[FS200x] Vragen en mooiste screenshots, deel 68 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.460 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:30
McFlipp schreef op 18 april 2004 @ 16:49:
[...]

Sh*t wat is het PiC767 panel toch goddelijk! Hopelijk komen ze snel met een FS2004 versie!

Maar ik krijg wel weer de kriebels om te gaan vliegen hoor. Wanneer ik thuis kom ga ik eens even WinXp er opnieuw opgooien en weer FS2004 installeren, deze versie van WinXp staat er namelijk al een half jaar op. Dan wat terrameshes installeren, de PMDG 737NG erop en ik ben klaar! :) Al die duizenden addons zijn niet nodig voor mij, daar raakt je FS alleen maar fucked up van...

Ennuh Terr, ik probeer Bl@ckhole alleen maar te helpen, maar hij moet daar weer heftig op reageren. Het doel van dit topic is ook om de newbies wat bij te leren natuurlijk! In de 68 delen zijn er een hoop newbies uitgegroeid tot volwaardige piloten :) (waaronder ikzelf :+)

Maar ik houd m'n mond wel weer, want blijkbaar wordt onze hulp door Bl@ckhole niet geapprecieerd. En als ik me er niet meer mee bemoei kan ik ook geen OW krijgen :) Dus dit is mijn laatste post mbt Bl@ckhole... Want ik heb er al 2 voor gekregen en heb geen zin in een ban...
Ja maar denk ook niet dat hij jou aan viel :)

Want jij bedoelde het gewoon goed en daar gaf ik ook normaal antwoordt op.
Juist alleen al omdat wij al vanaf het begin mee draaien.
En dat wil ik zo houden.

Maar even over die PIC dat is inderdaad een tijd geleden dat ik die gevlogen heb.
Want zodra ik die B747 400 pro had van PSS , of die B737 400 van Dreamfleet.
Altijd jammer dat er nooit een goede patch is uit gekomen voor die DF in FS9.

Maar PMDG is een redelijk vervanger maar heeft die heeft het net niet, vind ik.
Ik zou liever in die DF versie gaan vliegen dan in die van PMDG.
Maar er is nu weinig keuze dus we moeten wel.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er dan niet goed aan PMDG qua realisme? Van een echte 737-700 piloot hoorde ik zelfs dat die addon toch wel gruwelijk dich bij de werkelijkheid komt.
Ik heb zelf niet veel in de Dreamfleet gevlogen, omdat het kistje net wat te klein is. Echter bij de PIC krijg je het gevoel dat je een grote bak vliegt en dat is best kicken. Ook kan je met een 767 lange, maar ook korte vluchtjes maken (ok, je moet veel vluchtjes faken, maar toch) wat je met een 747 dus niet kan doen.
Blackhole schreef op 18 april 2004 @ 17:02:
[...]

En dat wil ik zo houden.

Maar even over die PIC dat is inderdaad een tijd geleden dat ik die gevlogen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 17:18:
Wat is er dan niet goed aan PMDG qua realisme? Van een echte 737-700 piloot hoorde ik zelfs dat die addon toch wel gruwelijk dich bij de werkelijkheid komt.
Ik heb zelf niet veel in de Dreamfleet gevlogen, omdat het kistje net wat te klein is. Echter bij de PIC krijg je het gevoel dat je een grote bak vliegt en dat is best kicken. Ook kan je met een 767 lange, maar ook korte vluchtjes maken (ok, je moet veel vluchtjes faken, maar toch) wat je met een 747 dus niet kan doen.

[...]
Realisme van de PMDG en die van DF zijn alle twee erg goed.
Maar ik vind de afwerking gewoon niet iets missen bij PMDG.
Zeker de Cockpit vind ik te mooi en te netjes.
Maar Qua model van het vliegtuig zelf is PMDG wel een heel stuk beter dan die van DF.
Maar dit komt misschien ook omdat ik gewoon liever in oude kisten vlieg dan in nieuwe bakken.
Dus dit kan ook alleen aan smaak liggen. :)

Oja die dingen bij PMDG mogen ze wel een beetje vies maken aan de buiten kant.
Want ook die zijn te schoon :(

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 18-04-2004 17:28 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik wil een laagdekker.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is denk ik niet dat het aan het panel ligt.. Maar de NG's zien er nou eenmaal schoon en netjes uit. Bij oude vliegtuigen zie je door de bomen het bos niet meer met alle metertjes, knopjes etc. zoals bij de 747-200. Dat panel is wel photorealistisch, maar PMDG zou dat ook kunnen zijn. Misschien moet je een brief sturen naar Boeing dat ze hun vliegtuigen wat minder netjes moeten maken :P

Maar goed, ik ben jong dus ik prefereer een nieuwer vliegtuig. Een waarbij alles een functionele plaats heeft, lekker overzichtelijk. Want zeker als je online vliegt heb je alle vliegdata nodig binnen handbereik.
Blackhole schreef op 18 april 2004 @ 17:26:
[...]

Realisme van de PMDG en die van DF zijn alle twee erg goed.
Maar ik vind de afwerking gewoon niet iets missen bij PMDG.
Zeker de Cockpit vind ik te mooi en te netjes.
Maar Qua model van het vliegtuig zelf is PMDG wel een heel stuk beter dan die van DF.
Maar dit komt misschien ook omdat ik gewoon liever in oude kisten vlieg dan in nieuwe bakken.
Dus dit kan ook alleen aan smaak liggen. :)

Oja die dingen bij PMDG mogen ze wel een beetje vies maken aan de buiten kant.
Want ook die zijn te schoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Bolk schreef op 18 april 2004 @ 17:35:
[...]

Ik wil een laagdekker.
Ach dan zou ik eens gaan zoeken op

Bonanza F33 A
Bonanza V35b
Cessna 421C Golden Eagle
SF.260
Cessna c310
PIPER Archer

Dat zijn leuke kleine laagdekkers.

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 18-04-2004 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik wil een laagdekker.
Is de RealAir SIAI Marchetti niks voor je???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12
Blackhole schreef op 18 april 2004 @ 17:02:
[...]

En dat wil ik zo houden.

Beetje gewaagde uitspraak black
PMDG is velen malen beter dan Dreamfleet. Nu is de PMDG ook enkele jaren later ontwikkeld dus zo gek is het niet. En dreamfleet en PMDG zijn geen vervangers van elkaar daar het 2 verschillende type kisten zijn. Ene classic, de ander NG met wel uiteraard een hoop overeenkomsten.
En ik weet dat je jij meer geeft om een photoreal cockpit dan een goed autoflight systeem met FMC, want daar blijf je toch vanaf. Maar misschien eens een idee wat verder te kijken dan de FS9 GPS.

[ Voor 48% gewijzigd door Floppie op 18-04-2004 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 18:03:
[...]

Is de RealAir SIAI Marchetti niks voor je???
Die heb ik er ook al bij staan in het lijstje.

Dat is de SF260.
Maar dat is zeker een lekker ding om mee tevliegen en zeer wenbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
rellehenk schreef op 18 april 2004 @ 18:20:
[...]

Beetje gewaagde uitspraak black
PMDG is velen malen beter dan Dreamfleet. Nu is de PMDG ook enkele jaren later ontwikkeld dus zo gek is het niet. En dreamfleet en PMDG zijn geen vervangers van elkaar daar het 2 verschillende type kisten zijn. Ene classic, de ander NG met wel uiteraard een hoop overeenkomsten.
En ik weet dat je jij meer geeft om een photoreal cockpit dan een goed autoflight systeem met FMC, want daar blijf je toch vanaf. Maar misschien eens een idee wat verder te kijken dan de FS9 GPS.
Nee ik weet wel dat de PMDG goed is qua besturing en zo.
Maar daar had ik het niet over
Dus niet welke eigenschappen het vliegtuig heeft, maar hoe het er uitziet.

En dat vind ik tegen wordig willen ze gewoon temooi en te netjes maken.
Maar dit is niets iets wat mij alleen maar stoort in flightsim hoor.

Want ik een beetje bedoel is dat als ik met een vliegtuig 3 weken bezig ben geweest dan zien ze er nog uit als nieuw :(
Dus een beetje vuiler mag hij wel worden.
Dat zou wel leuk zijn als dat ooit eens wordt in gevoerd wordt in FS.
Net zo als veel Rally games het nu ook aardig voor elkaar krijgen om een schone auto aan het begin tehebben , en na maten je langer rijd hij viezer wordt.

Dus dat bedoel ik een beetje.
Dus een beetje vuil op de ramen of vliegtuig zou ik niet echt erg vinden , maar geeft wel net dat beetje extra .

Even een kleine aanvulling..
Maar misschien eens een idee wat verder te kijken dan de FS9 GPS
Dat zijn jou gedachten.
Dus laat hier even geen misverstanden over bestaan.
Want anders kan ik me over een paar weken weer gaan lopen verdedigen, omdat veel mensen hier denken dat ik alleen met GPS vliegt.
En dan maar weer afvragen waar de misverstanden hier op het forum vandaan komen. :) :) :)

[ Voor 14% gewijzigd door ravw op 18-04-2004 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hangt er vanaf voor welk doel je de Flight Simulator gebruikt. Mensen die FS vooral gebruiken om te leren vliegen zal t niet boeien of een vliegtuig vuil is of niet. Echter, wat wel leuk is om te simuleren is een wet/dry rwy en windshears. Maar een andere groep in de cummunity ziet FS meer als een arcade game en hecht wat minder waarde aan realisme van vliegeigenschappen oa. Ik denkt dat Blackhole bij de laatste groep hoort en mensen doen net of dit slecht is. Maar laten we iedereen in zn waarde laten..
Blackhole schreef op 18 april 2004 @ 18:28:
[...]

Nee ik weet wel dat de PMDG goed is qua besturing en zo.
Maar daar had ik het niet over
Dus niet welke eigenschappen het vliegtuig heeft, maar hoe het er uitziet.

En dat vind ik tegen wordig willen ze gewoon temooi en te netjes maken.
Maar dit is niets iets wat mij alleen maar stoort in flightsim hoor.

Want ik een beetje bedoel is dat als ik met een vliegtuig 3 weken bezig ben geweest dan zien ze er nog uit als nieuw :(
Dus een beetje vuiler mag hij wel worden.
Dat zou wel leuk zijn als dat ooit eens wordt in gevoerd wordt in FS.
Net zo als veel Rally games het nu ook aardig voor elkaar krijgen om een schone auto aan het begin tehebben , en na maten je langer rijd hij viezer wordt.

Dus dat bedoel ik een beetje.
Dus een beetje vuil op de ramen of vliegtuig zou ik niet echt erg vinden , maar geeft wel net dat beetje extra .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 18:38:
Het hangt er vanaf voor welk doel je de Flight Simulator gebruikt. Mensen die FS vooral gebruiken om te leren vliegen zal t niet boeien of een vliegtuig vuil is of niet. Echter, wat wel leuk is om te simuleren is een wet/dry rwy en windshears. Maar een andere groep in de cummunity ziet FS meer als een arcade game en hecht wat minder waarde aan realisme van vliegeigenschappen oa. Ik denkt dat Blackhole bij de laatste groep hoort en mensen doen net of dit slecht is. Maar laten we iedereen in zn waarde laten..

[...]
?? FF wachten allemaal , wie of wat gaan we hier beleven.
Ik ben zeker wel iemand die juist veel waarde hecht aan echtheid van een SIM.
Dus daarom noem ik juist punten op die er in het echt wel zijn.
Maar die niet in MS Flightsim zitten.
Maar die je wel tegen kom in andere sims, X Plane , Sturmovik IL2, Falcon 4.
Dus wat ik hier juist mee wil zeggen,is dat ik juist bijna heel MS FS in dat laatse hokje plaats.
omdat ik heb gezien dat het wel anders kan.

Maar ik denk dat het Microsoft zijn bedoeling niet is om een REALSIM uit tebrengen.
Maar meer een tussen weg.
Maar daar slaan ze dus al een grote plank mis wat betreft het echte Simwerk.
Dent eerder dat je de kant van MS op moet kijken dan mensen hier te plaatsen in hokjes.
Want dan al een stuk beter zijn, en ook een stukje beleefter naar je mede simmers toe.

PS als je wet/dry rwy en windshears wil hebben moet je X PLane eens proberen.
Want dit is juist het grote gemis in MS FS.

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 18-04-2004 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McFlipp schreef op 18 april 2004 @ 16:49:
[...]

Sh*t wat is het PiC767 panel toch goddelijk!
:D
Hopelijk komen ze snel met een FS2004 versie!
Dan heb ik een zoveelste reden om jaloers te worden, want FS2004 trekt mijn pc niet (ook de reden waarom ik de 737NG of andere nieuwe kisten niet kan vliegen) en de komende jaren zit een nieuwe pc er niet in :'( (tenzij er door Els of rijke ouders wat gedoneerd wordt natuurlijk O-))
Wanneer ik thuis kom
'Wij' weten vanwaar O-) B) :9 :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 19:05:
[...]

:D

[...]

Dan heb ik een zoveelste reden om jaloers te worden, want FS2004 trekt mijn pc niet (ook de reden waarom ik de 737NG of andere nieuwe kisten niet kan vliegen) en de komende jaren zit een nieuwe pc er niet in :'( (tenzij er door Els of rijke ouders wat gedoneerd wordt natuurlijk O-))

[...]

'Wij' weten vanwaar O-) B) :9 :P ;)
Wat voor systeem heb je nu staan dan ?
Want zo duur is het ook niet om een best goede PC tekopen.

Want voor 349 Euro's heb ik toch al een bijna nieuw systeem staan. ( Dit is alleen de kast met inhoud.)

AMD "INTERNET" systeem - Nu € 349,-
Systeem bestaat uit:

AOpen QF50-C middletower met 2x USB aan de voorkant (300Watt)
AsRock K7S41 mobo, Lan, Audio, VGA tot 64Mb shared
AMD Athlon XP Processor met AMD koeler
256MB DDR333 PC2700 geheugen
40GB Maxtor harde schijf 7200 rpm
Lite-on DVD speler 16x48 speed
Samsung Floppydrive 3,5" 1,44Mb
Geluidskaart 5.1Channel onboard
Netwerkkaart 10/100 Mbps onboard
Deze "AANBIEDING" is alleen mogelijk met de volgende processor:

AMD Athlon XP 2600+ (333FSB 512KB Barton) systeem
€ 349,-

Site: http://www.yorcom.nl/

Kijk even op de site ze hebben nog veel goed kopere pc staan.

Dus zo duur hoeft een beetje pc niet tezijn.
Misschien met wat kleine extra dingen is het zo een super pc :)
Maar hier kan je wel weer FS 9 op draaien.
En dan genieten van de nieuwe vliegtuigen enz.

[ Voor 50% gewijzigd door ravw op 18-04-2004 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 18 april 2004 @ 19:07:
[...]

Wat voor systeem heb je nu staan dan ?
Want zo duur is het ook niet om een best goede PC tekopen.

Want voor 349 Euro's heb ik toch al een bijna nieuw systeem staan. ( Dit is alleen de kast met inhoud.)

AMD "INTERNET" systeem - Nu € 349,-
Systeem bestaat uit:

AOpen QF50-C middletower met 2x USB aan de voorkant (300Watt)
AsRock K7S41 mobo, Lan, Audio, VGA tot 64Mb shared
AMD Athlon XP Processor met AMD koeler
256MB DDR333 PC2700 geheugen
40GB Maxtor harde schijf 7200 rpm
Lite-on DVD speler 16x48 speed
Samsung Floppydrive 3,5" 1,44Mb
Geluidskaart 5.1Channel onboard
Netwerkkaart 10/100 Mbps onboard
Deze "AANBIEDING" is alleen mogelijk met de volgende processor:

AMD Athlon XP 2600+ (333FSB 512KB Barton) systeem
€ 349,-

Site: http://www.yorcom.nl/

Dus zo duur hoeft een beetje pc niet tezijn.
Misschien met wat kleine extra dingen is het zo een super pc :)
Maar hier kan je wel weer FS 9 op draaien.
En dan genieten van de nieuwe vliegtuigen enz.
Mmmm dat moet op te brengen zijn. Deze info save ik ff. Thx!
Tja wat voor systeem ik nu heb..... het is echt heel erg.... Ik zal m'n specs ff online zetten, dan mag iedereen zich bescheuren van het lachen B) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 19:18:
[...]

Tja wat voor systeem ik nu heb..... het is echt heel erg.... Ik zal m'n specs ff online zetten, dan mag iedereen zich bescheuren van het lachen B) :+
Wil even wat toevoegen aan dit systeem... De 256MB DDR is veel te weinig voor FS.. 512 is echt het minimum. Verder is het ook een onboard videokaart. Dit zal FS ook zeker niet ten goede komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K kan wel X-plane proberen, maar denk dat t weinig zin heeft. Het bewijs daarvoor is dat er in verhouding weinig addons voor uit komen en weinig mensen het gebruiken. X-plane zou een concurrent voor MSFS moeten zn, maar zij slaan zeker de plank mis, want t is niet echt populair. IL2 en Falcon 4 zn totaal andere flightsims en is een totaal andere markt.
Flight simulator is gemaakt voor een vrij breed publiek, daarom gaan ze ook niet een geavanceerde overhead panel in die 737 verwerken, en dat is ook niet nodig. Microsoft levert namelijk het basisplatform als het ware voor een zeer breed publiek. Andere bedrijven als PMDG zn veel specifieker in het opdelen van groepen, want de Beachcraft is juist voor mensen die gewoon lekker willen rondvliegen en van het uitzicht willen genieten met een leuke kist. Dus wat is er mis in hokjes plaatsen?

Ook is het zo dat mensen steeds meer van de ontwikkelaars vragen. Is er in FS9 een betere weer environment.. nu willen mensen weer dry-wet rwy's. Ik denk als we maar vaak genoeg zeuren dat ze het er zeker in gaan maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
Als je zegt dat MS lang geen realistische sim meer wil maken, waarom is het dan zelfs onder RL piloten nog steeds zo populair? Ik denk dat MS nog steeds zeker de goede richting in gaat. mja, als jij graag viezigheid op je plane wil krijgen :? hoe vaak zie jij wel niet een nieuwe 777 van een lange vlucht aankomen die nog helemaal mooi glimt?
dat is wel echt het laatste waar ik aan zou denken... het gaat er in een sim naar mijn mening echt meer om dat alles vanuit de cockpit goed werkt enzo... En zolang de vliegeigenschappen enzo nog lang niet perfect is kunnen ze daar wat mij betreft beter aan werken ipv bullshit pracht en praal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 19:38:
[...]

Wil even wat toevoegen aan dit systeem... De 256MB DDR is veel te weinig voor FS.. 512 is echt het minimum. Verder is het ook een onboard videokaart. Dit zal FS ook zeker niet ten goede komen.
Ziet mijn specs. De 512 zal komende week gerealiseerd worden dus die kunnen we er zo bijsteken. Verder moet er wel een mooie grafische kaart in ja. Maar dat spreekt voor zich :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke discussie over wel of niet vuil...bij een volgende payware release die schijnbaar hier een beetje vergeten word (werd althans in de laatste posten over komende kisten niet genoemd)...is het ook een behoorlijke discussie...weet nog niet wat het wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 19:18:
[...]

Ach ik heb het zelf ook niet echt breed met min geld.
Zit bet boven het minimum, en daar moet ik dan nog een hele huishouden van runnen.
En dan ook nog eens mijn hobbies bij houden, PC, Flightsimmen en Fotografie
Maar ik kan zeker niet zeggen dat ik het slecht doet met zo weinig geld.
Maar daarom moet ik zeker wel erg opletten waarik mijn geld aan uit geeft.
Dus zo kom je wel bij de juiste winkels terecht.

Maar ik hoop dat ik je snel kan zien met een FS9 screenshots hier in dit topic.
Veel sterkte er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 19:40:

Ook is het zo dat mensen steeds meer van de ontwikkelaars vragen. Is er in FS9 een betere weer environment.. nu willen mensen weer dry-wet rwy's. Ik denk als we maar vaak genoeg zeuren dat ze het er zeker in gaan maken ;)
Dat zal zeker wel gebeuren.
Maar denk als dat er weer is, dat we weer met z'n alle weer wat anders willen.

JA kan wel bezig blijven.
Maar het is wel leuk om naar uit tekijken, en hopen dat het er eens komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 11:37
Hier mijn vlucht van Sydney int naar New Zeeland NZAA.
Afbeeldingslocatie: http://forums.fs2002.com/uploaded/apr04/flight01_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://forums.fs2002.com/uploaded/apr04/flight01_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://forums.fs2002.com/uploaded/apr04/flight01_5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://forums.fs2002.com/uploaded/apr04/flight01_6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://forums.fs2002.com/uploaded/apr04/flight01_8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://forums.fs2002.com/uploaded/apr04/flight01_9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://forums.fs2002.com/uploaded/apr04/flight01_10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://forums.fs2002.com/uploaded/apr04/flight01_15.jpg
Afbeeldingslocatie: http://forums.fs2002.com/uploaded/apr04/flight01_19.jpg
Afbeeldingslocatie: http://forums.fs2002.com/uploaded/apr04/flight01_21.jpg

FS draait nu lekker in w2k, helemaal happy, w98se happert met dezelfde instellingen.
Moet nog wennen aan de joystick, zwieber alle kanten op tijdens het landen, of was er misschien wind lol. 8)7 (ben veilig op de grond gekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
FunkySmell schreef op 18 april 2004 @ 19:56:
Hier mijn vlucht van Sydney int naar New Zeeland NZAA.

Moet nog wennen aan de joystick, zwieber alle kanten op tijdens het landen, of was er misschien wind lol. 8)7 (ben veilig op de grond gekomen)
Had jij nou ook de EXTREME 3d Pro gekocht van Logitech?
Die is zeker even wennen met landen , want hij heeft en snelle uitslag.
Dus gewoon heel kort reageren.
dan gaat het wel.

PS let volgende keer wel even op je PAPI'S ( wit, wit , rood , rood ) :D

[ Voor 8% gewijzigd door ravw op 18-04-2004 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 18 april 2004 @ 19:52:
[...]
Dat zal zeker wel gebeuren.
Maar denk als dat er weer is, dat we weer met z'n alle weer wat anders willen.

JA kan wel bezig blijven.
Maar het is wel leuk om naar uit tekijken, en hopen dat het er eens komt.
LOL, doet me denken aan een emal die ik kreeg van iemand die gelezen had dat FSDS nu een variabele had voor een lavdump valve. Dat is dus een pleedoortrekker. Het is gewoon een vrije variabele die ze zelf zo genoemd hebben de variabele zelf is gewoon open, waarschijnlijk voor een toekomstige FS functie, en hoeft absoluut niets met een lavdump valve te maken te hebben.

Anyways, het (freeware) kistje die ik aan het maken ben stond op een website en jahoor, de eerste email die kwam was dat die optie erin MOEST..ik kreeg ook geen keus..MOEST erin.. LOL...sukkel...

Kistje (heb hem al eerder laten zien hier geloof ik...)

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/h.tilroe/uploads/29march2004_CARGO_GoT.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/h.tilroe/uploads/29march2004_PAX_GoT.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 11:37
Blackhole schreef op 18 april 2004 @ 20:00:
[...]

Had jij nou ook de EXTREME 3d Pro gekocht van Logitech?
Die is zeker even wennen met landen , want hij heeft en snelle uitslag.
Dus gewoon heel kort reageren.
dan gaat het wel.

PS let volgende keer wel even op je PAPI'S ( wit, wit , rood , rood ) :D
Ik rijd altijd door rood ;) , was is dat PAPI'S :D , vloog nu alleen voor mijn eerste picture serie, zonder ATC dus ik zag een landingsbaan en ik was verkocht.

Tja met gamepad was het landen veel makkelijker, moet nog ff wennen ja , idd tikjes geven, ik zwaaide alle kanten op met die joystick om het vliegtuig in bedwang te houden :P
Wel fijn ding trouwens, geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 20:03:
[...]

LOL, doet me denken aan een emal die ik kreeg van iemand die gelezen had dat FSDS nu een variabele had voor een lavdump valve. Dat is dus een pleedoortrekker. Het is gewoon een vrije variabele die ze zelf zo genoemd hebben de variabele zelf is gewoon open, waarschijnlijk voor een toekomstige FS functie, en hoeft absoluut niets met een lavdump valve te maken te hebben.

Anyways, het (freeware) kistje die ik aan het maken ben stond op een website en jahoor, de eerste email die kwam was dat die optie erin MOEST..ik kreeg ook geen keus..MOEST erin.. LOL...sukkel...

Kistje (heb hem al eerder laten zien hier geloof ik...)

[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ziet er al goed uit . lekker weer een klein kistje
Daar hou ik wel van.
Dus ik wil het wel even horen als je hem klaar heb, of anders wil ik hem wel even invliegen :D

Maar niet om te flamen maar kan je even de foto's kleiner maken, want ze mogen niet groter zijn dan 800-600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

lavdump valve is lavatory dump valve? :? :7

Rateltje is BACK! :D _/-\o_ Whoohaaaa, meer 767 plaatjes plz! :9~

[ Voor 46% gewijzigd door ND863 op 18-04-2004 20:26 ]

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ND schreef op 18 april 2004 @ 20:26:
lavdump valve is lavatory dump valve? :? :7

Hoeveel wil je d'r :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ND schreef op 18 april 2004 @ 20:26:
En al die tijd hetzelfde onderschrift gehouden _/-\o_ ;) :>
767 plaatjes komen er zeker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05:08

klaaz

it's me!

[...]

Ik wil een laagdekker.
Kijk eens naar de Diamond Katana van www.aerosoft.com. Kost weinig, mooie VC en GPS aan boord. Ik heb hem en hij is mede door zijn cocpit uitzicht zeer geschikt voor VFR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een beetje offtopic, maar kijkt iemand hier weleens Air Crash Investigation?
Een goede serie over grote ongelukken in de luchtvaart. Elke zondag van 9 tot 10 op National Geographic Channel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:42
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 20:43:
Even een beetje offtopic, maar kijkt iemand hier weleens Air Crash Investigation?
Een goede serie over grote ongelukken in de luchtvaart. Elke zondag van 9 tot 10 op National Geographic Channel.
Zelfde als de serie die recent op RTL5 te zien was. Volgens mij hebben veel hier deze gezien. Ik in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hoi, na lange tijd (stuk of 30 delen volgens mij) weer eens pics!

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bisse073/fsscreen/YAFSScreen_002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bisse073/fsscreen/YAFSScreen_003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bisse073/fsscreen/YAFSScreen_004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bisse073/fsscreen/YAFSScreen_005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bisse073/fsscreen/YAFSScreen_006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bisse073/fsscreen/YAFSScreen_007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bisse073/fsscreen/YAFSScreen_008.jpg

Mooi landing, al zeg ik het zelf :P Wel veel smoke....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Vind je het gek met een landing van 170 kts? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 19:01

Tux

Zo, ik moest van Bolk even een Airliners.net foto imiteren :P

Het gaat om deze foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/29630/full.jpg

En dit is de imitatie (let niet op de ranzigheden :P)
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/29631/full.jpg

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kun je je eigen skins makeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux

Tux

Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 21:23:
Door met een tekenprogramma de texture files te bewerken. Die hierboven heb ik gewoon van internet :P

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 21:23:
die *skins* heten *liveries* en je kan bijv. van www.avsim.com/posky paintkits halen (lege textures) en die in welk prog dan ook editten... vervolgens met DXTbmp omzetten naar fs formaat, in een texture mapje flikkeren en klaar :) staan wel ergens wat tust op inet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023
Hmmz ik vertrouw die test niet helemaal als je leest hoe ze dat testen... En de 2 grafiekjes van de twee nVidia kaartjes zit een zelfde patroon in, maar bij de 9800XT is er opeens een hele andere lijn, met op andere punten performance drops. En ze zijn ook nog eens niet allemaal op dezelfde resolutie getest! Beetje kromme test...
Vooral als je ziet dat daaronder UT2004 getest is waar de grafiekjes dezelfde vorm hebben, dus op dezelfde punten wat performance verlies/winst vertonen...

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net fs 2004 gekocht en heb er al heel veel plezier mee maar ik vroeg me af wat jullie nou de beste freeware addon vinden ?
tot nu toe vind ik NL 2002 het best maar das ook de enigste die ik heb geprobeert :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga eens naar http://dutchfs.nl/ en kijk eens rond. Er zijn daar goeie freeware planes te vinden en er is een forum waar je vragen kan stellen. (dat kan je hier ook natuurlijk ;))
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 23:35:
ik heb net fs 2004 gekocht en heb er al heel veel plezier mee maar ik vroeg me af wat jullie nou de beste freeware addon vinden ?
tot nu toe vind ik NL 2002 het best maar das ook de enigste die ik heb geprobeert :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 23:35:
IK zou deze ook eens proberen.

Bremen 2004

http://opabst.mysimflight.com/Bremen/Bremen_eng.html

Hier kan je hem DL

http://opabst.mysimflight...wnload/eddw_download.html

[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 19-04-2004 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EKCH - LEBL

Vanwege verjaardagsbezoek beetje mislukte vlucht wat betreft de nadering en landing, maar hier toch enige pics.

De route:
EKCH SID BISTA UT503 MIC UN850 KRH T715 PABLA Y163 HERBI Y164 OLBEN UN869 MILPA UN852 BALSI UY16 MTL UZ38 PPG UP84 GRN STAR LEBL

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/l.brouwer3/ekchlebl/fsscr000.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/l.brouwer3/ekchlebl/fsscr001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/l.brouwer3/ekchlebl/fsscr003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/l.brouwer3/ekchlebl/fsscr015.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/l.brouwer3/ekchlebl/fsscr019.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/l.brouwer3/ekchlebl/fsscr021.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/l.brouwer3/ekchlebl/fsscr023.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/l.brouwer3/ekchlebl/fsscr026.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/l.brouwer3/ekchlebl/fsscr028.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/l.brouwer3/ekchlebl/fsscr030.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

Nieuws van PMDG:

--------------------------------------------------------------------------------------
The PMDG 737-800/900 is nearing the completion of final testing! Release information and special promotional pricing information will be posted shortly!
Monday, April 19, 2004
--------------------------------------------------------------------------------------

Wat zou nearing the completion zijn......betekend dat dat we allemaal dit weekend in de 800/900 kunnen stappen. :)

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Net even een klein vluchtje met een B707 van Transavia.
Van EHAM naar EDDH.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/A892YZR6S92X

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/Y8C86CBLTEKO

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/Q62LBL1NC3SS

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/D66U6X0V4NHP

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/V3EPKKEDIA93

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/6POLKGN1Y1VG

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/8X5N2I742C3V

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/1X50R8ZP5W44

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/Z937KM0V7Y50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:50
Is dat een bestaande kist van Transavia??? Ik heb hem nog nooit gezien in het echt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duhh, dat is een historisch model, dat paint scheme hebben ze al heel lang niet meer haha.
CreativeMind schreef op 20 april 2004 @ 17:28:
Is dat een bestaande kist van Transavia??? Ik heb hem nog nooit gezien in het echt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
CreativeMind schreef op 20 april 2004 @ 17:28:
Dit is zeker een bestaande kist geweest.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/G5XDGUSH8F7U

Dit toestel kan je hier DL

http://81.208.92.5/airlines/t/transavia_holland.htm

Hier de Site ervan

http://www.simufly.com/hjg/

PS deze site heeft alleen maar bestaande kisten.

Het is eens wat anders dan de nieuwe planes die hier komen.
Dus af en toe eens een retro bak er tussen kan geen kwaad.

[ Voor 14% gewijzigd door ravw op 20-04-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu NL 2000 maar waarom zie ik geen paarse strepen bij progressive taxiing? ofzoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor

davhor

www.fon.com

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 19:35:
Ik heb nu NL 2000 maar waarom zie ik geen paarse strepen bij progressive taxiing? ofzoiets
Waarschijnlijk valt NL2000 scenery over de progressive taxi strepen heen. Download de charts (kaartjes) van het desbetreffende vliegveld vanaf internet. Deze kan je vervolgens gebruiken bij het taxieen. Simuleert ook meer Real Life. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik Removal Tool heb gebruikt om PMDG 737NG te verwijderen en hem heb gereinstalled krijg ik het vreemde verschijnsel zoals je op onderstaande pics kan zien. Als ik de Disco probeer te verwijderen springt die er vervolgens gelijk weer in.

FS9 opnieuw installeren heeft niks geholpen en ik heb zowel airac 0304 als 0404 geprobeerd. Heeft iemand nog een oplossing?

Afbeeldingslocatie: http://forums.avsim.net/user_files/72351.jpg

Afbeeldingslocatie: http://forums.avsim.net/user_files/72353.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik ook, maar nu niet meer. Ik weet niet precies meer wat ik heb gewijzigd, maar hieronder mijn settings (die dus aangevinkt zijn) van het NL2000 Feature Panel:
NL2000 Textures
* Use NL2000 railroad's double track texture
* Use NL2000 water textures

NL2000 Misc.
* NL2000 Altitude
* NL2000 Model version -->Landable water & Seamless texture

btw. Ik heb FS9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De paarse lijnen worden gehaald uit de AFCAD file. Dus als je NL2000 installeerd moet je ook hun AFCAD's installeren. Standaard doet hun installer dat niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 22:00:
Nadat ik Removal Tool heb gebruikt om PMDG 737NG te verwijderen en hem heb gereinstalled krijg ik het vreemde verschijnsel zoals je op onderstaande pics kan zien. Als ik de Disco probeer te verwijderen springt die er vervolgens gelijk weer in.

FS9 opnieuw installeren heeft niks geholpen en ik heb zowel airac 0304 als 0404 geprobeerd. Heeft iemand nog een oplossing?

[afbeelding]

[afbeelding]
onderste foto:

je haalt de onderste line weg dor op DEL te drukken zodat de message over de disco weg is. Als je nu op de knop (lsk) naast Laras drukt dan komt Laras onder in beeld te staan. Als je dan op de lsk drukt waar de 5 vierkantjes staan dan zou hij daar Laras neer moeten zetten, al geprobeerd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Nu we toch met transavia bezig zijn :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/6CDE2KSI7U90/picserver.jpeg

Dit is geen soepje , dit is een realfoto van een A310 van transavia in de zomer van 98.
De A310-300 LX-TXA die Transavia in de desbetreffende zomer van Translux had geleast.

Wanneer komt er zo eentje uit voor FS 9 ?

[ Voor 48% gewijzigd door ravw op 20-04-2004 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Blackhole schreef op 20 april 2004 @ 09:45:
Net even een klein vluchtje met een B707 van Transavia.
Van EHAM naar EDDH.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Welke scenery is EDDH ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Duncan schreef op 21 april 2004 @ 00:04:
[...]

Welke scenery is EDDH ?
GA2002 (payware)

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 21-04-2004 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 22:43:
[...]

Dat had ik ook, maar nu niet meer. Ik weet niet precies meer wat ik heb gewijzigd, maar hieronder mijn settings (die dus aangevinkt zijn) van het NL2000 Feature Panel:
NL2000 Textures
* Use NL2000 railroad's double track texture
* Use NL2000 water textures

NL2000 Misc.
* NL2000 Altitude
* NL2000 Model version -->Landable water & Seamless texture

btw. Ik heb FS9
Dit Werkt :D
Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 23:02:
[...]

De paarse lijnen worden gehaald uit de AFCAD file. Dus als je NL2000 installeerd moet je ook hun AFCAD's installeren. Standaard doet hun installer dat niet...
En waar kan ik die AFCAD files vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 23:03:
[...]

onderste foto:

je haalt de onderste line weg dor op DEL te drukken zodat de message over de disco weg is. Als je nu op de knop (lsk) naast Laras drukt dan komt Laras onder in beeld te staan. Als je dan op de lsk drukt waar de 5 vierkantjes staan dan zou hij daar Laras neer moeten zetten, al geprobeerd???
Heb ik inderdaad geprobeerd, werkte vroeger ook altijd gewoon op die manier. Maar als ik die disco weghaal zet die hem er direct zelf weer opnieuw in :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 08:09:
En waar kan ik die AFCAD files vinden?
Met de tool waar je net mee hebt zitten spelen.. Kijk even door alle tabbladen heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
TRA097 B738 Ferry Flight van PH-HZV weer terug naar het Europeese luchtverkeer.

Van Minneapolis naar Amsterdam. Het was samen met de Delivery Flight van de Nieuwe 737-700 "Rotterdam" die ook virtueel vanuit Seattle via IJsland naar Rotterdam kwam gevlogen vandaag.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vs7/KMSPEHAM/KMSPEHAM-01.jpg
KMSP, slecht weer.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vs7/KMSPEHAM/KMSPEHAM-03.jpg
KMSP, zo slecht weer. Tussen de CB's door naar boven op de SNINE5 (gezondheid)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vs7/KMSPEHAM/KMSPEHAM-06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vs7/KMSPEHAM/KMSPEHAM-11.jpg
Noorderlicht.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vs7/KMSPEHAM/KMSPEHAM-07.jpg
Eerste zonlicht over de horizon.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vs7/KMSPEHAM/KMSPEHAM-09.jpg
Mooi is die

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vs7/KMSPEHAM/KMSPEHAM-24.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vs7/KMSPEHAM/KMSPEHAM-14.jpg
Downwind 18R

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vs7/KMSPEHAM/KMSPEHAM-16.jpg
Als iemand fouten ziet? 220 downwind leaving FL045 descending 3000 ft on QNH

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vs7/KMSPEHAM/KMSPEHAM-17.jpg
TRA097, cleared to laaaaaaand 18R, winds 140 at 9 knots.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vs7/KMSPEHAM/KMSPEHAM-19.jpg
Ladies en Gentlemen... naar bedje toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jochem schreef op 21 april 2004 @ 23:09:
[afbeelding]
Als iemand fouten ziet? 220 downwind leaving FL045 descending 3000 ft on QNH
Je Gear Handle staat op UP ipv OFF >:) :+

Mooie pics :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03:42

JRR

Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 23:12:
[...]

Je Gear Handle staat op UP ipv OFF >:) :+

Mooie pics :9
De virtual cockpit van de PMDG kent maar twee standen. Down en Up. Ook al staat je gear handle in de 2D cockpit wel goed, dan geeft hij in de VC up aan.

Volgens mij is je peut op Jochem >:)

[ Voor 7% gewijzigd door JRR op 21-04-2004 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
@Bramage: Gearhandle in VC heeft 2 standen. Hij staat in het 2D panel in de OFF stand.

@Jasper: Ik zie het indderdaad. Maar dat klopt niet hoor. Ik landde met 2.5 ton in mijn tanks (1000kg links, 500 kg center, 1000 kg rechts). 0.3 ton boven het minimum van 2.2. Omdat die de berekeningen bijstelt als er wat meer gas gegeven wordt denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vluchtje EHAM - EBBR met de 747-400 van PSS. Hij doet t weer!
D'r is er maar 1 die zulke mooie autolands maakt (m.u.v. de PMDG dan :P)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~l.brouwer3/ehamebbr/ehamebbr01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~l.brouwer3/ehamebbr/ehamebbr02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~l.brouwer3/ehamebbr/ehamebbr03.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een prog om een 767PiC format FlightPlan om te zetten naar PSS 747 format?
edit:
FSBuild, bedankt jos_zwa!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• originalmycroft
  • Laatst online: 19-05 08:29
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 00:17:

Vluchtje EHAM - EBBR met de 747-400 van PSS. Hij doet t weer!

D'r is er maar 1 die zulke mooie autolands maakt (m.u.v. de PMDG dan :P)
Hij zit niet zo netjes op g/s moet ik zeggen..... Zelfs eronder, lijkt me niet handig voor een vliegtuig dat zo hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux

Tux

Hoe laat je zo'n 747 eigenlijk een autolanding maken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Tux schreef op 22 april 2004 @ 18:43:
idd als ik m op autoland zet gaat ie tot de runway en dan zweeft ie daarboven :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mycroft schreef op 22 april 2004 @ 17:40:
[...]

Hij zit niet zo netjes op g/s moet ik zeggen..... Zelfs eronder, lijkt me niet handig voor een vliegtuig dat zo hoog is.
Inderdaad, maar ze heeft zich prachtig hersteld voor de touchdown ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tux schreef op 22 april 2004 @ 18:43:
Met de autopilot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Als ik soms naar de screens kijk die jullie maken zie ik een vliegveld zoals Schiphol bij alle gates vliegtuigen staan van bekende maatschappijen. maar kijk ik bij mij staat er geen hond. Is dit weer zo'n scenery zoja waar kan ik hem krijgen of is het payware. en is dat PMDG gratis of ook payware??? THNX for the info

:EDIT: Hoe kan ik bij mijn videokaart (ATI Radeon 9200se) de AA instellen en welke instellingen moet ik nemen?

[ Voor 17% gewijzigd door NovemberSierra op 22-04-2004 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeMind schreef op 22 april 2004 @ 19:38:
Als ik soms naar de screens kijk die jullie maken zie ik een vliegveld zoals Schiphol bij alle gates vliegtuigen staan van bekende maatschappijen. maar kijk ik bij mij staat er geen hond. Is dit weer zo'n scenery zoja waar kan ik hem krijgen of is het payware. en is dat PMDG gratis of ook payware??? THNX for the info
PMDG is niet gratis, kijk maar op www.precisonmanual.com de vliegtuigen bij de gates krijg je bijvoorbeeld met het AI project van Frank0 links staat als het goed is in startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
CreativeMind schreef op 22 april 2004 @ 19:38:

:EDIT: Hoe kan ik bij mijn videokaart (ATI Radeon 9200se) de AA instellen en welke instellingen moet ik nemen?
Dat is AI die kun je hier downloaden:
http://www.aitp.simdeparture.nl/

Voor je andere vraag:
http://www.beginnersweb.nl/forum/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Oeh een 747! :9~

Oeh een PSS! :'( :P

Ook Jochem, nice picca's! Hoe is het nu met je fps gesteld? btw, wel crosspost heh })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ND schreef op 22 april 2004 @ 20:33:

Eh ja :P
Ik heb m gister incl. KLM livery gekocht bij PSS voor €22,50 8)7 . Ik kon niet wachten tot de PMDG uitkomt en je moet toch ergens mee aan je trekken komen. Bovendien was mijn ehhh vorige versie (>:)) vergaan tot errors dus ik moest wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux

Tux

En hoe stel je de autopilot dan in dat ie landt? :+
Altitude op landingsbaanhoogte instellen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tux schreef op 22 april 2004 @ 21:20:
[...]

Read the manual! :O
(Gratis te downloaden op de PSS site als je je hebt geregged.)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Tux schreef op 22 april 2004 @ 21:20:
[...]

Autopilot A & B aan. Een nee, dit zit niet standaard in de kisten die in FS meekomen voor zover ik weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bolk schreef op 22 april 2004 @ 21:26:
[...]
Autopilot A & B aan.
Komt wel wat meer bij kijken voor je een veilige autoland kunt maken; hoever is Tux met vliegen van circuits in een Cessna? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
ND schreef op 22 april 2004 @ 20:33:

Ook Jochem, nice picca's! Hoe is het nu met je fps gesteld? btw, wel crosspost heh })
Ja ik crosspost me helemaal suf momenteel. Maar het is me maiden screenshots-vlucht Long Haul nog wel, dan mag dat geloof ik })

Verder draai ik locked 18 frames en heb voldoende CPU over voor randstuff. Op final EHAM (Lago 2002) was het iets van 12 FPS ofzo... resolutie is 1152x864x32. Anti Aliassing is 4x ingesteld. Ik heb de FAQ van Gilly gevolgd voor de tweaks van FS2004:
http://www.simdeparture.nl/web/content/view/39/87/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer is wat vreemds :( De horizon en met name de contouren van de bergen zijn onwijs onrustig.. het is echt een enorme golfbeweging dat ik er bijna misselijk van wordt.

Ik heb AA en AF gewoon aanstaan in XP en uit in FS. Settings staan op zijn hoogst en gebruik een ATI RADEON 9800 met Catalyst 4.4. Dit probleem is me nooit eerder opgevallen en heb geen idee waar ik de oplossing moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Uw Flight Simulator configuratie file bevindt zich tegenwoordig in: “C:Documents and Settings user_name Application DataMicrosoftFS9” en heet “fs9.cfg” deze is te open met een standaard editor als notepad/kladblok.
Dit staat er op de site van simdeparture, maar als ik zoek met mijn zoekmachine in de pc kan hij dit bestand niet vinden en hij staat ook niet in de map die op de website staat. Ook staat hij niet in de map van FS9. Heet het bestand mischien anders???? Of mis ik iets??? Het spel draait gewoon goed maar nou wou ik de settings wat opkrikken maarja als ik dat bestand niet kan vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeMind schreef op 23 april 2004 @ 20:47:
[...]

Dit staat er op de site van simdeparture, maar als ik zoek met mijn zoekmachine in de pc kan hij dit bestand niet vinden en hij staat ook niet in de map die op de website staat. Ook staat hij niet in de map van FS9. Heet het bestand mischien anders???? Of mis ik iets??? Het spel draait gewoon goed maar nou wou ik de settings wat opkrikken maarja als ik dat bestand niet kan vinden :S
Als je xp gebruikt staat hij in een verborgen map ;).
Je kan hem als volgt vinden:
In deze computer ga je naar extra/mapopties....
En daar zoek je op onder het tabblad weergave. Verborgen bestanden en mappen weergeven.
Die staat denk ik bij jou op Verbirgen bestanden en mappen niet weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Bedankt dat je het zei, ik heb hem gevonden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Kijk eens naar deze previews van Dubai International Airport van FlyTampa:
http://66.98.138.31/~rail...forum/viewtopic.php?t=150

Extreem mooi vind ik, check vooral de runway & apron textures! :9~
Werd wel tijd dat er eens zo'n mooie airport in die regio kwam :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/omdb.jpg

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Tourniquet schreef op 23 april 2004 @ 21:45:
Kijk eens naar deze previews van Dubai International Airport van FlyTampa:
http://66.98.138.31/~rail...forum/viewtopic.php?t=150

Extreem mooi vind ik, check vooral de runway & apron textures! :9~
Werd wel tijd dat er eens zo'n mooie airport in die regio kwam :)

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://66.98.138.31/~railkoba/flytampaforum/files/omdb17.jpg

Burj Al-Arab! :) Enige 7-sterren hotel ter wereld! En op de achtergrond zie je Palm Island (2, Jebel-Ali)! :) Daar werkt m'n vader aan, hij moet ook vaak naar Dubai. Zal hem eens vragen of ie het vliegveld mooi vind nagemaakt, zal ie wel leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
Ja man, dat vliegveld ziet er echt heel erg vet uit hoor, ongelooflijk. Oh ja dat probleem met het vinden van het FS9.cfg pad is in die FAQ op simdeparture.nl is -héél vreemd- opeens aangepast. })

[ Voor 49% gewijzigd door Jochem op 23-04-2004 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jochem schreef op 23 april 2004 @ 23:10:
Ja man, dat vliegveld ziet er echt heel erg vet uit hoor, ongelooflijk. Oh ja dat probleem met het vinden van het FS9.cfg pad is in die FAQ op simdeparture.nl is -héél vreemd- opeens aangepast. })
Ik heb het artikel inmiddels aangepast nu klopt het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor

davhor

www.fon.com

Voor de liefhebber:

http://www.precisionmanuals.com

De PMDG 800/900 is klaar om te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 07:03
Mooi!

De download draait al!
jammer dat ik het weekend weg ben, kanniet eerder danmaandag vliegen :(
Maar goed, hij is iig uit!

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor

davhor

www.fon.com

weststar schreef op 24 april 2004 @ 10:08:
Mooi!

De download draait al!
jammer dat ik het weekend weg ben, kanniet eerder danmaandag vliegen :(
Maar goed, hij is iig uit!
Hmmmm bij jou wel....

Ik krijg alles binnen tot aan de Order Confirmation, ik krijg ook een download link, maar ik krijg iedere keer 404 not found.

:(

edit:
Er was iets fout gegaan bij de transactie (wel al betaald). Na 1 e-mail naar support heb ik binnen 1 uur antwoord gekregen. NU BEN IK OOK AAN HET DOWNLOADEN :)

[ Voor 20% gewijzigd door davhor op 24-04-2004 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 07:03
Zp, toch nog snel ff een klein vluchtje gemaakt. (EHRD-EHAM)
Eerste indrukken:
Prachtig toetsel, nog uitgebreider panel, TCAS werkt mooi, toestel is heerlijk stabiel op approach, ACARS functie in FMC (iets wat ik nog graag wil leren)
VC ziet er ook mooi uit, al vond ik die framerate van 60 fps (op avsim forum) wel wat overdreven, zo soepel draait het bij mij niet..... :P

Ik kan de optie om je panel aan te passen aan de airline die je vliegt nog niet vinden :(

Na het weekend maar weer snel verder vliegen :D

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/ss843.jpg
Traffic! :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/ss846.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/ss847.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/ss848.jpg

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Oh man! Wat is-sie mooi :) * Bolk gaat hem binnenhengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

whoohaa VET! :9~

Zijn de fpsjes beter geworden in vergelijking met de 7/600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:42
weststar schreef op 24 april 2004 @ 11:22:
Ik kan de optie om je panel aan te passen aan de airline die je vliegt nog niet vinden :(
PMDG -> 737NG -> Styles
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.