Panasonic X60

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 3.289 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88642

Scarfish schreef op 27 april 2004 @ 15:38:
[...]

Bij mij O-)

Edit: zie net dat je uit belgie komt. Heb je er dan wat aan met vodafone simlock :?
Ik heb net gezegd, waar ze hem in Belgie kan unlocken...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 17:53
erm.... mijn lees skills zijn niet meer wat ze geweest zijn :S

Erm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Topicstarter
Maarre, hebben ze in belgie dan geen vodafone? :? Ik bedoel, koop een vodafone simkaartje daar, en probleem is opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112534

Thanx Venus! Zo een tweedehandse gsm is niet echt iets voor mij. Dus heb ik maar ff gemaild naar vodafone. B) Ivm die sim lock en de voorraad. Ik moet van Scherpenheuvel komen en als je dat ff opzoekt zal je wel zien... het is niet echt vlakbij Nederland. Ik wil dus niet voor nix zo lang op de trein zitten :O
Moeskroen is eigenlijk ook heel ver hoor (voor die sim te un-locken) :/ Maar ja, ik kom er wel uit. BEDANKT! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, geen vodafone in België :'( :(
We hebben Mobistar, Proximus en Base

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 15:57
nog een raar probleempje,

de helft van mijn vrienden krijgen mijn voicemail als ik bel, en sommige komen wel gewoon door :| dat terwijl ik vol ontvangst heb en de telefoon gewoon op tafel ligt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

offtopic @ teun

Deze site heb je pic gejat:P

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112204

Loll dat is site van dmixxx haha. Per verkochte antenne 50 % rente vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Don3k schreef op 27 april 2004 @ 18:35:
nog een raar probleempje,

de helft van mijn vrienden krijgen mijn voicemail als ik bel, en sommige komen wel gewoon door :| dat terwijl ik vol ontvangst heb en de telefoon gewoon op tafel ligt :|
Mischien had je telefoon wel pauze en geen zin om te werken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111259

Ik heb nu denk ik een stuk of 300 spellen gedownload, maar ik weet niet of ze het wel allemaal doen op de x60.
Is er een programma waarmee ik ze op de pc kan testen, want om al die spellen via mijn wapsite naar mijn telefoon te sturen wordt me eigenlijk ook een beetje te gek.

Een groot gedeelte van die spellen zijn eigenlijk voor de volgende foons:

Ericsson: P800, T610, Z600
Motorola: T720, V500, V600
Nokia: 3100, 3200, 3300, 3410, 3510, 3510i, 3650, 3660, 5100, 6100, 6220, 6310, 6310i, 6600, 6610, 6650, 6800, 7210, 7250, 7650, 8910i, 9210i, N-Gage
Samsung: S100
Sharp: GX10
Siemens: C55, C60, M50, M55, MC60, MT50, S55, SL45i, SL55, SX1

Zullen deze het ook doen, of kan ik die meteen vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey, ik heb nog een vraagje. Zaterdag is het 1 mei he. In België is het dan het feest van de arbeid en zijn alle winkels dus gesloten. Bij jullie ook?
Een vriendin wilt de V525 kopen. Die is kwalitatief beter, niet?
Voor zover ik de berichten hier gelezen heb lijkt het me zo.
En is de x60 gewoon mooier en gebruiksvriendelijker. Ja?
Groetjes xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarfish
Anoniem: 112534 schreef op 27 april 2004 @ 22:00:
Hey, ik heb nog een vraagje. Zaterdag is het 1 mei he. In België is het dan het feest van de arbeid en zijn alle winkels dus gesloten. Bij jullie ook?
Een vriendin wilt de V525 kopen. Die is kwalitatief beter, niet?
Voor zover ik de berichten hier gelezen heb lijkt het me zo.
En is de x60 gewoon mooier en gebruiksvriendelijker. Ja?
Groetjes xxx
Nope hebben we hier (voor zover ik weet) niet. Wij werken gewoon ;).
De reden dat ik me x60 niet meer wil is dak niet echt wat gevonden heb om me simlock eraf te halen, dat ding geen bluetooth heeft en dat ik lees dat je via de infrarood geen java dingen kunt verzenden :S.

Ik heb nu ook liever de v525 eik.

Erm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
zelf heb ik een motorola V525 maar dacht in dit topic iets gelezen te hebben gisterenavond over een progje volgensmij waar mee je het ''operator logo'' en/of ''datum'weergave'' mee kan verwijderen. Kan het alleen nu niet meer vinden.

Maar misschien heb ik het fout gelezen, iemand die er meer van weet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

robert-630 schreef op 27 april 2004 @ 22:27:
zelf heb ik een motorola V525 maar dacht in dit topic iets gelezen te hebben gisterenavond over een progje volgensmij waar mee je het ''operator logo'' en/of ''datum'weergave'' mee kan verwijderen. Kan het alleen nu niet meer vinden.

Maar misschien heb ik het fout gelezen, iemand die er meer van weet??
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/20375132

Als je achter de topiclink "/?limit=999" zet kun je in het hele topic zoeken, kan zeker bij lange topics als deze handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
R_W schreef op 28 april 2004 @ 00:00:
[...]

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/20375132

Als je achter de topiclink "/?limit=999" zet kun je in het hele topic zoeken, kan zeker bij lange topics als deze handig zijn :)
thnx op die wijze zoek ik ook normaal, wilde vandaag iets vinden over voicemail op de v525 en idd zo gevonden op die manier, maar k wist echt geen zoekterm voor dit.. maar dat had ik dus inderdaad gisteren gelezen, blijkbaar vandaag er overheen gelezen. Ik heb al wat gegoogled (zonder exacte zoekterm) maar tot nu toe niks gevonden, anderen al wel? Heeft het niks met je flex te maken dat iemand weet , anders hou ik deze optie voor live-toestellen voor gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarfish
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat kon dmv een leeg operator logo die je op je foon zet.

Erm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scarfish schreef op 28 april 2004 @ 01:13:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat kon dmv een leeg operator logo die je op je foon zet.
Ik heb gister de helpdesk van vodafone mij laten bellen, en zij zei tegen mij dat je die vodafone operator logo kon weghalen door een lege van het internet te downloaden....helaas vergeten te vragen waar ik er 1 kon vinden die op de X60 past. Nog maar een email sturen denk ik. ;(

Ook vroeg ik hun waarom ze de java functie via IRDA hebben geblokkeerd, maar dat is door panasonic zelf gedaan, en niet door hun.
Ik moest maar op de site van panasonic kijken of anders bellen met hun helpdesk. Toen ik zei dat ik op de site van panasonic en op de site van vodafone geen info kan vinden waar je iets aan hebt moest ze me gelijk geven, maar als het goed is wordt de site van vodafone telkens geupdate, en zal er later wel meer info te vinden zijn.
In ieder geval ga ik vandaag bellen met de helpdesk van panasonic om in ieder geval te proberen om die lock eraf te krijgen zodat ik java-spul via IRDA naar mijn telefoon kan sturen. Hopelijk lukt het me.

Mocht een ander nog vragen hebben, gewoon een mail sturen naar vodafone dat ze je moeten terugbellen. Bij mij belden ze dezelfde nog terug met een antwoord. Helaas had ze me een beetje verkeerd begrepen, maar als je ze eenmaal aan de lijn hebt, dan vraag je gewoon alles in 1 keer.
En als je wilt kun je panasonic bellen en hun ook bestoken met je vragen....misschien doen ze er iets aan. Dat nummer is 070-3314500.
Nu maar hopen dat er meer info komt en ondersteuning voor deze foon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Ik hoop dat er snel oplossingen komen en hoop dat het jouw lukt.

Maar waarom is er zo weinig support? als je panasonic x60 in google typt lijkt het wel op de gsm in beperkte oplage ofzo is gemaakt. Hij is zo te zien HEEL! schaars.

Op zich wel goed! Zo ben ik 1 van de weinige met die telefoon in mijn omgeving :)

Nu nog fully moddable maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Don3k schreef op 28 april 2004 @ 12:02:
[...]

Ik hoop dat er snel oplossingen komen en hoop dat het jouw lukt.

Maar waarom is er zo weinig support? als je panasonic x60 in google typt lijkt het wel op de gsm in beperkte oplage ofzo is gemaakt. Hij is zo te zien HEEL! schaars.
Hij is toch ''Customised for Vodafone'' vandaar, Vodafone is bijvoorbeeld niet in Belgie actief dus komt de telefoon daar minder of niet op de markt en in landen waar vodafone wel actief is, zal zei de telefoon daar als enige aanbieden daar (in de meeste situaties).

Wat betreft dat lege operator logo, dat is inderdaad een zoektocht. En het zal ook wel per merk telfoon verschillen, aangezien ik een motorola heb zal ik ze daar ook is over emailen, benieuwd of jullie een (andere) site daarvoor krijgen waar het logo van te halen is, misschien wel een andere die ik misschien zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand mischien een site waar ze onderdelen van de x60 verkopen. Zoals een handsfree setje, autolader etc. Plz geef een linkje of website door als je het weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb ze net gebeld, maar dat hij geen java kan ontvangen via IRDA wisten ze bij panasonic ook niet.
ik vroeg hun of ze dan wel de apparaten uitvoeirg testen voordat ze op de markt komen.
Hij zei van wel, maar daar heb ik mijn twijfels over.

Wel zei hij dat er binnenkort software voor komt, maar hij wist niet wanneer. Helaas begrijpen die mensen dus ook niet waar je het over hebt. WAnt zelf had hij het apparaat ook nog nooit gezien.

Enige wat hij zeggen kon was dat ik de pagina http://www.panasonicmobile.com in de gaten moest houden, want daar zal het dan op verschijnen.
Afwachten dan maar.

Dat er geen ondersteuning of meer informatie te vinden is voor deze telefoon op hun pagina kon hij me niet verder mee helpen.

Misschien dat anderen ook nog kunnen bellen, en dat ze er dan gek van worden en dat ze er dan iets mee doen.

Want ik vertelde hem ook over de calender dat het leuk is om te weten op welke dag ik over 15 jaar jarig ben, maar het zou leuk zijn als ik er een afspraak in kan zetten voor over 2 dagen.
Hij zei dat het toch wel kan....toen ik zei van nee, kreeg ik als reactie "Oh?...ja op sommige is dat dan misschien uitgeschakeld."
Aan zo een reactie heb je dus ook niets.

Registreer ik me op de pagina met die funbox, kan ik alleen kiezen voor de x66 want zo is de foon ook bekend, maar dan woon je opeens in azie.
Maar wanneer dat veranderd wordt weet hij niet, want daar gaan hun niet over, dat doet weer een ander. Ikzelf denk dat degene die hierover gaat 2 deuren verder op zit, en dat ze van elkaar niet weten wat ze doen.

In ieder geval komt het erop neer dat we het gewoon moeten afwachten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sorry dat ik het zeg hoor, maar wat een m*ng*len daaro! :( Welke stomme *d*oot neemt mensen in dienst voor de klantenservice die niets over hun producten weten |:(

Ik begin me de laatste tijd zowieso steeds zwaarder te ergeren aan dit soort dingen...klanterservices sucken you know what. En dan nog 30ct per minuut vragen ook nog, oplichters! :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562 schreef op 28 april 2004 @ 15:59:
sorry dat ik het zeg hoor, maar wat een m*ng*len daaro! :( Welke stomme *d*oot neemt mensen in dienst voor de klantenservice die niets over hun producten weten |:(

Ik begin me de laatste tijd zowieso steeds zwaarder te ergeren aan dit soort dingen...klanterservices sucken you know what. En dan nog 30ct per minuut vragen ook nog, oplichters! :X :X :X
Klopt...die van panasonic wist van niets, maar die helpdesk van vodafone is wel goed vind ik.
's Morgens email verstuurd of ze me bellen wouden, 's middags hun aan de lijn.
Ze wist iets niet...dus vraagt ze de technische dienst ofzo....even in de wacht op hun kosten....zij bellen naar mijn mobiele.....en dan is ze er weer met het antwoord.
Dat heb ik niet veel meegemaakt, maar die panasonic slaat echt alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Inderdaad, Vodafone was goed, maar die waren weer zo moeilijk te verstaan...maargoed, kleinigheidjes houd je altijd he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42145

Die helpdesk van vodafone verschilt dus klaarblijkelijk heel erg van kwaliteit. Ik belde daarnet (wel kewl dat er op dit tijdstip nog iemand zit), maar de meneer die ik kreeg had dus nog nooit van de Panasonic X60 gehoord en wist al helemaal niet wat een .jar file was. Toen ik de term Java noemde wist ie nog net te vertellen dat het iets met live te maken had! 8)7

Vervolgens zie hij dat ie me zowieso niet kon helpen omdat ik voor een prepaid belde en dan moest ik de prepaid lijn hebben. Volgens hem was dat 06 54500555. Als ik die bel krijg ik alleen te horen voor welk nummer ik wil opwaarderen! |:(

Het nummer wat ik belde was overigens 06 54500100. Op de site staat een ander nummer (0800-0560) maar dat doet het niet. Krijg je te horen dat ze op dit nummer geen service kunnen geven en ook niet door kunnen verbinden. Vervolgens geven ze je dan dat 06 54500100 nummer.

Maar goed, als inderdaad meer mensen bellen, emailen en bij de winkels hiermee langs gaan, komt het probleem mischien een beetje door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Anoniem: 42145 schreef op 28 april 2004 @ 22:31:

Het nummer wat ik belde was overigens 06 54500100. Op de site staat een ander nummer (0800-0560) maar dat doet het niet. Krijg je te horen dat ze op dit nummer geen service kunnen geven en ook niet door kunnen verbinden. Vervolgens geven ze je dan dat 06 54500100 nummer.
Op het simkaartje waar je sim in zat, staat een 06-nummer van Vodafone dat naar mijn ervaring (vanaf elke telefoon) altijd hel goed bereikbaar is. Beter dan hun andere service-nummers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daarom laat ik hun mij altijd bellen over mijn vraag.
Je stelt een wazig iets op in de beperkte ruimte die je hebt, en als je ze aan de lijn hebt, dan stel je gewoon in 1 keer al je vragen....en nog blijven ze je goed helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
http://www.panasonicmobil...software/e_eng/index.html

deze in de gaten houden waarschijnlijk.

ik weet niet of we met Data Connection Assistant V5.0.34 iets kunnen met java of het alleen puur voor je telefoon als modem gebruik is
Data Connection Assistant enables your PC or laptop to use your Panasonic mobile phone as a modem. When you have selected the correct settings or installed the correct applications, you will be able to access Internet, VPN and fax services via GPRS or GSM-CSD on your mobile phone.
Het is dat ik zo naar het werk moet, anders kon ik hem testen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Don3k op 29-04-2004 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-07 16:08

Nanax

Ik ben sjaak niet

Er staat in de tekst in iedergeval niks over, als dat alles is wat er bij stond lijkt me de kans klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nanax schreef op 29 april 2004 @ 09:20:
Er staat in de tekst in iedergeval niks over, als dat alles is wat er bij stond lijkt me de kans klein.
Ik ben ook bang dat dat weinig opheft. Wat zal die software kunnen doen om .jar files via infrared over te zenden? Een speciale unlock code zodat de ontvanger wel .jar files accepteerd?

Maar als dat zo is, waarom staat het dan in de eerste instantie geblokkeerd??? Ik me overigens ook niet voorstellen dat Panasonic dat zou doen. Zij verdienen immers op de hardware, niet op de netwerk kosten. De enige die hier beter van wordt is Vodafone, omdat alles wat je eigenlijk lokaal zou willen transferren nu gedwongen via hun GPRS netwerk moet gaan...

update:

Dit is de mail die ik aan vodafone stuurde:

Beste vodafone, Het is mij gebleken dat het overzenden
van Java applicaties (.jar files) via IrDA (infrarood) geblokkeerd is
bij de X60. Hoe kan ik deze blokkade (laten) opheffen? Voor de goede
orde, het ligt niet aan mijn setup. via IrDA kan ik wel midi en jpegs
overzenden. Alleen via GPRS kan ik .jars inladen, maar dat is onnodig
omslachtig

Hun reactie hierop:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Het verzenden van Java-applicaties vie IRDA is inderdaad geblokkeerd.
Dit is niet te deblokkeren daar dit via de softwarde is geblokkeerd.

Dit zegt dus ongeveer: het is geblokkeerd en dat is niet op te heffen omdat het geblokkeerd is. 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 42145 op 29-04-2004 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had overigens ook nog een probleem met MMS bij de X60. Ik stuur een mms'je naar een andere X60. Allebei vodafone en live geactiveerd. Bij die andere komt de mms echter als een sms aan (3 x zelfs) waarin staat dat je naar een web adres toe moet.

Hoe kan dit? Op de een of andere manier ziet de provider niet dat het toestel wel gewoon MMS aankan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Anoniem: 42145 schreef op 29 april 2004 @ 10:54:
[...]

Dit zegt dus ongeveer: het is geblokkeerd en dat is niet op te heffen omdat het geblokkeerd is. 8)7
Klote voor de mensen die dachten dat ze dit mobiel optimaal konden benutten, echt heel erg flauw van vodafone, ofwel hoe zorg je ervoor dat tweakers gaan flashen/flexen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar als het via de software geblokkeerd is, dan is het toch een kleine moeite om een update van de software te doen, zodat het gedeblokkeerd wordt?
Misschien maar eens een email sturen naar de consumenten-bond of dit zomaar wel mag.
Dat een organisatie zoals Vodafone zomaar iets kan blokkeren op je telefoon, terwijl de optie er wel opzit, zodat zij zelf er beter van worden.
Je koopt toch een telefoon zodat je alles kan benutten wat er opzit?

Je koopt toch ook niet een brood, en dat dan de bakker het binnenste eruit gehaald heeft, zodat hij meer broden kan verkopen omdat de korst alleen niet vult.

Dit kan/mag toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Afbeeldingslocatie: http://xi.dpx.nl/datas/users/1-ladershit.jpg

Mensen met laad of batterij problemen... afvragen waarom hij zo snel laad... juist ja, lader zit er gewoonweg niet goed in :(

Zoals je op plaatje ziet telefoon + lader, als je aan de onderkant naar rechts duwt gaat hij weer laden (bij mij altans).

Misschien een oplossing voor de korte batterijduur, want ik ging 10min laden en hij ging 2 dagen maar mee :(

Daarnet lader in gestopt, en toen WTF hij laad niet. Toen met dat ding zitten bewegen en ja hoor, lampje ging aaan als ik hem zo hield. Dus nu tijdens de hele laadperiode de gsm met de lader zo houden :+

Neej hoor ;) ik draai gewoon de kabel om de gsm heen dat hij strak blijft zitten. Wel jammer van deze bug :(

-edit

http://www.phonegames4u.com/phones/PanasonicX60.php heeft gave spellen, hoe kan je ze bestellen :S want is alleen voor UK.

[ Voor 9% gewijzigd door Don3k op 30-04-2004 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had ook een email gestuurd naar de site van Panasonic Box.
Dit is hun antwoord:

Many thanks for your enquiry.

As the Panasonic X60 is a product sold exclusively to Vodafone, Panasonic Box
does not support this handset.

Many thanks.

Best regards,

The Panasonic Box Team

Dus de enige ondersteuning die we denk ik kunnen hebben is van Vodafone zelf. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoveel negatieve commentaar over de x60... ;(
Ik zal is even bellen naar Moeskroen om te vragen hoe het zit met die simlock, als ik dat in orde krijg neem ik morgen de trein naar Breda.
Raadt er iemand me dat af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pffff stoeme fucking Franse bull shit...
aan de telefoon krijg ik telkens antwoordapparaat en de fax krijgt ook al geen antwoord.
blijven proberen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111061

Mijn X60 doet het tot nu toe goed ( 4 weken in gebruik ong. )
Via infrarood adapter van sweex op mijn xp machine makkelijk foto en geluid overzenden. Heb officieel _/-\o_ een unlockcode aangevraagd en die is onderweg kost wel € 50 maar ja heb er dan nog gewoon garantie op. ( normaal doe ik het altijd via de illegale weg ) misschien dat wanneer ik de officiele code invoer dat ook die software matige irda lock eraf gaat ?? :?

De code die ik toegestuurd krijg komt van panasonic zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111259 schreef op 30 april 2004 @ 09:27:

As the Panasonic X60 is a product sold exclusively to Vodafone, Panasonic Box
does not support this handset.
[...]

Dus de enige ondersteuning die we denk ik kunnen hebben is van Vodafone zelf. :(
Maar dan kan vodafone toch helemaal niet met het vingertje naar de helpdesk van panasonic wijzen?
Misschien maar eens een email sturen naar de consumenten-bond of dit zomaar wel mag.
Dat een organisatie zoals Vodafone zomaar iets kan blokkeren op je telefoon, terwijl de optie er wel opzit, zodat zij zelf er beter van worden.
Daar zat ik dus ook al aan te denken. Feit is wel dat je vaak met meerdere moet zijn. Nou, ik ben iniedergeval van de partij en mijn vriendin ook (heeft ook een X60). Mischien dat consumenten programma's als "Ook dat nog" of "Kassa" ook nog een mogelijkheid zijn.

Gisteren overigens ook nog even bij de vodafone winkel in Haarlem langsgeweest (ging eerder al in A'dam langs waar ik de X60 ook gekocht heb).
Aardige jonge Aziatische gozer die daar stond. Echt het prototype van iemand die er verstand van heeft zou je zeggen. Nou nee hoor, weet weer amper wat een .jar file is, heeft nog amper van de term java gehoord, maar IrDA alsmede Panasonic X60 zegt hem echt helemaal nix. |:( |:( |:(

Wat voor personeel hebben ze daar in die winkels en bij de helpdesks. Waarom weet geen enkele vodafone medewerker wat java applicaties zijn?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111061 schreef op 30 april 2004 @ 19:19:
( normaal doe ik het altijd via de illegale weg ) misschien dat wanneer ik de officiele code invoer dat ook die software matige irda lock eraf gaat ?? :?
Ik ben heel benieuwd. Ik hoop dat je ons op de hoogte kunt houden.

Weet iemand eigenlijk of vodafone ook bij andere fones een IrDA/BT/Data Cable lock toepast???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112534 schreef op 30 april 2004 @ 17:02:
Zoveel negatieve commentaar over de x60... ;(
Ik zal is even bellen naar Moeskroen om te vragen hoe het zit met die simlock, als ik dat in orde krijg neem ik morgen de trein naar Breda.
Raadt er iemand me dat af?
Moeilijk. Het telefoontje zelf is wel relaxed. Heel klein en mooi uiterlijk, plus heel exclusief. De V525 zie je bv heel vaak en sommige modellen als de oude 3410 heeft 1 op de 5 mensen ofzo. Van de X60 weet je dat in heel Belgie mischien maar 100 mensen hem hebben. In Nederland zal dat aantal niet heel veel hoger liggen (en nu het nieuws van de IrDA lock bekend is vraag ik me af of dat aantal nog zal toenemen)

Neem bv dit topic vs het grote V525 topic; daar werden meer dan 6000 berichten in korte tijd gepost.

Voorderest is het oplaad stekketje een beetje naar. Je moet even friemelen voor ie hem pakt en hem daarna niet meer bewegen.
Een ander klein nadeel is dat je geen ringtones aan een contact kan koppelen. Een picture kan overigens wel.

Voor Java apps is het ding eigenlijk niet geschikt. Voornamelijk door die lock van vodafone, maar ook door de afwijkende resolutie (128*128). Je kunt dan vaak alleen java games draaien die voor veel zwakkere mobiels zijn bedoeld, vanwege de exclusiefheid van het ding worden er geen aparte games voor gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt wel aparte ringtones doen aan personen.
Je moet ze dan in een groep plaatsen, en iedere groep kun je een aparte ringtone geven.

Maar eigenlijk zit er nu sterk over na te denken om deze foon om te ruilen als ze het doen. Ik wil eigenlijk ook wel de X70, maar helaas is die alleen voor abbo's, en ik wil geen abbo op mijn foon, maar prepaid. :(
Want hij doet niet echt wat je ervan verwacht. Dat ik niet eens een memo kan opslaan in de kalender vind ik wel heel erg.
En die java-lock slaat echt helemaal nergens op. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Anoniem: 111259 schreef op 01 mei 2004 @ 01:47:

En die java-lock slaat echt helemaal nergens op. })
ik hoop dat dat een kwestie van tijd is. naar mijn mening is er geen andere telefoon die aan deze eisen kan voldoen, of tenminste net zo klein is met dezelfde functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Anoniem: 42145 schreef op 01 mei 2004 @ 00:07:
[...]

Ik ben heel benieuwd. Ik hoop dat je ons op de hoogte kunt houden.

Weet iemand eigenlijk of vodafone ook bij andere fones een IrDA/BT/Data Cable lock toepast???
Gelukkig hebben ze dat in ieder geval niet bij de V525 gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben net bij de belcompany geweest, en daar kan ik mijn X60 omruilen.
Zij hebben een tevredensheid garantie, en aangezien ik niet tevreden ben over deze foon kan die zonder probs omgeruild worden.
In ieder geval ruil ik hem wel om, weet alleen nog niet welke ik neem.
Of de motorola V525, of gewoon een hele andere foon.
Want de SE 610 ziet er ook wel cool uit, en nu krijg je er een autootje bij twv 90 eurie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111259 schreef op 01 mei 2004 @ 14:43:
Ben net bij de belcompany geweest, en daar kan ik mijn X60 omruilen.
Zij hebben een tevredensheid garantie, en aangezien ik niet tevreden ben over deze foon kan die zonder probs omgeruild worden.
Beter! Die vodafone winkel doet dat niet. Als ik dit eerder wist had ik hem ook bij belcompany gehaald. (nouja, als ik alles eerder wist had ik die hele X60 niet gekocht).

Ik zat zelf te kijken voor iets PDA achtigs. Mischien de 3650, die is heel goedkoop nu en kwa specs doet ie niet zover onder voor de 6600 of P800. Iniedergeval niet als je de prijs-kwaliteits verhouding bekijkt. De 3650 vind ik wel super-lelijk. De SX1 of de P800 vind ik eigenlijk de mooiste. (de P900 vind ik weer helemaal niet mooi, smaken verschillen)

Of mischien toch gewoon de V525...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat wel een goeie site is om 2 telefoons met elkaar te vergelijken is deze wel:
http://www.nieuwemobiel.nl/

Hier heb je gewoon 2 foons naast elkaar, en staat alles per onderdeel bij elkaar, en kun je mooi kijken welke foon wel heeft of niet.

Heb zelf gekeken naar de Motorola V525 en de Sony Ericsson T610.
Zoveel verschil is er niet vind ik, alleen heeft de 525 geen irda, maarja......dan maar bluetooth ;)

Ben in ieder geval al heel blij dat ik hem gewoon zonder probs kan omruilen bij de Bel Company.....dat wordt denk ik wel het winkeltje waar ik voortaan al mijn foons koop.
Ze helpen je overal mee, en evt omruilen kan zonder probs.

In ieder geval denk ik wel dat het de V525 wordt, welke (na wat ik gelezen heb) kan flashen/flexen (geen idee wat het is, maar dat komt wel) naar een V600 qua stijl enzo op het scherm.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 111259 op 01-05-2004 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40782

Anoniem: 111259 schreef op 01 mei 2004 @ 21:17:
Wat wel een goeie site is om 2 telefoons met elkaar te vergelijken is deze wel:
http://www.nieuwemobiel.nl/

Hier heb je gewoon 2 foons naast elkaar, en staat alles per onderdeel bij elkaar, en kun je mooi kijken welke foon wel heeft of niet.

Heb zelf gekeken naar de Motorola V525 en de Sony Ericsson T610.
Zoveel verschil is er niet vind ik, alleen heeft de 525 geen irda, maarja......dan maar bluetooth ;)

Ben in ieder geval al heel blij dat ik hem gewoon zonder probs kan omruilen bij de Bel Company.....dat wordt denk ik wel het winkeltje waar ik voortaan al mijn foons koop.
Ze helpen je overal mee, en evt omruilen kan zonder probs.

In ieder geval denk ik wel dat het de V525 wordt, welke (na wat ik gelezen heb) kan flashen/flexen (geen idee wat het is, maar dat komt wel) naar een V600 qua stijl enzo op het scherm.
die gegevens op die site kloppen niet echt, bij de x60 teminste dan. er staat oa verwisselbare covers,Valuta omzetter,screensavers,Agenda en nog meer dingen die IK teminste niet op mijn x60 heb

op die site hebbe ze wel mooje ringtones, ook met stemmen, maar er staat als je ehm wil bestellen geen x60 erbij, wel x60. iemand dit al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112908

ik zelf heb een unlock formulier aangevraagd bij vodafone klantenservice en kreeg ik na 2 dagen toegestuurd heb ik ff ingevultl en weer terug gestuurd (kost wel 50 eurie maar ja als je geen geduld heb)en na ongeveer 4 weekies heb je je code
BlizZie schreef op 15 april 2004 @ 02:38:
Is er ook al iemand die de simlock heeft verwijderd?
(Wil me orange kaartje gewoon erin zetten.)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Anoniem: 112908 schreef op 02 mei 2004 @ 16:23:
ik zelf heb een unlock formulier aangevraagd bij vodafone klantenservice en kreeg ik na 2 dagen toegestuurd heb ik ff ingevultl en weer terug gestuurd (kost wel 50 eurie maar ja als je geen geduld heb)en na ongeveer 4 weekies heb je je code

[...]
nu nog de logo's eraf halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112908 schreef op 02 mei 2004 @ 16:23:
Volgens de klanten service (data diensten) zal een sim unlock code ook niet helpen. De reden waarom IrDA geblokkeerd staat willen ze niet zeggen. (classified information), maar laat zich natuurlijk wel raden. Een experiment met een niet al te populair model om te kijken of mensen het pikken.

Blijkbaar wel, want volgens de jongen van de vodafone winkel was ik de eerste die met het probleem kwam terwijl de X60 toch wel verkocht werd.

Het devies luid dan ook:

Heb je een X60, bel, mail en ga langs bij de winkels !!!

Zolang ze er (te) weinig over horen doen ze ook nix aan het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
misschien is het helemaal niet geblokeerd, maar wisten de programeurs gewoon niet hoe ze een inkomende pakketje (java) naar het ander deel van het geheugen te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Er zijn verschillende siemens telefoons geweest met een java block. de enige manier was in het begin het flashen naar een "early bird" wat toestellen waren die voor de officicele realease werden vrij gegeven aan devolpers. dze hadden de upload van java via kabel wel geactiveerd, Later kwamen er progjes waarmee je via wat veranderingen ook java uploaden kon, uit de community wel te verstaan. siemens maalde er niet naar. Siemens heeft dat bij meerdere modelen geflikt.

een motorola V525 bijv. moet ook eerst via een programma java upload actieveren. normaal ook alleen voor de devolper versie.

Moraal van het verhaal:
Dit is absolutt niks nieuws onder de zon. En of de fabrikant er wat aan gaat doen? ik betwijfel het. Er zal vanuit de community rond de x60 een progje moeten komen om het te activeren, als dat al mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Don3k schreef op 02 mei 2004 @ 18:43:
misschien is het helemaal niet geblokeerd, maar wisten de programeurs gewoon niet hoe ze een inkomende pakketje (java) naar het ander deel van het geheugen te sturen.
Ja en nee.

Ja, het is een mogelijkheid dat de programmeurs van de firmware die optie over het hoofd hebben gezien. Eigenlijk zijn dat dan niet perse de programmeurs ansich, maar eerder de 'requirements engineer' en de mensen van quality controll.

Het is echter wel mogelijk om .jar files via GPRS te ontvangen. Als de firmware goed inelkaar zit is er voldoende abstractie ingebouwd zodat het niet uitmaakt van welke poort de data binnen komt. De programmeurs schrijven dan 1 maal de GPRS driver, 1 maal de IrDA driver, en in het het geval van andere modellen 1 maal de Blue tooth en data-port drivers.

Vervolgens hebben ze verschillende functies die die poorten gebruiken. M.a.w. ze zouden geen aparte drivers hoeven te schrijven om bv .midi files via IrDA binnen te halen en via Bluetooth (om maar even twee combinaties te noemen).

De X60 is op speciaal verzoek door vodafone gemaakt. D.w.z. dat vodafone mede of mischien zelfs wel compleet heeft bepaald welke functies er in de firmware komen. Er zijn nu twee mogelijkheden:

1) Ze hebben gewoon de mogelijkheid dat mensen een computer hebben waarop java files staan over het hoofd gezien. Mischien nog niet eens zo'n rare gedachte omdat voor het gemiddelde puber meisje wellicht het concept 'bestand' of 'file' al een te ingewikkeld concept is. Mede door de vele reclames weer ze echter wel hoe je 'gamez' via je telefoon moet bestellen. Op dat laatste is de telefoon dan ook gericht.

2) Het is inderdaad zo dat vodafone aan het experimenteren is. IrDA/Bluetooth/Data cable verkeer levert geen geld op voor een operator. Ze kijken nu hoeveel klachten er van mensen komen. Het is een kleinschalig experiment omdat ze op 1 van de minst populaire mobiel 1 van de minst populaire file blokkeren. Hadden ze midi op de V525 geblocked dan hadden ze er gif op kunnen innemen dat er stromen van klachten kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doordat ik maar geen antwoord kreeg van het bedrijf dat de sim unlockt en van vodafone ben ik dus niet naar nederland kunnen komen zaterdag. Nu moet ik weer 3 weekends werken en dan heb ik pas terug tijd :'( en dan ga ik net een weekendje naar zee. Maarja, dan steek ik maar even de grens over hé 8)
Voordat ik wist dat de x60 te koop is in Nederland dacht ik hier de x70 te kopen maar die kost hier wel €399... Hij is dan wel een pak beter qua inhoud maar ik vind hem niet zo mooi als de x60 :?
Hoeveel kost hij in Nederland? Want ik heb al gemerkt dat bij jullie de gsms regelmatig een heel pak goedkoper zijn. xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112973

Anoniem: 112534 schreef op 03 mei 2004 @ 16:05:
Doordat ik maar geen antwoord kreeg van het bedrijf dat de sim unlockt en van vodafone ben ik dus niet naar nederland kunnen komen zaterdag. Nu moet ik weer 3 weekends werken en dan heb ik pas terug tijd :'( en dan ga ik net een weekendje naar zee. Maarja, dan steek ik maar even de grens over hé 8)
Voordat ik wist dat de x60 te koop is in Nederland dacht ik hier de x70 te kopen maar die kost hier wel €399... Hij is dan wel een pak beter qua inhoud maar ik vind hem niet zo mooi als de x60 :?
Hoeveel kost hij in Nederland? Want ik heb al gemerkt dat bij jullie de gsms regelmatig een heel pak goedkoper zijn. xxx
Hij is nu in de winkels 149 euro en dan zit er 15 euro beltegoed bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarfish
Anoniem: 112973 schreef op 03 mei 2004 @ 16:23:
[...]

Hij is nu in de winkels 149 euro en dan zit er 15 euro beltegoed bij.
Ik denk dat ze de x70 bedoelt. Ik heb m hier simlock vrij voor €435 gezien. Prepay ben ik m nog niet tegengekomen.

Deze dus...Afbeeldingslocatie: http://www.gsmdealer.nl/mobielfotos/Panasonic%20X70.jpg

Erm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, ik bedoelde de x70.
Dan is hij bij ons wel goedkoper hè...
Maarja, ik heb nog wel even de tijd om te twijfelen ;) x60 of x70
149 euro of 399 :) simlock of niet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-07 13:55

Teun

Was YoMaN

* Teun heeft zn unlock-code binnen
ff testen of ie werkt :D heb hem gewoon bij vodafone aangevraagd.

hij doet het :P
iedereen die een kijkje wil nemen in het unlock-menu moet 52824** intypen. Niet dat je dan verder iets kan zonder de unlock-code... :D

[ Voor 44% gewijzigd door Teun op 04-05-2004 15:04 ]

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112180

Teun schreef op 04 mei 2004 @ 14:56:

iedereen die een kijkje wil nemen in het unlock-menu moet 52824** intypen. Niet dat je dan verder iets kan zonder de unlock-code... :D
waar is dat unlock menu dan ?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 112180 op 04-05-2004 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laat maar, heb nix gezegt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Teun schreef op 04 mei 2004 @ 14:56:

Hij doet wat? Ik neem aan dat ie niet nu opeens wel via IrDA .jar files kan overzenden maar dat je alleen bedoelt dat er nu een andere sim in kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je die code invult ( 52824** ) kom je automatisch in een unlockmenu.
Kies je voor netwerk en dan vraagt hij een nck code. Dit is de code die je van Vodafoon krijgt ( vandaag namelijk ook mijn code ingetoetst nu kan ik orange gebruiken )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Anoniem: 42145 schreef op 04 mei 2004 @ 17:45:
[...]

Hij doet wat? Ik neem aan dat ie niet nu opeens wel via IrDA .jar files kan overzenden maar dat je alleen bedoelt dat er nu een andere sim in kan?
de code werkt. heb hier geen infraroodding om mee te testen of ik die jar files kan sturen. Moet er nog een kopen, maar dat duurt nog wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Teun schreef op 04 mei 2004 @ 17:56:
[...]

de code werkt. heb hier geen infraroodding om mee te testen of ik die jar files kan sturen. Moet er nog een kopen, maar dat duurt nog wel ff
tsja... dan weten we dus nog niks. Dat de code zou werken voor de sim-lock was toch wel te verwachten als je hem bij vodafone zelf koopt?

Het interesante is juist of er eventueel nog meer dingen unlocked worden...

@mrmarcellos78

Ik neem aan dat jij het ook nog niet geprobeerd hebt met IrDA?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 42145 op 04-05-2004 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111061 schreef op 04 mei 2004 @ 17:47:
als je die code invult ( 52824** ) kom je automatisch in een unlockmenu.
Kies je voor netwerk en dan vraagt hij een nck code. Dit is de code die je van Vodafoon krijgt ( vandaag namelijk ook mijn code ingetoetst nu kan ik orange gebruiken )
Net even geprobeerd, maar alleen service provider kan ik kiezen, en dan vraagt ie niet om een nck code maar om een spck code. :? Zou er wat vreemds aan de hand zijn met mijn toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Het Vodafone iZi Totaal Pakket met de Motorola V25 (adviesprijs EUR
149,-) behoort tot de actuele Vodafone prepaid pakketten. Het pakket met
de Panasonic X60 (adviesprijs EUR 149) wordt momenteel niet meer
geleverd, maar kan eventueel wel nog voorradig zijn bij onze
verkooppunten.

Alle toestellen die worden aangeboden in de Vodafone prepaid Totaal
pakketten zijn echter voorzien van een SIM-lock. Hierdoor kunt u deze
toestellen alleen gebruiken met een Vodafone prepaid SIM-kaart. Vodafone
heeft deze toestellen gesubsidieerd, waardoor het toestel goedkoper kan
worden aangeboden.

Vodafone is de exploitant van een mobiel netwerk en verkoopt derhalve
alleen toestellen in combinatie met een abonnement of prepaid
aansluiting. Voor meer informatie over 'losse' mobiele telefoons
verwijzen wij u nogmaals door een verkooppunt bij u in de buurt.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Klantenservice

naar een verkooppunt bij mij in de buurt!??? tssssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112534 schreef op 04 mei 2004 @ 19:34:
Voor meer informatie over 'losse' mobiele telefoons
verwijzen wij u nogmaals door een verkooppunt bij u in de buurt.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Klantenservice

naar een verkooppunt bij mij in de buurt!??? tssssss
Tsja, duidelijk dat iniedergeval het laatste stuk een standaard email is. Wel jammer overigens dat vodafone niet in Belgie zit. Maarja, hadden die rare vlaamse mensen :+ maar niet 175 jaar terug ofzo een eigen staat moeten gaan beginnen. Ze hadden gewoon lekker bij Nederland moeten blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Anoniem: 42145 schreef op 04 mei 2004 @ 19:02:
[...]

Net even geprobeerd, maar alleen service provider kan ik kiezen, en dan vraagt ie niet om een nck code maar om een spck code. :? Zou er wat vreemds aan de hand zijn met mijn toestel?
dat van die code klopt, bij mij vroeg ie ook niet de lsk code zoals in de brief staat, maar die nck, heb gewoon de code ingevult en dat was ook goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Anoniem: 112534 schreef op 04 mei 2004 @ 19:34:
Het pakket met
de Panasonic X60 (adviesprijs EUR 149) wordt momenteel niet meer
geleverd, maar kan eventueel wel nog voorradig zijn bij onze
verkooppunten.
whooooohooo

dat betekend dat wij de enige zijn ermee? 8)

cool zo'n exclusieve phone >:)

nu maar zorgen dat hij niet gestolen wordt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Don3k schreef op 04 mei 2004 @ 20:52:
[...]

whooooohooo

Ja ehm...samen met ong. alle andere landen die Vodafone aanbieden...maw, 9 van de 10 ;)

Ik kijk net trouwens op de webshop, en hij staat er toch nog echt te koop hoor...vreemd, die mensen daar bji Vodafone, en wat een kinderlijke brief zeg, net alsof ze je alles nog vanaf het begin uit moeten leggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

Don3k schreef op 04 mei 2004 @ 20:52:
[...]

whooooohooo

Ik vind dat exclusieve nogal tegenvallen eigenlijk, heb er al meer dan tien gesignaleerd hier op school :'( (dat zal dan wel toevallig zijn :+)

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samisdenaam
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-12-2024
ik heb vandaag bij de lading reclamefolders de telfoon 2x zien staan dus dat exclusieve valt ook wel weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
samisdenaam schreef op 04 mei 2004 @ 23:01:
ik heb vandaag bij de lading reclamefolders de telfoon 2x zien staan dus dat exclusieve valt ook wel weer mee.
lol, en volgens die mail wordt hij niet meer geleverd.. er wordt alleen verkocht wat ze nog in de vooraad hebben.

dat zal wel niet zoveel zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06 12:56

Erik

hehehe

ik heb 'm gekocht, en ik heb maar gelijk wat foto's gemaakt... ik zal ze vandaag nog uploaden en posten :)

edit:
Afbeeldingslocatie: http://www.kleinlangenhorst.nl/kippen.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.kleinlangenhorst.nl/kip.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Erik op 05-05-2004 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een lelijke kippen ;)
De foto's zijn wel redelijk goed hè!
Ik ben vandaag gaan shoppen (zondag moederdag :r wie vindt het uit!)
Maarja, de goede kant eraan: shoppen in een stad = véél gsm winkels tegenkomen! _/-\o_
Ik ging een Proximus-shop binnen en zag er de x70 staan... :9~
Ik vroeg of ik hem even mocht testen en het antwoord was: "Ja, als we er 1 liggen hebben" Dus -trippel trippel- de verkoopster naar achteren. Ik dacht al: pfff... beter niet hopen ;(
Maar ze kwam terug met een doosje! en in dat doosje zat.... :+ een x70! :*)
Ikkie der even mijn simkaart mogen insteken! (Ja, ik mocht ze afgeven en de verkoopster stak ze erin ;) Ze zag toen wel dat men Simkaartje van Mobistar is maar toch bleef ze nog altijd even vriendelijk!)
Telefoon aan...
en toen... :P :9 hebbe hebbe!
Een heel mooi menu! Klapt heel mooi open! Heel gebruiksvriendelijk! Heel mooie foto's (ja, op de gsm zelf toch!)
Maarja :X het gaat hier over de x60 zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
heb je hem ook gekocht? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GC_Stef jij hebt tog x60 en v525 of niet?

want denk dak er nog een v525 bij ga kopen naast mijn x60, als ze hem nog hebben :/ maarja zie ik morge wel

hebben trouwens de foto's op v525 betere kwaliteit dan op de x60?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 112180 op 05-05-2004 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quazie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-06 08:47
Mobie schreef op 19 maart 2004 @ 16:35:
Toevallig ben ik ook van plan om hem te gaan kopen. Kan je misschien wat informatie geven over de kwaliteit van die camera?
ikke heb m ook gekocht en ik vind hem heel relax hoor
camera
heb schermstand maar hij heeft geen flits
display weergave 1:50hZ
of 2:60 hZ
afb groote 352x288 of 160x120

Mijn PC'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Quazie schreef op 05 mei 2004 @ 21:29:
[...]

1:50hZ
of 2:60 hZ
maakt dat iets uit? ik zie geen verschil tussen die twee of ligt het aan mun gare ogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarfish
Don3k schreef op 06 mei 2004 @ 07:38:
[...]

maakt dat iets uit? ik zie geen verschil tussen die twee of ligt het aan mun gare ogen?
Zet ze op je pc en dan wordt het verschil denk ik wel duidelijk (ik heb het niet geprobeerd maar dat lijkt me)

Erm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quazie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-06 08:47
Anoniem: 109320 schreef op 26 maart 2004 @ 18:42:
nou als die foto's hierboven met de panasonicx60 zijn gemaakt had die persoon zijn telefoon niet stil geloof ik want ik maakt met mijn panasonicx60 echt niet zulke wazige foto's ! 8)7 ;)
idd me broertje heb m ook en hij maakt veel mooiere foto's... keb alleen een datakabel nodig tenzij zon infrarood-ding ook handig is maar die zijn denk ik ff duurder??

Mijn PC'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quazie schreef op 06 mei 2004 @ 08:45:
[...]

idd me broertje heb m ook en hij maakt veel mooiere foto's... keb alleen een datakabel nodig tenzij zon infrarood-ding ook handig is maar die zijn denk ik ff duurder??
Zie wat posts boven. Datakabel is een ware mythe. Er is welgesteld 1 winkel die beweert er eentje te kunnen bestellen voor ik dacht 70 euro. Niemand die dat nog aandurft of het ervoor over heeft, dus niemand en dan ook echt niemand (check google) weet of die datakabel gaat werken.

Medewerkers van Vodafone winkel stellen dat je voor een datakabel naar een belwinkel moet gaan, maar kunnen je niet vertellen welke belwinkel. Bij aandringen geven ze dan ook toe dat ze het ook niet weten en maar wat zeggen.

Opvallend: Een groot gedeelte van de vodafone medewerkers weet niet eens wat een datakabel is!!!

Infrarood werkt wel, kost bv 29,- bij BCE. Maar staat geblocked voor java files.

Btw, iedereen met een X60:

Vergeet niet bij vodafone winkels langs te gaan om te klagen over de java block!

edit: poll weggehaald

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 42145 op 10-05-2004 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 112180 schreef op 05 mei 2004 @ 21:14:
GC_Stef jij hebt tog x60 en v525 of niet?

want denk dak er nog een v525 bij ga kopen naast mijn x60, als ze hem nog hebben :/ maarja zie ik morge wel

hebben trouwens de foto's op v525 betere kwaliteit dan op de x60?
De V525 maakt echt veel mooiere foto's, veel scherper, en ook beterder in het donker. Ook is de resolutie een stuk hoger. Maar eerlijk is eerlijk, over het algemeen vind ik de X60 gebruiksvriendelijker. Hij belt beter (betere kwaliteit) en alles zit op de vertrouwde plek, bij de motorola zit juist alles aan de andere kant (als je hem hebt snap je het wel :)).

In mijn ogen dus gelijkspel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok tnx voor de info :P

ik heb em al besteld, dus word binnenkort gebeld en dan kan ik em ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Wacht nou tot juni dan komen er nieuwe gsm met 1.3mp camera

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
welke dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik

Erik

hehehe

Don3k schreef op 06 mei 2004 @ 07:38:
[...]

Ik zie ook geen verschil... ook niet op de pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

das ook een loze opmerking, die is er al lang, die 1.3 mpx en ja er komen meer. ik geloof echt niet dat ze die in een prepay pakket gaan doen, tenminste niet volgende maand/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@henk_DE_man

Telefoon geeft aan ongeldige data.. helaas gaat dus niet.. :'(

Ach ja indien iemand interesse in deze telefoon heeft ik doe hem weg met 11 mnd garantie en simvrij.. mail me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kzie dat er steeds minder tevreden klanten zijn, toch wel vreemd als je ziet hoeveel exemplaren er verkocht worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik

Erik

hehehe

Ik weet nu wel waar die 1:50 hz en die 2:60 hz voor zijn. 't staat in de gebruiksaanwijzing (wie leest zo'n ding nou)

als je een foto wilt maken van een 50 hz tv, moet je optie 1: 50 hz aan doen en voor een 60 hz tv moet je optie 2: 60 hz aan doen :P

nou. logischer kan niet toch :P
helaasch hebben wij een 100 hz tv, en dan werkt geen van beide opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 21:31
Anoniem: 104562 schreef op 08 mei 2004 @ 00:10:
Kzie dat er steeds minder tevreden klanten zijn, toch wel vreemd als je ziet hoeveel exemplaren er verkocht worden ;)
Mischien omdat

a) Er niet van te voren verteld wordt dat .jar files geblocked zijn via IrDA.
b) Er pas later blijkt dat heel veel java games niet draaien, of in een mindere versie (bv POP)

Puntje b kun je overgens ook van te voren uitvinden, puntje a eigenlijk niet.

Je koopt hem dus omdat je ziet staan: java support en IrDA. Hebben denk je! Dan kom je thuis en merk je dat zowel Java tegenvalt en dat IrDA dus niet werkt.
Anoniem: 111061 schreef op 06 mei 2004 @ 20:01:
@henk_DE_man

Telefoon geeft aan ongeldige data.. helaas gaat dus niet.. :'(
Dat is juist het hele punt waar het hier om gaat. Het is helemaal geen ongeldige data want als je hem dezelfde data geeft op de GPRS poort, is het zomaar opeens geen ongeldige data meer.

Duidelijk een heel vies spelletje...

[ Voor 26% gewijzigd door flowerp op 08-05-2004 12:14 ]

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben van het hele panasonic x60 verhaal afgestapt
heb een motorola v600 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111061 schreef op 09 mei 2004 @ 15:06:
Ben van het hele panasonic x60 verhaal afgestapt
heb een motorola v600 gekocht.
Ik ook hehe Geen spijt van!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe :P

ik zou er dan ook geen spijt van hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
de formaat tegen de functies afwegen... geef mij maar de x60 dan..

maar uhm, over games, waar kan je ze bestellen met een andere telefoon en dat ze naar je toegestuurt worden? huistelefoon is goedkoper namelijk, en ik heb geen beltegoed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Don3k schreef op 10 mei 2004 @ 12:21:
de formaat tegen de functies afwegen... geef mij maar de x60 dan..
Ik heb de X60 gehad en nu de V600 en geloof me: het formaat is het énige voordeel van de X60, maar zo groot is de V600 ook weer niet, het is gewoon een standaardformaat flip-gsm. Verder heeft de V600 ALLES wat de X60 niet heeft, o.a. mp3 beltonen, video afspelen, bluetooth, een supercamera (voor een gsm dan), support voor kwaliteit-javagames, een werkende agenda en last but not least: de simlock kan eraf. Geen vergelijking dus..! Iedereen die beweert dat de X60 beter is moet zich laten onderzoeken (no offense).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Anoniem: 88642 schreef op 10 mei 2004 @ 12:40:
[...]

Ik heb de X60 gehad en nu de V600 en geloof me: het formaat is het énige voordeel van de X60, maar zo groot is de V600 ook weer niet, het is gewoon een standaardformaat flip-gsm. Verder heeft de V600 ALLES wat de X60 niet heeft, o.a. mp3 beltonen, video afspelen, bluetooth, een supercamera (voor een gsm dan), support voor kwaliteit-javagames, een werkende agenda en last but not least: de simlock kan eraf. Geen vergelijking dus..! Iedereen die beweert dat de X60 beter is moet zich laten onderzoeken (no offense).
ik vergat nog de prijs vergelijking :D telt namelijk zwaar mee, alleen omdat ik paar maanden moest sparen voor mijn x60 :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Don3k op 10-05-2004 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Don3k schreef op 10 mei 2004 @ 12:45:
[...]

ik vergat nog de prijs vergelijking :D telt namelijk zwaar mee, alleen omdat ik paar maanden moest sparen voor mijn x60 :*)
Hehe ok dát is wel waar! Voor die marktprijs van de V600 mag ie ook wel wat doen, MAAR ik moet zeggen dat de Panasonic GD87, die ik vóór mijn X60 had, me zelfs beter beviel dan de nieuwere X60. Toen ik de X60 zag was ik verliefd, maar toen ik hem aandeed viel hij zo enorm(!!) tegen! Nu heb ik een V600 in uitstekende conditie voor 180 euro :*) and I'm loving it!

Maar ok genoeg erover, dit is nl een X60 topic, dus ik ga niet verder kraken O-) hehe

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 88642 op 10-05-2004 14:23 . Reden: niet lief genoeg ]

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste