Het dual monitor topic

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 4.471 views sinds 30-01-2008

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 22:25

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik heb zonet de search even doorgespit maar ik vind dat ik maar geen antwoord op mijn vraag kan vinden.

Ik heb hier thuis een dual monitor configuratie staan

agp videokaart is een ati-radeon vivo 17" scherm 1024x768
pci videokaart is een ati mach64 2MB 15" scherm 1024x768

De ondergrond is een Asus A7V r1.01

Nu zit ik hier met het probleem waar iedereen meezit met een dual monitor systeem met een oude videokaart dat je de niet van de AGP kaart kunt booten omdat windows dan de pci kaart niet kan vinden. Dus je bent dan gedoomed om van de pci kaart te booten. Alleen gebruik ik niet altijd mijn dual monitor systeem dus staat de tweede monitor vaak uit. Maar dat is best irri bij het booten.

Nu wil ik de ati mach64 vervangen omdat die net niet de power heeft om films (divx / dvd) af te kunnen spelen.

Dus welke videokaart kan ik gebruiken in een pci slot / is niet duur / werkt als secundaire / en heeft de power voor films

Ik heb al een sis kaartje geprobeert. Maar die is snel weer terug gegaan omdat de beeldkwaliteit zwaar zuigde

Oja... Ik ben ook benieuwd wat andere tweakers voor een dual monitor config hebben.. DUs post die pics :)

Afbeeldingslocatie: http://212.120.122.69/zooi/kut2.jpg

[url="http://212.120.122.69/zooi/werken.jpg][b]desktop[/b]"]http://212.120.122.69/zooi/werken.jpg]desktop

AKA Rinkel weblog

• Wimo.
  • Laatst online: 00:13

Wimo.

Shake and Bake!

Count me in :)

Ik heb ook een triple monitor config bestaande uit:

1 19'' philips 109E met een mx400
1 17'' IIyama vmpro 400 matrox millennium pci videokaart
1 17'' samsung monitor+ matrox millennum pci

En ja.. dit werkt :P

Momenteel gebruik ik maar 2 monitoren :7

Verwijderd

opzich is een matrox G400 serie wel goed denk :)

mijn dual head config:

Geforce 2 pro 64mb Agp - LG flatron 915ftplus 19"
S3 virge 4mb pci - Samtron 428 14"

Afbeeldingslocatie: http://www.multimania.com/jwosinga/images/kamer/Pic0017k.jpg
vergroot : http://www.multimania.com/jwosinga/images/kamer/PIC0017.JPG

• DFY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:56

DFY

Sja...

Config

2 Video kaarten:

Asus 7700 Pure, GeForce2 GTS 32 MB
Matrox G450 PCI 16 MB Dualhead

Daaraan zit vast:

2 x IIyama VisionMasterPro 400 (17") (1 aan de Asus, 1 aan de Matrox)
1 x Sony Trinitron 100SF (15") (aan de Matrox)

Resolutie: 2 x 1280 * 1024 en 1 x 1024 * 768

Geheel draait als een speer onder XP, boot trouwens gewoon van AGP, heb daar in al die jaren dat ik Multimonitor configs heb gehad, en dat is al een jaar of 4, nooit problemen mee gehad, alleen in het begin toen moederborden nog niet de optie hadden om in te stellen in de BIOS dat je wilde booten van AGP, omdat 'ie standaard PCI pakt.

Op alle schermen overigens 3D acceleratie...

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dfy/images/multimonitor.jpg

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:27
Geen probleem met booten, ( win98se)

alleen in XP willen mijn pci kaarten niet ( not supported Hardware :( )

door in bios pci first te kiezen krijg ik er een aan,
maar geeft weer veel problemen als ik boot naar 98 / linux.

Nog iemand een G400 (450) dualhead over op PCI ??

15" / 21" / 15 "
Afbeeldingslocatie: http://joto.yi.org/pics/System/3x.jpg

Afbeeldingslocatie: http://joto.yi.org/pics/System/prop.jpg

Afbeeldingslocatie: http://joto.yi.org/pics/System/3desktop.jpg

1+1+1 = 1

• phaedrus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:30
Heel leuk kaartje is een met een ATI Rage Pro chip, goede beeld kwaliteit en prima ondersteuning voor films (draaide soepeltjes DivX op een AMD400), zijn alleen moeilijk te krijgen.

Helaas heb ik geen foto's, maar ik heb als primaire een Geforce MX met een Iiyama VM450 19". De videokaart zuigt op hogere resoluties. Als tweede kaart heb ik er een Matrox Millenium II in hangen (met een VM400 17"), perfect beeldje. Ben eigenlijk aan het kijken naar een Radeon 7500, lijkt me wel wat.

Verwijderd

ik gebruik sinds een tijdje een extra monitor op mijn Compraq laptopje, 17" samsung, en ik kan inmiddels niet meer zonder. zodra ik een betere pc heb prop ik er 2 matrox kaartjes in, naast mn radeon >:)

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-09 13:19

Zak

Geen foto helaas :'(

mijn config:
* Asus v7100 pure met daaraan vast een Nec XP21 21"
* Matrox millenium met daaraan vast een Nec P1250+ 21"

Ik wil de matrox vervangen door een andere kaart die divx'jes kan afspelen etc. Liefst ook nog met tv-out.

Ik denk dat ik op zoek ben naar een PCI versie van de g400 of g450.

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 17:40 schreef Zak het volgende:
Geen foto helaas :'(

mijn config:
* Asus v7100 pure met daaraan vast een Nec XP21 21"
* Matrox millenium met daaraan vast een Nec P1250+ 21"

Ik wil de matrox vervangen door een andere kaart die divx'jes kan afspelen etc. Liefst ook nog met tv-out.

Ik denk dat ik op zoek ben naar een PCI versie van de g400 of g450.
wat wil je voor die ouwe matrox hebbe ? >:)

• Zak

Zak

Op donderdag 15 november 2001 17:46 schreef Brainpiggy het volgende:

[..]

wat wil je voor die ouwe matrox hebbe ? >:)
die blijft lekker hier.
Is altijd nog wel ergens handig voor.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-09 08:21
Geforce 2 PCI

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

vanta pci dingen... cheap en werken goed in w2k en xp itt s3 misbaksels.

Zelf heb ik een radeon 1 en een creative vanta pci. Binnenkort nog maar 1 videokaart omdat ik een radeon 8500 ga kopen. Ik heb dan dus een vanta over, iets voor jou..? lol

Foto van mijn setup heb ik niet

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Ik gebruik hier een STB Velocity 128 (pci) voor mijn secundaire scherm (naast me gf2mxje).
Ding geeft goed beeld (een stuk scherper dan me oude trident kaartje) en heeft tv-out (onder win98/me).
Omdat ik XP draai werkt dat niet (maar dat boeit niet omdat mijn andere kaart ook tv-out heeft *D ).
Ik heb ook geen problemen met agp als primaire monitor in de bios (hoewel ik me wel meen te herinneren dat WinMe het niet leuk vond...)

Geen plaatjes helaas...

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 17:49 schreef havana het volgende:
Geforce 2 PCI
srry maar wat een domme opmerking. duur en moeilijk te krijgen en dat alleen om 2 beeld te tonen.

• DFY
  • Laatst online: 21:56

DFY

Sja...

Op donderdag 15 november 2001 17:55 schreef SuB het volgende:

[..]

srry maar wat een domme opmerking. duur en moeilijk te krijgen en dat alleen om 2 beeld te tonen.
Die sign van je he? die van fucktiesto enzo? Niet grappig! Kan ik niet waarderen (al is het alleen omdat ik groot Tiesto fan ben), stel voor dat je zulke dingen achterwege laat hier op dit forum, het publiekelijk beledigen van iemand vind ik niet gepast hier.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08-2024

Platel

Trogdor the Burninator!

Ik heb 2 17" monitoren op mijn G400 zitten.
Ik zit er over te denken om een ATI Radeon 8500 te kopen, deze schijnt ook dualhead te hebben. Iemand hier ervaring mee?

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Laatst online: 25-09 11:54

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik had ook een probleem met mijn TNT2 AGP + TNT PCI. Als ik Win98se geinstalleerd had en dan hij die TNT PCI erbij ging herkennen, kwan hij nooit aan de praat... Oplossing : Gooi de AGP kaart weg. AGP in BIOS overigens. Dan bij het opstarten herkend hij EERST die PCI kaart, logisch, ken je de PCI dev-names (linux) AGP is altijd bus 1 terwijl PCI bus 0 is. Dan init hij de PCI eerst, en ziet aan BIOS dat AGP de primaire kaart is -> PCI draait eerder onder linux, maar is wel secundaire kaart. Dan werkt het dus gewoon.

Onder XP werkte het direct na een sch9one install, maar hij is nu wat instabiel, en ik weet nog niet of dat aan mijn dual config ligt (misschine maar eens de nieuwste XP Detonator erop zetten ipv de standaard WinXP drivers :-P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 06:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Men neme een, dual g400 met 2 voodoo2 en 4 monitors en win2k.

Heb het een x aan de gang gekregen maar wat een zuigbeeld (de voodoo2s). leuk even spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 18:36 schreef DFY het volgende:

[..]

Die sign van je he? die van fucktiesto enzo? Niet grappig! Kan ik niet waarderen (al is het alleen omdat ik groot Tiesto fan ben), stel voor dat je zulke dingen achterwege laat hier op dit forum, het publiekelijk beledigen van iemand vind ik niet gepast hier.....
Wat een gelul als het fuck bill was kon iedereen er wel ineens om lachen. tis trouwens gewoon een bestaand nummer dus klaag de platenmaatschappij maar lekker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 16:29
Hier me config van thuis (is plaatje van me site, vindt het wel leuk als mensen weten wie er achter de computer zit dus let niet op me :) )
Afbeeldingslocatie: http://beumer.xs4all.nl/bart/bartaction.jpg
de bijbehorende computer:
Afbeeldingslocatie: http://beumer.xs4all.nl/bart/workstation.jpg

1* Iiyama VisionMaster Pro 450 (erg tevreden over :) )
1* 14' merkloos (doet het redelijk goed)

GeForce 256DDR (ASUS) & SiS6326

trouwens, ik hoor een heleboel mensen (toevallig niet hier :) ) beweren dat het niet mogelijk is om spellen te spelen met HW acc. op je Secundaire videokaart (de kaart waarmee je opstart). Waar komt dat fabeltje vandaan? is Dualhead onder Win98 minder goed als XP en 2k :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 16:24 schreef 4POX het volgende:
....
Nu zit ik hier met het probleem waar [b}iedereen[/b] meezit met een dual monitor systeem met een oude videokaart dat je de niet van de AGP kaart kunt booten omdat windows dan de pci kaart niet kan vinden. Dus je bent dan gedoomed om van de pci kaart te booten. Alleen gebruik ik niet altijd mijn dual monitor systeem dus staat de tweede monitor vaak uit. Maar dat is best irri bij het booten.
Al een gedacht aan je BIOS? Je bios op AGP-first (ofzo) zetten. Heb ik geen problemen mee.
Desnoods laat je je PCI-kaart zoeken of zelf defineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Booten van de AGP kaart is no problem hoor, tenminste niet onder Win98SE ...

Setup:
Primary: 3dfx Voodoo3 AGP + 17" monitor
Secondary: Diamond Stealth 32 PCI + 14" monitor

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Dit is fijn.. Wil ik een avondje goed bezig met het uitzoeken over die dualmonitor sjit

Kan ik nergens het irq vinden van de pci videokaart.. Lekker fijn is dat.. Terwijl vroeger w2k altijd zei dat er een conflict was op de irq's

Mooi, Weer een nachtje werk

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Laatst online: 00:13

Wimo.

Shake and Bake!

Het houdt je van de straat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:20
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~abaddon/pics/dualmonitor.jpg

Di's mijn dual (W2K) setup: een Iiyama VM Pro510 22" en een Dell D1025HE 17" aan respectievelijk een Elsa Gladiac 920 (1600*1200) en een Elsa Gladiac 511 PCI Twinview (1152*864). Werkt prima, en ik boot ook gewoon met de AGP kaart, dat deed ik jaren geleden ook al met een TNT (Asus V3400) en een 4MB Sis.
Tot voor kort had ik een Matrox G400; uitmuntende dualhead, alleen toch iets te traag aan het worden voor het betere 3D werk.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe... wij hebben zelfde kb muis en monitor =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 06:50

SG

SG surft naar info hardewaren

Ik heb 'n GF2MX twinview deed het redelijk in win98 werkte ook op wat kuren na maar onder w2K alleen met 6,50 drivers en ook nog es erg beperkt 17" & 14" monitor.

Gebruik nu ene monitor met win2K maar mis toch die tweede monitor.

Heb nu 3 monitoren op 'n rij en met 3 PC was eerst 2PC's

Jammer dat PCI GKaarten zeldzaam zijn is dus weinig of beperkte keuze uit tweede en hoger PCI Gkaart..

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wou ook dual monitor in win2k 1×17 inch en 1×15 inch ik maak gebruik van geforce ddr en s3virge 32 1mb :6 maar hij doet het niet ik heb alles geprobeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 14:52 schreef t-1o0oo0o het volgende:
ik wou ook dual monitor in win2k 1×17 inch en 1×15 inch ik maak gebruik van geforce ddr en s3virge 32 1mb :6 maar hij doet het niet ik heb alles geprobeert
dat ligt eraan dat de s3virge in W2K geen dual monitor ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:27
even voor de duidelijkheid,
hier de lijst van microsoft
Supported Display Adapters for Multiple Monitors and Dualview - Q307397

1+1+1 = 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
  • Laatst online: 24-09 15:38
He

Ik heb sinds gisteren twee monitoren.

Een IIyama viasion master 403 (17" crt) en een Iiyama TXA3813MT (15" tft) deze werken met een viper v770 (riva tnt 2 32 mb) en een pci videokaartje met een sis 8 mb chipset.

Alles erk goed.

Maar ik vroeg me af of er special programma's zijn om onder win xp bijv. verschillende achtergronden e.d. te kunnen instellen.

Als iemand sugesties heeft graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenon
  • Laatst online: 21-08 09:12
Gaat dual monitor ook onder 98se?

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_
  • Laatst online: 13-11-2021
Op donderdag 06 december 2001 21:29 schreef -hfl-xenon het volgende:
yup
edit:

En Brainpiggy was een paar seconden sneller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak

Zak

Op donderdag 06 december 2001 21:29 schreef -hfl-xenon het volgende:
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenon
  • Laatst online: 21-08 09:12
Ik lees hier iets over een opengl issue al je een spel draait op het primary scherm, moet je dan altijd die andere monitor disablen?

Of werkt het gewoon zonder iets speciaals te doen(zoals een vriend van me beweerd) :?

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAMW
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 21:41
Dat klopt van dat opengl issue :)

Als ik Wolfstein wil gaan spelen moet ik mijn tweede monitor even disabelen, ander krijg ik bij het opstarten een opengl failure :(

BTW: Win XP + Geforce2 GTS + ATI all in wonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nergens last van in windows 2000 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

kijk hier even joh:

http://www.realtimesoft.com/multimon/db.asp

En moet eerlijk zeggen dat ik de beeldkwaliteit van dat SIS kaartje wat ik heb mee valt. Zeker met de nieuwste drivers.

OŽja mijn config.

TNT2 kaart AGP op 17" Hansol
SIS kaartje op PCI 15" :?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Hmmz, Ik heb opeens zomaar een probleem sinds een paar dagen. De secondairy videokaart onder winxp springt na het booten zomaar in 4bits mode.. Alleen die doet die willekeurig.. Best wel vaag.. Meer mensen met die probleem

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 16:29
Nope, hier geen problemen. Ben ook overgestapt op XP, maar nog geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik heb nog een vraagje..

Vandaag is winamp 3.0 uitgekomen. Ik heb die uiteraard even geprobeert maar ik vind hem zwaar bagger werken. Maar die videofunctie die erin zit gebouwd is wel interressant. Je kunt namelijk een film afspelen en die fullscreen zetten. Nu kon mediaplayer dat ook al. Maar als je met mediaplayer een film afspeelde en je ging in een ander programma werken dan sprong mediaplayer uit de fullscreen mode.. Nu doet die videoplayer van winamp III dat niet..

Alleen als je de video naar de tweede monitor (secundairy) sleept dan wordt het speelveld helemaal zwart.. Ook in fullscreen mode..

Nu is mijn vraagje.. Bestaan er videoplayers die een video op de tweede monitor fullscreen kunnen zetten.. Maar ook in fullscreen blijven. ZOdat ik film kan kijken en tegenlijk kan surfen. Nu doe ik dat nog in een venster op de tweede monitor.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Laatst online: 07-09 06:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Even gegoogled en heb dit gevonden, is een maar. Elke monitor moet dezelfde resolutie hebben.
Nog niet getest, dat laat ik aan jou over ;)
Zoom Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtremer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 23:28
Ik kan hierow 3 monitors + een dubbel aansluitne asus geforce 4 ti 4200 deluxe :P
Duzzz totaal 4 monitors waarvan 2 monitors het zelfde beeld geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Vae Victis schreef op 09 augustus 2002 @ 18:00:
Even gegoogled en heb dit gevonden, is een maar. Elke monitor moet dezelfde resolutie hebben.
Nog niet getest, dat laat ik aan jou over ;)
Zoom Player
Bingo. erg stoer

Leuk programma met erg veel functies...

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Draai nu dual monitor met: 17"hm703ut (iiyama) en 15" yakumo dinkie.
Agp = geforce2 (gts) pro
Pci = s3 trio64v2 (2mb dinkie)
Resoluties
17" 1280x1024@32@85hz
15" 1024x786 @32@75hz

Dus vind het allemaal wel leuk moet nu alleen nog een andere pci kaart

Hier een screenshot

[ Voor 0% gewijzigd door MICHIEL123 op 09-08-2002 19:16 . Reden: plaaatjuhh ]

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 03:39

Mentalist

[avdD]

Bart B schreef op 16 november 2001 @ 12:51:
trouwens, ik hoor een heleboel mensen (toevallig niet hier :) ) beweren dat het niet mogelijk is om spellen te spelen met HW acc. op je Secundaire videokaart (de kaart waarmee je opstart). Waar komt dat fabeltje vandaan? is Dualhead onder Win98 minder goed als XP en 2k :?
Games op je 2de videokaart gaat prima. Moet je game wel die andere videokaart kunnen zien, Midtown Madness deed dat bij mij wel goed :).

Ik heb trouwens een Matrox G400 + S3 ViRGE 2 MB, wat ik nou niet snap is dat veel mensen zo'n probleem hebben met DivX op de 2de monitor... Hier gaat het zonder problemen, 2de monitor op 800*600 en ik kan een DVD-DivX rip zo fullscreen afdraaien op 2de scherm.. Met een P3 733.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
W3ird_N3rd schreef op 09 augustus 2002 @ 19:15:
[...]

Games op je 2de videokaart gaat prima. Moet je game wel die andere videokaart kunnen zien, Midtown Madness deed dat bij mij wel goed :).

Ik heb trouwens een Matrox G400 + S3 ViRGE 2 MB, wat ik nou niet snap is dat veel mensen zo'n probleem hebben met DivX op de 2de monitor... Hier gaat het zonder problemen, 2de monitor op 800*600 en ik kan een DVD-DivX rip zo fullscreen afdraaien op 2de scherm.. Met een P3 733.
Het probleem vaak was als je iets ging doen op het eerste scherm dat de film op de tweede scherm uit de fullscreen mode sprong :D

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

4POX schreef op 09 augustus 2002 @ 19:36:
[...]

Het probleem vaak was als je iets ging doen op het eerste scherm dat de film op de tweede scherm uit de fullscreen mode sprong :D
Dat klopt. Niet dat dat veel uitmaakt als je niet met 2 personen bent, kun jij tegelijk een film kijken en werken dan :?

Maar bij dat probleem helpt een snellere videokaart natuurlijk niet ;). Wat je wel kunt doen is in het videovenster zoveel mogelijk controls uitzetten en maximaliseren (niet fullscreen!!). Ok, dan heb je een klein stukje window in beeld maar daar moet je dan mee leven :X. Of je stelt je monitor even wat bij zodat de window balken buiten beeld vallen (primitieve oplossing, I know, maar dat werkt wel :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Vae Victis gaf de oplossing al.. Zie paar reacties naar boven

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heb ook een dualhead kaart :P gebruik um niet echt marja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft een 8mb pci kaartje besteld en is benieuwt of het zal werken.. is er nog software die moet instaleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 20:55
Niet echt, gewoon de nieuwste drivers zoeken die dual monitor ondersteunen (hoewel dat bij een 8mb kaartje met de standaarddrivers wel zal lukken), en gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 20:03:
/me heb ook een dualhead kaart :P gebruik um niet echt marja :)
Wat voor een kaart heeft dannyke dan wel liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 14:03
Ik heb een probleempje met mn radeon 8500 sinds ik een nieuw mobo heb (8k3a+ :) )

Ik heb dus mn systeem helemaal opnieuw geinstalleerd en heb nu bijna alles netjes aan het werk. Het enige probleemje wat ik eigenlijk heb is met de dual monitor. Even een korte uitleg:

Drivers: omegaplutonium_xk1118
Kaart: radeon 8500le 128
winXP
epox 8k3a+

Probleem:

Als ik mijn pc boot met dual monitor krijg ik op de crt uitgang een groenig beeld en wordt de monitor aangegeven als een ypbpr? Mijn tweede monitor geeft een normaal beeld.

Als ik de tweede monitor uitschakel blijft het beeld op de eerste monitor groen.

Als ik vervolgen weer extended desktop inschakel geeft de eerste monitor een normaal beeld en de tweede een 8bits beeld, wat ik wel probleemloos kan aanpassen naar 32bit.

Nu heb ik dus normale dual monitor, alleen geeft het ati setup scherm nu aan dat de tv-out (YpbPr) het enige aangesloten apparaat is?! De 2 monitoren zijn dus aangegeven als actief maar niet aangesloten.

Als ik de pc reboot kan ik het kunstje weer herhalen :(

Het lijkt dus op een driver probleempje maar ik dacht dat dit soort bugs er al lang uitgewerkt zijn. Dus ik denk dat ik weer eens iets heel doms ben vergeten, dus wie kan mijn geheugen een zetje geven?

Weet hier misschien ook iemand hoe je ook al weer een applicatie fullscreen op de tweede monitor kon krijgen? (ook al weer vergeten)

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Laatst online: 26-09 23:10
Ik heb ook een R8500 en heb alles prima werken.
Let wel, ik heb m'n grote (primaire) monitor aan de crt- en m'n kleine aan de dvi-uitgang.

Bij het aanzetten van m'n pc wordt alles vóórdat windows is opgestart op m'n kleine monitor blauw-verkleurd weergegeven. Volgens mij komt dat omdat er op dat moment 3 'actieve beeldschermen' aan hangen (2 monitoren+tv) terwijl deze videokaart dat niet ondersteunt. Zodra windows is opgestart is alles weer normaal. Het beeld op m'n kleine monitor is nu altijd identiek aan het beeld op m'n tv, alleen kan er maar één van de twee actief zijn.

Afspelen van films doe ik trouwens al jaren met winamp met de nicemc-plugin. Ook fullscreen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 13:39

Erikie

www.erikie.nl

ik heb een geforce 4 (4200 asus) en een pci matrox g450. Ik kan er 4 beeldschermen aan hangen, alleen, ik heb er maar 3 :) dus 2 x 17 inch + 1 x 15 inch.. Nu heb ik alleen een prob.. Voor me gforce 4 gebruik ik de Omega drivers.. Nu heb ik alleen t probleem dat als ik maya of een adner 3d pakket opstart, dat ie geen hardwarematige 3d op de 2e beeldscherm die op de gforce 4 zit ondersteund.. en dat vind ik best jammer.. weet iemand hier de oplossing voor?! die omega drivers zorgen er nl voor dat het lijkt alsof je 2 x een geforce 4 hebt.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 12:04

igg

waar een wil is ben ik weg

Als alles meezit heb ik vanavond een Xabre400 in m'n bakkie hangen, heb tot nu toe erg positieve dingen gehoord over de 2D-kwaliteiten van die kaart.

Qua monitoren komen er een Compaq V700 en een Dell e770p aan te hangen, ebn zelf geen gamer dus 2D is voor mij belangrijker dan 3D.

Zijn er nog anderen hier die ervaring hebben met die Xabre?

[ Voor 0% gewijzigd door igg op 27-08-2002 16:21 . Reden: wat iS CAPSLOCK? ]

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Erikie schreef op 27 augustus 2002 @ 02:21:
ik heb een geforce 4 (4200 asus) en een pci matrox g450. Ik kan er 4 beeldschermen aan hangen, alleen, ik heb er maar 3 :) dus 2 x 17 inch + 1 x 15 inch.. Nu heb ik alleen een prob.. Voor me gforce 4 gebruik ik de Omega drivers.. Nu heb ik alleen t probleem dat als ik maya of een adner 3d pakket opstart, dat ie geen hardwarematige 3d op de 2e beeldscherm die op de gforce 4 zit ondersteund.. en dat vind ik best jammer.. weet iemand hier de oplossing voor?! die omega drivers zorgen er nl voor dat het lijkt alsof je 2 x een geforce 4 hebt.
Ja, koop een matrox parhelia, is ongeveer net zo snel als een gf4 ti 4200, heeft veel betere beeldkwaliteit en je kan er 3 monitoren tegelijk aan hangen.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Laatst online: 25-09 12:45
Parhelia....kost ook wel 3 x zoveel maar goed..... En veel beter valt ook wel mee hoor.

Je ziet echt geen verschil als je ze niet naast elkaar verglijkt. En ik denk in resoluties tot 1024 zie je helemaal geen verschil.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel heb ik een 19" monitor op een Geforce4 mx440 64 mb, ik heb echter nog een 17" monitor staan. Nu wil ik de geforce4 mx440 vervangen voor een Millennium G550 32MB, zodat ik dual monitor kan draaien, is dit een goede ruil of zijn er beter alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me gaat dan ook maar effe z'n primitieve DualMonitor posten:

1x LeadTek GeForce3 Ti200 128MB gekoppeld aan:
- 1x iiyama 17" CRT
- 1x TV

1x S3 Trio 64v+ gekoppeld aan:
- 1x fossiele 14" CRT

Heb et vandaag pas aan het werken gekregen (nadat ik gisteren een verkeerde driver had proberen te installeren kon ik me PC opnieuw gaan installeren).
Probleem bij S3 Trio kaartjes is dat ze niet herkend worden als "Primary Display" op AGP staat in BIOS. Daarom heb ik ook nog een BIOS update moeten uitvoeren (m'n MSI 845 Ultra had die functie niet standaard in de BIOS zitten).
Maar ik ben blij dat alles nu loopt! Heb eindelijk weer een dedicated WinAmp monitor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Laatst online: 25-09 11:54

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik heb sinds deze week nu een Multiple monitor lopen met een GF4Ti4400, 20" en een 17" eraan, en ik denk dat hij dan zelfs nog een 3e display op de tv kan weergeven, maar ik ga toch waarschijnlijk mijn TNT PCI ernaast stoppen, zodat ik sowiezo 3 monitoren aan kan sluiten. 17" 20" 17"... En dan die Q3 patches, zodat ik breedbeeld kan gamen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteryman
  • Laatst online: 20:49

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

Ik heb geen foto allereerst...

en ik een viper 770 tnt2 ultra (1) en een Riva m64 tnt2 (2) videokaart met een Agneovo tft 15" op 1 en een samsung 17" op 2... maar binnekort een Radeon 9700 of een 8500 kijken hoeveel geld ik heb...

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 16:02
ik heb sinds net een trident agui 9440 pci 1 mb kaartje

maar nu heb ik hem er in zitten naast me geforce 3 en als ik bij systeem beheer kijk staat er het volgnde:
Ondersteuning voor meerder beeldschermen kan dit apparaat niet starten. Het normale videogeugeugengebied wordt door een ander programma of apparaat gbruikt.

Verwijder EMM386 of andere geheugenbeheerprogramma's uit config.sys en dan opnieuw op.

Ik weet niet wa ik moet doenhelp!!!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Eej ff een vraagje, is et mogelijk om met de nvidia detonator drivers een game automatisch op je 2e scherm te starten ? M'n primaire is nu nl. een TFT, en ik game liever op m'n CRT. Normale windows vensters kan ik gewoon verplaatsen, maar met games die full screen starten gaat dat wat moeilijker. Shortcut keys van nvidia desktop management om van scherm te switchen werken niet goed met games :( Iemand een idee ?

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

rig0r schreef op 12 september 2002 @ 21:42:
Eej ff een vraagje, is et mogelijk om met de nvidia detonator drivers een game automatisch op je 2e scherm te starten ? M'n primaire is nu nl. een TFT, en ik game liever op m'n CRT. Normale windows vensters kan ik gewoon verplaatsen, maar met games die full screen starten gaat dat wat moeilijker. Shortcut keys van nvidia desktop management om van scherm te switchen werken niet goed met games :( Iemand een idee ?
In sommige games kun je aangeven op welke vidkaart ze moeten draaien (Midtown Madness is een mooi voorbeeld). Als je dat niet kunt aangeven zal de game volgens mij eigenlijk altijd op je 1ste scherm draaien...

Je kunt wel een scherm-splitter + monitor switch kopen, dan zet je de switch om en kun je gamen op je CRT op je primaire scherm... Toch :?

Oh ja, ik geloof dat je op 1 of andere manier onder windhoos XP kon aangeven dat je 2de videokaart als primaire kaart moet worden gebruikt, in hoeverre dit kan en of het on-the-fly kan weet ik niet, ik gebruik Windows 98 *D

Als je 1 of andere vage nVidia kaart hebt met 2 VGA aansluitingen (dus 1 kaart maar 2 aansluitingen) dan is dat best wel kut, multi-monitor is net als tv-out e.d. op nVidia based kaarten te vaak slecht geïntegreerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

kick :).

Ik heb nu dus een trident 9440 als secundaire kaart :+

wat ik eigenlijk wil is dat als ik bijv cs speel op de secundaire gewoon windows staat. is dat mogelijk? (en dan cs niet minimaliseert)

Dan kan ik gewoon surfen als ik dood ben ofzo :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
executor schreef op 17 september 2002 @ 22:13:
kick :).

Ik heb nu dus een trident 9440 als secundaire kaart :+

wat ik eigenlijk wil is dat als ik bijv cs speel op de secundaire gewoon windows staat. is dat mogelijk? (en dan cs niet minimaliseert)

Dan kan ik gewoon surfen als ik dood ben ofzo :)
hoe heb je da geflikt want mij lukt het nie zie 3 posts boven je >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

gfo schreef op 17 september 2002 @ 22:25:
[...]

hoe heb je da geflikt want mij lukt het nie zie 3 posts boven je >:)
welk OS heb je?

specs

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 00:01

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Woei ik heb nu ook een dual monitor setup....
Maar ik heb wel een probleempje.

Ten eerste heb ik dit staan.
Abit KT7a-raid
GF2mx400 AGP >>>Zit een 17"op NoName
TNT2 32 MB PCI>>>Zit een 15"op IBM G41
Athlon 2000+
256MB Sdram

Het probleem is dit op mijn primaire beeld (die 17" NoName) gaat mijn muis soms heel erg traag.
In de bios staat ie op AGP first en hij doet het ook gewoon.
Maar waar kan die muis aan liggen, het is gewoon af en toe dat de muis langzaam tot niets doet.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

• igg

igg

Zoals beloofd:
Heb de Xabre al een paar weekjes erin zitten nu en er 2x 17"aan hangen, werkt echt heerlijk, superstrak 2d-beeld, wat ik erg kan waarderen.
Ook qua 3d valt de kaart me 100% mee, ik kan er zelfs iets zwaarders dan patience mee spelen ;)

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

Verwijderd

Systeem:
- Ati Radeon 8500 Retail
- Iiyama 201HT 22"
- NEC FE700 17"
- Windows 98

Dual monitor nog niet aan de praat. Ben even aan t prutsen met die Hydravision software 8)7

• sarlo
ik draai win98se

Verwijderd

sinds gisteren geen dual monitor meer , maar een triple :*)
19" op een asusv7100 en aan weerszijde daarvan een 17", beide op een asusv3800

Verwijderd

ik heb inmiddels een r9700 en ik moet zeggen dat het een stuk pretiger werkt als een losse pci kaart ernaast. Maar waarschijnlijk lag dat gewoon aan dat tnt 2 misbaksel

foto van setup:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~skuiper/zooi/mypc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Laatst online: 26-09 23:10
Pizzaboer: forget die hydravision-software en regel het gewoon met je drivers en je windows-instellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een kleine probleempje: ;(

Ik heb een 19" CRT en een 15" TFT aan mijn GF4 Ti4400 hangen. :)
Ik kan met Nvieuw perfect alles instellen MAAR geen apparte resoluties op bijde schermen...

Als ik de standaard W2K multimonitor support gebruik kan ik dit wel maar mis ik de makkelijke functies van Nvieuw + MIJN SPELLEN ZIEN MIJN VIDEOKAART NIET MEER!!! :(
sorry voor het schreewen.. :P

Misschien weet iemand van jullie hier DE oplossing:

Ik wil dus op bijde schermen een apparte resolutie draaien, maar wel spellen kunnen spelen.
(eventueel de handige features van NVieuw) ;)

Alvast bedankt :>

(ik denk als oplossing aan bepaalde instellingen/ software)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lastig is het om met een ti4200 2x op 1600x1200@85Hz te runnen btw??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:54

Super_ik

haklust!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m-de-gouw/3mon1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m-de-gouw/3mon2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m-de-gouw/3mon3.jpg

mijn triple monitor setup

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Het echte probleem wat ik nu nog met dual monitor hebt is dat beide monitoren op elkaar instoren.. En dat begint steeds meer op mijn zenuwen te wekrne. Maar helaas kan ik de monitoren niet verder van elkaar plaatsen :( :(

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutervs
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 18:46
Ik heb hier een Asus v3800 TNT2 met een Iiyama Visionmaster Pro 21" en een S3 virge/DX met een eizo F56 17". Bovendien zit op de coaxaansluiting van de Eizo nog een andere pc. Het werkt wel lekker, alleen jammer dat de S3 primary moet staan, nu werkt mijn (eerlijk gekochte!) TVTool niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Hoe krijgen jullie dat je de taakbalk in Windows over alle aangesloten schermen te zien krijgt?

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• igg

igg

NeoGames.nl schreef op 23 september 2002 @ 08:21:
Hoe krijgen jullie dat je de taakbalk in Windows over alle aangesloten schermen te zien krijgt?
Dat is een kwestie van Ultramon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 24-09 11:36
4POX schreef op 20 september 2002 @ 18:53:
Het echte probleem wat ik nu nog met dual monitor hebt is dat beide monitoren op elkaar instoren.. En dat begint steeds meer op mijn zenuwen te wekrne. Maar helaas kan ik de monitoren niet verder van elkaar plaatsen :( :(
Wat je kan proberen is een geaarde afscherming tussen je monitoren te zetten? dus een staalplaat die je geaard hebt. Ik kan niet garanderen dat alle storing weg is, maar het helpt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 20:24:
[...]

Wat voor een kaart heeft dannyke dan wel liggen?
.1 sorry voor me enorm late reactie
.2 Geforce 2 MX400 32mb 200/200mhz standaard en stable en natuurlijk AGP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4POX schreef op 20 september 2002 @ 18:53:
Wat bij mij dit probleem oploste was beide monitors op dezelfde refreshrate te laten draaien ...

Jammer is alleen dat ik daardoor in een minderhoge resolutie kon draaien.. maar het werkte wel... ze stoorden niet meer op elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dual/Triple monitor setups zijn altijd Handy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 13:39

EnnaN

Toys in the attic

setup: radeon 64mb met iiyama vmpro 454
s3 trio 32/64 met fijitsuICL ergo pro (15")

os: winXP: doet het goed.omdat die s3 niet werkt alsie niet vga mag booten en bla, is dat dus in de bios ingesteld...verder is in xp die ander primair, maar dat doet er niet toe

hier zit dus het probleem. als ik boot met de agp kaart (oftewel pci doet het niet) issur geen probleem, maar ik krijg het niet voor elkaar om als ik van pci boot, mijn xserver te starten..
enig idee wat ik hier moet doen (ben niet helemaal een n00b, maarja, ook geen held, adners wassut me zelf wel gelukt)..

ik neem aan dat ik een geweldige instelling moet doen in mij XF86bla file?

als iemand wil helpen.....

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlabakje90
  • Niet online
Ik had even een vraagje, werkt een S3 ViRGE goed samen met een Geforce2 GTS in windows 2k voor in mijn dual screen setup? Want ik las heel vaag van niet, en aangezien ik er net een gekocht heb die nog opgestuurd moet worden wil ik dat toch wel ff weten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
heb zownet een oud trident kaartje erin gegooid met daar een 14 inch monitor aan voor winamp op te draaien.

Ik gebruik nog winamp 2.81 oid, maar elke keer als ik hem start, springtie naar de hoofdmonitor, en moet ik hem naar de andere monitor slepen, is hier misschien een plugin voor te vinden??

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

http://www.tweakers.net/pricewatch/28419 (ATI Radeon VE 64MB+TV-Out PCI)
pricewatch: Hercules Radeon 9000 64MB (PCI) (hercules prophet 9000 PCI)
http://www.tweakers.net/pricewatch/37804 (voodoo3 2000 PCI)

Zijn dit geen leuke kaartjes voor een dual monitor setup?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 13:39

EnnaN

Toys in the attic

Venkeroz schreef op 23 september 2002 @ 21:44:
heb zownet een oud trident kaartje erin gegooid met daar een 14 inch monitor aan voor winamp op te draaien.

Ik gebruik nog winamp 2.81 oid, maar elke keer als ik hem start, springtie naar de hoofdmonitor, en moet ik hem naar de andere monitor slepen, is hier misschien een plugin voor te vinden??
had hetzelfde probleem..enige wat ik erop wist te vinden was winamp 3 installeren.....

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
EnnaN schreef op 23 september 2002 @ 23:10:
[...]

had hetzelfde probleem..enige wat ik erop wist te vinden was winamp 3 installeren.....
Bij opties van Winamp 2 Multimonitor / Litestep compatible aan zetten ...

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 15:00
igg schreef op 23 september 2002 @ 11:56:
[...]

Dat is een kwestie van Ultramon gebruiken.
Heb ff naar dit proggie gekeken en ziet er erg goed uit, zeker met al die extra functies. Alleen hoe werkt deze met de GF4 Ti4200 ??? En dan vooral met gaming, heetf iemand hier ervaring mee ?

tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand dit al met linux geprobeert ?
Heb geprobeert te googlen maar daar vind ik niks nuttigs ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

weet iemand toevallig of mijn Geforce 2 MX400 64mb AGP samen wil werken met een voodoo2 32mb PCI, op XP prof. ?

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Gutteguttegut schreef op 23 september 2002 @ 22:04:
http://www.tweakers.net/pricewatch/28419 (ATI Radeon VE 64MB+TV-Out PCI)
pricewatch: Hercules Radeon 9000 64MB (PCI) (hercules prophet 9000 PCI)
http://www.tweakers.net/pricewatch/37804 (voodoo3 2000 PCI)

Zijn dit geen leuke kaartjes voor een dual monitor setup?
Vooral die laatste wel, mooie 2D. Die 9000 lijkt me wat duur en zonde. Hoe vaak draai je nou iets in 3D op je 2de monitor?
Burning_acid schreef op 13 oktober 2002 @ 20:41:
weet iemand toevallig of mijn Geforce 2 MX400 64mb AGP samen wil werken met een voodoo2 32mb PCI, op XP prof. ?
Zolang er drivers voor die Voodoo zijn om 'm onder XP te draaien wel :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 24-09 11:36
Nee, met die Voodoo2 zal het niet lukken, dat is puur en alleen een 3D accelerator, je lust het beeld van je gewone videokaart door naar de voodoo2 kaart, en zodra je dan een 3d spel opstart kan die gebruik gaan maken van je voodoo kaart. Maar die kaart heeft geen 2D mogelijkheden, dus dat werkt niet voor een dualmonitor setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Wolfensteijn schreef op 14 oktober 2002 @ 10:11:
Nee, met die Voodoo2 zal het niet lukken, dat is puur en alleen een 3D accelerator, je lust het beeld van je gewone videokaart door naar de voodoo2 kaart, en zodra je dan een 3d spel opstart kan die gebruik gaan maken van je voodoo kaart. Maar die kaart heeft geen 2D mogelijkheden, dus dat werkt niet voor een dualmonitor setup.
Oeps, ik las Voodoo 3 :)

Er staat dan ook :
voodoo2 32mb PCI
32 MB, dat kan geen V2 zijn denk ik dan...
Dus het is OF een V2 12MB, OF een V3 32MB.

Maar een Voodoo 2 kan wel als 2de vidkaart worden ingezet onder Win2K, kon met een of andere oude driver...

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.