Content Advertising

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.833 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

nhimf schreef op 22 maart 2004 @ 21:57:
Iig geen irritante popups/full screen flashmovies e.d.
Het is nu juist de bedoeling om CA een minder belastend alternatief te laten zijn voor de irritante dingen die jij noemt. ;) \o/

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Superdeboer schreef op 22 maart 2004 @ 21:41:
[...]

[...]

Een beetje lezen wil ook wel es helpen. O-)
excuses, probleem zit em idd in de views ipv clicks.

Maarja na een dag wiskunde en het boek "omstreden besluiten" met filosofische crap van Marin Terpstra mag het wel dat ik wat mis :Z :Z

Klote-filosofie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

eigenlijk best grappig om te zien dat mensen bij voorbaad al klagen, iets toch wel typisch nederlands geloof ik ;)
wie weet valt het wel hardstikke mee, want hoevaak worden er nou merken genoemd :? Zelfs in discussies over een bepaald stuk hardware zie je de fabrikant niet veel voorbij komen, omdat als men die hardware bedoeld gewoon t typenummer geeft omdat iedereen al weet waar t over gaat. zoniet, nouja dan zie je een logo. so what?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

_ferry_ schreef op 22 maart 2004 @ 22:44:
eigenlijk best grappig om te zien dat mensen bij voorbaad al klagen, iets toch wel typisch nederlands geloof ik ;)
wie weet valt het wel hardstikke mee, want hoevaak worden er nou merken genoemd :? Zelfs in discussies over een bepaald stuk hardware zie je de fabrikant niet veel voorbij komen, omdat als men die hardware bedoeld gewoon t typenummer geeft omdat iedereen al weet waar t over gaat. zoniet, nouja dan zie je een logo. so what?
Vindt je het niet een beetje gemakszuchtig om deze discussie af te doen als grappig geklaag? Misschien moet je alles nog eens doorlezen; dan zie je welke bezwaren er precies worden opgeworpen. Ik vindt dit een beetje een loze poging om de mening van andere mensen heel erg te relativeren :/

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Spider.007 schreef op 22 maart 2004 @ 22:58:
[...]

Vindt je het niet een beetje gemakszuchtig om deze discussie af te doen als grappig geklaag? Misschien moet je alles nog eens doorlezen; dan zie je welke bezwaren er precies worden opgeworpen. Ik vindt dit een beetje een loze poging om de mening van andere mensen heel erg te relativeren :/
Ach , als je het goed bekijkt heeft _ferry_ wel gelijk hoor. Wat zijn nou een paar plaatjes eigenlijk... :)

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Er wordt gezegd dat Tweakers net als elk gezond bedrijf winst moet maken. Hier ben ik het mee eens.

Alleen vraag ik me af waarom een advertentiemechanisme zoals CA wat vanuit User Perspectief (hoe je het ook wendt of keert) gewoon vreselijk suckt perse noodzakelijk is.
Een arugment dat genoemd is, is dat GOT relatief gezien te duur is. Echter, Tweakers en GOT zijn een kruisbestuiving, het 1 is niet succesvol zonder het andere.

Je hebt dus de keus om:
1- het forum af te stoten. (Hoe rendabel blijft de FP dan nog)
2- te accepteren dat een deel van de FP opbrengsten naar het forum moet.
3- meer inkomsten via forum genereren.

Ik denk dat
1 niet reeel is
2 wel reeel is mede gezien deze frase:
2004: de goede voornemens van Tweakers.net
Door Femme Taken - donderdag 1 januari 2004 - 00:00

Tweakers.net zag in 2003 een succesvol jaar waarin het bezochte aantal pagina's met ruim een kwart steeg, verbeteringen werden geboekt ten aanzien van de kwaliteit en de kwantiteit van de nieuwsvoorziening, de site op talloze grote en minder grote punten werd uitgebreid en verbeterd, het gebruik van de pricewatch met 55 procent toenam en de BV ondanks het matige economische tij een gezonde omzetstijging en een veilige winstmarge realiseerde.
3 reeel maar niet via het CA concept vanwege de vele bezwaren.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Simulated Zero schreef op 22 maart 2004 @ 23:15:
Ach , als je het goed bekijkt heeft _ferry_ wel gelijk hoor. Wat zijn nou een paar plaatjes eigenlijk... :)
Wat zijn een paar letters nou eigenlijk?
Wat is een forum nou eigenlijk?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Help!!!! schreef op 22 maart 2004 @ 23:21:
Alleen vraag ik me af waarom een advertentiemechanisme zoals CA wat vanuit User Perspectief (hoe je het ook wendt of keert) gewoon vreselijk suckt perse noodzakelijk is.

[knip]

3 reeel maar niet via het CA concept vanwege de vele bezwaren.
heb ik die proefperiode nu al gemist? ;)
het zuigt, zijn veel bezwaren maar je hebt het nog niet echt in actie gezien. Waarom niet gewoon die proef afwachten en zien hoe erg het dan wel niet is.
We hebben nu in dit topic bijna 10 volle pagina's van 100posts vol geschreven dat het zuigt, maar niemand weet precies hoe hard het zuigt en welke kant op, of wel soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Erkens schreef op 23 maart 2004 @ 07:36:
[...]

heb ik die proefperiode nu al gemist? ;)
het zuigt, zijn veel bezwaren maar je hebt het nog niet echt in actie gezien. Waarom niet gewoon die proef afwachten en zien hoe erg het dan wel niet is.
We hebben nu in dit topic bijna 10 volle pagina's van 100posts vol geschreven dat het zuigt, maar niemand weet precies hoe hard het zuigt en welke kant op, of wel soms?
Zoals anderen ook al betoogd hebben, hoef je iets niet volledig gezien te hebben of meegemaakt om te weten dat het zuigt.

Op basis van wat ik al wel weet, de info die hier door o.a. de groenen is gegeven en de ervaring die ik met soortgelijke concepten heb op andere sites vind ik dus dat het uit User Perspectief zuigt.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de ervaring die ik met soortgelijke concepten heb op andere sites
Heb je daar (neg./pos.) voorbeelden van ? Waarom zuigt het op die sites (wel/niet) ?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Afkraken van het huidige idee is simpel, opbouwend helpen alternatieven te bedenken is beter :P

Adverteren is enkel aantrekkelijk als de advertenties worden gezien en het liefst worden gelezen.
Momenteel staan de advertenties op een plek waar eigenlijk bijna nooit iemand naar kijkt. Waarom zou je ook boven het GoT logo kijken waar toch altijd ads staan?

Dit is op te lossen door nog irritantere full screen banners te plaatsen, wat mij geen goed idee lijkt.
Maar, de reclame kan ook op plaatsen worden geplaatst waar er wel gelezen wordt; In de berichten zelf is nu het idee. Opzich geen slecht idee, maar dit zal voor velen (terecht) te ver gaan.

Alternatieven:
Zorg dat de huidige plek voor advertenties aantrekkelijk wordt gemaakt om te lezen. Hoe?
Zet community mededelingen, community nieuwtjes etc. om de 3 hits random op de plek van de banners. Een mededeling kan zijn dat er een nieuw W&G project is gestart, een meeting ergens start enzo. :)
Op die manier houden de gebruikers (onbewust) toch de banner plek meer in de gaten waardoor de banners beter worden gezien en daardoor beter resultaat op brengen, zonder negatieve bijeffecten, wel positieve.

Ook kan het een goed idee wezen om om de 25 (oid) post een automatische reply te laten komen. Hierin staat een reclameboodschap (GIF banner, text, flash..).
De gebruiker leest het topic, het scrolt naar beneden en zal de reclameboodschap automatisch zien, waardoor de kans tot lezen groter is.
Het nadeel hiervan is dat de banners niet in elk topic zichtbaar zijn, maar als de reclameboodschap direct zichtbaar zou zijn, zou men er weer direct overheen lezen.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 10:27

IWriteCode

Less = more

Of zo'n meebewegende banner als op tweakers.net frontpage (van Dell volgens mij)... dat is toch ook een optie die goed in beeld blijft.

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:12
Een kleine update, voorlopig gaat het om maximaal 15 ca items per pagina. Deze bevinden zich telkens in het laatste gedeelte van de pagina. Bovendien zijn ze @ random, dus het kan best voorkomen dat een woord niet omgezet wordt

[ Voor 58% gewijzigd door zeef op 23-03-2004 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

zeef schreef op 23 maart 2004 @ 09:48:
Een kleine update, voorlopig gaat het om maximaal 15 ca items per pagina. Deze bevinden zich telkens in het laatste gedeelte van de pagina.
Om hoeveel posts per pagina hebben we het dan over? 25/50/100/250 :?
edit:
Ik neem aan dat het gewoon 25ppp zal zijn. Betekend dit dat de mensen die deze limiet hoger hebben ingesteld minder reclame per pagina zullen zien dan?

[ Voor 21% gewijzigd door pasta op 23-03-2004 09:54 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 15:16

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

En dit is nu precies de reden van het opgooien van de CA bal als 1 april grap.
Users dragen nu de alternatieven aan die anders nooit geaccepteerd zouden worden. Slim.

Banners kan ik gelukkig uitschakelen. :)

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
dat heb ik nog ff niet getest, bij mij staat 'ie ingesteld op 25pp. Ja, ook bij 25p per p :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Laatst online: 15-09 10:27

IWriteCode

Less = more

KroontjesPen schreef op 23 maart 2004 @ 09:56:
En dit is nu precies de reden van het opgooien van de CA bal als 1 april grap.
Users dragen nu de alternatieven aan die anders nooit geaccepteerd zouden worden. Slim.

Banners kan ik gelukkig uitschakelen. :)
Mwah.. gezien de screenshots van de diversie admin/mods met werkende test code (okee, is te faken, maar goed), verwacht ik niet dat het een 1 april grap is.

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

zeef schreef op 23 maart 2004 @ 09:59:
dat heb ik nog ff niet getest, bij mij staat 'ie ingesteld op 25pp. Ja, ook bij 25p per p :)
Om dan je toch nog even te wijzen op mn edit. ;)
Ik neem aan dat het gewoon 25ppp zal zijn. Betekend dit dat de mensen die deze limiet hoger hebben ingesteld minder reclame per aantal posts zullen zien dan?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 08:31:
[...]
Heb je daar (neg./pos.) voorbeelden van ? Waarom zuigt het op die sites (wel/niet) ?
helaas weet ik niet meer welke hardware sites het waren. Mocht ik het tegenkomen post ik het hier.

Wat ik er storend aan vind op die sites is dat de 'echte' links nauwelijks te onderscheiden zijn van de 'reclame' links. Het geeft een rommelige indruk en daardoor kun je minder snel door zo'n posting heenfietsen. En dat terwijl daar nog niet eens plaatjes gebruikt worden, dat komt nl nog rommeliger over.

Verder vind ik dat m.n. Femme als oprichter er goed aan zou doen om eens een duidelijk statement af te geven wat nu precies de koers is van Tweakers en GOT.

Een groot deel vd huidige ergernis ontstaat volgensmij doordat een groot deel vd userbase nog het idee heeft dat GOT en Tweakers dezelfde idealistische nerd website is als in den beginne.

Kijk ik vind het prima als Femme of wie dan ook een Beamer wil rijden. Ook vind ik het prima als er op wat voor manier dan ook reclame wordt gemaakt maar communiceer dan wel duidelijk dat je meer de commerciele kant op wilt en waarom.
Of als CA perse nodig is om het voortbestaan te garanderen is het ook prima maar leg dat dan duidelijk uit en leg ook uit waarom dit nu perse nodig is terwijl over 2003 zonder CA "de BV ondanks het matige economische tij een gezonde omzetstijging en een veilige winstmarge realiseerde."

Als je zegt we zijn een bedrijf en we moeten winst maken etc. etc. zorg dan ook dat je zoals elk normaal bedrijf een duidelijk omschreven doel hebt en communiceer dat goed. Nu is het zo half half allemaal.

Zelf heb ik een abo genomen omdat ik vaak op de site kom en de site wil supporten. Niet omdat ik de functionaliteit die het abo biedt nou zo geweldig vind of nodig heb. Als Tweakers besluit / besloten heeft om 'commercieel' te gaan dan zal ik ze ook op een andere manier afrekenen op de geleverde diensten.

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 23-03-2004 10:03 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Laatst online: 14-10-2020
Help!!!! schreef op 23 maart 2004 @ 10:02:
Verder vind ik dat m.n. Femme als oprichter er goed aan zou doen om eens een duidelijk statement af te geven wat nu precies de koers is van Tweakers en GOT.
Wat heeft Femme hiermee van doen? Femme is niet meer de enige persoon die achter tweakers.net staat. Als Daniel hierover een statement zou doen zegt dat net zo veel. Blijkbaar hebben nog steeds veel mensen het idee dat er een stel hobbyisten achter tweakers.net zit en dat dir proberen om er zo veel mogelijk uit willen halen (getuige je beamer voorbeeld).
Als je zegt we zijn een bedrijf en we moeten winst maken etc. etc. zorg dan ook dat je zoals elk normaal bedrijf een duidelijk omschreven doel hebt en communiceer dat goed. Nu is het zo half half allemaal.
Waarom zouden ze die verplichting aangaan. Het gaat hier om een BV en naar de mensen die het aangaat word dat ook echt wel gecommuniceerd. Tweakers.net is denk ik als BV juist extreem open tegenover zijn community. Juist vanwege die community moet je ten dele ook wel open zijn, maar ik heb een beetje het idee dat men het liefste ziet dat de cijfers openbaar worden gemaakt zodat iedereen kan zeggen wat je niet goed doet en je vervolgens honderden verschillende lui hoort die allemaal een andere kant op willen.

Natuurlijk wordt er wel geluisterd, maar dat is maar tot op zekere hoogte, hetzelfde kun je stellen voor de openheid van zaken. Het is je goed recht om het ergens niet mee eens te zijn, maar uiteindelijk bepalen de bezoekers niet de koers die ingezet wordt, dat doet het management team.

Dat wil niet zeggen dat je niet mag klagen of voorstellen voor verbetering mag doen, maar het betekent wel dat je je af en toe bij een beslissing zult moeten neerleggen, ook als die je niet aanstaat, je kunt het namelijk onmogelijk iedereen naar de zin maken.

En om verder mythes omtrent sponsoring of hobbysite te ontkrachten wil ik toch nog een keer linken naar Daniel's post: Daniel in "Content Advertising"

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Renegade schreef op 23 maart 2004 @ 11:00:
[...]

Wat heeft Femme hiermee van doen? Femme is niet meer de enige persoon die achter tweakers.net staat. Als Daniel hierover een statement zou doen zegt dat net zo veel. Blijkbaar hebben nog steeds veel mensen het idee dat er een stel hobbyisten achter tweakers.net zit en dat dir proberen om er zo veel mogelijk uit willen halen (getuige je beamer voorbeeld).
Femme omdat hij de oprichter is en daardoor het meeste charisma heeft. Verder zegt een statement van Daniel als medeaandeelhouder vrijwel net zoveel.
All in all gaat het erom dat de aandeelhouders en dus eigenaren gezamenlijk een duidelijk statement maken over wat nu de koers is van de BV.
Waarom zouden ze die verplichting aangaan. Het gaat hier om een BV en naar de mensen die het aangaat word dat ook echt wel gecommuniceerd.
Dat het een BV is maakt dus niks uit. De rechtsvorm is in deze alleen van belang inzake de openheid die er over de cijfers van rechtswege moet worden gegeven en de aansprakelijkheid.
Ongeacht in welke rechtsvorm je je bedrijf hebt gegoten is het hedentendage gebruikelijk tbv van de belanghebbenden duidelijk te omschrijven wat nu precies je koers en doel is.
Belanghebbenden zijn in deze dus aandeelhouders, sponsoren, afnemers van je diensten (users dus maar ook de adverteerders)
Tweakers.net is denk ik als BV juist extreem open tegenover zijn community. Juist vanwege die community moet je ten dele ook wel open zijn, maar ik heb een beetje het idee dat men het liefste ziet dat de cijfers openbaar worden gemaakt zodat iedereen kan zeggen wat je niet goed doet en je vervolgens honderden verschillende lui hoort die allemaal een andere kant op willen.
Tweakers hoeft van mij niet meer cijfers openbaar te maken dan van rechtswege vereist is.
Natuurlijk wordt er wel geluisterd, maar dat is maar tot op zekere hoogte, hetzelfde kun je stellen voor de openheid van zaken. Het is je goed recht om het ergens niet mee eens te zijn, maar uiteindelijk bepalen de bezoekers niet de koers die ingezet wordt, dat doet het management team.

Dat wil niet zeggen dat je niet mag klagen of voorstellen voor verbetering mag doen, maar het betekent wel dat je je af en toe bij een beslissing zult moeten neerleggen, ook als die je niet aanstaat, je kunt het namelijk onmogelijk iedereen naar de zin maken.
Dat het management/aandeelhouders uiteindelijk beslist en dat je het niet iedereen naar de zin kunt maken bestrijdt natuurlijk niemand. Dat zijn echte dooddoeners.

Net zoals het vaak door de crew aangehaalde argument dat:
De users bij elke verandering klagen en dat als het eenmaal gebeurt is je er niemand meer over hoort. En dat het dus gezeur om niets was.
Dat is een drogreden. Mensen accepteren het omdat ze geen zin hebben om er over door te blijven gaan en omdat ze verder geen keus hebben.
Dat je ze niet meer hoort betekent niet dat ze niet meer achter bepaalde
specifieke kritiek staan.
Bepaalde kritiek die ik bijvoorbeeld op het design van de FP had sta ik echt nog wel achter en vind ik ook geen verbetering.

Een verandering is niet perse een verbetering.

[ Voor 11% gewijzigd door Help!!!! op 23-03-2004 11:37 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 15-09 14:23
Afbeeldingslocatie: http://www.flakkee.net/~versaeve/post.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cisco detected :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Help!!!! schreef op 23 maart 2004 @ 11:28:
Net zoals het vaak door de crew aangehaalde argument dat:
De users bij elke verandering klagen en dat als het eenmaal gebeurt is je er niemand meer over hoort. En dat het dus gezeur om niets was.
Dat is een drogreden. Mensen accepteren het omdat ze geen zin hebben om er over door te blijven gaan en omdat ze verder geen keus hebben.
Hohohoho hier maak je een hoop mensen heel pissig mee en wil ik je dus dringend aanraden om terug te trekken.

Er wordt altijd naar feedback geluisterd, en waar mogelijk of realistisch haalbaar wordt feedback altijd toegepast in beleid, design, content etc. Wat jij hier nu impliceert is heel laag onder de gordel dat wij een stelletje dictatoriale zakken zijn die dit forum runnen met enkel onze eigen inzichten als leidraad, en dat we de users beschouwen als dom klikvee waar we makkelijk bannerviews op kunnen verdienen.

Er wordt niet gezegd dat er gezeur om niets is, en er wordt niet gezegd dat iedere klacht van users onterecht is omdat men altijd wel klaagt. Er wordt alleen gezegd dat iedere verandering op voornamelijk reclamegebied bij voorbaat een stapel mensen op de achterste poten krijgen, voordat ze uberhaupt een idee hebben waar het over gaat.

Zodra de proef draait is alle kritiek van harte welkom, maar nu zitten er al 925 posts op op basis van 2 screenshotjes en heeel veel grotendeels uit de lucht gegrepen aannames. Dat is voor ons en voor jullie heel vermoeiend, en daarom gaan we op een gegeven moment inderdaad vragen om eens te kappen met het 'gezeik' totdat er feitelijk ergens over te zeiken valt. Dat is heel wat anders dan het negeren van kritiek wat jij impliceert.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

curry684 schreef op 23 maart 2004 @ 11:54:
[...]

Hohohoho hier maak je een hoop mensen heel pissig mee en wil ik je dus dringend aanraden om terug te trekken.

Er wordt altijd naar feedback geluisterd, en waar mogelijk of realistisch haalbaar wordt feedback altijd toegepast in beleid, design, content etc. Wat jij hier nu impliceert is heel laag onder de gordel dat wij een stelletje dictatoriale zakken zijn die dit forum runnen met enkel onze eigen inzichten als leidraad, en dat we de users beschouwen als dom klikvee waar we makkelijk bannerviews op kunnen verdienen.

Er wordt niet gezegd dat er gezeur om niets is, en er wordt niet gezegd dat iedere klacht van users onterecht is omdat men altijd wel klaagt. Er wordt alleen gezegd dat iedere verandering op voornamelijk reclamegebied bij voorbaat een stapel mensen op de achterste poten krijgen, voordat ze uberhaupt een idee hebben waar het over gaat.

Zodra de proef draait is alle kritiek van harte welkom, maar nu zitten er al 925 posts op op basis van 2 screenshotjes en heeel veel grotendeels uit de lucht gegrepen aannames. Dat is voor ons en voor jullie heel vermoeiend, en daarom gaan we op een gegeven moment inderdaad vragen om eens te kappen met het 'gezeik' totdat er feitelijk ergens over te zeiken valt. Dat is heel wat anders dan het negeren van kritiek wat jij impliceert.
Het is hooguit scherp geformuleerd. Maar opmerkingen van die strekking zijn wel degelijk gemaakt.
Zelf vind ik nu juist jouw post ongenuanceerd. Ik zeg nergens dat er helemaal niet geluisterd wordt door de crew. Ik zeg alleen dat de crew (ok sommige crewleden) met opmerkingen van die strekking users die kritiek uiten de wind uit de zeilen probeert te nemen.

En ik ben ook best tevreden over Tweakers/Got ander had ik geen Abo genomen. :o ;) Alleen moet ik wel scherp en kritisch blijven over bepaalde veranderingen anders blijf ik wellicht niet tevreden.
Ik zal proberen later uitgebreider in te gaan op je post maar ik moet nu ff verder werken.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Help!!!! schreef op 23 maart 2004 @ 12:04:
[...]
Ik zeg nergens dat er helemaal niet geluisterd wordt door de crew.
Dan heb je toch een andere interpretatie dan ik bij "Mensen accepteren het omdat ze geen zin hebben om er over door te blijven gaan en omdat ze verder geen keus hebben. " :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

curry684 schreef op 23 maart 2004 @ 12:24:
[...]

Dan heb je toch een andere interpretatie dan ik bij "Mensen accepteren het omdat ze geen zin hebben om er over door te blijven gaan en omdat ze verder geen keus hebben. " :/
Dit slaat op de fase die ingaat nadat de crew een verandering heeft doorgevoerd.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Help!!!! schreef op 23 maart 2004 @ 12:50:
[...]

Dit slaat op de fase die ingaat nadat de crew een verandering heeft doorgevoerd.
en zelfs dan kan je hier gewoon je mening geven waar naar geluisterd wordt en daar wordt heus wel wat mee gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op 23 maart 2004 @ 12:04:
[...]

Het is hooguit scherp geformuleerd. Maar opmerkingen van die strekking zijn wel degelijk gemaakt.
Zelf vind ik nu juist jouw post ongenuanceerd. Ik zeg nergens dat er helemaal niet geluisterd wordt door de crew. Ik zeg alleen dat de crew (ok sommige crewleden) met opmerkingen van die strekking users die kritiek uiten de wind uit de zeilen probeert te nemen.

En ik ben ook best tevreden over Tweakers/Got ander had ik geen Abo genomen. :o ;) Alleen moet ik wel scherp en kritisch blijven over bepaalde veranderingen anders blijf ik wellicht niet tevreden.
Ik zal proberen later uitgebreider in te gaan op je post maar ik moet nu ff verder werken.
En ik stel voor dat we het netjes houden in deze draad.

Ik denk dat de discussie verder goed verloopt (ik hou me er lekker ver vandaan, maar dat terzijde). Maar laten we nu vooral weer niet een heel verhaal gaan beginnen over wat de crew nu weer niet of wel bij iedereen door de strot duwt en dat we toch nooit luisteren enzo.

Daar gaat deze draad niet over en dat wil ik graag zo houden (als jullie het wat vinden).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 12:54:
[...]

En ik stel voor dat we het netjes houden in deze draad.

Ik denk dat de discussie verder goed verloopt (ik hou me er lekker ver vandaan, maar dat terzijde). Maar laten we nu vooral weer niet een heel verhaal gaan beginnen over wat de crew nu weer niet of wel bij iedereen door de strot duwt en dat we toch nooit luisteren enzo.

Daar gaat deze draad niet over en dat wil ik graag zo houden (als jullie het wat vinden).
Ik vind dat de discussie, alhoewel af en toe scherp geformuleerd, netjes en goed verloopt.

Bij grote en ingrijpende veranderingen lopen de emoties soms een beetje op en van mij mag dat best zolang we elkaar niet voor rotte vis gaan uitmaken en alles redelijk proberen te beargumenteren.

ps ik heb ook helemaal niks persoonlijk tegen welke rode groene of blauwe dan ook(Hooguit ben ik het met bepaalde zienswijzen niet eens.). Sterker ik vind dat zeker de roden goed werk verrichten vwb hun kerntaak het modden. En ja, complimenten hoor je nu eenmaal weinig, users/mensen hebben nu eenmaal meer oog voor de dingen waar ze het niet mee eens zijn.

Tav off topic: CA en de wijze waarop de crew bepaalde dingen motiveert/communiceert etc. lopen in elkaar over en zijn niet zo makkelijk te scheiden. Het off topic gaan blijft naar mijn mening binnen de perken.

Verder heb ik ook over CA zelf en de noodzaak ervan gezien de resultaten over 2003 geschreven. Misschien dat iemand daar op kan reageren.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb ff naar de voorbeelden gekeken hoe e.a. eruit gaat zien. En dat is echt verschikkelijk; Allemaal verschillende kleurtjes logo's met allemaal verschillende lettertypen noem maar op. Valt nog mee dat ze min of meer allemaal evengroot zijn. Maar dan die irritante balonnetjes die tevoorschijn komen, en over text heengaan.

Het komt zo rommelig over dat de leesbaarheid behoorlijk achteruitgaat, en daarmee het plezier om ffies te gaan "GoTten". Daardoor zou het niet eens onverwacht zijn als het aantal pageviews langzaam terugloopt hierdoor.

edit:
Vergelijk het zappen als de reclame verschijnt op de TV. Mensen houden niet echt van reclame, en zullen best wat moeite doen om die reclame te omzeilen. En als er een tweakers.net derivaat is zonder deze content-ads zullen er best wat ziijn die overstappen

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik ben een weekje op vakantie geweest, heb de discussie dus niet helemaal meegekregen maar heb me even bijgelezen en eigenlijk vind ik het ook een slecht idee. Ik vind Gathering of Tweakers juist een leuk forum omdat het heel erg sober is. Geen stroom aan lelijke icoontjes, geen 100.000 knoppen en al helemaal geen ritsen logo's. Wat ik van de test gezien heb, kan ik zeggen dat ik de leesbaarheid echt schrikbarend achteruit vind gaan. Als er in de echte test maar 15 icoontjes komen, is dat met mijn 100PPP wel een stuk beter vol te houden, maar vooralsnog vind ik het allemaal maar bijzonder matig.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
JvS schreef op 23 maart 2004 @ 14:47:
Ik ben een weekje op vakantie geweest, heb de discussie dus niet helemaal meegekregen maar heb me even bijgelezen en eigenlijk vind ik het ook een slecht idee. Ik vind Gathering of Tweakers juist een leuk forum omdat het heel erg sober is. Geen stroom aan lelijke icoontjes, geen 100.000 knoppen en al helemaal geen ritsen logo's. Wat ik van de test gezien heb, kan ik zeggen dat ik de leesbaarheid echt schrikbarend achteruit vind gaan. Als er in de echte test maar 15 icoontjes komen, is dat met mijn 100PPP wel een stuk beter vol te houden, maar vooralsnog vind ik het allemaal maar bijzonder matig.
het plan is voor 15 plaatjes per 25 posts op een pagina....

Ik zat te denken omdat het allemaal gerelativeerd werd aan een 10 per 100 ofzo... 15 per 25 posts in mij te erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• balk
  • Laatst online: 04:07
Ik heb zo'n beetje alles gelezen en ben niet blij met het plan. Maar ik snap wel dat T.net winst moet blijven maken om de boel draaiende te houden. Dus weer een poging om niet alleen af te kraken maar ook alternatieven aan te dragen.

Het is al eerder genoemd: zo'n logo breekt de leesbaarheid imho. Er zijn al talloze middenwegen genoemd maar 1tje heb ik niet gezien (of overheen gelezen in de enorme hoeveelheid posts ;) ): kan zo'n logo niet in de kantlijn komen te staan? Dus onder het usericon op de hoogte van waar het woord genoemd wordt. Je hebt dan wel CA maar het breekt de leesbaarheid niet (of minder iig). Bovendien is die ruimte nu vrijwel onbenut.

My 0.02 centjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
neographikal schreef op 23 maart 2004 @ 15:24:
[...]

het plan is voor 15 plaatjes per 25 posts op een pagina....

Ik zat te denken omdat het allemaal gerelativeerd werd aan een 10 per 100 ofzo... 15 per 25 posts in mij te erg.
Het is een max van 3 verschillende plaatjes die ieder max 5 keer kunnen komen. Het maakt niet uit of je 10, 25 100 of 999 posts per pagina hebt. De CA markeringen zullen in de nieuwst post beginnen en zo doortellen naar boven. Het kan dus ook heel goed dat er die keer als jij kijkt geen merken zijn geselecteerd door de CA enigne, ergo een CA vrije pagina.....

Dus maximaal 3 verschillende "merken" per keer en die 3 maximaal 5 per stuk per pagina ongeacht de hoeveelheid post per pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Dan valt de lichtshow nog wel mee inderdaad. Ah fijn we zullen zien, het hangt ook erg van de logo's zelf af...

@Balk die is al geopperd, net als de vorm van de google-ads :)

[ Voor 28% gewijzigd door neographikal op 23-03-2004 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kunnen
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dit principe moet toch eenvoudig te kraken zijn met een eenvoudig programma?

Gewoon met inet.ocx de pagina's ophalen, en dan kijken welk woord bij welk plaatje hoort... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Laatst online: 14-10-2020
Pulsher schreef op 23 maart 2004 @ 18:27:
Ongetwijfeld, maar dat is dus nadrukkelijk _niet_ de bedoeling.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
Pulsher schreef op 23 maart 2004 @ 18:27:

Gewoon met inet.ocx de pagina's ophalen, en dan kijken welk woord bij welk plaatje hoort... 8)7
Check mijn vorige post nog maar eens van dichtbij, knappe jongen die dat gaat parsen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:56
_-= Erikje =-_ schreef op 23 maart 2004 @ 18:34:
[...]

Check mijn vorige post nog maar eens van dichtbij, knappe jongen die dat gaat parsen :Y)
Knappe jongen die daar wat mee kan... Searchen is onmogelijk, cutje-paste kan niet en quoten ook niet. Doe mij dan maar een adje erdoor hoor, aan zo'n post heb je ook weinig ;)

Maargoed, met een aangepast JS'je in je cache moet het wel ongedaan te maken zijn, vraag is alleen of de oplossing alle moeite waard was, want je zult het wel goed up to date moeten houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
Vraag is ook wat er met de xml stream gaat gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je valt wel zo op twee manieren erg op: bekijk bovenstaande quote en ook nog eens in een andere layout:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/26294/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
tsja, das een questie van niet gekwoot worden en 't plaatje een paar pixels smaller maken ;)

Niet dat ik van plan ben zo te gaan posten want dat is me teveel werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
_-= Erikje =-_ schreef op 23 maart 2004 @ 22:17:
tsja, das een questie van niet gekwoot worden en 't plaatje een paar pixels smaller maken ;)
En wat dacht je van de lettergrootte? Zoals je ziet is die niet bij elke skin hetzelfde ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 09:40

GX

Nee.

Het zal vast al geopperd zijn, maar;

Is het niet gewoon mogelijk om een hyperlinkje van het woord te maken, waarvan de streep onder de link net een andere kleur heeft, zodat het nog wel opvalt, en desnoods iets van een klein icoontje erachter dat geeft dat het een 'smart-tag' is.

Ik vind het persoonlijk een goede ontwikkeling, het zal ook prima werken, maar om nou woorden te vervangen met plaatjes gaat mij te ver. Simpelweg wat CSS of DHTML misbruiken voor dit doeleinde moet kunnen, ook met oog op de nieuwe layout van GoT waarin toch al DHTML gebruikt gaat worden..

Just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

GX schreef op 24 maart 2004 @ 11:32:
Het zal vast al geopperd zijn, maar;

Is het niet gewoon mogelijk om een hyperlinkje van het woord te maken, waarvan de streep onder de link net een andere kleur heeft, zodat het nog wel opvalt, en desnoods iets van een klein icoontje erachter dat geeft dat het een 'smart-tag' is.
Is inderdaad al geopperd; vanuit de adverteerders is hier geen interesse in...
Ik vind het persoonlijk een goede ontwikkeling, het zal ook prima werken, maar om nou woorden te vervangen met plaatjes gaat mij te ver. Simpelweg wat CSS of DHTML misbruiken voor dit doeleinde moet kunnen, ook met oog op de nieuwe layout van GoT waarin toch al DHTML gebruikt gaat worden..
Ik zou zeggen lees de hele thread nog eens door...
Just my 2 cents.
Begint dat een argument te worden om de thread niet meer door te lezen maar je mening neer te kwakken zonder te kijken of hier wellicht allang op gereageerd is?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GX

GX

Nee.

Spider.007 schreef op 24 maart 2004 @ 11:49:
[...]
Is inderdaad al geopperd; vanuit de adverteerders is hier geen interesse in...
[...]
Ik zou zeggen lees de hele thread nog eens door...
[...]

Begint dat een argument te worden om de thread niet meer door te lezen maar je mening neer te kwakken zonder te kijken of hier wellicht allang op gereageerd is?
Het topic is echter al bijna 1000 reacties lang, en vermoedelijk heb ik ook andere dingen te doen. Ik moest het gewoon inderdaad even kwijt omdat het in mijn ogen een redelijke mogelijkheid had geweest.
Niet iedereen heeft de tijd om tijdens z'n werk even zo'n topic door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Laatst online: 19:04

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

GX schreef op 24 maart 2004 @ 12:00:
[...]
Het topic is echter al bijna 1000 reacties lang,
En :? Je had ook vanaf het begin er bij kunnen zijn.
en vermoedelijk heb ik ook andere dingen te doen.
Je bent niet de enige.
Ik moest het gewoon inderdaad even kwijt omdat het in mijn ogen een redelijke mogelijkheid had geweest.
En na bijna 1000 posts denk jij dat anderen dat idee nog niet gehad hebben :?
Niet iedereen heeft de tijd om tijdens z'n werk even zo'n topic door te lezen.
Dan doe je dat thuis, daar heb je ruim de tijd voor gehad (loopt al vanaf afgelopen vrijdagavond).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Mr. Liu schreef op 24 maart 2004 @ 12:37:
Dan doe je dat thuis, daar heb je ruim de tijd voor gehad (loopt al vanaf afgelopen vrijdagavond).
Ga even lekker iemand anders kleineren met je 'standaard-flame-indeling'-post zeg. In plaats van hem te vertellen wat hij had moeten doen, moet jij iemand op normale toon vertellen wat je mening over zijn post is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Glimi schreef op 24 maart 2004 @ 13:18:
[...]
Ga even lekker iemand anders kleineren met je 'standaard-flame-indeling'-post zeg.
Als jij dat kleineren vindt, dan is dat jammer, maar zo is het niet bedoeld.
In plaats van hem te vertellen wat hij had moeten doen, moet jij iemand op normale toon vertellen wat je mening over zijn post is.
Hoezo moet ik dat? Sorry hoor, maar ik denk dat het geen kwaad kan als jij ook even op je bewoordingen let. Mogelijk dat ik het iets subtieler had kunnen verwoorden, maar het is nu gebeurd.

EDIT:
Verder denk ik dat GX hier lang genoeg komt om mij zelf van repliek te dienen als hij dat nodig vindt.

[ Voor 10% gewijzigd door Freee!! op 24-03-2004 13:27 ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:21

boesOne

meuh

Mr. Liu schreef op 24 maart 2004 @ 13:25:
[...]

Als jij dat kleineren vindt, dan is dat jammer, maar zo is het niet bedoeld.

[...]

Hoezo moet ik dat? Sorry hoor, maar ik denk dat het geen kwaad kan als jij ook even op je bewoordingen let. Mogelijk dat ik het iets subtieler had kunnen verwoorden, maar het is nu gebeurd.

EDIT:
Verder denk ik dat GX hier lang genoeg komt om mij zelf van repliek te dienen als hij dat nodig vindt.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?

Dit topic is een beetje circulair. Zo om de tien pagina's komen dezelfde standpunten weer terug. Ik ga ook geen 1000 berichten doorspitten maar jump er gewoon in.
Verder is het idee van smarttags ipv logoos best een goed idee. Ze zijn in ieder geval minder intusive dan logo's. Dat zal dan meteen de reden zijn waarom de adverteerders ze niet willen. Die willen natuurlijk lekker opvallende [animated] gifjes..

[ Voor 2% gewijzigd door boesOne op 24-03-2004 13:33 . Reden: tiepooos ]

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Laatst online: 15-09 10:50

MicroWhale

The problem is choice

Wordt dit ook op het forum ingevoerd?

Zo ja, dan denk ik dat het forum over een niet al te lange tijd niet meer te lezen is. De mensen die niet weglopen omdat ze het vreselijk vinden, zullen verkapt taalgebruik gaan gebruiken om een "verlinking" van hun post te voorkomen. Dit heeft weer tot gevolg dat er mensen weglopen omdat ze het niet kunnen lezen, etc...

Het maakt een fantastische site zoals deze zeer zeker minder toegankelijk voor nieuwe leden.

Succes

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Laatst online: 15-09 13:59

Pelle

🚴‍♂️

Sommige mensen lezen echt niet :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

-boesOne- schreef op 24 maart 2004 @ 13:32:
[...]

Met het verkeerde been uit bed gestapt?

Dit topic is een beetje circulair. Zo om de tien pagina's komen dezelfde standpunten weer terug. Ik ga ook geen 1000 berichten doorspitten maar jump er gewoon in.
Verder is het idee van smarttags ipv logoos best een goed idee. Ze zijn in ieder geval minder intusive dan logo's. Dat zal dan meteen de reden zijn waarom de adverteerders ze niet willen. Die willen natuurlijk lekker opvallende [animated] gifjes..
Volgens is er tot nu toe een goede discussie in dit topic gevoerd waarin de vragen die momenteel opnieuw opduiken allemaal reeds beantwoord zijn. Ook de posts die ik hierboven zie staan zijn voorbeelden hiervan. Wat is het nut van posts die elkaar blijven herhalen? Uiteraard is iedereen vrij om zijn mening te posten; maar dit tast wel het nut en de overzichtelijkheid van dit topic aan :)
Logos schreef op 24 maart 2004 @ 13:35:
Wordt dit ook op het forum ingevoerd?

[...]
ik bedoel maar :X

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Pffff, is het niet mogelijk om een nieuw topic te starten met een goeie topicstart waarin een faqje staat met de standpunten ofzo? Erg herhalend dit :)

Ik bedoel, mensen bedenken alternatieven of zeiken het zaakje af. De argumenten tegen zijn bekend, maar men heeft pas behoefte aan opbouwende kritiek wanneer het draait. En alternatieven zijn niet interessant, omdat de client ja heeft gezegd tegen deze vorm en je niet ineens met een ander idee aan kan komen. Het is dus nogal loos om alsmaar diezelfde dingen te blijven roepen :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:44

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
DarkX schreef op 24 maart 2004 @ 13:51:
Pffff, is het niet mogelijk om een nieuw topic te starten met een goeie topicstart waarin een faqje staat met de standpunten ofzo? Erg herhalend dit :)
Is dat nuttig ;) ? Ik bedoel, dat kunnen we weer dik 40 pagina's vol praten over hoe slecht we dit idee wel niet vinden :z. Wacht het allemaal nou maar af voordat we weer verder gaan met dit eindeloos herhalend verhaaltje

Logos: Nee, het wordt niet op GoT ingevoerd. Beginnersweb krijgt dit nieuwe systeem wel en daarom maken zoveel bezoekers van GoT zich zorgen over dit systeem. Vandaar ook dit grote draadje in Lieve Adjes. Snap je :) ?

[ Voor 20% gewijzigd door We Are Borg op 24-03-2004 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GX

GX

Nee.

Mr. Liu schreef op 24 maart 2004 @ 12:37:
Ook niet iedereen heeft internet thuis, nee, echt niet.

Nu even die kleutermode uitzetten, en doorgaan met een gezonde discussie alsjeblieft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

En dan nu even kappen met flamen en beperken tot relevante toevoegingen aub.

De feiten:
• Binnenkort komt er een proef met Content Advertising op GoT, in de vorm als beschreven in de MED
• Of de proef wordt uitgevoerd staat niet ter discussie
• Zodra de proef draait is alle kritiek welkom, mits onderbouwd
• De hoeveelheid CA per pagina is gelimiteerd
• Het zal niet gebeuren dat tekst inhoudelijk wordt gewijzigd door CA: Microsoft kan dus niet het woord 'Linux' opkopen om te vervangen door iets anders, net zomin als Red Hat 'Linux' kan kopen voor hun eigen logo. Ieder bedrijf mag alleen woorden laten vervangen door logo's/links met dezelfde tekst.
• Er komen geen animated ads omdat dit het lezen zeker zou verstoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

\o/ curry684 \o/ :P

Trouwens, even een vraagje tussendoor. Ik snap dat de postprocessor geen abbo's kan herkennen ivm databasetoegang, en ik snap ook dat crisp en chem en consorten hard bezig zijn om dit voortijdig op te lossen. Maar (ben a-technisch in deze zaken, maar toch) moet het niet eenvoudig zijn om als postprocessor te herkennen welke template dat hij aangelevert zijn? Deze zijn toch fysiek anders, en je hebt er geen databasetoegang voor nodig. Zo zou het toch vrij eenvoudig moeten zijn om iig in de alternatieve templates CA uit te zetten. Of denk ik nu helemaal scheef?

Ow, ik herinner me wel een opmerking dat crisp op templateniveau bezig is, bedoelt ie dan dit?

Is geen gezeur ofzo, ik snap wel dat jullie jullie best doen, vroeg me gewoon af of er zo geen eenvoudige tijdelijke oplossing mogelijk is zonder dbase xs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

DarkX schreef op 24 maart 2004 @ 16:40:
[...]
Trouwens, even een vraagje tussendoor. Ik snap dat de postprocessor geen abbo's kan herkennen ivm databasetoegang, en ik snap ook dat crisp en chem en consorten hard bezig zijn om dit voortijdig op te lossen. Maar (ben a-technisch in deze zaken, maar toch) moet het niet eenvoudig zijn om als postprocessor te herkennen welke template dat hij aangelevert zijn? Deze zijn toch fysiek anders, en je hebt er geen databasetoegang voor nodig. Zo zou het toch vrij eenvoudig moeten zijn om iig in de alternatieve templates CA uit te zetten. Of denk ik nu helemaal scheef?

Ow, ik herinner me wel een opmerking dat crisp op templateniveau bezig is, bedoelt ie dan dit?

Is geen gezeur ofzo, ik snap wel dat jullie jullie best doen, vroeg me gewoon af of er zo geen eenvoudige tijdelijke oplossing mogelijk is zonder dbase xs
Ik denk dat je toch een tikje scheef denkt. Hoewel abo's gebruik kunnen maken van alternatieve templates, doet niet iedereen dat terwijl sommige crew dat wel doet, dus het is absoluut geen goede methode om onderscheid te maken. Op zich inderdaad goed bedacht, maar met iets teveel beperkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Mr. Liu schreef op 24 maart 2004 @ 16:50:
[...]

Ik denk dat je toch een tikje scheef denkt. Hoewel abo's gebruik kunnen maken van alternatieve templates, doet niet iedereen dat terwijl sommige crew dat wel doet, dus het is absoluut geen goede methode om onderscheid te maken. Op zich inderdaad goed bedacht, maar met iets teveel beperkingen.
Het is niet DE oplossing, maar totdat die oplossing er is kan het toch een tijdelijke oplossing zijn?

Daarom staat er ook dat het een eenvoudige tijdelijke oplossing is :)

[ Voor 8% gewijzigd door DarkX op 24-03-2004 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

DarkX schreef op 24 maart 2004 @ 16:53:
[...]
Het is niet DE oplossing, maar totdat die oplossing er is kan het toch een tijdelijke oplossing zijn?

Daarom staat er ook dat het een eenvoudige tijdelijke oplossing is :)
Ik denk niet dat abo's die de standaard template gebruiken (onder andere ik :P ) daar blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Mr. Liu schreef op 24 maart 2004 @ 16:59:
[...]

Ik denk niet dat abo's die de standaard template gebruiken (onder andere ik :P ) daar blij mee zijn.
Wat is dat nou voor gelul? Er komt een oplossing voor die templates, dat is gezegd. Maar zo lang die er niet is kun je toch tijdelijk mijn oplossing toevoegen? Ik zie niet in hoe je daar last van kan hebben :)

Of ben je dan jaloers? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 08:55
En wat voor een logo komt er voor linux O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 18:26
Xiqum schreef op 24 maart 2004 @ 20:00:
En wat voor een logo komt er voor linux O-)
Ik denk dat Linus Torvalds dan maar persoonlijk geld moet doneren :P

Maar volgens komt het allemaal goed, en kunnen we het allemaal uiteindelijk alsnog lezen, en ik ben gewoon benieuwd :P

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:31

DinX

Motormuis

Mr. Liu schreef op 24 maart 2004 @ 16:50:
[...]

En als ze voor de abo's een template maken maar dan identiek aan de normale ?
Dus alleen de naam ervan veranderen, of eender wat dat hem uniek maakt voor die processor.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 00:30

crisp

Devver

Pixelated

er komt een tijdelijke oplossing voor de abo-problematiek

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Zou ik mogen weten wat het voor een bedrijf kost en wat de voorwaarden zijn om mee te doen aan CA ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

crisp schreef op 24 maart 2004 @ 20:07:
er komt een tijdelijke oplossing voor de abo-problematiek
Okay, dan schrap mijn idee maar ;)

Tnx trouwens \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
[Airwolf] schreef op 24 maart 2004 @ 22:36:
Zou ik mogen weten wat het voor een bedrijf kost en wat de voorwaarden zijn om mee te doen aan CA ?
Onze reclame tarieven voor deze actie staan nog niet echt vast, let wel het gaat om een proef. Als de proef succesvol is kunnen sereiuze gegadigden contact opnemen met de directie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Sorry als dit al gevraagd is, maar hoe groot (hoog) worden de logo's?

Ik vraag me namelijk af of je dan dalijk geen problemen met de line-heights krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saviour schreef op 24 maart 2004 @ 23:52:
Sorry als dit al gevraagd is, maar hoe groot (hoog) worden de logo's?

Ik vraag me namelijk af of je dan dalijk geen problemen met de line-heights krijgt. :)
Tja, met alle respect, maar lees in elk geval even de eerste pagina van het topic door (en kijk dan even naar het geposte voorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 00:20:
[...]

Tja, met alle respect, maar lees in elk geval even de eerste pagina van het topic door (en kijk dan even naar het geposte voorbeeld).
Stom, helemaal niet gezien. Sorry en bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 09:44
Niet als flame bedoelt ofzo, maar het lijkt me echt niks.
Iets wat ik zo snel niet in dit topic kon vinden.. waarom word het geimplementeerd? laat maar |:( |:(

[ Voor 9% gewijzigd door geez op 28-03-2004 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

geez schreef op 28 maart 2004 @ 21:57:
Iets wat ik zo snel niet in dit topic kon vinden.. waarom word het geimplementeerd?
niet kon vinden, of alleen niet zo snel :? Het staat er namelijk vrij duidelijk :/

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Laatst online: 20:46
geez schreef op 28 maart 2004 @ 21:57:
Iets wat ik zo snel niet in dit topic kon vinden.. waarom word het geimplementeerd?
Nou wat dacht je wat geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-02 12:45
na ja.. persoonlijk lijkt het me niks, maar ik vind dat het (indien ze het dus echt nodig vinden, wat intussen wel duidelijk is) wel geprobeerd mag worden.

werkt het niet.. bye met advertenties..
stoort het niet... ik vinnet prima, zolang abbo's maar de keus houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

En nu dit topic toch weer gekicked is:

Zeef of crisp, er werd gesproken over het eerder dan 1-april invoeren, met nog 3 dagen voor de boeg, kunnen we verwachten dat het dus in één van dezer dagen beschikbaar is ? Of gaat de deadline toch over 1 april heengetild worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

DoRRoN schreef op 28 maart 2004 @ 22:03:
En nu dit topic toch weer gekicked is:

Zeef of crisp, er werd gesproken over het eerder dan 1-april invoeren, met nog 3 dagen voor de boeg, kunnen we verwachten dat het dus in één van dezer dagen beschikbaar is ? Of gaat de deadline toch over 1 april heengetild worden ?
[John Carmack Mode]
It'll be finished when it's finished :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 00:30

crisp

Devver

Pixelated

^^^^^^

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GX

GX

Nee.

offtopic:
Een kick door crew?

Dus toch een 1-april grap :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 21:34
GX schreef op 29 maart 2004 @ 10:22:
[...]

offtopic:
Een kick door crew?

Dus toch een 1-april grap :+
Volgens mij bedoelt ie meer iets van: I'm with stupid ;)
Verder zien we het vanzelf wel als het af is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
denk dat we ergens de 30e kunnen starten, maar het is nu nog onzeker of de abo's dan 100% gevrijwaard zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 01:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

zeef schreef op 29 maart 2004 @ 15:33:
denk dat we ergens de 30e kunnen starten, maar het is nu nog onzeker of de abo's dan 100% gevrijwaard zijn...
veel succes dan morgen :)

kunnen jullie meteen een nieuw topic gaan aanmaken over hoe het jullie bevalt :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:07

SmartDoDo

Woeptiedoe

Als ik nú aan abo neem, is het dan zo snel geregeld dat ik ook geen last heb van die CA? Dan zou wel mooi zijn namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej
  • Laatst online: 05-06 15:55

feej

giraffemeisje

SmartDoDo schreef op 29 maart 2004 @ 16:00:
[...]

Als ik nú aan abo neem, is het dan zo snel geregeld dat ik ook geen last heb van die CA? Dan zou wel mooi zijn namelijk :)
Kweenie of dat zo snel gaat, ik denk eik van niet. Maar als ik jou was, of anyone else, dan zou ik iig ff wachten tot je het gezien hebt. Achter de schermen zijn er namelijk nog wel wat dingen veranderd om het toch zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken.

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Dat ligt volledig aan je betalingswijze. Via een triple-deal betaling kan het zo twee weken duren (stornatie-tijd) en een walliecard kost ook wel wat tijd.
De snelste optie die ik tot nu toe gezien heb, was de rabo-direct overboeking, maar ik weet niet of die (nog) ondersteund was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:07

SmartDoDo

Woeptiedoe

fee-tje schreef op 29 maart 2004 @ 16:02:
[...]

Maar als ik jou was, of anyone else, dan zou ik iig ff wachten tot je het gezien hebt. Achter de schermen zijn er namelijk nog wel wat dingen veranderd om het toch zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken.
Dan wacht ik nog even af hoe/wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z'n best

Glimi schreef op 29 maart 2004 @ 16:04:
[...]

Dat ligt volledig aan je betalingswijze. Via een triple-deal betaling kan het zo twee weken duren (stornatie-tijd) en een walliecard kost ook wel wat tijd.
De snelste optie die ik tot nu toe gezien heb, was de rabo-direct overboeking, maar ik weet niet of die (nog) ondersteund was :)
Mijn Creditcard betaling was binnen een paar minuten al verwerkt. Dus het kan heel snel :P
* Padvinder is benieuwd (zie ook sig) :)

[ Voor 18% gewijzigd door Padvinder op 29-03-2004 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Glimi schreef op 29 maart 2004 @ 16:04:
[...]

offtopic:
meteen na de walliecard betaling was bij mij het abo actief

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

[...]
Een abo kan je snel genoeg regelen (kan met de juiste betalingsmogelijkheid dus in een paar minuten), maar ik weet niet of de mogelijkheden om abo's van CA te vrijwaren zo snel geregeld kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik vind het toch echt overdreven, de reacties van mensen die vinden dat hun post wordt 'verkracht' door een plaatje ipv een woordje.

De meeste mensen zijn te lui om hun post nog eens langs te lopen op spelfouten of ff een paar alinea's ertussen te gooien (ik ook weleens hoor), maar o wee als er opeens een plaatje ertussen komt. Nee, DAT ziet er dan opeens niet meer uit. :|

Ik snap nog steeds niet HOE de mening van de poster erdoor kan veranderen en waarom het als een persoonlijke aanval wordt ervaren. Alsof de anderen niet snappen dat jij NIET het plaatje ingezet hebt.

Als er een link wordt neergezet terwijl je een bedrijf afkraakt wordt het dan automatisch iets positiefs? Waarom? Ik zou zeggen, het helpt om het voor de lezer van die post het meer objectiever te maken, om de stap te zetten het zelf uit te zoeken of de mening van die poster klopt.

En mischien nog een tipje: zou je die CA niet zo kunnen maken dat de gebruiker geen CA in zijn eigen berichten ziet? Aan de ene kant veroorzaakt het minder/geen "irritatie" voor de gebruiker en aan de andere kant zal de eigenwijze gebruiker geen pogingen doen om het te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Help!!!! schreef op 29 maart 2004 @ 16:28:
[...]

offtopic:
meteen na de walliecard betaling was bij mij het abo actief
Voor zover ik weet is er nog een handmatige actie nodig dus moet je er wat geluk mee hebben: het kan dus ook om enkele dagen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

nog 2 daagjes en dan is het 1 april _o_

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:20

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

executor schreef op 30 maart 2004 @ 16:08:
nog 2 daagjes en dan is het 1 april _o_
het is zeker de bedoeling om dit voor 1 April al te laten beginnen, juist om van dat soort verdenkingen (die wel degelijk storen, ook al gaan we er niet op in) af te zijn.
Het hangt om dit moment op de mogelijkheid dit uit te kunnen zetten voor abbonee's en binnen crewfora, waar dit minder wenselijk is, als die issue getackeld is kan het vrijwel per direkt los gaan.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Laatst online: 04-09 14:02
Whaha, jullie moeten dan vanavond of vannacht live gaan, anders wordt het niks meer >:)
Volgende keer misschien de 1 april grappen iets minder ver vantevoren aankondigen, dan zit de schrik er nog dik in tegen de tijd dat het 1 april is :P

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 14-09 19:57
Een mislukte 1april-grap dus? :7 })

[ Voor 8% gewijzigd door Silent Thunder op 30-03-2004 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cryforhelp schreef op 30 maart 2004 @ 18:30:
Whaha, jullie moeten dan vanavond of vannacht live gaan, anders wordt het niks meer >:)
Volgende keer misschien de 1 april grappen iets minder ver vantevoren aankondigen, dan zit de schrik er nog dik in tegen de tijd dat het 1 april is :P
Of morgen. :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

RM-rf schreef op 30 maart 2004 @ 16:19:
Het hangt om dit moment op de mogelijkheid dit uit te kunnen zetten voor abbonee's en binnen crewfora, waar dit minder wenselijk is, als die issue getackeld is kan het vrijwel per direkt los gaan.
Kunnen LA, SM en TMF (en MED en BUG, maar vooral TMF O-)) ook gevrijwaard worden?

Het lijkt me zo lastig; wil je klagen dat iemand M$ schrijft, wordt er een mooi Microsoft-logootje gesubstitueerd... Maak dan maar eens duidelijk wat je bedoelt :)
curry684 schreef op 29 maart 2004 @ 01:02:
[John Carmack Mode]
It'll be finished when it's finished :)
Als dit betekent dat er nog vier jaar wordt gesleuteld voordat het wordt ingevoerd, hoor je mij niet klagen :D

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• decramy
  • Laatst online: 23:07

decramy

root@birdie:~#

nog 1 post en deze 1 april-grap-topic kan ook dicht :)

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.