[PC] Far Cry - Deel 4

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.732 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het spel, het spel draait echt super bij mij (AMD Athlon XP 1600+, 512mb ddr, 128 mb Asus FX 5200) Maar ik zit nu vast in het level Catacombs. Als je in dat leven bent moet je een ingang opblazen om de catacombes binnen te komen, maar als ik dat heb gedaan kan ik niet naar binnen omdat een of ander raar wit rokend ding de ingang blokkeerd. Het lijkt wel een beetje op een stuk van een vliegtuig ofzo, heeft iemand dit probleem ook gehad ? Ik hoop dat iemand het weet want ik wil Farcry uitspeelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, daarmoet je op jumpen en dan kan je helemaal links ertussen door (je valt dan naar onderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
ik zit vast in het laatste level!! het is hierboven al vaak gezegd, als ik door die twee grote deuren ga sniper ik eerst 2 springdudes neer en dan komen al die grote bazookadudes en die schiet ik ook wel neer, maar als ik dan eenmaal naar beneden ga staan daar ook weer veel monsters en dan in gevecht met hen ga ik meestal dood, iemand tips O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:54

MJV

McBBvB schreef op 11 april 2004 @ 16:55:
ik zit vast in het laatste level!! het is hierboven al vaak gezegd, als ik door die twee grote deuren ga sniper ik eerst 2 springdudes neer en dan komen al die grote bazookadudes en die schiet ik ook wel neer, maar als ik dan eenmaal naar beneden ga staan daar ook weer veel monsters en dan in gevecht met hen ga ik meestal dood, iemand tips O-)
As said before, schiet er een keer op en wacht tot ze naar je toe komen(ga bij die deuren zitten) knal ze dan neer met je jackhammer.

Of knal ze van afstand neer met je machine gun...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
DutchBlood schreef op 11 april 2004 @ 17:03:
[...]

As said before, schiet er een keer op en wacht tot ze naar je toe komen(ga bij die deuren zitten) knal ze dan neer met je jackhammer.

Of knal ze van afstand neer met je machine gun...
oke ga het weer proberen, dus veel geduld moet ik hebben, ja ik :? thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 12:11

MaxPayne

Supertweaker

Kan iemand bevestigen of het VEEL uit zal maken als ik van 512 MB Ram naar 1024 ga? enkel qua laden of ook qua performance?

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
MaxPayne schreef op 11 april 2004 @ 17:14:
Kan iemand bevestigen of het VEEL uit zal maken als ik van 512 MB Ram naar 1024 ga? enkel qua laden of ook qua performance?
als het geheugen je bottleneck is wel ja

aan jouw system specs te zien is dat idd het geval
dus ik zou er één bankje van 512 bij prikken

[ Voor 16% gewijzigd door joostve op 11-04-2004 17:33 ]

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:32
Ik ben nu in dat level "Control", dat gebouw met dat stoom enzo.
Ik moet zeggen dat ik het best eng vind. :p Die spooky muziek er bij, en dan die beesten.

Toen net schrok ik me echt de ziekte... Hangt daar zo'n stoomwolk, ik loop daar naar toe, springt er ineens zo uit dat stoom zo'n beest naar me toe! :(

[ Voor 5% gewijzigd door eX0duS op 11-04-2004 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Damn zit ik voor de eerste keer vast: bij de Regulator heb ik alle 3 de keycards, 1tje al gebruikt voor de eerste junction, maar hoe kom ik bij de tweede junction want ik word geblokkeerd door zo'n wolkje stoom (ie aaah auw => dood). (kheb ook al aan 1 zo'n wiel gedraaid hielp niks)

[ Voor 11% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 11-04-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
woehoe!! ik heb het uitgespeelt... .....is uiteindelijk wel makkelijk neer te knallen, ervoor met die monsters en daarna mannetjes is wel wat moeilijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Calvin&Hobbes schreef op 11 april 2004 @ 17:51:
Damn zit ik voor de eerste keer vast: bij de Regulator heb ik alle 3 de keycards, 1tje al gebruikt voor de eerste junction, maar hoe kom ik bij de tweede junction want ik word geblokkeerd door zo'n wolkje stoom (ie aaah auw => dood). (kheb ook al aan 1 zo'n wiel gedraaid hielp niks)
je moet ook aan 2 wielen draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
joostve schreef op 11 april 2004 @ 17:54:
[...]

je moet ook aan 2 wielen draaien
Thnx gevonden, ben er straal voorbij gelopen (tis ook stikkedonker daar)

Damn schrik me dood _/-\o_ (zo'n monster springt zomaar uit de mist)

[ Voor 15% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 11-04-2004 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 14:42

Unagi

Always aware...

Ik zit vast in Control, m'n objective is "Get out of the building", k heb dacht ik overal zo'n beetje alles weggeknald, maar ik kan nergens weg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Unagi schreef op 11 april 2004 @ 18:18:
Ik zit vast in Control, m'n objective is "Get out of the building", k heb dacht ik overal zo'n beetje alles weggeknald, maar ik kan nergens weg :?
ben je al voorbij dat je een schacht in moet en dan klim je omhoog en schiet vanaf daarboven wat monsters neer en 1tje met een bazooka? als je bedoelt dat je die allemaal hebt weggeknald dan moet je weer die schacht in en dan helemaal omlaag gaan eventjes onder water en dan kom je in het stuk waar al die monsters waren, daar ga je door een deur en dan ben je er...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 00:18:
[...]

... op de baby stand zeker .. ik word telkens opgegeten .. echt geen doorkomen aan }:O
ik heb het gespeeld op realistic en door te zwemmen kom je meteen aan de overkant, er komt wel zo'n monster naar je toe maar die verdrinkt :) dus ik weet niet wat er op baby stand gebeurt, maar bij de moeilijkste hoef je alleen maar te zwemmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb gister me laptop binnen gekregen en vandaag Far Cry opgeinsalleerd haal op medium een gem van 60fps :) voor een laptop vind ik dat meer dan netjes. Ik zit trouwens vast maar weet ff niet het deel uit me hoofd waar. Ik vind het spel best moeilijk maar ik heb auto balance IA aanstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

pfff het hele spel tot nu toe zonder cheats of walktroughs gespeeld maar het level Dam is wel vervelend lastig. Iemand een kleine tip (niet gelijk een al te grote tip aub) :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:46

XyS

0.o.O

moet je wel ff zeggen wat je lastig vind ^^ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 09:49
Ik kan het spel niet installeren:
Afbeeldingslocatie: http://pic2.picturetrail.com/VOL31/2088403/4052731/50759481.jpg
(Sorry voor de wazige foto)

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

[ Voor 255% gewijzigd door STIMPPYYY op 11-04-2004 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Nou ik heb het een middagje gespeeld en ik ben tot de conclusie gekomen dat het spel zuigt.
Het spel speelt op zich vrij soepel en het ziet er mooi uit, maar de gameplay is zo traag als stront door een rietje, aimen lukt me voor geen meter dankzij enorme 'muis lag', 254 keer geprobeerd de muis anders in te stellen, helaas zonder resultaat.
Verder kan ik nergens een 'always run' functie vinden, dus fatsoenlijk rondrennen gaat ook al niet. :/

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Saedbanken schreef op 11 april 2004 @ 22:18:
Nou ik heb het een middagje gespeeld en ik ben tot de conclusie gekomen dat het spel zuigt.
Het spel speelt op zich vrij soepel en het ziet er mooi uit, maar de gameplay is zo traag als stront door een rietje, aimen lukt me voor geen meter dankzij enorme 'muis lag', 254 keer geprobeerd de muis anders in te stellen, helaas zonder resultaat.
Verder kan ik nergens een 'always run' functie vinden, dus fatsoenlijk rondrennen gaat ook al niet. :/
always run is ook niet echt realistic, en als je dunne stront hebt gaat het nog aardig snel hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
uh.. instellingen al lager gezet? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Je hebt toch niet genoeg stamina voor always run dus ach :)
En dat zou ook betekenen dat je nooit meer zou kunnen springen.

Mja ach, de een vindt nou eenmaal de no brains shooters als Quake en Unreal leuker dan dit, ieder z'n eigen smaak :)

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

XyS schreef op 11 april 2004 @ 22:17:
moet je wel ff zeggen wat je lastig vind ^^ :9
al aan het begin weet ik niet waar welke kant ik het beste op kan gaan.
Ik pak zo snel mogelijk de gun die op de grond ligt en schiet daarmee die tridinges af. dan loop ik naar de rand van de waterval en spring ik in het water naar beneden toe. Dan klim ik links de kant op en probeer ik in de bosjes een beetje stealth achtig te doen door te kruipen. ik kruip het water in en zwem voorbij het monster wat links zit, dan kom ik uit het water en dan komt het. Het maakt niet uit of ik dat monster rechts dichtbij benader om de gun te pakken, want ik word dan sowiezo wel afgeslacht. of links aan de oever lopen er ook monsters. kortom een no go.

Ga ik gelijk rechts uit de waterval de kant op, dan zien gelijk die grote monsters me en ben ik ook het zaadje.

Ga ik door het veld als Run-forrest-run!!!, dan zijn helaas de monsters toch nog te snel en meppen me gezicht in puin.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Homedisc schreef op 11 april 2004 @ 22:48:
[...]
Ga ik door het veld als Run-forrest-run!!!, dan zijn helaas de monsters toch nog te snel en meppen me gezicht in puin.
heu..dat stuk is toch echt simpel hoor...je ren gewoon naar de heli ..cut-scene..klaar.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Homedisc schreef op 11 april 2004 @ 22:48:
[...]

al aan het begin weet ik niet waar welke kant ik het beste op kan gaan.
Ik pak zo snel mogelijk de gun die op de grond ligt en schiet daarmee die tridinges af. dan loop ik naar de rand van de waterval en spring ik in het water naar beneden toe. Dan klim ik links de kant op en probeer ik in de bosjes een beetje stealth achtig te doen door te kruipen. ik kruip het water in en zwem voorbij het monster wat links zit, dan kom ik uit het water en dan komt het. Het maakt niet uit of ik dat monster rechts dichtbij benader om de gun te pakken, want ik word dan sowiezo wel afgeslacht. of links aan de oever lopen er ook monsters. kortom een no go.

Ga ik gelijk rechts uit de waterval de kant op, dan zien gelijk die grote monsters me en ben ik ook het zaadje.

zoals ik al eerder heb gezegd, ik heb het op realistic gespeeld (dus hoogst) en ben gewoon naar beneden gesprongen en daarna onderwater gezwommen waar het kan en waar het niet kan snel lopen, dan komen er 1 of 2 monsters achter je aan maar die verdrinken :) en dan kom je bij een soort meertje en ga je naar rechts dan krijg je klein filmpje en de rest vogel je maar weer zelf uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

mouse lag ligt toch echt aan je pc en always-run is er tegenwoordig bijna nooit, je heb stamina, en daarmee kan je snel rennen. lees de handleiding eens zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:D OMFG! als het werkelijk zo simpel is als jullie beschrijven voel ik me echt zwaar dom :P
brb effe uitproberen...

[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 11-04-2004 23:01 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-07 22:43
Webgnome schreef op 11 april 2004 @ 13:38:
Je kunt als je uit dat 'kantoor' komt meteen de boom in (jij niet maar in dat spel :P) en dan op dat platform blijven staan.. dan schiet je ze allemaal overhoop die daar staan en dan komen er op een gegeven moment trigents omhoog maar die hebben de pech dat ze maar met 1 tegelijk over dat pad kunnen wat je dan doet is je zet je m16 op auto en dan ja dan zijn ze zo dood.. o lastig is dat nog niet :)
en nu zit ik dus met dat huisje waar ik de keycard gevonden heb > hoe kom ik nu in vredesnaam weer bij het groene pijltje , der zijn een zooi van die lui gedropt en die vallen me lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

STIMPPYYY schreef op 11 april 2004 @ 22:18:
[afbeelding]

Klik gewoon op Setup. Dit is volgens mij weer heel wat anders.
Enneuuh, heb je illegale versie? Kan zijn dat ie niet alle bestanden heeft :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
STIMPPYYY schreef op 11 april 2004 @ 22:18:
[afbeelding]

De cd start automatisch op. Als je autorun hebt uitgeschakeld kan je "FarCryAutoCD.exe" starten. (De autorun.inf roept die aan).

ALs het nog niet werkt moet je contact opnemen met je leverancier, zoals ook in de melding staat.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05:33
Oke, me eerste echte level is in test-stage :).

mp_brokenislands

Een FFA multiplayer map voor 3 tot 8 personen in een strijd om de rocket launcher die in een bunkertje ligt midden in het spel.

Level bevat slachtvelden tot sneaky hideouts... dus genoeg om lol te hebben. Ik heb de map getest met 2 en 4 spelers en moet toch echt zeggen dat die wat te groot is voor 2 spelers en je echt een 3de nodig hebt om plezier van deze map te hebben.

PICS!!!!111
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.l.zwolle/mp_brokenislands.jpg

LEECHEN!!!11
Klik hier voor chello mirror

hopelijk hebben jullie er plezier aan en meld me die bugs :)

Deze is open dus jullie mogen hem aanpassen en zo, maar ik wil er wel een regel bij hebben staan waar je de orginele versie vandaan hebt en door wie die gemaakt is.

Owja.. en hij is nog niet klaar er moet nog wat vegetations worden toegevoegd maar het is goed speelbaar al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
grappige map, maar heeft iemand geen gigantische voorsprong als ie op het rechtsbovenin eilandje wordt gespawned :?

Voor de rest wel een gave map :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
LifeTecH schreef op 12 april 2004 @ 00:37:
grappige map, maar heeft iemand geen gigantische voorsprong als ie op het rechtsbovenin eilandje wordt gespawned :?

Voor de rest wel een gave map :+
uuuhh nee die moet denk ik verder dan als je bij de tower spawnt :) die rode lijnen zijn voor de voertuigen niet waar je heen moet hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er gaaf uit, maar ik ga toch eerst wat meer oefenen in single player. De keyboard instellingen zijn op dit moment ff anders dan ik ben gewend, maar als dat onder de knie is moet het toch eens tijd worden om ook mp uit te gaan proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:12
Rddr schreef op 12 april 2004 @ 00:25:

mp_brokenislands

Een FFA multiplayer map voor 3 tot 8 personen in een strijd om de rocket launcher die in een bunkertje ligt midden in het spel.

Level bevat slachtvelden tot sneaky hideouts... dus genoeg om lol te hebben. Ik heb de map getest met 2 en 4 spelers en moet toch echt zeggen dat die wat te groot is voor 2 spelers en je echt een 3de nodig hebt om plezier van deze map te hebben.

PICS!!!!111
[afbeelding]

LEECHEN!!!11

Deze is open dus jullie mogen hem aanpassen en zo, maar ik wil er wel een regel bij hebben staan waar je de orginele versie vandaan hebt en door wie die gemaakt is.

Owja.. en hij is nog niet klaar er moet nog wat vegetations worden toegevoegd maar het is goed speelbaar al.
Ik heb hem net gespeeld en ik moet zeggen.. klasse echter mis ik nog wel wat dingen en aangezien ik niet kan mappen ook zag ik wat 'rare' gevallen..

Het viel mij op dat er 2 boten waren in de map deze lagen ook nog eens vrij dicht bij elkaar.. leuk voor battles maar ik zou ze toch niet bij elkaar doen (als ik mij vergis .. sorry)

Ook viel het me op dat al ik met de rocketlauncher van die gunboat schoot ik geen geluid kreeg als de rakket boem zegt..

En dan het leukste.. er vliegen wat papegaaien rond maar het zijn net straaljagers.. ze klaperen niet met de vleugels en gaan nogal.. euhm.. hard.

misschien wsa het ook wel leuk geweest om erges in de map een stel springschansen te maken om met de boten te kloten :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Rddr schreef op 12 april 2004 @ 00:43:
[...]

uuuhh nee die moet denk ik verder dan als je bij de tower spawnt :) die rode lijnen zijn voor de voertuigen niet waar je heen moet hoor :)
Ohzo :9 Maar wat zijn de spawnpoints dan? zijn dat die blauwe puntjes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
Webgnome schreef op 12 april 2004 @ 01:45:
[...]

Ik heb hem net gespeeld en ik moet zeggen.. klasse echter mis ik nog wel wat dingen en aangezien ik niet kan mappen ook zag ik wat 'rare' gevallen..

Het viel mij op dat er 2 boten waren in de map deze lagen ook nog eens vrij dicht bij elkaar.. leuk voor battles maar ik zou ze toch niet bij elkaar doen (als ik mij vergis .. sorry)

Ook viel het me op dat al ik met de rocketlauncher van die gunboat schoot ik geen geluid kreeg als de rakket boem zegt..

En dan het leukste.. er vliegen wat papegaaien rond maar het zijn net straaljagers.. ze klaperen niet met de vleugels en gaan nogal.. euhm.. hard.

misschien wsa het ook wel leuk geweest om erges in de map een stel springschansen te maken om met de boten te kloten :)
kan je mss vertellen met behulp van een screenshot wat voor rare dingen je zag?? Die papegaaien worden gefixt :) waren alleen testje.

Ik zal iets van een leuke jumps er in zetten :).
LifeTecH schreef op 12 april 2004 @ 01:47:
[...]

Ohzo :9 Maar wat zijn de spawnpoints dan? zijn dat die blauwe puntjes :?
Ja dat zijn die blauw puntjes.

Het valt nog niet mee om een map te fixen :) daarom is al jullie hulp hard nodig...!!

[ Voor 16% gewijzigd door rhodium op 12-04-2004 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

nou moe, na het level Dam, fietste ik er zo doorheen :D woei, uitgespeeld.
Erg gaaf spel, absoluut.

kan niet wachten op deel 2 :P

[ Voor 15% gewijzigd door Fietsbel op 12-04-2004 02:02 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
nou de rare dingen zijn niet echt veel dingen.. gewoon wat dingen wtb vegetatie.. ik denk dat er toch minimaal wat gras tecture op die map moet want bomen staan volgens mij niet zomaar in los zand? ik ben geen bioloog btw .

ik ben jou map een beetje aan het verkloo aanpassen en het is echt een makkelijke editor.. :P net per ongeluk een hele haven erin gekwakt..

btw als ik de map open krijg ik deze rror:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
CEntity::LoadObject called with Empty filename, Entity: PickupGeneric1,Object="PickupGeneric1"
CEntity::LoadObject called with Empty filename, Entity: PickupGeneric1,Object="PickupGeneric1"
Couldn't find vertex shader 'CGVProgSimple_Plant_Bended_Bump_FV',File="objects\natural\coastal_objects\cst_coconut_palm_curved_east.cgf"
CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_rock_aa.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_rock_aa.cgf"
CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_rock_aa.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_rock_aa.cgf"
CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_rock_colourfull_b_lod2.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_rock_colourfull_b_lod2.cgf"
CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_rock_colourfull_b_lod2.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_rock_colourfull_b_lod2.cgf"
CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_a.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_a.cgf"
CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_a.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_a.cgf"
CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_arc_a.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_arc_a.cgf"
CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_arc_a.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_arc_a.cgf"
CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_forest_a_lod1.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_forest_a_lod1.cgf"
CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_forest_a_lod1.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_square_rock_forest_a_lod1.cgf"
CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_tidal_rock_aa.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_tidal_rock_aa.cgf"
CStatObj::CheckValidVegetation: Shader template is undefined or can not be used for vegetations: templmodelcommon [objects\natural\coastal_objects\cst_tidal_rock_aa.cgf],File="objects\natural\coastal_objects\cst_tidal_rock_aa.cgf"

offtopic:
even wachten tot mijn printer de manual heeft uitgeprint.. 129 paginas met een gewone canon windows no memory onboard printer duurt lang :P

[ Voor 5% gewijzigd door Webgnome op 12-04-2004 02:18 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unagi

Unagi

Always aware...

McBBvB schreef op 11 april 2004 @ 18:49:
[...]

ben je al voorbij dat je een schacht in moet en dan klim je omhoog en schiet vanaf daarboven wat monsters neer en 1tje met een bazooka? als je bedoelt dat je die allemaal hebt weggeknald dan moet je weer die schacht in en dan helemaal omlaag gaan eventjes onder water en dan kom je in het stuk waar al die monsters waren, daar ga je door een deur en dan ben je er...
ik ben bij die schacht waar 2 steam valves zitten, en aan t andere uiterste waar ik kan komen zijn 2 grote laboratorium kamers met in 1 van die kamers n grote deur met n monster er voor, n grote met n flinke gun op z'n linker arm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm leuk. Net far cry gekocht.. blijkt dus dat ik eerst de nieuwe patch moet installeren. OK dat lukt dus niet omdat hij mijn installatie niet kan vinden. Is dit een known issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
waarom zou je eerst de patch moeten isntalleren? wie zegt dat ? het spel?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Ik heb vandaag de demo gedownload.

Heerlijk!

Prachtig spel met hele makkelijke besturing en de AI van de enemies is echt goed.
Ze maken het spel een uitdaging.
Ook al heb ik een Pentium 3,0 ghz HT en een ATI Radeon 9800 XT. Toch is 1gig geheugen geen overbodige luxe. 512 mb van mij zijn zo vol.
Dit is echt een spel waar ik voor bereid zou zijn om het daadwerkelijk een keer in de winkel te kopen. En dat is toch wel het grootste compliment dat ik ooit kan maken ;)
Denk dat het spel pas over een jaartje 1 a 2 echt mainstream gaat worden.
Nu is het echt alleen weggelegd voor de mensen met een sneller systeem.

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:04
Ik heb even een vraagje..

Krijg deze fout melding steeds.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/615MFEP1569D

Draai Farcry op 1024 op mid met dit systeem.

AMD Athlon xp3000+
Asus A7v600,chipset:Via VT8377 Apollo KT600
1gig MB 3200 DDR (cas 3)
Ati Radeon 9600 pro (128mb) met de Cat 4.4 drivers
Maxtor 80 gig (7200rpm)
Voeding: Aopen 350watt

Windows XP pro NL.

Dus ik dacht hier bij wel genoeg tehebben.
maar niet dus :(

Maar weet iemand misschien waar deze fout van daan komt?
Oja ik kreeg daarna ook een fout van de editor.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 12 april 2004 @ 05:02:
Ik heb even een vraagje..

Krijg deze fout melding steeds.

[afbeelding]

Draai Farcry op 1024 op mid met dit systeem.

AMD Athlon xp3000+
Asus A7v600,chipset:Via VT8377 Apollo KT600
1gig MB 3200 DDR (cas 3)
Ati Radeon 9600 pro (128mb) met de Cat 4.4 drivers
Maxtor 80 gig (7200rpm)
Voeding: Aopen 350watt

Windows XP pro NL.

Dus ik dacht hier bij wel genoeg tehebben.
maar niet dus :(

Maar weet iemand misschien waar deze fout van daan komt?
Oja ik kreeg daarna ook een fout van de editor.
Heeft te maken met geheugenfouten in bepaalde segmenten. Heb je dit ook bij andere games/apllicaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op 12 april 2004 @ 03:09:
waarom zou je eerst de patch moeten isntalleren? wie zegt dat ? het spel?
als je online wilt ;)

Maargoed een reg filetje heeft de klus geklaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 09:04
Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 05:29:
[...]

Heeft te maken met geheugenfouten in bepaalde segmenten. Heb je dit ook bij andere games/apllicaties?
niet dat ik het nog gemerkt heb,

Maar wat zou het kunnen zijn?

Want Benchmark proggies lopen gewoon goed.
En ik heb net trackmania zitten spelen vol open en alles op high geen problemen.

Maar ik kan me herinneren dat ik het met UT2004 ook had , of was het met Dead mans hand (Dit is ook op de UTengine)

[ Voor 33% gewijzigd door ravw op 12-04-2004 05:45 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemmand nog tips voor het vulcano level nadat je die gemuteerde gast heb gefragged en dat je dan naar buitengaat waar een shitload van die half onsterfelijke beesten tegenkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
heb de dvd versie gekocht.. jipie! ff updaten en online knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 02:55:
Hmm leuk. Net far cry gekocht.. blijkt dus dat ik eerst de nieuwe patch moet installeren. OK dat lukt dus niet omdat hij mijn installatie niet kan vinden. Is dit een known issue?
dus installeer je het spel eerst? doh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 10:36:
Heeft iemmand nog tips voor het vulcano level nadat je die gemuteerde gast heb gefragged en dat je dan naar buitengaat waar een shitload van die half onsterfelijke beesten tegenkomt?
Airlocks open..2 kleintjes neersnipen..dan in een hoekje liggen..zo'n bolle neermaaien, later komen er nog 3 bolle..die ook neermaaien met machine gun. DAN pas verder dan die deur gaan :P
als de overige 3 dikkerds niet komen lokken met steentjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
MaxBurn schreef op 12 april 2004 @ 11:45:
[...]

Airlocks open..2 kleintjes neersnipen..dan in een hoekje liggen..zo'n bolle neermaaien, later komen er nog 3 bolle..die ook neermaaien met machine gun. DAN pas verder dan die deur gaan :P
als de overige 3 dikkerds niet komen lokken met steentjes.
vergeet niet op hun hoofd te mikken want dat scheelt gigantisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

airlocks? waar zitten die dan? of bedoel je daarmee die 2 grote deuren? die moet je wel openen anders kan je niet veder. Ik heb alleen geen sniper en als ik die laatste grote deur open gaat die andere dicht en komt er meteen zo'n bigass gast aanlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:46
Het is mij daar ook nog steeds niet gelukt! Sniper kan je wel in de kamer ervoor halen trouwens!

| I've got permission to color outside the lines |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Laatst online: 13-09 17:36

Flexx

This side up

Ik zit hier vast:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/19NVND4X92Z4

Als ik naar dat hek loop gaat het beeld op zwart en verder gebeurt er niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een groot probleem. Ik heb Crowe neergeschoten en de pda in de uplink gestopt. Vervolgens krijg je een fraaie cutscene en dan stopt het bij het laadscherm. De balk met de laadproces blijft leeg, en farcry hangt. Ik had de nieuwste patch geïnstalleerd en deze werkte zonder problemen.
Ik heb farcry vervolgens geunïnstalleerd MET behoud van mijn saved games. Vervolgens opnieuw geínstalleerd. Wil ik mijn laatste checkpoint laden blijkt dat dat de helft van de saved games verdwenen is. Het laatste checkpoint is die van de Treehouse. Ik had nog een backup gemaakt van de player dir, deze teruggezet maar daarmee kreeg ik mijn checkpoints niet terug.
Iemand een suggestie hoe weer mijn laatste checkpoints terug kan krijgen?
Is er een cheat waarmee je op elk gewenst gedeelte van het spel kan beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

joostve schreef op 12 april 2004 @ 12:12:
[...]
vergeet niet op hun hoofd te mikken want dat scheelt gigantisch
inderdaad, scheelt zo 60 kogels per bolle :D
ps: niet tijd voor een nieuw topic?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 12:57:
airlocks? waar zitten die dan? of bedoel je daarmee die 2 grote deuren? die moet je wel openen anders kan je niet veder. Ik heb alleen geen sniper en als ik die laatste grote deur open gaat die andere dicht en komt er meteen zo'n bigass gast aanlopen.
die 2 deuren ja..en ..je ga me toch niet vertellen dat je die big-ass weaponroom niet gezien heb he :D en ik zei niet dat die deuren niet open moesten? je moet ze openen en dan niet verder gaan dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:46

XyS

0.o.O

Rddr schreef op 12 april 2004 @ 00:25:

mp_brokenislands

PICS!!!!111
[afbeelding]

LEECHEN!!!11

als je zo een bootje kapotschiet ( bij zijn spawnpoint) en er dan naartoe loopt :o
ga je dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
XyS schreef op 12 april 2004 @ 14:03:
[...]

als je zo een bootje kapotschiet ( bij zijn spawnpoint) en er dan naartoe loopt :o
ga je dood
LOL :).. denk het een bugje van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
*grin*

Afbeeldingslocatie: http://www.stokkie.com/pics/farcry.jpg

Geen idee hoe je iets klikbaar maakt, dus dat moet je zelf maar ff doen :P
Overigens wel een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
ik heb geen zin om het hele topic door te lezen, maar is er ook een makkelijke manier om die big badasses met rocketlauncher neer te halen? ik ben nu aan het einde (denk ik?) en moet een shitload van die gasten ombrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Laatst online: 11-07 15:13
What's up met dit laatste level?
Willen ze het hele spel verpesten door een te moeilijk laatste level erin te doen?
Hoe kom ik aan de andere kant voorbij al die trigens die gewoon met veel te veel zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

Ik zit nu in dat level met die Archives waar je net onzichtbare mutant moet doodschieten en later in een ruimte komt met allemaal computers en in t midden een gat. Als je daar naarbeneden springt dan zijn daar weer 2 onzichtbare mutanten. Als ik deze doodgeschoten heb dan zijn alle deuren gewoon dicht en ik krijg ze niet open. Wat moet ik nu doen?

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Heb hem zojuist eindelijk uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Laatst online: 11-07 15:13
unfor schreef op 12 april 2004 @ 15:28:
Heb hem zojuist eindelijk uitgespeeld :)
Hoe dan?

Ik ren met pistool naar de andere kant, gooi de switch om voor de lift.

Ren terug naar de lift, maar als ik erin zit en naar boven ga dan laten die $%^&* trigens hem weer naar beneden gaan en blazen me weer op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Pic_Art schreef op 12 april 2004 @ 15:24:
Ik zit nu in dat level met die Archives .... Wat moet ik nu doen?
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt => in die laatste ruimte zit volgens mij water afgedekt door roosters, daar moet je onder komen. (wat planken wegruimen)

Heeft iemand al een favoriet wapen, mijne is de P90 SMG, alleen die komt zo weinig voor in de game, wel de M4 maar die zuigt (je bent iets van 3 clips kwijt aan zo'n bazooka gastje)

TIP: bazooka gastjes gewoon ontwijken ze kunnen toch niet door die kleine deurtjes heen (scheelt je een hoop ammo die je later hard nodig hebt)

Tijd voor een nieuw topic?

[ Voor 41% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 12-04-2004 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Epitome schreef op 12 april 2004 @ 15:32:
[...]

Hoe dan?

Ik ren met pistool naar de andere kant, gooi de switch om voor de lift.

Ren terug naar de lift, maar als ik erin zit en naar boven ga dan laten die $%^&* trigens hem weer naar beneden gaan en blazen me weer op!
Ik heb eerst rustig alle trigens afgeknald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het toppunt van lulligheid?

In het vulcano level al die beeste vermorden als je door die 2 deuren komt. Met 300 kogels in dat grote geweer, 340 in dat andere zoom in ding en 15 in je awm. ALs alles beesten doodzijn heb je nog 40 kogels over, je neemt de lift en komt opeens weer een heel fucking leger met ventjes tegen die je dus met FUCKING 40 kogels moet doodmaken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Calvin&Hobbes schreef op 12 april 2004 @ 15:38:
[...]

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt => in die laatste ruimte zit volgens mij water afgedekt door roosters, daar moet je onder komen. (wat planken wegruimen)
Thank you.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 15:40:

In het vulcano level al die beeste vermorden als je door die 2 deuren komt. Met 300 kogels in dat grote geweer, 340 in dat andere zoom in ding en 15 in je awm. ALs alles beesten doodzijn heb je nog 40 kogels over, je neemt de lift en komt opeens weer een heel fucking leger met ventjes tegen die je dus met FUCKING 40 kogels moet doodmaken |:(
Daar heb ik gewoon een zooitje granaten heen gegooid, scheelt al een hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Epitome schreef op 12 april 2004 @ 15:07:
Hoe kom ik aan de andere kant voorbij al die trigens die gewoon met veel te veel zijn? :?
Door het aantal trigens te verminderen \o/ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 15:40:
CryVision die uitvalt tijdens een vuurgevecht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

worden die beesten eigenlijk ook blind door flash 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 15:59:
worden die beesten eigenlijk ook blind door flash 8)7
ja, als ze maar dicht genoeg in de buurt staan.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Ik zit alweer vast :(, maar nu ergens anders en omdat hij iets niet goed genoeg vind van me ofzo? :S
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~verm0754/FarCry0007.jpg

Ik sta op de plaats waar ik moet staan volgens de radar... Maar nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Sorry .. niet goed bekeken

[ Voor 92% gewijzigd door Webgnome op 12-04-2004 16:37 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

wat zei je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
misschien al vaker gevraagd. Maar waarom heb die nvidia nforce drivers nodig ipv de 4x.xx serie ?

ivm pixelshaders ofzo ? het maak voor mijn ti 4200 toch niet uit welke ik gebruik. (heb nu omega 45.23)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

ehm, misschien omdat ze dan beter kunnen testen ofzo? Ik weet het eigenlijk niet. Heb ook geen last van catalyst problemen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
wat is nou de exacte DEV command die je moet toevoegen om de cheats te enablen?! en dan graag de gehele zin.. >:)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Pic_Art schreef op 12 april 2004 @ 16:31:
Ik zit alweer vast :(, maar nu ergens anders en omdat hij iets niet goed genoeg vind van me ofzo? :S
[afbeelding]

Ik sta op de plaats waar ik moet staan volgens de radar... Maar nu?
Je zit erboven, je hebt nog een heel stuk te gaan ;)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

-DEVMODE,

maar voor god moet je ook wat toevoegen aan je devmode.lue,

function ToggleGod()
if (not god) then
god=1;
else
god=1-god;
end
if (god==1) then
System:LogToConsole("God-Mode ON");
else
System:LogToConsole("God-Mode OFF");
end
end

en ergens bij een rijtje met inputs:
Input:BindCommandToKey("#ToggleGod()","backspace",1);

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Tentacle1 schreef op 12 april 2004 @ 17:47:
[...]
Je zit erboven, je hebt nog een heel stuk te gaan ;)
waar moet ik dan omlaag :o

//anyway ben nu aan t zoeken 8)
/// AAAAH got it.
Nu zit ik in zo'n hal met waar zo'n infopaneel is. In een paar posts hierboven las ik dat je naar rechts moest maar die deur zit op slot.

nevermind :z

[ Voor 40% gewijzigd door Spockz op 12-04-2004 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik mijn savegames weer werkend na een fresh install van FC? Ja, ik heb de legale versie en heb de saves gebackupped van de vorige install ;)

Heb de savegames in Far Cry\Profiles\Player\Default\Savegames gezet maar hj ziet ze niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net uitgespeeld. Ik vind het einde nogal abrubt. Nadat ik die ventjes had neergeschoten liep ik naar binnen en dacht ik dat je nog een heel complex door moest lopen. Ik kijk daar naar binnen en zie een ventje pak me rocketlauncher en b00m cutscene en spel uit.

My last thoughts:

Ik vind het een goede game en het verhaal zit ook wel goed in elkaar. Het is geen maxp payne 2 kwa verhaal maar toch heel wat beter dan ik de laatste tijd heb gespeeld (eigelijk vanaf half-life). AI zit goed inelkaar al vind ik het soms wel lijken alsof ze wallhack hebben ;) Grafisch is alles perfect en ik denk dat we deze engine nog wel zullen gaan zien in andere games want hij doet zeker niet onder voor die van hl2 en doom3 (voor wat ik ervan heb gezien), En zeker omdat de d3 engine met de huidige hw nog geen grote open ruimtes zoals de eilande van fc kan renderen (of dat is wat ik ervan heb begrepen). Ik ben veder ook geen bugs tegengekomen wat ook wel weer een pluspunt is.

De enige nadelen vind ik dat de savepoints niet echt goed zijn geplaatst hetzelfde voor ammo. Soms loop je hele stukken met full ammo zonder dat je echt veel mensen tegekomt maar dan kom je bij stukken met veel trigents en dan is er nergens ammo te vinden. Wapeons system mogen ze van mij ook wel veranderen zodat er onder elk nummer een bepaald wapen zit want ik zat heel vaak op het verkeerde knopje te drukken maar dat is misschien iets persoonlijks.

Ik heb het nu ook een paar keer online gedaan en ik vind het een nadeel dat je best vaak je tegenstanders niet ziet, nou is dit misschien omdat ik zuig in online games maargoed B) het valt meestal wel mee maar met die awm sletjes is het wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

de Havock physics engine zat hier toch ook in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arutten
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:47
Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 18:10:
Hoe krijg ik mijn savegames weer werkend na een fresh install van FC? Ja, ik heb de legale versie en heb de saves gebackupped van de vorige install ;)

Heb de savegames in Far Cry\Profiles\Player\Default\Savegames gezet maar hj ziet ze niet |:(
Had je voor de herinstallatie de patch geinstalleerd ? Ik heb hier ergens gelezen dat savegames van FC met patch niet bruikbaar zijn in FC ZONDER patch.

=Specs=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de tussentijd zijn we de 1000 posts al voorbij, is er al iemand bezig met het vijfde deel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 19:44:
In de tussentijd zijn we de 1000 posts al voorbij, is er al iemand bezig met het vijfde deel?
Wil ik anders wel doen :) maar moet eerst ff weg kan wel ff duren (vanavond laat pas wordt het dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arutten schreef op 12 april 2004 @ 19:27:
[...]

Had je voor de herinstallatie de patch geinstalleerd ? Ik heb hier ergens gelezen dat savegames van FC met patch niet bruikbaar zijn in FC ZONDER patch.
Idd :Y) Dat heb ik net gedaan en nu werkt het godzijdank wel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Pic_Art schreef op 12 april 2004 @ 19:03:
de Havock physics engine zat hier toch ook in?
Waarin? De CryEngine?
Nee, Crytek heeft zijn eigen physics engine, en ik moet zeggen dat Havok voorbij gestreefd is.

Overigens, heeft Natural Motion nieuwe generatie ragdoll technieken. Ik zal es een post hierover maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schitterend spel zeg. Alleen 512ddr is soms gewoon niet genoeg voor dit spel, bij beide combinaties op de pc's thuis. PC1 p4 2,4 +GF4 Ti4600+512ddr en pc2: AMD1800+@2300mhz +ATI 9500 +512ddr. Soms moet hij even te veel wegschrijven en voel je even geschok aan eht begin van de level, maar daarna loopt alles flex. Beide op 1024x768 (32 bits) en de GF4 Ti4600 Anti-alasing medium en 9500 low(deze zet ik ook op medium binnenkort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 20:02:
[...]
Wil ik anders wel doen :) maar moet eerst ff weg kan wel ff duren (vanavond laat pas wordt het dan).
Nice, die huidige startpost is niet veel namelijk, allemaal rode kruisjes en niet echt veel nuttige info/links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemmand hoe het kan dat het geluid van mij wapens het online niet doen? ook als ik ergens op schiet hoor ik geluid heel zacht maar voetstappen hoor je wel goed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
was deze foutmelding al langs gekomen? ja het topic is nu al zo groot :)
ik krijg het bij de setup als ik net de setuptaal geselecteerd heb.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/farcryerror.JPG

oh het is al opgelost
het was een kwestie van me computer opnieuw opstarten ;)

[ Voor 17% gewijzigd door joostve op 12-04-2004 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unagi

Unagi

Always aware...

zit nu vast bij de ingang van de temple in catacombs... kan iemand vertellen waar de explosives liggen?

edit:
nm, gewoon de waypoint volgen |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Unagi op 12-04-2004 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 21:16
Unagi schreef op 12 april 2004 @ 23:47:
zit nu vast bij de ingang van de temple in catacombs... kan iemand vertellen waar de explosives liggen?

edit:
nm, gewoon de waypoint volgen |:(
ja als je bij die opgeblazen deur bent zegt doyle tegen je dat je explosieven moet halen. Dan komt er een punt op je map waar ze liggen staan 4 gasten bij is no problem. ( als je voor de opgeblazen met je gezicht naar de deur liggen ze in het oosten ietsje naar het zuiden)
Heb eem net uitgespeeld btw helemaal fair. Ben een klein beetje teleurgesteld in het einde is wel een heel korte cutscene. Maargoed verhaal zat goed in elkaar en het spel bevat ruim genoeg gameplay.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.