FC Smackers United, oftewel Renate is ermee gekapt.
Afgelopen dinsdagochtend tot dinsdagnacht lag onze verbinding eruit en kon ik door de drukte op me werk ook daar niet inloggen en ging me woensdag training voor de 2e keer dit seizoen verloren.
Renate zal het helemaal boeien dus die heeft niet eens geprobeerd iets te fixen.
Ik zou haar dan ook uit de cup houden en iemand op de wachtlijst een kans geven.
Zelf zit ik het nog even aan te kijken. Afgelopen zondag weer een seizoen vergooid.
Krijg mailtjes van mensen die gewoon niet geloven hoe je met mijn ratings nog kan verliezen en daar zijn aardig wat oudgedienden bij met flink wat ervaring.
Voordat er nou straks een HT-virus of een Grifo-match naar me vernoemd word ga ik waarschijnlijk de eer aan mezelf houden.
Ben er nog niet helemaal uit, want realiseer me dat me nieuwe baan en het 'enthousiasme' van me vriendin ook flink meespelen dus ik speel de cup nog uit en daarna is het over voor de Harlem Hattricks.
PS: voor de cup, daag
mij uit, want ik ben er door mijn werk echt niet bij met me hoofd.
Ik heb vandaag lachend te horen gekregen dat ondanks dat er 6 man werkt bij mij, 1/3 van de doelen dit jaar bij mij persoonlijk, de nieuwe kracht die reeds 3 maanden van dit jaar gemist heeft, liggen en dat heeft de druk fijntjes verhoogd.
[
Voor 17% gewijzigd door
yared op 15-04-2004 21:24
]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!