Geen koelprobleem, mayB geheugen probleem

, en een driver probleem

?
Zonder zijpanelen, open kast, was het nog steeds zo, alles er WEER af gegooid, direct weer de nieuwste drivers gedowned en geinstalleerd en hij draaide als een zonnetje.
Niet overgeclocked, alles out of the box. Zijn eindelijk die randen weg en UT loopt als een zonnetje maar FarCry blijft vaag doen. Ook krijg ik gewoon mijn refreshrate onder windows NIET veranderd. ( blijft continu 60Hz, heel erg onrustig

)
Volgens mij ben ik de gelukkige eigenaar van een fout kaartje die kan voorkomen in een productie. Heb speciaal nog eens mijn server gesloopt om met een 350Watt voeding te testen, ligt het niet aan. (tuurlijk ook nog even de kast open gelaten om een koelprobleem ook uit te sluiten)
Dat wordt maandag dan maar retourneren, ben blij dat ik hem nog niet heb overgeclocked en geen enkele bios heb aangeraakt. ( zal je net zien, net die druppel die een zwarte vlek op je kaart veroorzaakt dat ze zeggen: tja ... eigen schuld )
Plus nog even tijd rekken om op zoek te gaan naar een Sapphire met zo'n leuke R360.
Daarover had ik nog een vraagje: Als ik Aida draai op m'n PC'tje, staat er netjes dat m'n kaartje een R350 is, maar zo'n Sapphire, zou die daar R360 kunnen zeggen ondanks het een Pro is? Kortom, is die info klakkeloos uit de bios gesleurd (dan kan ik me voorstellen dat er R350 naar boven komt terwijl het een 360 kan zijn) of krijgt hij die info direct van de GPU zelf waar niet aan te twijfelen valt? (wat zegt Aida bv over de Pro -> XT'ers kaartjes?)
Tot slot; FarCrygate plaatjes: (mensen met inbelconnectie, ze zijn 600KB/stuk)
FarCry1
FarCry2
FarCry3
FarCry4
en nog een paar disco style piccies:
FarCry5
FarCry6
"
Is een leuke vraag die je stelt over dat Aida, ik zou je graag willen helpen/ben zelf ook geinteresseerd, maar weet niet waar ik het moet downloaden/heb geen zin om het op te zoeken"
Graag

,
hier kan je hem downloaden.
edit:
Ik dacht dat UT2k4 gespaard werd door gekke afwijkingen, maar na 1,5 uur stevig spelen breekt het daar ook doorheen ( terwijl de kast open staat

) Onder het spel merk ik er niets van, maar zodra die een nieuwe map gaat laden, zie ik allemaal blokjes door zo'n laadscreenie heen. (zo'n plaatje waar zo'n tip bij staat) kan daar helaas geen screenshot van maken ... zie ik nog steeds de laatst ontplofde power-core ipv dat (mislukte) plaatje
[
Voor 27% gewijzigd door
LinuX-TUX op 01-05-2004 21:43
. Reden: Xtra ]