Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:24

Wallie

Herr

T4T Eindhoven (Woensel) heeft er ook nog een paar, voor mensen die er nog eentje willen...
Heb er gister eentje voor mijn zusje van 16 gehaald :)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 23:03
Omgeving Alkmaar is hij nergens meer te vinden. Misschien bij de Mediamarkt die daar binnenkort geopend wordt.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jan rademaar schreef op 07 april 2004 @ 21:17:
je moet de instellingen voor orange world kopieren of nog een keer als een tweede toegangs punt aanmaken en dan bewerken.
je toegangspunt bij de instellingen moet niet wap maar internet zijn.
dit gaat wel van je maandelijkse internet gprs bundle af.
na een paar minuten filmpje kijken ben je die dus al kwijt. :'(

[...]
Vandaar dat t niet werkt, gebruik alleen wap en dus geen Orange world of GPRS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Even tussendoor:

er is een duidelijke overzichtelijke N-Gage Compatible MMC cards list op het N-Gage forum. Hiervoor moet je wel (kostenloos) geregistreerd zijn. Aangezien de lijst ongeordend was, heb ik de grootte's voor zover mogelijk even gerangschikt.

Compatible:

ATP (32mb)
Apacer (128mb)
Fuji (128mb)
Bytestor (128mb)
Viking (128mb)
Pretec (128mb)
Dane-Elec (128mb)
Lexar (128mb)
Corsair (128mb)
Visipro (128mb)
SimpleTech (128mb)
Integral (128mb)
Kingston (128mb)
Muse (128mb)
Eagletec (128mb)
Sandisk (128mb)
Topram (128mb)
Transcend (128mb, 256mb)
Hitachi (64mb, 128mb)
Twinmos (64mb, 256mb)
Extrememory (128mb, 256mb)
Microsim (256mb)
PQI (256mb)
Twinmos (256mb)
NCP (128mb, 256mb)
Infineon (256mb)
TEC (128mb, 512mb)
TEC (256mb)
TEC (1Gb)

Niet Compatible:

Twinmos (128mb)
ATP (64mb, 128mb, 256mb, 512mb)
Kingmax (128, 256mb, 512mb)

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
HMszzz... wat vinden jullie: n-gage 1 (99euro) kopen, of wachten op de n-gage 2 (waarschijnlijk 200 a 300euro) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyNameIs schreef op 09 april 2004 @ 14:25:
[...]

HMszzz... wat vinden jullie: n-gage 1 (99euro) kopen, of wachten op de n-gage 2 (waarschijnlijk 200 a 300euro) :?
nou als je camera nodig hebt, en je wilt een toestel waarmee je normaal vasthoud als je belt, en ik denk dat de ngage 2 ook 65k kleuren heeft....

Dan zou ik voor de ngage 2 gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 14:29:
[...]

nou als je camera nodig hebt, en je wilt een toestel waarmee je normaal vasthoud als je belt, en ik denk dat de ngage 2 ook 65k kleuren heeft....

Dan zou ik voor de ngage 2 gaan ;)
btw, hoeveel kleuren heeft de gewone n-gage? 4096? Ik kan het nergens vinden op n-gage.com :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyNameIs schreef op 09 april 2004 @ 14:32:
[...]

btw, hoeveel kleuren heeft de gewone n-gage? 4096? Ik kan het nergens vinden op n-gage.com :(
6600 was de eerste nokia met 65k kleuren, volgens mij... en de ngage kwam daarvoor al uit (toch?)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
N-Gage heeft 4096 kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 04:00
Ik ben gaan kijken in Winkelcentrum Woensel, Eindhoven, daar hadden ze er nog twee.

Ik moet zeggen ik vind het net een telefoon voor gehandicapten, hij is log, je zet dat ding echt op een rare manier aan je oor als je wil bellen...

Nee als telefoon vind ik hem niet geschikt, ik denk het is wel een leuke gadget, maar hij is me toch echt te raar van vorm, en gewoon te groot.

Wel is 99 euro niet te veel natuurlijk, en voor 15 euro kun je er een spel bijkopen van 39.95. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Is de kwaliteit van de spellen ongeveer vergelijkbaar met de GBA :? Daarmee bedoel ik dus houdbaarheid, gameplay, maar graphics boeit mij eigenlijk niet zo :P
Heb je om te multiplayeren via bluetooth 2 spellen nodig of gewoon 1 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MyNameIs schreef op 10 april 2004 @ 00:44:
Is de kwaliteit van de spellen ongeveer vergelijkbaar met de GBA :? Daarmee bedoel ik dus houdbaarheid, gameplay, maar graphics boeit mij eigenlijk niet zo :P
Heb je om te multiplayeren via bluetooth 2 spellen nodig of gewoon 1 :?
Je hebt al een GBA SP als ik het goed begrijp. De meerwaarde om een N-gage te hebben lijkt me dan heeeel zinloos, tenzij je er echt mee wil gaan bellen.

Voor multiplayer moet je 2 spellen hebt, maar je zou een "backup" van internet kunnen downloaden als je het spel al 1 x bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je hem in de omgeving van Den Haag kan kopen? Hij is overal uitverkocht. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 17:48:
Weet iemand waar je hem in de omgeving van Den Haag kan kopen? Hij is overal uitverkocht. :'(
Ik kan em ook in de omgeving Alkmaar nergens vinden :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Correct Business Electronics in Rotterdam heeft/had ook een Ngage aanbieding voor iets van 94 euro ofzo (79,- + 19% BTW), maar of daar een prepay iets bij zit weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
Denken jullie dat het mogelijk moet zijn om de microfoon en de speaker voor het telefoneren de 'modden' en ipv aan de zijkant aan de voorkant naar buiten te laten komen?

Ik wil namelijk niet de n-gage2 aangezien ik deze telefoon niet veel voor de games zal gebruiken maar ik vind het design gewoon cool, de mp3 speler relaxed, de radio chill en de rest ook....

Ik zat een beetje rond te zoeken naar sites waar mensen dit al eerder geprobeerd hadden, maar heb nog niets gevonden...

Denken jullie dat dit onbegonnen werk is of zou het theoretisch wel mogelijk moeten zijn? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 12:59:
Ik heb DOOM voor de n-gage gevonden super leuk om dit in de trein te spelen :

even een foto van mijn n-gage in actie

[afbeelding]
Erg geinig inderdaad om DOOM ouderwets gezellig te spelen. Maar klopt het dat bij jou ook het geluid het niet doet? Als ik het in 'Settings' aanzet, popt de melding "Sound is not available. See www.WildPalm.co.uk for details."

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 14:04
MyNameIs schreef op 09 april 2004 @ 14:32:
[...]

Zowel de N-gage als zijn opvolger hebben 4096kleuren!

bron n-gage-help.com
lees hier tevens wat de andere verschillen zijn!

EDIT: zoals _Jona_ al over de N-gage 1 zei dus :P

[ Voor 7% gewijzigd door chaosonline op 18-04-2004 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n-gage is weer mondjesmaat verkrijgbaar, niet alleen bij TfT maar ook bij Orange. Ik heb er van het weekend een bij Orange gehaald en deze was ook simlock vrij. Zat trouwens ook een 32MB MMC kaartje bij met Nokia game, maar deze heb ik natuurlijk meteen gewist en er een paar emulatoren opgezet :)

Btw; ik vind de qd helemaal niks. kleiner, minder handzaam bij het gamen en bij de "hotswap" van de memory card, moet je nog steeds de telefoon openwerken.

Het voordeel van de qd dat de batterij er niet uit hoeft bij het swappen van de memorykaart weegt niet op tegen het ontbreken van de USB aansluiting. Als je bij de QD een nieuw spelletje op de memorykaart wilt zetten, moet je de telefoon openmaken en de memorykaart in een cardreader stoppen, of gebruik maken van het slome bluetooth (als je een dongle hebt). Werkt lekker als je een spelletje van 16MB wilt uploaden... not! Met de "oude" n-gage plug je de USB kabel in en kun je meteen iets plaatsen. Als je er meteen een flinke MMC kaart inplugt, hoef je die helemaal niet meer te verwisselen...

just my 2$

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 16:23:
n-gage is weer mondjesmaat verkrijgbaar, niet alleen bij TfT maar ook bij Orange. Ik heb er van het weekend een bij Orange gehaald en deze was ook simlock vrij. Zat trouwens ook een 32MB MMC kaartje bij met Nokia game, maar deze heb ik natuurlijk meteen gewist en er een paar emulatoren opgezet :)
Wat kosten ze bij Orange :?
Hoeveel MB neemt een spel ong. in beslag?/Hoeveel spellen kunnen er op een 32MB kaartje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook 99 euro. Een n-gage game is tussen de 3 en 15MB. Een 128MB MMC kaartje koop je voor rond de 40 euro. Zie pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
HMszzz... Ik twijfel nog steeds of ik een N-Gage zal halen, maar als ik em haal weet ik dat ik em snel moet halen, omdat je straks alleen nog maar de QD versie kan krijgen voor een hogere prijs :(

Op een Nokia 6600 kan je N-Gage spellen spelen, maar denken jullie dat je netzo goed die spellen kan spelen op een Nokia 7610 als op een 6600 :?
Want de Nokia 7610 is ook een series 60 Nokia en maakt gebruik van Symbian :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een s60 phone, maar ik weet niet of het Symbian 6.1 of 7 is (zal wel 7 zijn). De meeste gekraakte games zullen wel werken, maar een n-gage is altijd het meest compatible. Moet wel zeggen dat ik de n-gage games een beetje vind tegenvallen. Speel zelf meer via de emulators: msx, c64 en gameboy games. Deze werken zeker op alle s60 phones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er ook een
relaxte foon (na een swing)
nu nog even een extra mmc kaartje halen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 17:36:
Het is een s60 phone, maar ik weet niet of het Symbian 6.1 of 7 is (zal wel 7 zijn). De meeste gekraakte games zullen wel werken, maar een n-gage is altijd het meest compatible. Moet wel zeggen dat ik de n-gage games een beetje vind tegenvallen. Speel zelf meer via de emulators: msx, c64 en gameboy games. Deze werken zeker op alle s60 phones.
7610 = Symbian 7.0S (waar die 'S' nou voor staat :? )
Ik ben nog aan het twijfelen of ik een N-Gage zal halen of een Nokia 7610/6600 (of gewoon helemaal geen Nokia :P) omdat ik die portable spellen wel vet vind ;) Maar als die spellen idd niks aan zijn, dan heb ik dus niks aan mijn N-Gage :( en zit ik dus weer met de keuze 7610, K700 en S65 :+
Wat maakt iedereen het me toch moeilijk... B)

Anyway, weet je miss binnen hoeveel dagen je dat ding kan ruilen bij Orange :? (Miss staat het op de bon ofzo O-) )
Dan probeer ik zo'n N-Gage een paar daagies en als die spellen me niet bevallen, dan geef ik em gewoon terug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Het leuke aan de N-gage is de veelzijdigheid. Op spelgebied hoef je niet alleen speciale N-gage spellen te spelen. Je kan ook een emulator installeren. Er zijn gameboy-emulators, NES-emulators, C64 emulators etc. Daarnaast kun je symbian games installeren en daar zitten ook hele leuke tussen. En natuurlijk ondersteunt de N-gage ook Java games. Er zijn dus behoorlijk wat mogelijkheden qua spelletjes. Plus dat ze veel lekkerder spelen op een gaming-dedicated machine als de N-gage (gameboyen op de 7650 is al stukken minder plezierig).

Trouwens, voor die 100 Euro zou ik het risico gewoon nemen. Wat is dat nou voor geld voor zo'n telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Misschien ook een idee (waar ik denk ik voor ga). Bij gsmstunter voor 2 euro per maand (na cash-back) inclusief een 2-jarig abonnement een ngage. Kost je uiteindelijk dus 24 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Volgens mij kost ie 24 x e2 + e12,50 = e60,50. Hier voor heb je 6x120 minuten en 18x 60 minuten (ik vermoed dat je hem zelf moet omzetten, anders betaal je meer dan e60,50!)
Nog goedkoop.

Enig idee of er een simlock op zit?
edit:
Url toegevoegd

[ Voor 24% gewijzigd door jeanj op 20-04-2004 11:42 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
jeanj schreef op 20 april 2004 @ 11:20:
Volgens mij kost ie 24 x e2 + e12,50 = e60,50. Hier voor heb je 6x120 minuten en 18x 60 minuten (ik vermoed dat je hem zelf moet omzetten, anders betaal je meer dan e60,50!)
Nog goedkoop.

Enig idee of er een simlock op zit?
Zitten geen sim-locks op (zitten overigens nooit bij abonnementen zover ik weet)

En ik was idd vergeten die 12,50 te vermelden ;) En het overzetten moet je idd ff zelf doen, maar dat is een belletje en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Mooie aanbieding als ik een N-Gage + 1800 min bellen = €60,50 kan krijgen :)
Alleen krijg ik nu het geld via cashback terug en betaal ik dan dus €2,- per maand extra of wordt door Vodafone gewoon €2,- abokosten gerekend :?
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 16:23:
Ik ben vanmiddag bij een Orange shop in Alkmaar geweest en daar hadden ze em alleen voor €300,- 8)7
Btw, Mediamarkt Alkmaar verkoopt ze ook voor zo'n hoge prijs :(
Waar heb jij em gehaald als ik vragen mag :?

[ Voor 59% gewijzigd door MyNameIs op 20-04-2004 16:38 . Reden: ff erbij gezet dat ze in alkmaar nergens voor €99,- te verkrijgen zijn :| ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
MyNameIs schreef op 20 april 2004 @ 16:34:
Mooie aanbieding als ik een N-Gage + 1800 min bellen = €60,50 kan krijgen :)
Alleen krijg ik nu het geld via cashback terug en betaal ik dan dus €2,- per maand extra of wordt door Vodafone gewoon €2,- abokosten gerekend :?

[...]

Ik ben vanmiddag bij een Orange shop in Alkmaar geweest en daar hadden ze em alleen voor €300,- 8)7
Btw, Mediamarkt Alkmaar verkoopt ze ook voor zo'n hoge prijs :(
Waar heb jij em gehaald als ik vragen mag :?
Je betaald gewoon het abonnement en krijgt na +- 6 weken een bedrag op je rekening gestort, de uitleg staat ook op de site.

Ik heb hem besteld, net mail gehad dat ze m'n bestelling hebben ontvangen en dat de aanvraag bij Vodafone ligt, ik ben benieuwd :)

Ik vraag me alleen af waar ik MMC kaarten kan kopen, blijkbaar zijn de grote lokale pc-boeren er niet zo happig op... (of ze hebben niet groter dan 128MB)

edit:
Zie net dat Vobis (of all places) een 256MB kaartje voor 69€ heeft

[ Voor 8% gewijzigd door pagani op 22-04-2004 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
zojuist een kaartje besteld (256) voor € 62,00 bij interngeheugen.com

(nu nog een adresje voor een goedkoop Bluetooth adaptertje en headset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
hemiparo schreef op 22 april 2004 @ 11:02:
zojuist een kaartje besteld (256) voor € 62,00 bij interngeheugen.com

(nu nog een adresje voor een goedkoop Bluetooth adaptertje en headset)
Funprice heeft een MSI-USB-BlueTooth adapter voor 29 euro, in de pricewatch staat een ander van 30...

[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 22-04-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Yes..! Ik heb nu ook eindelijk een N-Gage :9~ En ik moet eerlijk zeggen: hij valt me niet eens zo erg tegen :D
Vergeleken met mijn T610 heeft deze: mp3 (+ ondersteuning voor gewone dopjes), n-gage spellen (+ emulators voor de gameboy)
Maar het nadeel vind ik toch wel: slecht kleurenscherm (4096 ipv 65k op de T610) en sidetalking, wat ik eigenlijk toch best wel koel vind :+ maar anderen blijkbaar niet :P
Spellen vind ik op dit moment wel gaaf, maar ik weet niet hoelang dit nog blijft. Dan heb ik iig nog de mp3functie, dus ik denk dat het wel zijn 99euro waard is :)
Nu nog een 256MB kaartje... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyNameIs schreef op 22 april 2004 @ 17:41:
Yes..! Ik heb nu ook eindelijk een N-Gage :9~ En ik moet eerlijk zeggen: hij valt me niet eens zo erg tegen :D
Vergeleken met mijn T610 heeft deze: mp3 (+ ondersteuning voor gewone dopjes), n-gage spellen (+ emulators voor de gameboy)
Maar het nadeel vind ik toch wel: slecht kleurenscherm (4096 ipv 65k op de T610) en sidetalking, wat ik eigenlijk toch best wel koel vind :+ maar anderen blijkbaar niet :P
Spellen vind ik op dit moment wel gaaf, maar ik weet niet hoelang dit nog blijft. Dan heb ik iig nog de mp3functie, dus ik denk dat het wel zijn 99euro waard is :)
Nu nog een 256MB kaartje... B)
Nou ik heb ook een t610 en een n-gage en ik moet zeggen dat ik niet veel verschil zie qua display. Het is zelfs zo dat fotos die ik gemaakt heb met de t610 beter uitzien op de n-gage als op de t610. Ik zou dus de kleurenscherm niet als nadeel zien.

Verder ben ook ik zeer tevreden met de n-gage. Hij heeft zo een beetje alles wat ik bij de t610 mis. O.K. hij is een beetje groot en het is geen gezicht als je belt (maar daarvoor heb je toch een headset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zouden dan de nadelen zijn van zo`n vodafone abbo van 2 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Ik heb zelf een T630 en het display is toch wel beter dan dat van de N-gage. Helderder en meer kleuren (65k). Maar het display van de N-gage is ook heel goed en doet eigenlijk weinig onder in de praktijk. Dus ik zou het niet slecht noemen.

Ik ben nu trouwens aan het experimenteren met het draaien van films op de N-gage >:) . In eerste instantie met de RealOne player maar nu heb ik een betere player gevonden die ook DivX/Xvid kan afdraaien. Gebruik nu Smartmovie en heb daarmee al een aantal videoclips geconverteerd naar 'mobiel formaat'. Om echt films te kunnen afspelen moet ik alleen nog wachten op mijn 256MB kaartje van Ebay. Films zijn namelijk al snel 50 MB.

Maar het is echt retecool om je films te kunnen afspelen op je N-gage :*) ! Lekker in de trein nog even je favoriete tv-serie afspelen of die nieuwste film die je net hebt gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 18:54:
Wat zouden dan de nadelen zijn van zo`n vodafone abbo van 2 euro?
Je moet zelf na 6 maanden ff bellen om het abo om te zetten naar een Vodafone 60 en je moet de verleiding weerstaan pm het cash-back deel wat je na +- twee maanden krijgt gelijk uit te geven :P

Over Divx en Xvid op de n-gage, werkt dat een beetje :? Kun je de films a.h.w. gekanteld afspelen, zodat je het hele scherm kan benutten :? Net ff op google gezocht en ga smartmovie komend weekend maar eens downen.

Heb overigens al bericht van gsmstunter, m'n n-gage komt eraan :)

[ Voor 34% gewijzigd door pagani op 23-04-2004 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Voor de Alkmaarders onder ons, ik heb hem gister kunnen halen bij T For Telecom,
Die had nog 1 T-Mobile Prepaid + Nokia N-Gage voor 99,-

Ik weet niet of ie er meer binnenkrijgt, maar ze zijn volgens hem unlocked. (Heb zelf een T-Mobile abbo, dus ik kon het niet checken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
johnnyv.nl schreef op 23 april 2004 @ 08:33:
[...]
Over Divx en Xvid op de n-gage, werkt dat een beetje :? Kun je de films a.h.w. gekanteld afspelen, zodat je het hele scherm kan benutten :? Net ff op google gezocht en ga smartmovie komend weekend maar eens downen.

Heb overigens al bericht van gsmstunter, m'n n-gage komt eraan :)
Werkt echt fantastisch _/-\o_ ! Je zou het niet zeggen voor zo'n apparaat maar het speelt echt vloeiend. Natuurlijk moet je een niet al te hoge bitrate gebruiken. 112kb levert redelijk goede kwaliteit en 192kb levert echt goede kwaliteit ten koste van een groter bestand. Veel hoger en het beeld begint te schokken omdat de processor het niet meer aan kan. En het geluid is natuurlijk ook niet cd kwaliteit maar nog goed genoeg om een filmpje te kijken.
Voor films kun je ze het beste verticaal op je N-gage afspelen om zo meer ruimte te kunnen benutten. De speler heeft een horizontale en verticale modus zodat ook de knoppen 'meedraaien'. Zelfs verticaal ligt de N-gage trouwens nog lekker in je hand. Je houdt hem gewoon met een hand vast.

Heb net mijn 256MB kaartje binnen dus ga eens proberen een complete film over te zetten 8) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Nog een vraagje, pc suite werkt alleen met blue tooth en met usb kun je alleen bestanden overzetten. Moet je nu omj programma's te installeren blue tooth hebben of kun je op de telefoon zelf een programma vanaf de mmc installeren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Ik kopieer mijn programma's altijd eerst via USB naar mijn mmc kaartje en installeer ze dan vanaf daar. Ik vind dat toch iets betrouwbaarder dan de programma's over bluetooth via een extern programma te installeren. Sterker nog, bij mij werkt het om de een of andere reden niet eens dus via USB is voor mij de enige mogelijkheid.
Ik zou me dus geen zorgen maken ;) .

[ Voor 3% gewijzigd door jona op 23-04-2004 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Das mooi, ik was toch niet van plan om de andere 'features' van pc suite te gebruiken, dus hoef ik geen usb-blue-tooth-adapter te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
IK heb dus WEL een Bluetooth adaptertje gekocht (Sitecom CN-500) maar ik krijg op geen enkele manier de PC Suite aan de gang. Wat ik gedaan heb:

- drivers voor Bluetooth geinstalleerd volgens handleiding. Eerst drivers installeren, dan insteken, adapter wordt gevonden in Apparaat beheer: o.a. als Bluetooth Communications Port (COM7), Bluetooth LAN Acces Server Driver (Netwerkadapters), Bluetooth Fax Modem. Zou hier al iets niet goed gaan?
- software voor PC Suite installeren
- bij het opstarten van PC Suite krijg ik nog steeds de melding dat de telefoon niet gevonden kan worden/de software niet verder gaat

Dit is mijn eerste ervaring met Bluetooth en ik dacht (naief als ik ben) dat het wel makkelijk zou zijn. Schijnbaar doe ik iets fout... wie heeft tips? Ik kan overigens WEL een verbinding krijgen tussen de Bluetooth software en de N-Gage maar verder dan toestemming geven voor een verbinding (op de N-Gage) kom ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de Apacer 256mb versie werkt?
Ik heb gekeken op internet maar kan er niks van vinden, op die site staat ie nog niet, en er staat ook niet dat ie niet werkt van iemand, misschien weet iemadn hier meer :P
De 128mb = compatible, dus aan het merk zal het niet liggen?
of misschien wel?

Iemand help aub!

ps. mocht niet in de winkel uitproberen, ze zijn bang dat het niet werkt en dat ze dus met een open verpakking zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik ga straks (enigzins op de gok) de 256 mb versie kopen, zal wel posten of het werkt. En ze zijn altijd nog verplicht hem terug te nemen als het niet werkt he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op 23 april 2004 @ 15:44:
Ik ga straks (enigzins op de gok) de 256 mb versie kopen, zal wel posten of het werkt. En ze zijn altijd nog verplicht hem terug te nemen als het niet werkt he...
hoelaat ga je die halen?
als ie werkt wil ik er ook 1 kopen, en nog wel voor 6 uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Transcend 256 MB werkt in ieder geval goed. Bluetooth krijg ik echter niet voor elkaar... ook niet met de gegeven hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 15:47:
[...]

hoelaat ga je die halen?
als ie werkt wil ik er ook 1 kopen, en nog wel voor 6 uur :P
Ik weet nieteens of m'n ngage al binnen is :P Maar ik vertrek om 16.30 van m'n stage, ben dan om 17.00 in Arnhem en heb op z'n vroegst (als de ngage er is) om 17.30-17.45 de kans om het te testen, helaas dus...
M'n n-gage is nog niet binnen helaas, dus testen zal moeilijk gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door pagani op 23-04-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Iemand al een bt headset icm de n-gage geprobeerd :? Ik heb zelf de HBH-65 (SonyEricsson). Alles werkt perfect, alleen als ik muziek luister, dan verbreekt hij de verbinding en moet ik via de speaker luisteren :|
Iemand die weet hoe/of ik met mijn bt headset muziek kan luisteren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Muziek luisteren via je bluetooth headset? Waarom zou je dat willen? :? Mono naar muziek luisteren is niet echt lekker en het kost ook nog eens veel stroom van je headset en je telefoon. Ik heb wel een bluetooth headset maar ik gebruik hem alleen op mijn SE T630 om te bellen. En als ik met de N-gage bel gebruik ik of de luidspreker of mijn hoofdtelefoontje icm de microfoon op de N-gage zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Ik heb gisteren eentje gehaald bij T for Telecom in Hoofddorp nadat ik deze topic had gelezen, ik dacht dat ik eerst te laat was maar toch ging ik paar T for Telecom winkeltjes bellen, tot aan Amsterdam toe ik woon zelf in Haarlem, paar van die zaken hadden gezegd dat binnenkort een actie zou komen i.c.m. T-Mobile prepaid voor 99.99 Euro.

Als laatste had ik Hoofddorp gebeld en hun vertelden dat ze niet meer een actie hadden met Telfort maar wel met T-Mobile voor 99.99 (zoals ik al boven vertelde) en volgens hen zou er Simlock op zitten, ik wou graag mijn Telfort abo hier op gebruiken dus ik heb het toch gehaald en er zit zeker geen simlock op want mijn Telfort kaartje werkt er op. :*)

Als er nog geïnteresseerden zijn, ze hadden nog 4 liggen ;)

Zijn er mensen hier met een Logitech Bluetooth Headset?
Want ik wil deze Bluetooth Headset van Logitech kopen alleen ik kan nergens vinden of het ook met N-Gage werkt…
Ze hebben wel een fijne link naar mobile telefoons waar het op werkt alleen die fijne link werkt niet.

Ik hoop dat iemand een antwoord kan geven wat betreft die Logitech want ik wil het zo spoedig mogelijk bestellen, (Ik vertik het om met die telefoon te bellen zoals het hoort in die rare stand) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag Apacer 256MB bij MyCom gehaald. En hij werkt prima. Verder heb ik ook nog de snelheid van de Apacer vergeleken met de meegeleverde 32MB kaart van Nokia. Ze zijn allebei precies even snel: 10.3 MB in 26 seconden gekopieerd naar de MMC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Ook met de link johhnyv.nl van is het helaas nog niet gelukt Bluetooth in te stellen met PCSuite. Wel heb ik wat meer kunnen proberen. Wat ik tot op heden gedaan heb:

- In 'My Bluetooth Places' een verbinding gemaakt tussen de N-Gage en mijn laptop. Deze verbinding is ingesteld op COM Port 8 en is 'Secure' (de 'secure' optie uitvinken zorgde voor een Windows crash :( )
- Als ik deze verbinding dubbelklik krijgt de N-Gage een verzoek om een verbinding tot stand te brengen met de laptop. Deze accepteer ik op de N-Gage.
- Ik krijg de error: 'The \General connection failed: The remote device closed the
connection'. Als ik op Ok klik krijg ik nog wel de beep dat er een verbinding tot stand is gebracht. Die er dus niet is...

Als ik met rechts klik op de trayicon van mRouter en kies voor 'Apparaat wijzigen' krijg ik geen apparaten te zien. Als ik kies voor 'Eigenschappen' staat 'Bluetooth COM 8' geselecteerd met de opmerking 'Niet verbonden'.

En toen wist ik het niet meer: het schijnt wel mogelijk te zijn om de apparaten elkaar te laten vinden maar verder lukt het niet. Ook ZoneAlarm niet actief zorgt voor geen oplossing. Wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
hemiparo schreef op 24 april 2004 @ 09:49:
Ook met de link johhnyv.nl van is het helaas nog niet gelukt Bluetooth in te stellen met PCSuite. Wel heb ik wat meer kunnen proberen. Wat ik tot op heden gedaan heb:

- In 'My Bluetooth Places' een verbinding gemaakt tussen de N-Gage en mijn laptop. Deze verbinding is ingesteld op COM Port 8 en is 'Secure' (de 'secure' optie uitvinken zorgde voor een Windows crash :( )
- Als ik deze verbinding dubbelklik krijgt de N-Gage een verzoek om een verbinding tot stand te brengen met de laptop. Deze accepteer ik op de N-Gage.
- Ik krijg de error: 'The \General connection failed: The remote device closed the
connection'. Als ik op Ok klik krijg ik nog wel de beep dat er een verbinding tot stand is gebracht. Die er dus niet is...

Als ik met rechts klik op de trayicon van mRouter en kies voor 'Apparaat wijzigen' krijg ik geen apparaten te zien. Als ik kies voor 'Eigenschappen' staat 'Bluetooth COM 8' geselecteerd met de opmerking 'Niet verbonden'.

En toen wist ik het niet meer: het schijnt wel mogelijk te zijn om de apparaten elkaar te laten vinden maar verder lukt het niet. Ook ZoneAlarm niet actief zorgt voor geen oplossing. Wat zie ik over het hoofd?
die error 'the remote device closed the connection' is op zich geen slecht teken. Bij mij weet ik dat het niet gaat werken als ik die error NIET krijg. Com8 en secure zijn ook prima. Heb je geprobeerd bij apparaat wijzigen vernieuwen te selecteren om een onbekend apparaat te vinden?

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Helaas was er in heel Arnhem nergens meer een MMC van 256MB te krijgen dus dat wordt bestellen. Maar heb nu wel wat gespeeld met de 32MB MMC die je er bij krijgt. Lekker Pandemonium spelen ;)

Smartmovie is best relaxed, alleen lijkt het allemaal nog wat schokkerig enzo, moet denk ik nog even wat spelen met de instellingen (al zijn het er niet veel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je bij de nieuwe actie van t for telecom (N-gage + T-mobile) net als bij de N-gage met telfort voor 15 euro extra een spel en een tasje erbij krijgen of is die actie nu niet meer? Is deze met t-mobile nou simlock-vrij, want in de winkel zeiden ze dat die een simlock had.
Bij correct is die 94 euro maar daar zit dus geen beltegoed bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 15:39:
Kan je bij de nieuwe actie van t for telecom (N-gage + T-mobile) net als bij de N-gage met telfort voor 15 euro extra een spel en een tasje erbij krijgen of is die actie nu niet meer? Is deze met t-mobile nou simlock-vrij, want in de winkel zeiden ze dat die een simlock had.
Bij correct is die 94 euro maar daar zit dus geen beltegoed bij?
Die van mij (N-Gage + T-Mobile) was iig wel simlock-vrij :) Of je er een tasje bij kan krijgen, weet ik niet, maar ik denk het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Eindelijk is het Bluetooth werkend... maar of dat nu de moeite was. Heb niet het idee dat de Suite zoveel voor me kan doen. Had eigenlijk verwacht dat het mogelijk was om bv. contactpersonen enz. aan te passen. Maar goed. Zijn er programma's die dat wel kunnen?

Oh ja, het installeren van Bluetooth <-> Suite was niet al te simpel maar na een herinstal werkte het perfect op de volgende manier (voor degene die ook problemen hebben):

1) Bluetooth installeren
2) verbinding maken met N-Gage
3) Suite installeren
4) instellen op poort 7 (gaat automatisch) en de verbinding gebeurd dan op poort 0

(snap zelf ook niet waarom nu opeens wel maar het werkt in ieder geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
johnnyv.nl schreef op 25 april 2004 @ 11:47:
Smartmovie is best relaxed, alleen lijkt het allemaal nog wat schokkerig enzo, moet denk ik nog even wat spelen met de instellingen (al zijn het er niet veel)
De meeste instellingen moet je al bij het encoderen van het filmpje opgeven. In de speler zelf kun je het afspelen eigenlijk niet meer beinvloeden.
Ik encodeer alles zelf in Xvid op een bitrate tussen 112 en 192 kbps. Hogere bitrates leveren theoretisch betere beeldkwaliteit op maar de N-gage kan ze dan niet meer realtime decoderen en het beeld gaat schokken. Bovendien krijgen vooral films een onhandelbare grootte (>85 MB).

Maar als je films goed encodeert mogen ze zo goed als niet schokken. Ik heb al twee films op mijn N-gage gezet (Torque en de Animatrix) en ze lopen compleet vloeiend in goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Laatst online: 12-09 12:08

markvt

Peppi Cola

ik heb geen bluetooth op mijn pc, hoe kan ik er toch muziek op krijgen?
In welke map plaats je mp3 / midi voor beltonen etc. ?

Voor de nokia game als je geen zin hebt om alles te spelen:

ik heb btw: de n-gage met t-mobile set en die is wel simlock vrij.

[career.ini] (in: \system\apps\Nokia_Game\Flogame)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
level_1_time = 0.000000
board_5_usable = 1
level_2_opened_tour = 1
board_4_usable = 1
level_4_opened = 1
board_3_usable = 1
level_3_opened = 1
board_2_usable = 1
level_2_opened = 1
board_sel = 1
level_2_time = 0.000000
level_3_opened_tour = 1
board_1_usable = 1
level_1_opened = 1
board_0_usable = 1
level_0_opened = 1
level_0_opened_tour = 1
level_4_opened_tour = 1
level_3_time = 0.000000
level_0_time = 0.000000
level_1_opened_tour = 1
level_4_time = 0.000000

en je hebt alle boards + levels :D

[ Voor 5% gewijzigd door markvt op 25-04-2004 23:27 ]

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
markvt schreef op 25 april 2004 @ 23:26:
ik heb geen bluetooth op mijn pc, hoe kan ik er toch muziek op krijgen?
In welke map plaats je mp3 / midi voor beltonen etc. ?
Muziek zet je gewoon via usb over. Via bluetooth kun je alleen naar het apparaatgeheugen van de N-gage sturen en daar heb je niet voldoende ruimte voor muziek. Bovendien is usb stukken sneller dan bluetooth.

Als het goed is maakt het niet uit waar je je mp3 neerzet om ze als beltoon te gebruiken. De N-gage doorzoekt het hele kaartje en zet alle gevonden muziek in het rijtje neer. Probeer het maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
_Jona_ schreef op 25 april 2004 @ 23:20:
[...]

De meeste instellingen moet je al bij het encoderen van het filmpje opgeven. In de speler zelf kun je het afspelen eigenlijk niet meer beinvloeden.
Ik encodeer alles zelf in Xvid op een bitrate tussen 112 en 192 kbps. Hogere bitrates leveren theoretisch betere beeldkwaliteit op maar de N-gage kan ze dan niet meer realtime decoderen en het beeld gaat schokken. Bovendien krijgen vooral films een onhandelbare grootte (>85 MB).

Maar als je films goed encodeert mogen ze zo goed als niet schokken. Ik heb al twee films op mijn N-gage gezet (Torque en de Animatrix) en ze lopen compleet vloeiend in goede kwaliteit.
Hmmmm, volgens mij heb ik een (erg) oude versie van smartmovie, zal dit vandeweek eens checken.
(ben pas donderdag weer thuis :( )

[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 26-04-2004 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

johnnyv.nl schreef op 26 april 2004 @ 09:52:
[...]
Hmmmm, volgens mij heb ik een (erg) oude versie van smartmovie, zal dit vandeweek eens checken.
(ben pas donderdag weer thuis :( )
Ik heb ook smartmovie om te rippen, v1.0 en het werkt prima ik ben al blij met 80kbps en het schokt ook niet.

Ik denk dat je geen goeie XviD encoder gebruik (die je op Windows geïnstalleerd heb) Ik zou een andere proberen.

Ik ben zelfs zo tevreden met kwaliteit dat ik een 256mb MMC kaartje besteld heb o.a. voor films.

Oh ja ik had bovenaan van deze pagina gevraagd of logitech bluetooth headset goed werkt met N-Gage, kreeg geen antwoord maar het schijnt te werken. (gelezen op een review)
Ik heb toch de Bluetrek Bluetooth Headset G2 besteld, kost een beetje meer maar dan heb je ook wat. :P
Ik zou het vandaag moeten krijgen, we zien het wel.

Als ik kijk wat ik totaal uitgeef, wordt het wel een beetje dure hobby 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Heb het nu ook goed werkend en weet wat het probleem is. Het omzetten van .wmv naar XviD gaat enigzins slecht waardoor de performance op je n-gage slecht wordt. Een (deel van een) film (divx of vxid) converteren werkt prima en ziet er goed uit op de n-gage :) Als je een iets groter bestand voor lief neemt kun je de geluidskwaliteit gewoon vol open gooien, erg relaxed :)

FF wachten op m'n 256MB MMC en dan een complete film om gaan zetten :)

* pagani bedankt Jona voor de hulp _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 28-04-2004 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Ik heb mijn Bluetrek G2 binnen, allen Blauwe ledje doet het niet :( dus het moet weer terug.

Als iemand eentje wil, het werkt prima met N-Gage goeie geluid kwaliteid en het is zeer licht. Ik ben er wel tevreden ermee maar blauwe led gedoe is gewoon @#*# met peren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Ok johnnyv.nl :)

En Reptile-X,

heb zelf een Jabra BT200 en daar zit ook een blauw ledje op. Maar dat ledje is zo fel dat als hij aan het laden is ik er iets over heen leg omdat ik anders bijna niet kan slapen, bijna mijn hele kamer wordt verlicht ;). Dus misschien krijg je later nog spijt dat je hem omgeruild hebt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
is het mogelijk om op een andere manier een backup van je contacts (en eventueel ook andere dingen) te maken dan met PCSuite.
Ben nu lang bezig geweest het werkend te krijgen maar vraag me nu pas af waarvoor... vindt het in ieder geval niet makkelijk.
Zoek een programma om de contacts te bewaren/synchroniseren op de pc (want aanpassen op de N-Gage is niet super makkelijk) en dan het liefst een programma wat met de bijgeleverde USB kan werken want het Bluetooth is (in ieder geval in combo met PCSuite) niet echt gebruiksvriendelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op 28 april 2004 @ 12:13:
is het mogelijk om op een andere manier een backup van je contacts (en eventueel ook andere dingen) te maken dan met PCSuite.
Ben nu lang bezig geweest het werkend te krijgen maar vraag me nu pas af waarvoor... vindt het in ieder geval niet makkelijk.
Zoek een programma om de contacts te bewaren/synchroniseren op de pc (want aanpassen op de N-Gage is niet super makkelijk) en dan het liefst een programma wat met de bijgeleverde USB kan werken want het Bluetooth is (in ieder geval in combo met PCSuite) niet echt gebruiksvriendelijk...
Misschien is dit wat voor je: Oxygen Phone manager for Symbian OS phones

http://www.oxygensoftware.com/products/symbian/opm/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Volgens mij moet deze met Bluetooth... of zie ik dat verkeerd?
Hoe dan ook - heb dit wel even geprobeerd maar kan het eigenlijk niet helemaal volgen, misschien iets te veel mogelijkheden. Krijg bv. wel de contacts ingelezen op mijn pc (eerst software installeren installatie-bestandje naar de N-Gage en connectie maken) maar krijg ze bv. niet terug NAAR de telefoon na aanpassing?
De foutmelding die ik krijg is 'Phone is busy'
(verder is het programma shareware - misschien dat daarom bepaalde dingen niet lukken? - is er ook freeware software die dit soort dingen kan?)

[ Voor 10% gewijzigd door hemiparo op 28-04-2004 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Heb straks m'n n-gage voor het eerst vast zien lopen, kon hem nieteens meer uitzetten :P Gebeurde toen ik aan het zoeken was naar gepaarde bluetooth apparaten, deed verder niks :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
welk(e) programma('s) gebruik jij om data uit te wisselen met de N-Gage/pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik sync eigenlijk niet, gebruik alleen de USB kabel om programma's, muziek, films e.d. over te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
ah... ok :)

(iemand anders nog wat software tips buiten PCSuite en de Oxygen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
hemiparo schreef op 28 april 2004 @ 14:51:
ah... ok :)

(iemand anders nog wat software tips buiten PCSuite en de Oxygen)
In de search staan wel een aantal goede resultaten, deze vraag is n.l. al eens vaker voorbij gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
johnnyv.nl schreef op 28 april 2004 @ 14:06:
Heb straks m'n n-gage voor het eerst vast zien lopen, kon hem nieteens meer uitzetten :P Gebeurde toen ik aan het zoeken was naar gepaarde bluetooth apparaten, deed verder niks :7
Weet je zeker dat die vastliep? Symbian OS is behoorlijk stabiel. Had je ook geprobeerd om de menu-toets in te drukken? Of als dat ook niet lukt, de menu-toets even ingedrukt te houden? Dan krijg je namelijk een lijstje met geopende toepassingen en kun je de toepassing die op dat moment niet reageert, zoals bluetooth, even afsluiten met C. Heeft bij mij tot nu toe altijd gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
_Jona_ schreef op 28 april 2004 @ 16:15:
[...]

Weet je zeker dat die vastliep? Symbian OS is behoorlijk stabiel. Had je ook geprobeerd om de menu-toets in te drukken? Of als dat ook niet lukt, de menu-toets even ingedrukt te houden? Dan krijg je namelijk een lijstje met geopende toepassingen en kun je de toepassing die op dat moment niet reageert, zoals bluetooth, even afsluiten met C. Heeft bij mij tot nu toe altijd gewerkt.
Allemaal geprobeerd, maar hij zat echt 100% vast :D Heb de batterij los moeten halen om hem uit te krijgen :P

Ik had ook geen enkele 'vreemde' app draaien, alleen het blue-tooth ding zelf.

Het maakt overigens verder niks uit hoor, m'n voor-voor-deze telefoon (een c35i) liep vrij vaak vast en de libertel mn1 uit eenv er verleden nog vaker :P (ik heb iets met crashende telefoons ;) )

[ Voor 27% gewijzigd door pagani op 28-04-2004 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

_Jona_ schreef op 28 april 2004 @ 11:19:
En Reptile-X,

heb zelf een Jabra BT200 en daar zit ook een blauw ledje op. Maar dat ledje is zo fel dat als hij aan het laden is ik er iets over heen leg omdat ik anders bijna niet kan slapen, bijna mijn hele kamer wordt verlicht ;). Dus misschien krijg je later nog spijt dat je hem omgeruild hebt :D.
:) Het is eigenlijk een bicolor led, blauw en groen doet het gewoon niet, deze heb je ook nodig om te kijken of het aan staat en om te pairen.
Maar ik kon hem pas twee weken later opsturen omdat ze deze niet meer op vooraad hebben, tot die tijd kan ik deze gebruiken, geen probleem dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
:( M'n apacer kaartje heeft blijkbaar een onbekende levertijd, nu moet ik gaan beslissen om de bestelling te laten staan of verder te zoeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

johnnyv.nl

Ik heb eentje hier besteld van Transcend 256MB, dat was op maandag en ik had het gisteren binnen, tot nu toe werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Reptile-X schreef op 29 april 2004 @ 11:10:
johnnyv.nl

Ik heb eentje hier besteld van Transcend 256MB, dat was op maandag en ik had het gisteren binnen, tot nu toe werkt het prima.
Thxx :) Ik wacht nog even de apacer af, anders ga ik voor deze (tien euro is toch niet niks in prijsverschil imho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 14:04
johnnyv.nl schreef op 29 april 2004 @ 11:17:
[...]

Thxx :) Ik wacht nog even de apacer af, anders ga ik voor deze (tien euro is toch niet niks in prijsverschil imho)
Ik heb zelf een kaartje uit singapore laten komen (in totaal was ik 65e kwijt, niet echt veel verschil met de prijzen hier maar ok ;))
IA (InkoopActies) zijn op GoT niet meer gewenst en daarom heb ik op inkoopactie.net een animocheck gemaakt -> klik 256mb gaat op 53euro per stuk komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Ik heb nu zo ongeveer 2 weken een n-gage, maar wat me opvalt is de standby-tijd: meestal moet ik em elke dag opladen :( Ik denk dat ik em toch wel normaal gebruik: 1 a 2 telefoongesprekken per dag, uurtje mp3 en af en toe wat spelletjes... Is dat nou teveel gevraagd..!? :X
Ik vind wel dat ze dat beter hadden kunnen doen :|
Hoe is dat bij jullie :? Is het bij jullie beter of gebruik ik gewoon teveel stroom (lees: programma's) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
same here... accu is niet echt super te noemen. Is dit uit te breiden met een andere accu? (voor mijn 3310 had ik een immitatie gekocht en de standby ging met een dag of 2 vooruit. Voor alle duidelijkheid: bovenop de oorspronkelijke standby tijd die ik had, niet toen de accu aan vervanging toe was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Ik moet het ook bijna elke dag laden, soms om de dag. Ik ben wel erg druk mee bezig, zoals programmas installeren en weer eraf halen, films testen en spelletjes testen enz...
Een andere batterij die langer mee gaat heb ik nog niet kunnen vinden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Sorry hoor, maar het is vrij normaal dat je bij vrij uitbundig gebruik van de mp3-speler en games elke dag zult moeten opladen. De mp3-speler kan 6 uur spelen, dit houdt dus in dat na 1 uur 1/6 van je accu leeg is. Vervolgens een uurtje gamen (wat de n-gage 3 uur trekt) en je n-gage is 2/3 en 1/6 -> 3/6 = 1/2 leeg. Vervolgens nog wat bellen en de hele dag aan laten staan en je zal hem voor de volgende dag wel op moeten laden he...

Als je de telefoon alleen gebruikt voor het af en toe bellen en af en toe wat radio luisteren doe je er makkelijk drie tot vier dagen mee.

[ Voor 15% gewijzigd door pagani op 03-05-2004 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

zijn ze nog steeds voor €99 bij BC of MM?
want dan koop ik er ook 1, kan ik TonyHawken tegen mn broertje >:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Den Bosch gisteren nog wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die andere prepaid phones via Telfort, zijn die ook simlockvrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

johnnyv.nl

Ik heb ook niet gezegd dat het aan Nokia ligt, ik vind het ook heel normaal :)
Omdat ik veel gebruik maak zou ik wel een grotere capaciteit batterij willen hebben.

Batterij (BL-5C) die in N-Gage zit word ook bij andere Nokia’s gebruikt, dus er zal wel eentje uit komen die langer mee gaat. Maar tegen die tijd is de nieuwigheid misschien af zodat ik minder gebruik maak van de N-Gage :+
Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 10:30:
Die andere prepaid phones via Telfort, zijn die ook simlockvrij?
Niet altijd, ik had een Sony-Ericsson T100 7 manden geleden en die werkte alleen maar met de Telfort sim.

[ Voor 27% gewijzigd door Reptile-X op 03-05-2004 10:37 . Reden: Ik zag snorkelman2's post. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuck, ik heb Orange.

Weet iemand misschien nog een cheapere simlockvrije phone i.p.v. de N-Gage? Maar anders ga ik ook gewoon de N-Gage proberen te halen hoor! :)

Ik zie trouwens die aanbieding van de N-gage helemaal niet meer staan op de Telfort en Tfortelecom site...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2004 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Toen ik mijn N-Gage pakket ging halen kreeg ik en een doosje met de N-Gage en een prepay pakket van T-mobile. Niet samen in een doos dus. Ik denk dat je in deze combinatie altijd een simlockvrij toestel in handen hebt.

Verder vindt ook ik de kracht van de batterij niet extreem slecht alleen zou ik er ook langer mee willen doen. Mocht iemand iets vinden: laat het hier even weten!

(verder ben ik ook nog steeds opzoek naar een freeware-progje om de contacts op de pc te beheren, het liefst via USB maar Bluetooth kan ook - PCSuite van Nokia vindt ik niet alles en het eerder genoemde Oxygen is niet gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Wat ik wel handig zou vinden is een app. welke aangeeft of er nog programma's op de achtergrond draaien, heb nu vaak op de achtergrond contacten en de agenda e.d. nog open staan, kom ik soms pas na uren achter :P (en ik neem aan dat die dingen ook resources vreten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
kun je toch snel bekijken door de menu knop even ingedrukt te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap heel dat Nederlands gedoe niet met die SIMLOCK vrij toestranden 8)7
Je hebt een toestel toch binnen no-time SIMLOCH vrij. Beetje zoeken op het internet klaar.

Enne... bij de meeste grote topics over specifieke gsms staat hier in de openingspost ook een SIMLOCK vrij code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
hemiparo schreef op 03 mei 2004 @ 12:07:
kun je toch snel bekijken door de menu knop even ingedrukt te houden?
Ik zou het dus handig vinden als je kon zien zonder een druk op de knop dat er apps actief zijn, zoals bij bijv. bluetooth of de headset er een klein logootje in beeld komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog zaken met de aanbieding? Ik kan op i-net niets meer vinden :( oh en voor 100 € wil ik wel ff van mijn geloof vallen ja :o

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2004 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 12:12:
Enne... bij de meeste grote topics over specifieke gsms staat hier in de openingspost ook een SIMLOCK vrij code.
Dan mag jij me een topic aanwijzen waar dit daadwerkelijk zo is, roepen we er even een modje bij want het mag niet van de policy :Z

Heb een paar van de huidige grote topics bekeken en geeneen heeft een unlockcode in de TS staan.

En unlocken kost altijd nog geld/moeite he...
Pagina: 1 2 3 4 Laatste