C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Inderdaad, Far Cry levert zich erg goed voor zo'n mod. Grote levels, eilanden....dat wordt erg mooi.HellBeast schreef op 07 april 2004 @ 07:58:
[...]
http://www.ulray.ch/jpmod/
Daar denken meer mensen hetzelfde over. Mij lijkt een GOEIE JP mod voor Farcry juist supercool!
Maar Far Cry kan achterliggend ook een boel hebben, en zelfs toevoegen. Ikzelf werk mee aan een RTS mod.
[reclame]
Kijk maar eens op www.empiresmod.com.
[/reclame]
De devs hebben BF42 gedumpt (binnenkort komt de laatste versie daarvoor uit) en gaan over op FarCry.
FarCry kan qua mods nog leuk worden.
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
ohh?ik speel hem anders nu op orginele servers, gelukkig!Giel schreef op 06 april 2004 @ 21:09:
idd!! die mp zuigt echt enorm, nu speel ik dan wel op gekraakte servers, maar ik ( ieder ander ook) heb een ping van rond de 300/400 en als ik cs speel heb ik rond de 30/40. hopen dat gauw patch1.2 komt
Ik heb Far Cry 1.1 (gepatched) en heb een Radeon 9700 met Catalyst 4.2 en 4.3 geprobeerd.
Edit- kom nu bij een groot rotsblok uit, en het lijkt alsof ik er wel overheen zou kunnen maar pleur elke keer net in een richel er tussen. Dus denk niet dat de doorgaan hier zit. Maar kan verder geen andere vinden.
[ Voor 35% gewijzigd door Operations op 07-04-2004 17:33 ]
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Verder wel een vet spel. Eindelijk een spel waar je even over doet.
En trouwens...iemand zei hier dat je call of duty in een zucht uitspeeld...ik speel games altijd op het moeilijkste niveau. Gevolg: het duurt 2x langer voordat je hem uitspeelt en dat is veel leuker en heb je meer aan je duur gekochte game.
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
men lope heen en weer terug...TheGeneral schreef op 07 april 2004 @ 17:21:
Ik zit nu vast in dat deel dat je het volcane lab moet betreden, maar ik kan nog lopen over die houten boomstam maar dan zit ik vast ik zie dat lab wel maar ik kan er niet bij komen kom het lava niet over. Heeft iemand tips?
Edit- kom nu bij een groot rotsblok uit, en het lijkt alsof ik er wel overheen zou kunnen maar pleur elke keer net in een richel er tussen. Dus denk niet dat de doorgaan hier zit. Maar kan verder geen andere vinden.
maw: aan het eind kan je oversteken bij die boomstam, dan helemaal teruglopen naar de weg, daar kan je verder
die checkpoints zijn niet altijd een vast gegeven. in jou geval is het dus toeval dat er net een beest naast je staat. ik heb een keer bij die veldslag voor je bij archive komt via een alternatieve route de boel benadert en uiteindelijk boven bij zo'n toren een savegame, en dat terwijl ik iedereen al had uitgemoord.. laad anders even een vorige savegame als je er nog niet voorbij bent..Domus schreef op 07 april 2004 @ 17:58:
Wat een domme shit dat je in dat level na de research facility een savegame krijgt als er een beest naast je staat en uit deur nog een komt. Hij heeft automatisch gesaved en elke keer als ik begin moet ik direct rammem en 10x proberen.
Verder wel een vet spel. Eindelijk een spel waar je even over doet.
En trouwens...iemand zei hier dat je call of duty in een zucht uitspeeld...ik speel games altijd op het moeilijkste niveau. Gevolg: het duurt 2x langer voordat je hem uitspeelt en dat is veel leuker en heb je meer aan je duur gekochte game.
[ Voor 27% gewijzigd door py.mosjuh op 07-04-2004 18:05 ]
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
Verwijderd
L3TUC3 schreef op 07 april 2004 @ 13:48:
[...]
Inderdaad, Far Cry levert zich erg goed voor zo'n mod. Grote levels, eilanden....dat wordt erg mooi.
Maar Far Cry kan achterliggend ook een boel hebben, en zelfs toevoegen. Ikzelf werk mee aan een RTS mod.
[reclame]
Kijk maar eens op www.empiresmod.com.
[/reclame]
De devs hebbien BF42 gedumpt (binnenkort komt de laatste versie daarvoor uit) en gaan over op FarCry.
FarCry kan qua mods nog leuk worden.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 18:21 ]
[rml][ PC] Far Cry - Mods/Editing topic[/rml]Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 18:17:
[...]
Ik heb even een vraagje wat ik maar hier post omdat ik het "Far cry mod topic" niet kan vinden omdat de search niet werkt. Ik heb namelijk meer mod-sites bezocht, en bij elke mod zijn er een hoop coders nodig. Wat moeten ze coden? Wat doen ze precies, misschien kun je me daar even antwoord op geven?
Als je bijvoorbeeld een nieuwe voertuig wil maken, Moet je dat gaan coderen uiteraard.
ben geen game 'fanaat' dus veel verstand van videokaarten en games heb ik dus niet, maar... Heb sinds gisteren dit spel ook, maar draait helemaal niet soepel. Hieronder mijn specs:
Asus P4C800 Deluxe
Pentium4 2.8GHz 800Mhz
1,2 GB ValueRam DDRAM 400Mhz
2x 120Gb 7200rpm S-ATA
3DClub FX5200 128MB
Iiyama ProLite E431S Misschien niet van toepassing, maar toch...
DirectX9
Nvidia drivers 56.72
In de FarCry configuratie heb ik de volgende instellingen gedaan:
Game options:
Machine Spec: 30
Enable Gore: aangevinkt
Video options:
Screen Reso: 800x600x32
Antialiasing: Low
Vertical Sync: uitgevinkt
Video options (advanced):
Alle opties: Low
Texture Filter Qty: Custom
Anisotropic Filtering Lvl: 1
Met bovenstaande instellingen blijft het spel nog steeds schokkerig. Met de Auto Detect functie staat alles op High, maar je raad het al... Dan is het helemaal niet meer fatsoenlijk te spelen..
Ik heb verder geen instellingen gedaan in de NVidia config. Ik hoop dat iemand wat tips voor mij heeft, zodat ik het spel misschien op een fatsoenlijke manier kan spelen..
Je gaat me toch niet vertellen dat ik een langzame pc heb ?? Misschien heb ik niet een 'super' videokaart, maar zou het toch wel aan moeten kunnen, denk ik..Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 20:02:
Tja wat can i say? het is gewoon een fokking zwaar spel![]()
Verwijderd
Maar ik zit vast
Verwijderd
die kaart is te vergelijken met de mx440....is gewoon een ruk kaart, laten we eerlijk wezen. Dan kan je nog een p4 2.8 ghz hebben, zonder goeie videokaart heb je daar niks aan.Kroontje1981 schreef op 07 april 2004 @ 20:04:
[...]
Je gaat me toch niet vertellen dat ik een langzame pc heb ?? Misschien heb ik niet een 'super' videokaart, maar zou het toch wel aan moeten kunnen, denk ik..
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 20:39 ]
Dat vrouwtje moet die kar gaan besturen, zodra jij de hele tijd de weg vrij maakt, komt zij achter je aan rijdenVerwijderd schreef op 07 april 2004 @ 20:15:
nou die videokaart is enorm sloom en ook zeker niet bedoel voor gamen, laat staan voor zware games.
Maar ik zit vastIk heb nou dus die bom gevonden die op die heftruck staat, maar ffs hoe krijg ik die bom daar weg? bij objectivs staat wel get the bomb out (oid) maar ik kan helemaal niet in die wagen rijden en die deur openen gaat ook niet
Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 20:36:die kaart is te vergelijken met de mx440....is gewoon een ruk kaart, laten we eerlijk wezen. Dan kan je nog een p4 2.8 ghz hebben, zonder goeie videokaart heb je daar niks aan.
Ik heb een Asus P4C800 deluxe, P4c 2,8 MHz, 2x512 MB DDR 400 Dual Channel en een Gainward TI4200 (drivers: nu 45.23) en ik vind het knap dat bij jou de autodetect "High" aan geeft, bij mij zet hij alles op "Low" terwijl mijn videokaart toch wel beduidend sneller is als jouw FX5200. Ik heb van alles geprobeerd en haal op 1024x768 tussen de 30-35 fps. Dit moet toch beter kunnen of niet ?Kroontje1981 schreef op 07 april 2004 @ 19:53:
...
Met bovenstaande instellingen blijft het spel nog steeds schokkerig. Met de Auto Detect functie staat alles op High, maar je raad het al... Dan is het helemaal niet meer fatsoenlijk te spelen..
Je had denk iets minder aan gewoon geheugen moeten uitgeven zodat je een normale (nou jah betere) videokaart had kunnen kopen. Het is zeker een zwaar spel want mijn 9800 SE @ Pro 378/337.5 @ 400/360 trekt het net op normale resolutie.Kroontje1981 schreef op 07 april 2004 @ 19:53:
Beste mensen,
ben geen game 'fanaat' dus veel verstand van videokaarten en games heb ik dus niet, maar... Heb sinds gisteren dit spel ook, maar draait helemaal niet soepel. Hieronder mijn specs:
Asus P4C800 Deluxe
Pentium4 2.8GHz 800Mhz
1,2 GB ValueRam DDRAM 400Mhz
2x 120Gb 7200rpm S-ATA
3DClub FX5200 128MB
Iiyama ProLite E431S Misschien niet van toepassing, maar toch...
DirectX9
Nvidia drivers 56.72
In de FarCry configuratie heb ik de volgende instellingen gedaan:
Game options:
Machine Spec: 30
Enable Gore: aangevinkt
Video options:
Screen Reso: 800x600x32
Antialiasing: Low
Vertical Sync: uitgevinkt
Video options (advanced):
Alle opties: Low
Texture Filter Qty: Custom
Anisotropic Filtering Lvl: 1
Ik heb verder geen instellingen gedaan in de NVidia config. Ik hoop dat iemand wat tips voor mij heeft, zodat ik het spel misschien op een fatsoenlijke manier kan spelen..
Verwijderd
@persoon-met-slechte videokaart ( srry ff naam vergeten

Thnx, zal eens even kijken. Hopen dat het dan beter gaat..Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 20:52:
Hoe moet ik die cia slet meekrijgen dat gebouw in dan? want ze blijft bij mij alleen maar bij het hek voor het gebouw staan en ze wil niet mee de armor in
@persoon-met-slechte videokaart ( srry ff naam vergeten)Kroontje1981 voor 200 euro kan je een radeon 9800pro kopen en dat is zeker wel een aardige kaart waar je goed mee kan gamen.
Yo.
Daar kun je een mooie FX 5900 voor kopenKroontje1981 schreef op 07 april 2004 @ 20:44:
[...]
Ok, helaas.. Wat is nu wel een goede videokaart voor een budget van +/- €200,-, of is dat zoiezo al veels te weinig ?
Yo.
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
En dat wil dus niet lukken...
Echt na 6 rockets ofzo is die $^$%%#$% helicopter nog niet kapot, en dat ventje dat achter die M60 zit is ook onsterfelijk ofzo
En na verloop van tijd ben ik OF dood OF het schip gaat zinken en dan zwem ik als een verloren vis in het water en word alsnog neer geschoten door die M60 die lekker op het water aan het sproeien is...
Weet iemand misschien wat hier precies de bedoeling is of hoe je die helicopter kapot krijgt?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
beetje geduld hebben, 6-8 rockets moet wel lukken d8 ik mits goed gemikt (ik doe meestal mikken op waar de gunner zit). Het helpt ook om het ff een dag te laten rusten en goed uitgeslapen verder te gaanMcFlipp schreef op 07 april 2004 @ 21:48:
Hmmz ik zit nu in dat level "Boat" (volgens mij best wel ver). En dan moet je eerst zo 3 van die torens opblazen en daarna een schip. Dat heb ik allemaal gedaan, maar dan zit je op dat zinkende schip en dan komt er een helicopter op je af.
Echt na 6 rockets ofzo is die $^$%%#$% helicopter nog niet kapot, en dat ventje dat achter die M60 zit is ook onsterfelijk ofzo
En na verloop van tijd ben ik OF dood OF het schip gaat zinken en dan zwem ik als een verloren vis in het water en word alsnog neer geschoten door die M60 die lekker op het water aan het sproeien is...
Weet iemand misschien wat hier precies de bedoeling is of hoe je die helicopter kapot krijgt?
Of gewoon goed hidden en dan met je M4 op single bullit mode die M60 dude afschieten. Tis lang werk, maar wel dankbaarMcFlipp schreef op 07 april 2004 @ 21:48:
Hmmz ik zit nu in dat level "Boat" (volgens mij best wel ver). En dan moet je eerst zo 3 van die torens opblazen en daarna een schip. Dat heb ik allemaal gedaan, maar dan zit je op dat zinkende schip en dan komt er een helicopter op je af.
Verwijderd
De exe gerenamed? Fout, je moet gewoon starten met "Farcry.exe -devmode", let op de spatie.Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 23:06:
zo net heerlijk uitgespeeld en wilde t nog een keer doen en nu met cheatz alleen werken ze niet. heb de lua file aangepast en de exe FarCry-devmode genoemd! wat doe ik nu verkeerd?
Proud member of Los Alcoholicos
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God
Yep heb de DVD versie ook vandaag binnen gekregenI.R. Butcher schreef op 07 april 2004 @ 21:41:
GCshop heeft vandaag m'n dvd-versie van Farcry door de brievenbus gepropt, kan ik eindelijk gaan spelen.
Daar heb ik ook een hele poos vastgezeten. Wat ik heb gedaan is eerst rechts bij die deur (dus tussen de 2 deuren in gaan zitten) en dan met die OICW die gastjes met machineguns neerhalen. Ondertussen wel even opletten dat die grote stakkers niet komen. Om die het makkelijkst om te leggen kun je het best (volgens mij dan hèFrank Reiber schreef op 08 april 2004 @ 00:18:
Vet spelben een beetje addicted maar zit nu vast
net krieger gedood en ben nu weer buiten in de vulkaan, maar ga steeds dood door die mutants
nog meer mensen hier vast? nog mensen goed tips?
Nee, ik haal dat ook op een 4200 op 1024, op medium/high en ben er tevreden mee dat het zo lekker nog loopt(35-40 in outdoor-gebieden). Onze 4200's zijn nou eenmaal niet meer top of the billarutten schreef op 07 april 2004 @ 23:29:
Ik heb een Asus P4C800 deluxe, P4c 2,8 MHz, 2x512 MB DDR 400 Dual Channel en een Gainward TI4200 (drivers: nu 45.23) en bij mij zet de autodetect alles op "Low". Ik heb van alles geprobeerd en haal op 1024x768 tussen de 30-35 fps. Dit moet toch beter kunnen of niet ?
[ Voor 34% gewijzigd door Sjah op 08-04-2004 05:23 ]
Verwijderd
Inderdaad; ik kocht vorige week een Sapphire 9800 PRO voor €199,- bij MyCom. Ze hadden geen verpakking meer, dus besloten ze 'm als een OEM mee te geven voor de prijs die je normaal alleen krijgt bij de aanschaf van een nieuwe pc
Verwijderd
wat ik gedaan heb is nadat je krieger gedood, je fav. wapens pakken en richting uitgang lopen (zodat je niet iedere keer moet terug lopen).Maxow schreef op 08 april 2004 @ 00:43:
[...]
Daar heb ik ook een hele poos vastgezeten. Wat ik heb gedaan is eerst rechts bij die deur (dus tussen de 2 deuren in gaan zitten) en dan met die OICW die gastjes met machineguns neerhalen. Ondertussen wel even opletten dat die grote stakkers niet komen. Om die het makkelijkst om te leggen kun je het best (volgens mij dan hè) eerst met je jackhammer de 10 kogels leegschieten op hun hoofden en daarna snel overswitchen naar je zware machinegun (die met 100 kogels in een magazijn) en daarmee ook even op hun kop knallen.
met je sniper die 2 gasten in het miden en links afschieten.
een beetje aandacht trekken zodat die grote gasten komen en dan in de schacht rechts gaan staan met je gezicht richting de muur links, dan met een beetje effect al je handgranates gooien en daarna verder afknallen met je machine geweer.
voila !! geen streepje health of armor eraf.
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Als ik niet op me werk zat had ik dat wel gedaan jaVerwijderd schreef op 08 april 2004 @ 10:36:
Ik zou zeggen probeer het
Verwijderd
yes, had het ook in een "zwart balkje'' gedaan, als het al niet hierboven beschreven zo zijn.WeAreLegion schreef op 08 april 2004 @ 10:24:
Weet je waar ik beetje niet goed van word is dat die spoilers gewoon gepost worden en dan kan je wel zeggen lees er dan over dat is niet zo makkelijk te doen why gewoon niet zwart maken met zwarte letters ? of andere kleur wat jullie willen
aan iedereen : let er dus op, er zijn mensen die het nog niet gespeeld/uitgespeeld hebben !!
Ik kon alleen AA aanzetten als ik 3.7 had, maar nu kan dat ook met 4.4
Omdat FarCry 15% (dacht ik) beter draait op 4.3 (in tegenstelling tot 3.7) zie ik een kwaliteit en performance toename.
En ik heb echt geprobeerd dat ventje neer te schieten, maar dat is onmogelijk, echt 3000 kogels in z'n lijf en nog leeft ie... Ook als je een rocket op hem schiet gebeurt er niets!

Is er misschien iemand met een slim truukje hiervoor ofzo? Btw ik speel op "challenging"...
Verwijderd
Ubisoft’s Montreal Studio is currently producing Far Cry™ Instincts, the console versions of the tropical PC shooter Far Cry! Far Cry Instincts will be an entirely new game built from the ground up using the most advanced technology Far Cry™ fans have come to expect.
The Montreal-based development team, gathering most of the talented members behind the original Splinter Cell™, plans to further reinforce Far Cry Instincts’ position as one of Ubisoft’s key brands for the future.”
Just as Far Cry redefined the FPS genre on the PC, Far Cry Instincts will introduce wide open environments and unique, immersive gameplay elements that are destined to become the definition of survival action. In addition to the PC version's signature locations, non-scripted A.I., and unprecedented view-distance, Far Cry Instincts will feature brand-new gameplay scenarios that will challenge players to use an even broader range of strategies and survival tactics in order to uncover the many secrets within the beautiful-but-deadly islands.
FarCry is goed.. maar het heeft de FPS genre niet "redefined" IMHO dan. De Omgevingen en lichteffecten: OK kan ik het wel een beetje van inzien maar is nog discutabel. De AI: YepzVerwijderd schreef op 08 april 2004 @ 14:38:
Far Cry: Instincts announced!
Just as Far Cry redefined the FPS genre on the PC, Far Cry Instincts will introduce wide open environments and unique, immersive gameplay elements that are destined to become the definition of survival action.
Maar om nou de hele genre te defineren.. nee. Een beetje vergezocht naar mijn mening.
Daarnaast vin ik FPS games veel minderwaardig op een console, dan op een PC. Gameplay is behoorlijk anders, trager, stugger, moeilijker, frustrerender.
Eindelijk hebben ze weer voorraad bij play.com!
[ Voor 11% gewijzigd door DeX op 08-04-2004 15:01 ]
Verwijderd
Hmmm... Misschien wast dreft dan ook wel niet met 1 druppeltje de hele afwas?DeX schreef op 08 april 2004 @ 15:00:
[...]
FarCry is goed.. maar het heeft de FPS genre niet "redefined" IMHO dan. De Omgevingen en lichteffecten: OK kan ik het wel een beetje van inzien maar is nog discutabel. De AI: Yepz
offtopic:
Eindelijk hebben ze weer voorraad bij play.com!
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 15:20 ]

Zoiets kan nooit zo'n grote omgeving aan wil het nog enigszins detail houden.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ps2 Kan wel muis(en toetsenbord), moet alleen wel ff door het spel ondersteund worden, voor de rest geen probleem. Gewoon via USB.
Verde ben ik het met je eens FPS zonder muis zuigt.
Nou het is gelukt hoorMcFlipp schreef op 08 april 2004 @ 14:29:
Godver echt... Dat met die helicopter wil nog steeds niet lukken! Het kan gewoon niet. Je moet echt 9 rockets op die helicopter schieten volgens mij, maar in de tijd dat daarmee bezig bent zinkt dat schip... Dus dan heb je er 7 raak geschoten ofzo, en dan kan je niet meer schieten, want dan is het schip gezonken en zit je in het water... En dan maakt die heli je zo af...
En ik heb echt geprobeerd dat ventje neer te schieten, maar dat is onmogelijk, echt 3000 kogels in z'n lijf en nog leeft ie... Ook als je een rocket op hem schiet gebeurt er niets!
Is er misschien iemand met een slim truukje hiervoor ofzo? Btw ik speel op "challenging"...
Je begint achter dat bureau .. meteen ren je naar de rechterpilaar en onder het rennen schiet je met je wapen die granaten kan schieten op zijn lijfwachten die vooraan bij de trap staan. Als je eenmaal bij de pilaar bent gewoon met granaatlauncher ( kweet niet hoe die wapens heten )iedereen afschieten .. en dan Krieger. Maar pas op zijn granaten die hij gooit ... gewoon van pilaar naar pilaar rennen en maar schieten op hem. Heb dat level gehaald zonder health ofzo erafTheGeneral schreef op 08 april 2004 @ 18:48:
Ben nu bij krieger krijg hem alleen met geen mogelijkheid dood, heeft iemand nog tips?(Krijg wel al zijn hulptroepen dood die om hem heen lopen maar dan heb ik al zowel health verspeeld dat ik geen match meer ben voor hem plus dat alles wat hij schiet ook raak is om de 1 of andere wazige reden)
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Als je er echt niet meer doorheen komt moet je elke keer nadat je hem hebt geraakt snel saven. (mietjes mode
Als je dan dood gaat kan je laden en weer verder, en heb je ook meteen weer meer health.
Zit er redelijk vast ja...

/edit:
Nevermind, uitgespeeld!
[ Voor 17% gewijzigd door MrJ op 08-04-2004 21:30 ]
Godfather Bodybuilding topic reeks
Weet iemand toevallig of je de HUD in de game sp of mp kan uitzetten , dus zodat je je wapen en je health enzo niet meer kan zien.
Of een andere manier om een screenshot te maken zonder alle extra`s.
Ik vind het nl zo`n ultra mooi spel dat ik er wel de hele dag naar kan kijken , het is het eerste spel waarin ik het soms leuk vind om gewoon rond te lopen .
How do you save a random generator ?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ehm, volgens mij had je die key niet nodig en kon je via zo'n boombrug bovenin komen, waar je zo naar binnen lopen kon. Kan dat?Gunner schreef op 08 april 2004 @ 22:15:
In het level met die bomen, waar je voor het eerst die mutanten tegenkomt, waar kan ik die key vinden om in de research facility te komen?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
2de verdieping van een van de gebouwen geloof ik, bij een controle kamer als ik het me niet vergis, is alweer tijdje terug dat ik het uitgespeeld heb. Kan ook dat het iets verder terug was (weet niet precies waar je bent) in een gebouw dat wat groter is met veel deuren, daar lag er ook ergens een op een buro op de begane grond.rinkel schreef op 08 april 2004 @ 23:46:
Is er al iemand in het "Swamp" level? krijg daar een deur niet open, heb een keycard nodig, maar dat ding is niet te vinden
Hoop dat je iets vind
is blijkbaar al gezegd

[ Voor 39% gewijzigd door LifeTecH op 09-04-2004 00:35 ]
Ja, moet je gewoon klein stukje terug, zit daar ergens in de buurt (in zelfde gebouw) een kamer met een groot bureau erin. Daarachter zit een ventje, die leg je om, en dan jat je z'n key-card (ligt op z'n bureau) en kun je verder.rinkel schreef op 08 april 2004 @ 23:46:
Is er al iemand in het "Swamp" level? krijg daar een deur niet open, heb een keycard nodig, maar dat ding is niet te vinden
Enjoy
[ Voor 8% gewijzigd door McFlipp op 09-04-2004 00:42 ]
Als ik speel kan het zomaar gebeuren dat het spel stalled, en even later mijn beeld zwart word. Vervolgens geeft op mijn beeldscherm mijn oranje lichtje knipperen: No signal
Dit is echt vaag en gebeurt vooral als er een cutscene is.
Specs staan in bij mijn sig, en ik het de Catalyst 4.3 en 4.4 geprobeerd.
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Ik ben alleen super slecht in first persons .. zit nu bij level 2 .. moet zon oranje bootje naar beneden laten vallen ofzowat ..hoe moet dat
Dan weer terug naar beneden, en varen met die hap
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Terug naar beneden? Ja gewoon van het schip af springen, zo in het water jaKwartjuh schreef op 09 april 2004 @ 11:28:
FFkes die kabels waar het bootje aan vast zit kapoet knallen
Verwijderd

daar ligt ook iemand met een rocketlaucher
waar staat trouwens die t voor in je aantal monsters?
Hij bedoeld veel verder in het spel ... level oznder wapensGiel schreef op 09 april 2004 @ 11:44:
ik zou als ik jou was een eerder level laden waarbij je nog veel kogels hebt en dan verder spelen, want toen ik er was had ik gewoon lekker veel kogels, btw je bedoeld dat level met die enorme dam met aan de andere kant van de dam een groot opslagmedium/soort vat?
Een vriend heeft voor mij dat level gehaald ... want ik kon hem ook niet halen ... wat hij deed was stukje met rivier mee en dan rechts meteen door het oerwoud rennen ... zonder op de monsters te letten of je health
Succes
[ Voor 18% gewijzigd door Ikkuh84 op 09-04-2004 11:52 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Je kunt gewoon blijven zwemmen in die rivier. (onderwater blijven waar het kan) totdat je bij die heli aankomt, dan merkt niemand je op.Timocos schreef op 09 april 2004 @ 11:51:
[...]
Hij bedoeld veel verder in het spel ... level oznder wapens
Een vriend heeft voor mij dat level gehaald ... want ik kon hem ook niet halen ... wat hij deed was stukje met rivier mee en dan rechts meteen door het oerwoud rennen ... zonder op de monsters te letten of je health
Succes
Verwijderd
Zo zie je maar weer dat ik slecht in deze games ben , dat ik daar niet opkwamKwartjuh schreef op 09 april 2004 @ 11:28:
FFkes die kabels waar het bootje aan vast zit kapoet knallen
Volgens mij ben ik ook bij dat levelGiel schreef op 09 april 2004 @ 11:44:
ik zou als ik jou was een eerder level laden waarbij je nog veel kogels hebt en dan verder spelen, want toen ik er was had ik gewoon lekker veel kogels, btw je bedoeld dat level met die enorme dam met aan de andere kant van de dam een groot opslagmedium/soort vat?
Eerst komt er een grote heli waar 3 man uitkomt en die leg ik zo neer
Maar dan moet ik naar de overkant (naar die grote witte tank) maar dat is me na 3 dagen nog niet gelukt
Ook niet door het water trouwens
daar ben ik net nog geweest das nou juist super simpelmirelia schreef op 09 april 2004 @ 12:50:
[...]
Volgens mij ben ik ook bij dat level
Eerst komt er een grote heli waar 3 man uitkomt en die leg ik zo neer
Maar dan moet ik naar de overkant (naar die grote witte tank) maar dat is me na 3 dagen nog niet gelukt
Ook niet door het water trouwens

die heli neerknallen met de rocketlauncher en die ventjes op de dam neer snipen of met je G36 (wel gaan liggen)
en vergeet dat rocketventje op die witte Silo niet
als je dit al moeilijk vind ben ik benieuwd of je het spel ooit zal uitspelen
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
Verwijderd
lol, patch van devianceMaxPayne schreef op 09 april 2004 @ 14:19:
Nee had de game net ervoor gepatched naar 1.1 over de patch van deviance heen...alles werkt perfect...alleen kan ik geen checkpoint laden en moet ik dus opnieuw beginnen

Verwijderd
wat moet ik aan hoog en laag zetten voor de beste fps. maar dat het wel heel mooi blijf. Help meee
amd xp3000
radeon 9800PRO
2 keer 512 ddr
Wat dacht je van uitproberen? Je bent toch een tweaker...Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 14:49:
Ik ben far cry net gaan spelen, maar welke specs kan ik het beste doen, als ik alles op zn hoogst, dus ook aa op high heb staan dan haal ik iets minder dan 30fps.
wat moet ik aan hoog en laag zetten voor de beste fps. maar dat het wel heel mooi blijf. Help meee
amd xp3000
radeon 9800PRO
2 keer 512 ddr
Want het verschilt gewoon per systeem, dus daar is niet echt iets zinnigs op te zeggen. Maar ik denk dat jij wel gewoon "high" kan doen en dan geen AA in 1280 x 1024. Maarja, kan ook zijn dat dit veel te hoog/laag gegrepen is. Gewoon uitproberen dus!
Niemand? Ik heb inmiddels wel gemerkt dat het wel werkt als ik OpenGL gebruik, maar dan heb ik een enorm slechte performance.TheLemon schreef op 07 april 2004 @ 15:25:
Hmm, ik krijg die "could not 'read' memory" - fout steeds alleen als ik in de config FSAA aan zet.Erg jammer, iemand een idee hoe ik wel FSAA kan gebruiken?
Ik heb Far Cry 1.1 (gepatched) en heb een Radeon 9700 met Catalyst 4.2, 4.3 en 4.4 geprobeerd.
[ Voor 4% gewijzigd door TheLemon op 09-04-2004 15:49 ]
Verwijderd

Nou of ik nou ga liggen of niet zodra ik mijn hoofd laat zien word ik afgeknaldjoostve schreef op 09 april 2004 @ 13:09:
[...]
daar ben ik net nog geweest das nou juist super simpel
die heli neerknallen met de rocketlauncher en die ventjes op de dam neer snipen of met je G36 (wel gaan liggen)
en vergeet dat rocketventje op die witte Silo niet
als je dit al moeilijk vind ben ik benieuwd of je het spel ooit zal uitspelen
Ik heb 7 rockets en nog gaat die heli niet neer
Dit is trouwens de eerste FPS die ik speel dus zo goed ben ik er niet in
* MacDokie hoopt dat ie nog veel levels te gaan heeft
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Verwijderd
Je moet ook niet met de jeep erdoorheen krossen dat lukt je eigenlijk nooit of je moet wel veel mazzel hebbenVerwijderd schreef op 09 april 2004 @ 17:48:
het hele dam level is echt enorm gaar ik ben nu met dat stuk bij de vulcano met al die monsters maar dat is echt onmogelijk. Mijne hele pc flipt in dat level, geluid valt weg, ik moet alles op low zetten om het een beetje te kunnen spelen (normaal alles op high en soepel) en je word echt door 6 van die bigass monsters tergelijk aangevallen die pas doodgaan nadat je er 10x met je buggy ben tegenaangereden
Wat ik gedaan heb is enorm veel geduld hebben en wachten todat het schieten een beetje over is. Daarna van een zo groot mogelijk afstand elk monster 1 voor 1 afschieten. Van zo'n grote afstand dat je ze net in beeld krijgt en dat ze jou niet opmerken.
Probeer ook elke kogel raak te schieten (gebruik 'X') omdat je anders waarschijnlijk zonder ammo komt te zitten.
Dat had ik zonet dus ookVerwijderd schreef op 09 april 2004 @ 17:48:
het hele dam level is echt enorm gaar ik ben nu met dat stuk bij de vulcano met al die monsters maar dat is echt onmogelijk. Mijne hele pc flipt in dat level, geluid valt weg,
Maar eens een testje doen met dat geheugen. Of het spel heeft gewoon kuren in dat level...
Verwijderd
Verwijderd
Ik zit dus in het treehouse level en moet een keycard hebben om dat gebouw binnen te komen, eigenlijk heb je die card nodig om zo'n beetje elke duer open te maken maar goed.
Jullie raden het al, ik kan deze card helemaal nergens vinden. Iedere hulp bijvoorbaat dank.
Edit; op de vorige pagina staat dus dat ik nog maar een goed moet zoeken want er schijnt dus een deur te zijn waar je zo naar binnen kan.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 22:23 ]
Verwijderd
The installer could not find a previous installation of farcry, you have to install the game first before you can patch it.
Wat is er nu aan de hand?
Verwijderd
Verwijderd
Patches/updates controleren meestal dingen aan de hand van het register dus daar zal dan wel iets fout zitten... uitzoekseVerwijderd schreef op 09 april 2004 @ 22:44:
Nee, ik heb Farcry gewoon onder deze installatie van windows geinstalleerd, wat zou er nog meer aan de hand kunnen zijn?
Verwijderd
Fps = kan makkelijk zonder muis
Die uitspraken van jou = gay, want ze zijn dom, en nergens op gebaseerd. alleen op het feit dat JIJ het niet prettig vind, maar ik vraag me eerder af of jij ooit langer dan een uur op een console een goede FPS hebt gespeeld.
ik ben nu bij carrier, boven o phet dek, wat een irritant kut stuk zeg... Maarja eindelijk kan iks pelen sinds de nieuwe 4.4 drivers van ati (heb ati 9100) alles op low haal ik nog redelijk wat FPSDomus schreef op 09 april 2004 @ 18:40:
Hee ik ben nu in het level "Archives" hoe ver ben ik dan en hoeveel levels moet ik nog?
* Mister_X hoopt dat ie nog veel levels te gaan heeft
Verwijderd

Dit topic is gesloten.