Toon posts:

[PC] Serious Sam 2

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/michieljung/serioussam2.jpg

Download de Demo

Get Serious

De meeste van ons zullen het ADHD arcade spel "Serious Sam - the First Encounter (en de Second Encounter) nog wel goed kunnen herinneren (of nog steeds spelen). Gezellig met vijf man op een lan 7 uur achter elkaar monsters met verschillende vrolijke wapens afknallen. Met natuurlijk niet te vergeten het altijd even constructieve commentaar van Sam "Serious" Stone er doorheen...

De eerste filmpjes over de opvolger zijn inmiddels al een tijdje beschikbaar. Serious Sam 2 krijgt een nieuwe engine, maar blijft de humor en de actie houden, altans, volgens de makers (Croteam).

Wie, Wat, Waar

Het spel gaat zich afspelen in 7 gedeelte's, met alle 7 een andere omgeving. Deze verschillende omgevingen zijn op de planeet "Sirius" en de andere nabije planeten. De planeet Sirius is het hoofdkwartier van Sam's grootste tegenstander: Mental. Jij speelt uiteraard weer Serious Sam 8) , die zijn buitenaardse tegenstanders wederom met een groot enthousiasme zal uitschakelen.

Bij deze een aantal omgevingen waarin de actie gaat plaatsvinden:
* Tropical islands
* Swampy marshes
* Lava environments
* Ice fortresses
* Chinese cities whose inhabitants worship King Kong
* A "Valley of the Giants" with 100-foot high blades of grass and huge sand grains
Wat gaat er veranderen

Er gaat (om iedereen maar even gerust te stellen) ook een heleboel niet veranderen. Zo blijft bijvoorbeeld de geweldige co-op optie mogelijk :*) . Het hoofdkarakter is uiteraard hetzelfde gebleven, ondanks dat ie een kleine face-lift heeft gekregen. Wel zal er meer variatie in het landschap komen, en zullen er onder andere voertuigen ingevoerd worden. Croteam zegt ook dat SS2 net zoveel humor en onzin zal bevatten als zijn voorgangers.

Wat betreft de vijanden en de wapens zullen de beste uitgezocht worden, deze zullen dus in SS2 terugkeren. Maar er zullen uiteraard ook nieuwe vijanden verschijnen (het totaal aantal vijanden is ongeveer 35) en nieuwe wapens beschikbaar zijn. De wapens en monsters die naar SS2 verhuisd worden, worden uiteraard allemaal opgefrist met nieuwe graphics.

Om een goede indruk te krijgen van wat je precies van het spel kan verwachten kan je hier een overview vinden, helaas nog niet volledig maar het schept in ieder geval een goed beeld.

Over de SS2 engine

De engine zou volgens Croteam zo up to date mogelijk zijn, met alle opties die Direct X9 te bieden heeft. Om maar eens wat kreten te lanceren: Advanced Physics, Entity Compiler, advanced vertex and pixel shaders en dynamic shadows. Een level bestaat uit 100 keer meer polygonen dan in de oude SS engine (wat een ongelukkige afkorting trouwens). CroTeam heeft gezegd dat de SS2 engine zonder problemen de grote namen als Doom 3 en de Source engine van Half-Life 2 bij kan houden (totdat ze hun eigen demo speelden... ;) ) De Engine is overigens al grotendeels af, er moeten alleen nog wat kleine aanpassingen verricht worden.

De eerste 2 delen van Serious Sam waren op vrij 'lage' systemen prima speelbaar. Wat betreft de systeemeisen zegt Goran Zoricic, programmer bij Croteam: "For the best performance, we will require hardware with full shader support. CPU-wise, we'll do our best to be able to run on mainstream hardware".

De systeemeisen volgens Serious Zone:
Minimum supported (low-end system):
CPU: ~1.5 GHz Athlon XP or Pentium M, or ~2 GHz Pentium 4
RAM: 256 MB
Sound: any DirectSound compatible sound board
Graphics: DirectX 8.0/8.1 compliant or low-end DirectX 9 3D accelerator
(nVidia GeForce3 and 4 series (not MX!), GeForceFX 5200 through 5700 series, ATI Radeon 8500 through 9200 and X300 series, S3 DeltaChrome or XGI Volari ... )

Recommended (mainstream):
CPU: ~2.0 GHz Athlon XP or Pentium M or ~2.6 GHz Pentium 4
RAM: 512 MB
Sound: DirectSound3D compliant sound board
(Creative SoundBlaster Live series, nVidia SoundStorm, ...)
Graphics: DirectX 9.0 compliant 3D accelerator
(nVidia GeForceFX 5900 series and GeForce 6200 and 6600 series, ATI Radeon 9500 thru 9800 and X600-X700 series, ...)

Full-experience (high-end):
CPU: ~2 GHz Athlon64, or ~3 GHz Pentium 4
RAM: 1 GB (1024 MB)
Sound: DirectSound3D with EAX 2.0+ sound board
(Creative SoundBlaster Audigy series, nVidia SoundStorm, ...)
Graphics: DirectX 9.0 high-end 3D accelerator
(nVidia GeForce6 6800 and 7800 series, ATI Radeon X800 and X850 series, ...)
Media

*Een demo filmpje van ongeveer 2 minuten:
Filmpje

*Een high quality demo filmpje (118 mb):
Filmpje

*Een interview met een producer, een .ogg bestand:
interview

*Nog een interview:
Interview 2

*Het kan niet op, nog een interview:
Interview3

Screenshots

Een paar screenshots uit de demo, de plaatjes zijn klikbaar.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/michieljung/SSSS/1t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/michieljung/SSSS/3t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/michieljung/SSSS/4t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/michieljung/SSSS/5t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/michieljung/SSSS/6t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/michieljung/SSSS/8t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/michieljung/SSSS/9t.jpg

Alle andere screenshots van dit moment zijn te vinden in de screenshot gallerij van seriouszone.com.

Links

www.seriouszone.com
www.seriouszone.com/serioussam2 (game overview)
www.croteam.com
www.serioussam2.com

Releasedatum

Van de site van Croteam: "Serious Sam 2 development is planned to be finalized in second quarter of 2004, so you can expect the release also in that period. We are currently on schedule, so I don't expect any delays". Rond die tijd komt ook de XBox versie uit.

Deze releasedatum is inmiddels behoorlijk achterhaald. Op dit moment is er helaas geen releasedatum bekend. Ook maq CroTeam geen informatie meer geven over de stand van zaken (dankzij de uitgever: Take-Two Interactive), op hun site staat:
If you are wondering why we stopped going public with news regarding Serious Sam 2, it's because our publisher is keeping things under wraps for the time being. The only thing we can say is that development of Serious Sam 2 is going GREAT! That's all we can say right now.
Er is een nieuwe releasedate aangekondigt:

Serious Sam II will be released for PC and Xbox in fall 2005, and will be showcased at 2K Games’ booth at this year’s E3 Expo.

En hij is uit :D sinds 11 Oktober

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Downing...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zier er erg flex uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zat ik op te wachten, eindelijk een vervolg op serious sam : the second encounter. Co-op is one of my favorites ! lekker raggen door de grote levels samen met je vrienden ! heb er nu al zin in ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 09:07
Dit wordt weer schitterend. Hersenloos door levels heen raggen en alles neermaaien wat je ziet bewegen >:) :P
Dit soort spellen doen het altijd nog goed op een LAN als je je ff verveelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik ben meer benieuwd naar de Engine zelf...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup in het weekend weer lan zal wel weer Serious sam gedaan worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
skullsplitter schreef op 31 maart 2004 @ 13:16:
Ik ben meer benieuwd naar de Engine zelf...
Same here, alhoewel de gameplay van 't spel ook altijd wel lekker is om je ff af te reageren :)

Ik sta trouwens ook in de credits van SS FE en SE, onder Serious Thanks. :P Ik was tijdens de ontwikkeling van het eerste spel vrij actief in de community daaro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Vet.

Ik heb heel erg genoten van de vorige delen.
Mix tussen far cry en Unreal :) :) :)

[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 31-03-2004 13:29 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:36
OMG dat laatste plaatje met die ''Orc'' :9~ :9~ :9~

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op 31 maart 2004 @ 13:36:
OMG dat laatste plaatje met die ''Orc'' :9~ :9~ :9~
Hoe groter hoe beter !!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 08:15
omg wat was dit een gruwelijk fout spel :D Geweldig gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

vette shiiiiit _o_. Co-op is echt supertof in LAN. Met SS:SE heb ik me echt kostelijk vermaakt hiermee. De graphs zien er zeer veelbelovend uit :9~.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:X "Look ma, I'm a lumberjack!" _/-\o_

Kan niet wachten. Alleen vraag ik me af waarom ze het niet gewoon deel 3 hebben genoemd. Als ik nou op google zoek krijg ik allemaal hits van de Second encounter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 14:12
The first & Second encounter zijn gewoon 1 deel samen denk ik :?.
Maar t ziet er super uit :). *Mennuz gaat snel eens een kaart kopen met pixelshader, omdat ie wat mist*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:13

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mennuz schreef op 31 maart 2004 @ 14:02:
The first & Second encounter zijn gewoon 1 deel samen denk ik :?.
Ja :) First & Second encounter horen bij elkaar maar er is nog al eens wat verwarring.
Second Encounter is niks meer dan SS 1.5 om het zo maar te zeggen.

Ik kan niet anders zeggen dat ik er nu al ontzettend naar uit kijk :) Twee weken terug ofzo SE nog maar eens uitgespeeld en het is gewoon een ontzettend leuk spel. Heerlijk knallen, ziet er goed uit, leuke humor en gewoon over the top.

"Double your gun, double your fun!"

En zeg nou eerlijk, wat is er op LAN leuker om met 8 man in co-op in een paar uur het hele spel door te racen met hoeveelheden vijanden waar je helemaal misselijk van wordt :D?

edit:
Nou vooruit, nog 1 quote :P

SAM, I AM!!

[ Voor 23% gewijzigd door IceStorm op 31-03-2004 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op 31 maart 2004 @ 14:17:
[...]

Ja :) First & Second encounter horen bij elkaar maar er is nog al eens wat verwarring.
Second Encounter is niks meer dan SS 1.5 om het zo maar te zeggen.

Ik kan niet anders zeggen dat ik er nu al ontzettend naar uit kijk :) Twee weken terug ofzo SE nog maar eens uitgespeeld en het is gewoon een ontzettend leuk spel. Heerlijk knallen, ziet er goed uit, leuke humor en gewoon over the top.

"Double your gun, double your fun!"

En zeg nou eerlijk, wat is er op LAN leuker om met 8 man in co-op in een paar uur het hele spel door te racen met hoeveelheden vijanden waar je helemaal misselijk van wordt :D?
Met 8 man co-op het spel door racen met ieder 8 of meer bier op ! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 14:49
IceStorm schreef op 31 maart 2004 @ 14:17:
Niets!!! :D Heee, ik kan niet wachten tot hij uitkomt!

"Rocketlauncher, ready to rocket!"

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hahaha Double Your Gun, Double Your fun!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Breepee schreef op 31 maart 2004 @ 15:54:
"Rocketlauncher, ready to rocket!"
Hmm zegt ie niet "Rocket Ranger, ready to ROCK IT"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
IceStorm schreef op 31 maart 2004 @ 16:25:
[...]

Hmm zegt ie niet "Rocket Ranger, ready to ROCK IT"?
Volgens mij zegt ie toch echt "Rocket lamer, ready to ro... KUT!" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Devil N schreef op 31 maart 2004 @ 16:35:
[...]

Volgens mij zegt ie toch echt "Rocket lamer, ready to ro... KUT!" 8)7
Naja, whatever, iets in die richting iig :)

igloof trouwens dat IceStorm gelijk heeft, maar ik wist hem effe niet precies meer :P

[ Voor 19% gewijzigd door Brent op 31-03-2004 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
icestorm heeft wel degelijk gelijk, laatst nog gespeeld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 13:54

Hakker

a.k.a The Dude

Kan niet wachten tot ie uitkomt Serious Sam engine is zo bruut goed geweest en is het eigenlijk nog steeds dat ik wel eens wil weten wat ze met de SS2 engine aan het doen zijn. en ja CO-OP MOET erin blijven liefst met 16 man support ofzo dat je een complete monster mayhem kan verwachten :D

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Co-op zit er ook in!!!
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 13:45:
:X "Look ma, I'm a lumberjack!" _/-\o_

Kan niet wachten. Alleen vraag ik me af waarom ze het niet gewoon deel 3 hebben genoemd. Als ik nou op google zoek krijg ik allemaal hits van de Second encounter.
en DAAROM gaan heel veel mensen zich afvragen waarom er een topic over serious sam geopend is, denken natuurlijk allemaal dat SS: Second Encounter bedoeld word....

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:23
Als ik op hun website de wekelijkse vooruitgangen, lijkt 't me logisch dat dit spel niet echt binnenkort uit gaat komen (denk dat de engine wel redelijk klaar is, maar dat de echte game nog gemaakt moet worden). Ziet er op zich wel leuk uit dat spel. Nooit SS gespeeld ofzo, maar waar is het mee te vergelijken??

BTW. Iets bekent over systeem eisen?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Serious Sam is heel simpelweg schieten op alles wat beweegt en er beweegt nogal veel :)

Dus lekker oldschool hersenloos knallen op horden monsters (50+ is geen uitzondering). Het spel ziet er ook nog eens goed uit en heeft humor :).
Systeem eisen zal nog niks over bekend zijn maar de eerste 2 delen van Serious Sam waren op vrij 'lage' systemen prima speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
IceStorm schreef op 31 maart 2004 @ 18:43:
Serious Sam is heel simpelweg schieten op alles wat beweegt en er beweegt nogal veel :)

Dus lekker oldschool hersenloos knallen op horden monsters (50+ is geen uitzondering). Het spel ziet er ook nog eens goed uit en heeft humor :).
Systeem eisen zal nog niks over bekend zijn maar de eerste 2 delen van Serious Sam waren op vrij 'lage' systemen prima speelbaar.
Sterker nog, een vriend van me heeft The First Encounter uit weten te spelen op een Pentium 200 met een Voodoo 2 :P. De Serious Engine is heel erg schaalbaar, zoals wel blijkt. Natuurlijk zal de nieuwe versie een stuk zwaarder zijn, en heeft dus blijkbaar ook hardwarematige shader support nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:50

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik dacht altijd dat de second encounter deel 2 was...
mjah, niet dus :)

SS roelde kont! ik hoop dat dit net zo vet word als de vorige 2, weer heerlijk op de lans :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat dingen erbij gezet over de engine, afgekeken van de Croteam website :Y)

enneuh, die release-datum word op het 2e kwartaal van 2004 geschat... wedden dat ze t niet halen :P
IceStorm schreef op 31 maart 2004 @ 18:43:

-> IceStorm? mag k dat jatten voor in de startpost?

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ja joh, ga je gang :)

De releasedatum gaan ze wel halen :P Of iig, ik heb er vertrouwen in, de vorige 2 episodes waren ook op tijd als ik me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Merci! staat erin... was namelijk nogal een goed to-the-point beschrijving van ss :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Ik denk ook dat ze op tijd zullen zijn. Misschien pas aan het eind van het kwartaal, maar iig in het kwartaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

TS tjek ff je mail voor wat taalverbetereingen in je startpost :P.

offtopic:
in "Over de SS2 engine" staat nog een keer: wat betrefd :X -> wat betreft :)

[ Voor 8% gewijzigd door Tripp op 31-03-2004 20:41 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
is verbeterd :) mochten er nog meer spellingsfouten ontdekt worden meld t gerust. Spelling is niet mijn beste kant zoals je ziedt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Wat betreft het bij kunnen benen van andere engines: De SS2-engine doet me echt denken aan Far Cry. Ik denk dat je zoiets bijna mag verwachten, al zullen de levels wellicht wel wat minder zijn...

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
aan de levels was nou juist extra aandacht besteed aldus CT. bovendien vond ik de levels van SS:SE op high detail enzo ook heel erg goed uitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
De real-time editing tools van Serious Sam waren/zijn ook echt briljant. Het was sowieso een van de eerste spellen die echt real-time level editing toeliet. Je kon gewoon even snel een paar aanpassingen maken aan je map, ff op T drukken, en je zat binnen 1 seconde het spel te spelen, met de normale in-game graphics. Geen compilen nodig, alles was direct klaar.
Wat ik ook erg indrukwekkend vond waren de real-time lightmap berekeningen. In Quake en consorten duurde 't altijd eeuwen voordat 't programmaatje Light klaar was met alle radiosity lighting en whatnot te berekenen voor je map, met Serious Sam kan je gewoon in de editor met je lichten schuiven en je ziet direct het resultaat. Dit gaf ook de mogelijkheid om erg mooie geanimeerde lichtseffecten te maken (zie een voorbeeldje hier), zonder een noemenswaardige impact op de framerate.

Naast dit alles was 't sowieso al een erg snelle editor in het gebruik. Het kost misschien eventjes voordat je alle functies onder de knie hebt, maar als je eenmaal alles snapt, kun je in een mum van tijd de mooiste omgevingen in elkaar zetten. Er was ooit een mooi filmpje dat de snelheid waarmee je maps kon maken liet zien, maar die is helaas niet meer te vinden. Hoe dan ook, de map editor was echt een genot om te gebruiken.

Serious Sam 2 doet daar nog eens een schepje bovenop door je tijdens het maken van levels een soort van 'god-mode' te gebruiken. Je kunt dan rondlopen door het spel en terwijl alles in je map gewoon leeft en beweegt, kun je uit je lichaam treden en bijvoorbeeld dingen oppakken en ergens anders neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Eerst dacht in dat het over the second encounter ging.
Maar dit is het eerste dat ik van SS2 zie.

En het is echt => :9~ :9~ _/-\o_ :9~ :9~

Veel mooier dan ik dacht.

SS:1E en SS:2E heb ik ook veel gespeeld.
Super goede humor, en veel vijanden.

Hopelijk komt hij binnenkort uit.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Yeah, It's all fun and games, until somebody loses an eye
_/-\o_

Ik heb deeltje een eerst gedownload, daarna budget prijs gekocht, deeltje 1,5 gedownload en de gold edition gekocht, en ik heb me fantastich geamuseerd, keer op keer :9

Ik kan dan ook niet anders zeggen dan dat ik erg uitkijk naar deze game! Dat de fun en onzin behouden moge blijven en vermeerderd moge worden :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
ik heb ze beide gedownload *schaam*, maar ik heb vorig jaar herfst ofzow de "Gold" (FE+SE) gekocht voor 10 euro. Voor die prijs kon ik het toch niet laten liggen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Brent op 31-03-2004 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ik heb de gold edition gekocht toennie uitkwam. Wanneer was dat ook alweer!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het filmoje echt zwaar vet. Vooral het stuk waar die tonnen de berg afrollen en dat er zon lawine komt _/-\o_ en die lijken naar beneden vallen vind ik super mooi gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 23:23:
Ik vind het filmoje echt zwaar vet. Vooral het stuk waar die tonnen de berg afrollen en dat er zon lawine komt _/-\o_ en die lijken naar beneden vallen vind ik super mooi gemaakt.
tis eigelijk wel heel erg gejat van de HL2 demo. Net als die figuren wat tussen die pinnen naar beneden vallen... Ik moet wel zeggen dat het bij SS2 origineler is aangepakt :D ik heb dubbel gelegen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Die screenshots in de startpost zijn wel de meest wazige screenies die ik in tijden heb gezien zeg :X

Maar desondanks ziet het er wel cool uit en als de Serious Sam feeling niet verloren is gegaan kan het er alleen maar beter op worden, alhoewel ik de looks van SS1 + SE ook al goed vond passen.
Ben wel benieuwd hoe die co-op gaat worden, want dat is natuurlijk één van dé publiekstrekkers :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
December schreef op 01 april 2004 @ 15:34:
Die screenshots in de startpost zijn wel de meest wazige screenies die ik in tijden heb gezien zeg :X
't Zijn ook geen direct feed shots, maar foto's gemaakt van een TFT monitor. Dat zie je wel als je het filmpje bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Coole screenshots, second encounter was erg leuk. Wacht met smart op deze :) .
En nog een leuke quote:

"HEY, didnt i kick ur ass 2 rooms back?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
klopt, die screenshots zijn niet echt screenshots. maar meer frames uit het demo filmpje van SS2... Helaas heb ik nog geen betere aangetroffen dus we zullen het hiermee moeten doen. Mocht iemand mooiere vinden dan post ze in hemelsnaam :D

En natuurlijk nog een quote:

Whaha, now you're all fired

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 18:42:
klopt, die screenshots zijn niet echt screenshots. maar meer frames uit het demo filmpje van SS2... Helaas heb ik nog geen betere aangetroffen dus we zullen het hiermee moeten doen. Mocht iemand mooiere vinden dan post ze in hemelsnaam :D

En natuurlijk nog een quote:

Whaha, now you're all fired
Als we 't toch over die quotes hebben, wat ook wel erg handig is voor de modding community is dat de gast die Sam's stem doet gewoon een actief lid is op de forums van Croteam. Dus als je op een bepaald moment voor je level een leuke one-liner wilt hebben, kun je hem gewoon ff vragen om dat in te spreken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devil N schreef op 01 april 2004 @ 19:15:
[...]

Als we 't toch over die quotes hebben, wat ook wel erg handig is voor de modding community is dat de gast die Sam's stem doet gewoon een actief lid is op de forums van Croteam. Dus als je op een bepaald moment voor je level een leuke one-liner wilt hebben, kun je hem gewoon ff vragen om dat in te spreken :P
No chance. Zou jij duizenden e-mails willen lezen en maanden lang zonder loon allemaal zinnen opzeggen omdat iemand die je niet eens kent graag een zin wil horen gesproken door zijn/haar favoriete karakter uit een spel?

Als je een mod zou willen maken zou je nog beter een ander model kunnen maken en zelf stemmen in kunnen spreken ofzo i.p.v steeds dezelfde zinnen gebruiken of Serious Sam proberen te imiteren.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 21:35:
[...]

No chance. Zou jij duizenden e-mails willen lezen en maanden lang zonder loon allemaal zinnen opzeggen omdat iemand die je niet eens kent graag een zin wil horen gesproken door zijn/haar favoriete karakter uit een spel?

Als je een mod zou willen maken zou je nog beter een ander model kunnen maken en zelf stemmen in kunnen spreken ofzo i.p.v steeds dezelfde zinnen gebruiken of Serious Sam proberen te imiteren.
ik denk dat je een mega-chance hebt dat ie het doet, Volgens mij krijgt ie echt niet zoveel van die verzoeken als je denkt. En wat dat loon betrefd, volgens mij doet ie die zinnen uistpreken gewoon als hobby :D. Ik heb zojuist trouwens 1420 verschillende Serious Sam vocals gedownload (zie startpost - hst: offtopic) en daar kan je wel een aantal mods mee bouwen...

Die voice-man (booger op t SS forum) schreef zelf:

"Hi, I you can open the '1_00_gro' files under your Serious Sam directory with winzip. Inside you will find all the voice files for you to listen to. I also released a bunch of sound packs for the general amusement of the gaming public. Use them for user made maps, answering machine messages or whatever you want. You can find them at http://files.seriouszone.com/catdisplay.php?catid=26

Or, if you have a special request that you can't find in the voice packs, email me with the request. If you catch me in a good mood, I might just send it back to you. Please explain what the quote will be used for and what context I should use for it (angry? sad? curious? etc...). Groveling isn't necessary, but it helps"

bron: http://forums.seriouszone...ghlight=serious+sam+voice

en dan onderaan de pagina

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Told ya :P

Die quote van Ins. Gadget was idd degene die ik bedoelde. En zo groot is de SS community nou ook weer niet, dus hij zal echt niet zo snel duizenden requests van modders binnen krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is gewoon echt meesterlijk, na alle twee de games uitgespeeld te hebben is het weer eens tijd om een nieuwe te spelen. En inderdaad met lans roeleerd dit spel gewoon gruwelijk. Word weer een potje maken om het te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devil N schreef op 01 april 2004 @ 22:54:
[...]

Told ya :P

Die quote van Ins. Gadget was idd degene die ik bedoelde. En zo groot is de SS community nou ook weer niet, dus hij zal echt niet zo snel duizenden requests van modders binnen krijgen :)
:P Haha, ok je had gelijk. De community is inderdaad niet zo groot. Het valt me op dat Serious Sam niet de bekendheid heeft die hij verdient. Veel mensen kennen het spel niet. Terwijl de graphics prachtig zijn en nog belangrijker de coop-mode is gewoon :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 23:35:
[...]

:P Haha, ok je had gelijk. De community is inderdaad niet zo groot. Het valt me op dat Serious Sam niet de bekendheid heeft die hij verdient. Veel mensen kennen het spel niet. Terwijl de graphics prachtig zijn en nog belangrijker de coop-mode is gewoon :9~
Ik vind de humor en de vele onzin die er in zit ook om van te lachen, geweldig gewoon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik hoop ook dat de totaal superflauwe humor erin blijft.
zoals de "incredible giant shrinking snowman" (of zoiets).
De kerstman rondloopt in levels die powerups laat vallen, uiteraard ALLE superquotes van hem en niet op de laatste plaats de muziek, die vind ik altijd wel goed bij het spel passen namelijk.

* TERW_DAN hoopt dat deze uit is voor de HWlan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Terw_Dan schreef op 02 april 2004 @ 00:44:
zoals de "incredible giant shrinking snowman" (of zoiets). [/ME]
Die is leuk idd :)

Een van de leukste vind ik zelf in SE de super mega secret ultra explosion oid :P In een van de levels moet je op een gegeven moment iets halen (ben kwijt wat) en dat kun je vinden voor een pyramide. Je kunt echt ook OM de pyramide heen lopen (kost je zeker een halve minuut, het ding is GROOT :P) en dan staat daar zo'n detonator die je in kunt drukken,... hoppa, pyramide weg :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindewege
  • Laatst online: 15-05-2023

Eindewege

Het beste dorp van nederland

Nieuw filmpje volgens mij: http://files.seriouszone.com/download.php?fileid=867
Zelf niet bekeken, 't 'filmpje' is namelijk nogal aan de grote kant vind ik :)

Van Zeeland dan misschien ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Voornamelijk hogere kwaliteit :) Beetje nieuwe footage maar wel erg leuk om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

hehe co-op rules! Hard + extra monsters :P geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op 02 april 2004 @ 00:44:
zoals de "incredible giant shrinking snowman" (of zoiets).
De kerstman rondloopt in levels die powerups laat vallen, uiteraard ALLE superquotes van hem en niet op de laatste plaats de muziek, die vind ik altijd wel goed bij het spel passen namelijk.

* TERW_DAN hoopt dat deze uit is voor de HWlan :P
Whahaa ja dat sneeuw level :D en dan dat ene stukje waar je dat Jingle Bells melodietje hebt... echt grappig :*) ....

maar ook van die dingen als "the secret rocket festival" zijn ook geweldig. Mede door al die secret dingen blijf je het spel spelen... ik hoop dat die ook weer in SS2 zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 11:34:
[...]

Whahaa ja dat sneeuw level :D en dan dat ene stukje waar je dat Jingle Bells melodietje hebt... echt grappig :*) ....

maar ook van die dingen als "the secret rocket festival" zijn ook geweldig. Mede door al die secret dingen blijf je het spel spelen... ik hoop dat die ook weer in SS2 zitten
Idd dat Jingle Bells melodietje, echt grandioos gewoon :D

Wat ik ook een geweldige grap vond en zeker vind dat die er nu weer in moet zitten is dat je op een gegeven moment ergens een tempel in moet, maar daarnaast zit nog een kleine opening. Als je daar naar toe gaat krijg je in een soort van filmstudio setting het laatste level van the first encounter. piramide met monstertje en ufo erbij. echt grandioos :D
Evenals het level in the first encounter waar op een gegeven moment zo'n grote stenen bal aan komt rollen. Hoor je hem ook doodleuk de indiana jones tune fluiten :D
grandioos gewoon.

[edit]
nog een grandioze quote die ik net hoor van Serious Sam (zit nu second encoutnter te spelen, in de serpent yards)
"two heads are better then one, but how does it fart?"

[ Voor 21% gewijzigd door TERW_DAN op 03-04-2004 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindewege
  • Laatst online: 15-05-2023

Eindewege

Het beste dorp van nederland

Terw_Dan schreef op 02 april 2004 @ 11:42:
[...]

Idd dat Jingle Bells melodietje, echt grandioos gewoon :D

Wat ik ook een geweldige grap vond en zeker vind dat die er nu weer in moet zitten is dat je op een gegeven moment ergens een tempel in moet, maar daarnaast zit nog een kleine opening. Als je daar naar toe gaat krijg je in een soort van filmstudio setting het laatste level van the first encounter. piramide met monstertje en ufo erbij. echt grandioos :D
Die is inderdaad wel grappig, met muziekjes, kleine monstertjes en al :) Gegarandeerd dat zulk soort grapjes weer in serious sam 2 zitten

Van Zeeland dan misschien ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ff screens uit het High detail filmpje geplaatst :) maar voor een echte goede indruk raad ik wel aan het filmpje te downloaden. Het is echt de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
De hoeveelheid monsters in de filmpjes vallen me trouwens wat tegen. Hopelijk is dat slechts voor het filmpje en is in het echte spel er weer een hele berg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Breepee schreef op 02 april 2004 @ 13:08:
De hoeveelheid monsters in de filmpjes vallen me trouwens wat tegen. Hopelijk is dat slechts voor het filmpje en is in het echte spel er weer een hele berg van.
Natuurlijk, dat is het handelsmerk van Serious Sam. Zou nogal stom zijn als ze dat niet zouden behouden in de opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Devil N schreef op 04 april 2004 @ 15:31:
[...]

Natuurlijk, dat is het handelsmerk van Serious Sam. Zou nogal stom zijn als ze dat niet zouden behouden in de opvolger.
Vanitas agrees.

Je gaat van doom ook geen RPG maken.
Als ze dat veranderen verliezen ze alle fans.
En dat zou wel heel 7(8)7 zijn.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kickje.

Heeft er iemand nog nieuws ove deze game???? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 17:39:
Kickje.

Heeft er iemand nog nieuws ove deze game???? :)
Kan je zelf lijkt me ook wel aankomen hoor :)

Check bijvoorbeeld croteam.com, of seriouszone.com met een vers interview :*)

Stukje eruit:
Is there any delicate balance to the AI? Or is it a case of See Sam = CHARGE?

We spent a lot of time simulating the mental processes of the deranged minds of the zombie creatures that had been brainwashed by Mental, setting up their motivations, senses and memories. And you know what? They still just see Sam and charge.
btw Croteam is 2 weken geleden wel opgehouden met hun weekly issues... minder...

[ Voor 40% gewijzigd door inquestos op 23-04-2004 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja k vond die weekly dingen wel cool :) maar ja, ze hebben mischien niks nieuws meer te blaten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk, weer wat nieuw nieuws over SS2 :)
Terrain shader
After hard work and lots of highly addicted "Studenac", programming department finally managed to finish the Terrain Shader. Terrain Shader can blend up to 5 layers thru one mask texture, with each channel representing blend mask between two adjacent layers. Apart from that, it also supports up to two shade texture, applied after all layers have been calculated. These are mostly used for detail textures and/or lightmaps. Great thing is that on new PC hardware this shader is rendered in only one pass, which provides performance speed. Unfortunately, not on the Xbox.

Enemy spawner
Enemy Spawner is now more functional and, in conjunction with Serious Macro Scripting, is becoming very powerful tool for creating playability. Scripting of fights is now more simpler, while having more options to allow for creating even more frentic action.

Parallax Mapping
We now have Parallax Mapping implemented. We are sure you all know what Parallax Mapping is. But, just in case here is what our programmer Den has to say about it: "Parallax mapping is a nice fake of displacement mapping technique. Instead of creating actual geometry, it rather offsets texture mapping in a way that surface looks very bumpy. Nice." When asked what's the purpose of it, Den added: "Unreal Engine has it, so we now also have it." This reminded us of Sky's now most quoted sentence from the interview with GameSpot: "Our new engine will have all the features that exist and that will exist in the world!".
met als toegift :D - houd wel in gedachte dat croteam uit Kroatië komt :P
Croatia gets OK from EU
Finally, Croatia got a positive avis from EU. This is currently the biggest news in Croatia. This means that in the next couple of years Croatia would be able to get a chance to talk with EU's "Big Strong Boys" about joining EU. It's still a debate here in our offices which is to happen first: "Serious Sam 5" for PlayStation 4 or Croatia joining EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Enorme rotschop

al iets meer bekend over het spel? in de ts staat dat het rond deze tijd zou uitkomen, maar dat is denk ik een beetje uitgesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Laatst online: 16:43
Het laatste nieuws op de site dateert van augustus, ben eigenlijk ook wel beniieuwd hoe het er nu voorstaat met deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Het laatste dat ik gehoord heb is dat het spel is verschoven naar het derde kwartaal van 2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van Gamez.nl:
Serious Sam is een begrip onder gamers die houden van kleurrijke en ongecompliceerde first-person shooters. De eerste twee games boden de humor van Duke Nukem, gecombineerd met de hordes tegenstanders uit het originele Doom. Dat leverde zeer vermakelijke games op. En dat allemaal gemaakt door een klein team van Kroatische programmeurs, die tijdens de ontwikkeling ook nog even in dienst moesten.

Inmiddels werkt Croteam al een flinke tijd aan Serious Sam 2. Die naam is enigszins verwarrend aangezien er al twee Serious Sam-games zijn verschenen. Deze waren echter met dezelfde engine gemaakt en dus zien de makers de game die nu in ontwikkeling is als het echte vervolg. Het werk is voorlopig nog niet af.

De titel zou eind januari verschijnen, maar is nu opgeschoven naar ergens in het derde kwartaal van 2005. Naast de PC-versie verschijnt de game ook op de Xbox.
GRRR :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ah bagger, moeten we nog zoooo lang wachten. :S
Ik had het wel iets (understatement) eerder verwacht.

Nou, hopelijk wordt het dan ook een goede game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah,.. als ze zo blijven door schuiven zal ik vast sparen...
voor 2008 :/

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan t ook van de positieve kant bekijken (het verbaast me zeer dat ik dit zeg 8)7 )

als je elke maand 1 euro opzij zet heb je tegen de tijd dat dit spel uitkomt die 60 euro wel bij elkaar! :*) :*)

(hm jongens, dit helpt zeker niet echt heel erg he :/ ? nou ja, ik doe ook maar mijn best)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:22:
je kan t ook van de positieve kant bekijken (het verbaast me zeer dat ik dit zeg 8)7 )

als je elke maand 1 euro opzij zet heb je tegen de tijd dat dit spel uitkomt die 60 euro wel bij elkaar! :*) :*)

(hm jongens, dit helpt zeker niet echt heel erg he :/ ? nou ja, ik doe ook maar mijn best)
Hahaha _/-\o_

Ik denk dat je met 5 euro beter uitkomt. :D (hij gaat toch geen 60 euro kosten)

Denk maar zo er zijn nog genoeg leuke games om te doen in de tussentijd.
En anders kan je SS1+2E nog een keer uitspelen op super insane difficulty. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Vanitas op 13-12-2004 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

dat filmpje dat ze ooit hebben uitgebracht is echt van, kijk zo willen we het gaan maken. niet zo iets maken we nu...
ach heb net ss second enqounter gekocht dus. nogwel even wat te knallen

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Ik heb gister voor de grap eens gekeken of er nog mensen zijn die dit online spelen.....

En ja hoor.... gisteravond dus met 12 man gezellig door het spel geknald.
Co-op is echt geweldig, en dat blijft het.

Ik kan niet wachten op SS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik zit hier al een flinke tijd op te wachten maar ik hoor de laatste tijd helemaal niks over releasedates of nieuwe ontwikkelingen. Iemand enig idee hoe croteam er voor staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Igloof dat het spel al praktisch af is, maar dat de uitgever het spel achterhoud voor een gunstiger moment (ergens eind Q2 waarschijnlijk). Jammer, maar helaas dusch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die kans zit er dik in, van de uitgever mocht CroTeam ook geen verdere informatie over de vorderingen van het spel geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ach, extra tijd == extra goed spel, meestal dan.
Maar hoemeer tijd ze eraan besteden, hoe groter de kans dat het een goed spel wordt.
En aangezien SS1+2 ook heel goed waren, dan wordt 3 dat ook wel goed.

Ja ik weet wel dat de titel SS2 is, maar er zijn al 2 delen voor geweest dus dit is gewoon deel 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Dit is niet deel 3 :P

Ik heb ook geen haast hoor maar ik ben wel erg benieuwd. Heerlijke absurde humor, ik kan er nu al naar uitkijken :).

SAM, I AM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
IceStorm schreef op maandag 14 februari 2005 @ 23:32:
Dit is niet deel 3 :P

Ik heb ook geen haast hoor maar ik ben wel erg benieuwd. Heerlijke absurde humor, ik kan er nu al naar uitkijken :).

SAM, I AM!
Huppelende houthakkers met kettingzagen, raketschietende brain droids in de grote rode en kleine blauwe varianten en nog veel meer hoofdloze, gillende (zonder hoofd?!) boksmannetjes en te dikke, oversized stieren.

8)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het weekend nog SS1 en 2E op een LAN gespeeld en die Co-op blijft leuk, ben benieuwd naar SS2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
heeft iemand enig idee of Serious Sam voor de GameCube ook leuk is? Ik zag het laatst toevallig liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Maar ook Undersized stieren..... Geweldig.... Stieren van Cavia formaat maar kracht van een buffel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Opeens vlieg je door de lucht, je hoor een vreemd onheilspellend geluidje/muziekje en opeens zie je een piepklein poortje in een muur. Daarna zie je het kleine, maar sterke!, stiertje wat eruit kwam.

Geweldig idd, must have SS2 NOW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 23:43

MaDLiVe

.-Observer-.

Never forget to coop :P
Geweldig op lans.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

deze game gaat opcker ook in de collectie erbij opgenomen worden !! Wat heb ik veel plezier gehad met deze game. Dat coop is echt kicke. in 2dgn tijd met mun maatje spel uitgespeeld ... uuuuuuuren achter elkaar gegamed. Je ligt echt dubbel gewoon !! Denk dat ik hem er weer op ga knallen zo :-) En grafisch zeker ok het spel !! En ik vond gewoon al die rare rondraaiende tunnels etc zo cool ! Of idd die gasten zonder hoofd met bommen op zich .. hehehehe .. Met je sniper rifle een engel uit de lucht knallen .. Damn .. ik heb zo het vermoeden dat binnen nu en een half uurtje ofzo .. ik weer ff Sam ben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Wij hebben een clan waar we games als Joint Operations, Far Cry en Counter Strike Source spelen, maar dit is en blijft het spel dat we het meeste op clanparty's spelen.

Ook online, blijft een topper.

Favoriete uitspraak uit deel 1: AaaaaaaaaaaHYourself..... Ohoh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor de geïnteresseerde onder ons, je kan de uitspraken gewoon uit het spel halen (en vervolgens gebruiken als jingels bij BPM studio o.i.d). Je gaat naar de Serious Sam map, daar vind je het bestand SE1_00.gro. Dit bestand kan je gewoon met WinRar openen, en hierin blader je naar "SoundsMP\Player\Quotes" en daar zijn ze :) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Mja, ik moet toch ook maar even melden dat dit idd het ULTIEME lan spel is. En dan vooral omdat complete computer-leken het PRIMA mee kunnen spelen. Gewoon rennen en knallen in coop mode.

De mooiste momenten op lans heb ik toegeschreven aan SS, alleen al omdat dan iedereen tegelijk online gaat (het is altijd moeilijk iedereen in 1 spel te krijgen), dat het dan af en toe schokt boeit niet meer.

Ik heb sinds het verschijnen van deel 1 heel lang geroepen dat die de onofficiele nieuwe DOOM was, en nu ik DOOM 1 en DOOM 3 laatst gespeeld had, moet ik zeggen dat ik bij deze uitspraak blijf :)

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

En jawel! Het lange wachten is eindelijk beloont, SS2 is officieel aangekondigt.

Helaas wel pas voor de herfst maar ik weet gewoon zeker dat het weer 1 groot knalfestijn wordt ;)

Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/25996

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Yes, ein-de-lijk weer wat nieuws over SS2.
En dan is het gelijk goed nieuws. :D

Enkel jammer dat het nog zo lang duurt...

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste