Omdat ik nergens iets over deze telefoon kan vinden, hier maar een topic.
Sinds vrijdag (als de verkoper bij Vodafone City-Point het goed had) word deze telefoon verkocht. Ik dacht, laat ik is gek doen, en besloot er 1 te kopen (iets meer dan een week nadat ik mijn sendo m550 had gekocht
). Hij kost 150 euro, komt met 15 euro beltegoed, en ik zal maar even de specs hieronder opsommen 
Scherm : 64.000 kleuren
Polyfoon geluid : 16 tonen
Geïntegreerde digitale camera
GPRS
Infrarood
Kalender
MMS, e-mail, Ringtones, Games en live! sites
Lithium-Ion batterij
Afmetingen : 27 x 76 x 45 mm.
Gewicht : 85 gram
Gesprekstijd : tot 5 uur
Standby tijd : tot 240 uur
Dualband (900/1800)
Klok, alarm, calculator, stopwatch
Screensaver
VoiceNote recorder
Wallpaper
En dat allemaal, voor slechts 149,-
Ok, genoeg verkooppraatjes, wie heeft deze telefoon nog meer gekocht, wat vind je ervan, en wat zijn je ervaringen? Verder kan je hier ook problemen posten, in de hoop dat een wijs persoon de oplossing weet
Ok, dan meteen mijn eerste probleem. Java games worden ondersteunt, en ik heb er ook al 2 van Live! gedownload. Als ik op internet kijk bij de site van de makers, staat deze telefoon er nergens tussen als ondersteunt toestel ofzo, maar toch doen de spellen het gewoon. Nou vraag ik me af welk ander toestel ik als referentie model moet gebruiken als ik een gewoon spel als Princo Of Persia: The Sands Of Time wil bestellen. Weet iemand misschien een antwoord op deze vraag?
ps. Niet zeuren over de startpost, is mijn eerste ooit
Sinds vrijdag (als de verkoper bij Vodafone City-Point het goed had) word deze telefoon verkocht. Ik dacht, laat ik is gek doen, en besloot er 1 te kopen (iets meer dan een week nadat ik mijn sendo m550 had gekocht
Scherm : 64.000 kleuren
Polyfoon geluid : 16 tonen
Geïntegreerde digitale camera
GPRS
Infrarood
Kalender
MMS, e-mail, Ringtones, Games en live! sites
Lithium-Ion batterij
Afmetingen : 27 x 76 x 45 mm.
Gewicht : 85 gram
Gesprekstijd : tot 5 uur
Standby tijd : tot 240 uur
Dualband (900/1800)
Klok, alarm, calculator, stopwatch
Screensaver
VoiceNote recorder
Wallpaper
En dat allemaal, voor slechts 149,-
Ok, genoeg verkooppraatjes, wie heeft deze telefoon nog meer gekocht, wat vind je ervan, en wat zijn je ervaringen? Verder kan je hier ook problemen posten, in de hoop dat een wijs persoon de oplossing weet
Ok, dan meteen mijn eerste probleem. Java games worden ondersteunt, en ik heb er ook al 2 van Live! gedownload. Als ik op internet kijk bij de site van de makers, staat deze telefoon er nergens tussen als ondersteunt toestel ofzo, maar toch doen de spellen het gewoon. Nou vraag ik me af welk ander toestel ik als referentie model moet gebruiken als ik een gewoon spel als Princo Of Persia: The Sands Of Time wil bestellen. Weet iemand misschien een antwoord op deze vraag?
ps. Niet zeuren over de startpost, is mijn eerste ooit