Ik neem aan dat je bedoelt de Panzer faust uit Enemy Territory?Calvin&Hobbes schreef op 10 april 2004 @ 00:08:
Multiplayer Rocks !
Alleen snipen is wel heel makkelijk met al die lichtjes!
En die rocketlauncher is equivalent aan een panzerfaust (zeer irritant)
[afbeelding]
Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 00:32:
[...]
Fps = kan makkelijk zonder muis
Die uitspraken van jou = gay, want ze zijn dom, en nergens op gebaseerd. alleen op het feit dat JIJ het niet prettig vind, maar ik vraag me eerder af of jij ooit langer dan een uur op een console een goede FPS hebt gespeeld.
offtopic:
Hehe op een console is de besturing afgestemd op een controller (als je een goeie fps heb althans) en dat speelt idd erg fijn. Maar over het algemeen speelt een FPS en dan heeft hij het nog over een pc waarschijnlijk erg klote zonder muis
Hehe op een console is de besturing afgestemd op een controller (als je een goeie fps heb althans) en dat speelt idd erg fijn. Maar over het algemeen speelt een FPS en dan heeft hij het nog over een pc waarschijnlijk erg klote zonder muis
Hier is een link naar een megavette high quality video van Far Cry. (55 MB)
Let op!! Video bevat een behoorlijk aantal SPOILERS, maar is zeer proffesioneel in elkaar gezet.
Met dank aan diegene die de tijd genomen heeft om dit te maken.
Let op!! Video bevat een behoorlijk aantal SPOILERS, maar is zeer proffesioneel in elkaar gezet.
Met dank aan diegene die de tijd genomen heeft om dit te maken.
[ Voor 5% gewijzigd door Chrasher op 10-04-2004 10:11 ]
PSN-id: Chrasher
In dat level moet je geloof ik 3 keycards hebben om alle deuren te openenVerwijderd schreef op 10 april 2004 @ 01:04:
Ik zit nu Regulator, in die gang met al het stoom (en twee dode scientist). Maar ik kan op de een of andere manier niet de deuren unlocken. Er staat 'press use key to unlock door', en ik heb zo'n keycard maar er gebeurt niets
. Ik ken wat mensen die ook Far Cry spelen, en bij heb was er geen probleem...
Dus gewoon door zoeken
Huh? ik zit nu bij die bomb (op die heftruck), en dan roep ik Vallerie en dan komt ze niet. Ga ik zoeken, staat ze in een hoekje vast...wat nu?
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Reloaden?leokennis schreef op 10 april 2004 @ 12:26:
Huh? ik zit nu bij die bomb (op die heftruck), en dan roep ik Vallerie en dan komt ze niet. Ga ik zoeken, staat ze in een hoekje vast...wat nu?
Voor mensen met framerate problemen: zet Hardware sound en EAX uit, je framerate schiet omhoog! Alleen jammer dat je steeds het spel moet herstarten om die wijzigingen door te voeren.
Yo.
Wat voor geluidskaart heb je dan? Want als je geen SB Audigy 1 of 2 hebt kan ik me wel voorstellen dat dat uitmaakt. Maar het zou zonde zijn om de EAX Advanced HD effecten van Far Cry niet te horen wanneer je een Audigy 1 of 2 hebt. Zoveel games zijn er tenslotte nog niet die hier gebruik van maken!VonFoX schreef op 10 april 2004 @ 13:11:
Voor mensen met framerate problemen: zet Hardware sound en EAX uit, je framerate schiet omhoog! Alleen jammer dat je steeds het spel moet herstarten om die wijzigingen door te voeren.
Verwijderd
Een fps zonder muis is WEL gay... :]Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 00:32:
[...]
Fps = kan makkelijk zonder muis
Die uitspraken van jou = gay, want ze zijn dom, en nergens op gebaseerd. alleen op het feit dat JIJ het niet prettig vind, maar ik vraag me eerder af of jij ooit langer dan een uur op een console een goede FPS hebt gespeeld.
alleen al met mikken ben je uren bezig..echt vaag dat ze die spellen ook voor consoles maken ..
Volgens mij heb je dan een soort auto-aim-mode, je hoeft zelf niet te aimen (alleen met de sniper wel, denk ik) maar anders wordt het wel heel lastigVerwijderd schreef op 10 april 2004 @ 16:37:
[...]
Een fps zonder muis is WEL gay... :]
alleen al met mikken ben je uren bezig..echt vaag dat ze die spellen ook voor consoles maken ..
Hebben jullie wel eens FPS games op een console gespeelt? Tuurlijk is het minder als met een muis en toetsenbord maar als je even doorbijt is het best goed hoor.
En ja er zit meestal een soort auto-aim functie in maar je moet wel zelf richten. Het is niet zo dat je zomaar schiet en dan ook nog raak.
En ja er zit meestal een soort auto-aim functie in maar je moet wel zelf richten. Het is niet zo dat je zomaar schiet en dan ook nog raak.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
ik zit nu in het volcano stuk NAdat je een niet nader te noemen dokter moet slopen, en t is echt mega moeilijk om in het stuk erna door te komen ..10 van die bazooka lui met 6 snipers ofzo !?!? in een open hok waar je nergens kan schuilen. speel trouwens wel op challenging. Ik aim alles raak en ren me de pleuris, red t gewoon niet.
Verwijderd
Sniperrifle is wel handig. Dan als je naar die mannen kijkt naar links bovenop gaan en ff wachten totdat de stealthmeter weer op 0 staat en dan voorzichtig om het hoekje sniperenMaxBurn schreef op 10 april 2004 @ 18:06:
ik zit nu in het volcano stuk NAdat je een niet nader te noemen dokter moet slopen, en t is echt mega moeilijk om in het stuk erna door te komen ..10 van die bazooka lui met 6 snipers ofzo !?!? in een open hok waar je nergens kan schuilen. speel trouwens wel op challenging. Ik aim alles raak en ren me de pleuris, red t gewoon niet.
op het begin vond ik farcry echt fantasties,
nu komen er allemaal van die monsters enzo.k vind et jammer dat ze die gemaakt hebben, waarom kunnen ze het nou nie realistisch houden
ik weet niet maar ik vind niet dat die beesten bij farcry horen.
nu komen er allemaal van die monsters enzo.k vind et jammer dat ze die gemaakt hebben, waarom kunnen ze het nou nie realistisch houden

Verwijderd
Ik heb zojuist het level dam bereikt, terwijk ik dacht dat na het ontploffen van die nucliaire bom ik het uitgespeeld had (gelukkig niet!). Maar ik heb een geweer met 10 kogels, that's all. die eerste trijan krijg ik nog wel dood maar dan heb ik nog 2 kogels over, ik spring van de waterval af beland in het water en waar ik ook heen ga overal zijn trijans. Kan iemand mij uitleggen hoe ik hierlangs kom zonder kogels, of kan iemand mij uitleggen hoe ik aan kogels kom? Ohja ben eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel levels het spel heeft dus hoever ik verwijderd ben van het daadwerkelijke einde? alvast bedankt,
Bart
Bart
Verwijderd
Ik kom maar niet verder en ben nog helemaal niet ver!
Op een gegeven moment zit je op zo'n groot schip en zit je bovenaan als je een laddertje opgaat. Daar steigt dan tegelijk met dat je het ladertje opgaat een heli op die je beschiet. Verder zitten er van alle kanten mannetjes op je te schieten en ben je dus in no-time dood.
Wat is daar de bedoeling? Vooral die heli valt niets tegen te beginnen, ik heb geprobeerd het mannetje in die heli neer te schieten maar dat gaat niet. Ik heb al een keer of 50 minimaal geprobeerd maar ik kom daar echt niet voorbij! Wie helpt me uit de brand?
Op een gegeven moment zit je op zo'n groot schip en zit je bovenaan als je een laddertje opgaat. Daar steigt dan tegelijk met dat je het ladertje opgaat een heli op die je beschiet. Verder zitten er van alle kanten mannetjes op je te schieten en ben je dus in no-time dood.
Wat is daar de bedoeling? Vooral die heli valt niets tegen te beginnen, ik heb geprobeerd het mannetje in die heli neer te schieten maar dat gaat niet. Ik heb al een keer of 50 minimaal geprobeerd maar ik kom daar echt niet voorbij! Wie helpt me uit de brand?
Verwijderd
Nee iddXyS schreef op 10 april 2004 @ 18:28:
op het begin vond ik farcry echt fantasties,
nu komen er allemaal van die monsters enzo.k vind et jammer dat ze die gemaakt hebben, waarom kunnen ze het nou nie realistisch houden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
//edit: over dat level met 10 kogels: gewoon rivier volgen en zoveel mogelijk proberen te zwemmen totdat je rechts een heli tegenkomt waarin je kunt schuilen.
reactie daaronder: al 50 keer geprobeerd en je weet nog geen namen
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 18:41 ]
euh lijkt mij dat ik daar al ver voorbij ben. (je kan helemaal niet sniperen of ergens hogerop komen, aangezien er 10000000000000000 dikke trigens op je schieten, en er is geen hogerop..ik ben vrij er voorbij de volcano zelf hoor..Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 18:09:
[...]
Sniperrifle is wel handig. Dan als je naar die mannen kijkt naar links bovenop gaan en ff wachten totdat de stealthmeter weer op 0 staat en dan voorzichtig om het hoekje snipereneventueel met T hittezoeker.
Ik weet ondertussen wel wat te doen maar de ene keer wordt ik meteen afgemaakt, de andere x schiet ik zo scheef als de nete en kom ik veel verder..beetje mzzl is wel nodig dus.
[ Voor 34% gewijzigd door Max|Burn op 10-04-2004 19:03 ]
Verwijderd
Ik neem aan dat je dit deel bedoeld?MaxBurn schreef op 10 april 2004 @ 19:00:
[...]
euh lijkt mij dat ik daar al ver voorbij ben. (je kan helemaal niet sniperen of ergens hogerop komen, aangezien er 10000000000000000 dikke trigens op je schieten, en er is geen hogerop..ik ben vrij er voorbij de volcano zelf hoor..
Ik weet ondertussen wel wat te doen maar de ene keer wordt ik meteen afgemaakt, de andere x schiet ik zo scheef als de nete en kom ik veel verder..beetje mzzl is wel nodig dus.

Plaatje 1: ff tot daar ongeveer lopen totdat je een geluid hoort van die mannen over de radio (activeren zeg maar) en dan terug lopen volgens screen en plaatje 2 is een voorbeeld. Je kunt ze niet allemaal neerhalen vanaf die plek je zult er op een gegeven moment wel naartoe moeten.
Dit is medium met auto adjust ai skill btw.
Fuck, fuck en nog een fuck!
Sorry, word een beetje para hier.
Maar wellicht dat jullie GOT'ers mij wel kunnen helpen
Ik zit nu in het begin van het level research, maar ik kom er gewoon niet doorheen. Of ik nou het water in ga en dan die malloot in zo een oranje pakje verras of dat ik links van het eiland loop. Ik word steeds omsingeld en kan geen kant meer op.
Heb die al wel 20x gedaan. Heeft iemand misschien tips?
Maar wellicht dat jullie GOT'ers mij wel kunnen helpen
Ik zit nu in het begin van het level research, maar ik kom er gewoon niet doorheen. Of ik nou het water in ga en dan die malloot in zo een oranje pakje verras of dat ik links van het eiland loop. Ik word steeds omsingeld en kan geen kant meer op.
Verwijderd
Gewoon veel geduld hebben: http://lighteye.armyofgot.nl/farcry/research.htmlPcManiaxx schreef op 10 april 2004 @ 19:54:
Fuck, fuck en nog een fuck!Sorry, word een beetje para hier.
Maar wellicht dat jullie GOT'ers mij wel kunnen helpen![]()
eerst alle nme's spotten op dat heuveltje en dan zoveel mogelijk neer schieten vanaf die plek en de linkerkant in de gaten houden dat daar geen nme's vandaan komen. En dan ook via die linkerkant verder naar het huisije...
Daar ben ik net voorbij, als het goed is staan onderaan dat laddertje armor en health die je helemaal niet nodig hebt. Nu ga je eerst die ladder op, pakt je P90 SMG (meer kogels/round dan de M4), en neem dekking achter de kisten en schiet tegelijkertijd die vent in de heli neer, dan spring je weer naar beneden voor health en armor, weer het laddertje op, dan weer dekking achter de kisten, eerst voorsteven van het schip clearen (3 man) dan achtersteven (7 a 8 man) en klaar is Jack.Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 18:35:
groot schip en zit je bovenaan als je een laddertje opgaat.
FarCry is trouwens uitermate geschikt voor een mod a la Battlefield Vietnam / Jungle Warfare:
[ Voor 13% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 10-04-2004 20:49 ]
Ik ben nu voor de 2e keer bezig met farcry (mooi spelCalvin&Hobbes schreef op 10 april 2004 @ 19:57:
[...]
Daar ben ik net voorbij, als het goed staan onderaan dat laddertje armor en health die je helemaal niet nodig hebt. Nu ga je eerst die ladder op, pakt je P90 SMG (meer kogels/round dan de M4), en neem dekking achter de kisten en schiet tegelijkertijd die vent in de heli neer, dan spring je weer naar beneden voor health en armor, weer het laddertje op, dan weer dekking achter de kisten, eerst voorsteven van het schip clearen (3 man) dan achtersteven (7 a 8 man) en klaar is Jack.
Als je dan vervolgens naar rechts leunt kun je heel keurig met je gweer de kettingen van de boot aan flarden schieten en dan valt de boot naar beneden.. je springt van de boot af.. zwemt naar het bootje en varen
??????????? ik bedoel dat maar ik kom op een totaal ander punt dat level in?? ik krijg meteen 5 van die bolle vetzakken op mn dak. (5 van die dikke, plus 2 kleintjes die ik sloop, daarna ga ik meestal dood)
ik ga dan maar eens door het level snuffelen of ik ook op een andere manier daar binnen kom.
[ Voor 10% gewijzigd door Max|Burn op 10-04-2004 20:50 ]
Verwijderd
dat is het laatste checkpoint (nummer 4)MaxBurn schreef op 10 april 2004 @ 20:49:
[...]
??????????? ik bedoel dat maar ik kom op een totaal ander punt dat level in?? ik krijg meteen 5 van die bolle vetzakken op mn dak. (5 van die dikke, plus 2 kleintjes die ik sloop, daarna ga ik meestal dood)
ik ga dan maar eens door het level snuffelen of ik ook op een andere manier daar binnen kom.
maar dan moet je nog een stap terug, jij komt uit die ruimte met die airlock ertusen? (grote deuren?). Dat is mij gelukt door rechts bij die deur te hurken en dan met steentjes die monsters locken en zo afschieten zonder dat je het ook maar 1 streep health kost. probeer wel eerst ff de (kleine) monsters te snipen in de verte als eerst. Zal zo wel ff editten met nieuwe screens...
//edit:

en voorzover ik weet kun je maar op 1 manier die ruimte in komen en waar je inkomt ben je dan nog bij checkpoint 3 waar ik in mijn vorige post was is al de laatste: 4
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 21:10 ]
ik snipe eerst 1 kleine, dan komt er zon bolle(die komt meteen, ook als ik niks doe), die schiet ik dood(nu komen er 3 bolle want ze zien die eerste neergaan..), dan weer 1 kleine, dan komen er 3 bolle tegelijk..dat redt ik ook nog, daarna ga ik meestal dood, overige 2 kleine zijn zwaar klote te zien(ook met heat). daarna heb je nog een x twee van die bolle ;dVerwijderd schreef op 10 april 2004 @ 20:54:
[...]
Dat is mij gelukt door rechts bij die deur te hurken en dan met steentjes die monsters locken en zo afschieten zonder dat je het ook maar 1 streep health kost. probeer wel eerst ff de (kleine) monsters te snipen in de verte als eerst. Zal zo wel ff editten met nieuwe screens...
ik speel dan ook wel op challenging/geen auto balancing.. stealth heeft geen zin want eigenlijk valt alles meteen aan als ik daar binnen kom (liggend)
Dit is pas het eerste punt waar ik moeite heb eigenlijk ;s
snap trouwens nog steeds niet waar jij nou zit..ik heb alle deuren gecheckt die airlock zooi is het enige waar ik door kan.
ps: de 2 kleine links en rechts zijn op zich altijd dood, de andere 2 zijn amper te zien en snipen me zelfs als ik IN DE AIRLOCK lig.... Ik heb per level niet meer dan 20 minuten besteed om erdoor te komen..krijg je dit
[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 10-04-2004 21:11 ]
Iemand enig idee hoe ik dit oplos: 

Herinstall helpt niet, instellingen veranderen ook niet (alles staat op medium), en instellingen onder windows heeft ook geen effect (ook met geforcetweakui geprobeerd).

Herinstall helpt niet, instellingen veranderen ook niet (alles staat op medium), en instellingen onder windows heeft ook geen effect (ook met geforcetweakui geprobeerd).
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Heeft er iemand wat tips voor het laatste(Vulcano) level, als je naar buiten gaat en het feest pas echt gaat beginnen dus?
ook toevallig zo heb ik het ook gedaan
gewoon één voor één naar je toelokken en met de jackhammer afknallen
als het werkt schieten ze niet op je
[ Voor 56% gewijzigd door joostve op 10-04-2004 21:54 ]
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Gewoon zwemmen? Zolang je niet schiet doen ze niks, ik ben er in een keer doorheen gekomen/gezowmmen.Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 18:34:
Ik heb zojuist het level dam bereikt, terwijk ik dacht dat na het ontploffen van die nucliaire bom ik het uitgespeeld had (gelukkig niet!). Maar ik heb een geweer met 10 kogels, that's all. die eerste trijan krijg ik nog wel dood maar dan heb ik nog 2 kogels over, ik spring van de waterval af beland in het water en waar ik ook heen ga overal zijn trijans. Kan iemand mij uitleggen hoe ik hierlangs kom zonder kogels, of kan iemand mij uitleggen hoe ik aan kogels kom? Ohja ben eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel levels het spel heeft dus hoever ik verwijderd ben van het daadwerkelijke einde? alvast bedankt,
Bart
dat verschilt dus per difficulty... ik sloop er 4 en wordt alsnog afgemaakt door de overige 2 + 2 snipers. Stealth kan zowiezo niet op challenging daar ..joostve schreef op 10 april 2004 @ 21:52:
[...]
ook toevallig zo heb ik het ook gedaan
gewoon één voor één naar je toelokken en met de jackhammer afknallen
als het werkt schieten ze niet op je
Als er 1 millimeter haar de airlock uit steekt krijg je alweer een kogel door je harses
[ Voor 48% gewijzigd door Max|Burn op 10-04-2004 22:24 ]
er zijn op dat stuk meerdere keycards d8 ik.Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 01:04:
Ik zit nu Regulator, in die gang met al het stoom (en twee dode scientist). Maar ik kan op de een of andere manier niet de deuren unlocken. Er staat 'press use key to unlock door', en ik heb zo'n keycard maar er gebeurt niets
. Ik ken wat mensen die ook Far Cry spelen, en bij heb was er geen probleem...
Maar goed ben nog steeds in "Archives" en ik wil weten hoeveel ik nog te gaan heb. Wil namelijk nog lang niet uitgespeeld zijn. Overigens als mijn salaris erop staat ga ik hem echt wel kopen om te kunnen mp'en.
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Verwijderd
Ik weet niet of jij wel eens Rainbow Six 3 of Counterstrike op de xbox hebt gespeeld (live?) maar ik geef daar (zonder enige vorm van auto aim (heeft het spel nieteens) net zulke mooie en snelle! headshots als op de pc.Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 16:37:
[...]
Een fps zonder muis is WEL gay... :]
Damn die kleine trigens zijn irritant!
Ik neem terug wat ik eerder zei, die monsters horen absoluut bij Far Cry, zo wordt echt een creepy sfeer gecreerd, want die ventjes zijn een stuk makkelijker te verslaan dan die trigens. Wel raar overigens dat je door muren heen kan horen!
(dat zijn duidelijk silicpolygonen )
Ik neem terug wat ik eerder zei, die monsters horen absoluut bij Far Cry, zo wordt echt een creepy sfeer gecreerd, want die ventjes zijn een stuk makkelijker te verslaan dan die trigens. Wel raar overigens dat je door muren heen kan horen!
[ Voor 7% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 11-04-2004 14:35 ]
En toen had ik het uitgespeeld...
Erg mooi einde, ietwat makkelijk. En nee, het is geen kort spel, ik heb te veel gespeeld...
Als je buiten langs dichte bosjes fietst en je zoekt op je stuur naar een T-key om je CryVision aan te zetten weet je dat je te veel gespeeld hebt.
Erg mooi einde, ietwat makkelijk. En nee, het is geen kort spel, ik heb te veel gespeeld...
Als je buiten langs dichte bosjes fietst en je zoekt op je stuur naar een T-key om je CryVision aan te zetten weet je dat je te veel gespeeld hebt.
Verwijderd
... op de baby stand zeker .. ik word telkens opgegeten .. echt geen doorkomen aanDutchBlood schreef op 10 april 2004 @ 21:57:
[...]
Gewoon zwemmen? Zolang je niet schiet doen ze niks, ik ben er in een keer doorheen gekomen/gezowmmen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 00:20 ]
Ik ben blij dat je zo in jezelf geloofd want ik denk dat verder niemand dat doet.Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 22:38:
[...]
Ik weet niet of jij wel eens Rainbow Six 3 of Counterstrike op de xbox hebt gespeeld (live?) maar ik geef daar (zonder enige vorm van auto aim (heeft het spel nieteens) net zulke mooie en snelle! headshots als op de pc.
Elk beetje zichzelf repecterende liefhebber van het Fps-genre speelt met een muis en alleen als je budgetproblemen hebt kan ik me een beetje voorstellen waarom iemand het toch op een console speelt. De realiteit is echter dat een muis vele malen sneller en precieser reageert en als wij een potje doen met een fraglimit van 50 dat het 50-0 voor mij word. I'll hunt your ass.
Op het moment dat jij op mijn hoofd aan het mikken bent ben je al dood en ik al lang weer aan de andere kant van de map.
Ik had in mijn vroegere Action Halflife (Halflife mod met o.a. een 1 shot kill methodiek) clan een vent die altijd heel aardig scoorde binnen de groep, en beter dan de gemiddelde AHL speler.
Later werd het duidelijk dat hij met een gamepad speelde... dus elke kill was minstens 2x skill wat mij betreft. Er zijn dus mensen die heel goed headshots met een gamepad kunnen verrichten, zelfs in competitie met kb/m personen.
Dus neem het niet te licht op.
Later werd het duidelijk dat hij met een gamepad speelde... dus elke kill was minstens 2x skill wat mij betreft. Er zijn dus mensen die heel goed headshots met een gamepad kunnen verrichten, zelfs in competitie met kb/m personen.
Dus neem het niet te licht op.
Verwijderd
Ik speel niet vanwege budget probleen op een console hoor, eerder het tegenovergestelde (console kost meer) maar echt, met rainbow, unreal championship, en CS word je online nog bijna harder gefragged (natuurlijk met headshot) dan op de pc man, vooral omdat console spelers online veel fanatieker zijn (het is meer moeite om online te komen (betalen enzo)Dracul schreef op 11 april 2004 @ 01:10:
[...]
Ik ben blij dat je zo in jezelf geloofd want ik denk dat verder niemand dat doet.
Elk beetje zichzelf repecterende liefhebber van het Fps-genre speelt met een muis en alleen als je budgetproblemen hebt kan ik me een beetje voorstellen waarom iemand het toch op een console speelt. De realiteit is echter dat een muis vele malen sneller en precieser reageert en als wij een potje doen met een fraglimit van 50 dat het 50-0 voor mij word. I'll hunt your ass.
Op het moment dat jij op mijn hoofd aan het mikken bent ben je al dood en ik al lang weer aan de andere kant van de map.
Vooral CS is echt nog moeilijker dan op de pc online (niveau ligt hoger)
En ik hoef helemaal niet eens te mikken op je hoofd. Op het moment dat ik iets zie bewegen is het al dood
het is trouwens ook bijna nog makkelijker om headshots te geven merk ik, want door die stick van je console kan je gewoon strafen zonder dat je hoogte van je crosshair veranderd, dus je kan hem lekker makkelijk op HS hoogte houden

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 01:37 ]
Ik neem het zeker niet te licht op en Gaara en ik zijn het zelfs over een ding eens
namelijk dat het om de skilzz gaat van een speler. En ja, ik heb ook en zwager
die enorme skillzz heeft met zijn gamepad maar ik blijf erbij dat iemand met de beste gamepadskillzz(leuk woord voor galgje) het aflegt tegen iemand met muis en skillzz. Verder is het natuurlijk bullshit dat iemand je door je hoofd schiet voordat hij je ziet bewegen want dan ben je aan het cheaten of heb je autoaim aanstaan en cheaters mogen ze van mij een spuitje geven en dan ben ik nog lief voor ze.
die enorme skillzz heeft met zijn gamepad maar ik blijf erbij dat iemand met de beste gamepadskillzz(leuk woord voor galgje) het aflegt tegen iemand met muis en skillzz. Verder is het natuurlijk bullshit dat iemand je door je hoofd schiet voordat hij je ziet bewegen want dan ben je aan het cheaten of heb je autoaim aanstaan en cheaters mogen ze van mij een spuitje geven en dan ben ik nog lief voor ze.
Volgens mij bedoelde hij dood voordat ze je zien bewegen als grapje hoorDracul schreef op 11 april 2004 @ 02:01:
Ik neem het zeker niet te licht op en Gaara en ik zijn het zelfs over een ding eens

zow FC uitgespeelt op Challenging \o/
Lighteye hmz..sja...bij mij liepen ze toch echt verder...tot ze tegen me aan stonden..met zn drietjes soms
Lighteye hmz..sja...bij mij liepen ze toch echt verder...tot ze tegen me aan stonden..met zn drietjes soms
[ Voor 61% gewijzigd door Max|Burn op 11-04-2004 10:15 ]
ja, muis uber alles. Je vergeet dat op Live iedereen trager speelt dan mensen met muis en keyboard. dan merk je er weinig van ja...Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 22:38:
[...]
Ik weet niet of jij wel eens Rainbow Six 3 of Counterstrike op de xbox hebt gespeeld (live?)
[ Voor 21% gewijzigd door Max|Burn op 11-04-2004 10:17 ]
Ik heb een audigy 2.Haay schreef op 10 april 2004 @ 14:34:
[...]
Wat voor geluidskaart heb je dan? Want als je geen SB Audigy 1 of 2 hebt kan ik me wel voorstellen dat dat uitmaakt. Maar het zou zonde zijn om de EAX Advanced HD effecten van Far Cry niet te horen wanneer je een Audigy 1 of 2 hebt. Zoveel games zijn er tenslotte nog niet die hier gebruik van maken!
edit:
Heb mijn audigy drivers geupate, misschien dat dat helpt
Heb mijn audigy drivers geupate, misschien dat dat helpt

[ Voor 10% gewijzigd door VonFoX op 11-04-2004 14:24 ]
Yo.
Ik had hetzelfde probleem met mijn GF4 TI4200 i.c.m. de laatste Forceware drivers. Je moet in de instellingen van de videokaart in Windows bij Direct3D "emulatie misttabel inschakelen" activeren. In de 56.64 zit deze optie niet en ziet Far Cry er bij mij ook zo uit. Ik ben toen maar teruggegaan naar de 53.03 (aanbevolen door Ubisoft), waar deze optie in zit.Saedbanken schreef op 10 april 2004 @ 21:46:
Iemand enig idee hoe ik dit oplos:
wat is trouwens de slimste manier om door treehouse heen te komen, als ik wacht tot die gastjes met die jeep er zijn en ze afknal, word ik vervolgens door zo een trigen afgemaakt
ren ik gelijk de boom in, word ik door iedereen afgemaakt, schiet niet op zo, en als ik zelf die mannetjes af probeer te maken, zit er weer een trigen ergens
ren ik gelijk de boom in, word ik door iedereen afgemaakt, schiet niet op zo, en als ik zelf die mannetjes af probeer te maken, zit er weer een trigen ergens
Verwijderd
Ik ben nu bij het vulcano level dat je die gemuteerde gast moet fraggen maar ik vind dat de verhoudingen daar niet echt meer kloppen, ventjes waar je dan tegen moet vechten kunnen gewoon tegen een hs van zo'n raken
en jij bent al dood als ze 1 kogel op je schieten.
Waar ze van mij nog wel een patch voor mogen uitbrengen is dat wapenselecteer systeem want je kan echt niet onthouden onder welk nummer je nou welk wapen heb zitten. Iedere x als ik nou snel een andere gun moet hebben loop ik op de verkeerde knop te rammen
ze hadden het IMO beter zo kunnen doen als bij cs en ut dat je iig makkelijk een wapen kan kiezen ipv dat je na moet gaan denken welk wapen je nog kan gebruiken en onder wel nummer die ook alweer zat.

Waar ze van mij nog wel een patch voor mogen uitbrengen is dat wapenselecteer systeem want je kan echt niet onthouden onder welk nummer je nou welk wapen heb zitten. Iedere x als ik nou snel een andere gun moet hebben loop ik op de verkeerde knop te rammen
je kan toch die trigens neerschieten
voor ammo hoef je het niet te laten dat ligt er meer dan genoeg
Je kunt als je uit dat 'kantoor' komt meteen de boom in (jij niet maar in dat spel
) en dan op dat platform blijven staan.. dan schiet je ze allemaal overhoop die daar staan en dan komen er op een gegeven moment trigents omhoog maar die hebben de pech dat ze maar met 1 tegelijk over dat pad kunnen wat je dan doet is je zet je m16 op auto en dan ja dan zijn ze zo dood.. o lastig is dat nog niet
euhj dat werkt.arutten schreef op 11 april 2004 @ 11:36:
[...]
Ik had hetzelfde probleem met mijn GF4 TI4200 i.c.m. de laatste Forceware drivers. Je moet in de instellingen van de videokaart in Windows bij Direct3D "emulatie misttabel inschakelen" activeren. In de 56.64 zit deze optie niet en ziet Far Cry er bij mij ook zo uit. Ik ben toen maar teruggegaan naar de 53.03 (aanbevolen door Ubisoft), waar deze optie in zit.
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Verwijderd
Ik heb een probleem met het spel, het spel draait echt super bij mij (AMD Athlon XP 1600+, 512mb ddr, 128 mb Asus FX 5200) Maar ik zit nu vast in het level Catacombs. Als je in dat leven bent moet je een ingang opblazen om de catacombes binnen te komen, maar als ik dat heb gedaan kan ik niet naar binnen omdat een of ander raar wit rokend ding de ingang blokkeerd. Het lijkt wel een beetje op een stuk van een vliegtuig ofzo, heeft iemand dit probleem ook gehad ? Ik hoop dat iemand het weet want ik wil Farcry uitspeelen
Verwijderd
Ja, daarmoet je op jumpen en dan kan je helemaal links ertussen door (je valt dan naar onderen)
ik zit vast in het laatste level!! het is hierboven al vaak gezegd, als ik door die twee grote deuren ga sniper ik eerst 2 springdudes neer en dan komen al die grote bazookadudes en die schiet ik ook wel neer, maar als ik dan eenmaal naar beneden ga staan daar ook weer veel monsters en dan in gevecht met hen ga ik meestal dood, iemand tips

As said before, schiet er een keer op en wacht tot ze naar je toe komen(ga bij die deuren zitten) knal ze dan neer met je jackhammer.McBBvB schreef op 11 april 2004 @ 16:55:
ik zit vast in het laatste level!! het is hierboven al vaak gezegd, als ik door die twee grote deuren ga sniper ik eerst 2 springdudes neer en dan komen al die grote bazookadudes en die schiet ik ook wel neer, maar als ik dan eenmaal naar beneden ga staan daar ook weer veel monsters en dan in gevecht met hen ga ik meestal dood, iemand tips
Of knal ze van afstand neer met je machine gun...
oke ga het weer proberen, dus veel geduld moet ik hebben, ja ikDutchBlood schreef op 11 april 2004 @ 17:03:
[...]
As said before, schiet er een keer op en wacht tot ze naar je toe komen(ga bij die deuren zitten) knal ze dan neer met je jackhammer.
Of knal ze van afstand neer met je machine gun...
Kan iemand bevestigen of het VEEL uit zal maken als ik van 512 MB Ram naar 1024 ga? enkel qua laden of ook qua performance?
It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
als het geheugen je bottleneck is wel jaMaxPayne schreef op 11 april 2004 @ 17:14:
Kan iemand bevestigen of het VEEL uit zal maken als ik van 512 MB Ram naar 1024 ga? enkel qua laden of ook qua performance?
aan jouw system specs te zien is dat idd het geval
dus ik zou er één bankje van 512 bij prikken
[ Voor 16% gewijzigd door joostve op 11-04-2004 17:33 ]
Ik ben nu in dat level "Control", dat gebouw met dat stoom enzo.
Ik moet zeggen dat ik het best eng vind.
Die spooky muziek er bij, en dan die beesten.
Toen net schrok ik me echt de ziekte... Hangt daar zo'n stoomwolk, ik loop daar naar toe, springt er ineens zo uit dat stoom zo'n beest naar me toe!
Ik moet zeggen dat ik het best eng vind.
Toen net schrok ik me echt de ziekte... Hangt daar zo'n stoomwolk, ik loop daar naar toe, springt er ineens zo uit dat stoom zo'n beest naar me toe!
[ Voor 5% gewijzigd door eX0duS op 11-04-2004 17:43 ]
Damn zit ik voor de eerste keer vast: bij de Regulator heb ik alle 3 de keycards, 1tje al gebruikt voor de eerste junction, maar hoe kom ik bij de tweede junction want ik word geblokkeerd door zo'n wolkje stoom (ie aaah auw => dood). (kheb ook al aan 1 zo'n wiel gedraaid hielp niks)
[ Voor 11% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 11-04-2004 17:52 ]
woehoe!! ik heb het uitgespeelt... .....is uiteindelijk wel makkelijk neer te knallen, ervoor met die monsters en daarna mannetjes is wel wat moeilijker...
je moet ook aan 2 wielen draaienCalvin&Hobbes schreef op 11 april 2004 @ 17:51:
Damn zit ik voor de eerste keer vast: bij de Regulator heb ik alle 3 de keycards, 1tje al gebruikt voor de eerste junction, maar hoe kom ik bij de tweede junction want ik word geblokkeerd door zo'n wolkje stoom (ie aaah auw => dood). (kheb ook al aan 1 zo'n wiel gedraaid hielp niks)
Thnx gevonden, ben er straal voorbij gelopen (tis ook stikkedonker daar)
Damn schrik me dood
[ Voor 15% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 11-04-2004 18:48 ]
Ik zit vast in Control, m'n objective is "Get out of the building", k heb dacht ik overal zo'n beetje alles weggeknald, maar ik kan nergens weg
ben je al voorbij dat je een schacht in moet en dan klim je omhoog en schiet vanaf daarboven wat monsters neer en 1tje met een bazooka? als je bedoelt dat je die allemaal hebt weggeknald dan moet je weer die schacht in en dan helemaal omlaag gaan eventjes onder water en dan kom je in het stuk waar al die monsters waren, daar ga je door een deur en dan ben je er...Unagi schreef op 11 april 2004 @ 18:18:
Ik zit vast in Control, m'n objective is "Get out of the building", k heb dacht ik overal zo'n beetje alles weggeknald, maar ik kan nergens weg
ik heb het gespeeld op realistic en door te zwemmen kom je meteen aan de overkant, er komt wel zo'n monster naar je toe maar die verdrinktVerwijderd schreef op 11 april 2004 @ 00:18:
[...]
... op de baby stand zeker .. ik word telkens opgegeten .. echt geen doorkomen aan
Heb gister me laptop binnen gekregen en vandaag Far Cry opgeinsalleerd haal op medium een gem van 60fps
voor een laptop vind ik dat meer dan netjes. Ik zit trouwens vast maar weet ff niet het deel uit me hoofd waar. Ik vind het spel best moeilijk maar ik heb auto balance IA aanstaan
pfff het hele spel tot nu toe zonder cheats of walktroughs gespeeld maar het level Dam is wel vervelend lastig. Iemand een kleine tip (niet gelijk een al te grote tip aub)
39
Ik kan het spel niet installeren:

(Sorry voor de wazige foto)
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

[ Voor 255% gewijzigd door STIMPPYYY op 11-04-2004 22:25 ]
Nou ik heb het een middagje gespeeld en ik ben tot de conclusie gekomen dat het spel zuigt.
Het spel speelt op zich vrij soepel en het ziet er mooi uit, maar de gameplay is zo traag als stront door een rietje, aimen lukt me voor geen meter dankzij enorme 'muis lag', 254 keer geprobeerd de muis anders in te stellen, helaas zonder resultaat.
Verder kan ik nergens een 'always run' functie vinden, dus fatsoenlijk rondrennen gaat ook al niet.
Het spel speelt op zich vrij soepel en het ziet er mooi uit, maar de gameplay is zo traag als stront door een rietje, aimen lukt me voor geen meter dankzij enorme 'muis lag', 254 keer geprobeerd de muis anders in te stellen, helaas zonder resultaat.
Verder kan ik nergens een 'always run' functie vinden, dus fatsoenlijk rondrennen gaat ook al niet.

always run is ook niet echt realistic, en als je dunne stront hebt gaat het nog aardig snel hoor...Saedbanken schreef op 11 april 2004 @ 22:18:
Nou ik heb het een middagje gespeeld en ik ben tot de conclusie gekomen dat het spel zuigt.
uh.. instellingen al lager gezet?Saedbanken schreef op 11 april 2004 @ 22:18:

Je hebt toch niet genoeg stamina voor always run dus achSaedbanken schreef op 11 april 2004 @ 22:18:
En dat zou ook betekenen dat je nooit meer zou kunnen springen.
Mja ach, de een vindt nou eenmaal de no brains shooters als Quake en Unreal leuker dan dit, ieder z'n eigen smaak
al aan het begin weet ik niet waar welke kant ik het beste op kan gaan.
Ik pak zo snel mogelijk de gun die op de grond ligt en schiet daarmee die tridinges af. dan loop ik naar de rand van de waterval en spring ik in het water naar beneden toe. Dan klim ik links de kant op en probeer ik in de bosjes een beetje stealth achtig te doen door te kruipen. ik kruip het water in en zwem voorbij het monster wat links zit, dan kom ik uit het water en dan komt het. Het maakt niet uit of ik dat monster rechts dichtbij benader om de gun te pakken, want ik word dan sowiezo wel afgeslacht. of links aan de oever lopen er ook monsters. kortom een no go.
Ga ik gelijk rechts uit de waterval de kant op, dan zien gelijk die grote monsters me en ben ik ook het zaadje.
Ga ik door het veld als Run-forrest-run!!!, dan zijn helaas de monsters toch nog te snel en meppen me gezicht in puin.
39
heu..dat stuk is toch echt simpel hoor...je ren gewoon naar de heli ..cut-scene..klaar.Homedisc schreef op 11 april 2004 @ 22:48:
[...]
Ga ik door het veld als Run-forrest-run!!!, dan zijn helaas de monsters toch nog te snel en meppen me gezicht in puin.
zoals ik al eerder heb gezegd, ik heb het op realistic gespeeld (dus hoogst) en ben gewoon naar beneden gesprongen en daarna onderwater gezwommen waar het kan en waar het niet kan snel lopen, dan komen er 1 of 2 monsters achter je aan maar die verdrinkenHomedisc schreef op 11 april 2004 @ 22:48:
[...]
al aan het begin weet ik niet waar welke kant ik het beste op kan gaan.
Ik pak zo snel mogelijk de gun die op de grond ligt en schiet daarmee die tridinges af. dan loop ik naar de rand van de waterval en spring ik in het water naar beneden toe. Dan klim ik links de kant op en probeer ik in de bosjes een beetje stealth achtig te doen door te kruipen. ik kruip het water in en zwem voorbij het monster wat links zit, dan kom ik uit het water en dan komt het. Het maakt niet uit of ik dat monster rechts dichtbij benader om de gun te pakken, want ik word dan sowiezo wel afgeslacht. of links aan de oever lopen er ook monsters. kortom een no go.
Ga ik gelijk rechts uit de waterval de kant op, dan zien gelijk die grote monsters me en ben ik ook het zaadje.
mouse lag ligt toch echt aan je pc en always-run is er tegenwoordig bijna nooit, je heb stamina, en daarmee kan je snel rennen. lees de handleiding eens zou ik zeggen...Saedbanken schreef op 11 april 2004 @ 22:18:
brb effe uitproberen...
[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 11-04-2004 23:01 ]
39
en nu zit ik dus met dat huisje waar ik de keycard gevonden heb > hoe kom ik nu in vredesnaam weer bij het groene pijltje , der zijn een zooi van die lui gedropt en die vallen me lastigWebgnome schreef op 11 april 2004 @ 13:38:
Je kunt als je uit dat 'kantoor' komt meteen de boom in (jij niet maar in dat spel) en dan op dat platform blijven staan.. dan schiet je ze allemaal overhoop die daar staan en dan komen er op een gegeven moment trigents omhoog maar die hebben de pech dat ze maar met 1 tegelijk over dat pad kunnen wat je dan doet is je zet je m16 op auto en dan ja dan zijn ze zo dood.. o lastig is dat nog niet
Klik gewoon op Setup. Dit is volgens mij weer heel wat anders.STIMPPYYY schreef op 11 april 2004 @ 22:18:
[afbeelding]
Enneuuh, heb je illegale versie? Kan zijn dat ie niet alle bestanden heeft

De cd start automatisch op. Als je autorun hebt uitgeschakeld kan je "FarCryAutoCD.exe" starten. (De autorun.inf roept die aan).STIMPPYYY schreef op 11 april 2004 @ 22:18:
[afbeelding]
ALs het nog niet werkt moet je contact opnemen met je leverancier, zoals ook in de melding staat.
Oke, me eerste echte level is in test-stage
.
mp_brokenislands
Een FFA multiplayer map voor 3 tot 8 personen in een strijd om de rocket launcher die in een bunkertje ligt midden in het spel.
Level bevat slachtvelden tot sneaky hideouts... dus genoeg om lol te hebben. Ik heb de map getest met 2 en 4 spelers en moet toch echt zeggen dat die wat te groot is voor 2 spelers en je echt een 3de nodig hebt om plezier van deze map te hebben.
PICS!!!!111

LEECHEN!!!11
Klik hier voor chello mirror
hopelijk hebben jullie er plezier aan en meld me die bugs
Deze is open dus jullie mogen hem aanpassen en zo, maar ik wil er wel een regel bij hebben staan waar je de orginele versie vandaan hebt en door wie die gemaakt is.
Owja.. en hij is nog niet klaar er moet nog wat vegetations worden toegevoegd maar het is goed speelbaar al.
mp_brokenislands
Een FFA multiplayer map voor 3 tot 8 personen in een strijd om de rocket launcher die in een bunkertje ligt midden in het spel.
Level bevat slachtvelden tot sneaky hideouts... dus genoeg om lol te hebben. Ik heb de map getest met 2 en 4 spelers en moet toch echt zeggen dat die wat te groot is voor 2 spelers en je echt een 3de nodig hebt om plezier van deze map te hebben.
PICS!!!!111

LEECHEN!!!11
Deze is open dus jullie mogen hem aanpassen en zo, maar ik wil er wel een regel bij hebben staan waar je de orginele versie vandaan hebt en door wie die gemaakt is.
Owja.. en hij is nog niet klaar er moet nog wat vegetations worden toegevoegd maar het is goed speelbaar al.
grappige map, maar heeft iemand geen gigantische voorsprong als ie op het rechtsbovenin eilandje wordt gespawned
Voor de rest wel een gave map
uuuhh nee die moet denk ik verder dan als je bij de tower spawntLifeTecH schreef op 12 april 2004 @ 00:37:
grappige map, maar heeft iemand geen gigantische voorsprong als ie op het rechtsbovenin eilandje wordt gespawned![]()
Verwijderd
Ziet er gaaf uit, maar ik ga toch eerst wat meer oefenen in single player. De keyboard instellingen zijn op dit moment ff anders dan ik ben gewend, maar als dat onder de knie is moet het toch eens tijd worden om ook mp uit te gaan proberen!
Ik heb hem net gespeeld en ik moet zeggen.. klasse echter mis ik nog wel wat dingen en aangezien ik niet kan mappen ook zag ik wat 'rare' gevallen..Rddr schreef op 12 april 2004 @ 00:25:
Oke, me eerste echte level is in test-stage.
mp_brokenislands
PICS!!!!111
[afbeelding]
LEECHEN!!!11
Het viel mij op dat er 2 boten waren in de map deze lagen ook nog eens vrij dicht bij elkaar.. leuk voor battles maar ik zou ze toch niet bij elkaar doen (als ik mij vergis .. sorry)
Ook viel het me op dat al ik met de rocketlauncher van die gunboat schoot ik geen geluid kreeg als de rakket boem zegt..
En dan het leukste.. er vliegen wat papegaaien rond maar het zijn net straaljagers.. ze klaperen niet met de vleugels en gaan nogal.. euhm.. hard.
misschien wsa het ook wel leuk geweest om erges in de map een stel springschansen te maken om met de boten te kloten
OhzoRddr schreef op 12 april 2004 @ 00:43:
[...]
uuuhh nee die moet denk ik verder dan als je bij de tower spawntdie rode lijnen zijn voor de voertuigen niet waar je heen moet hoor
kan je mss vertellen met behulp van een screenshot wat voor rare dingen je zag?? Die papegaaien worden gefixtWebgnome schreef op 12 april 2004 @ 01:45:
[...]
Ik heb hem net gespeeld en ik moet zeggen.. klasse echter mis ik nog wel wat dingen en aangezien ik niet kan mappen ook zag ik wat 'rare' gevallen..
Het viel mij op dat er 2 boten waren in de map deze lagen ook nog eens vrij dicht bij elkaar.. leuk voor battles maar ik zou ze toch niet bij elkaar doen (als ik mij vergis .. sorry)
Ook viel het me op dat al ik met de rocketlauncher van die gunboat schoot ik geen geluid kreeg als de rakket boem zegt..
En dan het leukste.. er vliegen wat papegaaien rond maar het zijn net straaljagers.. ze klaperen niet met de vleugels en gaan nogal.. euhm.. hard.
misschien wsa het ook wel leuk geweest om erges in de map een stel springschansen te maken om met de boten te kloten
Ik zal iets van een leuke jumps er in zetten
Ja dat zijn die blauw puntjes.LifeTecH schreef op 12 april 2004 @ 01:47:
[...]
OhzoMaar wat zijn de spawnpoints dan? zijn dat die blauwe puntjes
Het valt nog niet mee om een map te fixen
[ Voor 16% gewijzigd door rhodium op 12-04-2004 01:57 ]
nou moe, na het level Dam, fietste ik er zo doorheen
woei, uitgespeeld.
Erg gaaf spel, absoluut.
kan niet wachten op deel 2
Erg gaaf spel, absoluut.
kan niet wachten op deel 2
[ Voor 15% gewijzigd door Fietsbel op 12-04-2004 02:02 ]
39
nou de rare dingen zijn niet echt veel dingen.. gewoon wat dingen wtb vegetatie.. ik denk dat er toch minimaal wat gras tecture op die map moet want bomen staan volgens mij niet zomaar in los zand? ik ben geen bioloog btw .
ik ben jou map een beetje aan het verkloo aanpassen en het is echt een makkelijke editor..
net per ongeluk een hele haven erin gekwakt..
btw als ik de map open krijg ik deze rror:
ik ben jou map een beetje aan het verkloo aanpassen en het is echt een makkelijke editor..
btw als ik de map open krijg ik deze rror:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| CEntity::LoadObject called with Empty filename, Entity: PickupGeneric1,Object="PickupGeneric1" CEntity::LoadObject called with Empty filename, Entity: PickupGeneric1,Object="PickupGeneric1" Couldn't find vertex shader 'CGVProgSimple_Plant_Bended_Bump_FV',File="objects\natural\coastal_objects\cst_coconut_palm_curved_east.cgf" CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_rock_aa.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_rock_aa.cgf" CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_rock_aa.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_rock_aa.cgf" CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_rock_aa.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_rock_aa.cgf" CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_rock_aa.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_rock_aa.cgf" CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_rock_colourfull_b_lod2.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_rock_colourfull_b_lod2.cgf" CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_rock_colourfull_b_lod2.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_rock_colourfull_b_lod2.cgf" CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_rock_colourfull_b_lod2.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_rock_colourfull_b_lod2.cgf" CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_rock_colourfull_b_lod2.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_rock_colourfull_b_lod2.cgf" CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_a.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_a.cgf" CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_a.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_a.cgf" CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_a.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_a.cgf" CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_a.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_a.cgf" CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_arc_a.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_arc_a.cgf" CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_arc_a.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_arc_a.cgf" CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_arc_a.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_arc_a.cgf" CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_arc_a.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_arc_a.cgf" CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_forest_a_lod1.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_forest_a_lod1.cgf" CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_forest_a_lod1.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_forest_a_lod1.cgf" CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_forest_a_lod1.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_forest_a_lod1.cgf" CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_forest_a_lod1.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_forest_a_lod1.cgf" CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_tidal_rock_aa.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_tidal_rock_aa.cgf" CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_tidal_rock_aa.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_tidal_rock_aa.cgf" CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_tidal_rock_aa.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_tidal_rock_aa.cgf" CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_tidal_rock_aa.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_tidal_rock_aa.cgf" |
offtopic:
even wachten tot mijn printer de manual heeft uitgeprint.. 129 paginas met een gewone canon windows no memory onboard printer duurt lang
even wachten tot mijn printer de manual heeft uitgeprint.. 129 paginas met een gewone canon windows no memory onboard printer duurt lang
[ Voor 5% gewijzigd door Webgnome op 12-04-2004 02:18 ]
ik ben bij die schacht waar 2 steam valves zitten, en aan t andere uiterste waar ik kan komen zijn 2 grote laboratorium kamers met in 1 van die kamers n grote deur met n monster er voor, n grote met n flinke gun op z'n linker arm.McBBvB schreef op 11 april 2004 @ 18:49:
[...]
ben je al voorbij dat je een schacht in moet en dan klim je omhoog en schiet vanaf daarboven wat monsters neer en 1tje met een bazooka? als je bedoelt dat je die allemaal hebt weggeknald dan moet je weer die schacht in en dan helemaal omlaag gaan eventjes onder water en dan kom je in het stuk waar al die monsters waren, daar ga je door een deur en dan ben je er...
Verwijderd
Hmm leuk. Net far cry gekocht.. blijkt dus dat ik eerst de nieuwe patch moet installeren. OK dat lukt dus niet omdat hij mijn installatie niet kan vinden. Is dit een known issue?
Ik heb vandaag de demo gedownload.
Heerlijk!
Prachtig spel met hele makkelijke besturing en de AI van de enemies is echt goed.
Ze maken het spel een uitdaging.
Ook al heb ik een Pentium 3,0 ghz HT en een ATI Radeon 9800 XT. Toch is 1gig geheugen geen overbodige luxe. 512 mb van mij zijn zo vol.
Dit is echt een spel waar ik voor bereid zou zijn om het daadwerkelijk een keer in de winkel te kopen. En dat is toch wel het grootste compliment dat ik ooit kan maken
Denk dat het spel pas over een jaartje 1 a 2 echt mainstream gaat worden.
Nu is het echt alleen weggelegd voor de mensen met een sneller systeem.
Heerlijk!
Prachtig spel met hele makkelijke besturing en de AI van de enemies is echt goed.
Ze maken het spel een uitdaging.
Ook al heb ik een Pentium 3,0 ghz HT en een ATI Radeon 9800 XT. Toch is 1gig geheugen geen overbodige luxe. 512 mb van mij zijn zo vol.
Dit is echt een spel waar ik voor bereid zou zijn om het daadwerkelijk een keer in de winkel te kopen. En dat is toch wel het grootste compliment dat ik ooit kan maken
Denk dat het spel pas over een jaartje 1 a 2 echt mainstream gaat worden.
Nu is het echt alleen weggelegd voor de mensen met een sneller systeem.
:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::
Ik heb even een vraagje..
Krijg deze fout melding steeds.

Draai Farcry op 1024 op mid met dit systeem.
AMD Athlon xp3000+
Asus A7v600,chipset:Via VT8377 Apollo KT600
1gig MB 3200 DDR (cas 3)
Ati Radeon 9600 pro (128mb) met de Cat 4.4 drivers
Maxtor 80 gig (7200rpm)
Voeding: Aopen 350watt
Windows XP pro NL.
Dus ik dacht hier bij wel genoeg tehebben.
maar niet dus
Maar weet iemand misschien waar deze fout van daan komt?
Oja ik kreeg daarna ook een fout van de editor.
AMD Athlon xp3000+
1gig MB 3200 DDR (cas 3)
Maxtor 80 gig (7200rpm)
Windows XP pro NL.
maar niet dus
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Heeft te maken met geheugenfouten in bepaalde segmenten. Heb je dit ook bij andere games/apllicaties?Blackhole schreef op 12 april 2004 @ 05:02:
Ik heb even een vraagje..
[afbeelding]
AMD Athlon xp3000+
1gig MB 3200 DDR (cas 3)
Maxtor 80 gig (7200rpm)
Windows XP pro NL.
maar niet dus
Verwijderd
als je online wiltWebgnome schreef op 12 april 2004 @ 03:09:
waarom zou je eerst de patch moeten isntalleren? wie zegt dat ? het spel?
Maargoed een reg filetje heeft de klus geklaart.
niet dat ik het nog gemerkt heb,Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 05:29:
[...]
Heeft te maken met geheugenfouten in bepaalde segmenten. Heb je dit ook bij andere games/apllicaties?
Maar wat zou het kunnen zijn?
Want Benchmark proggies lopen gewoon goed.
En ik heb net trackmania zitten spelen vol open en alles op high geen problemen.
Maar ik kan me herinneren dat ik het met UT2004 ook had , of was het met Dead mans hand (Dit is ook op de UTengine)
[ Voor 33% gewijzigd door ravw op 12-04-2004 05:45 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Heeft iemmand nog tips voor het vulcano level nadat je die gemuteerde gast heb gefragged en dat je dan naar buitengaat waar een shitload van die half onsterfelijke beesten tegenkomt?
Dit topic is gesloten.