OK, ben eruit, ga het niet op geluk uit laten komen, stap gewoon komende week Alternate binnen voor die Sapphire en als die niet heeft wat ik wil ga ik verder zaken binnenlopen om te kijken.
Is wat
Timmerman poste het enige waardoor je onderscheid kan maken tussen een R350 en een R360 kaartje? Of is dat niet 100% betrouwbaar en kan de koeler dus wel standaard zijn terwijl er een R360 onder zit? Als dat zo is, zijn er nog andere Visuele dingen waaruit je kan opmaken of het een R350 of R360 kan zijn ZONDER dat je de koeler eraf staat te slopen in de zaak

?
Op diezelfde foto van Timmerman zag ik ook dat het aansluitpunt van de koeler op de PCB op een andere plek zat, dat duid dus op een PCB van een XT?!? Is dat dan wel 100% houvast om te determineren dat het om een R360 core gaat?
Alle tips zijn welkom, stiekem hoop ik erop dat Alternate hem heeft, dan ben ik gelijk klaar (VGA cooler + 9800Pro kaartje) en hoef ik niet van hop naar her voor een leuk samengesteld kaartje.
offtopic:
Wat zou het toch een feest geweest zijn als Aluminium de optische eigenschappen van glas zou hebben

. Zie mezelf geen koeler eraf halen in een zaak en dan zeggen: "Nee, dit is hem helaas niet, Aju"

[
Voor 4% gewijzigd door
LinuX-TUX op 08-05-2004 16:34
]