okej bedankt maar onder welk toestel heb jij hem dan besteld?
Anoniem: 88926
Vinden jullie dit een ladyphone???
want iemand uit mijn klas zit dat de hele tijd te zeggen
Anoniem: 86623
Volgens mij is het toch echt een ladyphone, hiermee wordt dan ook door Vodafone reclame mee gemaakt.Anoniem: 88926 schreef op 05 april 2004 @ 15:55:
Vinden jullie dit een ladyphone???
Check bijvoorbeeld deze link eens eventjes: http://www.vodafone.com.au/docs/panx60.pdf
Ik vind het absoluut geen lady-phone. Ik ben zelf een jongen, en ik heb hem ook...iedereen vind hem ook supervet, en er is nog niemand geweest die hem voor meisjes vond
Anoniem: 110787
IK vind het ook geen ladyphone. Als ze hem nou knalrood (samsung T500) of roze ofzo gemaakt hadden...
Ik vind deze phone gewoon voor mannen en vrouwen.
Ik vind deze phone gewoon voor mannen en vrouwen.
als je weet dat er 4 kleuren orgineel voor zijn verschenen :
zilver , licht geel , paars en roze

zilver , licht geel , paars en roze
offtopic:
verder is het ook compleet nutteloos om dit te vragen op GoT aangezien 90% mannelijk is en niemand zegt dat zijn eigen foon voor vrouwen is
verder is het ook compleet nutteloos om dit te vragen op GoT aangezien 90% mannelijk is en niemand zegt dat zijn eigen foon voor vrouwen is
[ Voor 53% gewijzigd door k5052 op 05-04-2004 17:03 ]
Buiten die paarse, roze, lichtgele versies om dan, wat maakt de zilvere x60 dan tot een ladyphone? omdat ie zo klein is? kvind hem daarom nog geen ladyphone.
Ik vind het ook zozeer niet een ladyphone. Me zusje heeft hem dan wel ok, maar ik zou er geen probleem mee hebben om hem ook te hebben, uiterlik dan he, technisch vind ik hem waardeloos
En hij voelt ook vrij plastic aan, ook wel licht, daarom ook waarschijnlijk
lukt dit ook op andere sites? als je gewoon games van andere toestellen op de x60 kunt downloaden zou het probleem met de slechte support van dit toestel snel opgelost zijn.Anoniem: 104562 schreef op 04 april 2004 @ 21:52:
er zijn wel een paar sites, maar vooral via vodafone live kan je spellen downloaden...op sumea.com kun je er ook wat vinden, alleen moet je ff op goed geluk paar toestellen proberen tot je een werkende vind (panasonic staat er niet tussen, dus kiezen uit een nokia ofzo) gewoon kijken dat het 128x128 lijnen is...ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik heb 2 spellen van sumea op mijn toestel die werken (fantasie warriors en een snowboardspel) en mijn panasonic staat ook niet op dei site...gewoon ff kijken dus
je moet gewono een toestel zoeken met 128x128 lijnen. Ik heb 2 spellen van hun gedownload via Live!, dus het moet werken...helaas is vodafone niet zo heel behulpzaam, anders had ik je wel kunnen zeggen welk toestel versie je moet opgeven...
live is niks anders dan gewoon gprs maar dan met een live startpagine 
nee hoor
hoe wil je dan verklare dat elke andere tel. ook dan op die pagina kan ?
lol @ goirle1 hehehe
kheb een V525@ v600 waarom zou ik jaloers zijn
nee hoor
hoe wil je dan verklare dat elke andere tel. ook dan op die pagina kan ?
lol @ goirle1 hehehe

kheb een V525@ v600 waarom zou ik jaloers zijn
[ Voor 60% gewijzigd door k5052 op 06-04-2004 22:18 ]
Live is de server van Vodafone, waar je alleen met een Vodafone fone op kan...wel degelijk iets anders dus
Anoniem: 109851
is er al iemand die e-mail met de x60 prepay kan versturen. lukt nog steeds niet. kan wel e-mail ontvangen maar niet verzenden
kenny en brambo zitten bij mij in de klas en die zitten allemaal onzin uit te kramen over die telefoon (om hem af te kraken) omdat ze zelf een minder mooie hebben
Jaloezie is een slechte eigenschap, maar ondankt dat hij niet mooi sluit, kan je moeilijk zeggen dat de telefoon zelf niet mooi is...
Anoniem: 68623
het enige wat ik nu nog nodig heb is een link naar mijn computer...(oh en meer beltegoed...)
heeft er al iemand foto's die hij zelf gemaakt heeft op de computer staan. ik zou die wel graag willen zien 
http://www.antenne-alu.de...miniantenne_panasonic.htm (antenne's)
http://www.antenne-alu.de...miniantenne_panasonic.htm (antenne's)
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 88926 op 07-04-2004 22:54 ]
foto's zijn rond uit bagger met 't toestel; heb 't vandaag uitgebreid getest tov. t610 7250 en x600... geloof me panasonic's foto's waren echt 't beroerstAnoniem: 109320 schreef op 26 maart 2004 @ 18:42:
nou als die foto's hierboven met de panasonicx60 zijn gemaakt had die persoon zijn telefoon niet stil geloof ik want ik maakt met mijn panasonicx60 echt niet zulke wazige foto's !![]()
Anoniem: 111061
15 uur opladen of langer is het beste voor je batterij
Wie o wie kan mij helpen aan software om via me infrarood mijn X60
te benaderen voor foto's en ringtones?
vertaling:Ausbau der Originalantenne:
Die Antenne ist mit einem Gummihandschuh gerade herauszuziehen
Einbau unserer Miniantenne:
Die Miniantenne gerade wieder hineindrücken
verwijderen oude antenne:
De antenne is er met een rubberen handschoen uit te trekken
inbouw nieuwe antenne
de miniantenne er opnieuw indrukken
Iemand die het al geprobeerd heeft?
[ Voor 29% gewijzigd door Teun op 08-04-2004 19:04 ]
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Let ajb op de policy voor je zoiets hier post;D-MIXXX schreef op 08 april 2004 @ 13:19:
Nope...
Ik heb ze straks gewoon, heb je belang erbij, kan je hem bestellen...is gewoon een mededeling zodat je hier je profijt van kan halen.
Einde aan de Inkoopacties
Het is dus niet toegestaan om inkoopacties kenbaar te maken via het forum, wat wél is toegestaan is het opnemen ervan in je signature (maar dat heb je al).
Ik heb de betreffende posts verwijderd.
[ Voor 4% gewijzigd door Korakal op 08-04-2004 21:13 ]
Anoniem: 111121
Heey...ik heb um ook aangeschaft...alleen ik kan er niet mee smsen!!heel raar..ik bel die izo info lijn op..34 cent per minuut..ik 4 minuten w8en..waren er nog steeds geen medewerkes bereik baar...maar moet ik iets doen met het berichtencentrale nummer ofsoow?help!!
Anoniem: 111259
Wat voor een infrarood app. gebruik je dan?Anoniem: 111061 schreef op 08 april 2004 @ 15:04:
....
Was vandaag ff in de dixons om te kijken, maar daar hadden ze niet echts iets wat voor mij interresant was. Was nog best prijsig vond ik.
Tis idd best duur allemaal, tussen de 50 en 75 euro voor een infrarood kabeltje ofzo...maargoed, heeft iemand die antenne er al af gekregen? Kwil namelijk best graag zo'n dopje ipv dat lange ding 
/edit:
Check de Vondafone site! Hij staat er eindelijk tussen bij Vodafone Live! toestellen
Zou dat betekenen dat er nu eindelijk serieuze ondersteuning voor het toestel komt? Het toestel is goed, nu de ondersteuning nog
/edit:
Check de Vondafone site! Hij staat er eindelijk tussen bij Vodafone Live! toestellen
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 104562 op 11-04-2004 16:35 ]
Anoniem: 111259
Weet iemand of deze het ook zal doen met de telefoon?
USB Infrarood Module
De USB IrDA Module zorgt voor een infrarood-verbinding van en naar uw PC/laptop waarmee hoge-snelheids 4Mbps verbinding kan worden gemaakt. Met een infraroodverbinding kunt u data overzetten of gegevens synchroniseren tussen uw PC en ander apparaat zoals een laptop, PDA, digitale camera, mobiele telefoon , met 1 meter verlengkabel en drivers van 98 t/m xp
USB Infrarood Module
De USB IrDA Module zorgt voor een infrarood-verbinding van en naar uw PC/laptop waarmee hoge-snelheids 4Mbps verbinding kan worden gemaakt. Met een infraroodverbinding kunt u data overzetten of gegevens synchroniseren tussen uw PC en ander apparaat zoals een laptop, PDA, digitale camera, mobiele telefoon , met 1 meter verlengkabel en drivers van 98 t/m xp
Lijkt me wel ja, er staat mobiele telefoons bij, dus zal wel lukken 
Ben er trouwens achter gekomen dat iedere mms die je verzend, automatisch in je MyVodafone account komt, en dus op je pc staat...als ik weer nieuw beltegoed heb mooi wat mmsjes verzenden
Ben er trouwens achter gekomen dat iedere mms die je verzend, automatisch in je MyVodafone account komt, en dus op je pc staat...als ik weer nieuw beltegoed heb mooi wat mmsjes verzenden
Anoniem: 93564
Ik heb net Fantasy Warriors gedownload van Vodafone live! voor de 2de keer
14 euros maargoed ;/
Ik zag op madtap.com Worms 3d
Deze is natuurlijk wel erg vet, alleen de panasonic x60 staat er niet tussen. De nokia 3100 en de 3200 hebben ook een 128×128 schermpje?
Zou dit gewoon werken denken jullie?
Ik zag op madtap.com Worms 3d
Anoniem: 40782
nouh ik had laats een spelletje voor nokia 7210 als k t goed heb gedownload maar die deed het niet, keep on tryin'
Fantasy Warriors is vet he? Gewoon een f*cking RPG op je telefoonAnoniem: 93564 schreef op 12 april 2004 @ 03:12:
Ik heb net Fantasy Warriors gedownload van Vodafone live! voor de 2de keer14 euros maargoed ;/
Ik zag op madtap.com Worms 3dDeze is natuurlijk wel erg vet, alleen de panasonic x60 staat er niet tussen. De nokia 3100 en de 3200 hebben ook een 128×128 schermpje?
Enne...ik denk het wel, maar er is maar 1 manier om erachter te komen he
idd erg vetAnoniem: 104562 schreef op 12 april 2004 @ 17:14:
[...]
Fantasy Warriors is vet he? Gewoon een f*cking RPG op je telefoon
Enne...ik denk het wel, maar er is maar 1 manier om erachter te komen he
Ik ga het niet uit proberen
Fantasy Warrior:

Alleen ik kan fantasy warriors niet op de vodafone site vinden
Worms:

Deze wil ik echt op me telefoon
( www.madtap.com )
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 93564 op 12-04-2004 17:46 ]
Zoals ik al zei, probeer het, en je weet het...als die het doet kunnen wij ook meteen gaan downloaden
Keep us updated
Heb wel een site gevonden waar je gratis games kan downloaden, volgens de site is het compatible met de Panasonic X60.
http://j2me-software.com
( moet je wel even je telefoon selecteren )
Ik heb geen id of dit zal werken want mijn buurjongen is op vakantie, hij heeft infrarood op zijn laptop.
Formaten: .jad en .jar
Is het ook mogelijk met deze telefoon om naar een website te wappen ? want in de .jad staat een URL.
http://j2me-software.com
( moet je wel even je telefoon selecteren )
Ik heb geen id of dit zal werken want mijn buurjongen is op vakantie, hij heeft infrarood op zijn laptop.
Formaten: .jad en .jar
Is het ook mogelijk met deze telefoon om naar een website te wappen ? want in de .jad staat een URL.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 93564 op 12-04-2004 21:48 ]
Anoniem: 50146
ik heb ook een x60, geen problemen met email en mms. 
ik wil alleen een progje voor beltonen en plaatjes overzetten. voor de x70 is ie er wel maar voor de x60 niet. en de x70 versie werkt niet met de x60.
duur interneten. in 5 dagen 40 euro beltegoed er door
ik wil alleen een progje voor beltonen en plaatjes overzetten. voor de x70 is ie er wel maar voor de x60 niet. en de x70 versie werkt niet met de x60.
duur interneten. in 5 dagen 40 euro beltegoed er door
dmixx = geband vanwege zijn reclame ...
@pdog ... ik vermeld ook gewoon ff wat info , anders gaan mensen hem dadleijk nog leuk "roepen"......
verder hoeft die :|ook niet hoor,
voor het email adres kunj e kijken op www.inkoopacties.net ( staat zijn email bij 1 van die ia's ) volgens mij was het dmixx@chello.nl
@pdog ... ik vermeld ook gewoon ff wat info , anders gaan mensen hem dadleijk nog leuk "roepen"......
verder hoeft die :|ook niet hoor,
voor het email adres kunj e kijken op www.inkoopacties.net ( staat zijn email bij 1 van die ia's ) volgens mij was het dmixx@chello.nl
[ Voor 79% gewijzigd door k5052 op 14-04-2004 16:52 ]
uuhm duskenny89 schreef op 13 april 2004 @ 22:25:
dmixx = geband vanwege zijn reclame ...

Weet iemand hier of je ook ipv met infarood met een datakabel je pc kan verbinden met de x60. Ik heb op salesplaza wel een datakabel voor de x70 zien staan maar ik weet niet of deze ook op de x60 werkt.
Sam
Sam
heeft er al iemand een miniantenne in z'n telefoon zitten?
En heeft er al iemand een datakabel bestelt? http://www.dealtime.co.uk...and_panasonic-data_cables
En heeft er al iemand een datakabel bestelt? http://www.dealtime.co.uk...and_panasonic-data_cables
Is er ook al iemand die de simlock heeft verwijderd?
(Wil me orange kaartje gewoon erin zetten.)
(Wil me orange kaartje gewoon erin zetten.)
Two is always better than one..
Anoniem: 104892
dmixxx@tiscali.nlAnoniem: 40782 schreef op 14 april 2004 @ 11:27:
[...]
uuhm dusk kan tog wel gewoon om z'n email vragen ?
En als je dan bij available options de x60 wil kiezen kan dat nietAnoniem: 88926 schreef op 14 april 2004 @ 16:23:
heeft er al iemand een miniantenne in z'n telefoon zitten?
[ Voor 43% gewijzigd door Scarfish op 15-04-2004 09:55 ]
Erm...
Anoniem: 88642
Beste mensen!!
De game Prince of Persia - Sands of Time kan voor de (ja echt speciaal voor de
) Panasonic X60 worden gedownload via:
Gameloft: http://www.gameloft.com/
Volgens mij is zelfs 'maar' 3 euro...!
Have fun...
De game Prince of Persia - Sands of Time kan voor de (ja echt speciaal voor de
Have fun...
Dank u 
Dat word ff beltegoed kopen dalijk
/Edit:
Oh, check it out, tis dus gewoon de 7210 versie, dat was dus de versie die op ieder toestel ong. gebruikt kan worden, I told you
Dat word ff beltegoed kopen dalijk
/Edit:
Oh, check it out, tis dus gewoon de 7210 versie, dat was dus de versie die op ieder toestel ong. gebruikt kan worden, I told you
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 104562 op 15-04-2004 11:16 ]
Dat zou kunnen, maar ik denk niet dat hij helemaal hetzelfde is als de POP van de 7210, want je kan op gameloft slechts 3 games downloaden voor de X60, maar 17 games voor de 7210.. helemaal hetzelfde zal het dus niet zijn anders zouden ze alle games van de 7210 ook bij de X60 zetten (WAS HET MAAR WAAR!)...

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 88642 op 15-04-2004 11:40 ]
Misschien zijn ze daar op dit moment mee bezig, who knows? Er staat rechtsonder toch echt: platform - 7210. Het kan aan mij liggen, maar het staat er toch echt hoor...
Heb net 20 euro beltegoed gehaald bij de Vodafone hier in de buurt, en ik ga dalijk beide pop en pandora tommorow downen...ik laat het weten jongen
GC_Stef, daar zit inderdaad wat in... Ik ben benieuwd (m'n beltegoed is op na downloaden van PoP hehe - maar was de moeite waard)!
Nog even een URL van een site waar ook X60 games worden gereviewed (en waar staat waar je ze vandaan kan halen, zoals http://www.elkware.com):
http://midlet-review.com/index?content=games&mobile=px60
PS Iemand al een idee waar er ge-unlocked kan worden?
Nog even een URL van een site waar ook X60 games worden gereviewed (en waar staat waar je ze vandaan kan halen, zoals http://www.elkware.com):
http://midlet-review.com/index?content=games&mobile=px60
PS Iemand al een idee waar er ge-unlocked kan worden?
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 88642 op 16-04-2004 14:45 . Reden: Meteen maar ff linkje naar game-site bijgeplaatst ]
Vodafone winkel? Kost je 50 euro, 150+50=200 euro...best goedkoop nog voor zo'n mooi mobieltje...alleen jammer dat je die vodafone shizzle er niet af kan halen.
Thansk for the links btw, meteen ff checken
Thansk for the links btw, meteen ff checken
Als je naar een vodafone winkel loopt doen ze dat daar dan gelijk of moet je zo'n formulier invullen?
Erm...
geen idee, dat moet je zelf ff uitzoeken...maar ik denk het wel, dingen als: waarom laat je hem unlocken, je adres, etc...maarja, voor wat hoort wat
Anoniem: 68623
bah ik word helemaal gek...ik zoek me suf naar een datakabel voor dit toestel en volgens Panasonic Nederland zijn ze te koop...
alleen kunnen ze me niet vertellen waar

Ik zou er eventueel wel eentje voor je kunnen bestellen, in het plaatsje waar ik naar school ga verkopen ze hem op aanvraag (maw, ze bestellen hem voor jeAnoniem: 68623 schreef op 16 april 2004 @ 21:39:
bah ik word helemaal gek...ik zoek me suf naar een datakabel voor dit toestel en volgens Panasonic Nederland zijn ze te koop...
Kost wel meteen 73 euro, dus ik zou als ik jouw was gewoon bij de plaatselijke dixons een infrarood stekker halen, dat werkt gewoon veel beter en goedkoper
Anoniem: 42145
Valt ook op dat ie voor de X60 79Kb is en voor de v525 143. Das ongeveer dubbel zo groot!Anoniem: 88642 schreef op 15 april 2004 @ 11:07:
Beste mensen!!
De game Prince of Persia - Sands of Time kan voor de (ja echt speciaal voor de) Panasonic X60 worden gedownload via:
Have fun...
Omdat dit de 7210 versie is ofzo, en die heeft veel minder kleuren/graphische pracht dan de motorola, en ja, ik vind het ook oplichterij, maar ik heb hem ook gekocht, ik zal wel moeten als eeuwig PoP fan 
/Edit:
Aiii, ik stond op het punt hem te kopen (loog dus beetje
) en kom er nu ineens achter dat het alleen via CC kan
Is er geen manier om hem via sms te bestellen ofzo? Venis, hoe heb jij hem besteld als ik vragen mag?
/Edit:
Aiii, ik stond op het punt hem te kopen (loog dus beetje
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 104562 op 17-04-2004 13:26 ]
Hi GC_Stef, ik heb hem met CC gekocht, ja. Als je me je mobiele nummer laat weten, maak ik wel een uitzondering omdat je zo'n grote PoP fan bent (ik ook dus ik kan me inleven in je situatie) en sponsor ik hem wel.

Echt toppie actie
I've just found myself a new hero
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 104562 op 17-04-2004 21:16 ]
GC_Stef, ik heb het nummer genoteerd dus je kan hem weghalen
Ik moet alleen nog je provider weten en dan heb je hem vandaag nog!
Anoniem: 111764
Heeej mensen,
ik wou ff weten welke tel. beter was: panasonicX60 of MotorolaV525.
En volgens mij kan er helemaal geen datakabel in de panasonicX60!
ik wou ff weten welke tel. beter was: panasonicX60 of MotorolaV525.
En volgens mij kan er helemaal geen datakabel in de panasonicX60!

datakabel of infrarood, tis allebij mogelijk...en wat beter is, tsja...hangt ervam af wat je wilt, ik vind de panasonic beter, anders had ik hem niet gekocht.
v525
kun je ombouwen naar een v600,
heeft standaart:
mp3 ringtone's, ongeveer 5.5 mb standaart beschikbaar datakabel is maar 12.50
bluetooth etc...
en na ombouw ook nog video en alle vodafone shit er uit.
veel meer opties dan X60
heeft standaart:
mp3 ringtone's, ongeveer 5.5 mb standaart beschikbaar datakabel is maar 12.50
bluetooth etc...
en na ombouw ook nog video en alle vodafone shit er uit.
veel meer opties dan X60
[ Voor 38% gewijzigd door Nanax op 17-04-2004 23:18 ]
Als ik het plaatje van de phone bekijk snap ik alleen nog niet zo waar dat externe scherm dan zit?
(dat kleine zwarte ovaaltje onder de camera, is dat een schermpje ???)
De Panasonic x60 heeft geen extern scherm, het zwarte schermpje is voor infrarood (daarboven zit een camera +spiegeltjeAnoniem: 42145 schreef op 18 april 2004 @ 13:16:
Als ik het plaatje van de phone bekijk snap ik alleen nog niet zo waar dat externe scherm dan zit?
Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time
Dacht ik al ja, in verschillende reviews staat het dus fout. Wel vreemd, omdat daar dan nog gedetailleerd bij staat dat het 1 regel is en er vercshillende kleuren backlight zijn.Mobie schreef op 18 april 2004 @ 13:35:
[...]
De Panasonic x60 heeft geen extern scherm, het zwarte schermpje is voor infrarood (daarboven zit een camera +spiegeltje)
zie bv
http://www.mobile-review....ic/panasonic-x60-en.shtml
Kan je eigenlijk dat knipperende blauwe lampje aan de buitenkant niet uitzetten wanneer je aan het bellen bent ?
neeh precies ik heb er ook geen last van
de meeste mensen di bellen kijken niet tegen de achterkant van hun eigen telefoon aan
de meeste mensen di bellen kijken niet tegen de achterkant van hun eigen telefoon aan

De x60 staat niet op de site van panasonic?
Ik zie er wel de x66 staan, maar daar staat onder andere bij de faq:
How can I download games for my X66?
The X66 does not support the download of games.
Lijkt me dan toch niet helemaal dat x60 gelijk is aan de x66.
Is er overigens al iemand die zich bij www.panasonicbox.com geregistreerd heeft en daar wat kon downloaden?
Ik zie er wel de x66 staan, maar daar staat onder andere bij de faq:
How can I download games for my X66?
The X66 does not support the download of games.
Lijkt me dan toch niet helemaal dat x60 gelijk is aan de x66.
Is er overigens al iemand die zich bij www.panasonicbox.com geregistreerd heeft en daar wat kon downloaden?
volgens mij is er eerder hier gezegd dat deze wel degelijk het zelfde zijn.
ik meen dat men ook zei dat de x60 geen game support had.
[ Voor 29% gewijzigd door Nanax op 18-04-2004 20:33 ]
En die prince of persia game dan waar die lui het hierboven over hebben? Dat is toch een game die naar de x60 wordt gedownload?Nanax schreef op 18 april 2004 @ 20:32:
volgens mij is er eerder hier gezegd dat deze wel degelijk het zelfde zijn.
er zijn zat games om te downloaden, vooral als je vodafone live hebt, heb zelf intussen al 4 games gedownload. Als er dus ergens staat dat het niet zo is, dan hebben ze ongelijk
.
ik bedoel ook in de info die aan het begin werd verstrekt. ik zeg ook men zei. ik kan ook wel lezen dat de mensen hier er games op hebben. dus op de x66 lijkt het met hetzelfde, men zegt van niet en volgensmij is het gewoon deze zelfde maar dan bijv. het amerikaanse model
Het komt van de site van panasonic zelf. Gekozen voor de europa en middle-east. Het zal dus niet zo zijn dat het alleen op de USA van toepassing is. Er is daar een faq waarbij je voor een model kunt kiezen. Als je voor X66 kiest staat er dus dat ie geen game downloads heeft.Anoniem: 104562 schreef op 18 april 2004 @ 21:20:
er zijn zat games om te downloaden, vooral als je vodafone live hebt, heb zelf intussen al 4 games gedownload. Als er dus ergens staat dat het niet zo is, dan hebben ze ongelijk.
Tevens staat er iets over een pc data manager oid. Die zou de X66 dus ook al niet hebben.
Mischien een hele stomme n00b vraag, maar wanneer begin je nu te betalen bij vodafone live? Zodra je op die live knop drukt of is die begin page nog gratis?vooral als je vodafone live hebt
Als je op de live knop drukt, maar het grote voordeel van gprs/live is dat je betaalt per kb, en niet per seconde, dus als je er per ongeluk op drukt en je doet je telefoon dicht, kost het je bijna niets (alleen wat die startpagina kost).
dat is fout , want alles wordt afgerond op 10kb! , dus als je er per ongeluk opklikt kun je net zo goed live gaan tjecken of een mail sturen , anders wordt er toch 10 kb berekent. ( 10 kb kost 25 € cent)
Wat heb je liever, dat je per ongeluk op de knop drukt, en maar 25 cent kwijt bent, of dat je per ongeluk op de knop drukt, en je ineens geen beltegoed meer hebt of een rekening van hier naar canada (dierenbeulen! @ canada)...tis maar net wat je wilt
Ik neem aan dat ej de vodafone logo's weg gehaald hebt? Zou ik mogen weten hoe je het gedaan hebt? Ik wil er zelf ook van af
Lijkt erop dat hij dat hele stukje eruit gesloopt heeft waar t logo op zit.
Erm...
tuurelijk!!Anoniem: 104562 schreef op 19 april 2004 @ 18:27:
[...]
Ik neem aan dat ej de vodafone logo's weg gehaald hebt? Zou ik mogen weten hoe je het gedaan hebt? Ik wil er zelf ook van af
er zat eerst een krasje door dat rode logo, dus ik d8 ik haal alleen dat logo weg met een schaar, maar dat was niet zoon succes dus gewoon maar alles er af gekrast
Anoniem: 111061
JA op zich wel netjes gedaan maar of het vandicht bij ook zo netjes is?
Wie o wie kan me ondertussen helpen aan software om via infrarood mij x60 te benaderen. Ben nl. hard op zoek..
Wie o wie kan me ondertussen helpen aan software om via infrarood mij x60 te benaderen. Ben nl. hard op zoek..
Dat is irritant. Want als ik een willekeurige page wil intikken dan kan dat heel makkelijk nadat je live gegaan bent. Maar dan betaal je dus wel voor de stomme start pagina. Maar eens uitzoeken of je ook direct een http address kunt intikken zonder die start pagina te zien.Anoniem: 104562 schreef op 18 april 2004 @ 23:24:
Als je op de live knop drukt, maar het grote voordeel van gprs/live is dat je betaalt per kb, en niet per seconde, dus als je er per ongeluk op drukt en je doet je telefoon dicht, kost het je bijna niets (alleen wat die startpagina kost).
Ik ben dan een beginner met de mobieltjes, maar ik vind dat gprs nu al -=*GRUWELIJK*=- duur. Ik zal het waarschijnlijk zelden gaan gebruiken. Stom van die gasten. Als het veel goedkoper was zou ik het waarschijnlijk veel meer gebruiken en zouden ze dus netto meer op mij verdienen. Als ik nu de meest lullige page wil bekijken ben ik al een euro kwijt ofzo. De honden!
Trouwens, voor diegene die het nog niet wisten (diegene die de phone nog niet hebben) : Je kunt gewoon midi files gebruiken. Het web adres van een midi file intikken is voldoende om hem binnen te halen
Ben daar ook wel geinteresseerd in. Morgen op mijn werk even proberen met de laptop van een collega die infrarood heeft. Benieuwd of de 'standaard' transfer software gaat werken of dat er iets speciaals nodig is...Anoniem: 111061 schreef op 19 april 2004 @ 19:36:
JA op zich wel netjes gedaan maar of het vandicht bij ook zo netjes is?
Henk, tis niet zo duur, tis 0.008ct per kb ofzo...en ja, het is mogelijk om naar een site te gaan zonder eerst op de live knop te hoeven drukken, maar leg ik later uit, moet nu naar school toe
jaah? kan je gewoon een webadres als url invoeren? want ik heb een mid file gevonden, maar mn telefoon kan die site niet lezenTrouwens, voor diegene die het nog niet wisten (diegene die de phone nog niet hebben) : Je kunt gewoon midi files gebruiken. Het web adres van een midi file intikken is voldoende om hem binnen te halen
Jahoor kan gewoon. Ik heb zelf bv gewoon het volgende web address ingetikt:Anoniem: 40782 schreef op 20 april 2004 @ 11:08:
[...]
jaah? kan je gewoon een webadres als url invoeren? want ik heb een mid file gevonden, maar mn telefoon kan die site niet lezen
http://www.cswu.cz/midi/imperial.mid
Dan gaat ie ff laden en vraag vervolgens of je wilt saven. In de 'My Stuff' folder kun je dan naar Sounds/Stored sounds gaan en dan staat ie er gewoon bij. Kun je dan afspelen of als ringrone gebruiken.
Easy does it!
op http://www.liacs.nl/~atijms/imperials.mid staat overigens een versie van de imperial march met een kortere intro, die dus veel beter is om als ringtone te gebruiken. (voor de liefhebbers
Ik snap niet echt waarom mensen zo ranzig en onmogelijk veel geld betalen voor wallpapers en ringtones. Het internet bevat 1000'en archieven van midi's en pictures en die bestonden al lang voordat ze een hype werden op mobieltjes. Heb nu bv een hele oude sega shinobi midi (http://www.liacs.nl/~atijms/shinobi.mid) op mijn x60 en die doet het gewoon perfect.
Nou, ik heb zelf geen laptop maar mijn collega wel. Het werkte gewoon vlekkeloos, en inderdaad met 'universele infra red' software. Je moet dan ff op je x60 naar Applications toe gaan en dan de applicatie InfraRed opstarten.Anoniem: 111061 schreef op 20 april 2004 @ 10:51:
@henk_DE_man heb je de standaard software dan??
Vervolgens hou je dan je x60 voor de infra red (IrDA) zender/ontvanger van je laptop. De software herkent het apparaat dan meteen (noemt hem zelfs bij naam; iets van Panasonic X60 mobile phone found oid). Je hebt dan de optie om een file te verzenden en dat werkt dan ook gewoon.
Kleine minpuntjes:
-Je kunt geen batch van files verzenden: elke file moet je eerst bevestigen op de X60. Dat is rot, want meestal verbreek je dan ff de infra red verbinding waardoor het bij veel files verzenden een traag process is. Verzenden zelf van bv 20Kb is iets van een seconden ofzo, dus dat valt wel mee.
-De X60 heeft de infra red echt op een super onhandig lokatie zitten. Net naast de connector aan de onderkant zou veel practischer zijn. Nu moesten we de laptop zelfs een stukje optillen om goed verbinding te krijgen.
Hmmm, ik quote uit deze thread:Anoniem: 104562 schreef op 20 april 2004 @ 09:59:
Henk, tis niet zo duur, tis 0.008ct per kb ofzo...en ja, het is mogelijk om naar een site te gaan zonder eerst op de live knop te hoeven drukken, maar leg ik later uit, moet nu naar school toe
Bijna het dubbele dus. Ik zou eigenlijk liever iets zien in de richting van 15 euro voor 100 MB, eventueel iets van een flat fee icm een data limiet.Anoniem: 55991 schreef op 31 maart 2004 @ 15:56:
Kosten Vodafone Live!
Vodafone live! in combinatie met Vodafone iZi
Vodafone live! kun je ook combineren met een aansluiting op Vodafone iZi (prepaid). Handig als je geen contract wilt tekenen en geen aansluitkosten wilt betalen, terwijl je toch gebruik wilt maken van de Vodafone live! diensten. De kosten voor dit gebruik worden, net zoals de kosten voor bellen en SMS’en, afgeschreven van je beltegoed. Het versturen van een MMS bericht naar één mobiel telefoonnummer of e-mailadres kost 0,49 euro. Het ontvangen van een MMS bericht is gratis. Wil je naast MMS ook gebruik maken van de andere Vodafone live! diensten, dan betaal je 0.0146 euro per KB (15 euro per MB).
Dienst Tarief (EUR)
Telfort heeft €1.5 per MB als ik het goed zeg. lager dan dat ga je echt niet komen volgens mij.
mijn laptop geeft aan dat er een infrarood poort is, maar ik heb geen idee waar die zitAnoniem: 42145 schreef op 20 april 2004 @ 21:00:
[...]
Nou, ik heb zelf geen laptop maar mijn collega wel. Het werkte gewoon vlekkeloos, en inderdaad met 'universele infra red' software. Je moet dan ff op je x60 naar Applications toe gaan en dan de applicatie InfraRed opstarten.
Vervolgens hou je dan je x60 voor de infra red (IrDA) zender/ontvanger van je laptop. De software herkent het apparaat dan meteen (noemt hem zelfs bij naam; iets van Panasonic X60 mobile phone found oid). Je hebt dan de optie om een file te verzenden en dat werkt dan ook gewoon.
Kleine minpuntjes:
-Je kunt geen batch van files verzenden: elke file moet je eerst bevestigen op de X60. Dat is rot, want meestal verbreek je dan ff de infra red verbinding waardoor het bij veel files verzenden een traag process is. Verzenden zelf van bv 20Kb is iets van een seconden ofzo, dus dat valt wel mee.
-De X60 heeft de infra red echt op een super onhandig lokatie zitten. Net naast de connector aan de onderkant zou veel practischer zijn. Nu moesten we de laptop zelfs een stukje optillen om goed verbinding te krijgen.

Gewoon ff infrarood op je telefoon aanzetten, en hem heel rustig rondom je laptop bewegen tot je op je beeldscherm (van je laptop) ziet staan dat er een nieuw apparaat gevonden is...tenminste, dat ljikt mij het best...ik denk persoonlijk dat ie aan de rechter of linker zijkant zit, dat is gewoon het meest logisch
oke bedankt maar is het normaal dat er niet zoon zwart plaatje zit ofzo? ik ga t proberen