Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.853 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Jaja, en dat advies neem jij dan zeker aan?

Ik weet nog wel, weken geleden dat heel GoT liep te schreeuwen dat je moest stoppen met die domme countertactiek van je. Incl. Thije, nou dat hielp niet echt...

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon PIC-EN , doe ik ook..elke wedstrijd..geweldig!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

hoedjevanpapier schreef op 13 april 2004 @ 12:47:
Jaja, en dat advies neem jij dan zeker aan?

Ik weet nog wel, weken geleden dat heel GoT liep te schreeuwen dat je moest stoppen met die domme countertactiek van je. Incl. Thije, nou dat hielp niet echt...
Stoppen met counter is slechts stap 1, dat zijn nieuw gekozen taktiek niet veel effect heeft is weer een ander verhaal. ;)
Ik heb trouwens het gevoel dat de HT's sneaky de engine hebben aangepast, de laatste 2 rondes in de competitie hebben in mijn poule zeer verrassende uitslagen opgeleverd, 5-5 en 4-5 wedstrijden terwijl er tussen de team een klein tot heel groot gat aan kwaliteit zit, vooral gelet op de o zo belangrijke balbezit stats...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^0nMe schreef op 13 april 2004 @ 14:54:
[...]

Stoppen met counter is slechts stap 1, dat zijn nieuw gekozen taktiek niet veel effect heeft is weer een ander verhaal. ;)
Ik heb trouwens het gevoel dat de HT's sneaky de engine hebben aangepast, de laatste 2 rondes in de competitie hebben in mijn poule zeer verrassende uitslagen opgeleverd, 5-5 en 4-5 wedstrijden terwijl er tussen de team een klein tot heel groot gat aan kwaliteit zit, vooral gelet op de o zo belangrijke balbezit stats...
zit zeker wat in, gelet op alle verdrietige gotérs die met duidelijk betere stats verliezen, en de volgende wedstrijd in mij league:

de_ toppertjes 3
Middenveld: slecht
Rechter Verdediging: uitstekend
Centrale Verdediging: formidabel
Linker Verdediging: redelijk
Rechter Aanval: matig -
Centrale Aanval: matig
Linker Aanval: matig

FC Butkuts United 1
Middenveld: matig
Rechter Verdediging: redelijk
Centrale Verdediging: matig
Linker Verdediging: zwak
Rechter Aanval: goed
Centrale Aanval: goed
Linker Aanval: goed

vage uitslag als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat veel mensen geen tactiek invullen en dus normaal spelen.
Wat ik niet echt kan begrijpen...Met die tactieken kan je een beter team uitschakelen...of je eigen team als het al sterker is nog sterker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 09:08:
De eerste is al reeds aangemeld :) Yamipogo. Komt hier binnenkort ook wel op het forum en bij de rest ga ik m´n best doen.
Wow het duurde effe. Dat aanmelden is een gedoetje :P
Naja ik ben dus de manager van ze popo's
Yamipopo is the name :P (niet yamipogo ;))
Ik run het team ze popo's
in competitie VI.770
DAnkzij Tim ben ik supporter geworden. En kwam ik ook aan deze site
Beetje moeilijk te vinden maar ik ben uiteindelijk hier gekomen :*)

EN.....
Waar hebben jullie het hier zoal over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ben op zoek naar een goed/goed speler om coach te maken (moeilijk te vinden, of ontzettend duur). Kan ik nou ook eentje nemen met redelijk ervaring en goed leiderschap en dan wachten tot ie goed ervaring krijgt ? Of zal dit te lang duren (lees : nog langer dan de 16 weken dat ik hem moet houden) ervanuitgaande dat ik enkel oefenwedstrijden (buitenland) en competitie speel (geen beker of wat anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:09
mijn jeugdopleiding staat nu eindelijk op uitstekend
nou maar hopen dat er beter yp uit voortkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Mensen de uitslag van de toto van ronde 6!!

De uitslag:
8 ChrisisLT
8 MaestroTim
8 Thije
8 -Pjotrski-
7 Brainpower
7 Zonar
7 The_Marsmellow
6 grooviee17
6 GaMbiNo
6 !k vl!eg
5 Yared
5 Frizza
5 Cyclops10
5 FOP
hoedjevanpapier
Sandyman538
loona35
neudeboules
-StArMaKeR-

De stand:
37 Yared
37 MaestroTim
37 -Pjotrski-
34 Zonar
32 ChrisisLT
31 FOP
31 Frizza
31 Brainpower
30 grooviee17
29 The_Marsmellow
29 Thije
25 Cyclops10
24 !k vl!eg
23 loona35
18 GaMbiNo
18 -StArMaKeR-
15 hoedjevanpapier
14 neudeboules
10 Sandyman538
6 Mankit

Weinig verandering in de stand deze week. De nummers 1, 2 en 3 staan zij aan zij, en ChrisisLT loopt flink wat plaatsen in!
hoedjevanpapier, Sandyman538, loona35, neudeboules en -StArMaKeR- ....Hadden jullie geen tijd voor de toto ofzo of hoe zit dat eigenlijk?? :P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

died_laughing schreef op 13 april 2004 @ 15:40:
mijn jeugdopleiding staat nu eindelijk op uitstekend
nou maar hopen dat er beter yp uit voortkomen :)
Reken er maar niet op >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Blizard schreef op 13 april 2004 @ 15:38:
Ben op zoek naar een goed/goed speler om coach te maken (moeilijk te vinden, of ontzettend duur). Kan ik nou ook eentje nemen met redelijk ervaring en goed leiderschap en dan wachten tot ie goed ervaring krijgt ? Of zal dit te lang duren (lees : nog langer dan de 16 weken dat ik hem moet houden) ervanuitgaande dat ik enkel oefenwedstrijden (buitenland) en competitie speel (geen beker of wat anders)
hangt een beetje van de speler en zijn leeftijd af. Als hij een jaar of 30+ is en iedere competitiewedstrijd speelt, gaat hij vast een level omhoog in een seizoen...

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
j_du_pee schreef op 13 april 2004 @ 15:46:
hangt een beetje van de speler en zijn leeftijd af. Als hij een jaar of 30+ is en iedere competitiewedstrijd speelt, gaat hij vast een level omhoog in een seizoen...
Dus hoe ouder, hoe sneller de ervaring stijgt ?!

Lijkt me veel goedkoper om speler om te vormen dan eentje te pullen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-09 13:51

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 15:35:
[...]

EN.....
Dat zou ik soms ook wel eens willen weten vooral de beverwijkgroep is onnavolgbaar ;)

Maar welkom bij het zooitje!

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Oproep

Hoedjevanpapier is altijd op zoek naar iets nieuws. Maar hoe?, hij wist het een lange tijd niet, totdat hij dit weekend zijn schotel een keer de goede kant gericht had. Zo kwam hij op een zender terecht, waar ze zich zo uitgedost hadden, dat de supporters zich van te voren al vermaakten. Het heeft niets te maken met voetbal, maar:

Gezocht: HvP Cheerleaders

Een ieder is welkom, alle maten, alle soorten, alle leeftijden.
Ben jij een geboren entertainer?
Ben jij weggeschopt uit je jeugdopleiding omdat je te slecht was?
Ben jij sympathiek en oprecht?
Of ben jij dat helemaal niet?

MELD JE ALLEMAAL AAN !!!!

De audities starten volgende week. De muziek zal komen van Huub Hangop.
En voor je het weet, lopen jullie over 2 weken in de thuiswedstrijd tegen Conflagration United er zo bij:

Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gifAfbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gifAfbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gifAfbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gifAfbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gifAfbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gifAfbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gifAfbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gifAfbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gifAfbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gifAfbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gifAfbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gifAfbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gifAfbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gif

Update: Buiten de zondagse thuiswedstrijden is het altijd mogelijk om HvP's Angels te huren. Voor 15000 euro per keer is het mogelijk om het hele zwikkie te huren. Deze prijs is excl. BTW en excl. reiskostenvergoeding.

[ Voor 8% gewijzigd door hoedjevanpapier op 13-04-2004 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:57
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

VV Achteruit vraagt zich nadrukkelijk af of deze cheerleaders in te huren zijn om de o-zo-saaie woensdag avond wat op te vrolijken ;)

Overigens ben ik bezig met een middenveld booster, wil wel eens formidabel of uitmuntend halen, maar vraag mee danig af wat voor type speler ik er voor moet halen, denk een oudere formidabele middenvelder om te beginnen. Naast de 3 uitstekenden moet dat toch werken :)

@ HvP Verder kun je elke week een aspirant lid bij me opwachten hoor, de jeugd denkt al veel te snel dat ze kunnen voetballen in mijn jeugdopleiding

Update
Wat VV Achteruit zich dan tot slot nog afvraagt, wat en hoeveel drinkt dit zooitje?? Zodoende de supporters het natuurlijk niet zullen waarderen wanneer al de fusten leeg gezopen zijn ;)

[ Voor 15% gewijzigd door koentjuh op 13-04-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Ottooo schreef op 13 april 2004 @ 11:31:
ik ben zelf ook even creatief met voetballogo's geweest en heb nu wel wat in elkaar geknutseld, maar er ontbreekt nog het een en ander.
ik ben namelijk opzoek naar een goede voetbal (eentje die een beetje lijkt op die van Joss in zijn FC Strijen-logo (mooi logo trouwens _/-\o_ )) en wat andere geinige dingetjes voor in mijn logo.

heeft iemand nog wat voor mij in de aanbieding wat ik kan toevoegen? (wil het logo wel zelf maken, vind het best leuk namelijk :) )

(kan het logo helaas niet laten zien omdat die thuis op mn pc staat en ik op school zit...)
Afbeeldingslocatie: http://www.turbosquid.com/Previews/Content_on_7_26_2001_12_02_30/socpre01.jpg6A85838B-F967-4A0C-B2F690A80E91E980.jpgLarge.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.turbosquid.com/Previews/Content_on_9_17_2002_18_40_00/soccer1.jpg3E6EBB82-61BD-4163-982DD7F752736B0A.jpgLarge.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.turbosquid.com/Previews/Content_on_3_15_2004_15_50_26/soccerball.jpg217c3af0-2cf5-4b1d-a1c6-b338fd115626Large.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.turbosquid.com/Previews/Content_on_10_19_2002_17_21_12/soccerball_Smooth.jpg3474433A-63EE-4DD4-BBF8B1C4F984E483.jpgLarge.jpgAfbeeldingslocatie: http://ge.bykr.org/archives/voetbal.jpg

en bedankt voor het compliment _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:29

Ottooo

Vuurvlieg

helemaal te gek, bedankt dude :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op 13 april 2004 @ 15:45:

Weinig verandering in de stand deze week. De nummers 1, 2 en 3 staan zij aan zij, en ChrisisLT loopt flink wat plaatsen in!
hoedjevanpapier, Sandyman538, loona35, neudeboules en -StArMaKeR- ....Hadden jullie geen tijd voor de toto ofzo of hoe zit dat eigenlijk?? :P
sorry brainpower, vergeten 8)7

ff vraagje aan tomillio. Mijn broertje heeft ook bijna een team en wil ook gaan supporteren. Hij was erg gecharmeerd 8) van je vorige werk ( bakje :r ??) en vroeg zich af of je iets voor hem kon fixen. DE naam van zijn team is Xtreme Team, kijk maar wat je ermee doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 15:35:
[...]EN.....
Uhm, alles en nog wat, ideale schoonzoon, de waardeloze tactiek van Thije ;), de vloek op foray, de druk bezochte meetings, het ontslaan van goede YP als je dronken bent, de cheerleaders van HvP en heel af en toe ook nog over hattrick :P

@ toto: Yared; ik zei het je toch, als ik even m´n best ga doen..... :D
The_Marsmellow schreef op 13 april 2004 @ 15:49:
[...]
Dat zou ik soms ook wel eens willen weten vooral de beverwijkgroep is onnavolgbaar ;)

Thije, Frizza, voelen wij ons aangesproken???? nee toch? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blizard schreef op 13 april 2004 @ 15:38:
Ik heb het toen ook gedaan, ik kocht een matig leider met redelijk ervaring. Hij moest toch eerst nog 16 weken in m´n team blijven spelen, in die tussentijd liet ik hem af en toe competitieduels spelen (het was een 3* keeper) en soms de beker enz. Vandeweek steeg hij naar goed ervaring en hij zit nu 17 weken in m´n team. Eerdaags ga ik hem dus tot coach promoveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Heb gelijk minder zin in HT na mijn heel erg super onverdiende thuisnederlaag die me de eerste plek kostte van afgelopen zondag. Log nu nog maar 10x per dag in ipv van 20x. Ben ik nu een slechte verliezer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
Haal mij voor dit seizoen maar uit het lijstje met mensen die meedoen... Heb niet echt zin om iemand anders zijn voorspelling te kopieren en dergelijke, en wat weinig tijd om zelf 1 te maken. Als het straks allemaal via een website loopt, en je dus ook niet kan afkijken ;) ben ik zeker weer van de partij :)

Ps. Diep respect dat je het elke week de toto weer klaarstoomt _/-\o_

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Mensen de uitslag van de toto van ronde 6!!

Ik heb niet altijd om de toto in te vullen. De laatste 2 weken zat ik ergens op de Noordzee en had dus niet echt de mogelijkheid om veel tijd aan hattrick te besteden. En dan gaat de opstelling dus voor op de toto :+

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Vraagje: Iemand de teamid van een team met wat clowns toevalligerwijs in de aanbieding? Fluisteren als het kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help, ik heb nog geen oefenwedstrijd. Iemand die zin heeft?

Bram United, 7de divisie: 365475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pssssst, voordat Mod-Marrc het hoort: Team Id= 133844 (in duitsland)

en niet verklappen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Marsmellow schreef op 13 april 2004 @ 15:49:
[...]

haha :P
nou ik voel het als een eer om bij het zooitje te mogen horen :P :9

hehe kan ik nog mee doen met de toto of is dat te laat ik hou van toto's
ben er niet erg goed in maar ja. :9

Ik heb eens overal doorgelezen en het gaat idd over nix 8)7 :P
haha maar dat is juist lachen :P

nu nog een clown zien te krijgen :+
(ik weet nu eindelijk wat het is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 19:34:

en niet verklappen he ;)
Ik heb even een half uurtje zitten zoeken, en ik ben slechts 1 goede leider tegengekomen:

Een populair persoon, die temperamentvol is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Is dit een clown? Of alleen de goede leiders met populair, kalm en eerlijk?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Psst, ik heb ook een clown te koop staan tot morgenavond.
Playerid=29405221

edit: @Royz, populair/goed is altijd een clown (kalm, eerlijk etc. maakt niks uit)

[ Voor 37% gewijzigd door -Pjotrski- op 13-04-2004 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

-Pjotrski- schreef op 13 april 2004 @ 20:17:
Psst, ik heb ook een clown te koop staan tot morgenavond.
Playerid=29405221

edit: @Royz, populair/goed is altijd een clown (kalm, eerlijk etc. maakt niks uit)
Ok, kwam jij bijv jouw clown 'per ongeluk' tegen of heb je echt uren lopen zoeken?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ik heb iig urenlang in zo'n 10 landen lopen refreshen op de nieuwste transfers :/ Weet nog steeds niet zeker of ik uberhaupt iets aan die vent heb :D

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Royz schreef op 13 april 2004 @ 20:23:
[...]

Ok, kwam jij bijv jouw clown 'per ongeluk' tegen of heb je echt uren lopen zoeken?
Uit mijn jeugdopleiding gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 17:25:
[...]

sorry brainpower, vergeten 8)7

ff vraagje aan tomillio. Mijn broertje heeft ook bijna een team en wil ook gaan supporteren. Hij was erg gecharmeerd 8) van je vorige werk ( bakje :r ??) en vroeg zich af of je iets voor hem kon fixen. DE naam van zijn team is Xtreme Team, kijk maar wat je ermee doet!
Hmm zal wel is een keer kijken moet nu eerst effe me shite afmaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

-Pjotrski- schreef op 13 april 2004 @ 20:28:
[...]

Uit mijn jeugdopleiding gehaald :)
uiteraard, waarom vragen we nog waar jij je clowns, coaches en internationals vandaan haalt :o 8)7

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hah :)
kijk dat schiet weer eens op, teminste nog eens positief nieuws, na net verloren te hebben van de nummer een, om de nummer een positie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
j_du_pee schreef op 13 april 2004 @ 21:07:
[...]

uiteraard, waarom vragen we nog waar jij je clowns, coaches en internationals vandaan haalt :o 8)7
Ik vind een verbot op spelers uit de jeugd halen voor Pjotrski meer dan terecht! :+

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Precies.. dat je er eens wat leuks uithaalt oké, maar je kan ook te ver gaan... 8)7 Beetje ons elke week teasen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op 13 april 2004 @ 17:56:
[...]

Haal mij voor dit seizoen maar uit het lijstje met mensen die meedoen... Heb niet echt zin om iemand anders zijn voorspelling te kopieren en dergelijke, en wat weinig tijd om zelf 1 te maken. Als het straks allemaal via een website loopt, en je dus ook niet kan afkijken ;) ben ik zeker weer van de partij :)

Ps. Diep respect dat je het elke week de toto weer klaarstoomt _/-\o_
Oke dan :)

Ik vind het ook niet echt spannend meer hoor...Het is idd leuker als het via de site loopt...maar deze week heb ik nog steeds geen tijd voor de database van de site... Hoop dat het voor het nieuwe seizoen wel af is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

WTF!!
Wat ik nu ineens merk...
Ik heb maandag helemaal geen supporters erbij gehad... Hoe kan dat nou???

13-04-2004 Je hebt een speler gekocht en 700 000 € betaald.
12-04-2004 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 310 000 €.
12-04-2004 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 2 800 000 €.
11-04-2004 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 0.0 € aan entreegeld.
11-04-2004 Je hebt een speler ontslagen.

Hebben jullie het wel gekregen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
12-04-2004 Rebuilt the arena and paid the contractors 446 500 €.
12-04-2004 You sent a player to the transfer list with a starting price of 100 000 €.
12-04-2004 8 new supporters signed up and paid 240 € in fees.

Ja dus ;)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
koentjuh schreef op 13 april 2004 @ 23:08:
Precies.. dat je er eens wat leuks uithaalt oké, maar je kan ook te ver gaan... 8)7 Beetje ons elke week teasen :(
Helpt het jullie als ik zeg dat ik afgelopen zondag wel onverdiende verloren heb, ondanks mijn goede yps :)
Bovendien zal het geluk wel op zijn na twee keer een talent en een clown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

The Dolf schreef op 13 april 2004 @ 23:24:
12-04-2004 Rebuilt the arena and paid the contractors 446 500 €.
12-04-2004 You sent a player to the transfer list with a starting price of 100 000 €.
12-04-2004 8 new supporters signed up and paid 240 € in fees.

Ja dus ;)
Hoe kan dat nou weer dan? Moet ik het melden ofzo...Of ging er gewoon niemand weg, en kwam er niemand bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Brainpower schreef op 13 april 2004 @ 23:32:
[...]

Hoe kan dat nou weer dan? Moet ik het melden ofzo...Of ging er gewoon niemand weg, en kwam er niemand bij?
Bij mij ook hoor:

Laatste gebeurtenissen

12-04-2004 Je fanclub heeft er 8 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 240 € op voor de clubkas.
11-04-2004 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 90 348 € aan entreegeld.

In mijn bescheiden VII :P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Brainpower schreef op 13 april 2004 @ 23:32:
[...]

Er kwam dus niemand bij en niemand ging er weg. Dat kan gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

41 of 41 by caballero , 13-04-2004 at 20:23 Delete

El viaducto FC, aceptando la invitaciòn de su exelente equipo, le deja de regalo un banderin honorifico de nuestroclub, y lo felicitamos por las hermosas instalaciònes del club
Kan iemand dit vertalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
The_Marsmellow schreef op 14 april 2004 @ 00:52:
[...]

Grof vertaald door bablefish
Viaduct FC, accepting invitaciòn of its exelente equipment, leaves of gift a honorifico pennant him of nuestroclub, and we congratulated it by beautiful instalaciònes of the club

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een speler van mij, die 4 weken geblesseerd is (tenminste, dat zeggen ze) is in 1 dag van 77000 naar 36000 in waarde gegaan. Dat is meer dan 50% waardeverlies. Heeft die blessure zoveel effect op zijn waarde? Want bij andere geblesseerde spelers is er niet zo'n drastisch verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 01:31:
een speler van mij, die 4 weken geblesseerd is (tenminste, dat zeggen ze) is in 1 dag van 77000 naar 36000 in waarde gegaan. Dat is meer dan 50% waardeverlies. Heeft die blessure zoveel effect op zijn waarde? Want bij andere geblesseerde spelers is er niet zo'n drastisch verschil.
Ja, dit klopt gewoon hoor, maar die waarde zit dus met enkele weken ook weer gewoon op z´n oude niveau. Geen paniek dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Marsmellow schreef op 14 april 2004 @ 00:52:
[...]

FC Viaduct, dat de invitatie van uw excellente team accepteerde, geeft een eervol vaantje als kado van onze club, en wij felicitereen hem met het mooie stadion van de club.

zoiets :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 09:08:
[...]

FC Viaduct, dat de invitatie van uw excellente team accepteerde, geeft een eervol vaantje als kado van onze club, en wij felicitereen hem met het mooie stadion van de club.

zoiets :p
Wat moet ik nou met een vaantje van een viaduct, naja ik zal hem wel een gepast antwoord geven (in het nederlands natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Marsmellow schreef op 14 april 2004 @ 09:19:
[...]

Wat moet ik nou met een vaantje van een viaduct, naja ik zal hem wel een gepast antwoord geven (in het nederlands natuurlijk)
gewoon aanklagen wegens omkoperij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 19:34:

en niet verklappen he ;)
Hey, euh, dank je he, ssssssst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet de komende 2 wedstrijden tegen de nummer 1. Momenteel sta ik kansloos op de 6e plek en de verwachting is niet dat ik ga winnen. Echter, in het persbericht van de nummer 1, krijg ik toch maar mooi een veer in me reet gestopt.

Nu of voorlopig niet meer
De komende twee speelronden zullen veel duidelijkheid brengen over het lot van LSB dit seizoen. Het is iedereen duidelijk dat LSB veel sterker is dan de afgelopen twee seizoenen, en de titel lijkt haalbaar. Echter, als LSB dit seizoen niet direct promoveert, zal het volgend seizoen ook niet lukken. De verwachting is dat Nocturnal Supremacy uiterlijk volgend seizoen kampioen wordt. Omdat LSB al een keer verloren heeft, moet vanaf nu alles gewonnen worden. Delen van punten is dus niet het doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Is een MOTS eigenlijk coachgebonden? Bijvoorbeeld als ik MOTS en mijn coach daarna ontsla en een ander neem, word mijn TS dan gereset en heb ik dan weer een MOTS voor de nieuwe coach?

Ik meende dat ergens gelezen hebben, maar voor ik zoiets probeer dacht ik laat ik voor de zekerheid eerst maar ens vragen.

Mijn divisienr (SC Amsreiw VII.674) staat foutief vermeld in de inschrijving voor de Got-Cup daar staat VI.674

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op 14 april 2004 @ 10:27:
Bijvoorbeeld als ik MOTS en mijn coach daarna ontsla en een ander neem, word mijn TS dan gereset en heb ik dan weer een MOTS voor de nieuwe coach?
Nee, bij het nemen van een nieuwe coach wordt je TS niet gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 10:31:
[...]
Nee, bij het nemen van een nieuwe coach wordt je TS niet gereset.
Vroegâh ;)

Het stijgen van TS werkt nu alleen nog als je in de beker zit anders is het PIC effect minimaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
-Pjotrski- schreef op 13 april 2004 @ 23:24:
[...]

Helpt het jullie als ik zeg dat ik afgelopen zondag wel onverdiende verloren heb, ondanks mijn goede yps :)
Bovendien zal het geluk wel op zijn na twee keer een talent en een clown.
't helpt een heeeeeeel klein beetje, want ik had zondag vediend verloren dus :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
The_Marsmellow schreef op 14 april 2004 @ 10:39:
[...]

Vroegâh ;)

Het stijgen van TS werkt nu alleen nog als je in de beker zit anders is het PIC effect minimaal
Dat ligt er aan wat voor leiderschap je coach heeft, want ik heb zowat het hele seizoen mijn TS redelijk hoog weten te houden(meestal op delerious) met een coach met redelijk leiderschap. En met een coach met solid leadership zal het nog wel beter gaan om je TS hoog te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoor altijd, koop niet jong als je er toch niet op traint, maar waar ligt dan het latje. Bijvoobreeld het kopenb van centrale verdediger, kan je ook nog wel wat ervaring gerbuiken, oude spelers hebben dit meestal wel, moaar hoe oud moet je gaan, 30 max!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 12:09:
ik hoor altijd, koop niet jong als je er toch niet op traint, maar waar ligt dan het latje. Bijvoobreeld het kopenb van centrale verdediger, kan je ook nog wel wat ervaring gerbuiken, oude spelers hebben dit meestal wel, moaar hoe oud moet je gaan, 30 max!?
Als je ervaring wil, wel ja. Vergeet echter niet dat een speler van 30 niet zo erg lang meer heeft te gaan, in skills achteruit kan gaan en als ie neergeschopt wordt het veel langer duurt voordat ie weer beter is. Een speler tussen de 21 en 25 komt wat mij betreft in aanmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ starmaker: ik zoek dan altijd een combinatie, er zijn genoeg spelers van 25 met toch al een leuke ervaring. Enig nadeel: hier betaal je wel voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Had een speler uit mijn jeugd gehaald, maar niemand wil hem kopen :(

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Nico Noppen (29438785)
17 jaar, redelijk vorm, gezond

Een sympathiek persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Conditie:       waardeloos       Keepen:        rampzalig 
Positiespel:   waardeloos      Passen:            slecht 
Vleugelspel:  slecht            Verdedigen:       slecht 
Scoren:     goed              Spelhervatting:   matig

Volgens Transfer Price Evaluation is hij 313k waard, maar volgens mij verkoop ik hem voor maximaal 150, hoe kan dat gat zo groot zijn???

[ Voor 6% gewijzigd door Royz op 14-04-2004 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op 14 april 2004 @ 14:13:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Nico Noppen (29438785)

Volgens Transfer Price Evaluation is hij 313k waard, maar volgens mij verkoop ik hem voor maximaal 150, hoe kan dat gat zo groot zijn???
Pech? Ik hoorde dat wel meer mensen problemen hebben met verkopen. Of komt het omdattie 0 bijstats heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Conditie waardeloos...... Vrij kansloos dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

hoedjevanpapier schreef op 14 april 2004 @ 14:34:
Maar TPE betekent toch dat er een X aantal spelers met dezelfde capaciteiten verkocht zijn voor die gemiddelde prijs? Of is TPE eigenlijk een ruwe schatting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Royz schreef op 14 april 2004 @ 14:13:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Nico Noppen (29438785)

Wat is die waard??? als ik vragen mag, voor 150-200 k heb ik misschien wle interesse..

Je team naam? kijk ik even:)
ZOek namelijk een nieuwe spits..en conditie, ach dat komt wel goed he;) Eerste 2 jaar is ie toch niet goed genoeg voor het a team:)

Hmm, zie het al, hij is wel erg laag goed met ee waarde van 25k... Hmm, kijk toch nog even verder denk ik

[ Voor 16% gewijzigd door koentjuh op 14-04-2004 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik weet niet of ze met TPE naar alle stats kijken, misschien gummen ze wel wat stats weg bij de vergelijking. Dat ze bijv. de 4 beste stats nemen in de lijst, en die vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

koentjuh schreef op 14 april 2004 @ 14:38:
[...]

Wat is die waard??? als ik vragen mag, voor 150-200 k heb ik misschien wle interesse..

Je team naam? kijk ik even:)
ZOek namelijk een nieuwe spits..en conditie, ach dat komt wel goed he;) Eerste 2 jaar is ie toch niet goed genoeg voor het a team:)

Hmm, zie het al, hij is wel erg laag goed met ee waarde van 25k... Hmm, kijk toch nog even verder denk ik
Jah, is idd laag. Iemand met zwakke conditie en voor de rest dezelfde stats was trouwens 65k waard dacht ik. Ik zet hem wel weer te koop en ik zie het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou we het dan toch daarover hebben... ik ben benieuwd hoeveel deze speler opbrengt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
18 years, passable form, healthy  
A pleasant guy who is tranquil and upright.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.

Speciality: Technical

Nationality:  Scotland  
Assessed value:  130 000  €  
Wage:  996 €/week  including 20% Bonus  
Owner:  Bram United  
Warnings:  0  

Stamina:    poor   Goaltending:    disastrous   
Playmaking:    weak   Passing:    weak   
Winger:    formidable   Defending:    wretched   
Scoring:    poor   Set Pieces:    wretched

Ik dacht wel vrij veel... maar volgens een divisiegenoot van mij (die dezelfde soort spelers heeft) niet zo veel eigenlijk... iemand een idee? En zou het veel schelen als ik 3 weekjes op conditie er danbij train (qua verkoopwaarde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Leuke speler, wat dit oplevert. Toch wel een paar ton euri's. Licht er ook een beetje aan hoe de stats van hem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ playerads/show's

Zullen we dit soort dingen nou gewoon bespreken op het Hattrick Federatie forum?
En anders op het newbie forum te HT....

(Het voegt weinig toe en het herhaalt zich iedere maand weer...)

(zeuren op mij mag ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Mijn mening hierover:

Ik vind dat je het best over een bepaalde speler mag hebben. Maar ipv wat er nu gebeurt, copy paste een hele speler op GoT. Ik denk dat het beter is om bijv. te zeggen dat je een 17 jarige speler heb, met goed scoren en matig passen. Wat levert mij dat op?

En als iemand dan de exact specs wil weten, dan komt mail of MSN ter sprake. Lijkt mij een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op 14 april 2004 @ 15:15:
Mijn mening hierover:

Ik vind dat je het best over een bepaalde speler mag hebben. Maar ipv wat er nu gebeurt, copy paste een hele speler op GoT. Ik denk dat het beter is om bijv. te zeggen dat je een 17 jarige speler heb, met goed scoren en matig passen. Wat levert mij dat op?

En als iemand dan de exact specs wil weten, dan komt mail of MSN ter sprake. Lijkt mij een stuk beter.
Ja maar zoals Bram al aangaf... (dan kan mijn speler ook wel even...) Kijk dat kan natuurlijk wel.. maar wanneer iedereen dat doet... Snap je?

IRC is ook een hele goede mogelijkheid..

#ht-got op Quakenet server..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op 14 april 2004 @ 14:34:
Wat boeit dat nou met een aanvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook aanvallers hebben conditie nodig, alleen het is niet zo heel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 15:29:
Ook aanvallers hebben conditie nodig, alleen het is niet zo heel belangrijk.
Nou precies. Dus als je een 17-jarige aanvaller wilt trainen voldoet ie prima (ik mag toch hopen dat ie binnen 4 seizoenen wel 2 a 3 keer een conditietraining heeft gekregen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 15:13:
@ playerads/show's

Zullen we dit soort dingen nou gewoon bespreken op het Hattrick Federatie forum?
En anders op het newbie forum te HT....

(Het voegt weinig toe en het herhaalt zich iedere maand weer...)

(zeuren op mij mag ;) )
En voorspelling op de Toto niet? Ik sla die altijd zonder er ook maar naar te kijken over en die herhaalt zich elke week en daar doen 5 a 6 personen aan mee. Dat komt irritant op mij over, maar ik zeur er niet over want iedereen heeft het recht te plaatsen wat hij wil. Ik snap jouw insteek wel, maar zo heeft ieder wel zijn dingen waar hij zich aan ergert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Om maar even snel over de toto te spreken: Dit wordt allemaal geautomatiseerd in de nieuwe officieel nog te openen GoT site. Vanaf dat moment zal er dan ook niets meer langs komen, wat met de toto te maken heeft. Misschien een wekelijks scorelijst, maar meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat ook zo irritant is: die Toto

* MetalMeijer verveelt zich de tering op zijn werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Ach mensen.. als al het bovengenoemde al niet meer zou mogen, wat heeft het forum dan nog voor een nut?

Toto -> site (ik stoor me niet aan de wekelijkse lijsten hoor, ben het gewend) :?
YP -> newbie forum :?

kom op mensen we zijn er om elkaar binnen de fed. te helpen hier...

Anders kunnen we de vragen over welke tactiek of wat moet ik doen aanstaande zondag( ook door mij hoor) ook wel naar het newbie forum sturen.. en de uitslagen van onze wedstrijden.. of het aantal niet gekregen supporters... Kunnen we ook wel zelf uitzoeken dan?? :?

Vind dat dit forum er voor al de dingen is die onze federatie leden bezig houdt, op de wanneer is een speler een clown vragen na dan ;)

* koentjuh vindt dat sommige mensen zich wel erg snel storen aan het forum gedrag van de ander

[ Voor 10% gewijzigd door koentjuh op 14-04-2004 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Als het zoveel mensen niet intresseerd ken ik net zo goed stoppen met de toto dit seizoen :S :/

En ben het met thije eens over die spelers die hier worden gepost met de vraag hoeveel ze waard zijn...
Toto wordt als alles goed gaat het nieuwe seizoen alleen nog via de site...Dus hebben daar mensen ook geen last van...

[ Voor 55% gewijzigd door NiMu83 op 14-04-2004 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
De toto irriteerd mij niet hoor.. zoals ik al zei, ben er aan gewend en kijk er zelf door heen... Een forum is er toch voor om dingen op te posten zodat anderen deze informatie kunnen lezen en gebruiken.. dus :) MIj hoor je niet klagen, zodat ik zonet al duidelijk probeerde te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Brainpower schreef op 14 april 2004 @ 15:46:
Als het zoveel mensen niet intresseerd ken ik net zo goed stoppen met de toto dit seizoen :S :/

En ben het met thije eens over die spelers die hier worden gepost met de vraag hoeveel ze waard zijn...
Toto wordt als alles goed gaat het nieuwe seizoen alleen nog via de site...Dus hebben daar mensen ook geen last van...
Ik stoor me er niet aan, alleen ik doe nooit mee en ik scroll eroverheen. Ik waardeer het wel dat je het wil doen voor de federatie want volgens mij doen er toch wel een heleboel mensen mee :).

( Met irritant net bedoelde ik dat dat vaker wordt herhaald dan dat ik hier stats van een speler zie )

[ Voor 8% gewijzigd door Royz op 14-04-2004 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Royz schreef op 14 april 2004 @ 15:50:
[...]

Ik stoor me er niet aan, alleen ik doe nooit mee en ik scroll eroverheen. Ik waardeer het wel dat je het wil doen voor de federatie want volgens mij doen er toch wel een heleboel mensen mee :).

( Met irritant net bedoelde ik dat dat vaker wordt herhaald dan dat ik hier stats van een speler zie )
Oke daar heb je gelijk in, maar daar zijn we binnenkort van af...Dan zal het via de site gaan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

En dan speciaal voor Royz, de toto!!! :P

Mighty Murmels - Midgard
Travel FC - CVP
TheStommerds - Ruyven's Boys
S.V. Hector - The Executors
Visscher - The Bleating
Toekan United - BZF
Tieskie - FC Jansen
Furious Falcon United - Forza Chielio
kdbunited - GROSS
private_ryan – VV Achteruit

Calgary Haze – Barrington Barons (CANADA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ hoedjevanpapier: wanneer mag ik die 8bits invullen, sta te trappelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Foray, je mag volgende week de 8 bits invullen. Morgen staan OO0nme op het programma, al moet ik zeggen dat ik zo laat geweest ben met versturen, dat ik niet weet of dit op tijd gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik stoor me nergens aan hoor, die toto is een leuke extra competitie. en die speler stats met vragen erover zijn prima en alleen maar extra info voor mij.... maar snap dat mensen die het spel al 2 jaar spelen hier weinig nieuwe info uit halen...

toch nog ff @bram333654
precies zo'n speler heb ik begin van het seizoen verkocht... matige conditie wel, maar ook 20 jaar al, kreeg er een kleine 8ton voor/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Nou zo de cupwedstrijd, ga wel verliezen, speel ook niet met mijn sterkste team en ga PIC spelen, dus hoopvol ben ik niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
toch succes en ook aan de andere die nog in de beker zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
In de 7e minuut ontving Deurdonderen's Jan Jacob Petit een gele kaart omdat hij veel te hard inkwam op zijn tegenstander. Martin Rijkhoff die het ongelukkige slachtoffer was, kon de wedstrijd niet voortzetten en werd vervangen door Johan den Uijl

Uitraad, de ene verdediger komt terug uit zijn blessure en de andere verdediger vliegt er al weer uit :(

Heb een verdedigings vloek blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

En mijn voorspelling kwam uit, sinds editie nr 1 er al bij, maar dit seizoen geen GoT Cup voor mij, want ik ben door in de beker. \o/ ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey! Er was een verlenging.. dat is leuk! Dat had ik nog nooit gehad... oh... w8, t is met bekerregels.. nou ja, dan nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:29

Ottooo

Vuurvlieg

ik heb mijn eerste wedstrijd gewonnen!!

Was uitgenodigd voor een oefenpotje, en zonder dat ik het wist moest ik op bezoek bij een stelletje Finnen :D

Maar wel mooi met 1-7 gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Jeetje wat slecht.. 1 (!!!) van de 5 pingels ging er in.. kan het nog slechter... Lijkt het Nederlands Elftal wel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Heb ik weer. Weer een verdediger eruit getrapt en deze keer voor 6 weken. Ben nu wel verplicht om een extra verdediger te kopen of kan je ook 2-5-3 spelen?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

The Dolf schreef op 14 april 2004 @ 19:29:
Heb ik weer. Weer een verdediger eruit getrapt en deze keer voor 6 weken. Ben nu wel verplicht om een extra verdediger te kopen of kan je ook 2-5-3 spelen?
ja kan ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 14 april 2004 @ 19:29:
Daar heb (en krijg je) geen ervaring in, dus altijd confusion en minder balbezit :(
Dan kun je nog beter 3-4-3 spelen met een middenvelder als aanvallende verdediger (Jullie noemen dat Noorwegen tactiek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Vandaag heb ik de AIM uitgeprobeert, met goed resultaat. Verbetert je skill in een bepaalde strategie als je die strategie vaak gebruikt? Of ligt het alleen aan de passingsskills van je spelers.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Par_Martinos schreef op 14 april 2004 @ 19:54:
Vandaag heb ik de AIM uitgeprobeert, met goed resultaat. Verbetert je skill in een bepaalde strategie als je die strategie vaak gebruikt? Of ligt het alleen aan de passingsskills van je spelers.
Puur de passingskills van je middenveld en aanval, geen ervaring.
Je moet wel goed oppassen met het gebruiken van deze tactieken!
Naar verwachting krijg je maar 1 kans die 'verplaatst' wordt van wing naar centrum, en toch lijdt je verdediging flink onder AIM/AOW. Alleen doen dus als het verschil tussen je wing- en vleugelaanval erg groot is.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.