Bainpower
Thije
MaestroTim
HvP
Ronald Koeman
Grooviee17
Om zolang aan je training te werken en dan wel op een laag pitje bezig blijven maar niet meer dan je A team trainen dat is voor mij gewoon geen optie. Dat zou me gewoon tezeer tegen de borst stuiten.
Ik kan het gewoon niet over me hart krijgen om alleen even zondags in te loggen want dit spel is echt de moeite waard en verdiend gewoon de volle aandacht.
Was het nou nog zo dat ik een vaste B team opstelling kon maken dan zou ik er nog over nadenken en alles op de automaat zetten en 2x5min per week checken.
Het is geen optie om alle B trainees te verkopen omdat die momenteel nog niks waard zijn.
Was het nou nog een kwestie van gewoon een keertje pech hebben en zielig doen dan mocht je me gewoon op me flikker geven, echter iedereen kan zien dat het niet meer een
"kwestie van pech hebben" is, het is gewoon constante mineur en dat al 6 seizoenen lang... nog niet 1x gepromoveerd, nog immer V!
Net met Thije aan de telefoon gezeten hierover en me theorie uitgelegd dat net als met vorm je bepaalde spelers hebt die van start af -2 beginnen en sommige die +2 beginnen. Zo zou je diezelfde formules ook kunnen toepassen op het aantal rode/gele kaarten, blessures, weer, etc..
Op die manier kun je een team hebben wat zoals ik al 4 seizoenen lang de topscoorders levert (ook nu weer de 1e en 2e positie) en altijd een keeper heeft gehad die ruim 1 level hoger was dan de rest van zijn league (2 seizoenen geleden aan het eind een formidable keeper 4,5* in V) zonder daarvoor specifiek keepers te trainen, en allemaal spelers met een
gezond karakter en toch... toch op juist die verkeerde momenten slecht weer, uitvallers, ht-engine grappen, vormdalingen, rode/gele kaarten, 10 man spelen, etc...
Wat natuurlijk ook meespeelt is dat me vriendin nu helemaal niks meer doet en dan valt er voor mij thuis niks meer te blazen en blozen bij de matches.
Ook heb ik zoals al eerder gezegd echt een hele zware verantwoordelijkheid op me schouders genomen in me nieuwe baan en dat is niet iets wat zich binnen een paar weken oplost, eerder een kwestie van enkele maanden.
Over de federatie, ik ben al met
pensioen, en Thije, hoewel hij best wat actiever mag wezen

heeft het prima overgenomen samen met o.a. jullie en de vele nieuwe gezichten die erbij zijn gekomen. De federatie is leuker, beter, groter en actiever dan ooit, en ik heb zeer goede hoop dat er op een dag een meeting komt waar meer dan 5 mensen op af zullen komen
Samenvattend: Ik speel de Cup nog af, maar zou het ten zeerste op prijs stellen als mensen mij uitdaagden just in case dat ik pas last moment eraan denk.
Iedereen heeft me mailadres en ik check om de dag me thuismail zelfs al zit ik tot me nek in het werk of in het buitenland dus ik accepteer absoluut!
De Cup vind ik gewoon een leuke afsluiter en bedenkperiode, dus laten we hopen dat ik ver kom
Thanks for the support!
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!