Jongens, geef het nou op met dat gare ding. Het antwoord op al je vragen (en eventuele toekomstige vragen) is simpel:
NEE HET KAN NIET.
Volgens mij is de X60 een testcase: hoe kunnen we zoveel mogelijk beveiligen dat er zo min mogelijk mogelijk is. De testcase is waarschijnlijk mislukt, want ik geloof dat de X60 niet meer te koop is bij vodafone (staat iniedergeval niet meer in de advertenties). De V525 die nog even voor de X60 in het assortiment zat is nog steeds te koop, en nog steeds populair. Een 't ander ligt ook een beetje aan de houding van het personeel.
Doe eens het volgende:
Loop bij een van de twee vodafone winkels in amsterdam binnen en vraag of ze weten hoe je de JAVA BLOCK kunt opheffen. Wedden dat ze een gezicht trekken alsof ze water zien branden en je gaan wijsmaken dat jij de eerste bent die er mee komt?
Tijdje geleden uitgeprobeerd met een vriendin van me. Ik eerst langs om te vragen voor de Java block. Standaard reactie: "huh? Java wat? block? Nee hoor, nog nooit iemand over geweest!".
Dag erna, met die vriendin langs. Stiekum kijken of er hetzelfde personeel was. Ja, dus. Zij vragen over de java block, en ja hoor. Standaard reactie weer. Halverwege kom ik ook de winkel binnen, doe ik alsof het toevallig is dat ik haar ontmoet en vraag wat ze komt doen. Ze zegt dus heel schijnheilig tegen mij dat ze voor de java block komt en dat meneer zegt dat ze de eerste is. Ik er dus meteen op inhaken dat ik toch gisteren ook al hiervoor ben langsgeweest. Nou, ipv zich te verontschuldigen wordt die gast gewoon kwaad en vraagt of we niks beters te doen hebben dan voor consumenten bondje te spelen
It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.