Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 20:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 14:48:
Ik heb geen bleutooth op mn pc, maar kan ik nou tog avi --> naar 3gp omzetten? En verkleinen jullie ook de foto's die jullie overzetten?

Wat verder ook nog raar is, is dat als ik mn mp3 speler heb gebruikt, dat dan zomaar PVplayer weg is. Na een reboot staat hij wel weer in het menu. :S
Als je een programma start wat gegevens van je memorycard nodig heeft, zoals MP3's wordt je memorycard zogenaamd 'gelocked'. Dat houd in dat je er verder niets meer mee kunt doen totdat het programma wat de memorycard locked afgesloten is. Als je PVplayer dus op je memcard hebt geinstalleerd en je start de mp3player dan kun je PVplayer niet tegelijk gebruiken.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja oke, maar ik heb ook 2 spellen geinstalleerd. Fifa en virtualetnnis. Fifa blijft staan, maar de andere gaat weg. Na het afsluiten van de mp3 speler, komen ze niet terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er toevallig ook een AVI player aanwezig op de n-gage? desnoods een plugin!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-08 19:55

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Ja dat kan, het staat ergens in het midden van deze topic.
Je heb SmartMovie nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan je hem nog voor 100 euro kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-08 10:01
_Jona_ schreef op 31 mei 2004 @ 21:21:
Nee, niet een maand. Hij is vanaf 1 juni verkrijgbaar als het goed is. Maar ik bedoel dat ie niet zo snel in prijs zakt dat je hem nu al voor 100 Euro kan halen ;) .
de Ncage QD gaat bij voda 169 euro kosten incl 25 euro beltegoed. Dus als ik jullie was zou ik de tfortelecom mooi met hun oude shit laten zitten en nog even een paar weekies wachten tot het voda pakket beschikbaar is. Voor het relatief kleine prijsverschil heb je een stuk beter apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:25
Nou, ik vind de QD echt niet beter, hij kan zelfs minder dan de normale N-Gage. Jammer voor die 60 euro die je meer betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 19:42
Ik vind het wel erg ver gaan om de originele N-Gage meteen oude shit te noemen en de QD een "stuk beter apparaat". Het is maar wat je liever hebt: een completer apparaat (dus met mp3 speler en radio en usb) met side-talking of een meer games gericht apparaat met classic-talking.

In tegenstelling tot wat Nokia zegt - dat de N-Gage een puur spellenplatform is - vind ik het een smartphone die ook heel goed met spelletjes is. Het sterke punt van de N-Gage vind ik juiste de veelzijdigheid. Het is een gamesmachine, een muziekapparaat en je kan films kijken. En die veelzijdigheid mist de QD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nogmaals, waar kan je hem nog voor 100 euro kopen ( ngage )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem 10 dagen geleden gelden nog gehaald bij de orange-shop in rotterdam, let wel op bij de ene winkel was 120 (ook orange shop) en de andere zaak 99 beetje vreemd! Je krijgt er een orange prepaid kaartje b ij + 15 euro beltegoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-08 10:01
_Jona_ schreef op 12 juni 2004 @ 19:32:
Ik vind het wel erg ver gaan om de originele N-Gage meteen oude shit te noemen en de QD een "stuk beter apparaat". Het is maar wat je liever hebt: een completer apparaat (dus met mp3 speler en radio en usb) met side-talking of een meer games gericht apparaat met classic-talking.

In tegenstelling tot wat Nokia zegt - dat de N-Gage een puur spellenplatform is - vind ik het een smartphone die ook heel goed met spelletjes is. Het sterke punt van de N-Gage vind ik juiste de veelzijdigheid. Het is een gamesmachine, een muziekapparaat en je kan films kijken. En die veelzijdigheid mist de QD.
zoek de definitie smartphone is, staat oa ergens op portablegear.nl in de qtek topics. Iedereen roept die term maar terwijl het maar een heel select groepje is dat daaronder valt.

En een ncage een smarhtphone noemen?? :? 8)7 Nee dat gaat er echt niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 13:32
thefox154 schreef op 13 juni 2004 @ 12:28:
[...]

zoek de definitie smartphone is, staat oa ergens op portablegear.nl in de qtek topics. Iedereen roept die term maar terwijl het maar een heel select groepje is dat daaronder valt.

En een ncage een smarhtphone noemen?? :? 8)7 Nee dat gaat er echt niet in.
Het begint een beetje off-topic te raken zo maar het gaat er dus niet om wat er bij jouw wel of niet in gaat maar noem eens een ding waar een phone die door jou smartphone genoemd mag worden verschilt van de n-gage? Zoek zelf de definitie op en onderbouw je standpunt. Dit vind ik zo een zinloze opmerking hier.

Ik heb het voor je gedaan:
smartphone

A category of mobile device that provides advanced capabilities beyond a typical mobile phone. Smartphones run complete operating system software that provides a standardized interface and platform for application developers.
Op http://www.phonescoop.com/glossary/term.php?gid=131
Dus 100% smartphone.

Ontopic:

Dat ding is gewoon nergens meer voor een knap prijsje te vinden. Ik kon me vlak na het uitkomen van de aanbieding op een wachtlijst zetten Was nummer 15 terwijl er maar 6 aan zouden komen in dat filiaal van t4t. Dus laat maar.....

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de Orange shop die hadden hem nog voldoende op voorraad!!!

En de N-gage is wle een smartphone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Voor degenen die een N-Gage willen hebben maar er nog over inzitten dat er geen camera op zit. Check deze site eens : http://www.ngagecamera.cjb.net/

Hier komt binnenkort een addon-camera voor de N-Gage beschikbaar van 1 MP! Ze komen zelfs met een external cardreader voor de originele N-gage! Kun je gewoon je mmc kaartjes extern switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04 14:50
Sorry voor de oude koe, maar dit was de meest rescente topic.

Ik had een vraagje welke 512 MB kaarten passen er op dit moment in, heb al gesearched overal, en ook dat lijstje gevonden.

Maar past de TakeMS 512 mb MMC van de pricewatch er ook in?

thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Laatst online: 06-01-2024
over die cam: lekker profi site :/
ik zou er niet al teveel op hopen ... maar hopelijk voor jullie ben ik te pessimistisch

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-07 18:33
De nokia ringtones op de N-Gage zijn .mid files. Midi files dus volgens mij.
Nu heb ik zelf een bestaande midi file toegevoegd, maar.............ik kan 'm niet selecteren, laat staan afspelen als ringtone.
Wie legt mij uit hoe dit werkt? Of kan ik alleen een met de composer gemaakte ringtone gebruiken??

HAMMAR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Je kan zo goed als alle midi-files gebruiken die er zijn. Ze hoeven niet speciaal gemaakt te worden. Hoe heb je de file toegevoegd? OTA (over the air), bluetooth of via de usb-kabel? En kun je hem wel met Recorder afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
_Jona_ schreef op 20 juli 2004 @ 23:42:
Je kan zo goed als alle midi-files gebruiken die er zijn. Ze hoeven niet speciaal gemaakt te worden. Hoe heb je de file toegevoegd? OTA (over the air), bluetooth of via de usb-kabel? En kun je hem wel met Recorder afspelen?
Thanx mate, ik heb de file's gewoon via de usb op de mmc kaart gezet, maar nix hoor, hij ziet ze niet. Een MP3 daarintegen weer wel!! die kan ik dan ook gewoon als beltoon selecteren. Op de mmc kaart kom ik verder ook geen .mid bestanden tegen, vreemd??

Met de recorder afspelen heb ik nog niet geprobeerd trouwens.......

Een gedownde ringtone gaat dan weer wel goed, vreemd hoor.......
Had zo graag mijn eigen YES ringtones er op gehad.

HAMMAR

[ Voor 16% gewijzigd door HAMMAR op 22-07-2004 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BCC in den Haag - andere filialen waarschijnlijk ook want ze adverteren er weer mee i.c.m. Route66 mobile- heeft ze nog op vooraad voor 149 Euro, Simlock vrij.

Ik ging naar binnen voor een Sendo X en kwam met een N-Gage naar buiten :)
Top speelgoed ter overbrugging! :9

Iemand al 512Mb getest?

Recensie -> http://www.mobile-phones-uk.org.uk/reviews/nokia-n-gage.htm

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
HAMMAR schreef op 22 juli 2004 @ 14:15:
[...]
Thanx mate, ik heb de file's gewoon via de usb op de mmc kaart gezet, maar nix hoor, hij ziet ze niet. Een MP3 daarintegen weer wel!! die kan ik dan ook gewoon als beltoon selecteren. Op de mmc kaart kom ik verder ook geen .mid bestanden tegen, vreemd??

Met de recorder afspelen heb ik nog niet geprobeerd trouwens.......

Een gedownde ringtone gaat dan weer wel goed, vreemd hoor.......
Had zo graag mijn eigen YES ringtones er op gehad.
Ik denk dat ik de oorzaak van het probleem weet. MP3 files worden over de hele MMC gezocht maar midi files worden alleen gepakt als ze in de c:\system\sounds\digital directory staan (c: is je lokale geheugen op de N-Gage). Als je een beltoon download komt ie meteen op de goede plek te staan en als je hem, net zoals ik, via bluetooth overzet komt ie eerst in je Inbox waarna je hem kan opslaan op de juiste plek. Maar via USB kun je niet het lokale geheugen benaderen.

Dus, stuur ze gewoon over via bluetooth naar je telefoon. Gewoon file>send to>bluetooth>Nokia N-Gage (natuurlijk heb je wel een bluetoothdongle nodig maar die heb je natuurlijk meteen samen met je N-Gage gekocht ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
Thanx again Jona, dat werkt!

HAMMAR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even ter info....

Ik las in een ander forum dat er nog al eens problemen zijn met MMC kaartjes van bepaalde merken.

256Mb MMC Apacer kaartje werkt goed in de N-Gage.

52 Euro bij Mycom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat betreft die cam: de n-gage is een usb-slave, geen master, dus aansluiten van usb-apparatuur heeft echt geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 13:27:
Even ter info....

Ik las in een ander forum dat er nog al eens problemen zijn met MMC kaartjes van bepaalde merken.

256Mb MMC Apacer kaartje werkt goed in de N-Gage.

52 Euro bij Mycom.
Klopt, niet alle kaartjes werken even perfect. Een stukje terug stond er een linkje naar het N-gage forum met alle geteste kaartjes.
johnnyv.nl schreef op 31 juli 2004 @ 13:31:
Wat betreft die cam: de n-gage is een usb-slave, geen master, dus aansluiten van usb-apparatuur heeft echt geen zin.
Jij bekijkt het te negatief :P . Dat dit product er aan komt betekent dat de N-Gage schijnbaar ook als master kan fungeren. Er zal heus wel een programmaatje nodig zijn die op de N-Gage draait om de usb-poort aan te sturen maar het lijkt te kunnen. Of, een andere mogelijkheid. Het zou ook kunnen dat de camera als master fungeert en via de usb-poort het geheugenkaartje op de N-Gage direct aanspreekt en er de foto's opzet. Dus zo'n camera is wel degelijk mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-07 14:24

Skimmer

Inter Arma Enim Silent Leges

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH KUT!!!!!!!!!!!

Ik heb ineens een fucking barst in mijn scherm zitten.... :'( :'( :'( :(

WTF?

Zaterdag ochtend: Alles goed.
Hele dag me foontje in mijn zak gehad, niets aan de hand, 's avonds ineens een lelijke scheur over de hele lengte van het scherm, grote vlek, en de helft van de beeld lijnen doet het niet meer.

In times of war the law falls silent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:36
Kwestie van dikke pech!

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:23

Reinier

\o/

Inderdaad, dikke pech. Ik had het jaren terug met een Nokia 3210. Mee zitten bellen, niks mee aan de hand, loop de trap op, leg hem op m'n bureau en ik zie dezelfde kapotheid als jij beschrijft. Kan gebeuren, balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer

Skimmer

Kan gebeuren?? Zomaar? :|

En ze gaan natuurlijk zeggen dat het net onder de garantie valt?

Imand enig idee wat een reparatie ongeveer moet kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Natuurlijk valt dat onder de garantie. Ze kunnen jouw niet de schuld geven dat een scherm spontaan stuk gaat. Ik neem aan dat het display kapot is en niet de behuizing van je N-Gage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer

Skimmer

_Jona_ schreef op 16 augustus 2004 @ 15:22:
Natuurlijk valt dat onder de garantie. Ze kunnen jouw niet de schuld geven dat een scherm spontaan stuk gaat. Ik neem aan dat het display kapot is en niet de behuizing van je N-Gage?
Voor de rest is het niet beschadigd... zelfs mijn covers niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

Ben bang dat zo'n reparateur het niet aannemelijk gaat vinden dat het spontaan gebeurt is. Zo'n monteur is ook maar een soort van "b.v." die reparaties uitvoert namens Nokia. Hij repareert de boel, en declareert vervlogens de factuur bij nokia, of bij de klant.

Procedureel zal de reparateur in dit geval waarschijnlijk de factuur naar de klant sturen. Een nieuw scherm kan de klant duur komen te staan... soms wel 200 euro voor het onderdeel + de reparatiekosten.

Repareren heeft in jouw geval dus gewoon geen zin !

Mocht je de telefoon met Visa betaald hebben, dan heb je nog een aankoopgarantie, probeer daar dan gewoon aanspraak op te maken als het niet lukt.

1 ding = zeker... discussie voeren met de verkoper heeft geen zin. Die kan er ook niks aan doen en krijgt op zijn beurt zo wie zo de rekening voor de reparatie die doorberekend moet worden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer

Skimmer

Stephane schreef op 16 augustus 2004 @ 16:46:
Ben bang dat zo'n reparateur het niet aannemelijk gaat vinden dat het spontaan gebeurt is. Zo'n monteur is ook maar een soort van "b.v." die reparaties uitvoert namens Nokia. Hij repareert de boel, en declareert vervlogens de factuur bij nokia, of bij de klant.

Procedureel zal de reparateur in dit geval waarschijnlijk de factuur naar de klant sturen. Een nieuw scherm kan de klant duur komen te staan... soms wel 200 euro voor het onderdeel + de reparatiekosten.

Repareren heeft in jouw geval dus gewoon geen zin !

Mocht je de telefoon met Visa betaald hebben, dan heb je nog een aankoopgarantie, probeer daar dan gewoon aanspraak op te maken als het niet lukt.

1 ding = zeker... discussie voeren met de verkoper heeft geen zin. Die kan er ook niks aan doen en krijgt op zijn beurt zo wie zo de rekening voor de reparatie die doorberekend moet worden !
Hoe dan ook, dat ding moet gerepareerd worden... Een nieuwe kopen is waarschijnlijk geen optie, dan zit ik opgescheept met zo een afgeragde QD versie.

Misschien kan ik voor een leuk prijsje ergens een defect toestel op de kop tikken en daar het scherm uit halen? geen idee eigenlijk of zo iets te doen is... zal wel tricky zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer

Skimmer

Ik ben net gebeld door T for telecom...

Nokia is van mening dat een barst in het scherm niet 'spontaan' kan gebeuren. Geen garantie dus. :(

Maar wacht... het wordt leuker. De 'schade' heeft een waarde van 220 euro. WTF!!!??? 220 EURO??? :( :| :'( :r

Feitelijk had ik er dus 3 moeten kopen toen hij nog in de aanbieding was... nou is ie waarschijnlijk nergens meer te krijgen. :(

Any way, terug krijgen kost 30 euro... :r

En ik heb de keus dat zij hem vernietigen... maar de kans is groter dat een van die gasten hem dan voor zich zelf fixed en ik hem dan weer op marktplaats kan terugkopen voor 100 en een beetje euro.

Iemand nog een n gage liggen waar die voor een euro of 75 wel afstand van wil doen? :'(

en ik ben vandaag alweer gezakt voor mijn rijexamen... maar dat is offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
  • Laatst online: 07-05 14:04
Skimmer schreef op 27 augustus 2004 @ 16:32:

Nokia is van mening dat een barst in het scherm niet 'spontaan' kan gebeuren. Geen garantie dus. :(

Maar wacht... het wordt leuker. De 'schade' heeft een waarde van 220 euro. WTF!!!??? 220 EURO??? :( :| :'( :r

Feitelijk had ik er dus 3 moeten kopen toen hij nog in de aanbieding was... nou is ie waarschijnlijk nergens meer te krijgen. :(

En ik heb de keus dat zij hem vernietigen... maar de kans is groter dat een van die gasten hem dan voor zich zelf fixed en ik hem dan weer op marktplaats kan terugkopen voor 100 en een beetje euro.

Iemand nog een n gage liggen waar die voor een euro of 75 wel afstand van wil doen? :'(

http://www.salesplaza.nl/....php?nokia=true&art=ngage

Hier kan je alle n-gage onderdelen bestellen die je wilt, een schermpje kost hier 92euri.... kan je je n-gage zelf maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 22:48
Skimmer schreef op 27 augustus 2004 @ 16:32:

Dat gezeik had ik ook met mijn computer. Ze beweerden dat er geen probleem was, dus had ik de keus, 150 euro betalen of mijn computer laten vernietigen(amper een jaar oud, en dat was compaq he)! Ik natuurlijk 150 euro betalen, en ik mn computer terug, en wat denk je...ze hadden het gemaakt 8)7 . Nou was het probleem wel dat de voeding verstopt was, en ze dat als standaard procedure hebben schoongemaakt, maar dat lijkt me ook onder garantie te vallen, omdat ik dat zelf niet mocht, anders zou de garantie vervallen |:( . Probleem was trouwens dat de voeding veel lawaai maakte.

offtopic:
Zo, dat is ook van mijn hart

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een N-Gage uit Duitsland koopt, kun je dan wel gewoon de Nederlandse of desnoods engelse taal instellen? En misschien nog een stomme vraag: als de telefoon Simlock-vrij is, werkt hij dan ook gewoon in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Mensen ooit een auto houder voor N-Gage gezien?

Nou… ik niet en ik wou eentje dus ik heb het zelf maar gemaakt, als je geïnteresseerd bent lees verder :)

Ik heb deze N-Gage riem houder voor 0.98 $ gekocht via Ebay en ik moet zeggen dat het best stevig is voor deze prijs, voor verzend kosten moest ik 6.95 $ betalen.

Ik heb een auto notitieblok houder gekocht bij Halfords voor 3.50 € (goedkoopste), en deze in tweeën gezaagd :p
Gedeelte bij zuignap en waar de houder moest komen heb ik verstevigd.

Na paar gaten en een plaatje RVS was ik klaar en ik moet zeggen dat het best stevig is, ik heb zelfs ong. 8 uur lang onder de zon gereden met Route66 aan en het bleef keurig netjes aan de raam plakken.

Je hebt niets aan zo een verhaal en een foto zegt meer, dus:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.ozen4/img/nokia/ngageautohouder.jpg
Ik kon even snel geen plaats vinden dus ik heb het maar op mijn TV geplakt voor de foto :D
Die RVS plaatje moet ik nog even mat zwart spuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Heel leuk gedaan. Ik heb inderdaad ook nog nooit een autohouder voor de N-Gage gezien door zijn vreemde vorm dus dit is dan een creatieve oplossing.

Bevalt dat Route 66 trouwens voor de N-Gage? Navigeren op zo'n klein display en de langzamere processor van de N-Gage (in vergelijking met bv een PDA) lijkt me niet prettig...

En trouwens, leuke tv heb je in je auto :P !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 16:10

markvt

Peppi Cola

Mijn agenda is stuk gegaan op me normale ngage. Hoe krijg ik die weer gerepareerd?

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer

Skimmer

markvt schreef op 08 oktober 2004 @ 10:01:
Mijn agenda is stuk gegaan op me normale ngage. Hoe krijg ik die weer gerepareerd?
Je zou kunnen proberen je n-gage te resetten naar fabrieks instellingen... grote kans dat ie het dan weer doet...

ik zou wel eerst zo veel mogelijk backupen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

_Jona_ schreef op 08 oktober 2004 @ 09:43:
Heel leuk gedaan. Ik heb inderdaad ook nog nooit een autohouder voor de N-Gage gezien door zijn vreemde vorm dus dit is dan een creatieve oplossing.

Bevalt dat Route 66 trouwens voor de N-Gage? Navigeren op zo'n klein display en de langzamere processor van de N-Gage (in vergelijking met bv een PDA) lijkt me niet prettig...

En trouwens, leuke tv heb je in je auto :P !
Bedankt,

Route66 is zeker niet slecht, het werkt goed en is goed te volgen je kan ook N-Gage offline starten als je denk dat het langzaam gaat maar het is niet nodig.

Wil je dagelijks navigeren? dan kan je beter een goeie navigatie systeem nemen ook geen PDA

Die TV zit in mijn woonkamer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
Hey,

Weet iemand hoe je een ringtone (.mid) via bluetooth kan versturen?
Een foto en zelf opgenomen geluidsbestand kan je moeitelood verzenden met bluetooth maar een ringtone wil niet lukken.
Moeten ze in een bepaalde map staan??

HAMMAR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
HAMMAR schreef op 12 oktober 2004 @ 14:21:
Hey,

Weet iemand hoe je een ringtone (.mid) via bluetooth kan versturen?
Een foto en zelf opgenomen geluidsbestand kan je moeitelood verzenden met bluetooth maar een ringtone wil niet lukken.
Moeten ze in een bepaalde map staan??

HAMMAR
Simpel, download + installeer FExplorer => http://www.gosymbian.com/
Nu heb je een soort "windows verkenner" waarmee je ieder bestand kan versturen, dus ook jouw .mid!

succes!

ps het is op GoT niet nodig / gewenst om onder ieder bericht je naam te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reptile-X schreef op 08 oktober 2004 @ 01:24:
Mensen ooit een auto houder voor N-Gage gezien?

Nou… ik niet en ik wou eentje dus ik heb het zelf maar gemaakt, als je geïnteresseerd bent lees verder :)
En je collega's maar werken terwijl jij stond te beunen :P

Maar mensen, hij heeft het mooi gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
chaosonline schreef op 12 oktober 2004 @ 17:01:
[...]

Simpel, download + installeer FExplorer => http://www.gosymbian.com/
Nu heb je een soort "windows verkenner" waarmee je ieder bestand kan versturen, dus ook jouw .mid!

succes!

ps het is op GoT niet nodig / gewenst om onder ieder bericht je naam te zetten!
Dooie link??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Laatst online: 16-08 10:59
Skimmer schreef op 16 augustus 2004 @ 14:20:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH KUT!!!!!!!!!!!

Ik heb ineens een fucking barst in mijn scherm zitten.... :'( :'( :'( :(

WTF?

Zaterdag ochtend: Alles goed.
Hele dag me foontje in mijn zak gehad, niets aan de hand, 's avonds ineens een lelijke scheur over de hele lengte van het scherm, grote vlek, en de helft van de beeld lijnen doet het niet meer.
Ik heb hier een kapotte N-gage, maar het scherm werkt nog, alleen de toetsen doen het niet meer
dus mischien kan je het scherm gebruiken?

want die kan je ook nieuw kopen, maar dan kost het volgens mij erg duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 19:03:
[...]

En je collega's maar werken terwijl jij stond te beunen :P

Maar mensen, hij heeft het mooi gemaakt!
Nee, je zegt het verkeerd, jullie zaten internetten terwijl ik stond te beunen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reptile-X schreef op 12 oktober 2004 @ 20:13:
[...]

Nee, je zegt het verkeerd, jullie zaten internetten terwijl ik stond te beunen :P
:X He's right O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
Bij mij doet hij het gewoon hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
Zit op mijn werk achter een vette firewall, vandaar misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
HAMMAR schreef op 14 oktober 2004 @ 13:38:
Zit op mijn werk achter een vette firewall, vandaar misschien?
En deze http://users.skynet.be/domi/fexplorer.htm

dat is de site waar hij naar forward...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer

Skimmer

1300A schreef op 12 oktober 2004 @ 19:55:
[...]

Ik heb hier een kapotte N-gage, maar het scherm werkt nog, alleen de toetsen doen het niet meer
dus mischien kan je het scherm gebruiken?

want die kan je ook nieuw kopen, maar dan kost het volgens mij erg duur?
Ik heb dat ding op dit moment niet... ligt nog steeds bij de reparateur... ik heb ook geen zin om nu 30 euro te betalen om hem terug te krijgen, en vervolgens ergens tussen de 30-70 euro voor een scherm dat het misschien wel of misschien nooit gaat doen...

Ik denk dat ik binnenkort een tweede hands n-gage koop... iemand een aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
Ja, dat is gelukt, maar geen idee hoe ik .mid bestanden kan verzenden met bluetooth hiermee.
Ik kan de .mid bestanden wel vinden met de explorer, maar verzenden?? .......ho maar. Graag nog wat uitleg s.v.p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 22:35

Korakal

Up up up!

Titelfix (beter laat dan nooit ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
HAMMAR schreef op 18 oktober 2004 @ 09:03:
[...]
Ja, dat is gelukt, maar geen idee hoe ik .mid bestanden kan verzenden met bluetooth hiermee.
Ik kan de .mid bestanden wel vinden met de explorer, maar verzenden?? .......ho maar. Graag nog wat uitleg s.v.p.
Als je in FExplorer naar het bestand gaat en dan op opties>zenden>via bluetooth krijg je een lijstje met alle Bluetooth apparaten in de buurt naar welke je kan verzenden.

Het ondersteunt dus jammer genoeg niet je gekoppelde apparaten maar je kan wel alle bestanden op je N-Gage versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
_Jona_ schreef op 18 oktober 2004 @ 11:30:
[...]

Als je in FExplorer naar het bestand gaat en dan op opties>zenden>via bluetooth krijg je een lijstje met alle Bluetooth apparaten in de buurt naar welke je kan verzenden.

Het ondersteunt dus jammer genoeg niet je gekoppelde apparaten maar je kan wel alle bestanden op je N-Gage versturen.
Jajaja, helaas gaat die vlieger niet op!! dat werkt bij afbeeldingen wel, zelf mijn logboek kan ik met bluetooth versturen, maar een .mid dus niet! Daar heb je de optie versturen met bluetooth niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Dit zou gewoon moeten werken. FExplorer kan gewoon alle typen bestanden versturen via Bluetooth en ik verstuur zo ook mijn midi's naar anderen. Probeer eens een midi gewoon op je geheugenkaart te zetten en die dan te versturen via Bluetooth. Of FExplorer opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
_Jona_ schreef op 18 oktober 2004 @ 13:36:
Dit zou gewoon moeten werken. FExplorer kan gewoon alle typen bestanden versturen via Bluetooth en ik verstuur zo ook mijn midi's naar anderen. Probeer eens een midi gewoon op je geheugenkaart te zetten en die dan te versturen via Bluetooth. Of FExplorer opnieuw installeren.
Precies!
een plaatje zegt meer dan 1000 woorden...
Afbeeldingslocatie: http://www.grtz.nl/GoT/Schermfoto.jpg

Hammar, mijn gevoel zegt dat je niet met Fexplorer aan het versturen bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
Ja, dit plaatje ken ik wel, komt mij zeer bekend voor, maar zoals ik al eerder zij alleen bij het versturen van foto's in de 'mijn afbeeldingen' map.

Ik zet de midi bestanden van mijn pc over met bluetooth naar de ngage, ze staan in de map berichten/mijn mappen. Kan ze desnoods alleen verplaatsen naar inbox en vanuit daar alleen naar mijn mappen. Vanuit elk van deze mappen kan ik ze NIET verzenden.

Nu de Fexplorer, als ik deze open zie ik 4 chips, C: (flash) D: (ram) E: (disk) en Z: (rom).
Als ik C: selecteer en op opties druk krijg ik:

BESTAND en kan je kiezen uit "zoeken", "eigenschappen" en "instellen als logo" of
INSTRUMENTEN en kan je kiezen uit "screenshot AAN" , "licht aan" , "comprimeer geheugen" of
GSM en kan je kiezen uit "info" en "Herstarten" of
NETWERK en kan je info kiezen of
INSTELLINGEN , de instellingen van de explorer en
INFO

Voor D, E en Z geld het zelfde.

Als ik nu een .mid zoek, krijg ik keurig een lijstje van mijn overgezette .mid bestanden. Ik selecteer er een (blauwe balk) , druk op opties maar krijg dan weer het lijstje met:
BESTAND en kan kiezen uit 'eigenschappen' en 'instellen als logo';
BEWERKEN en kan kiezen uit 'knippen' en 'plakken';
INSTRUMENTEN en kan kiezen uit 'screenshot aan', 'licht aan' en 'comprimeer geheugen';
GSM en kan kiezen uit 'info' en 'herstarten';
NETWERK en kan info kiezen;
INSTELLINGEN de instellingen van de explorer

Geen optie ZENDEN met bluetooth te vinden???
Ben ik nou blond, of?........................

Bedankt voor jullie hulp tot zover, trouwens!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
Overigens is het bestand wat in het plaatje te zien is ook geen .mid bestand, toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
HAMMAR schreef op 18 oktober 2004 @ 16:18:
Overigens is het bestand wat in het plaatje te zien is ook geen .mid bestand, toch??
Het bestand is zeker wel een mid...

Je moet FExplorer zien als Windows Verkenner waarbij:
C:\ je telefoon geheugen is
D:\ je "werk" geheugen is
E:\ Je MMC kaart is.
Z:\ Je Rom geheugen waarmee een soort van system-restore is uit te voeren als je je hele OS hebt verprutst.

Wil je dingen vanuit je "inbox" doorsturen via Bluetooth dan kun je dat op 2 manieren via FExplorer doen:

1) Je "mappen" welke je in je inbox ziet gelden hier niet 1 op 1, je berichten zijn opgeslagen in 1 van de submappen van C:\system\mail\...
Zoek in 1 van deze mappen de gewenste bijlagen en versturen gaat dan vervolgens net als op het plaatje (dit is dus een screenshot van FExplorer en NIET "mijn afbeeldingen" of wat dan ook)

2) Dit is wat ingewikkeld, daarom kun je het beste je bijlage van je bericht welk je ontvangen heb opslaan op je geheugenkaart.
Dan bladeren je met Fexplore naar de E:\ (je geheugenkaart) en dan zie je opgeslagen bestand (in mijn voorbeeld the A-team :+ )
Versturen gaat dan vervolgens weer hetzelfde...

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
Nee, de optie verzenden is niet te vinden bij mij in de explorer.

Ik heb geprobeerd zo duidelijk mogelijk uit te leggen wat ik in de explorer wel kan, heb jij deze opties ook??

De optie verzenden via bluetooth kom ik hoe dan ook niet tegen.

ik heb de FExplorer v.1.11 2004.

Als ik in de helpfuncie kijk bij geluidsfragment, staat daar ook doodleuk dat ik 'm kan verzenden met bluetooth, nou het kan bij mij echt niet!

[ Voor 22% gewijzigd door HAMMAR op 19-10-2004 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
Modbreak:Laat dit soort bullshit de volgende keer achterwege :/

[ Voor 82% gewijzigd door intoxicated op 19-10-2004 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
HAMMAR schreef op 19 oktober 2004 @ 10:05:
Eehhhhhh, ik ga ff naar de kapper voor een kleurspoelinkje..........

Met andere woorden, ik heb 't gevonden, onwijs bedankt voor je geduld!!!
Mooi, nog een klein tipje voor je gebruik van het GoT-forum:
als je al een bericht heb geplaatst en je wilt nog wat toevoegen dan kun je beter de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) gebruiken ipv 2 berichten onder elkaar posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
Schopje:

Voor degene die de sidetalking feature terug willen hebben op de N-Gage ;)

http://www.petitiononline.com/saveside/

Ps

Ik heb zelf ook een N-Gage(De originele) en ik ben opzich wel tevreden, maar ik heb wel een klein dingetje:

Soms als ik de telefoon aan zet dan komt hij met de melding:

Afgesloten:
Main
SS audioserver 4

Ik moet dan de batterij eruit halen voor een minuutje ofzo en dan doet hij het wel weer(Soms meerdere keren) Heeft iemand van jullie dit ook? Mijn firmware is: 4.03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Ik snap dat hele gedoe rond sidetalking dan ook niet. Het is namelijk gewoon perfect mogelijk om 'normaal' met de N-Gage te bellen. Gewoon plat tegen je oor houden en de luidspreker richting je oor. Eigenlijk heb je dan twee telefoons in een, een sidetalking en een normale ;)

Ik heb dit probleem ook soms maar alleen als ik meerdere spelletjes open heb staan. Bij het switchen naar een ander spel krijg ik dan zo'n error. Misschien dat ze van dezelfde audioresource gebruik maken? Ik kan me niet herinneren dat ik het ooit heb gehad bij het opstarten. Als het goed is start je dan met een leeg geheugen.
Waarom moet je dan de batterij eruit halen? Reageert je toestel dan totaal niet meer? Of komt de melding al voor het invoeren van de pincode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Laatst online: 21:36
En dan denken ze ook nog dat Nokia die brief serieus gaat nemen....

Jammer dat de schrijver van die brief zijn koffie over zijn capslock heeft gedumpt...

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
@ _Jona_

Het gebeurd nog voor dat je je pincode in moet toetsen. Het enige wat ik kan doen is op OK drukken en dan komt er een melding:

Zelftest apparaat mislukt. Ga met uw apparaat terug naar uw wederverkoper.

Deze melding gaat wel weer weg als je de telefoon uit en weer aan zet, maar dan komt hij gelijk weer met de foutmelding en weer met de bovenstaande opmerking. Ik heb het meeste kans dat het weer goed gaat als ik de batterij er even uit haal(Plus dan is hij ook het snels uit :P )

Het is trouwens echt een kuur, want nu heb ik er al bijna 3 weken geen last meer van. Maar best kans dat ie het morgen weer een keer doet of-zo. Het is niet echt een groot probleem ofzo, maar wel irritant af en toe(Wil je je telefoon snel aan zetten komt ie met die melding :/ ) En om nu weer een nieuwe firmware in te laten zetten, ben ik weer al m'n settings kwijt. Plus ik heb volgens mij geen garantie meer, volgens mij heb ik h'm nu alweer 1 jaar...

Wat dat side talking betreft, idd ik leg(de) altijd het beeldscherm tegen mijn wang aan, met de luidspreker richting je oor, dan kun je er ook perfect 'normaal' mee bellen. Ik heb al weer een tijdje een bluetooth headset, dus dan hoef ik h'm geen eens meer uit z'n draag hoesje, die aan m'n riem zit gekliped, te halen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb over 3 daagjes ook een Ngage- en, hoe zit het nu precies met dat crashen als je hem te vol zet? ik las dat je hem dan bij een nokia point weer moeten laten fixen? :/ maar het klinkt als een blugje- is er onderhand geen update voor oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 02:54:
Ik heb over 3 daagjes ook een Ngage- en, hoe zit het nu precies met dat crashen als je hem te vol zet? ik las dat je hem dan bij een nokia point weer moeten laten fixen? :/ maar het klinkt als een blugje- is er onderhand geen update voor oid?
Waar heb je 'm gekocht en wat krijg je er allemaal bij? ik ben op zoek naar een nieuwe simlockvrije QD nml.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een simlockvrije QD liggen.
Krijg 'm alleen niet meer aan.... :X
Die band eromheen zat los, ik dus proberen te lijmen..
.. is die band hard geworden zodat je de hele telefoon niet meer aan krijgt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is niet slim :P
Maar ik zoek een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wooehoooe ik heb er een.
weet iemand misschien hoe je het volume kunt regelen als je in een spelletje zit?
soms is dit achterlijk hard nml.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

Ik zit eraan te twijfelen om een N-Gage te kopen. Maar wat zijn nu eigenlijk de verschillen met de nieuwe N-Gage (QD)? Want volgens mij kan hij alleen maar dingen minder?
Alleen kun je bij de nieuwe QD makkelijker MMC kaarten erin stoppen.

Kun je de n-gage (oude dus) ook als navigatie gebruiken? Of moet je dan nog een gps ding bij kopen?
Ik wil hem voornamelijk kopen om er spellen mee te spelen. Ik was eerst opzoek naar een GBA maar omdat de n-gage ook een fm-radio heeft en eventueel gebruikt kan worden voor navigatie is dat weer een reden om voor de n-gage te gaan. Ik vond via google dat er ook emulators zijn voor de n-gage (en alle andere Symbian 60 telefoons) om GBA spellen te spelen. Maar werkt dit al goed? Want op een paar site's vond ik deze informatie:
This demo is made by third party other than Vampent. Vampent have tried some improvements with this demo. Note: it is only a demo. It is even not playable because of the low speed. It shows that some other groups have tried to make even greater emulators for symbian mobiles.
This demo also illustrates it is quite hard to emulate GBA with full speed in current Symbian hardware environment. However, it CAN emulate GBA with approximately 5 fps on normal S60.
Afbeeldingslocatie: http://ngage.dcemu.co.uk/image0104kc.jpg

volgens dit bericht werkt de emulator nog niet goed, maar is dat misschien inmiddels al wel goedwerkend? (hoeveel fps draait de GBA eigenlijk? En wat is de scherm resolutie van een GBA? is dat veel beter en groter dan die van de n-gage?)

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Ik heb nu al ruim een jaar de originele n-gage en het is echt een leuk toestel. Ik moet wel zeggen dat ik hem als tweede toestel gebruik voor de extra functies.

De n-gage is wat groter dan de nieuwere QD maar heeft ook meer functies. Je noemt zelf al de radio, en verder nog de mp3 speler. Je kan hem ook als navigatiesysteem gebruiken (de QD kan dat ook trouwens) doordat er Symbian OS op draait. Maar je hebt dan wel een GPS ontvanger nodig en navigatiesoftware zoals Tomtom of Route66. Dat werkt behoorlijk redelijk gezien het kleine scherm als je het vergelijkt met een PDA.

De n-gage kan inderdaad wel wat meer dan de GBA. Je kan er muziek op luisteren, film kijken (op je pc verkleinen met divx en dan overzetten), n-gage spellen spelen, alle Symbian OS spelletjes, java games, heel veel emulators (gameboy, sega, NES, GBA had ik zelf nog niet gehoord maar zou me verbazen als dat soepel kan op de n-gage), navigeren en je hebt ook veel Symbian OS programma's die ook op de n-gage werken.

Er komen voor de n-gage best wel veel spelletjes uit alleen worden ze in de winkel nauwelijks verkocht dus je zal veel op internet moeten zoeken. En verder is het aanbod natuurlijk lang niet zo groot als voor de GBA. Verder vraag ik me af of ze het toestel nog wel ergens nieuw verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-08 23:05

KRG

Even een mega kick:

Ik heb laatst een N-gage gekocht (nieuw in doos) voor 20,- euro, leuk dingetje om wat mee aan te kloten.

Maar ik had wat vraagjes over de N-Gage:
- Als ik in het menu naar 'telefoon' ga, sluit hij het menu af en gaat naar het hoofdscherm, is dat raar of is dat juist de bedoeling van de knop? :)

-Ik heb diverse skins als SIS bestand gedownload, ik kan deze wel installeren, maar er verandert niks. Ondersteunt de N-Gage wel skins?

-Ik zit er aan te denken om een MMC kaartje van 2GB te kopen, maar weet iemand of hij dit trekt? Op internet vind ik niet echt een eenduidig antwoord. Ook heb je tegenwoordig MMC Plus, meestal ongeveer net zo duur als een niet Plus variant. Werkt dit ook op de N-Gage?

-Ik heb firmware 3.30, maar is deze ook up te graden?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste