[PC] Far Cry - Deel 4

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.723 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
kan iemand mij misschien helpen, mijn comp crashte pas geleden en ik was bij het level Rebellion en ik heb absoluut geen zin om weer overnieuw te beginnen.
Kan iemand mij vertellen of er iets is waardoor is een level kan loaden ofzo? want dan wil ik graag gewoon weer beginnen bij Rebellion

heb al gegoogled maar kon niks vinden

edit/ ik heb net een trainer gedownload en heb nu alle levels, begin gewoon bij archives, waar is dus eindigde en als ik dat mijn eerste checkpoint heb gehad haal ik die trainen van mn comp :)

[ Voor 30% gewijzigd door Giel op 29-03-2004 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:38

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Nyarlathotep schreef op 29 maart 2004 @ 15:18:
Die key heb je waarschijnlijk alleen nodig als je online gaat spelen...

En een no-cd key is wel degelijk te vinden, als je weet waar je moet zoeken ;)
Oké, no-cd is dus "zonder key". Ik dacht een patch waabij je eea. naar je hd kopieërd en dan zonder je cd's kun spelen... aka, warez :D

Hmm, dan maar swappen.
Heb even verder gekeken dan mijn neus lang is en idd. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door i2Paq op 29-03-2004 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
i2Paq schreef op 29 maart 2004 @ 15:30:
[...]

Oké, no-cd is dus "zonder key". Ik dacht een patch waabij je eea. naar je hd kopieërd en dan zonder je cd's kun spelen... aka, warez :D

Hmm, dan maar swappen.
Heb even verder gekeken dan mijn neus lang is en idd. ;)
no-cd is idd een filetje waarbij je zonder cd kunt spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPOILER ( EN HULP GEVRAAGD )

====================
====================

ik zit nu op het einde, ik moet nu xxx killen en dat spul pakken.
Ik ben naar de andere kant van het 'veld' met al het lava gerend, en nu kan ik op een knopje drukken dat ik de lift kan activaten, maar hij gaat niet openen?
Die monsters zitten allemaal achter me aan..dus het is wel een probleempje..

hoe krijg ik die lift open?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 22:02

Falcon10

Hit it i would !

iemand eigenlijk een id of je ingame videofilmpje kan maken dmv het spel zelf ?

dus bv gewoon op de 0 toets drukken om te recorden en terug op 0 om te stoppen en dat je derna in de map farcry/movies ofzo je filmpje kan opstarten ?

strakkies weer thusi verder doen met spellen :p

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falcon10 schreef op 29 maart 2004 @ 15:51:
iemand eigenlijk een id of je ingame videofilmpje kan maken dmv het spel zelf ?

dus bv gewoon op de 0 toets drukken om te recorden en terug op 0 om te stoppen en dat je derna in de map farcry/movies ofzo je filmpje kan opstarten ?

strakkies weer thusi verder doen met spellen :p
Moet je eens zoeken naar fraps, das een programmatje dat dat heel makkelijk kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:52

The_Scarabial

MTB for life!

je kan ook gewoon een image maken van het orgineel en die dan mounten met alcohol of deamon tools, heb je helemaal geen cd meer nodig om er in te doen. Heb ik met battlefield 1942 ook gedaan en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een game!
Ik heb wel iedee keer wat met dat multiplayer gedoe, dat je na het veld geladen heb gelijk gekicked wordt bijv. of het loopt helemaal vast na het laden, of andere vreemde errors als je een server kies. Dit gedeelte is zeer buggy, onbeschofd buggy eigenlijk. Ik weet dat er een patch is maar het risico dat het meer verziekt heb ik ook geen zin in want singleplayer gaat het perfekt bij mij.
Heeft iemand een idee wanneer er een goede patch komt? Het is overigens vreemd dat deze game niet netjes een auto update heeft in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Heeft er iemand farcry draaien met een terratec (space) geluidskaart. Mijn computer reboot spontaan als ik het spel een minuut ofzo speel.
Verdere config:
a7n8x deluxe met nforce 3.13 drivers
ati 9800pro met omega gebaseerd op cat 4.3
barton 2800+
winXP met de laatste updates
Nadat ie gereboot was moest ik mijn geluidskaart drivers herinstalleren want hij zei dat er een probleem was met de hardware.

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik vindt het ook belachelijk dat de multiplayer zo buggy kan zijn in een final release, en dan nog wel als je met 3000 man een beta hebt gehouden voor 2 maanden :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeerde net weers online te gamen, kan gewoon niet! Bijna alles heeft een te hoge ping of je wordt gekicked of je komt er gewoon niet in! Kunnen we niet ergens ff goed klagen met zn alle en eissen dat ze met een goede patch komen?!
aaarrggghh :( kzou er haast pissed door worden! ;)
En dan heb ik het nog niet over de sound bugs waarbij ik soms het idee dat er een waakvlam in me speaker zit.....
dit is niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je alstublieft spoilers in het zwart zetten !!!!! |:(
heb het precies 1/5 seconde gezien, en toch weet ik alweer teveel....
ook al zet je er SPOILER boven, veel mensen lezen het toch ( inclusief me ... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op 29 maart 2004 @ 16:31:
Ik vindt het ook belachelijk dat de multiplayer zo buggy kan zijn in een final release, en dan nog wel als je met 3000 man een beta hebt gehouden voor 2 maanden :( .
Kan je het ook beargumenteren... ik heb namelijk nergens last van.... en als je het beargumenteerd kunnen we je misschien verder helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schitterende game...een van de beste ooit...maarrrr:

Ik zit vast.
Ik heb in het level Cooler eindelijk Val gevonden, maar nu gaat het spel niet verder. Ze zegt iets, ( 'let's get them' ofzo) maar ze doet niks! En ik kan nergens meer heen, heel erg frustrerend!

Ik kan wel cheaten en het volgende level (Boat) opstarten, maar dan mis ik een deel van het verhaal (denk ik)...

Weet iemand een oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 17:06:
[...]

Kan je het ook beargumenteren... ik heb namelijk nergens last van.... en als je het beargumenteerd kunnen we je misschien verder helpen ?
Ik had hier gisteren al wat van gezegt, maar daar is niet meer over gepost. Zie ook wat PROT nu zegt. Ik heb een veel lagere FPS dan dat ik in de sp heb. Na een aantal minuten gaat het spel gewoon onspeelbaar laggen, ook al heb je een ping van 50. Dit probleem staat ook op de forums van farcry.nl . En dan heb ik nog eens texture problemen in mp, die ik in sp niet heb. Tis gewoon nog echt een rotzooitje online :(.

Deze thread dus: http://www.farcry.nl/forum/showthread.php?threadid=20969

[ Voor 6% gewijzigd door DeepSeven op 29-03-2004 17:19 . Reden: linkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 17:11:

Ik zit vast.
Ik heb in het level Cooler eindelijk Val gevonden, maar nu gaat het spel niet verder. Ze zegt iets, ( 'let's get them' ofzo) maar ze doet niks! En ik kan nergens meer heen, heel erg frustrerend!

Ik kan wel cheaten en het volgende level (Boat) opstarten, maar dan mis ik een deel van het verhaal (denk ik)...

bedoel je dit soms?
de plaatjes doen het helaas niet meer
joostve schreef op 26 maart 2004 @ 11:07:
mmm ik zit vast :(
het gaat om volgende kamer:

plaatje1

plaatje2

als objective staat er Save Valerie maar de deur in de hoek van de kamer zit dicht en er zijn geen vijanden.

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op 29 maart 2004 @ 17:16:
[...]

Ik had hier gisteren al wat van gezegt, maar daar is niet meer over gepost. Zie ook wat PROT nu zegt. Ik heb een veel lagere FPS dan dat ik in de sp heb. Na een aantal minuten gaat het spel gewoon onspeelbaar laggen, ook al heb je een ping van 50. Dit probleem staat ook op de forums van farcry.nl . En dan heb ik nog eens texture problemen in mp, die ik in sp niet heb. Tis gewoon nog echt een rotzooitje online :(.

Deze thread dus: http://www.farcry.nl/forum/showthread.php?threadid=20969
enige wat mij opviel is dat de vogels wit zijn en niet meer mooi gekleurd... kweet niet of dit zo hoort of dat het ook een bugje is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 17:20:
[...]

enige wat mij opviel is dat de vogels wit zijn en niet meer mooi gekleurd... kweet niet of dit zo hoort of dat het ook een bugje is?
Nee, sommige textures zijn gewoon wit, maar dat vindt ik niet eens zo super erg (zijn er niet zo veel) , maar dat het na een paar minuten onspeelbaar wordt is gewoon echt klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op 29 maart 2004 @ 17:23:
[...]

Nee, sommige textures zijn gewoon wit, maar dat vindt ik niet eens zo super erg (zijn er niet zo veel) , maar dat het na een paar minuten onspeelbaar wordt is gewoon echt klote.
Geen last van, ben benieuwd waar het aan kan liggen? bedoel iedereen moet er last van hebben of maar weinig mensen... aangezien i-net verkeer toch hetzelfde werkt bij iedereen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 17:25:
[...]

Geen last van, ben benieuwd waar het aan kan liggen? bedoel iedereen moet er last van hebben of maar weinig mensen... aangezien i-net verkeer toch hetzelfde werkt bij iedereen...
Lees die thread eens die ik poste, daarin wordt gezegt dat het NIET aan de verbinding ligt, maar dat het in bug is in farcry (de vertraging iig) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm, vind de singleplayer best koel, maar minpunten zijn er wel :P
Zo ongeveer vanaf het Boat level hebben de poppetjes supervision en hearing, ongeveer op superman niveau :P
Echt, je staat op een kilometer afstand ofzo en je kijkt om een hoekje > HOPPA, je stealthding helemaal vol en de sniperriflekogels en raketten vliegen je om de oren 8)7
Kijk, als er nu iemand met een verrekijker ofzo in de rondte aant kijken was, maar nee, ze zien je met het blote oog :?
Maarja, ik kick ze toch wel >:)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 17:11:

Ik zit vast.

daar ben ik net voorbij! ze zegt het idd, maar in die kamer waar je dan bent zijn 2 monster, schiet die d00d en dan kwam ik in het voglende level......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@KhaJhi

Je bent de 3e die in 1 van deze topics deze vraag steld.. en de 3e die ik antwoord ga geven :P

Het zal een bug zijn in FarCry, normaal horen er in de kamer bij Val 2 monsters te zijn, dood je deze, dan volgt een filmpje, en begint boat.

Bij sommige lijkt dit echter niet te werken, oplossing is het laden van het een na laaste check point, en het laatste stukje opnieuw spelen, sommige hebben echter het hele level opnieuw moeten spelen om langs deze 'bug' te komen.

Cheaten om bij boat te komen is ook een oplossing idd, geloof niet dat je nou erg veel boeiends mist kwa verhaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 18:31:
@KhaJhi

Je bent de 3e die in 1 van deze topics deze vraag steld.. en de 3e die ik antwoord ga geven :P

Het zal een bug zijn in FarCry, normaal horen er in de kamer bij Val 2 monsters te zijn, dood je deze, dan volgt een filmpje, en begint boat.

Bij sommige lijkt dit echter niet te werken, oplossing is het laden van het een na laaste check point, en het laatste stukje opnieuw spelen, sommige hebben echter het hele level opnieuw moeten spelen om langs deze 'bug' te komen.

Cheaten om bij boat te komen is ook een oplossing idd, geloof niet dat je nou erg veel boeiends mist kwa verhaal..
Het laden van het voorlaatste checkpoint werkt ook niet, het blijft hetzelfde.
Nouja, dan maar cheaten, iig bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadshit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:29

Loadshit

HOTWINGS 4ever !!!

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 15:48:
Ik ben naar de andere kant van het 'veld' met al het lava gerend, en nu kan ik op een knopje drukken dat ik de lift kan activaten, maar hij gaat niet openen?

Je zult waarschijnlijk wel eerst ff die vijanden moeten verslaan want als je op die knop hebt gedrukt, moet je weer terug naar het midden van de level (in de krater) want daar is dan de lift die je hebt geactiveerd en daar moet je dan mee omhoog en hoe het dan verder gaat zul je dan wel zien ;)

.-=Mijn Specs...=-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op 29 maart 2004 @ 17:28:
[...]

Lees die thread eens die ik poste, daarin wordt gezegt dat het NIET aan de verbinding ligt, maar dat het in bug is in farcry (de vertraging iig) .
OT, je sig bevat een foutje.. They're in my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 15:48:
SPOILER ( EN HULP GEVRAAGD )

====================
====================

Je hebt als wapens in je bezit: Sniper rifle, machinegun, P-90 (50 kogels rapid fire) en de rocketlauncher. Natuurlijk full ammo en full armor.

Zodra je de 2e deur opent schiet je de gastjes links en recht op het balkon neer. Daarna wacht je gewoon op de eerst "big boy" trigen en knal hem gewoon neer met je machinegun.

Hierna ren je als de wiedeweerga naar rechts en je hurkt gelijk achter de 1e rots. Hier moet je gewoon wachten tot alle grote trigens op je afkomen. Door je positie zullen al hun raketten gewoon in de rots belanden. Je zult hoogstens wat "area-damage" krijgen. Als je alle grote trigens hebt neergeschoten moet je nog 1 zo'n jump-trigen neerschieten met je sniper-rifle. Even goed zoeken maar hij zit helemaal aan de andere kant op het balkon.

Hierna loop je helemaal naar de overkant van het level en druk je op de knop dat de lift geactiveerd word. Daarna terug naar de lavapits en de lift. Men neme de lift omhoog en je gaat via de brug weer naar de overkant.

Op een gegeven ogenblik hoor je wat radiogeruis. Je sluipt terug en neemt dekking. Vanuit je dekking gebruik je je rocketlauncher op de tanks of ertussenin. Maakt niks uit. Daarna ga je voorzichtig vooruit. Er kunnen nog wat elite-troepen met rocketlaunchers enz komen. Maar die knal je gewoon neer.

Dan de trap op naar de control-room en je schiet xxx neer.

Einde spel. Veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilvoos
  • Laatst online: 23-08 17:17
Heb je in het spel misschien een code (voor de console) waarmee de FPS te zien zijn.

Nou ff een paar screenies dan:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch maar de nieuwe patch geprobeerd en het mutliplayer gedeeldte werkt nu gelukkig wel goed! Meer lage pings in het lijstje en tot nu toe geen rare vastlopers meer! De patch het iri geluids bug niet opgelost bij mij...de ''waakvlam sound'' blijft af en toe nog steeds aanwezig in me speakers...
Wat ik overigens ook nog steeds lachwekkend vindt, maar ook een beetje een verziekend detail, zijn de vallende vogels(?!) in multiplayer. Sommige vogels hebben hebben op een of andere manier nog niet hun draai gevonden in de online farcry wereld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 19:36:
[...]
OT, je sig bevat een foutje.. They're in my head
offtopic:
Mierenneuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

even wat mod-nieuws, oa over de eerder genoemde "ow, dat zou cool zijn" mod:

- duitse aankondiging Jurassic Park Mod
- Jurassic Park Mod Homepage (duits)
- Far Cry Mod DB pagina met diverse links
- europe2k mod (wederom duits :/)
- operation archangel (lijkt wel heel veel op counterstrike imho :/, tenminste wel engels :))
- een interview

die laatste link is een interview waarin o.a. wordt gesproken over een co-op mod die "makkelijk te realiseren" moet zijn (lijkt mij helemaal top eigenlijk maar ok ;))

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 19:37:
[...]

Je hebt als wapens in je bezit: Sniper rifle, machinegun, P-90 (50 kogels rapid fire) en de rocketlauncher. Natuurlijk full ammo en full armor.

Zodra je de 2e deur opent schiet je de gastjes links en recht op het balkon neer. Daarna wacht je gewoon op de eerst "big boy" trigen en knal hem gewoon neer met je machinegun.

Hierna ren je als de wiedeweerga naar rechts en je hurkt gelijk achter de 1e rots. Hier moet je gewoon wachten tot alle grote trigens op je afkomen. Door je positie zullen al hun raketten gewoon in de rots belanden. Je zult hoogstens wat "area-damage" krijgen. Als je alle grote trigens hebt neergeschoten moet je nog 1 zo'n jump-trigen neerschieten met je sniper-rifle. Even goed zoeken maar hij zit helemaal aan de andere kant op het balkon.

Hierna loop je helemaal naar de overkant van het level en druk je op de knop dat de lift geactiveerd word. Daarna terug naar de lavapits en de lift. Men neme de lift omhoog en je gaat via de brug weer naar de overkant.

Op een gegeven ogenblik hoor je wat radiogeruis. Je sluipt terug en neemt dekking. Vanuit je dekking gebruik je je rocketlauncher op de tanks of ertussenin. Maakt niks uit. Daarna ga je voorzichtig vooruit. Er kunnen nog wat elite-troepen met rocketlaunchers enz komen. Maar die knal je gewoon neer.

Dan de trap op naar de control-room en je schiet xxx neer.

Einde spel. Veel succes.
kijk, daar heb ik nou wat aan :)

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plz help

heb net het spel gekocht en ik probeer hem te installeren.

so far so good. tot dat ik wilde spelen.

hij geeft een melding aan dat ik een cd/dvd emu aan heeft staan, maar dat heb ik niet eens .

ik heb wel gehoord dat als men alcohol op zijn pc heeft staan dat hij dan wel die melding geeft. maar nog maals die heb ik niet

ik heb bij mijn software list al gekeken maar daar staan niet veel bijzonders op.
want ik heb net een image gebruikt om mijn pc zo leef mogelijk te hebben.

wat staat er wel op :

flashget
nero
bittorrent
diskeeper
kazaa
mirc
norton system 2004
pop up killer
drive image 2002

en nog een paar maar die zijn volgens mij echt niet het probleem (winzip,rar)

maar wat kan het dan wel zijn ?

plz help

ik wil zo graag

edit : Laat maar ... het was nero 8)7 ik heb hem gedeleted en hij doet het nu

het was de nero image drive 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:38

XyS

0.o.O

kkan nie wachten tot die jurassic park mod uit is >:)

[ Voor 11% gewijzigd door XyS op 29-03-2004 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 20:29:
...een heel verhaal over image problemen...
wel gek dat ik hier gewoon met een gemounte image kan spelen zonder foutmeldingen (virtual deamon), dan wordt de originele dvd niet beschadigt (had ik bij bf42 wel.. :/)
XyS schreef op 29 maart 2004 @ 20:40:
kkan nie wachten tot die jurassic park mod uit is >:)
lijkt mij het allermooiste om een Jurassic Park Mod te hebben in Coop mode. Vind het echt een gemiste kans van de makers hoor, dat is toch het mooiste! met een groepje van 4 oid samen een level proberen te halen; hordes Trigens op je af stormen (of Raptors in de JP mod ;)) die je alleen met teamwork kan overwinnen (bijv 2 man haalt een jeep op terwijl de overigen die 2 dekken oid).. maar goed; ik draaf door.. we laten ons verrassen! (kan wel weer mezelf het hoofd op hol brengen door een mod te willen beginnen maar daar komt zoals gewoonlijk niets van ;)).

btw: de star wars mod beloofd ook: ze gaan die op zowel de HL2 als de CryEngine engines maken! mocht de 1 niet doorbreken dan doet de ander dat wel ;)

[ Voor 16% gewijzigd door py.mosjuh op 29-03-2004 20:54 ]

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer wat leuks met far cry...net nu ik dacht dat de patch een einde aan de negatieve ervaringen zal brengen gebeurde het volgende:
Ik speelde op een server en was al een aantal keren mee gegaan naar de volgende map, totdat het weer eens vast liep met de volgende map laden.
Ik dacht lb ik ga er gewoon weer opnieuw op, maar wat zie ik staan tot me grote !@#@!! verbazing: Dat me cd key al wordt genruikt arrgghh!!
iemand een hulpende hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:45
EA bellen, die weten daar wel iets op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
blix schreef op 29 maart 2004 @ 21:53:
EA bellen, die weten daar wel iets op :)
We hebben het hier toch over ubisoft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is goed gekomen hoor, ik moest wel heel vaak opnieuw proberen...erg rommelig verzorgd ''online shit'' van far cry. Tis maar goed dat er wel grote potentie zit, maar dat zal wel pas komen na de volgende patch of eerste goede mod. Deze game schreuwt om een goede mod! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whaaa! Ik heb extra geheugen gekocht en heb ook een clean install van windows gedaan om zo betere performance te krijgen. Nu heb ik ook per ongeluk de ubisoft far cry directory weggegooid waar mijn savefiles in stonden :(

Heeft ieman de savegame na het boat level voor mij (catacombs ofzo)? Zodat ik weer verder kan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 22:36:
Whaaa! Ik heb extra geheugen gekocht en heb ook een clean install van windows gedaan om zo betere performance te krijgen. Nu heb ik ook per ongeluk de ubisoft far cry directory weggegooid waar mijn savefiles in stonden :(

Heeft ieman de savegame na het boat level voor mij (catacombs ofzo)? Zodat ik weer verder kan? 8)7
Wat je kan doen is het spel in DEVMODE starten. Hiermee unlock je alle levels. Scroll dan voorzichtig naar het level dat je wilt, en speel het. Er word een checkpoint gemaakt, en dan je het spel opstarten zonder devmode en misschien staat jouw checkpoint er dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

What the fuck is dit een zwaar spel zeg !!!
Ik heb een :

Athlon XP 2500+ Barton @ 2268 Mhz (190 * 12)
PoV GeForce FX 5900 XT @ 450/850 Mhz
Chaintech Zenith (Nforce 2 Ultra)
Kingston HyperX PC3000 (BH-5) CL2 2-2-11 380 Mhz
Soundblaster Audigy 1
2 x 60 GB DiamondMax Plus 9 RAID 0 (hier draait het spel vanaf)

En nog wilt het spel af en toe ff haperen. (alles op very en ultra high 1024 x 768 x 32)

Ik had eerst 2 x AF en 2 x AA aanstaan dit is voor in battlefield 1942, hier mee kwam het spel soms bijna tot still stand, wel alles op very en ultra high 1024 * 768 x 32 Bits

Maar los van dit moet ik zeggen wat 'n VET KICK ASS GAAF WREED SUPER WICKED COOL DOPE }) }) }) }) 3d spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen met nForce1/nF2 Sound problemen is er eindelijk iets..

ik vond dit

http://forum.msi.com.tw/t...&postid=280248#post280248

die geeft weer een linkje naar de niewste sound drivers voor onze Sound-Storm ;)

http://www.nforcershq.com/forum/viewtopic.php?t=44611

Ik heb net getest.., en jawel.., tot nu toe geen wegvallende geluiden / muziek meer

:9 :9 _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Goeie FAQ:
http://www.far-cry.net/

Lijkt me wel wat voor de startpost. Veel problemen die ik hier lees staan daar wel in. Mijn eigen probleem ook namelijk:

Q. Game runs great in single player but as soon as I go to Multiplayer my frame rate drops, I have BAD lag and keep falling of the servers and having to rejoin.
A. Thought to be RAM leakage, cant really be fixed at the moment until crytek decide to do something about it in future patch releases

Dat wordt wachten dus :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, na een paar uurtjes te hebben gespeeld weet ik vrijwel zeker
dat ik hem morgen ga terug brengen.

Ik heb veel lovende verhalen gehoord maar ik ben er zelf niet erg gek van.

Waarom niet?

die gameplay vind ik maar nix gaat voor mij veel te traag. Speelde vaak
Tactical ops.

oke het is een mooi spel vooral de graphics. Maar op een eenof ander manier is het niet mijn spel. Ik heb dit spel eigenlijk voor de MP gekocht , maar die vind ik maar minder. Oke ik begrijp wel dat het een nieuw spel is en er nog wel veel dingen moet gebeuren. maar jah ik heb al veel fps al geprobeerd en ik wil toch blijven hangen op Tactical Ops.

MoH, CS, BF, Global, noem ze maar op. Heb ze allemaal al eens geprobeerd maar het heeft me niet getrokken. Ik heb echt wel geprobeerd om ervan te houden.
heb ze zelfs gekocht. maar ze liggen nu gewoon in de kast. En dat gaat niet met FARCRY gebeuren , want die gaat gewoon terug naar de winkel.

Ik hoop niet dat ik opeens een lading krijg van Far Cry hooligans :P , want dit is helemaal geen aanval op jullie.

Ik vind het gewoon jammer en ben erg teleurgesteld.

Want ik wil best wel geld uitgeven voor een goed spel , want daar heb ik het echt voor over. Want ik ga echt niet dagen lang lopen downloaden voor een illegale versie en die ik nog eneens kan updaten en online kan spelen.

Tjah ik denk dat dit mijn laatste woorden zullen zijn betreft in dit topic. :'(

see you next time !

PS: (waiting for Half Life 2) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

DeepSeven schreef op 29 maart 2004 @ 22:44:
Q. Game runs great in single player but as soon as I go to Multiplayer my frame rate drops, I have BAD lag and keep falling of the servers and having to rejoin.
A. Thought to be RAM leakage, cant really be fixed at the moment until crytek decide to do something about it in future patch releases
Hmm dat was een probleem dat ook al in de beta zat. Eigenlijk was dat het grootste probleem van de beta. Het is natuurlijk niet makkelijk om een goede multiplayer omgeving te maken, maar het schiet niet echt op... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:49
Ik heb er sinds de 1.1 patch geen last meer van, blijft nu soepel lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net 1.1 patch geinstallerd en alles was fucked up, de kleuren, de details .... alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Heb geupgrade van een ti4200 naar fx 5900 xt, en de kleuren zijn nu ook fucked up, toen ik een screenie wilde maken rebootte mijn systeem zelfs 8)7

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op 29 maart 2004 @ 19:45:
[...]

offtopic:
Mierenneuker :P
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Alles loopt fijntjes hier, ik kan zelfs alles op Very High zetten en het spel loopt nog aardig. Ik zet de boel echter terug naar medium om een beetje vlot beeld te krijgen. Maar wat een fun, al sinds HL niet meer gehad in SP. Heel blij dat ik dit spel heb, verdiend zeker een plekje naast de rest.

Tevens ben ik zeer tevreden met mijn GF4ti4200 nu ik ieders reactie met Radeon 9800/9700/9600 pro/xt, Geforce 5950/5900/5700 ultra/xt whatnot hoor. Maf dat mijn kaart t zo goed trekt, of ligt dat aan de pixelshaders? Ik geloof dat de GF4ti's maar 1.1 kunnen hebben.

* L3TUC3 geeft GF4ti een aai.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Weet iemand waar die explosive pack ligt die boven op de berg zou moeten zijn?????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

L3TUC3 schreef op 30 maart 2004 @ 01:36:
Alles loopt fijntjes hier, ik kan zelfs alles op Very High zetten en het spel loopt nog aardig. Ik zet de boel echter terug naar medium om een beetje vlot beeld te krijgen. Maar wat een fun, al sinds HL niet meer gehad in SP. Heel blij dat ik dit spel heb, verdiend zeker een plekje naast de rest.

Tevens ben ik zeer tevreden met mijn GF4ti4200 nu ik ieders reactie met Radeon 9800/9700/9600 pro/xt, Geforce 5950/5900/5700 ultra/xt whatnot hoor. Maf dat mijn kaart t zo goed trekt, of ligt dat aan de pixelshaders? Ik geloof dat de GF4ti's maar 1.1 kunnen hebben.

* L3TUC3 geeft GF4ti een aai.
mmm, GF4 kaarten maken gebruik van PS shaders 1.1 ( geloof ik ) dus hebben een minder zware last, zien er iets minder mooi uit ook maar inderdaad..ook op een GF4 is het goed te spelen.

PS2.0 is zwaar hoor...erg zwaar!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:53
VonFoX schreef op 30 maart 2004 @ 00:05:
Heb geupgrade van een ti4200 naar fx 5900 xt, en de kleuren zijn nu ook fucked up, toen ik een screenie wilde maken rebootte mijn systeem zelfs 8)7
Heb je de patch ook geinstalleerd want deze gaf bij mij ook problemen.
En het enigste wat je eraan kan doen is het spel helemaal opnieuw installeren :/ .
Als je de patch eraf haalt blijf je die fucked up problemen houden.

Wat een bagger patch :( .

(Ps:Dat rebooten kan natuurlijk aan je voeding liggen he ;) .)

[ Voor 7% gewijzigd door Dark Master op 30-03-2004 07:23 ]

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

echt wel raar dat het spel zoveel problemen geeft bij velen.
Bij mij ging ie echt goed na de install, enkel raakte ik niet online door gekickt te worden van servers, maar das die beveiliging die ze hebben staan op die servers, en na de 1.1 patch geinstalled te hebben was dat opgelost, en zelfs draaide het spel nog vlotter :p
_/-\o_ to my Shuttle SN45G en ze'n Ti4600 :p

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Dark Master schreef op 30 maart 2004 @ 07:21:
[...]

Heb je de patch ook geinstalleerd want deze gaf bij mij ook problemen.
En het enigste wat je eraan kan doen is het spel helemaal opnieuw installeren :/ .
Als je de patch eraf haalt blijf je die fucked up problemen houden.

Wat een bagger patch :( .

(Ps:Dat rebooten kan natuurlijk aan je voeding liggen he ;) .)
Zal eens een complete herinstall doen zonder patch. Ik heb een 340 watt voeding, maar misschien moet ik hem vervangen ...

3Dmark 2003 heeft ook een tijd staan draaien, maar dat ging zonder problemen B)

[ Voor 8% gewijzigd door VonFoX op 30-03-2004 08:32 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
dan denk ik dat het door die flutpatch komt

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ook nog een leuke: Had ik 2 levels gespeeld met die patch. Aangezien die de boel alleen maar erger maakt (o.a. dat machinegeweer dat blijft ratelen) keilde ik hem er weer af.
EN VERVOLGENS KUN JE DE SAVEGAMES DIE JE MAAKTE MET DE 1.1 PATCH NIET MEER SPELEN!! :(

Wees dus gewaarschuwd!

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
had niet echt problemen met de patch? Wel was het level waarin ik ging spelen erg sloom, weet niet of het aan het level ligt of aan de patch... was het level na pier...

btw komt er al weer een nieuwe patch uit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Die 1.1 patch is net een aantal dagen uit, dus op de volgende moeten we nog wel even wachten denk ik...

Maar even een heel andere vraag. Ik heb de volgende configuratië:
P4 2.26 @ 2.55
768mb pc800 ram
Ati Radeon 9800pro @ XT
Asus p4t533-c

Nu wil ik mijn proccy vervangen door een 3.06 exemplaar, die ik goedkoop hoop te scoren op de beurs...
Ik merk namelijk nu op de 12e missie geloof ik, dat de indoor omgevingen toch wel erg zwaar zijn, en ik wil natuurlijk wel een beetje high-detail hebben he...

Is dit nuttig?? Gaat mijn performance hierdoor flink omhoog? Aan de videokaart ligt het natuurlijk niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je performance zal wel wat omhoog gaan en het kopen van een nieuwe processor heeft wel in meer dingen nut, echter is het wel erg duur. Beter zou zijn als je nog wat meer geheugen koopt, je hebt nu wel goed geheugen maar 1024mb ( dus +256 mb he) ;) versnelt de boel nog wat meer. Dat is ook stukken goekoper. Voor een nieuwe processor kan je beter ff wachten tot die van jou echt verouderd is, want dat is ie nu nog echt niet. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb er net al 2x 128 bij geprikt :*) Ik hoop die proc voor 150 euro te scoren (of minder >:) ) en de huidige voor 50-75 te verkopen...

Maar weer ff ontopic: heeft iemand al wat geknutseld met de Sandbox editor?? Ik zag dat het nog een beta-versie was, evenals de wel zeer uitgebreide handleiding.
Is het de moeite waard om alvast een leveltje te maken? Of weet iemand of / wanneer er een definitieve versie komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Eindelijk heb ik em! Hij is echt te gruwelijk, zulke grote levels, die sfeer, die afwisseling in 1 level en die treehouse! Dat doet met echt denken aan Jurassic Park.

Ik snap het trouwens niet he, als ik alles op Very High zet, AA op high, 5.1 surround, etc. dan speelt hij zelfs op 1154 niet lekker, terwijl ik een P4, 3ghz, 1gb ram en een Radeon 9800 Pro 128mb heb. Ik heb de shadows en lightning maar op medium gezet en nu gaat het wel soepel, maar ik hoor hem toch hoger te kunnen spelen? Trouwens wat houdt die ene optie in bij advanced video detail, waar je 1, 2, 3 of 4 kan invullen? Hij staat standaard op 1 bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Volgens mij is dat de Anisotropic Filtering, oftewel de scherpe weergave van textures op langere afstand. Als je deze hoger zet worden textures in de verte ook scherp weergegeven, ipv "wazig"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Aaaaah, ik vond het al zo hinderlijk dat je soms die mannetje of bomen niet zag op afstand en dat ze dan opeens tevoorschijn komen. Hmmm, maar als ik die hoger zet trekt hij em natuurlijk weer minder. Ik vat het echt niet, mn pc zou alles op very high toch aan moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 16:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Eindelijk ik heb hem ook.

Echt een geweldig spel.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:14

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Hmm.. zitten wel wat vreemde dingen in het spel...

als je in dat level bent waar je begint in dat rubberbootje (na dat vliegdekschip) en je haalt de sniper-rifle uit die ene hut en vervolgens loop je een stuk terug. Als je dan met je sniper-rifle gaat inzoomen op dat fort, boven op de berg, en je zet hem op 18x vergroten kun je dwars door de buitenste muur heen kijken :?

Spel draait hier trouwens probleemloos

P4 2.6GHz 800mhz FSB
Asus P4P800 DeLuxe
Asus 9600 XT
1024 mb DDR PC 3200

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Nog even een kleine vraag:

Mijn Asus p4t-533c heeft een fsb van 533 mhz en geen ondersteuning voor HyperThreading. Ik zou hier dus max. een 3.06 proc op kunnen doen.

Maar kan hier ook een 3.0 of 3.2 800mhz proc op? Hij draait dan natuurlijk op een fsb van 533mhz zonder HT. Word hij dan ook minder warm, zodat ik hem lekker hoog kan OC'en >:) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Laatst online: 15:38

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Nyarlathotep schreef op 30 maart 2004 @ 09:31:

Maar even een heel andere vraag. Ik heb de volgende configuratië:
P4 2.26 @ 2.55
768mb pc800 ram
Ati Radeon 9800pro @ XT
Asus p4t533-c
Hoe heb je dat gefix0rd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HuggyB schreef op 29 maart 2004 @ 22:42:
[...]

Wat je kan doen is het spel in DEVMODE starten. Hiermee unlock je alle levels. Scroll dan voorzichtig naar het level dat je wilt, en speel het. Er word een checkpoint gemaakt, en dan je het spel opstarten zonder devmode en misschien staat jouw checkpoint er dan nog.
Dit is trouwens de oplossing! Kan weer verder waar ik gebleven was (ongeveer). Thanx! Misschien een handige voor de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt dus zo te zijn dat als je problemen hebt met een ATI kaart (zoals ik af en toe een mannetje wit zie) en je de lightning op low zet dat dan de problemen weg zijn :? Zonde dat dat zo is dan want dat is juist een van de mooiste effecten van deze game :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
met devmode werken alle cheats hier wel, behalve god mode, kan backspace drukken wat ik wil
maar er gebeurt nix, terwijl ik juist alleen ff godmode nodig heb
zijn er nog andere manieren om godmode te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:21
damn.. die game ziet er echt uberfat uit! Die moet ik ook hebben. Ben nu een beetje aan het spelen met die demo, maar die gaat na een aantal keer wel eentoning te worden.

Eens kijken voor de full version ergens...

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

In de winkel?? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, snap dat nou..
Spellen zoals Far Cry die moet je kopen, dit spel verdiend het gewoon. Dat dacht ik eerst ook bij BF: Vietnam totdat ik hem zelf had, die idioten van Nvidia hebben er voor gezorgd, dat BF: Vietnam mijn geld niet krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ik ga ehm ook wel kopen..
Maar
Ik sluit eerst ff een levensverekering af.
Schrik me elke keer weer dood :(

Ik ben het dus wel met -BreaL- eens
Ubisoft krijgt best wel veel van me de laatste jaar :p
Splintercell 1 en 2, Prince of Persia, en nu FarCry

Ik droom er nog steeds van da Ubisoft EA overkoopt.. op een dag :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de multiplayer? Ik krijg mezelf er niet toe FPS SP meer te spelen, Doom III en HL2 worden waarschijnlijk een uitzondering, Doom III het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Laatst online: 26-08 14:16
deuxani schreef op 30 maart 2004 @ 09:53:
Eindelijk heb ik em! Hij is echt te gruwelijk, zulke grote levels, die sfeer, die afwisseling in 1 level en die treehouse! Dat doet met echt denken aan Jurassic Park.

Ik snap het trouwens niet he, als ik alles op Very High zet, AA op high, 5.1 surround, etc. dan speelt hij zelfs op 1154 niet lekker, terwijl ik een P4, 3ghz, 1gb ram en een Radeon 9800 Pro 128mb heb. Ik heb de shadows en lightning maar op medium gezet en nu gaat het wel soepel, maar ik hoor hem toch hoger te kunnen spelen? Trouwens wat houdt die ene optie in bij advanced video detail, waar je 1, 2, 3 of 4 kan invullen? Hij staat standaard op 1 bij mij.
Zoals al eerder is geopperd, is -in het geval je een ahtlon / p4 > 2600 mhz en 512 mb en een videokaart > FX 5800 / R 9700 pro hebt- dit de oplossing voor vloeiende gameplay zonder swaps:

-1024 x 768,
-AA op low
-environment op very high
-water op high
-de rest op medium (met name de texture quality)

Dan speelt het top (60 a 70 fps zonder echte drops) en ziet het er fantastisch uit (met name environment op very high zorgt ervoor dat je alle graphics -dus alle beplanting en obstakels etc- te zien krijgt.

[ Voor 16% gewijzigd door hully op 30-03-2004 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeh wat een lekkere game :)

Net kwartiertje aan 't spelen, sluit me pc af, hoor ik een zwoele stem zeggen:

"Your CPU temperature is to high"

Toch maar even terug naar de winkel met m'n A64, 75° :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op 30 maart 2004 @ 09:18:
Ook nog een leuke: Had ik 2 levels gespeeld met die patch. Aangezien die de boel alleen maar erger maakt (o.a. dat machinegeweer dat blijft ratelen) keilde ik hem er weer af.
EN VERVOLGENS KUN JE DE SAVEGAMES DIE JE MAAKTE MET DE 1.1 PATCH NIET MEER SPELEN!! :(

Wees dus gewaarschuwd!
Hmm , ik had daar geen last van. Na de patch bleven m'n savegames gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

Nog meer mensen met problemen met het connecten naar servers met @home?
Ik had het in de beta ook al, het ligt bijna zeker aan @home, want ik had toen ook al een draadje gestart op het ubi forum en daar waren ook nog wat nederlanders die in geen enkel spel kwamen 8)7
Wat zou dit kunnen zijn?

Ps. Ik heb geen firewall/ router/ etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Wat ik bedoelde was dat ik het spel weer opnieuw had geinstalleerd, zonder die $#@patch... Toen deden de savegames die ik met de 1.1 patch had gemaakt het niet meer!
Dus moest ik hem toch weer installeren! Overigens ben ik de eerder genoemde problemen in de volgende levels niet meer tegengekomen... Errug vreemd!

Om trouwens nog even op mijn eerdere vraag terug te komen:
Kan ik op mijn Asus p4t-533c mobo een cpu met een 800mhz fsb en HT proppen?? Het mobo gaat maar tot 533mhz en ondersteund geen HT... Dus kan er eigenlijk maximaal een 3.06ghz proc op.
Ik zou er evt een 3.0 of 3.2ghz chip op willen doen. Hij presteert dan niet optimaal natuurlijk, dus even leuk OC'en...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

ik zit momenteel in steam, heb net de generator opgeblazen, maa rjongens, ik raak niet eens die control room uit :p
Al die kerels in speciale pakkies die maar blijven binnenstormen :p

God mode zou mooi zijn :p

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
deuxani schreef op 30 maart 2004 @ 09:53:

Zet AA op low of uit. FarCry is niet echt happy met AA, en al zeker niet met radeon kaarten. Je hebt met AA op high op 6 samples staan, dat is echt belachelijk hoog. :)
Low = 2x is voldoende, medium = 4x is luxe wat mij betreft. None = zonde van de videokaart imo.
Anisotrophich filtering is ook erg hard voor je systeem, dus zet die ook op 2 of uit (1). 4 is wel heel mooi overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:58
hey even een vraagje, wanneer komt de dvd versie uit?ik ben langs de mediamarkt in lwd geweest, daar hebben ze nu nog alleen de cd rom versie :( , en bij de dynabyte ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Bestel 'm op www.gcshop.nl, daar kost de DVD-versie nog geen 45 pleuro. Als het goed is komt 'ie op 1 april uit!

Edit: Hij kost zelfs maar 38.50 INCLUSIEF verzendkosten. Ik had niet goed gekeken... B)

[ Voor 33% gewijzigd door Nyarlathotep op 30-03-2004 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Help ik zit vast in level "Cooler"
Op een gegeven moment kom je bij Eve die je moet redden, ik loop die kamer in, zie Eve, loop erheen en verder niks.. Ze doet alsof ik er niet ben ofzo en reageert nergens op.
Zie screenshot (ze loopt maar wat dom om zich heen te staren):

Afbeeldingslocatie: http://www.fuxcaps.nl/junk/FarCry0000.jpg

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 22:24
Occy74 schreef op 30 maart 2004 @ 13:40:
Help ik zit vast in level "Cooler"
Op een gegeven moment kom je bij Eve die je moet redden, ik loop die kamer in, zie Eve, loop erheen en verder niks.. Ze doet alsof ik er niet ben ofzo en reageert nergens op.
Zie screenshot (ze loopt maar wat dom om zich heen te staren):

[afbeelding]
bekende bug, waar ik zelf ook last van heb gehad.. aangezien je hierna in het volgende level schijnt te komen, heb ik maar even gecheat en ben in het level boat begonnen.

| I've got permission to color outside the lines |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falcon10 schreef op 30 maart 2004 @ 13:29:
ik zit momenteel in steam, heb net de generator opgeblazen, maa rjongens, ik raak niet eens die control room uit :p
Al die kerels in speciale pakkies die maar blijven binnenstormen :p

God mode zou mooi zijn :p
het zijn er een stuk of 10, waarvan je er al een aantal kan doodschieten vanuit de control room. (op de tafel ligt overigens nog een health pack)
na een stuk of 4 naar buiten glippen en na het gooien van rookbommen was het toch een redelijk eenvoudige klus. succes !

wat ik trouwens al een aantal x gehad heb, is een pop-up met de tekst
'bla bla bla.. current map already exists'
daarna wordt spel afgesloten. dit is sporadisch en levert geen structiele problemen op, echter het is wel vervellend.
Iemand ervaring ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt cool spel hij loopt best goed op mijn barton 2500 @ 2500 mhz en geforce ti 4200 @ 1024 x 768 32bit alleen als ik in devmode speel dan geeft ie soms hele rare foutmeldingen en knalt hij terug naar de destkop maar ja zal wel door mijn overklok komen. Overigens doet hij dit niet al te vaak ( 1 keer in de 2 dagen ofzo). De jackhammer vind ik het fijnste wapen *pop* pop* ventje dood :D . Kortom hulde aan de makers die dit spel zo mooi hebben gemaakt zonder dat je al te dikke specs nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:58
Nyarlathotep schreef op 30 maart 2004 @ 13:39:
Bestel 'm op www.gcshop.nl, daar kost de DVD-versie nog geen 45 pleuro. Als het goed is komt 'ie op 1 april uit!
da's niet duur want die verzendkosten vallen ook wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CHEATEN IS GEEN OPLOSSING !!!

Jongens bereid je maar voor :p Level 19:P.Ik zit gelijk aan het begin vast (ook de eerste keer dat ik vast zit tot nu toe zo maar doorgespeeld. Ik baalde er zelfs van dat ik op medium speel en niet op challenging of nog hoger , maar nu iig niet meer :p )

ik pak eerst een wapen ontwijk dat monstertje ren stukje door en spring naar beneden (daar ben ik zeker van dat is het beste opening) en dan :S breekt er hel los je hebt maar 10 kogels (level default) en dr zijn 20 beesten :) (of meer heb echt een heel kudde achter me aan gekregen :p)

rechts zit een doie met ammo rechtvoor je ook maar kom daar maar eens levend :S

is er al iemand uitgekomen ?? please help me weet echt niet welke kant op ik moet vluchten :p

maar ja ik ga iig verder spelen klaat het wel weten als ik het weet heb misschien net een idee :P

/edit

draait btw vlekkenloos @ 1024x768x32 alles op higt AA 2

Had ik eigenlijk niet verw88 lief bessie amd2100+:p ati9700 512mb pc2700

is wel wat overgeclocked maar das logisch :p

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
er zijn verrekte weinig servers. Dus ik kan kijken of ik er eentje kan opzetten, voor niet al te veel personen.
Ik heb een x aantal poorten doorgestuurd zoals in de readme staat.
kan iemand aub ff testen? mijn ip is server is offline

[ Voor 22% gewijzigd door bigfoot1942 op 30-03-2004 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 16:54
Ik koop m wel als ie in de budgetbak ligt, en mn config wat beter is, want ik wil wel alle eyecandy, ipv geen bumpmapping, slechte lighting en shadows met mn GF4TI 4200 :|. De Demo is niet vooruit te branden bij me 2200+ met 512 mb 333mhz geheugen. Ik kom net op t eiland, er komt een (middelmatig eruit zient) mannetje of 3, wat lekker turen is op 1024*768 op een gay ass 15 inch, en ik ben dood. WTF. Ik kan t gewoon niet leuk vinden op deze manier :(, eerst een ubermachine kopen |:( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik vind em juist zo mooi met AA op high. :) Ik ga dan wel even kloten. Toch blijf ik het gierig vinden, heb ik net een nieuwe computer, trekt ie Far Cry niet eens met alles heel hoog. Beetje jammer. Ik ga wel even kloten met de instellingen, ik was alleen bang dat mn pc aan het steken was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 16:46

Zeror

Ik Henk 'm!

DeX schreef op 30 maart 2004 @ 12:43:Ik droom er nog steeds van da Ubisoft EA overkoopt.. op een dag :z
Dan zou echt heel vet zijn. Ubi soft sports - Fifa 200? :) :) :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 14:13:

Jongens bereid je maar voor :p Level 19:P.Ik zit gelijk aan het begin vast (ook de eerste keer dat ik vast zit tot nu toe zo maar doorgespeeld. Ik baalde er zelfs van dat ik op medium speel en niet op challenging of nog hoger , maar nu iig niet meer :p )

ik pak eerst een wapen ontwijk dat monstertje ren stukje door en spring naar beneden (daar ben ik zeker van dat is het beste opening) en dan :S breekt er hel los je hebt maar 10 kogels (level default) en dr zijn 20 beesten :) (of meer heb echt een heel kudde achter me aan gekregen :p)

rechts zit een doie met ammo rechtvoor je ook maar kom daar maar eens levend :S

is er al iemand uitgekomen ?? please help me weet echt niet welke kant op ik moet vluchten :p

maar ja ik ga iig verder spelen klaat het wel weten als ik het weet heb misschien net een idee :P

/edit

draait btw vlekkenloos @ 1024x768x32 alles op higt AA 2

Had ik eigenlijk niet verw88 lief bessie amd2100+:p ati9700 512mb pc2700

is wel wat overgeclocked maar das logisch :p
Ik ben gelijk links de oever op gegaan en een stukje geslopen. Daarna heb ik het gewoon op een rennen gezet en het water ingedoken. De rest kun je gewoon zwemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 11-09 22:58
Mennuz schreef op 30 maart 2004 @ 14:20:
Ik koop m wel als ie in de budgetbak ligt, en mn config wat beter is, want ik wil wel alle eyecandy, ipv geen bumpmapping, slechte lighting en shadows met mn GF4TI 4200 :|. De Demo is niet vooruit te branden bij me 2200+ met 512 mb 333mhz geheugen. Ik kom net op t eiland, er komt een (middelmatig eruit zient) mannetje of 3, wat lekker turen is op 1024*768 op een gay ass 15 inch, en ik ben dood. WTF. Ik kan t gewoon niet leuk vinden op deze manier :(, eerst een ubermachine kopen |:( :'(
De demo is ook bij mij niet vooruit te branden, en ik heb een 2600+, 512mb en een hercules 9800xt. Deze problemen zijn allemaal opgelost met de complete winkelversie. (uiteraard zul je niet alle eye-candy aan kunnen zetten, maar het draait allicht beter dan de demo).

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
bigfoot1942 schreef op 30 maart 2004 @ 14:19:
er zijn verrekte weinig servers. Dus ik kan kijken of ik er eentje kan opzetten, voor niet al te veel personen.
Ik heb een x aantal poorten doorgestuurd zoals in de readme staat.
kan iemand aub ff testen? mijn ip is server is offline
niemand die ff kan testen?

[ Voor 6% gewijzigd door bigfoot1942 op 30-03-2004 16:57 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.