Panasonic X60

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:
  • 3.288 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:39

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

WELKOM
offtopic:
lees, voor dat je reageert op GoT, even dit door

Overigens zijn er geen storingen bekend van Vodafone Live!
(aldus me eigen phone en m'n V-collega's bij Network Op.)

[ Voor 19% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 09-06-2004 10:43 ]

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115926

Doe even normaal ajb

[ Voor 98% gewijzigd door Korakal op 14-06-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:01
Vodafone Live krijg ik ook niet geactiveerd... Via 1200 krijg je te horen dat de dienst niet meer beschikbaar is en heb ook geen zin om naar de helpdesk te bellen want daar weten ze echt totaal niks. Bovendien zit de Live functie onder de tweede functieknop tijdens het standby scherm en kan je dat volgens niet wijzigen, waardoor als je Live activeert je elke keer kan dokken als je per ongeluk op het knopje drukt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BarôZZa schreef op 09 juni 2004 @ 11:03:
Vodafone Live krijg ik ook niet geactiveerd... Via 1200 krijg je te horen dat de dienst niet meer beschikbaar is en heb ook geen zin om naar de helpdesk te bellen want daar weten ze echt totaal niks.
JUUSTEM!!!!! i rest my case.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-07 12:03

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Heb je wel genoeg beltegoed? Je moet meer dan 5 Euro hebben om Vodafone Live te activeren, anders krijg je inderdaad meldingen dat het verzoek is afgewezen. Ik kan hier op mijn T610 namelijk makkelijk op Live komen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

8)7, hehe, ooooooooh als dat 't is....
dan ga ik me hard schamen
Dan zijn die callcenterfiguren ook maar 20% damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:54

chromeeh

the Gnome

Anoniem: 115926 schreef op 09 juni 2004 @ 11:28:
8)7, hehe, ooooooooh als dat 't is....
dan ga ik me hard schamen
Dan zijn die callcenterfiguren ook maar 20% damn
Misschien had je ook ff het boekje kunnen doorlezen ;)

Anyway, kunnen we niet een soort petitie opzetten opzo?
Zodat we massaal een klacht in kunnen dienen tegen dat irri java gebeuren :? :?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Heb je wel genoeg beltegoed? Je moet meer dan 5 Euro hebben om Vodafone Live te activeren, anders krijg je inderdaad meldingen dat het verzoek is afgewezen. Ik kan hier op mijn T610 namelijk makkelijk op Live komen.
Ja. Daar gaat het niet over. Het gaat erover dat je eerst je account moet activeren, maar dat het nergens duidelijk staat aangegeven. Via 1200 werkt het dus niet en ik heb een tijdje geleden al naar de klantenservice gebeld voor een Zero-nogwat account en daar wisten ze ook niks vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ligt dus ook niet aan of je wel genoeg beltegoed hebt of niet... had opgewardeerd maar nog steeds kon ik vodafone live! niet activeren...
Als ik 1200 bel dan zegt ie nog steeds ... deze dienst is niet meer beschikbaar... wtf man willen ze niet meer mensen die dat gaan gebruiken ofzo... dacht dat ze geld aan ons wouden verdienen...

heb vandaag wel zo'n hub gekocht (usb->irda), werkt perfect!!
Dus zelf maar in de weer geweest met wallpapers en ringtones, aangezien ik eindelijk weet welke extensie goed is... alleen sound klinkt wel verrot dan als t voorbeeld, maar ja dat is altijd zo moet je maar denken :(

DUS VODAFONE LIVE! WERT NOG STEEDS NIET!!!!
(tenminste als je em voor 't eerst gaat gebruiken.. GVD)
WIE KAN MIJ HIER MEER OVER VERTELLEN HELP HELP HELP!!!!
want ik begin er nu wel ziek van te worden... dat wijffie van de helpdesk zei net alweer dat er aan wordt gewerkt, en toen ik vroeg van hoe dat allemaal precies zat en hoe lang t al aan de gang was zei ze dat t maar van korte duur was.... yeah right

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 115926 op 09-06-2004 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Anoniem: 115926 schreef op 09 juni 2004 @ 16:56:
Ligt dus ook niet aan of je wel genoeg beltegoed hebt of niet... had opgewardeerd maar nog steeds kon ik vodafone live! niet activeren...
Als ik 1200 bel dan zegt ie nog steeds ... deze dienst is niet meer beschikbaar... wtf man willen ze niet meer mensen die dat gaan gebruiken ofzo... dacht dat ze geld aan ons wouden verdienen...

heb vandaag wel zo'n hub gekocht (usb->irda), werkt perfect!!
Dus zelf maar in de weer geweest met wallpapers en ringtones, aangezien ik eindelijk weet welke extensie goed is... alleen sound klinkt wel verrot dan als t voorbeeld, maar ja dat is altijd zo moet je maar denken :(

DUS VODAFONE LIVE! WERT NOG STEEDS NIET!!!!
(tenminste als je em voor 't eerst gaat gebruiken.. GVD)
WIE KAN MIJ HIER MEER OVER VERTELLEN HELP HELP HELP!!!!
want ik begin er nu wel ziek van te worden... dat wijffie van de helpdesk zei net alweer dat er aan wordt gewerkt, en toen ik vroeg van hoe dat allemaal precies zat en hoe lang t al aan de gang was zei ze dat t maar van korte duur was.... yeah right
Ok ok, allereerst: doe eens rustig dude |:(
Misschien moet je eens een dagje wachten, gun Vodafone ook eens de kans om eventuele technische problemen op te lossen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42145

chromeeh schreef op 09 juni 2004 @ 12:04:
[...]
Anyway, kunnen we niet een soort petitie opzetten opzo?
Zodat we massaal een klacht in kunnen dienen tegen dat irri java gebeuren :? :?
Ik ben iniedergeval voor. Mijn mini-pol wijst erop dat ruim meer van de helft van de mensen er al contact over opgenomen heeft. Het kan bijna niet ander of de mensen van de help-desk en winkels zitten gewoon keihard in je gezicht te liegen als ze telkens weer met zo'n quasi verbaasd gezicht vertellen dat jij echt de eerste bent die erover komt en dat ze nog nooit van het probleem gehoord hebben.

Bij het aanbieden van een petitie kunnen ze toch moeilijk zeggen dat jij de enigste bent. Er zijn ook enkele valide argumenten tegen de pc<->x60 java block, zoals eerder genoemt hier de onmogelijkheid die nu bestaat om je java software te behouden als van telefoon overstapt.

Als we echt massaal willen, dan moeten we wel iets meer mensen bereiken dan diegene die nu op de pol gereageerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Anoniem: 42145 schreef op 09 juni 2004 @ 22:14:
[...]

Ik ben iniedergeval voor. Mijn mini-pol wijst erop dat ruim meer van de helft van de mensen er al contact over opgenomen heeft. Het kan bijna niet ander of de mensen van de help-desk en winkels zitten gewoon keihard in je gezicht te liegen als ze telkens weer met zo'n quasi verbaasd gezicht vertellen dat jij echt de eerste bent die erover komt en dat ze nog nooit van het probleem gehoord hebben.

Bij het aanbieden van een petitie kunnen ze toch moeilijk zeggen dat jij de enigste bent. Er zijn ook enkele valide argumenten tegen de pc<->x60 java block, zoals eerder genoemt hier de onmogelijkheid die nu bestaat om je java software te behouden als van telefoon overstapt.

Als we echt massaal willen, dan moeten we wel iets meer mensen bereiken dan diegene die nu op de pol gereageerd hebben.
Ok ok, maar ik denk dat er veel X60 bezitters zijn die nog niets gedaan door beperkte technische kennis.... Ik moet strax nog ff naar de lokale telefoonturk, ik zal nog eens vragen of hij nog wat ideeen heeft ;)

Edit:
Ik zag net op die ene spaanse site dat de unlock software geen €250,- meer is maar €140,- als tie goedkoper wordt als 80,- dan koop ik 'm :D

[ Voor 8% gewijzigd door chromeeh op 10-06-2004 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik ga mijn X60 verkopen omdat ie nog steeds niet te unlocken is (oude software) iemand nog goeie suggestie over soort gelijke prijsklasse nieuwe gsm?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16218

DJkim schreef op 14 juni 2004 @ 16:27:
Ik ga mijn X60 verkopen omdat ie nog steeds niet te unlocken is (oude software) iemand nog goeie suggestie over soort gelijke prijsklasse nieuwe gsm?
vanaf welke firmware lukt het unlocken van die simlock wel?
trouwens welke firmware heb je eigenlijk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05-2023

EmJeej

Woei!

Ik heb sinds 2 dagen deze telefoon, topper!!
Alleen die )##$(*# vodafonelock, ik was aan het googlen en kwam als eerste hit hier uit en heb deze hele thread gelezen en zitten best wel handige dingen in :)

Ik heb een site/winkel gevonden die hem unlocked voor 10,-
Alleen in delft en niet echt in de buurt van amsterdam voor mij :(
Dus ik heb er geen ervaring mee

http://www.gsmdelft.nl/

Iemand al een store in de buurt van amsterdam gevonden die het kunnen ?
Iemand al naar Beverwijk geweest ? Bazaar ?
Ik ga dit weekend even kijken daar, hou jullie op de hoogte ;)

Hoe zie je de firmware van het toestel

[ Voor 67% gewijzigd door EmJeej op 16-06-2004 14:02 ]

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarfish
  • Laatst online: 06-05 17:53
EmJeej schreef op 16 juni 2004 @ 13:58:
Ik heb sinds 2 dagen deze telefoon, topper!!
Alleen die )##$(*# vodafonelock, ik was aan het googlen en kwam als eerste hit hier uit en heb deze hele thread gelezen en zitten best wel handige dingen in :)

Ik heb een site/winkel gevonden die hem unlocked voor 10,-
Alleen in delft en niet echt in de buurt van amsterdam voor mij :(
Dus ik heb er geen ervaring mee

http://www.gsmdelft.nl/

Iemand al naar Beverwijk geweest ? Bazaar ?
Ik ga dit weekend even kijken daar, hou jullie op de hoogte ;)

Hoe zie je de firmware van het toestel
Ik zie daar de x60 niet tussen staan hoor of ben ik nou blind.

Erm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

Scarfish schreef op 16 juni 2004 @ 21:35:
[...]

Ik zie daar de x60 niet tussen staan hoor of ben ik nou blind.
Zet je popup killer even uit als je de site benaderd

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Anoniem: 16218 schreef op 16 juni 2004 @ 13:43:
[...]

vanaf welke firmware lukt het unlocken van die simlock wel?
trouwens welke firmware heb je eigenlijk?!
Die van mij was in maart gekocht en ik dacht dat het tm april uitgebrachte toestellen ouwe firmware hadden. Maar je moet effe op internet een code vinden waarmee je software versie kan lezen en dan effe een van unlock winkel bellen voor advies. Ik ga maar Motorola V525 halen denk ik :P

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EmJeej schreef op 16 juni 2004 @ 13:58:
De GSM-allochtoon (ok, klinkt onvriendelijk maar is niet zo bedoeld :) ) , die naast Mycom in Haarlem zit zegt het te kunnen. Geen ervaring mee overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16218

Anoniem: 111061 schreef op 04 mei 2004 @ 17:47:
als je die code invult ( 52824** ) kom je automatisch in een unlockmenu.
Kies je voor netwerk en dan vraagt hij een nck code. Dit is de code die je van Vodafoon krijgt ( vandaag namelijk ook mijn code ingetoetst nu kan ik orange gebruiken )
Kan je nu ook Wappen met je orange abbonement? zo ja, wat zijn de instellingen (panasonix x60) voor wap bij orange?!
(Ken nergens de inbelpunt instellen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116650

Hallo mensen,

Ik zit met een probleem, ben op vakantie geweest...X60 meegenomen natuurlijk, de lader dus ook maar kon bij thuiskomst mijn lader niet meer vinden!!!:(
Nu is dus mijn vraag, waar kan ik een nieuwe lader kopen of bestellen? of is misschien de lader van een ander model te gebruiken op mijn X60?

alvast bedankt,
Janny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Anoniem: 116650 schreef op 17 juni 2004 @ 18:53:
Hallo mensen,

Ik zit met een probleem, ben op vakantie geweest...X60 meegenomen natuurlijk, de lader dus ook maar kon bij thuiskomst mijn lader niet meer vinden!!!:(
Nu is dus mijn vraag, waar kan ik een nieuwe lader kopen of bestellen? of is misschien de lader van een ander model te gebruiken op mijn X60?

alvast bedankt,
Janny
Vodafone City Point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarfish
  • Laatst online: 06-05 17:53
EmJeej schreef op 17 juni 2004 @ 09:16:
[...]

Zet je popup killer even uit als je de site benaderd
Ah ik zie. Wel nuttig eindelijk eentje. Ik heb mn x60 tijdje geleden verkocht omdat ik geen zin had om 50 euro voor een unlock te betalen.... te weinig research gedaan van te voren :S

Erm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Weet iemand of dat Vodafoone NL wegkan? Staat dwars door me wallpaper heen btje jammer

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

Zaterdag naar beferwijk geweest (bazaar / zwarte markt)
En mijn telefoon laten unlocken + headset gekocht.. was 12,50 kwijt.
Dus voor 12,50 heb ik hem laten unlocken en heb ik een headset !!!!

hij deed het met de tool: PHONETOOLS v0.92 en hij unlocked hem via een kabel die je headset ingang in gaat...

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

En wat kan je nu allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Iemand al een leeg provider logo gevonden voor panasonic telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

EmJeej schreef op 20 juni 2004 @ 14:13:
Zaterdag naar beferwijk geweest (bazaar / zwarte markt)
En mijn telefoon laten unlocken + headset gekocht.. was 12,50 kwijt.
Dus voor 12,50 heb ik hem laten unlocken en heb ik een headset !!!!

hij deed het met de tool: PHONETOOLS v0.92 en hij unlocked hem via een kabel die je headset ingang in gaat...
Ik moet die software hebben....
Ik heb de goede kabel |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-07 13:55

Teun

Was YoMaN

:D ik heb me laten vertellen dat ik de goede versie heb, maar ik heb geen key en kan dus nergens het versienummer checken.

dit zit er wel bij:
Release note for Phone tool
Version 9.2.2
Release date 21-08-2003
Change description:
..
[veranderde dingen]
..
Maar het lijkt me een beetje raar dat versie 9.2.2 al op 21-8-2003 gemaakt was.

[ Voor 50% gewijzigd door Teun op 21-06-2004 00:02 ]

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

HerbyNL schreef op 20 juni 2004 @ 16:06:
En wat kan je nu allemaal?
Andere simlock erin....

Echter de javablok is niet opgeheven... dit kan alleen als de software geupdate word en de vodafone software er af is gehaald.
Echter is de versie van Vodafone 1 van de laatste en hadden ze daar nog niet een update van de software... Hij had wel software maar dan werd de kwaliteit slechter van de camera (firmware downgrade van de camera)

Het operator logo kan alleen volledig weggehaald worden als de software vervangen word. Want er zit ook een soort blok op het menu voor de operation logo, dit werd mij verteld door mijn unlocker :)

Hij moest eerst kijken welke versie ik heb... dit deed hij niet in de telefoon zelf maar op de sticker achter de batterij (bij de simkaart)
Daarna ging hij ZONDER simkaart erin als volgt aanzetten: * en # ingedrukt houden en een paar keer op de aanknop (cold start van de telefoon)
Daarna ging de jackplug in me telefoon en via de software kreeg gaf hij een unlock opdracht en klaar was Kees (of moet ik zeggen Ali)

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Had hij al een indicatie wanneer hij eventueel andere firmware ontvangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

HerbyNL schreef op 21 juni 2004 @ 11:18:
Had hij al een indicatie wanneer hij eventueel andere firmware ontvangt?
Dat wist hij helaas niet... want hij zat er met smacht op te wachten.... (leverd geld op :p)
Van mij mag het niet snel genoeg komen...

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Ook ik wil daar wel een knaak of wat voor neertellen heb deze foon sinds een paar dagen.... Ging weg voor de V525 maar die kwam niet meer :'( vandaar dat ik deze kocht hij is leuk maar wat downsides ach.....

Ik ben al bij een Citypoint geweest maar die weten ook nix :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Topicstarter
EmJeej schreef op 21 juni 2004 @ 13:50:
[...]

Dat wist hij helaas niet... want hij zat er met smacht op te wachten.... (leverd geld op :p)
Van mij mag het niet snel genoeg komen...
Correctie, van jouw KAN het niet snel genoeg komen...anders moet je er een jaar op wachten (het MAG immers niet te snel komen)...lekker he, die mierennaaiers hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Teun schreef op 20 juni 2004 @ 23:59:
:D ik heb me laten vertellen dat ik de goede versie heb, maar ik heb geen key en kan dus nergens het versienummer checken.

dit zit er wel bij:

[...]

Maar het lijkt me een beetje raar dat versie 9.2.2 al op 21-8-2003 gemaakt was.
Heb jij die software :?
Teun is liev..... O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EmJeej schreef op 21 juni 2004 @ 09:20:
[...]

Andere simlock erin....

Echter de javablok is niet opgeheven... dit kan alleen als de software geupdate word en de vodafone software er af is gehaald.
Heb je hem echt expliciet gevraagt om Java en keek hij toen niet wazig? Ik ben zelf ook bij een aantal ali's en jannen langsgeweest, maar zodra je over Java begint zeggen ze iets van "ja ja... simunlocken kan ik".

Maar als ik het goed begrijp, wist die jongen waar jij was dus echt van Java af? Met de oudere (non vodafone) software kon je dus wel Java overzenden? Als de fotokwaliteit het enige nadeel is, dan is dat mischien wel te behappen. Indien je zelf een kabel hebt zou je mischien nog af en toe kunnen wisselen dan (alhoewel bij sommige systemen frequent fl**hen niet zo gezond is).

Toch flauw dat vodafone zelf niet die software (eventueel tegen betaling) aanbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

Anoniem: 42145 schreef op 21 juni 2004 @ 21:46:
[...]

Heb je hem echt expliciet gevraagt om Java en keek hij toen niet wazig? Ik ben zelf ook bij een aantal ali's en jannen langsgeweest, maar zodra je over Java begint zeggen ze iets van "ja ja... simunlocken kan ik".

Maar als ik het goed begrijp, wist die jongen waar jij was dus echt van Java af? Met de oudere (non vodafone) software kon je dus wel Java overzenden? Als de fotokwaliteit het enige nadeel is, dan is dat mischien wel te behappen. Indien je zelf een kabel hebt zou je mischien nog af en toe kunnen wisselen dan (alhoewel bij sommige systemen frequent fl**hen niet zo gezond is).

Toch flauw dat vodafone zelf niet die software (eventueel tegen betaling) aanbied.
Ik had het expliciet aan hem gevraagd... En toen zei hij: Helaas, dat lukt nog niet... heb de juiste software nog niet...
Hij had er volgens mij wel verstand van.... of ik ben nummer 938749283479823 bij hem die het vraagt... en dat hij nu gewoon weet wat hij moet zeggen...
Maar ik ben in iedergeval ERG blij met mijn simlock vrije telefoon... nu alleen dat javaprobleem nog...

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Mij viel het trouwens op dat het sowieso niet mogelijk was om bestanden(dus mmf, gif, jpg, mid) via irda naar je telefoon te versturen die groter waren dan +-55kb. Toch is dit nog altijd beter dan de Samsungtelefoons die ik heb gezien waarbij je helemaal niks kon overzenden via infrarood, op de contacten na waarschijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

BarôZZa schreef op 22 juni 2004 @ 09:34:
Mij viel het trouwens op dat het sowieso niet mogelijk was om bestanden(dus mmf, gif, jpg, mid) via irda naar je telefoon te versturen die groter waren dan +-55kb. Toch is dit nog altijd beter dan de Samsungtelefoons die ik heb gezien waarbij je helemaal niks kon overzenden via infrarood, op de contacten na waarschijnlijk...
idd ik was een het spelen geweest met een nokia 7210 maar oversturen ho maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Anoniem: 112180 schreef op 25 april 2004 @ 22:03:
voor mensen die nog interesse hebben in prince of Prince of Persia, The Sands of Time hier nog een site om em te bestellen : http://telegraaf.javamania.nl/devices.php?deviceid=65

je hebt hierbij dus geen creditcard nodig :P
Iemand dit gelukt ik had net gebeld echter kon het niet met prepaid van Vodafone :'( helaas! Iemand wel gelukt of andere optie ik wil um graag fanatsy warrior binnen 15 min uitgespeelt....

offtopic:
sorry voor de onnodige kick zag het te laat...

[ Voor 8% gewijzigd door Herby op 22-06-2004 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik las ook ergens dat de Aziatische versie van de X60 geen Java lock heeft, dus als je makkelijk java apps wilt transferren en je gaat dit jaar toch op vakantie naar Azia is het mischien een idee er daar 1'tje mee te nemen. (en dan een hele lang neus naar vodafone te maken).
Tenminste, als de band daar het zelfde is als wat we hier supporten. Geen idee eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Anoniem: 42145 schreef op 22 juni 2004 @ 13:39:
Ik las ook ergens dat de Aziatische versie van de X60 geen Java lock heeft, dus als je makkelijk java apps wilt transferren en je gaat dit jaar toch op vakantie naar Azia is het mischien een idee er daar 1'tje mee te nemen. (en dan een hele lang neus naar vodafone te maken).
Tenminste, als de band daar het zelfde is als wat we hier supporten. Geen idee eigenlijk...
Is de firmware van de Aziatische markt niets dan? Ik geef toch niets om Nederlandse firmware op me foon, enkel woordenboek dan. Weet iemand trouwens of het mogelijk is om woorden toe te voegen aan het woordenboek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88642

Als ik jullie was zou ik dat ff goed checken (de band), vergeet niet dat de X60 een dualband gsmmetje is..

Is dat niet de X66 BTW?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 88642 op 22-06-2004 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Hmmmz das waar! Ik geloof dat er een andere band is daar ja... Maargoed is ff zoeken of we wat vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

You lucky bastard, kijk o.a. maar ff op http://asia.cnet.com/revi...39001713,39018580p,00.htm
Het GSM900/1800 netwerk wordt gebruikt in Europa, Afrika, Azie en Latijns Amerika als ik het bij het rechte eind heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

ff gegoogled KLIK! Azië is dus 900/1800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

Iemand al een site gevonden met leuke downloadbare spellen voor de x66 ?
Heb namelijk geen zin om 5 euro voor lul te betalen en dan er achter komen dat het spel niet goed werkt :@

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Iemand nou al PoP voor de x60 want die op de telegraaf kan niet met vodafone prepaid :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toevallig heb ik een vriendin in Azie, zal der eens mailen wat de X60 kost. Mischien dat ie daar X66 heet, maar dat zou dezelfde hardware moeten zijn. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EmJeej schreef op 22 juni 2004 @ 15:47:
Iemand al een site gevonden met leuke downloadbare spellen voor de x66 ?
Heb namelijk geen zin om 5 euro voor lul te betalen en dan er achter komen dat het spel niet goed werkt :@
Maak daar maar > 5 euro van. Er komen natuurlijk ook nog GPRS transfer kosten bij!

Dankzij onze vrienden bij vodafone kun je je legaal gekochte spel dan ook niet eens op een andere fone proberen. Gaat dit eigenlijk niet tegen een of ander consumenten recht in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42145 schreef op 22 juni 2004 @ 15:59:
Toevallig heb ik een vriendin in Azie, zal der eens mailen wat de X60 kost. Mischien dat ie daar X66 heet, maar dat zou dezelfde hardware moeten zijn. Toch?
De X60 is de Vodafone editie en de X66 de 'originele' die je ook in het geel,roze etc. kan krijgen. Eigenlijk net zoals de V525 (Vodafone) en de V500. Ik zou dus zeker voor de X66 gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Anoniem: 88642 schreef op 22 juni 2004 @ 16:02:
[...]

De X60 is de Vodafone editie en de X66 de 'originele' die je ook in het geel,roze etc. kan krijgen. Eigenlijk net zoals de V525 (Vodafone) en de V500. Ik zou dus zeker voor de X66 gaan!
Ok ok, dus als ik uhm... legale telefoon software heb voor de X66 kan ik er dus ook met m'n X60 mee werken :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Is er al iemand X66 software tegengekomen? Want het toestel is dus echt het zelfde...

offtopic:
Waarom reageerd Vodafone niet? ....

[ Voor 57% gewijzigd door Herby op 23-06-2004 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

HerbyNL schreef op 23 juni 2004 @ 15:48:
Is er al iemand X66 software tegengekomen? Want het toestel is dus echt het zelfde...

offtopic:
Waarom reageerd Vodafone niet? ....
Heeft er iemand die kabel ik heb software waarmee te unlocken mail ff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Check je mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riball
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-12-2024
Ik wil ook wel ff de info...

zal nog es ff zoeken naar firmware... had een site gevonden met allerlei firmware zal nog es rond kijken...

die cold restart wil hier niet helemaal... * + # en dan aanzetten alleen de verlichting gaat branden meer niet...

EDIT

wat me trouwens opviel was dat als je bij de eigenschappen van fotos gaat kijken dat he doorsturen dan gedeblokeerd is... althans zoiets staat er... vage shit...

[ Voor 26% gewijzigd door Riball op 23-06-2004 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

Riball schreef op 23 juni 2004 @ 22:09:
die cold restart wil hier niet helemaal... * + # en dan aanzetten alleen de verlichting gaat branden meer niet...
Dat is de cold start.. in die fase moet hij geunlocked worden..

Iemand al T-mobile erin zitten ?
Want ik wil MMS versturen maar helaas gaat dit niet :(

Dit moet ingesteld worden voor t-mobile

MMS instellingen
Instellingen Gegevens
Profiel Naam (Naam Proxy) T-MobileMMS
Homepage (URL, startpagina) http://t-mobilemms
IP-adres 010.010.010.011 (of 10.10.10.11)
Drager gegevens GPRS
Gebruikersnaam tmobilemms
Password tmobilemms
GPRS toegangspunt mms
Beveiliging (security option) Niet beveiligd
Sessie modus (connection mode) doorlopend

Waar en hoe moet ik dat doen.. enkel bij INSTELLINGEN en dan DATA VERBINDINGEN dit ingevuld... maar helaas.... werkt niet... HELP!!!

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

EmJeej schreef op 24 juni 2004 @ 08:30:
[...]

Waar en hoe moet ik dat doen.. enkel bij INSTELLINGEN en dan DATA VERBINDINGEN dit ingevuld... maar helaas.... werkt niet... HELP!!!
Omdat er dus nog Vodafone software op staat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat kan toch niet de reden zijn?

Als vodafone jou voor veel geld een unlock code verkoopt, dan mag de software toch niet meer in de weg zitten? Als dat toch zo is, moeten zij jou ook een software update aanbieden, of je geld terug. (ondeugedelijk produkt verkocht wat niet doet wat je ervan redelijkerwijs mag verwachten).

Een unlock is een unlock, dan mag de software niet stiekum nog een beetje dwarsliggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

ikke ziene niet die post :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

HerbyNL schreef op 24 juni 2004 @ 11:07:
[...]

ikke ziene niet die post :?
dan klopt dat email adres op je site niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

chromeeh schreef op 24 juni 2004 @ 10:03:
[...]

Omdat er dus nog Vodafone software op staat....
Dat is bullshit... als je een MMS wilt versturen moet je toch een centrale kiezen...
dat heeft niks met de software te maken...

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

chromeeh schreef op 24 juni 2004 @ 13:11:
[...]

dan klopt dat email adres op je site niet ;)
Je hebt die van me maat gepakt :D hblanken AT gmail DOT com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riball
Voor de mensen die liepen te mekeren over zo snel op vodafone live zitten...

daar heb ik wel een oplossing voor... (tis er eentje tenminste)

Open je menu > o, en ga naar boven ^, naar vodafone live!, open dit menu....

vervolgens sta je op Vodafone live! kies dan opties (je linker menu button), vervolgens kies je instelligen en dan wap profielen vervolgens maak je een lege verbinding en selecteer je deze... vanaf nu kan je dus niet meer op vodafone live... totdat je dus weer in je wap profielen vodafone live kiest... als je nu op de live button drukt meld ie je dat je een ongeldig profiel heb...

voor zover ik weet kan je nog wel mms etc ontvangen want kreeg vandaag nog mmsje binnen van vodafone...
---------------------------------------------------------------------------------
heeft iemand toevallig die software voor mij... phonetools 0.9.2 ??? (geloof dat dat het was)

ga ik ff zoeken naar een kabel...

[ Voor 10% gewijzigd door Riball op 24-06-2004 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riball
EmJeej schreef op 24 juni 2004 @ 08:30:
[...]

Dat is de cold start.. in die fase moet hij geunlocked worden..

Iemand al T-mobile erin zitten ?
Want ik wil MMS versturen maar helaas gaat dit niet :(

Dit moet ingesteld worden voor t-mobile

MMS instellingen
Instellingen Gegevens
Profiel Naam (Naam Proxy) T-MobileMMS
Homepage (URL, startpagina) http://t-mobilemms
IP-adres 010.010.010.011 (of 10.10.10.11)
Drager gegevens GPRS
Gebruikersnaam tmobilemms
Password tmobilemms
GPRS toegangspunt mms
Beveiliging (security option) Niet beveiligd
Sessie modus (connection mode) doorlopend

Dan moet je een nieuw wap profiel aanmaken geloof ik...

weet een manier... ga je dus netzoals hierboven naar vodafone live menu daar open je opties en dan instellingen
en dan wap profielen... daar kan je een tmobile profielaanmaken... maar die moet je dan niet kiezen voor live...

vervolgens ga je naar je berichten en dan naar instellingen... dan kies je mms... en dan geavanceerd dan kan je een andere berichtenserver instellen en het profiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

HerbyNL schreef op 24 juni 2004 @ 15:28:
[...]

Je hebt die van me maat gepakt :D hblanken AT gmail DOT com
Again you've got mail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Zijn er mensen die de antenne al hebbe ik heb em erop en ut ziet er vet uit!

Afbeeldingslocatie: http://herbert.loco-d.com/mobiel%20antenneloos.jpg

Dis geen spam voor de gast waar ik het heb gekocht maar gewoon dat het wel vet is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb net een email terug gehad van mijn chinese connectie: Aziatische X66 heeft ook een Engels menu, en kan waarschijnlijk inderdaad Java apps vanaf de PC downloaden. Waarschijnlijk, omdat ze (mijn vriendin in china) in de email schrijft dat ie een java download functie heeft. Volgens mij begreep ze wel dat ik expliciet vanaf de PC bedoelde, maar voor de zekerheid toch nog even terugmailen hierover.

De prijzen daar zijn niet misselijk btw, de nokia 3310 is al zo'n 160 euro, de X66 is dus nog duuder, maar liefst 260. Ik dacht dat China in verhouding een stuk goedkoper was... niet dus :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Topicstarter
Ik dacht ook dat het in aziatische landen zo goedkoop was, maar das wel erg duur |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Ik hoef de telefoon ook niet die heb ik al :Y) Ik wil die software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 15:57
100 mensen vinden, en dan betalen we per persoon 3 euro ofzow :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117533

Hey waar heb je die antenne vandaan? In de stad kan ik hm nergens vinden en wat was de waardevolle prijs van het doppie????

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

Bij bartsmit hebben ze van die MobileGames (dvd hoesjes), deze zijn flink in prijs gezakt... vanaf 0,50...

Ik heb nu pacman en anno 1503 en fifa voor 1,50...
dan krijg je een kraskaart en moet je via http://bartsmit.javamania.nl die kraskaart avtiveren en krijg je een link naar je mobile gestuurd en moet je wappen...
Echt super leuke games voor goedkoop...en ze doen het perfect.. TOPPERTJES :)
(geen nieuwe games, maar toch erg leuk..)

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

EmJeej schreef op 30 juni 2004 @ 13:52:
Bij bartsmit hebben ze van die MobileGames (dvd hoesjes), deze zijn flink in prijs gezakt... vanaf 0,50...

Ik heb nu pacman en anno 1503 en fifa voor 1,50...
dan krijg je een kraskaart en moet je via http://bartsmit.javamania.nl die kraskaart avtiveren en krijg je een link naar je mobile gestuurd en moet je wappen...
Echt super leuke games voor goedkoop...en ze doen het perfect.. TOPPERTJES :)
(geen nieuwe games, maar toch erg leuk..)
Mis ik wat :?
Category: Action
Systeem: Java
Grootte:
Device: Panasonic X60
Prijs: € 4.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Anoniem: 117533 schreef op 29 juni 2004 @ 21:12:
Hey waar heb je die antenne vandaan? In de stad kan ik hm nergens vinden en wat was de waardevolle prijs van het doppie????

greetz
Mail me maar als je het wilt weten is niet van mij namelijk en er is al gezeur geweest om zijn verkoop zaken!

hblanken AT gmail DOT com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

Je moet eerst zo'n kras ding halen.... Maar laat mijn verhaal maar.. want hij doet het niet 100% als je een spel download vanaf zo'n kraskaart (je moet namelijk een ander toestel opgegeven... )

DUS LAAT MAAR

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb je eigenlijk bij vodafone (icm X60) perse beltegoed nodig om MMS'jes te kunnen ontvangen?

Ik heb bijna geen beltegoed meer en ren MMS'je komt namelijk opzich nu wel binnen, maar met een pijltje erboven in mijn inbox. Als ik dan 'receive' kies krijg je de receive anim te zien (briefje in de wolken), en dan 20 seconden ofzo de msg 'failed'.

Mijn vriendin heeft ook een X60, tegelijk met mij gekocht, maar die krijgt vanaf hetzelfde toestel die naar mij probeerd te sturen (een Nec32li, met KPN abbo), de MMS'jes wel gewoon binnen.

Vaag... ontvangen van MMS is toch gratiz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riball
ken er niks over vinden op de vodafone site... zal wel gewoon gratis zijn... anders zou het ff lekker wezen... kreeg tijdje geleden een mmsje van vodafone zelf! dus als wij ervoor zouden moeten betalen dan gooien ze ons gewoon dood met mmsjes en zijn wij van ons geld af...

btw.. heeft iemand al nieuws over wanneer vodafone ook gaat verlagen met sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou zo raar is het opzich niet, voor sms bestaat ook de mogelijkheid dat de ontvanger bestaat.

Maar goed, opgewaardeerd en helaas... receive failed. Bastards! Mischien dat de expiration date van de MMS al vervallen is? Hoe lang zouden die servers zo'n berichtje eigenlijk bewaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riball
dat ligt geloof ik aan degene die het verstuurd heeft... want die kan instellen of ie 2 dagen 7 dagen of het maximum aantal dagen op de server kan staan... althans dat dacht ik hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:49

TMC

Om MMS'jes te kunnen ontvangen heb je denk ik inderdaad beltegoed nodig, omdat het ontvangen van MMS' jes over GPRS (Vodafone Live) gaat, en daar kun je alleen gebruik van maken als je genoeg beltegoed hebt. Het ontvangen is wel gratis verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, nou heb nu beltegoed maar ontvangen lukt nog steeds niet. Het zal wel een ander probleem zijn want verzenden gaat ook niet, als ik dat doe komt er vrij snel het bericht failed in beeld. Lekker duidelijk, zeg dan ff waar het ongeveer fout gaat :(

Voor de duidelijkheid, activeren van live is in de winkel gedaan meteen na aankoop, gprs'en ging gewoon goed, zelfs downloaden van java dingen lukte, mms'sen lukte eerder ook. Heb niks aan de instellingen veranderd, nog genoeg geheugen vrij, en opeens 'failed' telkens alles wat met MMS te maken heeft.

Vrij vaag... begin de X60 meer en meer te haten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riball
mischien moe je ff naar vodafone citypoint gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat lijkt me inderdaad een goed idee. Laat jullie wel weten wat het was (als het gevonden kan worden wat het probleem is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Riball schreef op 03 juli 2004 @ 16:22:
ken er niks over vinden op de vodafone site... zal wel gewoon gratis zijn... anders zou het ff lekker wezen... kreeg tijdje geleden een mmsje van vodafone zelf! dus als wij ervoor zouden moeten betalen dan gooien ze ons gewoon dood met mmsjes en zijn wij van ons geld af...

btw.. heeft iemand al nieuws over wanneer vodafone ook gaat verlagen met sms?
Vodafone bied nu sms'jes verzenden aan voor 9 cent, mits je gebruikt maakt van een sms-bundel :)

Maar goed, ik ga overmorgen proberen m'n X60 te unlocken met die T191 kabel, mocht dit niet lukken dan moet ik het City Point maar eens onveilig maken, en zeuren dat tie kapot is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riball
ik ben nogal tegen sms bundels kost je een vermogen in een keer en als je die krengen binnen een maand niet de deur uit doet ben je je geld kwijt... ben trouwens wel benieuwd hoe het zit als ik een sms bundel koop in het buitenland!

of ik dan nog die 9 cent betaal!

laat btw ook ff horen of het gelukt is om em te unlocken... wil het hier ook proberen!

EDIT:
geloof dat die vodafone site met de dag veranderd word... nu krijg je 100 smsjes voor 6 cent en dan krijg je er 50 gratis maar nu staat er dat je in een keer 9 euro betaald lekkere gasten zijn dat

direct van de vodafone site:
50 SMS'jes gratis
Tijdelijk SMS je voor maar 6 cent met een SMS Voorraad 100. Je betaalt 9 euro voor een SMS Voorraad 100, maar als je deze Voorraad nú aanschaft ontvang je 50 SMS'jes gratis! In totaal heb je dan dus een Voorraad van 150 SMS'jes! Deze actie geldt van 29 juni tot 1 september 2004.

bij mij is 150x 6 cent nog steeds 9 euro... maar dat kan ook aan mij liggen... dus die 50 smsjes zijn helemaal niet gratis...

[ Voor 64% gewijzigd door Riball op 04-07-2004 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je nu je eerste MMS stuurt via vodafone krijg je er 5 gratiz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Ben ook maar is even wezen mauwen bij een City Point en daar "kunnen ze er niets aan doen" "Neem maar contact op met klantenservice". Ja dáááág die antwoorden niet eens als de vragen iets te moeilijk worden :( Maargoed ik vindt dit toestel wel super zeker na dit weekend de V525 in actie gezien te hebben wat een log ding zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
ik ben nogal tegen sms bundels kost je een vermogen in een keer en als je die krengen binnen een maand niet de deur uit doet ben je je geld kwijt...
neuh. Je hebt ook een voorraad van 2.25 euro (=25 smsjes) en daar mag je 2 maanden mee doen. Valt wel mee te leven lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Heeft iemand nu al is Pop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand nou al is java vanaf pc overgezonden?

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 42145 op 26-08-2004 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Iedereen al de nieuwe aanbiedingen van Vodafone gezien een T610 die wilde ik eerst maar ja :'( . Ik heb ook altijd pech :+ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Hmmm.... ok dat unlocken was nog niet helemaal een succes.....
Er gebeurt precies helemaal niets |:(

Morgen ofzo eens proberen met de foon van m'n vriendin, kijken of tie het daar wel doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riball
heb je wel een cold reboot gedaan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Riball schreef op 06 juli 2004 @ 17:29:
heb je wel een cold reboot gedaan???
Jup, daarna 'm nog een keertje uitgezet, m'n Orange sim erin,
en krijg dan de melding dat er een onjuiste sim is geplaatst terwijl m'n Vodafone sim het wel gewoon doet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biondissimo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-12-2024
Goedemiddag, ik heb een klein probleempje als ik een ringtone wil downloaden via wap..

Het probleem is namelijk dat als ik een smsje krijg van de aanbieder van een ringtone een url? krijg waarmee ik iets moet doen.

Een ander probleem is dat als ik het bericht opsla met mijn X60 deze in Service berichten(?) worden opgeslagen. Waar staan deze berichten die waarvoor ik toch wel een aantal euros heb betaald?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-07 13:55

Teun

Was YoMaN

chromeeh schreef op 06 juli 2004 @ 15:22:
Hmmm.... ok dat unlocken was nog niet helemaal een succes.....
Er gebeurt precies helemaal niets |:(

Morgen ofzo eens proberen met de foon van m'n vriendin, kijken of tie het daar wel doet :)
dat programma werkt niet op alle versies van de X60. volgens mij precies op die van ons niet :D maar je hebt wel een kabel die goed is?

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Teun schreef op 09 juli 2004 @ 17:17:
[...]

dat programma werkt niet op alle versies van de X60. volgens mij precies op die van ons niet :D maar je hebt wel een kabel die goed is?
De kabel is goed, tenminste verondersteld dat je een T191 kabel moet gebruiken :)
Ik ken iemand die een T191 heeft en de kabel werkt op z'n mobi, maar goed op de mobi van m'n vriendin werkt het unlocken ook al niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

StephanJoshua schreef op 09 juli 2004 @ 15:56:
Goedemiddag, ik heb een klein probleempje als ik een ringtone wil downloaden via wap..

Het probleem is namelijk dat als ik een smsje krijg van de aanbieder van een ringtone een url? krijg waarmee ik iets moet doen.

Een ander probleem is dat als ik het bericht opsla met mijn X60 deze in Service berichten(?) worden opgeslagen. Waar staan deze berichten die waarvoor ik toch wel een aantal euros heb betaald?

Alvast bedankt!
Volgens mij worden deze berichten gewoon opgeslagen in je inbox (bij mij wel in ieder geval). Als je een ringtone bestelt krijg je dus een WAP url. Deze gebruik je als volgt: open het bericht, gebruik je linkertoets voor 'opties', scroll naar beneden en kies 'Gebruik detail' en daarna 'URL-Adres'. Als alles goed gaat moet het zo lukken. Succes!

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

chromeeh schreef op 10 juli 2004 @ 09:33:
[...]

De kabel is goed, tenminste verondersteld dat je een T191 kabel moet gebruiken :)
Ik ken iemand die een T191 heeft en de kabel werkt op z'n mobi, maar goed op de mobi van m'n vriendin werkt het unlocken ook al niet :'(
Welke versie heb je dan? Ik heb de 45B

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste