@ _Jona_
Het gebeurd nog voor dat je je pincode in moet toetsen. Het enige wat ik kan doen is op OK drukken en dan komt er een melding:
Zelftest apparaat mislukt. Ga met uw apparaat terug naar uw wederverkoper.
Deze melding gaat wel weer weg als je de telefoon uit en weer aan zet, maar dan komt hij gelijk weer met de foutmelding en weer met de bovenstaande opmerking. Ik heb het meeste kans dat het weer goed gaat als ik de batterij er even uit haal(Plus dan is hij ook het snels uit

)
Het is trouwens echt een kuur, want nu heb ik er al bijna 3 weken geen last meer van. Maar best kans dat ie het morgen weer een keer doet of-zo. Het is niet echt een groot probleem ofzo, maar wel irritant af en toe(Wil je je telefoon snel aan zetten komt ie met die melding

) En om nu weer een nieuwe firmware in te laten zetten, ben ik weer al m'n settings kwijt. Plus ik heb volgens mij geen garantie meer, volgens mij heb ik h'm nu alweer 1 jaar...
Wat dat side talking betreft, idd ik leg(de) altijd het beeldscherm tegen mijn wang aan, met de luidspreker richting je oor, dan kun je er ook perfect 'normaal' mee bellen. Ik heb al weer een tijdje een bluetooth headset, dus dan hoef ik h'm geen eens meer uit z'n draag hoesje, die aan m'n riem zit gekliped, te halen.