[PC] Far Cry - Deel 4

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.725 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

cky schreef op 05 april 2004 @ 17:43:
........... wacht een half jaar en er zijn weer zat nieuwere snellere kaarten.
|:( ......... dan kun je aan de gang blijven he :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar het geld is die upgrade niet echt waard. In april/mei komen de niewe ati en nvidia kaarten in de winkels en ik denk dat je daar beter op kan wachten. Dat is ook wat ik doe met mijn 9600xt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo eindelijk uitgespeelt geen cheats gebruikt en op medium level met autoadjust ai skill :)

Vond het wel de beste SP ervaring tot nu toe van een spel :) mede dankzij de ai natuurlijk. Beetje abrupt einde, was al flink pittig die mannetjes op het laatst en dan ben je bezig snel alle schilden op te rapen omdat je denkt nu komt waarschijnlijk nog een 'HUGE' iets en dan professor d00d en eind :+

Verder snap ik het gezeur van sommige mensen over die monsters ook niet, hoort gewoon bij het verhaal. Ze zijn irritant en sterk maar dat hoort en past er goed bij :)

Niet echt een moment gehad 'het begint te vervelen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hellraizer schreef op 05 april 2004 @ 17:05:
uhm, is vast al vaker langs gekomen:
draai nu 1024x768x32 en alles medium behalve texture en terrain, die staan op high. Geen AF of AA. In de MP draait ie lekker (weet zo de fps nie, dacht tegen de 30)
specs:
P4 2.8
1GB
Radeon9600pro

De vraag:
Een upgrade naar 9800pro, zal ik dan alles op very high kunnen draaien? op een 30+ fps ?
En een 9800XT is toch alleen meer ram, en dat is alleen zinvol als ik AA en AF wil gebruiken ?
Een 9800XT is niet alleen meer ram, mem loopt sneller en de core ook.. Zit wel degelijk verschil in. En ik zou als ik jou was idd nog even wachten tot de nieuwe ati/nvidias er zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hellraizer schreef op 05 april 2004 @ 17:05:
uhm, is vast al vaker langs gekomen:
draai nu 1024x768x32 en alles medium behalve texture en terrain, die staan op high. Geen AF of AA. In de MP draait ie lekker (weet zo de fps nie, dacht tegen de 30)
specs:
P4 2.8
1GB
Radeon9600pro

De vraag:
Een upgrade naar 9800pro, zal ik dan alles op very high kunnen draaien? op een 30+ fps ?
En een 9800XT is toch alleen meer ram, en dat is alleen zinvol als ik AA en AF wil gebruiken ?
9800pro kan je high spelen, very high speelt niet lekker. XT kan het wel weer, maar dit scheelt natuurlijk ook weer per systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:38

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Paar stomme vragen wellicht :D

1. Hoe kan ik met het AW50 Sniper geweer inzoomen/richten?

2. Ik heb het hele vliegdekschip doorgerend maar ik kom niet op het deel waaraan het bootje hangt :/
En het bootje losschieten vind ik niet echt "leuk" B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

XyS

0.o.O

ow man,

de eerste 3 levels gingen makkelijk
nu ben ik bij de 4de (ik moet naar de pier)
ik ben bij de pier maar dan komt die man niet, bij me doelen staat dat ik alle mensen uit moet moorden, ben nou al 10 x teruggereden, gevaren (dan word ik neer geschoten in 1 schot door zon heli) en ik weet niet meer wat ik moet doen,

is er zon mannetje verstopt ofzo :/

ps
het is het level dat je voor het eerst kan paragliden, daarna moet je zon armory opslag laten ontploffen en dan moet je naar de pier,

eerst had ik een andere weg genomen (door ut bos :) ), daarna de gewone weg terug om ze te killen ;)

maar ik weet nu dus niet meer wat ik moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
i2Paq schreef op 05 april 2004 @ 20:46:
Paar stomme vragen wellicht :D

1. Hoe kan ik met het AW50 Sniper geweer inzoomen/richten?
Rechtermuisknop + scrolwiel?
2. Ik heb het hele vliegdekschip doorgerend maar ik kom niet op het deel waaraan het bootje hangt :/
En het bootje losschieten vind ik niet echt "leuk" B)
Heb je / zijn die 2 bruggen tussen de scheepshelften neergeschoten? Dan kun je niet meer naar de overkant inderdaad :) Geen idee of je ze uberhaupt naar beneden te halen zijn, ik had er maar 1 touw los en die brug wiebelde al vervaarlijk...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:55
XyS schreef op 05 april 2004 @ 20:58:
ow man,

ik ben bij de pier maar dan komt die man niet, bij me doelen staat dat ik alle mensen uit moet moorden, ben nou al 10 x teruggereden, gevaren (dan word ik neer geschoten in 1 schot door zon heli) en ik weet niet meer wat ik moet doen,

is er zon mannetje verstopt ofzo :/
ik had dat ook, bij mij was er 1 ventje tot zijn nek in het water, die zag ik pas tot ik ging zwemmen. een andere reden kan zijn dat je handmatig quicksave hebt gedaan, ik heb gemerkt dat FC soms er een potje van maakt als je dat doet, hij onthoudt niet meer wat die moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Nu online

XyS

0.o.O

ik had ook in carrier, ik deed \save_game a
daarna \load_game a

was het hele schip doorzichtig en viel ik door sommige stukken ship heen, daarna "zwom" ik inhet ruim, en zwom ik door het staal naar buiten om vervolgens niet meer naar binnen te kunnen en neergeschoten te worden door zon heli O+

naja k zoek wel ff zon cheat

heb je niet een cheat dat je maar 1 level verder gaat?

kwil niet dat alles er komt of dat ik godmode heb ofzo, ga ik dat te snel gebruiken |:(

[ Voor 20% gewijzigd door XyS op 05-04-2004 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyS schreef op 05 april 2004 @ 21:32:
ik had ook in carrier, ik deed \save_game a
daarna \load_game a

was het hele schip doorzichtig en viel ik door sommige stukken ship heen, daarna "zwom" ik inhet ruim, en zwom ik door het staal naar buiten om vervolgens niet meer naar binnen te kunnen en neergeschoten te worden door zon heli O+ |:(
Jouw probleem heb ik eens bij iemand anders gezien. Je kunt maar beter gewoon niet saven en of loaden vanuit de console. Het lijkt wel alsof ze die "bug" extra ingebouwd hebben. Als de makers zouden willen dat je kon quicksaven/loaden hadden ze het wel ingebouwd ;)
Ik had een keer een zwarte radar en geen wapens meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:04

Sjonny

Fratser

ow man,

ik vond die eerste levels al ook flink pittig .. speel niet veel van dit soort spellen.
bij die pier moet je gewoon helemaal naar het eind lopen, en dan rechts tot op het puntje van die pier .. bij mij kwam die gelijk.

heb net ook m'n auto leuk "geparkeerd" :)
'k zat al een tijdje, wat hoor ik dan knallen? .. auto stond slowly aan gort te gaan :)
Afbeeldingslocatie: http://www.kirika.demon.nl/fc-tn2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.kirika.demon.nl/fc-tn3.jpg

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Far cry online blijft zo af en toe vreemde kuren vertonen, terwijl het geluidsprobleem opeens niet meer is. VAAG SPEL :?
Sinds ik de patch heb geinstalleerd heeft het beeld bij sniperen kleine clipping probleempjes, het is zeker niet storend maar wel raar.
Ik ben ook al eens door punk buster er uit ge**** voor 0 seconde omdat ik cheatten...... :?
En nog steeds wil het spel vastlopen na level laden, dan gaat eerst de achtergrond vreemd doen (op het punt dat je team mag kiezen) en als ik dan verder ga loppttie vast. Tegenwoordig doe ik dus gelijk maar disconnect......
Kortom dit spel is online :? :? 8)7 |:(
patch 1.2, cant wait! Wisten we maar wanneer!
Ik speel sinds vandaag met mn nieuwe belkin n52: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb daar ook last van, Punkbuster kicks voor 0 sec
laatst kreeg ik de melding PB_init_failure

dan de patch opnieuw installeren, had weinig zin...:(

op www.punkbuster.com nog geen updates, patches or whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Paul Nieuwkamp schreef op 05 april 2004 @ 21:00:
[...]
Rechtermuisknop + scrolwiel?
Dat ga ik eens proberen...
Heb je / zijn die 2 bruggen tussen de scheepshelften neergeschoten? Dan kun je niet meer naar de overkant inderdaad :) Geen idee of je ze uberhaupt naar beneden te halen zijn, ik had er maar 1 touw los en die brug wiebelde al vervaarlijk...
Nee, ik kom niet eens bij een punt waar ik zou moeten kunnen oversteken |:(
En dit terwijl ik al zowat een uur aan het zoeken ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
i2Paq schreef op 05 april 2004 @ 22:39:
[...]

Dat ga ik eens proberen...

[...]

Nee, ik kom niet eens bij een punt waar ik zou moeten kunnen oversteken |:(
En dit terwijl ik al zowat een uur aan het zoeken ben...
Dat bootje hangt aan de rand van het bovendek van het schip. Dus je moet echt op de carrier zelf staan. Waar sta je nu dan (waar loop je dood?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sogree
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-09 22:07

Sogree

..::te huur::..

FirmPete schreef op 04 april 2004 @ 22:24:
In je startmenu... Ubisoft-FarCry-Configure Far Cry
thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
'k

Ik heb wel wat klachten over dit spel hoor!

Wat is het voor onzin dat die mercenaries wegduiken achter bomen en rotsblokken! En dat ze omtrekkende bewegingen maken! En dat er altijd zo'n spuit elf is die je ff over het hoofd ziet!

Wat is dit voor een slechte SP!!!!! Die mannetjes horen, zoals het hoort, recht op je af te rennnen, goed zichtbaar, terwijl ze nauwelijks schade aanrichten als ze op je schieten! Noemen ze dit realistisch? Het lijkt niet eens op goeie SP!
Hetzelfde gezeik in dit spel als in Halflife. Dat was net zo, monstertjes die wegduiken, waar sláát dat op!!!

Ben begonnen op 3/27/04 (save eerste checkpoint) en ben nu pas in level 10 (control) Ook weer zoiets! Je behoort een SP tegenwoordig toch in een halve dag uit te spelen!!!

Bovendien schrik ik me om de haverklap de tering. En niet alleen ik. Als ik weer tegen het plafond aan plak, valt m'n betere helft ook weer van haar stoel.

Kan iemand me verzekeren dat het allemaal goed afloopt?

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59
Ik heb tot zonet nog liggen te spelen ik moet gewoon ff kwijt dat ik dit samen met Half-Life de beste shooters ooit gemaakt vind op de pc. Dit is eindelijk weer eens zo'n spel wat je helemaal te pakken krijgt. Je MOET gewoon spelen... meer meer meer... echt een verslaving. En al haal je een level niet zo gemakkelijk, je blijft toch gewoon doorgaan, gewoon omdat het zo'n vet spel is.

Kzit nu bij Boat. Echt een prachtig level!

Ow, en heb zonet het knopje "x" gevonden :) Was me al af aan het vragen waarom je die granaten op een patrol boat niet kon gebruiken. En het leuke is... die "x" kun je ook nog gebruiken met de wapens... en ook zonet ontdekt... de shift knop op een bootje... Iedereen zal dit wel al weten, maar het spel blijft me gewoon verbazen. Op alle fronten... de wapens, de vette missies, de AI... en natuurlijk niet te vergeten, de grahpics.

Wat mij betreft..

GAME OF THE YEAR. PUNT.

[ Voor 3% gewijzigd door Fred_Perry op 06-04-2004 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FirmPete schreef op 06 april 2004 @ 02:23:
[...]

'k

Wat is het voor onzin dat die mercenaries wegduiken achter bomen en rotsblokken! En dat ze omtrekkende bewegingen maken! En dat er altijd zo'n spuit elf is die je ff over het hoofd ziet!
Dat noemen ze a.i. ;)
En dat is toch alleen maar goed? Ik bedoel, dat is toch geen nadeel van het spel? Je wordt toch niet gedwongen het spel te spelen?
Als je daar niet van houdt kun je toch ook andere spellen spelen zoals bijvoorbeeld Serious Sam. Hartstikke leuk spel (multiplayer nog meer) en er is nauwelijks sprake van a.i iedereen rent gewoon op je af.
[...]
Wat is dit voor een slechte SP!!!!! Die mannetjes horen, [b]zoals het hoort[b], recht op je af te rennnen, goed zichtbaar, terwijl ze nauwelijks schade aanrichten als ze op je schieten! Noemen ze dit realistisch?
Denk niet dat in de realiteit iedereen die een geweer vast heeft achterlijk is en geen dekking neemt. Denk ook niet dat je gewoon 20 kogels opvangt.
[...]
Bovendien schrik ik me om de haverklap de tering. En niet alleen ik. Als ik weer tegen het plafond aan plak, valt m'n betere helft ook weer van haar stoel.
:D Is toch hartstikke leuk! Lekker spannend!
[...]
|:( Zit vast in level 15 of 16 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59
Volgens mij noemen ze dat toch echt wel sarcasme :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Fred_Perry schreef op 06 april 2004 @ 02:47:
[...]
Volgens mij noemen ze dat toch echt wel sarcasme :D
Volgens mij noemen ze zoiets "happen" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 22:02

Falcon10

Hit it i would !

[...]

'k

Wat is dit voor een slechte SP!!!!! Die mannetjes horen, zoals het hoort, recht op je af te rennnen, goed zichtbaar, terwijl ze nauwelijks schade aanrichten als ze op je schieten! Noemen ze dit realistisch? Het lijkt niet eens op goeie SP!
Hetzelfde gezeik in dit spel als in Halflife. Dat was net zo, monstertjes die wegduiken, waar sláát dat op!!!

Ben begonnen op 3/27/04 (save eerste checkpoint) en ben nu pas in level 10 (control) Ook weer zoiets! Je behoort een SP tegenwoordig toch in een halve dag uit te spelen!!!

WTF ??? :?
Als je dan echt rechttoe - rechtaan spelletjes wil spelen, koop dan ff de originele Wolfenstein uit de jaren stilletjes he !
Far Cry <> Quake alike games. Quake zit vol met "domme" monsters, mercaneries zijn mensen, en dus beetje slimmer normaal gezien, of ga jij in het echt ook als een gek recht op zo'n bende GIJOE'S afhollen in de hoop dat je ze afgeknalt krijgt, hopende dat geen van hen maar 1 kogel in jou kop knalt ?
Als je dan toch per se domme tegenstanders wil, ga dan naar de levels waar de trigens rondlopen, die springen vlak op je af zonder zich te verschansen.

En als dat ook niet goed is, vrees ik dat enkel Freddy Fish of iets soortgelijks goed voor je is. *g*

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:52

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Falcon10 schreef op 06 april 2004 @ 07:56:
[...]

Als je dan echt rechttoe - rechtaan spelletjes wil spelen, koop dan ff de originele Wolfenstein uit de jaren stilletjes he !
Far Cry <> Quake alike games. Quake zit vol met "domme" monsters, mercaneries zijn mensen, en dus beetje slimmer normaal gezien, of ga jij in het echt ook als een gek recht op zo'n bende GIJOE'S afhollen in de hoop dat je ze afgeknalt krijgt, hopende dat geen van hen maar 1 kogel in jou kop knalt ?
Als je dan toch per se domme tegenstanders wil, ga dan naar de levels waar de trigens rondlopen, die springen vlak op je af zonder zich te verschansen.

En als dat ook niet goed is, vrees ik dat enkel Freddy Fish of iets soortgelijks goed voor je is. *g*

[rml]Fred_Perry in "[ PC] Far Cry - Deel 4"[/rml]

Subtiele hint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:42
[...]

'k

sorry maar moet toch ff lachen :P dus als er iemand in hawai shirt op jou loopt te schieten dan ren je naar hem toe? gimme a break :Z Tuurlijk zoeken die gasten dekking, dat is realistisch. En waar de neuk haal je het feit vandaan dat je sp in een halve dag hoort uit te spelen man :? Ben je wel wijs? :P Iedereen klaagt erover dat ze te kort zijn, nu ga jij vervolgens beweren dat het te lang is :? Hier kan ik ff met mijn hoofd niet bij :P

edit:
ik had die hint wel gelezen O-)

[ Voor 16% gewijzigd door Schuey op 06-04-2004 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

maar ik weet nu dus niet meer wat ik moet doen
Verder doorlopen op de pier...?

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:27

Zeror

Ik Henk 'm!

[...]

'k

Zoiets noemen ze A.I.
Jij duikt namelijk OOK weg als je beschoten wordt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:56
Volgens mij hebben een aantal mensen de strekking van de post van Firmpete niet begrepen. Lijkt mij meer een sneer naar de andere FPS games die hij beschrijft.... >:) en die zijn wel slecht.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
[...]

'k

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Sarcasme _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:38
spelletjes spelen dood je intelligentie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 22:02

Falcon10

Hit it i would !

't is nog vroeg he, dan lees je nog niet alles met sarcasme :p
Sowwy :p

@XyS : je moet helemaal tot op het achterste deel van de pier gaan, dus gewoon in het midden of vooran staan is niet voldoende. Echt, helemaal vanachter. Dan zie je normaal in de verte ze'n bootje eraan kome ( niet op schieten ;) )

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, weer tactiek vraagje, zit nu in het archive level
heb de onzichtbare monsters omgelegd ( nice cryvision goggles )

zit nu in een grote storage ruimte vol met crates en elite guards

heb er nu zo'n 10 ofzo omgelegd met headshots ( enigste wat goed werkt bij die gasten :P ), wat is beste om ze allemaal in die ruimte ( daar krioelt het van ) om ze om te leggen?

en helemaal achterin in het level liggen 2 elite guards met rocket launchers :7

pittig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

HuggyB schreef op 06 april 2004 @ 00:24:
[...]

Dat bootje hangt aan de rand van het bovendek van het schip. Dus je moet echt op de carrier zelf staan. Waar sta je nu dan (waar loop je dood?)
Grrr. mijn Pc is gecrashed en starte niet meer op (agp80.sys oid defect) Ook save-mode niet. Moest dus terug naar een Ghost-image en mijn save-files pleite :(
Ga vanmiddag even overnieuw beginnen :Y)
Misschien dat ik er dan wel uitkom B)

Meld me weer als ik zover ben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Vage shit.

Ik zit nu in level Cooling. Heb alles onder water laten lopen, stukje gezwommen, wat crigens af geknald en nu zie ik Val staan, maar er is geen enkele interactie mogelijk met dat mens. :?

Iemand een idee?

Laat maar, Google kwam al met dit topic en deze post: :P
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 18:31:
@KhaJhi

Je bent de 3e die in 1 van deze topics deze vraag steld.. en de 3e die ik antwoord ga geven :P

Het zal een bug zijn in FarCry, normaal horen er in de kamer bij Val 2 monsters te zijn, dood je deze, dan volgt een filmpje, en begint boat.

Bij sommige lijkt dit echter niet te werken, oplossing is het laden van het een na laaste check point, en het laatste stukje opnieuw spelen, sommige hebben echter het hele level opnieuw moeten spelen om langs deze 'bug' te komen.

Cheaten om bij boat te komen is ook een oplossing idd, geloof niet dat je nou erg veel boeiends mist kwa verhaal..
De voorlaatste checkpoint laden lukte niet.

Maar hoort die zooi daar ook nog onder water te staan? Als ik daaro save en weer load is het water weg?

[ Voor 68% gewijzigd door MrJ op 06-04-2004 11:02 ]

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 06 april 2004 @ 10:59:
Vage shit.

Ik zit nu in level Cooling. Heb alles onder water laten lopen, stukje gezwommen, wat crigens af geknald en nu zie ik Val staan, maar er is geen enkele interactie mogelijk met dat mens. :?

Iemand een idee?

Laat maar, Google kwam al met dit topic en deze post: :P

[...]

De voorlaatste checkpoint laden lukte niet.

Maar hoort die zooi daar ook nog onder water te staan? Als ik daaro save en weer load is het water weg?
Misschien dat die savegame corrupt is, zou ik nog 1 terug gaan als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind far cry wel een gaaf spellie enzo, maar hij heeft mij iets te veel weg van jurassic park. Ik het begin vond ik hem vet, toen je nog over die stranden enzo liep, maarals je op een gegeven moment tegen monsters enzo moet, is het niet realistisch meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 11:14:
ik vind far cry wel een gaaf spellie enzo, maar hij heeft mij iets te veel weg van jurassic park. Ik het begin vond ik hem vet, toen je nog over die stranden enzo liep, maarals je op een gegeven moment tegen monsters enzo moet, is het niet realistisch meer.
Realistisch in de zin van :? Dat het niet bij het verhaal past :? Of dat het moeilijker wordt dan andere SP games die in een paar uur uit te spelen zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 11:09:
[...]

Misschien dat die savegame corrupt is, zou ik nog 1 terug gaan als ik jou was.
Bah.

Maar hoe zit het met dat water dan? Hoort dat er te zijn? Zo ja, hoe kan je dan in godsnaam die grote 'rocket' crigen neerschieten als je geen gun in het water kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

sinds wanneer moet een spel realistisch zijn om een goede spelervaring te kunnen hebben? (*kuch* doom, half-life, unreal tournament maar ook spellen in de categorie als c&c etc *kuch*). als je realistisch wil moet je splinter cell gaan doen oid (nog niet gespeeld dus weet niet of je daar later in het spel ook mutanten oid tegenkomt maar ok :+)

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in het water lokken?
die beesten kunnen niet zwemmen remember ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Die grote staat lekker tot z'n middel in het water. Dus verzuipen doet 'ie niet. ;(

Edit:

Zo dus maar:
1. Start Far Cry in devmode and type in console:
#Mission:Event_MissionFinished()
This hasn't been posted here before, but I think this is the best solution. It triggers the next level & cutscene, which should start the moment you kill the two trigens in the room with Val..
Edit: I just tested, this actually works.. So don't care about the other solutions, use this :)
Van 't UBI forum.

/edit2:

Nice, geen cutscene. :{

/edit3:
Hi,

i have found another way.

Goto FarCry Directory then Levels, and then Cooler.
Ioen the File Cooler.lua with Text Editor.

Go to :

function Mission:Event_ValerieDiesMissionFailed()

if (god) then
god=nil;
end
local ent = System:GetEntityByName("Valerie");
local pos=new(ent:GetPos());
local ang=new(ent:GetAngles());
_localplayer:SetPos(pos);
_localplayer:SetAngles(ang);
_localplayer.timetodie=1;

end

and replace it with:

function Mission:Event_ValerieDiesMissionFailed()
System:LogToConsole('mission finished, loading next mission...');
Hud:CompleteObjective(Localize("SaveValerie"));
_localplayer.cnt:SavePlayerElements();
Game:SendMessage('StartLevel Boat');
-- Game:SendMessage('EndDemo');

end

Save the File, load Gamesave and shoot Valarie.
Zorgt ook niet voor een cut scene.

Iemand enig idee of je die ook normaal kan afspelen?

[ Voor 129% gewijzigd door MrJ op 06-04-2004 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 06 april 2004 @ 10:11:
[...]

Zoiets noemen ze A.I.
Jij duikt namelijk OOK weg als je beschoten wordt.
heb je nou serieus niet door dat ie sarcastisch is..? wtf?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fred_Perry schreef op 06 april 2004 @ 02:35:
Ik heb tot zonet nog liggen te spelen ik moet gewoon ff kwijt dat ik dit samen met Half-Life de beste shooters ooit gemaakt vind op de pc. Dit is eindelijk weer eens zo'n spel wat je helemaal te pakken krijgt. Je MOET gewoon spelen... meer meer meer... echt een verslaving. En al haal je een level niet zo gemakkelijk, je blijft toch gewoon doorgaan, gewoon omdat het zo'n vet spel is.

Kzit nu bij Boat. Echt een prachtig level!

Ow, en heb zonet het knopje "x" gevonden :) Was me al af aan het vragen waarom je die granaten op een patrol boat niet kon gebruiken. En het leuke is... die "x" kun je ook nog gebruiken met de wapens... en ook zonet ontdekt... de shift knop op een bootje... Iedereen zal dit wel al weten, maar het spel blijft me gewoon verbazen. Op alle fronten... de wapens, de vette missies, de AI... en natuurlijk niet te vergeten, de grahpics.

Wat mij betreft..

GAME OF THE YEAR. PUNT.
Mmm er komt dit jaar ook nog zoiets uit als "halflife 2" ofzo... :7

Maar hij is idd misschien wel net zo goed als doom III en stalker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hmm als ik dit zo lees moet ik dit ook maar is gaan spelen als het echt zo een goede shooter is :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 13:18:
[...]

Mmm er komt dit jaar ook nog zoiets uit als "halflife 2" ofzo... :7

Maar hij is idd misschien wel net zo goed als doom III en stalker.
Hoe weet jij of Half Life 2 zo fantastisch is? Heb je het al gespeeld?
Misschien is Stalker wel fantastisch en zuigt Half Life 2, kun je niet zeggen tot je van alle games de final hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 13:14:
[...]

heb je nou serieus niet door dat ie sarcastisch is..? wtf?! :P
Uh, nee, niet op gelet

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

shuogg schreef op 06 april 2004 @ 13:40:
[...]

Hoe weet jij of Half Life 2 zo fantastisch is? Heb je het al gespeeld?
Misschien is Stalker wel fantastisch en zuigt Half Life 2, kun je niet zeggen tot je van alle games de final hebt gespeeld.
Half life 2 is waarschijnlijk net iets beter dan de huidige shooters. ik wil hiermee zeggen dat de makers (en aanhang) het pushen. Doom 3 is nu wel fantastisch, maar als het straks over 1,5 jaar uitkomt is het misschien wel weer afgezaagd. Wie zal het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat doom 3 ook binnenkort zou uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
In duitsland was een interview met Crytek, de balangrijkste feiten uit het iview vindt je hier.

Er komt wellicht een uitbreiding.

Een quicksave patch kun je verwachten over 3 a 4 weken.

Misschien wordt de heli met een patch bestuurbaar.

Het grafische potentieel van de engine is nog niet tot het uiterste gegaan, fotorealistisch zou mogelijk moeten zijn. De volgende game zal de engine nog verder pushen.
OMFG, dat ze eerst maar eens die mp bugs oplossen voor zelfs maar te denken aan de volgende game |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Doom 3 moet het zeker hebben van de mooie graphics. Een horror fan zal het ook meteen kopen. Maar volgens mij staan de graphics centraal. Carmack verkoopt niet echt spellen, maar engines heb ik meer het idee.

Met deze gedachte in het achterhoofd moet ik zeggen dat Doom 3 dadelijk niet meer zo interessant is als dat het eerst was. FarCry heeft ongelovelijk prachtige graphics. Ik heb in ongeveer 2 WC's gestaan in FarCry ;) , en het leek net of ik naar een Doom 3 render stond te kijken.
Ik koop (ja koop, tweakers :) ) Doom 3 uiteraard, lijkt me een leuk spel. Wat ik wil zeggen is dat Doom 3's hoofddoel een beetje achterhaald is. De graphics die Doom 3 belooft te leveren heb ik nu al. De hele "purpose" van Doom 3 is een beetje onderuit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Rakkerzero schreef op 06 april 2004 @ 13:50:
[...]

Half life 2 is waarschijnlijk net iets beter dan de huidige shooters. ik wil hiermee zeggen dat de makers (en aanhang) het pushen. Doom 3 is nu wel fantastisch, maar als het straks over 1,5 jaar uitkomt is het misschien wel weer afgezaagd. Wie zal het zeggen.
Als Doom 3 over 1.5 jaar uit zou komen ja. Het spel ligt echter over twee maanden al in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Ik zit juist het meest op Doom3 te wachten, ja zelfs nog meer dan HL2 (mocht ie ooit nog eens worden uitgebracht 8)7 ).

De hele sfeer in Doom3 lijkt me zo waanzinnig gaaf. Ik ben volgens mij ook de enige hierzo die van Far Cry de binnenlevels wel briljant en geweldig vind. Veel spannender en moeilijker ook dan de buitenlevels.

De spanning is voor mij veel belangrijker dan een of anders flauw SF verhaal.

Het enige waar ik bij Doom3 wel wat bang voor ben is de lineariteit. Dat is natuurlijk bij Far Cry het meest fantastische (op de grafics na dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij word de gameplay van d3 echt crap, terwijl die van far cry wel goed is vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Dracul schreef op 06 april 2004 @ 14:19:
[...]

Als Doom 3 over 1.5 jaar uit zou komen ja. Het spel ligt echter over twee maanden al in de winkels.
Ik las ergens dat de source code van doom 3 gelekt is. Ze gaven aan dat doom 3 nu in 2006 in winkels zou gaan liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Tsja, het zal er wel op neerkomen: schieten en nog eens schieten en that's it!

En toch lijkt ie me geweldig te worden. Is nergens op gebaseerd, puur en alleen op bijna 20 jaar videogame ervaring. En ja, ik ben al een ouwe lul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Rakkerzero schreef op 06 april 2004 @ 14:42:
[...]

Ik las ergens dat de source code van doom 3 gelekt is. Ze gaven aan dat doom 3 nu in 2006 in winkels zou gaan liggen
Yeah right, en dat Duke 4Ever in 2010 komt zeker >:) (ow shit , slechte vergelijking, want Duke komt waarschijnlijk in 2010).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we maar weer naar on-topic mode switchen? Voor Doom 3 en voor verschillende game engines zijn aparte topics geopend waar je je zegje kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:44
Rakkerzero schreef op 06 april 2004 @ 14:42:
[...]

Stond in de Pc Gameplay van april ... dat was hun 1 april grap .. .altijd leuk dat mensen er toch in trappen :D

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Nu online

XyS

0.o.O

ik was al naar het einde van de pier gelopen, maar het was zoals iemand zei, ik had gequicksaved en daarna weer geladen.dus is farcry een beetje gek geworden net als bij carrier (dat gedoe dat alles doorzichtig is en dat je dan door de muren en alles heenvalt)

nu ff dat leveltje opnieuw gespeeld zonder quicksave en tada hij komt eraan gevaren ;)

wel k*t, ik had dat hele eiland al 5 x overgereden en gelopen om dat laatste mannetje te vinden :P daarna die tip dat het aan quicksave zou kunnen liggen en jahoor.

kga dus nie meer quicksaven :9
zou ik anderen ook aanraden want als je dit hebt bij zon moeilijk level :+

naja bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Timocos schreef op 06 april 2004 @ 14:52:
[...]

Stond in de Pc Gameplay van april ... dat was hun 1 april grap .. .altijd leuk dat mensen er toch in trappen :D
Damn, ... O-) O-)

Maar ja, het pcgameplay is maand blad, dus nam ik maar serieus

Maar nog over Far cry:

Ik kan dat spel maar niet goed draaien. Terwijl volgens mij toch een redelijke goeie pc heb. P4 2,5 GHZ, 768mb ddr, geforce 5600XT 128mb. moet alles op low + res. 800*600 draaien wil ik een fatsoenlijke FPS halen (30 FPS). Ik baal hier heel erg van.

[ Voor 31% gewijzigd door Zeror op 06-04-2004 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Rakkerzero schreef op 06 april 2004 @ 14:59:
[...]

Damn, ... O-) O-)

Maar nog over Far cry:

Ik kan dat spel maar niet goed draaien. Terwijl volgens mij toch een redelijke goeie pc heb. P4 2,5 GHZ, 768mb ddr, geforce 5600XT 128mb. moet alles op low + res. 800*600 draaien wil ik een fatsoenlijke FPS halen (30 FPS). Ik baal hier heel erg van.
En je bent alle "standaard "dingen afgegaan? Ik heb nl. lagere specs, en ik draai met 30~40 fps op 1024 med. Dus je doet toch echt iets fout ;).

[ Voor 10% gewijzigd door DeepSeven op 06-04-2004 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

wat bedoel je met standaard dingen?

Heb overrgens nog niet de patch geinstalleerd. Dit omdat er hier en daar nog al eens problemen mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Rakkerzero schreef op 06 april 2004 @ 15:09:
wat bedoel je met standaard dingen?

Heb overrgens nog niet de patch geinstalleerd. Dit omdat er hier en daar nog al eens problemen mee zijn.
Dat bedoel ik met standaard dingen :) . Nieuwste vid en mobo drivers geinstalleerd staan, patches geinstalleerd, forums afgezocht of het een veel bekent probleem is enz. :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:37

mambo No5

Bad Apple?

[...]
Volgens mij is je GPU gewoon te traag om dat geweld bij te benen :Y)

Een Nvidia 5600xt is niet echt bepaald top-of-the-line als bij ATI, maar meer de bodemcategorie. Ik weet niet of een goed spel spelen een prioriteit heeft bij je, maar ik zou maar eens zoeken naar een nieuwe grafische kaart ;)

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemmand hoe je surround/dolby 5.1 kan krijgen bij het spel? want ik heb een logitec z640 speaker set maar ik krijg maar geen geluid uit mijn achterste 2 boxen :s Heb alles al aan en uitgezet bij sound options maar het maakt niks uit, weet iemmand hoe dit te maken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Laatst online: 11-09 20:37

mambo No5

Bad Apple?

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 15:40:
Weet iemmand hoe je surround/dolby 5.1 kan krijgen bij het spel? want ik heb een logitec z640 speaker set maar ik krijg maar geen geluid uit mijn achterste 2 boxen :s Heb alles al aan en uitgezet bij sound options maar het maakt niks uit, weet iemmand hoe dit te maken is?
Heb je de volgende dingen al geprobeert?
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/ojvdpol/Farcrysound.JPG

Zet die twee anders eens aan (als je dat al nog niet gedaan had)en herstart FC dan maar eens :)

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

mambo No5 schreef op 06 april 2004 @ 15:49:
[...]

[afbeelding]

Zet die twee anders eens aan (als je dat al nog niet gedaan had)en herstart FC dan maar eens :)
Of op bij de configuratie van je geluidskaart surround aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
[...]

Damn, ... O-) O-)

Maar nog over Far cry:

Ja, je PC is wel netjes, maar jouw videokaart is niet echt top-of-the-line.
Ik zou zeggen, wacht een maandje en schaf die NV40 aan.

[ Voor 5% gewijzigd door HuggyB op 06-04-2004 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

i2Paq schreef op 06 april 2004 @ 10:43:
[...]

Grrr. mijn Pc is gecrashed en starte niet meer op (agp80.sys oid defect) Ook save-mode niet. Moest dus terug naar een Ghost-image en mijn save-files pleite :(
Ga vanmiddag even overnieuw beginnen :Y)
Misschien dat ik er dan wel uitkom B)

Meld me weer als ik zover ben 8)
Beiden zijn gelukt, bleek dat ik niet genoeg in een kamer had gekeken nadat je die gast doodschiet terwijl je hoort dat hem verteld wordt dat ze Val gaan verplaatsten. Laatste kamer heeft een trappetje omhoog :Y)
Had al wel die helicopter getrashed vanaf het dek voor dat ik naar boven ging. Is een stuk makkelijker daarna om die mannetjes daar af te tuigen.

Sniper gun nu ook onder controlle. Wel gaaf om te zien hoe een head-shot er van dichtbij uitziet 8)

Zo wie zo rullen head-shots (ik leg ze met mijn M4 in single bullet mode meestal om met zo'n head-shot)
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
lol in die training level kun je enorme stukken van de level gewoon voorbij lopen als het ware :P

Links naast die basis met die 2 wachttorens loopt een stroompje, kun je gewoon helemaal volgen, en daarna een pad dat netjes langs de weg loopt, je hoeft pas na een hele tijd een paar mannetjes om te leggen om zo'n humvee van hun te jatten, en voor de rest hoef je niet echt te schieten, die paar mannetjes op de weg kun je gewoon omver rijden en de AI houd je toch niet bij als je doorrijdt in je auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Jaa, het is wel realistisch dat je al die voertuigen kan gebruiken, maar wat je zegt, in sommige levels kan je gewoon doorrijden of varen naar het eind zonder een gevecht aan te gaan. Je maakt het spel natuurlijk voor jezelf zo leuk als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

op 3/4 van de servers waar ik contact mee probeer te maken word ik gekicked........... Waarom ? ;( , je ziet ook als je aan het spelen bent dat heel veel spelers gekicked worden om dat ze zouden cheaten ..... :?,
(ik cheat NIET !!!!!!, dus daar kan het niet aan liggen :/ )

En als dan aan het spelen ben heb ik verschrikkelijke lag :| (word er echt moedeloos), zit je als een gek op iemand te schieten , blijkt hij allang achter jou te staan en jou doodleuk neer staat te knallen( terwijl je hem nog in beeld ziet :?)
knopjes die laat reageren (secondes later of helemaal niet) zoals springen, wapen wisselen, bukken etc.........

Verder is het wel een leuk spel, single player alleen een beetje te kort :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Jij hebt Call of Duty zeker nog nooit gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Grindtegel schreef op 06 april 2004 @ 19:02:
Nope :) , en als dat nog erger is als met FarCry zal ik het ok wel nooit gaan spelen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScrooLoose schreef op 06 april 2004 @ 18:46:
op 3/4 van de servers waar ik contact mee probeer te maken word ik gekicked........... Waarom ? ;( , je ziet ook als je aan het spelen bent dat heel veel spelers gekicked worden om dat ze zouden cheaten ..... :?,
(ik cheat NIET !!!!!!, dus daar kan het niet aan liggen :/ )

En als dan aan het spelen ben heb ik verschrikkelijke lag :| (word er echt moedeloos), zit je als een gek op iemand te schieten , blijkt hij allang achter jou te staan en jou doodleuk neer staat te knallen( terwijl je hem nog in beeld ziet :?)
knopjes die laat reageren (secondes later of helemaal niet) zoals springen, wapen wisselen, bukken etc.........

Verder is het wel een leuk spel, single player alleen een beetje te kort :|
ja dat heb ik ook die enorme lagg, het is gewoon niet leuk meer, ik ben blij als ik eens een server heb waar ik een ping van onder de 150 heb :( bij cs en andere spellen heb ik altijd een ping van onder de 40.

Single player vind ik niet kort, ben er nu al een paar weken mee bezig en ik speel iedere dag een uurtje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog niet zelf multiplayer gespeelt, nog helemaal geen tijd voor gehad. Is de multiplayer wat? De singleplayer vind ik erg kick en hoe het op sommige punten een andere wending kan krijgen is fantastisch. het enige jammere vind ik is dat far cry zo scripted is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 12:58
WTF!!! ben net uit de heli getrapt door die crimineel(met een geweer en 10 kogels) en nu zijn al me savegames weg heb ik het nu uitgespeeld ofzo?

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

TheGeneral schreef op 06 april 2004 @ 19:36:
WTF!!! ben net uit de heli getrapt door die crimineel(met een geweer en 10 kogels) en nu zijn al me savegames weg heb ik het nu uitgespeeld ofzo?
nee, nu moet je door de jungle vol met trigens verder met 10 kogels. suc6 >=). het spel is zeker nog niet afgelopen (nog minimaal 4 levels oid d8 ik).

en dat je savegames weg zijn.. lijkt me stug, kijk maar eens onder een andere levelnaam (voor je het nog niet doorhad: checkpoints worden opgeslagen per level)..

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mambo No5 schreef op 06 april 2004 @ 15:49:
[...]

[afbeelding]

Hmm vreemd, ik had dat in het spel ingesteld en toen deed ie het niet, maar nu wel bedankt :) alleen ik hoor geen muziek ofzo door me achterste 2 speakers, alleen kogels dat is wel weer jammer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grindtegel schreef op 06 april 2004 @ 19:02:
Lag in CoD :? Dan zou ik toch maar eens van ISP wisselen als ik jouw was.
Ik speel regelmatig CoD , en heb nooit lag. 8)

In andere games trouwens ook niet , op echt een enkele uitzondering na. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Woej net uitgespeeld :) Geeft een bevredigend gevoel :) Nu maar wachten op deel 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 18:31

sjaakaq

It might get loud

Hmm vindt het to nu toe een beetje tegenvallen; de buitenlevels zijn leuk maar die binnenlevels in het donker met die gemuteerde apen deden me een beetje aan Soldier Of Fortune denken...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 22:24
ik word dood ziek van die CIA-slet.. had al last van de eerste bug in het level voor 'boat', en nu weer in 'swamp'.

Heb die nuke gevonden, en dan wacht ik op haar, staat ze buiten bij het hek te wachten. :( kan daardoor dus niet verder op dit moment. toch wel frusty!

[ Voor 29% gewijzigd door BenJoep op 06-04-2004 21:01 ]

| I've got permission to color outside the lines |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Laatst online: 19-08 08:54
idd!! die mp zuigt echt enorm, nu speel ik dan wel op gekraakte servers, maar ik ( ieder ander ook) heb een ping van rond de 300/400 en als ik cs speel heb ik rond de 30/40. hopen dat gauw patch1.2 komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Laatst online: 19-08 08:54
HuggyB schreef op 06 april 2004 @ 16:07:
[...]

Ja, je PC is wel netjes, maar jouw videokaart is niet echt top-of-the-line.
Ik zou zeggen, wacht een maandje en schaf die NV40 aan.
hoeveel gaat dat ding kosten? die NV40?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giel schreef op 06 april 2004 @ 21:09:
idd!! die mp zuigt echt enorm, nu speel ik dan wel op gekraakte servers, maar ik ( ieder ander ook) heb een ping van rond de 300/400 en als ik cs speel heb ik rond de 30/40. hopen dat gauw patch1.2 komt
Dat heb ik nou ook! is echt niet gezond :S en de nv40 zal wel rond de 400 a 500 euro gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Timocos schreef op 06 april 2004 @ 20:33:
Woej net uitgespeeld :) Geeft een bevredigend gevoel :) Nu maar wachten op deel 2 :)
8)7 , loop jij niet een beetje te hard van stapel :), ze moeten eerst maar eens proberen de vele bugs uit het spel te halen, vooral MP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

joostve schreef op 03 april 2004 @ 18:37:
[...]

ja vooral die hitte damp van dat lava maakt het zwaar
SPOILER
dat level Dam is juist heel makkelijk, nouja tot aan de buggie dan
kwestie van gewoon de rivier afzwemmen want zwemmend kunnen ze niet bij je komen :P
en die 10 kogels heb ik dus helemaal niet nodig gehad, vanaf de blackhawk gewoon de minigun gebruiken voor elk rocket mannetje die daar loopt
(lok ze desnoods naar je toe)
Ik ben het hier ook helemaal mee eens. De onzin vond ik nog dat er 10 ventjes met rockets op je schieten en je zo de kloten op bent. Maja daar hebben we cheat voor he.
Joep schreef op 06 april 2004 @ 21:00:
ik word dood ziek van die CIA-slet.. had al last van de eerste bug in het level voor 'boat', en nu weer in 'swamp'.

Heb die nuke gevonden, en dan wacht ik op haar, staat ze buiten bij het hek te wachten. :( kan daardoor dus niet verder op dit moment. toch wel frusty!
Stond ze bij mij ook -> Cheat :P

[ Voor 24% gewijzigd door REDFISH op 06-04-2004 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Giel schreef op 06 april 2004 @ 21:13:
[...]

hoeveel gaat dat ding kosten? die NV40?
400, 500? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
ScrooLoose schreef op 06 april 2004 @ 21:29:
[...]

8)7 , loop jij niet een beetje te hard van stapel :), ze moeten eerst maar eens proberen de vele bugs uit het spel te halen, vooral MP
Bedoel niet dat ie meteen moet uitkomen :P Doe eerst maar DoomIII enzo maar dan pas Far Cry 2 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Ik had het over het kort zijn van Far Cry (vind ik niet juist trouwens, dit spel is vrij lang) en Call of Duty (die je in een zucht en een scheet uitspeelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://lighteye.armyofgot.nl/farcry/

hier ga ik de komende dagen mee bezig om een walkthrough neer te zetten :) heb nu alleen ff de eerste map training gedaan om gelijk een voorbeeld neer te zetten.

Gaat langzaam omdat het wel goed moet gebeuren, opnieuw spelen enzo... maar ja heb er wel plezier in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logged at Tuesday, April 06, 2004 23:27:29
FileVersion: 1.1.0.1230
ProductVersion: 1.1.0.1230

Exception Code: 0xC0000005
Exception Addr: 0x001B:0x3804A104
Exception Module: <Unknown>
Exception Description: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION, Attempt to read from address 0x00000000

The memory could not be "read"

Call Stack Trace:
2) function=0x3804A104
1) function=0x0
-------------------------------------------------------------------
ik krijg dus dit error bericht iedere keer ik de game probeer te starten. gewoon start scherm en er gebeurt verder nix.
het gekste is nog dat de singleplayer demo's dus wel zonder problemen werken.
heb een:

p4 1800
soundblaster audigy geluidskaart
geforce 3 ti 500 met 53.03 xp drivers (heb ook al geprobeert met 56.72)
512 mb ram
heeft er ooit iemand een oplossing voor dit probleem gevonden?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 04:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

ik vind far cry wel een gaaf spellie enzo, maar hij heeft mij iets te veel weg van jurassic park.
http://www.ulray.ch/jpmod/

Daar denken meer mensen hetzelfde over. Mij lijkt een GOEIE JP mod voor Farcry juist supercool!

[ Voor 6% gewijzigd door HellBeast op 07-04-2004 08:22 ]

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 01:50:
Logged at Tuesday, April 06, 2004 23:27:29
FileVersion: 1.1.0.1230
ProductVersion: 1.1.0.1230

Exception Code: 0xC0000005
Exception Addr: 0x001B:0x3804A104
Exception Module: <Unknown>
Exception Description: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION, Attempt to read from address 0x00000000

The memory could not be "read"

Call Stack Trace:
2) function=0x3804A104
1) function=0x0
ik krijg dus dit error bericht iedere keer ik de game probeer te starten. gewoon start scherm en er gebeurt verder nix.
het gekste is nog dat de singleplayer demo's dus wel zonder problemen werken.
heb een:

p4 1800
soundblaster audigy geluidskaart
geforce 3 ti 500 met 53.03 xp drivers (heb ook al geprobeert met 56.72)
512 mb ram
heeft er ooit iemand een oplossing voor dit probleem gevonden?
Test eens je memory op fouten met http://www.memtest.org om dat Far Cry al je memory op eet ;)

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb die fout ook paar keer gehad. Maar moet zeggen dat na patch 1.1 en je processor niet al te veel overklokken (het spel kan daar zelf niet zo goed tegen namelijk) loopt het echt als een zonnetje verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 12:58
py.mosjuh schreef op 06 april 2004 @ 19:46:
[...]

nee, nu moet je door de jungle vol met trigens verder met 10 kogels. suc6 >=). het spel is zeker nog niet afgelopen (nog minimaal 4 levels oid d8 ik).

en dat je savegames weg zijn.. lijkt me stug, kijk maar eens onder een andere levelnaam (voor je het nog niet doorhad: checkpoints worden opgeslagen per level)..
Ik weet hoe het savegame systeem werkt maar ze zijn toch echt weg. Staan geen levels meer in en ook geen checkpoints meer. Vet vaag dit. Ga maar ff in dat mapje savegame kijken.

Edit - na een reinstall van Far cry heb ik me savegames weer!! dus ga weer even verder

[ Voor 16% gewijzigd door Operations op 07-04-2004 10:30 ]

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Je saves worden niet in het mapje savegames bewaard, maar in het mapje <profilenaam>/savegames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:32

Maxow

Hidden Sound System

TheGeneral schreef op 07 april 2004 @ 10:02:
[...]

Ik weet hoe het savegame systeem werkt maar ze zijn toch echt weg. Staan geen levels meer in en ook geen checkpoints meer. Vet vaag dit. Ga maar ff in dat mapje savegame kijken.

Edit - na een reinstall van Far cry heb ik me savegames weer!! dus ga weer even verder
Dat probleem wat jij had, heb ik ook precies bij dat level gehad. Even opnieuw opstarten en ze waren er weer :P
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.