[PC] Far Cry deel 5

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.772 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
dit moet toch wel het goede gebouw zijn, kan volgens mij niet missen (of ik ben echt heel slecht bezig :( )

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/R416I111I44H

en de deur gaat dus echt niet open, heb al wel de juiste explosieven gevonden

[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 30-04-2004 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:14
PilatuS schreef op 30 april 2004 @ 15:22:
dit moet toch wel het goede gebouw zijn, kan volgens mij niet missen (of ik ben echt heel slecht bezig :( )

[afbeelding]

en de deur gaat dus echt niet open, heb al wel de juiste explosieven gevonden
Ja dat is inderdaad wel het juiste gebouw (armory), als je daar niet naar binnen kan is het wel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
het zal dan wel een bug ofzo zijn, naja weet ik iig dat het niet aan mij ligt :)

dan maar ff de no_clip gebruiken (als die er is)

edit : nou het is opgelost, ik heb gewoon ff no_clip gebruikt om door de deur te komen en heb de boel opgeblaast

ook op de terug weg wou de deur ook niet opengaan, is dus wel een vervelende bug maar het is gelukkig opgelost, bedankt voor de hulp en nu weer lekker verder spelen :)

[ Voor 53% gewijzigd door PilatuS op 30-04-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit een beetje vast bij de dam ;(
Zou iemand me kunnen vertellen hoe je van het eiland met al die monsters af kunt komen? Ik heb al geprobeerd door de rivier te zwemmen, maar word dan steeds afgeschoten. Als ik het geweer aan de rechterkant probeer te pakken word ik ook door die gasten vermoord. Verder zie ik geen opties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:14
Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 16:02:
Zou iemand me kunnen vertellen hoe je van het eiland met al die monsters af kunt komen? Ik heb al geprobeerd door de rivier te zwemmen, maar word dan steeds afgeschoten. Als ik het geweer aan de rechterkant probeer te pakken word ik ook door die gasten vermoord. Verder zie ik geen opties...
Ik heb deze gered door het water te volgen, probeer eerst zoveel mogelijk te zwemmen. Met een beetje mazzel zwem je langs dat monster met het geweer aan de linkerkant, dan kom je bij een ondiep gedeelte->even een sprintje trekken, om de trigen(s) (dat zijn toch die springbeesten?) voor te blijven, zo gauw het water weer dieper wordt weer gaan zwemmen, eenmaal in het diepe water ben je veilig. Daarna kun je naar de helikopter zwemmen, of even een stukje sprinten over het land.
Met het spel op realistic was dit gedeelte trouwens aardig pittig ja, de monsters zijn dan een stuk alerter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49
Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 16:02:
Hm, ik heb hier gewoon de rivier volgend ALLES gezwommen en in ieder geval op Medium level hadden de monsters totaal geen erg in mij. Bij de ondiepe gedeeltes heb ik gewoon op m'n buik gelegen en zo alsnog gezwommen. Dus wanneer je door een diep gedeelte zwemt en bij een ondiep gedeelte komt en automatisch opstaat moet je meteen gaan liggen, en dan door het ondiepe gedeelte zwemmen. Tot je aan het einde van het riviertje komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op 30 april 2004 @ 18:07:
[...]

Hm, ik heb hier gewoon de rivier volgend ALLES gezwommen en in ieder geval op Medium level hadden de monsters totaal geen erg in mij. Bij de ondiepe gedeeltes heb ik gewoon op m'n buik gelegen en zo alsnog gezwommen. Dus wanneer je door een diep gedeelte zwemt en bij een ondiep gedeelte komt en automatisch opstaat moet je meteen gaan liggen, en dan door het ondiepe gedeelte zwemmen. Tot je aan het einde van het riviertje komt.
tja, dat doe ik steeds, maar ze spotten mij keer op keer. Hebben jullie nog gewacht na het killen van die ene trigen voordat jullie er in sprongen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

PilatuS schreef op 30 april 2004 @ 15:27:
het zal dan wel een bug ofzo zijn, naja weet ik iig dat het niet aan mij ligt :)

dan maar ff de no_clip gebruiken (als die er is)

edit : nou het is opgelost, ik heb gewoon ff no_clip gebruikt om door de deur te komen en heb de boel opgeblaast

ook op de terug weg wou de deur ook niet opengaan, is dus wel een vervelende bug maar het is gelukkig opgelost, bedankt voor de hulp en nu weer lekker verder spelen :)
Ik had precies hetzelfde probleem!!! Heel veemd.... Raar dat niet meer mensen hier last van hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gevonden !

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
HellBeast schreef op 30 april 2004 @ 11:24:
Ik heb nu alle instellingen op "High" staan, behalve "Shadows".
Dit omdat Shadows de meeste achteruitgang in FPS geeft. Op zich kan ik
die ook wel aanzetten, maar dan dropt mijn FPS teveel omlaag naar mijn zin.
Ik hoop wel dat je em op 800x600 speelt met die FPS anders wordt ik gek.

[ Voor 4% gewijzigd door deuxani op 01-05-2004 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 14:49
Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 18:10:
tja, dat doe ik steeds, maar ze spotten mij keer op keer. Hebben jullie nog gewacht na het killen van die ene trigen voordat jullie er in sprongen?
Nee, ik heb die paar kogels in m'n M4 gebruikt om die ene Trigen te doden (had toen nog iets van 4 kogels over) en ik jumpte meteen over de rand naar beneden.

Wat voor moeilijkheidsgraad speel je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
deuxani schreef op 01 mei 2004 @ 16:35:
[...]

Ja dat doet ie :) kijk maar naar resolutie van screenshots. Ik haal met me laptop (betere specs maar iets mindere videokaart) dat ook op 800x600 en op laptop scherm speelt dat meer dan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

[...]

En hij heeft een leeg multi-player level geladen zo te zien, dat scheelt ook enorm in framerates.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Jaa, maar hij zou ook de screens naar een lagere resolutie gezet hebben in PS. Ik heb namelijk echt het gevoel dat mijn computer dit spel beter moet kunnen draaien, helemaal met shadows en lightning aan. (Ik ga trouwens niet proberen te overclocken, want dat risico wil ik niet nemen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hehe daar zijn al heel veel discussies overgeweest. Ik heb dat bij me eigen pc ook maar ja tis niet anders heb gevoel dat het op me laptop beter loopt dan op me pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:51
Omdat mijn snelste systeem atm. een P3-600 en ik toch graag Far Cry wil spelen heb ik het maar gewoon geprobeerd:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joshuasioso/FarCry.jpg

Het spel zit zo rond de 20-30 FPS in de buitenlevels :*). Wel alles op low natuurlijk.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Heeft hier iemand al eens die Co-Op levels gedownload en MP gespeeld? ik heb net even met me neefje zitten doen Best leuk gedaan en het werkt goed alleen moeten de levels beter geoptimaliseerd worden want ze lopen niet zo soepel (terwijl gewone levels dat wel doen) maar hoop dat Crytek hier wat mee gaat doen want denk dat ze daar echt iets leuks van kunnen maken :) het hele spel met ze 2e :) of meer (verhaal lijn iets aanpassen bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

@ iets

Zo ziet het eruit op een overclockte Radeon 9800XT. :*)
Dit is FarCry in de modus: 'Cold' (ziet er imho realistischer uit dan in de normale cartoon achtige mode)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/vanillaz/hpbimg/FC03.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Energy99 op 02-05-2004 01:02 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Laatst online: 18:51
Mja das eehm... anders :P.

Ben trouwens nu iets verder en de FPS is aan het schommelen tussen de 10-30 :{. Nog wel speelbaar maar erg fijn is het niet.

Ik wil m'n mobile 2400+ :'(.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

Energy99 schreef op 02 mei 2004 @ 00:59:
@ iets

Dit is FarCry in de modus: 'Cold' (ziet er imho realistischer uit dan in de normale cartoon achtige mode)

[afbeelding]
christ!
Das ff wat anders dan mijn 9600tje. Poeh zeg.

* Spockz is boos op comp.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

@ iets

[afbeelding]
Je bent nog vergeten om alle grafische opties op very-/ultra-high te zetten. ;)

Hier zitten ook alle schaduwen erbij in het water.
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/jpg/farcry.jpg

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Laatst online: 13:54

n00bs

Het is weer Zomer!

@ iets

[afbeelding]
Overigens is het standaard geen cartoon mode, en cold is nog altijd lelijker in rendering dat Paradise...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Pic_Art schreef op 02 mei 2004 @ 09:28:
[...]

christ!
Das ff wat anders dan mijn 9600tje. Poeh zeg.

* MacDokie is boos op comp.
Ik heb ook een 9600. Een lite nog wel, maar het ziet er hetzelfde uit bij mij hoor.

Ik draai em op 1156 met alles op High ( 40-45 fps).

Verdere specs:

P4 2.6@3.4Ghz HT
Asus P4P800 DL
1024Mb Dual Channel
120Gb S-ATA

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Ja maar ik heb een Willamette 1.7Ghz.
Stom compaq mobo waar je alleen de bootschijf/source kan instellen en de bios tijd.
512 SDRam single.
120 IDE die maar niet in ATA5 modus wil.

Kortom een brakke pc. Toch maar eens een loterij winnen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb hem op me pc ook op Cold Draaien alles op high (ik zie het verschil zelf niet met very high dus dat boeit niet) is echt mooi gerenderd. Ik raad jullie trouwens aan om die CoOP levels eens te doen. www.farcryarena.com daar kan je ze vinden ze zijn nog wel in beta allemaal (dat merk je bij sommige ook wel en ze draaien over het algemeen stuk slechter dan de levels die crytek zelf gedaan. Maar het speelt wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He wat gebruiken jullie als render mode?
Ik vind die cartoon mode er niet uitzien maar het schijnt dat "improved" er wel degelijk beter uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik zie geen verschil tussen Improved en Paradise (bij mij staat die op Paradise)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Als ik zo die screens vergelijk dan vind ik Cold er inderdaad realistischer en minder "getekend" achtig uitzien. De kleuren in Far Cry zijn namelijk iets te vel en onrealistisch. Ik ga het ook maar even uitproberen.

Btw. hoe komt dat licht zo?

Afbeeldingslocatie: http://images.action-arena.com/games/screenshots/Far_Cry/PC/93.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door deuxani op 02-05-2004 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmm is dat licht niet als je pijn hebt ofzo.

Ik heb trouwens wel iets vaags, Ik kan op me laptop de brightness en gamma niet instellen het spel. Als ik dat doe dan crasht ie. Heb het trouwens bij alles spellen. Weet echt niet wat dat nou precies.

Heb het al gevonden :) doe het wel in de default_system.cfg :) dat werkt ook vind als het er iets donkerder uitziet toch mooier. Ben nu voor 2e keer bezig

[ Voor 98% gewijzigd door WeAreLegion op 02-05-2004 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

deuxani schreef op 02 mei 2004 @ 12:34:
Als ik zo die screens vergelijk dan vind ik Cold er inderdaad realistischer en minder "getekend" achtig uitzien. De kleuren in Far Cry zijn namelijk iets te vel en onrealistisch. Ik ga het ook maar even uitproberen.

[afbeelding]
Lijkt op een veel te hoge gamma setting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

Heej!

Wil iemand voor mij een '\save_game <naam>' maken, aan het begin van de map Rebellion ???

Elke keer als ik het level Control uitspeel en hij start Rebellion op, blijftie hangen als de balk vol is... :(

[ Voor 7% gewijzigd door nitpicker op 02-05-2004 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

[...]

Het is 1024 X 786! Ik heb het plaatje verkleind voor het forum. Het is inderdaad wel een leeg MP level, SP isie ietsje lager. Maar nog erg puik voor een 9600pro. :)

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Laatst online: 28-08 15:07
Is 512 DDR geheugen te weinig voor dit spel?
Ik bedoel dus om het goed/mooi te laten lopen.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Ik kan helemaal geen rendermode kiezen :( wat mis ik?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

vacuumcleaner schreef op 02 mei 2004 @ 16:39:
Ik kan helemaal geen rendermode kiezen :( wat mis ik?
Die krijg je pas als je "Special Effects Quality" in de advanced opties van de video settings op "High"" zet. Anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ik kom er ff niet uit, kan iemand me hier mee helpen :?

ik zit in een kamer en heb echt geen idee hoe ik eruit kan komen, alle deuren zitten dicht en ik kan ook niet naar boven of beneden (denk ik)

het gaat om deze kamer
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/U116L59N9625

edit: en ja ik speel met godmode aan, ik vind het een erg vet spel alleen is het me soms toch iets te moeilijk, ben op sommige stukken 10x achter elkaar dood gegaan en dat was me toch iets te veel

[ Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 02-05-2004 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Er ligt een plaat over dat water met een gang naar beneden daar moet je in en dan door de tunnen zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ok ga het gelijk proberen tnx alot ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Hoe wordt het spel ervaren door de GF4 400MX gebruikers? Bij mij loopt het vrij goed, maar die kaart kan niet met de lightning overweg(nVidia 56.64). In donkere ruimtes is het gewoon licht(als er ergens een lamp aanwezig is). Hebben meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
HellBeast schreef op 02 mei 2004 @ 15:53:
Het is 1024 X 786! Ik heb het plaatje verkleind voor het forum. Het is inderdaad wel een leeg MP level, SP isie ietsje lager. Maar nog erg puik voor een 9600pro. :)
Zeker puik ja. Maar uh, heb je AA en AF ook op high dan? Ik speel nu met alles op high/very high/ultra high behalve shadows op medium, lightning op low, AA op medium en AF op 2, res 1152x864 (ofzo) en dan haal ik dus 40/50/60 fps met uitschieters naar 90. Wat haalde jij zonder overclocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Laatst online: 08-02 14:52
deuxani schreef op 02 mei 2004 @ 12:34:

[afbeelding]
Je hebt Paradise ingesteld denk ik. Dan wordt het licht een beetje "Blue Lagoon" sprookjesachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:39
hoe verander ik de render mode?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Zijn er eigenlijk al goeie mods uit voor Far Cry? Zo ja hebbie een linkje? Zo nee, weet je dan wel of er goeie mods in de maak zijn? (en weer ff een linkje aub :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

deuxani schreef op 02 mei 2004 @ 18:38:
[...]

Zeker puik ja. Maar uh, heb je AA en AF ook op high dan? Ik speel nu met alles op high/very high/ultra high behalve shadows op medium, lightning op low, AA op medium en AF op 2, res 1152x864 (ofzo) en dan haal ik dus 40/50/60 fps met uitschieters naar 90. Wat haalde jij zonder overclocken?
Zonder overklokken zo'n 15 procent minder FPS denk ik. Met de 1.2 patch krijgen we ook een 15 procent performance boost. Dus dan kan ik hem weer terugzetten. ;)

(AA en AF heb ik uit staan b.t.w.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de Jurassic Park mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Hehe, hij doet het hier toch wel goed met alles op very high behalve de shadow stuff. :D
* Spockz kan nog even wachten met upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 20:01:
Hoe zit het met de Jurassic Park mod?
Is gecanceld had ik iets terug al over gepost. Het bleek dat de makers allemaal dingen gejat haden van andere dingen (cd's en noem maar op )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Alleen wat ik weer zo zonde vind is dat hij met shadows op high echt zoooooveel malen mooier is. Hopelijk geeft 1.2 echt 10% performance boost, dan kan ik het proberen hoop ik.

Btw. bedankt voor die cold tip Energy99!! Ik vind em er echt een stuk realistischer uitzien nu. Hij stond bij mij standaard op improved en heb eigenlijk nooit met die settings gekloot. Ik vond em eerst ook te overdreven vel die kleuren en nu is het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
waar vind ik die settings??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Gewoon bij options rechts onderin vind je dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
dies grayed out :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

èn ik ben de enige die last heeft van geluid dat wegvalt na 1 à 5min spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 21:54:
èn ik ben de enige die last heeft van geluid dat wegvalt na 1 à 5min spelen ?
volgens mij wel ik heb er nog niemand over gehoord hier
is het bij anders spellen niet zo?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog niet geprobeerd ....kijk naar mijn topic :[rml][ PC] Far Cry :Problemen met geluid[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 9nevermind9
  • Laatst online: 09-12-2024
een beetje vreemde vraag:
ik ben net door een crash van mijn HD mijn farcry savegames kwijt geraakt

ik was net bij de regulator bij het 3e checkpoint

kan iemand mij aub zijn/haar savegames kunnen mailen die op of voorbij dit punt zijn ?

specs | Linux is like a Wigwam, no windows, no gates, only an apache inside!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Moet je de settings wat hoger zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb dat op me laptop ook en heb alles gewoon op high (wel 800x600) maar op 1024 staat er not supported. (bij 800 ook) beetje weird. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Jazzper schreef op 13 april 2004 @ 17:34:
niet dat het de bedoeling is dat wel allemaal onze specs gaan posten en hoe die dan wel niet draait, maar ik ben wel een voorbeeld aan de onderkant dus dan kunnen mensen zien hoe het ook kan:

XP1800+, 512DDR, GF2 400MX 64Mb, 1024x768x32, en niet eens alles op low. Draait als een zonnetje, ook als er gecompliceerde meuk is. Vraag me niet hoe het kan. Maar dan kunnen jullie het ook. Ben nu met die editor aan het pielen (ooops das een ander topic) maar leuk is dat zeg!
Heb jij niet toevallig een AMD-Terminator met een PCI-kaart-versie van de GF2 400MX 64MB?? :/ Want dan zou Far Cry voor mij het ultieme spel zijn !!! :)

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Misschien noobie... Maar wat is een AMD-Terminator. (SCSI Terminator ken ik wel en AMD ook) Heeft het iets te maken met Voodoo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
misschien ook handig om deze post hier ff te posten
komt uit het Nvidia NV40 topic
[rml][ Algemeen] nVidia NV40 / GeForce 6800 Topic! Deel 2[/rml]

zo ik heb net de drivers in farcry uitgeprobeerd (61.11) en ik ben er erg tevreden mee
de kwaliteit van de textures is er naar mijn inziens op vooruit gegaan.
ook niet meer van die rare strepen in de textures alsof het gecodeerd wordt.

hier enkele voorbeelden:

clickable

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/FarCry0091.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/FarCry0092.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/FarCry0093.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/FarCry0094.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/FarCry0095.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/FarCry0096.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/FarCry0097.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/FarCry0098.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/FarCry0099.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
joostve schreef op 03 mei 2004 @ 15:43:
misschien ook handig om deze post hier ff te posten
komt uit het Nvidia NV40 topic
[rml][ Algemeen] nVidia NV40 / GeForce 6800 Topic! Deel 2[/rml]

zo ik heb net de drivers in farcry uitgeprobeerd (61.11) en ik ben er erg tevreden mee
de kwaliteit van de textures is er naar mijn inziens op vooruit gegaan.
ook niet meer van die rare strepen in de textures alsof het gecodeerd wordt.
[plaatjes]
Ik heb ze nog niet geinstalleerd op me pc maar loopt het ook iets beter nu of dat niet? is het alleen image quality die verbeterd is ? niet dat het uitmaakt maar goed wil het wel even weten voor dat ik ze installeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
WeAreLegion schreef op 03 mei 2004 @ 17:01:
[...]

Ik heb ze nog niet geinstalleerd op me pc maar loopt het ook iets beter nu of dat niet? is het alleen image quality die verbeterd is ? niet dat het uitmaakt maar goed wil het wel even weten voor dat ik ze installeer
ik merk geen snelheids verschil
maar ik heb net ook 4x af en aa aangezet dus
ze beloven van wel dus het zal geen achteruit gang worden denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Heb ze geinstalleerd maar merk geen verschil. Nou ja in beeld wel maar niet in snelheid :) hehe spel loopt beter op me laptop dan op me pc das pas ziek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:46
Ik heb net even die Cheat geinstaleerd , maar nu werk bijna allees maar nu kan ik niet saven wanneer ik wil :(

En daar deed ik het juist voor.
Wie kan mij hier verder mee helpen..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99

Energy99

NRG <3

Blackhole schreef op 03 mei 2004 @ 20:04:
Ik heb net even die Cheat geinstaleerd , maar nu werk bijna allees maar nu kan ik niet saven wanneer ik wil :(

En daar deed ik het juist voor.
Wie kan mij hier verder mee helpen..
Simpel: begin gewoon niet aan cheats. Cheats = no fun :( Het spel moet wel een beetje uitdagend blijven anders is er imho geen ruk aan te beleven. Ik speel zelf op 'veteran' mode en ik kan je zeggen dat ut niet makkelijk is. Sommige levels doe ik soms iets van 10 keer over voordat ik verder kom. :X Maar dan duurt t uitspelen ook wat langer en heb je er langer plezier van ipv. dat je er met de godmode er doorheen vliegt.

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hehe denk dat ie het zelf moet weten of hij god mode wil gebruiken he. Ik heb geen oplossing voor hem. Perhaps op andere forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:06
wanneer komt patch 1.2 dan uit?

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:43
Heeft iemand enig idee waarom ik de render-methode niet kan wijzigen?
Ik heb alles op het allerhoogst staan, behalve AA: die staat op 2x. De resolutie staat op 1024*768*32.
'T is bij mij niet gedisabled, maar bij alles wat ik selecteer zegt ie dat 't onmogelijk is.

[ Voor 22% gewijzigd door maikel op 03-05-2004 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

omdat het waarschijnlijk DX9 Modi zijn en die ondersteund jouw mooie Ti4600 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

61.11 drivers!?

8)7 Waar kan je die downloaden?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Energy99 schreef op 03 mei 2004 @ 21:42:
[...]

Simpel: begin gewoon niet aan cheats. Cheats = no fun :( Het spel moet wel een beetje uitdagend blijven anders is er imho geen ruk aan te beleven. Ik speel zelf op 'veteran' mode en ik kan je zeggen dat ut niet makkelijk is. Sommige levels doe ik soms iets van 10 keer over voordat ik verder kom. :X Maar dan duurt t uitspelen ook wat langer en heb je er langer plezier van ipv. dat je er met de godmode er doorheen vliegt.
Ik heb het spel al helemaal uit gespeeld maar ik gebruik die cheat niet alleen de save funktie ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99

Energy99

NRG <3

Blackhole schreef op 03 mei 2004 @ 22:44:
[...]

Ik heb het spel al helemaal uit gespeeld maar ik gebruik die cheat niet alleen de save funktie ..
Huh? :? Je kan toch zoiezo op ieder punt saven zonder enige cheats daarbij te gebruiken lol :P Gewoon dit intikken: \save_game [vul hier naam in die je zelf wilt] ;)

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Energy99 schreef op 03 mei 2004 @ 23:05:
[...]

Huh? :? Je kan toch zoiezo op ieder punt saven zonder enige cheats daarbij te gebruiken lol :P Gewoon dit intikken: \save_game [vul hier naam in die je zelf wilt] ;)
oke thx :)

dat is beterz.

Hopelijk komt de nieuwe patch snel want daar zit het dus al in verwerkt.

[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 03-05-2004 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

als je in hetzelfde bestand gaat kijken als waar je die cheat toepast dan kan je ook gewon saven aanzetten. Was de F9 Toets geloof ik. Even kijken.'
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
-- to be removed
Input:BindCommandToKey("#GotoNextSpawnpoint()","f2",1);
Input:BindCommandToKey("#MoreAmmo()","o",1);
Input:BindCommandToKey("#AllWeapons()","p",1);
[b]Input:BindAction("SAVEPOS", "f9", "default");
Input:BindAction("LOADPOS", "f10", "default"); [/b]
Input:BindCommandToKey("#ToggleNewDesignerMode(40,120,1)","f3",1);
Input:BindCommandToKey("#System:ShowDebugger();", "f8", 1);
Input:BindCommandToKey("#ToggleGod()","backspace",1);
-- to be removed

[ Voor 63% gewijzigd door Spockz op 03-05-2004 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Wat de nieuwe patch betreft
Made the run speed about 15% faster
Dit spreekt mij ook wel aan.
Maar is dat qua performance voor de pc (lagere config. hebben nu betere prestaties in het spel) of voor het spel dat ie sneller loopt?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Nee, de snelheid van het karakter dat je speelt.

Is iemand er te weten gekomen hoe je de FOV (field of view) kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai Far Cry vrijwel overal als een zonnetje, alles op High, water op Ultra High, AA 6X, resolutie 2080*1024 en overal heel vloeiend, behalve op sommige plaatsen.

Als ik in bijvoorbeeld die aller eerste missie bij dat kamp kom, zakt mijn framerate gigantisch en zelfs als ik alles naar beneden zet (incl. AA) blijft m'n framerate heel laag.

Zodra ik even een andere kant uit kijk is alles weer zo vloeiend als wat.
Iemand enig idee hoe dat kan?

P4 2800Mhz 800 @ 3.08 GHz
Asus P4C800 Deluxe
1024 MB DDRam
Hercules 9800 Pro 128 MB
WinXP Pro Service Pack 1
Catalist 4.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 15:42
ik gok omdat in dat kamp mensen lopen en dus de cpu aan het rekenen moet gaan voor de AI en de physics engine.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Laatst online: 19-05 15:55
Ik heb niet heel het topic doorgelezen, maar kun je (net als bij Quake3 etc.) demo's opnemen van potjes? En zoja, zijn deze al ergens te downloaden / is er al een recorder te downloaden? Zou namelijk wel zo handig zijn, bij Quake1 kon je al demo's opnemen 8 jaar terug...

[ Voor 5% gewijzigd door Yokozuna op 04-05-2004 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Yokozuna schreef op 04 mei 2004 @ 15:47:
Ik heb niet heel het topic doorgelezen, maar kun je (net als bij Quake3 etc.) demo's opnemen van potjes? En zoja, zijn deze al ergens te downloaden / is er al een recorder te downloaden? Zou namelijk wel zo handig zijn, bij Quake1 kon je al demo's opnemen 8 jaar terug...
Ja dat kan je moet dan even met devmode opstarten (word in topic vermeld hoe dat moet) en dan /recorddemo <naam> en /stoprecording om te stoppen je vind deze commando's ook gewoon op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 15:40:
Ik draai Far Cry vrijwel overal als een zonnetje, alles op High, water op Ultra High, AA 6X, resolutie 2080*1024 en overal heel vloeiend, behalve op sommige plaatsen.

Als ik in bijvoorbeeld die aller eerste missie bij dat kamp kom, zakt mijn framerate gigantisch en zelfs als ik alles naar beneden zet (incl. AA) blijft m'n framerate heel laag.

Asus P4C800 Deluxe
1024 MB DDRam
Hercules 9800 Pro 128 MB
WinXP Pro Service Pack 1
Catalist 4.4
mwoah, :X zet hem gerust maar op 1024 x nog iets en dan die AA ook maar ff op z'n laagst. Dan kun je het spel pas echt "Vet" spelen. Verder zijn deze instellingen beter voor als je verder in het spel bent, want op het laatst bij het lava wordt het pas echt zwaar voor je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 22:12
wanneer 't bij mij zo traag als str..t wordt, is in dat ene gebouw met al die
'darth vaders' en je die night vision goggles moet aanzetten.
met alles op low, gaat alles nog redelijk schokkerig..
ach, wat wil je met een GF3.. :)
misschien toch maar eens een nieuwe kaart halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani

Je bedoelt 1280*1024 toch. ;)

Maar goed, het is heel logisch dat sommige plekken perfect lopen en sommige niet, daarom is het de bedoeling dat je settings uitgaan van het "worst case scenario" en dus niet van die momentjes dat je naar de lucht kijkt en opeens 100fps haalt. Je moet er gewoon voor zorgen dat je fps nooit onder de 30 komt, dan zit je goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
NewbieNeo schreef op 04 mei 2004 @ 16:15:
wanneer 't bij mij zo traag als str..t wordt, is in dat ene gebouw met al die
'darth vaders' en je die night vision goggles moet aanzetten.
met alles op low, gaat alles nog redelijk schokkerig..
ach, wat wil je met een GF3.. :)
misschien toch maar eens een nieuwe kaart halen.
Laat het nou net zo zijn dat er binnenkort een aantal nieuwe kaartjes uitkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Pic_Art schreef op 03 mei 2004 @ 23:16:
als je in hetzelfde bestand gaat kijken als waar je die cheat toepast dan kan je ook gewon saven aanzetten. Was de F9 Toets geloof ik. Even kijken.'
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
-- to be removed
Input:BindCommandToKey("#GotoNextSpawnpoint()","f2",1);
Input:BindCommandToKey("#MoreAmmo()","o",1);
Input:BindCommandToKey("#AllWeapons()","p",1);
[b]Input:BindAction("SAVEPOS", "f9", "default");
Input:BindAction("LOADPOS", "f10", "default"); [/b]
Input:BindCommandToKey("#ToggleNewDesignerMode(40,120,1)","f3",1);
Input:BindCommandToKey("#System:ShowDebugger();", "f8", 1);
Input:BindCommandToKey("#ToggleGod()","backspace",1);
-- to be removed
JA en dat doet hij juist niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Blackhole schreef op 04 mei 2004 @ 17:19:
[...]

JA en dat doet hij juist niet :(
Hier wel :> ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Hier heeft hij het ook gedaan maar ik heb hem vande week er weer op neiuw opgezet.
maar nu krijg ik hele vage dingen :(

Maar ja wacht wel even op de nieuwe patch van de makers zelf daar zit hij al in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Asus P4C800 Deluxe
1024 MB DDRam
Hercules 9800 Pro 128 MB
WinXP Pro Service Pack 1
Catalist 4.4
ik geloof er echt NIETS van... 2080x1024 is ten eerste een niet bestaande verhouding... daarnaast trekt zelfs een P4 extreme overclocked met een ATI X800 XT niet eens deze resolutie met deze settings...

Daarnaast spreek jij jezelf tegen: "OVERAL.... BEHALVE...." je settings zijn gewoon dus te hoog voor jouw pc. Zet hem eens op 1024x768 en zet 6xAA uit... probeer dan eens redelijk normaal te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

n00bs, waarschijnlijkk bedoeld hij 1280*1024. Dus dan is het wel aanneemlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 22:54

Upke dupke

Oompa Loompa

Ik heb het spel vandaag ook gekocht, beter laat dan nooit :)

Afijn. Ik heb de demo's gespeeld en die liepen goed op High, 1024X768, ook was ik een beta tester, die beta liep ook gewoon goed, op de lag na dan. Maar nu het orgineel loopt zo slecht. Alles moet op medium of low wil ik het goed lopend krijgen, zonder van die gare slowdowns. (zelfs al laat ik het ding alles zelf detecteren loopt hij nog bagger.

Volgens mijn specificaties zou hij toch minstens goed moeten doen op medium met 1024 x 768 Het enigste wat uit mijn specificaties is veranderd, is dat de Nforce 2 tijdelijk is omgewisseld met een VIA KT600 (DWZ dat ik eigenlijk alleen mijn dual channel heb verloren), maar dat moet toch niet ZO veel maken? (ik weet dat ze crap zijn ;) )

Specs

[ Voor 5% gewijzigd door Upke dupke op 04-05-2004 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upke dupke schreef op 04 mei 2004 @ 20:52:
Ik heb het spel vandaag ook gekocht, beter laat dan nooit :)

Afijn. Ik heb de demo's gespeeld en die liepen goed op High, 1024X768, ook was ik een beta tester, die beta liep ook gewoon goed, op de lag na dan. Maar nu het orgineel loopt zo slecht. Alles moet op medium of low wil ik het goed lopend krijgen, zonder van die gare slowdowns. (zelfs al laat ik het ding alles zelf detecteren loopt hij nog bagger.

Volgens mijn specificaties zou hij toch minstens goed moeten doen op medium met 1024 x 768 Het enigste wat uit mijn specificaties is veranderd, is dat de Nforce 2 tijdelijk is omgewisseld met een VIA KT600 (DWZ dat ik eigenlijk alleen mijn dual channel heb verloren), maar dat moet toch niet ZO veel maken? (ik weet dat ze crap zijn ;) )

Specs
Enige dat bij jou een minpunt kan zijn is je CPU dan, en maybe sneller mem halen :?

Bij mij draait ie met onderstaande specs (sig) met 1024x768x32 superlekker:

Alles op Very High behalve Shadow Quality en Lightning Quality, die staan op High.
Anisotropic Filtering op 4 en AntiAliasing op Medium... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

De GOT game awards zijn van start gegaan. Allemaal stemmen op FarCry natuurlijk ;).

Zit nu alleen nog een klein mankementje in, maar dat wordt snel verholpen.

De GOT Game Awards 2004

Hup FarCy!

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

dit is echt beste spelwat ik sinds jaren weer in handen en pc heb ...

Al eerder gezegd .. maar doe het lekker nog een x ..

Maar goed ik zit nu met iets raars ... ik krijg nu zodra ik level swamp inkom, na de instructies dit beeld ... erg vreemd ... ik zie muhzelf en muh wijffie ...

screenie:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/knaft25/Gamez/Beeld/raar.jpg

Iemand dit ook gehad ???

Ga toch echt nie verder zo gamen ... dis raar ... Het is nu voor de 3e keer met opstarten van dit level. Denk dat ik nog een keer ga proberen met level hiervoor laatste checkpoint en dan door naar dit level .. kijken wat ie dan doet .. anders baal ik toch wel beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Laatst online: 19-05 15:55
Is er geen mogelijkheid om demo's op te nemen? Ik heb al via google gezocht maar ik kan er nauwelijks iets over vinden.

Als dit niet kan vind ik het wel een beetje teleurstellend, in Quake1 (1995) kon je al demo's opnemen en het is tof om oude potjes, op potjes van andere (goede) clans (terug) te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
JediUberknaft schreef op 05 mei 2004 @ 01:29:
dit is echt beste spelwat ik sinds jaren weer in handen en pc heb ...

Al eerder gezegd .. maar doe het lekker nog een x ..

Maar goed ik zit nu met iets raars ... ik krijg nu zodra ik level swamp inkom, na de instructies dit beeld ... erg vreemd ... ik zie muhzelf en muh wijffie ...

screenie:
[afbeelding]

Iemand dit ook gehad ???

Ga toch echt nie verder zo gamen ... dis raar ... Het is nu voor de 3e keer met opstarten van dit level. Denk dat ik nog een keer ga proberen met level hiervoor laatste checkpoint en dan door naar dit level .. kijken wat ie dan doet .. anders baal ik toch wel beetje.
ja ik heb het 1 x gehad terwijl ik hem nu 3 x heb uitgespeeld
dus het komt niet echt vaak voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokozuna schreef op 05 mei 2004 @ 02:56:
Is er geen mogelijkheid om demo's op te nemen? Ik heb al via google gezocht maar ik kan er nauwelijks iets over vinden.

Als dit niet kan vind ik het wel een beetje teleurstellend, in Quake1 (1995) kon je al demo's opnemen en het is tof om oude potjes, op potjes van andere (goede) clans (terug) te zien.
Als je een paar posts terug kijkt zie je al een antwoord op je vraag van LordHades. Even zoeken dus hoe je Far Cry opstart in dev-modus (Hint: -dev) en dan de commandos in het console invoeren die LordHades noemt. Succes.
LordHades schreef op 04 mei 2004 @ 15:59:
Ja dat kan je moet dan even met devmode opstarten (word in topic vermeld hoe dat moet) en dan /recorddemo <naam> en /stoprecording om te stoppen je vind deze commando's ook gewoon op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde idd 1280*1024

En met overal behalve op sommige plaatsen bedoel ik dit: Ik kan het spel in alles op het hoogste (very high en ultra high voor het water) spelen zonder slechte fps, ookal staan er nog zoveel planten en kun je heel ver kijken, maar als ik dan op een plaats kom met meer tegenstanders gaat de fps heel erg naar beneden, zelfs als ik alles op high zet en aa uit. Pas als ik de resolutie naar beneden gooi en textures op medium zet gaat het weer lekker. In de demo had ik nergens last van, en in het originele spel had ik het wel in die zelfde level die ze als demo gebruikt hebben. Is het uiteindelijke spel nou zoveel zwaarder geworden of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Nee, maar je Proc. moet gewoon meer doen als er meer tegenstanders zijn, dus gewoon wat harder werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ja ok, maar wat hij nu bedoelt dat onder dezelfde omstandigheden de Demo wel goed liep en het uiteindelijke spel niet in hetzelfde level...

Wat ik denk dat het uiteindelijke spel hogere resolutie textures gebruikt... maarja dat is maar een gok ;)

En patch 1.2 schijnt de performance weer wat omhoog te krikken, dus probeer het daar eens mee als die uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat de performance omhoog gekrikt wordt zodat alles beter op je systeem draait.
Dit is de changelog die geplant staat voor patch 1.2:
Gameplay changes:
-Made the run speed about 15% faster
-Made sprint last 30% longer
-Adjusted damage to vehicles
-Vehicles now survive longer in multiplayer and behave consistently between weapon damage types
-Bullet damage can be disabled by "g_vehicleBulletDamage" cvar: 0 = no bullet damage (default), 1 = bullet damage; this works only in MP.
-MP vehicles can get the same damage from every kind of bullet (no distinction between sniper rifle and the deagle), this value is set by 'dmgBulletMP' variable inside 'DamageParams' table of the vehicle.
-Buggy, humvee and gunboat can be destroyed with one rocket.
-Bigtruck can be destroyed with three rockets.
-Buggy and gunboat can be destroyed with 100 bullets (if g_vehicleBulletDamage = 1)
-Humvee can be destroyed with 150 bullets (if g_vehicleBulletDamage = 1)
-Bigtruck can be destroyed with 500 bullets (if g_vehicleBulletDamage = 1)
Bug fixes:
-Investigated a number of serious issues with headshot detection
-Various network improvements
-Vehicle damage code cleaned and made more consistent for modders
-Fixed some issues with ladder animations appearing odd to other players
-Fixed a number of ladder related bugs
-Added better quicksave state saving for single player (corrected around 100 bugs)
-Fixed bug where players name tag didn't show up in multiplayer
-Fixed bug where console would accept letters as variable states
-Fixed error with warning message in connection dialogue
-Fixed issue with connection dialogue error message
-Fixed incorrect HUD message
-Fixed server shutdown dialogue error message
-Fixed a number of issues with the server listing not displaying correctly (greyed out)
-Fixed UI bug that caused cancel button not to work
-Fixed issue causing server create sessions not to be saved
-Fixed issue with Radeon 9600 rendering issue
-Fixed Punkbuster crash when switching from punkbuster online server to hosting LAN server
-Fixed issue with punkbuster icon not showing up in the server listing
-Fixed random crash relating to punkbuster server listing info
-Fixed issue with punkbuster refusing connection to a server that is destroyed and then re-hosted
-Fixed a number of crash problems related to punkbuster server creation with non-dedicated servers
-Fixed issue with punkbuster enabled in multiple server profiles
-Disabled e_vegetation_min_size in multiplayer (used as cheat)
-Added optimizations for character effects including invulnerability shader
-Added optimizations for scoreboard performance. Scoreboard no longer updates fields that have not changed
-Fixed issue where radar would not be drawn correctly with certain game type changes
-Fixed framerate issue when player touched assault ammo pickups
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.