Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 12:12:
Ik snap heel dat Nederlands gedoe niet met die SIMLOCK vrij toestranden 8)7
Je hebt een toestel toch binnen no-time SIMLOCH vrij. Beetje zoeken op het internet klaar.

Enne... bij de meeste grote topics over specifieke gsms staat hier in de openingspost ook een SIMLOCK vrij code.
Als je 'm ergens simlock vrij laat maken (behalve bij de fabrikant of winkel) dan weet je niet zeker of je nog garantie hebt op de telefoon.

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bedoelde ik dus allemaal ja... :)

Anywayz, weet iemand of deze aanbieding nog geldt? Want ik zit te popelen om een nieuwe telefoon te gaan halen sinds mijn oude het niet meer doet nadat ik in A'dam op Koninginnedag per ongeluk uit een boot in de gracht was gevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op 03 mei 2004 @ 12:30:
[...]

Ik zou het dus handig vinden als je kon zien zonder een druk op de knop dat er apps actief zijn, zoals bij bijv. bluetooth of de headset er een klein logootje in beeld komt.
tja... ben alleen bang dat er dan wel weer erg veel logootjes in het scherm komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
hemiparo schreef op 03 mei 2004 @ 12:45:
[...]

tja... ben alleen bang dat er dan wel weer erg veel logootjes in het scherm komen :)
Nee, ik bedoel dus in het hoofdscherm (stand-by modus noemt nokia het) Daar verschijnt bij het gebruik van bluetooth een stip in de witte balk boven je afbeelding en een hoofdtelefoontje wanneer je de hoofdtelefoon gebruikt. Een tekentje daar wat aangeeft dat er apps. actief zijn of een getal met het aantal actieve apps. lijkt me wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, goedkope mobiel en leuke functies en op de lange termijn bespaar je er nog veel euro's mee.

Ik zou me namelijk echt doodschamen en er niet in het openbaar mee bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Waarom zou je niet in het openbaar bellen? omdat het een beetje raar is, zo'n tacoschelp aan je oor? In dat geval kun je je prima behelpen met de bijgeleverde headset of een Bluetooth dingetje aanschaffen.
Het is voor de prijs gewoon een leuk toestel om mee te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met zon blauwtand rondlopen of een headset op mijn kop zetten.. nahh, doe maar niet...

ik ben niet echt een zakelijke beller.. bel misschien 10 x per dag. daar ga ik niet de hele dag een headset voor opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Emilio vergeet even de radio en mp3-functie, dus die headset heb je toch al op :Z

Erg leuk hoor, in een topic gaan flamen over het onderwerp :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
houden het maar op gezonde jalouzie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 12:44:

Anywayz, weet iemand of deze aanbieding nog geldt? Want ik zit te popelen om een nieuwe telefoon te gaan halen sinds mijn oude het niet meer doet nadat ik in A'dam op Koninginnedag per ongeluk uit een boot in de gracht was gevallen...
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op 03 mei 2004 @ 12:34:
[...]

Dan mag jij me een topic aanwijzen waar dit daadwerkelijk zo is, roepen we er even een modje bij want het mag niet van de policy :Z

Heb een paar van de huidige grote topics bekeken en geeneen heeft een unlockcode in de TS staan.

En unlocken kost altijd nog geld/moeite he...
Hier staat genoeg info bijvoorbeeld om deze Samsung te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 14:10:
[...]

Ik zou zeggen, lees de faq eens :w

Heeft iemand hier toevallig vodafone gprs aan de praat gekregen met een n-gage :? Ik krijg de standaard instellingen wel binnen, zie in my vodafone (online op de pc) dat ik toegang tot gprs heb, maar als ik met m'n n-gage wil connecten krijg ik de melding dat de gprs-dienst niet beschikbaar is. Dit heb ik echt overal, dus hangt niet van het bereik af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet meer bij BelCompany in elk geval. Hij zei dat ze ze nooit voor die prijs gehad hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
zoals ik al eerder zei: Den Bosch wel. Je zou zelfs een setje naar je plaatselijke T for Telecom over laten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 14:10:
[...]

Huh? Wat hier? Hoezo Samsung? Ik zoek anders al de hele dag info om mijn nieuwe 3310 te unlocken maar dat gaat in elk geval niet zonder datakabel volgens mij. Kortom, erg veel gedoe!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op 03 mei 2004 @ 14:56:
zoals ik al eerder zei: Den Bosch wel. Je zou zelfs een setje naar je plaatselijke T for Telecom over laten komen?
ok thanks!

@all hou eens op met dat offtopic geblaat over unlocken etc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 12:44:

haha. Lachen. Beetje gezopen joh ;).
Kijk eens op telecomvergelijker.nl voor aanbiedingen!!!

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik werk bij Orange en ook daar is de N-gage simlockvrij voor 99 euro te krijgen met een prepaid starterspakket met €15 beltegoed. Dus voor wie hem nog wil kan ook bij Orange terecht. Extra spellen zijn dan overigens voor €29.95 of java games (ook 3d) voor €4,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Heel irritant: Als ik de n-gage normaal gebruik lijkt het net of ik een dode pixel in het midden heb, maar als ik vervolgens de cover er af haal zie ik deze op het schermpje zelf niet :? 'Schermpje' van de cover al meerdere keren schoon gemaakt, maar daar zie ik eigenlijk niets op :/
Het zit echter denk ik wel in/op de cover, als ik de n-gage namelijk 'kantel' terwijl ik er naar kijk beweegt de 'dode pixel' als het ware over het scherm :?
edit:

Het zit duidelijk in het frontje/cover, als ik die loshaal en over een ander stuk van het scherm leg zie ik de pixel daar, vanavond maar eens goed reinigen, maar het lijkt er op dat er een heeeeeeeeel klein putje in zit... :(

Iemand een idee waar je covers voor de n-gage kan kopen :? Heb ze nog nergens gezien...

[ Voor 58% gewijzigd door pagani op 04-05-2004 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op 04 mei 2004 @ 09:14:
Heel irritant: Als ik de n-gage normaal gebruik lijkt het net of ik een dode pixel in het midden heb, maar als ik vervolgens de cover er af haal zie ik deze op het schermpje zelf niet :? 'Schermpje' van de cover al meerdere keren schoon gemaakt, maar daar zie ik eigenlijk niets op :/
Het zit echter denk ik wel in/op de cover, als ik de n-gage namelijk 'kantel' terwijl ik er naar kijk beweegt de 'dode pixel' als het ware over het scherm :?
edit:

Het zit duidelijk in het frontje/cover, als ik die loshaal en over een ander stuk van het scherm leg zie ik de pixel daar, vanavond maar eens goed reinigen, maar het lijkt er op dat er een heeeeeeeeel klein putje in zit... :(

Iemand een idee waar je covers voor de n-gage kan kopen :? Heb ze nog nergens gezien...
Je kunt op telecomtelecom.nl diverse frontjes kopen voor de N-gage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 11:19:
[...]

Je kunt op telecomtelecom.nl diverse frontjes kopen voor de N-gage...
Thxx, die 'nuke' wordt het denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-08 19:55

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Weet iemand of je een extra USB kabeltje kan kopen?
Ik wil eentje op mijn werk hebben om N-Gage als een verwisselbare schijf te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 14:04
Reptile-X schreef op 05 mei 2004 @ 00:24:
Weet iemand of je een extra USB kabeltje kan kopen?
Ik wil eentje op mijn werk hebben om N-Gage als een verwisselbare schijf te kunnen gebruiken.
Als het goed is is dit een "gewoon" USB kabeltje, van USB naar mini-usb.

Kost zo'n 6euri

Ik gebruik de nokia kabel voor mn kaartlezer, canon camera, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Heb overigens bericht van mycom dat ze volgens apacer vandaag of morgen weer mmc-kaartjes binnen krijgen :) Eindelijk echt nut van smartmovie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
heb een probleempje met het gebruiken van MIDI files als beltoon. Ik heb een bestand overgezet naar de N-Gage, kan deze selecteren in het gewenste profiel en dan speelt hij deze ook af.
Als ik echter gebeld wordt pakt hij de standaar Jungle file? Als ik een andere originele toon pak werkt het wel. Hoe kan dit?
Heeft het ermee te maken dat het geen originele ringtone is maar dan zou hij hem toch ook niet af kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
hemiparo schreef op 05 mei 2004 @ 09:46:
heb een probleempje met het gebruiken van MIDI files als beltoon. Ik heb een bestand overgezet naar de N-Gage, kan deze selecteren in het gewenste profiel en dan speelt hij deze ook af.
Als ik echter gebeld wordt pakt hij de standaar Jungle file? Als ik een andere originele toon pak werkt het wel. Hoe kan dit?
Heeft het ermee te maken dat het geen originele ringtone is maar dan zou hij hem toch ook niet af kunnen spelen?
Mmmmm, vreemd, ik heb gewoon een mp3-tje als beltoon en dat werkt prima. Heb je hem dan niet toevallig op een ander profiel staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
nee... het werkt overigens ook zonder problemen met een MP3 alleen niet met MIDI...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
hemiparo schreef op 05 mei 2004 @ 10:15:
nee... het werkt overigens ook zonder problemen met een MP3 alleen niet met MIDI...
Wordt je op dat moment niet toevallig gebeld door iemand die je in een groep hebt geplaatst met jungle.mid als beltoon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-08 18:37
Iemand die MSN of IRC al werkend heeft gekregen met de N-Gage :?
Ik ben al constant opzoek, maar ik kan geen goed programma vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar dit ding nog te koop is voor dit bedrag in Den Haag of omgeving? Of via Internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
MyNameIs schreef op 05 mei 2004 @ 10:58:
Iemand die MSN of IRC al werkend heeft gekregen met de N-Gage :?
Ik ben al constant opzoek, maar ik kan geen goed programma vinden :(
Ik krijg gprs met vodafone nieteens aan de gang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

chaosonline schreef op 05 mei 2004 @ 07:58:
[...]

Als het goed is is dit een "gewoon" USB kabeltje, van USB naar mini-usb.

Kost zo'n 6euri

Ik gebruik de nokia kabel voor mn kaartlezer, canon camera, etc...
Ah, mooi! Thx man

Ze kosten op die site zelfs 5.50
En er zijn twee sorten 4 polig en 5 polig, als ik goed kan tellen heeft N-gage 5 polig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-08 17:29
Dude, die mini-usb kabel hebben wij bij onze digitale sony camcorder gekregen... (het is maar dat je het weet :P )

[ Voor 7% gewijzigd door Roflmao op 05-05-2004 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
zouden jullie deze foon nemen met orange of telfort ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
robert-630 schreef op 05 mei 2004 @ 13:29:
zouden jullie deze foon nemen met orange of telfort ?
Telfort heeft standaard gprs toch? Is ook erg cheap.

Maar waarom geen vodafone abo bij gsmstunter :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op 05 mei 2004 @ 13:35:
[...]

Telfort heeft standaard gprs toch? Is ook erg cheap.

Maar waarom geen vodafone abo bij gsmstunter :?
ben van plan hem als back-up telefoon en game-console te gebruiken, kan wel zo'n abbo nemen, maar in principe niet nodig. maar als ik bijv 10x zo goedkoop kan gprsen met telfort, zou ik dat wel gaan gebruiken. maar orange heeft een soort live! genaamd share en zoiets heeft telfort niet dat ik weet. weet iemand echt een belangrijk punt?, wil hem zo al gaan kopen namelijk als hij ergens nog te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Roflmao schreef op 05 mei 2004 @ 13:23:
Dude, die mini-usb kabel hebben wij bij onze digitale sony camcorder gekregen... (het is maar dat je het weet :P )
Ik heb hier 3 Digitale camera's en alle drie heeft verschillende aansluitingen maar geen een heeft mini Usb :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
hemiparo schreef op 05 mei 2004 @ 09:46:
Dit probleem heb ik ook gehad.

Je moet de MIDI file in je Sounds/Digital map zetten en niet in Sounds/Simple.

Als het goed is moet ie et nu doen ;)

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Dat was ie! Dank je wel _/-\o_

En toch... denk dat ik hem weer ga verkopen. Vindt het leuk speelgoed maar meer ook niet... ga toch op zoek naar een ander telefoontje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
hemiparo schreef op 05 mei 2004 @ 22:06:
Dat was ie! Dank je wel _/-\o_

En toch... denk dat ik hem weer ga verkopen. Vindt het leuk speelgoed maar meer ook niet... ga toch op zoek naar een ander telefoontje...
Ik bied 10 euro :P

Hoop dat mycom vandaag meldt dat ze weer mmc-kaarten hebben.

En baal nog steeds van het putje ter grootte van een naald wat aan de binnenkant van de cover zit waardoor het net lijkt of je een dode pixle hebt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-07 14:24

Skimmer

Inter Arma Enim Silent Leges

johnnyv.nl schreef op 06 mei 2004 @ 08:46:
[...]

Ik bied 10 euro :P

Hoop dat mycom vandaag meldt dat ze weer mmc-kaarten hebben.

En baal nog steeds van het putje ter grootte van een naald wat aan de binnenkant van de cover zit waardoor het net lijkt of je een dode pixle hebt :(
Kan je dat putje er niet uit polijsten met wat tandpasta?

In times of war the law falls silent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
sorry, wil geen winst maken maar ook geen verlies... voor € 199,00 kan ie van jou zijn. Dit is dan inclusief de N-Gage (lijkt me logisch) in originele verpakking, Rayman 3 (ook origineel) + Waistbag en 256mb geheugenkaartje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Skimmer schreef op 06 mei 2004 @ 08:56:
[...]

Kan je dat putje er niet uit polijsten met wat tandpasta?
Zal het eens proberen :D (had al wel aan polijsten gedacht, maar was de tandpasta vergeten)

@Hemiparo, voor 200€ koop ik het geheel nieuw, dus lijkt de prijs me enigzins onredelijk :P (mijn n-gage kost me nu 2 euro per maand, in totaal 36,50 met verzendkosten :P)

M'n pa is gek van de n-gage en wil er ook een :P

[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 06-05-2004 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op 06 mei 2004 @ 09:08:
[...]
@Hemiparo, voor 200€ koop ik het geheel nieuw, dus lijkt de prijs me enigzins onredelijk :P (mijn n-gage kost me nu 2 euro per maand, in totaal 36,50 met verzendkosten :P)
N-Gage + Rayman 3 + heuptas: € 125,00
Geheugenkaartje: € 68,00
Verzenden: € 7,00

Vindt de prijs niet onredelijk: het is zo goed als nieuw, garantie is aanwezig. Ik weet dat het nog te vinden is in de winkels alleen denk ik dat dit niet meer zo lang zal zijn als de opvolger in de schappen komt te liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt hem bij veel winkels (in leeuwarden) nog voor 100€ krijgen, met een beltegoed kaart van een euro of tien. Ze zijn overal simlockvrij. Wel vreemd dat je de aanbieding via internet onvindbaar is trouwens.

Ik heb er nu dus ook maar een gehaald, en ze ligt nu voor de eerste keer lekker 15 uur op te laden. Dat schijnt de batterij ten goede te komen ;)

Maar nu probeer ik die communicatie suite te gebruiken, maar dat programma vindt m'n ngage niet, en wil dus niet aan :(. Windows (xp pro) heeft haar wel al geinstalleerd & ik kan wel via windows explorer bestanden verslepen van en naar de ngage.

Wie o wie kan mij helpen :) ? Ze zit met een usb kabeltje verbonden. Ik heb het al met de help geprobeerd, maar die heeft het steeds over com poorten, en dat is toch de "printer" aansluiting?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 11:14 . Reden: verduidelijkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op 06 mei 2004 @ 09:08:
[...]

Zal het eens proberen :D (had al wel aan polijsten gedacht, maar was de tandpasta vergeten)

M'n pa is gek van de n-gage en wil er ook een :P
Wat dacht je trouwens van dat spul waar je krassen op cds mee fixed?? Dat moet ook werken/ sorry voor de dubbel post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 11:12:
Maar nu probeer ik die communicatie suite te gebruiken, maar dat programma vindt m'n ngage niet, en wil dus niet aan :(. Windows (xp pro) heeft haar wel al geinstalleerd & ik kan wel via windows explorer bestanden verslepen van en naar de ngage.
Suite werkt alleen met Bluetooth - installeren ervan heeft bij mij voor wat frustraties gezorgd maar is uiteindelijk gelukt... zie een aantal postings terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op 06 mei 2004 @ 11:20:
[...]

Suite werkt alleen met Bluetooth - installeren ervan heeft bij mij voor wat frustraties gezorgd maar is uiteindelijk gelukt... zie een aantal postings terug
mmkay, raar hoor. Moet je de filmpjes etc in de suite omzetten? Wat kun je er eigenlijk mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 11:33:
[...]

mmkay, raar hoor. Moet je de filmpjes etc in de suite omzetten? Wat kun je er eigenlijk mee doen?
Voor filmpjes raad ik je smartmovie aan (staan wel links wat terug in dit topic), kun je xvid op je telefoon kijken.

De suite is om agenda e.d. te synchen en je kan er video mee omzetten en programma's mee installeren, maar dat ook gewoon door de .sis in je n-gage root te zetten en via de n-gage te installeren. De n-gage hoeft overigens niet 15 uur op te laden hoor, 1,5 is ruim voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op 06 mei 2004 @ 11:42:
[...]

Voor filmpjes raad ik je smartmovie aan (staan wel links wat terug in dit topic), kun je xvid op je telefoon kijken.

De suite is om agenda e.d. te synchen en je kan er video mee omzetten en programma's mee installeren, maar dat ook gewoon door de .sis in je n-gage root te zetten en via de n-gage te installeren. De n-gage hoeft overigens niet 15 uur op te laden hoor, 1,5 is ruim voldoende.
Volgens de verkoper zou een eerste keer lang opladen de levensduur van de batterij ten goede komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 11:46:
[...]

Volgens de verkoper zou een eerste keer lang opladen de levensduur van de batterij ten goede komen.
Volgens mij maakt dat bij Lithium Ion batterijen niet uit, m,aar als je het wil doen hou ik je niet tegen :) (het zal iig geen kwaad kunnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dingen installeren kan dus niet zonder bluetooth op je pc? Ik zit hier met wat freeware .sis files, zoals ik het nu begrijp heb ik daar niets aan zonder blauwtand?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 12:18 . Reden: gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer

Skimmer

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 11:46:
[...]

Zoals hierboven al gezegd, maakt dat bij LIion batterijen niet uit. Komt nog bij dat de N-gage het gewoon aangeeft dat ie vol is, en vervolgens stopt met laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb net N-Gage gehaalt, was de laatste volgens de verkoper bij T for Telecom in Alkmaar :D en ik moet zeggen enorm vet ding (afgezien van de vorm) en voor 99 euri is de prijs kwaliteit echt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren ook de laatste N-Gage bij T 4 Telecom in nijmegen gehaald :). Echt een top dingetje. Ben er helemaal O+ op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Vanavond maar eens m'n frontje te lijf gaan met tandpasta, hopen dat dat helpt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
johnnyv.nl schreef op 05 mei 2004 @ 11:10:
[...]

Ik krijg gprs met vodafone nieteens aan de gang :(
Ik heb gewoon 1333 gebeld en gekozen voor Nokia 3650. Je krijgt dan automatisch de instellingen per sms en alles werkte bij mij :) Ik heb zelf een Vodafone abo met zero access (of hoe dat ook heet :? )

Verder heb ik het antwoord op mijn eigen vraag gevonden: Ik gebruik nu Agile Messenger voor MSN :) En het werkt ook met ICQ, AOL, Yahoo, Jabber en QQ (wat die laatste 2 zijn weet ik niet) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan de N-Gage met de standaard firmware, slikt ie dan ook 256MB MMC geheugenkaartjes of moet ik dan eerste een nieuwere firmware erop zetten?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
weet iemand of je prepay kan gprsen en zo ja voor hoeveel €-ies bij telfort. kan het op hun site nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 14:36:
Kan de N-Gage met de standaard firmware, slikt ie dan ook 256MB MMC geheugenkaartjes of moet ik dan eerste een nieuwere firmware erop zetten?!
Niet alle, wel de meeste, check het lijstje ergens op pagina 1 ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
johnnyv.nl schreef op 07 mei 2004 @ 14:55:
[...]

Niet alle, wel de meeste, check het lijstje ergens op pagina 1 ofzo...
En als hij een beetje vreemd doet, kan een SW update helpen:

Ik heb hier 2 kaartjes liggen (1 uit onderstaande IA ;)) en 1 van Medion.

De eerste doet het perfect in de N-gage en windows ziet hem ook als USB-disk.

De medion MMC deed het in de N-gage maar niet als USB-disk in Windows :?
Na update van mn software (nu v4.03) bij het nokia center, werkt hij perfect _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er met geen mogelijkheid dat je n-gage op een normale manier tegen je oor houd (dus niet sidetalking ;))? Of hoor je dan de speaker weer niet? Wik vind het sidetalking bellen eigenlijk nix en dat is ook het enige wat me tegenhoud om hem te kopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-08 17:34

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 21:58:
Is er met geen mogelijkheid dat je n-gage op een normale manier tegen je oor houd (dus niet sidetalking ;))? Of hoor je dan de speaker weer niet? Wik vind het sidetalking bellen eigenlijk nix en dat is ook het enige wat me tegenhoud om hem te kopen :?
tsja je kan een bluetooth headset gebruiken... ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op 23 mei 2004 @ 22:07:
[...]

tsja je kan een bluetooth headset gebruiken... ;)
hehe, ja dat kan, maar ook op headsets na, is er iemand die het geprobeerd heeft bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 19:42
Het is wel mogelijk hoor. Als je de N-gage plat houdt tegen je hoofd met het oorstukje dicht tegen je oor kun je ook bellen. Je moet het volume dan wel redelijk hoog zetten om de verstaanbaarheid te verbeteren maar het kan.

Een andere mogelijkheid is de handsfree luidspreker te gebruiken op dezelfde manier als hierboven en dan het volume op zijn laagste stand zetten. Maar dan zit de microfoon aan de verkeerde kant wat jouw verstaanbaarheid zou kunnen verminderen.

Bel zelf meestal met de handsfreespeaker (ook in public maar niet in de trein of zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, het is dus mogelijk in beperkte mate, das op zich mooi want dat zet me weer aan het nadenken. Eigenlijk heel stom dat nokia zo'n raar systeem heeft bedacht, zelfde als met die spelletje waarbij je eerst dat batterij eruit moet h alen. Het lijkt wel alsof het ding nog niet helemaal volledig ontwikkeld was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer

Skimmer

Je zou natuurlijk ook je speaker kunnen modden zodat de uitgang niet meer aan de zijkant zit, maar aan de achterkant... paar gaatjes prikken in kapje, en afdek plaatje van de speaker zou de trick al moeten doen...

Om het compleet te maken zou je de gaten aan de zijkant nog dicht kunnen maken, dan is er wat minder verlies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het niet zo dat juist de microfoon het probleem gaat geven ipv de speaker? Is de microfoon wel krachtig genoeg?

[edit]

Heeft iemand trouwens foto's van de headset en overige accesoires, of weet iemand of het een aardig dingetje is, en heeft hij ook 2 oordopjes + stereo geluid (dat zal wel denk ik)?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2004 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer

Skimmer

Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 11:11:
is het niet zo dat juist de microfoon het probleem gaat geven ipv de speaker? Is de microfoon wel krachtig genoeg?

[edit]

Heeft iemand trouwens foto's van de headset en overige accesoires, of weet iemand of het een aardig dingetje is, en heeft hij ook 2 oordopjes + stereo geluid (dat zal wel denk ik)?
Nee, de microfoon is gewoon een gaatje aan de onderkant van het toestel... (naast de aansluiting voor de adapter) Als je het toestel een slag draait, zit dat gaatje (en dus de microfoon) in feite nog op de zelfde plek.

De speaker voor het handsfree geluid (die vlak bij de microfoon zit) laat je gewoon met rust...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07-2024
hee
als ik een ngage ga kopen wil ik er een gba emulator opzetten en daarmee gamen is dat makkelijk en waar kan ik dat dan vandaan halen? of valt dit ook weer onder ''warez'' ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
hmd01 schreef op 24 mei 2004 @ 17:26:
hee
als ik een ngage ga kopen wil ik er een gba emulator opzetten en daarmee gamen is dat makkelijk en waar kan ik dat dan vandaan halen? of valt dit ook weer onder ''warez'' ;(
Er is geen GBA-emulator voor de n-gage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Laatst online: 29-07-2024
johnnyv.nl schreef op 24 mei 2004 @ 18:55:
[...]

wel voor de gbc of alleen de normale game boy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Goboy emu speelt GBC roms af als goed is moet het ook met GB-mono goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Is de N-Gage nog volop in voorraad bij de meeste T for Telecom's :?
Iemand enig idee hoelang deze actie duurt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Logitech Bluetooth headset nu € 59,00 bij T for Telecom. Volgens mij is dit geen verkeerde prijs.
Neemt deze headset alle functies van de bijgeleverde headset over? Is het dus ook mogelijk om muziek te luisteren of alleen om te bellen?

edit: ben er achter dat het alleen om te bellen is - verder is het (tot nu toe) wel een fijne headset

[ Voor 19% gewijzigd door hemiparo op 26-05-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Logitec Bluetooth HS is inderdaad een goeie, ik wou eerst die gaan kopen wegens z'n prijs en stand-by tijd, maar de draag wijze en omvang liet me toch twijfelen.

Ik ben dan ook uiteindelijk voor Bluetrek G2 gegaan, en het bevalt me prima en kleur past ook goed bij N-Gage!

Zie hier mijn N-Gage en G2 samen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04 14:50
Ik heb em eergisteren gehaald bij orange, de N gage voor 120 euro, met 15 euro beltegoed orange prepaid kaartje, 32 mb geheugen kaart, tombraider, en datakabel enz.

Alleen moet ik voor pc suite persee bluetooth @ pc hebben?

En wete iemand nog ene leuke site met wat games en of leuke software voor n gage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Ja je moet BT hebben voor pc suite. Maar je kan alle bestanden over zenden met USB. Pc suite is alleen nodig als je outlook synchroniseren enz.

Er zijn genoeg sites met games maar dat mag je hier niet posten ;)
Maar voor freeware en shareware kan je naar My-Symbian.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04 14:50
Oja en die mp3 player en die movie player en converter van lonely cat games zijn natuurlijk top. Alleen nu ben ik een filmpje aan het converten, begint ie in het zwart wit, en te zeuren dat het een demo versie is.

Moet je persee dat programma kopen, of is er ook een andere oplossing, of een crackje oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Over de headet: is het normaal dat ik de headset (Logitech Bluetooth) elke keer moet aanmelden bij de N-Gage als ik de headset aanzet? In de N-Gage staat de headset als geautoriseerd.

edit: volgens de verkoper was dit idd normaal. Helaas heb ik de set weer terug moeten brengen omdat ik bij het telefoneren klachten kreeg dat anderen een 'echo' hadden en als de N-Gage in mijn broekzat was waren er veel kraakjes op de lijn. Toch jammer...

[ Voor 42% gewijzigd door hemiparo op 28-05-2004 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Johann0r schreef op 27 mei 2004 @ 15:51:
Oja en die mp3 player en die movie player en converter van lonely cat games zijn natuurlijk top. Alleen nu ben ik een filmpje aan het converten, begint ie in het zwart wit, en te zeuren dat het een demo versie is.

Moet je persee dat programma kopen, of is er ook een andere oplossing, of een crackje oid
Als je het programma echt zo top vindt vind je het vast ook niet erg om er wat geld voor neer te tellen bij de makers.
En het vragen naar cracks is niet toegestaan hier op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer

Skimmer

Reptile-X schreef op 27 mei 2004 @ 15:36:
Ja je moet BT hebben voor pc suite. Maar je kan alle bestanden over zenden met USB. Pc suite is alleen nodig als je outlook synchroniseren enz.

Er zijn genoeg sites met games maar dat mag je hier niet posten ;)
Maar voor freeware en shareware kan je naar My-Symbian.com
Waarom zou je die hier niet mogen posten? er zijn zat sites op internet waar je freeware (java) games kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
dat zal ook wel mogen lijkt me... alleen even goed opletten of er geen copyright protected materiaal te vinden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Skimmer schreef op 28 mei 2004 @ 08:50:
[...]

Waarom zou je die hier niet mogen posten? er zijn zat sites op internet waar je freeware (java) games kan downloaden.
Dat begrijp ik ook wel, Ik had het niet over freeware waarschijnlijk...

Ik heb ook een link gegeven waar hij genoeg freeware kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Laatst online: 14:49
_Jona_ schreef op 23 april 2004 @ 11:02:
Ik kopieer mijn programma's altijd eerst via USB naar mijn mmc kaartje en installeer ze dan vanaf daar. Ik vind dat toch iets betrouwbaarder dan de programma's over bluetooth via een extern programma te installeren. Sterker nog, bij mij werkt het om de een of andere reden niet eens dus via USB is voor mij de enige mogelijkheid.
Ik zou me dus geen zorgen maken ;) .
als ik bijvoorbeeld een .jar en jad bestand heb, naar welke map moet ik die kopierren dan, want ik kan het nergens terug vinden in de ngage...

en nog iets raars, sommige mp3s kan ik wel als beltoon afspelen, en andere niet....die zie ik niet in de lijst staan....echt raar...ik kan ze wel met de mp3 speler afspelen..

ik kan die FExplorer niet installeren, ik zet hem op de root van de mmc kaart, maar zie hem niet bij beheer 8)7 ik gebruik de usb datakabel die erbij zat...

[ Voor 25% gewijzigd door CarJunkyXL op 28-05-2004 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Jad bestandjes kun je ook gewoon in de root of maakt niet uit waar zetten en dan openen met FExplorer.

Beheer zou het bestand gewoon moeten zien als je het in de root zet. Probeer het nog eens zou ik zeggen. Als het echt niet lukt kun je natuurlijk nog proberen het via bluetooth over te zenden naar je inbox en vanaf daar te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
yep, het werkt, ik heb ze geinstalleerd, maar nergens op mijn tellie te vinden |:(

weet je toevallig waar die standaard komen te staan...

en nog een vraagje, ik kan wel mp3s als beltoon zetten, maar niet als smstoon.... doe ik iets fout??

even een editje,

ik ben er wel achter waar ze terecht komen, maar die beltonen bliven een raadseltje!

[ Voor 19% gewijzigd door CarJunkyXL op 28-05-2004 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
en dan heb ik nog een raadseltje....

ik ging een videoclip met nokia multimedia converter omzetten,maar hoe kan het dat de kwaliteit van het geluid van een videoclip (3gp) zo slecht is.....ik heb de hoogste bitrate ( AMR 12,2) en is echt bagger....en als ik voor de andere optie kies wb amr ( 23,2), dan hoor ik helemaal niks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Volgens mij doe je niets fout, ik kan ook geen mp3-tjes als smstoon kiezen.

Aan de slechte geluidskwaliteit van 3gp valt niets te doen. AMR is meer een spraakcodec dan voor muziek etc. Ik gebruik sowieso de standaard Realplayer niet omdat de beeldkwaliteit mij ook niet bevalt. Bovendien gebruikt de player niet het volledige scherm.

Download Smartmovie van Lonely Cat Games. Die kan ook DivX aan en levert een veel betere geluids- en beeldkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Nokia N-Gage QD lijkt me wel wat..
Alleen zou ik 'em dan als los toestel willen halen voor rond de 100 euro..

Iemand 'm al voor deze prijs gespot? Notice me if so, plz! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Je bent wel een grappenmaker. Het toestel komt pas volgende maand uit en nu al zou iemand hem voor 100 Euro moeten zien? :P

[ Voor 55% gewijzigd door jona op 30-05-2004 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Jona_ schreef op 30 mei 2004 @ 18:34:
Je bent wel een grappenmaker. Het toestel komt pas volgende maand uit en nu al zou iemand hem voor 100 Euro moeten zien? :P
N-Gage QD game deck starts shipping in Europe, Africa and Asia Pacific
Compact mobile multiplayer gaming with advance phone functionality
May 26, 2004

Damn duurt dat ''shippen'' een maand? :|

Btw. hij staat al in de pricewatch en heb er al op gespeeld @ N-Gage bus (al hebben die uiteraard de QD al rechtstreeks uit Finland.)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2004 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Nee, niet een maand. Hij is vanaf 1 juni verkrijgbaar als het goed is. Maar ik bedoel dat ie niet zo snel in prijs zakt dat je hem nu al voor 100 Euro kan halen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag naar de stad geweest en bij geen 1 winkel hadden ze 'm (Breda).
Moet er sowieso 1 van Orange hebben of Sim-Lock vrij..

Damn Nokia schiet eens gauw op!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 18:09:
Ben vandaag naar de stad geweest en bij geen 1 winkel hadden ze 'm (Breda).
Moet er sowieso 1 van Orange hebben of Sim-Lock vrij..

Damn Nokia schiet eens gauw op!!! ;)
Vodafone heeft hem:
Nokia N-gage QD
Met het Nokia N-Gage gamedeck kun je niet alleen bellen, e-mailen, sms-en en chatten, maar ook met anderen samen mobiel gamen, zonder kabels of draden via Bluetooth technologie of de N-Gage Arena. De console is licht en ergonomisch, om te garanderen dat het optimaal spelplezier levert. Het hoge resolutie kleurendisplay geeft fascinerende 3D grafische afbeeldingen weer, zodat de games echt tot hun recht komen.

Ontvang nu gratis de FIFA Soccer 2004 bij het Vodafone Nokia N-Gage QD prepaid pakket!
Voor de échte voetbalfans die voetbalgetrouw spelplezier verlangen, is FIFA Soccer 2004 de meest volledige en authentieke voetbalervaring! Diepgaande actie met geavanceerde niveaus van spelersdetail en responsiviteit.

Met FIFA Soccer 2004 op het N-Gage gamedeck kan je rechtstreeks de confrontatie aangaan met je vrienden via de draadloze Bluetooth-technologie. Geen draden of kabels meer, gewoon lekker gamen met verschillende spelers tegelijkertijd! Dankzij de onderdompelende sfeer, de volledige authenticiteit en het geavanceerde spelplezier is FIFA Soccer 2004 onbetwiste leider inzake voetbalspelletjes.

Prijs Vodafone prepaid SIM kaart pakket
169,99 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

johnnyv.nl schreef op 24 mei 2004 @ 18:55:
[...]

echt wel, je kan gewoon die van de 3650 gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chaosonline schreef op 01 juni 2004 @ 20:09:
[...]

Vodafone heeft hem:

[...]
Yeh.. moet alleen eentje hebben waar ik m'n orange SIM in kan stoppen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
super-muffin schreef op 01 juni 2004 @ 20:54:
[...]

echt wel, je kan gewoon die van de 3650 gebruiken
Geef eens een linkje dan en een naam. Bij mijn weten bestaat er ook geen GBA emulator voor de N-gage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
_Jona_ schreef op 01 juni 2004 @ 23:06:
[...]

Geef eens een linkje dan en een naam. Bij mijn weten bestaat er ook geen GBA emulator voor de N-gage.
Ik denk dat super-muffin de GB en GBC emu bedoeld. GBA is op dit moment niet mogelijk, maar er wordt wel over gespeculeerd:
link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen bleutooth op mn pc, maar kan ik nou tog avi --> naar 3gp omzetten? En verkleinen jullie ook de foto's die jullie overzetten?

Wat verder ook nog raar is, is dat als ik mn mp3 speler heb gebruikt, dat dan zomaar PVplayer weg is. Na een reboot staat hij wel weer in het menu. :S
Pagina: 1 2 3 4 Laatste