[FS200x] Vragen en mooiste screenshots, deel 68 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.459 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
Blackhole schreef op 27 april 2004 @ 15:59:
Maar even een vragaje nu ik weer naar die foto's kijk van die nieuwe PMDG 800/900 valt mij iets heel erg op :)

Ik vind de V stand van de vleugels niet kloppen bij die van de PMDG.
Ze liggen veel te plat na mij gevoel?

want volgens mij komen de einde van de vleugels in het echt wel boven de witte rand uit.

Maar ach wie let daar nou op zullen ze bij PMDG wel denken.
Hopelijk kunnen ze hier nog wat aan doen . anders is en blijft het toch een raar gezicht.
Zie je toch niet als je in de cockpit zit?

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Bolk schreef op 27 april 2004 @ 16:17:
[...]

Ik heb het vriendelijke verzoek toch 2 maal na te denken over hetgeen dat je post. Ikzelf heb MAVO gedaan en je ziet wat er van terecht kan komen.

En ja, met een MAVO en MBO diploma kun je net zogoed piloot worden als dat je met een HAVO opleiding kan. Om maar even een voorbeeld te noemen.
bl44t...

Toelatingseisen:
Vooropleiding

• VWO of HAVO diploma met tenminste Wiskunde B1, Natuurkunde 1 (*)
• VWO diploma “oude stijl”, met wiskunde A of B, Natuurkunde (*)
• HAVO diploma “oude stijl”, met wiskunde B, Natuurkunde (*)
*Voor alle genoemde opleidingen geldt dat de vakken Nederlands en Engels verplicht zijn
• HBO of WO studie of diploma, waarbij wel als voortraject minimaal HAVO met WiskundeB1 en Natuurkunde 1 aanwezig moet zijn. Voor HAVO oude stijl geldt dan Wiskunde B en Natuurkunde. Voor VWO oude stijl geldt dan Wiskunde A of B en Natuurkunde.
• HTS of TU diploma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ND schreef op 27 april 2004 @ 16:15:
Leon, toppie! :9~ Je maakt me gek! :9~ Waarom gebruik je geen Posky model? :)
Ik heb het geprobeerd fruitvliegje, maar t leverde nogal wat problemen op. Falende textures, wielen door de grond dat soort dingen. En wees eerlijk, afgezien van de painting is het PSS model niet slecht :)

Geluid van een Fruitvliegje

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

McFlipp schreef op 27 april 2004 @ 16:23:
[...]

bl44t...

Toelatingseisen:

[...]
Ja fijn, wat heb ik daar aan?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
Dat is KLS oid, er zijn heel wat meer wegen die leiden naar rome... en Bolk is toegelaten toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
nealzie schreef op 27 april 2004 @ 16:33:
Dat is KLS oid, er zijn heel wat meer wegen die leiden naar rome... en Bolk is toegelaten toch? :)
Mja das KLS, andere zijn toch geen echte opleidingen? :+ (nee geintje :P)
Weet niet hoe het bij die anderen zit, maar met MAVO/MBO kan je bij de KLS iig niet terecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 19:01

Tux

McFlipp schreef op 27 april 2004 @ 16:37:
[...]

Weet niet hoe het bij die anderen zit, maar met MAVO/MBO kan je bij de KLS iig niet terecht...
Dij EPST iig wel dus :+

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 16:29:
[...]

Ik heb het geprobeerd fruitvliegje, maar t leverde nogal wat problemen op. Falende textures, wielen door de grond dat soort dingen. En wees eerlijk, afgezien van de painting is het PSS model niet slecht :)
Posky heeft ook bagger FDE m.i.
Ik ben nu enroute KEWR-EHAM ala SIA23, maar ik ben snel geswitched van Posky naar MelJet, je kan met de Posky nieteens klimmen met 1500fpm wil je 320 kts aanhouden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Het lijkt hier wel alsof de KLS heilig is. Die gasten bij EPST die bij de KLS afgevallen waren hadden ook al zoiets van "ach, ik kom van de KLS dus haal het hier zowiezo wel". Niet dus. Ik weet niet wat er is, maar er hangt zo'n rare wolk om de KLS in mijn ogen. Althans zo ervaar ik het. Voel je dus niet aangesproken als je daadwerkelijk die opleiding doet, want we gaan allemaal voor het mooiste beroep ter wereld :P

Ik ben iig blij dat ik niet voor de KLS gekozen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 16:41:
[...]

Posky heeft ook bagger FDE m.i.
Ik ben nu enroute KEWR-EHAM ala SIA23, maar ik ben snel geswitched van Posky naar MelJet, je kan met de Posky nieteens klimmen met 1500fpm wil je 320 kts aanhouden :?
Vreemd.
Gebruik je het PSS panel? Hoe koppel jij het aan de Posky?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Ja bij mij op school zitten ook alleen maar van de KLS afgekeurde mensen. Alleen maar KLS, KLS owja en KLS. Raar maar ik zelf vind EPST wat leuker overkomen. (qua programma, ben niet op de opendagen o.i.d. geweest)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:30
rellehenk schreef op 27 april 2004 @ 16:14:
[...]

uhm, volgens mij las je dat ergens anders

KLM772 schreef:
Zwartgat, ik zie dat de V-stelling van de vleugels hetzelfde is geleven bij de 800/900...
Bedankt voor je tijd

Blackhole:
Horen die anders te zijn dan ?
8)7
Ja zeker wel, want ik vind toch dat de gemiddele plane voor FS te vlak is gemaakt.
Maar oke dta kan ook aan het modelleren liggen van de planes.
Bolk schreef op 27 april 2004 @ 16:17:
[...]

Ik heb het vriendelijke verzoek toch 2 maal na te denken over hetgeen dat je post. Ikzelf heb MAVO gedaan en je ziet wat er van terecht kan komen.

En ja, met een MAVO en MBO diploma kun je net zogoed piloot worden als dat je met een HAVO opleiding kan. Om maar even een voorbeeld te noemen.
Ik heb zelf ook MBO gehad, dus ik weet dat je er ok best hoog mee kan komen.
Maar MAVO en MBO met elkaar vergelijken lijkt me niet slim.
Aangezien de MAVO niet echt als goede opleiding gezien wordt in deze maatschappij.

Want als je nu al ziet dta je voor Vakkenvullen al HAVO/MBO nodig heb.
Dan steld het MAVO dipolma niets meer voor .
Maar ja daarom bestaad het nu ook niet meer .
Maar nu weer terug naar FS.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
McFlipp schreef op 27 april 2004 @ 16:37:
[...]

Nee maar ik denk dat je na MAVO nog wel HAVO of VWO kan gaan doen en dan kan je er wel komen.
Dus als MAVO leerling kom je er dus wel.
Alleen je moet nog wel even wat jaartjes blokken.
(en gezond blijven)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Nou even een plaatje van mij. Ik weet het het is geen duur PMDG plane of wat dan ook maar gewoon de stnd Boeing 737. Maar dit krijg ik eruit zonder aan mijn videokaart te prutsen want ik krijg niet gevonden waar ik de AA in kan stellen op mijn Ati 9200 dus kan iemand mij ff helpen desnoods add je me ff op msn ofzo >>> smits_n@hotmail.com.
Maar zeg maar ff wat je ervan vind en wat ik nog meer in moet stellen want ik denk niet dat ik alles max kan draaien met mijn vid kaart.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/7C07T6B8SGMH

[ Voor 13% gewijzigd door NovemberSierra op 27-04-2004 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Boeing Launches 7E7 Dreamliner

Afbeeldingslocatie: http://www.boeing.com/news/releases/2004/photorelease/q2/040426g2.jpg

SEATTLE, April 26, 2004 - The Boeing Company's [NYSE: BA] board of directors has approved the formal launch of the new 7E7 Dreamliner passenger jet based on today's firm order for 50 7E7s from ANA (All Nippon Airways) and the overall strong business case for the new airplane. The ANA order is the largest launch order in history for a new Boeing commercial jet.

The deal for 50 7E7 airplanes is worth approximately US$6 billion at list prices. ANA is scheduled to begin taking deliveries of the 7E7 in 2008.

Voor meer nieuws:
http://www.boeing.com/news/releases/2004/q2/nr_040426g.html

Helaas nog een paar jaar wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Blackhole schreef op 27 april 2004 @ 17:13:
[...]

Aangezien de MAVO niet echt als goede opleiding gezien wordt in deze maatschappij.

Wat een enorme bullshit zeg. Ik trek ook geen vergelijking tussen MAVO en MBO. MAVO is een prima basis voor meer dan genoeg opleidingen. MBO is een opleiding die pas na de MAVO komt.

Ik zelf ben heel jong op de MAVO terecht gekomen omdat ik als ukkie niet echt de ambitie had om hard te studeren. Na het behalen van mijn diploma kon ik zonder enige problemen beginnen aan een brede MBO diploma met de kans om op mijn 21ste op een jet te vliegen. Uiteraard met een vliegopleiding erachteraan.

Overigens heb ik nooit een diploma hoeven laten zien om in een supermarkt te kunnen werken. Zeggen dat een MAVO diploma niets voorstelt is horseshit, want je kan er alle kanten mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
Blackhole schreef op 27 april 2004 @ 17:13:
[...]

Ja zeker wel, want ik vind toch dat de gemiddele plane voor FS te vlak is gemaakt.
Maar oke dta kan ook aan het modelleren liggen van de planes.

[...]

voor vakkenvullen HAVO? waar haal je dat vandaan precies? waarom zouden ze dan kinderen vanaf 15 jaar laten vakkenvullen? ;)
en jij zegt dat MAVO niet meer bestaaD omdat het nix voorsteld? teneerste is dat de meest vreemde reden, en ten tweede, waarom laten ze dan wel iemand met mavo toe tot een erkende piloten school?

Maargoed, we dwalen af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 17:02:
[...]

Vreemd.
Gebruik je het PSS panel? Hoe koppel jij het aan de Posky?
Gewoon aliassen, maar dat zou nog niks te maken moeten hebben met de FDE lijkt me, MelJet werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
nealzie schreef op 27 april 2004 @ 17:28:
[...]

voor vakkenvullen HAVO? waar haal je dat vandaan precies? waarom zouden ze dan kinderen vanaf 15 jaar laten vakkenvullen? ;)
en jij zegt dat MAVO niet meer bestaaD omdat het nix voorsteld? teneerste is dat de meest vreemde reden, en ten tweede, waarom laten ze dan wel iemand met mavo toe tot een erkende piloten school?

Maargoed, we dwalen af...
MAVO is VMBO geworden dus dat bestaat niet meer.
Waarom iemand van 15 vakken laten vullen , dat is voor de kosten laag tehouden.
Maar deze kids worden nooit lang in loondienst gehouden, want als hij ouder wordt gooien ze hem er uit.
(of het zijn maar tijdelijke banen.)

Waarom iemand met een MAVO diploma bij een erkende vliegschool toelaten?
omdat dat ik daar wel 101 redennen voor kan verzinnen , maar tegelijken tijd ook 101 rede om hem niet toe telaten.
Maar ach de een is milder dan de andere zal ik maar zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk juist dat we minder hoog opgeleide mensen nodig hebben in deze samenleving, aangezien niet iedereen professor hoeft te worden. VMBO is eigenlijk een combinatie van twee niveaus: het VBO en de MAVO, en het gaat erom de leerlingen een specifiek vak te leren of een goede basis te geven om door te stromen naar het MBO. Zonder het VMBO zou er niemand zijn om huizen te bouwen en waar denk je dat onze verkopers in de retailsector vandaan komen..

Uiteindelijk denk ik dat het niet alleen erom gaat welke opleiding je gedaan hebt, maar om de ervaring die je ombouwt als je voor een bedrijf werkt. Ik kan ook begrijpen dat ze iemand van de MAVO aannemen zoals onze Bolk: Hij heeft namelijk een enorme motivatie om deze opleiding af te maken, dus het is een goede investering.. Ze willen HAVO en VWO leerlingen, omdat die vaak meer dicipline hebben wat betreft studeren dan VMBO leerlingen. En of je aanleg hebt voor vliegen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 17:50

Kolky

subtitle not available

nealzie schreef op 26 april 2004 @ 22:04:
lol, ikke die 800/900 installen, zit mn FS partitie vol :| das 10 gig :?
toch maar ff AI traffic dr af gooien :P hoe groot is jullie fs partitie zo'n beetje? ik heb duidelijk een misschatting gemaakt
LOL :) Mijn eerste reactie was Jee, wat veel!

Toe ben ik even bij mezelf gaan kijken:
Mijn ietwat verouderde FS-map met AI, PMDG's en livery's is op dit moment 13,0 GB (14.024.306.688 bytes om precies te zijn) groot!

Ik heb geen aparte partitie hiervoor aangemaakt. Misschien in de toekomst wel handig. Kan dus wel 20 GB voor FS reserveren!

Hoe is dit verder bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Blackhole schreef op 27 april 2004 @ 17:16:
[...]

Nee maar ik denk dat je na MAVO nog wel HAVO of VWO kan gaan doen en dan kan je er wel komen.
Dus als MAVO leerling kom je er dus wel.
Alleen je moet nog wel even wat jaartjes blokken.
(en gezond blijven)
Oh je hebt helemaal gelijk! Dus als ik zeg dat je met een basisschool opleiding ook piloot kan worden geloof jij me? Omdat je dan denkt "ja maar hij bedoelt natuurlijk dat ie daarna nog VWO ofzo gaat doen" Beetje slap gelul eigenlijk... Net als dat van vakkenvullen met een diploma? Ik heb van m'n 13e tot m'n 15e bij AH vakken gevult, ben nou niet zo intelligent dat ik toen al een VWO diploma opzak had ;) (nu wel bijna :P)

Maaruh nu weer terug ONTOPIC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
McFlipp schreef op 27 april 2004 @ 18:26:
[...]

Oh je hebt helemaal gelijk! Dus als ik zeg dat je met een basisschool opleiding ook piloot kan worden geloof jij me? Omdat je dan denkt "ja maar hij bedoelt natuurlijk dat ie daarna nog VWO ofzo gaat doen" Beetje slap gelul eigenlijk... Net als dat van vakkenvullen met een diploma? Ik heb van m'n 13e tot m'n 15e bij AH vakken gevult, ben nou niet zo intelligent dat ik toen al een VWO diploma opzak had ;) (nu wel bijna :P)

Maaruh nu weer terug ONTOPIC!
Waarom zou het niet kunnen ..

Als je eerste je RPL/PPL haald en daarna gewoon doorgaat met je CPL/ ATPL waarom zou je dan niet als LBO of MBO kunnen beginnen als vlieger ?

Want dat vraag ik me wel eens af.
Waar een wil is,daar is een weg.
En voor RPL/PPL heb je geen nivo eisen, zo als ik het toen gehoord had.
Alleen medische moet je gekeurd worden.

[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 27-04-2004 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Blackhole schreef op 27 april 2004 @ 17:59:
[...]

Waarom iemand van 15 vakken laten vullen , dat is voor de kosten laag tehouden.
Maar deze kids worden nooit lang in loondienst gehouden, want als hij ouder wordt gooien ze hem er uit.
(of het zijn maar tijdelijke banen.)
Weer zo'n bullshit reden. Ik werk lang genoeg bij de supermarkt en heb het er prima naar mijn zin, leeftijd maakt niet uit. Als jij doet wat je moet doen schoppen ze je er heus niet zomaar uit. Hoe langer je ergens werkt, hoe meer je waard wordt voor een bedrijf qua kennis etc etc.
Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 18:17:
Uiteindelijk denk ik dat het niet alleen erom gaat welke opleiding je gedaan hebt, maar om de ervaring die je ombouwt als je voor een bedrijf werkt. Ik kan ook begrijpen dat ze iemand van de MAVO aannemen zoals onze Bolk: Hij heeft namelijk een enorme motivatie om deze opleiding af te maken, dus het is een goede investering.. Ze willen HAVO en VWO leerlingen, omdat die vaak meer dicipline hebben wat betreft studeren dan VMBO leerlingen. En of je aanleg hebt voor vliegen natuurlijk.
Exact, ze moeten een richtlijn hebben. Die richtlijn ligt atm op HAVO/ VWO niveau en redelijk zware medische eisen. Dat wil nog niet zeggen dat je daadwerkelijk met een VWO diploma bijvoorbeeld piloot kan worden.

Diploma's zeggen mij helemaal niets, daarom vind ik het ook zo jammer dat er niet meer getest wordt op daadwerkelijke capaciteiten. Je moet wel een basiskennis hebben uiteraard, wat weer wat KAN zeggen over je discipline. Met een doel in het leven zal je ook veel meer moeite doen voor bepaalde dingen om het te kunnen bereiken.

Anyhow, ik vind nu ook wel dat er teveel geluld wordt over opleidingen enzo en ga me nu ook terugtrekken uit deze discussie voordat er zometeen weer ongelukken gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Bolk schreef op 27 april 2004 @ 19:20:
[...]

Weer zo'n bullshit reden. Ik werk lang genoeg bij de supermarkt en heb het er prima naar mijn zin, leeftijd maakt niet uit. Als jij doet wat je moet doen schoppen ze je er heus niet zomaar uit. Hoe langer je ergens werkt, hoe meer je waard wordt voor een bedrijf qua kennis etc etc.

[...]

Exact, ze moeten een richtlijn hebben. Die richtlijn ligt atm op HAVO/ VWO niveau en redelijk zware medische eisen. Dat wil nog niet zeggen dat je daadwerkelijk met een VWO diploma bijvoorbeeld piloot kan worden.

Diploma's zeggen mij helemaal niets, daarom vind ik het ook zo jammer dat er niet meer getest wordt op daadwerkelijke capaciteiten. Je moet wel een basiskennis hebben uiteraard, wat weer wat KAN zeggen over je discipline. Met een doel in het leven zal je ook veel meer moeite doen voor bepaalde dingen om het te kunnen bereiken.

Anyhow, ik vind nu ook wel dat er teveel geluld wordt over opleidingen enzo en ga me nu ook terugtrekken uit deze discussie voordat er zometeen weer ongelukken gebeuren :)
Goed gesproken, maar we eisen wel een soort dagboek tijdens je opleiding bij EPST >:) Wanneer begin je eigenlijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Modbreak:
Kap met de opleiding discussie en ga verder met de FS discussie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

PMDG teaser :P
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/fs/winps1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
omg, ik hoop dat pmdg 'em wel ietsje pietje mooier maakt :P
hoewel het natuurlijk vooral om de werking gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb die PS1 ooit 's gekocht, maar ik snap nogsteeds niet hoe mensen ermee kunnen vliegen.. Ik bedoel hij is zo realistisch als een ijsbeer op de noordpool maar hoe kan je nou vliegen als je buiten niks ziet ?? ?Ja die paar pixels tel ik niet mee

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Wat valt er dan te zien op FL390 boven de Ocean om 23:23GMT? Het is ook een IFR sim, en niet bedoelt om ff de Victor arrrival op Schiphol te vliegen :P

Hopelijk wordt het beestje van PMDG een mooi toppertje. Dikke vette sounds erbij. flight dynamics lekker log en unstable, vette afwijking erin, om het extra moeilijk te maken. Wie riep er ook alweer dat een 747 landen (óp de baan) zo makkelijk was? >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

McFlipp schreef op 27 april 2004 @ 19:54:
[...]

Goed gesproken, maar we eisen wel een soort dagboek tijdens je opleiding bij EPST >:) Wanneer begin je eigenlijk? :)
Uiteraard, weblog is in de maak.
White Dust schreef op 27 april 2004 @ 20:29:
<blockquote><font size=1 color=red>Modbreak:</font><hr size=1><font color=blue size=3><b>Kap met de opleiding discussie en ga verder met de FS discussie!</b></font><hr size=1></blockquote>
Aan de ene kant ook best informatief, omdat er hier wel een aantal zijn die een uit de hand gelopen hobby omzetten in een opleiding naar een mooie baan. Of dat in ieder geval proberen.
Kom dat niet uit FS5 ofzo? Daar lijkt het in ieder geval wel op. Het is in ieder geval iets, wat aangeeft dat ze zich direct op hun volgende project stortten.

/edit: PS1?

Is Dreamfleet nog bezig met iets trouwens?

[ Voor 6% gewijzigd door Bolk op 27-04-2004 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ND schreef op 27 april 2004 @ 20:58:
Wat valt er dan te zien op FL390 boven de Ocean om 23:23GMT? Het is ook een IFR sim, en niet bedoelt om ff de Victor arrrival op Schiphol te vliegen :P

Hopelijk wordt het beestje van PMDG een mooi toppertje. Dikke vette sounds erbij. flight dynamics lekker log en unstable, vette afwijking erin, om het extra moeilijk te maken. Wie riep er ook alweer dat een 747 landen (óp de baan) zo makkelijk was? >:) :P
Sorry hoor maar ik draai niet alleen cirkeltjes op fl390 boven de oceaan, vaak is je leukste/uitdagenste deel van een vlucht op het moment dat er juist wel veel te zien is buiten

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar weer eens even wat piccas posten. Deze zijn van m'n flight boven Zuid Afrika, van Kaapstad (FACT) naar Johannesburg (FAJS). Uiteraard met de PMDG :)

Runway 19 ligt voor ons
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/FACT_FAJS/1.jpg

En rotate! 8)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/FACT_FAJS/2.jpg

Climb out via de Parir 3A SID
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/FACT_FAJS/3.jpg

Verrassend mooi landschap daar :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/FACT_FAJS/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/FACT_FAJS/5.jpg

Het noodzakelijke cockpit shotje
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/FACT_FAJS/6.jpg

Een kleine anderhalf uur zijn we inmiddels bezig als we de daling inzetten
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/FACT_FAJS/7.jpg

Een zeer slechte approach werd afgesloten met een belabberde landing... :X
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/FACT_FAJS/8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/FACT_FAJS/9.jpg

dankzij Frank ook hier volle velden! :9
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/FACT_FAJS/10.jpg

that's it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Wilde schreef op 27 april 2004 @ 21:13:
[...]

Sorry hoor maar ik draai niet alleen cirkeltjes op fl390 boven de oceaan, vaak is je leukste/uitdagenste deel van een vlucht op het moment dat er juist wel veel te zien is buiten
I agree. Meest sh*tste vind ik nog wel dat je moeilijk je 12 mijl final manual kan landen op de baan.... (as in "welke baan?" :?)
daar staat 'tegenover' dat de autoland wel zachtjes en smooth land

Daar had ik het gister ook over, de 800/900 is gewoon een krengerig bitch om te landen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bolk schreef op 27 april 2004 @ 21:05:
[...]
Is Dreamfleet nog bezig met iets trouwens?
Niet dreamfleet, maar Flight1, alhoewel dat niet veel verschilt...

Afbeeldingslocatie: http://atr.flight1.net/gfx/2D/MAIN_LL.jpg
Afbeeldingslocatie: http://atr.flight1.net/images/externals/21.jpg

http://atr.flight1.net/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de laatste serie EGLL - LIPZ.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/GoT/Leon/3/fsscr025tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/GoT/Leon/3/fsscr026tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/GoT/Leon/3/fsscr027tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/GoT/Leon/3/fsscr029tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/GoT/Leon/3/fsscr031tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/GoT/Leon/3/fsscr032tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/GoT/Leon/3/fsscr033tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/GoT/Leon/3/fsscr036tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/GoT/Leon/3/fsscr037tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/GoT/Leon/3/fsscr040tn.jpg

Volgende keer een long haul flight! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 12:58

bennierex

Pilot_Z

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 22:46:
[...]

Niet dreamfleet, maar Flight1, alhoewel dat niet veel verschilt...

[afbeelding]
[afbeelding]

http://atr.flight1.net/
_/-\o_
Ben erg benieuwd naar deze... die PSS Dash8 viel me ZWAAR tegen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Groeten uit Dubai! :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/dubai_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/dubai_02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/dubai_03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/dubai_04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/dubai_05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/dubai_06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/dubai_07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/dubai_08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/dubai_09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/dubai_10.jpg

www.flytampa.com

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Nu online
Shit man als ik dit zie moet ik gewoon zo'n 9800pro hebben en nog een geheugenstik van 512mbram en dan gaan we ff draaien.
* weg

[ Voor 23% gewijzigd door White Dust op 28-04-2004 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

ik heb nog steeds hetzelfde probleem met schiphol nadat ik nl2000 er weer af gegooid heb. Schiphol ligt gewoon te hoog. Ik heb alles al nagekeken en geprobeerd. in de scenery.cfg staat nix meer net zoals de scenery library in FS zelf. ook heb ik die 3 BGL file's vanaf de installatie cd's terug gezet maar dit help ook helemaal niet. Daarna maar nl2000 er weer op gezet en alle vinkjes uitgelaten (o.a. dat finkje dat de altitude van schiphol veranderd) maar nog steeds hetzelfde probleem. iemand ? Hieronder is er een pic van te zien

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/klote.jpg

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:42
Net begonnen aan de terugreis van Agadir naar Amsterdam met Transavia 738.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/30198/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos_zwa schreef op 28 april 2004 @ 09:31:
ik heb nog steeds hetzelfde probleem met schiphol nadat ik nl2000 er weer af gegooid heb. Schiphol ligt gewoon te hoog. Ik heb alles al nagekeken en geprobeerd. in de scenery.cfg staat nix meer net zoals de scenery library in FS zelf. ook heb ik die 3 BGL file's vanaf de installatie cd's terug gezet maar dit help ook helemaal niet. Daarna maar nl2000 er weer op gezet en alle vinkjes uitgelaten (o.a. dat finkje dat de altitude van schiphol veranderd) maar nog steeds hetzelfde probleem. iemand ? Hieronder is er een pic van te zien

[afbeelding]
Ik had ook veel problemen met de hoogte toen ik het voor de 1ste keer installeerde. Toen ben ik het anders gaan aanpakken.
Alles eraf gegooid en een clean install gedaan. Mijn vaste spulletjes erop en toen heb ik NL2000 handmatig geinstalleerd. Toen de 3 regels toegevoegd aan me scenery.cfg en toen draaien. Instellingen gemaakt in het panel van NL2000 en sindsdien draait ie bij mij goed. Ik ben nu zover dat ik alleen de vliegvelden gebruik van NL2000 want dat scheelt enorm veel FPS. Deed een test met de pmdg B1900 op Rotterdam en met volledige scenery deed ik op het platform +/- 10-12 fps en toen de scenery zo gemaakt dat ik alleen de velden gebruik en voila hij draait nu gewoon op mijn max van 22 fps. Dus als je de hele scenery gebruikt van NL2000 heeft dat een zware impact zo blijkt wel bij mij.
Dus ik gebruik wel alleen de velden van NL2000 om zo lekker te kunnen vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
:) en kan je mij miss vertellen hoe ik alles gebruik behalve EHAM bijvoorbeeld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 07:03
Ik ben ook wel geinteresseerd hoe je bepaalde airports uit NL-2000 haalt en om die dan in fs9 te zetten. Is daar ergens al een tutorial voor?

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

EHAM - EGLL

Wel leuk die TCAS. eerste keer trouwens dat mijn PMDG met full autoland een stuiterlanding maakte :?

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/18.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door jos_zwa op 28-04-2004 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 16:10
btje offtopic maar goed:

het onweer hier nu lekker in amsterdam en het luchtverkeer komt hier heel laag over de stad. mag dat wel? wat is de min alt boven woonwijken

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Laatst online: 01-09 12:07
in de TMA 1 (amsterdam en de rest.) 2000 ft
in de CTR (SPL 10 DME) 1200 ft
daaronder is de het pilots discretion. De obstacle clearance ligt bij de piloot.

[ Voor 36% gewijzigd door Jochem op 28-04-2004 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe je alleen de airports kan gebruiken stond op simdeparture uitgelegd door Gilly maar ik wil het wel ff uitleggen.
Zoek je scenery map van je NL2000 scenery op. Als je daar in kijkt zie je veel files maar als je nu alle files eruit haalt met de icao code van het veld wat jij wil behouden en die ff in een temp map zet. Dus zoek op eham in de map en je vind bijv. 8 files, die ff in je temp map zetten. Zo doe je dat voor alle velden. Heb je dat gedaan dan alle files in de scenery map weggooien en de files uit je temp map er weer in zetten. Nu heb je alleen de files die nodig zijn om alleen de vliegvelden te gebruiken van NL2000.

Dus het gaat alleen om de files met de icao code in de naam die behouden moeten blijven. De rest van de files zijn alleen maar om de rest van nederland te maken en die heb je niet echt nodig, scheelt heel veel FPS kan ik je verzekeren al blijft schiphol ook op deze manier een frame vreter. Niks aan te doen ;)

maak wel ff een back-up van de scenery map van NL2000, zekerheid voor als het fout gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 23:05:
Hoe je alleen de airports kan gebruiken stond op simdeparture uitgelegd door Gilly maar ik wil het wel ff uitleggen.
Zoek je scenery map van je NL2000 scenery op. Als je daar in kijkt zie je veel files maar als je nu alle files eruit haalt met de icao code van het veld wat jij wil behouden en die ff in een temp map zet. Dus zoek op eham in de map en je vind bijv. 8 files, die ff in je temp map zetten. Zo doe je dat voor alle velden. Heb je dat gedaan dan alle files in de scenery map weggooien en de files uit je temp map er weer in zetten. Nu heb je alleen de files die nodig zijn om alleen de vliegvelden te gebruiken van NL2000.

Dus het gaat alleen om de files met de icao code in de naam die behouden moeten blijven. De rest van de files zijn alleen maar om de rest van nederland te maken en die heb je niet echt nodig, scheelt heel veel FPS kan ik je verzekeren al blijft schiphol ook op deze manier een frame vreter. Niks aan te doen ;)

maak wel ff een back-up van de scenery map van NL2000, zekerheid voor als het fout gaat
thnx, zal het van het weekend ff proberen :)

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Van Maastricht naar Hamburg met Hapag Lloyd.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/1UQ7A5R0AS45

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/UYDE15T50UVR

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/45AZJD2XU301

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/5WU07MIME9IX

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/6RH6J0J548JD

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/G8INPDW4J33Y

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/K677NJ16W659

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/KLNR63NJ8X30

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/O3Z33792DY05

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/O4X19JFDHTYG

Zo dit was even een klein en rustig vluchtje.

Is het verwijzen in bijna elke posting naar simdeparture.nl geen SPAM?
Ook al omdat hier mensen lopen die daar hand in hebben.
Omdat het door deze personen ook niet toegestaan was om dingen teposten van fsmagazine.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12
Blackhole schreef op 28 april 2004 @ 23:23:

Is het verwijzen in bijna elke posting naar simdeparture.nl geen SPAM?
Omdat het door deze personen ook niet toegestaan was om dingen teposten van fsmagazine.nl.
Op de laatste pagina zie ik maar 1 posts met een verwijzing naar een tutorial die op simdeparture staat. Is dat een probleem dan voor jou? Snap echt niet wat je punt nou is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 28 april 2004 @ 23:23:Is het verwijzen in bijna elke posting naar simdeparture.nl geen SPAM?
mooie pics hole, vooral die approach pic over Hamburg city! :9

Wat betreft die spam; nee, omdat het niet in elke posting voorkomt, zelfs niet in bijna elke. Ik weet niet wat er bij jullie daar allemaal onderhuids broeit, maar laat het wel onderhuids aub, je weet toch dat er aardig op dit topic gelet wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 00:03:
[...]

mooie pics hole, vooral die approach pic over Hamburg city! :9

Wat betreft die spam; nee, omdat het niet in elke posting voorkomt, zelfs niet in bijna elke. Ik weet niet wat er bij jullie daar allemaal onderhuids broeit, maar laat het wel onderhuids aub, je weet toch dat er aardig op dit topic gelet wordt?
Ja dat weet ik , vond het zelf ook erge mooie foto's.
en het was mijn eerste volledige vlucht met de nieuwe PMDG , zonder vage vast lopers.
Maar dta lag meer aan NL200 of FS.
Want ik weet niet wat het is maar mijn fs is het enige spel/sim wat niet langer dan een 15 min wil goed lopen.

Maar daarom ook weinig foto's vanaf mijn kant de laaste tijd.
Wacht even tot de nieuwe radeon uit komt en dan kom ik wel weer met veel pics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Woei!!!

dat werkt hartstikke goed man! die losse nl2000 airports los erin zetten. Ik heb gewoon weer heel nl2000 geinstalleerd en daarna meteen even die altitude en afcad vinkjes aangezet in dat feature panel. Daarna heb ik in de scenery map van nl2000 alleen de files laten staan die idd een ICAO code hebben want dat zijn idd de BGL files die nodig zijn voor de airports + de bijnodigde AFCAD's. de rest kan er allemaal uit gewist worden (ik heb in diezelfde map gewoon een map aangemaakt en daar de rotzooi ingepleurd) en klaar is kees.

dit zijn de bestanden die ik overgelaten heb:

a_lib.bgl 54 KB 18-10-2002 12:53
actigate.bgl 78 KB 8-10-2003 21:51
AF2NL2K29v1_EH01.bgl 2 KB 23-3-2004 13:55
AF2NL2K29v1_EH02.bgl 1 KB 24-3-2004 16:10
AF2NL2K29v1_EH03.bgl 1 KB 27-3-2004 1:28
AF2NL2K29v1_EH04.bgl 1 KB 27-3-2004 1:27
AF2NL2K29v1_EH05.bgl 1 KB 27-3-2004 1:20
AF2NL2K29v1_EH06.bgl 1 KB 28-3-2004 12:18
AF2NL2K29v1_EHAL.bgl 2 KB 5-3-2004 12:36
AF2NL2K29v1_EHAM.bgl 53 KB 4-4-2004 13:04
AF2NL2K29v1_EHBD.bgl 4 KB 15-3-2004 13:49
AF2NL2K29v1_EHBK.bgl 6 KB 15-3-2004 2:09
AF2NL2K29v1_EHDL.bgl 4 KB 5-3-2004 13:06
AF2NL2K29v1_EHDR.bgl 2 KB 24-3-2004 1:30
AF2NL2K29v1_EHEH.bgl 9 KB 22-3-2004 11:26
AF2NL2K29v1_EHGG.bgl 5 KB 26-3-2004 21:53
AF2NL2K29v1_EHGR.bgl 7 KB 5-3-2004 13:43
AF2NL2K29v1_EHHO.bgl 2 KB 26-3-2004 21:53
AF2NL2K29v1_EHHV.bgl 3 KB 13-3-2004 1:58
AF2NL2K29v1_EHKD.bgl 6 KB 27-3-2004 13:54
AF2NL2K29v1_EHLE.bgl 8 KB 5-3-2004 14:29
AF2NL2K29v1_EHLW.bgl 5 KB 15-3-2004 15:10
AF2NL2K29v1_EHMZ.bgl 3 KB 5-3-2004 14:43
AF2NL2K29v1_EHRD.bgl 9 KB 24-3-2004 12:37
AF2NL2K29v1_EHSB.bgl 8 KB 15-3-2004 15:18
AF2NL2K29v1_EHSE.bgl 3 KB 5-3-2004 15:36
AF2NL2K29v1_EHTE.bgl 4 KB 5-3-2004 15:51
AF2NL2K29v1_EHTW.bgl 8 KB 5-3-2004 16:02
AF2NL2K29v1_EHTX.bgl 3 KB 5-3-2004 16:05
AF2NL2K29v1_EHVB.bgl 8 KB 15-3-2004 15:24
AF2NL2K29v1_EHVK.bgl 5 KB 15-3-2004 17:33
AF2NL2K29v1_EHWO.bgl 5 KB 15-3-2004 15:35
eham.BGL 879 KB 25-3-2004 11:12
eham_lib.bgl 205 KB 14-3-2004 20:41
eham_pb.bgl 55 KB 3-4-2004 13:59
eham_sft.BGL 52 KB 29-3-2004 22:59
ehamappl.BGL 19 KB 4-4-2004 21:56
ehamobjl.bgl 233 KB 28-1-2004 21:25
ehamoost.bgl 215 KB 28-12-2001 18:52
ehamstat.BGL 2 KB 12-9-2003 9:24
ehbd.bgl 105 KB 28-3-2004 18:12
Ehbk.bgl 1.350 KB 28-3-2004 18:11
Ehbk2.bgl 4 KB 28-3-2004 1:02
ehdl_3.BGL 443 KB 4-4-2004 20:37
ehdl_3m.bgl 18 KB 4-4-2004 20:37
ehdl_4.BGL 1 KB 4-4-2004 20:37
ehdl_sft.bgl 17 KB 31-3-2004 10:48
ehdr.BGL 90 KB 16-7-2003 22:24
ehdr_sft.BGL 4 KB 11-7-2003 11:51
EHEH.bgl 165 KB 3-4-2004 1:56
EHEH_Exclude.bgl 1 KB 3-4-2004 1:56
EHEH_nobump.bgl 22 KB 26-3-2004 1:34
EHEH_Statics_Exclude.bgl 1 KB 26-3-2004 1:23
ehehappl.BGL 6 KB 26-3-2004 3:44
EHGG_EX1.bgl 1 KB 19-11-2003 5:21
EHGG01.bgl 132 KB 3-4-2004 2:37
EHGG01_Exclude.bgl 1 KB 3-4-2004 2:37
EHGG01_nobump.bgl 8 KB 26-3-2004 2:38
ehggappl.BGL 4 KB 23-3-2004 15:05
ehgr_3.BGL 916 KB 4-4-2004 20:38
ehgr_3m.bgl 12 KB 4-4-2004 20:38
ehgr_4.BGL 1 KB 4-4-2004 20:38
ehgr_sft.bgl 2 KB 31-3-2004 10:48
ehho.bgl 56 KB 23-10-2003 22:39
ehho_lib.bgl 52 KB 7-10-2003 23:59
ehho_sft.BGL 3 KB 23-10-2003 22:51
ehhv_3.BGL 316 KB 4-4-2004 20:37
ehhv_3m.bgl 7 KB 4-4-2004 20:37
ehhv_4.BGL 1 KB 4-4-2004 20:37
ehhv_sft.bgl 4 KB 31-3-2004 10:47
EHKD.bgl 126 KB 3-4-2004 1:56
EHKD_EX1.bgl 1 KB 21-9-2003 23:40
EHKD_Exclude.bgl 1 KB 3-4-2004 1:56
EHKD_nobump.bgl 7 KB 27-3-2004 2:36
ehkdtaxi.bgl 3 KB 24-9-2000 3:59
ehle.bgl 49 KB 4-1-2004 17:03
ehle_lib.bgl 272 KB 6-12-2003 1:08
ehle_sft.BGL 36 KB 29-11-2003 2:25
ehlw_3.BGL 1.015 KB 4-4-2004 20:36
ehlw_3m.bgl 6 KB 4-4-2004 20:36
ehlw_4.BGL 1 KB 4-4-2004 20:36
ehlw_sft.bgl 9 KB 31-3-2004 10:46
ehmz_lib.bgl 393 KB 2-11-2003 18:33
ehmz-middenzeeland.bgl 155 KB 7-12-2003 12:29
ehmz-middenzeeland_exc1.bgl 1 KB 7-12-2003 12:29
ehnpbase.bgl 13 KB 3-1-2002 2:58
ehow.bgl 54 KB 20-11-2003 23:27
ehow_lib.bgl 34 KB 17-6-2002 17:31
ehow_sft.BGL 6 KB 20-11-2003 23:30
EHRD.bgl 727 KB 3-4-2004 1:56
EHRD_EX1.bgl 1 KB 18-3-2004 14:00
EHRD_Exclude.bgl 1 KB 3-4-2004 1:56
EHRD_nobump.bgl 17 KB 26-3-2004 1:34
EHRD_VFR.bgl 21 KB 31-1-2004 19:16
EHRD_VFR_Exclude.bgl 1 KB 31-1-2004 19:16
ehrdappl.BGL 4 KB 23-3-2004 16:21
EHRDSTAT_Exclude.bgl 1 KB 26-3-2004 1:22
ehsb_3.BGL 835 KB 4-4-2004 20:36
ehsb_3m.bgl 16 KB 4-4-2004 20:36
ehsb_4.BGL 1 KB 4-4-2004 20:36
ehsb_sft.bgl 21 KB 31-3-2004 10:46
ehse.bgl 863 KB 7-3-2004 15:39
ehse_sft.BGL 8 KB 29-11-2002 21:27
ehst.bgl 230 KB 16-7-2003 22:29
ehst_sft.BGL 4 KB 11-7-2003 12:15
ehte_jc.bgl 617 KB 2-1-2004 16:58
ehte_jc_exc1.bgl 1 KB 22-12-2003 22:34
ehte_jc_sft.BGL 10 KB 21-1-2004 23:17
ehte_jclib.bgl 219 KB 19-10-2003 8:08
ehtw_jclib.bgl 229 KB 28-2-2004 22:38
ehtw_mil_lib.bgl 610 KB 11-2-2004 22:02
ehtw_mil2_lib.bgl 45 KB 12-2-2004 0:23
EHTW_NL2K.bgl 581 KB 25-3-2004 0:46
EHTW_NL2K_sft.BGL 28 KB 14-2-2004 23:09
ehtx.bgl 502 KB 16-7-2003 22:33
ehtx_sft.BGL 4 KB 11-7-2003 10:20
ehvb.bgl 584 KB 13-3-2004 14:15
ehvb_1.bgl 1 KB 29-2-2004 17:09
ehvb_rwys.bgl 1 KB 6-3-2004 12:38
ehvb_static.bgl 1.740 KB 6-3-2004 12:46
ehvk_3.BGL 1.357 KB 4-4-2004 20:42
ehvk_3m.bgl 18 KB 4-4-2004 20:42
ehvk_4.BGL 1 KB 4-4-2004 20:42
ehvk_sft.bgl 22 KB 31-3-2004 11:06
ehwo_3.BGL 767 KB 4-4-2004 20:41
ehwo_3m.bgl 5 KB 4-4-2004 20:41
ehwo_4.BGL 1 KB 4-4-2004 20:41
ehwo_sft.bgl 7 KB 31-3-2004 10:45

en het resultaat:

nl2000 EHAM baan 24
Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/fsscr000.jpg

nl2000 schiphol
Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/fsscr001.jpg

stukje nl2000 EHRD
Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/fsscr002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd Jos! :)

Ik zit in de penarie met mijn Posky 747. Hij verloedert niet alleen zichzelf (geen winglet textures) maar ook de scenery texures. Over de fps al helemaal niet te spreken. (De 767 van posky geeft ook zulke lage framerates.)
Ziet deze pic:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~l.brouwer3/747posky.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Net even van Heatrow naar Schiphol gevlogen, ben nog redelijk nieuw in dit spel (Vorige week :+). Overigens wel helemaal verslaafd inmiddels. :P
Even wat pics:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~jan82411/FS2004Screens/thumbs/Thumb1.PNG
EHAM -> EHBK Mooie landing al zeg ik het zelf :+

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~jan82411/FS2004Screens/thumbs/Thumb2.PNG
Lekker vliegeren over de noordzee [EGLL -> EHAM]

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~jan82411/FS2004Screens/thumbs/Thumb3.PNG
Final at EHAM (Jaja, te laag enzo :P)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~jan82411/FS2004Screens/thumbs/Thumb5.PNG
En toen leek AA en Aniso het niet meer te doen ofzo

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~jan82411/FS2004Screens/thumbs/Thumb6.PNG
Oude en nieuw

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 09:10:
Gefeliciteerd Jos! :)

Ik zit in de penarie met mijn Posky 747. Hij verloedert niet alleen zichzelf (geen winglet textures) maar ook de scenery texures. Over de fps al helemaal niet te spreken. (De 767 van posky geeft ook zulke lage framerates.)
Ziet deze pic:

[afbeelding]
instellingen wel op het hoogst? genoeg HD space vrij voor swapfile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dat het werkt Jos, vliegt veel leuker zo vind ik alleen al omdat je nu een fps blijft houden waar je mee kan leven en niet dat je al met een simpele kist al een dia show gaat krijgen.

Ik vind het belachelijk wrom ik niet even de persoon en site kan noemen die de truc heeft beschreven over hoe je alleen de velden van NL2000 kan gebruiken.
Ik vind dat totaal geen spam of wat dan ook want als dat zo is dan moet je ook geen andere links gaan geven naar vergelijkbare site's want dan is dat ook spam.
Trouwens, het is maar 1 persoon die er over begint en volgens mij komt dat vanwege hier in het verleden gebeurde dingen en ik vind dat we dat nu eens moeten vergeten en lekker met z'n alle gaan vliegen en mekaar helpen met de problemen die we tegen komen. Daar is dit forum voor net zoals andere forums op dit gebied. Nu post ik iets over NL2000 waar veel mensen iets aan hebben en wrom zou ik dan niet even de persoon noemen die alle krediet krijgt voor deze tip.
Kleine moeite en wel zo eerlijk.

Mooi gesproken, laten we het hier maar bij houden :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
jos_zwa schreef op 29 april 2004 @ 08:06:
Woei!!!

dat werkt hartstikke goed man! die losse nl2000 airports los erin zetten. Ik heb gewoon weer heel nl2000 geinstalleerd en daarna meteen even die altitude en afcad vinkjes aangezet in dat feature panel. Daarna heb ik in de scenery map van nl2000 alleen de files laten staan die idd een ICAO code hebben want dat zijn idd de BGL files die nodig zijn voor de airports + de bijnodigde AFCAD's. de rest kan er allemaal uit gewist worden (ik heb in diezelfde map gewoon een map aangemaakt en daar de rotzooi ingepleurd) en klaar is kees.

dit zijn de bestanden die ik overgelaten heb:

[knip]
Goed man! kijk daar hebben we wat aan. De vliegveldjes zelf zien er leuk uit op die manier trouwens :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jochem schreef op 29 april 2004 @ 12:17:
[...]Goed man! kijk daar hebben we wat aan. De vliegveldjes zelf zien er leuk uit op die manier trouwens :-)
helemaal mee eens, klasse find! Behalve alle vliegvelden excl EHAM kan alles er weer af, kan die FPS counter eindelijk weer eens aan het werk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos_zwa schreef op 29 april 2004 @ 10:15:
[...]

instellingen wel op het hoogst? genoeg HD space vrij voor swapfile?
Instellingen op zn hoogst kan het beestje niet aan. Voor de swapfile heb ik wellicht te weinig.
Maar het bizarre is dat ie met alle andere kisten wel normaal vliegt. En het is ook raar dat het vliegtuig bepaalt hoe de texture op de grond eruit ziet, of mis ik een stap in de MS logica (voor zover aanwezig :+)?
Vroeger had ik hier nooit last van; misschien te vaak geformat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 18:55:
[...]

Instellingen op zn hoogst kan het beestje niet aan. Voor de swapfile heb ik wellicht te weinig.
Maar het bizarre is dat ie met alle andere kisten wel normaal vliegt. En het is ook raar dat het vliegtuig bepaalt hoe de texture op de grond eruit ziet, of mis ik een stap in de MS logica (voor zover aanwezig :+)?
Vroeger had ik hier nooit last van; misschien te vaak geformat :P
idd erg vaag.. ik heb die oude posky 744 kisten nog wel.. misschien werken die wel ? (dus de eerste 744 v2 kisten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

weet iemand ook of LOWI een scheve localizer heeft in het echt ? net zoals als op tak kai vroeger zeg maar.. of ligt het aan FS? kep wel german airports geinstalleerd....

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/LOWI.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
jos_zwa schreef op 29 april 2004 @ 22:36:
weet iemand ook of LOWI een scheve localizer heeft in het echt ? net zoals als op tak kai vroeger zeg maar.. of ligt het aan FS? kep wel german airports geinstalleerd....

[afbeelding]
Nee, de localizer in flightsimulator is niet correct.
Zie daarvoor onder andere deze chart: http://www.firwien.at/charts/lowi/Lowi_appeast.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

DutchCommando schreef op 29 april 2004 @ 22:48:
[...]

Zie daarvoor onder andere deze chart: http://www.firwien.at/charts/lowi/Lowi_appeast.pdf
Uh, wel degelijk offset dus. :)

5° zelfs. Localizer zit op 255° en de baan op 260°. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchCommando schreef op 29 april 2004 @ 22:48:
[...]

Ga eens leren kaartlezen dan... in het zwart pal in het midden, Loc Crs Offset (oftwel : Localizer course offset 5°... )

EDIT: Ik typ te langzaam...Tourniquet was me voor...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Tourniquet schreef op 29 april 2004 @ 23:19:
[...]

Uh, wel degelijk offset dus. :)

5° zelfs. Localizer zit op 255° en de baan op 260°. :P
Ducks and takes cover. Baan zit op 261° zelfs :P.
http://worldaerodata.com/wad.cgi?runway=AU4970626
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 23:21:
[...]
Ga eens leren kaartlezen dan... in het zwart pal in het midden, Loc Crs Offset (oftwel : Localizer course offset 5°... )
Het mag ook wel wat vriendelijker? Mr. perfect

[ Voor 41% gewijzigd door DutchCommando op 29-04-2004 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Overigens ben ik nogsteeds van mening dat mijn eerste post correct was daar de offset van de localizer in flightsim wel even iets groter is. (Ik heb die approach wel vaker gevlogen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
jij voert toch een course van 255 in als je op de loc zit? en als je land zie je op je compas toch 260? (of 261 :P)
Wil je dan beweren dat je compas niet werkt bij lowi ofzo? het klopt gewoon hoor... je kan precies volgens de kaartjes te werk gaan, dat heb ik maar al te vaak gedaan en werkt hier perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeeyz kan iemand mij helpen zie dat jullie allemaal wel MFS kenne ik heb laast de 2004 versie gedownload en ik krijg vet Kwalatief Uiterst Terleurstelled beeld heb alle instellingen op max en het wordt nix beter :(

2.0 ghz
256 mb/ram
geforce mx 440

ik weet dat het niet veel meer voorsteld darom zit ook alweer te denken aan een nieuwe (deze is geloof ik al 2 jaar oud)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2004 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Vanavond "even" (6,5 uur) naar Dubai gevlogen om de mooie www.flytampa.com scenery nog een keer te bewonderen. :)

EHAM - OMDB

ARNEM UL620 HLV UL601 CND UL851 ERZ R660 DASIS UL223 LAM G666 DESDI

Equipment was een KLM Boeing 737-900, die helemaal vol fuel de 2855nm net kan halen.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/ehamomdb01.jpg
ARNEM 1S departure vanaf rwy 24.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/ehamomdb03.jpg
Soesterberg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/ehamomdb04.jpg
Een Dragonair 747-300, toevallig onderweg van Dubai naar Manchester, passeert op FL390.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/ehamomdb06.jpg
The Palm Island en het Burj Al Arab hotel.

En de landing op rwy 30R:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/ehamomdb07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/ehamomdb08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/ehamomdb09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/ehamomdb11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/ehamomdb12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/ehamomdb13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/ehamomdb14.jpg
De gevlogen route :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Nu online
Oke ik heb een vluchtje gemaakt maar elke keer als ik IFR vlieg en ik ga de daling inzetten krijg ik een koers aangewezen die ik netjes opvolg maar dan kom ik echt gewoon een meter of 50 naast de baan en niet netjes recht richting de baan, is dit een bug en hoe kan ik dit verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Tourniquet, mooie piccas! Ik zat er zelf ook aan te denken deze vlucht te doen dit weekend, maar dan wel met de SSW A310 (als ze 1.4 dit weekend ten minste gaan uitbrengen). Had je nog wel wat reserve fuel over trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeMind schreef op 30 april 2004 @ 05:06:
Oke ik heb een vluchtje gemaakt maar elke keer als ik IFR vlieg en ik ga de daling inzetten krijg ik een koers aangewezen die ik netjes opvolg maar dan kom ik echt gewoon een meter of 50 naast de baan en niet netjes recht richting de baan, is dit een bug en hoe kan ik dit verhelpen?
Je krijgt een koers aangewezen om de localizer te intercepten. Je moet die koers dus niet blijven vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe je de qnh in de pmdg moet uitvoeren?? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 11:20:
Kan iemand mij uitleggen hoe je de qnh in de pmdg moet uitvoeren?? Alvast bedankt!
Dit soort vragen zijn makkelijk terug te halen als je de manuel haalt op www.avsim.com van Tommy. Als je dan nog met vragen zit over dit vliegtuig dan kan je die altijd stellen maar ga eerst dit lezen en een paar van zijn vluchten uitvoeren. Je leert er een hoop van, wij hebben het ook gedaan want dit vliegtuig is nu eenmaal vrij geavanceerd.

Dit is de naam van de file die je moet zoeken:
737ngadvtutorialv2

Druk hem af en je hebt een mooi boek om alles snel in op te zoeken over hoe en wat van dit vliegtuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 10:00:
Hey Tourniquet, mooie piccas! Ik zat er zelf ook aan te denken deze vlucht te doen dit weekend, maar dan wel met de SSW A310 (als ze 1.4 dit weekend ten minste gaan uitbrengen). Had je nog wel wat reserve fuel over trouwens?
Ja, ik had nog wat peut over, zo'n 2300 Kg, kijk maar:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/ehamomdb08.jpg

Kreeg onderweg wel wat Insufficient Fuel meldingen, maar als je na verloop van tijd op wat hogere FL's gaat zitten komt het goed. :)
Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 11:20:
Wat dacht je van de BARO knop? Je kunt natuurlijk ook gewoon op de B toets rammen. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Tourniquet op 30-04-2004 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Tourniquet schreef op 30 april 2004 @ 12:11:
[...]

Ja, ik had nog wat peut over, zo'n 2300 Kg, kijk maar:

[afbeelding]

Kreeg onderweg wel wat Insufficient Fuel meldingen, maar als je na verloop van tijd op wat hogere FL's gaat zitten komt het goed. :)

[...]

Wat dacht je van de BARO knop? Je kunt natuurlijk ook gewoon op de B toets rammen. :)
zoveel fuel over is toch netjes.. niet echt super weinig ofzo toch ?

persoonlijk land ik altijd met 1 flapstand minder..voor het geval (komt bijna nooit voor) ik nog eens onder de GS kom op final ofzo :P

[ Voor 13% gewijzigd door jos_zwa op 30-04-2004 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
Volgens mij is het minumum bij aankost 2.2 metric ton. Ook moet er 500 kg in de center blijven zitten eigenlijk.. Maaruh ik hou me daar ook niet altijd aan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 11:57:
[...]

Dit soort vragen zijn makkelijk terug te halen als je de manuel haalt op www.avsim.com van Tommy. Als je dan nog met vragen zit over dit vliegtuig dan kan je die altijd stellen maar ga eerst dit lezen en een paar van zijn vluchten uitvoeren. Je leert er een hoop van, wij hebben het ook gedaan want dit vliegtuig is nu eenmaal vrij geavanceerd.

Dit is de naam van de file die je moet zoeken:
737ngadvtutorialv2

Druk hem af en je hebt een mooi boek om alles snel in op te zoeken over hoe en wat van dit vliegtuig.
Ik heb die tutorial al eens doorlopen, maar er staat niks in over de qnh! Ik kan die qnh alleen in een andere eenheid zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

jos_zwa schreef op 30 april 2004 @ 12:38:
[...]

zoveel fuel over is toch netjes.. niet echt super weinig ofzo toch ?
't was genoeg iig :P
persoonlijk land ik altijd met 1 flapstand minder..voor het geval (komt bijna nooit voor) ik nog eens onder de GS kom op final ofzo :P
Je bent goed of je bent 't niet he :P :+

Flaps 40 wordt in de praktijk ook best vaak gebruikt. Bij sterke (gusting) wind is het wel beter om wat minder flaps te gebruiken idd. Maar het weer in Dubai was perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:17

The_Scarabial

MTB for life!

mooi, er worden weer meer pics gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 13:07:
[...]

Ik heb die tutorial al eens doorlopen, maar er staat niks in over de qnh! Ik kan die qnh alleen in een andere eenheid zien!
Wat is je probleem dan precies?

Met de BARO knop:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/qnh.jpg

kan je de QNH instellen. Eenheden (Inches of Hectopascal) stel je in door op IN of HPA te klikken. Door óp de knop te klikken (STD) stel je de standaard QNH van 1013,25 HPa (29.92 In) in boven de transition altitude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Nu online
Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 10:30:
[...]

Je krijgt een koers aangewezen om de localizer te intercepten. Je moet die koers dus niet blijven vliegen :)
En als die localizer is geintercept wat dan? moet je dan manueel richting de baan gaan vliegen of hoe zit dat? Btw is weet iemand een site met een filmpje hoe je nou exact moet landen op een baan met een 737?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeMind schreef op 30 april 2004 @ 14:03:
[...]

En als die localizer is geintercept wat dan? moet je dan manueel richting de baan gaan vliegen of hoe zit dat? Btw is weet iemand een site met een filmpje hoe je nou exact moet landen op een baan met een 737?
nav radio op ILS freq. van de baan zetten, en dan handmatig intercepten kan ja. Je kan ook de AP op APR zetten, dan houd ie automatisch de koers aan van de baan. Filmpjes zou ik zo niet weten, maar volgens mij helpt dat niet echt. Je moet het gewoon een paar keer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeMind schreef op 30 april 2004 @ 14:03:
[...]

Heb je de ils lessen in de flightschool gevolgd? Daar wordt het namelijk uitgelegd hoe alles zo'n beetje in elkaar steekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 02:27:
heeeyz kan iemand mij helpen zie dat jullie allemaal wel MFS kenne ik heb laast de 2004 versie gedownload en ik krijg vet Kwalatief Uiterst Terleurstelled beeld heb alle instellingen op max en het wordt nix beter :(

2.0 ghz
256 mb/ram
geforce mx 440

ik weet dat het niet veel meer voorsteld darom zit ook alweer te denken aan een nieuwe (deze is geloof ik al 2 jaar oud)
Het probleem is je Ram en je videokaart.

Dus daar zou ik eens wat aan gaan doen.
en dan weer eens proberen.

PS: Dat gedownload is zeker toch alleen een "tijdelijke "demo" hoop ik. ;)
Want ik vind bij dit soort sims dat je het gewoon echt moet kopen.
Zeker voor een echte liefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eenheden (Inches of Hectopascal) stel je in door op IN of HPA te klikken.
ah kijk dat wilde ik even weten! Dankjewel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
EHRD-ENBR
PMDG 737-800

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/ss854.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/ss857.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/ss859.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/ss864.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/ss866.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/ss867.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/ss869.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/ss870.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al een tijdje niet meer langsgeweest, maar wilde nu de meivakantie er is wel weer gaan FS' en. Heb inmiddels de PMDG 800/900 en wilde FS9 even reïnstalleren voor de goede orde :7.
Maar kan ik ergens een removal tool vinden voor de 800/900?
Bij voorbaat dank :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 18:56:
Ben al een tijdje niet meer langsgeweest, maar wilde nu de meivakantie er is wel weer gaan FS' en. Heb inmiddels de PMDG 800/900 en wilde FS9 even reïnstalleren voor de goede orde :7.
Maar kan ik ergens een removal tool vinden voor de 800/900?
Bij voorbaat dank :Y)
Heb je toch niet nodig? Deinstall FS. Gooi je FS dir leeg. Install FS. Install PMDG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 16:10
gaat er nog iemand mee op IVAO een rondje nederland vliegen in dit noodweer? ik vertek zo vanaf amsterdam in een gulfstream over eindhoven richting maastricht en terug.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12
jeehaa schreef op 30 april 2004 @ 22:15:
gaat er nog iemand mee op IVAO een rondje nederland vliegen in dit noodweer? ik vertek zo vanaf amsterdam in een gulfstream over eindhoven richting maastricht en terug.
op IVAO is het kastelenweer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist exact 09:00 durende vlucht Amsterdam naar Aruba afgerond. Schöne pics to be followed. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een tijd niet meer gevlogen

maar ik heb een eenvoudig vraagje

als je wilt gaan landen en je vraagt gegevens op bij airport information system

dan zegt tie op een geven moment dat iets 2992 is en dan kijk ik op het display en zie ik bijvoorbeeld 1013 staan hoe moet ik dat veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Nu online
Volgens mij moet je dan op de B knop drukken. En ik ben blij want ik heb nu eindelijk de AI eindelijk werken en Schiphol staat lekker vol met KLM vliegtuigen, en ik krijg een ATI Radeon 9800Pro, en ik krijg ook nog eens 512Mbram dus totaal 1024Mbram :9. Nou alleen nog goed leren vliegen met die ILS shit en dat goed landen en stijgen want dat lukt mij voor geen meter alhoewel opstijgen wel een stuk beter gaat dan landen 8)7.

>>> FF gauw een plaatje van EHAM met mijn nieuwste aanwinst dolletjes <<<
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/D32B0176D216

[ Voor 14% gewijzigd door NovemberSierra op 01-05-2004 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeMind schreef op 01 mei 2004 @ 00:30:
>>> FF gauw een plaatje van EHAM met mijn nieuwste aanwinst dolletjes <<<
[afbeelding]
Dat ziet er flex uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
ik zou wel je Anti Aliasing even instelling bij je grafische kaart, dan ziet het er een stuk netter uit. Kan ook aan je resizen liggen. hier voor een tutorial. Het is zelfs zo druk op schiphol dat het lijkt alsof het vliegveld gesloten is. Kan niets meer bij haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 23:45:
ik heb een tijd niet meer gevlogen

maar ik heb een eenvoudig vraagje

als je wilt gaan landen en je vraagt gegevens op bij airport information system

dan zegt tie op een geven moment dat iets 2992 is en dan kijk ik op het display en zie ik bijvoorbeeld 1013 staan hoe moet ik dat veranderen?
29.92 is barometerdruk in Inches (IN op je panel). 10.13 is dezelfde druk maar dan in Hectopascal (HPA). Inches wordt meestal in de USA gebruikt, en Hectopascal meestal in Europa.
Nog iets: 1013 is de zogenaamde standaarddruk die gehanteerd wordt boven transitionaltitude/level. Dit laatste verschilt vaak per vliegveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Nu online
ik zou wel je Anti Aliasing even instelling bij je grafische kaart, dan ziet het er een stuk netter uit. Kan ook aan je resizen liggen. hier voor een tutorial. Het is zelfs zo druk op schiphol dat het lijkt alsof het vliegveld gesloten is. Kan niets meer bij haha.
Ik kan je vertellen dat dit niet aan de anti aliasing licht want mijn ATI 9200 heeft de kracht niet om alles strak te krijgen 8(7 maar ik krijg gelukkig die 9800pro en ik heb ook de PMDG 737 besteld en het is een komen en gaan op Schiphol dus het ene moment staat alles bomvol en het andere moment staan de gates half leeg.

En wil iemand mij toevoegen op MSN ik zou graag wat meer over FS9 willen kletsen zonder dit forum teveel met mijn berichten te vullen :P >>> smits_n@hotmail.com

[ Voor 60% gewijzigd door NovemberSierra op 01-05-2004 01:11 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.