De SS2 engine heeft ook HDR. dat ziet er best vetjes uit
. Voor de rest ben ik het met de andere mensen hier eens, de demo was bout, de full version geeft weer het echte serious-sam gevoel
Verwijderd

PNG pic: http://members.chello.nl/a.catakli/partyflock/DINO.png
1024x768x32
Max detail
6x FSAA
16x AA
HDR offf
op athlon 64 3200+, 1gb, x800xl 256mb, ac97 (audigy2zs kapoet
btw.. als je onboard geluidskaartje gebruikt, zet EAX en max geluiden op tussen de 10 en 20..
anders draait het flut.. athans ik ging nog maar 12fps...
Zie daar toch het nut van een audigytje.. sniksnik
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 14:43 ]
Hoe show ik me fps ? kheb nog niet alle opties bekeken
Wilde gewoon ff spelen
Als het topic nou 50.000 pagina's groot was had ik er wel begrip voor gehad dat je niet gezocht hebt maar 4 pagina's?blackraid3r schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:33:
Hoe show ik me fps ? kheb nog niet alle opties bekekenWilde gewoon ff spelen
Het staat notabane op de vorige pagina uitgelegd door MrJ, en nee ik ga het niet zeggen hier.. Je zoekt maar even
Verwijderd
Securom 7 is correct. Niet dat die protections ook maar enig nut hebbensharkzor schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:03:
[...]
volgens mij mag dat nog net wel (zie geen reden waarom niet).
securom 7 heb ik vernomen.
vind t wel super dat dvd spellen eindelijk standaard gaan worden. gezeik met al die cd's altijd....

40 euro is reasonable!
Vet!
Ga m zeker kopen!
Vet!
Ga m zeker kopen!
Alleen jammer dat er nog geen goeie servers zijn. De meeste hebben echt vet veel lag
Komt vast nog wel.blackraid3r schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:36:
Alleen jammer dat er nog geen goeie servers zijn. De meeste hebben echt vet veel lag
De meesten willen denk ik eerst even lekker single player fun hebben voordat ze coop gaan.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Net even wat leveltjes gespeeld. En ik moet zeggen dat de sfeer/humor uit de eerste delen weer goed aanwezig zijn in dit deel
.
De vele vijanden, de heerlijke one-liners en de vette wapens zijn allemaal weer volop aanwezig.
Dit worden echt weer leuke lan-parties
.
Hier nog een one-liner waar ik hardop om moest lachen:
"Here horsey, come on boy, *tsjip* *tsjip*" - Tegen een dino
.
De vele vijanden, de heerlijke one-liners en de vette wapens zijn allemaal weer volop aanwezig.
Dit worden echt weer leuke lan-parties
Hier nog een one-liner waar ik hardop om moest lachen:
"Here horsey, come on boy, *tsjip* *tsjip*" - Tegen een dino
[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 14-10-2005 18:24 ]
starforce 3 is anders aardig kut om te kraken.Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:41:
[...]
Securom 7 is correct. Niet dat die protections ook maar enig nut hebben
Maar niet onmogelijk. Met name de laatste tijd zie ik de ene na de andere starforce game op internet verschijnenexecutor schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:21:
[...]
starforce 3 is anders aardig kut om te kraken.
Ik heb het wazige idee dat het niet helemaal gezond draait hier:
AMD 64 3000+
1 gb ram
6800 LE 128 mb
En dan op 1280x1024, als ik aa en ans op 6x en 16x zet dat gaat het al harstikke sloom. Zet is die beide uit dan werkt het wel aardig. Ook met HDR loopt het nogal brak, iets van 20~15 fps.
Iemand een idee?
AMD 64 3000+
1 gb ram
6800 LE 128 mb
En dan op 1280x1024, als ik aa en ans op 6x en 16x zet dat gaat het al harstikke sloom. Zet is die beide uit dan werkt het wel aardig. Ook met HDR loopt het nogal brak, iets van 20~15 fps.
Iemand een idee?
If it aint broke, fix it till it is!
Verwijderd
Dat ie met HDR aan brak loopt vindt ik gek, want als je HDR enabled maak je geen gebruik van AA. Zonder AA moet je er lachend doorheen fluiten, gezien je specs.
mja ik vat het ook niet meer
Mobo drivers en video drivers allemaal correct neem ik aan?
Verwijderd
Maar 40 euro en op DVD
. Ik ga hem morgen maar ook halen. Zou de mediamarkt heb ook hebben alleen dan iets goedkoper ? Op de web site van freerecordshop kan ik hem niet vinden, hopelijk ze hem wek in de winkel.
Heet iemand het voorelkaar om hem op 1280*1024 te laten draaien ? Ik vind 1024*768 zo bagger lage resolutie voor op een 20 Inch scherm. met 1280*960 kan ik ook prima leven.
Heet iemand het voorelkaar om hem op 1280*1024 te laten draaien ? Ik vind 1024*768 zo bagger lage resolutie voor op een 20 Inch scherm. met 1280*960 kan ik ook prima leven.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 21:00 ]
Verwijderd
Welke videokaart driver gebruik je op het moment? Als het één van die laatse 81.** is, dan moet je ff naar de advanced opties kijken onderaan, dan moet je gammacorrectie voor interventie uitzetten alsmede transparantie interventie. Op mijn 7800GTX moet ik dat ook uitzetten, anders draait ie voor geen meter.Venxir schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:18:
mja ik vat het ook niet meer
Nou weet ik alleen niet of jij deze opties ook hebt, gezien jouw 6800. Misschien dat het je helpt.
Idd, ik kan ook niet mijn tft in de native reso instellem (1280/1024) andere reso's resulteren zoasl gewoonlijk waziger beeld.Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:58:
Nee helaas mijn advanced menu eindigt met HDR rendering on/offVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:06:
[...]
Welke videokaart driver gebruik je op het moment? Als het één van die laatse 81.** is, dan moet je ff naar de advanced opties kijken onderaan, dan moet je gammacorrectie voor interventie uitzetten alsmede transparantie interventie. Op mijn 7800GTX moet ik dat ook uitzetten, anders draait ie voor geen meter.
Nou weet ik alleen niet of jij deze opties ook hebt, gezien jouw 6800. Misschien dat het je helpt.
Verwijderd
Nee de advanced settings van je Nvidia control panel bedoel ik, niet je Serious Sam settings.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 21:19 ]
[rml]JC Ken in "[ PC] Serious Sam 2"[/rml]Carel schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:06:
[...]
Idd, ik kan ook niet mijn tft in de native reso instellem (1280/1024) andere reso's resulteren zoasl gewoonlijk waziger beeld.
Hmmz, nu heb ik bij 1280/1024 zwarte randen boven en onder, das wel raar, t ligt ook niet aande refresh rate.
[ Voor 52% gewijzigd door Carel op 14-10-2005 21:34 ]
Verwijderd
Dus het werkt wel in de officeele versie
. Dat je twee zwarte randen heb ik logsich. 4/3 game of wel 1280 * 690. De rest wordt dan opgevuld met zwarte balken.
Its a massacre 
Sam's back, and Im loving it
Tis weer het oudewertse triggerhappy Serious Sam verhaal
Sam's back, and Im loving it
Naast dat er niets logisch is aan een beeldverhouding van 4:3 was dit met vorige Serious Sam games en AFAIK geen enkele game een probleem die balken weg te laten. Zeker gezien de populariteit van 17" TFT's (welke allemaal 1280x1024 zijn) een beetje jammer.Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:53:
Dus het werkt wel in de officeele versie. Dat je twee zwarte randen heb ik logsich. 4/3 game of wel 1280 * 690. De rest wordt dan opgevuld met zwarte balken.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Idd superirritant, als je dan uiteindelijk een lage resolutie wilt omdat de vidkaart het niet meer aankan heb je een beeld met foute verhoudingen, een circel wordt een ellips ed.
Had ik daar 2j geleden aan gedacht had ik nooit mn tft gekocht.
Had ik daar 2j geleden aan gedacht had ik nooit mn tft gekocht.
Het zijn er maar 2
Hier kreeg ik het voor het eerst een beetje warm (waren nogal veel grote beesten)

En dit zijn de blauwe vriendelijke beestjes (die soms helpen)

1024x768 (voor mij hoeft het niet meer) en alles gewoon op high, 6 x AA. Loopt gewoon heel erg soepel hier op (AMD64 3200, 6600GT, 1Gig DDR).
cool
Facts don't care about your feelings
En wat gebeurt er als je zo'n blauw mannetje doodschiet
. Ja, ik heb er zin in 
De demo liep wel goed op mn 2600+ 1 gb ram en geforce 6800.Hopen dat ik wat leuks uit de full kan persen
De demo liep wel goed op mn 2600+ 1 gb ram en geforce 6800.Hopen dat ik wat leuks uit de full kan persen
Dat blauwe mannetje kun niet dood schieten.
In het begin viel het spel een beetje tegen, maar naar mate je verder in de game komt is het weer echte ouderwets serious sam (dus knallen geblazen)
In het begin viel het spel een beetje tegen, maar naar mate je verder in de game komt is het weer echte ouderwets serious sam (dus knallen geblazen)
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
mooi dat je dat zegt. ik zit nu ook in begin met die bossen en die blauwe mannetjes en ik heb het gevoel dat ik iets mis.
je hoort niet echt veel gebruil van de mannetjes. als je beetje ver staat en je schiet ze gaan ze dood ja maar je hoort geen vlees geluid ofzo niks, ja je shotgun en knal en mannetje ligt op de grond. later ook bij die ventjes met die bommen, normaal hoor je ze van vet ver al aan komen rennen, nu hoor ik ze pas als ze HEEL dichtbij staan. ik heb EAX aan of uit gezet maar maakt niet uit. ligt dit aan mij of hoort dit gewoon zo?
voor de rest wel coole game, mooie graphics en zelfs een grappig verhaal. 1 van de weinige games waar ik de filmpjes kijk. moest meteen al lachen in het begin: "Crap!"
je hoort niet echt veel gebruil van de mannetjes. als je beetje ver staat en je schiet ze gaan ze dood ja maar je hoort geen vlees geluid ofzo niks, ja je shotgun en knal en mannetje ligt op de grond. later ook bij die ventjes met die bommen, normaal hoor je ze van vet ver al aan komen rennen, nu hoor ik ze pas als ze HEEL dichtbij staan. ik heb EAX aan of uit gezet maar maakt niet uit. ligt dit aan mij of hoort dit gewoon zo?
voor de rest wel coole game, mooie graphics en zelfs een grappig verhaal. 1 van de weinige games waar ik de filmpjes kijk. moest meteen al lachen in het begin: "Crap!"
ik vind hem ook heel erg vermakelijk weer !!! En idd ... ik moest gelijk al lachen met dat " Crap " ...
Verder loopt de game perfect: 1024x768, 4x AA en de rest heb ik zo laten staan als het al stond. Loopt echt lekker zonder haperingen en ziet er goed uit.
Het begin een beetje rustig idd de game, maar naarmate dat je verderkomt, ga je tog weer lekker ouderwets zweten ! Ja, de game bevalt me prima tot dusver. In tegenstelling tot het spelen na de demo ... toen had ik een heel ander gevoel. Ze hadden volgens mij beter een ander level kunnen gebruiken om te laten zien dat het serieus SS zou worden !
Nu begin ik het gevoel weer steeds meer te krijgen. Morgen gelijjk coop spelen met n vriend van me !!! kicke !
Verder loopt de game perfect: 1024x768, 4x AA en de rest heb ik zo laten staan als het al stond. Loopt echt lekker zonder haperingen en ziet er goed uit.
Het begin een beetje rustig idd de game, maar naarmate dat je verderkomt, ga je tog weer lekker ouderwets zweten ! Ja, de game bevalt me prima tot dusver. In tegenstelling tot het spelen na de demo ... toen had ik een heel ander gevoel. Ze hadden volgens mij beter een ander level kunnen gebruiken om te laten zien dat het serieus SS zou worden !
Nu begin ik het gevoel weer steeds meer te krijgen. Morgen gelijjk coop spelen met n vriend van me !!! kicke !
Wat een humor weer 
Ik heb net die Kwongo verslagen en tijdens dat filmpje daarna kon ik echt mijn lachen niet inhouden
Ik heb net die Kwongo verslagen en tijdens dat filmpje daarna kon ik echt mijn lachen niet inhouden
Ik heb net een lekker potje coop achter de rug, geweldig man
ik heb nu ook Serious Sam 2 :d
alleen kwordt steeds pissiger omdat het me gewoon niet lukt ^^
echt net ik was bijna klaar leven % bijna op, ja hoor flikkere ze nog ff 5 of 6 van die rode mega grote robots in me scherm.
ik uit allemacht schieten granaten gooien ETC
wordt afgeschoten, khoef het ff niet meer tezien
kheb het al zovaak geprobeerd dat level.
niet leuk meer.
En terwijl ik die demo zo op hard had uitgespeeld
en nu hebk de full en op NORMAL en lukt me op een gegeven moment dat level niet.
heeft iemand tips?
het is dat level waar je in een binneplaats zegmaar bent
en eerst komen er allemala van die bulldogjes op je af
en dan van die rode beesten bij een muur ofzo naja ingang??
en dan allemaal die zombies met schotgun
echt net ik was bijna klaar leven % bijna op, ja hoor flikkere ze nog ff 5 of 6 van die rode mega grote robots in me scherm.
wordt afgeschoten, khoef het ff niet meer tezien
niet leuk meer.
En terwijl ik die demo zo op hard had uitgespeeld

en nu hebk de full en op NORMAL en lukt me op een gegeven moment dat level niet.
heeft iemand tips?

Post eens een screenshot, dat maakt het net wat duidelijker 
Trouwens maak vooral gebruik van je granaten (en papegaai granaten), want die zijn heel erg sterk
ik kwam net deze aparte beesten tegen haha (en ze gooien nog ook die footbal)
Trouwens maak vooral gebruik van je granaten (en papegaai granaten), want die zijn heel erg sterk
ik kwam net deze aparte beesten tegen haha (en ze gooien nog ook die footbal)

[ Voor 14% gewijzigd door FunkyPunky op 16-10-2005 10:50 ]
weet al welke je bedoelt. eerst rennen die kleintjes op je af, makkelijk te pakken met uzi's. daarna pak je die 6 rode met rocket launcher of papegaaitje (die is schattig trouwensOnno_Devine schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:32:
wordt afgeschoten, khoef het ff niet meer tezienkheb het al zovaak geprobeerd dat level.
niet leuk meer.
En terwijl ik die demo zo op hard had uitgespeeld![]()
heeft iemand tips?
ja spel is zeker weer net zoals vroeger
Verwijderd
die football gozers zijn echt irritant.. bestwel snel en moeilijk dood te krijgen.. behalve met je sniper
maar die ammo is altijd op 
"Oops, i think you woke them up"
"Well im ready to put em back to sleep!"
"Oops, i think you woke them up"
"Well im ready to put em back to sleep!"
Ik heb het net weer een uurtje zitten spelen en het was weer heftig.
Soms is het spel op normaal gewoon te moeilijk, maar dat is now juist de uitdaging van dit spel.
Ik heb inmiddels de cheats enabled. Als het echt niet meer lukt:
Esc F1 refresh health
en je kunt weer verder zonder dat je het zelfde stuk steeds opnieuw moet doen.
Dit is trouwens 1 van die weinige spellen die er gewoon om vraagt om cheats te gebruiken.
Het spel draait perfect op 1920x1200 met 8AF en FSSA op low. Wel heb HDR uit moeten zetten om een beetje redelijke perfomannce te krijgen.
Soms is het spel op normaal gewoon te moeilijk, maar dat is now juist de uitdaging van dit spel.
Ik heb inmiddels de cheats enabled. Als het echt niet meer lukt:
Esc F1 refresh health
en je kunt weer verder zonder dat je het zelfde stuk steeds opnieuw moet doen.
Dit is trouwens 1 van die weinige spellen die er gewoon om vraagt om cheats te gebruiken.
Het spel draait perfect op 1920x1200 met 8AF en FSSA op low. Wel heb HDR uit moeten zetten om een beetje redelijke perfomannce te krijgen.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Verwijderd
Hmm ik heb het spel inmiddels ook. Mijn muis werkt alleen niet goed. Als ik loop richt die ineens helemaal naar de grond, of helemaal naar boven. Dit komt meestal na 5 minuten. Het is dus niet echt te spelen. Ik heb de laatste patch er ook op staan.
Ik hoop dat jullie me misschien verder kunnen helpen,
alvast bedankt,
paul
alvast bedankt,
paul
Verwijderd
heb t ook wel eens gehad (bij andere spellen) maar lag vaak niet aan t spel maar aan de muismatVerwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 11:29:
Hmm ik heb het spel inmiddels ook. Mijn muis werkt alleen niet goed. Als ik loop richt die ineens helemaal naar de grond, of helemaal naar boven. Dit komt meestal na 5 minuten. Het is dus niet echt te spelen. Ik heb de laatste patch er ook op staan.
alvast bedankt,
paul
Hehehe, daar had ik ook moeite mee, alleen toch redelijk makkelijk langs gekomen. Eenmaal in de prison word het wat zwaarder nog, en eenmaal uit de prison, tja..... Het is af en toe echt zweten om jezelf in leven te houden, en als je ergens even niet snel genoeg dekking kunt zoeken en er komen 30 zombies op je af, dan daalt je leven toch wel erg rap. Gelukkig hebben we die papagaaitjesOnno_Devine schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:32:
wordt afgeschoten, khoef het ff niet meer tezienkheb het al zovaak geprobeerd dat level.
niet leuk meer.
En terwijl ik die demo zo op hard had uitgespeeld![]()
heeft iemand tips?
I pitty the fools who took my game-station.....
Verwijderd
Aan me muismat ligt het niet, ik heb het nu geprobeerd met me icemat, steelpad en zonder. Maar overal blijft het zo
.
Ik heb precies hetzelfde. SS2 is ook helaas onspeelbaar voor mij door dezelfde muisproblemen. Op het forum van ss2 zijn er nog een aantal die er last van hebben/hadden. Heb je toevallig een dual core processor? In dat geval staat er hier een oplossing. Wellicht dat dit bij jouw werkt.Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 11:29:
alvast bedankt,
paul
Never underestimate the predictability of stupidity
Ik heb al een paar keer gehad dat mijn beeld opeens naar boven gaat of opzij ofzo waardoor ik tijdelijk ff compleet gedesorienteerd ben, niet prettig, midden in een gevecht
Same here en had dat probleem ook, oplossing voor mij was om het spel te starten, dan alt-tab naar windows, task manager opstarten, rechtsklikken op sam2.exe, affiniteit instellen en 1 vd cores uitvinken.Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:32:
Jaah ik heb een amd 4400 dual core, thx ik ga het proberen hoop dat het werkt.
Ik bestel dvd's/cd/games altijd bij www.play.com, vooral als ze hot zijn meestal goedkoper dan hier....Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:58:
Maar 40 euro en op DVD. Ik ga hem morgen maar ook halen. Zou de mediamarkt heb ook hebben alleen dan iets goedkoper ? Op de web site van freerecordshop kan ik hem niet vinden, hopelijk ze hem wek in de winkel.
Verzenden is gratis dus de prijs die je ziet is wat je betaald.... Serious Sam 2 kost hier omgerekend bijv. ongeveer € 29,-
En toen was het verhaaltje uit
, zelfs nog voordat ik em binnen heb van play.com 
Het einde had van mij nog wel wat heftiger gemogen
Het einde had van mij nog wel wat heftiger gemogen
Thanx, dat had ik zelf nog niet geprobeerd.Occy74 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:54:
[...]
Same here en had dat probleem ook, oplossing voor mij was om het spel te starten, dan alt-tab naar windows, task manager opstarten, rechtsklikken op sam2.exe, affiniteit instellen en 1 vd cores uitvinken.
Verwijderd
Thx, geprobeerd en het werktOccy74 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:54:
[...]
Same here en had dat probleem ook, oplossing voor mij was om het spel te starten, dan alt-tab naar windows, task manager opstarten, rechtsklikken op sam2.exe, affiniteit instellen en 1 vd cores uitvinken.
die heksen zijn gods irritant. vliegen vet snel, moeilijk te raken, vooral met plasma gun. je kan beste ook uzi of shotgun voor gebruiken. echt irritantste enemy die er is. hoofdbazen zijn weer zoals vanouds, groot en makkelijk
maja gelukkig is de rest van het spel moeilijk en dan bedoel ik ook moeilijk. had een tijdje coop gespeeld maar om de rest te unlocken moet ik ff SP spelen dus moet ik alles overnieuw doen.
master spel
master spel
Bij mij zijn de doldwaze muisbewegingen ook weg als ik hem op 1 core zet. Ook de haperingen met het geluid zijn weg. Ik krijg nu alleen vastlopers in ss2. Wellicht ligt dit aan de nvidia 81.84 beta drivers die van beide cores gebruikmaken. Ik ga het eens proberen met een oudere driver.
jaaaa
Zou kunnen ja, ik werk zelf met 78.05 en die draait perfect...Dionysos1605 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 16:43:
Bij mij zijn de doldwaze muisbewegingen ook weg als ik hem op 1 core zet. Ook de haperingen met het geluid zijn weg. Ik krijg nu alleen vastlopers in ss2. Wellicht ligt dit aan de nvidia 81.84 beta drivers die van beide cores gebruikmaken. Ik ga het eens proberen met een oudere driver.
Weer een heerlijk Serious Sam spel, alhoewel ik Mental nog niet verslagen heb, scheepjes knallen steeds tegen mij op *boem* -> press fire to respawn
Morgen nog maar eens proberen
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Ik heb net de levels van het vijfde deel van de medalion gespeeld, en tering wat zijn het lange zware volle levels 
Rest mij alleen nog Kronos en daarna Sirius
Rest mij alleen nog Kronos en daarna Sirius
Dat stukje is inderdaad redelijk lastig ja. Beste is om zodra die vliegtuigen net wegvliegen op mental te knallen, en vervolgens om te draaien en die vliegtuigjes kapot te schieten.Nvidiot schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 20:28:
Weer een heerlijk Serious Sam spel, alhoewel ik Mental nog niet verslagen heb, scheepjes knallen steeds tegen mij op *boem* -> press fire to respawnMorgen nog maar eens proberen
Maar ja ik had dan ook nog een

Hoe zit het met Co-op? Ik speel het spel op de xbox maar zie het nergens staan, kan het alleen via live ofzo?
Spel is cool 
Ze hebben echt wat tegen duke zeg
damn
'Secret Duke skeletor found'.. zie je een skelet met blond haar
Ze hebben echt wat tegen duke zeg
Bier, Whiskey en Metal!!
OMG, met "the blond guy" bedoelen ze duke nukem? Hahahah
.
Heren, kunnen jullie een klein beetje op spoilers letten?

Verwijderd
Ik heb vandaag ook de eerste paar lvls van serious sam gespeeld en ik moet zeggen dat het co-operative nog net zo leuk/lomp/grappig als de voorgaande delen en de feel vind ik ook nagenoeg identiek! Heel goed gedaan!
Vanavond lekker verder co-operative lannen! Hulde!
Vanavond lekker verder co-operative lannen! Hulde!
Spoilers... in Serious SamMrJ schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 08:48:
Heren, kunnen jullie een klein beetje op spoilers letten?

Er zit niet echt een plot in he.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Heb hem nu ook. Ziet er echt goed uit en loopt ook super @ alles high op mijn systeem. (Geen AA e.d)
Lekker doelloos knallen
Lekker doelloos knallen
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Loopt lekker, alleen ik kreeg met de betá drivers wel ineens last van "oneindig lange texturen" en dat soort ongein
. naja, installeer ik de stables wel. Maar hij is leuk, alleen frustrerend dat ik nooit alle secrets heb
Heren, geloof het of niet maar ik zit vast....
heb net die shamaan bevrijdt en dan heb je een zooitje zombies, die heb ik neer geknalt, maar vervolgens zijn beide deuren gesloten en kom ik met geen mogelijkheid verder, wat zie ik over het hoofd?
heb net die shamaan bevrijdt en dan heb je een zooitje zombies, die heb ik neer geknalt, maar vervolgens zijn beide deuren gesloten en kom ik met geen mogelijkheid verder, wat zie ik over het hoofd?
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Verwijderd
Bij dat lvl ben ik nog niet, maar in een voorgaande area had ik hetzelfde probleem en er bleek nog een zombie verstopt te zitten in zon 'nuclear waste' ton, die moest je kapot schieten waar de zombie uit kwam, die neergepleft -> deurtje openPaladin schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:57:
Heren, geloof het of niet maar ik zit vast....
Ik herinner me de rode telefooncel in tse, daar kon je bellen en kreeg je Joe van 3drealms aan de lijn.Lord_Mithril schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 00:06:
Spel is cool
Ze hebben echt wat tegen duke zegdamn
S: Hello, blondie?
S: Blondie are you there?
Joe: He'll come when he's done boy.
S: Omg he ain't never gonna come.
Toen kwam daar kritiek op op de forum van 3drealms, nu 3 jaar later is DNF nog niet uit en wordt er blijkbaar weer gespot met Duke.
Jah naja zover ik gezien heb geen tonnen en of kratten en verder heb ik alles gesloopt wat ik kon slopen dus snap er echt de ballen van..Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 18:25:
[...]
Bij dat lvl ben ik nog niet, maar in een voorgaande area had ik hetzelfde probleem en er bleek nog een zombie verstopt te zitten in zon 'nuclear waste' ton, die moest je kapot schieten waar de zombie uit kwam, die neergepleft -> deurtje open
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Het is echt een gaaf spel. Alleen de textures doen nogal raar bij mij. Weet iemand welke Nvidia drivers je het beste kan gebruiken met een 7800?
Die secrets zijn nog best lastig te vinden soms, verder vind ik normal wel te makkelijk ben gelijk maar met die eronder begonnen.
Die secrets zijn nog best lastig te vinden soms, verder vind ik normal wel te makkelijk ben gelijk maar met die eronder begonnen.
Verwijderd
Ik heb ook n 7800 GTX, gebruik de nieuwste versie (weet het nr zo niet uit mn hoofd, 88.01 oid?) van de nVidia website (let wel: Niet de beta drivers)wenze schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 18:42:
Het is echt een gaaf spel. Alleen de textures doen nogal raar bij mij. Weet iemand welke Nvidia drivers je het beste kan gebruiken met een 7800?
corpseflayer schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 18:25:
[...]
Ik herinner me de rode telefooncel in tse, daar kon je bellen en kreeg je Joe van 3drealms aan de lijn.
Toen kwam daar kritiek op op de forum van 3drealms, nu 3 jaar later is DNF nog niet uit en wordt er blijkbaar weer gespot met Duke.
Nieuwe demo!
http://files.seriouszone.com/download.php?fileid=1068
Even een vraagje hier, ik ben de demo nog aan het downen en als het weer net zo goed is als het eerste deel koop ik 'm denk ik wel. Alleen.. Het hangt er vanaf wat er aan beveiligingen opzit.
Dus : wat zit erop? Serial, cd-check, DRM, Starfarceforce, iets anders?
Die beveiligingsbagger is al de reden dat ik Q4 niet koop, dus ik hoop dat het hier beter is
http://files.seriouszone.com/download.php?fileid=1068
Even een vraagje hier, ik ben de demo nog aan het downen en als het weer net zo goed is als het eerste deel koop ik 'm denk ik wel. Alleen.. Het hangt er vanaf wat er aan beveiligingen opzit.
Dus : wat zit erop? Serial, cd-check, DRM, Starfarceforce, iets anders?
Die beveiligingsbagger is al de reden dat ik Q4 niet koop, dus ik hoop dat het hier beter is
[ Voor 15% gewijzigd door Mentalist op 17-10-2005 19:07 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
volgens mij safedisc en serial 
als ik hem scan vindt ie alleen cd-key protection ?
maar de demo is niet zo goed als het orgineel.
als ik hem scan vindt ie alleen cd-key protection ?
maar de demo is niet zo goed als het orgineel.
[ Voor 27% gewijzigd door chucky666 op 17-10-2005 19:34 ]
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Ik hoorde net van iemand dat er starforce opzit. Jammer.
*gooit demo weer weg*
Dat ga ik niet kopen, sterker, dat ga ik niet eens spelen.
Wat vreselijk jammer dat ze al die games tegenwoordig verpesten.. Dan blijf ik de oude maar spelen
*gooit demo weer weg*
Wat vreselijk jammer dat ze al die games tegenwoordig verpesten.. Dan blijf ik de oude maar spelen
[ Voor 8% gewijzigd door Mentalist op 17-10-2005 19:55 ]
Zit echt geen starforce op. Een serial en securom 7 volgens mij, thats it.
Verwijderd
Wat vind je zo belangrijk aan de beveiligingsopties van een spel dat je het daarom niet wil spelen? Als je m legaal koopt dan beïnvloed dit de game niet... toch?W3ird_N3rd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:54:
Ik hoorde net van iemand dat er starforce opzit. Jammer.
*gooit demo weer weg*
Je kan dit spel gewoon zonder gekke dingen te hoeven doen met je pc spelen. Kopen dus
Nu snap ik het niet meer.. Die ander is er zeker van dat er Starforce opzit.Benotti schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:58:
Zit echt geen starforce op. Een serial en securom 7 volgens mij, thats it.
Nu wacht ik maar ff af. Misschien moet ik Croteam maar ff mailen ofzo..
Zeker niemand die een bron heeft?
Dat beïnvloed vanalles. Een game die overmatig aggressief is beveiligd toont aan dat de maker/distributeur geen vertrouwen in z'n klanten heeft, dat bevalt me in de eerste plaats al niet. Dan heb je starforce, dat belachelijke restricties weet op te leggen, zoals niet goed werken met cd/dvd branders, weigeren te spelen als je Daemon tools of iets vergelijkbaars geïnstalleerd hebt. Die junk hoef ik niet. Meer dan een no-cd patch wil ik niet nodig hebben om een game te kunnen spelen, en eigenlijk, eigenlijk is zelfs dat al te veel. Het moet gewoon out-of-the-box goed werken. Kijk naar UT2K4.Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:08:
[...]
Wat vind je zo belangrijk aan de beveiligingsopties van een spel dat je het daarom niet wil spelen? Als je m legaal koopt dan beïnvloed dit de game niet... toch?
Daarbij schijnt Starforce (of was dat weer een andere beveiliging?) zich knap diep in het systeem te kunnen nestelen, en het installeert zelfs vage drivers om een bepaalde check uit te voeren. Gadverdegadver.
Het is al van de zotte dat ik voor alle normale games een no-cd patch nodig heb om normaal te kunnen spelen zonder de hele tijd met schijfjes te hannessen. Starforce weiger ik domweg. Ik moet het niet.
Als iedereen dat zou doen waren we nu allang van die ellende af. Het is onvoorstelbaar consument-onvriendelijk, niet te geloven dat iedereen het zomaar pikt..
Ik ben benieuwd hoe het nu met Serious Sam 2 zit..
[ Voor 7% gewijzigd door Mentalist op 17-10-2005 22:34 ]
Verwijderd
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik er zo nog nooit over nagedacht heb / me erin verdiept heb. Ik geef je gelijk wat betreft de consument onvriendelijkheid ervan maar aan de andere kant snap ik ook wel dat een producent zn product wil beveiligen tegen piraterij.W3ird_N3rd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:23:
[...]
Nu snap ik het niet meer.. Die ander is er zeker van dat er Starforce opzit.
[...]
Dat beïnvloed vanalles. Een game die overmatig aggressief is beveiligd toont aan dat de maker/distributeur geen vertrouwen in z'n klanten heeft, dat bevalt me in de eerste plaats al niet. Dan heb je starforce, dat belachelijke restricties weet op te leggen, zoals niet goed werken met cd/dvd branders, weigeren te spelen als je Daemon tools of iets vergelijkbaars geïnstalleerd hebt. Die junk hoef ik niet. Meer dan een no-cd patch wil ik niet nodig hebben om een game te kunnen spelen, en eigenlijk, eigenlijk is zelfs dat al te veel. Het moet gewoon out-of-the-box goed werken. Kijk naar UT2K4.
Daarbij schijnt Starforce (of was dat weer een nadere beveiliging?) zich knap diep in het systeem te kunnen nestelen, en het installeert zelfs vage drivers om een bepaalde check uit te voeren. Gadverdegadver.
Het is al van de zotte dat ik voor alle normale games een no-cd patch nodig heb om normaal te kunnen spelen zonder de hele tijd met schijfjes te hannessen. Starforce weiger ik domweg. Ik moet het niet.
Als iedereen dat zou doen waren we nu allang van die ellende af. Het is onvoorstelbaar consument-onvriendelijk, niet te geloven dat iedereen het zomaar pikt..
Mijn mening is altijd geweest: In plaats van veel geld aan beveiliging te besteden, maak de games goedkoper en je bent verzekerd van een vele betere verkoop. De doelgroepen van serieuze games beginnen tegenwoordig al rond 12 jaar (als het niet jonger is). Mensen vanaf deze leeftijd + vaak een boel jaartjes later kunnen geen 50+ euro ophoesten per game. Ik vind de prijzen ronduit belachelijk.
On topic: Ik ben wel blij dat ik deze gekocht heb ondanks de beveiliging / kosten want ik heb er veel lol aan, kosten games dan toch zoveel geld dan beperk ik mij alleen tot de aanschaf van goede games met een erg fijne multiplayer optie
wat een onzin. dat die starforce beveiliging te ver gaat, ben ik het met je eens. maar als je het echt een goed spel had gevonden had je het gewoon gekocht. een goed spel ga je toch niet laten liggen alleen om 1 of andere beveiliging...
ik heb hier maar 1 ding op te zeggen: http://www.violencemedia.com/ss2.mp3
ik heb hier maar 1 ding op te zeggen: http://www.violencemedia.com/ss2.mp3
soortgelijke telefooncel is er nu ook weer alleen net ietsje anderscorpseflayer schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 18:25:
[...]
Ik herinner me de rode telefooncel in tse, daar kon je bellen en kreeg je Joe van 3drealms aan de lijn.
spoiler:
Eentje waar Sam zichzelf uit SS: The Second Encounter aan de lijn krijgt, erg hilarisch 
op het forum van ss hebben ze het ook over securom.
het maakt mij niet uit wat voor beveiliging ze erop hebben gezet.
zolang ik hem kan installeren en spelen vind ik het best.
het maakt mij niet uit wat voor beveiliging ze erop hebben gezet.
zolang ik hem kan installeren en spelen vind ik het best.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Securom 7. Serial nodig. Er is een no-cd patch voor.W3ird_N3rd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:23:
[...]
[...]
Dat beïnvloed vanalles. Een game die overmatig aggressief is beveiligd toont aan dat de maker/distributeur geen vertrouwen in z'n klanten heeft, dat bevalt me in de eerste plaats al niet. Dan heb je starforce, dat belachelijke restricties weet op te leggen, zoals niet goed werken met cd/dvd branders, weigeren te spelen als je Daemon tools of iets vergelijkbaars geïnstalleerd hebt. Die junk hoef ik niet. Meer dan een no-cd patch wil ik niet nodig hebben om een game te kunnen spelen, en eigenlijk, eigenlijk is zelfs dat al te veel. Het moet gewoon out-of-the-box goed werken. Kijk naar UT2K4.
Daarbij schijnt Starforce (of was dat weer een nadere beveiliging?) zich knap diep in het systeem te kunnen nestelen, en het installeert zelfs vage drivers om een bepaalde check uit te voeren. Gadverdegadver.
Ik spreek uit ervaring
Verwijderd
Bij doom 3 hadden ze juist bij de 1.3patch de cdrom check beveiliging weg gehaald. Hopelijk doen ze zo iets fantasties ook bij Serious Sam 2.
Ik heb sinds zaterdag sam2 hier al liggen, maar ik moet eerst wat ruimte vrij maken om hem te kunne instaleren ;-) .
Ik heb sinds zaterdag sam2 hier al liggen, maar ik moet eerst wat ruimte vrij maken om hem te kunne instaleren ;-) .
PROTECTION: Securom 7W3ird_N3rd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:23:
[...]
Volgens mijn iets minder legale versie. Ik kan die versie ook zonder moeite spelen en opstarten. Dit in tegenstelling tot bijv FEAR.
Dan ga ik de demo maar opnieuw downloaden, en snap niet waar die andere persoon z'n informatie dan vandaan had
.
Er zou trouwens echt een lijst moeten komen met alle games en welke beveiliging ze hebben zodat je dit makkelijk op kan zoeken. Misschien toch zelf maar iets in elkaar knutselen..

Er zou trouwens echt een lijst moeten komen met alle games en welke beveiliging ze hebben zodat je dit makkelijk op kan zoeken. Misschien toch zelf maar iets in elkaar knutselen..
Nou, ik wel eigenlijk. Echt geen zin om Daemontools af te sluiten / DVD brander weg te gooien en dat soort onzin voor een spelletje. Dan speel ik m'n oude spellen wel verder..YoshiBignose schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:47:
wat een onzin. dat die starforce beveiliging te ver gaat, ben ik het met je eens. maar als je het echt een goed spel had gevonden had je het gewoon gekocht. een goed spel ga je toch niet laten liggen alleen om 1 of andere beveiliging...
Lolik heb hier maar 1 ding op te zeggen: http://www.violencemedia.com/ss2.mp3

[ Voor 52% gewijzigd door Mentalist op 17-10-2005 22:39 ]
Verwijderd
je zal het wel moeilijk hebben, bijna geen enkel spel wat je nog kan spelenW3ird_N3rd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:23:
[...]
[...]
Daarbij schijnt Starforce (of was dat weer een andere beveiliging?) zich knap diep in het systeem te kunnen nestelen, en het installeert zelfs vage drivers om een bepaalde check uit te voeren. Gadverdegadver.
Zo, dit moet wel een einde maken aan starforce/securom discussie lijkt me 

LoooooooooooooooLchucky666 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 23:06:
[afbeelding]
wat zijn die blauwe aan het doen
ze maken een hoop lawaai.
Whahahahahaha, die gasten van SS zijn een beetje erg lollig..