[PC] Far Cry - Deel 4

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.728 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 22:02

Falcon10

Hit it i would !

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 14:00:
[...]

het zijn er een stuk of 10, waarvan je er al een aantal kan doodschieten vanuit de control room. (op de tafel ligt overigens nog een health pack)
na een stuk of 4 naar buiten glippen en na het gooien van rookbommen was het toch een redelijk eenvoudige klus. succes !

wat ik trouwens al een aantal x gehad heb, is een pop-up met de tekst
'bla bla bla.. current map already exists'
daarna wordt spel afgesloten. dit is sporadisch en levert geen structiele problemen op, echter het is wel vervellend.
Iemand ervaring ?!?
die health pac had ik indeed al gevonden, en jup, vanbinnen is het makkelijk de eerste 4 5 af te knallen, 't is bij de volgende dat ik problemen heb :p
Maar die rookgranatenhad ik nog niet aan gedacht :)
Lijkt me een goed id, en dan dmv Cryvision kan je denk ik makkelijk de overschot afknallen. Strak eens uittesten :)

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@william thx heb ik ook zo snel mogenlijk naar de helikopter. Vet game btw alleen jammer dat er maar 20 levels zijn in het boekje stond 21 d8 ik :S maar ja jammer genoeg uitgespeeld :p moet er trouwens niet aan denken om level 20 op het hoogste niveau te moeten doen. Levels daarvoor is best te doen denk ik.

Nu kan ik ongestressed online gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudyyy schreef op 30 maart 2004 @ 13:32:
hey even een vraagje, wanneer komt de dvd versie uit?ik ben langs de mediamarkt in lwd geweest, daar hebben ze nu nog alleen de cd rom versie :( , en bij de dynabyte ook
Ik heb de DVD afgelopen zaterdag al gekocht , bij Dynabite in Den Bosch.
Hij zou er dus al moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

nou op zich is op het moeilijkst goed te doen. Allemaal in de kop knallen en klaar :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Rudyyy schreef op 30 maart 2004 @ 13:32:
hey even een vraagje, wanneer komt de dvd versie uit?ik ben langs de mediamarkt in lwd geweest, daar hebben ze nu nog alleen de cd rom versie :( , en bij de dynabyte ook
Dynabyte Den Haag had van het weekend zeker 10 dvd exemplaren hangen voor EUR 44.95 (40.5 met 10% klantenkaartkorting. Deze kaart is gratis)

IMHO ben je niet goed wijs als je met VIJF cd's gaat jugglen..... :D

[ Voor 9% gewijzigd door Help!!!! op 30-03-2004 16:15 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 22:47:
oke, na een paar uurtjes te hebben gespeeld weet ik vrijwel zeker
dat ik hem morgen ga terug brengen.

Ik heb veel lovende verhalen gehoord maar ik ben er zelf niet erg gek van.

Waarom niet?

die gameplay vind ik maar nix gaat voor mij veel te traag. Speelde vaak
Tactical ops.

oke het is een mooi spel vooral de graphics. Maar op een eenof ander manier is het niet mijn spel. Ik heb dit spel eigenlijk voor de MP gekocht , maar die vind ik maar minder. Oke ik begrijp wel dat het een nieuw spel is en er nog wel veel dingen moet gebeuren. maar jah ik heb al veel fps al geprobeerd en ik wil toch blijven hangen op Tactical Ops.

MoH, CS, BF, Global, noem ze maar op. Heb ze allemaal al eens geprobeerd maar het heeft me niet getrokken. Ik heb echt wel geprobeerd om ervan te houden.
heb ze zelfs gekocht. maar ze liggen nu gewoon in de kast. En dat gaat niet met FARCRY gebeuren , want die gaat gewoon terug naar de winkel.

Ik hoop niet dat ik opeens een lading krijg van Far Cry hooligans :P , want dit is helemaal geen aanval op jullie.

Ik vind het gewoon jammer en ben erg teleurgesteld.

Want ik wil best wel geld uitgeven voor een goed spel , want daar heb ik het echt voor over. Want ik ga echt niet dagen lang lopen downloaden voor een illegale versie en die ik nog eneens kan updaten en online kan spelen.

Tjah ik denk dat dit mijn laatste woorden zullen zijn betreft in dit topic. :'(

see you next time !

PS: (waiting for Half Life 2) :*)
Vinden winkels dat zomaar goed dan, dat je een spel terugbrengt omdat je het niet leuk vind? mm lijkt me niet dat ze steeds in het cd beschadigd smoesje trappen :]

Dat het niet jouw spel is kan, dat is jouw mening ..ik vind het een van de beste spellen in jaren, en ik ben ze allemaal ( de goeie) langsgegaan.. :]

Ik ben het met dat halflife2 stukje wel eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Cheats werken hier niet :(

Ik zit zonder ammo, en about to die. Maar me ammo cheat werkt niet. Iemand een idee?

give_all_weapons=1 - All Weapons
give_all_ammo=1 - Ammunition
god_mode_count=1 - God Mode
\save_game - Save your game

Zijn toch goed ofnie dan?

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

executor schreef op 30 maart 2004 @ 16:11:
nou op zich is op het moeilijkst goed te doen. Allemaal in de kop knallen en klaar :P
de eerste levels zeker.. ik denk dat realistic zonder die ai auto balance niet te doen is..
HarrieH schreef op 30 maart 2004 @ 16:32:
Cheats werken hier niet :(

Ik zit zonder ammo, en about to die. Maar me ammo cheat werkt niet. Iemand een idee?

give_all_weapons=1 - All Weapons
give_all_ammo=1 - Ammunition
god_mode_count=1 - God Mode
\save_game - Save your game

Zijn toch goed ofnie dan?
staat al diverse keren eerder vermeldt: start game met -devmode extensie, dan ingame de backspace gebruiken om godmode te togglen, en o & p voor all weapons en ammo... :/ godmode werkt trouwens (net ff getest) wel vaag: je gaat eerst dood en op het moment van 0 % health krijg je weer 100% health.. B)

[ Voor 18% gewijzigd door py.mosjuh op 30-03-2004 16:44 ]

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Godmode command wat ik net gepost heb werkt gewoon niet hoor :p Hier niet iig :d

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
om cheats the activeren moet je je devmode.lua bestandje aanpassen.

zie hier hoe: http://cheats.ign.com/ob2/068/482/482383.html?fromint=1

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Ik vind het ook een prachtig spel. Mooie AI met omlopen enzo. Maar er zijn toc heen paar puntne van ergernis. 1) there is cd/dvd emulation software on your computer. Ja en? Mijn computer. 2) Kriegercorp mannetjes kunnen rennend schieten en je in je hoofd raken? beetje onwaarschijnlijk. En ze komen ALTIJD als jij op een ander mikt. Maar dat is misschien gewoon goeie AI.

Verder ziet het er super mooi uit. Maar vind het niet zo eng als iedereen zegt

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en je ziet in de verte dat het landschap een beetje wordt aangemaakt.. ook een beetje jammer

of als je op een hoge berg staat en je zoemt in naar beneden ofzo... dropt de framerate en zie je aardig wat dingen flikkeren ( 9800 pro )

verder rest een super game, lekker moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:32
het kan ook niet echt anders. Als het spel zo was gemaakt dat alles werd gerenderd dan was het wel HEEL erg zwaar

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:26
Ik ben nu in het level de Dam en ik zit vast. ik ben net uit de base en ik rijd dan in een jeep maar dan komen er dus echt 10 van die beesten met raketten aan. Heeft iemand dit al gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Versteegrob schreef op 30 maart 2004 @ 18:46:
Ik ben nu in het level de Dam en ik zit vast. ik ben net uit de base en ik rijd dan in een jeep maar dan komen er dus echt 10 van die beesten met raketten aan. Heeft iemand dit al gehaald?
ja ik kan wel een aanwijzing geven
ga met de jeep naar kapotte brug en rijdt dan links naar beneden, aan de rechterkant is het lava heel smal en kan je er met de auto overheen jumpen maar dan moet je wel eerst 2 monsters neer knallen, en tja de rest spreekt vanzelf.

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het jammer dat jullie het spel moeten vernagelen door te cheaten , Grow up !!! ik heb ook een keer zonder kogels gezeten en ging met een mesje verder en dat is daarna nooit meer voorgekomen dat ik zonder kogels zat(alleen level 19 maar das logisch)

cu online :p (mulityplayer kicks ass)

jammer dat er maar 20 levels zijn :( jank

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:26
Bedankt, ik ga vanavond even kijken of het lukt, ik had ze eerst bijna allemaal neer geknald maar dat ging niet echt goed er waren er nog veel meer. Maar ik moet dus niet over die boomstronk heen rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soms gooi ik mijn toetsenbord door de kamer zo fucking moeilijk is het soms.. ( medium ) ik moet nu dat wijf redden

ben iets meer dan 13 uur bezig geloof ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 16:23:
[...]

Vinden winkels dat zomaar goed dan, dat je een spel terugbrengt omdat je het niet leuk vind? mm lijkt me niet dat ze steeds in het cd beschadigd smoesje trappen :]
ik heb hem terug gebracht en hun verteld dat mijn video kaart het niet trekt.
Ze vonden dat niet erg. Ik heb er geen geld voor terug gekregen, maar wel een kado bon van 45€ (moest er wel 1 cent bijbetalen , want hij was 44.99 bij dixons)

Met die kado bon wacht ik gewoon op Half life 2 want die bon is nog een jaar geldig. Of ik koop er gewoon iets anders voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 12:45
Zeker ook perongeluk de CDKEY opgeschreven ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Ik vind het "verspriten" van omgeving erg nep. Modellen van bomen worden 2d sprites in de verte. Vaar maar es om zo'n boom heen, lijkt mariokart wel.
Maar! Je kan dit uitzetten met de Configurator. Ik vrees voor de performance, want zo'n eiland heeft wel honderden bomen.

Oh ja, ik heb de reikwijdte van m'n flashlight verdubbeld met de configurator. Handig hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 19:01:
Ik vind het jammer dat jullie het spel moeten vernagelen door te cheaten , Grow up !!! ik heb ook een keer zonder kogels gezeten en ging met een mesje verder en dat is daarna nooit meer voorgekomen dat ik zonder kogels zat(alleen level 19 maar das logisch)

cu online :p (mulityplayer kicks ass)

jammer dat er maar 20 levels zijn :( jank
Hoezo spel vernagelen? Ik ga echt niet continue liggen cheaten en het dan uit te spelen :)

Ik wil gewoon ff die cheats usen om paar vette levels door te raggen en beter te leren aimen :)

Opzich niks mis mee toch? Verder, geen van de cheats werkt nog nadat ik die ene file aangepast is. Dan maar knive mode :>

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 20:24:
[...]

ik heb hem terug gebracht en hun verteld dat mijn video kaart het niet trekt.
Ze vonden dat niet erg. Ik heb er geen geld voor terug gekregen, maar wel een kado bon van 45€ (moest er wel 1 cent bijbetalen , want hij was 44.99 bij dixons)

Met die kado bon wacht ik gewoon op Half life 2 want die bon is nog een jaar geldig. Of ik koop er gewoon iets anders voor :D
Eerlijk gezegd vind ik het vaag. Je brengt dat spel terug met een 1 of ander smoesje. Waarom niet de demo gespeeld? Dan had je het kunnen weten.
Nu zadel je een ander met jouw gebrek aan voorbereiding op.

Ik bedoel als je veel over een film gehoord hebt en je gaat hem kijken maar hij valt tegen, ga je dan ook je geld terug vragen. :?

Op zich sportief dat ze hem terugnemen. Ik vraag me alleen af wat ze ermee doen? Opnieuw sealen?

Eerlijk gezegd zit ik er niet op te wachten dat ik zo'n spel mee krijg. Als diegene die het terugbracht de key heeft bewaard of wat dan ook dan zit je met het gezeik.
Je koopt zaterdag, denkt zondag de hele dag te playen. Jammer maar helaas key is al geregistreerd of zoiets. :(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:28
Daarom koop ik ook altijd bij Dynabyte, die verkopen alleen maar gesealde games,nemen ook niks terug, dan weet je gewoon dat iemand anders de Key niet al heeft overgeschreven. Bij Bart Smit kunnen ze teruggebracht zijn, dat weet je maar nooit (want helaas er zijn lamers die er misbruik van maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Sjah schreef op 30 maart 2004 @ 21:45:
Daarom koop ik ook altijd bij Dynabyte, die verkopen alleen maar gesealde games,nemen ook niks terug, dan weet je gewoon dat iemand anders de Key niet al heeft overgeschreven. Bij Bart Smit kunnen ze teruggebracht zijn, dat weet je maar nooit (want helaas er zijn lamers die er misbruik van maken).
Ik koop ook altijd bij Dynabite. :o Ze hebben het daar goed geregeld. De prijzen zijn, als je zo'n gratis klantenkaart hebt, best scherp volgensmij.

Oh ja, en ik let idd altijd op of het spel wel gesealed is. :)

nog ff over Far Cry:
Ik heb de dvd versie alvast gekocht want ik vond de Demo er erg tof uitzien. Ook de combo van sneaken (maar niet zo extreem als in SplinterCell) en FPS vind ik erg lekker. maar heb nu toch niet heel veel tijd dus begin ik er over een tijdje aan.

Volgensmij loopt het ook nog veel lekkerder op een NV40/R420, ik heb geen haast... :o ;) >:) :)

ps:
Bij Dynabyte hangt ie dus gewoon voor 44.95 in de schappen terwijl BF vietnam er 49.95 kost. Ik vind, voor zo'n topspel, de prijs die Ubisoft vraagt erg meevallen. Die EUR 49.95 hadden ze zeker ook voor kunnen vragen. Gelukkig doen ze dat niet. :)

[ Voor 46% gewijzigd door Help!!!! op 30-03-2004 22:07 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt niet goed van die buggy shit in far cry!
Net weer dat gedoe over me cdkey die ''al in gebruik is'' nadat ik net uit een server ga...gister ook al. Het lukt op ten duur wel, maar ik vindt dit erg slordig van ubisoft! :r
Ik dacht dat de patch hielp nij mij, maar i.p.v. alleen pluspunten komt er dus een vette minpunt voor terug!
:r UBISOFT :r Ik kan me nu voorstellen waarom ze het online gedeelte zolang in rust hielden voor de pers.....vele mensen hebben gezeik ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 22:44:
Voor de mensen met nForce1/nF2 Sound problemen is er eindelijk iets..

ik vond dit

http://forum.msi.com.tw/t...&postid=280248#post280248

die geeft weer een linkje naar de niewste sound drivers voor onze Sound-Storm ;)

http://www.nforcershq.com/forum/viewtopic.php?t=44611

Ik heb net getest.., en jawel.., tot nu toe geen wegvallende geluiden / muziek meer

:9 :9 _/-\o_ _/-\o_
Ik heb ze ook getest en inderdaad geen wegvallend geluid meer... alleen jammer dat EAX niet meer werkt! Uit mijn achterste boxen komt met bovenstaande versie geen enkel geluid meer in Far Cry. :( Zonder surround gaat er een heel stuk van de sfeer verloren, heb jij ook last van dit euvel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Zonder de 1.1 patch zijn mijn rare graphics problemen voorbij, alleen voelt de besturing slechter aan. Zucht ... :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje met mogelijke *SPOILER*

Ik zit nu op het dak van dat japanse vliegdekschip, in de eerste missie. Iedereen neergeknald, bootje gevonden. Alleen hoe krijg ik dat ding naar beneden? Als ik in het bootje sta, moet ik de USE key gebruiken om hem naar beneden te krijgen. Maar als ik me use key gebruik trekt ie alleen maar aan de kettingen, verder niks :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon kabels doorknallen had ik ook gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 22:45:

Ik zit nu op het dak van dat japanse vliegdekschip, in de eerste missie. Iedereen neergeknald, bootje gevonden. Alleen hoe krijg ik dat ding naar beneden? Als ik in het bootje sta, moet ik de USE key gebruiken om hem naar beneden te krijgen. Maar als ik me use key gebruik trekt ie alleen maar aan de kettingen, verder niks :?
Staat volgens mij al enkele keren in dit topic.
Je moet de kabels doorschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
ketting stuk schieten natuurlijk:P

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik al gedaan, maar toen viel ik uit het bootje... Naja, nog maar es proberen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

kettingen stuk schieten en dan in water vallen en dan in bootje klauteren en weg zijn wij :)

Heb zelf ook wel 10 minuten staan zwieren op dat bootje aan ze'n kettingen met de use key hoor ;) Dus don't worry, tot ik eens van frustratie begon rond te schieten en 1 ketting stuk ging :p

Ik zit momenteel in control level. Niet te doen zeg :p De eerste keer als daar zo'n hele storm van die beesten op je afkomt ( ok, op die 3 guards dat daar rondracen en ze onder vuur nemen met zo'n snelkanon :) Is de eerste keer ook dat je zo'n levende trigen ziet met raketwerper :p Echter in de refter sterf ik momenteel steeds :p Net die 3 trigons die nog uit de deur komen zijn er teveel aan :p
Morgen nieuwe poging.

[ Voor 78% gewijzigd door Falcon10 op 30-03-2004 23:01 ]

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sprong naast t bootje.... :D
Maar je kan m ook vanaf het water naar beneden knallen via de kettingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Far Cry bevalt mij heel goed. Het sneaken door ventilatieschachten doet me weer een beetje denken aan Half-Life :)
Wat ik wel een beetje jammer vind aan Far Cry zijn de mutants. Het spel zou mij in totaal leuker hebben geleken zonder mutants, maar ja, dan moet het verhaal ook anders zijn :P
Dus de mutants zijn wat minder, maar verder is dit echt een toppertje op single-player gebied :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ik vind de trigens wel leuk.... alleen zijn ze veel snelle, springen in 1 second op je af, en 2 klappen is genoeg om je om zeep te helpen.
Daarnaast delen ze altijd standaard 2 snelle klappen uit en kunnen ze erg veel kogels opnemen.

Beetje lastig zijn ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was ik in een kamp waar ik een bom moest planten, bom gevonden maar stond er nog een hek waar je een key voor nodig had. Dus ik op me dooie gemakje alles bij langs om die key te zoeken (er vanuit gaande dat alles wel d00d was).

En ja hoor klim uiteindelijk de eerste toren in, was afgedekt met een deksel en tot mijn schrik stond er een gast met een bazooka die maar besloot zelfmoord te plegen :X :(

En BOEM nu maar slapen :P :z

Tot nu toe een leuke SP ervaring :) hoor/lees veel negatieve dingen over die monsters, ben ze nog niet tegengekomen (behalve wat zwijnen oid). Dus kan er nog geen oordeel over geven :P

ow ja wat ik wel een klein minpunt tot nu toe vind is hoe je die ladders opklimt/afgaat, gaat een beetje 'stroef' als je eraf wilt zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfffff, ik zit vast bij dat "boat" level, jeetje wat een zooi, maarja ik zet nog wel ff door. Heeft iemand een tip voor me ik moet de tweede bom plaatsen maar er zijn echt overal mannetjes en boten, constant van die raketten op mn pan 8)7
Ik heb al achter het eiland een boot gejat maar daarmee kom ik ook niet verder, zijn eindelijk al die boten kapoet, komt er zo´n debiel met een bazooka :'(
naja morgen ga ik t weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 00:05:
Was ik in een kamp waar ik een bom moest planten, bom gevonden maar stond er nog een hek waar je een key voor nodig had. Dus ik op me dooie gemakje alles bij langs om die key te zoeken (er vanuit gaande dat alles wel d00d was).

En ja hoor klim uiteindelijk de eerste toren in, was afgedekt met een deksel en tot mijn schrik stond er een gast met een bazooka die maar besloot zelfmoord te plegen :X :(

En BOEM nu maar slapen :P :z

Tot nu toe een leuke SP ervaring :) hoor/lees veel negatieve dingen over die monsters, ben ze nog niet tegengekomen (behalve wat zwijnen oid). Dus kan er nog geen oordeel over geven :P
Hehe dat met dat bazooka mannetje in die toren komt me bekend voor ;)
Nogthans als je aan dat mercaneries kamp aankomt en je verschuilt je eerst nog wat tussen de bomen op die heuvel en je kijkt dan met je binoculars, dan krijg je om te beginnen al die gasten die er rondwandelen te zien ( buiten 1 of 2 die in 1 van de barakken zitten ) en de 2 gasten met sniper gun op de eerste 2 torens, de derde toren niet, waar dus die bazooka gast inzit, maar als je met je snipergun goed inzoomt vandaar, kan je net ze'n kop zien, en als je dan ff goed richt, kan je'm met een headshot uit schakelen :)
Key card ligt btw ergens in de barakken op een bureautje dach tik.

Rotte van die trigens is indeed dat ze je met 2 meppen kunnen van kant maken. En verschrikkelijk snel dat die springers zijn ! Ik heb er beetje gemengde gevoelens bij. OK, ze mochten bij het spel zitten, maar zo'n mislukte kangoeroe springers moest nu ook weer niet :p

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 22:37:
[...]

Ik heb ze ook getest en inderdaad geen wegvallend geluid meer... alleen jammer dat EAX niet meer werkt! Uit mijn achterste boxen komt met bovenstaande versie geen enkel geluid meer in Far Cry. :( Zonder surround gaat er een heel stuk van de sfeer verloren, heb jij ook last van dit euvel?
Nee, ik heb hier geen last van . EAX doet het prima!.. het sweet staat me soms op mn rug :9 :9

Heb je wat instellingen verkeerd staan bij je control panel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 08:58:
[...]

Nee, ik heb hier geen last van . EAX doet het prima!.. het sweet staat me soms op mn rug :9 :9

dat zou idd goed mogelijk kunnen zijn denk ik; mijn audigy 2 heeft soms de neiging om te 'vergeten' dat hij een 5.1 setje aan zich heeft hangen en niet een 2.1 setje.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

py.mosjuh schreef op 31 maart 2004 @ 09:12:
[...]

dat zou idd goed mogelijk kunnen zijn denk ik; mijn audigy 2 heeft soms de neiging om te 'vergeten' dat hij een 5.1 setje aan zich heeft hangen en niet een 2.1 setje.. :/
Ik heb ff lopen zoeken op NforcersHQ forum

check dit linkje.., gaat volgens mij over jou probleem
http://www.nforcershq.com...s=0&postorder=asc&start=0

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Is het nou aangeraden om de nieuwe patch te installeren? Ik speel voornamelijk single player en heel af en toe multiplayer.

offtopic:
Jezus, wat gaat dit topic snel. Is het al tijd voor Far Cry - deel 5 !?!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Laatst online: 12-09 15:38

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Help!!!! schreef op 30 maart 2004 @ 16:14:

IMHO ben je niet goed wijs als je met VIJF cd's gaat jugglen..... :D
Daar is een "patch" voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Hmmm, ik twijfel nog dit spel te kopen.

Aan de ene kant ziet het er gelikt uit en hou ik zeer zeker wel van dit soort games, aan de andere kant hoor veel geklaag dat de game buggy is enzo.

Dus wat is het nou? :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 06:26
MrJ schreef op 31 maart 2004 @ 12:01:
Hmmm, ik twijfel nog dit spel te kopen.

Aan de ene kant ziet het er gelikt uit en hou ik zeer zeker wel van dit soort games, aan de andere kant hoor veel geklaag dat de game buggy is enzo.

Dus wat is het nou? :P
NIET buggy, BF-VN heeft VEEEL meer bugs. Far-Cry zeker een aanrader en als je het niks vindt ruil je m toch binnen 24 uur? (aannemend dat je niet de key behoudt)

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Ruilen kan niet lijkt me. Anyway, ik wandel zo dan wel ff de FRS binnen dan. :)

Ik lees trouwens dat Ati kaarten haperingen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inderdaad een probleem met mijn Ati kaart.

Ik krijg de volgende error als het eerste level van Farcry geladen wordt.

Exception Code: 0xC0000005
Exception Addr: 0x001B:0x330C8E0E
Exception Module: <Unknown>
Exception Description: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION, Attempt to read from address 0x00000000

The memory could not be "read"

Call Stack Trace:
9) function=0x330C8E0E
function=0x330BF164
7) function=0x330BF872
6) function=0x330C0408
5) function=0x330BDBA2
4) function=0x37001AA8
3) function=0x37004093
2) function=0x77E614C7
1) function=0x0

De boel staat dan vast (zwart scherm). Ik heb alles al geprobeerd: verschillende drivers (catalyst 3.8 - 4.3), alle grafische instellingen op Low gezet, AA en AF uitgeschakeld, geheugenreepjes verwisseld, patch 1.1 geinstalleerd. Niets helpt.

Mijn systeem:

Intel P4 3.2 GHz
MSI P875 moederbord
2x 512mb PC3200 DRR400 Kingston geheugen
Hercules 9800XT videokaart.

Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Heb je je systeem OC'ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik heb niets overgeklokt. Verder doen alle spellen het prima, dit is het eerst spel dat moeilijkheden geeft. Nu zag ik in de log-file nog de volgende melding:

Compile System Shader 'TemplFog'...ok
Compile System Shader 'TemplVFog'...Fail.
Compile System Shader 'TemplFog_FP'...ok
Compile System Shader 'TemplFogCaustics'...ok
Compile System Shader 'TemplVFogCaustics'...Fail.
Compile System Shader 'TemplFogCaustics_FP'...ok
WARNING: Shader 'whiteshadow' has opaque maps defined after pass 0!!!
WARNING: Shader 'whiteshadow' has depthwrite enabled after pass 0!!!
WARNING: Shader 'whiteshadow' has opaque maps defined after pass 0!!!
WARNING: Shader 'whiteshadow' has depthwrite enabled after pass 0!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:41
Heb je de nieuwste Omega driver al geprobeerd? Die werkt bij mij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

py.mosjuh schreef op 31 maart 2004 @ 09:12:
[...]

Er is net een nieuwe patch uit voor Audigy2 die dit dacht ik verhelpt.

http://uk.europe.creative...g=1&prod=492&drivertype=1

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, die heb ik nog niet geprobeerd. Ik vind het raar dat andere mensen met een ATI kaart wel gewoon kunnen spelen (met catalyst 4.3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Grindtegel schreef op 31 maart 2004 @ 12:24:
Heb je de nieuwste Omega driver al geprobeerd? Die werkt bij mij perfect.
Stomme vraag, maareh... Omega drivers zijn dus niet officiele Ati kaart drivers?

(Ben er alweer een tijdje uit... :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

MrJ schreef op 31 maart 2004 @ 12:29:
[...]

Stomme vraag, maareh... Omega drivers zijn dus niet officiele Ati kaart drivers?

(Ben er alweer een tijdje uit... :X)
nee, zijn getweakte drivers van een 3rd party.. ik kan zo met de omega drivers mijn 9800se softmodden naar een 9800pro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Aha.

Ik zal eventueel daar kijken mocht ik vanavond tegen problemen aanlopen met mijn 9700Pro (oc'ed).

Anyway, de 1.1 patch is wel aante raden direct na een nieuwe install alzijnde Ati gebruiker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

vigilante888 schreef op 26 maart 2004 @ 10:17:
Update De eerste patch is uit voor Farcry. Deze is genummerd V1.1 en bevat een groot aantal bug fixes voor nVidia kaartem en de MP/. De patch is vanaf hier te [downloaden
Hij is maar liefst 27MB groot..... 8)7 8)7
Wat de neuk klaag je over de filesize man? Tis al stukken beter dan bij Battlefield waar je rustig 200MB kunt downloaden, net als bij zijn mods....

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Nou ja, je hebt 1.1 sowieso nodig om online te spelen op cheatvrije servers.
Daarnaast is de crouch toggle erg handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:41
De omega drivers zijn inderdaad niet de officiele, maar werken (bij mij dan) wel perfect met als voordeel dat je wat meer functies hebt dan bij de ati drivers (bv om je kaart te oc'en)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 12:18:
Ik heb inderdaad een probleem met mijn Ati kaart.

Ik krijg de volgende error als het eerste level van Farcry geladen wordt.

Exception Code: 0xC0000005
Exception Addr: 0x001B:0x330C8E0E
Exception Module: <Unknown>
Exception Description: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION, Attempt to read from address 0x00000000

The memory could not be "read"

Call Stack Trace:
9) function=0x330C8E0E
function=0x330BF164
7) function=0x330BF872
6) function=0x330C0408
5) function=0x330BDBA2
4) function=0x37001AA8
3) function=0x37004093
2) function=0x77E614C7
1) function=0x0

De boel staat dan vast (zwart scherm). Ik heb alles al geprobeerd: verschillende drivers (catalyst 3.8 - 4.3), alle grafische instellingen op Low gezet, AA en AF uitgeschakeld, geheugenreepjes verwisseld, patch 1.1 geinstalleerd. Niets helpt.

Mijn systeem:

Intel P4 3.2 GHz
MSI P875 moederbord
2x 512mb PC3200 DRR400 Kingston geheugen
Hercules 9800XT videokaart.

Wie weet raad?
IK weet geen oplossing maar wil zeggen dat ik deze melding ook afentoe te zien krijg..
ERg vervelend als je loop te sneaken en dan opeens vast loopt. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is helemaal vervelend omdat ik het spel nog helemaal niet heb kunnen spelen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

dCY schreef op 31 maart 2004 @ 13:59:
[...]

IK weet geen oplossing maar wil zeggen dat ik deze melding ook afentoe te zien krijg..
ERg vervelend als je loop te sneaken en dan opeens vast loopt. :'(
klinkt mij als een geheugen fout of registry error in de oren.. probeer eens een memcheck te draaien vanaf een bootflop of bootcd en installeer het spel anders eens opnieuw (je kan de savegames etc bewaren). post dan heir ff of dat idd de oplossing is geweest!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu al ruim een week op zoek naar de oplossing, maar nog steeds niets gevonden. Memtest gaf geen fouten (aangezien verder al m'n spellen en software gewoon werken had ik ook niet anders verwacht) en ik heb het spel al 2x opnieuw geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Ik speel ook vaak BF1942 - Forgotten Hope...
Das ook geen misselijke data wat er in het geheugen komt, daar draait alles zoals het hoort.

Alleen FarCry loopt vast.
Ik kan zelf ook nog 4 van de 5 keer naar windows terug en de FarCry taak eindigen.

Iedergeval ga ik vanavond de nieuwe driver van SB audigy 2 ZS gebruiken..
Misschien heb ik geluk! :*)

[ Voor 18% gewijzigd door dCY op 31-03-2004 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 22:45:

Best leuk dat je helemaal dat ship niet in hoeft om die boot te krijgen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Lukte mij ook niet Hijzelf, je kan hem losschieten =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Laatst online: 12-09 12:12
Hoi,
Ik had even een vraagje. Ik wil waarschijnlijk de dvd versie van Far Cry gaan kopen maar ik heb een 4x speler. Installeert dat wel gewoon snel dan? Niet echt van belang mjah wou gewoon ff weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

AleXnl schreef op 31 maart 2004 @ 16:51:
Hoi,
Ik had even een vraagje. Ik wil waarschijnlijk de dvd versie van Far Cry gaan kopen maar ik heb een 4x speler. Installeert dat wel gewoon snel dan? Niet echt van belang mjah wou gewoon ff weten ;)
Ik heb 8x. Zou twee keer zo snel moeten zijn maar in de praktijk haalt ie dat niet. Ik vond het snel genoeg installeren. Bij jou zal het iets langzamer zijn maar volgensmij nog altijd sneller dan VIJF cd's er om de beurt in te moeten stoppen.

Zelf zou ik zeker voor de DVD versie gaan.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
k, dan doe ik dat wel gewoon, bedankt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 16:24:
[...]

Best leuk dat je helemaal dat ship niet in hoeft om die boot te krijgen :7
idd, maar voordat je daar achter bent heb je:
1. al een paar honderd mannetjes omver geknald
2. een paar uurtjes verder gespeeld
3. al minstens 5 minuten op die boot gezwierd voordat je de boel naar beneden besluit te schieten ;)

achteraf gezien een makkelijk level idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ben inmiddels weer poosje bezig met Farcry, mega spel

maar heb een kleine opmerking op de mensen hier, dat ze klagen dat je niet wijs bent om met 5 CD's te jugglen/installeren

dat maakt geen f*ck uit, je installeert het spel
en je hoef alleen CD 1 in je PC te laten om te kunnen spelen

tenzij anderen een andere versie hebben dan mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 17:14:
zo ben inmiddels weer poosje bezig met Farcry, mega spel

maar heb een kleine opmerking op de mensen hier, dat ze klagen dat je niet wijs bent om met 5 CD's te jugglen/installeren

dat maakt geen f*ck uit, je installeert het spel
en je hoef alleen CD 1 in je PC te laten om te kunnen spelen

tenzij anderen een andere versie hebben dan mij....
mwah..daar ben ik het niet mee eens..ik ga vaak wat anders doen tijdens het installeren..en dan moet je der steeds bij blijven om die Cd's om te wisselen. Mjah, het is nouw net wat je wil he..DVD lijkt me gewoon makkelijk. Gewoon simpel een Dvdtje. Niks geen genaggel met 5 cd's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:55

Zenix

BOE!

mijn geluid komt zo laat aan wat moet ik daaraan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compufreaky schreef op 31 maart 2004 @ 18:01:
mijn geluid komt zo laat aan wat moet ik daaraan doen
met je soundopties 'spelen' als in testen dus :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:55

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 18:04:
[...]

met je soundopties 'spelen' als in testen dus :?
ja al gedaan maar los niks op tis btw soundblaster live! 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Je installeert het spel toch maar 1 keer, dus zoveel maakt het niet uit in mijn ogen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

AleXnl schreef op 31 maart 2004 @ 17:30:
[...]mwah..daar ben ik het niet mee eens..ik ga vaak wat anders doen tijdens het installeren..en dan moet je der steeds bij blijven om die Cd's om te wisselen. Mjah, het is nouw net wat je wil he..DVD lijkt me gewoon makkelijk. Gewoon simpel een Dvdtje. Niks geen genaggel met 5 cd's
Dat is precies wat ik bedoelde. :)
deuxani schreef op 31 maart 2004 @ 18:35:
Je installeert het spel toch maar 1 keer, dus zoveel maakt het niet uit in mijn ogen. ;)
Zelfs als je het spel 1x installeert is het 1x plaatsen van 1 DVD efficienter dan het 5* moeten jugglen met 5 CD's. >:)
Voor mij is het een non- discussie. 1DVD is objectief altijd efficienter dan 5 cdroms. Helemaal als je zo als ik af en toe een spel op nieuw (moet) installeren.

Maar goed ieder moet het gewoon voor zichzelf afwegen. :)

[ Voor 43% gewijzigd door Help!!!! op 31-03-2004 19:02 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 08:58:
[...]

Wel de volgende instellingen worden gebruikt in het control panel:

Luistermodus: 4 speakers (Creative FPS1000 hangt eraan)
Analoge output v
Digitale output v
Dolby(r) Digital codering activeren v
Faseverschuiving achterluidspreker v

In Far Cry gebruik ik de volgende instellingen:

Speaker Setup: Quadrophonic

Doppler Effect v
Hardware Mixing v
Enable EAX 2.0 v

Enable Music v
Music Quality: High

Ik heb ook al geprobeerd met Dolby5.1, maar het helpt niet.

Hoe heb je trouwens die audio-update geïnstalleerd? Gewoon met de Setup.exe erovergezet? Ik heb hier namelijk bij Software niet de mogelijkheid om die audiodrivers apart te uninstallen. Of is er toch een manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Als het in prijs niets uitmaakt DVD of CD, dan is een DVD idd de meest logische keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:09
Help!!!! schreef op 31 maart 2004 @ 18:39:
[...]

Dat is precies wat ik bedoelde. :)

[...]

Zelfs als je het spel 1x installeert is het 1x plaatsen van 1 DVD efficienter dan het 5* moeten jugglen met 5 CD's. >:)
Voor mij is het een non- discussie. 1DVD is objectief altijd efficienter dan 5 cdroms. Helemaal als je zo als ik af en toe een spel op nieuw (moet) installeren.

Maar goed ieder moet het gewoon voor zichzelf afwegen. :)
Als je 2 optische drives hebt kun je gewoon 2 cd's tegelijk laden :) Gaat het lampje van de eerste uit kun je er de derde indoen etc :) Je moet ze er nog steeds allemaal indoen, maar het installeren zelf kan haast niet sneller :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Ik heb deze draad verder niet gevolgd dus ik weet niet of iemand anders last van heeft als ik farcry opstart dan is alles ontzettend traag filmpjes en menu.

ik draai de laatste nvidia datonators van de officiele nvidia site
Dank bij voorbaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

OK, mijn systeempje werd alszijnde 'medium' geclassificeerd. :{

Eigenwijs als ik ben, heb ik alles op 'high' gezet bij 1024x768x32. Dat gaat goed totdat er mannetjes in beeld komen, dan gaat hij schokken. Nu kan ik alles wel weer op 'medium' zetten, maar zijn er niet 1 of 2 'boosdoeners' aan te wijzen? :?

Systeem:
AMD Athlon XP 2600+ (2,08GHz, 333MHz FSB) @ 2275MHz (182 *12,5)
Asus A7N8X Deluxe
512MB PC3200 DDR SDRAM, CAS2, Platinum Heatspreader (Corsair)
ATi Radeon 9700 Pro 128MB @ Core / Mem: 371 / 330

[ Voor 7% gewijzigd door MrJ op 31-03-2004 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

MrJ schreef op 31 maart 2004 @ 20:36:
OK, mijn systeempje werd alszijnde 'medium' geclassificeerd. :{

Eigenwijs als ik ben, heb ik alles op 'high' gezet bij 1024x768x32. Dat gaat goed totdat er mannetjes in beeld komen, dan gaat hij schokken. Nu kan ik alles wel weer op 'medium' zetten, maar zijn er niet 1 of 2 'boosdoeners' aan te wijzen? :?

Systeem:
AMD Athlon XP 2600+ (2,08GHz, 333MHz FSB) @ 2275MHz (182 *12,5)
Asus A7N8X Deluxe
512MB PC3200 DDR SDRAM, CAS2, Platinum Heatspreader (Corsair)
ATi Radeon 9700 Pro 128MB @ Core / Mem: 371 / 330
Misschien wat meer geheugen vereist. Ik heb er niet zo heel veel last van. Drops naar 15fps dat wel :/, maar op zich nog wel speelbaar.

Welke catalyst gebruik je?

ong zelfde sysspecs :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tripp op 31-03-2004 20:59 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 18:31

sjaakaq

It might get loud

Ik heb het vage probleem dat mijn checkpoints niet blijven staan en nadat ik FarCry heb afgeloten.

Ik heb Microsoft windows XP prof.

Vaaag...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05-2024
vigilante888 schreef op 26 maart 2004 @ 10:17:
Update De eerste patch is uit voor Farcry. Deze is genummerd V1.1 en bevat een groot aantal bug fixes voor nVidia kaartem en de MP/. De patch is vanaf hier te [downloaden
Hij is maar liefst 27MB groot.....

heb hem gedownload - geinstaleerd en wat gebeurd er alle kogels worden vierkante plaatjes :X
heb farcry weg gehaald vande hardeschijf en opnieuw geinstaleerd en kan weer normaal spelen dan maar zonder patch en online ook geen problemen.
en alles draait op very high ik ben :)
amd64 3400+
geforce 5950 ultra
asusk8v de luxe
256mb ddr

[ Voor 4% gewijzigd door pixon op 01-04-2004 07:33 ]

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
hmm t is een cool spel alleen jmmr dat ut geluid af en toe weg valt :D
maarre k draai um heerlijk met texture quality op very high en de rest op medium!
ik heb:
AMD Athlon XP 2400+ (2,0 ghz)
Geforce FX 5900XT
512 mb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

executor schreef op 31 maart 2004 @ 20:58:
[...]

Misschien wat meer geheugen vereist. Ik heb er niet zo heel veel last van. Drops naar 15fps dat wel :/, maar op zich nog wel speelbaar.

Welke catalyst gebruik je?

ong zelfde sysspecs :)
Ik gebruik de 3.9 Catalysts.

Anyway, ik zal eens kijken voor een extra reepje 512mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

In Duitsland is trouwens het spel officieel verboden en zijn op dit moment alle relevante sites (farcry.de) en de forums ofline gezet. |:(
Er zijn door de Duitse politie zelfs twee invallen gedaan bij de Farcry-studio's.

Pas als er een aangepaste "Duitse" versie verkrijgbaar is, worden de betreffende sites weer vrijgegeven. Ik neem aan dat het bloed weer groen zal worden, en de tegenstanders allemaal grappige aliëns zullen zijn. 8)7

/me Vreemde jongens die oosterburen van ons....

[ Voor 11% gewijzigd door Chrasher op 31-03-2004 22:40 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Paul Nieuwkamp schreef op 31 maart 2004 @ 19:33:
[...]
Als je 2 optische drives hebt kun je gewoon 2 cd's tegelijk laden :) Gaat het lampje van de eerste uit kun je er de derde indoen etc :) Je moet ze er nog steeds allemaal indoen, maar het installeren zelf kan haast niet sneller :)
Ok slimmerik :) op die manier is het wellicht sneller.... maar niet handiger ;)

Volgensmij is het alleen zinvol om CDROM te kopen indien deze goedkoper is dan de DVD versie. (of indien je geen DVD speler hebt natuurlijk ;) )

Maar goed I rest my case.
Chrasher schreef op 31 maart 2004 @ 22:37:
In Duitsland is trouwens het spel officieel verboden en zijn op dit moment alle relevante sites (farcry.de) en de forums ofline gezet. |:(
Er zijn door de Duitse politie zelfs twee invallen gedaan bij de Farcry-studio's.

Pas als er een aangepaste "Duitse" versie verkrijgbaar is, worden de betreffende sites weer vrijgegeven. Ik neem aan dat het bloed weer groen zal worden, en de tegenstanders allemaal grappige aliëns zullen zijn. 8)7

/me Vreemde jongens die oosterburen van ons....
Echt een beetje overdreven dit. 8)7 Wat ik me uit de demo herinner is dat het met dat bloed echt zwaar meeviel.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit al is langs gekomen maar als je alles op very high zet bij de video opties dan kun je cartoon rendering kiezen... zal zo ff een plaatje posten.

Afbeeldingslocatie: http://www.geobase.nl/files/misc/FarCry0004.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Ja is al langs geweest, wel leuke optie alleen speelt redelijk kut >,<
Al zeg ik het zelf dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die monsters passen opzich best bij het spel/verhaal naar mijn mening :) ze zijn irritant ja en ik ontwijk ze liever dan dat ik ze probeer neer te schieten :X mede omdat me ammo meestal vrij weinig is :P

Zit nu in het level dat die klote beesten ook nog es onzichtbaar zijn, damn gaat lang duren op deze manier om het uit te spelen :P

Had vanmiddag ff een zwak moment om een trainer te downen (mocht die er zijn), maar toch maar niet gedaan :+ wil het toch ervaren zoals de makers het bedoeld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry Terr zal het niet weer doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Heheh, die duitsers pakken een nationaal prduct aan :)

In ieder geval, als je het spel speel zet dan de Rendering modus op Improved of Paradise.
Met deze opties krijgen licht intensieve objecten een gloed erom heen. Ziet er erg geavanceerd uit. Paradise doet een iets sterkere lichtgloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:09
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 23:29:
Wil het toch ervaren zoals de makers het bedoeld hebben :)
Dan hebben de makers niet bedoeld dat ik kan spelen :'( :P
Bij de meeste games kun je 100 vijandjes afslchten voordat ik eraan ga, hier nog geen 4 :(

Ik zit nu met godmode te spelen, gewoon om eens te kijken, maar tussen 'nog (net) niet de buggy van de tutorial hebben' en 'de carrier kunnen zien' (oftewel 500 meter lopen/ rijden) ga ik al 4x dood met godmode aan (tellertje naast 'God' staat op 4), en dat is dan inclusief weapons cheat zodat ik niet na 3 gastjes mollen zonder ammo zit :P
Die gasten schieten veel te raak en ik veel te mis :P Je kunt zo ook amper zien door de vele vegetatie, maar zij zien jou wel...

Wat is nou de truck om te overleven, want je kunt wel sluipend naar de buggy, vervolgens kijhard wegracen en alles wat je achterna komt afmaken met de gun op de buggy, maar dan heb je nog maar 50% health en geen armor meer over, en dat kamp zit nog vol dus je kunt er de health / armor niet halen.

Volgens mij doe ik iets fundamenteel mis :P

[ Voor 3% gewijzigd door Paul op 31-03-2004 23:43 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 23:10:
Ik weet niet of dit al is langs gekomen maar als je alles op very high zet bij de video opties dan kun je cartoon rendering kiezen... zal zo ff een plaatje posten.

[afbeelding]
Dat is LOL.
Dat ging bij de MPTEST van Far Cry ook al, ik vind de Paradise mode het mooist.

[ Voor 7% gewijzigd door -=unicron=- op 31-03-2004 23:47 ]

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verrekijker gebruiken en steentjes gooien enzo :)

Ik probeer altijd zo goed als mogelijk is alle vijanden op me map te krijgen met behulp van de verrekijker. En vervolgens rustig 1 voor 1 uitmoorden en je stealthmeter in de gaten houden :)

Als het ff kan dat geweer gebruiken die weinig geluid maakt (ben slecht in namen met dat spul :P)

Vooral dat steentjes gooien wordt belangrijk bij die onzichtbare beesten, dan heb je nog ietwat kans om een schim te zien :P goed geluid is ook belangrijk!

En vooral later bij de monsters, je HOEFT niet alles uit te moorden wat je tegen komt, soms is het verstandiger om er langs te rennen of langs te sneaken.

Wat dat betreft vind ik Far Cry één van de beste SP ervaringen tot nu toe :) niet te sneaky spelen zoals splinter cell en ook weer niet te rambo achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 00:30
UNICRONBOT schreef op 31 maart 2004 @ 23:44:
[...]

Dat is LOL.
Dat ging bij de MPTEST van Far Cry ook al, ik vind de Paradise mode het mooist.
eerlijk gezecht zie ik bijna geen verschil in PARADISE en IMPROVED rendering.
:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet je eigenlijk steentjes gooien :? :X
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.