Hey goeie nieuws en slechte nieuws!
Ik krijg net mailtje van gsmdokter
-----------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,
Wij kunnen uw toestel simlockvrij maken, het kost € 25,-. Helaas is het niet mogelijk om erop te wachten, het duurt 2 a 3 werkdagen.
Als u het toestel per post opstuurt dan kunt u dat op twee manieren doen, als u het geld erbij sluit dan moet u € 25,- + € 7,50 = € 32,50. Als u het onder rembours wilt betalen dan moet u € 25,- + € 12,50 = € 37,50 aan de postbode betalen. Wij raden u aan om uw toestel altijd aangetekend te versturen zodat u altijd een bewijs heeft en wij moeten er altijd voor tekenen, uw toestel is dan ook altijd verzekerd. Uw toestel is binnen 5 a 6 werkdagen weer terug.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons bellen op het onderstaand telefoonnummer.
Met vriendelijke groeten,
Marthin Haulussy.
----------------------------------------------------------------
Dus het is nu mogelijk om het te unlocken maar die gasten van gsmdokter sturen het ergens anders op (vandaar dat je 5-6 dagen moet wachten denk ik) en prij is niet echt goedkoop 25 euro!!!... 25 euro meer heb je dan officiele unlock code.....
Iemand anders al een unlock winkel gevonden hier in Rotterdam?
Ik heb nog aantal winkels (ver van Rotterdam) gevonden die X60 kunnen unlocken. Maar ene vraagt weer 30 euro...lol.... zijn ze gek geworden ofzo? Want 20 euro meer heb je dan officiele unlock weer...
Ik vind het 10-15 euro nog redelijke prijs maar niet hoger dan dat voor een unlock.
Andere tips zijn welkom!!
[
Voor 13% gewijzigd door
DJkim op 29-05-2004 16:01
]