Toon posts:

[PC] Serious Sam 2

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb daar ook last van, al zit er bij mij ook allemaal airfatcs in me filmpjes :| Net als of ze erg slecht zijn gerenderd. Terwijl het spel zelf perfect draait.

A vind ik sam 1 the second encouter het leukst. Sam 2 is af en toe wat kinderachtig, ze zijn ook van 15+ naar 12+ gegaan :/ . Wat ik erg jammer vind is dat het helemaal niet uitmaakt waar je op je vijanden schiet(geen headshots), en bij de shotgun zit er geen verschil tussen een schot van dichtbij en verweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Het lijkt me toch wel duidelijk dat de filmpjes niet realtime zijn itt ss1. Wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
De filmpjes zijn wazig door de hoge compressie.
Zelf vind ik het spel ook een beetje onder de verwachtingen, zoals gezegd te kinderachtig.
Wat wel zeer geslaagd is is de duke bashing humor zoals als je bvb de shaman bevrijd hebt:
Is it you blondie? It's been taking forever for you to show up.
Dan wat verder in een filmpje:
A: He must be the one.
B: Right, you said that from that blond guy as well, it took him FOREVER trying.
Ben benieuwd wat er nog gaat komen, dit was slechts part 1 vd 5. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

als je in het moeras gedeelte een klein beetje afwijkt van de normale route dan weet je wat er is gebeurd met blondie ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 12:50
hmm jongens kunnen jullie mij weer helpen?
ik kom niet meer verder bij het level:
Forsaken Compound.

zo` n deur zit op slot 8)7 O-) screens:
Afbeeldingslocatie: http://img492.imageshack.us/img492/2254/grom15do.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img492.imageshack.us/img492/9380/grom24ie.th.jpg

wat moet ik doen? ik ben al veel meer dan een half uur aan het zoeken enzo :O en me levens gaan steeds meer achteruit door dat moeras geval weet je wel :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
spoiler:
je moet een soort hendel vinden geloof ik, rechts achter een hoop dozen

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, dat is niet bij deze deur. Je moet het level even opnieuw starten door je even dood te laten gaan. Er is wat fout gegaan, bijv met het respawnen van de vijnanden waardoor het spel denkt dat je nog vijanden doodt moet maken waardoor de deur maar niet open wilt :/ . Ja het spel heeft in meerder levels zulke bugs, vooral waneer je vliegtuigen kapot maakt waar de mannetjes uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Jezus, kom er niet doorheen bij de laatste level.

spoiler:
Mental Institution.

Zit in een hovercraft ding en er komen wel 20+ van die grote spinnen op je af en wat rondrennende opwind rhino's. Je hebt wel 1 minuut extra damage maar als die om is ben ik fubar. Heb nl. geen Serious Bomb meer. ;(

Iemand tips?

[ Voor 11% gewijzigd door MrJ op 12-11-2005 12:30 ]

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

spoiler:
Hele level overnieuw gedaan, alleen nu ga ik dood bij die bombers van Mental.

Damn, heb nog nooit zo vast gezeten. Na 44183983983908x proberen lukt het nog niet. Uit de lucht knallen lukt niet en die bommen ontwijken ook niet... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst met 8 mensen op een lan party serieus sam 2 uitgespeeld, was best weer leuk, ook leuk dat iedereen die tussen filmpjes ziet.
Best grappig ook iedere keer die run met ze 8e naar de hovercrafts als er maar 2 of 3 hovercrafts waren.
Toch vond ik Serieus sam 1 net even iets beter, weet niet precies waarom maar die vond ik toch net wat lekkerder door spelen, ook vond ik het einde wat tegenvallen.
Maar dat er een vervolg komt op ss2 is zeker dus ik hoop dat ze de kleine min puntjes daarin wegwerken.
Wel goed dat ss2 een stuk langer duurde dan ss1 want ss1 was veel te kort. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:13

IceStorm

This place is GoT-like!!!

MrJ schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 15:01:
spoiler:
Hele level overnieuw gedaan, alleen nu ga ik dood bij die bombers van Mental.

Damn, heb nog nooit zo vast gezeten. Na 44183983983908x proberen lukt het nog niet. Uit de lucht knallen lukt niet en die bommen ontwijken ook niet... :{
Het kostte mij ook erg veel tijd maar je wordt steeds handiger met het uit de lucht schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Heb moeten cheaten. :(

Kwam pak 'em beet net aan 50 health tekort om het te kunnen overleven. Vrees dat ik die attack daarna ook niet overleefd zou hebben trouwens.

Maar goed, heb mij heerlijk een aantal weken vermaakt met deze game. Heb weinig tijd, dus speelde een klein uurtje max. per dag. Maar heb ervan genoten.

Heerlijk raggen, heerlijke humor!

Serious fun voor mij dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Ik heb net world 3 afgerond.
Was toch echt hard op dat plein, zeker 50-60 kung fu zombies tegelijk op mn scherm. :D
Serious bomb ontsteken, daarna de serious damage powerup halen en 20s later staat mn scherm weer vol. :D
Dat extreme is wel het sterkste punt van SS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 12:50
Alle mensen O-)
Ik wou net weer even Serious Sam 2 spelen, komt nu de grootste nachtmerrie :(

Afbeeldingslocatie: http://img284.imageshack.us/img284/7807/waahhhhh5vx.th.jpg

(trouwens ik heb op NO geklikt, dus me savegame is er toch nog wel? alleen hoe krijg ik dit bijvoorbeeld weer goed?:()
moet ik dus HELEMAAL weer opnieuw beginnen 8)7 :/
En ik was net zo ver :( ik had het eerste deel van de 5 al uitgespeeld, bijna volgens mij de 2e ook!
ik was bij dat landschap zegmaar van dat alles om mij heen super groot was, (gras sprietjes) bekertjes, appels op de grond etc! alles was heel groot, en hier kwamen voornamenlijk heksen op je af.
maar nu kan ik dus doodleuk HELEMAAL opnieuw beginnen ;(
wilt iemand zijn savegame delen?..
ik wil gewoon verder en niet alles nog een keer spelen ;( ?
Als dat niet openbaar mag, wilt die gene die bereid is zijn savegame te delen die ongeveer net zo ver is als mij, mij een PM sturen :)?

Thanks.. :)
Onno_Devine

[ Voor 7% gewijzigd door Onno_Devine op 14-11-2005 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet even een nieuwe profiel aan maken in ss2. Kopieer dan je savegames van je oude profiel naar je nieuwe profiel en je kan weer veder gaan waar je was gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:20

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Erg leuk spel (met overigens de beste ingame smoke die ik ooit zag) maar na het coop uitgespeeld te hebben speel ik het nooit weer. Dat vind ik altijd het nadeel aan SS. De game is niet echt moeilijk als je FPS games bent gewend. 2 middagen waren genoeg om er op het een na hoogste niveau doorheen te lopen.

[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 14-11-2005 21:19 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onno_Devine schreef op maandag 14 november 2005 @ 20:15:
Alle mensen O-)
Ik wou net weer even Serious Sam 2 spelen, komt nu de grootste nachtmerrie :(

[afbeelding]

(trouwens ik heb op NO geklikt, dus me savegame is er toch nog wel? alleen hoe krijg ik dit bijvoorbeeld weer goed?:()
moet ik dus HELEMAAL weer opnieuw beginnen 8)7 :/
En ik was net zo ver :( ik had het eerste deel van de 5 al uitgespeeld, bijna volgens mij de 2e ook!
ik was bij dat landschap zegmaar van dat alles om mij heen super groot was, (gras sprietjes) bekertjes, appels op de grond etc! alles was heel groot, en hier kwamen voornamenlijk heksen op je af.
maar nu kan ik dus doodleuk HELEMAAL opnieuw beginnen ;(
wilt iemand zijn savegame delen?..
ik wil gewoon verder en niet alles nog een keer spelen ;( ?
Als dat niet openbaar mag, wilt die gene die bereid is zijn savegame te delen die ongeveer net zo ver is als mij, mij een PM sturen :)?

Thanks.. :)
Onno_Devine
Lijkt wel een bug in dat level, ik heb in dat zelfde level toen ook een keer een game opgeslagen, later toen ik weer wilde spelen kreeg ik dezelfde melding.
Ben toen ook maar weer opnieuw begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Uitgespeeld.
Echt een makkie.
De enige moeilijke delen waren de basis na het amulet en het laatste lvl van part3 met al die ninja zombies.
Wat zo vreselijk is aan deze game is het gebrek van deathmatch, de voorgangers hadden dit wel.
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 16:20

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Nog een keer weer uitgespeeld. Helaas is de replaywaarde niet genoeg om voor mij interessant te blijven. Ik heb hem dan ook maar weer verkocht :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:13

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Bor de Wollef schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:36:
Nog een keer weer uitgespeeld. Helaas is de replaywaarde niet genoeg om voor mij interessant te blijven. Ik heb hem dan ook maar weer verkocht :)
Kan ik me voorstellen maar dat is wel persoonlijk. Ik heb SS:SE bijv met grote tussenpozen uit de kast getrokken om weer eens te spelen als er niks anders was :). En eigenlijk was die elke keer weer leuk.
Ik heb het idee dat dat bij SS2 ook zo is (of iig voor mij ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister gehaald voor 20 euro bij Bart Smit, dat zijn betere prijzen, even geduld vaak ;).

Vet spel moet ik zeggen, lekkere arcade actie. Ik zie sommige replies zeggen dat het spel makkelijk is. Hmmm .... is dat zo dan? Ik heb een paar stukken toch een paar keer over moeten doen, vooral die shotgun-zombie's zijn redelijk vervelend in een open ruimte.

Tot nu toe erg leuk, misschien hebben sommige gamers last van een soort syndroom dat ze om een of andere reden het originele spel verafgoden en vervolgen altijd minder vinden omdat ze het te veel met het origineel vergelijken. Misschien wel een reden om geen vervolgen meer te maken ;). Ik vind dit deel in ieder geval nog beter dan de eerste SS! Grafisch ook een mooi spel om te zien, gameplay is goed .... enige wat mist ja is een Deathmatch in Multiplayer Mode, wellicht komt zoiets nog, mis het niet echt, was niet van plan dat weken te gaan spelen of zo, Single Player mode is leuk genoeg. Humor zit ook wel goed, gewoon lekker raggen!!! Heerlijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:21
Voor de liefhebbers: Serious Sam Gold (deel 1 en second encounter) voor 5 euro bij de V&D.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was die al voor dat sam 2 uitkwam maar 5 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

NOVA_TheCrew schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 09:54:
Voor de liefhebbers: Serious Sam Gold (deel 1 en second encounter) voor 5 euro bij de V&D.
Vet
* Security trekt een sprintje naar de V&D ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Nu online
Hallo allemaal, ik heb SS2 ook gekocht, voor 20 euro kon ik hem niet laten liggen ;) Alleen als ik aan het spelen ben en ik QuickSave dan kan ik toch niet echt opslaan, als ik op een bepaalde plek quicksave en later laad ik die save weer dan kom ik op een hele andere plek uit :'(
Kan je in SS2 niet op random plaatsen saven?? Alleen op de vast gestelde plekken? Want dat zuigt!!!

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 23:37
urk_forever schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 18:16:
Hallo allemaal, ik heb SS2 ook gekocht, voor 20 euro kon ik hem niet laten liggen ;) Alleen als ik aan het spelen ben en ik QuickSave dan kan ik toch niet echt opslaan, als ik op een bepaalde plek quicksave en later laad ik die save weer dan kom ik op een hele andere plek uit :'(
Kan je in SS2 niet op random plaatsen saven?? Alleen op de vast gestelde plekken? Want dat zuigt!!!
10 euro nu bij Bart Smit :o (had m zelf bij Play.Com vandaan toen die net uit was voor 24 euro (maandje of 3 geleden denk ik)

[ Voor 10% gewijzigd door mrFoce op 03-03-2006 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spijt me ,(zeker voor een 1st post) heb net voor het eerst SS2 (wat een afkorting ) gespeeld en het ontgoocheld totaal . De eerste 2 games waren ultimate fun in LAN of Inet vanwege :
1. vele monsters en de variatie tussen hen
2. de wapens die alla Doom constant 'geswitcht' werden vanwege de verschillende vijanden

Serious Sam 2 heeft betere graphics MAAR men kan alles mollen met de shotgun !!!!
Dit ding vernielt alle gameplay totaal .
Zo wordt zelfs een LAN vern*kt .
En ik speelde SS en SSnd in een 3-way-LAN met als minste een Celery300 met Voodoo2. (met top graphics) . Het toppie systeem kan SS2 op dit moment zelfs amper draaien !
Volgens mij is de developer zijn doel voorbijgeschoten .
Just my idea .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Nu online
gideon82 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:58:
[...]

10 euro nu bij Bart Smit :o (had m zelf bij Play.Com vandaan toen die net uit was voor 24 euro (maandje of 3 geleden denk ik)
* urk_forever doet zijn Beheaded Warrior imitatie :'( AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH weer te duur gekocht

Dat ik hem voor het eerst speelde had ik nog niet echt het SS gevoel maar nu ik wat langer speel begint dat wel te komen :)

Maar hoe zit het nu met het saven?? Ik kan wel op een bepaalde plek quicksaven maar als ik later weer die save load zit ik op een andere plek een stuk terug :'(

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:21
Ik heb um vandaag gehaald voor een tientje, voor dat geld is het nog best een leuk spel.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 22:37
* equationunequal doet weer even aan Makro promotie :P

Bij de Makro in Delft (en waarschijnlijk ook bij andere filialen) ligt ie voor 6 euro en enkele tientallen centen (weet niet meer precies hoeveel) inclusief btw :)...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor de Serious Sam 3 engine schijnt Croteam het over een andere, serieuzere, boeg te willen gooien, check de screenshots.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja serious, :*)

Afbeeldingslocatie: http://bp2.blogger.com/_qGtGl4NFC8s/Rk9dyAGphjI/AAAAAAAAFuI/pV0giisRASU/s1600/SeriousSam3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Serious Sam maar dan echt serieus... die hebben we toch al? Painkiller heet die game _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Laatst online: 16:41
Als je die pagina goed leest zie je dat die plaatjes grotendeels alleen als techdemo zijn bedoeld.
Engine is iig wel in staat zeer mooie plaatjes te produceren :)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste