Zucht, wat een gedoe toch weer. Halleluja, Xtreme kan draaien zonder dit soort ongein, waarom t.net niet?
* DaBit is anti-advertentie.
* DaBit is anti-advertentie.
Verwijderd
Ik denk overigens niet dat Tweakers echt veel pure winst maakt en dat wat als winst wordt geboekt zal uiteindelijk toch wel gebruikt worden voor in tijden dat de winst wat minder is, waardoor je over de jaren heen gezien. Weinige echte winst gemaakt wordt.G33rt schreef op 19 maart 2004 @ 23:15:
[...]
Mwah, dat is niet altijd waar he. T.net BV moet ook winst maken, al vind ik dit principe wel verregaand
Misschien moeten we naar een forum gestuurde variant. Dus dat microsoft niet wordt geCA-d in NOS, maar wel in WOS. Dat zijn allemaal dingen die we in het forum willen gaan testen. Met uw permissie ga ik nu even /afk.VinnieWeiss schreef op 19 maart 2004 @ 23:09:
[...]
En dan heb je een SG of WGL draadje over die andere MS
Ik neem aan dat men ook wel oplet of er geen misverstanden kunnen optreden.
[ Voor 38% gewijzigd door zeef op 19-03-2004 23:19 ]
En de reden dat mensen niet weggaan omdat het kennenlijk toch niet irriteert, of dat GoT toch echt een toegevoegde waarde heeft, en dan een meer dan de "extra moeite" die je moet doen om de topics te lezen door de plaatjes.Ramon de Jesus schreef op 19 maart 2004 @ 23:15:
Ik zie het al helemaal voor me; proef gaat van start, er zijn nog maar 10 bedrijven die een term hebben geregistreerd dus het valt allemaal nogal mee. Mensen protesteren, maar omdat het zo weinig is, blijven ze wel op got rondhangen. Langzamerhand worden er door de ********* GoT leidertjes steeds meer termen geregistreerd, maar wel op zo'n tempo dat het nét niet opvalt, totdat we over 10 jaar alleen nog maar plaatjes kunnen 'lezen'. Heerlijk uitgedacht mensen. Ik ben ook weg bij de eerste reclamebanner die in mijn tekst verschijnt. Dit is echt de meest Ranzige vorm van reclame.
De moderator die mij daarvoor ook maar een waarschuwing zou geven heeft een probleem. Het is (in ieder geval juridisch gesproken) een feit, Microsoft is ervoor veroordeeld. Ik geef direct toe dat het niet erg aardig is, maar iedereen weet precies welk bedrijf ik bedoel.Voutloos schreef op 19 maart 2004 @ 23:14:
[...]
Dat moet je nu ook al niet zeggen in een serieus /tech topic hoor.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Mbt het voorbeeld is dat ms niet helemaal handigzeef schreef op 19 maart 2004 @ 23:18:
[...]
Misschien moeten we naar een forum gestuurde variant. Dus dat microsoft niet wordt geCA-d in NOS, maar wel in WOS. Dat zijn allemaal dingen die we in het forum willen gaan testen. Met uw permissie ga ik nu even /afk.
Zoals ik ook al eerder schreef, is het denk ik belangrijk om de volgende keer het gekozen beleid beter uit te leggenMikeN schreef op 19 maart 2004 @ 23:19:
Is dit nou de manier waarop er tegenwoordig met de community die GoT heet omgegaan moet worden? Moet het nou echt op deze manier? Heel jammer
Je interpreteert me verkeerd. In plaats dat mensen een verwijzing maken naar Microsoft, maakt men een verwijzing naar MS en noemt men het bedrijf consequent MS.Voutloos schreef op 19 maart 2004 @ 23:14:
Nu ook al.
Iemand zei al om al die woorden naar de CA te parsen, maar imho is het dan beter om alle versies naar de enige correcte versie van de bedrijfsnaam te parsen tijdens he posten. Wat mij betreft mag dat nu ook al voor M$ en Micro$oft gelden, omdat deze versies op geen enkele manier te apprecieren zijn.
De afkorting MS (al dan niet met puntjes is te kort en ambigue)
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Vroeger had ik nog het idee dat er geluisterd werd, dat er samengewerkt werd, dat de users en de crew samen GoT maakten. Tegenwoordig luisteren de mods en admins nog wel, maar van het MT heb ik dat idee niet echt meer.JHS schreef op 19 maart 2004 @ 23:22:
[...]
Tweakers.net / GoT is ook geen democratie, maar volgens mij wordt er wel geluisterd, met aandacht, maar dan nog kan je een andere keuze maken
[ Voor 22% gewijzigd door Vincentio op 19-03-2004 23:28 ]
Nou, dan is het zelfs beter voor de zoekmachine dan het huidige inconsequente gebruik.gorgi_19 schreef op 19 maart 2004 @ 23:25:
[...]
Je interpreteert me verkeerd. In plaats dat mensen een verwijzing maken naar Microsoft, maakt men een verwijzing naar MS en noemt men het bedrijf consequent MS.
Waarom wachten we dan niet gewoon met zijn allen afVinnieWeiss schreef op 19 maart 2004 @ 23:26:
We Are Borg: Er is al gezegd dat het daarom eerder ingevoerd zal worden.
[ Voor 31% gewijzigd door Voutloos op 19-03-2004 23:32 ]
{signature}
Het GAP-model \o/ (Gap 1, om precies te zijn)MikeN schreef op 19 maart 2004 @ 23:26:
[...]
Vroeger had ik nog het idee dat er geluisterd werd, dat er samengewerkt werd, dat de users en de crew samen GoT maakten. Tegenwoordig luisteren de mods en admins nog wel, maar van het MT heb ik dat idee niet echt meer.
Daar gaat mij het hele punt niet om. Waarom nu juist om dit moment naar voren brengen als je serieus naar voren wilt komen? Dat ene weekje eerder of later heeft naar mijn mening NUL invloed op hoe je overkomtVinnieWeiss schreef op 19 maart 2004 @ 23:26:
We Are Borg: Er is al gezegd dat het daarom eerder ingevoerd zal worden.
[ Voor 12% gewijzigd door We Are Borg op 19-03-2004 23:31 ]
Of aanpassen naar het woord MS bijvoorbeeld; bij een goede deal zal dit overwogen worden. Met een beetje pech wordt het dan weer omgezet naar MicroS, of M.S. . Tzt kan dit dan wel weer veranderd worden, maar je vernaggeld wel een stukje search.Voutloos schreef op 19 maart 2004 @ 23:29:
[...]
Nou, dan is het zelfs beter voor de zoekmachine dan het huidige inconsequente gebruik.
Verder zal Microsoft dan merken dat de CA-link niet werkt en de CA-deal stoppen.
En kijk dan eens naar het percentage ABO'sVinnieWeiss schreef op 19 maart 2004 @ 23:26:
Overigens valt het me op dat hier maar een zeer klein deel van de users gereageerd/discusieerd.
(Ik doe er zelf ook aan mee maar goed)
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Verwijderd
Ik denk dat er nog best geluisterd word, maar dat de keuze's niet zo naar de users toe onderbouwd wordenMikeN schreef op 19 maart 2004 @ 23:26:
[...]
Vroeger had ik nog het idee dat er geluisterd werd, dat er samengewerkt werd, dat de users en de crew samen GoT maakten. Tegenwoordig luisteren de mods en admins nog wel, maar van het MT heb ik dat idee niet echt meer.
[ Voor 3% gewijzigd door JHS op 19-03-2004 23:34 ]
Naar mijn mening kan je de crew niet als 1 geheel zijn hier. Crew luistert en onderbouwd prima aan de ene kant en aan de andere kant zit totaal het tegenovergestelde (en ja, die zijn er ook). Maar goed, andere discussie imoJHS schreef op 19 maart 2004 @ 23:33:
[...]
Ik denk dat er nog best geluisterd word, maar dat de keuze's niet zo onderbouwd worden
[ Voor 10% gewijzigd door We Are Borg op 19-03-2004 23:43 ]
Dat kan ook komen omdat de Abo's er uiteindelijk het minste "last" van krijgen.
Ik bedoel dat er verhoudingsgewijs vrij veel Abo's mee discussieren.VinnieWeiss schreef op 19 maart 2004 @ 23:36:
[...]
Dat kan ook komen omdat de Abo's er uiteindelijk het minste "last" van krijgen.
Ik zie dat soort problemen ook al aankomen.Overigens ga maar voor elk reclame woord een verandering bedenken. Ik denk dat je daarmee alleen nog meer ruzie krijgt. Zal leuk zijn voor bijvoorbeeld de search.
Ik vind al die verschillende afkortingen al zo irri....
Verwijderd
Dan zou het misschien een oplossing zijn de plaatjes, te vervangen door links naar de sites van de fabrikanten. Ik vind dat heel wat prettiger om te lezen
Ken ookMr. Liu schreef op 19 maart 2004 @ 23:39:
[...]
Ik bedoel dat er verhoudingsgewijs vrij veel Abo's mee discussieren.
[...]
Ik zie dat soort problemen ook al aankomen.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 23:55 ]
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 23:50 ]
Je kan ook zeggen dat ze van de trouwe Gotters kunnen verwachten dat ze mee helpen aan de proef.VinnieWeiss schreef op 19 maart 2004 @ 23:44:
[...]
Ken ook
Nou ja, naar mijn mening hebben de Abo mensen het meeste recht om te zeuren over andere manieren van inkomsten voor Tweakers.net als zij er ook last van hebben. (Niet dat dat al te lang het geval zal zijn, denk ik).
Dat komt natuurlijk omdat wij al betalen aan Tweakers. Ok, we krijgen er ook andere faciliteiten voor trug.
[ Voor 16% gewijzigd door Voutloos op 19-03-2004 23:50 ]
{signature}
Het gaat mij niet zo om die faciliteiten, de meeste abo's zijn vrij betrokken. Maar ik moet toegeven dat het een leuke snelheidswinst en besparing op bandbreedte oplevert dat ik geen banners zie.VinnieWeiss schreef op 19 maart 2004 @ 23:44:
[...]
Nou ja, naar mijn mening hebben de Abo mensen het meeste recht om te zeuren over andere manieren van inkomsten voor Tweakers.net als zij er ook last van hebben. (Niet dat dat al te lang het geval zal zijn, denk ik).
Dat komt natuurlijk omdat wij al betalen aan Tweakers. Ok, we krijgen er ook andere faciliteiten voor trug.
Verwijderd
Dat heb ik braaf helemaal gedaan (doorlezen).We Are Borg schreef op 19 maart 2004 @ 23:48:
jackmcfox Ik weet dat het niet even gedaan is, maar lees het topic eens door. Meerdere posts van crew wijzen erop dat je als ABO geen last zal hebben van deze reclame
Dat vind ik nog het minste probleem.Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 23:52:
[...]
Waar het mij omgaat is de periode tussen het invoeren van CA en het invoeren van de nieuwe React-versie die het voor abbo's mogelijk moet gaan maken de CA uit te schakelen. Ik ben van mening dat de boel wordt omgedraaid indien de uischakel-optie pas later komt.
Okee, daar heb je een goed puntVerwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 23:52:
[...]
Dat heb ik braaf helemaal gedaan (doorlezen).
Waar het mij omgaat is de periode tussen het invoeren van CA en het invoeren van de nieuwe React-versie die het voor abbo's mogelijk moet gaan maken de CA uit te schakelen. Ik ben van mening dat de boel wordt omgedraaid indien de uischakel-optie pas later komt.
Wat noem jij grote sites? Ik zit ook even te denken met wie je het best zou moeten vergelijken...André schreef op 19 maart 2004 @ 23:53:
Ik snap het niet: er zijn genoeg grote sites die het qua geld prima kunnen redden met alleen banners. Waarom tweakers niet?
*eens is*Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 23:52:
[...]
Dat heb ik braaf helemaal gedaan (doorlezen).
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Als ik dit zo lees , mag ik dan zo vriendelijk zijn om de conclusie te trekken dat ik als abbo recht heb op een CA-vrij GoT? Dus ook tijdens de proefperiode? Ik heb mijn voorwaarden nog niet doorgelezen , maar dat ga ik nu echt doen...zeef schreef op 19 maart 2004 @ 21:54:
[...]
Natuurlijk niet joh. Nieuwe servers krijg je gratis met een pak ontbijtkoek. Netwerkverkeer is gratis. Ons kantoor hebben we gekraakt, en de server en dev mensen lopen stiekem in de bijstand.
Sorry, hoe kan je zo dom reageren. Tweakers en GoT groeien nog dagelijks. Kijk naar de statistieken. Er zit een bedrijf achter, waar mensen werken. En die worden daarvoor betaald, een heel nieuw concept...
Ik weet niet wat jij voor beeld hebt van Tweakers.net BV, het zijn niet twee nerds op een studentenkamer achter een PC. Voor niets gaat -ook voor ons- de zon op. Alle andere dingen kosten geld, veel geld. Dus imho is het heel sipel : Of iedereen neemt een abbo/betaald op een gegeven moment voor de dienstverlening -> dan is CA meteen weg. Of je stopt met zeuren, accepteert de tegenprestatie van reclame in ruil voor g r a t i s GoT. 't is het een of 't ander, een gulden middenweg is er niet.
Tijdens de proef wel , wat al voldoende is om mij het bloed onder de nagels weg te halen. Als ik betaal wil ik service... en niet eerst dingen invoeren en later pas oplossen...We Are Borg schreef op 19 maart 2004 @ 23:48:
jackmcfox Ik weet dat het niet even gedaan is, maar lees het topic eens door. Meerdere posts van crew wijzen erop dat je als ABO geen last zal hebben van deze reclame
[ Voor 10% gewijzigd door Raku op 20-03-2004 00:02 ]
Raku
Intentionally left blank
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Kijk , begrijp me niet verkeerd hoor , als het een weekje duurt ofzo voordat abbo's er gebruik van kunnen maken. Maar als het 2 maanden oid gaat duren schiet mij dat toch echt in het verkeerde keelgat. Ik wil best afwachten , maar door het onderwerp nu alvast beet te pakken voorkom je misschien een hoop gezeur....crisp schreef op 20 maart 2004 @ 00:07:
Om even het abo-gezeur uit de wereld te helpen: ik heb me de afgelopen maand eigenlijk niet meer bemoeit met dit project en ben erg druk geweest (en ben dat nog steeds) met de nieuwe layout. Hierdoor ben ik eea een beetje uit het oog verloren, en komt het bij mij nu ook dubbel zo hard weer terug omdat ik hier nog geen rekening mee gehouden heb mbt de abo's en de templates. Ik ben dan ook niet meer 100% op de hoogte van de huidige status van hoe dit geimplementeerd gaat worden. Wel heb ik begrepen dat er 'caps' zijn ingebouwd om image-galore te voorkomen, en dat er bepaalde mechanismes zijn ingebouwd om de advertising af te stemmen op de content. In ieder geval heb ik wat tips aan de hand gedaan om te voorkomen dat bijvoorbeeld code-blokken en sigs ook 'vervuild' worden hierdoor.
Dit weekend ga ik proberen de laatste status te achterhalen en te kijken hoe ik eea in de templates kan afstemmen, en abo's kan ontzien. Op beta draait nog een JS versie die ik een tijd terug geschreven heb als een soort pilot, en dus zijn de screenshots die er zijn niet representatief...
Raku
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Communicatie crew -> user -> crew. Daar hebben we het al veel vaker over gehadMoartn schreef op 20 maart 2004 @ 00:16:
crisp, ik heb er ook alle vertrouwen in dat je je uiterste best doet om dat voor de abo's zo snel mogelijk te regelen, daar gaat het niet om
Het is alleen wat pijnlijk voor een aantal mensen dat het MT een besluit neemt terwijl oa de templatedevvers nog niet klaar zijn met alle dingen die eigenlijk nodig zijn voor een goede invoering. Maargoed, dat komt in alle bedrijven voor, dus wat dat betreft is er niets bijzonders
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
PSN: DutchTrickle PVoutput
Dat zoeken de abo's zelf wel uit met hun juridische adviseurs.Maverick schreef op 20 maart 2004 @ 00:32:
Neem aan dat abbonees hun abbo per direct kunnen laten ontbinden? Aangezien er iets in de overeenkomst gewijzigd wordt? (het recht om reclame uit te zetten)
Staat in de voorwaarden van wel , alleen of je je geld terug krijgt staat er niet in. Ook staat er niet in of het abbo af mag worden gesloten (incl. terugbetaling overige geld) als de content dusdanig word aangepast. Ook valt er over te twisten of dit onder "Banners" valt , wat imo wel het geval is. Maar ik heb net van Zeef gehoord gekregen dat het aanpassen voor abbo's prioriteit heeft , wat mij wel wat gerust heeft gesteld. Zolang het dan ook maar binnen een redelijke termijn gebeurt hoor je mij niet klagen....Maverick schreef op 20 maart 2004 @ 00:32:
Neem aan dat abbonees hun abbo per direct kunnen laten ontbinden? Aangezien er iets in de overeenkomst gewijzigd wordt? (het recht om reclame uit te zetten)
Raku
Dat recht hou je gewoon, het is echter even de vraag of het technisch ook meteen bij invoering te realiseren is.Maverick schreef op 20 maart 2004 @ 00:32:
Intentionally left blank
leoaq.fm // Jeune Loop
zoals ik al eerder probeerde aan te geven: voor zover ik weet zijn er verschillende vormen wb content-advertising; vervanging van content door logo's is daar slechts 1 van, voor de rest valt er inderdaad te denken aan highlighting + link + eventueel een tooltip.leokennis schreef op 20 maart 2004 @ 00:36:
Niet dat de mening van deze niet-betalende semin00b ertoe doet maar toch:
Kijk het principe begrijp ik helemaal; ik betaal niets dus dat ik reclame op m'n dak krijg: akkoord.
2 dingen:
1-Ik ga niet op links klikken die auto-gegenereerd zijn; als ik (en vele andere Tweakers) naar de logitech site willen weten ze die écht wel te vinden. Ik ga niet opeens naar logitech.nl omdat er een lgitech logo in een post staat![]()
2-Maar OK, jullie willen CA, amen. Waarom met logo's? Er is een site waarvan ik de naam niet weet, en die hebben ook zoiets, echter daar zijn de 'reclamewoorden' gewoon oranje en dikgedrukt ipv. het standaard zwarte font. En daarvan heb ik géén last en irritatie, waardoor ik zelf eerder geneigd ben erop te klikken dan op een irritant GIF'je. Als jullie dan toch logo's willen, doe het dan onMouseover, zoals op de T.net frontpage onderaan.
Maar OK wie luister er nou naar mij
Intentionally left blank
Dan vind ik dat toch zeker een grove communicatiefout van T.net. Of ze moeten abbo-ers niet belangrijk genoeg vinden , wat al helemaal absurd klinkt. De aankondiging hiervan verloopt enorm rommelig moet ik zeggen , bepaalde zaken zijn zelfs bij de crew niet bekend.crisp schreef op 20 maart 2004 @ 00:36:
[...]
Dat recht hou je gewoon, het is echter even de vraag of het technisch ook meteen bij invoering te realiseren is.
Raku
Verwijderd
In Mr. Liu zijn lijn van gedachten: daar hoef jij je niet druk over te maken.Maverick schreef op 20 maart 2004 @ 00:32:
"Maar GoT is geen democratie" bla bla bla...OpifexMaximus schreef op 20 maart 2004 @ 00:45:
Het meeste is volgens mij al gezegd, met als eenduidige en duidelijke boodschap van de users naar het MT en de crew dat ze het plan liever niet doorgevoerd zien worden. Rest ons eigenlijk niet meer dan wachten op de reactie van het MT en de crew ipv nog meer afgeven op het plan.
Met een WHOIS zie ik dat het op de naam van Daniël staat...Mr. Liu schreef op 20 maart 2004 @ 00:48:
Beetje aanvullende info:
CONTENTADVERTISING.NET is als domein geregistreerd
Goh, en hoeveel kost een enkele domeinnaam registratie, als je zelf verder al de faciliteiten hebt om het domein te beheren en daar dus niet voor hoeft te betalen ? Weinig.Mr. Liu schreef op 20 maart 2004 @ 00:48:
Beetje aanvullende info:
CONTENTADVERTISING.NET is als domein geregistreerd
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Dat klopt met info die ik op een andere manier binnenkreeg.Genghis Khan schreef op 20 maart 2004 @ 00:50:
[...]
Met een WHOIS zie ik dat het op de naam van Daniël staat....
Het is blijkbaar dus toch geen grap, waar ik eigenlijk op zat te hopen.
Zelfs dan nog, ze hebben de moeite gedaan en het geld uitgegeven.JumpStart schreef op 20 maart 2004 @ 00:51:
[...]
Goh, en hoeveel kost een enkele domeinnaam registratie, als je zelf verder al de faciliteiten hebt om het domein te beheren en daar dus niet voor hoeft te betalen ? Weinig.
[ Voor 36% gewijzigd door Freee!! op 20-03-2004 00:52 ]
Nou ja, communicatiefout wil ik niet zeggen; ik wist dat dit eraan zat te komen (ik had het zelfs al eerder verwacht), maar heb er gewoon geen rekening mee gehouden, dus dit komt eerlijk gezegd ook een beetje rauw op mijn dak nu. Na de prototypes is het devwerk naar achteren verschoven (FP-team) en is er in S&D weinig meer over gezegd tot vandaag. Ik zit echter de laatste tijd erg krap in tijd, maar ben wel degene die de template-wijzigingen moet gaan doen om dit mogelijk te maken; als ik kans zie om daar een abo-check omheen te bouwen zal ik dat zeker doen, maar vooralsnog wacht ik nog op de details voordat ik aan het werk kan...Simulated Zero schreef op 20 maart 2004 @ 00:41:
[...]
Dan vind ik dat toch zeker een grove communicatiefout van T.net. Of ze moeten abbo-ers niet belangrijk genoeg vinden , wat al helemaal absurd klinkt. De aankondiging hiervan verloopt enorm rommelig moet ik zeggen , bepaalde zaken zijn zelfs bij de crew niet bekend.
Als ze dan toch zonodig zoiets moeten invoeren , doe het dan goed en niet op een halfgebakken manier zoals nu... Maar dat is nog even afwachten , ze hebben nog 12 dagen voor invoeren meende ik ergens gezien te hebben.
Intentionally left blank
Hiervan ben ik ook wel geschrokken, vooral omdat ik als eerste de Med zag.SmartDoDo schreef op 20 maart 2004 @ 00:53:
[...]
Het meest ben ik geschrokken van het gemis aan communicatie dat blijkt te bestaan binnen de crew. Ik neem aan dat dat niet met opzet is, maar het lijkt me wel iets om aan te gaan werken want wat MT naar buiten brengt mag imo zeker eerst goed door de crew heen voor het users bereikt. Het zijn dan "maar" vrijwilligers die mod's maar ze zijn te belangrijk voor een goede communicatie en acceptatie van zulke ingrijpende vernieuwingen.
Heeft Daniel dan commerciele bedoelingen? En wordt tweakers.net als testkonijn gebruikt?Genghis Khan schreef op 20 maart 2004 @ 00:50:
[...]
Met een WHOIS zie ik dat het op de naam van Daniël staat....
Het is blijkbaar dus toch geen grap, waar ik eigenlijk op zat te hopen.
crisp schreef op 20 maart 2004 @ 00:54:
Ik zit echter de laatste tijd erg krap in tijd, maar ben wel degene die de template-wijzigingen moet gaan doen om dit mogelijk te maken;
Een proef kun je denk ik wel zien als proefkonijnAndré schreef op 20 maart 2004 @ 00:55:
[...]
Heeft Daniel dan commerciele bedoelingen? En wordt tweakers.net als testkonijn gebruikt?
Blijkbaar... Dat zou wel het Tell-Sell achtige ondertoontje verklaren in zijn MED. Of het ligt aan mij.André schreef op 20 maart 2004 @ 00:55:
[...]
Heeft Daniel dan commerciele bedoelingen? En wordt tweakers.net als testkonijn gebruikt?
Kom op zeg, ff zoeken online en je kan voor 8.95 US$ al een .net domein laten registreren voor een jaar. Nou nou, da's véééél geld hoor, die 7,5 euro.Mr. Liu schreef op 20 maart 2004 @ 00:51:
[...]
Dat klopt met info die ik op een andere manier binnenkreeg.
[...]
Zelfs dan nog, ze hebben de moeite gedaan en het geld uitgegeven.
Oke , point taken. Maar feit is wel dat het niet echt ordelijk naar buiten word gebracht....crisp schreef op 20 maart 2004 @ 00:54:
[...]
Nou ja, communicatiefout wil ik niet zeggen; ik wist dat dit eraan zat te komen (ik had het zelfs al eerder verwacht), maar heb er gewoon geen rekening mee gehouden, dus dit komt eerlijk gezegd ook een beetje rauw op mijn dak nu. Na de prototypes is het devwerk naar achteren verschoven (FP-team) en is er in S&D weinig meer over gezegd tot vandaag. Ik zit echter de laatste tijd erg krap in tijd, maar ben wel degene die de template-wijzigingen moet gaan doen om dit mogelijk te maken; als ik kans zie om daar een abo-check omheen te bouwen zal ik dat zeker doen, maar vooralsnog wacht ik nog op de details voordat ik aan het werk kan...
Raku
Dit concept bestaat nog nietTweakers.net zal afhankelijk van het succes overwegen om licenties op het concept aan derden te leveren.
[ Voor 10% gewijzigd door Oefening op 20-03-2004 01:05 ]
och, het zal vast wel meevallen, en abo-checks hebben we al; de vraag is of het ueberhaupt wel via de templates gaat of niet, gezien deze uitspraak:
Ik heb eerlijk gezegd nog geen flauw idee wat hiermee bedoeld wordt, ik lees dat nu ook maar in dit topic en weet niet eens van wie dat afkomtHelaas is op dit moment de content advertising niet te disablen voor abonnees: abonneestatus is alleen bekend tijdens de normale processing phase van React's templateparser, terwijl de Content Advertising door een speciaal ontwikkelde postprocessor toegevoegd wordt na de initiele parsing. Het niet aanroepen is niet mogelijk omdat dit generieke React-code betreft voor dit soort postprocessors. Bij de volgende (mini)update van React wordt dit overigens zo gewijzigd dat de postprocessors toegang krijgen tot dezelfde sessievariabelen als de normale templates.
Intentionally left blank
Mja idd, is het nu wel of niet zo? Ik vind het "persbericht" slecht opgesteld en wordt men niet goed genoeg geinformeerd. Is mijn positie als abonnee in gevaar ja of nee? En gevaar als in: zal ik opzeggen of niet?crisp schreef op 20 maart 2004 @ 01:06:
[...]
och, het zal vast wel meevallen, en abo-checks hebben we al; de vraag is of het ueberhaupt wel via de templates gaat of niet, gezien deze uitspraak:
[...]
Ik heb eerlijk gezegd nog geen flauw idee wat hiermee bedoeld wordt, ik lees dat nu ook maar in dit topic en weet niet eens van wie dat afkomt
Als ze van het JS-idee zijn afgestapt kan het nog wel eens lastig worden... (en waarom zijn juist die mensen die je er op aan wilt spreken N/A op vrijdagavond/nacht?)
Dat is een kwestie van eerst goed opzetten. Technisch is alles mogelijk. Eerst iets opzeggen met de mededeling "technisch onmogelijk" is lame als je later aantoont dat het wel kan.crisp schreef op 20 maart 2004 @ 00:36:
[...]
Dat recht hou je gewoon, het is echter even de vraag of het technisch ook meteen bij invoering te realiseren is.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Mja ik heb het gelezen. Toch weeg je het tegen elkaar op. T.net wil mensen om te betalen voor leuke extra's waardoor ze zeker zijn van een bedrag voor (banner)views die wellicht nooit gemaakt worden.silentsnow schreef op 20 maart 2004 @ 01:18:
crisp in "Tweakers.net kondigt Content Advertising..."
crisp is liev![]()
Eigenlijk wel een moeilijk besluit. Aan de ene kant heeft T.net geld nodig, aan de andere kant betalen abo's voor banner-vrije content.
[ Voor 9% gewijzigd door Bolk op 20-03-2004 01:25 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
BackSlash32 schreef op 20 maart 2004 @ 01:27:
Oh, en uiteraard een fikse schadeclaim wegens schending auteursrechten van mijn posts.
Leuk geld verdienen zo.
Heel jammer voor jeTweakers.net BV houdt zich uitdrukkelijk het recht voor om de vormgeving en/of inhoud van postings en/of topics in GoT te wijzigen of te verwijderen.
Bron: De Algemene Voorwaarden.
[ Voor 12% gewijzigd door m-m op 20-03-2004 01:29 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
BackSlash32 schreef op 20 maart 2004 @ 01:34:
Oh je wilde mijn alt-F4 beweging vervroegen?
Kan hoor, als je behoefte voelt om er verder op in te gaan kan je dat via mail doen.
* Raku is outta here
Raku
'When you're not paying for the product, you are the product!'
[ Voor 8% gewijzigd door Kees op 20-03-2004 01:45 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
"met zo min mogelijk werk zoveel mogelijk banners *D". Die quote is niet van mij overigens.zeef schreef op 20 maart 2004 @ 01:40:
Heren heren heren (ja alweer),
Zullen we nu aljeblieft even rustig de testafse afwachten? Dan weten we allemaal waarover we praten, hoe we het ervaren, wat er aan verbeterd kan worden, etc. etc. En idd, misschien wordt het wel helemaal niks. Maar dan hebben we het in ieder geval geprobeerd. En dat is imho de essentie van de tweaker, proberen, proberen en nog eens proberen totdat je met minimale middelen het uiterste resultaat boekt!
[ Voor 10% gewijzigd door cryforhelp op 20-03-2004 01:51 ]
Kleine zonnepaneleninstallateur
Ja. Dus of geen reclame, of de optie je abonnement op te zeggen.Bolk schreef op 20 maart 2004 @ 01:46:
[...]
"met zo min mogelijk werk zoveel mogelijk banners *D". Die quote is niet van mij overigens.
Mja, ik blijf er toch over doorgaan als abo zijnde. Ik kom wellicht over op een manier van "hij denkt alleen maar aan zichzelf". Ik ben akkoord gegaan met een aantal voorwaarden. Een daarvan was dat ik geen banners te zien zou krijgen. In ieder geval de mogelijkheid om ze uit te schakelen. Wanneer ik tijdens mijn periode als abo enige vorm van reclame te zien krijg kan ik dat dus aankaarten. Correct?
[ Voor 7% gewijzigd door Oefening op 20-03-2004 01:51 ]
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 01:53 ]
Abbo opzeggen kan ten alle tijde , geld terug voor de tijd dat je geen abbo bent , maar wel betaald hebt is een compleet ander verhaal...Nelis schreef op 20 maart 2004 @ 01:49:
[...]
Ja. Dus of geen reclame, of de optie je abonnement op te zeggen.
Raku
Wil en/of kun je hierover iets meer zeggen?Kees schreef op 20 maart 2004 @ 01:45:
hmmjah, de testfase e.d. heb ik al wel gezien, ik heb ook al wel door welke kant het opgaat met t.net.. ik moet zeggen dat het me niet altijd even erg bevalt (en dat is echt niet alleen dit..), en je weet ook wel wat de uitkomst is daarvan zeef.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Nieuwe post in med van Crisp:Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 01:51:
Zeef, misschien kun je even op mijn (Verwijderd in "Content Advertising") en overige stukjes van abbo's, betreffende hun abbo, ingaan.Dat schept wat meer duidelijkheid hoop ik.
Eigenlijk klopt dit natuurlijk niet, als je een service verleent waar je geld voor vraagt, dan heb ik heeft een abo er natuurlijk niks mee te maken wie er voor zorgt. De afspraken moeten gewoon nagekomen wordencrisp schreef op 20 maart 2004 @ 01:15:
Devnote: voor abo's doen we ons uiterste best om daar een optie van te maken aangezien in de voorwaarden van de abonnementen een ad-vrij GoT opgenomen is; gezien de korte termijn en het feit dat GoT-development wb templates op vrijwillige basis plaatsvind kunnen we daar nu geen beloftes over doen of dat op tijd gerealiseerd zal zijn.
Dat bedoelde ik dus, maar dat leek me duidelijk.Simulated Zero schreef op 20 maart 2004 @ 01:52:
[...]
Abbo opzeggen kan ten alle tijde , geld terug voor de tijd dat je geen abbo bent , maar wel betaald hebt is een compleet ander verhaal...
MacNerd
De pricewatch zelf word al deels verkocht aan bedrijven die deeplinks kunnen kopen. Overigens is het google idee best goed. Allicht zal daar al naar gekeken zijn, anders kom je niet op het "bizarre" content ad ideemacnerd schreef op 20 maart 2004 @ 02:08:
Maar wacht, er is meer...Waarom geen content verkopen, of diensten leveren? De nieuwsitems worden speciaal voor Tweakers geschreven, en ook PriceWatch is interessante content. Misschien kan er iets van die content verkocht worden aan andere websites Het PriceWatch-principe is wellicht ook interessant voor andere, totaal ongerelateerde bedrijven. Kortom: genoeg andere mogelijkheden...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq