Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.748 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 22:38
Steun uit onverwachte hoek misschien, maar ik vind ook dat je moet blijven Yared.

Na alles wat je voor de fed hebt gedaan, en alle tijd en moeite die je in je team hebt gestopt, ga je toch niet zomaar van de ene op de andere dag stoppen? Doorzetten, want ooit zul je promoveren! Doe het een tijdje rustig aan, neem 2x 5 minuten in de week de tijd om je opstelling te maken en een oefenduel te regelen, en zodra je weer tijd hebt kun je weer wat gas erbij doen.

Als je stopt zul je er later spijt van krijgen, doe het niet!

[ Voor 7% gewijzigd door Ronald Koeman op 15-04-2004 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846

Deze komt uit de IV, is 15 € op geboden :) Vraagprijs: 75 € 8)7

Er staan in totaal 3 teams op:
"3 advertenties gevonden in Computer software/cd-roms > Spellen/games.
Type Product Prijs Datum Foto
Aangeboden: Hattrick-Team VI.518 5 euro vandaag Ja
Aangeboden: Hattrick VI team Hoogste bod o... eergisteren Nee
Aangeboden: Hattrick-Team IV-divisie € 75 05-04-2004 Nee"

Als dit populairder wordt, gaat er misschien ook wel daytrading ontstaan met complete teams :+

edit:
Yared moet blijven! Zet anders je team op 'standby' en ga weer verder als je meer tijd hebt!

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 43846 op 15-04-2004 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 19:01
@loting Ik had idd niet goed gekeken, het is 5-2 ipv 2-5. En HVP, de regels zijn iets veranderd tov vorig jaar, het LAAGST spelende team speelt thuis ipv het HOOGST spelende team. Het sportieve belang telt dus zwaarder dan het economische belang.

@Yared: Waarom stoppen? Als het boegbeeld van de federatie, en zonder jou is, ook zoals MaestroTim ook als zei: een computer zonder scherm, enz. Mocht je gewoon even genoeg hebben van HT, zet je team dan op stand-by, en kom over 1-2 maanden weer terug. Ik persoonlijk zou het iig een groot verlies vinden voor de fed. en ook voor HT als je zou stoppen. Misschien kun je een seizoen degraderen, en daarna de draad weer oppakken zodat je uit die vervelende V bent. Denk er iig nog eens goed over na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-05 13:18

Quintus

Eg wel! Dus....

@ Grooviee
Mijn team (SC Amsreiw) staat als 5e divisie team genoteerd terwijl ik toch echt in de zevende speel hoor.

Verder geinige loting alleen maar 6e en 7e divisie teams in mijn poule _/-\o_ >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Quintus op 16-04-2004 01:18 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
PM +2
Form +6
/me Par_Martinos is voorlopig even tevreden

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Verdedigen +1
form +6/-3
value +205/-45

Eindelijk een redelijke update. Me eerste verdediger op uitmuntend (die gaat gelijk de verkoop in want hij is al 22)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Positiespel +3 :D (waarvan 1 spits :|)
Vorm +9 -4

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:36

GaMbiNo

1337

Positiespel +1
Vorm +0/-7 :/

Geen verrassende update, die positiespel zat er al aan te komen en de vorm was ook behoorlijk goed... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

exp: +2
value: +122/-28
form: +3/-3

Had m´n verdediger nu toch echt wel omhoog verwacht :( Naja, voor de rest wel aardige update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:32
@ jackinthebox
jammer dat je al een oefenwedstrijd had geregeld, een wedstrijd echt spelen is leuker dan een 5-0 overwinning. Al klaag ik natuurlijk niet ;)

wie heeft ook een tegenstander in de gotcup die ook al een oefenwedstrijd had geregeld? zoek dus nu een tegenstander voor woensdag. 143750

[ Voor 33% gewijzigd door died_laughing op 16-04-2004 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:02
Vorm +7/-2
Waarde +275k/-25k

En verder he-le-maal niets... :|

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 16:14

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

vorm +8/-4
verd. +4

dus ik ben dik tevreden na deze training

heb als bonus voor me zelf 10,000 extra plaatsen in het stadion geduwd.

ps mijn sponsoren zijn vandaag vanuit de VIP lounge 2 niveaus gezakt to op de wolken. :( komt dit door dat ik het stadion heb uitgebreid????

[ Voor 74% gewijzigd door neudeboules op 16-04-2004 09:10 ]

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05 14:55

CNS

died_laughing schreef op 16 april 2004 @ 08:54:
[...]
wie heeft ook een tegenstander in de gotcup die ook al een oefenwedstrijd had geregeld? zoek dus nu een tegenstander voor woensdag. 143750
Yep, hiero. Mijn tegenstander heeft ook al een oefenwedstrijd geregeld en heb mijn eerste overwinning al te pakken. Ik had natuurlijk liever gespeeld en eerlijk verloren van Fast Furious United, maar ja. Als je interesse hebt om tegen een VII team te spelen moet je ff mijn uitdaging accepteren.

[ Voor 14% gewijzigd door CNS op 16-04-2004 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

@ Grooviee OK, ik had de regelverandering niet gezien. Er was ook geen notie aan gegeven waardoor ik er vanuit was gegaan dat het hetzelfde zou zijn.

Excuses aan alle mensen die zich gisteravond aan me geergerd hebben :D

TU Scoren +2

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104413

tu: form + 11/-2
value: +59k/-15k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
zelfvertrouwen :

Je zelfvertrouwen zal stijgen als je wedstrijden wint en dalen als je ze verliest. Maar pas op als hij wonderbaarlijk is en je een serie wedstrijden hebt gewonnen, want dan kan je team zichzelf overschatten en verlies je zeer waarschijnlijk de wedstrijd. Onthoud dat sportpsychologen je zelfvertrouwen verhogen en er voor zorgen dat je teamgeest langer hoog blijft. Overweeg om ze te ontslaan als je zelfvertrouwen wonderbaarlijk is en je het niet kan veroorloven om een wedstrijd te verliezen vanwege overschatting
Met andere woorden, mijn zelfvertrouwen staat nu op wonderbaarlijk (4 overwinningen op rij) nu moet ik mn sportpsych ontslaan ?! Zijn er nog mensen die dit doen ? Of houden jullie hier geen rekening mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
PM +0 (Wanneer gaan die wingers nou eens)
Vorm +6/-7
Waarde +96k

Ik houd mijn psycholoog ook altijd, zelfs bij wonderbaarlijk zelfvertrouwen.
Meestal zakt het vertrouwen ook weer terug naar sterk op de wedstrijddag.

[ Voor 55% gewijzigd door -Pjotrski- op 16-04-2004 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blizard schreef op 16 april 2004 @ 10:03:
Met andere woorden, mijn zelfvertrouwen staat nu op wonderbaarlijk (4 overwinningen op rij) nu moet ik mn sportpsych ontslaan ?! Zijn er nog mensen die dit doen ? Of houden jullie hier geen rekening mee ?
Hou ik geen rekening mee, heb niet het idee dat het zelfvertrouwen dan weer zal dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Laatst online: 10:32
CNS schreef op 16 april 2004 @ 09:27:
[...]

Yep, hiero. Mijn tegenstander heeft ook al een oefenwedstrijd geregeld en heb mijn eerste overwinning al te pakken. Ik had natuurlijk liever gespeeld en eerlijk verloren van Fast Furious United, maar ja. Als je interesse hebt om tegen een VII team te spelen moet je ff mijn uitdaging accepteren.
geaccepteerd, succes woensdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:23
Scoren +1 (alweer een verdediger :?)
VOrm +12/-5 (lekker dus)
Waarde +540K/-103K

Wel tevreden dus... de vorm gaat weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05 14:55

CNS

Huh?? Een verdediger die +1 scoren krijgt.
Ik wist niet eens dat dat ging. Verdedigers krijgen toch geen training bij scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Haha, jah, het hele team krijgt nihil trainen... dus die zat er denk ik, net als mijn andere verdediger twee weken geleden, dicht tegen aan, en dan gaat die naar 2 seizoenen scoren trainen vanzelf wel omhoog :) ach wel leuk, nu kan die ook redelijk scoren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 05-05 10:55
Mijn TU Update:
Vorm +6 / -3 (o.a. me coach en clown ... :| )
Waarde + 201k / -15k
Positiespel + 1 (jeugdspeler van zondag)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
TU

Winger +1 (mijn toekomstige coach die stijgt)
Vorm +7/-3 gaat weer de goede kant op!
Exp +4
Value +1.2M (afgelopen 2 weken meer dan 2M in waarde gestegen waarvan deze week 1 speler 700k omhoog!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Quintus schreef op 16 april 2004 @ 01:18:
@ Grooviee
Mijn team (SC Amsreiw) staat als 5e divisie team genoteerd terwijl ik toch echt in de zevende speel hoor.

Verder geinige loting alleen maar 6e en 7e divisie teams in mijn poule _/-\o_ >:)
Dat zal ik aanpassen. En over de loting, op de geplaatste teams(nr. 1-34) na is die compleet willekeurig verlopen.

TU
vorm +7/-6
value +369/-82

Geen echt schokkende update, maar wel een leuke update met de juiste spelers die in vorm omhoog zijn gegaan :).

[ Voor 16% gewijzigd door grooviee17 op 16-04-2004 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

Zo mijn eerste magnificent (het werd tijd). hopelijk volgende week nog een magnificent (19 jaar) en een formidable (17 jaar). vorm blijft slecht bij me al 7 weken (4.9 ~ inad. gemiddeld).

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 16-04-2004 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Timberteam heeft een bekende straatmuzikant in de armen genomen:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/timvanderlinden/banjo.JPG

sfeerverhogend!! das duidelijk, dus nu gaan we voor minstens 0-12 overwinning zondag :P

(en Yared mag hem wel even lenen voor een paar daagjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
TU
vorm: +13/-2 (vorige week nog conditie getrained ook :) )
waarde: +169k/-11k

geen stats verandering, maar wel erg tevreden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111438

value 40. k -19 k :*)
Form 6 -4 :)

mwa niet zo'n boeiende week
al mijn reserve spelers krijgen vorm
en hoofdteam verliest :S

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10565

neudeboules schreef op 16 april 2004 @ 09:06:
vorm +8/-4
verd. +4

dus ik ben dik tevreden na deze training

heb als bonus voor me zelf 10,000 extra plaatsen in het stadion geduwd.

ps mijn sponsoren zijn vandaag vanuit de VIP lounge 2 niveaus gezakt to op de wolken. :( komt dit door dat ik het stadion heb uitgebreid????
De toestand 'Vanuit de VIP lounge' heb je alleen als je een wedstrijd speelt. Het maximum is hier 'dansend op de straten' en daarna 'in de wolken' (en toch echt niet 'op de wolken' :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94179

was de wedstrijd in beker regels of normaal twas toch normaal :S??? fc golden goal heeft mij uitgedaagd onder beker regels namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-05 20:35

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Anoniem: 94179 schreef op 16 april 2004 @ 13:29:
was de wedstrijd in beker regels of normaal twas toch normaal :S??? fc golden goal heeft mij uitgedaagd onder beker regels namelijk
In de poulewedstrijden zijn het gewone regels. Na de poules de cup regels

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94179

thnx ik heb fc golden goal uitgedaagd met gewone regels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Bainpower
Thije
MaestroTim
HvP
Ronald Koeman
Grooviee17

Om zolang aan je training te werken en dan wel op een laag pitje bezig blijven maar niet meer dan je A team trainen dat is voor mij gewoon geen optie. Dat zou me gewoon tezeer tegen de borst stuiten.

Ik kan het gewoon niet over me hart krijgen om alleen even zondags in te loggen want dit spel is echt de moeite waard en verdiend gewoon de volle aandacht.

Was het nou nog zo dat ik een vaste B team opstelling kon maken dan zou ik er nog over nadenken en alles op de automaat zetten en 2x5min per week checken.

Het is geen optie om alle B trainees te verkopen omdat die momenteel nog niks waard zijn.

Was het nou nog een kwestie van gewoon een keertje pech hebben en zielig doen dan mocht je me gewoon op me flikker geven, echter iedereen kan zien dat het niet meer een "kwestie van pech hebben" is, het is gewoon constante mineur en dat al 6 seizoenen lang... nog niet 1x gepromoveerd, nog immer V!

Net met Thije aan de telefoon gezeten hierover en me theorie uitgelegd dat net als met vorm je bepaalde spelers hebt die van start af -2 beginnen en sommige die +2 beginnen. Zo zou je diezelfde formules ook kunnen toepassen op het aantal rode/gele kaarten, blessures, weer, etc..

Op die manier kun je een team hebben wat zoals ik al 4 seizoenen lang de topscoorders levert (ook nu weer de 1e en 2e positie) en altijd een keeper heeft gehad die ruim 1 level hoger was dan de rest van zijn league (2 seizoenen geleden aan het eind een formidable keeper 4,5* in V) zonder daarvoor specifiek keepers te trainen, en allemaal spelers met een gezond karakter en toch... toch op juist die verkeerde momenten slecht weer, uitvallers, ht-engine grappen, vormdalingen, rode/gele kaarten, 10 man spelen, etc...

Wat natuurlijk ook meespeelt is dat me vriendin nu helemaal niks meer doet en dan valt er voor mij thuis niks meer te blazen en blozen bij de matches.
Ook heb ik zoals al eerder gezegd echt een hele zware verantwoordelijkheid op me schouders genomen in me nieuwe baan en dat is niet iets wat zich binnen een paar weken oplost, eerder een kwestie van enkele maanden.

Over de federatie, ik ben al met pensioen, en Thije, hoewel hij best wat actiever mag wezen ;) heeft het prima overgenomen samen met o.a. jullie en de vele nieuwe gezichten die erbij zijn gekomen. De federatie is leuker, beter, groter en actiever dan ooit, en ik heb zeer goede hoop dat er op een dag een meeting komt waar meer dan 5 mensen op af zullen komen :)

Samenvattend: Ik speel de Cup nog af, maar zou het ten zeerste op prijs stellen als mensen mij uitdaagden just in case dat ik pas last moment eraan denk.
Iedereen heeft me mailadres en ik check om de dag me thuismail zelfs al zit ik tot me nek in het werk of in het buitenland dus ik accepteer absoluut!

De Cup vind ik gewoon een leuke afsluiter en bedenkperiode, dus laten we hopen dat ik ver kom :7

Thanks for the support!

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-05 11:13
Vorm +2/-5
Waarde +23k/-53k
Pos +2

Die 2 van positiespel van redelijk naar goed, twee oudjes...

enneuh cyclops... wacht maar af, over 2 weken staat er -15 / +2 of iets dergelijk bij je vorm ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Joss op 16-04-2004 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op 16 april 2004 @ 15:24:
nog niet 1x gepromoveerd, nog immer V!
Doe je het al beter dan ik hoor Yared :)
Ook heb ik zoals al eerder gezegd echt een hele zware verantwoordelijkheid op me schouders genomen in me nieuwe baan en dat is niet iets wat zich binnen een paar weken oplost, eerder een kwestie van enkele maanden.
Tja, dat is altijd lastig, maar misschien dat je dan je team enkele maanden op een laag pitje moet zetten om in de rustige periode weer actief te worden. Maar goed, wie ben ik om over jou werksituatie te oordelen...

moest wel even een traantje wegpinken na dit bericht hoor :'(

Edit: je kan de Harlem Hattricks natuurlijk ook nog altijd op E-bay verkopen! Dit team levert zoveel op dat je vervolgens ontslag kan nemen op je werk en lekker in het Caraïbisch gebied kan rentenieren ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 16-04-2004 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Yared
Een oplossing imho voor het '2x5 minuten per week inlogprinicipe' is:
Keepers trainen!
Stel gewoon te allen tijde je beste team op (ook in de vr.sch) en koop 2 jonge goeie keepers. Laat deze afwisselen en train je keepers tot in de sky door.
Enige dat je moet doen is kijken naar blessures/schorsingen van je a-selectie in competitiewedstrijden en deze vervangen door b-garnituur (niet te verwarren met bittergarnituur :P)

Als je later weer tijd hebt om vaker te hattricken (staat in de dikke van dale toch? ;)), verkoop je deze keepers weer en heb je een flink zakcentje om verder mee te gaan.

Iets voor je?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 10565 op 16-04-2004 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Anoniem: 10565 schreef op 16 april 2004 @ 15:57:
@Yared
Keepers trainen!
Stel gewoon te allen tijde je beste team op (ook in de vr.sch) en koop 2 jonge goeie keepers. Laat deze afwisselen en train je keepers tot in de sky door.
Enige dat je moet doen is kijken naar blessures/schorsingen van je a-selectie in competitiewedstrijden en deze vervangen door b-garnituur (niet te verwarren met bittergarnituur :P)

Als je later weer tijd hebt om vaker te hattricken (staat in de dikke van dale toch? ;)), verkoop je deze keepers weer en heb je een flink zakcentje om verder mee te gaan.

Iets voor je?
Mocht het dan toch fout gaan, een beetje slaapmiddel in het bittergarnituur, en gegarandeerd een gewonnen wedstrijd ;) >:) >:)

Neej, is opzich een goed plan, maar dan wordt je wle erg voorspelbaar als team dus makkelijk te degraderen enzo, lijkt me.

ALs iemand in de competitie dan eencombinatie van tacktiek/opstelling bedenkt waarmee je een vrij grote kans van winnen hebt, en de rest kopieerd dat, ben je de 'lul'

[ Voor 13% gewijzigd door koentjuh op 16-04-2004 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koentjuh schreef op 16 april 2004 @ 16:53:
[...]

Mocht het dan toch fout gaan, een beetje slaapmiddel in het bittergarnituur, en gegarandeerd een gewonnen wedstrijd ;) >:) >:)

Neej, is opzich een goed plan, maar dan wordt je wle erg voorspelbaar als team dus makkelijk te degraderen enzo, lijkt me.

ALs iemand in de competitie dan eencombinatie van tacktiek/opstelling bedenkt waarmee je een vrij grote kans van winnen hebt, en de rest kopieerd dat, ben je de 'lul'
Vergeet niet dat Yared al een vrij aardig team heeft.
Met de genoemde tactiek zullen zijn verdedigende stats bovendien met de week beter worden, want een keeper is imho de belangrijkste speler in de verdediging.

Verder blijft de matchengine rond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50579

Zow Vlissingen AC united uigedaagd, hoop dat hij nog geen friendly geregeld heeft.

ehh vraagje hoe wordt ik lid van de federatie (GoT) ik doen nu wel mee met de cup.
en wat is de bedoeling eigenlijk van zo een federatie?

en Yared zo erg zonde zijn als je met hatrick zou stoppen, in mijn newby ogen beteken je best veel in de GoT HT communitty, ik noem maar het helpen met supporter worden.

om zomaar afschijd te moeten nemen alleen omdat je het druk hebt op je werk? bekende quote: "we moeten ons niet zo haasten, we zijn hier om te werken niet op de vlucht"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Anoniem: 10565 schreef op 16 april 2004 @ 17:17:
[...]

Vergeet niet dat Yared al een vrij aardig team heeft.
Met de genoemde tactiek zullen zijn verdedigende stats bovendien met de week beter worden, want een keeper is imho de belangrijkste speler in de verdediging.

Verder blijft de matchengine rond :)
Uitraad, maargoed, toch blijft het mogelijk he ;)

Heb dit seizoen ook verloren van iemand in de competitie omdat die een meesterlijk tactiek gebruikte waardoor hij geweldig inspeelde op mijn blessures in de centrumverdediging waardoor hij net wiast te winnen met 3-2 terwijl ik en stats stukken beter was..

Maargoed, het is een mogelijkheid, heb je wel top spelers daarna, athans keepers.. maarja, dan zou hij ook vleugel kunnen blijven trainen, want 2 of 4 mensen veranderen is niet zo veel meer werk lijkt me..

Ow, nu al zin in volgend seizoen dan kan ik met de winst van de verkoop van de dan wonderbaarlijke spits een leuke middenvelder en keeper, of alleen een heel erg leuke middenvelder kopen :)

Of zucht, 22, en dan lekekr verder trainen tot buitenaards ofzo.. achja.. blijft lastig, maar 22, dan wordt ie toch echt oud voor training

[ Voor 30% gewijzigd door koentjuh op 16-04-2004 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022

The_Marsmellow schreef op 16 april 2004 @ 13:37:
[...]

In de poulewedstrijden zijn het gewone regels. Na de poules de cup regels
Wist ik niet. Waarom eigenlijk niet?
Maakt verder niet uit. Heb de wedstrijd inmiddels al geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53390

hmmz, ik heb per ongeluk een al een friendly geaccepteerd voor deze week. Daarmee komt mijn deelname aan de Got-cup dus in gevaar neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Anoniem: 53390 schreef op 16 april 2004 @ 18:55:
hmmz, ik heb per ongeluk een al een friendly geaccepteerd voor deze week. Daarmee komt mijn deelname aan de Got-cup dus in gevaar neem ik aan.
Nee je krijgt een 5-0 nederlaag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 50579 schreef op 16 april 2004 @ 17:25:
Zow Vlissingen AC united uigedaagd, hoop dat hij nog geen friendly geregeld heeft.

ehh vraagje hoe wordt ik lid van de federatie (GoT) ik doen nu wel mee met de cup.
en wat is de bedoeling eigenlijk van zo een federatie?

en Yared zo erg zonde zijn als je met hatrick zou stoppen, in mijn newby ogen beteken je best veel in de GoT HT communitty, ik noem maar het helpen met supporter worden.

om zomaar afschijd te moeten nemen alleen omdat je het druk hebt op je werk? bekende quote: "we moeten ons niet zo haasten, we zijn hier om te werken niet op de vlucht"
Ga eens even in de hoek staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Vorige week een leuke update gehad en uiteraard moet dat nu weer teniet gedaan worden. :(

Vorm: +4 / -5
value: +166 / -28

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93433

yared schreef op 16 april 2004 @ 15:24:
Samenvattend: Ik speel de Cup nog af, maar zou het ten zeerste op prijs stellen als mensen mij uitdaagden just in case dat ik pas last moment eraan denk.
Iedereen heeft me mailadres en ik check om de dag me thuismail zelfs al zit ik tot me nek in het werk of in het buitenland dus ik accepteer absoluut!
Yared, Yared, Yared,
In jullie discussies neigde ik altijd naar de mening van ronald koeman. Ik kon lachen om jou klaagzangen op het niet promoveren of juist om jouw (gespeelde) trots op het seizoenenlang in dezelfde league blijven zitten.
Je zeurde als er iets niet naar je zin ging (hoeveel mensen waren er ook alweer op de vorige meeting), maar deed dat altijd op een grappige manier. Vaak ook was je overdreven enthousiast (zo ontving ik ooit in een msn gesprek een bestand met de lootjes van de de tombola), maar je wist ook anderen mensen enthousiast te krijgen over de fed.

Ik heb bewust niet gereageerd op je eerste bericht, ik hoopte dat je tot 'bezinning' zou komen en ik wilde de weg terug niet afsnijden. Nu begrijp ik dat je ons echt gaat verlaten.

Ik was er weliswaar niet vanaf 't begin bij, maar ik zal je toch erg missen hier.

Succes in je laatste got cup en daarna met je baan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Hmm, ik heb de regels van de GoT cup niet gelezen, maar ik dacht omdat er 1-6 in het wedstrijdschema staat dat ik thuis zou spelen. O-) Ik heb FC Strijen dus voor een thuiswedstrijd uitgedaagd en hij heeft dat ook geaccepteerd. Voortaan maar beter opletten ;)

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Zonar schreef op 16 april 2004 @ 22:01:
Hmm, ik heb de regels van de GoT cup niet gelezen, maar ik dacht omdat er 1-6 in het wedstrijdschema staat dat ik thuis zou spelen. O-) Ik heb FC Strijen dus voor een thuiswedstrijd uitgedaagd en hij heeft dat ook geaccepteerd. Voortaan maar beter opletten ;)
Klinkt bekend in de oren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

tjah die kleine lettertjes ook altijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
The_Marsmellow schreef op 16 april 2004 @ 22:46:
tjah die kleine lettertjes ook altijd :p
Ze blijven lastig om te lezen he :P. Gelukkig staan de wedstrijden goed in het wedstrijdschema op de GoTtrick-site, en die eer komt geheel aan jou toe _/-\o_. Dus zoals de wedstrijden op de site staan, zo moeten ze gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zonar schreef op 16 april 2004 @ 22:01:
zo dacht ik het ook, daarom heb ik ook geaccepteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Ligt het aan mij, of is er deze week nog geen toto gepost ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
grooviee17 schreef op 17 april 2004 @ 08:37:
Ligt het aan mij, of is er deze week nog geen toto gepost ??
Dat ligt aan jou :)

Mighty Murmels - Midgard
Travel FC - CVP
TheStommerds - Ruyven's Boys
S.V. Hector - The Executors
Visscher - The Bleating
Toekan United - BZF
Tieskie - FC Jansen
Furious Falcon United - Forza Chielio
kdbunited - GROSS
private_ryan – VV Achteruit

Calgary Haze – Barrington Barons (CANADA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

1 Mighty Murmels - Midgard
3 Travel FC - CVP
1 TheStommerds - Ruyven's Boys
2 S.V. Hector - The Executors
2 Visscher - The Bleating
2 Toekan United - BZF
2 Tieskie - FC Jansen
2 Furious Falcon United - Forza Chielio
1 kdbunited - GROSS
2 private_ryan – VV Achteruit

2-3 Calgary Haze – Barrington Barons (CANADA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

1 - Mighty Murmels - Midgard
1 - Travel FC - CVP
1 - TheStommerds - Ruyven's Boys
1 - S.V. Hector - The Executors
1 - Visscher - The Bleating
2 - Toekan United - BZF
2 - Tieskie - FC Jansen
1 - Furious Falcon United - Forza Chielio
1 - kdbunited - GROSS
2 - private_ryan – VV Achteruit

2-2 Calgary Haze – Barrington Barons (CANADA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
1 Travel FC - CVP
2 TheStommerds - Ruyven's Boys
2 Toekan United - BZF
2 Tieskie - FC Jansen
1 Furious Falcon United - Forza Chielio
1 kdbunited - GROSS

1-3 Calgary Haze – Barrington Barons (CANADA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

1 Travel FC - CVP
1 Visscher - The Bleating
2 Toekan United - BZF
2 Tieskie - FC Jansen
1 kdbunited - GROSS

2-3 Calgary Haze – Barrington Barons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
1 Travel FC - CVP
1 S.V. Hector - The Executors
2 Toekan United - BZF
2 Tieskie - FC Jansen
1 kdbunited - GROSS

1-2 Calgary Haze – Barrington Barons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67151

1 Travel FC - CVP
2 Toekan United - BZF
2 Tieskie - FC Jansen
1 kdbunited - GROSS

0-1 Calgary Haze – Barrington Barons (CANADA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

2 Mighty Murmels - Midgard
1 Travel FC - CVP
2 Toekan United - BZF
2 Tieskie - FC Jansen
1 kdbunited - GROSS

1-3 Calgary Haze – Barrington Barons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-03 20:14

NiMu83

AFCA

LOL Ben ik weer vroeg met de toto, vergeet iedereen het |:( :D

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op 17 april 2004 @ 18:27:
LOL Ben ik weer vroeg met de toto, vergeet iedereen het |:( :D
Of iedereen post hem lekker laat, zodat hij niet door half GoT gekopieerd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Het is weer tijd voor een nieuwe startpost en uiteraard de statistieken. Want zondag is meestel wel een drukke dag en anders loop je het risico incomplete statistieken te hebben.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
alweer meer dan 3 uur niks gezegt.. poeh :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
saai heh hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
nogal, beetje opfleuren dan maar?
O-) wie gaat er morgen winnen? (IK!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Joss schreef op 17 april 2004 @ 22:35:
nogal, beetje opfleuren dan maar?
O-) wie gaat er morgen winnen? (IK!)
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen. (zonder te liegen dan :| )

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
2 Mighty Murmels - Midgard
2 Travel FC - CVP
3 Visscher - The Bleating
1 Toekan United - BZF
2 Tieskie - FC Jansen
1 kdbunited - GROSS

2-1 Calgary Haze – Barrington Barons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53390

Hmmz, ik mag tegen mijn directe concurrent. Maarja, tis voor de 3e plaats, dus het kan me niet zo bizar veel schelen. We hebben nu evenveel punten en volgende week mag ik weer tegen hem aantreden. Ik heb van het geld dat ik kreeg van mijn vorige YP wel een nieuwe keeper en een invaller voor mijn geblesseerde verdediger gekocht, zodat ik niet met een helemaal kaalgeplukt elftal tegen hem aan hoef te treden. Maargoed, we zien wel hoe het gaat.
Morgenavond kan ik pas mijn nieuwe YP trekken, omdat ik om 7:00 uur al mijn bedje uit moet en dan geen tijd heb om de computer aan te zetten :|

lang verhaal kort:
ik zie wel of ik win :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Anoniem: 10565 schreef op 16 april 2004 @ 15:57:
@Yared
Keepers trainen!

Iets voor je?
Voor me basis heb ik op dit moment twee formidable wb's en twee briljante wingers waarvan er eentje over 2 weken naar wonderbaarlijk gaat.

Eveneens heb ik 2 keepers, 1 solid van 20 en 1 formidable van 21.

Dus op zich is je idee zo gek nog niet.

Kan ik het beste die twee talentjes te koop zetten en me verlies/winst nemen.

9 keepertrainers en 1 trainer toch?
Tis wel verleidelijk... :9

1 - Mighty Murmels - Midgard
1 - Travel FC - CVP
2 - TheStommerds - Ruyven's Boys
1 - S.V. Hector - The Executors
1 - Visscher - The Bleating
2 - Toekan United - BZF
2 - Tieskie - FC Jansen
1 - Furious Falcon United - Forza Chielio
1 - kdbunited - GROSS
2 - private_ryan – VV Achteruit

2-2 Calgary Haze – Barrington Barons (Schiermonnikoog-Noord)

@GoT Cup, niemand heeft nog gereageerd, maandag kijk ik weer even of ik ben uitgedaagd... morgen hele dag werkvoorbereiding :r

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Mijn uitstekende jeugdopleiding heeft een toptalent geproduceerd van 17 jaar, met als beste stats: matig verdedigen en matig passen. Misschien biedt iemand 1k als ik hem morgen voor 0 op de lijst zet :)
Hele spelers kopieren mocht toch niet meer, tenzij heeeeel bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net even m´n nieuwe coach aangenomen (goed/matig), alleen dan dit bericht:

"De opdracht is geaccepteerd! Het gaat nu enige tijd duren voordat de speler zijn cursussen voltooid heeft en over zijn licentie kan beschikken. Zo gauw hij klaar is om het roer over te nemen, zul je een mededeling ontvangen bij "Laatste gebeurtenissen" op "De club"-pagina van je team."

En toch krijg ik meteen bericht dat hij al m´n coach is, vaag..... naja, hij leert snel z´n cursussen in ieder geval.

YP: 17 yr. matig positiespel en goed passen en 111k value, zal toch wel iets opleveren toch?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 18-04-2004 03:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
En ook ik heb weer een klotespeler maar mijn avond kon toch al niet meer stuk.

Eerst een geweldig optreden van after forever en vervolgens een heerlijke kroegentocht aflgesloten met een flinke blow.

Heerlijk :)
>:)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

damn wat een utspeler

Toine van Eindhoven (29828294)
19 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 2 000 €
Loon: 500 €/week
Eigenaar: Frizza United
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

The Dolf schreef op 18 april 2004 @ 03:54:
En ook ik heb weer een klotespeler maar mijn avond kon toch al niet meer stuk.

Eerst een geweldig optreden van after forever en vervolgens een heerlijke kroegentocht aflgesloten met een flinke blow.

Heerlijk :)
>:)
After forever relaxed :) Ik had voor de verandering eens een feestje in de matrixx met don diable en cosmic gate.

YP: passable pm inadequate scorring weak passing 18 jaar moet ook wel iets opleveren... nu maar mn bed opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
YP's graag niet meer compleet posten, behalve als die bijzonder is. Anders gewoon een kort regeltje

Mijn YP was een 19jr matig winger van 11K, misschien dat de gek er nog wat voor geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 18-05 17:11
me tegenstander in de cup had al een friendly geregelt voor komende woensdag. Waar moet ik dit eigenlijk melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
loona35 schreef op 18 april 2004 @ 08:41:
me tegenstander in de cup had al een friendly geregelt voor komende woensdag. Waar moet ik dit eigenlijk melden?
Als je mij een HT-mail stuurt, is het genoeg :). Wacht wel even op bevestiging, en regel zelf nog geen friendly als ik nog geen antwoord heb gegeven. Zo weet ik zeker dat jij iig niet de schuldige ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27593

Uit het jeugdteam getrokken:

Henk-Jan Bommer (29835436)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Koppen

Vastgestelde waarde: 155 000 €
Loon: 1 280 €/week
Eigenaar: FC 0wnz0rz

Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Nog steeds geen goede of uitstekende pull gehad hier :(

Gast van 19 met redelijk passen, wat moet je daar nou weer mee?!? Waarde 25k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Nieuwsitems

*Oproep*

Aangezien wij als federatie veel leuke dingen brengen (onderzoekjes, 8-bits, cup etc)

Wil ik ons aanmelden voor deze Hattrick mogelijkheid.
Je komt dan tussen die nieuwsberichten te staan die verschillende andere "kranten" ook schrijven.

Leuk is dan natuurlijk om onze wekelijks 8-bits te publiceren, en natuurlijk leuke andere onderzoeken of andere dingen die ook wel leuk zijn voor de HT-wereld.

---

Richtlijnen
Maar, wat zijn dan die nieuwe speciale regels die op nieuws-artikelen van toepassing zijn? Voor beginners, alle regels die van toepassing zijn binnen Hattrick zijn ook van toepassing op alle gepubliceerde artikelen en items.
Daarnaast willen we jullie er ook op wijzen dat cheat beschuldigingen en transfer advertenties niet zijn toegestaan.
Het nieuws zal interessant zijn voor iedereen in de competitie waarvoor het artikel geschreven is. In het geval van internationaal nieuws is dit zelfs nog belangrijker.

Kritiek op Hattrick zelf is toegestaan, maar alleen op een diplomatieke manier. Denk er ook aan dat het nieuws doorgelinkt zal worden vanaf de hoofdpagina van Hattrick.

Zo, hoe plaats je de teksten voor je krant? Neem contact op met je GM en zij zullen je aanvraag beoordelen en als alles in orde is, wordt je aangesteld als Hoofd Redacteur voor je krant. Dit betekent dat jij (en alleen voor je krant) op Hattrick publiceren kan. De GM's bezitten de autoriteit om nieuwsberichten en kranten die onze regels schenden te verwijderen.

Elk artikel dat wordt geplaatst voor internationale lezers moet in het engels worden geschreven.

---

Nu komt de vraag, wie wil deze rol op zich nemen? Om dus kleine stukjes te schrijven en die dan te koppelen aan een 8-bits. Dus bijvoorbeeld:

SANbuca in gesprek met .....
Opgewekt treinde SANbuca naar het oosten des lands, om te kijken of Kuijff nog veel geleerd had van alle beginnertips die hij ondertussen had ontvangen. Uiteraard begon het net te regen toen ze de trein uitstapte, maar deze heeft ze getrotseerd, omdat ze per se de kuif van Kuijff wilde zien (en natuurlijk graag het antwoord wilde horen op de vragen die ze hem graag wilde stellen).
Lees het interview met voormalig sterreporter Kuijff.
Geschreven door: Petrovitsj (98655)
Link naar artikel: http://groups.msn.com/HattrickBeginnerPaginas/kuijff.msnw
Link naar krant: http://groups.msn.com/HattrickBeginnerPaginas

---

Ik wil het opzich best zelf wel doen, maar het is misschien leuker dat een ander dit gaat realiseren :).

Reacties?

p.s. wacht even met GM's mails sturen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk een goede YP (zeker voor mij als verdedigen-trainer) en heb ik er matig gevoel bij omdat ik net gister een nieuwe (die tevende de laatste vacature gaat invullen) trainee heb gekocht. Verwend nest 8)7

Jean van Utrecht
63 000 €, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Technisch]

Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
grr, weer niks (hoogste was slecht)
nouja dan maar hopen op een leuke match vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
M'n eigen Henry O+

offtopic:
Thierry Ekkelenkamp (29840345)
18 years, passable form, healthy
Nationality: Nederland
Assessed value: 118 000 €

Owner: Fiets 'em d'r in

Stamina: wretched Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: passable
Winger: solid Defending: passable
Scoring: poor Set Pieces: wretched

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022

Mijn beste jeugdpull tot nu toe.

Eltjo Cluistra (29843277)
Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Technisch

Vastgestelde waarde: 119 000 €
Loon: 1 100 €/week
Eigenaar: F.C. Golden Goal

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Wat kan ik voor deze speler krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
20K volgens de HAM TPE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-05 14:29
Matthys van Stein (29844200)
17 jaar, redelijk vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Vastgestelde waarde: 153 000 €
Loon: 1 240 €/week
Eigenaar: Aristos FC

Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak

Wat gaat deze ongeveer opleveren? 100k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
180k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1 Travel FC - CVP
2 Toekan United - BZF
2 Tieskie - FC Jansen
1 kdbunited - GROSS

1-4 Calgary Haze – Barrington Barons (CANADA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik zit een beetje in financiele problemen, dus wil ik bezuinigen op mn jeugd. Waar ik tot nu toe elke week 20.000 instop. Het niveau is nu goed. Hoeveel moet ik investeren om dit niveau zo te houden? En om te voorkomen dat het achteruit gaat

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Het niveau gaat altijd achteruit als je minder investeert dan je totnutoe deed.

De makkelijkste manier om uit de schulden te komen is door een aantal spelers te verkopen. Misschien niet leuk, maar het leven is hard soms. Als je financieel weer een beetje gezonder bent kun je eventueel je stadion wat uitbreiden, om structureel meer inkomsten te krijgen.

[ Voor 64% gewijzigd door Ronald Koeman op 18-04-2004 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Evil M@V: het laatste waar ik op zou bezuinigen is de jeugdopleiding, zonde van alle voorgaande investeringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Dus als ik 10.000 ga investeren dan gaat mn niveau dus terug.. :(

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Evil M@V schreef op 18 april 2004 @ 13:38:
Dus als ik 10.000 ga investeren dan gaat mn niveau dus terug.. :(
Je hebt het goed begrepen. En dus gooi je daarmee een groot deel van je investeringen van de vorige weken weg. Zoals ik al eerder zei, misschien is het verstandiger om een of meerdere spelers te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
Leuke YP 19 jaar en goed verdedigen (train ook verdedigen) haalde bij z'n wedstrijd vandaag gelijk drie sterren. Ben er wel tevreden mee (jammer dat ie geen 17-18 is) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blizard schreef op 18 april 2004 @ 15:09:
Leuke YP 19 jaar en goed verdedigen (train ook verdedigen) haalde bij z'n wedstrijd vandaag gelijk drie sterren. Ben er wel tevreden mee (jammer dat ie geen 17-18 is) ...
Que? Welke wedstrijd vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104413

mijn YP: Ernst-Jan Schipper (29859251)
Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Vastgestelde waarde: 21 000 €
Loon: 600 €/week
Eigenaar: Junior Stars

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
Speel in de Belgische competitie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-03 20:14

NiMu83

AFCA

Anoniem: 104413 schreef op 18 april 2004 @ 15:38:
mijn YP: Ernst-Jan Schipper (29859251)
[...]
Daar ben je blij mee ;)
Tis alleen leuk en boeiend om goede YP's te posten...niet zo 1 die jij hebt... (just a comment ;) )

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.