[PC] Far Cry - Deel 4

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.721 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-12-2023

vigilante888

The truth is out there.....

Topicstarter
Na meer dan 1000 post te hebben gehad in [PC] Far Cry - Deel 3 volgt hier Deel 4 van wat op dit moment een van de hotste games van dit jaar lijkt te worden. Lees eerst de faqs door voordat je een post plaatst.
Veel plezier met deze vervolg... ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25749/full.jpg

Eindelijk een langverwachte shooter die een beetje op tijd komt! Far Cry is dan al eens uitgesteld, het aantal keren uitstellen is gelukkig bij één gebleven en we mogen ons dan ook binnen niet al te lange tijd gaan verheugen op deze hel-in-paradijs game.

Eind maart moeten we namelijk al de eerste versies in onze brievenbussen ontvangen en dan is het pas echt knallen geblazen, want de demo's en beta's zijn natuurlijk heel leuk, maar dat is natuurlijk niet het echte werk.

Update Eindelijk is hij uit. Je hebt dit game in 2 smaken nml. de dvd versie en de cd versie welk uit maar liefst 5 cd's bestaat..... 8)7
Mensen die het spel eerst uit willen proberen staan hieronder paar links naar de demo.

Update De eerste patch is uit voor Farcry. Deze is genummerd V1.1 en bevat een groot aantal bug fixes voor nVidia kaartem en de MP/. De patch is vanaf hier te [downloaden
Hij is maar liefst 27MB groot..... 8)7 8)7

[table][tr][td][td valign=top][/][/]Het is dat het tradities is, want eigenlijk hoef je natuurlijk allang geen screenshots meer te zien, want we hebben al letterlijk honderden screenies gezien, maar hier volgen toch enkele fraaie exemplaren:

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25751/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25752/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25753/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25754/full.jpg

Zoals je misschien wel is opgevallen klopt de HUD (Head's Up Display) bij de onderste twee screenshots niet, dit komt doordat dit screenshots zijn van de pre-alpha demo.

Head's Up Display:
De HUD ziet er namelijk als volgt uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25755/full.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25756/full.jpg
Links zie je de radar die dan ook linksonderin beeld komt te staan. Als er vrienden en/of vijanden in de buurt zijn verschijnen deze op je radar met stipjes. Ook heb je een pijltje die verteld welke richting je op moet.

Aan de rechterkant zie je het tweede deel van de HUD, ingedeeld in 6 stukken zodat ik wat makkelijker kan uitleggen wat wat is.

1 is de healthbar, 2 is je schild, 3 is je stamina (ren/springbar), 4 geeft aan hoeveel kogels er in je geweer zitten, 5 zegt hoeveel kogels je verder nog bij je hebt en 6 vertelt hoeveel granaten je nog hebt.
SYSTEM REQUIRMENTS:

Minimum:
Computer: 1 GHz CPU
Memory: 256 MB RAM
Operating System: Windows® 98/ME/2000/XP
Video Card: Geforce 4 MX, Geforce 3 or higher
Drive Space: 582Mb hard drive space
DirectX 9.0b must be installed
Nvidia based cards must have : ForceWare drivers 53.03
ATI based cards must have: Catalyst drivers 3.9

Recommended:
Computer: 2 GHz CPU
Memory: 512 MB RAM
DirectX 9.0b must be installed
Nvidia based cards must have : ForceWare drivers 53.03
ATI based cards must have: Catalyst drivers 3.9

Required Operating Systems:
Windows® 98, Windows® ME, Windows® 2000, and Windows® XP
Voor de mensen die wel van een robbertje valsspelen houden, hier kan je wat cheats vinden.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25759/full.jpgOndertussen is Far Cry ook al te pre-orderen bij meerdere sites, maar eentje vond ik in ieder geval het vermelden waard:

Play.com - £24.99/€36.99

Voor niet eens €37 heb je 'm dus al op je deurmatje liggen, de enige nadelen zijn dat je een Creditcard nodig hebt en dat Play.com niet zo snel is als een Nederlandse winkel, aangezien het een Engelse site is.

Koop je 'm liever in de winkel, dan kan je links aanschouwen hoe de doos er nou precies uit gaat zien. En pas op voordat je een impulsaankoop doet, want Far Cry wordt (ook?) verkocht als DVD spel, je moet dus over een DVD-speler beschikken!

Voor veel mensen zal dit laatste geen probleem zijn, alleen maar een voordeel, maar het lijkt me wel zo veilig om het even te melden.
Problemen/vragen:
En zoals het elk spel betaamd is ook Far Cry niet perfect, maar daarvoor was die beta natuurlijk ook, om het spel te perfectioneren. Er zijn een aantal problemen bekend die ik hieronder zoveel mogelijk zal behandelen:

Crashes bij gebruik van Catalyst 4.1
Een nog onopgelost probleem, er wordt aangeraden om terug te schakelen naar de Catalyst 3.9 of 3.10 drivers als je deze problemen ondervindt.

Het spel loopt veel slechter onder een ATi videokaart dan onder een Nvidia videokaart
Dat komt omdat Nvidia weer eens 'cheat'. In plaats van gebruik te maken van de nieuwe Pixelshader 2.0 maakt Nvidia gebruik van de Pixelshader 1.1 en dat levert een vrij grote performance boost op. De nieuwste videokaarten van Nvidia kunnen wel Pixelshader 2.0 aan, maar Nvidia heeft dit vanwege de performance uitgeschakelt. ATi heeft PS2.0 wel gewoon aan staan.

Ik zie geen haaien of buggy's
Weer een leuke, onopgelost bug, alleen heeft deze helemaal geen oplossing. Het heeft dus geen zin om te gaan kloten met instellingen of iets dergelijks, CryTek zal zelf met een oplossing moeten komen.

Hoe kom ik m'n framerate te weten?
Even je console (~) tevoorschijn zien te halen en dan \r_displayinfo 1 invoeren zou voldoende moeten zijn.

Links:
Far Cry site
CryTek
Ubi Soft
[PC] Far Cry - Deel 1
[rml][ PC] Far Cry - Deel 2[/rml]
[PC] Far Cry - Deel 3
site met FAQ en andere info

[ Voor 12% gewijzigd door vigilante888 op 30-03-2004 17:03 ]

Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 09:53

bonzz.netninja

Niente baffi

die framerate kon je toch laten zien door \r_displayinfo 1 in te tikken ipv 0?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:00

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik hoop snel dat het April is. Dan heb ik weer geld. Kan ik Far Cry kopen!!!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik loop laatst naar de winkel om UT2k4 op te halen. Zie ik daar Far Cry ook liggen :D
Ik meteen meenemen natuurlijk :) (Wel raar dat ze niet hadden gebeld dat ie binnen was, want ik hem hem besteld). Maarja.
Nu kan ik eindelijk online spelen. Maar daar moet ik helaas nog ff mee w88 omdat ik volgende week tentamens heb :(

btw, et is best moeilijk op realistic ;)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-12-2023

vigilante888

The truth is out there.....

Topicstarter
bonzz.netninja schreef op 26 maart 2004 @ 10:20:
die framerate kon je toch laten zien door \r_displayinfo 1 in te tikken ipv 0?
Geupdated

Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
MeHorny schreef op 26 maart 2004 @ 10:28:
Ik loop laatst naar de winkel om UT2k4 op te halen. Zie ik daar Far Cry ook liggen :D
Ik meteen meenemen natuurlijk :) (Wel raar dat ze niet hadden gebeld dat ie binnen was, want ik hem hem besteld). Maarja.
Nu kan ik eindelijk online spelen. Maar daar moet ik helaas nog ff mee w88 omdat ik volgende week tentamens heb :(

btw, et is best moeilijk op realistic ;)
Idd, realistic is haast niet te doen :P

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-12-2021
ik ga het spel binnenkort ook wel halen denk ik.
ben alleen wel benieuwd hoe het spelen online is.
(dat zou dan ook de enige reden zijn dat ik um haal)

ik zit nu nog even 'illegaal' mn ge'backupte' O-) versie te spelen.
maar ik denk wel dat dit spel mn centjes waard is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Nou, ik ben al bij het gedeelte waar de monsters komen, en et begint idd erg moeilijk te worden. Ik moet elke gedeelte 2x spelen, zodat ik weet waar die monsters zitten, en dus de2e keer een granaat ofzow kan gooien ;)
Maarja, volges mij is et best te doen, en ik zal em zo uitspelen ook nog :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:52

Damian

Insane Obtrusion

Iemand ergens ale een leuke performance guide gezien, dus optimaal framerate, maar nog wel enigszins een leuk uiterlijk, welke opties snel snelheid kosten enz?

Ik draai hem nu op 1024x768, maar toch niet helemaal soepel :(

Toch maar nieuwe kaartje halen binnenkort :(

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb ik op zich (al zeg ik het zelf) nog niet zo extreem beroerd systeem (1,5Ghz, 512Mb, Radeon 9700), maar dat FarCry krijg ik niet vooruit gebrand.....

Bijzonder lage fps (+/-20 - 25) en dan doe ik nog niets geks. Video staat laag tot gemiddeld en al die fraaie graphics die zie ik niet. Bijvoorbeeld het water is bij mij een fijne sloot en geen stralende lagune.

Ik heb de laatste Catalyst-drivers en ook DirectX 9.0b staat er netjes op. Ik heb in m'n Radeon alles standaard staan ('Toepassingsgebonden') en nog wordt het niets. Hetzelfde heb ik met Battlefield Vietnam.

Wat doe ik niet goed ? Dingen zoals AA en FSAA weet ik niet waar ik die in moet stellen. Ik kan het in ieder geval in het ATI-controlpanel niet uitzetten. Ik hoorde ook iets over Omega-drivers. Wat zijn dat en wat moet ik daar mee ?

Thanks alvast... (ik zit met de handen in het haar....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
Ik heb de game gespeelt op een laptop (Acer 1501Lmi) en dat liep als een speer op 1440x1050 details @ medium. Ga ook maar eens de full kopen voor multi :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een heerlijke game, vanochtend even op mijn pc geïnstalleerd. Gelukkig heb ik de DVD versie hoef je tenminste niet steeds een andere cd er in te gooien ;)

Ziet er erg mooi uit, binnenkort een lanparty dus daar zal dit speel veel gespeeld gaan worden. Multiplayer maps zien er erg mooi uit, dus dat wordt leuk. Zeker een aanrader om te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
mmm ik zit vast :(
het gaat om volgende kamer:

plaatje1

plaatje2

als objective staat er Save Valerie maar de deur in de hoek van de kamer zit dicht en er zijn geen vijanden.

[ Voor 9% gewijzigd door joostve op 26-03-2004 11:28 ]

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 10:52:
Nou heb ik op zich (al zeg ik het zelf) nog niet zo extreem beroerd systeem (1,5Ghz, 512Mb, Radeon 9700), maar dat FarCry krijg ik niet vooruit gebrand.....

Bijzonder lage fps (+/-20 - 25) en dan doe ik nog niets geks. Video staat laag tot gemiddeld en al die fraaie graphics die zie ik niet. Bijvoorbeeld het water is bij mij een fijne sloot en geen stralende lagune.

Ik heb de laatste Catalyst-drivers en ook DirectX 9.0b staat er netjes op. Ik heb in m'n Radeon alles standaard staan ('Toepassingsgebonden') en nog wordt het niets. Hetzelfde heb ik met Battlefield Vietnam.

Wat doe ik niet goed ? Dingen zoals AA en FSAA weet ik niet waar ik die in moet stellen. Ik kan het in ieder geval in het ATI-controlpanel niet uitzetten. Ik hoorde ook iets over Omega-drivers. Wat zijn dat en wat moet ik daar mee ?

Thanks alvast... (ik zit met de handen in het haar....)
Waarschijnlijk kun je de graphics net zo goed vol open gooien omdat die videokaart behoorlijk snel is. Gooi die settings eens omhoog en zie of het nadelige effecten heeft. Zo niet dan heb je in elk geval mooie graphics ook al loopt het niet soepel
De processor zal eerder het probleem zijn. Is het een celeron ofzoiets?
1.5 ghz houdt zowieso niet over voor dat spel volgens mij

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
joostve schreef op 26 maart 2004 @ 11:07:
mmm ik zit vast :(
het gaat om volgende kamer:

[plaatjes]

als objective staat er Save Valerie maar de deur in de hoek van de kamer zit dicht en er zijn geen vijanden.
Ja verdorie man!! Zo ver ben ik nog niet.. Ik hoop niet dat iedereen dit soort dingen gaat doen anders ben ik hier pleite, ik wil alles zelf uitvinden, is me tot nu toe ook gelukt.

[ Voor 2% gewijzigd door Bart© op 26-03-2004 11:14 . Reden: fuck staat niet zo netjes... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Sierra-NL schreef op 26 maart 2004 @ 11:13:
[...]

Ja verdorie man!! Zo ver ben ik nog niet.. Ik hoop niet dat iedereen dit soort dingen gaat doen anders ben ik hier pleite, ik wil alles zelf uitvinden, is me tot nu toe ook gelukt.
met plaatjes kunnen mensen het zich beter herinneren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
joostve schreef op 26 maart 2004 @ 11:20:
[...]

met plaatjes kunnen mensen het zich beter herinneren ;)
Kun je dan voor dit soort dingen niet een appart topic openen want als iedereen dit soort dingen gaat posten dan houden we weinig te raden over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem had iemand in deel 3 ook, mijn antwoord toen was iets in de trant van "Er horen daar 2 vijanden te zijn, als die dood zijn is het level uitgespeeld, krijg je een filmje ed. en begint "boat". Probeer eens een vorig save point te laden, en het laatste stukje opnieuw te spelen, misschien dat het dan wel werkt"

Het is dus een bekent probleem, de vorige die dit probleem hier poste heeft trouwens het hele level opnieuw moeten spelen, maar toen werkte het wel :)

Dus ff opnieuw ;) tis vervelend, maar zover ik weet de enige mannier om langs deze Bug te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:58
Ondertussen is Far Cry ook al te pre-orderen bij meerdere sites, maar eentje vond ik in ieder geval het vermelden waard:

Play.com - £24.99/€36.99

Voor niet eens €37 heb je 'm dus al op je deurmatje liggen, de enige nadelen zijn dat je een Creditcard nodig hebt en dat Play.com niet zo snel is als een Nederlandse winkel, aangezien het een Engelse site is.
Bij www.gcshop.nl is de dvd-versie voor 36,50 te pre-orderen, dat maakt 38,50 inclusief verzendkosten. Je hebt geen creditcard nodig, en het is een Nederlandse winkel. :)

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 10-09 04:00
Hmpf, was ik lekker aan het spelen, krijg je ineens dat filmpje (in die grot), waar je dat monster ziet.
Nu durf ik niet meer. :(

Overigens heb ik best vaak dat mijn geluid weg valt, weet iemand hoe dat komt? Dan hoor ik mijn geweer niet meer, maar die ventjes nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hmmm nee niet echt zelf namelijk geen last van. Wat ik wel irritant vind is dat je op sommige servers gewoon spontaan gekicked word als je connect. Echt rond uit irritant. Ik kan alleen op de European Servers spelen en die zijn leeg op moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Kheb het spel nog niet (pas volgende week :( ) maar het is mischien leuk om, als je het voor de eerste keer speelt, te proberen op realistic zover mogelijk te komen zonder dood te gaan (dat is wel zo realistisch bij zo'n realistisch spel) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eX0duS schreef op 26 maart 2004 @ 11:40:
Hmpf, was ik lekker aan het spelen, krijg je ineens dat filmpje (in die grot), waar je dat monster ziet.
Haha, dat had ik ook toen ik voor de eerste keer die monsters zag.

Maar na een tijdje wen je er wel aan hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar dan komt die muziek er bij kijken die nog een schepje bovenop de sfeer doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heeft die Valerie eiigenlijk een rot kop zeg :+ , als Far Cry echt 100% vrije gameplay had, had ik dat domme wijf helemaal niet gered })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@lordhades waarom zet je niet even een server op, kom ik ook :) ben alleen nog niet zo goed ....ik word trouwens ook hele tijd gekickt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net het spel ook even op mijn 2e gamepc gezet met een gf4 ti4200 maar daar loopt het zeer slecht. Heeft iemand tips om het beter te krijgen, heb beeld gaat nogal langzaam. Of is een gf4 ti4200 gewoon te oud?
(xp2400+ 512mb ram)

(ook op very low stand heb ik het)
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 11:58:
@lordhades waarom zet je niet even een server op, kom ik ook :) ben alleen nog niet zo goed ....ik word trouwens ook hele tijd gekickt
toevallig cheat gebruikt? zoja moet je die even verwijderen.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 11:30:
Probleem had iemand in deel 3 ook, mijn antwoord toen was iets in de trant van "Er horen daar 2 vijanden te zijn, als die dood zijn is het level uitgespeeld, krijg je een filmje ed. en begint "boat". Probeer eens een vorig save point te laden, en het laatste stukje opnieuw te spelen, misschien dat het dan wel werkt"

Het is dus een bekent probleem, de vorige die dit probleem hier poste heeft trouwens het hele level opnieuw moeten spelen, maar toen werkte het wel :)

Dus ff opnieuw ;) tis vervelend, maar zover ik weet de enige mannier om langs deze Bug te komen.
ik ben één savegame terug gegaan maar nog steeds hetzelfde probleem
denk dat ik het hele level maar moet restarten.
zou dit probleem met de patch verholpen worden?
iig bedankt X_steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik geen cheats, maar de aankomende patch moet het oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 11:49:
Wat heeft die Valerie eiigenlijk een rot kop zeg :+ , als Far Cry echt 100% vrije gameplay had, had ik dat domme wijf helemaal niet gered })
Ze hadden bij Crytek of Ubi haar wel een beetje lekkerder mogen maken ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 12:02:
heb net het spel ook even op mijn 2e gamepc gezet met een gf4 ti4200 maar daar loopt het zeer slecht. Heeft iemand tips om het beter te krijgen, heb beeld gaat nogal langzaam. Of is een gf4 ti4200 gewoon te oud?
(xp2400+ 512mb ram)

Ik heb dit spel gisteren bij een maat van me gezien, XP2600+ en TI4200, daar liep het wel redelijk maar alle settings op low.
Ik ga um dadelijk ff kopen en dan eens kijken op mun profesionele 9700.
Ik denk dat een TI4200 voor de nu uitgebrachte spellen inderdaad wat belegen aan het worden is.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
vandaag komt de eerste patch al uit
maar ik zie nog geen oplossing staan voor het mislopen van de campaign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
eX0duS schreef op 26 maart 2004 @ 11:40:

Overigens heb ik best vaak dat mijn geluid weg valt, weet iemand hoe dat komt? Dan hoor ik mijn geweer niet meer, maar die ventjes nog wel.
Ik had ook zo een probleem, alles hoor je nog, maar dan opeens is het alsof er een dikke silencer op mn geweer zit.
Bij mij ging het weg toen ik Harware Mixing had uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
joostve schreef op 26 maart 2004 @ 12:22:
vandaag komt de eerste patch al uit
maar ik zie nog geen oplossing staan voor het mislopen van de campaign
Hoe kom je aan die wijsheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Sierra-NL schreef op 26 maart 2004 @ 12:28:
[...]

Hoe kom je aan die wijsheid?
iemand die het spel echt leuk vind kijkt ook wel eens op de site :?
http://www.farcryhq.com/news.php?setsess=english hier dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
joostve schreef op 26 maart 2004 @ 12:32:
[...]

iemand die het spel echt leuk vind kijkt ook wel eens op de site :?
http://www.farcryhq.com/news.php?setsess=english hier dus
Ik keek alleen bij downloads op http://www.farcry-thegame.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donker11
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-04-2021
ik heb hem ook en kan hem goed spelen.
en het ziet er mooi uit maar mijn 3Dkaart is kapot waarschijnlijk.
koelt niet goed nou daar is nog wel iets aan te doen dan.
het is btw een geforce 4 MX 128MB ddr.
eerst kon ik bij als voorbeeld (halo) de beste van de beste kwaliteit doen.
na een tijd zijn er 3 functies uitgevallen.
ik vind dat bij farcry ook weer trug.
zie namelijk geen structuur of niets in de rotsen en in het water.
alleen maar een vlak:S.
da wordt dus een nieuwe kaart kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 12:35
ik wordt nu echt frusty van die Crow en zijn heli :( :( Heb nu al serieus tig keer gedaan maar lukt me nog steeds niet. En dat savepoint ervoor is irritant want moet nu elke keer nog 3 ventjes neerleggen + rocket launcher pakken voor mijn schotgun ... en dat tig keer achter elkaar is zwaaaar irritant.

*Gaat maar ff Splintercell 2 spelen

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Sierra-NL schreef op 26 maart 2004 @ 12:11:
[...]

Ze hadden bij Crytek of Ubi haar wel een beetje lekkerder mogen maken ja...
Kom op he, de wereld bestaat niet alleen uit mooie vrouwen.
Hoewel er wel steeds meer komen

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Nu online

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 12:02:
(xp2400+ 512mb ram)

[...]

toevallig cheat gebruikt? zoja moet je die even verwijderen.
Ik heb een Athlon XP 2600+ Barton met 512mb DDR 333 mhz, en een Ti4200...

Ik heb FarCry op medium settings staan en heb (na ongeveer 15 uur speeltijd) geen problemen ondervonden tot nu toe :)

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Timocos schreef op 26 maart 2004 @ 12:45:
ik wordt nu echt frusty van die Crow en zijn heli :( :( Heb nu al serieus tig keer gedaan maar lukt me nog steeds niet. En dat savepoint ervoor is irritant want moet nu elke keer nog 3 ventjes neerleggen + rocket launcher pakken voor mijn schotgun ... en dat tig keer achter elkaar is zwaaaar irritant.

Doe dan ff in de console \save_game tiepe. Dan kun je dat punt daarna steeds loaden. Speel het hier op een p4 2.53 gig, met 1 gig RAM, en een Ti4200. Loopt prima (zonder AA of AF)

[ Voor 9% gewijzigd door VonFoX op 26-03-2004 13:42 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
VonFoX schreef op 26 maart 2004 @ 12:53:
[...]

Doe dan ff in de console \save_game tiepe. Dan kun je dat punt daarna steeds loaden.
Thx was totaal vergeten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2020
Ik vind het nogal irri dat ik 5 van de 6 m4's niet automatisch kan oprapen. Zo loop ik weleens zonder munitie terwijl er overal wapens liggen. Vooral nu ik in dat tree level zit met de 1ste monsters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 10-09 04:00
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 11:45:
[...]

Haha, dat had ik ook toen ik voor de eerste keer die monsters zag.

Maar na een tijdje wen je er wel aan hoor :)
Ja nu kunnen er elk moment van die beesten tevoorschijn springen enzo. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KatirZan schreef op 26 maart 2004 @ 12:51:
[...]

Ik heb FarCry op medium settings staan en heb (na ongeveer 15 uur speeltijd) geen problemen ondervonden tot nu toe :)
kan er op zich wel mee spelen, alleen het verschil in speelbaarheid tussen mijn andere pc en die met die ti er in is nogal groot. Maar zal eens kijken naar de rest van mijn 3d settings, staan denk ook nog op very high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak_NL
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 14:17
Midnightimpact: Je pakt de ammo uit een wapen mee, het wapen zelf blijft leeg liggen. (of bedoel je dat niet?)

[ Voor 11% gewijzigd door Freak_NL op 26-03-2004 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ja idd, je raapt niet het wapen op dat langs het mannetje ligt, maar de ammo die op het mannetje ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

bijna klaar dr mee, ben nu bij volcano, en moet 'ff' die gast mollen (damn, hoezo moeilijk!). Speel op de middelste vd 5 en dat is best tricky, echt uber game ! _o_

Detailz zijn ook V E T :
schiet maar s op zo'n hangende tl-buis > t hele ding gaat heen en weer evenals het licht, echt vet effect.
En let vooral ook ff op de klokken die je tegen komt :P en kijk dan maar s op de klok in je kamertje :P

Alleen jammer dat Val zo lelijk is.....
Oostblok komt de game weg zo te zien toch? :P

anywayz....... het meest vette spel ooit, dit is het niveau waar we allemaal al zo lang op wachten en met stalker doom3 en hl2 wordt deze lijn doorgezet.

_o_

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KatirZan schreef op 26 maart 2004 @ 12:51:
[...]

Ik heb psies dezelfde specs..., alles gaat goed op medium.., totdat je bij Treehouse aankomt., BOEM! blauw scherm.., videokaart trekt het dan niet meer bij mij.., daarna alles op low en dan gaat ie wel..alleen ziet het er dan niet meer uit

Dus dat was rap een 9800pro ophalen voor mij..,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Timocos schreef op 26 maart 2004 @ 12:45:

gewoon crow uit z'n heli schieten zoals je ook bij alle andere heli's doet.. om 1 of andere stomme reden werken rockets niet goed tegen heli's... wel goed tegen die andere vliegdingen maar ja...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme

nzyme

terror

Zijn dr nog meer mensen die af en toe denken dat ze in Jurassic Park zijn? Zoals bij treehouse of een flink end verderop als je naar de archives onderweg bent, en begint in dat kamp wat onder vuur is?

/me wacht op een Jurassic Park mod :) Lekker CTF spelen tussen raptors :P

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:57

Ankh

|true

hehe dat was ook mijn eerste ingeving.. "eindelijk eens een goed spel gebasseerd op jurassic park" :D

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:55
Hellraizer schreef op 26 maart 2004 @ 13:38:
Zijn dr nog meer mensen die af en toe denken dat ze in Jurassic Park zijn? Zoals bij treehouse of een flink end verderop als je naar de archives onderweg bent, en begint in dat kamp wat onder vuur is?

Dat hoop ik juist niet ,, ik heb liever COOP jager op Raptors :) en dat soort gedrogt :P
Laat die beesten maar lekker sim wezen en sterk.
SCaRaBaeuS schreef op 26 maart 2004 @ 13:47:
hehe dat was ook mijn eerste ingeving.. "eindelijk eens een goed spel gebasseerd op jurassic park" :D
??? geloof dat je dan iets gemist heb in je leven ....

Want we hebben al een goede game gehad op het Jurassic verhaal.
Trespasser heten dat spel ..

http://www.dreamworksgames.com/Games/Trespasser/index02.html

Oke was wel met een irritante bestuering , maar als je er aan was gewent was het een top spel.
Die AI beesten gedroegen zich echt heel erg goed.
En was soms gewoon spannend om een gedeelte teverlaten.

Zelf als je een beest vervonde dan liep het hard weg, om later in een groep terug tekomen , en een stuk kwader :)

[ Voor 42% gewijzigd door ravw op 26-03-2004 13:53 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Hellraizer schreef op 26 maart 2004 @ 13:38:

Ze hadden toch ook eerst het plan om dinosaurussen in het spel te stoppen.
Ik vind het echt jammer dat ze dat geschrapt hebben. Dat zou zo'n leuk element zijn. En zeker met zo'n mooi spel als Far Cry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme

nzyme

terror

klopt, x-isle om een gpu van nvidia te demonsteren. Die plaatjes waar ook allemaal bloedjegeil en met een dine idd. En blackhole, coop jagen op Raptors... kwijlkwijlkwijl _o_ sekerwel mogelijk met deze ai!

De mooiste cutscene: wanneer je in die chopper over t eiland vliegt en de gozer je dr uit kickt. Echt uber vet als je dan al die trigens ziet als ze het eiland hebben overgenomen, echt uber vet.

Game is uitgespeeld inmmiddels... simpel einde, hadden ze veel meer mee gekund.

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 23:12
Hellraizer schreef op 26 maart 2004 @ 14:15:
klopt, x-isle om een gpu van nvidia te demonsteren. Die plaatjes waar ook allemaal bloedjegeil en met een dine idd. En blackhole, coop jagen op Raptors... kwijlkwijlkwijl _o_ sekerwel mogelijk met deze ai!

De mooiste cutscene: wanneer je in die chopper over t eiland vliegt en de gozer je dr uit kickt. Echt uber vet als je dan al die crygens (toch?) ziet als ze het eiland hebben overgenomen, echt uber vet.

Game is uitgespeeld inmmiddels... simpel einde, hadden ze veel meer mee gekund.
Tja dat level ben ik nu in, iemand tips om dat level (Dam) te overleven zonder je uitrusting? Ik wordt alsmaar trigen voer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
eendje schreef op 26 maart 2004 @ 13:34:
[...]

gewoon crow uit z'n heli schieten zoals je ook bij alle andere heli's doet.. om 1 of andere stomme reden werken rockets niet goed tegen heli's... wel goed tegen die andere vliegdingen maar ja...
Hmm het is me net wel gelukt met rockets eindelijk ... alleen nu worden de levels steeds zwaarder ( en dan bedoel ik niet de AI :P ) krijg nu vaak te maken met 15 FPS terwijl ik toch alles op medium heb staan :/ Vooral in Catacombs was het huilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme

nzyme

terror

pietervl schreef op 26 maart 2004 @ 14:21:
[...]

Tja dat level ben ik nu in, iemand tips om dat level (Dam) te overleven zonder je uitrusting? Ik wordt alsmaar trigen voer :X
haha, echt heeeeeel simpel: gewoon door het water ! :) kom je vanzelf in een grote plas, dan rechts en ineens zit je in dat wrak vd chopper. Lijkt moeilijk maar ist niet.

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme

nzyme

terror

Aanbieding: gratis 1 key bij aankoop van 1 exemplaar FarCry. haast u naar de dichtsbijzijnde software winkel voor het te laat is
achja... quote ipv edit he....... |:(

[ Voor 242% gewijzigd door Fuelke op 26-03-2004 14:48 ]

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 12:52

Damian

Insane Obtrusion

Kan iedereen aub even kappen met het posten van al die spoilers!!!!

doe dat even met een zwart tekst met zwarte achtergrond, zodat iemand die het wil lezen, het kan lezen

bij voorbaat dank!!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen dat ze elke server die ze willen joinen meteen gekicked worden?, heb wel de legale versie btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ja hvoortj ik heb het bij de amerikaanse servers, en bij alle andere die mensen opzetten, Verder niet bij ubisofts europese servers echt weird gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Timocos schreef op 26 maart 2004 @ 14:24:
[...]

Hmm het is me net wel gelukt met rockets eindelijk ... alleen nu worden de levels steeds zwaarder ( en dan bedoel ik niet de AI :P ) krijg nu vaak te maken met 15 FPS terwijl ik toch alles op medium heb staan :/ Vooral in Catacombs was het huilen
het lukt mij ook voor geen meter. Hoeveel rockets moet je op die heli afvuren. Beetje te moeilijk als je het mij vraagt. Of ik die iets heel doms fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de cheats van de demo te gebruiken in definitieve versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 22:02

Falcon10

Hit it i would !

aaah, Far Cry topic :) Neat neat :)

Ik was woensdag aaf in de Games Syndicate te Rotterdam op de launch van Far Cry :) Echt wel machtig spel, had er niet echt op gelet, was maar via via dat ik mee kon ( de mensen van gametrex.be ;) ), moest er nog volk van GOT toen geweest zijn : ik was die Belg met ze'n rode haar en veel lawaai als ik enkele noorderburen een kopje kleiner maakte :) En heb ineens de DVD versie maar gekocht :)

'k was echt aangenaam verast door de grafics enz, de sfeer, echt wel de eerste echte Half Life killer vind ik. Er zijn er vele mooie voor gegaan, maar Far Cry ruled ze toch wel allemaal.
Ik draai het spel thuis momenteel op een 3200+ met 512 Mb en een Gforce 4 ti 4600 en met alle graphics op medium draait ie zo vlot als maar kan zijn, ga vanaaf eens kijke wat ie geeft bij alles open :)
Momenteel zit ik in het spel bij de kamp van de huurlingen en het is echt wel te gek, de WO2 sfeer die er hangt, de heli's, het Osprey vliegtuig waar eens een bende huurlingen wordt uitgedropt etc prachtig ! Doet me denken aan Half Life, enkel beter :)

Als ik me niet vergis is het probleem met het van servers kicken bij multiplayer een probleem dat met de aankomende patch opgelost gaat raken, tijdens de launch in de Games Syndicate was er een developer van Ubisoft ginds, en die wist inderdaad van het probleem af, en dat zou met de volgende patch opgelost zijn wist hij te zeggen, net als oa het zweven dat je soms hebt bij spawnen in multiplayer, en nog een waslijst andere bugs ;)

Happy shooting all ! :)

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Waar ligt de keycard in Treehouse?

Al gevonden 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door VonFoX op 26-03-2004 15:30 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke console commando's zijn er nog meer (of waar zijn die te vinden ?) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 12:51
druk eens op tab in de console

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erhm.

Vandaad de Facry dvd ontvangen, geinstaleerd en hij geeft geen fouten.
Waneer ik het spel opstart krijg ik steeds volgdende melding: Please insert the correct CD-ROM, Select OK and restart application.
Ik heb reeds 3 maal geherinsteleerd en blijf deze melding hebben.
Iemand een idee ?
Ik zag mij al het hele week-end gamen. Niet dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Voor degene die console commands nodig hebben:

Console commands voor Far Cry
Veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I.R. Butcher schreef op 26 maart 2004 @ 11:36:
[...]

Bij www.gcshop.nl is de dvd-versie voor 36,50 te pre-orderen, dat maakt 38,50 inclusief verzendkosten. Je hebt geen creditcard nodig, en het is een Nederlandse winkel. :)
;) Kijk ... en dat is voor mij dan de tip van de dag _/-\o_ Heb m nog niet, maar meteen besteld ... kan bijna niet wachten! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 16:05:
[...]

;) Kijk ... en dat is voor mij dan de tip van de dag _/-\o_ Heb m nog niet, maar meteen besteld ... kan bijna niet wachten! :9~
Ik wil je enthousiasme niet ontmoedigen, maar ik wou hem daar eerst ook bestellen. Toen werd de dvd uitgestelt. De CD versie is van de 36.50 na de 39.50 gegaan, als de dvd versie dit ook doet wordt ie dus al 41.50. Daarbij komt nog eens dat je moet vooruitbetalen, en bij de dixons is de CD versie 45 euro (dvd weet ik niet) , dus was het voor mij al niet interressant meer.

Edit: bij dynabyte is de dvd versie ook gewoon 45 euro. Dus of je koopt hem daar en besteed wat meer geld uit, of je w8 tot 1/3/2004 en dan nog een paar dagen voor verzendtijd en betaalt wat minder. Up to u :) .

[ Voor 15% gewijzigd door DeepSeven op 26-03-2004 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Hij is maar €40 bij de Dynabyte, mij werd ter plekke een of andere kortingskaart aangesmeerd: 10% korting :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 15:50:
Erhm.

Vandaad de Facry dvd ontvangen, geinstaleerd en hij geeft geen fouten.
Waneer ik het spel opstart krijg ik steeds volgdende melding: Please insert the correct CD-ROM, Select OK and restart application.
Ik heb reeds 3 maal geherinsteleerd en blijf deze melding hebben.
Iemand een idee ?
Ik zag mij al het hele week-end gamen. Niet dus...
2 opties :

1. Origineel kopen :)
2. Bijgeleverde .nfo lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ... die paar daagjes maakt t alleen maar spannender ;) ... en de factuur ad Euro 38.50 zit al in m'n mailbox. Dus ik betaal geen cent teveel. Scheelt toch weer Euro 6.50 (oftewel +/- 14,00 oud hollandsche florijnen). Is toch weer bijna 1 bioscoopkaartje (moet Gothica nog gaan zien) :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op 26 maart 2004 @ 16:33:
Hij is maar €40 bij de Dynabyte, mij werd ter plekke een of andere kortingskaart aangesmeerd: 10% korting :)
mmmm :( ... nog betaald voor de kaart? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 16:38:
[...]

mmmm :( ... nog betaald voor de kaart? :?
Nee, die was voor nop :9

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Laatst online: 03-09 10:57
zijn er al svr's waar jullie op spelen (die goed zijn) of kan er iemand 1 hosten?
ping 400 zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op 26 maart 2004 @ 16:40:
[...]

Nee, die was voor nop :9
:( Gpprxxffvrrdddddd. ...... :( Nou ja ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 16:49:
[...]

:( Gpprxxffvrrdddddd. ...... :( Nou ja ...
Ach ... die paar daagjes maakt t alleen maar spannender ;) :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op 26 maart 2004 @ 16:51:
[...]

Ach ... die paar daagjes maakt t alleen maar spannender ;) :P.
Is ook weer waar ... ;) (jij hebt m zeker al?) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 16:34:
[...]

2 opties :

1. Origineel kopen :)
2. Bijgeleverde .nfo lezen ;)
Yeah, alleen, ik heb her origineel :)
Was ondertussen al aan het gamen, Far Cry heeft een aversie aan Veritas DLA.
Heb ik gedeinstaleerd. Niet iedereen met problemen heeft een illegale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Hoe kom ik bij de junction in Regulator? Kan er niet naartoe zwemmen, want kan nergens aan land, en de brug is ook kapot :( Met die vrachtauto kom ik ook nergens ...

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
aan de rechterkant kan je wel aan land...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ff probere :7

Gelukt :)

[ Voor 32% gewijzigd door VonFoX op 26-03-2004 18:23 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
DeepSeven schreef op 26 maart 2004 @ 16:25:
[...]

Ik wil je enthousiasme niet ontmoedigen, maar ik wou hem daar eerst ook bestellen. Toen werd de dvd uitgestelt. De CD versie is van de 36.50 na de 39.50 gegaan, als de dvd versie dit ook doet wordt ie dus al 41.50.
Zolang het spel op de site nog voo 36,50 staat, moet je niet moeilijk doen ;) En hoe langer je moet wachten, des te blijer ben je dat je het spel hebt + voor mij is het nog eens extra goed, want ik heb maandag (19.45 - 21.15 :() en dinsdag 2 hertentamens, dus het is alleen maar mooi dat ik het nog niet kan spelen. Als ik het spel al had, zou het misschien wat minder goed komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik kan trouwens met mijn Illegale versie niet het internet op.

Klopt het dat ik daarvoor de legale moet kopen ivm de key?

Dan haal ik em vanavond gelijk ff. Zijn er eigenlijk al veel servers en bevalt het een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in een level waar je in het begin in een soort lift staat waar 2 van die debiele monsters op je afkomen rennen met die kanondingen 8) maar ik ga de hele tijd dood, hoe kan ik ze verslaan??? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:03
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 18:55:
Ik zit nu in een level waar je in het begin in een soort lift staat waar 2 van die debiele monsters op je afkomen rennen met die kanondingen 8) maar ik ga de hele tijd dood, hoe kan ik ze verslaan??? |:(
Niet proberen te doden... maar er langs rennen en snel in een gat in de muur kruipen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan thnx ik ga t direct ff proberen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me nog steeds een raadsel waarom ik geen enkele server kan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:52

The_Scarabial

MTB for life!

wie weet hoeveel levels er zijn, kan ik een beetje een indicatie krijgen hoever ik al ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Laatst online: 03-09 10:57
CommanderKeen schreef op 26 maart 2004 @ 16:43:
zijn er al svr's waar jullie op spelen (die goed zijn) of kan er iemand 1 hosten?
ping 400 zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ik heb vandaag eindleijk de volledige game kunnen spelen. Naar mijn mening moesten ze die demo gewoon heel anders maken. Want de demo geeft men een hele andere feeling over de volledige game. Ik was er om eerlijk te zijn niet echt enthousiast over.

De vrijheid die je gegund word zit wel lekker :) . Alleen af en toe een bpaar pathing/mapbugs waardoor je al en toe de vlakste hellingen met moeitie of met veel stotteren op komt.

Allen het geluid van de wapentuig vind ik een beetje vlak. De pistol klinkt lekker. Een diepe doffe geluid die in de omgeving past. De M16, wat een beetje de main gun is aan het begin, klinkt akelig. Vooral als je in semi auto schiet :/ .

Ook vind ik het raar dat je de wapens hoort als je onderwater van wapen switched.

Voor de rest. Hijs coool 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
PcManiaxx schreef op 26 maart 2004 @ 18:31:
Ik kan trouwens met mijn Illegale versie niet het internet op.

Klopt het dat ik daarvoor de legale moet kopen ivm de key?

Dan haal ik em vanavond gelijk ff. Zijn er eigenlijk al veel servers en bevalt het een beetje?
Je zult inderdaad een legale versie moeten hebben om online te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Scarabial schreef op 26 maart 2004 @ 20:20:
wie weet hoeveel levels er zijn, kan ik een beetje een indicatie krijgen hoever ik al ben.
20 dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:45
Ik heb dus Farcry ook, origineel maar geload in Deamontool, heb maar 1 CDROM, maar kan dus niet online spelen (wel legalen key dus)
Als ik een server join wordt ik meteen gekickt, snap er geen zak van.
Iemand enig idee of hier ook ervaring mee wat het kan zijn?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej mensen ik heb Far cry dvd versie besteld bij www.gameorder.nl

daar kost ie maar 35 euro. :D beeetur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er net achter dat ik een stuk gespeeld heb zonder de directx9 effecten :\
ik had helemaal niks aan mn settings veranderd? ;\

ik startte far cry opnieuw op en mn directx9 effecten zijn er weer... kon ik weer beginnen met staren naar de muren :P

maar toch vaag...?

verder: vooral mooiste, maar ook beste spel wat ik gespeeld heb.

btw -- Die indoor locaties met al hun directX9 detail, en de monsters, die je pas na tijdje tegenkomt....damn ik durfde soms gewoon serieus niet verder :p

Het geeft me soms zelfs het hafllife gevoel weer , en dat is een groot compliment al zeg ik het zelf ;]

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Mooie game met mooie sfeer! Vooral die buitenbattles tussen de monsters en de soldaten. Maar die monsters :/ Van mij hadden ze die er niet in hoeven doen.

Yo.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.