Content Advertising

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.790 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

executor schreef op 30 maart 2004 @ 16:08:
nog 2 daagjes en dan is het 1 april _o_
Hmm.. kijk, dat moeten we hebben: mensen die zitten te wachten op CA. :Y)

Overigens was ik binnen een paar dagen weer bij, en het valt mee; ik had iets anders verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

decramy schreef op 30 maart 2004 @ 19:55:
nog 1 post en deze 1 april-grap-topic kan ook dicht :)
Waar maak je uit op dat dit een 1 april-grap is? Dit topic blijft gewoon open zolang CA nog niet op het forum draait.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

ReemF schreef op 30 maart 2004 @ 20:04:
[...]

Waar maak je uit op dat dit een 1 april-grap is? Dit topic blijft gewoon open zolang CA nog niet op het forum draait.
Je moet toegeven dat de launch (aannemend dat die komt) aardig dicht tegen 1 april aanzit, en aangezien er niet echt dingen zijn aangekondigd die men als grap zou kunnen zien, neemt men aan dat dit er een zal zijn.

Ikzelf wacht af en zie wel wat het wordt.. :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 18:05
ReemF schreef op 30 maart 2004 @ 20:04:
[...]

Waar maak je uit op dat dit een 1 april-grap is?
Met een beetje logisch nadenken.

Zie je het hele forum al zo voor je? Das toch 1 grote zooi van..... nou jah; iets.

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/lunatic/zooi/ca.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Silent Thunder schreef op 30 maart 2004 @ 20:21:
[...]
Met een beetje logisch nadenken.

Zie je het hele forum al zo voor je? Das toch 1 grote zooi van..... nou jah; iets.

[afbeelding]
Geweldig dat jij met je glazen bol weet hoe het er uiteindelijk uit komt te zien. :z

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
bij het woord 'weer' in die post van Cheatah kan nog wel een linkje naar meteo-consult geplaatst worden :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zoals al eerder aangegeven is worden er geen ads verkocht die de bedoeling van je post zullen veranderen dus 'weer' naar 'meteoconsult' zal nooit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Toch fantastisch dat er blijkbaar software is waarmee je aan de tekst kan zien welke gedachten en ideeën ik heb met een bepaalde post.

Durf te wedden dat elke veiligheidsdienst dit produkt graag zou willen afnemen :+

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-06 20:00
Laten we allemaal gewoon ophouden ons druk te maken over dit systeem. Er is al genoeg over gezegd. Tweakers.net BV probeert het zo min mogelijk irritant te maken door maar een klein aantal 'omzettingen' per topic te laten genereren.

Gewoon afwachten en als het geintroduceerd is, zal de crew echt wel willen weten hoe de rest van de gebruikers er tegenover staat. Als het helemaal niet aanslaat of negatief werkt, dan gaat het gewoon weer weg. Relax.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Wat ik me eigenlijk afvraag: er kunnen nu geen bedrijven zich opgeven voor CA op T.net, dat kan pas tijdens de proefperiode (dacht ik pas gelezen te hebben, maar kan de post niet meer vinden, tsja 1000+ posts hè).

Welke woorden worden dan vervangen tijdens die proefperiode? Ik neem toch aan dat je geen woorden door logo's kan vervangen als een bedrijf daar geen toestemming voor gegeven heeft (als logitech en microsoft niet hebben aangegeven vervangen te willen worden, wordt dit als voorbeeld tóch gedaan)

Of zijn er al wel bedrijven die hun naam laten vervangen in de proefperiode?

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Dat het geen 1 april grap is, is duidelijk. Anders gaan jullie niet zo heel veel moeite doen.

Dat ik die opmerking maakte slaat meer op: content advertising :r.
Argumenten? die zijn genoeg gegeven (belangrijkste is de community bedreiging).

maar er geldt: eerst even afwachten hoe het uitpakt en dan pas oordelen. Het is nooit precies te zien. Als we toch in de toekomst konden kijken dan.. _o_.

vooralsnog vind ik het nog steeds een p00pidee :P :r

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

BackSlash32 schreef op 30 maart 2004 @ 21:04:
Toch fantastisch dat er blijkbaar software is waarmee je aan de tekst kan zien welke gedachten en ideeën ik heb met een bepaalde post.
Je snapt denk ik best wel wat ik bedoel - worden als 'weer' zullen niet verkocht worden, als jij het woord 'Microsoft' schrijft zul je met vrij veel zekerheid de software reus uit Redmond bedoelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

OnTracK schreef op 30 maart 2004 @ 21:13:
Wat ik me eigenlijk afvraag: er kunnen nu geen bedrijven zich opgeven voor CA op T.net, dat kan pas tijdens de proefperiode (dacht ik pas gelezen te hebben, maar kan de post niet meer vinden, tsja 1000+ posts hè).

Welke woorden worden dan vervangen tijdens die proefperiode? Ik neem toch aan dat je geen woorden door logo's kan vervangen als een bedrijf daar geen toestemming voor gegeven heeft (als logitech en microsoft niet hebben aangegeven vervangen te willen worden, wordt dit als voorbeeld tóch gedaan)

Of zijn er al wel bedrijven die hun naam laten vervangen in de proefperiode?
Dat is wel een probleem: als je hier komt, kom je meestal omdat je problemen hebt met een bepaald product (of het nou software is of hardware maakt even niet uit).

90% van techtopics (dus niet Spielerij) gaan over problemen denk ik, als adverteerder zijnde zou ik daar niet in willen adverteren, omdat dan iedere keer je logo in verband wordt gebracht met een probleem/problemen.

[ Voor 5% gewijzigd door Resistor op 30-03-2004 22:08 . Reden: ik was nog niet klaar. ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 26-06 15:04
Mjah, sure 1 april grap. Was het maar zo :/ Dan had ik er wel een bedacht waar ik minder tijd mee kwijt was geweest, en met minder fuss :X :X.

Anyway, wat is het probleem : we krijgen op de een of andere manier niet goed de ABO's & crew CA vrij. Ik garandeer dat we binnen 24 uur starten, daarom vast een preview van hoe het echt zal zijn :

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/zeef/CA_klein.jpg

Crisp is samen met een paar anderen druk doende om de problemen van de abonnee's op te heffen. Maar door de druk die door velen hier is uitgeoefend zullen we hoogst waarschijnlijk de problemen niet voor de lancering oplossen. Uitstellen tot 1 mei is gezien de afspraken met de partners helaas geen optie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:42

crisp

Devver

Pixelated

ik doe mijn best...

[ Voor 104% gewijzigd door crisp op 30-03-2004 22:17 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 22:12

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Dat wordt nachtwerk :+

* Thijsmans gaat geen oordeel vellen over iets dat we nog niet hebben meegemaakt.

De 1-april-reacties zijn uitingen van angst en onmacht, denk ik. Wel valt me één ding op aan bovenstaande screener: de leesbaarheid is daadwerkelijk om van te huilen. Zijn dit de uiteindelijke logo's?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Net stond er nog heel wat anders :P
Welterusten ;)

Vanavond gaan we slapen, en morgen zien we wel.
Je kunt niets zeker weten, en alles gaat voorbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Resistor schreef op 30 maart 2004 @ 22:20:
[...]

Net stond er nog heel wat anders :P
Welterusten ;)

Vanavond gaan we slapen, en morgen zien we wel.
Je kunt niets zeker weten, en alles gaat voorbij...
ik heb m'n rant maar even naar het crewforum verplaatst ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Prammenhanger schreef op 30 maart 2004 @ 22:17:
Wel valt me één ding op aan bovenstaande screener: de leesbaarheid is daadwerkelijk om van te huilen. Zijn dit de uiteindelijke logo's?
Wat ik dus begrepen heb, is dat het gecapped wordt op 15 logo's per... pagina (van 25 ofzo?). Nu zie je dus één post waar 30 keer een woord in staat dat voor vervanging door CA in aanmerking komt. Dat gebeurt in het echt natuurlijk bijna nooit. En zo gauw er meerdere reacties in het topic komen waar weer woorden worden gebruikt die gereplaced kunnen worden, dan worden de logootjes alweer uitgesmeerd over de thread. :)

Ik moet zeggen dat ik het nog steeds een erg vernieuwend en interessant idee vind. Pas als we aan het testen slaan in een real environment kun je zeggen of het idee goed is of niet. En dan nog is er altijd heel veel te tunen aan bijvoorbeeld aantal logo's per pagina, opmaak van de logo's zelf, etc. Reclame moet opvallend zijn, maar het is nu juist de insteek van CA om niet irritant te zijn zoals popups en banners. Naar mijn mening lukt dat behoorlijk goed en ik sta er dan ook nog steeds vierkant achter. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
zeef schreef op 30 maart 2004 @ 22:07:
Crisp is samen met een paar anderen druk doende om de problemen van de abonnee's op te heffen. Maar door de druk die door velen hier is uitgeoefend zullen we hoogst waarschijnlijk de problemen niet voor de lancering oplossen.
Het is vrij makkelijk om de 'schuld' op de users af te schuiven. De krappe planning, de beslissing het ruim voor tijd aan te kondigen en het rekening houden met de reacties zijn managementzaken, niet de 'onze'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ik vind het op zich een goed concept en zal zeker goed getest gaan worden, enig nadeel is dat iedereen het bij voorbaat al niets vind :/
Wel ben ik bang dat je snel er overheen zal lezen, maar dat weet ik dus niet zeker, ik wacht af, ben benieuwd, daar is die test tenslotte voor :)

Ik hoop voor crisp d:)b iig dat de test een positieve uitslag zal hebben, anders doet hij al dat werk voor niets ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Nog twee voorbeelden, klik en klik Duidelijk is dat iedere keer 3 andere groepen gehighlight worden.

Natuurlijk is dit een overdreven post, maar 't geeft een idee van hoe het er morgen uit gaat zien. In andere draadjes in bèta GoT ziet het er overwegend rustig uit. Zoek maar een draadje op van niet ouder dan een dag of 10 en ik maak een plaatje van hoe die er uit ziet met CA :)
Nelis schreef op 30 maart 2004 @ 22:40:
[...]

Het is vrij makkelijk om de 'schuld' op de users af te schuiven. De krappe planning, de beslissing het ruim voor tijd aan te kondigen en het rekening houden met de reacties zijn managementzaken, niet de 'onze'.
:/ ik zou bijna zeggen : Lees de draad voor je blaat, maar ik doe het niet.....

[ Voor 30% gewijzigd door zeef op 30-03-2004 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:49

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zeef: Serieuze vraag m.b.t. de 1 april. Was de 1 april risico niet genoeg motivatie om het uit te stellen? Als je iets serieus wilt invoeren en je doet dit rond 1 april heb je zo een gros users die het niet serieus neemt. Neem aan dat jullie dit op voorhand al hadden bedacht, maar toch niet belangrijk :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyzz
  • Laatst online: 25-06 16:22

Thyzz

-=leeg=-

zeef schreef op 30 maart 2004 @ 22:41:

Natuurlijk is dit een overdreven post, maar 't geeft een idee van hoe het er morgen uit gaat zien. In andere draadjes in bèta GoT ziet het er overwegend rustig uit. Zoek maar een draadje op van niet ouder dan een dag of 10 en ik maak een plaatje van hoe die er uit ziet met CA :)
okee hier dan een voorbeeld van a.u.b.
[rml]syncro.medion in "[ spyware] na elke reboot searchbar "omeg..."[/rml]

Ik zal eerlijk toegeven ik ben abbo en zal er dus niet veel mee te maken krijgen maar ik gebruik Got ook op plekken waar ik niet de tijd heb om in te loggen of het eigenlijk niet wil (openbare pc's etc.). Dus zal ik het forum ook gebruiken als niet abbo en dus ook met CA te maken krijgen.

5325wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:49

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Crash_neo schreef op 30 maart 2004 @ 23:27:
Ik zal eerlijk toegeven ik ben abbo en zal er dus niet veel mee te maken krijgen .
Dat denk jij. Lees de laatste paar posts eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyzz

Thyzz

-=leeg=-

We Are Borg schreef op 30 maart 2004 @ 23:28:
[...]

Dat denk jij. Lees de laatste paar posts eens ;)
niet veel
ik neem aan dat het probleem snel opgelost zal worden. Met die paar dagen, daar heb ik echt geen prob's mee

5325wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• decramy
  • Laatst online: 09:46

decramy

root@birdie:~#

Tnx zeef, nu weet ik het zeker...

A: Je hebt het adres weggeknipt. Ik ken jullie langer als vandaag en jullie laten gerust wel eens de hele screen zien. een Alt-prtscr is al veel voor jullie...
B: In het aboforum zoals ik dat zie, zie ik totaal geen test topic.
C: De hele crew bemoeit zich ermee...

Ik moet toegeven... Hij is orgineel, maar _VEEL_ste vroeg aangegeven. Had het een week van te voren gedaan, en je was al veel dichter bij...

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

decramy schreef op 30 maart 2004 @ 23:35:
[...]

Tnx zeef, nu weet ik het zeker...

A: Je hebt het adres weggeknipt. Ik ken jullie langer als vandaag en jullie laten gerust wel eens de hele screen zien. een Alt-prtscr is al veel voor jullie...
B: In het aboforum zoals ik dat zie, zie ik totaal geen test topic.
Kijk eens goed ;)
"Beta GoT"

vast de develop versie van GoT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:52

momania

iPhone 30! Bam!

zeef schreef op 30 maart 2004 @ 22:41:
Zoek maar een draadje op van niet ouder dan een dag of 10 en ik maak een plaatje van hoe die er uit ziet met CA :)
Moet dus 'ouder dan een dag of 10' zijn B)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyzz

Thyzz

-=leeg=-

momania schreef op 30 maart 2004 @ 23:36:
[...]

[...]

Moet dus 'ouder dan een dag of 10' zijn B)
jij je zin ;)
[rml]elevator in "[ xp]System 32 map open bij startup"[/rml] (is van 14 maart redden jullie dat B)

5325wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Erkens schreef op 30 maart 2004 @ 23:36:
[...]

Kijk eens goed ;)
"Beta GoT"

vast de develop versie van GoT...
Beta GoT is inderdaad een schaduwversie van GoT zelf; op dit moment staat daar zelfs een complete restore van GoT op om de user-merge te testen. Normaal gesproken worden daar verder dus ook de nieuwe react-versies getest, en op dit moment ook de nieuwe layout.

edit: screenie:

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/crisp/newlayout/la.png

[ Voor 17% gewijzigd door crisp op 31-03-2004 00:11 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
ok, full screen : klik +/- 450k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Dit is dus wel typisch een voorbeeld waarbij de tekst die hier in een quote blok staat eigenlijk in een code blok had gemoeten. In een code blok wordt de tekst nml. niet geparsed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

hmm, dat vind ik er al niet positief uitzien :X
eigenlijk zou die alleen woorden die omsloten zijn door spaties (of endline) meegenomen moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

zeef schreef op 19 maart 2004 @ 21:54:
[...]

Natuurlijk niet joh. Nieuwe servers krijg je gratis met een pak ontbijtkoek. Netwerkverkeer is gratis. Ons kantoor hebben we gekraakt, en de server en dev mensen lopen stiekem in de bijstand.

Sorry, hoe kan je zo dom reageren. Tweakers en GoT groeien nog dagelijks. Kijk naar de statistieken. Er zit een bedrijf achter, waar mensen werken. En die worden daarvoor betaald, een heel nieuw concept...

Ik weet niet wat jij voor beeld hebt van Tweakers.net BV, het zijn niet twee nerds op een studentenkamer achter een PC. Voor niets gaat -ook voor ons- de zon op. Alle andere dingen kosten geld, veel geld. Dus imho is het heel sipel : Of iedereen neemt een abbo/betaald op een gegeven moment voor de dienstverlening -> dan is CA meteen weg. Of je stopt met zeuren, accepteert de tegenprestatie van reclame in ruil voor g r a t i s GoT. 't is het een of 't ander, een gulden middenweg is er niet.
Bovenstaande heb ik niet gequote om Zeef nou eens lekker op zijn dak te zitten, maar om een voorbeeld te geven van waar ik het hieronder over heb.

Ik vind dit namelijk een beetje rare reacties van mensen waar je toch een ander, veel serieuzer beeld van hebt. Want wat Zeef (als voorbeeld, en Zeef kan het hopelijk hebben) hier doet is wel reageren op 'domme' reacties en daaraan een persoonlijke toon toevoegen maar niet inhoudelijk op de toch overduidelijk aanwezige zeer luide schreeuw om informatie van enkele honderderen gebruikers (content-leveranciers).

Als er dan toch van Daniel, jou of wie dan ook van de BV een reactie moet komen, kan dat dan ajb een inhoudelijke zijn en niet een persoonlijke.

Daarnaast vind ik het vreemd dat zoveel rode naampjes zich ermee bemoeien en het onderwerp alleen maar verwarrender maken met hun aannames en soms toch redelijk 'typische' postings. Wanneer men een rood naampje heeft moet men zich realiseren dat men een bepaalde voorbeeldfunctie aanneemt, mensen naar je luisteren en je een mate van respect opbouwt en niet allerlei volledig ongefundeerde aannames gaan verspreiden of je daar nou om gevraagd hebt of niet, it comes with the job.

IMO is dit hele gebeuren nogal amateuristisch aangepakt door de BV en ik hoop dat ze er een leerpuntje uithalen... of zelfs twee ;)

Of ik het nou wel of niet een goede zaak vindt doet niet terzake, want, waar ik graag een reactie op zou willen krijgen is het punt aangehaald door Towbitis in "Content Advertising" en zelfs meermalen door CyBeR in "Content Advertising"

Daar wil ik graag me eigen vraag aan toevoegen; Is er reeds over nagedacht of dit nieuwe CA systeem met terugwerkende kracht zou moeten gaan werken? Ik zag wel iets waarin 10 dagen werd geroepen, maar of dit nou de termijn is/word?

Iemand riep nog dat het veranderen van een naam in een logo geen echt 'aanpassen' is, echter hier is genoeg juridisch naslagwerk over te vinden lijkt me.

Gebruikers, wederom lees content-leveranciers, zijn zeker op GoT het bestaansrecht van de site. Onderzoek onder deze gebruikers levert nou juist die feedback op die noodzakelijk is voor dit soort veranderingen.

PS: we zijn aan het aftellen want ben benieuwd hoe het er echt uit komt te zien.

F5 F5 F5

[ Voor 5% gewijzigd door yared op 31-03-2004 00:14 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Erkens schreef op 31 maart 2004 @ 00:08:
[...]

hmm, dat vind ik er al niet positief uitzien :X
eigenlijk zou die alleen woorden die omsloten zijn door spaties (of endline) meegenomen moeten worden.
er is gekozen om tekens tussen word boundaries te replacen; dit is dus wat dat betreft niet echt een goed voorbeeld aangezien een / ook als een word boundary wordt beschouwd; in dit voorbeeld had de poster inderdaad beter de [ code ] tag kunnen gebruiken...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

yared schreef op 31 maart 2004 @ 00:13:
[...]

Of ik het nou wel of niet een goede zaak vindt doet niet terzake, want, waar ik graag een reactie op zou willen krijgen is het punt aangehaald door Towbitis in "Content Advertising" en zelfs meermalen door CyBeR in "Content Advertising"
we passen geen posts aan; we presenteren het alleen visueel op een ander manier - de inhoud blijft dus gelijk...
Daar wil ik graag me eigen vraag aan toevoegen; Is er reeds over nagedacht of dit nieuwe CA systeem met terugwerkende kracht zou moeten gaan werken? Ik zag wel iets waarin 10 dagen werd geroepen, maar of dit nou de termijn is/word?
CA is een post-processor en maalt niet om de oudheid van een bericht; elk bericht dat opgevraagd wordt door een gebruiker kan voorzien worden van CA, no matter hoe oud.
Iemand riep nog dat het veranderen van een naam in een logo geen echt 'aanpassen' is, echter hier is genoeg juridisch naslagwerk over te vinden lijkt me.
presentatie staat los van ieder juridisch aspect; voor hetzelfde geld veranderen we de stylesheet en zetten we alles om in comic-sans lettertype - het doet niets af aan de inhoud...
Gebruikers, wederom lees content-leveranciers, zijn zeker op GoT het bestaansrecht van de site. Onderzoek onder deze gebruikers levert nou juist die feedback op die noodzakelijk is voor dit soort veranderingen.

PS: we zijn aan het aftellen want ben benieuwd hoe het er echt uit komt te zien.

F5 F5 F5
vandaar dat we het eerst als proef op GoT introduceren dus...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

crisp schreef op 31 maart 2004 @ 00:17:
[...]

er is gekozen om tekens tussen word boundaries te replacen; dit is dus wat dat betreft niet echt een goed voorbeeld aangezien een / ook als een word boundary wordt beschouwd; in dit voorbeeld had de poster inderdaad beter de [ code ] tag kunnen gebruiken...
mja, maar dat betekend dus wel dat wij moeten opletten tijdens het posten. Iets wat je gemakkelijk vergeet. Immers je gaat niet voor een paar simpele directories een heel code blok maken. Maargoed, eerst de echte test maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Erkens schreef op 31 maart 2004 @ 00:27:
[...]

mja, maar dat betekend dus wel dat wij moeten opletten tijdens het posten. Iets wat je gemakkelijk vergeet. Immers je gaat niet voor een paar simpele directories een heel code blok maken. Maargoed, eerst de echte test maar...
zie het meteen als een stukje opvoeding dan ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Erkens schreef op 31 maart 2004 @ 00:27:
[...]

offtopic:
code is toch 1 karakter minder dan quote, dus moet het eigenlijk sneller/makkelijker zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

crisp schreef op 31 maart 2004 @ 00:28:
[...]

zie het meteen als een stukje opvoeding dan ;)
:D

nou ik vind iets als C:\Program Files\Microsoft Office\blaat.exe handiger lezen dan
code:
1
C:\Program Files\Microsoft Office\blaat.exe
wat meteen de hele zin afbreekt voor een simpele filename :)
Daarnaast is het iets wat je simpel weg vergeet (zeker als je copy&paste), helemaal omdat het goed mogelijk is dat er geen ad in komt.
Overigens denk ik niet dat je van (nieuwe) users kan verwachten dat ze ook meteen filenames in code blokken zetten :D
momania schreef op 31 maart 2004 @ 00:30:
[...]

offtopic:
code is toch 1 karakter minder dan quote, dus moet het eigenlijk sneller/makkelijker zijn :+
[q] :Y)

[ Voor 17% gewijzigd door Erkens op 31-03-2004 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

pfft, windows-users moeten helemaal niet klagen; moeten ze maar een echt OS gebruiken...

[ Voor 82% gewijzigd door crisp op 31-03-2004 00:37 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
yared schreef op 31 maart 2004 @ 00:13:
[...]heel verhaal

F5 F5 F5
Sorry, wil niet bot zijn maar inhoudelijk is echt alles doorgesproken. Dit is het gewoon en daar gaan we mee beginnen. Niet meer en niet minder. We hebben specifiek gekozen voor GoT omdat het een TEST is, mocht nou blijken dat het niet lekker werkt, dan stoppen we ermee.

Voor Abo houders is wordt 'ie 110% zeker uitzetbaar, als het de vraag of dat morgen al af is.

Wat betreft de "oudere" posts, die vallen gewoon onder CA. Een juridisch gevacht daarover zou ik persoonlijk zeer betreuren, maar ik ga het niet uit de weg. Wij menen in ons recht te staan, nogmaals als we het geld op een andere manier zouden kunnen verdienen, dan heroverwegen we CA à la minute. Op dit moment is dat gewoon niet zo. Hoe zeer ons dat ook spijt, we kunnen helaas niet anders.

[ Voor 25% gewijzigd door zeef op 31-03-2004 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:30

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

ben wel benieuwd naar de beta-got URL. Wil wel zelf ff dat CA zien, elke plaatje kan gefotosoept worden. ;)

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Wellicht handig om de replace toe te passen op %20keyword%20, zo voorkom je dat paden worden vernield :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

AW_Bos schreef op 31 maart 2004 @ 11:51:
ben wel benieuwd naar de beta-got URL. Wil wel zelf ff dat CA zien, elke plaatje kan gefotosoept worden. ;)
De URL kan je zo raden. (Hint: beta.blaat) ;)
Probleem is dat je geen toegang hebt/zult krijgen. :) Maar als je even geduld hebt (een dag of 2 ofzo) zul je zien hoe het er uit ziet. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

AW_Bos schreef op 31 maart 2004 @ 11:51:
Zoals voor dit hele topic geldt: just wait and see :) Je merkt het heus vanzelf wel hoe het eruit ziet, echt waar :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 16:37
Anoniem: 14124 schreef op 31 maart 2004 @ 11:57:
Wellicht handig om de replace toe te passen op %20keyword%20, zo voorkom je dat paden worden vernield :)
Dat zou perfect zijn, dan zeg je gewoon 'Microsoft' en je hebt nergens last van *D

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 06:05

Sorcerer8472

Mens sana?

pastapappie.NET schreef op 31 maart 2004 @ 11:59:
[...]

De URL kan je zo raden. (Hint: beta.blaat) ;)
Probleem is dat je geen toegang hebt/zult krijgen. :) Maar als je even geduld hebt (een dag of 2 ofzo) zul je zien hoe het er uit ziet. :)
Even geduld hebben tot 1 april ja...

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Sorcerer8472 schreef op 31 maart 2004 @ 12:15:
Even geduld hebben tot 1 april ja...
Die reacties beginnen me echt de keel uit te hangen... Voer het hele systeem voor mijn part onmiddellijk in, dan zijn we van dit protest-geblaat af

Dan kan er gefundeerd en inhoudelijk gereageerd worden itt wat nu het geval is.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Robbedoeske schreef op 31 maart 2004 @ 12:23:
[...]

Die reacties beginnen me echt de keel uit te hangen... Voer het hele systeem voor mijn part onmiddellijk in, dan zijn we van dit protest-geblaat af

Het wordt nu ingevoerd zodra het af is. De reden waarom dat het nu dus nog niet is ingevoerd zal dan waarschijnlijk zijn omdat het nog niet af is :? ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

zeef schreef op 31 maart 2004 @ 00:37:
[...]

<knip>

Wat betreft de "oudere" posts, die vallen gewoon onder CA. Een juridisch gevacht daarover zou ik persoonlijk zeer betreuren, maar ik ga het niet uit de weg. Wij menen in ons recht te staan, nogmaals als we het geld op een andere manier zouden kunnen verdienen, dan heroverwegen we CA à la minute. Op dit moment is dat gewoon niet zo. Hoe zeer ons dat ook spijt, we kunnen helaas niet anders.
Jullie mogen doen met de posts wat jullie willen, want zodra ik op 'verstuur bericht' heb geklikt is de post van jullie, ik mag hem wel editten, maar niet meer weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 06:05

Sorcerer8472

Mens sana?

Robbedoeske schreef op 31 maart 2004 @ 12:23:
[...]

Hej, ik reageer gefundeerd en inhoudelijk (en protesteer overigens niet), alleen begrijp jij dat blijkbaar pas over een paar dagen :D

Het hele idee van CA lijkt mij voor de rest commercieel erg onaantrekkelijk bij zowel de doelgroepsites (GoT is dan nog enigszins denkbaar, maargoed elke idioot weet dat Microsoft een site heeft op Microsoft.com, en dat ze echt niet meer bekendheid nodig hebben zoals hier wordt beweerd, evenals Dell), als (tangconstructie) de adverteerders (wat de neuk moet je nou met mensen die gewoon naar Dell.nl gestuurd worden omdat ze toevallig/per ongeluk op een dell-logootje klikken? 8)7 )

Het is wel een leuk idee op zich, maar het heeft meer zin een dergelijk systeem in te voeren op een minder 'inbreuk plegende' manier, door bijvoorbeeld zoals CNN en nu.nl dat nu al doen, onderaan of naast een nieuwsbericht linkjes naar gerelateerde nieuwsberichten plaatsen (sites van fabrikanten met gerelateerde producten ofzo zouden dat worden in geval van GoT dus, want de grote namen hebben echt geen bekendheid meer nodig).

Hoop dat dit gefundeerd genoeg was :P

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

goed, ik zal mijn mening erook eens over geven denk ik maar.

hoewel ik het er niet mooi uit vind zien ( na de screenshots etc. ) accepteer ik het wel, als op die manier mijn geliefde forum blijft bestaan.

tuurlijk, als ik het me kan veroorloven ( ja, ook zo'n klein bedrag kan ik me momenteel niet permiteren, prive redenen...) word ik abbonee, ook om tweakers en consorten te steunen.

mensen, het is een bedrijf, maak je niet druk, en wen er gewoon aan, je ziet vanzelf geen logo meer, maar dan zie je gewoon een tekst staan.

en de mensen die het echt niets vinden, gaan vanzelf weg, blijven alleen de die-hards over.

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28813

Resistor schreef op 31 maart 2004 @ 12:35:
[...]
Jullie mogen doen met de posts wat jullie willen, want zodra ik op 'verstuur bericht' heb geklikt is de post van jullie, ik mag hem wel editten, maar niet meer weghalen.
Op zich een leuke invalshoek. Maar als ik een brief naar de Elsevier stuur en zij plaatsen hem, dan kan ik die brief ook niet meer weghalen en toch is hij nog van mij (incl. het copyright). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Anoniem: 28813 schreef op 31 maart 2004 @ 15:57:
[...]

Op zich een leuke invalshoek. Maar als ik een brief naar de Elsevier stuur en zij plaatsen hem, dan kan ik die brief ook niet meer weghalen en toch is hij nog van mij (incl. het copyright). :)
Behalve als je ermee akkoord gaat :)
stukje uit de algemene voorwaarden
Tweakers.net BV houdt zich uitdrukkelijk het recht voor om de vormgeving en/of inhoud van postings en/of topics in GoT te wijzigen of te verwijderen

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5093

Buiten dat, wat denk je dat er met een draad gebeurd van (stel) 500 postst waarin allerlein mensen hun berichten maar weg besluiten te halen, dan zijn reacties op die berichten ineens ook niet meer te begrijpen.

Lekkere bende gaat dat geven.

Want dan willen die mensen zeker ook dat de quotes van hun bericht worden verwijderd?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 5093 op 31-03-2004 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Anoniem: 5093 schreef op 31 maart 2004 @ 16:05:
Buiten dat, wat denk je dat er met een draad gebeurd van (stel) 500 postst waarin allerlein mensen hun berichten maar weg besluiten te halen, dan zijn reacties op die berichten ineens ook niet meer te begrijpen.

Lekkere bende gaat dat geven.

Want dan willen die mensen zeker ook dat de quotes van hun bericht worden verwijderd?
Maar ik ben benieuwd of ik hier 3 jaar geleden ook al accoord mee gegaan ben. Wat volgens mij niet het geval is, maar stel nou dat ik hier een probleem van ga maken, moeten jullie dan 10000 posts weg gaan halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[Airwolf] schreef op 31 maart 2004 @ 16:49:
[...]

Maar ik ben benieuwd of ik hier 3 jaar geleden ook al accoord mee gegaan ben. Wat volgens mij niet het geval is, maar stel nou dat ik hier een probleem van ga maken, moeten jullie dan 10000 posts weg gaan halen ?
Volgens mij was al duidelijk geworden dat Tweakers.net de faciliteit voor het weghalen niet hoeft te bieden; en zeker niet jouw posts gaat verwijderen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Spider.007 schreef op 31 maart 2004 @ 16:55:
[...]

Volgens mij was al duidelijk geworden dat Tweakers.net de faciliteit voor het weghalen niet hoeft te bieden; en zeker niet jouw posts gaat verwijderen :)
Maar nu worden oude posts aangepast terwijl je daar toen geen toestemming voor hebt gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Laatst online: 07:27

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Nelis schreef op 31 maart 2004 @ 17:02:
[...]
Maar nu worden oude posts aangepast terwijl je daar toen geen toestemming voor hebt gegeven.
Lees nog maar eens goed, dan zul je merken dat de posts niet worden aangepast, maar alleen de weergave, vergelijkbaar met het gebruik van een andere CSS.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49158

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
[Airwolf] schreef op 31 maart 2004 @ 16:49:
[...]

Je posts worden nooit gedelete, dat staat ook in de AV. Ik ben hier ook al mee gekomen, het enige wat superdeboer heeft gedaan is me smakelijk uitlachen om mijn argumenten...

Zie oa de discussie met Niels Klomp dat de posts dus wél worden veranderd door de weergave te wijzigen, de boodschap komt anders over. Ook hierop werd gezegd: genoteerd en dat was het.

Zie nog een leuk verhaaltje over studenten die stennis gingen schoppen nadat hun werken in een betaalde database werden opgenomen...

Alle argumenten zijn zo onderhand de revue gepasseerd maar het enige wat er wordt gezegd: genoteerd, wacht de proef af.

[ Voor 16% gewijzigd door neographikal op 31-03-2004 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Laatst online: 09:20
Het enige wat ik nog even wil melden voordat CA wordt ingevoerd is dat ik het nogal raar (heel zachtjes uitgedrukt) vind dat op het laatste moment dat ik me nog kon herinneren in de AV stond: "Intellectueel eigendom van de posts wordt uitdrukkelijk niet overgedragen tenzij anders aangegeven door poster lbabla" en dat er nu doodleuk staat, zonder enige melding of wat dan ook dat mijn posts mogen worden aangepast, verwijdert en de vorm ervan mag worden veranderd.

Waarom staat die AV er eigenlijk als hij toch _ieder moment_ veranderd kan worden zonder dat de users daarover worden geïnformeerd? Dan kan hij toch net zogoed weg? Scheelt weer DB ruimte ook :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door MikeN op 31-03-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

je post wordt sowieso al veranderd; je tiept 'm bijvoorbeeld in een tekstvlak met witte achtergrond, maar wij presenteren hem aan anderen met een paarse achtergrond (bij de standaard GoT stijl dan). inhoudelijk veranderen wij niets, en dat zal met CA ook niet zo zijn.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
crisp schreef op 31 maart 2004 @ 19:05:
je post wordt sowieso al veranderd; je tiept 'm bijvoorbeeld in een tekstvlak met witte achtergrond, maar wij presenteren hem aan anderen met een paarse achtergrond (bij de standaard GoT stijl dan). <i>inhoudelijk</i> veranderen wij niets, en dat zal met CA ook niet zo zijn.
Ga het nou niet weer op de CA gooien meteen, het gaat mij er meer om dat (wsl. naar aanleiding van wat vragen in dit topic) de AV op de schop is genomen. Daar zijn toch wat behoorlijke veranderingen in doorgevoerd (weet iemand wanneer dat punt van intellectueel eigendom eruit is gegaan, zie ook Wettelijke rechten op de posts ?) die op zich best invloed hebben op wat er mogelijk is met je posts. Waarom weet "de gewone user" hier compleet niets van. Als wijzigingen in de AV op ieder moment zonder aankondiging kunnen worden gemaakt, wat doet die AV er dan?

[ Voor 7% gewijzigd door MikeN op 31-03-2004 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

je post wordt sowieso al veranderd; je tiept 'm bijvoorbeeld in een tekstvlak met witte achtergrond, maar wij presenteren hem aan anderen met een paarse achtergrond (bij de standaard GoT stijl dan). <i>inhoudelijk</i> veranderen wij niets, en dat zal met CA ook niet zo zijn.
Mensen klagen dan ook niet om de onveranderde inhoud, maar om de veranderde weergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Door presentatie kan je de inhoud wel degelijk veranderen, zie Niels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

neographikal schreef op 31 maart 2004 @ 19:20:
[...]

Door presentatie kan je de inhoud wel degelijk veranderen, zie Niels.
Nee, niet de inhoud, wel de gevoelswaarde ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Nelis schreef op 31 maart 2004 @ 17:02:
[...]

Maar we passen niks aan. Hooguit wordt op je scherm de aanwezige inhoud anders weergegeven. De essentie blijft hetzelfde. De inhoud die je ziet als je op quote of edit drukt is nog steeds hetzelfde. Jullie kunnen ons niet verplichten om de tekst met zwarte lettertjes op een witte achtergrond af te beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:03

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

DroogKloot schreef op 31 maart 2004 @ 19:14:

Mensen klagen dan ook niet om de onveranderde inhoud, maar om de veranderde weergave.
en laat je nu net géén Intellectueel Eigendom kunnen uitoefenen over de 'weergave', enkel over de 'inhoud' van jouw posting, snap je?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44568

MikeN schreef op 31 maart 2004 @ 18:59:
Het enige wat ik nog even wil melden voordat CA wordt ingevoerd is dat ik het nogal raar (heel zachtjes uitgedrukt) vind dat op het laatste moment dat ik me nog kon herinneren in de AV stond: "Intellectueel eigendom van de posts wordt uitdrukkelijk niet overgedragen tenzij anders aangegeven door poster lbabla" en dat er nu doodleuk staat, zonder enige melding of wat dan ook dat mijn posts mogen worden aangepast, verwijdert en de vorm ervan mag worden veranderd.
De AV is voor zover ik weet niet nooit veranderd qua inhoud zolang React in de lucht is.

In ieder geval is hij niet in de afgelopen weken veranderd qua inhoud:
De reden dat ik dat weet is omdat er een melding kwam dat er wat spelfoutjes inzaten en ik deze eruit heb gehaald. Voordat de gecorrigeerde versie gepost is door Jaymz heb ik eerst een backup gemaakt van de oude versie.

Vergelijk het zelf maar:

Oude AV
Tweakers.net BV houdt zich uitdrukkelijk het recht voor om de vormgeving en/of inhoud van postings en/of topics in GoT te wijzigen of te verwijderen.<br><br>
Huidige AV:
<a name="7"></a>Tweakers.net BV houdt zich uitdrukkelijk het recht voor om de vormgeving en/of inhoud van postings en/of topics in GoT te wijzigen of te verwijderen.<br><br>

Op het testforum staan iig dezelfde faq's als die ik gebackupt had, dus ik heb echt geen flauw idee waar je het concept van veranderde voorwaarden uit oppikt.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 31-03-2004 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Ok euss, dan is dat er al veel eerder uitgegaan :)

[ Voor 67% gewijzigd door MikeN op 31-03-2004 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44568

Dat verklaard in ieder geval waarom je de laatste tijd onderaan de forumfaq's "revisie 25 maart 2004" oid hebt gezien. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 31-03-2004 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

zeef schreef op 31 maart 2004 @ 00:37:
[KNIPJE] nogmaals als we het geld op een andere manier zouden kunnen verdienen, dan heroverwegen we CA à la minute. Op dit moment is dat gewoon niet zo. Hoe zeer ons dat ook spijt, we kunnen helaas niet anders.
Ik ben het helemaal met je eens dat er geld verdiend moet worden (zie profiel in me sig) maar begin dan met items die minder omstreden zijn. Begin bijvoorbeeld maar eens met de zoekmachine te gebruiken. Dit zie je overal en is een geaccepteerd iets.

Sterker nog, de meeste GoT'rs gebruiken de zoekmachine die praktisch zoniet de uitvinder danwel de promotor achter gesponsorde zoekmachine technologie is, namelijk Google.

Content Advertising, en ik spreek hier echt vanuit mijn eigen expertise, is te omstreden, te nieuw, en past te weinig in het product GoT.

Hier hoef ik trouwens niet het resultaat voor af te wachten, hierover heb ik een mening gebasseerd op kennis en ervaring die ik net zo goed kan brengen als dat ik een mening heb over te hard rijden zonder het zelf gedaan te hebben

Daarnaast vind ik het vreemd dat mensen op hun vingers worden getikt mbt het vinden van manieren om de regels anders te interperteren dan bedoeld, terwijl ik als user toch nooit stil heb gestaan dat CA zou vallen onder:
Tweakers.net BV houdt zich uitdrukkelijk het recht voor om de vormgeving en/of inhoud van postings en/of topics in GoT te wijzigen of te verwijderen.
Beetje muggeziften natuurlijk, want het is nooit mijn bedoeling geweest om een startpost waar elk deel weer veel tijd in werd gestoken nu veranderd te zien worden met een paar logoos.

Als laatste haal ik toch even mijn opmerking aan uit me vorige reply waar door niemand al dan niet bewust is op gereageerd; dat dit hele CA gebeuren toch redelijk knullig en verwarrend naar buiten is gebracht en door allerlei rode,groene, blauwe en voor mij part zelfs paarse naampjes, soms nogal typisch op gereageerd werd en de zaken er daardoor absoluut niet duidelijker op werden.

Als de BV waarin hier regelmatig naar toe verwezen word inderdaad meer naar het zakelijke is omgeslagen (en ik hoop toch echt dat jullie nog steeds allemaal fervente WoT gebruikers zijn die alleen commercie zien als middel en niet als doel) dan valt hier zeker nog een proffesionaliseringsslag te maken :)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Hej, volgens mij staat het aan.

Windows is een besturingssysteem gemaakt door Microsoft, dat kan draaien op een Dell computer, je kunt daarbij een Logitech muis gebruiken

edit: ja dus.

1e indruk? Het valt wel mee volgens mij

[ Voor 49% gewijzigd door P_de_B op 31-03-2004 20:06 ]

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
nou ben ik van zodra ik dit bericht van je las intensief gaan surfen en heb in totaal 3 logo's gezien, en dat terwijl ik er duidelijk naar zocht.... dit stoort zo te zien absoluut niet imho

Een Logitech muis op een Microsoft Windows computer gekocht bij Dell, met boxen van Philips en een AMD processor, geen Intel dus. :+

ik dacht net aan iets... wel handig zou zijn als er één mededelingen-topic is bvb waar je telkens kunt zien welke Ads actief lopende zijn... weinig moeite en wel zo aangenaam misschien?

nu ik dit zo zie heeft het zelfs voordelen ipv nadelen... je ziet in een post meteen iets in het oog springen waarover de post gaat namelijk O-)

[ Voor 68% gewijzigd door Yoeri op 31-03-2004 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

mmm, zo bezien kan ik mijn opzegging wel annuleren... de schade valt nog best mee. :)

* Delerium goes commerciel

Waarom de ene AMD wel en de andere AMD64 niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Robbedoeske schreef op 31 maart 2004 @ 20:05:
nou ben ik van zodra ik dit bericht van je las intensief gaan surfen en heb in totaal 3 logo's gezien, en dat terwijl ik er duidelijk naar zocht.... dit stoort zo te zien absoluut niet imho
Het lijkt inderdaad wel mee te vallen. Welke logo's te zien zijn is trouwens na elke <F5> anders. Soms alle, soms maar 1. Ben wel benieuwd naar wat precies de bedoeling is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Laatst online: 14-10-2020
Ecteinascidin schreef op 31 maart 2004 @ 20:08:
Waarom de ene AMD wel en de andere AMD64 niet?
Omdat er een maximum is aan het aantal keren dat een logo voorkomt? :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Wel, als dit het is zul je mij niet horen klagen iig

wel één opmerking, ik hoop dat dit aan mijn browser ligt:
Afbeeldingslocatie: http://www.yoeri.be/pics/foutje.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

P_de_B schreef op 31 maart 2004 @ 20:02:
Hej, volgens mij staat het aan.

Windows is een besturingssysteem gemaakt door Ms., dat kan draaien op een Dell computer, je kunt daarbij een Logit. muis gebruiken
Dan maar afkortingen vind ik. Vind de leesbaarheid minder, en vooral het ziet en niet uit. Da's mijn mening tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23237

Het ziet er niet uit, maar goed. Klacht:
Het eerste gedeelte van de URL linkt nog steeds naar ms.com en niet naar de url waar naartoe gelinkt wordt. Lijkt me niet zo praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Kan ik hieruit opmaken dat de betreffende bedrijven (Microsoft, Dell, Philips etc.) hiervoor betaald hebben, of zijn dit willekeurig gekozen bedrijfsnamen voor de test?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Anoniem: 23237 schreef op 31 maart 2004 @ 20:15:
Het ziet er niet uit, maar goed. Klacht:

[...]
Het eerste gedeelte van de URL linkt nog steeds naar ms.com en niet naar de url waar naartoe gelinkt wordt. Lijkt me niet zo praktisch.
Bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
dell
microsoft
logitech
philips

d3ll
m!crosoft
l0gitech
ph!lips

deII
micro$oft
log!tech
philip$

De verbasteringen werken dus zo te zien (je krijgt geen CA daarvoor te zien), dat lijkt me handig om nog aan te passen. Maar het ziet er niet slecht uit.

[ Voor 88% gewijzigd door Attilla op 31-03-2004 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Robbedoeske schreef op 31 maart 2004 @ 20:11:
Wel, als dit het is zul je mij niet horen klagen iig

wel één opmerking, ik hoop dat dit aan mijn browser ligt:
[afbeelding]
dat is dus die bug in IE waar ik eerder in dit topic op heb gewezen :)

EN ik had nog niet door dat CA nu al aan stond, maar bij een paar grote topics merkte ik dat IE ineens 100% cpu ging trekken en heel lang bleef 'hangen'. Ik hoop niet dat dit verband heeft met die advertenties...

[edit] zo te zien gaat dat omzetten niet server side maar met een javascriptje oid (ik zie nl. eerst even normale tekst en dan verandert het in een plaatje). Ik denk dat dat een ramp wordt op langzame pc's.... (als mijn pc er al van gaat hangen :X)

[ Voor 20% gewijzigd door Palomar op 31-03-2004 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alleen als het logo er ook staat en dat is vrij willekeurig. Klik maar op de anchor boven mijn post, dan zie je hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Laatst online: 26-06 14:53

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Dell is ineens weg :? :P Ik snap het niet meer eigenlijk, is het nou puur een test, of wordt er al betaald door de betreffende bedrijven?

edit: Microsoft weg, AMD erbij.. duidelijk aan het testen dus? :)

[ Voor 21% gewijzigd door R4NCOR op 31-03-2004 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
in de FAQ van NOS is het op zich best hip ;)

edit:
bugje? als ik er via dit topic heen ga gebeurt er niks vreemds, maar via de index van NOS wel....

[edit2]na 3 keer opnieuw proberen krijg ik wel weer plaatjes... wicked :P[/edit2]

[ Voor 50% gewijzigd door dinges op 31-03-2004 20:24 ]

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Anoniem: 23237 schreef op 31 maart 2004 @ 20:21:
[...]
Alleen als het logo er ook staat en dat is vrij willekeurig. Klik maar op de anchor boven mijn post, dan zie je hem wel.
Nee hoor, zowel als alleen de link er staat als wanneer het logo er staat verwijst de hele hyperlink naar de meuktracker. (IE6 op XP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

P_de_B schreef op 31 maart 2004 @ 20:22:
[...]

Nee hoor, zowel als alleen de link er staat als wanneer het logo er staat verwijst de hele hyperlink naar de meuktracker. (IE6 op XP)
In mijn statusbalk idd ook, maar erop klikken brengt mij toch echt bij ms.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:08
Palomar schreef op 31 maart 2004 @ 20:18:
[...]
[edit] zo te zien gaat dat omzetten niet server side maar met een javascriptje oid (ik zie nl. eerst even normale tekst en dan verandert het in een plaatje). Ik denk dat dat een ramp wordt op langzame pc's.... (als mijn pc er al van gaat hangen :X)
Javascript? *zet uit* .... _o_

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Anoniem: 23237 schreef op 31 maart 2004 @ 20:23:
[...]
In mijn statusbalk idd ook, maar erop klikken brengt mij toch echt bij ms.com :)
Grrr, je hebt gelijk :)

Nou ja, denk dat dat nog wel aangepast zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Mag ik dan nu zeggen dat ik het niet fijn vind *understatement*

Het microsoft-logo ging nog (alhoewel die op dit formaat vrij ruk te lezen is imho). Maar

[rml][ xp] a7n8x + twinmos dual chan pc3200[/rml]

het AMD en logitech met het lekkere groen er doorheen..... Het schreeuwt imho nogal, helemaal in vergelijking met de kleuren van GoT.

Als je het dan doet, hou het in godsnaam neutraal. Ook al zijn het er niet veel, het blijft een kerstboomachtig iets zo.

[ Voor 6% gewijzigd door neographikal op 31-03-2004 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

We gaan verder in deel 2: Content Advertising deel 2 :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.