Toon posts:

[PC] Serious Sam 2

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik dacht wat hoor ik nu ?
ik zoeken zie ik opeens 4 beentjes uit die struiken steken, bosjes gaan flink heen en weer.
ik ga toch maar eens beter zoeken in die velden :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:43:
[...]

je zal het wel moeilijk hebben, bijna geen enkel spel wat je nog kan spelen :P
Mijn leven bestaat niet uit alleen games ;)

Maar ik struikelde net ergens tegenaan : die lijst met beveiligingen op games bestaat al, hij is alleen niet echt up-to-date : http://portmac.com/modules.php?name=Gamedatabase en http://www.makeabackup.com/database.html. Dat is dus handig :).
Occy74 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 23:00:
Zo, dit moet wel een einde maken aan starforce/securom discussie lijkt me :)

[afbeelding]
Ja idd, die ander zei ook al dat ie het fout had :)

[edit]
Securom is al net zo bagger als starforce :(. Starforce, copy control, macrovision, CSS, DRM, hadden ze al die ellende nou maar nooit uitgevonden :'(. http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=77695

Nu nog iets vinden over securom 7..

[ Voor 14% gewijzigd door Mentalist op 18-10-2005 00:09 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 23:03
chucky666 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 23:06:
[afbeelding]

wat zijn die blauwe aan het doen :?
ze maken een hoop lawaai.
Hint: Use ;)

is een secret :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:58

TommyGun

Stik er maar in!

Ben ik de enige die het spel best pitting vind?

Vooral dat stukje waar je die robot staat en ontploft zodra je er heen loopt.

(Wannabe blauwe beestje :+ Geen idee hoe die dingen heten)

Securom beveiliging heb je btw binnen een minuutje omzeilt. Is een mooi progje voor van nog geen MB

[ Voor 22% gewijzigd door TommyGun op 18-10-2005 00:18 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:38:
Nou, ik wel eigenlijk. Echt geen zin om Daemontools af te sluiten / DVD brander weg te gooien en dat soort onzin voor een spelletje. Dan speel ik m'n oude spellen wel verder..
Werkt hier perfect met een nec DVD brander met deamtool op de achtergrond. Als je DVDdrive/brander niet goed met de games kan omgaan wordt het dan niet eens tijd om er mee terug te gaan naar de winkel ;) . In de plaats zo af te geven op die beveiligingen.
Het is mischien wel irritant dat je de dvdrom steeds in de dvd drive moet hebben/er in stoppen, maar ik neem aan dat je niet gehandicapt bent.

Of heb ik je nu door dat het daarmee helemaal niet heeft te maken, maar dat je het spel wilt copieren van een vriend wat maar niet wilt lukken ?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ik heb hem ook gewoon draaien door hem te mounten met daemon tools en daarna te spelen. Geen no cd crack oid nodig. Gewoon mounten en gaan :)

Wel een hilarisch spel. COOP met bekenden is helemaal geniaal. Teamspeak servertje d'r bij en maar dom knallen. Goed vermaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

heb demo 1 en 2 gespeeld. Zijn echt vet allebei (nog nooit SS gespeeld). Maaruhm ligt het aan mij of loopt demo #2 nou wat beter?

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 09:45

Ulti23

Quality Time

TommyGun schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:16:
Ben ik de enige die het spel best pitting vind?
Nou nee, je bent niet de enige.....

Ik kom nu net uit de prison (vooral die laatste kamer was hectic >:) ) en in het volgende veld wordt het alweer knallen. Daar zit ik nu vast, hier komen die american footballers als dolle honden op je af, vergezeld met rocketlaunchers etc. etc. Je moet af en toe echt je best doen en de adrenaline stuift soms zwaar door me lijf :P Lekker gevoel geeft het als het uiteindelijk lukt, maar soms is het zo frustrerend dat ik ff moet afkoelen......

Speel het btw op normal, maar denk dat ik een nivootje lager ga om aan de gameplay te wennen en er vertrouwd mee te maken :Y)

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ben hem nu met een vriend nog een keer aant uitspelen op serieus mode, hadden op hard geen problemen vaak eindigde het level met 10+ levens echt totaal ongebalanceert. Serieus mode is ook niet echt moeilijk goed dat ze mogelijkheid hebben toegevoegt om tegenstanders sterker te maken. Weet iemand of het verschil met de serieus mode tegenover harde mode is dat er meer tegenstanders zijn of dat ze alleen sterker zijn?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 09:09:
[...]

Werkt hier perfect met een nec DVD brander met deamtool op de achtergrond. Als je DVDdrive/brander niet goed met de games kan omgaan wordt het dan niet eens tijd om er mee terug te gaan naar de winkel ;) . In de plaats zo af te geven op die beveiligingen.
Met starforce (wat dit spel dus toch niet heeft, gelukkig, was een misverstand) is dit realiteit. Op zulke beveiligingen mag ik best afgeven.
Het is mischien wel irritant dat je de dvdrom steeds in de dvd drive moet hebben/er in stoppen, maar ik neem aan dat je niet gehandicapt bent.
Ik weiger naar de pijpen van een gamemaker te dansen met dit soort dingen. En ik wil dus ook niet de hele tijd met die schijfjes rondbanjeren, ik heb wel wat beters te doen, zeker als ik het op een laptop wil draaien. Laat staan dat ik programma's van andere fabrikanten af moet sluiten of hardware afkoppelen om te kunnen spelen!

Lijkt me fraai op mijn laptop trouwens, daar zit alleen een DVD fikker in.. Waarschijnlijk kán ik daar niet eens starforce beveiligde games op spelen.

Zou jij het accepteren als de fietsendealer je zou zeggen dat je voortaan eerst een rondje om je huis moet lopen voor je op je nieuwe fiets mag fietsen, als check of je wel genoeg conditie hebt?
Of heb ik je nu door dat het daarmee helemaal niet heeft te maken, maar dat je het spel wilt copieren van een vriend wat maar niet wilt lukken ?
Lol 8)7. Als ik het spel gewoon zou kopiëren zou ik juist geen enkel probleem hebben. Ik ben bekend met Newsleecher en news.tweakdsl.nl. Zoals wel vaker in deze branche, problemen doemen pas op zodra je wil betalen voor je spullen. Ik ben de laatste tijd juist steeds meer en meer aan het betalen voor m'n software (heb er nu ook iets meer financiële ruimte voor itt vroeger).

Áls ik problemen met warez zou hebben dan is dit forum wel de laatste plek waar ik om hulp zou vragen 8)7

Afijn, zo de demo eens installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
De nieuwe demo is een pak beter, de performance vind ik ook zeer goed nu. Bij de oude stond AA by default aan waardoor het zo brak liep.
Alleen superirri dat ze nog steeds gebruikmaken van dat rechtstaande gras dat opdoemt uit het niets, ze hadden beter geen gras gebruikt en wat meer variatie in de grondtextures gestopt.

Ik vind het btw wel moeilijk, zo had ik op hard toch 4 beurten nodig om die grote spin af te maken.
Morgen speel ik de demo wel ff helemaal uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Dit de eindbaas?

http://gamergun.mine.nu/files/1/ss2eindbaas.PNG

Gespeeld in multiplayer. En ja, dat ding rijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

W3ird_N3rd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 23:37:
[...]

Maar ik struikelde net ergens tegenaan : die lijst met beveiligingen op games bestaat al, hij is alleen niet echt up-to-date : http://portmac.com/modules.php?name=Gamedatabase en http://www.makeabackup.com/database.html. Dat is dus handig :).

[...]

Ja idd, die ander zei ook al dat ie het fout had :)

[edit]
Securom is al net zo bagger als starforce :(. Starforce, copy control, macrovision, CSS, DRM, hadden ze al die ellende nou maar nooit uitgevonden :'(. http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=77695

Nu nog iets vinden over securom 7..
Securom 7 werkt prima met SR7.Stop, is op dezelfde site te vinden die je hier boven noemde ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:16

Pubbert

random gestoord

Heb hem al samen met 3 anderen via LAN uitgespeeld, denk dat we er nu zo'n 8 uur ingestoken hebben, en op ong 80% zitten. Erg vet weer, jammer dat hij zo kort lijkt.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 12-09 14:51
10 uur is toch al meer dan de standaard FPS singleplayer... (kijk naar hl2, d3)

anyway, wel cool spel. waarom hebben ze het eigenlijk 40 euro gemaakt ipv 50? wel aardig van ze, als iedereen dat nou zou doen kost alles toch net weer ietsjes minder :*)

[ Voor 68% gewijzigd door YoshiBignose op 19-10-2005 08:55 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik zou het knap vinden als jij HL2 de eerste keer dat je het speelt in 10 uur zou uitspelen...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Wow multiplayer is echt vet. Lekker met z'n 5en ofzo door al die levels heen raggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Ik neem er lekker de tijd voor. Zit in pas in de 3e wereld maar heb er erg naar m'n zin. :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:30
Ben het nu een tijdje aan het spelen. Ben ik nou de enige tijd die blauwe ventjes ook zo irritant vind ? Als ze bijvoorbeeld aan het meeverdedigen zijn, lopen ze alleen maar in de weg..

Verder is het commentaar dat af en toe gegeven wordt weer lachen geblazen :D

Cool spel, vanavond maar eens thuis in co-op gaan spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woest spel _/-\o_ echt een aanrader
vergeet voral niet als je hem hebt uitgespeeld het hele einde te kijken( ik heb me helemaal ziek gelache)
heb verder wel last van crashes tijdens de autosave :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 23:37:
[...]

..
daar doelde ik niet op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spel ! Wat ik alleen mis t.o.v. de vorige versies zijn die achtergrondgeluidjes die een beetje aangaven wat voor vijanden er in de buurt zaten. Het gesnerp van zo'n schorpioenman, een stukje schreeuw van een kamikaze en af en toe een hoef van een Kleer gaven al voorpret van de dozijnen vijandern die je kon verwachten.

En natuurlijk mis ik ook de Netricsa database, vond het wel leuk om de stats van vijenden en wapens te zien, en van to voren al te weten hoeveel kills er mogelik waren in een bepaald level ( WTF...0/2000 kills !!! :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

die geluiden hoor je nu toch ook ?
ik bedoel ik hoor als ik ergens loop ook de geluiden van de spinnen, loop ik de hoek om en dan komen ze in grote getalen.
die heksen hoor je meestal ook wel ;)

mja en die database, bij het begin gebruik je hem nog wel eens om de info te lezen van de beesten die je tegenkwam.
maar dat deed je na een paar levels ook niet meer.

maar ik ga maar eens aan de 4de wereld beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 17:09
chucky666 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 23:06:
[afbeelding]
wat zijn die blauwe aan het doen :?
ze maken een hoop lawaai.
wehehe....ik ben benieuwd wat er gebeurt als je op "F" drukt? (press "F" to use).....

ach...in een volgend leven lach je er om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

0siris schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 19:38:
[...]

wehehe....ik ben benieuwd wat er gebeurt als je op "F" drukt? (press "F" to use).....
you discoverd a secret sex bush :)
je ziet niets want ze rennen gelijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Demo is mooi.

Alleen deze pc trekt het niet, moet wat geheugen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Ok, al weet ik dan niet waarom ik het moeilijk zou hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 03:36
Ik vind dat spel wel erg moeilijk. Dat heb ik het vooral over het grote terrein waar een menigte van monsters op je af komt hollen en je shotgun veelste lang over het laden doet. Ik heb dat level nog steeds niet gehaald. En je bent daaro in no time dood.

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
hoe krijg je die ene eindbaas van een level dood die in zo'n tunnel zit. Zo'n groot blauw ding die op de grond slaat. kun je op schieten wat je wil maar het helpt niets. zodra die op de grond slaat ben je al weer dood 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 20:03:
[...]

Ok, al weet ik dan niet waarom ik het moeilijk zou hebben :)
ik neem aan dat je gamen toch wel leuk vind, anders zit je niet op dit forum. Als er nou echt een ontzettend goed spel zou uitkomen, maar het gebruikt 1 of andere vage beveiliging waardoor jij zegt van dit ga ik niet installeren. Lijkt mij niet leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Nu online
Serious Sam blijft geweldig, maar ik vind dat er veeeeeeeel te weinig enemies tegelijkertijd komen... wat is er gebeurt met de enorme grote open vlaktes, met honderden enemies tegelijkertijd? SS2 is wat dat betreft vergeleken met SS1(1st & 2nd) gewoon peanuts.. Da's wel erg jammer imo, want juist dat, samen met enorme bosses, was kenmerkend voor Serious Sam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:06:
[...]

ik neem aan dat je gamen toch wel leuk vind, anders zit je niet op dit forum. Als er nou echt een ontzettend goed spel zou uitkomen, maar het gebruikt 1 of andere vage beveiliging waardoor jij zegt van dit ga ik niet installeren. Lijkt mij niet leuk :)
Dit forum is groter dan SGD, en ik kom hier vrij weinig :P. Het is soms wel jammer ja, maar eigenlijk speel ik erg weinig games meer tegenwoordig. Met b.v. Q4 is het wel jammer ja, maar ach.. Ik heb er verder ook geen grote problemen mee dat ik niet kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 09:45

Ulti23

Quality Time

geez schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:13:
Serious Sam blijft geweldig, maar ik vind dat er veeeeeeeel te weinig enemies tegelijkertijd komen... wat is er gebeurt met de enorme grote open vlaktes, met honderden enemies tegelijkertijd? SS2 is wat dat betreft vergeleken met SS1(1st & 2nd) gewoon peanuts.. Da's wel erg jammer imo, want juist dat, samen met enorme bosses, was kenmerkend voor Serious Sam.
Speel jij em op easy dan ofzo? Ik zit nog in de eerste wereld en ik zweet me nu al kapot op normal... :+

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:30
geez schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:13:
Vooral aan het einde van de diverse werelden wordt je toch regelmatig belaagd door diverse monsters. Gisteren mezelf toch ook weer de barsten gelachen:

Als je naar de tempel moet lopen in de eerste wereld, vind je een secret big ass cannon. Dit doe je door een basketbal in een basket te gooien. Die is echt onzettend gaaf..

Watch out, SAM on the move ! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
nevermind..

Die end credits zijn erg leuk :P

[ Voor 91% gewijzigd door Benotti op 20-10-2005 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Juggernaut schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:43:
hoe krijg je die ene eindbaas van een level dood die in zo'n tunnel zit. Zo'n groot blauw ding die op de grond slaat. kun je op schieten wat je wil maar het helpt niets. zodra die op de grond slaat ben je al weer dood 8)7
niemand?
het is de eindbaas in de wereld waar je langzaam bevriesd als je niet af en toe naar binnen gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Juggernaut schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:08:
[...]

niemand?
het is de eindbaas in de wereld waar je langzaam bevriesd als je niet af en toe naar binnen gaat
Naar buiten rennen en rennen en uiteindelijk kom je een vliegobject tegen waarmee je hem kunt beschieten.

En dat ding heet Hugo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Juggernaut schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:08:
[...]

niemand?
weg rennen en in een heli gaan, rakketen oppakken en hem doodmaken

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
woei hip. vanavond maar ff wat volk optrommelen om dat ding te mollen :P
We hadden d'r met ons 3en al dik 2u op zitten en toen verloren we al onze levens bij dat ding (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Nu online
Ulti23 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:41:
[...]
Speel jij em op easy dan ofzo? Ik zit nog in de eerste wereld en ik zweet me nu al kapot op normal... :+
Nou de 1st en 2nd encounter speelden we in coop op hard, met EXTRA monsters enabled.. dat waren pas hordes. Deze versie spelen we ook weer op hard, maar we breaken niet bepaald een sweat om eerlijk te zijn :)
nextware schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 09:56:
[...]
Vooral aan het einde van de diverse werelden wordt je toch regelmatig belaagd door diverse monsters. Gisteren mezelf toch ook weer de barsten gelachen:

Als je naar de tempel moet lopen in de eerste wereld, vind je een secret big ass cannon. Dit doe je door een basketbal in een basket te gooien. Die is echt onzettend gaaf..

Watch out, SAM on the move ! >:)
Het is ook niet dat ik de monsters niet leuk vind, maar het zijn er veeeeeel te weinig. In serious sam 1st & 2nd kwamen er soms 150+ tegelijk op het scherm... nu heb ik de 50 nog niet eens gezien dunkt me... Vind het vergeleken met de eerste twee delen zo kleinschalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Zijn er plannen om een GoT coop te houden? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Zijn er misschien cheats voor god mode? Want dat grote veld met al die monsters kom ik gewoon weg niet doorheen. En dan heb ik het over het veld met die zombi stockbroker.

[ Voor 21% gewijzigd door Robin4 op 20-10-2005 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
sam_iEnableCheats=1 en dan esc drukken en f1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
oke ik zal dat proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
daar was ik weer :P

level: Jump in the lava

wij met ons 3en d'r doorheen rennen alle checkpoints pakken en alle monsters dood maar wat we ook deden we kwamen niet verder :o

hoe zit dat nou weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 20:51

theezeefje

Poehee

same problem here :|

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
no shit sherlock :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Weet iemand hoe de dificulty kun veranderen als je al aan het spel bent begonnen? Ik speel nu op easy, maar ik dnek dat normal leuker is.

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Viper7 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:25:
Weet iemand hoe de dificulty kun veranderen als je al aan het spel bent begonnen? Ik speel nu op easy, maar ik dnek dat normal leuker is.
ik d8 uhm.....dat je nadat je je profiel geladen had je costum level oid kon doen. Dan klik je het laaste gedeelte aan waar je was en kan je difficulty aanklikken.

d8 dat het zoiets was :P

edit: speel nou sinds kort met driver 81.84 en serious sam loopt iets vloeiender. (tot zover aanrader driver)

[ Voor 15% gewijzigd door blmp op 22-10-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha echt leuk spel!
Alleen zit ik nu vast in die prison. Ik moest iets in het midden oppakken en toen kwamen er allemaal monsters te voorschijn. Die heb ik allemaal gedood maar nu kan ik niet weg. De beide deuren zijn op slot. De vechtmuziek blijft maar gaan. Waar moet ik naar toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:17

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Als de vechtmuziek blijft gaan zijn er nog ventjes :)
Loop eens omhoog, en daar zitten 2 deuren met tralies... Kogels kunnen wel door tralies :P Veel plezier

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

wohooooo!! heb um net uitgespeeld :P

spoiler:
wel jammer dat je mental niet ziet op het einde....en wou hij nou zeggen im your f...ather?

maar wel raar einde opzich.....er komt blijkbaar nog een vervolg _/-\o_ iig er stond op het eind to be continued. (lets hope so :9 )

Maar dat piramide achtige ding op het einde was ook wel moeilijk zeg phoe :X maar had hem in stuk of 5x gelukkig wel gehaald.

trouwens nog iemand hier die die neushoorn dingen zooooooooooo irri vind :r , vind ik echt de irritantste vijand uit het spel...

[ Voor 17% gewijzigd door blmp op 23-10-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:39:
Zijn er plannen om een GoT coop te houden? >:)
nee, Maar die kunnen we wel maken :*) als jullie Hamachi downloaden en installeren dan hebben
we een LAN over het inet en dan kunnen coop spelen

of kan dat zowieso over inet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sparhawk schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 10:55:
Als de vechtmuziek blijft gaan zijn er nog ventjes :)
Loop eens omhoog, en daar zitten 2 deuren met tralies... Kogels kunnen wel door tralies :P Veel plezier
Hoe kom je omhoog? :? |:(
ik kan daar niet opspringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 11:15:
[...]

Hoe kom je omhoog? :? |:(
ik kan daar niet opspringen.
ga anders gewoon alle dingen af (deuren enzo) dan kom je vanzelf wel ergens waar je toevallig niet geweest bent :+ (zo deed ik het iig soms als ik niet wist waar ik heen moest)

[ Voor 10% gewijzigd door blmp op 23-10-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Laatst online: 18-09 20:51

theezeefje

Poehee

blmp schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 10:58:
wohooooo!! heb um net uitgespeeld :P

spoiler:
wel jammer dat je mental niet ziet op het einde....en wou hij nou zeggen im your f...ather?

maar wel raar einde opzich.....er komt blijkbaar nog een vervolg _/-\o_ iig er stond op het eind to be continued. (lets hope so :9 )

Maar dat piramide achtige ding op het einde was ook wel moeilijk zeg phoe :X maar had hem in stuk of 5x gelukkig wel gehaald.

trouwens nog iemand hier die die neushoorn dingen zooooooooooo irri vind :r , vind ik echt de irritantste vijand uit het spel...
Woei, kun je me vertellen he het twee na laatste level moet ?
jump in lava gaat het om. loop me het schompes, maar ga alleen maar dood, geen idee wat de missie psies is.

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

theezeefje schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 12:20:
[...]

Woei, kun je me vertellen he het twee na laatste level moet ?
jump in lava gaat het om. loop me het schompes, maar ga alleen maar dood, geen idee wat de missie psies is.
edit: owja die, je moet gewoon zo snel mogelijk door checkpoints lopen zodat timer weer vult.....en na ongeveer 5 checkpoints ofzo heb je hem gehaald.

tip: niet alle vijanden hoeven dood dus schiet alleen wat in de weg loopt

en als je dan beetje normaal tempo doorloopt haal je het makkelijk. en zorg dat je goed op het tussenplatformpje springt waar je over da lava riviertje gaat...daar ging ik toen ook keer dood omdat ik net niet goed erop sprong :+

[ Voor 67% gewijzigd door blmp op 23-10-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:13

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kan iemand me hier een tactiek voor geven?

spoiler:
Het einde (neem ik aan :P)? Ik schiet met mijn vliegtuigje op dat kristal in het hart van Mental Institution en ik probeer die kamikaze vliegtuigen op afstand te houden maar na 3 waves ben ik standaard toast. Als ik me te veel toeleg op die vliegtuigjes raak ik Mental Institution gewoon te weinig en andersom ben ik gewoon na 1 wave al dood. Doe ik iets fout qua tactiek of moet ik gewoon beter mijn best doen :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

IceStorm schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 15:45:
Kan iemand me hier een tactiek voor geven?

spoiler:
Het einde (neem ik aan :P)? Ik schiet met mijn vliegtuigje op dat kristal in het hart van Mental Institution en ik probeer die kamikaze vliegtuigen op afstand te houden maar na 3 waves ben ik standaard toast. Als ik me te veel toeleg op die vliegtuigjes raak ik Mental Institution gewoon te weinig en andersom ben ik gewoon na 1 wave al dood. Doe ik iets fout qua tactiek of moet ik gewoon beter mijn best doen :D?
ja dat is de laaste baas maaruhm

spoiler:
ik deed gewoon ongeveer 8sec oid (weet niet precies hoelang) op kristal schieten omdraaien en even aldie vliegtuigjes neerschieten en dan paar keer doen. Ging in het begin bij mij ook niet maar met die taktiek ging het wel. hij was bij mij dood na ongeveer 4 a 5 waves dus uhm moet wel lukken.

En je moet ook beetje bewegen als je op die vliegtuigjes schiet, want anders raken ze je allemaal vollop en das nie slim B) en je kan door blijven schietne tot ongeveer 5 sec na vliegtuig lancering (uit die institution ding) en dan moet je even omdraaien. Beetje balans vinden tussen schieten @ baas en vliegtuigjes.

tip: schiet als eerst op degene die het dichste bij vliegen van je is makkelijker :o

Trouwens iemand enig idee wat de framerate het meest verlaagt? wou is beetje verder gaan finetunen maar weet niet precies wat nou meeste fpsjes kost |:(

[ Voor 30% gewijzigd door blmp op 23-10-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

spoiler:
Idd gewoon constant van links naar rechts blijven vliegen. En ook af en toe naar achteren want die muur verplaatst zich langzaam. (Tot op zekere hoogte en dan word je dus plat gereden als je hem niet op tijd dood hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

TommyGun schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:21:
spoiler:
Idd gewoon constant van links naar rechts blijven vliegen. En ook af en toe naar achteren want die muur verplaatst zich langzaam. (Tot op zekere hoogte en dan word je dus plat gereden als je hem niet op tijd dood hebt ;)
spoiler:
word je dan echt platgereden :X lol, niet gehad eigenlijk meer door schade doodgegaan van die vliegtuigjes.

maar ik had hem wel (maar) op tourist uitgespeeld dus niet echt hoog, maar toch nog best lastig sommige momenten zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Buh, ik zit nu op 15 pogingne als ik me niet vertelt heb en het lukt me niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

blmp schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:49:
[...]

spoiler:
word je dan echt platgereden :X lol, niet gehad eigenlijk meer door schade doodgegaan van die vliegtuigjes.

maar ik had hem wel (maar) op tourist uitgespeeld dus niet echt hoog, maar toch nog best lastig sommige momenten zeg :+
spoiler:
Ja dan word je gecrushed :P

* TommyGun speelt ook op Tourist hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

IceStorm schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:02:
Buh, ik zit nu op 15 pogingne als ik me niet vertelt heb en het lukt me niet :P
zo moeilijk is het toch niet. gewoon schiete omdraaie heen en weer bewege en ondertussen vliegtuigjes neerschieten en hoppa snel weer omdraaien en dat herhalen en dan moet het gewoon lukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

blmp schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:11:
zo moeilijk is het toch niet. gewoon schiete omdraaie heen en weer bewege en ondertussen vliegtuigjes neerschieten en hoppa snel weer omdraaien en dat herhalen en dan moet het gewoon lukken :+
En inderdaad :)

Ik kan niet anders zeggen dat ik me voor het eerst in tijden weer eens belachelijk goed vermaakt heb met een game. Een knap staaltje werk van Croteam imho :) Op naar het volgende deel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

TommyGun schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:11:
[...]

spoiler:
Ja dan word je gecrushed :P

* TommyGun speelt ook op Tourist hoor
* Phyxion is ook Tourist
Maar ik vind hem ook op Tourist soms nog verschrikkelijke lastig. Ik ben nu bezig het tweede medaillon te vinden, en ben nu heksen aan het neermaaien, maar wat geweldig is dit level, ik ben echt enorm impressed, zo mooi ziet dit er uit _/-\o_ De effecten, de mobs, alles gewoon helemaal :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Phyxion op 23-10-2005 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

IceStorm schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 20:39:
[...]

En inderdaad :)

Ik kan niet anders zeggen dat ik me voor het eerst in tijden weer eens belachelijk goed vermaakt heb met een game. Een knap staaltje werk van Croteam imho :) Op naar het volgende deel!
heb ik ook. 1 van de beste games die ik geinstalleerd heb staan op dit moment _/-\o_

edit: maaruhm ben ik nou de enige of gaat dit topic niet zo heel hard als sommige andere :/

[ Voor 11% gewijzigd door blmp op 23-10-2005 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Laatst online: 21-09 20:34

Paladin

Play Ball!

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 10:54:
Haha echt leuk spel!
Alleen zit ik nu vast in die prison. Ik moest iets in het midden oppakken en toen kwamen er allemaal monsters te voorschijn. Die heb ik allemaal gedood maar nu kan ik niet weg. De beide deuren zijn op slot. De vechtmuziek blijft maar gaan. Waar moet ik naar toe?
Dat probleem had ik ook lijkt op een bug ofzo, heb uiteindelijk mezelf de dood in gejaagd zodat je opnieuw dat stuk moet spelen, toen ook weer iedereen omzeep geholpen en dan gaan de deuren open en komen er nog 2 van die caveman dingen aanzetten en kan je verder.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik ben nu bij het vierde gedeelte, bij al het lava :) Ben nog maar net een paar minuutjes in de lava aan het ratelen geweest, maar ik heb vanochtend even het tweede gedeelte en het derde gedeelte gedaan ;) Heb me erg zitten vermaken, en ga direct weer verder met het vierde gedeelte _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Paladin schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:10:
[...]

Dat probleem had ik ook lijkt op een bug ofzo, heb uiteindelijk mezelf de dood in gejaagd zodat je opnieuw dat stuk moet spelen, toen ook weer iedereen omzeep geholpen en dan gaan de deuren open en komen er nog 2 van die caveman dingen aanzetten en kan je verder.
raar ik heb dat nog niet gehad en heb hem toch al 2 of 3x gespeelt dat level 8)7

maar heb zon soort gelijk probleem wel eens gehad bij zon opdracht ergens dat je alle honden moest uitmoorden oid. Toen had ik alles dood maar de deur ging nog niet los, toen reloade ik mn laaste save in dat stuk en toen kon ik wel verder.

[ Voor 37% gewijzigd door blmp op 24-10-2005 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik ben nu bij het 5e gedeelte, en nu moet ik de brug naar beneden halen, maar zodra ik de hendel overhaal, dan gaat de brug een 10cm naar beneden, en meteen weer omhoog. Ik heb geen idee hoe die brug helemaal naar beneden moet, iemand een idee?
Ik heb maar 1 key trouwens, dat was blijkbaar al genoeg om de poort binnen te gaan, er uit gaat nu ook niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
FnF schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 21:14:
Ik ben nu bij het 5e gedeelte, en nu moet ik de brug naar beneden halen, maar zodra ik de hendel overhaal, dan gaat de brug een 10cm naar beneden, en meteen weer omhoog. Ik heb geen idee hoe die brug helemaal naar beneden moet, iemand een idee?
Ik heb maar 1 key trouwens, dat was blijkbaar al genoeg om de poort binnen te gaan, er uit gaat nu ook niet meer...
Er is iets dat tussen de wielen zit en de wielen blokkeert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

... waarvan de rest naast de brug ligt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Nu online
Naja volgende keer spelen we hem maar op serious, zijn er dan meer enemies eigenlijk? Enemies met meer HP is saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Benotti schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 21:25:
[...]

Er is iets dat tussen de wielen zit en de wielen blokkeert ;)
IceStorm schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 21:49:
... waarvan de rest naast de brug ligt :P
Oke, bedankt voor de tip! Ik zal direct de post wel even editten om te laten weten of het geholpen heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:53
Dit spel is echt ontzettend gaaf.
Niet zo leuk (ben nog niet ver, dus kan nog komen) als deel 1 en 1,5, maar zeker heel erg goed.
Vooral die secrets zijn grappig.

Daarnaast zat ik gisteren op het zelfde punt in de prison vast als degene op de vorige pagina.
Overal heen gelopen om te kijken of er nog monsters waren en ook alle dingen die stuk kunnen beschoten. Uiteindelijk heb ik de continue optie in het hoofdmenu (spel afgesloten), maar gebruikt en opnieuw dat stukje gedaan met een iets andere tactiek.
Daarna kon ik wel gewoon door.

Ook heb ik een aantal grove fouten ontdekt in het begin van de suburbs. Dus dat je voor het eerst de stad in komt.
Je kunt namelijk vrij makkelijk op de gebouwen springen, maar daar behoor je helemaal niet te komen. Dit zit achteraan aan de rechter kant. Je kunt op het gebouw, maar er zit half een onzichtbare muur. Daarna kun je gewoon aan de achterkant tussen de gebouwen vallen en kom je er niet meer uit. Dit probleem heb ik al vaker gezien in dit spel. Daarnaast gebeurt het ook nog wel vaak dat monsters gewoon ineens bovenop een deur staan, maar dat is niet zo interessant.

Het is in iedergeval vooral lachen geblazen onder het schieten. Ik heb het spel maar op de autodetect opties staan aangezien het anders voor mij niet speelbaar was. Bij dit en voorgaande Serious Sam spellen snap ik de opties niet helemaal voor het grafische gebeuren (wil altijd weten wat de hoogste kwaliteit is, maar ze gebruiken nou niet altijd begrijpbare taal waarbij je niet weet of je het nou naar links of naar rechts moet zetten).

Ik hoop uiteindelijk alle secrets eens gezien te hebben, want ik verwacht dat die nog erg lachen kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:02

Wildfire

Joy to the world!

NielsOveres schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:12:

[..]

Ik hoop uiteindelijk alle secrets eens gezien te hebben, want ik verwacht dat die nog erg lachen kunnen zijn.
Sommige zijn leuk, sommige zijn flauw, sommige zijn goed bedacht...

Als je net je sniperrifle hebt, is er ook zo'n leuke secret. Tenminste, als je goed oplet... op de gebouwen staan dan namelijk doelwitten waar je op kunt schieten. Elke keer dat je er eentje raak schiet, verschijnt er eentje op een gebouw hoger en verder weg... :)

Heb je ze allemaal, dan krijg je een mega-armor. Lekker! :)

Oh, en dat met die onzichtbare muur had ik dus ook. Ik zag in de suburbs, waar je voor het eerst die keffers tegenkomt, een Serious Bomb. Maar hoe die te bereiken? Ik dacht via de daken, maar ja als je tegen een onzichtbare muur aanloopt schiet het niet bepaald op.

[ Voor 18% gewijzigd door Wildfire op 25-10-2005 11:17 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ja, die targets kwam ik toevallig ook tegen.
Dat was wel een mooie secret.

Nu herinner ik me weer waarom ik eigenlijk op die gebouwen wilde komen.
Daarnaast aan de rechterkant bij de ingang is er ook een stukje waarbij je zou denken dat je daar omhoog kan. Lukt me dus niet om daar op te springen.
Ik hoop dat er ooit een ghost of fly modus cheat bekend wordt. Ik wil namelijk altijd weten hoe het er buiten speelveld uit ziet. Dit was ook al zo mooi in Serious Sam 1.

Overigens vind ik het spel op normal nog vrij moeilijk, maar ben dan ook niet zo goed in FPSen.
Denk dat ik nog een stapje terug ga, maar dat zien we wel.

[ Voor 15% gewijzigd door Arunia op 25-10-2005 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielsOveres schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:20:
Ik hoop dat er ooit een ghost of fly modus cheat bekend wordt. Ik wil namelijk altijd weten hoe het er buiten speelveld uit ziet. Dit was ook al zo mooi in Serious Sam 1.
u vraagt, wij draaien :
- Ga naar de console ( met ~ )
- type sam_iEnableCheats=2
- sluit de console
- druk op Esc
- druk op F1 en voila.....daar is je ghost mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Die ga ik thuis eens eventjes uitproberen _/-\o_ .
Ik ben echt heel erg benieuwd hoe die leveltjes er nou eigenlijk uit zien. Ook even kijken in hoeverre ze alles hebben afgemaakt.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Nou, het is me gelukt met de brug :) Ik heb geen idee wat er tussen zat, maar een paar granaatjes deden de trick. Maar nu zit ik met een ander probleem. Ik ben nu bij het 'demo' level, waar je met zo'n vlieggeval naar de andere kant moet gaan, dus nadat je de minigun e.d. gepakt hebt. Het probleem is dat je dan vrij hoog weer op het volgende plateau moet komen, maar het vlieggeval vliegt niet zo hoog, en ik heb geen idee hoe ik daar nu zo hoog moet komen, bij de demo lukte me dit ook al niet :'( Iemand een idee? Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuipman
  • Laatst online: 20-09 10:26
FnF schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:21:
Nou, het is me gelukt met de brug :) Ik heb geen idee wat er tussen zat, maar een paar granaatjes deden de trick. Maar nu zit ik met een ander probleem. Ik ben nu bij het 'demo' level, waar je met zo'n vlieggeval naar de andere kant moet gaan, dus nadat je de minigun e.d. gepakt hebt. Het probleem is dat je dan vrij hoog weer op het volgende plateau moet komen, maar het vlieggeval vliegt niet zo hoog, en ik heb geen idee hoe ik daar nu zo hoog moet komen, bij de demo lukte me dit ook al niet :'( Iemand een idee? Thnx!
Er zat een arm tussen van dat beest dat er naast lag. Een paar raketten er op er het vliegt eruit!

Pc gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-09 19:32
Ben ook helemaal verslaafd aan deze game! :p Prachtige levels, heerlijke gameplay, en die humor heeeerlijk!! :D Ben inmiddels op de laatste planeet en heb die run for your life tournament net gehad. Was weer cool :9 Nu ben ik aanbeland in die stad en daar al aardig wat pogingen gedaan. Alleen nu wordt 't echt serious! Sjesus wat een enemy's en dat op Easy. Kom niet echt verder maar 'k blijf gewoon proberen..

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ok, ik heb net die ghost cheat losgelaten op het allereerste lvl.
Zodra je deze opstart meteen omdraaien en omhoog gaan.
Het achtergrond plaatje moet je naar kijken, je kunt het haast niet missen.
Ik wilde een screenshot posten, maar het lukt me niet om naar mijn homepage te linken.
Overigens is de achtergrond een hele mooie realistische foto. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

NielsOveres schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:21:
Ok, ik heb net die ghost cheat losgelaten op het allereerste lvl.
Zodra je deze opstart meteen omdraaien en omhoog gaan.
Het achtergrond plaatje moet je naar kijken, je kunt het haast niet missen.
Ik wilde een screenshot posten, maar het lukt me niet om naar mijn homepage te linken.
Overigens is de achtergrond een hele mooie realistische foto. })
misschien via imageshack.us oid linken?

maar ben blij dat ik niet de enige was die het moeilijk vond op tourist en/of easy :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

blmp schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:59:
[...]

misschien via imageshack.us oid linken?

maar ben blij dat ik niet de enige was die het moeilijk vond op tourist en/of easy :+
Jep, ik vond Tourist ook behoorlijk moeilijk, volgens mij hebben ze Hard en Easy omgedraaid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:26

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Zo kheb net even het gehele mental level geregeld in co-op met twee personen in serious mode...
Friendly fire staat daarbij wel OFF anders is het bijna niet te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Zodra ik thuis ben, zal ik eens gaan kijken op zoiets als image-shack.
Echt vaag dat ze dat op die manier hebben gedaan. (Maar wel grappig!).

Ik hoop dat ik me meisje eens kan strikken om dit spel in coop te spelen. })

Btw, heeft iemand van jullie ook het probleem dat soms aan de onderkant van muren gewoon licht te zien is? Of is dit vanwege lage instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielsOveres schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:46:
Btw, heeft iemand van jullie ook het probleem dat soms aan de onderkant van muren gewoon licht te zien is? Of is dit vanwege lage instellingen.
Had ik vooral in dat prison level, waar je die shaman tegenkwam. Niet echt storend verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kogando
  • Laatst online: 31-07 13:32

Kogando

Humordenaar

Ik speel het met een AMD 3400+ 64bit, een GeForce 5900FX kaart en 1GB RAM onder Windows XP Pro. Alleen het beeld hapert steeds. Of het gaat gewoon vloeiend, of het schokt en hapert. Dat wisselt steeds af.

Ik heb de nieuwe patch geïnstalleerd en ook wat forceware versies geprobeerd, maar het probleem blijft. Ook als ik de instellingen erg laag zet.

Is er al een oplossing voor dit probleem? Want ik zag dat meer mensen het hadden..

Citeerde hij de halve wereldbevolking..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb hier dan eindelijk het screenshotje van de achtergrond van het eerste level:

Afbeeldingslocatie: http://img374.imageshack.us/img374/5439/snap0047ft.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik heb hem uitgespeeld _O_ Erg leuk spel, zeker een aanrader ;) Het einde was wel een beetje langdraderig, beetje te veel vijanden, maar toch wel weer leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

FnF schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:38:
Ik heb hem uitgespeeld _O_ Erg leuk spel, zeker een aanrader ;) Het einde was wel een beetje langdraderig, beetje te veel vijanden, maar toch wel weer leuk :P
ja idd eeeeeeeeeeeerug veel vijanden, je bleef met muisknop ingedrukt zitte :o

maar als je nagaat is dat whats it all about 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Ik zit in het laatste level. (Mental Institution)

spoiler:
Heeft iemand enig idee hoe je ergens halverwege het level die spinnen en neushoorns de baas kan komen? Ik heb maar 1 zon bom en je krijgt maar 1 voertuigje en een serious damage.. Daarmee red ik het echt niet.. Tips iemand?

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper7 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 23:24:
Ik zit in het laatste level. (Mental Institution)

spoiler:
Heeft iemand enig idee hoe je ergens halverwege het level die spinnen en neushoorns de baas kan komen? Ik heb maar 1 zon bom en je krijgt maar 1 voertuigje en een serious damage.. Daarmee red ik het echt niet.. Tips iemand?
Gewoon knallen! Ik heb het gister ook uitgespeeld, vooral met die canon kom je ver! En vooral gewoon blijven knallen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:55

Phreak

KTM SuperDuke

Dit spel is zooooo gaaf tijdens een LAN-Party...
Co-op via multiplayer de levels doorspelen.
We hebben een paar uurtjes aan één stuk doorgespeeld met 3 man en het spel uitgespeeld op Hard met extra enemy's :*) ...

Mega knallen, de humor is echt super..
Op momenten was het echt super lachen (lees: we deden het zowat in onze broek).

Echt een aanrader dit spel.

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pcies! Ik heb 'm laatst ook in 1x op LAN uitgespeeld, en wat een meesterlijk spel was 't! Echt een waardige opvolger voor SS1! Veel humor en zelfspot ook :P Alleen jammer dat de filmpjes niet afgespeeld worden in co-op mode..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:55

Phreak

KTM SuperDuke

Het mooiste is, je ziet dus je medespelers rondlopen.
Dan pas zie je hoe onbenullig de wapens zijn in dit spel.
B.V. de minigun is wel zoooooo allemachtig groot tenopzichte van degene die de gun vasthoudt.

Ook leuk, volgens mij was het in de 3e wereld (Die in de middeleeuwen met kastelen enzo), daar heb je boven op zo'n kasteel van 2 van die cannon's staan. Als je die gebruikt door op "F" te drukken, dan lig je er bovenop.
Als je het spel dus met meerdere mensen doet dan lig je helemaal dubbel als je zoiets ziet. _/-\o_

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen stereo geluid in sam 2 met eax aan en in windows met met de instelingen op 5.1
Klopt dat dit spel alleen stereo geluid heeft of ziet er nog ergens een verborge optie ?

Bij andere spellen heb ik wel 5.1 geluid.
En is het mogelijk om hem ook op wat hogers te laten draaien dan 1024 *768 :/ Via de config file werkt niet en ik hoopte dat dit probleem niet meer in de voledige versie zou zitten.

Edit.
Resolutie probleem opgelost, je moet even in de nvidia drivers menu een custum resolutie aanmaken van 1280*960. Geluid doet het echter nog steeds niet op 5.1

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn bij jullie de tussenfilmpjes ook zo wazig/onduidelijk t.o.v. het spel zelf. Het lijkt wel of die zijn gemaakt met een veel lagere resolutie en ze dan op 1024*768 gegooid worden.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste