Klopt. Eén nadeel: ik heb mijn kasticket niet meer. Dom, ik weet het maar je weet hoe dat gaat als je allerlei inkopen gaat doen in verschillende winkels...
Ik ga maandag iig terug om te proberen, maar ik heb er geen goed oog in.
Balen...

[ Voor 3% gewijzigd door Coltrui op 08-05-2004 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

DOM DOM DOM!!!! :) niet lullig bedoelt ofzo hoor maar ik zeker eisen om een andere hoesje te openen!! want het zijn gewoon 5 cd's! Die mevrouw moet gewoon niet lullen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

O maar dat is het probleem niet hoor, ik mag mijn game gewoon ruilen voor een andere. Ze is er 100% zeker van dat de game uit 4 CD's bestaat, anders had ik gewoon een nieuwe gekregen. Verder is het zo dat de CD's in de box worden gestoken bij betaling - de CD's liggen in de meeste Belgische gameshops achter de toonbank, dus een hoesje openen brengt niet veel aarde aan de dijk ;).

Jammer dat er niks op het DVD-boxje staat noch op de manual noch op de Farcry-site over het aantal CD's included.

[ Voor 6% gewijzigd door Coltrui op 08-05-2004 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah klopt maar het zijn er echt 5 :) En dat je bonnentje niet meer heb dat moet niet uit mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
Vaagheid.... helikopters zijn makkelijk uit te schakelen door dat mannetje wat achter de machinegun te staan dood te schieten. Maar normaal gesproken crasht de helikopter dan niet.

Hier in level rebellion wel, lijkt me sterk dat een helikopter kan vliegen met 1 ventje achter de machinegun :P automatische piloot misschien ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.gotclan.nl/ZuiGNaP/screens/farcry/FarCry0000_small.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door netiul op 08-05-2004 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
Ken je niet iemand die de CD versie ook heeft. :?
Dan sleep je die gast + spel gewoon mee naar de winkel.

Ze kunnen zich er niet zomaar vanaf maken, enkel doordat zo'n (meestal) niet gamende en dus er geen verstand van heeft, verkoop(ster) denk dat het er gewoon 4 moeten zijn. Slaat nergens op... 8)7

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:13

_Ernst_

Mark It Zero!

Zo, net uitgespeeld :) Zeker wel een vet spel! Beste wat ik tot nu toe gespeeld heb :*)

Het laatste level volcano was idd nog best pittig, vooral over checkpoint 2 heb ik best lang gedaan, daarna was het goed te doen.
Ik speelde nou op moeilijksheids graadje 3, nou nog eens op realistic proberen :)

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ik vind het ook ronduit belachelijk. Je koopt een spel dat uit vijf cd's bestaat en dan hoor je ze ook gewoon alle vijf te krijgen. Punt. Dat zij denkt dat het er maar vier horen te zijn en dat niet anders er blijkbaar iets van heeft gezegd is totaal niet van belang.

Je staat dus zeker in je recht, alleen vervelend dat je het bonnetje niet meer hebt :X

Kun je hem trouwens niet omruilen voor de dvd-versie? :*) Of hebben ze die niet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Replicator schreef op 08 mei 2004 @ 23:06:
Vaagheid.... helikopters zijn makkelijk uit te schakelen door dat mannetje wat achter de machinegun te staan dood te schieten. Maar normaal gesproken crasht de helikopter dan niet.

Hier in level rebellion wel, lijkt me sterk dat een helikopter kan vliegen met 1 ventje achter de machinegun :P automatische piloot misschien ;)
Normaal gesproken als je dat ventje doodschiet dan vluchten ze. :) maar ik moet zeggen dat je me soms met een M4 (of M16) hem wel neer kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
Een leuk detail is dat klokken de exacte tijd aangeven :D

Afbeeldingslocatie: http://members.gotclan.nl/ZuiGNaP/screens/farcry/FarCry0002_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 19:32
Dat is gek, ik zie niks op die screen :+ maar zover ik weet is de tijd van die klokken nooit de exacte tijd althans... hier niet :(

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Bij mij wel hoor.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hehe nog nooit op gelet eigenlijk zal er zo even naar kijken ,Screenie is wel erg donker trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Als je niks ziet op die screen staat je beeld te donker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Valt wel mee hoor, zon schijnt er wel in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Replicator schreef op 09 mei 2004 @ 02:58:
Een leuk detail is dat klokken de exacte tijd aangeven :D

[afbeelding]
doe je flashlight een aan dan
want ik zie een zwart beeld met een nog zwarter rondje in het midden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Dan staat je helderheid/contrast niet helemaal goed..

Afbeeldingslocatie: http://www.dpreview.com/images/grayscale.gif

Je moet iig in de eerste en laaste drie vlakken verschil in zien :)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
LOL, bij mij zijn de laatste 5 vlakken helemaal zwart en mn monitor kan niet lichter. :D Goed he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf, wil on-line spelen
krijg ik een bericht :

CD-key in use verify your CD-key

heb een orgineel spel liggen,

wat zijn de beste maatregelen hiertegen?
mailtje naar ubi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

Al de bediendes afschieten bij de winkel waar je hem gekocht hebt. Die hebben waarschijnlijk de code overgepent.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99

Energy99

NRG <3

Net uitgespeeld op veteran level *phewww* Dat laatste level volcano viel ff niet mee zeg op die moeilijkheidsgraad, deed er zowat de hele dag over om het tweede save punt te halen lol :P Wat was het einde trouwens ruk, niet meer normaal. Na het spelen van zo'n fantastisch spel had ik het eind wel wat spectaculairder verwacht eigenlijk.. :X Maar ja toch petje af voor de mannen van crytek! Zit nu MP te spelen maar dat is niet zo leuk als de SP... Hopelijk komt er ook een vervolg uit voor FC, anders gewoon ff wachten op HL2 :)

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Energy99 schreef op 09 mei 2004 @ 16:29:
Net uitgespeeld op veteran level *phewww* Dat laatste level volcano viel ff niet mee zeg op die moeilijkheidsgraad, deed er zowat de hele dag over om het tweede save punt te halen lol :P Wat was het einde trouwens ruk, niet meer normaal. Na het spelen van zo'n fantastisch spel had ik het eind wel wat spectaculairder verwacht eigenlijk.. :X Maar ja toch petje af voor de mannen van crytek! Zit nu MP te spelen maar dat is niet zo leuk als de SP... Hopelijk komt er ook een vervolg uit voor FC, anders gewoon ff wachten op HL2 :)
Ach, op het einde zullen ze wel geen inspiratie meer over hebben.

Vooral de eerste 5-6 levels waren super goed.
De levels in het donker vond ik ook wat minder, maar overall echt een super goede game. _/-\o_

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.