Hmm.. kijk, dat moeten we hebben: mensen die zitten te wachten op CA.
Overigens was ik binnen een paar dagen weer bij, en het valt mee; ik had iets anders verwacht.
Hmm.. kijk, dat moeten we hebben: mensen die zitten te wachten op CA.
Waar maak je uit op dat dit een 1 april-grap is? Dit topic blijft gewoon open zolang CA nog niet op het forum draait.
Anoniem: 4479
Je moet toegeven dat de launch (aannemend dat die komt) aardig dicht tegen 1 april aanzit, en aangezien er niet echt dingen zijn aangekondigd die men als grap zou kunnen zien, neemt men aan dat dit er een zal zijn.ReemF schreef op 30 maart 2004 @ 20:04:
[...]
Waar maak je uit op dat dit een 1 april-grap is? Dit topic blijft gewoon open zolang CA nog niet op het forum draait.
Met een beetje logisch nadenken.
Geweldig dat jij met je glazen bol weet hoe het er uiteindelijk uit komt te zien.Silent Thunder schreef op 30 maart 2004 @ 20:21:
[...]
Met een beetje logisch nadenken.
Zie je het hele forum al zo voor je? Das toch 1 grote zooi van..... nou jah; iets.
[afbeelding]
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Je snapt denk ik best wel wat ik bedoel - worden als 'weer' zullen niet verkocht worden, als jij het woord 'Microsoft' schrijft zul je met vrij veel zekerheid de software reus uit Redmond bedoelenBackSlash32 schreef op 30 maart 2004 @ 21:04:
Toch fantastisch dat er blijkbaar software is waarmee je aan de tekst kan zien welke gedachten en ideeën ik heb met een bepaalde post.
Dat is wel een probleem: als je hier komt, kom je meestal omdat je problemen hebt met een bepaald product (of het nou software is of hardware maakt even niet uit).OnTracK schreef op 30 maart 2004 @ 21:13:
Wat ik me eigenlijk afvraag: er kunnen nu geen bedrijven zich opgeven voor CA op T.net, dat kan pas tijdens de proefperiode (dacht ik pas gelezen te hebben, maar kan de post niet meer vinden, tsja 1000+ posts hè).
Welke woorden worden dan vervangen tijdens die proefperiode? Ik neem toch aan dat je geen woorden door logo's kan vervangen als een bedrijf daar geen toestemming voor gegeven heeft (als logitech en microsoft niet hebben aangegeven vervangen te willen worden, wordt dit als voorbeeld tóch gedaan)
Of zijn er al wel bedrijven die hun naam laten vervangen in de proefperiode?
[ Voor 5% gewijzigd door Resistor op 30-03-2004 22:08 . Reden: ik was nog niet klaar. ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
[ Voor 104% gewijzigd door crisp op 30-03-2004 22:17 ]
Intentionally left blank
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Net stond er nog heel wat anderscrisp schreef op 30 maart 2004 @ 22:13:
ik doe mijn best...
ik heb m'n rant maar even naar het crewforum verplaatstResistor schreef op 30 maart 2004 @ 22:20:
[...]
Net stond er nog heel wat anders
Welterusten
Vanavond gaan we slapen, en morgen zien we wel.
Je kunt niets zeker weten, en alles gaat voorbij...
Intentionally left blank
Wat ik dus begrepen heb, is dat het gecapped wordt op 15 logo's per... pagina (van 25 ofzo?). Nu zie je dus één post waar 30 keer een woord in staat dat voor vervanging door CA in aanmerking komt. Dat gebeurt in het echt natuurlijk bijna nooit. En zo gauw er meerdere reacties in het topic komen waar weer woorden worden gebruikt die gereplaced kunnen worden, dan worden de logootjes alweer uitgesmeerd over de thread.Prammenhanger schreef op 30 maart 2004 @ 22:17:
Wel valt me één ding op aan bovenstaande screener: de leesbaarheid is daadwerkelijk om van te huilen. Zijn dit de uiteindelijke logo's?
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Het is vrij makkelijk om de 'schuld' op de users af te schuiven. De krappe planning, de beslissing het ruim voor tijd aan te kondigen en het rekening houden met de reacties zijn managementzaken, niet de 'onze'.zeef schreef op 30 maart 2004 @ 22:07:
Crisp is samen met een paar anderen druk doende om de problemen van de abonnee's op te heffen. Maar door de druk die door velen hier is uitgeoefend zullen we hoogst waarschijnlijk de problemen niet voor de lancering oplossen.
Nelis schreef op 30 maart 2004 @ 22:40:
[...]
Het is vrij makkelijk om de 'schuld' op de users af te schuiven. De krappe planning, de beslissing het ruim voor tijd aan te kondigen en het rekening houden met de reacties zijn managementzaken, niet de 'onze'.
[ Voor 30% gewijzigd door zeef op 30-03-2004 22:42 ]
okee hier dan een voorbeeld van a.u.b.zeef schreef op 30 maart 2004 @ 22:41:
Natuurlijk is dit een overdreven post, maar 't geeft een idee van hoe het er morgen uit gaat zien. In andere draadjes in bèta GoT ziet het er overwegend rustig uit. Zoek maar een draadje op van niet ouder dan een dag of 10 en ik maak een plaatje van hoe die er uit ziet met CA
Dat denk jij. Lees de laatste paar posts eensCrash_neo schreef op 30 maart 2004 @ 23:27:
Ik zal eerlijk toegeven ik ben abbo en zal er dus niet veel mee te maken krijgen .
niet veel
Tnx zeef, nu weet ik het zeker...
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Kijk eens goeddecramy schreef op 30 maart 2004 @ 23:35:
[...]
Tnx zeef, nu weet ik het zeker...
A: Je hebt het adres weggeknipt. Ik ken jullie langer als vandaag en jullie laten gerust wel eens de hele screen zien. een Alt-prtscr is al veel voor jullie...
B: In het aboforum zoals ik dat zie, zie ik totaal geen test topic.
Crash_neo schreef op 30 maart 2004 @ 23:27:
[...]
okee hier dan een voorbeeld van a.u.b.
[rml]syncro.medion in "[ spyware] na elke reboot searchbar "omeg..."[/rml]
Moet dus 'ouder dan een dag of 10' zijnzeef schreef op 30 maart 2004 @ 22:41:
Zoek maar een draadje op van niet ouder dan een dag of 10 en ik maak een plaatje van hoe die er uit ziet met CA
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
jij je zin
Beta GoT is inderdaad een schaduwversie van GoT zelf; op dit moment staat daar zelfs een complete restore van GoT op om de user-merge te testen. Normaal gesproken worden daar verder dus ook de nieuwe react-versies getest, en op dit moment ook de nieuwe layout.Erkens schreef op 30 maart 2004 @ 23:36:
[...]
Kijk eens goed
"Beta GoT"
vast de develop versie van GoT...
[ Voor 17% gewijzigd door crisp op 31-03-2004 00:11 ]
Intentionally left blank
Dit is dus wel typisch een voorbeeld waarbij de tekst die hier in een quote blok staat eigenlijk in een code blok had gemoeten. In een code blok wordt de tekst nml. niet geparsed.
hmm, dat vind ik er al niet positief uitzien
Bovenstaande heb ik niet gequote om Zeef nou eens lekker op zijn dak te zitten, maar om een voorbeeld te geven van waar ik het hieronder over heb.zeef schreef op 19 maart 2004 @ 21:54:
[...]
Natuurlijk niet joh. Nieuwe servers krijg je gratis met een pak ontbijtkoek. Netwerkverkeer is gratis. Ons kantoor hebben we gekraakt, en de server en dev mensen lopen stiekem in de bijstand.
Sorry, hoe kan je zo dom reageren. Tweakers en GoT groeien nog dagelijks. Kijk naar de statistieken. Er zit een bedrijf achter, waar mensen werken. En die worden daarvoor betaald, een heel nieuw concept...
Ik weet niet wat jij voor beeld hebt van Tweakers.net BV, het zijn niet twee nerds op een studentenkamer achter een PC. Voor niets gaat -ook voor ons- de zon op. Alle andere dingen kosten geld, veel geld. Dus imho is het heel sipel : Of iedereen neemt een abbo/betaald op een gegeven moment voor de dienstverlening -> dan is CA meteen weg. Of je stopt met zeuren, accepteert de tegenprestatie van reclame in ruil voor g r a t i s GoT. 't is het een of 't ander, een gulden middenweg is er niet.
[ Voor 5% gewijzigd door yared op 31-03-2004 00:14 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
er is gekozen om tekens tussen word boundaries te replacen; dit is dus wat dat betreft niet echt een goed voorbeeld aangezien een / ook als een word boundary wordt beschouwd; in dit voorbeeld had de poster inderdaad beter de [ code ] tag kunnen gebruiken...Erkens schreef op 31 maart 2004 @ 00:08:
[...]
hmm, dat vind ik er al niet positief uitzien
eigenlijk zou die alleen woorden die omsloten zijn door spaties (of endline) meegenomen moeten worden.
Intentionally left blank
we passen geen posts aan; we presenteren het alleen visueel op een ander manier - de inhoud blijft dus gelijk...yared schreef op 31 maart 2004 @ 00:13:
[...]
Of ik het nou wel of niet een goede zaak vindt doet niet terzake, want, waar ik graag een reactie op zou willen krijgen is het punt aangehaald door Towbitis in "Content Advertising" en zelfs meermalen door CyBeR in "Content Advertising"
CA is een post-processor en maalt niet om de oudheid van een bericht; elk bericht dat opgevraagd wordt door een gebruiker kan voorzien worden van CA, no matter hoe oud.Daar wil ik graag me eigen vraag aan toevoegen; Is er reeds over nagedacht of dit nieuwe CA systeem met terugwerkende kracht zou moeten gaan werken? Ik zag wel iets waarin 10 dagen werd geroepen, maar of dit nou de termijn is/word?
presentatie staat los van ieder juridisch aspect; voor hetzelfde geld veranderen we de stylesheet en zetten we alles om in comic-sans lettertype - het doet niets af aan de inhoud...Iemand riep nog dat het veranderen van een naam in een logo geen echt 'aanpassen' is, echter hier is genoeg juridisch naslagwerk over te vinden lijkt me.
vandaar dat we het eerst als proef op GoT introduceren dus...Gebruikers, wederom lees content-leveranciers, zijn zeker op GoT het bestaansrecht van de site. Onderzoek onder deze gebruikers levert nou juist die feedback op die noodzakelijk is voor dit soort veranderingen.
PS: we zijn aan het aftellen want ben benieuwd hoe het er echt uit komt te zien.
F5 F5 F5
Intentionally left blank
mja, maar dat betekend dus wel dat wij moeten opletten tijdens het posten. Iets wat je gemakkelijk vergeet. Immers je gaat niet voor een paar simpele directories een heel code blok maken. Maargoed, eerst de echte test maar...crisp schreef op 31 maart 2004 @ 00:17:
[...]
er is gekozen om tekens tussen word boundaries te replacen; dit is dus wat dat betreft niet echt een goed voorbeeld aangezien een / ook als een word boundary wordt beschouwd; in dit voorbeeld had de poster inderdaad beter de [ code ] tag kunnen gebruiken...
zie het meteen als een stukje opvoeding danErkens schreef op 31 maart 2004 @ 00:27:
[...]
mja, maar dat betekend dus wel dat wij moeten opletten tijdens het posten. Iets wat je gemakkelijk vergeet. Immers je gaat niet voor een paar simpele directories een heel code blok maken. Maargoed, eerst de echte test maar...
Intentionally left blank
Erkens schreef op 31 maart 2004 @ 00:27:
[...]
mja, maar dat betekend dus wel dat wij moeten opletten tijdens het posten. Iets wat je gemakkelijk vergeet. Immers je gaat niet voor een paar simpele directories een heel code blok maken. Maargoed, eerst de echte test maar...
1
| C:\Program Files\Microsoft Office\blaat.exe |
[q]momania schreef op 31 maart 2004 @ 00:30:
[...]
offtopic:
code is toch 1 karakter minder dan quote, dus moet het eigenlijk sneller/makkelijker zijn
[ Voor 17% gewijzigd door Erkens op 31-03-2004 00:32 ]
[ Voor 82% gewijzigd door crisp op 31-03-2004 00:37 ]
Intentionally left blank
Sorry, wil niet bot zijn maar inhoudelijk is echt alles doorgesproken. Dit is het gewoon en daar gaan we mee beginnen. Niet meer en niet minder. We hebben specifiek gekozen voor GoT omdat het een TEST is, mocht nou blijken dat het niet lekker werkt, dan stoppen we ermee.yared schreef op 31 maart 2004 @ 00:13:
[...]heel verhaal
PS: we zijn aan het aftellen want ben benieuwd hoe het er echt uit komt te zien.
F5 F5 F5
[ Voor 25% gewijzigd door zeef op 31-03-2004 00:40 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Anoniem: 14124
De URL kan je zo raden. (Hint: beta.blaat)AW_Bos schreef op 31 maart 2004 @ 11:51:
ben wel benieuwd naar de beta-got URL. Wil wel zelf ff dat CA zien, elke plaatje kan gefotosoept worden.
Signature
Zoals voor dit hele topic geldt: just wait and seeAW_Bos schreef op 31 maart 2004 @ 11:51:
ben wel benieuwd naar de beta-got URL. Wil wel zelf ff dat CA zien, elke plaatje kan gefotosoept worden.
Dat zou perfect zijn, dan zeg je gewoon 'Microsoft' en je hebt nergens last vanAnoniem: 14124 schreef op 31 maart 2004 @ 11:57:
Wellicht handig om de replace toe te passen op %20keyword%20, zo voorkom je dat paden worden vernield
The devil is in the details.
Even geduld hebben tot 1 april ja...pastapappie.NET schreef op 31 maart 2004 @ 11:59:
[...]
De URL kan je zo raden. (Hint: beta.blaat)
Probleem is dat je geen toegang hebt/zult krijgen.Maar als je even geduld hebt (een dag of 2 ofzo) zul je zien hoe het er uit ziet.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Die reacties beginnen me echt de keel uit te hangen... Voer het hele systeem voor mijn part onmiddellijk in, dan zijn we van dit protest-geblaat afSorcerer8472 schreef op 31 maart 2004 @ 12:15:
Even geduld hebben tot 1 april ja...
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Het wordt nu ingevoerd zodra het af is. De reden waarom dat het nu dus nog niet is ingevoerd zal dan waarschijnlijk zijn omdat het nog niet af isRobbedoeske schreef op 31 maart 2004 @ 12:23:
[...]
Die reacties beginnen me echt de keel uit te hangen... Voer het hele systeem voor mijn part onmiddellijk in, dan zijn we van dit protest-geblaat af
Dan kan er gefundeerd en inhoudelijk gereageerd worden itt wat nu het geval is.
Signature
Jullie mogen doen met de posts wat jullie willen, want zodra ik op 'verstuur bericht' heb geklikt is de post van jullie, ik mag hem wel editten, maar niet meer weghalen.zeef schreef op 31 maart 2004 @ 00:37:
[...]
<knip>
Wat betreft de "oudere" posts, die vallen gewoon onder CA. Een juridisch gevacht daarover zou ik persoonlijk zeer betreuren, maar ik ga het niet uit de weg. Wij menen in ons recht te staan, nogmaals als we het geld op een andere manier zouden kunnen verdienen, dan heroverwegen we CA à la minute. Op dit moment is dat gewoon niet zo. Hoe zeer ons dat ook spijt, we kunnen helaas niet anders.
Hej, ik reageer gefundeerd en inhoudelijk (en protesteer overigens niet), alleen begrijp jij dat blijkbaar pas over een paar dagenRobbedoeske schreef op 31 maart 2004 @ 12:23:
[...]
Die reacties beginnen me echt de keel uit te hangen... Voer het hele systeem voor mijn part onmiddellijk in, dan zijn we van dit protest-geblaat af
Dan kan er gefundeerd en inhoudelijk gereageerd worden itt wat nu het geval is.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Anoniem: 28813
Op zich een leuke invalshoek. Maar als ik een brief naar de Elsevier stuur en zij plaatsen hem, dan kan ik die brief ook niet meer weghalen en toch is hij nog van mij (incl. het copyright).Resistor schreef op 31 maart 2004 @ 12:35:
[...]
Jullie mogen doen met de posts wat jullie willen, want zodra ik op 'verstuur bericht' heb geklikt is de post van jullie, ik mag hem wel editten, maar niet meer weghalen.
Behalve als je ermee akkoord gaatAnoniem: 28813 schreef op 31 maart 2004 @ 15:57:
[...]
Op zich een leuke invalshoek. Maar als ik een brief naar de Elsevier stuur en zij plaatsen hem, dan kan ik die brief ook niet meer weghalen en toch is hij nog van mij (incl. het copyright).
stukje uit de algemene voorwaarden
Tweakers.net BV houdt zich uitdrukkelijk het recht voor om de vormgeving en/of inhoud van postings en/of topics in GoT te wijzigen of te verwijderen
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Anoniem: 5093
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 5093 op 31-03-2004 16:06 ]
Maar ik ben benieuwd of ik hier 3 jaar geleden ook al accoord mee gegaan ben. Wat volgens mij niet het geval is, maar stel nou dat ik hier een probleem van ga maken, moeten jullie dan 10000 posts weg gaan halen ?Anoniem: 5093 schreef op 31 maart 2004 @ 16:05:
Buiten dat, wat denk je dat er met een draad gebeurd van (stel) 500 postst waarin allerlein mensen hun berichten maar weg besluiten te halen, dan zijn reacties op die berichten ineens ook niet meer te begrijpen.
Lekkere bende gaat dat geven.
Want dan willen die mensen zeker ook dat de quotes van hun bericht worden verwijderd?
Volgens mij was al duidelijk geworden dat Tweakers.net de faciliteit voor het weghalen niet hoeft te bieden; en zeker niet jouw posts gaat verwijderen[Airwolf] schreef op 31 maart 2004 @ 16:49:
[...]
Maar ik ben benieuwd of ik hier 3 jaar geleden ook al accoord mee gegaan ben. Wat volgens mij niet het geval is, maar stel nou dat ik hier een probleem van ga maken, moeten jullie dan 10000 posts weg gaan halen ?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Maar nu worden oude posts aangepast terwijl je daar toen geen toestemming voor hebt gegeven.Spider.007 schreef op 31 maart 2004 @ 16:55:
[...]
Volgens mij was al duidelijk geworden dat Tweakers.net de faciliteit voor het weghalen niet hoeft te bieden; en zeker niet jouw posts gaat verwijderen
Lees nog maar eens goed, dan zul je merken dat de posts niet worden aangepast, maar alleen de weergave, vergelijkbaar met het gebruik van een andere CSS.Nelis schreef op 31 maart 2004 @ 17:02:
[...]
Maar nu worden oude posts aangepast terwijl je daar toen geen toestemming voor hebt gegeven.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Je posts worden nooit gedelete, dat staat ook in de AV. Ik ben hier ook al mee gekomen, het enige wat superdeboer heeft gedaan is me smakelijk uitlachen om mijn argumenten...[Airwolf] schreef op 31 maart 2004 @ 16:49:
[...]
Maar ik ben benieuwd of ik hier 3 jaar geleden ook al accoord mee gegaan ben. Wat volgens mij niet het geval is, maar stel nou dat ik hier een probleem van ga maken, moeten jullie dan 10000 posts weg gaan halen ?
[ Voor 16% gewijzigd door neographikal op 31-03-2004 18:46 ]
[ Voor 4% gewijzigd door MikeN op 31-03-2004 19:01 ]
Intentionally left blank
Ga het nou niet weer op de CA gooien meteen, het gaat mij er meer om dat (wsl. naar aanleiding van wat vragen in dit topic) de AV op de schop is genomen. Daar zijn toch wat behoorlijke veranderingen in doorgevoerd (weet iemand wanneer dat punt van intellectueel eigendom eruit is gegaan, zie ook Wettelijke rechten op de posts ?) die op zich best invloed hebben op wat er mogelijk is met je posts. Waarom weet "de gewone user" hier compleet niets van. Als wijzigingen in de AV op ieder moment zonder aankondiging kunnen worden gemaakt, wat doet die AV er dan?crisp schreef op 31 maart 2004 @ 19:05:
je post wordt sowieso al veranderd; je tiept 'm bijvoorbeeld in een tekstvlak met witte achtergrond, maar wij presenteren hem aan anderen met een paarse achtergrond (bij de standaard GoT stijl dan). <i>inhoudelijk</i> veranderen wij niets, en dat zal met CA ook niet zo zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door MikeN op 31-03-2004 19:12 ]
Mensen klagen dan ook niet om de onveranderde inhoud, maar om de veranderde weergave.crisp schreef op 31 maart 2004 @ 19:05:
je post wordt sowieso al veranderd; je tiept 'm bijvoorbeeld in een tekstvlak met witte achtergrond, maar wij presenteren hem aan anderen met een paarse achtergrond (bij de standaard GoT stijl dan). <i>inhoudelijk</i> veranderen wij niets, en dat zal met CA ook niet zo zijn.
Door presentatie kan je de inhoud wel degelijk veranderen, zie Niels.crisp schreef op 31 maart 2004 @ 19:05:
Nee, niet de inhoud, wel de gevoelswaardeneographikal schreef op 31 maart 2004 @ 19:20:
[...]
Door presentatie kan je de inhoud wel degelijk veranderen, zie Niels.
Intentionally left blank
Maar we passen niks aan. Hooguit wordt op je scherm de aanwezige inhoud anders weergegeven. De essentie blijft hetzelfde. De inhoud die je ziet als je op quote of edit drukt is nog steeds hetzelfde. Jullie kunnen ons niet verplichten om de tekst met zwarte lettertjes op een witte achtergrond af te beelden.Nelis schreef op 31 maart 2004 @ 17:02:
[...]
Maar nu worden oude posts aangepast terwijl je daar toen geen toestemming voor hebt gegeven.
en laat je nu net géén Intellectueel Eigendom kunnen uitoefenen over de 'weergave', enkel over de 'inhoud' van jouw posting, snap je?DroogKloot schreef op 31 maart 2004 @ 19:14:
Mensen klagen dan ook niet om de onveranderde inhoud, maar om de veranderde weergave.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Anoniem: 44568
De AV is voor zover ik weet niet nooit veranderd qua inhoud zolang React in de lucht is.MikeN schreef op 31 maart 2004 @ 18:59:
Het enige wat ik nog even wil melden voordat CA wordt ingevoerd is dat ik het nogal raar (heel zachtjes uitgedrukt) vind dat op het laatste moment dat ik me nog kon herinneren in de AV stond: "Intellectueel eigendom van de posts wordt uitdrukkelijk niet overgedragen tenzij anders aangegeven door poster lbabla" en dat er nu doodleuk staat, zonder enige melding of wat dan ook dat mijn posts mogen worden aangepast, verwijdert en de vorm ervan mag worden veranderd.
Huidige AV:Tweakers.net BV houdt zich uitdrukkelijk het recht voor om de vormgeving en/of inhoud van postings en/of topics in GoT te wijzigen of te verwijderen.<br><br>
<a name="7"></a>Tweakers.net BV houdt zich uitdrukkelijk het recht voor om de vormgeving en/of inhoud van postings en/of topics in GoT te wijzigen of te verwijderen.<br><br>
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 31-03-2004 19:42 ]
[ Voor 67% gewijzigd door MikeN op 31-03-2004 19:33 ]
Anoniem: 44568
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 31-03-2004 19:41 ]
Ik ben het helemaal met je eens dat er geld verdiend moet worden (zie profiel in me sig) maar begin dan met items die minder omstreden zijn. Begin bijvoorbeeld maar eens met de zoekmachine te gebruiken. Dit zie je overal en is een geaccepteerd iets.zeef schreef op 31 maart 2004 @ 00:37:
[KNIPJE] nogmaals als we het geld op een andere manier zouden kunnen verdienen, dan heroverwegen we CA à la minute. Op dit moment is dat gewoon niet zo. Hoe zeer ons dat ook spijt, we kunnen helaas niet anders.
Beetje muggeziften natuurlijk, want het is nooit mijn bedoeling geweest om een startpost waar elk deel weer veel tijd in werd gestoken nu veranderd te zien worden met een paar logoos.Tweakers.net BV houdt zich uitdrukkelijk het recht voor om de vormgeving en/of inhoud van postings en/of topics in GoT te wijzigen of te verwijderen.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
[ Voor 49% gewijzigd door P_de_B op 31-03-2004 20:06 ]
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
[ Voor 68% gewijzigd door Yoeri op 31-03-2004 20:09 ]
Het lijkt inderdaad wel mee te vallen. Welke logo's te zien zijn is trouwens na elke <F5> anders. Soms alle, soms maar 1. Ben wel benieuwd naar wat precies de bedoeling isRobbedoeske schreef op 31 maart 2004 @ 20:05:
nou ben ik van zodra ik dit bericht van je las intensief gaan surfen en heb in totaal 3 logo's gezien, en dat terwijl ik er duidelijk naar zocht.... dit stoort zo te zien absoluut niet imho
Omdat er een maximum is aan het aantal keren dat een logo voorkomt?Ecteinascidin schreef op 31 maart 2004 @ 20:08:
Waarom de ene AMD wel en de andere AMD64 niet?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Anoniem: 100386
Dan maar afkortingen vind ik. Vind de leesbaarheid minder, en vooral het ziet en niet uit. Da's mijn mening tenminste.P_de_B schreef op 31 maart 2004 @ 20:02:
Hej, volgens mij staat het aan.
Windows is een besturingssysteem gemaakt door Ms., dat kan draaien op een Dell computer, je kunt daarbij een Logit. muis gebruiken
Anoniem: 23237
Het eerste gedeelte van de URL linkt nog steeds naar ms.com en niet naar de url waar naartoe gelinkt wordt. Lijkt me niet zo praktisch.Anoniem: 44568 schreef op 30 maart 2004 @ 22:04:
Thumbnails kun je in batch maken met: Microsoft Powertools Image Resizer
Bij mij niet.Anoniem: 23237 schreef op 31 maart 2004 @ 20:15:
Het ziet er niet uit, maar goed. Klacht:
[...]
Het eerste gedeelte van de URL linkt nog steeds naar ms.com en niet naar de url waar naartoe gelinkt wordt. Lijkt me niet zo praktisch.
[ Voor 88% gewijzigd door Attilla op 31-03-2004 20:23 ]
dat is dus die bug in IE waar ik eerder in dit topic op heb gewezenRobbedoeske schreef op 31 maart 2004 @ 20:11:
Wel, als dit het is zul je mij niet horen klagen iig
wel één opmerking, ik hoop dat dit aan mijn browser ligt:
[afbeelding]
[ Voor 20% gewijzigd door Palomar op 31-03-2004 20:20 ]
Alleen als het logo er ook staat en dat is vrij willekeurig. Klik maar op de anchor boven mijn post, dan zie je hem wel.
[ Voor 21% gewijzigd door R4NCOR op 31-03-2004 20:22 ]
[ Voor 50% gewijzigd door dinges op 31-03-2004 20:24 ]
PSN: Houtvlot
Nee hoor, zowel als alleen de link er staat als wanneer het logo er staat verwijst de hele hyperlink naar de meuktracker. (IE6 op XP)Anoniem: 23237 schreef op 31 maart 2004 @ 20:21:
[...]
Alleen als het logo er ook staat en dat is vrij willekeurig. Klik maar op de anchor boven mijn post, dan zie je hem wel.
In mijn statusbalk idd ook, maar erop klikken brengt mij toch echt bij ms.comP_de_B schreef op 31 maart 2004 @ 20:22:
[...]
Nee hoor, zowel als alleen de link er staat als wanneer het logo er staat verwijst de hele hyperlink naar de meuktracker. (IE6 op XP)
Javascript? *zet uit* ....Palomar schreef op 31 maart 2004 @ 20:18:
[...]
[edit] zo te zien gaat dat omzetten niet server side maar met een javascriptje oid (ik zie nl. eerst even normale tekst en dan verandert het in een plaatje). Ik denk dat dat een ramp wordt op langzame pc's.... (als mijn pc er al van gaat hangen)
PSN: DutchTrickle PVoutput
Grrr, je hebt gelijkAnoniem: 23237 schreef op 31 maart 2004 @ 20:23:
[...]
In mijn statusbalk idd ook, maar erop klikken brengt mij toch echt bij ms.com
[ Voor 6% gewijzigd door neographikal op 31-03-2004 20:28 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq