Toon posts:

[PC] Serious Sam 2

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:35

Jazzper

BB4E^Guerilla

de demo is vandaag gereleased

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Verwijderd

Of zal er een consel command voor zijn (zit the googlen).

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 23:02 ]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Misschien een parameter ofzo voor de shortcut. Dat moest ook bij Battlefield2.

Verwijderd

Gevonden.
In de \Serious Sam 2 Demo\Content\SeriousSam2 map staat een bestand genaamd Sam2.ini. Open hem met kladblok en ga opzoek naar
gfx_pixResWidth = 1024;
gfx_pixResHeight = 768;
En verander het naar de gwenste resolutie. (moet het nog even uitproberen maar waarom zou het niet werken).

• Palomar
  • Niet online
Ik had ook al iets anders gevonden (mochet bovenstaande niet werken):

In de map X:\Serious Sam 2 Demo\Content\SeriousSam2\Config staat een safemode.cfg. Daarin kun je de resolutie ook veranderen (wel even fullscreen op 1 zetten) en dan opstarten in het Startmenu met Safemode. Daarna wel eeven wat dingen aanpassen zodat ie niet meer in safemode draait ;)

Maar dat is zo te zien precies hetzelfde als hierboven genoemd (zelfde variabelen).

[edit] Al blijft ie nu bij mij wel constant in safemode draaien. Ook als ik het spel gewoon probeer te starten :X Even waarschuwing dus voor mensen die mijn tip gaan toepassen ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Palomar op 21-09-2005 23:19 ]

Verwijderd

Beide werken niet :'( het gaat da terug naar de 640 * 480

@Palomar, wis even beide config bestanden.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 23:18 ]

• Palomar
  • Niet online
Bij mij draait ie nu wel op 1280x1024 hoor (tenmimnste volgens het OSD van mn monitor). Alleen allemaal lettertjes erboven doordat ik safemode koos....

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Net de demo ff gespeeld. Hij draait lekker als ik de lightning effect maar uitzet.

En ik ben er niet echt enthousiast over. Het mist gewoon wat, iets wat SS FE en SE wel had. Toch wel een beetje jammer. Zo vond ik dat stukje dat je over die platformpjes moest springen (die bouncers) irritant. Want dat ging totaal niet soepel. En die vijanden die de hele tijd andere kleinere vijanden blijven maken. Hoezo dom gemaakt :X Op normal ging ik daar dan ook steeds dood. Later heb ik het maar op easy gezet, want ik had geen zin om het opnieuw te doen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

meer mensen het probleem dat als je een multiplayer game wil joinen dat ie dan zegt "this game session is no longer available". Heb er meerdere geprobeerd bij allemaal zegt ie het zelfde. en ook als ik een server start en iemand wil joinen krijg je dat bericht.

[ Voor 3% gewijzigd door Toet3r op 22-09-2005 00:10 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
maaarten schreef op donderdag 22 september 2005 @ 00:09:
meer mensen het probleem dat als je een multiplayer game wil joinen dat ie dan zegt "this game session is no longer available". Heb er meerdere geprobeerd bij allemaal zegt ie het zelfde. en ook als ik een server start en iemand wil joinen krijg je dat bericht.
Heb ik ook last van. Erg jammer. SS in co-op rouleert hard 8)

Verwijderd

Iemand enig idee wat de optie "CRUMBS" doet? Staat bij de geavanceerde grafische instellingen. Heeft namelijk best wel impact op mijn FPS.

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Die bouncers zijn inderdaad irritant, iets té moeilijk op normal.

Maar verder ziet het er wel weer heel erg leuk uit hoor. Het is net kleiduiven schieten, met de shotgun leg je bijna alles in 1 keer om. :7 Goed spel om je aiming skills te verbeteren, al moet je wel voor een goede framerate zorgen met zoveel enemies tegelijkertijd.

Van SS:SE kan ik me nog herinneren dat de bijgeleverde leveleditor een droom was om mee te werken voor een editnoob als ik. Later nog wel eens andere tools voor de HL serie geprobeert om levels mee te maken (voor HL dus), maar de Serious Sam editor was het hoogst haalbare voor mij. Al had ik toen eerlijk gezegd liever wél HalfLife levels gemaakt. :P

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Gisteren even de demo op 'normal' gespeeld.

Mis zoals eerder gezegd een beetje het SS effect. Kijken of dat beter is in de full version.

Godfather Bodybuilding topic reeks

• Pesticide
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-02 18:30

Pesticide

Competitief gamen is een sport

het ss gevoel in de demo was zwaar zoek, heb de demo map uitgespeeld in lan co-op in 10 min en de replay value was nihil

wat een zware teleurstelling , we wilden een gans avondje SS2en

Manager International Partners @Electronic Sports League Europe @http://www.esl.eu/eu Linkedin Profile http://www.linkedin.com/in/pesticide

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:35

Jazzper

BB4E^Guerilla

Pesticide schreef op donderdag 22 september 2005 @ 17:28:
wat een zware teleurstelling , we wilden een gans avondje SS2en
ok het was een wat korte demo maar wat verwacht je dan van een demo? Uren spelplezier? Het idee van een demo is om te teasen niet om je full pull bezig te houden toch?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Verwijderd

Ik vind de SS sfeer op zich wel aanwezig zijn hoor. Hij is pittig, maar SS 1 was ook pittig .... vond 't grafisch zelfs erg meevallen. Heerlijk knallen gewoon. Stukje voor de minigun kun je beter heer eerste stukje ervoor om het hoekje gaan staan bij de ingang, anders wordt je helemaal platgeknald. Althans, ik had dat nogal ;). Ik denk wel dat dit een toppertje wordt.

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 14:12
Over CRUMBS, dit vond ik op een forum
Crumb rendering system has been implemented. This rendering system replaces grass renderer used in previous engine. Unlike old system that was particle based, new system uses real meshes for crumb appearance.

So, crumb can be grass, bush, stone, tree or any other model you wish. Distribution of crumbs is defined by set of parameters, such as gap size, random gap margin and max. rendering distance.

You can also group different crumbs of a similar kind (e.g. group consisting of grass, flowers and bushes; or a group of different trees), each kind with its own distribution weight, to render whole group over the terrain.

It is also possible to have more crumb groups over the one terrain, with masks that define their distribution. Those masks can be painted directly over the terrain in Serious Editor, using our paint tool.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:49
Ik vind hem eerlijk gezegd zwaar tegenvallen. Het SS of SS-SE gevoel kan mij hier totaal niet grijpen. Het geheel komt niet hetzelfde over, gewoon niet prettig. Het toevoegen van die jumpplatforms bijv. vind ik te. De hindernissen in SS-SE waren nog wel ok, maar dit vind ik er gewoon niet bij passen. Ik vind het lastig onder woorden te brengen, maar ik vind het tot nu toe een gemiste kans.

• mennuz
Sfeer is gewoon totaal anders. Naja, dit is dan een stedenlevel, maar er zullen waarschijnlijk zat levels zijn die wel weer het goede ouwe serious sam gevoel geven.

• jnice
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
hmm die demo is wel erg kort, zo'n 9 minuten als je beetje doorloopt. Die springplatformpjes zijn supermakkelijk, je hoeft maar een klein beetje te timen. Verder zag ik net iemand die het lastig vond op normal, dat kan best maar als je naar niveau's kijkt bij new game staat er bij normal "for experienced fps-players" oid. :P als je ervaren bent in fps spellen is het wel het goede niveau ook :p.
ik vind eigenlijk alleen het springen en de aircontrol een beetje slecht voelen, verder loopt het wel strak/fijn.

Verwijderd

Mennuz schreef op donderdag 22 september 2005 @ 18:08:
Over CRUMBS, dit vond ik op een forum

[...]
Thx :)

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Crash schreef op donderdag 22 september 2005 @ 18:38:
Ik vind hem eerlijk gezegd zwaar tegenvallen. Het SS of SS-SE gevoel kan mij hier totaal niet grijpen. Het geheel komt niet hetzelfde over, gewoon niet prettig. Het toevoegen van die jumpplatforms bijv. vind ik te. De hindernissen in SS-SE waren nog wel ok, maar dit vind ik er gewoon niet bij passen. Ik vind het lastig onder woorden te brengen, maar ik vind het tot nu toe een gemiste kans.
Zelf heb ik nooit SS of SSSE gespeeld, maar ik vond zelf idd die jumpplatforms ook zwaar irritant, vooral als er allemaal van die schepen langskomen vliegen die je even gaan bombarderen als je van het ene platform naar het andere springt (Of gewoon staat natuurlijk) :(
Wel vond ik het er graphisch er goed uitzien ;) Wel een beetje erg veel hack-en-slash game :( Begon na het 1000ste vliegende dingetje toch wel beetje te vervelen...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

FnF schreef op donderdag 22 september 2005 @ 18:54:
[...]
Wel een beetje erg veel hack-en-slash game :(.
Dat is toch ook het hele idee achter SS :D

Ik vind de demo wel ok, alleen is m'n systeem te sloom om het fatsoenlijk te kunnen spelen :(

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:23

Polycom

Poes van goud

Ik vind het spel echt niet totaal niet leuk meer, de feeling is een beetje weg.

Jammer.

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:55
Ach ik vind het allemaal wel meevallen. Ik vind het niet zo verkeerd dat dit level nou totaal ergens anders afspeelt. Is weer eens wat anders. Oke het is maar een klein kort stukje..maar ach het is maar een demo. Alleen ik vond het dan weer iets te makkelijk op normal mode. Maargoed, misschien is dat in het volledige spel wel anders. Oh en het vliegding was goed te besturen :)
Alleen jammer dat Multiplay niet werkt :'(

http://miagaming.com

Verwijderd

Topicstarter
ik ben de demo NU aan het downloaden... ik laat me verassen... Ik denk dat mn GTX hier toch aan het werk komt :)

De systeemeisen volgens Serious Zone:
Minimum supported (low-end system):
CPU: ~1.5 GHz Athlon XP or Pentium M, or ~2 GHz Pentium 4
RAM: 256 MB
Sound: any DirectSound compatible sound board
Graphics: DirectX 8.0/8.1 compliant or low-end DirectX 9 3D accelerator
(nVidia GeForce3 and 4 series (not MX!), GeForceFX 5200 through 5700 series, ATI Radeon 8500 through 9200 and X300 series, S3 DeltaChrome or XGI Volari ... )

Recommended (mainstream):
CPU: ~2.0 GHz Athlon XP or Pentium M or ~2.6 GHz Pentium 4
RAM: 512 MB
Sound: DirectSound3D compliant sound board
(Creative SoundBlaster Live series, nVidia SoundStorm, ...)
Graphics: DirectX 9.0 compliant 3D accelerator
(nVidia GeForceFX 5900 series and GeForce 6200 and 6600 series, ATI Radeon 9500 thru 9800 and X600-X700 series, ...)

Full-experience (high-end):
CPU: ~2 GHz Athlon64, or ~3 GHz Pentium 4
RAM: 1 GB (1024 MB)
Sound: DirectSound3D with EAX 2.0+ sound board
(Creative SoundBlaster Audigy series, nVidia SoundStorm, ...)
Graphics: DirectX 9.0 high-end 3D accelerator
(nVidia GeForce6 6800 and 7800 series, ATI Radeon X800 and X850 series, ...)

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 20:42 ]

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

IK begrijp de veel toch redelijke negatieve reacties, de post die ik eerder postte was ook niet echt positief. Maar toch denk ik zoals ook al vaker is gezegd, moeten we gewoon effe wachten op de full.

Het gevoel wat " wij " hier allemaal hebben (gehad) met de FE en SE, is volgens mij toch niet meer haalbaar. Het kan zeker wel weer een vermakelijke game worden, maar mijn gevoel denkt toch dat het het net niet meer zal worden. Daarom staan FE en SE gewoon nog op mijn pc. Lekker old-skool raggen en lachen !

But we shall see what will happen !

Ennuh, dat van die bewegende platformpjes in de demo vond ik nou echt zoiets van .. .. Oh ja, dat is echt iets SS laten we dat er weeer ingoooien .... Nee, dat vond ik echt niet geplaatst ! Zeker niet in dit level ! Dat was namelijk wel erg geinig in SE, met ook die soort rivieren waar je door heen schoot als je erin sprong in dat level ... JIIIIIIIIHOEEEE !! ... echt komisch....

Kom nou maar op met die full, en laat zien wat julllie ervan gebakken hebben !

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47
Mwa, mwa...

Naast het feit dat de demo grafisch vrij zwaar is (SS FE en SE waren toch heel wat ichter voor hun tijd), is de gampelay maar zo-zo. Het ziet er allemaal 'fancy' uit, maar het speelt toch anders dan de oude games. Het een verslechtering noemen gaat misschien wat ver, maar een verbetering kan ik het zo ook niet 123 noemen.

Ik wacht de slot-versie wel eventjes af.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Toen ik de demo gespeeld had, had ik zoiets van: :'( Het leuke van Serious Sam was altijd de humor van die enemies. Ze waren gewoon zo debiel altijd :D En dat zat dus totaal niet in de demo.

Het bekijken van de credits in het movies menu stelde me toch nog aardig gerust :)

• T-mo-T
  • Laatst online: 12-09 21:04
Jullie staan gewoon niet open voor vernieuwing. :P

Ik heb zelf nooit SS (1, FE) gespeeld, maar ik vind die demo ontzettend makkelijk wegspelen. Leuk voor de zondag morgen, hoewel die er nog niet is geweest sinds de release.

Graphics vind ik mooi en soepel, gewoon lekker raggen. Ik ben er iig positief over. Het is natuurlijk ook geen spel wat je dag en nacht bezig houdt, na een half uurtje heb ik wel genoeg, maar het is wel leuk. :)

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ik vond de demo ook ontzettend zwak, stomme muziek, stomme monsters en de wapens zijn er ook op achteruitgegaan.
Het ergste is echter de setting, die city is gewoon lame, totaal niet SS stijl.
IMO hebben ze een goeie franchise verkloot als de full mots is.
Ondanks dat ik maar 5mins gespeeld heb kom ik tot deze conclusie.
Grafisch onderdoet het voor beide hl2 en doom3 terwijl deze veel hogere fps halen op mijn systeem.
:/
/e/
De credits zien er idd beter uit, echter is de slechte smaak na dat city lvl daar niet mee weg.

[ Voor 11% gewijzigd door peke op 22-09-2005 22:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
corpseflayer schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:04:
Ik vond de demo ook ontzettend zwak, stomme muziek, stomme monsters en de wapens zijn er ook op achteruitgegaan.
Het ergste is echter de setting, die city is gewoon lame, totaal niet SS stijl.
IMO hebben ze een goeie franchise verkloot als de full mots is.
Ondanks dat ik maar 5mins gespeeld heb kom ik tot deze conclusie.
Grafisch onderdoet het voor beide hl2 en doom3 terwijl deze veel hogere fps halen op mijn systeem.
:/
/e/
De credits zien er idd beter uit, echter is de slechte smaak na dat city lvl daar niet mee weg.
Het aantal frames was idd ook op de GTX geen feest idd, en de graphics waren ook niet zo hyper.

Desondanks vond ik de demo toch best positief, de monsters waren mischien niet allemaal zo leuk, maar de actie zat er toch zeker in, het vliegen met die podracer zonder kabels was ook wel geinig (al duurde het wat lang). En ja een city-level is niet echt Serious Sam style, maar ik vond het niet vervelend. Er zullen ook genoeg andere soorten levels zijn in de full versie...

We zullen zien wat de full versie brengt, tot die tijd post ik maar wat screenshots van de demo :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 22:33 ]

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

T-mo-T schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:58:
Het is natuurlijk ook geen spel wat je dag en nacht bezig houdt, na een half uurtje heb ik wel genoeg, maar het is wel leuk. :)
ik kan me toch echt herrinneren dat ik SS in coop mode een heeeele nacht achter elkaar speelde met mun maatje !! Dat was nou juist zo onwijs vet van dit spel ! We konden gewoon niet stoppen ( wel met pauzes om zweterige handen te laten rusten en wat te drinken :-) ) Maar jeetje wat was dat leuk !! Laatst weer gedaan, en was wederom een succes nacht ! Ik geloof iets van 8/9 uur gespeeld met zun 2-en !!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Zijn er toevallig nog liefhebbers om SS FE in co-op te spelen? :*)

msn is in mijn profiel te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
spoiler:
Had iemand de Soccer loving neanderthalers al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 18:59:
[...]
Dat is toch ook het hele idee achter SS :D

Ik vind de demo wel ok, alleen is m'n systeem te sloom om het fatsoenlijk te kunnen spelen :(
Weet ik, maar wat meer verschillende monsters zou wel leuk zijn, zoals ik al zei is het 1000ste vliegding wel een beetje saai om neer te schieten :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mennuz schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 07:14:
spoiler:
Nee, vertel. :) :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 21:02
hmm weet nog niet wat ik er van moet vinden, eerst maar eens wachten op de full version met megagrote omgevingen en honderden enemy's die op je afrennen :P. De stad in de demo was een beetje lam, alhoewel dat stukje bij de minigun best pittig was op Hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 20:25

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

spoiler:
Ja :P

spoiler:
Als je de voetbal in het doel schopt, dan spawnt er een hartje waar je een veel HP van krijgt.

Ik heb zelf nooit deel 1 van SS gespeeld, maar na dit topic een beetje door gelezen te hebben, leek het me wel een leuk spel. Dus ik ging de demo downloaden...

Alleen het veld dat bij de demo zit lijkt totaal niet bij de stijl van het spel te passen. Daarbij komt dat dit de kortste demo is die ik ook gespeeld heb (in 10 minuten ben je er doorheen). Verder vind ik het knallen wel fantastisch. :P

* Rhannie kan niet wachten om de full version te proberen...

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk wel dat de full de goeie oude gameplay kan bovenhalen... het jammere aan de demo is de krappe leveldesign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die papegaai met die bom aan de poten is echt "de bom" 8)
corpseflayer schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:04:
Ik vond de demo ook ontzettend zwak, stomme muziek, etc...
De muziek in de demo was idd helemaal niks, in SS:SE vond ik de muziek echt geweldig (vooral die klassieke muziek als je naar die kathedraal loopt), ik neem aan dat in de full versie er meer aandacht aan besteed wordt.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 12:22:
De muziek in de demo was idd helemaal niks, in SS:SE vond ik de muziek echt geweldig (vooral die klassieke muziek als je naar die kathedraal loopt), ik neem aan dat in de full versie er meer aandacht aan besteed wordt.
Dat lijkt me niet eigenlijk...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanitas schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 12:35:
[...]

Dat lijkt me niet eigenlijk...
Waarom dan niet? Bij andere settings hoort ook andere muziek, bovendien is dit slechts een demo.
spoiler:
Nee helaas niet, ik had wel de
spoiler:
secret mutated plant
gevonden, maar die was ook niet erg lastig :D

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet "slechts" de demo... de demo is bedoeld om mensen te overtuigen om het spel te kopen. Normaalgezien zorgen ze ervoor dat de demo van top-kwaliteit is. Waar ik je wel gelijk in geeft is dat een andere setting andere muziek zal hebben die wat beter zal meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond de demo maar zwaar bagger, enige pluspunt dat ik eruit kon halen was de graphics, die waren wel acceptabel.

En met name de guns, lijkt net alsof je met een waterpistool schiet, en de sfeer was matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 20:04
Ik ben het eens met de vele negatieve reacties; met name het krappe level design, de enemies en de wapens staan me tegen, op deze vlakken was SS heel wat beter (ik heb alleen FE gespeeld). Grafisch was ik niet onder de indruk, maar ik heb waarschijnlijk niet alle eye candy aanstaan op onderstaand systeem, dat zal ik nog eens checken vanavond. In elk geval is het nu grafisch lang niet zo mooi als UT2004, laat staan DIII, HL2 of Far Cry.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 11:36

Steffy

Ayreonaut

Breepee schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:53:
Mwa, mwa...

Naast het feit dat de demo grafisch vrij zwaar is (SS FE en SE waren toch heel wat ichter voor hun tijd), is de gampelay maar zo-zo. Het ziet er allemaal 'fancy' uit, maar het speelt toch anders dan de oude games. Het een verslechtering noemen gaat misschien wat ver, maar een verbetering kan ik het zo ook niet 123 noemen.

Ik wacht de slot-versie wel eventjes af.
Niet zeiken dat de demo grafisch zwaar is, dat is ie dus totaal niet, ik heb maar een Radeon 9700 Pro en als je nu nog een slechtere kaart hebt ligt het aan jezelf en niet aan het spel, voor €100 haal je een Radeon 9800 Pro en speel je het spel met AA aan op 1280x1024 en de meeste opties op high en de wat zwaardere shaduw en lichtopties want minder maar dan draait ie perfect. Ik vind het spel juist zeer meevallen, was aangenaam verrast dat mijn oude kaartje deze game nog speeld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:11
ik zal je sterker vertellen.
ik speel het op een athlon XP 2200+, met 512 mb intern, en een radeon 9550, niet overclocked, en het draait prima met alles op high.
alleen AA en AF staan niet aan op dit moment, dat moet ik nog even proberen, maar dit ziet er al best aardig uit.

ik vind het wel een leuke demo om even een half uurtje te spelen, maar hij komt niet in de buurt van SS 1 (heb alleen de demo van second encounter gespeeld), maar toch leuk vermaak om even lekker te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
Tip, bekijk voor de lol de credits eens, dat gaf me wel een goed gevoel (tis een gameplay video)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
vond het matig, de echte SSFE en SSSE waren 10x beter. Dit is echt een ADHD shooter geworden, waarbij de eerste 2 edities gewoon lekker spelen op een LAN party. Ik zit de hele tijd te kijken naar vijandelijke rotzooi die om me heen vliegt en die je ook niet zo snel ziet, wapens hebben geen power, en iets als een headshot bestaat niet ofzo. Verder dan dat vliegtuigje kwami k niet, wist niet hoe ik moest stijgen met dat ding, allemaal erg brak.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Mennuz schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 17:36:
Tip, bekijk voor de lol de credits eens, dat gaf me wel een goed gevoel (tis een gameplay video)
True, dat ziet er wel weer ok uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The Widow Maker schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 18:11:
vond het matig, de echte SSFE en SSSE waren 10x beter. Dit is echt een ADHD shooter geworden
SSFE en SSSE waren idd zeer rustgevende spellen ja ;)
waarbij de eerste 2 edities gewoon lekker spelen op een LAN party. Ik zit de hele tijd te kijken naar vijandelijke rotzooi die om me heen vliegt en die je ook niet zo snel ziet, wapens hebben geen power, en iets als een headshot bestaat niet ofzo. Verder dan dat vliegtuigje kwami k niet, wist niet hoe ik moest stijgen met dat ding, allemaal erg brak.
Stijgen is de 'spring' toets en dalen is de 'bukken' toets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 20-09 23:07
Waar zitten die 3 geheimen eigenlijk? al 3 x gepseeld maar nog niet gevonden.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 23:03
Vond em wel geinig. Inderdaad andere feeling dan SSFE en SSSE maar dit is nog maar 1 lvl in een stad, geen idee hoe de rest word. speelde best lekker weg alleen jammer dat aan het einde de vijanden blijven komen. Mijn normale idee bij een SS game is alles uitroeien voor je verder mag, dat was hier kennelijk niet nodig. gewoon landen en uitstappen was genoeg om iedereen te laten verdwijnen voor t eindfilmpje.

Al wel 1 secret gevind. Mutated Tree Secred. nu de rest nog :P

Bier, Whiskey en Metal!!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 20:25

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ik heb al 2 secrets gevonden:

spoiler:
Secret #1 (Soccer Loving Neanderthalers Secret):
Als je aan het veld begint, dan zie je 3 grote gebouwen staan. Als je naar het rechtergebouw loopt (die met die hoge ramen die in een punt eindigen) dan zie je een garagedeur. Loop daar tegen aan en je dan gaat de deur open. Er komen dan wat blauwe gasten met knuppels aangerend, maar die kan je zo killen. In die garage ligt ook een voetbal op de grond. Als je die in het doel schiet/loopt dan spawnt er een hartje die extra HP geeft.

Secret #2 (Mutated Tree Secret):
Als je achter het blauwe vliegtuigje gaat staan en je draait een kwartslag naar links, dan zie je een boom met allemaal wortels erin. Als je er tegenaan loopt, dan heb je secret #2 gevonden. Als je op die wortels schiet, dan krijg je 5 hp per wortel.

Nu secret #3 nog vinden :P

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
vond het matig, de echte SSFE en SSSE waren 10x beter. Dit is echt een ADHD shooter geworden, waarbij de eerste 2 edities gewoon lekker spelen op een LAN party. Ik zit de hele tijd te kijken naar vijandelijke rotzooi die om me heen vliegt en die je ook niet zo snel ziet, wapens hebben geen power, en iets als een headshot bestaat niet ofzo. (...)
My thoughts exactly. Je kunt aan SS2 duidelijk zien dat het niet specifiek voor de PC ontworpen is, ik vind het meer een 'console-feel' hebben. Alles springt en draait en stuitert maar om je heen en het is volstrekt onduidelijk te zien waar zich wat bevindt. De wapens lijken meer op speelgoedpistooltjes dan op wapens, had je in SSFE en SSSE nog een serieuze shotgun en een lekker barokke oude 'coach gun', dit zijn niet als zodanig herkenbare futuristische shotguns die je alleen in fantasierijke console-games ziet.

Nee, echt een mislukking, heel jammer. Maar goed, SSFE en SSSE blijven hun waarde natuurlijk behouden. Zeker nu. ;)

(Detail: wie bij 'multiplayer game' gaat kijken, ziet daar een afbeelding van een aantal computers die met een wereldbol verbonden zijn, als teken van multiplayer. Je speelt op een PC, en wat voor computers zijn er met die wereldbol verbonden? Juist, consoles. Dat ze dat nu niet éven hadden kunnen veranderen... :Z )

[ Voor 14% gewijzigd door nare man op 24-09-2005 11:34 ]

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 23:03
Paddixx schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:19:
Ik heb al 2 secrets gevonden:

Nu secret #3 nog vinden :P
spoiler:
Secret 3 is bij de jumppads.
Als je je op de eerste pad omdraaid zie je allemaal geldzakjes liggen, als je daar rechtsaf gaat de hoek om zie je ook nog zooi kleine vijandjes. verderop is er niks meer.

Bier, Whiskey en Metal!!

• ErikRo
  • Laatst online: 20-09 23:07
Bedankt ik ga het nog een sproberen maar nu met de secrets :)

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Verwijderd

Heeft er al iemand coop multiplayer gespeeld?
Mij lukt het niet! Ik zie alleen de servers, en tijdens joinen krijg ik de melding: server bestaat niet meer oid. Create werkt ook niet.

Bug? Firewall? NAT?

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik het aantal frames kan weergeven?

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 17:26:
Weet iemand hoe ik het aantal frames kan weergeven?
In SSFE en SSSE was 't hud_iStats=1 in de console. Of dat ook werkt in SS2 weet ik zo niet, maar 't zal wel niet veel veranderd zijn.

• FunkyPunky
Lord_Mithril schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 10:59:
.... Mijn normale idee bij een SS game is alles uitroeien voor je verder mag, dat was hier kennelijk niet nodig. gewoon landen en uitstappen was genoeg om iedereen te laten verdwijnen voor t eindfilmpje.

...
Ik heb wel gewoon alle vijanden uitegeroeid, en wel met het vliegtuig. Namelijk door met het vliegtuig gewoon op het platform te staan, onder het dak, zodat helikopters en die andere grote vliegtuigen je niet kunnen schieten. En dan gewoon lekker knallen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:27
Eens met de negatieve reacties, maar probeer 'm ook eens in third person te spelen. Hoewel dat in andere shooters een ramp is, werkt het in SS erg lekker: tis overzichterlijker en leuker :)

alleen zwaar knudde dat bv de minigun alleen in firstperson ronddraait en niet in thirdperson...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devil N schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 18:49:
[...]

In SSFE en SSSE was 't hud_iStats=1 in de console. Of dat ook werkt in SS2 weet ik zo niet, maar 't zal wel niet veel veranderd zijn.
Dit is een zoekertje:
To enable cheats:
Bring down console with ~
Type 'sam_iEnableCheats=1' (without quotes) and hit enter

You can then press ESC and F1 to open the cheats window for things such as God mode and all the weapons.

Other useful commands:
hud_bShowPing = 1
hud_iShowBandwidth = 1
hud_bShowCrosshair = 1
sam_ctMaxDebris = 20
sam_bEnableRagdollDeaths = 0
prf_bShowFPS = 1

You can also change these in /Content/SeriousSam2/sam.ini
Helaas heb ik nog geen oplossing voor mijn probleem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Leuk berichtje jongens, deze keer van Blue's News...
Gold - Serious Sam II [September 27, 2005, 11:15 am EDT] - 9 Comments
Croteam announces that Serious Sam II is gold, and that the shooter sequel is due in stores on October 11:

New York, NY – September 27, 2005 – 2K Games, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), today announced that Serious Sam II has gone gold and will be available in North American retail stores on October 11.

Developed by Croteam, Serious Sam II features online co-operative gameplay for both PC (with up to 16 players via LAN or Internet) the Xbox® video game and entertainment system from Microsoft (with up to four players via Xbox Live® online game service or system link). Players will fight through more than 40 levels of insane first person shooter action against wave after wave of enemies, wielding an arsenal of 15 different weapons, plus new drivable vehicles and turrets.

Serious Sam II will be released for PC and Xbox on October 11th. For more information and to download the playable demo, please visit www.serioussam2.com.

[ Voor 201% gewijzigd door Jejking op 27-09-2005 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

-

[ Voor 100% gewijzigd door Jejking op 27-09-2005 19:11 . Reden: Per ongeluk twee keer op Verstuur Bericht gedrukt, foutje bedankt ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Nog 4 daagjes! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En herfstvakantie in zicht... dat word LANnen :*) Gezellig die coöp mode uittesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speelde net op Serious niveau de demo. Maar ik vond het SS gevoel zeker wel in het spel zitten hoor! Je lijkt bezig te zijn met iets onmogelijks, maar toch lukt het zonder al te veel levens te verliezen(gelukkig win je snel weer levens bij) Nu nog eens proberen zonder ook maar 1x een leven te verliezen :D

btw, voor een filmpje van Serious Sam 2, wacht een minuut in hoofdmenu of bekijk de credits. Zitten wel mooie lokaties tussen imho. Ook de kamikaze lopende bommen zijn weer van de partij!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 21:29
pcmedia schijnt m al te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

sharkzor schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:56:
[...]

pcmedia schijnt m al te hebben
Yeps, sinds vandaag! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
en niet alleen pcmedia. net bij de bartje opgepikt. bij de frs moet ie ook liggen.
nou maar installeren die hap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Kom je nu mee! :P

Morgen in de pauze de FRS maar eens binnenstormen dan! Have met spelen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Serious Sam 2 uit... Zit ik midden in mn tentamenweek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:48:
Serious Sam 2 uit... Zit ik midden in mn tentamenweek :(
Dus? Wat is er belangrijker?! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
gelukig is morgen donderag ( = koopavond), dus dan ga ik even eens kijken of ik er eentje kan bemachtigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
owja, hij kost maar 40 euries, dus iedereen netjes kopen ;)
dit wil ik vaker zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Idd, zou je uiteindelijk niet meer cash binnenkrijgen door games voor 40,- te verkopen waardoor er veel meer over de toonbank zal gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Zojuist gehaald bij de FRS!

Alleen hadden ze de game alleen maar in DVD formaat (schijnt totaal geen CDROM versie van te wezen?) en laat ik nu net 1,5 jaar geleden mijn dvd speler gesloopt hebben. :P

Dus dat wordt een frustrerede avond vrees ik. DVD wachtend op mijn bureau terwijl ik al vloekend die DVD speler probeer te fixen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=667213
en bij play.com is ie nog geen 30 euro ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zijn er hier mensen die al een first impression kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg ik een antwoord als ik vraag om wat voor soort dvd-rom beveiliging het gaat bij Serious Sam 2

40 euro, zozo dat zouden meer mensen moeten doen!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:50:
En zijn er hier mensen die al een first impression kunnen geven?
ja, moeilijk! echt ziek gewoon wat er af en toe op je afkomt. in het begin valt t nog wel mee, maar vooral als in je episode 2 terecht komt word t af en toe rete moeilijk.
De echte ss sfeer is iig wel weer aanwezig. de demo vond ik eigenlijk niks, maar dat blijkt dus gewoon een kut level te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:53:
Krijg ik een antwoord als ik vraag om wat voor soort dvd-rom beveiliging het gaat bij Serious Sam 2

40 euro, zozo dat zouden meer mensen moeten doen!
volgens mij mag dat nog net wel (zie geen reden waarom niet).
securom 7 heb ik vernomen.

vind t wel super dat dvd spellen eindelijk standaard gaan worden. gezeik met al die cd's altijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sharkzor schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:03:
[...]

vind t wel super dat dvd spellen eindelijk standaard gaan worden. gezeik met al die cd's altijd....
Op zich vind ik het ook wel raar, de DVD-rom speler bestaat al jaren, je zou toch denken dat mensen die games van deze tijd kunnen spelen ook wel over de juiste optisch hardware beschikken. Het mocht van mij part al veel sneller, zeker games die uit meer dan 2 cd's bestaan.

Van een software pakket dat ook op een oude pc kan draaien kan ik het mij voorstellen, maar games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:15:
[...]

Op zich vind ik het ook wel raar, de DVD-rom speler bestaat al jaren, je zou toch denken dat mensen die games van deze tijd kunnen spelen ook wel over de juiste optisch hardware beschikken. Het mocht van mij part al veel sneller, zeker games die uit meer dan 2 cd's bestaan.

Van een software pakket dat ook op een oude pc kan draaien kan ik het mij voorstellen, maar games...
ja idd! ik verbaas me er ook vaak over dat mensen geen dvd-rom speler in hun pc hebben maar wel een of ander amd-64 bakbeest draaien. die dingen kosten ook nog eens geen drol! en de doorvoersnelheid ligt veel hoger, dus installeren gaat ook nog s sneller.

ik gooi nu nog wel eens veel gebruikte spellen samen op dvd, bij een herinstallatie is dat veel makkelijker + sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
sharkzor schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:02:
[...]

ja, moeilijk! echt ziek gewoon wat er af en toe op je afkomt. in het begin valt t nog wel mee, maar vooral als in je episode 2 terecht komt word t af en toe rete moeilijk.
De echte ss sfeer is iig wel weer aanwezig. de demo vond ik eigenlijk niks, maar dat blijkt dus gewoon een kut level te zijn.
Das mooi om te horen, de demo vond ik ook niks. Dus er is nog hoop. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
zo maar eens even installeren die hap 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
Ik ga denk ik een hoop plezier aan SS2 beleven. Ik heb nou maar 1 level gespeeld ( was maar een klein stukje van ong 7 minuten). En daar waren blijkbaar al 4 secrets, terwijl ik maar 1 gevonden had :+ . Alleen dat al geeft genoeg reden om het later nog eens te spelen, hehe. Oja en het lopen met een Dino is eigenlijk best wel grappig, en werkt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Laatst online: 18-09 17:03
Zoow deze game is VET :D Lekker hersenloos ouderwets knallen! Heb me er al een aantal uur mee vermaakt, de game loopt echt super smooth met alles op HOOG inc AA! Ik vind het er grafisch echt top uitzien de kleuren spatten werkelijk van je scherm! Muziek en geluidseffecten zijn meeslepend en klinken goed. De vijanden zijn ernstig lijp en maken weer de meest achtelijke geluiden.. Lekker Een hoop variatie qua wapens en na een half uur spelen heb je er al een stuk of tien. De humor is weer super droog misschien moet je er ff inkomen maar het past er helemaal bij :) Top spel.

[ Voor 8% gewijzigd door salvador4 op 13-10-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Laatst online: 18-09 17:03
Enige nadeel is dat ik geen 1280*1024 resolutie kan selecteren voor me TFT.
Voordeel is dat 1280*800 breedbeeld wel ondersteunt wordt wat me laptop leuk vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Nu heb ik de demo toch maar uitgespeeld.
Grafisch is het best zwak in verhouding tot de systeemeisen, hopelijk doen nieuwe drivers daar nog wat aan (heb een 9800pro en een xp3000+ met 1GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel nu ook, alleen nog niet geinstalleerd... B/W2, AoE3, Fifa06 zijn nog te verslavend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dionysos1605
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:31
De eerste patch is al uit: Serious Sam II 2.064b Patch

Changes:
Fixes a 'version mismatch' problem that prevented some clients from connecting to a multiplayer server.
Customize keys menu screen is now more mouse friendly.
Mouse movement is ignored during key binding process (customize keys menu screen).
Mouse buttons 4 and 5 are now supported (through the customize keys menu screen).
Cheats button will no more appear on the main menu screen when the user is advised to adjust video settings for the first time.
Questionable picture has been removed from the multiplayer menu screen.
Virtual keyboard has been removed from the enter text (enter name) menu screen.
If a profile is created after clicking on the 'Internet' button, the user is now correctly taken to the GameSpy menu screen.
Quick saved game will now appear at the top of the saved games list (both for load and save game menu screens).
Fixed problems with connecting to game servers over the internet.
Internet server sorting now works correctly (through the 'Find match' menu screen).
Popup menus used to enter server IP address now have button bars at the bottom to provide mouse functionality.
Selected row in a list doesn't change any more if mouse is moved over the list while a popup menu is displayed.

Never underestimate the predictability of stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Gisteren uurtje gespeeld en hij is leuk!!!!!! :9

[ Voor 4% gewijzigd door MrJ op 14-10-2005 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die toevallig weet wat voor code ik in de console moet invoeren om mijn framerate te checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 22-09 23:37
sharkzor schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 22:39:
owja, hij kost maar 40 euries, dus iedereen netjes kopen ;)
dit wil ik vaker zien!
America maar 29.95 $ :X :X

Maar heb m ge-orderd op Play.Com voor 28 euro geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:27:
Iemand die toevallig weet wat voor code ik in de console moet invoeren om mijn framerate te checken...
Q: Can I view my FPS (frames per second)?
A: Sure! prf_bShowFPS = 1;
http://forums.seriouszone.com/showthread.php?t=44790

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Heb de demo gespeeld, maar loop niet lekker. Celly 2.2 met 1,2gb en een gf4ti4200 :(
Kut level ook, enemies zijn fantasieloos. Stuk waarbij je het vliegtuigje kan besturen duurt eindeloos.
De wapens zijn ook niet zo leuk/vet als de vorige delen voor zover ik nu kon zien.
Loopt de full version beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Demo is niet te vergelijken qua gameplay en fun met de full. :)

De performance weet ik echt niet meer.

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste