Ik heb hier nu een paar weken een 172x staan, verder heb ik er beneden een staan voor mn moeder, en ik heb er bij een kennis nog drie neergezet. Ik heb ze allemaal pixelperfect weten te regelen, op de 172x van mijn moeder na
die heeft 1 dode subpixel die haast niet zichtbaaar is. (dat scherm is van maart 2004, de 4 pixelperfecte schermen van mei 2004).
Maar nu lijkt het in mijn ogen zo dat het beeld soms een beetje trilt, dit zie ik echter alleen als ik mn ogen over het scherm laat gaan, wanneer ik gewoon stil naar één punt kijk staat alles wel stil. Zien jullie dit ook? en zo ja: is er iets aan te doen met refreshrates e.d.?
(alle schermen zijn overigens via DVI aangesloten op een radeon kaart, en lopen op 1280x1024@70Hz)
voor de liefhebbers komen er zo nog even plaatjes
---
zijn ze:

Maar nu lijkt het in mijn ogen zo dat het beeld soms een beetje trilt, dit zie ik echter alleen als ik mn ogen over het scherm laat gaan, wanneer ik gewoon stil naar één punt kijk staat alles wel stil. Zien jullie dit ook? en zo ja: is er iets aan te doen met refreshrates e.d.?
(alle schermen zijn overigens via DVI aangesloten op een radeon kaart, en lopen op 1280x1024@70Hz)
voor de liefhebbers komen er zo nog even plaatjes
---
zijn ze:

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 20:20 . Reden: foto's erbij... ]