OK, mijn bevindingen dan ook:
- Je kunt niet altijd de heli's neerschieten? Niet alleen als ze op de grond staan, maar ook als ze vliegen? Soms gaan zei n 1 x down, soms heeft 3 keer schieten (met raket) ook geen zin?
- Mannetjes met rocketlaunchers zijn het meest irri. Hoewel ze traag gaan kan ik vaak nooit zien waar ze vandaan komen
- Het besturen van voertuigen en tegelijkertijd schieten is nog steeds irri. Met zo'n bootje gaat het nog wel, heb je wat meer ruimte, maar met een wagentje is het niet te doen. En in first person kun je volgens mij over een groter hoek schieten dan in 3d person view
- Trigans zijn irri, maar niet zo irri dan in RTCW. Alleen die grote Trigan met rocketlauncher is echt irri, die schiet ook met een rocketlaucher van dichtbij

Het maakt hem ook niet uit als hijzelf daardoor gewond raakt.
- De mercenarys en trigans kunnen mij makkelijk raken, maar als ze met elkaar vechten duurt het een eeuwigheid. En soms nog langer.

Op sommige situaties blijven ze altijd vechten, of ze gaan nooit dood, of ze blijven 'zomaar' vanuit het niks te komen. Tja, dat is mischien wel zo bedoeld voor een missie, maar toch een beetje jammer. Laat de Trigans dan gewoon ver van te voren aan laten komen lopen, en de mercanarys met helikopters bijvullen ofzo. Ziet wat beter uit.
- Beetje weinig wapens, ben volgens mij al ver, maar ben nog niet echt veel wapens tegengekomen. En veel wapens lijken op elkaar: M4, en die twee andere die ook dezelfde ammo gebruiken.
- Beetje vreemde armor powerups? Soms komt 5% aan armor bij, en soms 100%
- Niet echt 1 grote eiland, maar stukjes. Maar op zich heb je daar tijdens de missies niet zo veel last van.
Maar over het algemeen toch wel ene leuk spelleke.