[PC] Far Cry - Deel 4

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.718 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blix schreef op 26 maart 2004 @ 20:35:
Ik heb dus Farcry ook, origineel maar geload in Deamontool, heb maar 1 CDROM, maar kan dus niet online spelen (wel legalen key dus)
Als ik een server join wordt ik meteen gekickt, snap er geen zak van.
Iemand enig idee of hier ook ervaring mee wat het kan zijn?

Alvast bedankt.
Problemen die 'groter' lijken te zijn dan een kort, simpel vraagje verdienen eigenlijk een topic in Spielerij - Problemen & Vragen. Zou je van je vraag een duidelijk topic willen maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-12-2023

vigilante888

The truth is out there.....

Topicstarter
Na vandaag de hele cemtrum van rotterdam te hebben geterroriseerd te hebben op zoek naar de DVD versie van Farcry, heb ik toch maar de CD versie gehaalt. Kon de DVD versie niet vinden. Heel blij thuis geinstalleer. Dus campaign gestart, Zie ik alleen een licht blauwe scherm met vage objecten erin die op rotsen lijken. Is het een Bug of wat? En hoe kom je de training door? Hij start trouwens wel heel normaal op.Driver versie 56.64 WHQL. Iemand?!?!

Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
vigilante888 schreef op 26 maart 2004 @ 21:48:
Na vandaag de hele cemtrum van rotterdam te hebben geterroriseerd te hebben op zoek naar de DVD versie van Farcry, heb ik toch maar de CD versie gehaalt. Kon de DVD versie niet vinden. Heel blij thuis geinstalleer. Dus campaign gestart, Zie ik alleen een licht blauwe scherm met vage objecten erin die op rotsen lijken. Is het een Bug of wat? En hoe kom je de training door? Hij start trouwens wel heel normaal op.Driver versie 56.64 WHQL. Iemand?!?!
Je moet eens proberen alle instellingen van je videokaart ops standard zetten en dan kijken wat hij doet

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zitten er toch een paar triest te doen over die prijs zeg! 1euro meer hier, minder daar..blabla... :r
Deze game is gewoon goed dus schaf m aan en doe niet moeilijk over een paar euro, deze game is t dubbel en dwars waard. Beter op tijd hebben dan een eurotje goedkoper.
Ik heb 39,95 betaald en heb de dvd versie, maar al wasttie 50.00 lb, IK HEB HEM! :)
Maar goed, ik vindt deze game nog steeds zo mooi, je bek blijft open vallen jammie jammie! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

ik heb vandaag het spel gekocht echt super

maar tot mijn verbazing verschijnen er bij een hogere instelling van de video instellingen witte puntjes en strepen door in de lucht??
weet iemand wat ik hier aan kan doen???

Ikl heb een pentium 4 2,7 Ghz
120 Gb HD
1 GB werkgeheugen
en een nieuwe ATI 9800 PRo

ik snap het niet

wie kan mij helpen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888

vigilante888

Topicstarter
Arrrrggghhhhh, Wordt helemaal gek hiero!!!! singleplayer eerste level....kan niet spelen!!!
Hoe switch je eigelijk van directx naar openGL?

[ Voor 22% gewijzigd door vigilante888 op 26-03-2004 22:26 ]

Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vigilante888 schreef op 26 maart 2004 @ 22:19:
Arrrrggghhhhh, Wordt helemaal gek hiero!!!! singleplayer eerste level....kan niet spelen!!!
|:( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Hij bedoeld vast van Direct3D naar OpenGL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888

vigilante888

Topicstarter
Zie mijn probleem hierboven. Mer MP is het zelfde verhaal. alles is mistig, totaal geen textures. van alles al geprobeert. andere drivers, directx 9.0b opnieuw geinstalleerd, Alle settings op aller laagst tot aller hoogst....same prob. Ben ten einde raad!!! En ik had me nog wel zo verheugd op het spel!!!! :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
En welke drivers heb je geinstalleerd? want volgens mij is het een driver probleem. En over dat mistig. Als je een nvidia kaart heb moet je bij driver eigenschappen mist fog emulation aanvinken. Anders werkt het niet goed (had het zelfde probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888

vigilante888

Topicstarter
WeAreLegion schreef op 26 maart 2004 @ 22:52:
En welke drivers heb je geinstalleerd? want volgens mij is het een driver probleem. En over dat mistig. Als je een nvidia kaart heb moet je bij driver eigenschappen mist fog emulation aanvinken. Anders werkt het niet goed (had het zelfde probleem)
Ik heb v56.64 WHQL. Ben nu de patch aan het d/l. Misschien werkt hij dan wel. Check te openingspost update voor de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888

vigilante888

Topicstarter
Hij doet het!!! De patch heeft het gefixt. Maar dan ik dat ene fog bla bla aanzetten in de control panel?? Damn hij is mooi!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
Patch net geinstaleerd, enigste wat me opviel is dat de aimen anders aanvoelt, (misschien mouse sensetivity gereset) verder had ik al geen problemen en zie ze na de patch ook niet 1,2 3. Patch werkt primma met de probeer versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
in de patch
"Added toggle modes for Aim and Crouch"

FINALLY!!!!
wat is dat irritant namelijk als je hele tijd je crouch button moet ingedrukt houden

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Het valt me op dat op heel veel servers lag is.
Ik hoop dat dit ook verholpen wordt, want 400 ping is niet echt speelbaar.

Er zitten een paar tussen met 30 ping, maar dan flikkert ie me af en toe het spel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
vigilante888 schreef op 26 maart 2004 @ 23:26:
Hij doet het!!! De patch heeft het gefixt. Maar dan ik dat ene fog bla bla aanzetten in de control panel?? Damn hij is mooi!!!!
Nee dat hoeft dan niet meer :) dat hebben ze dus in die patch gefixed
Heb trouwens patch ook geinstalleerd en die shader update werkt echt lekker :)

[ Voor 12% gewijzigd door WeAreLegion op 27-03-2004 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

GVD, hier word ik echt schijtziek van!
Ik heb de patch geinstalleerd, MP doet het ook. Perfect!
Maar wat me nu opvalt is dat ik overal hele kleine witte blokjes zie, allemaal witte pixels.

Heeft iemand dit ook ivm een Radeon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2020
PuckStar schreef op 26 maart 2004 @ 23:50:
in de patch
"Added toggle modes for Aim and Crouch"

FINALLY!!!!
wat is dat irritant namelijk als je hele tijd je crouch button moet ingedrukt houden
mooi, dat was zeker irritant :D
Dit zijn de fixxes/updates:
Far Cry Patch v1.1

This patch was released to fix a small number of bugs and to add functionality to FarCry.

Details

1. We are aware of an issue causing players connecting to an internet based multiplayer game to drop their connection and timeout during a connect. If you find your connection stalling when joining a server, we recommend that players retry the connection until it succeeds.
2. When hosting games on LAN with punkbuster, please remember to enable pb_sv_lan 1 pb_sv_guidrelax 7.
3. We strongly recommend players host multiplayer games only through FarCry dedicated server.

Single player

- Added toggle modes for Aim and Crouch
- Fixed numerous small bugs
- Fixed a crash when attempting to load more than one instance of FarCry
- Fixed bug with AI autobalance that sometimes caused it not to initialize outside of DEVMODE
- Fixed issue where player spawns a little higher in the air after a load from checkpoint.
- Improved AI saving state at checkpoints.

Multiplayer

- Fixed issue with FarCry anti-cheat kicking players connecting to non-similar regions due to post process copy protection
- FarCry anti-cheat is now disabled by default (replaced with Punkbuster)
- Added support for All Seeing Eye
- Added Punkbuster support
- Added new netcode optimizations, vehicles now use significantly less bandwidth in client to server updates. Mounted weapons no longer generate packets when not being used. Included various other packet compressions.
- Added network commands to help players tune the network rates for better performance, including the following commands:

cl_cmdrate – Limit the number of command packets sent from client to server
sv_maxcmdrate – Limit the max cmd rate clients can specify
cl_updaterate – Limit the number of update packets sent from the server
sv_maxupdaterate – Limit the max updates clients can specify
cl_maxrate – Max bits per second can be adjusted
sv_maxrate_lan or sv_maxrate (for non lan, ie internet) will limit the cl_rate allowed on the clients
sv_DedicatedMaxRate – To change the server update speed

- LAN servers now restricted to LAN IP’s
- Configurable ubi.com ports sv_auth_port (port directing ubi.com cdkey authentication) and sv_regserver_port (port used to register servers with ubi.com) for admins.
- Added ability to disable server address publishing with command sv_servertype “NET”
- Fixed some issues with sv_port variable
- Open query protocol to allow monitoring of the server with external tools
- Server config can now be anywhere with any name
- Improved priority based network system (below a certain limit it was not sending, now it does)
- Fixed adjustable cmdrate with vehicles
- Fixed command line joining, there was still a little problem
- Added some optimizations to UI system drawing/updating
- Fixed bug where “Join game button” no longer worked in multiplayer UI
- Fixed issue with dedicated server running on Windows 2003 Server edition
- Fixed bug when players get out from a vehicle, the player will go in standing pose (no crouch or prone).
- The message “drop your weapon to take this other weapon” will disappear only when the player go away from this weapon, not immediately.
- Fixed no pain sounds if an explosion didn’t really hurt the player.

Other

- Improved shader speed (up to two times faster) for NVidia Geforce FX cards on very high settings
- Fixed fog bug with NVidia drivers
- Added support for NVidia NV40 chipset
- Fixed realtime shadows from blended trees
- Made improvements to lighting shaders on very high settings
- Fixed bug with lake reflections
- Added support fro PS3.0 shader profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even snel....Volcano level nadat ik Val naar de boot heb gebracht.
Nu ga ik naar buiten en gelijk een hele zooi van die Big Kahoona's, of hoe ze ook mogen heten met hun rocketlaunchers. Is het de bedoeling dat ik ze allemaal neerleg of is er ook een sneaky route? Want ik heb de afgelopen 3 uur van alles geprobeerd maar ik kan met geen mogelijkheid 4 stappen buiten zetten of ik word van alle kanten neergelegd.

Ik speel het op Realistic level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 00:30
Wat doet LazyWeapons nou eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar was ik ook al beniewd naar....dat lazy weapon.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op 27 maart 2004 @ 00:39:
Maar wat me nu opvalt is dat ik overal hele kleine witte blokjes zie, allemaal witte pixels.

Ik heb het af en toe in het menu, sinds ik 4.3 catalyst drivers heb. Denk dat ik maar weer terug ga naar 3.9 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 11-09 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 09:28:
Daar was ik ook al beniewd naar....dat lazy weapon.....
Volgens mij is dat het heen en weer zwaaien van je weapon. De sterkte ervan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
PcManiaxx schreef op 27 maart 2004 @ 00:39:

Op andere forums is het opgevallen dat mensen met ATi-kaarten nu opeens meer problemen hebben, net alsof de patch pro-nVidia is en anti-ATi.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik ook kleine witte pixels met patch 1.1 ;( radeon 9700pro ,multplayer doet ut al wel beter. aleen soms word ik gekickt door punkbuster en ik gebruik geen cheat :? wachten dan maa op 1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik zit vast :(
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/9T2697XB4387/picserver.jpeg

Waar moet ik naartoe? Alles en iedereen is al dood ...

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 11:28:
Nu heb ik ook kleine witte pixels met patch 1.1 ;( radeon 9700pro ,multplayer doet ut al wel beter. aleen soms word ik gekickt door punkbuster en ik gebruik geen cheat :? wachten dan maa op 1.2
Probeer dit eens: Zet Vsync aan en zet je resolutie lager. Ik draai em nu op 1024x768, dit was eerst 1152x864 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
CJ schreef op 27 maart 2004 @ 11:20:
[...]

Op andere forums is het opgevallen dat mensen met ATi-kaarten nu opeens meer problemen hebben, net alsof de patch pro-nVidia is en anti-ATi.
Ik denk dat ze daar wel eens gelijk in kunnen hebben. Wel jammer opzich dat ze dat doen. Ik heb zelf een geforce kaart dus het kwam voor mij echt super goed uit die patch. Het loopt nu echt als een trein. Ik haal indoor en outdoor echt heel veel fps met alles op very high en dat was niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 22:02

Falcon10

Hit it i would !

'k zit ook vast. In de Treehouse. Je start dat level, en dan kom je je eerste dode gemuteerde primaat tegen, maar ik raak niet buiten. Nergens een key card te vinden ofzo, nada.

Iemand een id wat ik moet doen ?

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Falcon10 schreef op 27 maart 2004 @ 12:06:
'k zit ook vast. In de Treehouse. Je start dat level, en dan kom je je eerste dode gemuteerde primaat tegen, maar ik raak niet buiten. Nergens een key card te vinden ofzo, nada.

Iemand een id wat ik moet doen ?
Keycard ligt boven op het complex waar je de keycard ook nodig hebt.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op 27 maart 2004 @ 11:30:
[afbeelding]

Euhm, door 1 van die deuren te gaan? Je bent door 1 van die deuren binnengekomen en er is (op dat moment alleen) nog 1 andere open. Beneden is dacht ik ook nog een deur, maar die was dacht ik kaput.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 14:57
VonFoX schreef op 27 maart 2004 @ 11:30:
[afbeelding]

3 deuren
Waar je net vandaan komt.
Die op slot zit (links??)
Waar je naartoe moet (rechts??)

[ Voor 3% gewijzigd door LordMithril op 27-03-2004 12:28 . Reden: draai gvd links en rechts om :X need more koffie ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 12:27:
[...]

Euhm, door 1 van die deuren te gaan? Je bent door 1 van die deuren binnengekomen en er is (op dat moment alleen) nog 1 andere open. Beneden is dacht ik ook nog een deur, maar die was dacht ik kaput.
Ja alle deuren zitten op slot behalve 1, daar kom ik een gang in waar ik niet verder kan :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op 27 maart 2004 @ 12:31:
[...]
Ja alle deuren zitten op slot behalve 1, daar kom ik een gang in waar ik niet verder kan :(
Hmm, ik was daar nog gisteren, maarja, word oud. :)

Het enige waar ik ff vast zat in dat level is wanneer je naar beneden moest springen en in laagstaand water terecht kwam, dan moest je een plank wegduwen in het water. Maar dat was dacht ik ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

VonFoX schreef op 27 maart 2004 @ 12:23:
[...]

Keycard ligt boven op het complex waar je de keycard ook nodig hebt.
jamaar, ik zit dus nog in het complex he. Dus in die hal waar die kapotte 4x4 ligt, en ik kan geen enkele deur meer open doen ofzo. Je hebt ook een ruimte waar als je binnenkomt die man door een gat omhoog wordt getrokken, maar daar kan je niet in.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik was daar toch eenvoudig buiten gekomen, je moet een deur in die ruimte waar de 4x4 staat nemen.

Spooky: dat met die plank was idd ervoor. Ik ga het nog ff proberen :)

edit:
Wat ben ik toch een stomkop, heb het al gevonden. 8)7

[ Voor 47% gewijzigd door VonFoX op 27-03-2004 13:10 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

ok, maar hoe krijg je die deur open ?

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Falcon10 schreef op 27 maart 2004 @ 13:26:
ok, maar hoe krijg je die deur open ?
Dat weet ik niet zo goed meer ...

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Ik heb de keycard gevonden, hij ligt achter de deur met Control Room. Maar die is dicht.
Dus je moet via de archives een omweg vinden (nieuwe sectie).

Maare, waar is Valerie's Last Know Position? :(
De radar blinkt ergens achter een muur, maar hoe kom je daar in godsnaam??

-edit-

Deur met Main Elevator gevonden

[ Voor 10% gewijzigd door HuggyB op 27-03-2004 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 21:58
Wat een Tering patch!!!!!!! :( .
Als dit een grafische verbetering moet zijn voor nvidia kaarten is het ze dik mislukt.
Ik heb bij het level regulator een gele lucht,een stuk van de lucht dan.
Alles gaat langzamer dan normaal dikke framedrops ik heb hem snel weer geuninstalled echt een shit patch :( .

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:42
He mensen,
ben op dit moment in de level boat op het einde maar ik krijg die helicopter niet dood. Wie heeft voor mij de oplossing. Ik heb al geprobeerd:

vlak na het detonaten van de bom op dat schip naar de kant te zwemmen zodat ik meer dekking heb.

rambo style die helicopter naar beneden schieten

Op het schip te blijven maar dat zingt op den duur dus heeft het ook geen zin (want in het water kun niets meer )

wie biedt er hulp

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja meer als crow neerschieten kan ik niet verzinnen. Het is een klote stukje, maar als je hem genoeg raakt dan vliegt ie vanzelf weg. Ik heb het met de RL gedaan btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Dark Master schreef op 27 maart 2004 @ 15:32:
Wat een Tering patch!!!!!!! :( .
Als dit een grafische verbetering moet zijn voor nvidia kaarten is het ze dik mislukt.
Ik heb bij het level regulator een gele lucht,een stuk van de lucht dan.
Alles gaat langzamer dan normaal dikke framedrops ik heb hem snel weer geuninstalled echt een shit patch :( .
Hmmm echt weird. Ik heb zelf ook een nvidia kaart en bij mij loopt het juist veel sneller nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, uitgespeeld op Realistic level. :9
Vond het wel een beetje veel op Half-Life lijken af en toe maar de AI van de mercs maakte veel goed.
Webgnome schreef op 27 maart 2004 @ 15:43:
He mensen,
ben op dit moment in de level boat op het einde maar ik krijg die helicopter niet dood. Wie heeft voor mij de oplossing. Ik heb al geprobeerd:

vlak na het detonaten van de bom op dat schip naar de kant te zwemmen zodat ik meer dekking heb.

Op het schip te blijven maar dat zingt op den duur dus heeft het ook geen zin (want in het water kun niets meer )

wie biedt er hulp
De helikopter een stuk of 6 keer raken met een raket doet het 'em. Raketlanceerder met de benodigde munitie is gratis af te halen in de stuurhut van de boot op vertoon van de ACME coupon. De truuk is om op de voorkant vd boot te blijven en te wachten tot de helikopter bij je in de buurt blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....toch ben ik heel stiekum wel benieuwd naar lekkere cheats O-) .... iemand die ze wil delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Tering, die witte pixels zijn zo irritant.
Wat je ook instelt, ze blijven gewoon!

Heeft dit ook te maken met cheaten tussen ATI en NVIDIA?

Dit moet in de 2de patch gvd echt verholpen worden.

Als ik een spel koop, verwacht ik ook dat ie het NORMAAL doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

WeAreLegion schreef op 27 maart 2004 @ 16:18:
[...]

Hmmm echt weird. Ik heb zelf ook een nvidia kaart en bij mij loopt het juist veel sneller nog.
Kan je trouwens zonder die patch het internet op?
Mij wil dit maar niet lukken, want zonder patch heb ik geen witte pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Hebben jullie soms ook rare texture problemen ik ben nu bij het level rebellion en ik krijg me daar ineenkeer een schaakbord effect :/ . (precies toen ik buiten kwam en naar de berg keek.
Maar de rest was allemaal prima en later hield het ook op toen ik dichterbij kwam heel raar :? .
Dit is denk ik een bug in de game vroeg me af of meerdere mensen dit ook hadden.

video-geforce fx5900xt
Forceware-56.64

Of het is natuurlijk een driver bug van nvidia.
Ach jah boeie tis in ieder geval een grandioos mooi spel :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Mmm heb hem net uitgespeeld, DAMN wat een mooie game!!!! echt op nummer 1 op grafisch gebied!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PcManiaxx schreef op 27 maart 2004 @ 18:04:
Tering, die witte pixels zijn zo irritant.
Wat je ook instelt, ze blijven gewoon!

Heeft dit ook te maken met cheaten tussen ATI en NVIDIA?

Dit moet in de 2de patch gvd echt verholpen worden.

Als ik een spel koop, verwacht ik ook dat ie het NORMAAL doet!
Heb je misschien een screenshot zodat we weten hoe het eruit ziet?

In de demo had ik ook een soort witte pixels. Alhoewel ik niet weet of ze er hetzelfde uitzien bij jou, verdwenen ze bij mij nadat ik mijn 9800pro iets minder ver had overgeclockt. Het rare was dat deze artifacts me alleen opvielen in Farcry en niet in andere spellen zoals BF1942.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Help!!!! schreef op 27 maart 2004 @ 18:11:
[...]

Heb je misschien een screenshot zodat we weten hoe het eruit ziet?

In de demo had ik ook een soort witte pixels. Alhoewel ik niet weet of ze er hetzelfde uitzien bij jou, verdwenen ze bij mij nadat ik mijn 9800pro iets minder ver had overgeclockt. Het rare was dat deze artifacts me alleen opvielen in Farcry en niet in andere spellen zoals BF1942.
Bij mij viel het ook alleen op bij Far Cry.
En ik kreeg deze shit na het installen van de patch, zonder de patch kan ik niet multiplayen.

Ik kan verdomme niet eens een screen maken als ik op Print screen druk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PcManiaxx schreef op 27 maart 2004 @ 19:55:
[...]

Bij mij viel het ook alleen op bij Far Cry.
En ik kreeg deze shit na het installen van de patch, zonder de patch kan ik niet multiplayen.

Ik kan verdomme niet eens een screen maken als ik op Print screen druk :D
Misschien lukt het met snagit http://www.techsmith.com/download/snagitfreetrial.asp

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:53
Ok ik heb hem nu ook gehaald, deze moest ik gewoon hebben. :)
Maarruh wie weet of en hoe je je wapen left-handed kan maken, vind right-handed bij mp nogal irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:57

Appie

F1RST Racing

Webgnome schreef op 27 maart 2004 @ 15:43:
He mensen,

wie biedt er hulp
Ik heb hem gehaald door terug te rennen naar stuurmanshut, en dan steeds de heli te beschieten. Idd door het gebruik van de rl wordt die heli lekker onstabiel ;P

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Damn, wat is het truckje voor het besturen van zo'n buggy? Als je eenmaal achteruit rolt moet je 6 a 7 seconden wachten tot dat kreng stilstaat, dan reageert hij eindelijk weer op 'Ga nu $%#^onderhand eens naar voren ipv naar achteren' en zodra je het gas loslaat omdat je vanwege die jungle geen steek ziet en je dat ding heel wilt houden rol je weer net zo hard naar beneden :(

Ik vind dat ding echt onbestuurbaar.

Ik zit pas in het eerste level, en heb nog niet zo gek veel tactieken geprobeerd. Full blown dat kampje met die buggy naar binnen lukt niet, en stealth kost je een kwartier (binoculars -> kamp), waarna je alsnog de helft van je health kwijt bent zodra je in die buggy stapt, maar dan kun je hard weg racen en iedereen die je achterna komt afschieten met de vehicle mounted gun.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

ok, ben dus uit het eerste gebouwtje geraakt van the threetop ( uit het control gebouw ), enkel vind ik dus niet de keycard voor bij supervision binnen te raken.
Iemand enig id waar ik die kan halen ?
En die gemuteerde primaten springen echt wel als gek zeg !!!!

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
dat antwoord op jou vraag staat al een paar keer in de diverse topics. Je moet omlopen

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

XyS

0.o.O

ik heb nu ff de demo gedownload ;)

welke quality kan ik het ongeveer spelen?

2.8ghz
hercules 9600xt
512mb rimm pc800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eviltweaker
  • Laatst online: 30-08 15:38

eviltweaker

DDPEEKIW

Bij mij gaat ie ook maar iets van 15-20 fps op medium

Duron 1200
radeon 9700pro
512 mb ddr.

Ben aan het wachten op mijn mobile athlon 2500+ :)

Dat het maar eens opschiet.

DDPEEKIW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Nu online

XyS

0.o.O

een duron 1200 met een 9700pro :9
je proc,
daar ligt het overduidelijk aan

edit :
ik lees weer is niet :>

[ Voor 49% gewijzigd door XyS op 27-03-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 07-09 14:57
grr.. eindbaze sucken :( morgen maar weer ff proberen..

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
f*ck f*ck en nog eens FUCK!!! ik kom uit school, wil me comp aandoen, wil ie niet opstarten en krijg de melding "unmountable_boot_volume" , xp opnieuw geinstalleerd maar, nu werkt alles weer goed maar mag ik weer opnieuw beginnen met farcry :(:(:(

weet iemand trouwens waar het aan ligt? dat "unmountable_boot_volume"?

giel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08-2021

GuuZ

is liev

bah ik ben (nog) bij de tutorial... bij objective steal a vehicle. Vanaf daar krijg ik artifacts (in huisje op de heuvel daarvoor trouwens ook) maar vooral daar veel. Kan Artifacts aan je drivers liggen? Ik heb namelijk niet de nieuwste forceware maar 42.86. Die zijn veel (lees: 30 á 50%) sneller voor mij kaartje.

Specs:

Leadtek GF4 Ti 4400
AMD 2500+
Abit NF7-S
1GB DDR400 Dual Channel

DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carefish
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 13:12
Ik heb Far Cry uit gespeelt op allemodes behalve realistic mode, en ik heb geen artifacts, en na patch install, kon ik eindelijk multiplayen...

En vind je het gek dat je bij BF1942 geen artifacts heb?

Far Cry is op andere engine gemaakt dan BF1942..., CryEngine(ja zo heet die engine..) maakt dacht ik vooral gebruik van environment(sorry als het fout getypt is..) bumpmapping, zodat het net echt lijkt, en dat vraagt nogal veel van een DX8 kaartje, terwijl het een DX9b spel is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ
  • Laatst online: 22-08-2021

GuuZ

is liev

SiLaTroN schreef op 28 maart 2004 @ 10:13:
Ik heb Far Cry uit gespeelt op allemodes behalve realistic mode, en ik heb geen artifacts, en na patch install, kon ik eindelijk multiplayen...

En vind je het gek dat je bij BF1942 geen artifacts heb?

Far Cry is op andere engine gemaakt dan BF1942..., CryEngine(ja zo heet die engine..) maakt dacht ik vooral gebruik van environment(sorry als het fout getypt is..) bumpmapping, zodat het net echt lijkt, en dat vraagt nogal veel van een DX8 kaartje, terwijl het een DX9b spel is..
Het feit dat het een dx8 kaartje is betekent misschien dat het wat minder soepel zal draaien. Maar dat heeft lijkt mij niets met artifacts te maken! En doe aub niet alsof ik dom ben met die mooie praatjes over de engine. Kunnen de artifacts een driverkwestie zijn? Dat is mijn vraag!

DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

om concreet op te antwoorden : ja dat kan :)

maybe ook ff eens je videosettings van het spel nakijken. Maybe heb je beetje teveel effects opgezet Trillinaire dinges enz.
En heb je de laatste patch al geinstalleerd van Far Cry ( 1.1 ) ? Ik heb een Ti4600 steken, en sinds die update er bij mij opstaat heb ik toch wel met gemak men videosettigns in het spel wat kunnen bijschaven naar high bij bijna alles en ik heb totaal geen probleem van slechte textures ofzo.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:03
Giel schreef op 28 maart 2004 @ 00:05:
f*ck f*ck en nog eens FUCK!!! ik kom uit school, wil me comp aandoen, wil ie niet opstarten en krijg de melding "unmountable_boot_volume" , xp opnieuw geinstalleerd maar, nu werkt alles weer goed maar mag ik weer opnieuw beginnen met farcry :(:(:(

weet iemand trouwens waar het aan ligt? dat "unmountable_boot_volume"?

giel
Kan bijv. een beschadigd bestandssysteem zijn.. Had je kunnen verhelpen door naar de recovery console te gaan en chkdsk /r te typen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ik heb best veel crashes in farcry meestal gebeuren de crashes in indoor omgeving, vpu recover probeert de boel te fixen maar dit gaat meestal mis en moet ik alsnog rebooten. heeft iemand dit probleem ook? er is niks getweaked aan mijn systeem

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:50
Heel gaaf spel, maar die monster die vern**ken het een beetje vind ik, verder is het af en toe ook aardig lastig, maar dat is wel weer uitdagend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
GFM schreef op 28 maart 2004 @ 10:44:
[...]

Kan bijv. een beschadigd bestandssysteem zijn.. Had je kunnen verhelpen door naar de recovery console te gaan en chkdsk /r te typen ;)
ja me computer vroeg dat ook of ik dat wilde doen maar ik weet niet hoe het werkt/moet.
Hoe kom ik bv in recovery console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyS schreef op 27 maart 2004 @ 21:07:
ik heb nu ff de demo gedownload ;)

welke quality kan ik het ongeveer spelen?

2.8ghz
hercules 9600xt
512mb rimm pc800
Alles op high en dan shadows op low (die nemen een shitload aan rekenkracht in en als je die op laag zet heb je opeens 2x zoveel fps). Ik heb ongeveer eenzelfde pc als jouw (alleen dan 1gb ram en een amd3200+) en bij mij gaat het allemaal aardig op high.

Ik ben nu bij het level steam (?) en ik ben nou bij dat stuk dat je die generator heb opgeblazen en dat je weer naar buiten moet, maar damn daar komen me toch een lading ventjes aanrennen met armor van hier tot Tokyo >:)

Ik speel op medium en ik merk dat je bij een groot deel van het spel best rambo tactics kan gebruiken, Jammer dat je tijden het spelen de moeilijkheidsgraad niet kan verhogen want zo vind ik het eigelijk een beetje te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat je hebt gekozen voor de moeilijkheidsgraad van de AI wordt de moeilijkheid van het spel o.a. bepaald d.m.v. de manier van spelen. Dat is dus een extra add-on op de AI. Als het een eitje is om iedereen neer te maaien past het spel zich aan aan jou speelstijl en wordt het vanzelf moelijker.
[Bron: farcryhq.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:03
Giel schreef op 28 maart 2004 @ 12:15:
[...]

ja me computer vroeg dat ook of ik dat wilde doen maar ik weet niet hoe het werkt/moet.
Hoe kom ik bv in recovery console?
Setup starten en op R drukken als er Welkom bij Setup komt te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 12:26:
[...]

Alles op high en dan shadows op low (die nemen een shitload aan rekenkracht in en als je die op laag zet heb je opeens 2x zoveel fps). Ik heb ongeveer eenzelfde pc als jouw (alleen dan 1gb ram en een amd3200+) en bij mij gaat het allemaal aardig op high.

Ik ben nu bij het level steam (?) en ik ben nou bij dat stuk dat je die generator heb opgeblazen en dat je weer naar buiten moet, maar damn daar komen me toch een lading ventjes aanrennen met armor van hier tot Tokyo >:)

Ik speel op medium en ik merk dat je bij een groot deel van het spel best rambo tactics kan gebruiken, Jammer dat je tijden het spelen de moeilijkheidsgraad niet kan verhogen want zo vind ik het eigelijk een beetje te makkelijk.
En dat noem je ongerveer hetzelfde? Een veel snellere processor en 2 x zoveel geheugen? Je bent wel een grappige jongen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik heb multiplayer niet voor de patch gespeelt (kick probleem) , maar met die patch heb ik in multiplayer een FPS van 10 !, terwijl ik in sp gewoon rondhuppel met een FPS van 30, waar slaat dat op? Daarbij komt nog eens dat ik met mijn isdn een ping van 170~200 gem heb, terwijl de rest rond de 50~100 zit. Niet speelbaar dus. Eerst die monster in de sp en nu dit nog :( . Ik begin serieus te twijfelen of dit wel een goede aankoop was. Het enigste waar ik me tot nu toe nog echt mee heb vermaakt is de eerste paar lvls van de sp en de editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Zo hoor je toch niet achter een buro te zitten 8)7
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/01T9AK7KFZVW/picserver.jpeg

(had ff God mode aan omdat ik bijna geen health meer had)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
WTF!!!!!!!!!!!!!!.
Ik wil far cry opnieuw installeren doet hij het niet :( .
Hij geeft elke keer een error aan dat cd 3 niet goed is GVD :( .
Hoe kan dit mensen hij installeerde eerst wel goed en nu ineenkeer niet meer,hij geeft elke keer een fout aan bij een file op de cd.
Nu ben ik echt pist en mijn dvd rom doet het trouwens wel perfect is ook net nieuw.
Deze fout geeft hij aan bij mijn fikker en bij mijn dvd rom.

Morgen maar eens even terug gaan want nu benk echt kwaad :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Hey iemand in een toren:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/T58JKT24QR02/picserver.jpeg

Snipen is nieso leuk, rocket wel ;)
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/F0825Q39837C/picserver.jpeg

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op 28 maart 2004 @ 14:13:
Zo hoor je toch niet achter een buro te zitten 8)7
[afbeelding]

(had ff God mode aan omdat ik bijna geen health meer had)
offtopic:
mooie graphics :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 09:10

westergas

rikkie_pc

Klote is dit...eerst spelen op een 3000+/9600XT. Die had ik ff inelkaar gezet voor iemand.

Nu moet ik het weer doen met mijn oude 1800+/Ti4200 da's echt een klap in je gezicht kan ik je vertellen :(

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het spel toch TE moeilijk op sommige stukken .. en het is de eerste keer in lange tijd dat k dit zeg..want normaal ben ik het daar nooit mee eens :p

Ik ben nu bij 'catacombs', en hier vind ik het ( op medium, zonder auto AI)
toch te moelijk op een bepaald punt.
OVERAL van die 'spring monsters', en die reuzen met rocketlaunchers..en ook nog gifgassen..

als je moet reloaden ben je eigenlijk praktisch dood ..

zelfs MET quick save zou dit nog moeilijk worden..iemand nog tips?
( zonder spoilers natuurlijk :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

He bah..jullie zitten me lekker te maken, maar mn GPU is in de RMA..kan het niet spelen met mijn backup GPU (r9000) want dat ziet er niet uit/stottert als de ziekte :(
Maar goed..geduld is een schone zaak :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

kzit weer vast :( Heb de nuke gevonden, en heb gezegd: Come on over here oid, maar die bitch komt niet :(

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/N11KJ90HN418/picserver.jpeg

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 14:44:

zelfs MET quick save zou dit nog moeilijk worden..iemand nog tips?
( zonder spoilers natuurlijk :D)
Er IS een quick save 8)

Type: \save_game
of \load_game in de console.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op 28 maart 2004 @ 14:53:
[...]

Er IS een quick save 8)

Type: \save_game
of \load_game in de console.
Heb geen tijd om dat te typen als er 20 monsters om me heen lopen te springen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Jee, voorbij boat!

Walktrough: :)

-als je op de boot zit, pak de rocket-launcher
-pak de bom
-ga naar het achterdek
-als je op het achterdek staat, zie je aan je rechterhand een stukje land met bomen en struiken (vanaf daar kun je ook niet naar boven, op het eiland klimmen)
zorg dat je weer helmaal fit bent en selecteer je pistol
- plaats de bom en spring zo snel mogelijk van de boot
- zwem naar het stuk je land
- als het goed is raak je net niet gewond door de explosie en anders niet al te erg
- gebruik de dichtsbijzijnde boom als cover.
- je heb 9 raketten nodig om die gast neer te halen.

(je kunt ook proberen 9 raketen vanaf de boot te schieten, maar omdat dat rot ding zinkt, heb je maar weinig tijd.)

veel succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op 28 maart 2004 @ 14:53:
kzit weer vast :( Heb de nuke gevonden, en heb gezegd: Come on over here oid, maar die bitch komt niet :(

[afbeelding]
die bitch zegt zelf 'Come over here', snappie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadshit
  • Laatst online: 08:29

Loadshit

HOTWINGS 4ever !!!

*cough* SPOILER *cough* Eureka, heb 'm net uitgespeeld! Ben nu met multiplay bezig alleen om de een of andere reden loopt het 2 x zo traag.

Weet iemand misschien hoe dat kan? Tijdens single play speelde ik 1024x768x32 met alles op high en shadows en particles op medium --> 30 fps gemiddels (drukke gedeeltes 20 fps , binnenlocaties zo'n 40-50 fps, buiten 30 fps).
Nu bij multiplay haal ik met dezelfde instellingen 10-20 fps :( :'(
Suggesties zijn welkom, heb het met dezelfde instellingen ook al op 800x600 geprobeerd, maar dat maakt maar 5 fps uit... |:(

.-=Mijn Specs...=-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 16:09:
[...]

die bitch zegt zelf 'Come over here', snappie :)
Tis al opgelost :) Tering, volcano is moeilijk! :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Wow, wat missen de mensen zonder bumpmaps een hoop :o

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Zow, uitgespeeld. Alles met een ti4200 met goede framerates (maar misschien zonder bumpmaps dan ;) (krijg ik die wel met een fx5900 of ati 9800 pro?)

Tip: Ik had slechte framerates totdat ik EAX uitzette (voor de geluidskaart), liep als een zonnetje daarna! Ik weet zeker dat ik sommige levels nog eens ga doen :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Nu online

XyS

0.o.O

l0l ik speel gewoon farcry met alles op very high (1tje gaat steeds weer terug naar medium)

en haal ik buiten 27 fps.

toen d8 ik oja ik heb me videokaart ook nog ondergeclockt ( op 439/281 normaal 500/325)

zo ff proberen at overgeclockte clocks (600/375)

oja ik heb wel aa enzo uit, veel fps verlies .Vind ut nou niet veel mooier

edit: als je nix nuttigs te zeggen hebt hoef je mij ook niet af te kraken blix

[ Voor 12% gewijzigd door XyS op 28-03-2004 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Ben nu in de catacombs en mij begint het spel nu toch wel te vervelen ;( Wat goed begon wrodt nu volgens mij echt zwaar de grond in gestamt door de hoeveelheid monsters en die hele rotzooi die er zit in die tempel, de ai daar mogen ze van mij ook nog wel een patch voor maken. Immers wat zou je doen als je daar staat tegen van die ubercreatures en er komt een gast die eigenlijk dood moet die beeste neermaaien.. dan maai je hem toch niet neer? en als je dat doet doe je dat toch pas als de andere gevaren dood zijn?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Help ik zit vast bij de Rebellion!! Bij dat level met de kapotte brug en de vuurtoren waar moet ik in hemelsnaam heen??? :( ik begin een beetje gek te worden ksnap echt niet hoe je voorbij die kapotte brug moet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op 28 maart 2004 @ 17:43:
Ben nu in de catacombs en mij begint het spel nu toch wel te vervelen ;( Wat goed begon wrodt nu volgens mij echt zwaar de grond in gestamt door de hoeveelheid monsters en die hele rotzooi die er zit in die tempel, de ai daar mogen ze van mij ook nog wel een patch voor maken. Immers wat zou je doen als je daar staat tegen van die ubercreatures en er komt een gast die eigenlijk dood moet die beeste neermaaien.. dan maai je hem toch niet neer? en als je dat doet doe je dat toch pas als de andere gevaren dood zijn?
Nog ff doorspelen, na de catacombs komt een van de beste levels van de game..leuk bootje ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey

Ik heb een probleempje.
Als ik voor cheats te gebruiken :) bij eigenschappen -DEVMODE erachter zet komt er te staan dat de bron niet bestaat of niet toegeankelijk is wat kan ik hieraan doen? ik heb al vanalles geprobeerd
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

Webgnome schreef op 28 maart 2004 @ 17:43:
Vond dit inderdaad ook een wazig iets. Een echt mens zou toch wel ff nadenken op zo`n moment wat er voor hem het beste valt te doen :D Maja al met al vind ik het een heerlijk, soms frustrerend spel. Die kut beesten die zo op je afjumpen zijn zo irri :Z ik zit ook altijd vast tegen een tafeltje ofzo als ik ze poog te dodgen en heb dan net mn shotgun ingeruild voor een andee gun ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
hoi, ik heb op dit moment een geforce 2, farcry is daarmee met alles op low wel speelbaar maarja.....je weet dat verhaal zelf wel :) ik wil binnekort een FX5900XT kopen, die is toch veel beter dat een 9800SE? en kan ik met een FX5900xt farcry goed spelen met alles op high of very high?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

b3ta schreef op 28 maart 2004 @ 17:50:
Help ik zit vast bij de Rebellion!! Bij dat level met de kapotte brug en de vuurtoren waar moet ik in hemelsnaam heen??? :( ik begin een beetje gek te worden ksnap echt niet hoe je voorbij die kapotte brug moet??
Terug naar beneden rijden! IIg NIET via die kapotte brug.

Yo.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.