niemand?Juggernaut schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:43:
hoe krijg je die ene eindbaas van een level dood die in zo'n tunnel zit. Zo'n groot blauw ding die op de grond slaat. kun je op schieten wat je wil maar het helpt niets. zodra die op de grond slaat ben je al weer dood
het is de eindbaas in de wereld waar je langzaam bevriesd als je niet af en toe naar binnen gaat
Naar buiten rennen en rennen en uiteindelijk kom je een vliegobject tegen waarmee je hem kunt beschieten.Juggernaut schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:08:
[...]
niemand?
het is de eindbaas in de wereld waar je langzaam bevriesd als je niet af en toe naar binnen gaat
En dat ding heet Hugo
weg rennen en in een heli gaan, rakketen oppakken en hem doodmakenJuggernaut schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:08:
[...]
niemand?
http://www.twitch.tv/jannustitannus
We hadden d'r met ons 3en al dik 2u op zitten en toen verloren we al onze levens bij dat ding
Nou de 1st en 2nd encounter speelden we in coop op hard, met EXTRA monsters enabled.. dat waren pas hordes. Deze versie spelen we ook weer op hard, maar we breaken niet bepaald een sweat om eerlijk te zijnUlti23 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:41:
[...]
Speel jij em op easy dan ofzo? Ik zit nog in de eerste wereld en ik zweet me nu al kapot op normal...
Het is ook niet dat ik de monsters niet leuk vind, maar het zijn er veeeeeel te weinig. In serious sam 1st & 2nd kwamen er soms 150+ tegelijk op het scherm... nu heb ik de 50 nog niet eens gezien dunkt me... Vind het vergeleken met de eerste twee delen zo kleinschalig.nextware schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 09:56:
[...]
Vooral aan het einde van de diverse werelden wordt je toch regelmatig belaagd door diverse monsters. Gisteren mezelf toch ook weer de barsten gelachen:
Als je naar de tempel moet lopen in de eerste wereld, vind je een secret big ass cannon. Dit doe je door een basketbal in een basket te gooien. Die is echt onzettend gaaf..
Watch out, SAM on the move !
[ Voor 21% gewijzigd door Robin4 op 20-10-2005 17:38 ]
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.
level: Jump in the lava
wij met ons 3en d'r doorheen rennen alle checkpoints pakken en alle monsters dood maar wat we ook deden we kwamen niet verder
hoe zit dat nou weer?
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
ik d8 uhm.....dat je nadat je je profiel geladen had je costum level oid kon doen. Dan klik je het laaste gedeelte aan waar je was en kan je difficulty aanklikken.Viper7 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:25:
Weet iemand hoe de dificulty kun veranderen als je al aan het spel bent begonnen? Ik speel nu op easy, maar ik dnek dat normal leuker is.
d8 dat het zoiets was
edit: speel nou sinds kort met driver 81.84 en serious sam loopt iets vloeiender. (tot zover aanrader driver)
[ Voor 15% gewijzigd door blmp op 22-10-2005 19:00 ]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Verwijderd
Alleen zit ik nu vast in die prison. Ik moest iets in het midden oppakken en toen kwamen er allemaal monsters te voorschijn. Die heb ik allemaal gedood maar nu kan ik niet weg. De beide deuren zijn op slot. De vechtmuziek blijft maar gaan. Waar moet ik naar toe?
Loop eens omhoog, en daar zitten 2 deuren met tralies... Kogels kunnen wel door tralies
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
maar wel raar einde opzich.....er komt blijkbaar nog een vervolg
Maar dat piramide achtige ding op het einde was ook wel moeilijk zeg phoe

trouwens nog iemand hier die die neushoorn dingen zooooooooooo irri vind

[ Voor 17% gewijzigd door blmp op 23-10-2005 11:08 ]
Verwijderd
nee, Maar die kunnen we wel maken
we een LAN over het inet en dan kunnen coop spelen
of kan dat zowieso over inet?
Verwijderd
Hoe kom je omhoog?Sparhawk schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 10:55:
Als de vechtmuziek blijft gaan zijn er nog ventjes
Loop eens omhoog, en daar zitten 2 deuren met tralies... Kogels kunnen wel door traliesVeel plezier

ik kan daar niet opspringen.
ga anders gewoon alle dingen af (deuren enzo) dan kom je vanzelf wel ergens waar je toevallig niet geweest bentVerwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 11:15:
[...]
Hoe kom je omhoog?![]()
![]()
ik kan daar niet opspringen.
[ Voor 10% gewijzigd door blmp op 23-10-2005 11:23 ]
Woei, kun je me vertellen he het twee na laatste level moet ?blmp schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 10:58:
wohooooo!! heb um net uitgespeeld
spoiler:wel jammer dat je mental niet ziet op het einde....en wou hij nou zeggen im your f...ather?
maar wel raar einde opzich.....er komt blijkbaar nog een vervolgiig er stond op het eind to be continued. (lets hope so
)
Maar dat piramide achtige ding op het einde was ook wel moeilijk zeg phoemaar had hem in stuk of 5x gelukkig wel gehaald.
trouwens nog iemand hier die die neushoorn dingen zooooooooooo irri vind, vind ik echt de irritantste vijand uit het spel...
jump in lava gaat het om. loop me het schompes, maar ga alleen maar dood, geen idee wat de missie psies is.
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
edit: owja die, je moet gewoon zo snel mogelijk door checkpoints lopen zodat timer weer vult.....en na ongeveer 5 checkpoints ofzo heb je hem gehaald.theezeefje schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 12:20:
[...]
Woei, kun je me vertellen he het twee na laatste level moet ?
jump in lava gaat het om. loop me het schompes, maar ga alleen maar dood, geen idee wat de missie psies is.
tip: niet alle vijanden hoeven dood dus schiet alleen wat in de weg loopt
en als je dan beetje normaal tempo doorloopt haal je het makkelijk. en zorg dat je goed op het tussenplatformpje springt waar je over da lava riviertje gaat...daar ging ik toen ook keer dood omdat ik net niet goed erop sprong
[ Voor 67% gewijzigd door blmp op 23-10-2005 13:44 ]
ja dat is de laaste baas maaruhmIceStorm schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 15:45:
Kan iemand me hier een tactiek voor geven?
spoiler:Het einde (neem ik aan)? Ik schiet met mijn vliegtuigje op dat kristal in het hart van Mental Institution en ik probeer die kamikaze vliegtuigen op afstand te houden maar na 3 waves ben ik standaard toast. Als ik me te veel toeleg op die vliegtuigjes raak ik Mental Institution gewoon te weinig en andersom ben ik gewoon na 1 wave al dood. Doe ik iets fout qua tactiek of moet ik gewoon beter mijn best doen
?
En je moet ook beetje bewegen als je op die vliegtuigjes schiet, want anders raken ze je allemaal vollop en das nie slim
tip: schiet als eerst op degene die het dichste bij vliegen van je is makkelijker
Trouwens iemand enig idee wat de framerate het meest verlaagt? wou is beetje verder gaan finetunen maar weet niet precies wat nou meeste fpsjes kost

[ Voor 30% gewijzigd door blmp op 23-10-2005 16:48 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
TommyGun schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:21:
spoiler:Idd gewoon constant van links naar rechts blijven vliegen. En ook af en toe naar achteren want die muur verplaatst zich langzaam. (Tot op zekere hoogte en dan word je dus plat gereden als je hem niet op tijd dood hebt

maar ik had hem wel (maar) op tourist uitgespeeld dus niet echt hoog, maar toch nog best lastig sommige momenten zeg
blmp schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:49:
[...]
spoiler:word je dan echt platgeredenlol, niet gehad eigenlijk meer door schade doodgegaan van die vliegtuigjes.
maar ik had hem wel (maar) op tourist uitgespeeld dus niet echt hoog, maar toch nog best lastig sommige momenten zeg
* TommyGun speelt ook op Tourist hoor
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
zo moeilijk is het toch niet. gewoon schiete omdraaie heen en weer bewege en ondertussen vliegtuigjes neerschieten en hoppa snel weer omdraaien en dat herhalen en dan moet het gewoon lukkenIceStorm schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:02:
Buh, ik zit nu op 15 pogingne als ik me niet vertelt heb en het lukt me niet
En inderdaadblmp schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:11:
zo moeilijk is het toch niet. gewoon schiete omdraaie heen en weer bewege en ondertussen vliegtuigjes neerschieten en hoppa snel weer omdraaien en dat herhalen en dan moet het gewoon lukken
Ik kan niet anders zeggen dat ik me voor het eerst in tijden weer eens belachelijk goed vermaakt heb met een game. Een knap staaltje werk van Croteam imho
* Phyxion is ook TouristTommyGun schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:11:
[...]
spoiler:Ja dan word je gecrushed
* TommyGun speelt ook op Tourist hoor
Maar ik vind hem ook op Tourist soms nog verschrikkelijke lastig. Ik ben nu bezig het tweede medaillon te vinden, en ben nu heksen aan het neermaaien, maar wat geweldig is dit level, ik ben echt enorm impressed, zo mooi ziet dit er uit
[ Voor 10% gewijzigd door Phyxion op 23-10-2005 21:11 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
heb ik ook. 1 van de beste games die ik geinstalleerd heb staan op dit momentIceStorm schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 20:39:
[...]
En inderdaad
Ik kan niet anders zeggen dat ik me voor het eerst in tijden weer eens belachelijk goed vermaakt heb met een game. Een knap staaltje werk van Croteam imhoOp naar het volgende deel!
edit: maaruhm ben ik nou de enige of gaat dit topic niet zo heel hard als sommige andere

[ Voor 11% gewijzigd door blmp op 23-10-2005 22:40 ]
Dat probleem had ik ook lijkt op een bug ofzo, heb uiteindelijk mezelf de dood in gejaagd zodat je opnieuw dat stuk moet spelen, toen ook weer iedereen omzeep geholpen en dan gaan de deuren open en komen er nog 2 van die caveman dingen aanzetten en kan je verder.Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 10:54:
Haha echt leuk spel!
Alleen zit ik nu vast in die prison. Ik moest iets in het midden oppakken en toen kwamen er allemaal monsters te voorschijn. Die heb ik allemaal gedood maar nu kan ik niet weg. De beide deuren zijn op slot. De vechtmuziek blijft maar gaan. Waar moet ik naar toe?
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
raar ik heb dat nog niet gehad en heb hem toch al 2 of 3x gespeelt dat levelPaladin schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:10:
[...]
Dat probleem had ik ook lijkt op een bug ofzo, heb uiteindelijk mezelf de dood in gejaagd zodat je opnieuw dat stuk moet spelen, toen ook weer iedereen omzeep geholpen en dan gaan de deuren open en komen er nog 2 van die caveman dingen aanzetten en kan je verder.

maar heb zon soort gelijk probleem wel eens gehad bij zon opdracht ergens dat je alle honden moest uitmoorden oid. Toen had ik alles dood maar de deur ging nog niet los, toen reloade ik mn laaste save in dat stuk en toen kon ik wel verder.
[ Voor 37% gewijzigd door blmp op 24-10-2005 18:05 ]
Ik heb maar 1 key trouwens, dat was blijkbaar al genoeg om de poort binnen te gaan, er uit gaat nu ook niet meer...
Er is iets dat tussen de wielen zit en de wielen blokkeertFnF schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 21:14:
Ik ben nu bij het 5e gedeelte, en nu moet ik de brug naar beneden halen, maar zodra ik de hendel overhaal, dan gaat de brug een 10cm naar beneden, en meteen weer omhoog. Ik heb geen idee hoe die brug helemaal naar beneden moet, iemand een idee?
Ik heb maar 1 key trouwens, dat was blijkbaar al genoeg om de poort binnen te gaan, er uit gaat nu ook niet meer...
Benotti schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 21:25:
[...]
Er is iets dat tussen de wielen zit en de wielen blokkeert
Oke, bedankt voor de tip! Ik zal direct de post wel even editten om te laten weten of het geholpen heeft
Niet zo leuk (ben nog niet ver, dus kan nog komen) als deel 1 en 1,5, maar zeker heel erg goed.
Vooral die secrets zijn grappig.
Daarnaast zat ik gisteren op het zelfde punt in de prison vast als degene op de vorige pagina.
Overal heen gelopen om te kijken of er nog monsters waren en ook alle dingen die stuk kunnen beschoten. Uiteindelijk heb ik de continue optie in het hoofdmenu (spel afgesloten), maar gebruikt en opnieuw dat stukje gedaan met een iets andere tactiek.
Daarna kon ik wel gewoon door.
Ook heb ik een aantal grove fouten ontdekt in het begin van de suburbs. Dus dat je voor het eerst de stad in komt.
Je kunt namelijk vrij makkelijk op de gebouwen springen, maar daar behoor je helemaal niet te komen. Dit zit achteraan aan de rechter kant. Je kunt op het gebouw, maar er zit half een onzichtbare muur. Daarna kun je gewoon aan de achterkant tussen de gebouwen vallen en kom je er niet meer uit. Dit probleem heb ik al vaker gezien in dit spel. Daarnaast gebeurt het ook nog wel vaak dat monsters gewoon ineens bovenop een deur staan, maar dat is niet zo interessant.
Het is in iedergeval vooral lachen geblazen onder het schieten. Ik heb het spel maar op de autodetect opties staan aangezien het anders voor mij niet speelbaar was. Bij dit en voorgaande Serious Sam spellen snap ik de opties niet helemaal voor het grafische gebeuren (wil altijd weten wat de hoogste kwaliteit is, maar ze gebruiken nou niet altijd begrijpbare taal waarbij je niet weet of je het nou naar links of naar rechts moet zetten).
Ik hoop uiteindelijk alle secrets eens gezien te hebben, want ik verwacht dat die nog erg lachen kunnen zijn.
Sommige zijn leuk, sommige zijn flauw, sommige zijn goed bedacht...NielsOveres schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:12:
[..]
Ik hoop uiteindelijk alle secrets eens gezien te hebben, want ik verwacht dat die nog erg lachen kunnen zijn.
Als je net je sniperrifle hebt, is er ook zo'n leuke secret. Tenminste, als je goed oplet... op de gebouwen staan dan namelijk doelwitten waar je op kunt schieten. Elke keer dat je er eentje raak schiet, verschijnt er eentje op een gebouw hoger en verder weg...
Heb je ze allemaal, dan krijg je een mega-armor. Lekker!
Oh, en dat met die onzichtbare muur had ik dus ook. Ik zag in de suburbs, waar je voor het eerst die keffers tegenkomt, een Serious Bomb. Maar hoe die te bereiken? Ik dacht via de daken, maar ja als je tegen een onzichtbare muur aanloopt schiet het niet bepaald op.
[ Voor 18% gewijzigd door Wildfire op 25-10-2005 11:17 ]
Dat was wel een mooie secret.
Nu herinner ik me weer waarom ik eigenlijk op die gebouwen wilde komen.
Daarnaast aan de rechterkant bij de ingang is er ook een stukje waarbij je zou denken dat je daar omhoog kan. Lukt me dus niet om daar op te springen.
Ik hoop dat er ooit een ghost of fly modus cheat bekend wordt. Ik wil namelijk altijd weten hoe het er buiten speelveld uit ziet. Dit was ook al zo mooi in Serious Sam 1.
Overigens vind ik het spel op normal nog vrij moeilijk, maar ben dan ook niet zo goed in FPSen.
Denk dat ik nog een stapje terug ga, maar dat zien we wel.
[ Voor 15% gewijzigd door Arunia op 25-10-2005 11:21 ]
Verwijderd
u vraagt, wij draaien :NielsOveres schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:20:
Ik hoop dat er ooit een ghost of fly modus cheat bekend wordt. Ik wil namelijk altijd weten hoe het er buiten speelveld uit ziet. Dit was ook al zo mooi in Serious Sam 1.
- Ga naar de console ( met ~ )
- type sam_iEnableCheats=2
- sluit de console
- druk op Esc
- druk op F1 en voila.....daar is je ghost mode
Ik ben echt heel erg benieuwd hoe die leveltjes er nou eigenlijk uit zien. Ook even kijken in hoeverre ze alles hebben afgemaakt.
Thanks!
Er zat een arm tussen van dat beest dat er naast lag. Een paar raketten er op er het vliegt eruit!FnF schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:21:
Nou, het is me gelukt met de brugIk heb geen idee wat er tussen zat, maar een paar granaatjes deden de trick. Maar nu zit ik met een ander probleem. Ik ben nu bij het 'demo' level, waar je met zo'n vlieggeval naar de andere kant moet gaan, dus nadat je de minigun e.d. gepakt hebt. Het probleem is dat je dan vrij hoog weer op het volgende plateau moet komen, maar het vlieggeval vliegt niet zo hoog, en ik heb geen idee hoe ik daar nu zo hoog moet komen, bij de demo lukte me dit ook al niet
Iemand een idee? Thnx!
Pc gamer
Zodra je deze opstart meteen omdraaien en omhoog gaan.
Het achtergrond plaatje moet je naar kijken, je kunt het haast niet missen.
Ik wilde een screenshot posten, maar het lukt me niet om naar mijn homepage te linken.
Overigens is de achtergrond een hele mooie realistische foto.
misschien via imageshack.us oid linken?NielsOveres schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:21:
Ok, ik heb net die ghost cheat losgelaten op het allereerste lvl.
Zodra je deze opstart meteen omdraaien en omhoog gaan.
Het achtergrond plaatje moet je naar kijken, je kunt het haast niet missen.
Ik wilde een screenshot posten, maar het lukt me niet om naar mijn homepage te linken.
Overigens is de achtergrond een hele mooie realistische foto.
maar ben blij dat ik niet de enige was die het moeilijk vond op tourist en/of easy
Jep, ik vond Tourist ook behoorlijk moeilijk, volgens mij hebben ze Hard en Easy omgedraaidblmp schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:59:
[...]
misschien via imageshack.us oid linken?
maar ben blij dat ik niet de enige was die het moeilijk vond op tourist en/of easy
Friendly fire staat daarbij wel OFF anders is het bijna niet te doen
Echt vaag dat ze dat op die manier hebben gedaan. (Maar wel grappig!).
Ik hoop dat ik me meisje eens kan strikken om dit spel in coop te spelen.
Btw, heeft iemand van jullie ook het probleem dat soms aan de onderkant van muren gewoon licht te zien is? Of is dit vanwege lage instellingen.
Verwijderd
Had ik vooral in dat prison level, waar je die shaman tegenkwam. Niet echt storend verder.NielsOveres schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:46:
Btw, heeft iemand van jullie ook het probleem dat soms aan de onderkant van muren gewoon licht te zien is? Of is dit vanwege lage instellingen.
Ik heb de nieuwe patch geïnstalleerd en ook wat forceware versies geprobeerd, maar het probleem blijft. Ook als ik de instellingen erg laag zet.
Is er al een oplossing voor dit probleem? Want ik zag dat meer mensen het hadden..
Citeerde hij de halve wereldbevolking..

ja idd eeeeeeeeeeeerug veel vijanden, je bleef met muisknop ingedrukt zitteFnF schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:38:
Ik heb hem uitgespeeldErg leuk spel, zeker een aanrader
Het einde was wel een beetje langdraderig, beetje te veel vijanden, maar toch wel weer leuk
maar als je nagaat is dat whats it all about
Verwijderd
Gewoon knallen! Ik heb het gister ook uitgespeeld, vooral met die canon kom je ver! En vooral gewoon blijven knallen. Succes!Viper7 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 23:24:
Ik zit in het laatste level. (Mental Institution)
spoiler:Heeft iemand enig idee hoe je ergens halverwege het level die spinnen en neushoorns de baas kan komen? Ik heb maar 1 zon bom en je krijgt maar 1 voertuigje en een serious damage.. Daarmee red ik het echt niet.. Tips iemand?
Co-op via multiplayer de levels doorspelen.
We hebben een paar uurtjes aan één stuk doorgespeeld met 3 man en het spel uitgespeeld op Hard met extra enemy's
Mega knallen, de humor is echt super..
Op momenten was het echt super lachen (lees: we deden het zowat in onze broek).
Echt een aanrader dit spel.
Noobmeter WoT: Froekie
Verwijderd
Dan pas zie je hoe onbenullig de wapens zijn in dit spel.
B.V. de minigun is wel zoooooo allemachtig groot tenopzichte van degene die de gun vasthoudt.
Ook leuk, volgens mij was het in de 3e wereld (Die in de middeleeuwen met kastelen enzo), daar heb je boven op zo'n kasteel van 2 van die cannon's staan. Als je die gebruikt door op "F" te drukken, dan lig je er bovenop.
Als je het spel dus met meerdere mensen doet dan lig je helemaal dubbel als je zoiets ziet.
Noobmeter WoT: Froekie
Verwijderd
Klopt dat dit spel alleen stereo geluid heeft of ziet er nog ergens een verborge optie ?
Bij andere spellen heb ik wel 5.1 geluid.
En is het mogelijk om hem ook op wat hogers te laten draaien dan 1024 *768

Edit.
Resolutie probleem opgelost, je moet even in de nvidia drivers menu een custum resolutie aanmaken van 1280*960. Geluid doet het echter nog steeds niet op 5.1
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 18:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
A vind ik sam 1 the second encouter het leukst. Sam 2 is af en toe wat kinderachtig, ze zijn ook van 15+ naar 12+ gegaan

Zelf vind ik het spel ook een beetje onder de verwachtingen, zoals gezegd te kinderachtig.
Wat wel zeer geslaagd is is de duke bashing humor zoals als je bvb de shaman bevrijd hebt:
Is it you blondie? It's been taking forever for you to show up.
Dan wat verder in een filmpje:
A: He must be the one.
B: Right, you said that from that blond guy as well, it took him FOREVER trying.
Ben benieuwd wat er nog gaat komen, dit was slechts part 1 vd 5.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd

Zit in een hovercraft ding en er komen wel 20+ van die grote spinnen op je af en wat rondrennende opwind rhino's. Je hebt wel 1 minuut extra damage maar als die om is ben ik fubar. Heb nl. geen Serious Bomb meer.
Iemand tips?
[ Voor 11% gewijzigd door MrJ op 12-11-2005 12:30 ]
Godfather Bodybuilding topic reeks
Damn, heb nog nooit zo vast gezeten. Na 44183983983908x proberen lukt het nog niet. Uit de lucht knallen lukt niet en die bommen ontwijken ook niet...

Verwijderd
Best grappig ook iedere keer die run met ze 8e naar de hovercrafts als er maar 2 of 3 hovercrafts waren.
Toch vond ik Serieus sam 1 net even iets beter, weet niet precies waarom maar die vond ik toch net wat lekkerder door spelen, ook vond ik het einde wat tegenvallen.
Maar dat er een vervolg komt op ss2 is zeker dus ik hoop dat ze de kleine min puntjes daarin wegwerken.
Wel goed dat ss2 een stuk langer duurde dan ss1 want ss1 was veel te kort.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 15:36 ]
Het kostte mij ook erg veel tijd maar je wordt steeds handiger met het uit de lucht schietenMrJ schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 15:01:
spoiler:Hele level overnieuw gedaan, alleen nu ga ik dood bij die bombers van Mental.
Damn, heb nog nooit zo vast gezeten. Na 44183983983908x proberen lukt het nog niet. Uit de lucht knallen lukt niet en die bommen ontwijken ook niet...
Kwam pak 'em beet net aan 50 health tekort om het te kunnen overleven. Vrees dat ik die attack daarna ook niet overleefd zou hebben trouwens.
Maar goed, heb mij heerlijk een aantal weken vermaakt met deze game. Heb weinig tijd, dus speelde een klein uurtje max. per dag. Maar heb ervan genoten.
Heerlijk raggen, heerlijke humor!
Serious fun voor mij dus!
Was toch echt hard op dat plein, zeker 50-60 kung fu zombies tegelijk op mn scherm.
Serious bomb ontsteken, daarna de serious damage powerup halen en 20s later staat mn scherm weer vol.
Dat extreme is wel het sterkste punt van SS.

Ik wou net weer even Serious Sam 2 spelen, komt nu de grootste nachtmerrie

(trouwens ik heb op NO geklikt, dus me savegame is er toch nog wel? alleen hoe krijg ik dit bijvoorbeeld weer goed?
moet ik dus HELEMAAL weer opnieuw beginnen

En ik was net zo ver
ik was bij dat landschap zegmaar van dat alles om mij heen super groot was, (gras sprietjes) bekertjes, appels op de grond etc! alles was heel groot, en hier kwamen voornamenlijk heksen op je af.
maar nu kan ik dus doodleuk HELEMAAL opnieuw beginnen
wilt iemand zijn savegame delen?..
ik wil gewoon verder en niet alles nog een keer spelen
Als dat niet openbaar mag, wilt die gene die bereid is zijn savegame te delen die ongeveer net zo ver is als mij, mij een PM sturen
Thanks..
Onno_Devine
[ Voor 7% gewijzigd door Onno_Devine op 14-11-2005 20:15 ]
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 14-11-2005 21:19 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Lijkt wel een bug in dat level, ik heb in dat zelfde level toen ook een keer een game opgeslagen, later toen ik weer wilde spelen kreeg ik dezelfde melding.Onno_Devine schreef op maandag 14 november 2005 @ 20:15:
Alle mensen![]()
Ik wou net weer even Serious Sam 2 spelen, komt nu de grootste nachtmerrie![]()
[afbeelding]
(trouwens ik heb op NO geklikt, dus me savegame is er toch nog wel? alleen hoe krijg ik dit bijvoorbeeld weer goed?)
moet ik dus HELEMAAL weer opnieuw beginnen![]()
![]()
En ik was net zo verik had het eerste deel van de 5 al uitgespeeld, bijna volgens mij de 2e ook!
ik was bij dat landschap zegmaar van dat alles om mij heen super groot was, (gras sprietjes) bekertjes, appels op de grond etc! alles was heel groot, en hier kwamen voornamenlijk heksen op je af.
maar nu kan ik dus doodleuk HELEMAAL opnieuw beginnen![]()
wilt iemand zijn savegame delen?..
ik wil gewoon verder en niet alles nog een keer spelen?
Als dat niet openbaar mag, wilt die gene die bereid is zijn savegame te delen die ongeveer net zo ver is als mij, mij een PM sturen?
Thanks..
Onno_Devine
Ben toen ook maar weer opnieuw begonnen.
Echt een makkie.
De enige moeilijke delen waren de basis na het amulet en het laatste lvl van part3 met al die ninja zombies.
Wat zo vreselijk is aan deze game is het gebrek van deathmatch, de voorgangers hadden dit wel.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Kan ik me voorstellen maar dat is wel persoonlijk. Ik heb SS:SE bijv met grote tussenpozen uit de kast getrokken om weer eens te spelen als er niks anders wasBor de Wollef schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:36:
Nog een keer weer uitgespeeld. Helaas is de replaywaarde niet genoeg om voor mij interessant te blijven. Ik heb hem dan ook maar weer verkocht
Ik heb het idee dat dat bij SS2 ook zo is (of iig voor mij
Verwijderd
Vet spel moet ik zeggen, lekkere arcade actie. Ik zie sommige replies zeggen dat het spel makkelijk is. Hmmm .... is dat zo dan? Ik heb een paar stukken toch een paar keer over moeten doen, vooral die shotgun-zombie's zijn redelijk vervelend in een open ruimte.
Tot nu toe erg leuk, misschien hebben sommige gamers last van een soort syndroom dat ze om een of andere reden het originele spel verafgoden en vervolgen altijd minder vinden omdat ze het te veel met het origineel vergelijken. Misschien wel een reden om geen vervolgen meer te maken
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
VetNOVA_TheCrew schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 09:54:
Voor de liefhebbers: Serious Sam Gold (deel 1 en second encounter) voor 5 euro bij de V&D.
* Security trekt een sprintje naar de V&D ;-)
Kan je in SS2 niet op random plaatsen saven?? Alleen op de vast gestelde plekken? Want dat zuigt!!!
Hail to the king baby!
10 euro nu bij Bart Smiturk_forever schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 18:16:
Hallo allemaal, ik heb SS2 ook gekocht, voor 20 euro kon ik hem niet laten liggenAlleen als ik aan het spelen ben en ik QuickSave dan kan ik toch niet echt opslaan, als ik op een bepaalde plek quicksave en later laad ik die save weer dan kom ik op een hele andere plek uit
Kan je in SS2 niet op random plaatsen saven?? Alleen op de vast gestelde plekken? Want dat zuigt!!!
[ Voor 10% gewijzigd door mrFoce op 03-03-2006 00:59 ]
Verwijderd
1. vele monsters en de variatie tussen hen
2. de wapens die alla Doom constant 'geswitcht' werden vanwege de verschillende vijanden
Serious Sam 2 heeft betere graphics MAAR men kan alles mollen met de shotgun !!!!
Dit ding vernielt alle gameplay totaal .
Zo wordt zelfs een LAN vern*kt .
En ik speelde SS en SSnd in een 3-way-LAN met als minste een Celery300 met Voodoo2. (met top graphics) . Het toppie systeem kan SS2 op dit moment zelfs amper draaien !
Volgens mij is de developer zijn doel voorbijgeschoten .
Just my idea .
* urk_forever doet zijn Beheaded Warrior imitatiegideon82 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:58:
[...]
10 euro nu bij Bart Smit(had m zelf bij Play.Com vandaan toen die net uit was voor 24 euro (maandje of 3 geleden denk ik)
Dat ik hem voor het eerst speelde had ik nog niet echt het SS gevoel maar nu ik wat langer speel begint dat wel te komen
Maar hoe zit het nu met het saven?? Ik kan wel op een bepaalde plek quicksaven maar als ik later weer die save load zit ik op een andere plek een stuk terug
Hail to the king baby!
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Bij de Makro in Delft (en waarschijnlijk ook bij andere filialen) ligt ie voor 6 euro en enkele tientallen centen (weet niet meer precies hoeveel) inclusief btw
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 17:38 ]
Engine is iig wel in staat zeer mooie plaatjes te produceren