Toon posts:

[PC] Serious Sam 2

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wow, sommige waren nog sneller dan mij :D, maar toch nog even een copy-paste van de Serious Sam website:
Well, everyone's known it for a long while now, but it's always nice to have the official announcement. 2K Games has officially announced Serious Sam 2, the sequel to Serious Sam: The First Encounter and Serious Sam: The Second Encounter.

New York, NY – April 20, 2005 – 2K Games, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), today announced Serious Sam II, the much-anticipated return of Sam “Serious” Stone to PC and the Xbox® video game system from Microsoft.

“Gamers have been anxiously anticipating a full sequel ever since Serious Sam: The Second Encounter was released back in 2002,” said Christoph Hartmann, Senior Vice President of Publishing for 2K Games. “The frantic action and lighthearted humor of Serious Sam really struck a chord with gamers worldwide, and with a brand new engine and greatly expanded gameplay, we think fans will agree that the return of Sam has been well worth the wait.”

“Our second generation Serious Engine allows us to create characters with over 100 times more detail than the last game,” added Roman Ribaric, CEO of Croteam Ltd, developers of Serious Sam II. “This has allowed us to create huge, lush environments and even crazier enemies than before, without having to scale back the gameplay in any way. Gamers can rest assured that with the capabilities of our new engine, we’re not only going to match the record we set with the first Serious Sam for the most enemies on screen at one time, we’re going to surpass it.”

Serious Sam II will be released for PC and Xbox in fall 2005, and will be showcased at 2K Games’ booth at this year’s E3 Expo. Look for the first details on the game in the June issue of Computer Games Magazine, featuring Serious Sam II as the cover story, on newsstands in early May.

Some important notes are that a Fall release on both the PC and XBox are confirmed, as well as official mention of Serious Sam 2 being at this year's E3 Expo. Not only will it be shown at the Expo, but Serious Sam 2 will be playable on the expo floor.

As E3 draws nearer, we'll have more information on the game, as well as exclusive first coverage from E3, but in the mean time check out our new POTD, Serious Sam 2 video from last year's GDC as well as our Serious Sam 2 screenshot gallery.
van www.seriouszone.com

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk :9

Wat heb ik veel lol gehad aan de voorgaande delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:48
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 20:22:
Eindelijk :9

Wat heb ik veel lol gehad aan de voorgaande delen ;)
Vooral co-op over lan is lachen :P met de nodige mods aan wedstrijdje doen wie de meeste kills had :D

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:13

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Voor de mensen die bang waren dat de wapens in SS2 realistisch gingen worden... de eerste SS2 screenie :P

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200504/1114442868_0.jpg
(van Gamer.nl ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
screenie ziet er wel goed uit, word weer lekker raggen deze game, heb er zeker zin in om em te gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

En jawel, vandaag meteen nog 2 screenies van SS2 :) Ik krijg er alleen maar weer meer zin in!

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/ramms+ein/200504/1114525333_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/ramms+ein/200504/1114525333_0.jpg

Wederom schaamteloos gejat van Gamer.nl :P

Maar het ziet er goed uit moet ik zeggen, lekker druk, veel kleur, vage vijanden.... SAM, I AM!

[ Voor 23% gewijzigd door IceStorm op 26-04-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeel mooi, ik zal ze binnenkort in de startpost verwerken... Maarre, om een of andere rede vind ik dat serious sam zich niet in een moderne stad moet afspelen...
offtopic:
Zie ik bij dat onderste plaatje trouwens het gezicht van DonkeyKong in die steen?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2005 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:53:
Heeel mooi, ik zal ze binnenkort in de startpost verwerken... Maarre, om een of andere rede vind ik dat serious sam zich niet in een moderne stad moet afspelen...
offtopic:
Zie ik bij dat onderste plaatje trouwens het gezicht van DonkeyKong in die steen?
Ja die stad ben ik ook nog niet super van gecharmeerd maar ach, ik ga niet te snel oordelen :P
En ja een willekeurige gorilla ziet er al gauw als Donkey Kong uit natuurlijk (of andersom ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:53:
Maarre, om een of andere rede vind ik dat serious sam zich niet in een moderne stad moet afspelen...
Juist wel, het ziet er goed uit. Elke keer alleen maar pyramides zou ook gaan vervelen toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:49
Grafisch is het _zeer_ in orde. Het ziet er allemaal wel wat futuritischer uit. Naja, het zal (moet) wel een lekkere game worden :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:17:
[...]

Juist wel, het ziet er goed uit. Elke keer alleen maar pyramides zou ook gaan vervelen toch? :)
euh, nee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
* Vanitas agrees

Piramides en andere tempels roeleren zwaar. :D

Het wordt weer es tijd om 1E en 2E maar weer es te gaan spelen. :D

[ Voor 30% gewijzigd door Vanitas op 26-04-2005 19:21 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Whehe, ik heb net weer een paar uurtjes co-op gedaan. Mee-ster-lijk :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dan vertrouwen in Croteam. Die die onderste screen duidt aan dat het zich niet alleen in die toekomstige stad afspeelt dus misschien krijgen we toch nog wat pyramides :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

En woei, van de 2 screenies van gisteren zijn ook nog wat high res versies beschikbaar gekomen op www.seriouszone.com ;)

Jungle @ 2048 x 1536 = 4,39 MB
http://www.icestorm.nl/Jungle.jpg

City @ 1278 x963 = 1,16 MB
http://www.icestorm.nl/City.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door IceStorm op 28-04-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hehe nr 2, tijdje geleden second encounter uitgespeeld.
Was niet altijd even makkelijk om door te spelen, maar hoe verder ik kwam heo leuker 't werd.

nr 1 natuurlijk allang gespeeld.

Ik down even de filmpjes.
Op die screens zien de monster er toch een stuk veranderd uit.
vooral die rode scorpioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

En jawel, weer SS2 nieuws ;) Wederom van www.seriouszone.com:
Serious Sam 2 will feature the mass hoardes of enemies that Serious Sam: The First Encounter and Serious Sam: The Second Encounter presented, with an upgraded engine. In addition to graphical upgrades, the physics engine powering Serious Engine 2 is highly advanced and robust, and nearly everything in the game will be destructable. Each destruction will be unique, as the physics engine will handle things as realistically as possible. Multiplayer: Co-op is confirmed in Serious Sam 2, and will support up to 16 players. Other multiplayer modes may be available, but not much is known at this time. Many of the skins from the original games will appear again in Serious Sam 2 multiplayer.
Ik ga toch ook het lijstje met features even neerknallen:
Game Features:

Weapons:

Circular saw (melee weapon)
Grenades
Guided missile zap gun
Double-barrel super shotgun
Six-barrel rocket launcher
Beefed up minigun
Uzi (can have two at once)
Plasma rifle
Sniper rifle
Upgraded cannon with ammo and trajectory gauges
Parrot-guided explosives launcher
Serious Bomb

Levels:

Unlike SS:FE and SS:SE, Serious Sam 2 will be a full-length game. This means that there will be 24 levels, as well as some additional secret levels. These levels will span seven episodes in seven unique environments, some of which include:

- Tropical islands
- Swampy marshes
- Lava environments
- Ice fortresses
- Chinese cities whose inhabitants worship King Kong
- A "Valley of the Giants" with 100-foot high blades of grass and huge sand grains (Sam may be able to ride ants in this section...)

Enemies:

Serious Sam 2 will feature 42 types of enemies throughout the game, including some of the following:

- Kleers are back, and more unnerving than ever. Their eyes now glow with fire and there's a flying variant as well.
- Kamikaze bombers are back as well, although they have an enormous bomb as a head, attached to their body via a spring.
- Zombie stockbrokers
- Witches on rocket-powered brooms and flying cauldrons
- Varying sizes of demons with tank treads and rocket-launcher fists
- Robots with chicken legs and T-Rex heads
- Clowns throwing explosive cakes
- Freakishly huge plants with freakishly huge teeth

Vehicles:

Serious Sam 2 will introduce at least ten different vehicles, in addition to a variety of stationary turrets. Some of the known vehicles include:

- Speeder bikes
- Hoverboards
- Helicopters
- Planes
- Gunboats
- Spiked ball - A giant ball covered in razor spikes that Sam can use to obliterate enemies

Other:

- Price: Serious Sam 2, as it is a full-length game, will be priced similar to other games.
- Multiplayer: Co-op is confirmed in Serious Sam 2, and will support up to 16 players. Other multiplayer modes may be available, but not much is known at this time. Many of the skins from the original games will appear again in Serious Sam 2 multiplayer.
Ik kan niet anders zeggen, dan dat ik er nu al enorm naar aan het uitkijken ben. Lekker een full game (ik vond SS1 en SS:SE al vrij netjes qua lengte) en naar mijn idee alle topelementen uit de vorige games.
Voeg wat extreme wapens toe, een hele stapel vijanden en tada, dat wordt weer urenlang knallen :)

[ Voor 7% gewijzigd door IceStorm op 29-04-2005 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Laatst online: 03-08 23:20
Parrot-guided explosives launcher
lol >:)

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
- Clowns throwing explosive cakes
...heerlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:13

TommyGun

Stik er maar in!

Eerste deeltjes heb ik echt grijs gespeeld. Dit ziet er ook wel leuk uit, ff wennen maar toch :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Zo, en weer een update van Seriouszone.com geript :P

De site is online, nou ja, online is een groot woord maar toch:

http://www.serioussam2.com/

Via de link kom je op 1 van de 2 subsites uit (enkel een flash ding):
http://serioussam2.com/serious.html
http://www.serioussam2.com/seriously.html

Iets heel anders, ik heb uit verveling serioussam.nl geregistreerd (leuke mailadressen :P). Iemand die het leuk vind om er iets 'serieus' mee te doen mag zich bij mij melden via de mail (IceStorm@tweakers.net).

[ Voor 4% gewijzigd door IceStorm op 04-05-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Ik vind het gezicht totaal niks van SAM.
Dat oude was veel stoerder.

Dit is, dit is , bananen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
oh heerlijk Serious Sam :) daar heb ik me enorm mee vermaakt op de regenachtige zondagen, ik lag altijd helemaal dubbel van die kamikaze ventjes met ontbloot bovenlijf en 2 bommen in hun hand die je dan van een berg af zag stormen met zn 50en allemaal schreeuwend "AHHHHHH" mein gotti en dit ziet er ook alweer heeel goed uit, meer spellen moeten co-op optie hebben vind ik ik vermaak me daar altijd een stuk beter mee als bv 1on1 DM oid.

_/-\o_ SS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Ik ben ook wel benieuwd naar de system requirements voor deze game. :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vorig jaar zei Croteam nog dat SS2 op "mainstream" hardware zou draaien... Ik denk dat je aan een 6600(gt) meer dan genoeg hebt... Maar zeker weten doe ik niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:42

Chakotay

Lick here to continue

nudie schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 19:28:
oh heerlijk Serious Sam :) daar heb ik me enorm mee vermaakt op de regenachtige zondagen, ik lag altijd helemaal dubbel van die kamikaze ventjes met ontbloot bovenlijf en 2 bommen in hun hand die je dan van een berg af zag stormen met zn 50en allemaal schreeuwend "AHHHHHH" mein gotti en dit ziet er ook alweer heeel goed uit, meer spellen moeten co-op optie hebben vind ik ik vermaak me daar altijd een stuk beter mee als bv 1on1 DM oid.

_/-\o_ SS
Geweldig altijd op LANs, met z'n alleen in co-op zo snel mogelijk door beide spellen heen raggen, en gezellig als een stel idioten met de kamikaze poppetjes meeschreeuwen :p

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

can't wait...

SS2 = total ownage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Security schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:52:
can't wait...

SS2 = total ownage...
Nou totaal wil ik niet zeggen, als de Maps er zo uitzien als op de screenshots op de vorige bladzijde vind ik dat wel teleurstellend voor een totaal nieuwe engine... Ik hoop dat dit gewoon wat snel snel in elkaar gezette gevallen waren, want de monsters zagen er wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:41:
[..] Ik denk dat je aan een 6600(gt) meer dan genoeg hebt... [..]
Hmm.. 's kijken hoe zwaar m'n gf3 het er mee krijgt (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuw screens @ GameSpot... En daar zitten hele leuke bij :)

offtopic:
ik zal binnenkort proberen de startpost proberen up te daten.. maar ja, gezien ROSE gereset is heb ik op het moment een volle agenda ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Hier ook een paar http://www.gamer.nl/nieuws/26345

Leuk op dat karretje trouwens :) Toch jammer dat ze zn kop hebben veranderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hmm, de HUD vind ik net iets te cartoonish maar voor de rest, YUMMIE! :D Zijn kop kan ik niet echt zien maar in SS:SE ziet die er ook al niet zo heel stoer uit eigenlijk.

Ik heb van de week SS:SE nog eens uitgespeeld, wederom hartelijk kunnen lachen om de humor en veel plezier beleeft aan de game zelf dus wat mij betreft mag deel 2 komen ;)

edit:
He bah, niemand die iets met serioussam.nl wil doen :P? Ik ben er zelf te lui voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-09 15:22

bAdmuTs

mAzE

Ben ik nou de enige die het er allemaal niet zo bijzonder uit vindt zien, ik heb het idee dat het eerste filmpje van SS2 er veel mooier uitzag dan wat wij nu allemaal te zien krijgen op de screenshots :?

Misschien meer even afwachten op een nieuw filmpje.

[ Voor 12% gewijzigd door bAdmuTs op 19-05-2005 10:30 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien zijn die screenshots wel ff vlug in elkaar gedraaid om iets te laten zien? Wie weet hebben ze early City / Jungle Background gebruikt om ff een aantal vijanden in hun omgeving te displayen?

Ik oordeel wel als ik de game zelf gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
bAdmuTs schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:29:
Ben ik nou de enige die het er allemaal niet zo bijzonder uit vindt zien, ik heb het idee dat het eerste filmpje van SS2 er veel mooier uitzag dan wat wij nu allemaal te zien krijgen op de screenshots :?

Misschien meer even afwachten op een nieuw filmpje.
Filmpjes zijn altijd mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ok, er zijn weer wat updates. De officiele site is uitgebreid met wat screenies en 'Sam-O-Grams' :P

Verder is er een big ass filmpje gekomen met een half uur E3 beelden:

http://files.seriouszone.com/download.php?fileid=958

In conclusie, het wordt echt weer urenlang monsters knallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
IceStorm schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:18:

In conclusie, het wordt echt weer urenlang monsters knallen :P
en lachen :)

Go, wat heb ik toch een goeie herinneringen aan Sam Stone. Deeltje 1 was toch echt wel gaaf zeg. Ik weet nog dat ik hem in de uurtjes voordat ik op vakantie ging hem uit speelde.

He, heerlijk. Ik verheug me er enorm op :) Ik ga 1 maar weer eens spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ik heb ook reuze lol gehad met deze game, en heb hem laatst in een budget bak gevonden. De Gold Edition met First en Second Encounter ... echt nostalgie weer zeg maar ....

Ben erg benieuwd of ze de gameplay hebben kunnen behouden, en dat het nog steeds serieus Sam gevoel heeft :-)

We shall see !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/61915/full.jpg

Oh Yeah 8)

http://www.worthplaying.c...26485&mode=thread&order=0

[ Voor 23% gewijzigd door Brent op 04-07-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

"Double the gun, double the fun!"

Een dubbele mini gun, hoe verzinnen ze het! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

rofl denk je alles gehad te hebben. Doe mij maar double cannon >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Tripp op 04-07-2005 21:00 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Binnen 10 seconden door je ammo heen. :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Laatst online: 14-08 08:56
- Price: Serious Sam 2, as it is a full-length game, will be priced similar to other games.
Helaas... SS2 zal dus niet meer voor de budget-prijs van deel 1 en verder verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Splash schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 01:19:
[...]
Helaas... SS2 zal dus niet meer voor de budget-prijs van deel 1 en verder verkocht worden.
Tja, dat was al wel een beetje te verwachten. Maar ach SS2 is dat het wel waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Weer wat nieuwe screens:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/PjotrStroganov/200508/small1123605348_0.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/PjotrStroganov/200508/small1123605348_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/PjotrStroganov/200508/small1123605348_2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/PjotrStroganov/200508/small1123605348_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/PjotrStroganov/200508/small1123605348_4.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/PjotrStroganov/200508/small1123605348_5.jpg

Bron (+ game info)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze game wordt echt super! Heb de vorige games tot in de late uurtjes gespeeld in co-op mode.. Echt meesterlijk, met z'n allen dat enorme beest mollen in het laatste level. _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2005 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Sommige screenies zien er wel "teletubbie-ig" uit. Vooral screenie 1. Maar dat komt vooral doordat er een of ander irritant draakje als model is te zien :P.
Aan screenie 3 is trouwens te zien dat bijna elk wapen dual is te gebruiken 8). Vet!
Damn, ik heb er al zin in :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

deze jongen ken ook nie wachten ... damn wat heb ik n plezier gehad aan deze game ..... tot in de late uurtjes ( zoals al eerder gezegd ) spelen in co-op mode met je beste maatje .... Das echt lachen en gillen vanwege de honderden monsters, rond-draaiende gangen etc etc .... echt mega cool gewoon.

Heb laatst Will Rock gekocht ... echt een rip-off van SS ... En bij lange na niet zo tof ... die was er snel weer af van de HD ...... lol ... Geef mij maar SS .... Nix kan een game als deze ( in dit genre dan ...hehe ) evenaren !

Kom maar weer op met die shit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Ik kijk ook erg uit naar deze game, en dat de humor (quotes) intact moge blijven _/-\o_

"Yeah, it's all fun 'n games, until somebody loses an eye" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooral de onderstaande ziet eruit als ouderwets knalwerk _O_

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/PjotrStroganov/200508/1123605348_2.jpg

Roept herinneringen op aan die gang waar je ontelbaar veel van die skelleten op je afkrijgt, zoveel dat ze zelfs met je minigun nauwelijks in bedwang zijn te houden >:)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 22:45 ]

Verwijderd

Ik heb net nog SS gespeeld, krijg er geen genoeg van. Gewoon lekker knallen. Ik ga deze dan ook zeker halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Bij alternate zeggen ze hem al te hebben:

http://www.alternate.nl/h...rue&artno=YSS010&#tecData

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Okay, www.serioussam2.com is ook veranderd, hij is dus uit denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Hij is nog niet uit, dan hadden we dat echt wel geweten.

De release zal naw in Oktober plaatsvinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:44:
Vooral de onderstaande ziet eruit als ouderwets knalwerk _O_

[afbeelding]

Roept herinneringen op aan die gang waar je ontelbaar veel van die skelleten op je afkrijgt, zoveel dat ze zelfs met je minigun nauwelijks in bedwang zijn te houden >:)
Yep, das weer echte dikke Serious Sam fun! ('k mis alleen de schaduwtjes een beetje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:15

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Woeiii morgen de demo :D _/-\o_

http://www.gamer.nl/nieuws/27834

Eens even kijken dan of het ook nog fatsoenlijk speelbaar is met een 6800GT.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Zo dat is zeker goed nieuws. :)

Ik kijk echt uit naar SS2. Hopelijk wordt ie net zo goed als 1st en 2nd encounter.
Enkel zie ik dat met die wagens niet zo zitten.

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 11:36

Steffy

Ayreonaut

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 21:54
Bedankt. Ik was net aan het zoeken naar een link en kon hem nog niet vinden. Nog ca 20 min.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Heb net ff gekeken bij die link van filefront maar daar staat dat hij niet beschikbaar is.

Hier wel:
http://www.gamershell.com/news/24967.html

[ Voor 57% gewijzigd door RAZORDUDE op 21-09-2005 16:13 ]

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Verwijderd

Thx people! Nog een kwartiertje :9 .

Filefront gaat rap hier met 300kb/sec

• mnielsm
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
nog ene download link:

http://www.3dgamers.com/d...s_sam_ii_pc_demo.zip.html

alle servers zitten wel redelijk vol voor zover ik hier op mn stage kan zien

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ff gespeeld dus, toen ik de link plaatste had ik het spel al binnen maar het draait lekker, ziet er best wel goed uit maar niet bijzonder, verder net als SS gewoon een knal spel waar je niet bij nadenkt, dat wordt co-op vast weer geweldig :9

• dionysos1605
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 20:24
oejoejoej wat hapert deze bij mij zeg. Ik heb toch een bovengemiddeld systeem maar hij valt zo niet te spelen. Ook in de menus springt mijn muisaanwijzer van boven naar beneden en van links naar rechts. Ik ga eerst maar wat nieuwe drivers proberen. Maar het spel ziet er grafisch wel mooi uit. En inderdaad het is niet nadenken maar gewoon lekker lopen schieten. Is ook wel eens fijn.

Never underestimate the predictability of stupidity

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Draait perfect bij mij

specs:

A64 3000+@3800+
1024Mb RAM
Radeon 9700Pro

Niks bijzonders, videokaart is allang afgeschreven maar het draait met AA op 2x nog vloeiend dus bovengemiddel systeem zegt niks :+

• dionysos1605
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 20:24
Ik denk ook niet dat het aan mijn systeem ligt. Maar meer aan de drivers. Het geluid hapert ook erg namelijk. Het maakt ook niets uit als ik de grafische settings lager zet.

Never underestimate the predictability of stupidity

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

gescanned op spyware etc? Wil ook wel eens helpen!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 21:54
Draait goed op de resolutie 1920*1200 (gelukkig weer een breedbeeld game :9~ )

Alles op max, alleen HDR uit omdat met HDR aan en veel enemy's heb ik framedrops tot aan 23 fps.

Ik heb trouwens gekeken, maar ik zie geen verschil tussen HDR aan en uit.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• Jazzper
  • Laatst online: 17:36

Jazzper

BB4E^Guerilla

Hij crasht na paar minuten bij mij. Ernstig het vermoeden dat het met mijn SB Live 5.1 kaart te maken heeft. Al eerder gezeur mee gehad bij ik meen BF1942.

Ziet er wel leuk uit (die eerste minuten) ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 19:40
GVd! Kan iemand mij even helpen.

In de demo moet je na een paar minuutjes knallen naar de overkant springen van een "kloof" springen! Ik ben niet in staat om ook maar op de hoogte te komen van het laatste (3rde) spring-eilandje! T zal wel iets heel simpels zijn wat ik verkeerd doe, ik kom ook tot het 1 na laatste eilandje maar van die af haal ik het gewoon simpelweg niet !!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Pandemic op 21-09-2005 18:23 ]

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:05
Dit wordt weer lachen op de volgende LAN-party!

Misschien een tip voor de TS: release date is 10 oktober...

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 14:12
Hij is fijn. op mn laptop mja. is het te spelen met een AMD Turion M-34 Ati Radeon X700 mobility, en 512 mb ram.Ziet er dan nog redelijk uit ook :)

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:10

Maxow

Hidden Sound System

Steffy schreef op woensdag 21 september 2005 @ 17:07:
Draait perfect bij mij

specs:

A64 3000+@3800+
1024Mb RAM
Radeon 9700Pro

Niks bijzonders, videokaart is allang afgeschreven maar het draait met AA op 2x nog vloeiend dus bovengemiddel systeem zegt niks :+
Op wat voor een resolutie speel je dan?

Verwijderd

Hebben ze die multiplayerbrowser nou zo erg verneukt om mensen gamespy te laten gebruiken? 8)7
Kan mijn muis bijna niet gebruiken, kan niet op ping selecteren(dat werkt gewoon niet?) en als ik iets join zegt ie dat de gamehost niet meer available is.

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

1280x1024, sinds ik een andere monitor heb kan dat weer, mijn oude 17" klapt er steeds uit bij 1280 maar het draait perfect op enkele vreemde framedrops na, het gaat echt om 1 stap naar links en het spel dropt naar compleet stotteren terwijl er niks veranderd, met vijanden is het super maar zonder net lag, heel vreemd, volgens mij is het lang nog niet optimaal dit want grafisch is de game maar zwak vind ik, niet dat het er niet mooi uitziet ofzo maar had er toch iets meer van verwacht

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Hij speelt wel lekker alleen de geluiden van impacts en bij het afvuren van wapens hoor ik niet :? .

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

• Benotti
Met alle settings op max heb ik redelijk wat gestotter. Heb daarom de light maps op compressed gezet ipv 32 bit net zoals de textures. Stotters zijn verdwenen, de rest staat op de max (excl. fsaa, incl. HDR) en draait lekker. Soms in de 30 range fps, maar wel goed te doen :)

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 19:40
Wtf, kom er net achter dat gamespy de multiplayer browser is. Ik haat dat programma!
Ik heb liever dat ze de game een maandje later releasen dan met die K*t browser van gamespy.
Niet zon behoefte om, terwijl ik voor een spel betaald heb, kapot gespamd te worden met reclame omdat ik wil multiplayen! En t werkt ook nog eens voor geen ene reet.

Verwijderd

Pandemic schreef op woensdag 21 september 2005 @ 19:32:
Wtf, kom er net achter dat gamespy de multiplayer browser is. Ik haat dat programma!
Ik heb liever dat ze de game een maandje later releasen dan met die K*t browser van gamespy.
Niet zon behoefte om, terwijl ik voor een spel betaald heb, kapot gespamd te worden met reclame omdat ik wil multiplayen! En t werkt ook nog eens voor geen ene reet.
noob :P

Het gaat via gamespy, veel spellen gaan gewoon via gamespy. Alleen je merkt er vrij weinig van aangezien alles ingame geregeld kan worden.

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

Henkus schreef op woensdag 21 september 2005 @ 17:31:
Draait goed op de resolutie 1920*1200 (gelukkig weer een breedbeeld game :9~ )

Alles op max, alleen HDR uit omdat met HDR aan en veel enemy's heb ik framedrops tot aan 23 fps.

Ik heb trouwens gekeken, maar ik zie geen verschil tussen HDR aan en uit.
Ik wel, anti aliasing werkt niet met HDR aan, of ligt dat aan mijn drivers? (7800gtx)

Verwijderd

als ik op de demo kan afgaan, vind ik m slechter als zijn voorganger. Het mist iets, de lol om de vijanden neer te schieten ofzo. Ik weet niet wat het is. Het oogt al allemaal zo nep. Vind het geen goede opvolger. Voertuigen stellen btw niks voor, super slecht uitgewerkt.

Verwijderd

Ik ben hem even aan het downloaden en ben zeer benieuwd. Serious Sam 1 haad al super mooie grapichs en schaduws wat ik bij half life toen de tijd erg miste.
De ouwe first en second counter + dark island kost nu maar 5 euro. Al heb ik hem nog in de plastic zitten :+ .

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:20:
als ik op de demo kan afgaan, vind ik m slechter als zijn voorganger. Het mist iets, de lol om de vijanden neer te schieten ofzo. Ik weet niet wat het is. Het oogt al allemaal zo nep. Vind het geen goede opvolger. Voertuigen stellen btw niks voor, super slecht uitgewerkt.
Ben het met je eens, het mist inderdaad gewoon iets.
Het afschieten van je tegenstanders voelt gewoon niet lekker, Jammer hoor. ;(

• JediUberknaft

JediUberknaft

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:20:
Dat gevoel heb ik na spelen van de demo ook n beetje idd. Bij SS FE en SE moest ik echt enorm lachen om de monsters of gewoon gekke figuren die op je afkwamen, en in de grote getalen waarmee ze kwamen .. dat je echt zoiets had van WTF ?? EN lekker raggen tegelijk. Maar het is nog maar n demo, dus ik ben erg benieuwd hoe de full gaat worden.
Op grafisch vlak vond ik m wel ok, en loopt erg lekker. Gaat mij meer om de hele SS sfeer, want die blijft onevenaarbaar ... En die had ik nu nog niet echt, maar we zullen zien als de full version er is. Wie weet komt het dan weer helemaal terug ... Je kijkt er nu ook nog anders naar, maar misschien als je eenmaal de full aan het spelen bent dat het anders wordt qua gevoel.

[ Voor 4% gewijzigd door JediUberknaft op 21-09-2005 20:40 ]

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
nou nou, voelt wel lekker, maar ietsje minder gewoon. door al die high vliegende robotten. dat is gaar, ik wil uit elkaar spattende beesten en skelettenpaarden :D

graphics zijn wel cool enzo :) maar waar de fuck is 1280x1024 :(

[ Voor 9% gewijzigd door YoshiBignose op 21-09-2005 20:58 ]

Facts don't care about your feelings

• Jazzper
  • Laatst online: 17:36

Jazzper

BB4E^Guerilla

niemand hier een SB Live 5.1? Ik kan nergens info vinden over crashende SS2 demos...

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Verwijderd

YoshiBignose schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:57:
nou nou, voelt wel lekker, maar ietsje minder gewoon. door al die high vliegende robotten. dat is gaar, ik wil uit elkaar spattende beesten en skelettenpaarden :D

graphics zijn wel cool enzo :)
Ik denk dat dat komt omdat het demo level zich afspeelt in een of andere high-tech stad "campaign".
Maar de echte "Serious Sam omgeving" zit wél in de full version hoor ;), en ook een hoop levels waar je in een giant omgeving loopt waar een grassprietje zo groot als Sam zelf is :P

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:26
Vet vet vet!

• Benotti
YoshiBignose schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:57:

graphics zijn wel cool enzo :) maar waar de fuck is 1280x1024 :(
Nu weet ik wat ik mis. Ik moet teveel in de lucht kijken en uitvogelen waar ze nu precies zitten :D

Ik wil ze op de grond afknallen :P Maar dat zit in de full wel snor, gelukkig :)

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:15

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Nou net als jullie vind ik het dus ook tegenvallen. Denk dat het idd ook aan het type level ligt in eerste instantie was het mij ook niet eens echt duidelijk wat nou het kanonnenvoer was 8)7
Hoop dat dit in de full wel wat beter is en de controls mag van mij ook nog wel het een en ander aan gebeuren vond het nou niet bepaald super aanvoelen.

Grafisch draat het wel allemaal super 1027*768 tenminste iets anders heb ik nog niet geprobeerd echter hoop ik dus wel dat de gameplay van het totaal dus beter is als deze demo. Anders installeer ik liever weer een van de oude delen.

D'r schijnt nog wel een cheat te zijn om alle wapens te krijgen in de demo, iemand een id :?

@Pandemic: even geduld platform waar je op staat gaat ook amhoog en laag.
Platform jumpen in een shooter zuigt trouwens :r

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik heb de demo gespeeld en vond het eigenlijk na 1 minuut al bout. Ikzelf speel de laatste tijd weer painkiller, geniet hier veel meer van. Maar misschien is SS met leukere wapens ook beter, dat je niet meer als een gek zit te knallen totdat eentje echt dood gaat.

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 14:12
Het is anders ja. maargoed, dit is het city level, zijn nog een shitload aan andere levels.. en met dit spel wouden ze eerst het maximale aantal vijanden in beeld bij een FPS record breken. en dat, hebben we inderdaad nog niet gezien ;)

• Palomar
  • Niet online
Vind hem wel grappig hoor, maar wel iets te moelijk voor Serious Sam begrippen :P. Van wat ik me van de eerste delen kan herinneren was het aldoor doorlopen en raggen, maar bij deze moet je echt zoeken waar de vijanden zitten. En die platformpjes vind ik helemaal kut, is me nog geen een keer gelukt om naar de overkant te komen.

Verwijderd

Ok voor de mensen die problemen hebben met de platformpjes, spring op de 1e en als de 2e beneden is dan spring je meteen daarop, stukje gras kan je gewoon overslaan.
Van de 2e is het eitje om op de 3e te springen en tada je bent aan de overkant.

Verwijderd

Of gewoon een dubbele sprong maken, heb het idee dat je dan hoger komt en timing natuurlijk :)

Verwijderd

Ik vind hem nogal tegen vallen. Mij muis werkt erg bagger, net of muis smooting aanstaat alleen is nergens te vinden waar je dat kan uitzetten :S. En het thema kleurig ruimte monsters/shepen vind ik maar niks. Geef mij maar een woestijn met een lekker warme zonne wat je een echter zomer gevoel geeft met lekker vliegende vrouwen:p , exploderen kamikaze mannen >:) en wat stieren je moet moet ontwijken 8) .

Ik hoop dat ze aan ss 2 nog een hoop gaan veranderen.
Hoe kan je trouwens de resolutie instellen op 1280 *1024 ?

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
idd die resolutie mis ik ook, zal in de full wel zitten ;)

toch wel geinig spelletje. :*)

Facts don't care about your feelings

Verwijderd

Maar die is toch nog niet uit of heb ik iets gemist ?

• Palomar
  • Niet online
ja en nee
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste