Ik heb even een nieuw draadje geknoopt met betrekking tot mijn server idee. Dan kan dit draadje weer on-topic.
Tja die alg kan je als je een snelle verbindig hebt hélemaal niets aan doen, die lag ligt waarschijnlijk aan de server...MuSeLive schreef op 22 maart 2004 @ 20:04:
[...]
ventrilo is zelfde principe maar véél betere kwaliteit
en zon got servertje lijkt me echt geweldig, zal misschien niet altijd flink vol zitten maar dan kan het ook eens leuk zijn om met 2 of 3 man beetje te stunten
ik zit nog steeds met die lag![]()
soulseek imehs enzo staat uit
pentieum 4 2258 mhz
geforce 4 ti4600
512 mb (maar bij easy info staat total memory 510 en free memory 302 mb, heeft dit er iets mee te maken?)
kheb nieuwste drivers installed...
ik weet gewoon niet meer wat ik ertegen kan doen
Probeer eens een andere server zou ik zeggen!
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Ik vraag me toch nog steeds af wat ik fout doe ik heb het topic in SPV gekeken de soundtweaks toegepast al me drivers nagelopen schijf gedefragged refreshlock geinstalleerd en nog hapert het beeld op 1024x768x16 op high..
Mijn setup is
HW
Asus A7n8x Deluxe ver 2.0
2 x corsair 256 PC3200 ram
Amd Athlon xp 2500+
Maxtor 7200rpm 120gb
Radeon 9800 XT/TVD 256mb
SW
Win2000 SP4 alle laatste winupdates
DX9
Catalyst 4.x
Is high detail echt alleen maar weggelegd voor die P4 3.2 ghz?
Mijn setup is
HW
Amd Athlon xp 2500+
Maxtor 7200rpm 120gb
Radeon 9800 XT/TVD 256mb
SW
DX9
Catalyst 4.x
[ Voor 8% gewijzigd door XxKr0n3xX op 22-03-2004 20:53 ]
Verwijderd
Dat denk ik niet, ik speel alles vol uit in 1280 en het loop heerlijk soepel.XxKr0n3xX schreef op 22 maart 2004 @ 20:52:
Ik vraag me toch nog steeds af wat ik fout doe ik heb het topic in SPV gekeken de soundtweaks toegepast al me drivers nagelopen schijf gedefragged refreshlock geinstalleerd en nog hapert het beeld op 1024x768x16 op high..
Mijn setup is
HW
Amd Athlon xp 2500+
Maxtor 7200rpm 120gb
Radeon 9800 XT/TVD 256mb
SW
DX9
Catalyst 4.x
Ik krijg het idee dat je tegenwoordig toch naar de 1gig ddr moet gaan voor de games, dan zit je net boven die twijfel grens.
ik heb:
barton 3000
1 gig ddr
9800pro 256ddr2
En het loop perfekt!!
Verwijderd
euhm beetje rare vraag maar waar kan ik een cd key veranderen? ik en mn broertje speelde de game samen enkel omdat we vaak tergelijke tijd willen spelen heeft mn broertje nu zelf een exemplaar.... enkel met mijn key, hoe kan hij zn eigen key erin plaatsen, anders schiet het nog niet op
Via Battlefield Vietnam_code.exe. Staat in je BF Vietnam folder in de de map eReg.Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 21:10:
euhm beetje rare vraag maar waar kan ik een cd key veranderen? ik en mn broertje speelde de game samen enkel omdat we vaak tergelijke tijd willen spelen heeft mn broertje nu zelf een exemplaar.... enkel met mijn key, hoe kan hij zn eigen key erin plaatsen, anders schiet het nog niet op
Vet. Green Day - I Fought The Law, de moderne versie
Het schijnt dat 32bit beter loopt, staat 1 of 2 pagina's terug....XxKr0n3xX schreef op 22 maart 2004 @ 20:52:
Mijn setup is
HW
Amd Athlon xp 2500+
Maxtor 7200rpm 120gb
Radeon 9800 XT/TVD 256mb
SW
DX9
Catalyst 4.x
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
omdat dat het probleem neit is ... alles werkt hier behalve battlefield .........King_Louie schreef op 22 maart 2004 @ 14:21:
Als je een memory error krijgt, waarom post je dan niet ff wat info over je RAM en HDD?
nee dan is het mijn geheugen ... NOT
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Vandaag en gister tijd over en kon het toch niet laten om Bf:V weer te proberen. En toen ik het langer speelde viel het me eigenlijk heel erg meeJag schreef op 21 maart 2004 @ 02:54:
Heb gister mijn Bf:V binnen gekregen. Heb gister en vandaag een paar uurtjes kunnen spelen en ik ben nog niet overtuigd. Zoals al gezegd is, zal ik hem mooi stallen en gewoon verder gaan met Bf1942. Als EA het spel zoals Bf1942 v1.6 heeft, stap ik over denk ik.
Er zijn een heleboel dingen die ik minder vind aan Bf:V. Eigenlijk vind ik Bf1942 bijna op alle fronten beter. Een paar van de meest opvallende dingen:
- multiplayer is dikke chaos. Het is veel sneller geworden, er zit compleet geen rust meer in. Nou speel ik Bf1942 op zich best wel rambo style, maar dit vind ik geen verbetering.
Kills maken gaat ook veels te makkelijk, je maait iemand veels te makkelijk neer.
- ik vind de hele feel wat meer richting arcade gaan. Dat vind ik jammer, ik vond Bf1942 juist een hele goede mix van arcade en realisme hebben.
- tanks zijn wel heel slecht nu. Je main gun is bijna hopeloos tegen infantery, in Bf1942 kon je ze altijd zo leuk lanceren. Ongeveer iedereen draagt een LAW, je bent echt behoorlijk kansloos.
Bovendien beschadigd je tank van elk lullig hobbeltje om boompje.
- Al veel genoemd: lag! Goede pings, goede i-net verbinding en toch echt veel gelag.
- Lagere fps. Ik heb geen supersysteem meer: Xp2500, Radeon8500, 1024Mb, Audigy. Maar de framerate is toch wel lager dan ik hoopte, ik moet echt op lage settings spelen in een beetje bevolkte server.
- Ik vind de graphics minder mooi, beetje te cartoonesk. Maar dikke kans dat het komt door mijn oude videokaart en dat het met alle features aan veel beter eruit ziet. Gelukkig zit er een nieuw systeem aan te komen (moet snel en muisstil zijn).
- Slecht geluid! Wapengeluiden zijn echt niet mooi. Nou is geluid nooit het sterkste punt van Bf1942 geweest, maar dit is nog minder. Kunnen ze wel EAX 3 ondersteuning hebben, maar dit klinkt echt nergens naar. Vergelijk bijvoorbeeld eens met Vietcong, wat een verschil! Zo moeten wapens klinken.
- Interface ingame en de menu's vind ik onoverzichtelijk en vaak ook niet mooi.
- En die combinatie van M60/LAW/Medikit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Weapon class hoort een compromis te zijn: goed in het ene, minder in het andere. Dit is gewoon alles wat je nodig hebt zo ongeveer.
En dan om positief af te sluiten, wat dingetjes die ik een verbetering vind:
- choppers zijn leuk voor de gameplay.
- nieuwe uitgebreide weapon classes voegen ook wat toe.
- echt weer lekker veel nieuwe vehicles.
- schieten uit vehicles
- muziek is ook grappig
Ik denk wel dat het goed gaat komen met Bf:V, maar voorlopig geef ik absoluut de voorkeur aan Bf1942. Net ff na Bf:V gespeeld te hebben weer Bf1942 aangeslingerd. Ff een ronde Battle of the Bulge en Operation Market Garden als Duitser, 65 en 56 kills. Wat een heerlijk spel is het toch.
- ik vind de multiplayer soms wel een beetje rust te kort komen, maar het went snel. Kills genoeg, je legt iedereen echt aan de lopende band om. Heel dik eerste worden is echt geen probleem als ik met de M60 of RPK speel (veel nieuwe gasten denk ik). Alleen ga ik zelf ook vaak dood, ff niet opletten is vaak al fataal. In Bf1942 had je meer de tijd.
- als ik op hele lage ping servers (minder dan 40 - 50) speel en met niet zoveel spelers (<26) gaat het wel met de lag.
- ik vind de graphics toch eigenlijk wel mooi! En de beschutting is echt een goede toevoeging, veel realistischer ook eigenlijk. Veel levels doen me een beetje denken aan de film "The thind Red line".
Door het gras de heuvel op:

- ik vind het geluid nog steeds het zwakste punt, gewoon echt jammer dat ze daar niet meer van gemaakt hebben. Zo is er voor de muziek gekozen voor een hele lage bitrate mp3 (als het mp3 is schat ik het in op 96Kbit), beetje schraal.
EAX vind ik niet goed geïmplementeerd en wapen geluiden zijn niet realistisch. Het verschil met vietcong is echt gigantisch.

- tanks zijn wat mij betreft echt iets te zwak. De main gun is echt bijna alleen maar geschikt tegen andere armor, of je moet iemand echt vol op zijn bakkes raken
In Bf1942 was de armour verhouding echt een tactisch element, dat had wel min of meer mogen blijven van mij. Nu loopt iedereen met een M60 en LAW rond, weinig kans dus. Gelukkig zijn er genoeg andere interessante classes om je niet te vervelen.
- verder heb ik ontdekt dat met de transport versie van de Huey echt leuk is. Lekker mensen droppen en weer ophalen enzo, erg cool. Alleen als je hem ook maar op een beetje schuine ondergrond parkeert, kiept ie om en gaat ie heel raar doen (en ben je dood of chopperloos).
Buiteling met de Huey:

Hetzelfde een beetje voor de mortar. Die moet ook echt volledig recht staan, anders is ie useless.
- de M60 en met name de RPD (of RPK, iig de machine gun van de NVA) zijn lekkere wapens. Iets te lekker denk ik, het zijn echt ideale all round wapens. Terwijl het eigenlijk support wapens zijn. Ik zie weinig reden om een assault rifle te kiezen. Wat de machine guns missen aan accuracy op long range, maken ze ruim goed met rate of fire (en ammo hoeveelheid).
- de medic class moet terug vind ik. Ik ben nog nooit gehealed in Bf:V. Terwijl dat in Bf1942 heel normaal was. Vind ik leuk voor de team play.
- de artillery is vrij kansloos. Ik heb er nog geen kill mee kunnen maken. Te kleine draai range en weinig ammo.
De napalm hebben ze trouwens ook niet erg heftig gemaakt. Nog steeds niet gekilled door napalm, stapje opzij is genoeg
Positieve punten:
- graphics vind ik toch wel een verbetering.
- mobile spawn point is echt een goede feature! Ik verleg echt continu de tunnel van de NVA, zo grappig om die naast hun AF ofzo te leggen. Lekker al die plane campers omleggen met je RPD
- transport heli's zijn erg leuk voor de gameplay
- erg veel nieuwe wapens en classes
- begroeing maakt het veel reeeler. Als je de name tags weg zou halen zou je er best makkelijk een hele realistische shooter van kunnen maken

Kortom, goed bestede euri's. Als hier wat patches voor komen kan het echt goed worden, ik heb er de volste vertrouwen in
[ Voor 5% gewijzigd door Jag op 23-03-2004 02:18 ]
Ik denk ook dat er wel lag komt door de nametags.... mag je uitgezet worden hoor ><
Btw ik heb em nu ook gekocht, lekker op elke server spelen. ^^
Btw ik heb em nu ook gekocht, lekker op elke server spelen. ^^
[ Voor 8% gewijzigd door Hidde op 23-03-2004 06:54 ]
Verwijderd
Ga weg, zijn er nog steeds nOObs in dit spelJag schreef op 23 maart 2004 @ 01:41:
[...]
Nu nog een goede server zonder al te veel n00bs en dan kunnen we ook nog wat echt goede team play hebben
Dit spel ligt ja net in de winkel, vindt je het gek dat er nog steeds nOObs zijn!
En zeker gezien het feit dat de andere helft van Nederland pas dit jaar breedband-internet heeft of krijgt en dus nog nooit online gespeeld hebben. (waaronder ikzelf, heb pas 2 wkn adsl)
En zeker gezien het feit dat de andere helft van Nederland pas dit jaar breedband-internet heeft of krijgt en dus nog nooit online gespeeld hebben. (waaronder ikzelf, heb pas 2 wkn adsl)
Verwijderd
Wat loopt iedereen altijd te bl4ten over n00bs. Iedereen moet een keer beginnen.
Er zijn ook een hoop mensen die BF nooit gespeeld hebben en instappen in BF:V. Geef die mensen ook de kans eens in een heli te stappen en te ondervinden hoe dat is. Verplicht die mensen niet eerst 6 weken te oefenen tegen bots en dan pas online te spelen.
Ikzelf speel BF al sinds CNE, maar mij zal je niet horen blaten als iemand met een migje opstijgt om twee tellen later zijn neus de grond in te boren. Planes/Heli's en weet ik veel wat meer zijn er niet alleen voor de liete playertjes!
Er zijn ook een hoop mensen die BF nooit gespeeld hebben en instappen in BF:V. Geef die mensen ook de kans eens in een heli te stappen en te ondervinden hoe dat is. Verplicht die mensen niet eerst 6 weken te oefenen tegen bots en dan pas online te spelen.
Ikzelf speel BF al sinds CNE, maar mij zal je niet horen blaten als iemand met een migje opstijgt om twee tellen later zijn neus de grond in te boren. Planes/Heli's en weet ik veel wat meer zijn er niet alleen voor de liete playertjes!
Daar stopt het voor mij. Ik ga geen extra programma's installeren.King_Louie schreef op 22 maart 2004 @ 15:34:
Het zou dus idd van een twiekert (moi) voor twiekerts zijn. De registratie zou snel, safe en simpel zijn. Gebruikersnaam, wachtwoord, emailadres. Meer hoef en ik wilik niet van je weten.
Na registratie download je een simpel programmaatje dat niets anders doet dan met die logingegevens het wachtwoord van de dag van de site afplukken en rechtstreeks verbinding te maken met de gameserver (zodat je dus het wachtwoord niet krijgt te zien of hoeft in te vullen).
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Riegstar schreef op 23 maart 2004 @ 09:41:
Dude, Het merendeel van de online community heeft breedband. Er is slechts een zeer klein percentage die dial up gebruikt.
Andere helft van Nederland? De spreiding van breedband vorig jaar was al bij 88% bij de Nederlandse bevolking beschikbaar. Het klopt dat de overige 600 centrales dit jaar worden omgebouwd. Maar de dekking van breedband wordt slechts verhoogd naar +- 94%
En meer 'noobs' in de server omdat er meer ADSL centrales komen slaat nergens op

Daar kan ik het wel mee eens zijn.Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 10:20:
[...]
Dude, Het merendeel van de online community heeft breedband. Er is slechts een zeer klein percentage die dial up gebruikt.
Die 600 centrales zijn dus wel verspreid over het dunbevolkte deel van Nederland, en dat is WEL de andere helft. (qua oppervlak)Andere helft van Nederland? De spreiding van breedband vorig jaar was al bij 88% bij de Nederlandse bevolking beschikbaar. Het klopt dat de overige 600 centrales dit jaar worden omgebouwd. Maar de dekking van breedband wordt slechts verhoogd naar +- 94%
Tja..En meer 'noobs' in de server omdat er meer ADSL centrales komen slaat nergens op
qua oppervlakRiegstar schreef op 23 maart 2004 @ 10:42:
Die 600 centrales zijn dus wel verspreid over het dunbevolkte deel van Nederland, en dat is WEL de andere helft. (qua oppervlak)
offtopic:
(Anders heb ik geen schijn van kans ik deze discussie)
Maar goed, volgend weekend komen er weer ca. 30 noobs bij uit mijn regio. Weet iemand een noobs-only server??
Voor screenshots, gewoon op printscreen en dan komen ze netjes in je map screenshots te staan (je kan onbeperkt drukken)
Verwijderd
Ik krijg het spel maar niet soepel draaiend
Specs: zie sig.
Op 1024 x 768 game ik altijd, elk spel draait vloeiend in deze reso... behalve BF:V
1024 x 768 x 32 op medium trekt mijn bak gewoon niet! Haperen en stotteren is wat ie doet, scherm is niet eens full screen trouwens. Draai met 1024 x 768 x16 op medium detail nog enigzins acceptabel maar ook niet fullscreen
Catalyst 4.1 staan erop, ga er nog 4.3 opkwakken, kijken of dit enig effect heeft....
Het kan toch niet zo zijn dat mijn toch wel behoorlijk snelle bak dit spel niet aankan!?
Op 1024 x 768 game ik altijd, elk spel draait vloeiend in deze reso... behalve BF:V
1024 x 768 x 32 op medium trekt mijn bak gewoon niet! Haperen en stotteren is wat ie doet, scherm is niet eens full screen trouwens. Draai met 1024 x 768 x16 op medium detail nog enigzins acceptabel maar ook niet fullscreen

Het kan toch niet zo zijn dat mijn toch wel behoorlijk snelle bak dit spel niet aankan!?

Verwijderd
Ik heb zo op dit forum en het forum van gamer.nl de reacties gelezen afgelopen week waarbij ik met argusogen de problemen heb gelezen.
Gisteren het spel eindelijk op kunnen halen, installeren en tot mijn verbazing draait hij dus gewoon helemaal in één keer perfect! Hieronder zijn mijn specs te zien. Ik heb ook zo goed als geen last van lagging... Ligt het aan mijn systeem + wat pure mazzel misschien?
Overigens draai ik BF:Vietnam zelf op de hoogst mogelijke details, net als de sound, lightning map e.d. die ook gewoon aanstaan.
Gisteren het spel eindelijk op kunnen halen, installeren en tot mijn verbazing draait hij dus gewoon helemaal in één keer perfect! Hieronder zijn mijn specs te zien. Ik heb ook zo goed als geen last van lagging... Ligt het aan mijn systeem + wat pure mazzel misschien?
Overigens draai ik BF:Vietnam zelf op de hoogst mogelijke details, net als de sound, lightning map e.d. die ook gewoon aanstaan.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 13:38 ]
join the club takemenow....
heb je dit alleen als je op inet speelt of ook offline ?
[ Voor 9% gewijzigd door MuSeLive op 23-03-2004 11:52 ]
Verwijderd
disable voor de grap je geluid eens compleet en check je fps nog eensVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 11:40:
Ik krijg het spel maar niet soepel draaiend![]()
1024 x 768 x 32 op medium trekt mijn bak gewoon niet! Haperen en stotteren is wat ie doet, scherm is niet eens full screen trouwens. Draai met 1024 x 768 x16 op medium detail nog enigzins acceptabel maar ook niet fullscreenCatalyst 4.1 staan erop, ga er nog 4.3 opkwakken, kijken of dit enig effect heeft....
Het kan toch niet zo zijn dat mijn toch wel behoorlijk snelle bak dit spel niet aankan!?![]()
wedden dat je nu rond de 100 fps zit
Gewoon beetje aanklooien in het sound config schermpje , check ook de startpost.
zelf heb ik een 2800+ , kt400 , 512 mb geheugen en een FX5900 ULTRA, fps is fluctueerd tussen de 30 en de 40-50 met uitschieters omhoog en naar beneden. Vooral de fps EN de net-lag in gebouwen is enorm, net alsof er een enorme delay zit tussen het bewegen van de muis en het feitelijk bewegen van je wapen on-screen.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 11:57 ]
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem, en HAD hetzelfde met BF1942 toen ik nog een AMD2200+ had. De battlefield engine neemt gewoon VEEL TE VEEL processortijd in beslag. Ga er maar vanuit dat ie pas fatsoenlijk speelt als je een 4,0ghz hebt met 3-dubbele hyperdraadjes. Het ergste is nog, dat je je afvraagt wat ie nou eigenlijk zoveel moet berekenen. Bij mij komt het er op neer dat ik met een R9700 pro op 1024x768 en 1280x960 vrijwel dezelfde resultaten qua fps krijg. Dan moet het dus wel aan de processor liggen. En die van mij is toch neit echt langszaam dacht ik zo.Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 11:40:
Ik krijg het spel maar niet soepel draaiend![]()
1024 x 768 x 32 op medium trekt mijn bak gewoon niet! Haperen en stotteren is wat ie doet, scherm is niet eens full screen trouwens. Draai met 1024 x 768 x16 op medium detail nog enigzins acceptabel maar ook niet fullscreenCatalyst 4.1 staan erop, ga er nog 4.3 opkwakken, kijken of dit enig effect heeft....
Het kan toch niet zo zijn dat mijn toch wel behoorlijk snelle bak dit spel niet aankan!?![]()
Heeft iemand deze game al met een Radeon 8500 gespeeld?
Ik ben nl. bang dat mijn kaart het niet gaat trekken.
Rest van m'n specs: Athlon XP 3000+ en 512MB DDR SD-RAM.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
zover ik weet is de BF engine meer gelimiteerd op je CPU dan op je VGA kaart, ik speelde ooit bf1942 op een GeForce2 pro & duron 750 , ging net aan , maar na het upgraden naar een xp 2200+ liep het gewoon prima.
als je niet kan rijden moet je ook niet in een auto gaan zitten. oefening baart kunst. ik speel al fps-games sinds begin jaren 90 en dan is het soms behoorlijk frustrerend als andere spelbrekers je potje plezier verzieken.. dus oefen op LANs en met bots of op een of andere commerciële FFA server maar ga niet serieuze teamplay servers verklotenVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 10:08:
Wat loopt iedereen altijd te bl4ten over n00bs. Iedereen moet een keer beginnen.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd
Heb de game alleen nog maar offline gespeeld.... als ik het vanavond na het installeren van 4.3 nog niet lekker lopend krijg tief ik hem in de prulenbak!MuSeLive schreef op 23 maart 2004 @ 11:52:
join the club takemenow....
Verwijderd
Wel een beetje vreemd dit natuurlijk... Ik heb een XP2400+ en een 9700Pro en 512Mb en hij draait hiet soepeldepoepel op 1280x1024 met alles op medium (uit mijn hoofd). Ziet er erg gelikt uit. Dus is het theoretisch onmogelijk dat hij bij jou zo stottert..Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 12:20:
[...]
Heb de game alleen nog maar offline gespeeld.... als ik het vanavond na het installeren van 4.3 nog niet lekker lopend krijg tief ik hem in de prulenbak!
Wat mij wel opvalt en wat eigenlijk onmogelijk is, is dat het spel op een overgeclocked systeem slechter draait? Als je postings doorleest kom je bijna tot die conclusie. Alleen dat kan ik niet verklaren en (dus) ook niet accepteren eigenlijk..
Heb je het al eens geprobeerd op een schone windows?
Verwijderd
Heb eerlijk gezegd niet zo`n zin om er een schone install voor te gaan doen. Vooral omdat al mijn andere games superstrak draaien en dan heb ik het over een Max Payne 2, NFS:U en dergelijke, ook geen lichte games en die draaien alles op 1024 x 768 HIGH DETAILS....
Zal eens kijken of het nut heeft om terug te clocken, lijkt me weird maar ok
Zal eens kijken of het nut heeft om terug te clocken, lijkt me weird maar ok
Wat een problemen allemaal zeg, met mijn setup:
AMD Athlon XP2100+ @ 1850Mhz (FSB 142)
GF4 Ti4200 @ 280Mhz/615Mhz Vietcong CD Drivers 56.56
512DDR PC2700
loopt het spel op 1024*768*32 alles medium + shadows en lightmap uit
op een strakke FPS van ong 60 a 70.
AMD Athlon XP2100+ @ 1850Mhz (FSB 142)
GF4 Ti4200 @ 280Mhz/615Mhz Vietcong CD Drivers 56.56
512DDR PC2700
loopt het spel op 1024*768*32 alles medium + shadows en lightmap uit
op een strakke FPS van ong 60 a 70.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Ik heb ook een tijd gezocht naar een leuke server. Aangezien ik ook behoorlijk noob ben was het best moeilijjk te vinden. Uiteindelijk heb ik er toch een gevonden (zie hier).Riegstar schreef op 23 maart 2004 @ 11:00:
offtopic:
Maar goed, volgend weekend komen er weer ca. 30 noobs bij uit mijn regio. Weet iemand een noobs-only server??
Ik denk niet dat er alleen noobs mogen komen, maar volgens mij valt het niveau er wel mee
Ik denk dat iedereen die een beetje thuis is in het battflefield / fps genre wel met de game overweg moet kunnen. Iedereen die in dat soort games goed is zal ook snel goed in BF Vietnam zijn.Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 14:53:
[...]
Ik vraag me ook af hoe je niet-noob kunt zijn met dit spel aangezien het pas enkele dagen uit is...
En wat is goed ?? Wanneer ben je goed ?
als je met je m60 iedereen neermaait ?? of als je als piloot mensen wegbrengt en basissen komt versterken ?? En een foutje kan iedereen gebeuren maar niet 10x achterelkaar...
en die m60 is echt veeeeel te krachtig.... niet leuk meer...
als je met je m60 iedereen neermaait ?? of als je als piloot mensen wegbrengt en basissen komt versterken ?? En een foutje kan iedereen gebeuren maar niet 10x achterelkaar...
en die m60 is echt veeeeel te krachtig.... niet leuk meer...
Welke catalyst drivers gebruiken de mensen met een R9800pro waarop het spel lekker loopt?
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Hmm ik gebruik nog steeds 3.7
Misschien tijd voor een upgrade
Misschien tijd voor een upgrade
Verwijderd
Ja maat, 4.2 en 4.3 vond ik zelf eindelijk wel weer goed! Verschilt per game altijd, helaas! Trouwens, morgen ga ik MIJN game ophalen hehe!Ik zal je wel ff spammen!
Verwijderd
Heeft 1 van jullie het volgende wel eens gehad: je update de lijst van servers, vervolgens klik je er 1 aan, maar dan krijg je de melding dat je niet met die server kan connecten. Niks aan de hand, maar dan is me lijst weg van servers. Update ik opnieuw komt er niks!
Pas na 10 minuten komt er weer een lijst, die vervolgens weer weggaat na het aanklikken van een server. Ik heb punkbuster aan (mocht het uitmaken). het rare is dat het het wel eerst deed, alleen nu ineens niet. herkennen jullie dit, of hebben jullie oplossingen?
Ik speel met een R8500. Rest van specs: Xp2500, 1024Mb, Audigy. Gaat wel aardig, het is zoals gezegd vooral cpu afhankelijk. Ik merk tov Bf1942 toch wel een framerate drop, maar niet dramatisch.RAILGUNNER schreef op 23 maart 2004 @ 12:01:
Ja, ik zeg n00bs, maar zo bedoel ik het eigenlijk niet. Ik ben helemaal niet iemand die meteen "fucking n00b!!!" in de chat typt als iemand crasht in de heli waarin ik als passagier zit. Het enige waar je mij kwaad mee kan krijgen is mijn tank jatten als ik hem aan het reparen benVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 10:08:
Ik vind het prima om met beginners te spelen (zo ultra l33t ben ik zelf ook niet
Zelf maak ik altijd de fout om een pickup van een Heli te vragen terwijl het maar zo'n 2-seater is
. Is er een manier om te zien wat voor een soort Heli het is? Kom nogal dom over lijkt me
.
cep pinball > Gebeurt dit in ASE of in de ingame-browser?
cep pinball > Gebeurt dit in ASE of in de ingame-browser?
Verwijderd
het gebeurt nadat ik het spel heb opgestart en dan multiplayer klikt en dan update, lijkt mij dus ingame browser. Wat is ase , voel me nu een beetje dom;(
Jep met Haaiebek erop zeg maar is een 2 seater
Ik heb 1 klein probleempje met Vietnam. Als ik vanuit het spel (zowel SP als MP) naar het options menu wil, of de server wil verlaten. Krijg ik een zwartscherm en kom dus niet meer in mijn menu. BF draait ondertussen vrolijk verder. Ik kan dan met <alt> <tab> gewoon terug naar windows en BF draait nog steeds verder maar ik kan de game dan alleen afsluiten door het process te beeindigen.
Nog meer mensen hier last van??????????????
p.s. Draaide eerst met cat 4.3 maar met 4.2 heb ik dit ook.
Nog meer mensen hier last van??????????????
p.s. Draaide eerst met cat 4.3 maar met 4.2 heb ik dit ook.
Mja..ik heb niet ge-upgrade aangezien alles wel lekker liep met die drivertjes. Bij BF: Vietnam heb ik constant last van glitches en lijkt het alsof mijn HD continu staat te swappen.Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 15:30:
Ja maat, 4.2 en 4.3 vond ik zelf eindelijk wel weer goed! Verschilt per game altijd, helaas! Trouwens, morgen ga ik MIJN game ophalen hehe!Ik zal je wel ff spammen!
Spamse!
Catalyst 4.2 draait goed hierjagermeister1 schreef op 23 maart 2004 @ 15:00:
Welke catalyst drivers gebruiken de mensen met een R9800pro waarop het spel lekker loopt?
Weet iemand hier hoe je die gvd schep gebruikt? als ik ergens in de jungle ben dan kan ik maar die schep niet tevoorschijn halen? hoe zit dat?

Hiero ook terug gegaan van 4.3 naar 4.2
Zet wel FSAA en AF uit!!!!!!
De framerate vliegt vervolgens omhoog.
als je een ondergrondse doorgang (mobile spawnpoint) ziet van de vc dan moet je op G drukken en dan kun je pas de schep gebruiken om het ergens anders te plaatsenADMK schreef op 23 maart 2004 @ 16:54:
Weet iemand hier hoe je die gvd schep gebruikt? als ik ergens in de jungle ben dan kan ik maar die schep niet tevoorschijn halen? hoe zit dat?
Je moet wel eerst de mobile spawn (bergje zand met schep erin) oppakken met G en dan kun je de schop gebruiken om ergens die spawn neer te pleurenADMK schreef op 23 maart 2004 @ 16:54:
Edit: Slow me

[ Voor 3% gewijzigd door BioHazard op 23-03-2004 17:07 ]
Verwijderd
Heeft 1 van jullie het volgende wel eens gehad: je update de lijst van servers, vervolgens klik je er 1 aan, maar dan krijg je de melding dat je niet met die server kan connecten. Niks aan de hand, maar dan is me lijst weg van servers. Update ik opnieuw komt er niks! Pas na 10 minuten komt er weer een lijst, die vervolgens weer weggaat na het aanklikken van een server. Ik heb punkbuster aan (mocht het uitmaken). het rare is dat het het wel eerst deed, alleen nu ineens niet. herkennen jullie dit, of hebben jullie oplossingen?
Verwijderd
dat ligt aan je router....Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 17:13:
Heeft 1 van jullie het volgende wel eens gehad: je update de lijst van servers, vervolgens klik je er 1 aan, maar dan krijg je de melding dat je niet met die server kan connecten. Niks aan de hand, maar dan is me lijst weg van servers. Update ik opnieuw komt er niks! Pas na 10 minuten komt er weer een lijst, die vervolgens weer weggaat na het aanklikken van een server. Ik heb punkbuster aan (mocht het uitmaken). het rare is dat het het wel eerst deed, alleen nu ineens niet. herkennen jullie dit, of hebben jullie oplossingen?
Dat gebeurt zowel met ASE als ingame browsers als BF en CS etc... ik heb daar ook vaak last van. En idd ik heb een router, zodra je servers gaat zoeken en het zijn er meer dan 1000/1500 loopt ie na een tijdje vast je router
denk ik. Hij zoekt 1st alle servers en daarna gaat ie scannen naja bij het zoeken loopt ie al vast en dan is internetverbinding een tijdje weg, in mijn geval 45sec/1min en dat is wel verrot. Ik vraag me nu ook wel eens af hoe dit komt, maarja dit is een BFV topic dus laten we er maar niet te diep op in gaan.
Wat bij mij hielp was de router resetten en daarna kon zonder problemen servers zoeken en scannen, het gebeurt denk ik als je router altijd aan staat.
Wat bij mij hielp was de router resetten en daarna kon zonder problemen servers zoeken en scannen, het gebeurt denk ik als je router altijd aan staat.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Misschien overbodig maar hoe pak je de mobile spawn met G? Ik stond er net naast, op , achter, voor etc maar niets wat ik deed stelde mij in staat het op te pakken.Bi0Hazard schreef op 23 maart 2004 @ 17:06:
[...]
Je moet wel eerst de mobile spawn (bergje zand met schep erin) oppakken met G en dan kun je de schop gebruiken om ergens die spawn neer te pleuren
Edit: Slow me
moet wel de shovel tussen je gear hebbenBor_de_Wollef schreef op 23 maart 2004 @ 18:20:
[...]
Misschien overbodig maar hoe pak je de mobile spawn met G? Ik stond er net naast, op , achter, voor etc maar niets wat ik deed stelde mij in staat het op te pakken.
Gebruiken mensen hier ook altijd de Q knop bij het spelen?
Zo zie je over elke afstand waar je medespeler is en waar de vlag is + de afstand tot die vlag en speler, verminderd FF en TK's.....
Zo zie je over elke afstand waar je medespeler is en waar de vlag is + de afstand tot die vlag en speler, verminderd FF en TK's.....
hehe jah die Q is indd handig, ik haalde eerst altijd friendly vliegtuigen en heli's neer. Gellukig is er zo'n Q want soms kan je friend or foe echt niet onderscheiden!
tis wel een leuke gimmick ja, maar gebruiken doe ik het nooit. Staat beetje in de weg in beeld vind ik.vacuumcleaner schreef op 23 maart 2004 @ 18:25:
Gebruiken mensen hier ook altijd de Q knop bij het spelen?
Beetje flauwe feature vind ik het eigenlijk, maar opzich wel handig voor in de chopper.
Hebben trouwens meer mensen last van het wel erg snel omknikkeren van heli's als ze landen?
Hebben trouwens meer mensen last van het wel erg snel omknikkeren van heli's als ze landen?
[ Voor 36% gewijzigd door Jag op 23-03-2004 18:30 ]
Nah blijf jij nou maar tank commander wezenJag schreef op 23 maart 2004 @ 18:30:
Beetje flauwe feature vind ik het eigenlijk, maar opzich wel handig voor in de chopper.
met Vietnam gebruik ik W en S om te stijgen en landen en voor de rest de joystick, vuren ook enzo.
En om je vraag te beantwoorden: mja af en toe wel, maar je moet het gewoon met beleid doen
op een helling landen is nooit slimJag schreef op 23 maart 2004 @ 18:30:
zorg dat je bijna geen snelheid meer hebt, maar daar moet je inzicht voor hebben... (had ik eerst ook niet, maar door te oefenen wordt je daar handig in)
Verwijderd
@ Lighteye :
Is ook BF:V te mounten op 1 of andere manier zodatik zonder de CD kan spelen?!
Is ook BF:V te mounten op 1 of andere manier zodatik zonder de CD kan spelen?!
uit zijn signature:
http://faq.armyofgot.nl/html/bfzondercd.html
je kan gebruik maken van dezelfde programma's als ik het goed heb, gewoon simpel een image maken en mounten=klaar
http://faq.armyofgot.nl/html/bfzondercd.html
je kan gebruik maken van dezelfde programma's als ik het goed heb, gewoon simpel een image maken en mounten=klaar
[ Voor 3% gewijzigd door Schuey op 23-03-2004 19:32 ]
Verwijderd
Flex... Ik ga het ff proberen. Ik laat wel ff weten wat de uitkomst is.
/edit : HET WERKT!
Ik heb middels CloneCD een image gemaakt. Kies bij het type img voor SPELCD.
Vervolgens laden met bijv Daemontools. Let er wel ff op dat je bij Daemontools de emulatie op SAFEDISK zet.
Vervolgens laden met bijv Daemontools. Let er wel ff op dat je bij Daemontools de emulatie op SAFEDISK zet.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 20:03 ]
Bij mij speelt 't ook wel goed. Ik heb alleen (ook) last van de lag, maar dat komt niet door die kaart.RAILGUNNER schreef op 23 maart 2004 @ 12:01:
Mijn overige specs zijn Athlon 1700+ 512 MiB DDR en een crappy geluidskaart. Misschien dat die lag wel daardoor komt.
Ik heb nog een hele HOTAS staan van IL2: Forgoten Battles staan (speel ik niet meer, geen tijd meer voor), maar Battlefield accepteert geen twee controllersVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 18:43:
[...]
Nah blijf jij nou maar tank commander wezenieder zijn taak
met Vietnam gebruik ik W en S om te stijgen en landen en voor de rest de joystick, vuren ook enzo.
En om je vraag te beantwoorden: mja af en toe wel, maar je moet het gewoon met beleid doen
En in Bf:V is een public server terroriseren met mijn tank skills er niet meer bij
Verwijderd
maar nu ken het met helisJag schreef op 23 maart 2004 @ 22:25:
[...]
Ik heb nog een hele HOTAS staan van IL2: Forgoten Battles staan (speel ik niet meer, geen tijd meer voor), maar Battlefield accepteert geen twee controllers.
En in Bf:V is een public server terroriseren met mijn tank skills er niet meer bij. Ben weer een simpele voetsoldaat
.
Ik ben altijd al een 'simpele' voetsoldaat geweest, ook in BF1942: Heerlijk! Onzin dat je niet kan overleven als je met de voet gaat in BF1942, kan heus wel. Je moet gewoon even opletten en misschien eens een paar meter meeliften. Maar basis'jes innemen met de voet is toch echt meer low-profile dan naar binnen walsen met een jeep (die meestal instant-ontploft tegen een rieten huisje) en een dikke panzer
.
Goooooooooo infantrie! \o/
Goooooooooo infantrie! \o/
Verwijderd
Speelt ook lekker als ''simpele voetsoldaat'', maar als je lekker wil scoren kan je wel t bestte voertuigen misbruiken om de vlaggetje op te zoeken, naar de vlag toe gaan en dan lekker terroristje spelen!
Als je maar niet vergeet je parachute te gebruiken! Op deze manier kom ik redleijk makkelijk op 1, al gaat het daar natuurlijk niet alleen om, fun is belangrijkste! 
De voertuigen kunnen wel raar doen, zoals net over die tank vermeld.....heb ik ook wel s met een bood alstie zachtjes een brug raakt BOEM! Klopt niet veel van. Of en jeep die in t water hangt met zn neus......
De voertuigen kunnen wel raar doen, zoals net over die tank vermeld.....heb ik ook wel s met een bood alstie zachtjes een brug raakt BOEM! Klopt niet veel van. Of en jeep die in t water hangt met zn neus......

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 22:54 ]
ik vindt de grafics echt wel vetjes er uit zien echt wel verbetteringen op de vorige
Verwijderd
*^$$%^$ mijn serial word niet meer geaccepteerd.... hoe the f@ck komt men aan mijn key ? door een key generator? en hoe kan ik een nieuwe aanvragen? zag dat je enkel kan faxen... maar kan ik niet een mail sturen met mijn gegevens in ?
Tel tot 10, haal ff adem...Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 23:00:
*^$$%^$ mijn serial word niet meer geaccepteerd.... hoe the f@ck komt men aan mijn key ? door een key generator? en hoe kan ik een nieuwe aanvragen? zag dat je enkel kan faxen... maar kan ik niet een mail sturen met mijn gegevens in ?
en kijk in je boekje naar een telefoon nummer van EA Nederland ofzo mocht het probleem blijven
AhumVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 19:41:
Flex... Ik ga het ff proberen. Ik laat wel ff weten wat de uitkomst is.

Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
eerst had ik mn twijfels bij die Phantom, hij leek wel behoorlijk in het voordeel te zijn t.o.v de MIGS door die heatseakers , maar niets minder is waar, als je eenmaal een beetje kan vliegen met die mig21 dan haal je phantoms met bosjes neer; mig21 is sneller en wendbaarder. Die andere mig is trouwens ook niet verkeerd met zn dubbele boordkannon; qua wendbaarheid is hij de meerdere van die Corsair.
Daar komt bij dat op de meeste vlieg maps de NVA meer vliegtuigen hebben dan de amerikanen
Daar komt bij dat op de meeste vlieg maps de NVA meer vliegtuigen hebben dan de amerikanen
We zijn allemaal eens al beginner gestart. Als het goed is hebben deze "beginners" ook BFV legaal gekocht. Zij moeten door de andere spelers worden opgevoed, gewaarschuwd en desnoods gekickt. Teamkillen is not done. Zelf ben ik ook nog niet zo ervaren en oefen vaak eerst als singleplayer met het besturen van heli's en vliegtuigen. Bij multiplay kun het niet maken door jouw eigen onervarenheid je teammates al dan bewust te laten sneuvelen. Ik vind BFV geweldig en denk dat na de nodige patches het nog beter wordt.Jag schreef op 23 maart 2004 @ 16:02:
[...]
Ik speel met een R8500. Rest van specs: Xp2500, 1024Mb, Audigy. Gaat wel aardig, het is zoals gezegd vooral cpu afhankelijk. Ik merk tov Bf1942 toch wel een framerate drop, maar niet dramatisch.
[...]
Ja, ik zeg n00bs, maar zo bedoel ik het eigenlijk niet. Ik ben helemaal niet iemand die meteen "fucking n00b!!!" in de chat typt als iemand crasht in de heli waarin ik als passagier zit. Het enige waar je mij kwaad mee kan krijgen is mijn tank jatten als ik hem aan het reparen ben.
Ik vind het prima om met beginners te spelen (zo ultra l33t ben ik zelf ook niet), zo lang ze maar serieus spelen. Dus je niet in je rug neerschieten als je naar een heli rent, wacht met opstijgen als je om een pickup vraagt, niet met zijn allen op de AF campen, dat soort dingen. Gewoon een serieuze server zonder gekut en gescheld onderling.
Verwijderd
Game is te koop @ funprice voor 34,95.
Vanmiddag maar eens even halen en flink gamen
Ziet er goed uit allemaal.
Vanmiddag maar eens even halen en flink gamen
Ziet er goed uit allemaal.
Verwijderd
Ik heb het spel gister gekocht, om te spelen op mijn laptop.. maar het loopt eigenlijk niet zo heel lekker ondanks mijn vrij snelle systeem:
P4 3060 Mhz
512 ddr 333
gfx 5200 64mb
als ik draai op 1024x768x16 detail low is het niet echt speelbaar moet ik zeggen.
Misschien wat nieuwere drivers proberen?
Ik hoop dat het thuis wel wat beter gaat, anders moet ik gaan updaten voor een spel....
Thuis:
XP 1800+ @ 2200Mhz
512 ddr400
radeon9700
Vinden jullie het trouwens ook vreemd dat het niet echt speelbaar is opmijn laptop if is dat niet vreemd?
P4 3060 Mhz
512 ddr 333
gfx 5200 64mb
als ik draai op 1024x768x16 detail low is het niet echt speelbaar moet ik zeggen.
Misschien wat nieuwere drivers proberen?
Ik hoop dat het thuis wel wat beter gaat, anders moet ik gaan updaten voor een spel....
Thuis:
XP 1800+ @ 2200Mhz
512 ddr400
radeon9700
Vinden jullie het trouwens ook vreemd dat het niet echt speelbaar is opmijn laptop if is dat niet vreemd?
Die Geforce FX 5200 is niet al te best. Sommige types van de Geforce 4 MX schijnen zelfs nog sneller te zijn.
Verwijderd
drivers zullen dus niet veel oplossen?NoTimeToPlay schreef op 24 maart 2004 @ 11:34:
Die Geforce FX 5200 is niet al te best. Sommige types van de Geforce 4 MX schijnen zelfs nog sneller te zijn.
Tja.. op zich zou het spel toch wel moeten draaien... de 'standaard' dingen nalopen he... zie de FAQ aan het begin
Less = more
Verwijderd
had ik al gelezen, maar ik wilde toch graag ff "de meningen van de straat" horenJamal schreef op 24 maart 2004 @ 11:44:
Tja.. op zich zou het spel toch wel moeten draaien... de 'standaard' dingen nalopen he... zie de FAQ aan het begin
Misschien een vreemde vraag, maar die poorten die je open moet zetten, zijn die lokaal of remote ?
Dus bv:
van 14567 -> any
of
van any > 14567 van mijn pc?
Dus bv:
van 14567 -> any
of
van any > 14567 van mijn pc?
Ik heb het besteld.. ben benieuwd naar de prestatie van mijn Ti4400 met deze game.
(Totale specs: XP2000+ / 512 DDR (333) / Ti4400)
(Totale specs: XP2000+ / 512 DDR (333) / Ti4400)
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd
Ik heb iets merkwaardigs gemerkt. Zoals ik gisteren al aangegeven heb draait BF:Vietnam bij mij super zonder problemen. Echter ben ik tot de ontdekking gekomen dat dit is veranderd en inmiddels ook ik last heb van lagging en het zomaar terugklappen naar Windows.
Mijn bevindingen; tijdens het laden van een map (single battle) op 80% wil bfvietnam.exe connectie maken met de buitenwereld/internet. Mijn firewall staat alles te filteren en sprong aan toen deze melding dus kwam. Tot gisteravond had ik het elke keer handmatig per map geblokkeerd. Ik was er een beetje moe van aan het worden dus heb de toegang permanent gegeven zodat ik niet elke keer eerst de firewall hoef te antwoorden of deze wel/niet doorgang kan hebben.
Eenmaal in het spel met de nieuwe setting waarbij BF:Vietnam volledige toegang heeft gekregen tot het maken van contact met de buitenwereld kwam ik tot de conclusie dat hij veel trager loopt, ik nu ook last van lagging krijg en het spel er tot nu toe ook 1x is uitgeklapt bij het vliegen in een heli, en dit allemaal op single battle niveau omdat ik eerst wat wil oefenen hoe deze Battlefield in elkaar zit.
Weet iemand hoe dit komt, zijn er meerdere mensen met deze bevindingen en is EA bezig met tooltjes op de achtergrond draaien tijdens het spelen? Ik vind dit erg apart, want zodra ik dus single battle 'offline' speel heb ik nergens problemen mee!
Mijn bevindingen; tijdens het laden van een map (single battle) op 80% wil bfvietnam.exe connectie maken met de buitenwereld/internet. Mijn firewall staat alles te filteren en sprong aan toen deze melding dus kwam. Tot gisteravond had ik het elke keer handmatig per map geblokkeerd. Ik was er een beetje moe van aan het worden dus heb de toegang permanent gegeven zodat ik niet elke keer eerst de firewall hoef te antwoorden of deze wel/niet doorgang kan hebben.
Eenmaal in het spel met de nieuwe setting waarbij BF:Vietnam volledige toegang heeft gekregen tot het maken van contact met de buitenwereld kwam ik tot de conclusie dat hij veel trager loopt, ik nu ook last van lagging krijg en het spel er tot nu toe ook 1x is uitgeklapt bij het vliegen in een heli, en dit allemaal op single battle niveau omdat ik eerst wat wil oefenen hoe deze Battlefield in elkaar zit.
Weet iemand hoe dit komt, zijn er meerdere mensen met deze bevindingen en is EA bezig met tooltjes op de achtergrond draaien tijdens het spelen? Ik vind dit erg apart, want zodra ik dus single battle 'offline' speel heb ik nergens problemen mee!
Verwijderd
Ja dat is heel leuk, maar andere mensen heb ik dus een mailtje zien ontvangen waaruit blijkt dat zij hun bestelling kunnen cancellen. Er daaruit maak ik dus mijn mening op, aangezien ik nooit zo'n bericht gehad heb. Ik had het spel inmiddels al bijna 2 weken in huis kunnen hebben als ik mijn bestelling had kunnen cancellen. Dan was ik hem namelijk gewoon bij een fysieke shop gaan halen. Bovendien is het niet mijn probleem hoeveel jullie inkopen, dat inzicht moeten jullie hebben. Als dat je daar geen inzicht in kan verkrijgen, zet dan een limiet op het aantal preorders. En laat mensen niet wachten. Een preorder wil over het algemeen zeggen dat je hem op dag van release binnen krijgt, zoniet een dag later. Niet een week of 2 weken later. Ik kan best wel begrip voor de situatie opbrengen eigenlijk. De opmerking 'lijers' kun je opvatten als: "Sjit dat spel is uit, nu wil ik het ook spelen ook! Maar ik heb hem niet! AAAARGH!!!" Ik snap wel dat dat woord jullie dan weer in een kwaad daglicht stelt, maar dat had mijn post zonder dat woord ook wel gedaan. Bovendien hebben mensen wel het recht om te weten dat leveringen van late preorders bij gcshop.nl lang kunnen duren.Thijs schreef op 21 maart 2004 @ 16:53:
[...]
Sorry hoor, ik werk dus bij GCshop en dit soort reacties vind ik nogal demotiverend. Omdat wij nu een hoop mensen teleur moeten stellen, lijkt het net alsof wij helemaal niets hebben gehad en iedereen die hem bij ons heeft besteld moet wachten. Ik kan je verzekeren dat er een heleboel mensen zijn die hem WEL hebben gehad. Wij kopen immers veel meer in dan de gemiddelde MediaMarkt, Bart Smit, Dynabyte of wat dan ook. Als je van mening bent dat wij hier ook maar *iets* aan hadden kunnen doen, dan zou ik je vriendelijk willen vragen om zelf maar even naar Electronic Arts te bellen en vragen of ze inderdaad een tekort hebben gemaakt van Battlefield: Vietnam, want dat is gewoon het verhaal.
Het feit dat andere winkels hem nog wel hebben is omdat zij gewoon niet meteen al hun exemplaren de eerste dag de deur uit doen. Wij zelf vinden dit ook erg vervelend, want je moest eens weten hoeveel mensen hem nu toch maar liever bij een andere winkel kopen (ja, ik zou het zelf ook doen hoor, daar niet van). Het is gewoon helemaal een kwestie van overmacht. Breng dus in het vervolg alsjeblieft even wat meer begrip op voordat je ons gaat uit lopen schelden voor lijers, want zoals ik al zei, hier kunnen wij helaas niets tegen doen.
Affijn mijn mening onderbouwd bij deze. Doe er iets leuks mee.
ps Check het wetboek er even op na. Wettelijk gezien heb je een week recht om van een aankoop via internet af te zien.
Niet zoals bij jullie bij puntje 4 staat:
4. Annuleren
Als u een vergissing heeft gemaakt, en uw order wilt wijzigen of annuleren, is dit alleen mogelijk binnen 48 uur. U kunt uw order telefonisch of per e-mail annuleren.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 14:33 ]
Verwijderd
Gelukkig vrijdag al een patch.. want soms is het echt niet leuk om te spelen, die m60 is veel te goed! Als NVA heb je dan gewoon geen kans..
Dit topic is gesloten.