Omdat er sterk de voorkeur voor was om het eerst in eigen kring te presenteren. Ik was en ben daar tegen alhoewel het daarvoor nu te laat is omdat we :
a. nog niets te presenteren hebben behalve screenshots
b. het dus twee keer tot heftige discussie/emotie aanleiding geeft (voor sommigen 3x)
- er zijn ineens wel erg veel modjes online om te reageren

niet meer dan normaal, maar zoals je wschl al gebleken is leeft dit onderwerp ook intern. Omdat men graag naar buiten wilde om jullie mening te peilen, is imho nog niet alle discussie afgerond. Ondanks het feit dat het geen democratie is, gaan we onze medewerkers niet verbieden om een mening te hebben. We vragen alleen wel of ze het bedrijfsbelang mee willen nemen in de afweging.
- wordt op 1 april bij wijze van proef ingevoerd

Nee, we gaan vervroegen, lees hierboven al eerder in een post van mij
- het taalgebruik van Daniel ben ik niet gewend ...
Daniel is niet de enige die hier de hand in heeft gehad. De tekst is een coproductie. Ik heb er ook aan meegewerkt.
- omzeilen is natuurlijk wel heel eenvoudig door allerlei aliassen te verzinnen:
microsoft windows = rode kool
microsoft office = witte kool
microsoft project = spitskool
etc etc, net als in de oorlog

Ja, da's waar. En daar kunnen we weinig tegen doen. Maar hetzelfde geldt ook voor bannerblockers etc. etc. Kosten
ons ook geld en kunnen we weinig tot niets aan doen
Kortom: beeeetje voorspelbaar allemaal, bijna net zo voorspelbaar als Bassie en Adriaan (komt hier nu ook een link

)
Nee, niet voor bassie en adriaan

.