Panasonic X60

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 3.283 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Topicstarter
Omdat ik nergens iets over deze telefoon kan vinden, hier maar een topic.
Sinds vrijdag (als de verkoper bij Vodafone City-Point het goed had) word deze telefoon verkocht. Ik dacht, laat ik is gek doen, en besloot er 1 te kopen (iets meer dan een week nadat ik mijn sendo m550 had gekocht :o ). Hij kost 150 euro, komt met 15 euro beltegoed, en ik zal maar even de specs hieronder opsommen :)

Scherm : 64.000 kleuren
Polyfoon geluid : 16 tonen
Geïntegreerde digitale camera
GPRS
Infrarood
Kalender
MMS, e-mail, Ringtones, Games en live! sites
Lithium-Ion batterij
Afmetingen : 27 x 76 x 45 mm.
Gewicht : 85 gram
Gesprekstijd : tot 5 uur
Standby tijd : tot 240 uur
Dualband (900/1800)
Klok, alarm, calculator, stopwatch
Screensaver
VoiceNote recorder
Wallpaper

En dat allemaal, voor slechts 149,- :*) 8)
Ok, genoeg verkooppraatjes, wie heeft deze telefoon nog meer gekocht, wat vind je ervan, en wat zijn je ervaringen? Verder kan je hier ook problemen posten, in de hoop dat een wijs persoon de oplossing weet :7

Ok, dan meteen mijn eerste probleem. Java games worden ondersteunt, en ik heb er ook al 2 van Live! gedownload. Als ik op internet kijk bij de site van de makers, staat deze telefoon er nergens tussen als ondersteunt toestel ofzo, maar toch doen de spellen het gewoon. Nou vraag ik me af welk ander toestel ik als referentie model moet gebruiken als ik een gewoon spel als Princo Of Persia: The Sands Of Time wil bestellen. Weet iemand misschien een antwoord op deze vraag?

ps. Niet zeuren over de startpost, is mijn eerste ooit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73241

Mijn neef heeft er 1 besteld , verder kan ik niks erover zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

Toevallig ben ik ook van plan om hem te gaan kopen. Kan je misschien wat informatie geven over de kwaliteit van die camera?

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:59

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Ik heb em vluchtig in de winkel (werk op een VCP) eens bekeken. De kwaliteit van de camera is niet super. Redelijk scherp maar kan niet goed tegen snel bewegende beelden (itt mijn nokia 3650).
Het schermpje is duidelijk en het toestel is erg klein maar wel dik. Snel genoeg en redelijk wat opslagcapaciteit (4MB). Knopjes zijn prima in te drukken.

Al met al een aardig toestel imo
Tot zover de eerste indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-07 16:30

TMC

Geen bluetooth, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109320

Ik heb hem net gekocht en hij is leuk! lekker klein & mooi, camera is best scherp maar als je de foto eenmaal hebt gemaakt is hij minder, maar voor 150 euro :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.movil10.com/panasonic/x66.htm
^hier plaatje van de panasonic x60, staat vermeld onder Panasonic x66, maar is de x60...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:05
kan iemand voorbeeld foto's hier neer dumpen of foto's van de gsm?:P
kheb namelijk een V525 en wil ff kijke of deze veel kleiner is .

nee ( kheb hier namelijk een v525 over die ik wil ruilen , kheb al een 6610 en 3650 geboden gekregen)

[ Voor 32% gewijzigd door k5052 op 20-03-2004 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:29

Exirion

Gadgetfetisjist

kenny89 schreef op 20 maart 2004 @ 10:51:
kheb namelijk een V525 en wil ff kijke of deze veel kleiner is .
Je gaat me toch niet vertellen dat je meteen weer een andere GSM wilt :O

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb dus de panasonic x60 en een vriend de motorola v525, en ja de motorola is echt een stuk groter én naar mijn gevoel ook zwaarder! (en de panasonic x60 is eerlijk gezegd een heeel stuk mooier!) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uhm....Als ik een MMS wil ontvangen staat er Mislukt! ik kan dus geen MMSjes binnenhalen :'( 8)7 weet iemand hoe dit kan??

En weet iemand wanneer er een datakabel komt :9~ ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Anoniem: 109320 schreef op 20 maart 2004 @ 11:32:
Uhm....Als ik een MMS wil ontvangen staat er Mislukt! ik kan dus geen MMSjes binnenhalen :'( 8)7 weet iemand hoe dit kan??

En weet iemand wanneer er een datakabel komt :9~ ??
Vodafone Live geactiveerd? Zo nee, even doen door de Vodafone Izi Infoline te bellen (1200).

En je kan ook een infrarood-adapter kopen, ipv een datakabel :>.

[ Voor 10% gewijzigd door TMC op 20-03-2004 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegeronimo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-01-2024

thegeronimo

Ich bun ut mer....

De panasonic X60 lijkt me een erg klein en leuk toestelletje, voor de beginnende LIVE! gebruiker en fotogebruiker.
Als ik moest kiezen tussen de V525 of deze, dan koos ik deze.

Vodafone live! activeren kan bij elk prepay toestel door:

1200 te bellen en dan optie 3, optie 5 en als laatste optie 1.
Effe toestel uitzetten en weer aanzetten en dan moet het werken.

MMSen kun je alleen dan pas ontvangen nadat je er eerst 1 zelf verstuurd hebt.

Bijvoorbeeld naar 2628 om dan een Icecard van je foto te laten maken:

http://www.vodafone.nl/livecards/

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/phonemodels/panasonic/image/x60.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door thegeronimo op 20-03-2004 15:53 ]

The only thing to fear is fear itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:05
niemand hier een plaatje met een andere mobiel om te vergelijken?
zoals v525 en x60 :P ( zou mooi zijn ) want ik zoek namelijk nog een nieuwe mobiel voor een klasgenoot die er minder verstand van heeft .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Jammer dat ie geen bluetooth heeft en dat ie maar dual band is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie

Mobie

Little Idiot

kenny89 schreef op 20 maart 2004 @ 16:01:
niemand hier een plaatje met een andere mobiel om te vergelijken?
zoals v525 en x60 :P ( zou mooi zijn ) want ik zoek namelijk nog een nieuwe mobiel voor een klasgenoot die er minder verstand van heeft .
Moet je even hier kijken. Je kan dan ook een 3d model van het toestel zien :)

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hmmz, dan zijn jullie geloof ik verkeerd ge-informeerd, want toen ik heb afgelopen maandag aan het bekijken was, en Vodafone alle functies liet zien, stond er gewoon bluetooth tussen. De camera, je kan er idd heel mooie en scherpe foto's mee maken, maar mensen moeten dna echt ff een paar seconden poseren, anders lukt het niet helemaal. Het enige nadeel wat ik tot nu ondervonden heb was het gebrek aan ondersteuning. De enige games die je tot nu toe kunt downloaden zijn die van Vodafone Live! (fantasy warriors is echt een aanrader, gewoon een f***ing rpg op je phone! _/-\o_ ) en dat is tot nu toe ook de enige plek voor goedkope ringtones (alhoewel ik 1,50 nog steeds best veel vind). Gelukkig werd mij door vodafone mee gedeelt dat er vanaf 1 april (maar hopen dat het geen grapje was :P) op de website van vodafone ondersteuning voor dit toestel komt...beetje gedult dus nog.

Overigens; ben je van plan hem te kopen, doe het snel...deze schijnen nu alweer als zoete broodjes over de toonbank te gaan, en verwacht word dan ook dat deze nog sneller dan de motorola word uitverkocht. :*) Laat je iig niet afschrikken door zijn dikte, al zijn specificaties maken dat meer dan goed. Het enige waar ik van baal is de antenne, maarja, kleinigheidjes houd je altijd ;)

/edit:
Nog wat kleine dingetjes om te weten over de camera:
-je kan de contrast op 5 posities afstellen, te weten lichtst, lichter, normaal, donker, donkerst (sorry voor gebrekkig nederlands :P )
- je hebt een schemerstand mocht die nodig zijn
- je kan de Displayweergave aanpassen (stand 1 is 1:50hz, stand 23 is 2:60hz)
- en je kan de afbeeldingsgrote aanpassen, je hebt 352x120 en 160x120.
- je kan foto's nemen van bijvoorbeeld je pc of tv, zonder die strepen erdoor heen die je vaak met normale camera's hebt.
- je kan je foto's al achtergrond gebruiken.

Vragen? Ask them!

/2de edit:
Nog 1 ding vergeten te melden, als er een datakabel beschikbaar komt, zit je in heaven: deze telefoon ondersteunt namelijk .midi!. (tenminste, ik heb een ringtone, die eindigt op .midi, dus het lijkt me ;)). Misschien was dat intressant om te weten, dus ik denk laat ik het ook maar ff melden :Y)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 104562 op 20-03-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109372

ik heb ff een vraagje.. je ziet onder de lens een klein zwart schermpje ofzoiets,, maar ik las dat je er niet op kon zien wie er belde. mijn vraag is waarvoor dient dat schermpje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TerryC schreef op 20 maart 2004 @ 15:00:
[...]
Vodafone Live geactiveerd? Zo nee, even doen door de Vodafone Izi Infoline te bellen (1200).

En je kan ook een infrarood-adapter kopen, ipv een datakabel :>.
Jah ik heb de telefoon al vanaf dat hij te koop is en vodafone live al lang geactiveerd en zelfs al mmsjes ontvangen en verstuurd maar sinds eergister doet hij het gewoon niet meer, ik kan geen mmsjes meer sturen en ontvangen :( :? ;( :'( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Heb je nog wel beltegoed? Als je geen beltegoed hebt, heb je geen GPRS bereik, en kan je geen MMSjes ontvangen en versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47171

Anoniem: 109320 schreef op 20 maart 2004 @ 20:39:
[...]

Jah ik heb de telefoon al vanaf dat hij te koop is en vodafone live al lang geactiveerd en zelfs al mmsjes ontvangen en verstuurd maar sinds eergister doet hij het gewoon niet meer, ik kan geen mmsjes meer sturen en ontvangen :( :? ;( :'( !
ALs dat van het beltegoed het niet is kun je ook even proberen om een netwerk-update te halen. Dit doe je door het netwerk handmatig te selecteren op een ander netwerk dan vodafone en vervolgens weer terugzetten op automatisch. Dit lost veel problemen op het gebied van gprs vaak op.

ps veel vcp medewerkers hier volgens mij :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:59

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Zijn op dit moment meerder mensen met MMS problemen met pre-paid. Geloof dat ze bezig zijn aan het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 109372 schreef op 20 maart 2004 @ 20:10:
ik heb ff een vraagje.. je ziet onder de lens een klein zwart schermpje ofzoiets,, maar ik las dat je er niet op kon zien wie er belde. mijn vraag is waarvoor dient dat schermpje??
Infrarood/Bluetooth verbinding als ik me niet vergis.
Zijn er al updates mbt MMS? ik probeer een vriendin van mij een mmsje te sturen, maar ze krijgt ze niet binnen. Is het trouwens mogelijk een 65.000 kleuren foto naar een 4000 kleuren toestel te sturen?

En nee, ik ben geen vcp medewerker :Y)

/edit:
Is het trouwens mogelijk die Rode Vodafone Logo'tjes eraf te halen zoals bij de v525, of lukt dat niet bij deze? En ook zou ik nog graag antwoord willen op mijn eerste vraag. Dank u :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 104562 op 20-03-2004 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan weer mmsjes versturen en ontvangen _/-\o_ lag aan vodafone live idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109372

zou iemand zo vriendelijk willen zijn om foto's gemaakt met de panasonic online te zette.(zit te twijfelen of ik hem ga halen)
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 109372 schreef op 21 maart 2004 @ 18:40:
zou iemand zo vriendelijk willen zijn om foto's gemaakt met de panasonic online te zette.(zit te twijfelen of ik hem ga halen)
alvast bedankt
Als iemand ff kan vertellen hoe, graag. Maar dat kun je in de winkel denk ik ook wel gewoon vragen (of je mag kijken hoe foto's op dat ding eruit zien).
Weet iemand trouwens iets of er nog een datakabel uit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Waarom zou je een datakabel nodig hebben? Koop gewoon een infrarood adaptertje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
TerryC schreef op 21 maart 2004 @ 19:43:
Waarom zou je een datakabel nodig hebben? Koop gewoon een infrarood adaptertje :).
Dat is...?
En daar kan je hetzelfde mee als met een datakabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/panasonic_x60_2a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://webmobile.free.fr/X60_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://webmobile.free.fr/X60_02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://webmobile.free.fr/X60_03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://webmobile.free.fr/X60_04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://webmobile.free.fr/X60_05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://webmobile.free.fr/X60_06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://webmobile.free.fr/X60_07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://webmobile.free.fr/X60_08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://webmobile.free.fr/X60_09.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Is het trouwens mogelijk om afspraken ofzo ergens in je telefoon op te slaan? Er zijn namelijk wat dingen waar ik aan herinnert wil worden, maar ze zelf slecht kan onthouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Anoniem: 104562 schreef op 21 maart 2004 @ 20:05:
[...]

Dat is...?
En daar kan je hetzelfde mee als met een datakabel?
Als je hem alleen gebruikt voor het uitwisselen van ringtones en plaatjes tussen je tellie en je pctje wel ja :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hehe, ok :)
En waar kan je zo'n ding halen dan?
Ik heb al overal gekeken, maar kreeg alleen een duitse site, en daar had ik bar weinig aan :P Hoeveel kosten ze overigens? Ik bedoel, tis een heel verschil of ze 50, en 15 euro zijn :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109851

ook in heb een panasonic x60 gekocht, maar heb het volgende probleem. ik kan wel e-mail ontvangen, maar niet verzenden. beltegoed en alles is ok. zijn er meer die dit probleem hebben, of ligt het aan mijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 23:42

jurma

simply connecting...

maar dat spiegeltje zeg maar onder de lens van de camera is dat nu wel of geen BT (me zus heb die phone).
ik zou dat wel graag willen weten aangezien ik het nergens in het boekje/telefoon gezien heb, anders ben ik scheel :d

//edit

heb op de site gekeken van panasonic maar daar zeggen ze dat er geen BT op zit bij de specs.

klik hier voor specs

[ Voor 32% gewijzigd door jurma op 25-03-2004 14:42 ]

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73241

jurma schreef op 25 maart 2004 @ 14:23:
maar dat spiegeltje zeg maar onder de lens van de camera is dat nu wel of geen BT (me zus heb die phone).
ik zou dat wel graag willen weten aangezien ik het nergens in het boekje/telefoon gezien heb, anders ben ik scheel :d

//edit

heb op de site gekeken van panasonic maar daar zeggen ze dat er geen BT op zit bij de specs.

klik hier voor specs
wat heeft dat spiegeltje nou met BT te maken? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma

jurma

simply connecting...

Anoniem: 73241 schreef op 25 maart 2004 @ 15:13:
[...]

wat heeft dat spiegeltje nou met BT te maken? 8)7
omdat iemand dat hier gezegd had, vandaar dat ik het eventueel vroeg.
want de een zegt wel BT en andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hmm, dan hebben ze me bij Vodafone foute informatie laten zien, want daar stond op hun databank dat er toch echt bluetooth op zat...ik zou zeggen, vraag het er ff na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Paar vraagjes:

Weet iemand hoe het lcd scherm van deze x60 zich verhoudt met een tft zoals van een se t630 of een motorola v525?

En hoeveel geheugen zit er nu in deze gsm (lees op internet verschillende berichten tussen 2 en 4 mb)?

Is de camera een beetje fatsoenlijk bijv. in vergelijking met een v525?

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-06 15:59

Teun

Was YoMaN

Aangezien ik al een abbo heb wil ik de simlock van de telefoon er af laten halen. kon op het internet zo gauw nergens een code vinden, dus ik heb even naar vodafoon gemailed. Als je dat binnen het eerste jaar door hen wil laten doen kost dat 50 euro.

150 (voor gsm) = 50 (voor unlocken) = 200
Is dit nou goedkoper dan de telefoon gewoon los kopen?

Ik kan geen winkel vinden die hem los verkoopt.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie

Mobie

Little Idiot

Ik heb hem nu ook gekocht en ben er zeer tevreden mee :) Het spiegeltje onder de camera is gewoon om jezelf te zien (als je een foto van jezelf wilt nemen wel zo handig) en volgens de verkoper was het zwarte daaronder voor een infra-rood verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

mn Grieks is niet bijzonder, maar ik denk dat dit foto's zijn die gemaakt zijn met deze foon:

120x160 pixels
Afbeeldingslocatie: http://www.myphone.gr/devices/large/x60low.jpg

352x288 pixels
Afbeeldingslocatie: http://www.myphone.gr/devices/large/x60high.jpg

bron: http://www.myphone.gr/devices/review-23.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou als die foto's hierboven met de panasonicx60 zijn gemaakt had die persoon zijn telefoon niet stil geloof ik want ik maakt met mijn panasonicx60 echt niet zulke wazige foto's ! 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan iemand mij zeggen of je e-mail kunt versturen met een panasonic x 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 109320 schreef op 26 maart 2004 @ 18:42:
nou als die foto's hierboven met de panasonicx60 zijn gemaakt had die persoon zijn telefoon niet stil geloof ik want ik maakt met mijn panasonicx60 echt niet zulke wazige foto's ! 8)7 ;)
Idd, het hangt er gewoon van af hoe je je telefoon instelt, ik weet wel dat mijn foto's stuk voor stuk een stuk mooier zijn, dit is gewoon prop-agenda om de telefoon te laten mislukken :Y) Maw: Hij maakt betere foto's hoor ;)
Anoniem: 109851 schreef op 26 maart 2004 @ 19:41:
kan iemand mij zeggen of je e-mail kunt versturen met een panasonic x 60
Voor zover ik weet kan je én msn messenger (kan ook vodafone messenger zijn hoor) berichten zenden, en e-mails, dus lijkt me geen probleem.
Teun schreef op 26 maart 2004 @ 14:09:
150 (voor gsm) = 50 (voor unlocken) = 200
Is dit nou goedkoper dan de telefoon gewoon los kopen?

Ik kan geen winkel vinden die hem los verkoopt.
200 euro is veel goedkoper dan toestel los, probeer maar is eens een goedkoop simlockvrij toestel te vinden zonder provider erbij, zelfs een nokia 3310 kost je 200 euro dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Ik ga morgen eens in tilburg kijken of ze er een hebben
Anoniem: 104562 schreef op 26 maart 2004 @ 19:57:
Idd, het hangt er gewoon van af hoe je je telefoon instelt, ik weet wel dat mijn foto's stuk voor stuk een stuk mooier zijn, dit is gewoon prop-agenda om de telefoon te laten mislukken :Y) Maw: Hij maakt betere foto's hoor ;)
zou jij een foto online kunnen zetten dat ik wel kan zien hoe goed de foto's zijn. Niet dat mn keuze hier vanaf hangt, foto's maken doe je immers met een fototoestel, maar ik ben gewoon benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zou graag willen, ware het niet dat dat geld kost, en dat niet iets is wat ik niet meer heb (nadeel van prepaid he 8)7 ). Als je in tilburg bent kijk gewoon ff rustig zou ik zeggen, over het algemeen doet hij het gewoon goed, enige wat ik is mis is een organizer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

ben vandaag ff in de winkel geweest. 20 minuten staan wachten. tijdens het wachten eens goed rondgekeken en het viel me al op dat er nergens dozen met de x60 stonden. toen ik eindelijk aan de beurt was kreeg ik dus te horen dat ze er geen hadden. Ze zouden gisteren komen, maar om de een of andere reden waren ze er niet. nou moet ik woensdag of vrijdag terug. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62086

Als dit een stomme vraag is, dan bijvoorbaat excuses, maar ik ben redelijk nieuwe in het mobiele telefonie :{ :
Ik heb afgelopen week dit telefoontje aangeschaft, is ook geleverd, ziet er mooi uit en ben er verder prima tevreden mee.

Alleen een ding stoort mij heel erg:
ongeacht welke achtergrond of theme ik kies, midden over die achtergrond blijft in grote letters "vodafone" staan :(

Weet iemand hoe je dit weg krijgt?

Vast heel erg bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

ik heb ook nog een vraagje. het viel me laatst pas op dat de telefoon geen schermpje heeft aan de voorkant en dat je dus niet kunt zien wie er belt. is dat niet onhandig? of went het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat van die vodafone logo vraag, geen id, ik irriteer me der ook wel een beetje aan, maar niet dat ik dood ga ofzo :P
Met een datakabel ofzo valt het misschien weg te halen.

En over schermpje aan de voorkant, boeit neit echt. Als geluid uit staat kun je aan kleur dislapy zien wat er gebeurt, hij word blauw als je gebeld word, rood als je geloof ik oproep gemist heb, en groen bij smsje. En dan heb je nog rood/wit voor bij de wekker ofzo. Dat snap je vanzelf wel als je hem hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562 schreef op 29 maart 2004 @ 08:17:
Dat van die vodafone logo vraag, geen id, ik irriteer me der ook wel een beetje aan, maar niet dat ik dood ga ofzo :P
Niet eens? :+

Misschien idd met een datakabel.... (die bij mijn weten (nog) niet verkrijgbaar zijn ;) )

Hou me overigens aanbevolen als iemand weet hoe ik hem weg kan krijgen >:) , al was het alleen maar omdat dat ding al voldoende vodafone reclame bevat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 62086 schreef op 29 maart 2004 @ 08:46:
[...]

Niet eens? :+

Misschien idd met een datakabel.... (die bij mijn weten (nog) niet verkrijgbaar zijn ;) )

Hou me overigens aanbevolen als iemand weet hoe ik hem weg kan krijgen >:) , al was het alleen maar omdat dat ding al voldoende vodafone reclame bevat :P
Dixons, infrarood, 50 euro. Maar dat vind ik eigenlijk weer veels te duur, dus laat maar zitten voorlopig :Y)

Er staat overigens idd belachelijk veel reclame op, op de buitenkant, binnenkant, op het display, overal gewoon, word gewoon eng! :| 8)7
Ik heb het vandaag trouwens bij Vodafone City Point hier in Uden gemeld, en het zou aangepast worden als ik me niet vergis. Nu maar hopen dat Prince Of Persia: The Sands Of Time gauw beschikbaar word 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de vraag overigens ook bij Vodafone zelf neergelegdm die mij netjes binnen 24 uur een mailtje terugstuurden _/-\o_ met de mededeling dat het "helaas" (jaaa ja) niet mogelijk was dit operatorlogo te verwijderen. Maar: je kon wel een 'leeg operator logo' downloaden van internet en ervoor in de plaats zetten. Nu ben ik al de hele ochtend op zoek geweest naar zo'n transparant logo (zit toch op mijn werk dus niks beters te doen :P ) maar ik kan alleen maar van die dingen vinden voor een nokia :( .

Met zijn allen zoeken dus :) Het moet vast mogelijk zijn zo'n transparant logo te maken, maar daar waag ik me niet aan....

dit is een hint . :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55991

Hoe zit het met die Java games dan?

Welke zitten er standaard op?

Hoe vallen ze te downloaden? met een data-kabel? of kan het ook zonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie

Mobie

Little Idiot

Anoniem: 55991 schreef op 29 maart 2004 @ 16:14:
Hoe zit het met die Java games dan?

Welke zitten er standaard op?

Hoe vallen ze te downloaden? met een data-kabel? of kan het ook zonder
Als je hem koopt zit er jammergenoeg maar 1 Java spelletje op (een soort Tetris) De rest moet je extra downloaden via Vodafone Live bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mobie schreef op 29 maart 2004 @ 16:58:
[...]

Als je hem koopt zit er jammergenoeg maar 1 Java spelletje op (een soort Tetris) De rest moet je extra downloaden via Vodafone Live bijvoorbeeld.
Motte ze zeker weer zo gigantisch veel op verdienen :(

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 55991 op 29-03-2004 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie

Mobie

Little Idiot

Anoniem: 55991 schreef op 29 maart 2004 @ 17:09:
[...]

Motte ze zeker weer zo gigantisch veel op verdienen :(
Ja toch wel een beetje genaaid, zelfde verhaal met ringtones (zijn er wel een paar, maar die zijn niet veel soeps) en wallpapers (idem). Ik denk dat ik die extra €10,- beltegoed maar ga opmaken aan spelletjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarfish
  • Laatst online: 06-05 17:53
Iemand enig idee of deze ondertussen al een beetje te unlocken is? Je kunt wel de code van vodafone krijgen maar dat kost dus weer 50 euro.

Erm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106099

Scarfish schreef op 29 maart 2004 @ 18:42:
Iemand enig idee of deze ondertussen al een beetje te unlocken is? Je kunt wel de code van vodafone krijgen maar dat kost dus weer 50 euro.
een vriend van mij heeft hem nu en ik had hem vanmiddag in mijn handen maar ik vond hem erg plastic en speelgoed achtig aanvoelen, vooral het scharnier van het klepje en ik vond het een kleinschermpje en zonder volledige achtergrond en het leek wel of het schermpje scheef was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Japser24 schreef op 29 maart 2004 @ 19:12[/message]:
[...]

een vriend van mij heeft hem nu en ik had hem vanmiddag in mijn handen maar ik vond hem erg plastic en speelgoed achtig aanvoelen, vooral het scharnier van het klepje en ik vond het een kleinschermpje en zonder volledige achtergrond en het leek wel of het schermpje scheef was :+
Dat heb ik nou ook! ik heb ook steeds het gevoel dat hij scheef zit, maar dat boeit verder niet, raak je aan gewend. Zowieso, ik vind hem helemaal niet speelgoed aanvoelen ofzo, maarja, smaken verschillen...zo zal ik nooit een nokia halen, en een ander nooit een panasonic :P
Mocht er trouwens iets kapot gaan, dan bestaat er nog altijd zoiets als: ga-ran-tie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit er ook iets van een lampje op zodat je in het donker ook fotos kan maken? Of een flitser.. zou wel makkelijk zijn voor party pics :D

* Anoniem: 55991 wil dit telefoontje wel graag :D

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 55991 op 29-03-2004 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110257

Dat van die achtergronden maakt niks uit, je zoekt gewoon plaatje op de computer, maakt er een foto van en je hebt een coole achtergrond :D

Verder ben ik er echt super tevreden mee!

ook die verschillende thema's is mooi, iedere dag ander menu kleurtje ect :p
soort windows XP theme's

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 110257 op 29-03-2004 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie

Mobie

Little Idiot

Anoniem: 55991 schreef op 29 maart 2004 @ 21:59:
Zit er ook iets van een lampje op zodat je in het donker ook fotos kan maken? Of een flitser.. zou wel makkelijk zijn voor party pics :D

* Anoniem: 55991 wil dit telefoontje wel graag :D
Echt een lampje of flitser zit er helaas niet op, je kan wel het contrast instellen naar iets lichter beeld of juist donkerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Waar ik me trouwens aan irriteer, is dat geluid van die camera. Is er een mogelijkheid om die uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kwam bij vodafone citypoint. Sorry maar we zijn er momenteel helemaal doorheen

Heb ik weer :(

Naja morgenmiddag komt nieuwe lading binnen ! :P

Zoals GC_stef al zei.. ze gaan als warme broodjes over de toonbank... Wees er snel bij dus! :D

Mochten ze hem morgen nou niet hebben :'( Hoe lang duurd het online bestellen bij vodafone.nl ? :O

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 55991 op 30-03-2004 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie

Mobie

Little Idiot

Anoniem: 104562 schreef op 30 maart 2004 @ 15:16:
Waar ik me trouwens aan irriteer, is dat geluid van die camera. Is er een mogelijkheid om die uit te zetten?
Daar zocht ik dus ook al naar, heb het alleen niet kunnen vinden. (zelfs als de telefoon op 'stil' staat maakt hij nog dat geluid) En heeft iemand al een oplossing gevonden voor dat irritante operator logo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarfish
Anoniem: 55991 schreef op 30 maart 2004 @ 15:54:
Kwam bij vodafone citypoint. Sorry maar we zijn er momenteel helemaal doorheen

Heb ik weer :(

Naja morgenmiddag komt nieuwe lading binnen ! :P

Zoals GC_stef al zei.. ze gaan als warme broodjes over de toonbank... Wees er snel bij dus! :D

Mochten ze hem morgen nou niet hebben :'( Hoe lang duurd het online bestellen bij vodafone.nl ? :O
Ik heb de foon op 26-03 besteld en kreeg de 29ste een mail dat de order was geaccepteerd en daarin dat ik nog een email ontvang met info over wanneer de bestelling opgestuurd zou worden. Deze heb ik nog niet gehad.

Erm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nogmaals, koop hem nu het nog kan...in Uden hebben ze hem al niet meer (iets meer dan een week nadat ik hem gekocht had). Ik had gewoon puur mazzel dat ik ong. de eerste was in Nederland die hem zag en gewoon for the fun of it on the spot kocht. Had er mee gewacht was het net als bij die Motorola te laat geweest...
Dus zit je te twijfelen of je hem gaat kopen te ja of nee, hak dan snel die knoop door!

Om mezelf even te quoten:
ze gaan als warme broodjes over de toonbank... Wees er snel bij dus! :D

Maargoed, weer on-topic, voor ik verdacht word voor promotie ;)
Ik heb ook nog steeds niet die knop kunnen vinden voor het geluid bij de camera, ik weet niet zeker hoor, maar ik geloof dat er een wet was waarin verplicht werd dat je mobiele telefoon zo'n geluid moest maken als hij een foto schoot. Alleen vraag ik me dan af waarom het wel bij de panasonics is, en bijvoorbeeld niet bij de sony ericson's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Die wet was geloof ik niet in nederland maar in china korea ofzo.

Bron

[ Voor 37% gewijzigd door Teun op 30-03-2004 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68623

ik heb dus 2 weken geleden ook deze telefoon gekocht en vroeg me ook af of er datakabels voor waren. Ik heb een mailtje gestuurd naar panasonic nederland, en zij zeggen:
U kunt eventueel bij een electronica of telecom winkel terecht om een datakabel aan te schaffen.
Met deze kabel kunt u een connectie maken met de pc.
Hieruit maak ik dan maar op dat er idd datakabels voor zijn, ik heb ze echter nog niet gevonden |:(

dus als iemand een goedkope suggestie heeft om data van en naar mn pc over te hevelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Inderdaad, en ik werd vanuit de telecom winkels weer doorgewezen naar de Dixons, die met hun infrarood connector een belachelijke prijs van 50 euro de eerlijke klant proberen op te lichten; met andere woorden, help ons aan een goedekope datakabel ;)
Is er overigens wel software beschikbaar, dat je er behalve foto's mee op je hd zetten, je er ook nog iets anders nuttigs mee kan?

Kzag trouwens net op school een andere jongen met dezelfde telefoon :X Nu is de mijne niet speciaal meer |:( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is het al iemand gelukt om met de x60 prepay e-mail te versturen. ik kan wel e-mail onvangen, maar niet versturen. beltegoed en alles is wel goed. volgens het vodafone city point in apeldoorn, wordt dit (nog) niet ondersteund. maar dit lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40782

ik heb laatst via de online shop van vodafone dit telefoontje besteld, maar nu krijg ik opeens het bericht 2 dagen geleden dat ze niet op voorraad zijn?:S:S
dus ik een mailtje sturen naar de klantenservice van vodafone, zeggen ze dat hij dus wel gewoon leverbaar is

waar hebben jullie je x60 gekocht? ook via internet? of gewoon via zoon citypoint ?want ik ben in rotterdam wezen kijken maar daar hebben ze hem niet(meer), alle 3 de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma

jurma

simply connecting...

nu heb ik nog steeds een vraag, ik kan de bluetooth nergens vinden

Quote:
Hmmz, dan zijn jullie geloof ik verkeerd ge-informeerd, want toen ik heb afgelopen maandag aan het bekijken was, en Vodafone alle functies liet zien, stond er gewoon bluetooth tussen.
Dus kijk ik zo scheel of zit deze ergens onder verstopt, hij zit iig niet bij de infrarood optie etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woei! :D ik heb hem :D Hijs erg klein en vet :D

Nu opladen :9

Moet dat de eerste keer extra lang? kan niks in de handleiding vinden :P behalve streepjes met opladen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma

jurma

simply connecting...

eerste 2 keer opladen adviseerde ze vodafone city point om 8 uur op te laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

in tilburg hadden ze hem nog steeds niet. die man daar zei dat alle winkels er op zaten te wachten. denk dat ik hem toch maar online ga proberen te bestellen.

delusional waar heb jij hem gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Teun schreef op 31 maart 2004 @ 14:11:
in tilburg hadden ze hem nog steeds niet. die man daar zei dat alle winkels er op zaten te wachten. denk dat ik hem toch maar online ga proberen te bestellen.

delusional waar heb jij hem gehaald?
Ik heb hem gehaald bij Vodafone City-Point hier in Deventer. Gisteren vertelde ze me dat hij vandaag binnen zou komen, en hij was er :9~

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 55991 op 31-03-2004 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110257

Is er een goedkopere manier om Vodafone Live! te activeren, want als ik bel naar klantenservice zijn ze (zoals gewoonlijk) allemaal in gesprek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110257 schreef op 31 maart 2004 @ 15:31:
Is er een goedkopere manier om Vodafone Live! te activeren, want als ik bel naar klantenservice zijn ze (zoals gewoonlijk) allemaal in gesprek...
Het werd voor mij gedaan in de winkel.. vond ik wel een beetje appart :( Ik moest nog wel iets met een E-mail doen ofzo verbinden naar vodafone live!

Dat zal wel geld kosten denk ik ?

edit:

Kosten Vodafone Live!

Vodafone live! in combinatie met Vodafone iZi
Vodafone live! kun je ook combineren met een aansluiting op Vodafone iZi (prepaid). Handig als je geen contract wilt tekenen en geen aansluitkosten wilt betalen, terwijl je toch gebruik wilt maken van de Vodafone live! diensten. De kosten voor dit gebruik worden, net zoals de kosten voor bellen en SMS’en, afgeschreven van je beltegoed. Het versturen van een MMS bericht naar één mobiel telefoonnummer of e-mailadres kost 0,49 euro. Het ontvangen van een MMS bericht is gratis. Wil je naast MMS ook gebruik maken van de andere Vodafone live! diensten, dan betaal je 0.0146 euro per KB (15 euro per MB).

Dienst Tarief (EUR)

Ringtones (polyfoon) 1,50 per stuk
Games 3,50 - 5,00 per stuk
Informatie-abonnement
op live! Sites 1,00 - 5,00 per maand

Er kunnen toch ook ringtones en games via een data-kabel verstuurd worden?

En als bijvoorbeeld Pietje een nokia met Java games heeft kan hij het dan doorsturen naar mijn telefoon via infrarood?

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 55991 op 31-03-2004 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 110257 schreef op 31 maart 2004 @ 15:31:
Bel nummer 1200, optie 3, optie 5, optie 1 (als ik me niet vergis) dan heb je gratis live! ge-activeerd. En over die gozer die zit te zeuren over bluetooth, lees dit topic is goed door, ik heb al gezegd dat het een fout was en dat het gecorrigeerd werd, snappie? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarfish
Ik heb m vandaag binnen :D
Wat een klein dingegie zeg! Wel ontzettend gaaf.

NU alleen die simlock er nog af :/

Erm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hmm, ik kwam er vandaag via een klasgenote (een meisje die er meer verstand van had dan ik :D;)) achter dat je dat geluidje van je camera er niet af kunt halen. Komt omdat op alle Vodafone Live! toestellen Vodafone firmware opzit die dat geluidje maakt, en dat geluidje kun je dus alleen weg halen als je andere firmware neemt...is ook meteen de reden waarom alle vodafone telefoons een zelfde soort menu hebben :)

Nu baal ik alleen nog steeds. Het is nu 1 april (kikker in je bil :P), de nieuwe website van Vodafone is up, maar nog steeds staat de X60 niet tussen de lijst van beschikbare Live! telefoons, morgen toch echt even naar de winkel en mijn klachten indienen, want ik word echt heel erg moe van de slechte support die deze telefoon heeft :(

En het ergste is, al 3 andere mensen bij mij op school hebben deze telefoon ook, nu ben ik niet cool meer :( :'( :D :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 09:52

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 104562 schreef op 01 april 2004 @ 16:54:
Hmm, ik kwam er vandaag via een klasgenote (een meisje die er meer verstand van had dan ik :D;)) achter dat je dat geluidje van je camera er niet af kunt halen. Komt omdat op alle Vodafone Live! toestellen Vodafone firmware opzit die dat geluidje maakt, en dat geluidje kun je dus alleen weg halen als je andere firmware neemt...is ook meteen de reden waarom alle vodafone telefoons een zelfde soort menu hebben :)
Dat is niet juist, ik heb zelf een Sony Ericsson T610 met Vodafone firmware en daarop kan ik het geluid van de camera wel uitzetten. Dat kan vrij simpel door gewoon de telefoon op stil te zetten als je een foto wilt nemen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hmmm, prepaid? Abo? Het kan zijn dat dat pas vanaf dit jaar is hoor...dat het alleen met telefoons is die dit jaar zijn uitgekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb hem ook sinds gisteren:D blijheid:P echt toptoestel !!!
alleen dat vodafone live! werkt beetje raar
kunnen jullie al spelletjes downloaden met de x60? ik krijg namelijk het bericht dat deze service tijdelijk niet beschikbaar is, probeer het later nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 40782 schreef op 01 april 2004 @ 17:38:
ik heb hem ook sinds gisteren:D blijheid:P echt toptoestel !!!
alleen dat vodafone live! werkt beetje raar
kunnen jullie al spelletjes downloaden met de x60? ik krijg namelijk het bericht dat deze service tijdelijk niet beschikbaar is, probeer het later nog eens.
Dit probleem hebi k dus ook gehad, toen ben ik naar de Vodafone winkel geweest, daar hebben ze 2 verschillende sim-kaarten (en de mijne natuurlijk) gebruikt, en de derde deed het pas (zal wel abo geweest zijn ofzo). Toen meteen gratis spel gehad van 3.50, was wel dope :) Conclusie was iig dat mij beltegoed waarschijnlijk te laag was, en je minimaal 5 en half euro nodig hebt voor een spel. Dus toen meteen 20 euro gekocht, en lekker opge-grpst :)

Maw, ja, de games doen het, en probeer is extra beltegoed te kopen, doet wonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:02

Nanax

Ik ben sjaak niet

GC-Stef, dat geluid is specefiek voor dit toestel, een v525 kan het geluid ook uitzettten en die is zo branded als wat. heeft ook niks met abbo of prepay te maken dat maakt geen verschil. men heeft simpel weg geen optie ingebouwd om dat uit te zetten bij panasonic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hmmm, ergens betere firmware beschikdaar dan misschien? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:11
Mijn zusje kwam gister met de X60 aanzetten i.s.m. Vodafone Live! abbo. Ik vind het een leuk telefoontje voor haar, maar ikzelf vind hem eigenlijk best wel lelijk. Hijs wel lekker klein, dat wel, maar het design vind ik niet echt mooi, verder heb er nog niet echt mee kunnen spelen, enigste wat ze er nu mee doet is 1000 foto's per dag maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizZie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-05 16:07

BlizZie

Keep Moving Forward

Weet iemand misschien waar ik hem nog kan halen?
Ben net in Rotterdam geweest, maar daar was ie volledig uitverkocht.
Tnx in advance

Two is always better than one..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
BlizZie schreef op 02 april 2004 @ 13:54:
Weet iemand misschien waar ik hem nog kan halen?
Ben net in Rotterdam geweest, maar daar was ie volledig uitverkocht.
Tnx in advance
De webshop, maar schiet op, want lang zal ie er niet meer zijn...in Uden hier is ie ook al uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb hem nu 3 dagen , gister di waarde bon van 10 euro beltegoed op de post gedaan, kan ik pas als mijn gegevens verwerkt zijn gebruik maken van vodafone live!? want ik wil graag een nieuw spelletje op mn x60, hij begint me nu al te vervelen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Je kan gewoon gebruik maken van vodafone live, maar let er wel op dat je minimaal 5 en half euro nodig hebt als je een spel wilt downen (ivm kosten spel).

Het lukt mij overigens niet mms'jes naar een email adres, of iemand anders telefoon te sturen :S Zou iemand daar misschien wat uitleg over kunnen geven?

En dan laatste vraag, kost het geld om de klantenservice te bereiken vanaf je mobiel of huistelefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Heeft iemand het scherm en de camera van deze telefoon al kunnen vergelijken met een t610 of een Motorola v525??

Ik zie hem ook wel zitten maar ben bang dat het scherm 3x nix is...

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Die van de motorola weet ik niet, maar beelkwaliteit is imo beter dan die van de t610. Alhoewel deze telefoon wel wat grauwer is in niet haast perfecte omstandigheden...in zomermaanden is dit toestelletje gewoon perfect, in hele donkere wintermaanden gewoon niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:11
De x60 vergeleken met de z600 is iig wel een heel groot verschil, ik vind dat scherm van de x60 er niet uit zien! Z600 verschilt niet zoveel van de t610 volgens mij, maar weet niet zeker. Ik maak anders wel wat fotoos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarfish
Voor de mensen die het interessant vinden, hier de Panasonic x60 en de Motorola v600 naast elkaar:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/XNGPB1GXOWDW

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/M73S64DM28J0

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/7W84F01SN370

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/G9I769L1R8NU

Erm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand toevallig een site om via een waplink ofzo nieuwe games op de x60 te zetten? want ik heb al gzocht maar op geen enkele site is de x60 ondersteund voor java games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
er zijn wel een paar sites, maar vooral via vodafone live kan je spellen downloaden...op sumea.com kun je er ook wat vinden, alleen moet je ff op goed geluk paar toestellen proberen tot je een werkende vind (panasonic staat er niet tussen, dus kiezen uit een nokia ofzo) gewoon kijken dat het 128x128 lijnen is...ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik heb 2 spellen van sumea op mijn toestel die werken (fantasie warriors en een snowboardspel) en mijn panasonic staat ook niet op dei site...gewoon ff kijken dus :)
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste