heb de dvd versie gekocht.. jipie! ff updaten en online knallen
dus installeer je het spel eerst? doh...Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 02:55:
Hmm leuk. Net far cry gekocht.. blijkt dus dat ik eerst de nieuwe patch moet installeren. OK dat lukt dus niet omdat hij mijn installatie niet kan vinden. Is dit een known issue?
Airlocks open..2 kleintjes neersnipen..dan in een hoekje liggen..zo'n bolle neermaaien, later komen er nog 3 bolle..die ook neermaaien met machine gun. DAN pas verder dan die deur gaanVerwijderd schreef op 12 april 2004 @ 10:36:
Heeft iemmand nog tips voor het vulcano level nadat je die gemuteerde gast heb gefragged en dat je dan naar buitengaat waar een shitload van die half onsterfelijke beesten tegenkomt?
als de overige 3 dikkerds niet komen lokken met steentjes.
vergeet niet op hun hoofd te mikken want dat scheelt gigantischMaxBurn schreef op 12 april 2004 @ 11:45:
[...]
Airlocks open..2 kleintjes neersnipen..dan in een hoekje liggen..zo'n bolle neermaaien, later komen er nog 3 bolle..die ook neermaaien met machine gun. DAN pas verder dan die deur gaan
als de overige 3 dikkerds niet komen lokken met steentjes.
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Verwijderd
airlocks? waar zitten die dan? of bedoel je daarmee die 2 grote deuren? die moet je wel openen anders kan je niet veder. Ik heb alleen geen sniper en als ik die laatste grote deur open gaat die andere dicht en komt er meteen zo'n bigass gast aanlopen.
Het is mij daar ook nog steeds niet gelukt! Sniper kan je wel in de kamer ervoor halen trouwens!
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Ik heb een groot probleem. Ik heb Crowe neergeschoten en de pda in de uplink gestopt. Vervolgens krijg je een fraaie cutscene en dan stopt het bij het laadscherm. De balk met de laadproces blijft leeg, en farcry hangt. Ik had de nieuwste patch geïnstalleerd en deze werkte zonder problemen.
Ik heb farcry vervolgens geunïnstalleerd MET behoud van mijn saved games. Vervolgens opnieuw geínstalleerd. Wil ik mijn laatste checkpoint laden blijkt dat dat de helft van de saved games verdwenen is. Het laatste checkpoint is die van de Treehouse. Ik had nog een backup gemaakt van de player dir, deze teruggezet maar daarmee kreeg ik mijn checkpoints niet terug.
Iemand een suggestie hoe weer mijn laatste checkpoints terug kan krijgen?
Is er een cheat waarmee je op elk gewenst gedeelte van het spel kan beginnen?
Ik heb farcry vervolgens geunïnstalleerd MET behoud van mijn saved games. Vervolgens opnieuw geínstalleerd. Wil ik mijn laatste checkpoint laden blijkt dat dat de helft van de saved games verdwenen is. Het laatste checkpoint is die van de Treehouse. Ik had nog een backup gemaakt van de player dir, deze teruggezet maar daarmee kreeg ik mijn checkpoints niet terug.
Iemand een suggestie hoe weer mijn laatste checkpoints terug kan krijgen?
Is er een cheat waarmee je op elk gewenst gedeelte van het spel kan beginnen?
inderdaad, scheelt zo 60 kogels per bollejoostve schreef op 12 april 2004 @ 12:12:
[...]
vergeet niet op hun hoofd te mikken want dat scheelt gigantisch
ps: niet tijd voor een nieuw topic?..
die 2 deuren ja..en ..je ga me toch niet vertellen dat je die big-ass weaponroom niet gezien heb heVerwijderd schreef op 12 april 2004 @ 12:57:
airlocks? waar zitten die dan? of bedoel je daarmee die 2 grote deuren? die moet je wel openen anders kan je niet veder. Ik heb alleen geen sniper en als ik die laatste grote deur open gaat die andere dicht en komt er meteen zo'n bigass gast aanlopen.
als je zo een bootje kapotschiet ( bij zijn spawnpoint) en er dan naartoe looptRddr schreef op 12 april 2004 @ 00:25:
Oke, me eerste echte level is in test-stage.
mp_brokenislands
Een FFA multiplayer map voor 3 tot 8 personen in een strijd om de rocket launcher die in een bunkertje ligt midden in het spel.
Level bevat slachtvelden tot sneaky hideouts... dus genoeg om lol te hebben. Ik heb de map getest met 2 en 4 spelers en moet toch echt zeggen dat die wat te groot is voor 2 spelers en je echt een 3de nodig hebt om plezier van deze map te hebben.
PICS!!!!111
[afbeelding]
LEECHEN!!!11
Klik hier voor chello mirror
hopelijk hebben jullie er plezier aan en meld me die bugs
Deze is open dus jullie mogen hem aanpassen en zo, maar ik wil er wel een regel bij hebben staan waar je de orginele versie vandaan hebt en door wie die gemaakt is.
Owja.. en hij is nog niet klaar er moet nog wat vegetations worden toegevoegd maar het is goed speelbaar al.
ga je dood
LOLXyS schreef op 12 april 2004 @ 14:03:
[...]
als je zo een bootje kapotschiet ( bij zijn spawnpoint) en er dan naartoe loopt![]()
ga je dood
*grin*

Geen idee hoe je iets klikbaar maakt, dus dat moet je zelf maar ff doen
Overigens wel een leuk spel.

Geen idee hoe je iets klikbaar maakt, dus dat moet je zelf maar ff doen
Overigens wel een leuk spel.
ik heb geen zin om het hele topic door te lezen, maar is er ook een makkelijke manier om die big badasses met rocketlauncher neer te halen? ik ben nu aan het einde (denk ik?) en moet een shitload van die gasten ombrengen.
What's up met dit laatste level?
Willen ze het hele spel verpesten door een te moeilijk laatste level erin te doen?
Hoe kom ik aan de andere kant voorbij al die trigens die gewoon met veel te veel zijn?
Willen ze het hele spel verpesten door een te moeilijk laatste level erin te doen?
Hoe kom ik aan de andere kant voorbij al die trigens die gewoon met veel te veel zijn?
Ik zit nu in dat level met die Archives waar je net onzichtbare mutant moet doodschieten en later in een ruimte komt met allemaal computers en in t midden een gat. Als je daar naarbeneden springt dan zijn daar weer 2 onzichtbare mutanten. Als ik deze doodgeschoten heb dan zijn alle deuren gewoon dicht en ik krijg ze niet open. Wat moet ik nu doen?
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Hoe dan?
Ik ren met pistool naar de andere kant, gooi de switch om voor de lift.
Ren terug naar de lift, maar als ik erin zit en naar boven ga dan laten die $%^&* trigens hem weer naar beneden gaan en blazen me weer op!
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt => in die laatste ruimte zit volgens mij water afgedekt door roosters, daar moet je onder komen. (wat planken wegruimen)Pic_Art schreef op 12 april 2004 @ 15:24:
Ik zit nu in dat level met die Archives .... Wat moet ik nu doen?
Heeft iemand al een favoriet wapen, mijne is de P90 SMG, alleen die komt zo weinig voor in de game, wel de M4 maar die zuigt (je bent iets van 3 clips kwijt aan zo'n bazooka gastje)
TIP: bazooka gastjes gewoon ontwijken ze kunnen toch niet door die kleine deurtjes heen (scheelt je een hoop ammo die je later hard nodig hebt)
Tijd voor een nieuw topic?
[ Voor 41% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 12-04-2004 15:42 ]
Ik heb eerst rustig alle trigens afgeknald.Epitome schreef op 12 april 2004 @ 15:32:
[...]
Hoe dan?
Ik ren met pistool naar de andere kant, gooi de switch om voor de lift.
Ren terug naar de lift, maar als ik erin zit en naar boven ga dan laten die $%^&* trigens hem weer naar beneden gaan en blazen me weer op!
Verwijderd
wat is het toppunt van lulligheid?
In het vulcano level al die beeste vermorden als je door die 2 deuren komt. Met 300 kogels in dat grote geweer, 340 in dat andere zoom in ding en 15 in je awm. ALs alles beesten doodzijn heb je nog 40 kogels over, je neemt de lift en komt opeens weer een heel fucking leger met ventjes tegen die je dus met FUCKING 40 kogels moet doodmaken
In het vulcano level al die beeste vermorden als je door die 2 deuren komt. Met 300 kogels in dat grote geweer, 340 in dat andere zoom in ding en 15 in je awm. ALs alles beesten doodzijn heb je nog 40 kogels over, je neemt de lift en komt opeens weer een heel fucking leger met ventjes tegen die je dus met FUCKING 40 kogels moet doodmaken

Thank you.Calvin&Hobbes schreef op 12 april 2004 @ 15:38:
[...]
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt => in die laatste ruimte zit volgens mij water afgedekt door roosters, daar moet je onder komen. (wat planken wegruimen)
Daar heb ik gewoon een zooitje granaten heen gegooid, scheelt al een hoopVerwijderd schreef op 12 april 2004 @ 15:40:
Door het aantal trigens te verminderen \o/Epitome schreef op 12 april 2004 @ 15:07:
CryVision die uitvalt tijdens een vuurgevechtVerwijderd schreef op 12 april 2004 @ 15:40:
ja, als ze maar dicht genoeg in de buurt staan.
39
misschien al vaker gevraagd. Maar waarom heb die nvidia nforce drivers nodig ipv de 4x.xx serie ?
ivm pixelshaders ofzo ? het maak voor mijn ti 4200 toch niet uit welke ik gebruik. (heb nu omega 45.23)
ivm pixelshaders ofzo ? het maak voor mijn ti 4200 toch niet uit welke ik gebruik. (heb nu omega 45.23)
wat is nou de exacte DEV command die je moet toevoegen om de cheats te enablen?! en dan graag de gehele zin..
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Je zit erboven, je hebt nog een heel stuk te gaanPic_Art schreef op 12 april 2004 @ 16:31:
Ik zit alweer vast, maar nu ergens anders en omdat hij iets niet goed genoeg vind van me ofzo?
[afbeelding]
Ik sta op de plaats waar ik moet staan volgens de radar... Maar nu?
-DEVMODE,
maar voor god moet je ook wat toevoegen aan je devmode.lue,
function ToggleGod()
if (not god) then
god=1;
else
god=1-god;
end
if (god==1) then
System:LogToConsole("God-Mode ON");
else
System:LogToConsole("God-Mode OFF");
end
end
en ergens bij een rijtje met inputs:
Input:BindCommandToKey("#ToggleGod()","backspace",1);
maar voor god moet je ook wat toevoegen aan je devmode.lue,
function ToggleGod()
if (not god) then
god=1;
else
god=1-god;
end
if (god==1) then
System:LogToConsole("God-Mode ON");
else
System:LogToConsole("God-Mode OFF");
end
end
en ergens bij een rijtje met inputs:
Input:BindCommandToKey("#ToggleGod()","backspace",1);
waar moet ik dan omlaag
//anyway ben nu aan t zoeken
/// AAAAH got it.
Nu zit ik in zo'n hal met waar zo'n infopaneel is. In een paar posts hierboven las ik dat je naar rechts moest maar die deur zit op slot.
nevermind

[ Voor 40% gewijzigd door Spockz op 12-04-2004 18:09 ]
Verwijderd
Hoe krijg ik mijn savegames weer werkend na een fresh install van FC? Ja, ik heb de legale versie en heb de saves gebackupped van de vorige install 
Heb de savegames in Far Cry\Profiles\Player\Default\Savegames gezet maar hj ziet ze niet
Heb de savegames in Far Cry\Profiles\Player\Default\Savegames gezet maar hj ziet ze niet

Verwijderd
Ik heb hem net uitgespeeld. Ik vind het einde nogal abrubt. Nadat ik die ventjes had neergeschoten liep ik naar binnen en dacht ik dat je nog een heel complex door moest lopen. Ik kijk daar naar binnen en zie een ventje pak me rocketlauncher en b00m cutscene en spel uit.
My last thoughts:
Ik vind het een goede game en het verhaal zit ook wel goed in elkaar. Het is geen maxp payne 2 kwa verhaal maar toch heel wat beter dan ik de laatste tijd heb gespeeld (eigelijk vanaf half-life). AI zit goed inelkaar al vind ik het soms wel lijken alsof ze wallhack hebben
Grafisch is alles perfect en ik denk dat we deze engine nog wel zullen gaan zien in andere games want hij doet zeker niet onder voor die van hl2 en doom3 (voor wat ik ervan heb gezien), En zeker omdat de d3 engine met de huidige hw nog geen grote open ruimtes zoals de eilande van fc kan renderen (of dat is wat ik ervan heb begrepen). Ik ben veder ook geen bugs tegengekomen wat ook wel weer een pluspunt is.
De enige nadelen vind ik dat de savepoints niet echt goed zijn geplaatst hetzelfde voor ammo. Soms loop je hele stukken met full ammo zonder dat je echt veel mensen tegekomt maar dan kom je bij stukken met veel trigents en dan is er nergens ammo te vinden. Wapeons system mogen ze van mij ook wel veranderen zodat er onder elk nummer een bepaald wapen zit want ik zat heel vaak op het verkeerde knopje te drukken maar dat is misschien iets persoonlijks.
Ik heb het nu ook een paar keer online gedaan en ik vind het een nadeel dat je best vaak je tegenstanders niet ziet, nou is dit misschien omdat ik zuig in online games maargoed
het valt meestal wel mee maar met die awm sletjes is het wel irritant.
My last thoughts:
Ik vind het een goede game en het verhaal zit ook wel goed in elkaar. Het is geen maxp payne 2 kwa verhaal maar toch heel wat beter dan ik de laatste tijd heb gespeeld (eigelijk vanaf half-life). AI zit goed inelkaar al vind ik het soms wel lijken alsof ze wallhack hebben
De enige nadelen vind ik dat de savepoints niet echt goed zijn geplaatst hetzelfde voor ammo. Soms loop je hele stukken met full ammo zonder dat je echt veel mensen tegekomt maar dan kom je bij stukken met veel trigents en dan is er nergens ammo te vinden. Wapeons system mogen ze van mij ook wel veranderen zodat er onder elk nummer een bepaald wapen zit want ik zat heel vaak op het verkeerde knopje te drukken maar dat is misschien iets persoonlijks.
Ik heb het nu ook een paar keer online gedaan en ik vind het een nadeel dat je best vaak je tegenstanders niet ziet, nou is dit misschien omdat ik zuig in online games maargoed
Had je voor de herinstallatie de patch geinstalleerd ? Ik heb hier ergens gelezen dat savegames van FC met patch niet bruikbaar zijn in FC ZONDER patch.Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 18:10:
Hoe krijg ik mijn savegames weer werkend na een fresh install van FC? Ja, ik heb de legale versie en heb de saves gebackupped van de vorige install
Verwijderd
In de tussentijd zijn we de 1000 posts al voorbij, is er al iemand bezig met het vijfde deel?
Verwijderd
Wil ik anders wel doenVerwijderd schreef op 12 april 2004 @ 19:44:
In de tussentijd zijn we de 1000 posts al voorbij, is er al iemand bezig met het vijfde deel?
Verwijderd
Iddarutten schreef op 12 april 2004 @ 19:27:
[...]
Had je voor de herinstallatie de patch geinstalleerd ? Ik heb hier ergens gelezen dat savegames van FC met patch niet bruikbaar zijn in FC ZONDER patch.
Waarin? De CryEngine?Pic_Art schreef op 12 april 2004 @ 19:03:
de Havock physics engine zat hier toch ook in?
Nee, Crytek heeft zijn eigen physics engine, en ik moet zeggen dat Havok voorbij gestreefd is.
Overigens, heeft Natural Motion nieuwe generatie ragdoll technieken. Ik zal es een post hierover maken.
Verwijderd
Schitterend spel zeg. Alleen 512ddr is soms gewoon niet genoeg voor dit spel, bij beide combinaties op de pc's thuis. PC1 p4 2,4 +GF4 Ti4600+512ddr en pc2: AMD1800+@2300mhz +ATI 9500 +512ddr. Soms moet hij even te veel wegschrijven en voel je even geschok aan eht begin van de level, maar daarna loopt alles flex. Beide op 1024x768 (32 bits) en de GF4 Ti4600 Anti-alasing medium en 9500 low(deze zet ik ook op medium binnenkort).
Nice, die huidige startpost is niet veel namelijk, allemaal rode kruisjes en niet echt veel nuttige info/links.Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 20:02:
[...]
Wil ik anders wel doenmaar moet eerst ff weg kan wel ff duren (vanavond laat pas wordt het dan).
Verwijderd
Weet iemmand hoe het kan dat het geluid van mij wapens het online niet doen? ook als ik ergens op schiet hoor ik geluid heel zacht maar voetstappen hoor je wel goed
was deze foutmelding al langs gekomen? ja het topic is nu al zo groot 
ik krijg het bij de setup als ik net de setuptaal geselecteerd heb.

oh het is al opgelost
het was een kwestie van me computer opnieuw opstarten
ik krijg het bij de setup als ik net de setuptaal geselecteerd heb.
oh het is al opgelost
het was een kwestie van me computer opnieuw opstarten
[ Voor 17% gewijzigd door joostve op 12-04-2004 21:17 ]
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
zit nu vast bij de ingang van de temple in catacombs... kan iemand vertellen waar de explosives liggen?
edit:
nm, gewoon de waypoint volgen

[ Voor 20% gewijzigd door Unagi op 12-04-2004 23:50 ]
ja als je bij die opgeblazen deur bent zegt doyle tegen je dat je explosieven moet halen. Dan komt er een punt op je map waar ze liggen staan 4 gasten bij is no problem. ( als je voor de opgeblazen met je gezicht naar de deur liggen ze in het oosten ietsje naar het zuiden)Unagi schreef op 12 april 2004 @ 23:47:
zit nu vast bij de ingang van de temple in catacombs... kan iemand vertellen waar de explosives liggen?
edit:
Heb eem net uitgespeeld btw helemaal fair. Ben een klein beetje teleurgesteld in het einde is wel een heel korte cutscene. Maargoed verhaal zat goed in elkaar en het spel bevat ruim genoeg gameplay.
Dit topic is gesloten.