Toon posts:

Panasonic X60

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:
  • 3.346 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Ik heb nog een vraagje over de panasonic x60 die ik net gekocht heb..
Ik wil graag een gamepje bestellen..

Er staat dat ik de juiste wap-instellingen moet instellen..
Hoe moet ik dit doen?

En hoe gaat dat te werk via wappen? Kost dat extra beltegoed?

Verwijderd

wap instellingen hoef je nix aan te doen en als je game download moet je wel extra betalen, nl voor de bandbreedte die je gebruikt om het te downloaden als et goed is

Verwijderd

er staat dat de game 4.95 is.. word dan gewoon 4.95 van beltegoed afgehaalt of moet ik ook nog de kosten van mijn mobiele telefoon betalen?

Verwijderd

nog kosten erbij van de bandbreedtje die je gebruikt

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 17:12:
er staat dat de game 4.95 is.. word dan gewoon 4.95 van beltegoed afgehaalt of moet ik ook nog de kosten van mijn mobiele telefoon betalen?
Bij veel game developers kun je alleen via creditcard betalen. Spellen zijn wel erg kewl. Voor de X60 valt het helaas wat tegen. Hij heeft mischien wel wat CPU power, maar vanwege het scherm (128*128) kun je alleen games voor oude toestellen draaien. Plus... het scherm van de X60 is echt heel langzaam. Vergeet snelle actie...

Plus, games via je PC downloaden en dan naar de X60 gaat ook niet. Staat geblocked. Dit is jammer, omdat de X60 maar beperkt ruimte heeft. Meer dan een aantal games kopen kan dus niet. Waar bewaar je ze???

Normaal gesproken zou je dus een archiefje van games aanliggen op je PC, en als je weggaat laad je die games die je wilt spelen. Dankzij die #^)*^#)#)* lui kan dat dus niet :( :( :(

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 16:05 ]

Verwijderd

en er zijn maar een paar spellen voor de x60 :(

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

Ik las vandaag ook een leuk nieuwtje (voor mij dan) in de Vodafone reclame folder bij de x60:
Uniek: ringtone composer
Iemand hem al gevonden? :+ (geluidjes opnemen en als ringtone instellen is imho iets anders)

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dudes mijn ma heeft net zo'n ding gekocht en ik vroeg me iets af :

Is er een manier om de gemaakte fototjes lekkker cheap op je PC te krijgen ??
Niet dat je dan WoW kwaliteit hebt maar toch ........ is wel geinig :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 21:02:
[...]

Bij veel game developers kun je alleen via creditcard betalen. Spellen zijn wel erg kewl. Voor de X60 valt het helaas wat tegen. Hij heeft mischien wel wat CPU power, maar vanwege het scherm (128*128) kun je alleen games voor oude toestellen draaien. Plus... het scherm van de X60 is echt heel langzaam. Vergeet snelle actie...

Plus, games via je PC downloaden en dan naar de X60 gaat ook niet. Staat geblocked. Dit is jammer, omdat de X60 maar beperkt ruimte heeft. Meer dan een aantal games kopen kan dus niet. Waar bewaar je ze???

Normaal gesproken zou je dus een archiefje van games aanliggen op je PC, en als je weggaat laad je die games die je wilt spelen. Dankzij die #^)*^#)#)* lui kan dat dus niet :( :( :(
Dus het komt er op neer dat ik geen spelletjes kan downloaden/krijgen met mijn x60 :?

Verwijderd

kan wel, maar op een paar sites

1 van die sites heb ik hier laatst nog gepost paar paginas trug :P

Verwijderd

Mobie schreef op 10 mei 2004 @ 21:49:
Ik las vandaag ook een leuk nieuwtje (voor mij dan) in de Vodafone reclame folder bij de x60:

[...]

Iemand hem al gevonden? :+ (geluidjes opnemen en als ringtone instellen is imho iets anders)
lol ja dat had ik laatst ook gelezen dat van die ringtone composer, maar nog steeds niet gevonden :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 21:58:
[...]

Dus het komt er op neer dat ik geen spelletjes kan downloaden/krijgen met mijn x60 :?
In theorie wel, maar je moet meer proberen. Dat betekent, geld betalen voor spel, nog eens geld betalen voor de GPRS transfer, hopen dat ie het doet, en als ie het niet doet weer overnieuw proberen. De meeste geven het dan op bij 2 of 3 keer en zijn dan zo'n 15 a 20 euro kwijt.

Het probleem is (zie ook hierboven) de X60 is heel exclusief en wordt speciaal gemaakt voor vodafone die hem ook slechts mondjesmaat verkoopt. Bij veel van hun winkels zie je hem ook niet liggen. Bij komend probleem, de medewerkers zelf kennen hem niet. De helpdesk kent hem niet, zelfs de fabrikant kent hem niet altijd. Het is een erg mooi uitziend en super compact dingetje die best kewl is, maar die support is 0.0 plus dat ie nog eens kunstmatig geknepen wordt...

Als je java dingen wilt doen... VER WEG BLIJVEN BIJ DE X60

• Mobie

Mobie

Little Idiot

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 22:03:
[...]

lol ja dat had ik laatst ook gelezen dat van die ringtone composer, maar nog steeds niet gevonden :P
NIEUW! Ga naar de dichtbijzijnste Vodafone winkel, koop de panasonic x60 en ontdek zelf wat deze allemaal (niet) kan. Wij weten het ook niet! Nu voor maar €149,- :X

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Verwijderd

Nja , dan maar geen games downloaden , dan maar gewoon alleen bellen en smsen :)

Verwijderd

Hmm , ik zie dit nu staan:

Prince of Persia, The Sands of Time

Voor Nederland
Bestel Prince of Persia, The Sands of Time. Bel naar 0900-209 0 209 en toets 45600494 in.
Wacht vervolgens op een bevestiging. ( € 0,80 p.m.).

Kan dit wel kloppen?
Weet iemand hoelang die bevestiging ongeveer duurt?

( Dan weet ik ongeveer hoeveel beltegoed ik nog kwijt ben )

• Riball
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-12-2024
Heb gister me X60 ontvangen... toch wel een lekker telefoontje... alleen nu was de batterij leeg stond me geluid uit en ging ie toch piepen... beetje vaag... maja...

Heeft iemand die Data Connection Assistant V5.0.34 al uitgetest met zn phone???

Zit hier trouwens ook ff te zoeken naar een SPCK code... zie dat je je phone ook kan unlocken met een datakabel en wat software... maja dan moet je wel eerst een datakabel voor je fone hebbe he...

krijg vanavond ook een programma van iemand waarmee je die SPCK code kan laten genereren... hoop dat dat werkt! :D

EDIT:
Nou unlock codes werkte niet... conclusie unlock menu geblokkeerd... nouja jammer dan maar niet...boeide me eerlijk gezegd toch nie zo veel :P

maar had nu wel ff een vraagie over Live! wat is nu handiger per KB betalen of per minuut? en hoeveel KB haal je binnen per minuut???

[ Voor 61% gewijzigd door Riball op 11-05-2004 19:40 ]

Verwijderd

EEN BELANGRIJKE VRAAG!
Had net een ringtone besteld , en kreeg een wap - melding binnen..

Ik herrinerde me dat ik vodafone live nog niet had geinstald..
Dus had die afgeslagen.. maar heb wel 1.10 betaald..

Kan ik ergens nog die wap-melding ophalen?

HEEL ERG BEDANKT ALVAST!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:57

chromeeh

the Gnome

Ik had nog een vraagje over die Java block.....
Kun je niets ontvangen maar wel versturen of helemaal niet versturen???
Want technisch gezien kan het toestel het wel, maar is het dus geblokkeerd....
Bij het Vodafone Citypoint wouden ze me niet helpen, een letterlijke quote:
"Vodefone bied Java aan als netwerkdienst, dus verder kunnen we je niet helpen"

Maar goed, kan het überhaubt gedeblokkeerd worden :? :?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
chromeeh schreef op 15 mei 2004 @ 19:30:
Ik had nog een vraagje over die Java block.....
Kun je niets ontvangen maar wel versturen of helemaal niet versturen???
Zowel ontvangen als versturen is geblocked. Dit houdt dus ook in dat je van je ontvangen Java apps dus geen backups kan maken en dus ook niet kan meenemen naar een nieuwe J2ME telefoon!!!. Als je dus dure games besteld hebt, en je gaat naar een nieuwe phone moet je ze dus van Vodafone weer overnieuw bestellen :( :( :(
Bij het Vodafone Citypoint wouden ze me niet helpen, een letterlijke quote:
"Vodefone bied Java aan als netwerkdienst, dus verder kunnen we je niet helpen"
Ja, duh! En Microsoft biedt ook software aan via zijn site. Moet Windows daarom maar de CD-rom en floppy blokkeren????

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

flowerp schreef op 16 mei 2004 @ 00:48:
[...]

Ja, duh! En Microsoft biedt ook software aan via zijn site. Moet Windows daarom maar de CD-rom en floppy blokkeren????
Wie niet waagt wie niet wint toch :)
Ik ken nog wel iemand in de telefoon wereld, zal hem ff vragen :D

Update:
Heb net ff zitten knoeien met een maat van me (hij heeft een siemens c55), we hebben een .jar gerenamed naar een .jpg (om te kijken of de foon naar extensie kijkt of naar file inhoud).
Hij verstuurd de file wel, maar waar die blijft is tot nu aan toe nog steeds een raadsel, echter mmf files etc. uitwisselen gaat wel perfect.....

[ Voor 35% gewijzigd door chromeeh op 16-05-2004 22:41 . Reden: update ]

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Is er een of ander stukje software waarmee je je contact lijst op je pc kunt beheren en dan kunt updaten via Infrarood :? :?
Voor de Nokia bestaat er wel van die software, of dat andere software wil samen werken met de X60.....

Ik heb op de Panasonic site wat gevonden, namelijk dit programma....
Ik zal zo eens kijken of het wat is :)

[ Voor 34% gewijzigd door chromeeh op 17-05-2004 17:40 ]

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Hoi

Ik ben ook van plan X60 halen en ik ben in onderhandeling met iemand die hem weg wilt hebben terwijl hij het maar 2 weken heeft :P maar goed ik wil hem ook laten unlocken aangezien ikke T-mobile en Orange gebruik.

Echter een bedrijf uit Eindhoven beweert dat ze alle Panasonic dus inclusief deze X60 kunnen unlocken. Is het waar? Want ik lees wel op UK site dat ze hem kunnen unlocken maar verder zie ik ook geen berichten hierover.

Anders wil ik hem bij Vodafone laten unlocken. BTW hoe gaat het procedure? Kun je gewoon langs VodaFone poppen en kun je daar X60 laten unlocken? Of moet je geld overmaken naar Vodafone zelf?

Lucky Goldstar

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10 21:37

Teun

Was YoMaN

procedure:
• Stuur een brief sturen dat je hem wil laten unlocken
• Je krijgt na +/- 5 dagen een brief terug waarin je aan moet geven dat je hem nu wil laten unlocken en 50 euro van je beltegoed af laat schrijven. (alternatief is een jaar wachten en het voor niks laten doen)
• Die moet je weer op de post doen
• 2-3-4 weken wachten tot je een brief terug krijgt waarin de code staat en hoe je hem in moet voeren.
U dient een schriftelijk verzoek in te dienen bij:

Vodafone iZi Klantenservice
Antwoordnummer 5555
6200 VC MAASTRICHT

U dient in de brief te vermelden:

Naam, adres en woonplaats
Het mobiele nummer (behorende bij het iZi Totaalpakket)
Het SIM-kaartnummer (behorende bij het iZi Totaalpakket)
Het IMEI-nummer van het toestel (15 cijfers), op te vragen via *#06#
Kopie van de kassabon, als u het toestel langer dan een jaar heeft (als
u deze niet meer heeft, zo veel mogelijk van de gevraagde gegevens
meezenden)
Merk en type toestel
Telefoonnummer waarop u bereikbaar bent
Toestemming verlenen aan Vodafone om de unlockkosten af te schrijven,
indien u de unlockcode niet gratis kunt verkrijgen.

Vodafone streeft ernaar de SIM-unlockcode met instructie binnen vier
weken aan u te versturen.

Helaas is het momenteel niet mogelijk om de SIM-unlockcode via e-mail
aan te vragen.
Ik had in de eerste brief staan dat ze het geld van mn rekening af mochten schrijven, maar dat doen ze dus niet. een vriend van me heeft in de eerste brief gezet dat ze het van zn beltegoed mogen halen in de hoop dat je dan die eerste 5 dagen wachten over kan slaan. Maar die heeft nog geen bericht terug gehad, dus ik weet niet of dat werkt. Je kan dat natuurlijk altijd proberen. Vergeet er dan ook geen handtekening onder te zetten.

[ Voor 17% gewijzigd door Teun op 17-05-2004 22:48 ]

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Verwijderd

chromeeh schreef op 16 mei 2004 @ 11:39:
[...]

Update:
Heb net ff zitten knoeien met een maat van me (hij heeft een siemens c55), we hebben een .jar gerenamed naar een .jpg (om te kijken of de foon naar extensie kijkt of naar file inhoud).
Hij verstuurd de file wel, maar waar die blijft is tot nu aan toe nog steeds een raadsel, echter mmf files etc. uitwisselen gaat wel perfect.....
Dat kan al bijna niet werken, want de content wordt streng gecontrolleerd. Dat controleren is wel extensie afhankelijk. Bv, probeer maar eens een .jpeg te voeren in het formaat progressive. Dan krijg je meteen een melding dat je een illegaal formaat probeert te uploaden.

Een soort gelijk iets bij .jar files (via GPRS). Als er ook maar -iets- aan het formaat niet helemaal kosher is dan wordt de file niet eens in je geheugen geschreven.

Verwijderd

chromeeh schreef op 17 mei 2004 @ 16:17:
Is er een of ander stukje software waarmee je je contact lijst op je pc kunt beheren en dan kunt updaten via Infrarood :? :?
Voor de Nokia bestaat er wel van die software, of dat andere software wil samen werken met de X60.....

Ik heb op de Panasonic site wat gevonden, namelijk dit programma....
Ik zal zo eens kijken of het wat is :)
Check maar eens wat berichten omhoog. Er zijn al meerdere mensen die triomfantelijk melden dit 'geheime' programma gevonden te hebben ;-)

Het werkt btw waarschijnlijk niet voor java files, daar dit alleen iets is om je mobiel als modem te gebruiken. Technisch gezien kun je dus nu wel .jar files naar je mobiel sturen, maar dat heeft weinig nut want hij zal ze meteen weer op de uitgaande GPRS poort zetten ipv in zijn geheugen.

Dacht ook dat dit niet met de X60 werkt, alleen met alle andere modellen.

• DJkim

DJkim

Teun schreef op 17 mei 2004 @ 22:45:
procedure:
• Stuur een brief sturen dat je hem wil laten unlocken
• Je krijgt na +/- 5 dagen een brief terug waarin je aan moet geven dat je hem nu wil laten unlocken en 50 euro van je beltegoed af laat schrijven. (alternatief is een jaar wachten en het voor niks laten doen)
• Die moet je weer op de post doen
• 2-3-4 weken wachten tot je een brief terug krijgt waarin de code staat en hoe je hem in moet voeren.

[...]

Ik had in de eerste brief staan dat ze het geld van mn rekening af mochten schrijven, maar dat doen ze dus niet. een vriend van me heeft in de eerste brief gezet dat ze het van zn beltegoed mogen halen in de hoop dat je dan die eerste 5 dagen wachten over kan slaan. Maar die heeft nog geen bericht terug gehad, dus ik weet niet of dat werkt. Je kan dat natuurlijk altijd proberen. Vergeet er dan ook geen handtekening onder te zetten.
Hey Thanks voor uitgebreide uitleg. Maar aantal weken wachten das te lang voor mij. Ik ga wel vandaag effe hier in Rotterdam kijken of ze hem kunnen unlocken. Anders wordt het gewoon andere telefoon aangezien ikke niet zonder gsm kan leven :P.

Als ik er eentje vind dan post ik wel effe. ;)

Lucky Goldstar

• DJkim

DJkim

Ja damn ik ben vandaag naar centrum geweest hier in Rotterdam 4 winkels rondgekeken. En ik zit nu echt te twijfelen tussen Mot V525 en X60... qual features is V525 echt beter maar qua formaat vind ik X60 echt beter en ik kan voor 110 euro aantal weken oude X60 halen. Maar goed ik ben geen feature freak eigenlijk ( Ik heb net mijn SE P800 weggedaan) maar voor laatste keer :) voor bellen en gebeld worden... zouden jullie X60 aanraden? Mijn persoonlijke smaak zegt x60 maar iedereen roept V525

Lucky Goldstar

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 10:24

sHELL

VR "connoisseur"

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 23:51:
[...]

Check maar eens wat berichten omhoog. Er zijn al meerdere mensen die triomfantelijk melden dit 'geheime' programma gevonden te hebben ;-)

Het werkt btw waarschijnlijk niet voor java files, daar dit alleen iets is om je mobiel als modem te gebruiken. Technisch gezien kun je dus nu wel .jar files naar je mobiel sturen, maar dat heeft weinig nut want hij zal ze meteen weer op de uitgaande GPRS poort zetten ipv in zijn geheugen.

Dacht ook dat dit niet met de X60 werkt, alleen met alle andere modellen.
Dat is pc software voor de X70
(in nederland beter bekent als de P341i )en het is niet aan te raden om het op de P341i te gebruiken, aangezien het fouten maakt op je simkaart. Ik wil niet eens weten wat het met de X60 doet... :Z

[ Voor 5% gewijzigd door sHELL op 18-05-2004 14:38 ]

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

• DJkim

DJkim

Ik heb hem gehaald en ja het is idd heel erg kleine telefoon. Misschien dat ik hem aan mijn vrienin geef ;).... maar die menu is best wel verwarrend als ik instellingen klik dan kom ik in SMS of MMS menu :? maar goed ik heb boekje nog niet gelezen dus dat ga ik ook maar doen nu :)

Ik wil nog mini antenne gaan halen wie weet waar te verkrijgen is hier in Rotterdam?

----edit-----

Aangezien niemand meer post :) doe ik dat effe... ik heb via een griekse site een ander firmware gevonden die van x60 in Italiaans alleen echter nog een datakabel... als iemand interesse heeft in die firmware mail je me effe

BTW vond vreemde review site http://www.phoneyworld.co...aspx?phone=panasonic_x60# volgens mij heeft ie hier over x70 en niet x60 kan iemand dit effe checken?

[ Voor 213% gewijzigd door DJkim op 19-05-2004 03:14 ]

Lucky Goldstar

Verwijderd

nee hij heeft het wel gewoon over de x60 denk, want als je naar panasonic gaat staat boven de x60 de x70 en ook een andere revieuw

Verwijderd

Ik heb gisteren de panasonic X60 gekocht en heb gisteren ook mijn vodafone live geactiveerd maar waarom doet hij het nou nog niet dan kan iemand mij daar mee helpen ??

Verwijderd

Misschien duurt het even met activeren :?

Verwijderd

Want hij geeft de hele tijd aan als ik op vodafone klik verzoek afgewezen ??

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-11 10:08

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 14:02:
Want hij geeft de hele tijd aan als ik op vodafone klik verzoek afgewezen ??
Heb je wel genoeg beltegoed? Je moet geloof ik iets van minimaal € 10,- op je telefoon hebben staan anders werkt het niet. Mijn zusje heeft dit toestel ook en had hetzelfde probleem totdat ze haar beltegoed opwaardeerde. Ze had eerst € 5,- beltegoed en toen werkte het ook niet.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Verwijderd

ooh zo ja klopt ik heb maar 5 euro op mijn telefoon staan. Maar ik heb eerdaags meer beltegoed dus dan zal het wel lukken. Bedankt he !

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 14:15:
ooh zo ja klopt ik heb maar 5 euro op mijn telefoon staan. Maar ik heb eerdaags meer beltegoed dus dan zal het wel lukken. Bedankt he !
anders een MMS'je versturen.. dat lukte hier.. en had 7euro beltegoed

• DJkim

DJkim

Nog iemand iets over unlock gehoord? gsmdokter.nl in Rotterdam zegt dat Simlock verwijderen binnen een van deze dagen mogelijk wordt... en ik wil best wel van die

Lucky Goldstar

Verwijderd

ja het lukte net toch wel dus dan hebben ze hem net pas goed geactiveerd denk ik maar ik had nog 2 Euro en 25 cent en ik ging op vodafone life kijke en toen wou ik een spel te downloaden dat koste 2.50 maar ik probeerde het toch maar dat lukte niet. ik heb nog effe een beetje rond gekeken en toen ik vodafone life afsloot en keek hoeveel beltegoed ik nog had was het maar 0,35 cente hoe kan dat dan ??

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 13:52:
Ik heb gisteren de panasonic X60 gekocht en heb gisteren ook mijn vodafone live geactiveerd maar waarom doet hij het nou nog niet dan kan iemand mij daar mee helpen ??
Telefoon ff aan en uit zetten :)

Maar goed, iets veels belangrijkers:
Hoe zet ik een blaco operator logo er in? Want dat lelijke Vodafone NL vernuekt danig m'n wallpapers |:(
Ik heb wel een blanco logo (lees: 1x1 white pixel gifje) op m'n mobi staan, maar hoe krijg ik 'm als operator logo :? :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 18:25:
ja het lukte net toch wel dus dan hebben ze hem net pas goed geactiveerd denk ik maar ik had nog 2 Euro en 25 cent en ik ging op vodafone life kijke en toen wou ik een spel te downloaden dat koste 2.50 maar ik probeerde het toch maar dat lukte niet. ik heb nog effe een beetje rond gekeken en toen ik vodafone life afsloot en keek hoeveel beltegoed ik nog had was het maar 0,35 cente hoe kan dat dan ??
Omdat Vodafone Live! niet gratis is en je moet betalen voor iedere pagina die je bekijkt, al heb je hem al 1000x ge-opend. Daarbij is het zoiezo best duur, dus met 2.50 kom je er niet bij een spel.

Verwijderd

Maar hoeveel ben je dan ongeveel kwijt om een spel te downloaden ??

• Mobie

Mobie

Little Idiot

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 22:49:
Maar hoeveel ben je dan ongeveel kwijt om een spel te downloaden ??
Dat verschilt per spel, een spelletje kost ongeveer €3,50 maar dan moet je nog de kosten voor Vodafone Live! en het downloaden zelf erbij betalen. Reken maar rond een euro of 6/7 schat ik zo.

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Hoe krijg ik een eigen operator logo in m'n mobi :?
Want ik ben dat lelijke 'Vodafone NL' wel een beetje erg zat, wil gewoon m'n wallpapers goed kunnen zien :)

Ik heb trouwens wel een transparante gif op m'n mobi staan, maar weet dus niet hoe ik 'm als operator logo krijg :'(

• DJkim

DJkim

Volgens mij is het alleen mogelijk met andere firmware... om die logo weg te halen...

Effe iets anders ik ben nog steeds tevreden over x60 qua vorm en formaat is echt ideaal :) verder gebruik ik alleen voor bellen en gebeld worden en geluid is aan zachter kant(als iemand praat) vergeleken met Samsung maar goed voor 110 euro ben ik wel dik tevreden.

Lucky Goldstar

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
DJkim schreef op 20 mei 2004 @ 14:13:
geluid is aan zachter kant
druk eens naar rechts tijdens het bellen.... hier stond geluid op vol.2 standaard.. heb telefoon al maandje en kwam er net pas achter dat geluid ook harder kon.

• DJkim

DJkim

Don3k schreef op 20 mei 2004 @ 15:06:
[...]

druk eens naar rechts tijdens het bellen.... hier stond geluid op vol.2 standaard.. heb telefoon al maandje en kwam er net pas achter dat geluid ook harder kon.
Ah thanks meteen proberen :)

---------edit----------

Ik had trouwens 7 headsets liggen die van Samsung en Siemens en ik had voor lol effe op mijn X60 geprobeerd en het werkt dus als je nog ouwe headset over hebt dan kun je die gewoon gebruiken voor x60 :)

[ Voor 29% gewijzigd door DJkim op 20-05-2004 18:29 ]

Lucky Goldstar

• Teun

Teun

Was YoMaN

op een ander forum (kan geen link geven omdat ik denk dat het niet helemaal 100% legaal gaat daar) beweert iemand dat de t191 kabel ook werkt met de panasonic X60

even zoeken op google naar die kabel:
[google=t191 cable]

dan krijg je deze Motorola T191 kabel:

Afbeeldingslocatie: http://www.nowgsm.com/images/t191cable/t191cable.jpg

Ik heb die telefoon nog nooit gezien, maar moet je die kabel dan op het geluid aansluiten?

Maar wat ik nou wilde zeggen, Heeft iemand toevallig zon kabel liggen en zou die willen kijken of je er echt iets mee kan?
Of wil er iemand het risico wagen en voor 5 euro bij salesplaza de kabel kopen? :D
Ik weet zelf dus niet of het echt werkt!

• DJkim

DJkim

Teun schreef op 20 mei 2004 @ 18:29:
op een ander forum (kan geen link geven omdat ik denk dat het niet helemaal 100% legaal gaat daar) beweert iemand dat de t191 kabel ook werkt met de panasonic X60

even zoeken op google naar die kabel:
[google=t191 cable]

dan krijg je deze Motorola T191 kabel:

[afbeelding]

Ik heb die telefoon nog nooit gezien, maar moet je die kabel dan op het geluid aansluiten?

Maar wat ik nou wilde zeggen, Heeft iemand toevallig zon kabel liggen en zou die willen kijken of je er echt iets mee kan?
Of wil er iemand het risico wagen en voor 5 euro bij salesplaza de kabel kopen? :D
Ik weet zelf dus niet of het echt werkt!
Bedoel je dat ie kabel werkt om X60 te unlocken? en voor data transfer?

Lucky Goldstar

• Teun

Teun

Was YoMaN

de meeste daar spreken niet echt vloeiend engels, dus ik zal het zo ff laten zien:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~fambekkers/teun/forum.jpg

wat ik eruit haal is dat het mogelijk is, met die kabel, en met die griffin dingen :D

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Teun schreef op 20 mei 2004 @ 18:57:
de meeste daar spreken niet echt vloeiend engels, dus ik zal het zo ff laten zien:

[afbeelding]

wat ik eruit haal is dat het mogelijk is, met die kabel, en met die griffin dingen :D
Dat is zeer goed nieuws, maar kun je 'm ook gebruiken voor data transfer :? :?

Verwijderd

Dus wat kun je nou eigenlijk doen met die kabel ??

Verwijderd

Typical Functions (requires appropriate software):

Send/Manage Text Messages.

Edit/Manage Phonebook/Calendar/Profiles/WAP.

Sychronise Phone With PC.

Change Logos and Graphics.

Change Ringtones.

Upload Games.

Backup Phone Data.

Enable Test Mode.

Remove Service Provider/Network Locks (Unlock).

Upgrade Phone Software.

Repair IMEI Number data.

Repair EEPROM faults/Flash EEPROM.

Test/Configure Phone Hardware.

View Phone information.

View/Reset Security Code.

Testing, tuning and other service features.
¡@

Dit kun je allemaal met die kabel doen zeggen ze maar bij de panasonic moet je hem toch in dat koptelefoontje doen maar die uitgang zent toch alleen maar uit daar kun je toch niks naar zenden met die kabel of zie ik dat verkeerd ??

Verwijderd

Op www.salesplaza.nl kun je die kabel kopen voor maar 5 euro en heb je hem binnen 2 dagen binnen. En hij is dus op voorraad

• Mobie

Mobie

Little Idiot

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 20:28:
Typical Functions (requires appropriate software):
Wat is hier te verstaan onder appropriate software?

Verwijderd

Sorry maar dat weet ik ook niet ik heb het ook maar gevonden ergens op internet hoor. Maar ik ben wel benieuwd of het ook echt werkt ?

Groetjes Dj shadow

Dit software heb je er voor nodig:

Suitable Software (not included):

Motorola DM Tools

Motorola PST Tools 6

VictorGSM

TrueSync

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 22:37 ]

Verwijderd

Dit kun je allemaal met die kabel doen zeggen ze maar bij de panasonic moet je hem toch in dat koptelefoontje doen maar die uitgang zent toch alleen maar uit daar kun je toch niks naar zenden met die kabel of zie ik dat verkeerd ??

???? Weet iemand daar iets over.

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Op Salesplaza zag ik een data kabel inc. software voor de X70, nu lees ik op andere sites dat deze ook bruikbaar is met de X60....
Want hier las ik namelijk het volgende:
USB data cable for the Panasonic X70 and X60. This USB Charging Data Cable is used to connect your mobile phone to a PC's USB port allowing communication between them. You may also connect your AC or DC Charger to the socket in the handset plug to simultaneously charge the phone's battery. This cable should be used in conjunction with the Data Connection Assistant and/or the Panasonic Handset Manager, which can be downloaded from www.panasonicmobile.com where additional support may also be found. USB Drivers are required for correct operation of this cable. These will be downloaded with the Panasonic Handset Manager software.
Iemand hier enig idee over :? :?

• flowerp
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 22:34:
Dit software heb je er voor nodig:

Suitable Software (not included):

Motorola DM Tools

Motorola PST Tools 6

VictorGSM

TrueSync
Zouden Motorola tools het doen met een Panasonic phone????

Voorts, zou ik niet te veel hopen. Ik las bv een review waarin stond dat de X60 een extern scherm had. Stond nog helemaal bij dat het 3 verschillende kleuren waren enz... Maar goed, het is tenminste wel een beetje hoop.

Als ik trouwens de poll zie zijn er wel wat mensen gaan klagen, maar eigenlijk veels te weinig. Tenminste die mensen die nee hebben gezegd zouden nog even wat klachten moeten laten horen, al is het alleen maar om hun mede tweakers te helpen. ;)

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

• DJkim

DJkim

Tja ik wil ook andere software... software op Panasonic x60 is droevig :) en dat camera slecht was dat wist ik ook al lang maar goed... ik wacht nog steeds op unlock bij gsm dokter :)

------edit-----------

HEY GOEIE NIEUWS :P

Ik zat weer zoals gewoonlijk te zoeken naar X60 unlock en vond op een Spaanse GSM site dat het mogelijk was om die x60 te unlocken. Dus het is bijna zover denk ik

Kan iemand Spaans? Kan je dan effe vertalen? bvd

http://www.spaingsm.com/home.html

[ Voor 46% gewijzigd door DJkim op 22-05-2004 16:33 ]

Lucky Goldstar

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Ik heb daarnet een mailtje gehad van iemand van Salesplaza,
ik mag kostenloos de datakabel van de T191 proberen :)

Dus als iemand goede software weet.... (in de mail s.v.p i.v.m policy enzo :D)

• Teun

Teun

Was YoMaN

http://www.movilcom.org/liber_panasonic_x60.asp
Maar dat wil je niet kopen gok ik :P

Verwijderd

Goedenavond,

Heeft iemand misschien ervaring met de siemens mc60 en de panasonic X60?
Ik zit namelijk te twijfelen tussen die 2 telefoons.
Of een ander toestel in die prijsklasse +/-140. (iemand soms een aanrader?)

Ik hoop op een reactie _/-\o_

Alvast bedankt
Grrzzz Gromij

Verwijderd

Het ziet er op minst wat dubieus uit ;)

• DJkim

DJkim

Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 21:50:
Goedenavond,

Of een ander toestel in die prijsklasse +/-140. (iemand soms een aanrader?)

Alvast bedankt
Grrzzz Gromij
140 euro is jouw prijs klasse... dan zou ik eigenlijk voor MOTOROLA V525 gaan :)

en nog nieuws... gsmdokter.nl heeft software binnen maar ze zijn nog aan het testen zeggen ze... het werkt nog niet behoren..

Lucky Goldstar

Verwijderd

ik heb vanmorge zo'n bakkie gekocht.. ben er wel tevree mee.. hijs best wel klein, met coel cameraatje. hijs zijn centen wel waard hoor

Verwijderd

Goedenavond,

Alvast bedankt
Grrzzz Gromij

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 19:53:
ik heb vanmorge zo'n bakkie gekocht.. ben er wel tevree mee.. hijs best wel klein, met coel cameraatje. hijs zijn centen wel waard hoor
Maar jij doet zeker niks met java dan?

Verwijderd

jawel.. ik gebruik dat java spul wel.. maar ff wat anders

Ik zat gister avond ff allemaal nummers van mijn oude nk3310 naar mijn nieuwe x60 te typen.. ineens viel ie uit.. dus ik dacht "oooh dat zal wel aan de batterij liggen" ik had de hele dag al met het dingetje gespeeld enzo, dus dat lag vooraan..

Dus vanmorgen.. het roode lichtje was netjes uitgegaan zoals verwacht, dus de batterij was vol.. ik doe hem aan.. lalalalalala.. heel fijn allemaal net zoals normaal.. flikkert hij ineens uit:@.. ik denk "was dit nou weer" dus ik start hem nog eenkeer op... zoek netwerk.. netwerk gevonden.. "phoef" zwart scherm.. en dit nog een keer, en nog een keer.. dus ik dacht.. hmmz zal wel aan de sim kaart lichen.. dus ik de vodafone sim van me zus der in.. steeds hetzelfde kwaaltje.. ik doe er een andere batterij in.. doet nog steeds niets anders dan uitvallen:(.. ik ga de rmorgen ofzo ff mee naar de winkel.. maar dit is vette klote.. zijn er meer mensen met dit probleem?

Edit: ben der weer mee heen geweest.. naar veel gedonder en 4 dagen later hebik een nieuwe.. hoopelijk houd deze het langer vol

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 20:04 ]

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Ok ik zal eens een ballonnetje kapot prikken....
De datakabel van de T191 werkt niet op de X60 :'(
Was natuurlijk wel te verwachten, maar wie niet waagt wie niet wint.....

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 22:48
Ik ben eigenlijk ook van plan dit mobieltje aan te schaffen. Ik heb alleen een vraag aan jullie gebruikers. Ondersteunt dit toestel ook afleverraporten?? Want dat mag echt niet ontbreken(ik heb gezocht maar kon het niet vinden).

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

renzo4000 schreef op 26 mei 2004 @ 17:57:
Ik ben eigenlijk ook van plan dit mobieltje aan te schaffen. Ik heb alleen een vraag aan jullie gebruikers. Ondersteunt dit toestel ook afleverraporten?? Want dat mag echt niet ontbreken(ik heb gezocht maar kon het niet vinden).
Ja zeker, ik heb het zelf ook aanstaan ;)

Verwijderd

chromeeh schreef op 26 mei 2004 @ 14:25:
Ok ik zal eens een ballonnetje kapot prikken....
De datakabel van de T191 werkt niet op de X60 :'(
Was natuurlijk wel te verwachten, maar wie niet waagt wie niet wint.....
Jammer maar wel te verwachten :(

• Riball
DJkim schreef op 22 mei 2004 @ 13:56:
Tja ik wil ook andere software... software op Panasonic x60 is droevig :) en dat camera slecht was dat wist ik ook al lang maar goed... ik wacht nog steeds op unlock bij gsm dokter :)

------edit-----------

HEY GOEIE NIEUWS :P

Ik zat weer zoals gewoonlijk te zoeken naar X60 unlock en vond op een Spaanse GSM site dat het mogelijk was om die x60 te unlocken. Dus het is bijna zover denk ik

Kan iemand Spaans? Kan je dan effe vertalen? bvd

http://www.spaingsm.com/home.html
Heb ff die site vertaald met systranbox:

You already can release the Panasonic X60 Online by the server
of Griffin, asi you removed to him but divided for your
Griffin BOX the liberation takes single 1 second and nececita
connection to Internet the cable to free itself this I telephone it
you can request to ventas@spaingsm.com and tendra a cost of 18? or
we can help for hacertelo your same Minimum you of logs to be
able to request 30 a sera account of logs that tendra a cost
of 240? (8? log) 30 logs - 8,00? / log 50 logs - 7,5? /
log For 100 logs to consult it to ventas@spaingsm.com

tis niet echt super vertaald maar je snapt wat ze zeggen...

volgens mij is dat griffin een of ander programmaatje... maar dat kost maar liefst 399 EURO! (OMFG) :o, heeft iemand dit programmaatje al ergens gespot???

--- EDIT ---

Tis geen programma maar een soort doosje ofzo...
http://www.gsm-software.com/griffin.html

op deze pagina staat dat je er ook java mee kan uploaden! :D word interresant dit

het lijkt hoofdzakelijk voor nokia's maar we zoeken verder...

[ Voor 9% gewijzigd door Riball op 28-05-2004 15:03 ]

Verwijderd

Ey,

Alvast bedankt
Grrzzz Gromij

• DJkim

DJkim

Riball schreef op 28 mei 2004 @ 15:00:
[...]

Heb ff die site vertaald met systranbox:

You already can release the Panasonic X60 Online by the server
of Griffin, asi you removed to him but divided for your
Griffin BOX the liberation takes single 1 second and nececita
connection to Internet the cable to free itself this I telephone it
you can request to ventas@spaingsm.com and tendra a cost of 18? or
we can help for hacertelo your same Minimum you of logs to be
able to request 30 a sera account of logs that tendra a cost
of 240? (8? log) 30 logs - 8,00? / log 50 logs - 7,5? /
log For 100 logs to consult it to ventas@spaingsm.com

tis niet echt super vertaald maar je snapt wat ze zeggen...

volgens mij is dat griffin een of ander programmaatje... maar dat kost maar liefst 399 EURO! (OMFG) :o, heeft iemand dit programmaatje al ergens gespot???

--- EDIT ---

Tis geen programma maar een soort doosje ofzo...
http://www.gsm-software.com/griffin.html

op deze pagina staat dat je er ook java mee kan uploaden! :D word interresant dit

het lijkt hoofdzakelijk voor nokia's maar we zoeken verder...
Ik weet niet of ik GSMDOKTER.nl in Rotterdam helemaal moet geloven maar ze zeggen dat ze al software binnen hebben alleen zijn ze nog aan het testen!

Lucky Goldstar

• Teun

Teun

Was YoMaN

deze kabel zou moeten werken in combinatie met die griffinbox:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~fambekkers/teun/x60kabel.jpg

• flowerp
Maar wat doet die griffin box dan dat je gewone PC niet kan? Verstuurd ie soms GSM signalen zodat je X60 denkt dat ie via GPRS communiceerd?

Als er een kabel gaat van die vage box naar je X60, en van je PC weer naar die vage box dan lijkt het me meer een hardware dongle...

• DJkim

DJkim

Hey goeie nieuws en slechte nieuws!

Ik krijg net mailtje van gsmdokter

-----------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Wij kunnen uw toestel simlockvrij maken, het kost € 25,-. Helaas is het niet mogelijk om erop te wachten, het duurt 2 a 3 werkdagen.

Als u het toestel per post opstuurt dan kunt u dat op twee manieren doen, als u het geld erbij sluit dan moet u € 25,- + € 7,50 = € 32,50. Als u het onder rembours wilt betalen dan moet u € 25,- + € 12,50 = € 37,50 aan de postbode betalen. Wij raden u aan om uw toestel altijd aangetekend te versturen zodat u altijd een bewijs heeft en wij moeten er altijd voor tekenen, uw toestel is dan ook altijd verzekerd. Uw toestel is binnen 5 a 6 werkdagen weer terug.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons bellen op het onderstaand telefoonnummer.

Met vriendelijke groeten,

Marthin Haulussy.

----------------------------------------------------------------

Dus het is nu mogelijk om het te unlocken maar die gasten van gsmdokter sturen het ergens anders op (vandaar dat je 5-6 dagen moet wachten denk ik) en prij is niet echt goedkoop 25 euro!!!... 25 euro meer heb je dan officiele unlock code.....

Iemand anders al een unlock winkel gevonden hier in Rotterdam?

Ik heb nog aantal winkels (ver van Rotterdam) gevonden die X60 kunnen unlocken. Maar ene vraagt weer 30 euro...lol.... zijn ze gek geworden ofzo? Want 20 euro meer heb je dan officiele unlock weer...

Ik vind het 10-15 euro nog redelijke prijs maar niet hoger dan dat voor een unlock.

Andere tips zijn welkom!!

[ Voor 13% gewijzigd door DJkim op 29-05-2004 16:01 ]

Lucky Goldstar

• Riball
Om het nog maar ff over die griffin box te hebben dat lieverdje kost mooi wel 399 pleuro!

Dat ga ik echt niet uit me portomonee trekken... moet gewoon die telefoon kunnen flashen maarja hoe dat is een raadsel....

ja met die griffin box... maja ik heb nie voor niks een pc van 1500 pleuro gekocht dan had ik beter voor me pentium 4 een griffin box in kunnen bouwen... snap het nut van dat ding niet... en echte uitleg ken ik er ook niet over vinden....

heb zelfs nog gezocht naar een code calculator voor een unlock code... maar na 5x proberen is je unlock menu geblokkeerd (aldus mijn telefoon) dus ik moet em cker flashen... HOE?????

--EDIT--

Geloof dat er veel meer mensen mee bezig zijn... op dit moment is het alleen nog mogelijk met Griffin Server ofzo... althans dat zeggen ze, anderen zeggen dat het nog helemaal niet mogelijk is... en weer anderen zeggen dat ze ermee bezig zijn...

--EDIT2--

Heeft die X60 toevallig niet nog een andere naam??? Dat die X60 door vodafone verzonnen is ofzo???

--EDIT3---

http://unlockeasy.com/mod...News&file=article&sid=548

Wat hebben we hier??? Unlock software? ziet er naar uit van wel...

[ Voor 31% gewijzigd door Riball op 29-05-2004 17:57 ]

Verwijderd

en werkt het??

• Riball
heb jij ff 250 pleuro om het te testen?

-- EDIT --
hmm, wil die software hebben... jammer dat het allemaal zoveel moet kosten...

-- EDIT2 --
Om nog maar even terug te komen op de Motorola T191 kabel, op die site staat ook dat het daarmee moet lukken!

-- EDIT3 --
Heb de griffin software + logger, nu nog kijken wat ik ermee moet doen... volgens mij is dat griffin box ding een kastje wat dus je kabel omzet van pc naar phone ofzo... want heb ook een plaatje hoe je zo'n kabel moet maken... iemand had em hierboven al gepost geloof ik....

weet niet of ik hier een url naartoe mag passen want volgens mij is het niet helemaal kosher...

[ Voor 132% gewijzigd door Riball op 29-05-2004 19:40 ]

Verwijderd

Ey,

Alvast bedankt
Grrzzz Gromij

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Riball schreef op 29 mei 2004 @ 18:15:
heb jij ff 250 pleuro om het te testen?

-- EDIT --
hmm, wil die software hebben... jammer dat het allemaal zoveel moet kosten...

-- EDIT2 --
Om nog maar even terug te komen op de Motorola T191 kabel, op die site staat ook dat het daarmee moet lukken!

-- EDIT3 --
Heb de griffin software + logger, nu nog kijken wat ik ermee moet doen... volgens mij is dat griffin box ding een kastje wat dus je kabel omzet van pc naar phone ofzo... want heb ook een plaatje hoe je zo'n kabel moet maken... iemand had em hierboven al gepost geloof ik....

weet niet of ik hier een url naartoe mag passen want volgens mij is het niet helemaal kosher...
Heb je die software van deze site :? :?
Ik heb namelijk nog die T191 kabel liggen ;)
Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 18:20:
Ey,

Alvast bedankt
Grrzzz Gromij
Dat had je al gevraagd :?

[ Voor 17% gewijzigd door chromeeh op 31-05-2004 21:24 ]

• DJkim

DJkim

http://www.gsmunlock.nl/ ik vond via google... deze zit in Den Haag en ze kunnen simlock verwijderen voor Panasonic.

Iemand al ervaring? Prijs is ook redelijk goedkoop :)

Lucky Goldstar

Verwijderd

DJkim schreef op 01 juni 2004 @ 03:37:
http://www.gsmunlock.nl/ ik vond via google... deze zit in Den Haag en ze kunnen simlock verwijderen voor Panasonic.

Iemand al ervaring? Prijs is ook redelijk goedkoop :)
De GSM dokter in Rotterdam doet het ook en voor EUR 16...

• DJkim

DJkim

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 10:18:
[...]

De GSM dokter in Rotterdam doet het ook en voor EUR 16...
Nou als je effe naar mijn vorige post kijkt dan zie dat gsmdokter mij had gemaild met mededeling dat unlocken van x60 rond 25 euro kost en dat het nog 5-6dagen duurt.

Heb je bij hun laten unlocken?

Lucky Goldstar

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Mensen rustig....

Maar heeft iemand een programma'tje (niet hier linken maar ff mailen ;)) die zou moeten werken met de T191 kabel?
Want die heb ik hier liggen :D

Verwijderd

DJkim schreef op 01 juni 2004 @ 10:31:
[...]

Nou als je effe naar mijn vorige post kijkt dan zie dat gsmdokter mij had gemaild met mededeling dat unlocken van x60 rond 25 euro kost en dat het nog 5-6dagen duurt.

Heb je bij hun laten unlocken?
Nee, ik heb inmiddels mn X60 verkocht en een Motorola V600 gekocht, maar ik dacht als ik een plek tegenkom die kan unlocken dan post ik hem toch nog voor jullie, al heb ik hier niets meer te zoeken. Toch goed dat ik gepost heb, want er is dus wel een update: het is inmiddels wel 16 euro, staat op de site!

• DJkim

DJkim

Ik ben effe naar Den Haag geweest voor unlocken. Het winkeltjes is een kleine tabakswinkel paal tegenover Den Haag HS.... ik had bijna gemist :P en ik ben binnengegaan en er zit een jongen met zijn ouwe Dell Laptop in het hoekje(echt hoekje) en vertelde mij dat niet alle X60 versie unlocken was maar ik hoopte stiekem die van mij wel te unlocken was uiteraard.....

Het schijnt huidige softwares kunnen alleen nieuwere versie van X60 te kunnen unlocken... en helaas die van mij (maart gekocht) had nog ouwe versie dus kon niet unlockt worden en ik moest nog een week wachten dan zou hij nieuwere firmware erop zetten en dan pas unlocken....

Dus let effe op welke versie software op je x60 hebt.... ik was toevallig in de buurt van Den Haag vandaag maar ik ga niet nog een keer terug daar denk ik :)

Maar goed morgen effe bij gsmdokter proberen dan maar :P

----------update------------------

Als je effe goed op gsmdokter.nl kijkt,,,, zie je 2 sterretjes? Das bellen voor prijsopgave en prijs is 25 euro wat ik nog steeds beetje te duur vind :(

En unlocken duurt 2 a 3 dagen zeggen ze dus het wordt niet bij hun unlockt dat weet ik nu bijna zeker.

Nog een tip ze zeggen hier ook dat niet alle versie te unlocken zijn ;) dus check software versie eerst dan naar winkel ofzo

Nog een ding die jongen van Den Haag gebruikte een kabel via hoofdtelefoon aansluiting... volgens mij was het motorola kabeltje die eerder hier in deze topic was genoemd

[ Voor 28% gewijzigd door DJkim op 01-06-2004 18:59 ]

Lucky Goldstar

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Kreeg een mailtje dat ze binnenkort ook die javablock er uit konden halen....
Ben zeeer benieuwd....

Verwijderd

heb het vodafoon logo aan de voorkant eraf gekregen zonder krassen :)
je kan em er voorzichtig afkrassen met een 2 eurocent muntje, enige wat je nog ziet zijn de randjes van het logo die je niet wegkrijgt

Verwijderd

chromeeh schreef op 02 juni 2004 @ 16:30:
Kreeg een mailtje dat ze binnenkort ook die javablock er uit konden halen....
Ben zeeer benieuwd....
Ik ben ook zeeer benieuwd ja, maar wel voorzichtig want er zijn al zo veel dingen langsgeweest die het zouden kunnen doen.

Vraag me trouwens af hoe dat gaat werken, de javablock verwijderen. Het -lijkt- me dat er dan nieuwe software in de X60 moet. Of zou het toch gewoon via een code kunnen? In beide gevallen zou het toch ook gewoon legaal via Vodafone of Panasonic moeten kunnen?

Van Vodafone kreeg ik te horen dat het expliciet om een blokkering gaat en er dus geen sprake is van een 'beperking' of een vergeten feature. (hoewel die lui van Vodafone natuurlijk ook zomaar wat kunnen zeggen, dat weet je helaas nooit)

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Hier het erg lange mailtje:
de originele x60 software blijft in het toestel na unlocken, binnenkort kan je bij ons ook de vodafone software door ons laten verwijderen, dan kan je weer alle functies gebruiken.
Dit komt dus van GSMUnlock af.....

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:14
Ik heb m'n X60 gister gehaald, mede vanwege de twee kaarten voor Strike One die erbij zaten 8) . Weet iemand alleen wat voor ringtone bestanden je erop kan zetten? Midi bestanden doen het gewoon, maar er stonden ook al bestanden op met een stem als ringtone. Amr kon ik er wel opzetten maar niet gebruiken als ringtone.

Tweede vraagje is of iemand weet hoe je dat irritante geluidje bij de camera kan uitzetten.

• DJkim

DJkim

iemand nog nieuws omtrent unlock? In Rotterdam kun je ook bij GSM-CITY.nl laten unlocken voor 12,50 maar duurt 1 week zeggen ze omdat ze zelf software niet hebben..

Lucky Goldstar

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

BarôZZa schreef op 04 juni 2004 @ 10:35:
Ik heb m'n X60 gister gehaald, mede vanwege de twee kaarten voor Strike One die erbij zaten 8) . Weet iemand alleen wat voor ringtone bestanden je erop kan zetten? Midi bestanden doen het gewoon, maar er stonden ook al bestanden op met een stem als ringtone. Amr kon ik er wel opzetten maar niet gebruiken als ringtone.

Tweede vraagje is of iemand weet hoe je dat irritante geluidje bij de camera kan uitzetten.
Hij leest ook mff :)

En dat geluidje zit in de firmware, dus kun je niet uitzetten :'(

Verwijderd

is er ook iet's te koop wat via infra rood spul op de x60 kan zetten (wallpapers enz)..

en wie weet of je ook ingesproken dingen als ringtone kan instellee!!!?!?!?!?! |:(

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 14:42 ]

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 14:41:
is er ook iet's te koop wat via infra rood spul op de x60 kan zetten (wallpapers enz)..

en wie weet of je ook ingesproken dingen als ringtone kan instellee!!!?!?!?!?! |:(
Wat dacht je van windows verkenner ;)

Dan zul je de AMR file met softwaer moeten converten naar mmf....

Verwijderd

Is er nu al eens iemand die het gelukt is om via een unlock, kabel, rare box, of wat dan ook java files over te zenden naar de X60?

[ Voor 156% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 19:16 ]

Verwijderd

Nou ik heb me er aan gewaagd en ook dat "speelgoed"-foontje gekocht.
Het 1e waar ik me direct al aan stoor is die F#C$#NG operator logo... HOE KAN DAT WEG???? Dat kan natuurlijk niet... Vodafone denk dat ie leuk is :( :#$@#@!!
Maar ja voor de rest wel een aardig dingetje... Heb al wat getest met de foon van me vriend... hij kan dus infrarood sharen met een nokia 6220 (fotootjes... geluiden) Maar dan zit ik dus met die geluiden van hem (AMR's) Blijkt dat ik die niet als ringtone kan doen!!!!! Waren jullie ook al achter.... Welke extensie moet t dan zijn? mmf? mff? of hoe die shit heet ... midi zowiezo toch??? En is er een converter van amr naar midi of mmf/mff?
Ook las ik dat er met de laptop werd geïnfrarood naar dat leuke foontje... had je dan ook software nodig of kon je gewoon die jpeg's en sounds kopieëren naar de x60??
(jullie maken je trouwens wel erg druk over dat java :p :D ;) )

Oh ja en nog wat... ligt vodafone live! bij jullie ook plat, want ik kan niks man... niet activeren.... niet starten... niks... steeds afgewezen of dienst niet meer beschikbaar.... Ik hoor t wel... de masjelzz

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 11:16 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste