Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanaf vandaag is de Nokia N-Gage in een Telfort prepaid pakket verlaagd naar Euro 99,95.
Dit is met een Telfort kaart en 10,- beltegoed. De grap is dat deze paketten sim-lock vrij zijn.

Verder kun je een draagtas en een game (twv) 39,95 kopen voor 15,=... een game van 49,95 en die tas is dan 25,=

OP=OP.. Ik heb er net 2 gehaald :P

ben je snel kun je er op marktplaats nog winst op maken ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-08 14:37

JoeBlack2k

I Love Hilary

Tomb Raider is errug verslavend hoor

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-06 13:36
Is ie echt simlock vrij?
Ik heb de ervaring met Telfort dat ie dan wel op andere telfort kaarten werkt, maar niet op sim-kaartjes van een andere provider..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Laatst online: 18-08 21:14
ohh.. das wel gaaf voor die prijs!
een mooi mp3 spelertje met game mogelijkheid :)

zit er ook een geheugenkaartje bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Kan er ook een 256 mb kaart erin ?

Er kan max een kaart van 128 mb in. :(

[ Voor 40% gewijzigd door B0MBACI op 29-03-2004 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Even een paar dingetjes:
• Er zit een 32MB Nokia Game MMC kaartje in, waarop nog 11MB vrij is
• Volgens de doos is 'ie simlocked, maar hij pikt gewoon een Vodafone Simkaartje. Maar ga er in principe gewoon vanuit dat 'ie gelocked is.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbynaish
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:56
in welke winkel zijn ze te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
robbynaish schreef op 29 maart 2004 @ 16:28:
in welke winkel zijn ze te koop?
Topic titel: T 4 Telecom ;)

pastapappie.NET was me te snel af :P

[ Voor 11% gewijzigd door Kneep op 29-03-2004 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Laatst online: 11-08 11:18

Jimbolino

troep.com

op marktplaats staan er 100 te koop voor ~150 euro. Veel winst zul je er dus niet op maken..

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intoxicated schreef op 29 maart 2004 @ 16:24:
Even een paar dingetjes:
• Er zit een 32MB Nokia Game MMC kaartje in, waarop nog 11MB vrij is
• Volgens de doos is 'ie simlocked, maar hij pikt gewoon een Vodafone Simkaartje. Maar ga er in principe gewoon vanuit dat 'ie gelocked is.
Crap ik zou graag zeker willen weten dat ie simlock vrij is of dat iemand me ff kan vertellen of een T-Mobile sim er ook op werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 16:46:
[...]

Crap ik zou graag zeker willen weten dat ie simlock vrij is of dat iemand me ff kan vertellen of een T-Mobile sim er ook op werkt.
Ik ook en ook of het beestje een Camera heeft........... mijn ma is namelijk erg jaloers op mijn Motorola v525 en wil dus nu een nieuw toestel :D

Ze heeft ook een abbo van Ben/T-mobile :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op 29 maart 2004 @ 16:51:
[...]

Ik ook en ook of het beestje een Camera heeft........... mijn ma is namelijk erg jaloers op mijn Motorola v525 en wil dus nu een nieuw toestel :D

Ze heeft ook een abbo van Ben/T-mobile :)
De Ngage heeft geen camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 18-08 20:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Argh, kheb gewoon f*ck*n' 350 pleuro voor dat ding betaald, en nu heb je er bijna 4 voor dat geld :'( Naja, was te verwachten he? :+

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de mediamarkt is hij ook 99,- euro simlockvrij. Tja dat ding was echt een flop van nokia, misschien als er een camera in had gezeten dat hij beter had verkocht maar hij is gewoon lomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-08 15:43
Ja, zeker omdat je recht tegen je oor moet houden, en niet zoals een normale telefoon!

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geruchten over ngage 2:

groter scherm
scherm niet meer door lg maar door phillips
camera
en is wat dunner dan de ngage 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:40
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 19:05:
geruchten over ngage 2:

groter scherm
camera
Als ze hem nou eens op gelijk prijsniveau brachten met de Nintendo-dingen, dan komen ze ergens! Ik denk ook dat het bellen, sms'en, mailen, etc een bijzaak moet zijn op de N-Gage, hij moet natuurlijk vooral interessant zijn voor (kleine) kinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:29

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

"scherm niet meer door lg maar door phillips"... En wat is daar het voordeel van? Dacht dat alle lg en philips lcd's in samenwerkingsverband door LG/Philips werden gemaakt?

edit: :P

[ Voor 9% gewijzigd door MikeyMan op 29-03-2004 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 07-08 16:25

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 19:05:
geruchten over ngage 2:

groter scherm
camera
Laten LG en Philips nou een joint-venture hebben qua displays

En ik betwijfel of Nokia nog het idee heeft om het ook nog maar 1 keer te proberen, ik denk dat ze echt wel hun lesje geleerd hebben hóór.
edit:
Damnit, net te laat

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 29-03-2004 19:19 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze willen nog steeds niks kwijt over de verkopen....dat is natuurlijk om de spelletjesmakers zelfs en de mensen die de n-gage (nog) gaan kopen niet bang te maken. En inderdaad...die telefoon half gedraaid aan je kop ziet er gewoon niet uit en de game boy sp is een stuk handiger om mee te nemen.

p.s. geef mij maar gewoon een 10gb mp3 speler...vind ik nog een stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op 29 maart 2004 @ 19:17:
"scherm niet meer door lg maar door phillips"... En wat is daar het voordeel van? Dacht dat alle lg en philips lcd's in samenwerkingsverband door LG/Philips werden gemaakt?

edit: :P
ik kreeg dit te horen van een vriend....
Ik weet ook niet wat het verschil is maar ik ga het wel vragen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik kan hem alleen op deze pagina vinden, met e15 euro beltegoed, geen info over simlock en evrntuele games. Waar staat die aanbieding van draagtas + game voor e15? Btw welk game?

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow dat is wel een leuke backup telefoon, ik zocht nog iets waar ik mee kan gprs-en en heeft ook nog leuk blue tooth onboard :)
maar hoe zit het met die games gaan die er ook uit? en dat ding is veel te groot voor je broekzak of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia laat meer los over vernieuwde N-Gage
Tot nu toe is de N-Gage niet echt aangeslagen bij het grote publiek. Het onpraktische design is daarvan de grootste oorzaak. Een nieuw model wordt binnenkort onthuld.

Door Rogier Voet 26 mrt 2004, 14:54 uur

Nokia gelooft nog steeds dat het met zijn N-Gage-platform een nieuwe groep consumenten kan aanboren. Na de vernietigende kritieken op het design van de eerste console, heeft de Finse telefoongigant aangegeven te werken aan een nieuw model. Op de GDC laat Nokia al wat los over de het redesign van de N-Gage.

De belangrijkste vernieuwing is een makkelijk systeem waarmee je zonder problemen games kan wisselen. Volgens The Magic Box hoef je daarvoor zelfs de N-Gage niet uit te schakelen. Ook wordt de microfoon anders geplaatst waardoor gamers op normale wijze kunnen bellen. Bij de huidige houding lijkt het wel alsof je bezig bent om een vliegtuigen naar binnen te loodsen.

Toch zijn er nog meer problemen die Nokia aan zal moeten pakken om van de N-Gage een functionele handheld en telefoon te kunnen maken. Met name een langere batterijduur is essentieel wil Nokia nog enige kans maken bij het publiek, dat tot nu toe de handheld links heeft laten liggen. In april zal de vernieuwde N-Gage worden onthuld.
bron: gamez.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-08 18:37
HMszzz... niet eens zo'n slechte deal eigenlijk...
Je hebt dan iig wel een toestel waar niet iedereen mee loopt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:35

Wallie

Herr

Wat zit er eigenlijk bij aan accesoires? Kan je hem via usb zo aansluiten op de pc? Kzoek namenlijk nog een cadeautje voor mijn zusje.. en ja.. die is 16, dus Nokia is cool.. ofzo :+

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de huidige houding lijkt het wel alsof je bezig bent om een vliegtuigen naar binnen te loodsen. < LOL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 11:38:
Bij de huidige houding lijkt het wel alsof je bezig bent om een vliegtuigen naar binnen te loodsen. < LOL :P
Kan het ff niet laten:

http://www.sidetalking.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let's side talk everbody ! :P

Leuke site :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wallie schreef op 30 maart 2004 @ 11:30:
Wat zit er eigenlijk bij aan accesoires? Kan je hem via usb zo aansluiten op de pc? Kzoek namenlijk nog een cadeautje voor mijn zusje.. en ja.. die is 16, dus Nokia is cool.. ofzo :+
Lijkt me wel dat je hem aan kan sluiten op de pc toch ..maar weet het niet zeker..
muziek enzo ..filmpjes
uch roms >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 21:28:
en dat ding is veel te groot voor je broekzak of niet?
Uhmmm, als je skatebroeken draagt niet :P

Ziet er imho niet uit als je ermee gaat bellen, ik zou 'm dus als een portable spelcomputer kopen :+
LOL, die met die SNES + telefoon is goed! :)

[ Voor 27% gewijzigd door Ruzor op 30-03-2004 11:57 ]

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 18:07:
Bij de mediamarkt is hij ook 99,- euro simlockvrij. Tja dat ding was echt een flop van nokia, misschien als er een camera in had gezeten dat hij beter had verkocht maar hij is gewoon lomp
Welke mediamarkt is dat? Niet bij die waar ik werk, anders had ik hem allang gekocht...

Met een 128MB kaartje is het nog wel een leuke phone. Ik neem aan dat je er ook filmpjes en java games op kan draaien (zoals bij de 6600)

[ Voor 16% gewijzigd door Gisae op 30-03-2004 12:22 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net even langs de t for telecom in enschede geweest ze hadden er daar nog 1. Die heb ik direct meegenomen. Je kon er een tasje en game bij krijgen voor 15 euro dat heb ik ook maar gedaan. Coole telefoon verder best leuke graphics. Mooiste is nog dat mijn vodafone simkaart het gewoon doet (dus simlockvrij :) ) vanavond maar even kijken wat hij verder allemaal kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 13:57:
Ik ben net even langs de t for telecom in enschede geweest ze hadden er daar nog 1. Die heb ik direct meegenomen. Je kon er een tasje en game bij krijgen voor 15 euro dat heb ik ook maar gedaan. Coole telefoon verder best leuke graphics. Mooiste is nog dat mijn vodafone simkaart het gewoon doet (dus simlockvrij :) ) vanavond maar even kijken wat hij verder allemaal kan.
Grrrr dus jij was de eikel die de laatste heeft gekocht ;) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

zit er een geheugen kaart bij in het pakket ?

Domme vraag niet goed gelezen er zit dus een 32 mb kaart bij

[ Voor 42% gewijzigd door B0MBACI op 30-03-2004 18:21 . Reden: foutje bedankt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 vragen:

Kan er een orange kaart in?

Wat zit er allemaal precies bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 19:25
Ik had hem gehaald, als je die foon niet zo ontiegelijk dom moet houden als je er mee belt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Morgenochtend maar even langsgaan. Kijken of ik mazzel heb en ze er nog 1 hebben.
Leuk kado voor mijn vriendin :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt best wel mee de groote, wel geinig dat je er ook games op kan spelen. ALs ik zou moet kiezen uit de N-gage en Gameboy advande dan is de kueze erg snel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

G-Spotter schreef op 30 maart 2004 @ 18:27:
Ik had hem gehaald, als je die foon niet zo ontiegelijk dom moet houden als je er mee belt...
hoezo?

Is het zo'n speaker-aan-de-achterkant telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 18:21:
Ik heb 2 vragen:

Kan er een orange kaart in?

Wat zit er allemaal precies bij?
orange kaart kan er gewoon in, omdat hij simlock vrij is.

wat er allemaal bij zit:

- telefoon (+ accu enz..)
- lader
- 32 mb MMC kaartje
- headset (tevens oordopjes voor mp3's of radio te luisteren)
- kabeltje om gewone oordopjes aan te sluiten op de telefoon
- USB kabel om rechtstreeks op dat MMC kaartje te kijken (verwisselbare schrijf)
- kabeltje om de telefoon op stereo of iets dergelijks aan te sluiten om geluid op te nemen.
- boekjes + CD enzo..

Ik stond vandaag in de t4t en daar wisten ze nog niet eens iets van die actie af, ze verkochten hem nog gewoon voor 199 euro. Ik het ze zien op internet, en toen gingen ze het bordje veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Ralphy!

Ik wilde namelijk weten of ik nog een card reader of een bluetooth adapter moest kopen om dingen het kaartje te zetten. Maar nu ik dit las, weet ik dat ik hem morgen even ga halen!

Ik laat morgen horen of hij in Amersfoort nog te krijgen is want daar ga ik hem halen als ze hem hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 18:48:
Bedankt Ralphy!

Ik wilde namelijk weten of ik nog een card reader of een bluetooth adapter moest kopen om dingen het kaartje te zetten. Maar nu ik dit las, weet ik dat ik hem morgen even ga halen!

Ik laat morgen horen of hij in Amersfoort nog te krijgen is want daar ga ik hem halen als ze hem hebben!
ohh.. ik weet trouwens niet zeker of je ook programma's kunt installeren(van die SIS files) via die usb kabel. In ieder geval wel spellen erop zetten.
Ik zal nog wel eens kijken, misschien dat iemand anders daar meer duidelijkheid over kan geven, want ik stuur ze nu gewoon via bluetooth door.

[edit]

hmm, ik krijg het zo niet voor elkaar via usb. (alleen die echte ngage spellen)
Maar je kunt natuurlijk altijd de software die je wilt installeren mailen naar je telefoon, dan kun je ze wel installeren(tenmisnte dat werkt ook bij mijn 7650, en die draait ook op symbian software)
Maar misschien dat nog niemand een iedee heeft hoe het zal zou kunnen via usb

[ Voor 22% gewijzigd door Ralpy op 30-03-2004 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

.SIS files kun je gewoon in de root van je MMC card zetten als je je N-Gage via USB aan je PC hebt hangen. Daarna: menu Tools -> Manager -> SIS selecteren -> Options, en daar voor install kiezen ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Kan je nu die telefoon willekeurig van games/programma's/muziek/filmpjes voorzien, mits het in die 128MB past. Dus net zo makkelijk als de 6600, of heeft de ngage veel "beveiligingen" die je moet omzeilen?

Als het echt een makkelijk aan te passen telefoontje is qua software haal ik er morgen ook een, mits ik er nog een kan krijgen. Enschede hoef ik al niet meer te proberen dus... Misschien zijn ze wel te bestellen. €99 voor een symbian telefoon is echt niks. Het mag dan wel een foeilelijke telefoon zijn, maar voor "erbij" is het echt super.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intoxicated schreef op 30 maart 2004 @ 21:28:
.SIS files kun je gewoon in de root van je MMC card zetten als je je N-Gage via USB aan je PC hebt hangen. Daarna: menu Tools -> Manager -> SIS selecteren -> Options, en daar voor install kiezen ;)
Ik wilde vandaag eigenlijk een bluetooth dongle halen, maar nu ik dit zo lees doe ik dat mooi niet. Kan ik mooi een 128 mb mmc kaartje halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zoals ik belooft had hier mijn ervaring over de N-gage.

Vanmorgen de N-gage gekocht bij de T4Telecom(Amersfoort). Duurde erg lang want ze moest de telefoon testen en btg. opwaarderen maar iig ik heb hem! 100 euro en simlock vrij!

K heb me orange kaart erin gedaan en werkt prima. Het bellen blijft raar, maar als je met de handfree set belt dan is het een stuk beter!

Zeker wel een leuke telefoon voor dit geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even de lidl in de gaten houden:

[
Nokia verramscht N-Gage
Ohne Vertrag und Sim-Lock bei Lidl

Der Lebensmitteldiscounter Lidl verkauft ab Donnerstag, dem 1. April 2004 das Spiele-Handy Nokia N-Gage zu einem recht niedrigen Preis ohne Vertrag, ohne Sim-Lock oder sonstige Einschränkungen. So benötigt man nur noch eine funktionsfähige Sim-Karte, um es nutzen zu können.

Click here to find out more!

Spiele-Cartridges gibt es ebenfalls bei Lidl - Tomb Raider mit Lara Croft und Tony Hawk's Pro Skater kosten jeweils 19,99 Euro. In der Regel kosten die Spiele 30,- bis über 40,- Euro.

Nokia N-Gage
Nokia N-Gage
Das N-Gage-Display hat eine Auflösung von 176 x 208 Pixeln und kann 4.096 Farben darstellen. Das auf dem Handy-Betriebssystem Symbian Series-60 aufbauende Gerät verfügt über Bluetooth und eine USB-Schnittstelle. Per Bluetooth können mehrere Spieler gegeneinander spielen - ansonsten ist das Handy eine kleine tragbare Spielkonsole, die mit einem Steuerkreuz und einigen Zusatztasten versehen wurde.

Nokia N-Gage
Nokia N-Gage
Das N-Gage ist GPRS- und MMS-fähig und kann Java-Applikationen ausführen. Ein UKW-Empfänger ist ebenfalls integriert, so dass man unterwegs auch noch Radio hören kann. MP3- und AAC-Dateien können auch abgespielt werden. Im Empfangsmodus hält der Akku nach Herstellerangaben rund 7 Tage. Das Nokia N-Gage misst 133,7 x 69,7 x 20,2 mm und wiegt leer 137 Gramm. weiter...

bron http://www.golem.de/0403/30531.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook leuk: weet iemand hier meer over?

N Gage spellen nu ook te spelen op Siemens X1

GSM - Sinds zijn lancering, is de N-Gage veel in het nieuws geweest. De N-Gage wordt goedkoop aangeboden in Nederland, Nokia hoopt zijn geld te verdienen aan de verkoop van de spelletjes. Hackers lijken Nokia's strategie in de war te brengen.
[ iPaq + navigatiesysteem voor 152 euro bij GSMCorrect]

Een hackersgroep is er namelijk in geslaagd de beveiliging van de N-Gage spelletjes te kraken. Hierdoor kunnen de N-Gage spelletjes ook op andere mobiele handsets gespeeld worden. De hackers hebben al succesvol Nokia games gespeeld op de Siemens X1. Experts verwachten dat N-Gage spellen nu op alle Symbian telefoons zullen kunnen draaien, zoals de Sendo X Smartphone en de SonyEricsson P900.

Dit heeft twee gevolgen voor Nokia, enerzijds zullen ze minder N-Gage toestellen verkopen, dat zal flinke financiële verliezen met zich meebrengen. Nederland is een van de weinige landen waar de N-Gage gratis is bij een abonnement, in andere landen stelde Nokia minimun verkoopprijzen op voor de N-Gage. En anderzijds, zullen andere fabrikanten kunnen profiteren van de research and development van Nokia, zonder er iets voor te betalen.

Nokia heeft nog niet gereageerd op het nieuws, maar het komt de Finnen zeer ongelegen. Al was het maar omdat Nokia veel verwachtte van de N-Gage en nu al blijkt dat de verkopen tegenvallen.

Zie voor meer informatie:

http://www.portablegear.nl/nieuws-detail.htm?NID=1475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08 18:38

jurma

simply connecting...

ik wacht liever op de ngage 2 als het waar is, want die ngage vind ik lomp om te bellen en vast te houden 1 voordeel aan die telefoon is dat je leuke spellen er op kan spelen.

Tot de hoeveel mb van mmc kaart kan er in?

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Laatst online: 18-08 21:59
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 10:48:
even de lidl in de gaten houden:

[
Nokia verramscht N-Gage
Ohne Vertrag und Sim-Lock bei Lidl

Der Lebensmitteldiscounter Lidl verkauft ab Donnerstag, dem 1. April 2004 das Spiele-Handy Nokia N-Gage zu einem recht niedrigen Preis ohne Vertrag, ohne Sim-Lock oder sonstige Einschränkungen. So benötigt man nur noch eine funktionsfähige Sim-Karte, um es nutzen zu können.
...
bron http://www.golem.de/0403/30531.html
donderdag 1 april 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GiSaE schreef op 30 maart 2004 @ 23:43:
Kan je nu die telefoon willekeurig van games/programma's/muziek/filmpjes voorzien, mits het in die 128MB past. Dus net zo makkelijk als de 6600, of heeft de ngage veel "beveiligingen" die je moet omzeilen?

Als het echt een makkelijk aan te passen telefoontje is qua software haal ik er morgen ook een, mits ik er nog een kan krijgen. Enschede hoef ik al niet meer te proberen dus... Misschien zijn ze wel te bestellen. €99 voor een symbian telefoon is echt niks. Het mag dan wel een foeilelijke telefoon zijn, maar voor "erbij" is het echt super.
Het is erg makkelijk, usbkabel in pc en n-gage .sis files naar de root van de mmc kaart kopieren. Openen met instrumenten beheer opties installeren et voila t staat er op.
Zo heb ik allerlei spellen geinstalleerd, java games , filemanager , leugen detector :) en nog veel meer. Met de juiste software speelt hij zelfs divx filmpjes, mits deze niet te groot zijn. Je kan ze vaak aanpassen aan n-gage standaarden met een tooltje snel en makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geeneens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb doom voor de n-gage gevonden super leuk om dit in de trein te spelen :

eve een foto van mijn n-gage in actie

Afbeeldingslocatie: http://rtz.homeip.net/pictures/diversen/n-gagedoom.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dre-nl
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-08 10:38
als ik een game op me ngage zet (van kazaa gedl-ed) zegt ie de hele tijd: please insert game mmc. iemand een oplossing voor dit probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb die aanbieding van 99,95 gekocht bij tfortelecom alles klopt wat er gezegt is van simlock vrij enzo.. :)

Maar.... nu heb ik een probleem.
-ik heb geen bluetoothcard en als ik hem met usb wil verbinden dan geeft windows wel aan dat hij verbonden is maar Pc Suite die zegt dat hij niet aangesloten is dus ik probeer alle usb drives maar nog niks :(
nu had ik in de help gelezen dat het aan je com poorten kon liggen dat die al in gebruik waren en ja com1 (weet nog niet eens welke poort het is maarja :S)
maar ik kan hem ook niet veranderen naar een andere poort zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

dre-nl schreef op 01 april 2004 @ 13:59:
als ik een game op me ngage zet (van kazaa gedl-ed) zegt ie de hele tijd: please insert game mmc. iemand een oplossing voor dit probleem??
De Game-MMC kan je kopen bij een willekeurige telefoonwinkel. En dat is het enige antwoord dat je hier op GoT kunt verwachten; we helpen je namelijk niet met je warez.

- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-08 17:29
Ik weet dat ie bij T for telecom te koop is... maar iemand repte iets over het Mediamarkt. Welke is dat? Want ik heb een krantje van MM ontvangen, en er stond niets in over de N-gage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hij was ook bij Mediamarkt te koop ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
B0MBACI schreef op 29 maart 2004 @ 15:43:
Kan er ook een 256 mb kaart erin ?

Er kan max een kaart van 128 mb in. :(
Hij schijnt ook 256 mb kaarten te pakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
Ik vraag me 1 ding af, zou er ook een SD kaartje in passen?

qua formaat niet, maar als ik die pinnetjes zou veranderen past het wel. Maar dan moet ik wel weten ofdat de telefoon het ondersteund.

(ik heb nog 2 64mb SD kaartjes liggen namelijk, en anders moet ik een MMC kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
Ralpy schreef op 01 april 2004 @ 19:54:
Ik vraag me 1 ding af, zou er ook een SD kaartje in passen?

qua formaat niet, maar als ik die pinnetjes zou veranderen past het wel. Maar dan moet ik wel weten ofdat de telefoon het ondersteund.

(ik heb nog 2 64mb SD kaartjes liggen namelijk, en anders moet ik een MMC kopen)
nope.. op andere fora heb ik gelezen van niet en niemand heeft de DHZ-truc gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-07 14:24

Skimmer

Inter Arma Enim Silent Leges

Nog even een vraagje voor dat ik vanmiddag naar de t4telecom ren... Zijn er al mensen die dit telfort paketje hebben gekocht en het toestel niet simlock vrij bleek te zijn?

In times of war the law falls silent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer
  • Laatst online: 18-07 14:24

Skimmer

Inter Arma Enim Silent Leges

Okee, zoals te verwachten viel: De Ngage is in Almere bij TforTelecom uit verkocht.. hij had er vannochtend nog 5 gehad, en toch verwacht ie ze niet meer te krijgen.

Als iemand nog een tip voor me heeft waar ik kan gaan kijken, dan hoor ik het graag.

In times of war the law falls silent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Ik heb er 2 gekocht bij de T for Telecom. Alleen 1 probleem nu, de ene n-gage wordt zo herkend door de computer en de andere dus niet wanneer deze zijn aangesloten op de pc.

Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?

btw die aanbieding bij de Media Markt was alleen geldig voor in A'dam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 15:56
Heb ik ook gehad, moet je die MMC erin doen die er al in zat, als je er een MMC met een spel in doet word hij niet herkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
In Tfortelecom in de Kinkerstraat in Amsterdam heeft een vriend van mij de laatste Ngage gehaald, en nu komen er in die winkel geen ngages meer voor 99 euro...

Hmm iemand ervaring met 256 mb op ngage? Lijkt me vet als dat lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:20
In Roermond is hij nog voorradig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Roflmao schreef op 03 april 2004 @ 23:56:
In Tfortelecom in de Kinkerstraat in Amsterdam heeft een vriend van mij de laatste Ngage gehaald, en nu komen er in die winkel geen ngages meer voor 99 euro...

Hmm iemand ervaring met 256 mb op ngage? Lijkt me vet als dat lukt.
T for Telecom Heerhugowaard heeft gisteren weer een levering van 4 stuks gekregen.
Dat wil dus betekenen dat hoogstwaarschijnlijk alle andere filialen ze ook nog een keer geleverd krijgen.

Veel zoek plezier.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Skimmer schreef op 02 april 2004 @ 17:37:
Okee, zoals te verwachten viel: De Ngage is in Almere bij TforTelecom uit verkocht.. hij had er vannochtend nog 5 gehad, en toch verwacht ie ze niet meer te krijgen.

Als iemand nog een tip voor me heeft waar ik kan gaan kijken, dan hoor ik het graag.
Zie post hierboven.
Ze worden dus weer uitgeleverd!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:55
In Groningen in de Herestraat waren er vanmiddag nog N-Gages leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
In Amsterdam Tfortelecom bij de dam waren ze vandaag verkrijgbaar, ze hadden nog 4-5 ofzo, en wij hadden er een gekocht voor iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in groningen ook nog verkrijgbaar zoals eerder al vermeld en je krijgt 50% korting op de games (!!) geen idee of dat overal is, maar geeft misschien wel al aan dat ze er vanaf willen. De mediamarkt krijgt ze binnenkort binnen, maar die dachten er toch nog 199,- voor te gaan vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
Jawel overal krijg je 50 procent korting op games. Dat hoort bij de actie, je mag als je wilt die games kopen, of als je het niet wilt, betaal je alleen voor de Ngage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
T for telecom Roosendaal heeft er nog 4.

mail me maar als ik er een apart moet houden: ik werk er namelijk :)
phunqx@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Zeg hoe lang doen jullie gemiddeld met de batterij?

Ik denk dat de mijne wel erg snel op is.
Gisteravond compleet opgeladen, vanochtend 10 minuutjes radio geluister en 10 minuutjes en spelletje gespeelt en hij geeft nu nog maar 1 streepje aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik heb dat ding ook maar voor de grap gekocht. Helaas is T for Telecom echt een @&*(&%*( zaak :( behalve er érg lang moeten wachten, vonden ze het belangrijker om klanten van KPN weg te praten naar zo'n stom flut-telecombedrijfje voor vaste lijnen. :{ En ze wisten echt niets van de actie die zowel in de folder als op de website stond. (n) Dus niets te spel + tasje voor 15 Euro erbij. :|

Gelukkig wel de N-Gage voor 99,95. Echt fijn vind ik hem niet, de radio is wel goed erop, en dat snowboardspel wat er standaard op zit is wel erg duf. Met leuke spellen zou het echt een stuk beter zijn. :)

Voor wie er nog 1 moet hebben: in Eindhoven hebben ze er nog meer dan genoeg. :)

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
Bart-Willem schreef op 05 april 2004 @ 19:06:
Ik heb dat ding ook maar voor de grap gekocht. Helaas is T for Telecom echt een @&*(&%*( zaak :( behalve er érg lang moeten wachten, vonden ze het belangrijker om klanten van KPN weg te praten naar zo'n stom flut-telecombedrijfje voor vaste lijnen. :{ En ze wisten echt niets van de actie die zowel in de folder als op de website stond. (n) Dus niets te spel + tasje voor 15 Euro erbij. :|

Gelukkig wel de N-Gage voor 99,95. Echt fijn vind ik hem niet, de radio is wel goed erop, en dat snowboardspel wat er standaard op zit is wel erg duf. Met leuke spellen zou het echt een stuk beter zijn. :)

Voor wie er nog 1 moet hebben: in Eindhoven hebben ze er nog meer dan genoeg. :)
eindhoven? zit er ook 1tje in de stad? ik dacht alleen in woensel en in veldhoven. Die in woensel heb ik er al 3 gekocht :) Duurt wel lang, ze willen die simkaart activeren en vanalles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeSire
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-08 20:39
wel gaaf dingetje voor dat geld hoor :) misschien als ik nog eens geld over heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St!nG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-08 10:24
ik heb mijne net verkocht wat een groot dom ding zeg.........
accu snel leeg mijn oude 6310 vind ik stukken fijner :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeSire
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-08 20:39
Ja ik zou dta ding ook nie zo snel gebruiken voor te bellen hoor maar je kan er wel leuk op gamen op vakantie of in de trein of bus ofzo..boeie hisj och maar 100 euro dus :)

[ Voor 8% gewijzigd door DeSire op 05-04-2004 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ralpy schreef op 05 april 2004 @ 20:25:
[...]

eindhoven? zit er ook 1tje in de stad? ik dacht alleen in woensel en in veldhoven. Die in woensel heb ik er al 3 gekocht :) Duurt wel lang, ze willen die simkaart activeren en vanalles...
Ik heb die van mij @ Winkelcentrum Woensel gehaald, woon daar toch naast. :Y)
St!nG schreef op 05 april 2004 @ 20:40:
ik heb mijne net verkocht wat een groot dom ding zeg.........
accu snel leeg mijn oude 6310 vind ik stukken fijner :P
Je hebt toch wel winst gemaakt he? ;)

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Bart-Willem schreef op 05 april 2004 @ 19:06:
Ik heb dat ding ook maar voor de grap gekocht. Helaas is T for Telecom echt een @&*(&%*( zaak :( behalve er érg lang moeten wachten, vonden ze het belangrijker om klanten van KPN weg te praten naar zo'n stom flut-telecombedrijfje voor vaste lijnen.
Even offtopic, idd! Een echte kutwinkel, helaas moest ik er wel heen om nog via een actie ADSL aan te vragen. Ze hadden me alweer gestrikt voor zo'n telecombedrijfje. Hier ondertekenen (dacht dat het voor ADSL was) en dan niks erbij zeggen. Gauw even meteen daarna opgezegd!

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
vaag, mij werd verteld dat ik er een spel voor 15 euro bij MOEST kopen, wou ik hem voor 99 euro krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 19:42
Ik heb er vandaag net een gehaald voor 99 Euro in Rotterdam. Wat een coole telefoon zeg :). En inderdaad simlockvrij (terwijl er op de doos staat 'met simlock' en zelfs de medewerker van TFT zei dat er een simlock op zat).

Als telefoon is hij niet erg geschikt maar voor de rest is het een supergeinig apparaat. Kan ermee gamen (Java games, symbion games en N-Gage games), muziek mee luisteren via radio en mp3, internetten etc. Heb net een Gameboy emulator geinstalleerd en kan dus ook al mijn Gameboy rommetjes afspelen. Echt heel weinig geld voor zo'n apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg ik net een reklame folder van de TFT
staat daar idd de NGage in maar voor de prijs van 199? WTF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit ding ook gekocht, maar opzich heb je voor 100 euro best
een apparaat wat veel functies heeft.
Je kunt er gewoon complete filmpjes op kijken, + die spellen
en bluetooth functionaliteit.

Die van mij was overigens gelocked op het Telfort netwerk, dus dat is wel balen O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Ik heb vandaag de grote reis naar Roosendaal voltrokken, en ook de hand op een N-Gage weten te leggen. Met succes heb ik er een T-Mobile SIM in weten te plaatsen. Werkt gewoon! Niks SIM-lock!

[ Voor 9% gewijzigd door SquareHugo op 06-04-2004 01:20 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:55
nog een tip bij office center hebben ze een bluetooth handsfree setje voor 25 euro ex btw.
werkt prima met de ngage kun je toch ook makkelijk bellen ;)

weet niet of ze ze overal hebben in breda in iedergeval wel

het merk is mr hansfree

hier de link naar het bt setje http://www.mrhandsfree.nl/bluetooth/

[ Voor 14% gewijzigd door jan rademaar op 06-04-2004 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Ik zat op de officiële N-Gage Snow Tour 2004-site te kijken, en zag tot mijn verbazing dat er in een (officiële Nokia-)demo een 256 MB-MMC in de N-Gage werd gedaan! Iedereen zegt dat 'ie maximaal 128 MB aankan?

Onder het kopje 'Mountain MP3' kun je op 'Play the demo' klikken. Hierin schuiven een 64 MB, 128 MB en een 256 MB de N-Gage in.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
Op www.n-gage-help.com staat een topic waar je kan lezen welke mmc kaarten het doen in de Ngage en daar staan ook 256 mb kaarten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:10
vandaar dat er gestunt word met de prijzen 8) ;)
maarja 99 euro is wel erg aantrekkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 23:51:
Krijg ik net een reklame folder van de TFT
staat daar idd de NGage in maar voor de prijs van 199? WTF?
Stond in de vorige folder ook voor 199 euro, denk dat het een foutje is..
Weet iemand welke Orange instellingen ik moet gebruiken om de Real one player te kunnen openen via de wapsite die in de gsm geprogrammeerd staat? Heb nu de Orange wap-instellingen gebruikt, maar dan werkt ie niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia has confirmed it will launch the next N-Gage on 14 April. The manufacturer is expected to address many of the criticisms faced by the original device in its next incarnation.

Critics of the first device focused on the requirement to take the battery out when changing game cartridges, and the positioning of the microphone, forcing users to hold it edge-on to their ear when making calls.

Nokia’s head of game developer relations, Kirsi Kotilainen, and director of games publishing, Pasi Polonen, have separately confirmed that Nokia is redesigning the device. The N-Gage 2 will allow older games to work on it.

Polonen blamed the slow sales of the original on the lack of titles released so far, but said this will be resolved. This includes a new strategy game, Pocket Kingdom, which will use the device’s phone functions for wireless multiplayer gaming.
"
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 18:10:
[...]
Weet iemand welke Orange instellingen ik moet gebruiken om de Real one player te kunnen openen via de wapsite die in de gsm geprogrammeerd staat? Heb nu de Orange wap-instellingen gebruikt, maar dan werkt ie niet..
Hier kun je voor Vodafone, Orange en Telfort automatisch de goede settings laten opsturen:
http://nokiacms.wdsglobal.../nokia/ngage/default2.asp

Als je dat zowel voor de WAP- als voor de Internet-profile doet dan komt het ws. wel goed ;)

- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb em daarstraks ff gehaald :9 toffe foon hoor... (voor €99.95 dan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn ik weet niet hoe je zón java game installeerd. :(
kan iemand oven vertellen hoe ik dat moet doen via usb kabel dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:55
je moet de instellingen voor orange world kopieren of nog een keer als een tweede toegangs punt aanmaken en dan bewerken.
je toegangspunt bij de instellingen moet niet wap maar internet zijn.
dit gaat wel van je maandelijkse internet gprs bundle af.
na een paar minuten filmpje kijken ben je die dus al kwijt. :'(
intoxicated schreef op 07 april 2004 @ 18:49:
[...]
Hier kun je voor Vodafone, Orange en Telfort automatisch de goede settings laten opsturen:
http://nokiacms.wdsglobal.../nokia/ngage/default2.asp

Als je dat zowel voor de WAP- als voor de Internet-profile doet dan komt het ws. wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
je moet eerst FExplorer downloaden als je java wilt installeren zonder bluetooth, dan gewoon met dat progje het java bestand openen
Pagina: 1 2 3 4 Laatste