Ik begrijp dat ik een beetje irritante vraag stel. Waar kan ik em kopen? Ik word namelijk helemaal gek. De hele dag heb ik inmiddels gezocht.
Ik zat eerst nog te twijfelen tussen de 710T en de 172x. Maar ik vind vooral de rand van de 172x zoveel mooier dat dat em word. Dat was dus vanochtend. Ik blij en ik wilde zeg maar naar de winkel rennen. Dus snel naar Haarlem (ik woon in Heemstede), naar de computerland en mycom. Helaas de Mycom heeft em niet meer, teveel dode pixel problemen. Daarna naar computerland, die hebben allebei de monitoren zowieso niet in het assortiment. BALEN. Wel hebben ze allebei die Prolite E431s van Iiyama. Dus ik zoeken naar meningen etc. Maar op het forum komt er over het algemeen uit dat de Samsung beter is. En ik vind em veel mooier als ie uit staat (de casing dus

).
Dus ik het zoekspectrum maar wat verbreden, Amsterdam. Bij PCSnel had ik me notebook gekocht, leuke winkel dus ik is bellen. Maar dat is wel een beetje duur. Daar is die 500 en dan komt er nog 45 euro bij voor de dode pixel garantie. Dus dat is 550 ongeveer. Dan kan ik em net zo goed ergens anders bestellen, maar waar?
Komplett.nl staat als goedkoopste in de Pricewatch, maar die hebben niet eens een telnummer op de site staan. Hebben die een dode pixel garantie?
Euromaxi, hebben een dode pixel garantie, maar zonder subpixels. Dus dat schiet ook niet op.
Multicom, ik heb gelezen in het 710 topic dat ze een dode pixel garantie hebben, maar waar staat dat op de site?
Etc. Ik word dus een beetje radeloos. Alsjeblieft iemand help me! Iemand die dus goede ervaringen heeft met een goedkope winkel met pixel garantie.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."