[PC] Far Cry - Deel 4

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.720 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

VonFoX schreef op 28 maart 2004 @ 18:12:
[...]

Terug naar beneden rijden! IIg NIET via die kapotte brug.
Ok dan kom ik bij een pier maar er is GEEN boot te bekenen hoe de hel kom ik dan op dat eiland met die vuurtoren??? er is wel een kabelbaan maar die kan je alleen nemen van boven naar beneden dus !!! :X Grrrr erg frustrerend allemaal ;)
Kan je mischien wat duidelijker zijn plzzz desnoods met Spoiler waarschuwing erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk om far cry te spelen met een 9200 se met de nieuwste catalyst driver van ati? op welke instellingen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
b3ta schreef op 28 maart 2004 @ 18:14:
[...]

Ok dan kom ik bij een pier maar er is GEEN boot te bekenen hoe de hel kom ik dan op dat eiland met die vuurtoren??? er is wel een kabelbaan maar die kan je alleen nemen van boven naar beneden dus !!! :X Grrrr erg frustrerend allemaal ;)
Kan je mischien wat duidelijker zijn plzzz desnoods met Spoiler waarschuwing erbij
ik moet helaas weer opnieuw beginnen nadat mijn comp gecrasht was maar daar was ik ook, je moet HELEMAAL naar beneden rijden, bij die steiger kan je idd helemaal niks ( ik ging zelfs nog helemaal rond het eilandje van de vuurtoren zwemmen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
hoi, ik heb op dit moment een geforce 2, farcry is daarmee met alles op low wel speelbaar maarja.....je weet dat verhaal zelf wel ik wil binnekort een FX5900XT kopen, die is toch veel beter dat een 9800SE? en kan ik met een FX5900xt farcry goed spelen met alles op high of very high?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 18:16:
is het mogelijk om far cry te spelen met een 9200 se met de nieuwste catalyst driver van ati? op welke instellingen dan ?
Low? ligt aan de rest van je systeem maar reken nergens op dit spel heeft gewoon minimaal een 9500 nodig helaas voor iedereen met een lagere kaart ;)
Kheb sinds gister een 9800pro en tering jantje wat een vooruit gang in tegenstelling tot me 9500 non pro....
Alles op very high en nog geen lag _/-\o_

Ok back on topic plzz specs zoveel mogelijk erbuiten laten je moet maar op je verpakking kijken onder welke catagorie je systeem valt...

[ Voor 12% gewijzigd door b3ta op 28-03-2004 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Giel schreef op 28 maart 2004 @ 18:17:
[...]

ik moet helaas weer opnieuw beginnen nadat mijn comp gecrasht was maar daar was ik ook, je moet HELEMAAL naar beneden rijden, bij die steiger kan je idd helemaal niks ( ik ging zelfs nog helemaal rond het eilandje van de vuurtoren zwemmen :) )
HEB IK OOK GEDAAN _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ 8) Erg he als je er niet uit komt :D dan ga je allemaal dingen doen die niet logisch zijn :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat gaar dat je dan helemaal niet kan spelen echt lelijk vind ik dat mn computer is voor de rest heel goed maar nu moet ik dan meer dan 200 euro aan een video kaart gaan uitgeven en nog eens 256 mb erbij om naar 768 mb te gaan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 21:58
Hebben jullie soms ook rare texture problemen ik ben nu bij het level rebellion en ik krijg me daar ineenkeer een schaakbord effect . (precies toen ik buiten kwam en naar de berg keek.
Maar de rest was allemaal prima en later hield het ook op toen ik dichterbij kwam heel raar .
Dit is denk ik een bug in de game vroeg me af of meerdere mensen dit ook hadden.

video-geforce fx5900xt
Forceware-56.64

Of het is natuurlijk een driver bug van nvidia.
Ach jah boeie tis in ieder geval een grandioos mooi spel

Laat maar zitten kwam door die tering patch :( .
Maar nu kan ik hem helemaal niet meer spelen want cd 3 is kapot ik kan hem niet meer installeren :? .
Dat terwijl er geen krasje op zit,het ligt ook niet aan m'n dvd rom enz want ik heb hem al in 2 com's gehad.
Hebben meer mensen dit probleem gehad dit is echt niet leuk :| .

[ Voor 25% gewijzigd door Dark Master op 28-03-2004 18:27 ]

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 17:55:
Hey

Ik heb een probleempje.
Als ik voor cheats te gebruiken :) bij eigenschappen -DEVMODE erachter zet komt er te staan dat de bron niet bestaat of niet toegeankelijk is wat kan ik hieraan doen? ik heb al vanalles geprobeerd
8)7
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
je moet ook niet cheaten , dat zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:51
Je moet idd niet cheaten maar het heeft een voordeel die cheatpatch, je kan er mee quicksaven. Verder kunnen mensen die voor wat voor reden dan ook opnieuw moeten beginnen gelijk het level laden waarinze zaten (voordat Windows crashte ofzo).

[ Voor 5% gewijzigd door Sjah op 28-03-2004 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Giel schreef op 28 maart 2004 @ 18:18:
hoi, ik heb op dit moment een geforce 2, farcry is daarmee met alles op low wel speelbaar maarja.....je weet dat verhaal zelf wel ik wil binnekort een FX5900XT kopen, die is toch veel beter dat een 9800SE? en kan ik met een FX5900xt farcry goed spelen met alles op high of very high?
Heb geen idee of een 9800se of 5900xt zoveel verschil maakt.
Denk dat het "best buy" kaartje is verschoven van 9600xt naar 9800pro/xt.
Ben zelf meer een ATI persoon: meer bang for buck zoals ze dat zeggen. (goedkoper)
Het ligt mede aan de gekozen resolutie of je op high of very high kan spelen denk ik zo..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:06

XyS

0.o.O

een gemodde 9800se of een 5900xt maakt niet zoveel uit
niet gemodde 9800se is slechter dan een 9600xt en 5900xt is aardig wat beter dan een 9600xt

pfiew :p

ik zou voor een 9800pro gaan,

maar 220 euro ::)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:35

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

XyS schreef op 28 maart 2004 @ 19:05:

ik zou voor een 9800pro gaan,

maar 220 euro ::)
Ow? waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
pricewatch?

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
idd, hij is 212 euro, maar jij zegt "maar" misschien is het idd goedkoop voor zon kaart maar het is en blijft 450 gulden!!! en dat heb ik niet ff, dus ik denk dat ik toch voor de 5900XT ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
Sjah schreef op 28 maart 2004 @ 18:33:
Je moet idd niet cheaten maar het heeft een voordeel die cheatpatch, je kan er mee quicksaven. Verder kunnen mensen die voor wat voor reden dan ook opnieuw moeten beginnen gelijk het level laden waarinze zaten (voordat Windows crashte ofzo).
cool, dan wil ik dat cheat/proggie wel hebben, niet om te cheaten maar om het level te laden, want ik was voor mijn comp crashte bij Rebellion opzich best ver denk ik en ik heb geen zin om weer helemaal bij het begin te beginnen, waar kan ik dat downloaden dat proggie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
Achja het is geen warez, maar het komt wel uit dat circuit, dus ik kan moeilijk een link geven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou volgens mij ben ik al redelijk ver kheb die corp opgeblazen en alles Vallery al tig keer bevrijd en nu.. nu zit ik vast.

nadat je dat gebouw opblaast met die nuke, kom je bij die vent in die heli en trapt ie je eruit op een berg en geeft je een M4 mee met 10 kogels, op de top van die berg bevindt zig dan 1 terent en dat kost j3 minimaal 3 kogels, dus 7 over... maar met 7 kogels kan ik niet ene heel eiland uitmoorden.. :(

kheb al geprobeerd om overal langs te sluipen maar die terents zijn verdomde sterk en slachten me heel de tijd af omdat ik zonder kogels zit. Weet iemand wel hoe dit moet?

-Z-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
hoi, mag ik weten hoe je aan dat cheatproggie komt? ik wil hem ook wel graag dan kan ik het level laden waar ik was toen mijn comp crashte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Startet das Spiel, mit dem Parameter -DEVMODE. Nun sind die folgenden Optionen im Spiel freigeschaltet:

[F3] Spawn Point
P Alle Waffen
O 999 Munition
[F4] Clipping ausschalten
[F2] Zum nächsten Checkpunkt gehen
[F9] Position speichern
[F10] Position laden
[F11] Zusätzliche Informationen
[F1] Ego- bzw. Third-Person Perspektive
[Backspace] Gott-Modus an/aus ;)
= Geschwindigkeit erhöhen
- (Minus) Geschwindigkeit verringern
[F5] Normale Geschwindigkeit

[ Voor 2% gewijzigd door DasHMauL op 28-03-2004 19:51 . Reden: Met F9/F10 kan je dus in principe Quicksaven/loaden... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 19:34:
nou volgens mij ben ik al redelijk ver kheb die corp opgeblazen en alles Vallery al tig keer bevrijd en nu.. nu zit ik vast.

nadat je dat gebouw opblaast met die nuke, kom je bij die vent in die heli en trapt ie je eruit op een berg en geeft je een M4 mee met 10 kogels, op de top van die berg bevindt zig dan 1 terent en dat kost j3 minimaal 3 kogels, dus 7 over... maar met 7 kogels kan ik niet ene heel eiland uitmoorden.. :(

kheb al geprobeerd om overal langs te sluipen maar die terents zijn verdomde sterk en slachten me heel de tijd af omdat ik zonder kogels zit. Weet iemand wel hoe dit moet?

-Z-
wat dacht je van door het water heen lopen/zwemmen?
gewoon de rivier volgen
als jij zwemt kunnen de monsters niet bij je

wat ik nu vaak heb is dat ik nadat ik dood ben gegaan zomaar ergens spawn zonder wapens :/ volgens mij een bugje

[ Voor 7% gewijzigd door joostve op 28-03-2004 20:00 ]

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje

[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2004 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 15:54

sjaakaq

It might get loud

Morgen ga ik em ook kopen...net demo#2 stukje gespeeld en nadat je in die grot dat monster gezien hebt denk je wel 10x na voordat je een stap zet...scary!

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
bestaat er nou iets waarbij je het level kan kiezen dat je wil spele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 15:55:
[...]

Heb geen tijd om dat te typen als er 20 monsters om me heen lopen te springen ;p
Druk op escape op het moment dat je wilt stoppen. Dan staat het spel dus in feite in een soort pauze. Dan haal je de console tevoorschijn en type je het bewuste commando. Vervolgens weer console uitschakelen en dan weer terug naar het spel.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Giel schreef op 28 maart 2004 @ 19:23:
idd, hij is 212 euro, maar jij zegt "maar" misschien is het idd goedkoop voor zon kaart maar het is en blijft 450 gulden!!! en dat heb ik niet ff, dus ik denk dat ik toch voor de 5900XT ga.
5900XT ?

Is dat de snelste van nvidia at moment dan?

Ik kan er geen wijs meer uit al die namen. Ati 9800 Pro , Ati 9800 XT :/ Wat is het verschil?

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Keesr schreef op 28 maart 2004 @ 20:40:
[...]

5900XT ?

Is dat de snelste van nvidia at moment dan?

Ik kan er geen wijs meer uit al die namen. Ati 9800 Pro , Ati 9800 XT :/ Wat is het verschil?
9800 pro = op 1 na beste van ATI
9800 XT = beste van ATI
5900 XT = op 2 na beste van Nvidia
5900 = op 1 na beste van Nvidia
5950 = beste van nvidia

zoiets iig wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

shuogg schreef op 28 maart 2004 @ 20:54:
[...]

9800 pro = op 1 na beste van ATI
9800 XT = beste van ATI
5900 XT = op 2 na beste van Nvidia
5900 = op 1 na beste van Nvidia
5950 = beste van nvidia

zoiets iig wel :P
9800 pro heeft momenteel de beste prijs/kwaliteit verhouding.
En ja hij draait prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
DeX schreef op 28 maart 2004 @ 21:03:
[...]

9800 pro heeft momenteel de beste prijs/kwaliteit verhouding.
En ja hij draait prima :)
Ik denk dat die bij kaarten als de 9800 SE nog hoger is hoor, na modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Damnit, heb ik Far Cry geherinstalleerd, en ben ik m'n savegames vergeten te bewaren .. iemand een savegame van level 4 ?

Anders doe ik het gewoon helemaal opnieuw :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

shaidar schreef op 28 maart 2004 @ 21:31:
Damnit, heb ik Far Cry geherinstalleerd, en ben ik m'n savegames vergeten te bewaren .. iemand een savegame van level 4 ?

Anders doe ik het gewoon helemaal opnieuw :)
Voor een spel als Far Cry kan ik het wel 4x overnieuw doen :9~

Dus ja, speel maar overnieuw :P

Edit: ik heb hier nog wel ergens savegames van level 4.
Heet het level research?

[ Voor 12% gewijzigd door PcManiaxx op 28-03-2004 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
Anders kun je ook nog met die devmode opstarten kun ej gewoon bij level vier beginnen.

p.s. wat de catacombe level verneukt maakt de leve daarna weer grandioos goed. Wat een ontzettend gave level is dat met die bootjes over de rivier. En dan die pontonbrug die een beetje in de weg zit.. had ik dus niet gezien da er zo'n schans in het water lag knal ik dus met volle vaart tegen die geparkeerde jeep.. maar ik was er wel overheen en die jeep lag in het water.

Echt megaa mega vet dit :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Hoeveel levels zijn er eigenlijk. ben bang dat ik het te snel uitspeel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 22:24
Webgnome schreef op 28 maart 2004 @ 21:53:
Anders kun je ook nog met die devmode opstarten kun ej gewoon bij level vier beginnen.
volgens mij kan je alleen binnen het level zelf van spawnpoint veranderen.. wil zelf ook een level-skippen omdat ik door die biatch-bug vast zit.. spel moet verder gaan, maar doet het niet.. level overnieuw spelen heeft bij mij helaas tot nu toe tot niks geleid.. :|

| I've got permission to color outside the lines |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 12:52

Damian

Insane Obtrusion

Iemand enig idee hoe ik die armory opblaas, in de derde grote level zeg maar, ik heb de detpack, en zon groene kaart, maar ik kom niet in dat gebouw :( bij het detention camp zeg maar...

[ Voor 11% gewijzigd door Damian op 28-03-2004 22:21 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Binnen met de keycard een bom pakken, en die dan tegen een krat aanplakken (knippert rood), en boem :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

VonFoX schreef op 28 maart 2004 @ 22:37:
Binnen met de keycard een bom pakken, en die dan tegen een krat aanplakken (knippert rood), en boem :)
waar binnen :D

kom die armory niet in, duur zit dicht... en groene keycard die heb ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het gebouw tegenover de deur van de armory ligt een bom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 22:41:
In het gebouw tegenover de deur van de armory ligt een bom.
die heb ik ook, maar weet nog niet waar ik de bom plaats

ik heb dus de keycard, de bom, en ik kom de armory niet in, de duur wil niet open....

[ Voor 7% gewijzigd door Damian op 28-03-2004 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm, heb een beetje vervelende savegame nu in het level boat. De boot is daar namelijk onzichtbaar :+ Best apart :D
Nja, even een oudere savegame pakken en dan weer verdergaan ;)

Dit level draait btw zonder enig probleem @1280*960 met alles @ very high en AF 4x :? Is een bepaalde instelling bij dit level misschien op een lager niveau ingesteld stiekem ofzo :?
Haal iets van 60fps gemiddeld. Nja, eigenaardig. Binnenlevels zijn gewoon zwaarder dan buiten en ik ben nu binnen gewend ofzo :P
//9800xt btw

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

maar dat is toch eigenlijk heel raar dat binnen levels zwaarder zijn????? Buiten meer zicht dus lagere fps is ut toch... voor mijn gevoel draait bij mij alles binnen heerlijk soepel buiten trouwens ook hoor @ Very en sommige dingen High
VOOR SPECS zie sig
\/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

PcManiaxx schreef op 28 maart 2004 @ 21:50:
[...]

Voor een spel als Far Cry kan ik het wel 4x overnieuw doen :9~

Dus ja, speel maar overnieuw :P

Edit: ik heb hier nog wel ergens savegames van level 4.
Heet het level research?
offtopic:
Idd, research ... ehrm .. hoe krijg ik die savegames bij mij? :) mail me anders even .. g (at) damn (dot) be

[ Voor 3% gewijzigd door Shaidar op 28-03-2004 23:12 ]

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Heb hem gisteren gekocht, in Schagen. 5 cd's in een box meteen boekje. Moet helaas nog een week wachten voor ik hem kan spelen, ben nl. niet thuis :|

Hoorde iets over dat er een patch "nocd" zou zijn zodat je zonder je cd's te wisselen kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat met punkbuster ? welke moet ik installeren ik word nu om de minuut uit het spel gemikt omdat ik geen PB heb (PB init failed). Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Damian schreef op 28 maart 2004 @ 22:45:
[...]

die heb ik ook, maar weet nog niet waar ik de bom plaats

ik heb dus de keycard, de bom, en ik kom de armory niet in, de duur wil niet open....
niemand ??

bom heb ik dus, keycard ook, maar duur van armory is niet open te krijgen!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Vlak naast de deur is een rood console met iets in de trend van 'not logged in' erop.

Kijk er naar en druk op de use knop (bij mij 'F'). Console wordt groen en je kan door de deur.

Voila!

Had je best zelf achter kunnen komen dunkt me.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Tering... boutzooi... schrik me de hele tijd verrot met die klote-trigens...

Moet zeggen dat ze met die monsters wel een lekker creepy sfeertje kunnen creëren. Als Doom 3 ook zoiets wordt, kan mijn jaar niet meer stuk.

Zit nu net in dat level na die bunker... (bij nacht op het eiland aangekomen), is het nou nog heel ver schrikken schieten schrikken doodgaan? Leg achter mn pc dalek nog het loodje, mn hart heeft alles in het totaal bij elkaar een vol uur overgeslagen.

Verder iemand problemen met een Anus Geforce Ti500? Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de demo soepeler draaide en er grafisch beter uitzag dan de uiteindelijke... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

gezellig al die screenies van de laatste levels |:(

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 22:02

Falcon10

Hit it i would !

Ik ben momenteel ook op het eiland aanekomen met Valerie ( eerst nachtlevel ).
Dus op weg naar de generator.
Echt wel vet spel, enkel die trigens zijn wel heel irri vind ik.
Altijd maar springen enz. En nadeel is dat als ze stilstaan, je ze niet kan localizen met je binoculars.
Wat ik ook nog vervelend vind is dat de helikopters geen heatsignature geven met de cryvision bril op. Die bril is echt wel handig in de nachtlevels om gewoon voetvolk omver te knallen zonder dat ze je zien, maar als je zelf in cover onder een boom staat, terwijl weer zo'n tering chopper rondvliegt, kan je niet door die boom de heli zien vliegen, hoewel die dingen toch wel een serieuze heatsignature hebben.
Voor de rest ruled het spel wel lekker vind ik. Maar die trigens doen je toch kee rop keer verassen :p

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem gisteren geinstalleerd: De DVD versie :D
vanavond maar eens beginnen. Volgens mij is het best een moeilijk spel als ik al die problemen zo voorbij zie komen :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is voor mij het beste spel sinds Half Life, no kiddin! Dit spel ruled echt zo zwaar :D
Draai het nu op 1024x768x32 @ high en sommige dingen very high, maar af en toe hapert het spel wel eventjes, vooral als je snel omdraait... ga er maar eens 512 bij prikken denk dat dat al heel veel scheelt, en dan kan ik ook de settings allemaal op very high zetten (?)

Gisteren ook ff online gespeeld, d8 dat dat niet zo heel boeiend zou zijn maar dat is echt zwaar relaxed, supercool om met zn allen te knallen in de rimboe, fantastisch!!! Alleen zijn er nog niet echt veel mensen online en geen echt goeie servers.

Wat ik me overigens afvraag is waarom je niet een sever hebt met 1 bepaald type spel, ik vind namelijk FFA supergaaf maar als je dat hebt gehad gaat ie naar het volgende level en dat is TDM en daarna Assault...... ik wil eigenlijk gewoon zelf kunnen kiezen wat ik wil doen, als ik TDM wil spelen doe ik dat op de ene server en als ik FFA wil spelen doe ik dat op weer een andere... snappie?

Maar dit spel is echt bruut! _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Alleen FFA/TDM/Assault kan de host gewoon instellen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:06

XyS

0.o.O

ik speel met me 9600xt alles op very high :9
behalve schaduwen , die boeien me tog niet

ik heb rond de 50 fps constant

en net als jouw heb ik ook als k me omdraai dat ut schokt

of als er 4 explosies en 5 mannetjes zijn, wil i ook wel is 1 keer schokken

mmaja et speelt fantastishc (kep aleen demo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyS schreef op 29 maart 2004 @ 09:27:
ik speel met me 9600xt alles op very high :9
behalve schaduwen , die boeien me tog niet

ik heb rond de 50 fps constant

en net als jouw heb ik ook als k me omdraai dat ut schokt

of als er 4 explosies en 5 mannetjes zijn, wil i ook wel is 1 keer schokken

mmaja et speelt fantastishc (kep aleen demo)
Weet je wel wat je mist! Die schaduwen en lightning effecten zijn juist het mooiste van het spel! De beste die ik ooit heb mogen aanschouwen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
wow dit spel vreet echt snelheid van je computer ! ik speel nu op 1280x1024x32 alles op very high behalve Textures op medium haal frames van 40 buiten met 150k+polygons en binnen rond de 80. ik speel het spel op realistic en man ben al 2 dagen bezig x 2,5 uur) om van de carrier af te komen (had ook iets anders die boot kunnen pakken kwam ik achter grr heb eerst al die ventjes af geknalt. maar je schrikt wel als ze het hoekje om komen rennen en schieten terwijl ik dat eigenlijk hoor te doen AI hooah!! zit nu in het volgende level en in de bush bush waaw vet :D draait SMOOTH beter dan de demo's.

specs: amd3200+ 9800 Pro 2x512 DDR stock speeds. vanmiddag maar even overclocken en kijken wat dan de max settings zijn.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, mijn bevindingen dan ook:
- Je kunt niet altijd de heli's neerschieten? Niet alleen als ze op de grond staan, maar ook als ze vliegen? Soms gaan zei n 1 x down, soms heeft 3 keer schieten (met raket) ook geen zin?

- Mannetjes met rocketlaunchers zijn het meest irri. Hoewel ze traag gaan kan ik vaak nooit zien waar ze vandaan komen :|

- Het besturen van voertuigen en tegelijkertijd schieten is nog steeds irri. Met zo'n bootje gaat het nog wel, heb je wat meer ruimte, maar met een wagentje is het niet te doen. En in first person kun je volgens mij over een groter hoek schieten dan in 3d person view :?

- Trigans zijn irri, maar niet zo irri dan in RTCW. Alleen die grote Trigan met rocketlauncher is echt irri, die schiet ook met een rocketlaucher van dichtbij :| Het maakt hem ook niet uit als hijzelf daardoor gewond raakt.

- De mercenarys en trigans kunnen mij makkelijk raken, maar als ze met elkaar vechten duurt het een eeuwigheid. En soms nog langer. :p Op sommige situaties blijven ze altijd vechten, of ze gaan nooit dood, of ze blijven 'zomaar' vanuit het niks te komen. Tja, dat is mischien wel zo bedoeld voor een missie, maar toch een beetje jammer. Laat de Trigans dan gewoon ver van te voren aan laten komen lopen, en de mercanarys met helikopters bijvullen ofzo. Ziet wat beter uit.

- Beetje weinig wapens, ben volgens mij al ver, maar ben nog niet echt veel wapens tegengekomen. En veel wapens lijken op elkaar: M4, en die twee andere die ook dezelfde ammo gebruiken.

- Beetje vreemde armor powerups? Soms komt 5% aan armor bij, en soms 100% :?

- Niet echt 1 grote eiland, maar stukjes. Maar op zich heb je daar tijdens de missies niet zo veel last van.

Maar over het algemeen toch wel ene leuk spelleke. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:11

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Heeft iemand de 1.1 patch al geinstalleerd?? Ik heb namelijk een vreemde bug ineens... Soms als ik iemand overhoop schiet blijft zijn machinegeweer doorratelen. Dat geluid blijft maar doorgaan en is ECHT irritant :(

Verder moet ik zeggen dat dit echt een VET spel is met MODDERVETTE graphics...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

@spooky:

Dat verschil in armor wat je erbij krijgt hangt ervan af in hoeverre jij het armor van het kereltje dat je overhoop hebt geschoten beschadigd is... Als je hem door zijn kop schiet zal je meer armor "erbij" krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op 29 maart 2004 @ 09:54:
Heeft iemand de 1.1 patch al geinstalleerd?? Ik heb namelijk een vreemde bug ineens... Soms als ik iemand overhoop schiet blijft zijn machinegeweer doorratelen. Dat geluid blijft maar doorgaan en is ECHT irritant :(

Heb ik pas 1 keer gehad, ook na de patch, is wel irri idd. :)
Nyarlathotep schreef op 29 maart 2004 @ 09:56:
@spooky:

Dat verschil in armor wat je erbij krijgt hangt ervan af in hoeverre jij het armor van het kereltje dat je overhoop hebt geschoten beschadigd is... Als je hem door zijn kop schiet zal je meer armor "erbij" krijgen...
Oh, das wel liet dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

iemand enig idee hoe je al die verrekte trigens in de volcano zelf kan verslaan? ik kom daar de vulcaan in gehuppeld, draai me om en wordt meteen gesandwiched tussen 2 van die grote trigens met rocket launcher (en dan vermeldt ik die verrekte ventjes niet die me vanop afstand onder vuur nemen daaro.. :/). tips graag?

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Nyarlathotep schreef op 29 maart 2004 @ 09:54:

Sinds het installeren van die patch heb ik precies hetzelfde. Alleen dan nog en graadje erger. De gastjes lopen soms gewoon door ook al heb je ze neergeschoten ze blijven lopen en lopen en dan weet ik dus niet zeker of ie nou dood is of niet.. (nogal irritant als er zo'n trigent met rocketlauncher dit gedrag vertoont)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/835VMQ85UN3A/picserver.jpeg

deze is bijvoorbeeld al gewoon dood kun je zien aan de schotwonden maar hij blijft maar lopen.. typisch voorbeeld van een doorzettertje >:)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Weet je zeker dat het geen "ondode" versie is die je later tegenkomt? :)
Ik heb dit probleem zelf nog niet gehad, maar ik ben ook pas in de elfde missie geloof ik...

Maar dit wordt denk ik maar een herinstallatie van het spel als ik het zo lees :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke beste tweakers.

Ik wil heel graag FarCry halen, maaar weet het nog niet echt zeker.

Heb de demo gedownload, maar daar loopt hij niet echt soepel

sys: p4 2.6 ht @3.13
512ddr
GF FX5200

iemand met deze conf die wel het spel soepel kan spelen ?

kijk het spel kost 45 euro, daar heb ik het wel voor over. Maar nou voor het spel gelijk een kaart te kopen die 200 € kost vind ik het niet waar.

dus het spel kost me dan 245 € !!!

dus ik ben benieuwd of het nou gewoon aan die demo ligt en omdat ik nog niet een goeie patch heb voor dat spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

De full version loopt veel beter dan de demo!
Maar houdt er wel rekening mee dat je flink wat details omlaag zal moeten schroeven...

En installeer de 1.1 patch NIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patch niet installeren ?

waarom niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Lees de posts hierboven :) Je krijgt een paar irritante kevers erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus als ik het goed begrijp,

als demo betreft grapics goed loopt dat de orginele spel beter loopt

krijg ik dan niet te maken met dat blauwe beeld en witte strepen, als ik het in de demo ook niet heb ?

ben er namelijk wel bang voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 10:44:
oke beste tweakers.

Ik wil heel graag FarCry halen, maaar weet het nog niet echt zeker.

Heb de demo gedownload, maar daar loopt hij niet echt soepel

sys: p4 2.6 ht @3.13
512ddr
GF FX5200

iemand met deze conf die wel het spel soepel kan spelen ?

kijk het spel kost 45 euro, daar heb ik het wel voor over. Maar nou voor het spel gelijk een kaart te kopen die 200 € kost vind ik het niet waar.

dus het spel kost me dan 245 € !!!

dus ik ben benieuwd of het nou gewoon aan die demo ligt en omdat ik nog niet een goeie patch heb voor dat spel.
Een vriend van me heeft ongeveer dezelfde config en hij is er in het tweede level (eerste binnenlevel) mee gestopt aangezien het spel gewoon niet te spelen was. Hij kon echt niet normaal bewegen enzo. (en dan had hij alles al op low staan)

Heb hem maar aangeraden een nieuwe kaart te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 10:55:
[...]

damn
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 22:02

Falcon10

Hit it i would !

heb zelf nog totaal geen last gehad van extra kevertjes na de install van de 1.1 patch. Integendeel, vind dat het spel er nu soeperler door loopt.
Heb alle setting sop high staan, en zou eigenlijk zelfs eens willen testen op very high voor sommige.

Config van me bakkie :

Shuttle SN45G
3200+
512 Mb DDR Geil
Gforce 4 ti4600

En ie loopt as smooth as it can get :p

Leuke blijft toch om mercanerys af te schieten terwijl je lekker verborgen ligt tussen een plant ofzo. Vooral s nachts :p ff met je binoculars ze allemaal zoeken zodat ze op je locator staan en dan ff snippen en als ze om het hoekje komen ff met je machinegeweer :p Echt wel gieren :) Enige rotte is als die chopper je ziet liggen :p Dan ben je de pineut, want zolang die niet echt stilhangt kan je moeilijk op de schutter richten. Maar ja, dat mag dat beetje extra :)

Echt prachtig game.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 09:53

bonzz.netninja

Niente baffi

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 10:55:
[...]

Een vriend van me heeft ongeveer dezelfde config en hij is er in het tweede level (eerste binnenlevel) mee gestopt aangezien het spel gewoon niet te spelen was. Hij kon echt niet normaal bewegen enzo. (en dan had hij alles al op low staan)

ik heb een 2600+ met 256ddr400 en fx5200 en het draait hier prima op 800*600 en alles op medium (sw33t water ;) )

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:21
Jabba schreef op 27 maart 2004 @ 18:08:
Mmm heb hem net uitgespeeld, DAMN wat een mooie game!!!! echt op nummer 1 op grafisch gebied!!!
hier is hij ook uitgespeeld, het einde viel best wel mee moet ik zeggen..maar wel een erg mooie game die je niet zomaar uit hebt gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mij gaat het eigenlijk meer om de MP

is het zo als single redelijk loopt, dat hij dan op MP wel goed loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het spel met de volgende configuratie:

P3 700 MHZ
Nvidia Geforce2 MX400 64 mb
384mb geheugen

en ja hoor....alles werkt perfect op het laagste zonder te stotteren of vastlopen terwijl de minimumsysteemeisen toch 1000mhz is. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 11:48:
Ik speel het spel met de volgende configuratie:

P3 700 MHZ
Nvidia Geforce2 MX400 64 mb
384mb geheugen

en ja hoor....alles werkt perfect op het laagste zonder te stotteren of vastlopen terwijl de minimumsysteemeisen toch 1000mhz is. ;)
8)7 ligt bij mij dan toch aan de drivers, hmmmm effe nieuwe halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

1280x900x32, alles op very high en loopt als een trein..
Een van de betere velden vind ik toch wel river/swamp.. _/-\o_

1 klein vraagje, hoe zie ik welke fps ik heb..?? Is er een command voor..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
dCY schreef op 29 maart 2004 @ 12:17:
1 klein vraagje, hoe zie ik welke fps ik heb..?? Is er een command voor..?
Als je nou gewoon ff de start post leest, hoef je dit soort onnodige vragen neit te stellen :P

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie nou van MP? Ik vind het geweldig! Vooral omdat je nooit weet waar ze je vandaan neerschieten :) Ook wel gaaf dat je af en toe een sniper kan zien liggen vanwege de reflectie van zijn vizier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39

Pubbert

random gestoord

b3ta schreef op 28 maart 2004 @ 18:18:
[...]

Low? ligt aan de rest van je systeem maar reken nergens op dit spel heeft gewoon minimaal een 9500 nodig helaas voor iedereen met een lagere kaart ;)
Kheb sinds gister een 9800pro en tering jantje wat een vooruit gang in tegenstelling tot me 9500 non pro....
Alles op very high en nog geen lag _/-\o_

Ok back on topic plzz specs zoveel mogelijk erbuiten laten je moet maar op je verpakking kijken onder welke catagorie je systeem valt...
Op mijn ATi M9 64MB (Radeon9200 Mobile) draaid hij ook goed :) 1024x768 alles medium :)
Laptop heeft wel zwaardere cpu (2800+) maar dat je hiervoor een 9500 minimala nodig hebt is bullshit :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Elite_Dead schreef op 29 maart 2004 @ 12:29:
[...]

Als je nou gewoon ff de start post leest, hoef je dit soort onnodige vragen neit te stellen :P
wOOOps ik ga kijken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Wat ik trouwen echt heel goed gedaan vind is dat als je een wapen met een scope hebt en je bent niet ingezoomd is dat je een vervormd beeld in de scope ziet

Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Elite_Dead schreef op 29 maart 2004 @ 12:46:
Wat ik trouwen echt heel goed gedaan vind is dat als je een wapen met een scope hebt en je bent niet ingezoomd is dat je een vervormd beeld in de scope ziet
ik denk dat dat komt doordat het glaasje rond/bol is en daardoor een raar beeld geeft

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nou zo dat het spel op de 3.9 Catalyst beter draait dan op de 4.3?? Als dat zo is pleur ik die er wel op, kijken of ik dan van dat schokken af ben als ik ronddraai (heb ik soms)

Aan de andere kant; binnenkort natuurlijk weer de 4.4 Catalyst......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

Zit er eigenlijk een benchmark/ demoloop oid in het spel? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Je kan inderedaad voor Demoloop kiezen. Heb alleen geen idee wat het moet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax

Dax

Ja, maar dat is gewoon pre-renderd filmpje, ik wil een benchmark tooltje oid hebben! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-12-2023

vigilante888

The truth is out there.....

Topicstarter
Als je de Forceware drivers heb, dan kan je de in de control panel selecteren dat hij in grafieken de fps en cpu usage en dergelijke geeft tijden het spel. De grafieken lopen over he spel heen, maar je krijgt wel een aardige indruk van het spel. Alleen bij forceware 53.03 en hoger d8 ik.

Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax

Dax

Jammer dat ik een 9700pro heb :X

[ Voor 5% gewijzigd door Dax op 29-03-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruilen tegen mijn Ti4200? Het ziet er namelijk naar uit dat de nVidia's farCry beter voor elkaar hebben. Zeker als ik lees dat het medium goed gaat op een P3 met een Ti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Er zijn toch wel andere proggies te vinden op google... Gewoon even kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

@sunTV

Kwam dat niet omdat Nvidea stiekum pixel shader 1.1 gebruikte ipv 2.0?? Of is dit inmiddels alweer verleden tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

heb hem net ook uitgespeeld. ik heb geen mogelijkheid om op internet te spelen maar ik vraag me wel ff af: wat is die ffa mp mode? ik heb een lan servertje gestart maar kan niet zeggen dat het er anders uitziet dan een gewone deathmatch game?

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Homedisc schreef op 29 maart 2004 @ 12:51:

ik denk dat dat komt doordat het glaasje rond/bol is en daardoor een raar beeld geeft
Ik vroeg niet waarom je een vertekend beeld ziet, maar ik zei dat ik het gewoon leuk vond. Ik begrijp heus wel hoe lenzen werken en eruit zien :P
py.mosjuh schreef op 29 maart 2004 @ 14:41:
heb hem net ook uitgespeeld. ik heb geen mogelijkheid om op internet te spelen maar ik vraag me wel ff af: wat is die ffa mp mode? ik heb een lan servertje gestart maar kan niet zeggen dat het er anders uitziet dan een gewone deathmatch game?
't is gewoon deathmatch (FFA staat voor free for all, geen teams of objectives, maar gewoon elkker knallen op alles wat beweegt >:)

[ Voor 42% gewijzigd door Tonio op 29-03-2004 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
hoi, kan iemand mij misschien helpen, mijn comp crashte pas geleden en ik was bij het level Rebellion en ik heb absoluut geen zin om weer overnieuw te beginnen.
Kan iemand mij vertellen of er iets is waardoor is een level kan loaden ofzo? want dan wil ik graag gewoon weer beginnen bij Rebellion.

alvast bedankt

giel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai mensen kan iemand me uitleggen hoe je van PS2.0 naar PS 1.1 kan gaan (vriend van me heeft slechte performance) met een ATI 9200 kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Elite_Dead schreef op 29 maart 2004 @ 14:43:
Ik vroeg niet waarom je een vertekend beeld ziet, maar ik zei dat ik het gewoon leuk vond. Ik begrijp heus wel hoe lenzen werken en eruit zien :P
....
:o oeps, sorry.

Vanavond ga ik ook weer verder met Farcry.
Heb tot op heden alleen het trainings level gespeeld, tot op dat punt dat je net de hutjes hebt doorgezocht. Het zag er allemaal wel ontzettend mooi uit.
Wat mij vooral opviel was dat ik gelijk lekker de sfeer voelde, echt goed gedaan :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

dit is geen warez vraag

Ik heb dus een 5-cd versie (origineel) en na installatie werkt alles perfect, heb alleen nergens de key in hoeven geven welke achterop het boekje staat. Is dit noodzakelijk/normaal?

Verder heb ik kopieën gemaakt omdat ik niet graag de originele in mij Pc wil hebben. Kopiëren ging prima, installeren van kopiën ook, alleen als ik wil spelen (starten) dan moet de originele CD-1 er in. Hij geeft een "Far Cry heeft in windows een fout gemaakt" bij de kopie. Als je in het hoofdmenu zit kan de kopie er in. Heeft dit te maken met die bewuste key die ik dus (nog) nergens in heb hoeven geven? Ik heb zowel een install met de originele cd's gedaan als met de kopieën.

Omdat ik liever helemaal geen cd's wissel ben ik benieuwd of daar een truukje voor is, in de winkel waar ik hem kocht vertelde de verkoper dat er een "NoCd" patch zou zijn (kan hem overigens nergens vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Die key heb je waarschijnlijk alleen nodig als je online gaat spelen...

En een no-cd key is wel degelijk te vinden, als je weet waar je moet zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

i2Paq schreef op 29 maart 2004 @ 15:10:
dit is geen warez vraag

Ik heb dus een 5-cd versie (origineel) en na installatie werkt alles perfect, heb alleen nergens de key in hoeven geven welke achterop het boekje staat. Is dit noodzakelijk/normaal?
De key vul je in wanneer je online wilt spelen :). Je moet eerst een account aanmaken op Ubi.com en daarna kan je inloggen in Far Cry en moet je je CD-Key invullen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.