Anoniem: 42323
Ik krijg dan de melding:
"Please insert disc instead of a backup. See www.securerom.com/copy for more details"
De ene keer dat ik het spel start krijg ik de melding wel en de andere keer niet.
Ik begin al te twijfelen om een no cd crack te gaan gebruiken, maar weet iemand een betere oplossing?
Anders had ik het spel net zo goed kunnen downloaden aangezien mijn klas genoten het al voor elkaar gekregen hebben om gewoon online te spelen met een illegale versie.
Anoniem: 41239
De volgende settings moeten 'unchecked' zijn om de lag te voorkomen:
- Voice recognition !!
- Preload character skins
Ik heb geen last meer van lag, ook niet in ONS. Ik heb nog steeds mijn Logitech-drivers geinstalleerd, dus daar ligt het niet aan. Hebben meer mensen voice recognition aanstaan maar nog steeds geen lag ? Dan zou het weer vaag zijn. Maar goed, hier werkt het perfect, eindelijk!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
he he, eindelijk nog iemand met et zelfde probleem. Kweet er ook geen raad mee. Kheb gewoon een nocd crack gebruikt.Anoniem: 42323 schreef op 30 maart 2004 @ 17:03:
Ik heb telkens een probleem met de beveiliging terwijl ik toch echt een originele versie heb.
Ik krijg dan de melding:
"Please insert disc instead of a backup. See www.securerom.com/copy for more details"
De ene keer dat ik het spel start krijg ik de melding wel en de andere keer niet.
Ik begin al te twijfelen om een no cd crack te gaan gebruiken, maar weet iemand een betere oplossing?
Anders had ik het spel net zo goed kunnen downloaden aangezien mijn klas genoten het al voor elkaar gekregen hebben om gewoon online te spelen met een illegale versie.
Kd8 eerst dat et aan emulator software lag (dat zei Far Cry nmlk), ik heb die zooi allemaal verwijdert, Far Cry deed et weer, maar bij UT2k4 krijg ik die nog steeds.
Dan maar een nocd crack
btw, weet iemand een 'echte' oplossing?
Kheb btw de DVD (LE) versie
[ Voor 4% gewijzigd door Chester op 30-03-2004 17:27 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
ik heb nu ook 1 gb aan ram. straks ff kijken hoe het draaitcasemodderpoel schreef op 30 maart 2004 @ 16:45:
[...]
ik heb ook 1 GB aan ram, en als UT2K4 draait heb ik nog 110mb over
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Zo ik heb hem gekocht, DVD versie.. Special Edition ofzo...geeneens zoveel duurder, maar DVD vindt ik gewoon lekkerder!
Helaas moest mijn 9800 Pro op RMA reisje..morgen gaat hij naar het postkantoor
Draait lekker, moet vanavond nog online gaan proberen...ben nooit echt een unreal gamer geweest maar wil wel weer eens proberen!
There is no place like ::1
Anoniem: 70437
Ik heb dus precies hetzelfde probleem en dat was best irri.Anoniem: 42323 schreef op 30 maart 2004 @ 17:03:
Ik heb telkens een probleem met de beveiliging terwijl ik toch echt een originele versie heb.
Ik krijg dan de melding:
Ik heb nu maar ff een no cd crack gebruikt om het spel te kunne spelen.
maar ik vind het best n00b van epic als ze een DVD uitbrengen,waarbij je zelf een no dvd crack over de .exe moet gooien om het spel te kunnen spelen.
Ik heb nergens last van heb gewoon daemon draaien en de virtual CD/DVD van Alcohol maar mijn SE DVD doet het gewoon, krijg geen enkele melding of wat dan ookAnoniem: 70437 schreef op 30 maart 2004 @ 17:43:
[...]
Ik heb dus precies hetzelfde probleem en dat was best irri.
Ik heb nu maar ff een no cd crack gebruikt om het spel te kunne spelen.
maar ik vind het best n00b van epic als ze een DVD uitbrengen,waarbij je zelf een no dvd crack over de .exe moet gooien om het spel te kunnen spelen.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Vertel mij wat. Sluit ik het spel af, is mijn PC nog een half uur aan het swappen (ook 1 gig)casemodderpoel schreef op 30 maart 2004 @ 16:45:
[...]
ik heb ook 1 GB aan ram, en als UT2K4 draait heb ik nog 110mb over

He who controls the Spice, controls the Universe.
Ik heb gewoon geen swap spaceMST_Morpheus schreef op 30 maart 2004 @ 17:53:
[...]
Vertel mij wat. Sluit ik het spel af, is mijn PC nog een half uur aan het swappen (ook 1 gig)
Hij neemt ruim 400mb in (ook 1gb)
Dit is juist! Het Speech Recognition moet je ff afvinken, onder Game --> Misc. Samen met Preload character skins uit heb ik nergens meer last van, weg mouselag!Smarron schreef op 30 maart 2004 @ 17:19:
Ok, waarschijnlijk de oplossing op het mouse-lag probleem!!
De volgende settings moeten 'unchecked' zijn om de lag te voorkomen:
- Voice recognition !!
- Preload character skins
Ik heb geen last meer van lag, ook niet in ONS. Ik heb nog steeds mijn Logitech-drivers geinstalleerd, dus daar ligt het niet aan. Hebben meer mensen voice recognition aanstaan maar nog steeds geen lag ? Dan zou het weer vaag zijn. Maar goed, hier werkt het perfect, eindelijk!
Kudos aan Smarron.
.... Ik weet het ook niet
5 april plaats ik weer 2 public UT04 servers op internet. Graag wil ik daar tweaker (
Willen de mensen die hun map op mijn publics willen hebben zich even aanmelden op ons forum voor de public server: http://217.148.169.89/forum/ en daar hun mappie op uploaden?
Bij voorbaat dank en ik hoop jullie dan vanaf 5 april op mijn servers tge kunnen fraggen
Anoniem: 12316
Goed idee, ik kon het alleen niet helemaal vinden. Ik zie wel iets staan over welke mutators er bij elke gamemode gekozen kunnen worden, maar er staat nergens overduidelijk bij dat je de mapvote aan kan zetten.D4V3 schreef op 30 maart 2004 @ 00:59:
Net ff Facing Asses 2k4 instagib gespeeld, fantastisch, helemaal knettergek wordt je er van die anouncers
requestje voor terr, zou je mapvote op de GoT server aan willen zetten, zodat een groep zelf kan bepalen wat te spelen, nu moeten we jou er telkens bij halen
Anoniem: 101719
Ik ben in iedergeval ook blij met UT2k3 want die speelt ook heerlijk.
UT2k4 komt ook in mij bezit, al moet ik er een moord voor plegen
Maar ik heb wel gezien dat 2k4 voertuigen en wat extra dingen heeft maar qua uiterlijk e.d hetzelfde is als 2k3.
Anoniem: 105758
Anoniem: 92154
Mijn huidige map voor ut2k3 ben ik aan het verbeteren voor ut2k4. Je kan de ut2k3 versie hier vinden: http://www.legendofvandora.net/avali.htmDaMorpheus schreef op 30 maart 2004 @ 19:35:
Oproep aan iedereen die een map/mod/skin/andere download heeft gemaakt
5 april plaats ik weer 2 public UT04 servers op internet. Graag wil ik daar tweaker ()-maps/mods in plaatsen, zodat wij nerdjes ook eens die levels online tegen elkaar kunnen spelen.
Willen de mensen die hun map op mijn publics willen hebben zich even aanmelden op ons forum voor de public server: http://217.148.169.89/forum/ en daar hun mappie op uploaden?
Bij voorbaat dank en ik hoop jullie dan vanaf 5 april op mijn servers tge kunnen fraggen
De ut2k4 versie zal ik uploaden zodra ik mijn order binnenkrijg van play.com.
Pre Loading van textures uitschakelen.... want als je die optie aan het staan...dan worden alle player model textures enzo ingeladen...geloof me.. 1Gb geheugen hebben is dan nodig!Maku schreef op 30 maart 2004 @ 20:30:
Is er al wat gevonden op het fenomeen dat je muis iedere keer een sec blijft hangen bij single player modus en dande eerste 2 vs 2 battle enzo ... VET IRRI !!!
Anoniem: 73241
Hmm wat is het ip van de GoT server ?Anoniem: 12316 schreef op 30 maart 2004 @ 19:46:
[...]
Goed idee, ik kon het alleen niet helemaal vinden. Ik zie wel iets staan over welke mutators er bij elke gamemode gekozen kunnen worden, maar er staat nergens overduidelijk bij dat je de mapvote aan kan zetten.
i'm waiting
De enige oplossing:swampy schreef op 30 maart 2004 @ 21:03:
Pre Loading van textures uitschakelen.... want als je die optie aan het staan...dan worden alle player model textures enzo ingeladen...geloof me.. 1Gb geheugen hebben is dan nodig!
Smarron in "Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 4"
Oftewel preloading player models is niet genoeg.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
ik zit hier bij me vader op een pctje waar ik @ 800*600 moet draaien... maar wat het probleem is is dat ik geen enkele tekst die "gechat" word goed kan lezen

tis echt te wazig enzo... weet iemand hier een oplossing voor, want ik heb echt alles al doorgekeken nu
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
OMFGRamon de Jesus schreef op 30 maart 2004 @ 23:00:
settings -> hud -> chat font size

Anoniem: 64307
Hahaha, naja kan de beste overkomen heJaguar645 schreef op 30 maart 2004 @ 23:32:
[...]
OMFG![]()
![]()
ik ga me heel snel schamen in een hoekje ofzo
Ik heb hem vandaag ook eindelijk binnengekregen! (6cd van play.com)
Echt een super spel zeg, dat bombing run, w00t echt chaotisch maar wel super vet
Dat invasion is ook leuk trouwens, lekker met je team op monsters knallen, snap alleen nog niet wanneer zo'n wave is afgelopen en wat het doel van het spel precies is, allemaal in leven blijven ofzo?? En wanneer heb je dan gewonnen? Nou ja morgen kan ik weer verder het spel verkennen, heb vandaag hele dag gespeeld maar weet volgens mij nog niet eens 1/4 van hoe het allemaal werkt dus morgen weer een dag.
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 64307 op 30-03-2004 23:42 ]
Settings -> Player -> Small weapons aanvinkenAnoniem: 105758 schreef op 30 maart 2004 @ 20:22:
die wapens worden ook steeds belachelijk groter, bij ut2k10 hebben al die mennekes een rollator om die wapens vooruit te krijgen zeg
Invasion is inderdaad zo lang mogelijk in leven blijven.
Hoe meer spelers hoe meer monsters. Een paar tips voor invasion. Kijk naar routes die je overal langs brengen, dan kan je in de latere waves de monsters achter je aan lokken terwijl jij steeds alles bij vult.
Neem je tijd, ik heb menig potje "gewonnen" (hoger geeindigd qua punten) door gewoon de eerste waves alleen maar wapens, health en shield te verzamelen.
Gebruik je Health als buffer. Shield weg? Jij weg wezen en nieuw shield halen, lijkt iets voor een mietje maar als er 8 demons en wat skaarj achter je aan zitten heb je elk beetje health nodig om dat shield te berijken.
[ Voor 55% gewijzigd door LordMithril op 31-03-2004 00:05 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
ik ga m ff uppen en plaats zo de link
edit:
http://members.chello.nl/bcorbet/DM-Bratos.rar
DM, 6 of meer players
T is mn eerste map die niet in de prullebak terecht is gekomen. ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
(ben zelf niet helemaal blij met de snipers, maar daar heb ik nog geen oplossing voor bedacht)
[ Voor 62% gewijzigd door bratos op 31-03-2004 00:10 ]
eerst kijken dan zeiken
Tuurlijk mag datbratos schreef op 31 maart 2004 @ 00:05:
willen jullie mijn DM-map testen? (of mag dat niet)
hoe meer maps hoe beter
Bier, Whiskey en Metal!!
heb m net even getest, en ik vind m opzich wel leuk om te spelen, allen ik zuig enorm in DM
liever ONS voor mij
maar hij is goedgekeurd door n maat van me (hij is beter in DM

eerst kijken dan zeiken
Geinig mapje, leuk opgelost met de redeemerbratos schreef op 31 maart 2004 @ 00:05:
willen jullie mijn DM-map testen? (of mag dat niet)
edit:
http://members.chello.nl/bcorbet/DM-Bratos.rar
DM, 6 of meer players
T is mn eerste map die niet in de prullebak terecht is gekomen. ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
(ben zelf niet helemaal blij met de snipers, maar daar heb ik nog geen oplossing voor bedacht)
maar 1 min punt.. vanaf de grond (om de deemerput heen) is het een roteind naar boven. daar word je gegarandeerd dood gesniped door mensen die boven blijven.
Mischien paar jumppads neergooien nog??
trouwens, makkelijk het die static meshes
Bier, Whiskey en Metal!!
Bij invasion vind ik niet dat je teveel op 'winnen' moet letten wat betreft score. Het is veel leuker om met z'n alleen proberen het einde te halen. Maar dan denk ik nu ook uit het standpunt van niet zo'n goede speler als ik. Ik vind het op novice skill al moeilijk zat om het einde te halen.Lord_Mithril schreef op 31 maart 2004 @ 00:01:
...Invasion...
Maar heb ondertussen een interessante speelstijl gevonden. Met het schield kan je tijdelijk je teamgenoten beschermen en op het moment dat je schield op is even concentreren in het zoveelmogelijk ontwijken van de tegenstander en ondertussen dat ding opladen. Dan heb je genoeg tijd om één zo'n gast een flinke oplawaai te verkopen en ondertussen weer genoeg energie opgebouwd om weer een paar raketten e.d. tegen te houden.
Nadeel: je wordt het mikpunt van zo ongeveer alle monsters in de wave en heb ook grote kans om in je rug geschoten te worden.
Dus werkt alleen heel goed als er maar voldoende health aanwezig is in het lvl of als je de mutator regeneration ingeschakeld hebt.
Laatste potje invasion dat in gespeeld heb is bijna net zo stoer als met z'n alleen doom 1 coop spelen op nightmare
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
ha ja static meshes zijn fijn. Ik wou die trappen wel korter maken maar ik had n wenteltrap gebouwd maar die was te ingewikkeld of zo , ik kreeg BSP holesLord_Mithril schreef op 31 maart 2004 @ 00:19:
[...]
Geinig mapje, leuk opgelost met de redeemer![]()
maar 1 min punt.. vanaf de grond (om de deemerput heen) is het een roteind naar boven. daar word je gegarandeerd dood gesniped door mensen die boven blijven.
Mischien paar jumppads neergooien nog??
trouwens, makkelijk het die static meshes
Ik zat al met die snipers, maar ja, ik had er even geen oplossing voor. komt in de vernieuwde versie misschien
Maar jump pads zou t ook oplossen idd.
[ Voor 38% gewijzigd door bratos op 31-03-2004 00:54 ]
eerst kijken dan zeiken
Ik speel invasion nooit om te winnen, zie de score pas aan het einde als ik dood ben meestalInfinitive schreef op 31 maart 2004 @ 00:51:
[...]
Bij invasion vind ik niet dat je teveel op 'winnen' moet letten wat betreft score. Het is veel leuker om met z'n alleen proberen het einde te halen. Maar dan denk ik nu ook uit het standpunt van niet zo'n goede speler als ik. Ik vind het op novice skill al moeilijk zat om het einde te halen.
Maar heb ondertussen een interessante speelstijl gevonden. Met het schield kan je tijdelijk je teamgenoten beschermen en op het moment dat je schield op is even concentreren in het zoveelmogelijk ontwijken van de tegenstander en ondertussen dat ding opladen. Dan heb je genoeg tijd om één zo'n gast een flinke oplawaai te verkopen en ondertussen weer genoeg energie opgebouwd om weer een paar raketten e.d. tegen te houden.
Nadeel: je wordt het mikpunt van zo ongeveer alle monsters in de wave en heb ook grote kans om in je rug geschoten te worden.
Dus werkt alleen heel goed als er maar voldoende health aanwezig is in het lvl of als je de mutator regeneration ingeschakeld hebt.
Laatste potje invasion dat in gespeeld heb is bijna net zo stoer als met z'n alleen doom 1 coop spelen op nightmare
Heel cool level voor invasion is Killingfields. 5 of meer spelers en dan word het echt verdomd lastig bij wave 12.. Dan kan je niet meer ff naar een monster toelopen om hem te killen (hoe meer mensen hoe meer monsters).
Killingfields is wel eens waar voor 2k3 maar werkt ook gewoon onder 2k4
Bier, Whiskey en Metal!!
Oei, het spijt me maar je zit er wel gigantisch naast hoor. UT2004 is niet zomaar een upgrade of expansion pack ofzo voor 2003 hoor! Ok, het is dezelde engine, en het ziet er grafisch hetzelfde uit, maar de gameplay is gigantisch verbeterd.Anoniem: 101719 schreef op 30 maart 2004 @ 20:05:
Ik heb afgelopen week UT2k3 gekocht, het erge was dat de SE van 2k4 er precies naast lag in die mooie doosje. toen ik naar de prijs keek besloot ik maar voor 2k3 te gaan.
Ik ben in iedergeval ook blij met UT2k3 want die speelt ook heerlijk.
UT2k4 komt ook in mij bezit, al moet ik er een moord voor plegenghe ghe (figuurlijk dan)
Maar ik heb wel gezien dat 2k4 voertuigen en wat extra dingen heeft maar qua uiterlijk e.d hetzelfde is als 2k3.
Ik heb 2003 toen ook gekocht maar was het na 1 dag zat, jezus wat speelt dat spel klote. Het is traag, en mist veel actie.
Precies dàt hebben ze dus met 2004 in de engine weten te fixen, en 2004 speelt weer net zo als de good-old UT'99. Alleen dan met de graphics van 2003 en met een hele zooi HEEELE gave maps erbij.
Want ook dat vond ik klote van 2003: de maps hadden een hele andere sfeer als UT'99. Niet meer de echte UT-sfeer. En ook dat is in 2004 grotendeels recht gezet, kijk maar naar maps als Spirit en Irondust. Typisch UT!
Kortom: ik vind het erg zonde dat je geld uit gaat geven voor 2003 als 2004 al uit is...
Rookworst zonder R is ook worst.
bij invasion heb je geen tijd om op F1 te drukken manLord_Mithril schreef op 31 maart 2004 @ 01:18:
[...]
Ik speel invasion nooit om te winnen, zie de score pas aan het einde als ik dood ben meestalmaar ben altijd hoger geeindigd dan mn mate's
Heel cool level voor invasion is Killingfields. 5 of meer spelers en dan word het echt verdomd lastig bij wave 12.. Dan kan je niet meer ff naar een monster toelopen om hem te killen (hoe meer mensen hoe meer monsters).
Killingfields is wel eens waar voor 2k3 maar werkt ook gewoon onder 2k4
gewoon overleven en op alles schieten wat niet menselijk is
vind het alleen heel jammer dat er maar heeeeel weinig servers zijn, de servers die er zijn geven bij mij ping 300+

Anyways. Voor de custom map fans. Vanmiddag later "release" ik mijn map: CTF-w00ticulous, hijs compleet met een geile britney pic. en de "Can I have a w00t w00t !!
Er is nog 1 ding dat mijn aandacht behoeft. Een nogal moelijke zaak maar ik ga er van uit dat het me lukt. Volgens mijn 2 beta testers speelt ie lekker.
Mijn volgende project wordt óf CTF-Gauntlet, of een ph4tte onslaught map. Als iemand nog ideen heeft. Ik heb wel gemerkt dat een Onslaught map zoals PrimeEval Fun gegerandeerd is. Wat een vette actie daar man. Dria blijft ook goed. Grote shit zoals red planet kan nogal saai zijn.Torlan
* ErA wil naar huis

Invasion is net als onslaught best zwaar voor de server. Wij speelden het op de clan server (vroegah toen gamerservers.net nog goed was) en dat ownt samen met teamspeak-=BoKKiE=- schreef op 31 maart 2004 @ 09:31:
[...]
bij invasion heb je geen tijd om op F1 te drukken man
gewoon overleven en op alles schieten wat niet menselijk is
vind het alleen heel jammer dat er maar heeeeel weinig servers zijn, de servers die er zijn geven bij mij ping 300+
Eradicator, gauntlet is al een erg goede remake van voor 2k3/4. Drunklet..
Is als het goed is op clanbase te downloaden in het laatste eurocup mappack.
[ Voor 14% gewijzigd door LordMithril op 31-03-2004 10:54 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Anoniem: 55165
en dan doet de CD key het nie
Invasion blijft het leukst op lan, teamspeak maakt veel goed maar LAN blijft uber en dan ook nog een spectator groot op de beamerLord_Mithril schreef op 31 maart 2004 @ 10:50:
[...]
Invasion is net als onslaught best zwaar voor de server. Wij speelden het op de clan server (vroegah toen gamerservers.net nog goed was) en dat ownt samen met teamspeak
Eradicator, gauntlet is al een erg goede remake van voor 2k3/4. Drunklet..
Is als het goed is op clanbase te downloaden in het laatste eurocup mappack.
Anoniem: 64307
Als je heeel goed kijkt zie je dat een B echt een 90graden linkeronderhoek heeft, en een 8 heeft dat niet
Anoniem: 55165
??? Blij dat mijn CD key gewoon op een Plain Papiertje stond :-)
? hoe bedoel je dat? ze zitten toch gewoon op stickers in het doosje zelf? (tenminste bij mijn SE welswampy schreef op 31 maart 2004 @ 11:56:
[...]
??? Blij dat mijn CD key gewoon op een Plain Papiertje stond :-)
Yup dat leuke witte papiertje met zwarte text in het meest duidelijke font, plakkertje :-pJaguar645 schreef op 31 maart 2004 @ 12:32:
[...]
? hoe bedoel je dat? ze zitten toch gewoon op stickers in het doosje zelf? (tenminste bij mijn SE wel)
Die van mij was heel erg goed leesbaar!
Ik denk dat t poort 7777 (tcp) is, maar weet dat niet zeker...
| Hardcore - Terror |
Je moet 't instellen voor de rendering device die je gebruikt om 't spel te spelen. Standaard is dat D3DRenderDevice. De D3D9 renderer is volgens mij nog in een experimenteel stadium, en ik denk niet dat 't spel gebruik maakt van enige special features, dus het heeft weinig zin om die te gebruiken en/of te tweaken.Mayhem schreef op 31 maart 2004 @ 13:01:
Met dat Truform aanzetten wat in de start post omschreven staat , is het daarbij de bedoeling dat je dat zowel onder [D3DDrv.D3DRenderDevice] en [D3D9Drv.D3D9RenderDevice] doet.Het komt in mijn UT2004.ini meerdere keren voor, ook dat TesselationFactor
Voor servers is poort 7777 standaard, maar of dat ook voor clients zo is kan ik niet zo zeggen.Hellraizer schreef op 31 maart 2004 @ 14:20:
weet iemand welke poort de client gebruikt ? Ik probeer m nl toe te voegen in een traffic progje zodat ik kan zien hoeveel ut2k4 men hier aant spelen is.
Ik denk dat t poort 7777 (tcp) is, maar weet dat niet zeker...
Ik kan niet wachten tot als ik w00t kan spelenErAdiCToR schreef op 31 maart 2004 @ 10:43:
Zo, als eerste is het natuurlijk handig om niet gebruik te maken van F1. Je kan beter een scorebord knopje maken. Niet de 'Toggle' maar die andere. Bij mij is dat bijv 'V'. En dan druk je erop en laat je los als het weer weg moet. Ideaal, kan je zo in 1 tel je score bekijken. Of kijken hoeveel mensen er nog levend zijn etc, of powerups timen.
Anyways. Voor de custom map fans. Vanmiddag later "release" ik mijn map: CTF-w00ticulous, hijs compleet met een geile britney pic. en de "Can I have a w00t w00t !!
Er is nog 1 ding dat mijn aandacht behoeft. Een nogal moelijke zaak maar ik ga er van uit dat het me lukt. Volgens mijn 2 beta testers speelt ie lekker.![]()
Mijn volgende project wordt óf CTF-Gauntlet, of een ph4tte onslaught map. Als iemand nog ideen heeft. Ik heb wel gemerkt dat een Onslaught map zoals PrimeEval Fun gegerandeerd is. Wat een vette actie daar man. Dria blijft ook goed. Grote shit zoals red planet kan nogal saai zijn.Torlan![]()
* Chester wil naar huis
En over je volgende map, the iron gauntlet zou wel erg ownage zijn in 2k4
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
poort 7777 en 7778 staan al open.
[ Voor 5% gewijzigd door Smoonshine op 31-03-2004 14:59 ]
uhm...
Anoniem: 19339

m'n framerate daalde van 60 naar 20.
trouwens, ik krijg wel een frame-boost als ik triple buffering aanzet.
triple buffering? Waar dient dat voor??casemodderpoel schreef op 31 maart 2004 @ 18:32:
zo de tering! anders was het uitzetten van precaching even een slecht idee!
m'n framerate daalde van 60 naar 20.
trouwens, ik krijg wel een frame-boost als ik triple buffering aanzet.
Eigenlijk zouden zulke dingen ook in de startpost moeten komen...
Tja, ik zou ze gewoon bij allemaal aanzetten. Weet je zeker dat bij de engine die jij gebruikt Truform aanstaat...Mayhem schreef op 31 maart 2004 @ 13:01:
Met dat Truform aanzetten wat in de start post omschreven staat , is het daarbij de bedoeling dat je dat zowel onder [D3DDrv.D3DRenderDevice] en [D3D9Drv.D3D9RenderDevice] doet.Het komt in mijn UT2004.ini meerdere keren voor, ook dat TesselationFactor
[ Voor 37% gewijzigd door inquestos op 31-03-2004 18:42 ]
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Maar of het helpt weet ik niet
(startpost TIP)
Het is best onoverzichtelijk heb zelf al 20 paginas door gebladerd,
op zoek naar GOT servers.
Volgens mij ben ik scheel
W00t lijkt me wel cool.
komt nog komt noginquestos schreef op 31 maart 2004 @ 18:41:
[...]
triple buffering? Waar dient dat voor??
Eigenlijk zouden zulke dingen ook in de startpost moeten komen...
[...]
Tja, ik zou ze gewoon bij allemaal aanzetten. Weet je zeker dat bij de engine die jij gebruikt Truform aanstaat...
en hij moet bij de eerste, aan het begin van de ini staat [Engine.Engine] met daaronder de renderdevices (die je dus beneden weer aantreft), degene met de ; ervoor zijn disabled
oh fooker goede
* LordMithril is dus al bezig met volgende topic start.. hij word groot.. erg groot..
[ Voor 13% gewijzigd door LordMithril op 31-03-2004 19:27 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Das NIKSAnoniem: 81598 schreef op 31 maart 2004 @ 19:46:
Hmm, ik hield al van Morpheus in UT'99, maar deze lukt ook wel
[afbeelding]
Ik maak iedereen af in onslaught met mn goliath
Anoniem: 81598
De Goliath is veel te sloomcls schreef op 31 maart 2004 @ 19:46:
[...]
Das NIKS![]()
ik ga lekker op je goliat staan en met mn gun erop los knallen.Anoniem: 81598 schreef op 31 maart 2004 @ 19:50:
[...]
De Goliath is veel te sloommaar ik mag'm ook wel.
bye bye Goliath
Hehe
net bezig geweest met binds.
Wou eigenlijk dodge binden
maar dat gaat op een of andere manier niet.
Worden binds trouwens gezien als cheaten?

Heb nu een bind dat ik jump en tegelijkertijd schiet

Net ff die Aimbot geprobeerd( OFFLINE)
Best sucken eigenlijk behalve als je alles uit zet behalve auto schieten
Was ook meesterlijk gisteren toen ik eventjes Onslaught speelde. Een gastje van het andere team stapte even uit z'n Goliath om z'n ammo bij te vullen ofzo, meteen grijp ik m'n kans, hijack die Goliath, en BOEM, gastje doodcls schreef op 31 maart 2004 @ 19:46:
[...]
Das NIKS![]()
Klinkt misschien wat standaard als ik 't nu zo zeg, maar 't ging zo spontaan dat ik echt dubbel lag van 't lachen
Anoniem: 81598
Normale binds worden niet gezien als cheats, integendeel. Maar van de klote binds zoals jumpen en schieten wordt wel als irritant ervaren.fooker schreef op 31 maart 2004 @ 19:57:
[...]
-knip-
Hehe
net bezig geweest met binds.
Wou eigenlijk dodge binden![]()
maar dat gaat op een of andere manier niet.
Worden binds trouwens gezien als cheaten?![]()
Heb nu een bind dat ik jump en tegelijkertijd schiet![]()
-knip-
Dat is niet zo mooi,Anoniem: 81598 schreef op 31 maart 2004 @ 20:07:
[...]
Normale binds worden niet gezien als cheats, integendeel. Maar van de klote binds zoals jumpen en schieten wordt wel als irritant ervaren.
maar snel verwijderen dan, welke dingen zijn o.a wel legaal ?
Dodge = denk het niet
double jump = denk het ook niet
Say= mag zeker
Het gaat om het spel niet om de beste codere he
Komt er zon gast die alles tweaked.
1knop dodge 1 knop double jump
lijkt me heel erg irri.
Zou eventueel Jump|Duck|Fire wel mogen
Klasse van Epic dat ze cheaters bannen, maar moeten ze ook eigenlijk een paar servers neerzetten waar gecheat mag worden.Dan cheat iedereen is dus wat eerlijker. Ennuh mensen aimbots kunnen leuk zijn voor 1 keer (offline)
[ Voor 16% gewijzigd door Timo op 31-03-2004 20:19 ]
Anoniem: 101659
Ik wil torlan niet meer spelen (te vaak gedaan)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Anoniem: 101659
nope, althans mijn snelkoopeling geeft geen demo aan. maar ga het zeker bekijken.Ramon de Jesus schreef op 31 maart 2004 @ 20:25:
start je niet toevallig per ongeluk nog de demo op?
zou wel een stomme actie zijn als het zo zou zijn iig hahaha lol
Binden is geheel legaal, maar je kan niet dingen binden zoals doublejump of dodge.fooker schreef op 31 maart 2004 @ 20:17:
[...]
Dat is niet zo mooi,
maar snel verwijderen dan, welke dingen zijn o.a wel legaal ?
Dodge = denk het niet![]()
double jump = denk het ook niet
Say= mag zeker![]()
Het gaat om het spel niet om de beste codere he![]()
Komt er zon gast die alles tweaked.
1knop dodge 1 knop double jump
lijkt me heel erg irri.
Zou eventueel Jump|Duck|Fire wel mogenof gewoon fire weg?
Klasse van Epic dat ze cheaters bannen, maar moeten ze ook eigenlijk een paar servers neerzetten waar gecheat mag worden.Dan cheat iedereen is dus wat eerlijker. Ennuh mensen aimbots kunnen leuk zijn voor 1 keer (offline)
Gewoon beetje mee expirimenteren van wat wel en niet kan
Painkillah, vink even "standard servers only" uit bij je server browser
[ Voor 5% gewijzigd door LordMithril op 31-03-2004 20:34 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Anoniem: 73241
lolAnoniem: 77587 schreef op 31 maart 2004 @ 21:46:
Ff lache mense...........
![]()
http://www.landoverbaptist.org/news0304/ut2k4mod.html
Anoniem: 77587 schreef op 31 maart 2004 @ 21:46:
![]()
Right"and spread the Good News to the four-eyed geeks that play this nonsense"

He who controls the Spice, controls the Universe.
pak me levithan of hoe je ook typt en hele omgeving is wegcls schreef op 31 maart 2004 @ 19:46:
[...]
Das NIKS![]()
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ach kijk nou, een christen!
* collission pakt zijn redeemer: *klik-klik* BOOM!
wat nou nonsense, die bitch
:-) :-) Land Over Baptist :-), heerlijk nieuws weer om te horen. Heerlijke Gasten daar!Anoniem: 77587 schreef op 31 maart 2004 @ 21:46:
![]()
Had het al eerder gezien daar... mm, beetje offtopic maar dezelfde gasten zitten ook achter http://www.whitehouse.org
[ Voor 19% gewijzigd door swampy op 31-03-2004 22:41 ]
btw, is er ook ergens een got ut chat kanaal
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 31-03-2004 23:34 ]
Comming to a server near you soon! (ongeveer ten tijde van de volgende topic start
[ Voor 10% gewijzigd door LordMithril op 31-03-2004 23:41 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik ben in UT: X-treme
user xfire: Xtr3m3
[ Voor 16% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 31-03-2004 23:42 ]
Anoniem: 74065
Nice, komt er geen CTF-w00tabulous voor UT2004 (ofzo) plz???Lord_Mithril schreef op 31 maart 2004 @ 23:40:
Voor de mensen hier die zitten te zeuren over maps, ik ben bezig met een mappack met ruim 100 UT2k3 maps. Deze werken perfect in 2K4. Hierin zitten diverse euro/open cup mappacks van clanbase en nog een zooi losse maps waaronder DM-Killingfields (Owned met invasion!), CTF-Drunklet (gauntlet remake), CTF-Supher-iGib2k4 (Zeer goede iCTF map), DM-Campgrounds (die van quake jah) en DM-Liandri2003 (name says it al).
Comming to a server near you soon! (ongeveer ten tijde van de volgende topic start)
Jah die komt morgenAnoniem: 74065 schreef op 31 maart 2004 @ 23:42:
[...]
Nice, komt er geen CTF-w00tabulous voor UT2004 (ofzo) plz???
kan wel ff zoeken naar een w00t van 2k3, of als je die hebt msn me ff
Bier, Whiskey en Metal!!
BTW, is er al een GOT clan server achtig iets? Ben nu nog te n00b ( vindt ik zelf ) maar als er eens een publieke server komt... zeer interrestant dan om eens raketten aan te trekken!
UT: eXeC|R-BX-t-r-e-m-e schreef op 31 maart 2004 @ 23:41:
Kunnen we niet een topic openen met usernames die je kan toevoegen aan je buddie list of mbv xfire voor mensen die voicechat gebruiken?
Ik ben in UT: X-treme
user xfire: Xtr3m3
Xfire: RB
Anyway even een vraagje: ik heb tijdens ONS spelen na een paar maps steeds dat ie af en toe een paar seconden helemaal vast lijkt te lopen, maar dat is dan niet zo, na een aantal seconden gaat het spel gewoon verder.....
Het gaat gepaard met hevige harddisk actie, dus zal wel swapfile legen/aanvullen zijn ofzo?
Maar hebben anderen met 512MB RAM dat ook? Of zou het aan een instelling kunnen liggen?
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Als het pas na een paar maps is dan is het zeerwaarschijnlijk swappen jah. ONS is gewoon erg zwaar en 512MB kan je eigenlijk als het minimum zien om het een beetje fatsoenlijk te kunnen draaien.Exar_Kunn schreef op 01 april 2004 @ 00:14:
Wat is xfire?
Anyway even een vraagje: ik heb tijdens ONS spelen na een paar maps steeds dat ie af en toe een paar seconden helemaal vast lijkt te lopen, maar dat is dan niet zo, na een aantal seconden gaat het spel gewoon verder.....
Het gaat gepaard met hevige harddisk actie, dus zal wel swapfile legen/aanvullen zijn ofzo?
Maar hebben anderen met 512MB RAM dat ook? Of zou het aan een instelling kunnen liggen?
Bier, Whiskey en Metal!!
www.xfire.comExar_Kunn schreef op 01 april 2004 @ 00:14:
Wat is xfire?
Een makkelijk proggie, net zoiets als msn. Je kan buddies toevoegen en zien welke game ze op dat moment aan het spelen zijn. Verder ook op welke server etc. Het ondersteunt al zeer veel spellen.
Als deze server als got clan server gaat worden gebruikt dan wil ik hem wel wat meer gameserver geschikt maken.swampy schreef op 31 maart 2004 @ 23:50:
Mmm, die weezer heeft op zich geen slechte server... beetje laggy op bepaalde punten maar dat kan ook aan andere factoren liggen. Ah wel, hoop dat morgen als ik weer langskom anderen ook komen. Mmm
BTW, is er al een GOT clan server achtig iets? Ben nu nog te n00b ( vindt ik zelf ) maar als er eens een publieke server komt... zeer interrestant dan om eens raketten aan te trekken!
specs zijn nu, 1 ghz athlon/512 mb dd/2x 18 10k scsi/win 2k server
Zit een epox 8kha+ in dus mijn 1900+ kan eventueel in de server,
dan koop ik wel een nieuwe atlhon xp.
server is compleet dedicated en ook eigen 1 mbit lijn (demon 2/1)
Unreal Tournament 2004 is echt een van de games die door mijn 1Gb geheugen uitschitterd! Het spel is ..gewoon erg zwaar op het geheugen. Upgraden naar 1Gb is zeker aan te raden! Ik wil de eisen om een server goed te kunnen draaien niet weten!Exar_Kunn schreef op 01 april 2004 @ 00:14:
Wat is xfire?
512Mb erbij zou schelen... maar andere upgrades zou misschien ook handig zijn..waar nodig. 512Mb Ram daartegen is de goedkoopste upgrade.Weezer-DC schreef op 01 april 2004 @ 00:26:
[...]
Als deze server als got clan server gaat worden gebruikt dan wil ik hem wel wat meer gameserver geschikt maken.
Echt, ik heb weinig spellen gezien die 1Gb echt vol kan pompen... maar.. UT2004 is er zeker een van.
Mmm, een snellere processor zou helpen ook... aangezien de server bij moet houden waar elke speler is..
Ik denk dat als de server een GOT server word...dat je eigenlijk moet kijken of mensen geen hardware kunnen doneren.. ( beetje zoals dutch power cows )
Wij van de [GoT] clan hebben er net 1tje besteld bij DaMorpheus voor 3 maandenWeezer-DC schreef op 01 april 2004 @ 00:26:
[...]
Als deze server als got clan server gaat worden gebruikt dan wil ik hem wel wat meer gameserver geschikt maken.
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Dat heb ik nou ook, tijdens ONS. Ben ik net zo lekker aan het spelen, loopt et een paar seconden vast, kan ik daarna weer mooi verder spelen. Kheb zelfs geprobeerd alles op low te zetten, zelfs toen deed ie dat.Exar_Kunn schreef op 01 april 2004 @ 00:14:
Wat is xfire?
Mss wordt et es tijd om up te graden naar een gig ram
Zo, nog 92 mb vrij geheugen van de 512 mb....swampy schreef op 01 april 2004 @ 01:11:
[...]
512Mb erbij zou schelen... maar andere upgrades zou misschien ook handig zijn..waar nodig. 512Mb Ram daartegen is de goedkoopste upgrade.
Echt, ik heb weinig spellen gezien die 1Gb echt vol kan pompen... maar.. UT2004 is er zeker een van.
Mmm, een snellere processor zou helpen ook... aangezien de server bij moet houden waar elke speler is..
Ik denk dat als de server een GOT server word...dat je eigenlijk moet kijken of mensen geen hardware kunnen doneren.. ( beetje zoals dutch power cows )
Wel vaag hoor, mijn mail/ftp/http server progjes bij elkaar vragen nog minder mem
Dit topic is gesloten.